Showing posts with label διζωνική. Show all posts
Showing posts with label διζωνική. Show all posts

Wednesday, 30 October 2024

🔷 Στον Λευκό Οίκο, ο Πρόεδρος πολεμά για τα δίκαια μας

Ακόμη και στον Λευκό Οίκο, ο Πρόεδρος μας, αποφασισμένος για ΟΥΔΕΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ, πολεμά για τα δίκαια μας.

{Η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ"}


 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ
:

Η απόλυτη νίκη της Εξωτερικής Πολιτικής με το Δόγμα της Πρωκτολειχίας.

Η αποθέωση της Εθελοδουλείας - "Αυτήν ταύτην την στιγμήν..." (που έλεγαν και οι παλαιότεροι), ο Πρόεδρος Δυτικοδουλίδης μεταβαίνει στον Λευκό Οίκο για να διδάξει επί της παγκοσμίου σκηνής το πως αγωνίζονται οι λαοί.

Ο οικοδεσπότης του - ο άλλος Πρόεδρςο στο Λευκόνοικο - ήδη έχει δηλώσει με διακοίνωση ότι βλέπει τον Πρόεδρο μας ως προέκταση της επιβολής της Αμερικανικής ηγεμονίας στα θέματα "ενεργειακής ασφάλειας", ως προέκταση των ΗΠΑ στην Μέση Ανατολή και ως σύμμαχο των ΗΠΑ στον πόλεμο που διεξάγουν εναντίον της Ρωσσίας στην Ουκρανία.

Και μας το έχει ξεκαθαρίσει πως με το Αμερικανικό "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" οι Κύπριοι θα ζούν σε μια διζωνική ρατσιστική "τελική λύση" απάρταϊντ όπου θα χωριζόμαστε "νομίμως" σε δύο ζώνες ανάλογα με την εθνοτική, θρησκευτική, γλωσσική, πολιστική μας ταυτότητα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής - και όποιος πρόσφυγας θέλει να πάει σπίτι του θα πυροβολείται. 

Μέγας είσαι Κύριε Πρόεδρε! Μάγος και Μάστερ της Διπλωματίας. Μαίτρ του δούναι και χωρίς λαβείν, Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ξεπουλημάτων.

Εἰς πολλά ἔτη Δέσποτα, άτε, και σύντομα Νέος Ζελένσκι. Παρέα με τον σφαγέα Σατανιάχου, τον Άγγελο Θανάτου Σαμαήλ, Σάριελ, Αζραήλ, ή και όποιο άλλο όνομα κατέχει ο Χάρος στη γλώσσα του συμμάχου σου: να χαίρεστε την αγάπη σας αιώνια, εἰς πολλά ἔτη Δέσποτα.


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net 


 * * *









Tuesday, 2 November 2021

🔵 Παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας




🔵 Η Τουρκία, ο Φιλελεύθερος, τα πολεμικά αεροσκάφη F-35 και F-16, οι ρατσιστές-διζωνιστές, και ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός

Παρακαλούμε μελετήστε το σύντομο άρθρο που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω  αυτούσιο στη σελίδα μας. Το δημοσίευσε χθες ο Φιλελεύθερος. Εκφράζει την ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της Σύνταξης. Έχει τίτλο:
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1323392/i-akyrosi-ton-f-35-kai-oi-apotelesmatikes-protoboylies

Στα πλείστα θέματα που αφορούν το κυπριακό, την Τουρκία και Ελλάδα, η Διεύθυνση Σύνταξης του Φιλελεύθερου κατέχει πολύ καλές θέσεις• ρεαλιστικές, εναρμονισμένες με το διεθνές δίκαιο ΚΑΙ με τις ανάγκες του έθνους. Αλλά για το θέμα που παρουσιάζεται στο άρθρο της πιό κάτω... διαφαίνεται μια παταγώδης αποτυχία και άγνοια.

Μόνο μια παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας θα μπορούσε να οδηγήσει την Σύνταξη στα συμπεράσματα που κατέθεσε:

1. Μια διαφημιστική εκστρατεία στην εφημερίδα New York Times, τάχα, κατάφερε να αλλάξει τον ρου της ιστορίας...

2. Μια οργάνωση ελληνοαμερικανών ΔΙΖΩΝΙΣΤΩΝ, το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC), τάχα κατάφερε να αλλάξει την κατεύθυνση ολόκληρου του Imperium της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής, και μάλιστα στα δύο πιο κρίσιμα της σημεία: Εμπόριο όπλων, και Μέση Ανατολή.

Μα είναι δυνατόν να παρουσιάζονται τέτοιες αφέλειες ως πολιτική ανάλυση;

Είναι δυνατόν να μην κατανοεί η Σύνταξη πως η αμερικανική εξωτερική πολιτική - ΙΔΙΩΣ σε ό,τι αφορά Εμπόριο όπλων και Μέση Ανατολή - πραγματώνεται ΜΕΣΩ των Διζωνιστών κυπρίων, ελλαδιτών, και τούρκων, και όχι "κόντρα" στις ενέργειες τους; Πιστεύετε πως ξαφνικά οι χειρότεροι των χειρότερων που δεν ντρέπονται να προσποιούνται πως η ρατσιστική "τελική λύση" τύπου Απάρταϊντ την οποία προσπαθούν να μας επιβάλουν ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός και η μιλιταριστική ισλαμοφασιστική Τουρκία είναι τάχα "διεθνιστική"... τώρα ξαφνικά έγιναν "φραγμός" ενάντια στον Ιμπεριαλισμό και την Τουρκία;

Η Σύνταξη του "Φ" προσδίδει τα εύσημα για την ακύρωση ή αναβολή του εξοπλισμού της Τουρκίας με πολεμικά αεροσκάφη F-35 στην οργάνωση HALC. Μα... είναι πέρα από 3 χρόνια τώρα (από το 2018) που τα F-35 για την Τουρκία βρίσκονται σε ανεπίσημο αποκλεισμό ("embargo") από το Κογκρέσσο των ΗΠΑ [1]. Με ποιό σκεπτικό αποδίδεται αυτή η "νίκη" στην Διζωνιστική οργάνωση HALC;

Και το σύνθημα που υποτίθεται "έβαλε φραγμό" στον εξοπλισμό της Τουρκίας από τις ΗΠΑ - «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος» - τι νόημα έχει; Μίλησαν δηλαδή οι σοφοί συμπατριώτες μας και είπαν... τι; Πως αν η Τουρκία ήταν πιο μαχητική και μιλιταριστική ενάντια σε Ρωσσία, Κίνα, Κύπρο, Κουρδιστάν, Ελλάδα, Αρμενία, όπως την θέλουν οι ΗΠΑ, τότε ναι, να πάρει όσα όπλα θέλει; Αν η Τουρκία ήταν πιο αξιόπιστη για τα Ιμπεριαλιστικά συμφέροντα των ΗΠΑ, να πάρει ό,τι θέλει;

Η Τουρκία είναι ΠΟΛΥ αξιόπιστη σύμμαχος για τις ΗΠΑ. Κατάφερε να πάρει τους πυραύλους S400 από την Ρωσσία ώστε τώρα ΝΑΤΟ και ΗΠΑ μαζί μπορούν να τους μελετήσουν και να τους εξουδετερώσουν. Κατάφερε για πολλά χρόνια να στήσει και να υποστηρίξει το Ισλαμικό Κράτος, την Αλ Νούσρα, και την Συριακή Αλ Κάϊντα, έτσι ώστε οι ΗΠΑ να έχουν το πρόσχημα στρατιωτικής επέμβασης στην περιοχή μας - αφού η λαϊκή αντίσταση στο Ιράκ κατέστησε ανέφικτη πλέον την στρατιωτική κατοχή της χώρας εκείνης. Πιο σημαντικά (και τραγικά) για μας, η Τουρκία κατάφερε να δημιουργήσει τόσο μεγάλη απειλή στο Αιγαίο που τώρα η Ελλαδική Κυβέρνηση κατέστησε τον εαυτό της ακόμη χειρότερο υποχείριο στο ΝΑΤΟ από ό,τι ήταν στο παρελθόν "για χάρην της άμυνας". Επίσης η Τουρκία κατάφερε να εξουδετερώσει τα σχέδια για εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων σε Κύπρο και Αιγαίο, διασφαλίζοντας πως οι αμερικανικές εταιρείες θα συνεχίσουν να διατηρούν σημαντικό μέρους του διεθνούς μονοπωλίου στα χέρια τους, διασφαλίζοντας τεχνητά υψηλή κερδοφορία για τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό.

Ναι, η "αναξιόπιστη" Τουρκία του Ερντογάν τα κατάφερε όλα αυτά! Και οι δικοί μας προσποιούνται πως τάχα η Τουρκία δεν εξυπηρετεί αρκετά καλά τις ΗΠΑ... και πως τάχα για αυτό "τιμωρήθηκε" με στέρηση των μαχητικών F-35. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν την αναβάθμιση του εχθρού μας: ακόμη και τώρα, σήμερα, η αμερικανική στρατιωτική βιομηχανία αναβαθμίζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον στόλο των μαχητικών F-16 της Τουρκίας [1]. Η πολεμική αναβάθμιση του στόλου των F-16 της Τουρκίας άρχισε το 2011 και συνεχίζεται [2].

Οι ΗΠΑ έχουν δείξει ΠΟΛΥ θετικό πρόσωπο μέχρι στιγμής στην πρόταση για περαιτέρω εξοπλισμό και διεύρυνση του στόλου της Τουρκίας με F-16• αυτό θα επιτύχει καλύτερη συμμετοχή της Τουρκίας μες τις ευρύτερες επιχειρήσεις και δραστηριότητες του ΝΑΤΟ λόγω αυξημένης ομοιότητας των στόλων των πλείστων μελών του ΝΑΤΟ και ευκολίας συντονισμού στις επιχειρήσεις, συντήρηση, και ανεφοδιασμό. Άλλωστε, εκτός από το ότι είναι πανάκριβα, τα F-35 παραμένουν αμφίβολης επειχειρησιακής αξίας, γιατί περιέχουν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ σφάλματα και ατέλειες που ανιχθεύθηκαν στις επιθεωρήσεις ποιότητητος από την βιομηχανία και τους στρατιωτικούς [4]. Ενώ τα F-16 είναι πιο φτηνά, και όταν αναβαθμίζονται παρέχουν πιο ισχυρές στρατιωτικές επιλογές - τι κρίμα που "τιμωρήθηκε" με αυτά η Τουρκία!

Μήπως εμείς που κάποια στιγμή ίσως θα υποστούμε βομβαρδισμούς από αυτά τα F-16 πρέπει να είμαστε ευγνώμονες γιατί οι ΗΠΑ "τιμώρησαν" τον "αναξιόπιστο" τους σύμμαχο αναβαθμίζοντας την πολεμική της αεροπορία;
 
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
01 Νοεμβρίου 2021, 9:00  

Η Θέση του "Φ"   

ΟΙ Ηνωμένες Πολιτείες έχουν κλείσει το θέμα της αγοράς των αμερικανικών μαχητικών F-35. Και τούτο δεν έκλεισε τώρα, αλλά προ καιρού. Επανέρχεται, ωστόσο, από τους Τούρκους, οι οποίοι εκτός των άλλων, έδωσαν και προκαταβολή για την αγορά. Αυτό, της προκαταβολής, προφανώς και θα διευθετηθεί. Την ίδια ώρα η Τουρκία με απόφαση της Ουάσινγκτον απομακρύνθηκε από το πρόγραμμα παραγωγής των αμερικανικών μαχητικών. Κι όλα αυτά επειδή η κατοχική δύναμη αγόρασε από τη Ρωσία τους S-400. Είναι γνωστό πως η Άγκυρα έχει ζητήσει να αγοράσει -στη βάση και της προκαταβολής που έδωσε- μαχητικά  F-16. Αυτό δεν είναι γνωστό κατά πόσο θα προχωρήσει. Κάποιοι στις ΗΠΑ δεν το αποκλείουν. Προφανώς και τίθεται θέμα για το πώς -στο τέλος- θα συμπεριφερθεί η Ουάσινγκτον στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς οι λόγοι που οδήγησαν τις ΗΠΑ να ακυρώσουν την πώληση των F-35 δεν εξέλιπαν. Θα πρέπει να σημειωθεί πως και να θέλει να προχωρήσει η αμερικανική κυβέρνηση, που δεν το ξέρουμε τούτο, το θέμα κατά πάσα πιθανότητα θα σταματήσει στο Κογκρέσο. Καθώς στο Κογκρέσο διαμορφώνεται μια αρνητική προσέγγιση έναντι του καθεστώτος Ερντογάν. Στο κογκρέσο είναι εντεταλμένοι να ελέγχουν την εφαρμογή της αμερικανικής νομοθεσίας.

ΣΥΝΕΠΩΣ το  θέμα δεν είναι τόσο απλό, ούτε και αναμένεται ότι θα επιλυθεί σε μια ενδεχόμενη συνάντηση του Τζο Μπάιντεν με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που πιθανότατα θα γίνει στην Γλασκώβη. Η συνάντηση δεν έκλεισε, ωστόσο, είναι πολύ δυνατόν να γίνει και θα είναι η πρώτη, από της ανάληψης της ηγεσίας των ΗΠΑ από τον Πρόεδρο Μπάιντεν με τον Τούρκο Πρόεδρο.

ΓΙΑ την ιστορία, αλλά και για να μην ξεχνάμε πως υπάρχουν πολλές δυνατότητες στη φαρέτρα μας ως Ελληνισμός, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το θέμα της τουρκικής παραγγελίας για τα F-35, που συζητείτο την ώρα που αγόραζε η Άγκυρα το ρωσικό πυραυλικό σύστημα, απέτρεψε η πρωτοβουλία που ανέλαβε το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC). Ανέλαβε το HALC πρωτοβουλίες και είχε αποτέλεσμα. Ξεκινώντας με μια ολοσέλιδη διαφήμιση στους Τάιμς της Νέας Υόρκης και με παρεμβάσεις στη συνέχεια σε διάφορους θεσμούς της αμερικανικής διοίκησης, κατάφερε το ζήτημα τούτο να γίνει πρώτης γραμμής στην αμερικανική πολιτική σκηνή. Αυτό το εγχείρημα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την ουσιαστική και συνεχή συμβολή του αείμνηστου Νίκου Μούγιαρη. Αυτός στήριξε εμπράκτως την πρωτοβουλία και πάλεψε μαζί με τους συνεργάτες του.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ συναφώς ότι στη διαφήμιση στην εφημερίδα New York Times, περιελάμβανε μια φωτογραφία του κατάμαυρου F-35, με συγκεκριμένο μήνυμα: «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος: Πέστε όχι στην αγορά των μαχητικών F-35 στην Τουρκία». Και εξηγείτο γιατί έπρεπε εκείνη η πώληση να μην γίνει. Και τα μηνύματα πήγαν στο πολιτικό σύστημα των Ηνωμένων Πολιτειών και η εξέλιξη -της ακύρωσης δηλαδή της παραγγελίας- είχε και αποτέλεσμα. Σημαντικό για τον Ελληνισμό, τους Αρμένιους, τους Κούρδους και συνιστούσε ράπισμα για την κατοχική Τουρκία.

ΤΕΤΟΙΕΣ πρωτοβουλίες, που ειρήσθω εν παρόδω πέρασαν σχεδόν απαρατήρητες σε Αθήνα και Λευκωσία, επιβεβαιώνουν τις δυνατότητες που υπάρχουν με τις παρεμβάσεις της ομογένειας. Φτάνει, βέβαια, αυτές να είναι στοχευμένες, σοβαρές, συστηματικές, μεθοδικές. Όπως αυτές του HALC, που ίδρυσε και στήριξε ο Νίκος Μούγιαρης.

* * *

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
"WASHINGTON — Four key members of Congress, either individually or collectively, have quietly frozen all major U.S. arms sales to Turkey for nearly two years in a move to pressure Ankara to abandon its Russian-built S-400 air defense system, Defense News has learned.
The legislative action, which has not been previously reported, is another sign of the deeply fractured relationship between the two NATO allies, a disruption that has already led to Turkey’s expulsion from the F-35 joint strike fighter program.
[...]
"Lockheed Martin is performing structural upgrades to a portion of Turkey’s aging F-16 Block 30 fleet under a direct commercial sales contract that expires this fall. Defense News reported in 2017 that it would take until 2023 for Lockheed to complete modifications for all 35 F-16s included in the deal.
An industry source with knowledge of the F-16 contract said that Lockheed is still “planning to complete the requirements” of the order and does not “foresee any performance changes or requirement changes.”"
■ Congress has secretly blocked US arms sales to Turkey for nearly two years
By Valerie Insinna, Joe Gould & Aaron Mehta, Aug 12, 2020
https://www.defensenews.com/breaking-news/2020/08/12/congress-has-secretly-blocked-us-arms-sales-to-turkey-for-nearly-two-years

[2].
"The F-16s are the backbone of the Turkish fleet.
In 2015, the Turkish Air Force received the last of a batch of F-16 fighter jets, which underwent a comprehensive upgrade. In 2011, the Turkish and U.S. governments signed a letter of offer and acceptance for the $1.1 billion modernization of 117 Turkish Air Force F-16s to a common avionics configuration."
■ Turkish F-16 jets to get structural upgrades
By Burak Ege Bekdil, Jul 17, 2017
https://www.defensenews.com/air/2017/07/17/turkish-f-16-jets-to-get-structural-upgrades

[3].
■ U.S. Offering F-16s to Turkey as Reimbursement, Erdogan Says
By Baris Balci, October 17, 2021,
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-17/u-s-has-offered-f-16s-to-turkey-as-reimbursement-erdogan-says

■ Turkish Presidential Office Confirms Plan To Upgrade F-16 Fighter Jets; Says Not Given-Up On Fifth-Gen, Stealth F-35s
By Nitin J Ticku, October 12, 2021
https://eurasiantimes.com/turkish-presidential-office-confirms-plan-to-upgrade-f-16-fighter-jets-says-not-given-up-on-fifth-gen-stealth-f-35s

■ Turkey: Which countries export arms to Turkey?
By Reality Check team, BBC News
23 October 2019
https://www.bbc.com/news/50125405

[4].
"Lockheed Martin Corp.’s F-35, the fighter jet already being flown by the U.S. and eight allies, remains marred by 871 software and hardware deficiencies that could undercut readiness, missions or maintenance, according to the Pentagon’s testing office."
■ F-35 Flies With 871 Flaws, Only Two Fewer Than Year Earlier
By Anthony Capaccio, January 12, 2021
https://archive.md/QU2Dv

"Upgrades in missile technology over the past several years have made the F-35 less survivable than previously hoped, the chairman of the House Armed Services Committee said Aug. 31 as he pushed for more investment in smaller, unmanned platforms.
[...]
Smith, on the other hand, has made no secret of his displeasure with the F-35 program. In March, he referred to the fighter as a “rathole,” and in June, he slammed the program’s high sustainment costs."
■ F-35 Not as Survivable as Previously Hoped, HASC Chair Says
Aug. 31, 2021 | By Greg Hadley
https://www.airforcemag.com/f-35-not-as-survivable-as-hoped-hasc-chair-says/



* * *





Thursday, 3 September 2020

Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία


 

🟪 Μετά από την διεθνή Διαμαρτυρία της 29ης Αυγούστου, και πριν από τα επόμενα βήματα
🟪 Υπάρχει ελπίς με όλο αυτό το χάος;

 

🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Θα μπορούσαμε να έχουμε μιαν ενημέρωση/αναφορά από Σολωνα ή/και Πέτρο για την διαδήλωση του Σαββάτου στο Προεδρικό; Πολύ θα το εκτιμούσα εγώ τουλάχιστον.
Ευχαριστώ.


🔷 Πέτρος:
Για την διαδήλωση Σαββάτου... είναι πολλά τα θέματα αλλά αυτό που προέχει τώρα, 10 μέρες πριν την επόμενη, είναι να "διορθωθούν" οι θέσεις που πρεσβεύει η εκδήλωση. Κυρίως υπάρχει ανάγκη να εμπλουτιστούν με θέσεις από το "δύσκολο δίδυμο" του Πατριωτικού Διεθνισμού. Δυστυχώς πολλοί από τους "ΜΗ-διοργανωτές διοργανωτές" πρόσκεινται σ' ένα ξεροκέφαλο ορθοδοξο-εθνικιστικό χώρο και θα ήταν πανεύκολο να τοποθετηθούν για την κατοχή αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να δουν θετικά τους ΤΚύπριους και οποιαδήποτε άλλη διεθνιστική σκοπιά. Αλλά η φύση του ίδιου του αγώνα τους δελεάζει και εξαναγκάζει να βλέπουν και άλλους αγωνιζόμενους λαούς ως συμμάχους, οπότε υπάρχει προοπτική μέσω αυτού του βιώματος να τεθούν και πιο υγιείς διεθνιστικές προσεγγίσεις. Είναι όμως ανηφορικός ο δρόμος.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Γειά σου Πέτρο,
Νομίζω ότι ο Σίσυφος δέν θα ζήλευε όσον αφορά την ανηφορικότητα του δρόμου 😉
Προσωπικά δέν πείθουμαι ότι αυτοί οι τύποι έχουν τα φόντα να δεχτούν κάτι ουσιαστικά προοδευτικό. Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι και αυτοί ανήκουν σε τάξεις του λαού που θα έπρεπε να μπορούσαμε να τους προσελκύσουμε με τις θέσεις και το παράδειγμά μας. Με αυτό εννοώ κάτι ανάλογο με το εξής: οι πλείστοι οπαδοί του ΕΛΑΜ ανήκουν στην εργατική τάξη. Οπότε φυσιολογικά, θα έπρεπε να μπορούν τα "αριστερά" κόμματα να έχουν απήχηση προς αυτούς και θα μπορούσε κάποιος με το κατάλληλο "ψηστήρι" να τους αλλάξει τα μυαλά. Χώρια από το γεγονός ότι η αριστερά στην Κύπρο είναι μάλλον αριστεροζ και άρα ...κλπ. κλπ.
ΟΜΩΣ:
1) στο ζήτημα του "ψηστηριού", πότε και υπό ποίες συνθήκες θα έπρεπε να γίνει; και θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα; Δέν θα δώσω απάντηση γιατί είναι μια υποθετική περίπτωση.
2) για τους υποτιθέμενους αντι-παγκόσμιας τάξης πραγμάτων: δέν αναμένω ότι θα συνετιστούν. Το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Προτιμώ να αφιερώσω το χρόνο μου στην διεκπεραίωση άλλων μας πολιτικών εργασιών. Ή ακόμα και στην ομάδα για δεντροφύτευση. Εκεί συναντά κανείς υγειώς σκεπτόμενους ανθρώπους κι ας είναι "απολίτικοι".

Αλλά, τέλος πάντων, "άς ανθίσουν εκατό λουλούδια" που θα έλεγεν κι ο Μάο ...δέν είναι ανάγκη να μου αρέσουν όλα ...


🔷 Πέτρος:
Φίλε και συναγωνιστή, όσα γράφεις είναι 100% αληθινά, και με καιν οδυνηρά όλα τα διλήμματα που παράγονται από την επίγνωση των όσων γράφεις.

Η μόνη μου έγνοια - και ελπίζω να μην ακούγεται σαν μια φτηνή δικαιολογία - είναι πως από τη στιγμή που κινούνται άνθρωποι μες τους δρόμους, έχουν παγκύπρια αυτόνομη συνεννόηση και δράση και που (προς το παρόν) μοιάζουν να έχουν αφ' ενός αντι-συστημικό προσανατολισμό και αφ' ετέρου να είναι αχαλιναγώγητοι... αυτό με θέτει σε συναγερμό γιατί μόνο τρεις πιθανές εκβάσεις μπορεί να παραγάγει αυτή η εικόνα:
ο- να μετατραπεί σε νεο-φασιστικό ρεύμα (ήδη δυστυχώς έχει κάποιες αρρωστημένες τάσεις),
ή,
ο- να συγκρατηθεί και ίσως εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο με πιο γνήσιες (και πολλαπλές) πολιτικές αποχρώσεις του λαϊκού κινήματος (υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν), έτσι ώστε να αναζωογονήσει την έμφυτη τάση για Αντίσταση που έχει ο λαός (η οποία τώρα υπνώττει) για ΟΛΑ, ήτοι, το εθνικό θέμα, την άμυνα, την οικονομία, το ενεργειακό, τα ελλείμματα δημοκρατίας, τη διαφθορά, τους σαθρούς θεσμούς, τον παθολογικό κομματισμό, ΚΑΙ ίσως (ελπίζω) όλα αυτά να περιέχουν και μια διεθνιστική, σοσιαλιστική, ανατρεπτική "δέσμη" ή συσπείρωση,
ή,
ο- να οδηγηθεί στο ίδιο αδιέξοδο όπου οδηγήθηκαν όλες οι προηγούμενες προσπάθειες λαϊκής κινητοποίησης (Μνημόνιο, κούρεμα, διαφθορά, Συνεργατισμός) και ο λαός να χάσει πάλιν το ηθικό του και να μην κινητοποιείται.  

Προς το παρόν το εγγύς μέλλον φαίνεται άγνωστο.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Έγραψες "υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν". Έχω δεί σε φωτογραφίες τον γνωστό μας Άλφα. Συμμετέχει ή περαστικός ήταν; Θα τον ρωτούσα τον ίδιο αλλά δέν απαντά το τηλέφωνό του. Ίσως να ξέρεις και ποιά άποψη έχει ...

Αντιλαμβάνομαι τους προβληματισμούς και τα κίνητρά σου. Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας. Ναί εδώ είναι ένα δίλημμα, ...ποιάν πρωτεραιότητα να δώσουμε στο "ψηστήρι" που είπα πιό πάνω.

Τολμώ Κασσανδρικήν πρόβλεψη: στο ουχί μακρυνόν μέλλον θα σχηματιστεί η τρίτη εικόνα που περίγραψες.


🔷 Πέτρος:
Ναι, ο Άλφα ήταν εκεί μαζί μας, και μάλιστα όχι περαστικός αλλά από την αρχή ως το τέλος. Ήταν πολύ έντονος με τις θέσεις του, και θυμωμένος με τις δικτατορικές τάσεις των Αρχών. Εκφράστηκε όμως πιο θυμωμένος με κάποιες "θεΐζουσες" τάσεις και προκαταλήψεις που εμφανίστηκαν στην εκδήλωση. Δεν ήταν πολλές - σίγουρα λιγότερες απ' ό,τι ανέμενα - αλλά υπήρχαν. Μεταξύ άλλων είδα ένα πανό που έγραφε "Εν τούτο νίκα" (αλλά τα δύο άτομα που το κρατούσαν φαίνονταν πολύ νέες, μοντέρνες κοπέλες, και καθόλου θεούσες), υπήρχε στην εκδήλωση και ένας παπάς, (αλλά ήταν εντελώς μόνος του, κανείς δεν του μιλούσε), και κάποιες (ελάχιστες θα έλεγα) αναφορές "στην πίστη στον θεό" από 1-2 ομιλητές (η μια στα ρώσσικα). Θα αποτολμούσα να έλεγα πως υπήρχε περισσότερη παρουσία εκείνης της πίστης και θρησκείας που περιγράφει το 5G ως προσωποποίηση του Κακού, παρά χριστιανικές αναφορές.

Όσο για την αξιολόγηση που κάμνεις, ναι, ακριβώς έτσι είναι: "Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας."  
 
Θα πρόσθετα και κάτι άλλο. Νομίζω πως βιώνουμε το ανεπίσημο τέλος της πολιτικής όπως την γνωρίζαμε με τους όρους "δεξιάς" και "αριστεράς" που είχαν ένα κάποιο νόημα. Οι έννοιες και οι πολιτικές παράμετροι που καθορίζουν την πραγματικότητα συνεχίζουν να ισχύουν, βέβαια (οι πραγματικότητες Κεφαλαίου και Κράτους• παραγωγής-εργασίας-αγοράς• ιδιοκτησίας, ανισότητας• καθώς και Ιμπεριαλισμός, διεθνές παρακράτος, κατοχή, κοκ.). Αλλά...
ο- αφ' ενός έχουν καταρρεύσει εντελώς οι "αναλύσεις" ή "κοσμοθεωρήσεις" και τα σκατοσυνθήματα της αριστεράς και δεξιάς για αυτές τις παραμέτρους που καθορίζουν την πραγματικότητα (ακόμα και τα κάποτε έγκυρα συνθήματα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον),
ο- αφ' ετέρου έχουν αναδυθεί καθοριστικές κοινωνικές πραγματικότητες με πλήρη διασπορά στην κοινωνία (διαδίκτυο, επικοινωνίες, τηλέφωνα, κατ' οίκον εργασία, πυρετώδεις εφαρμογές τεχνολογίας), μαζί με συμβάντα (κορωνοκρίση, μαζική επιβολή περιορισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω μιας ανεπίσημης διακρατικής δικτατόρευσης, τάση για εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, ωρίμανση της ανάδυσης Κίνας και Ρωσσίας ως γνήσια ανεξάρτητες υπερδυνάμεις), που ούτε η αριστερά ούτε η δεξιά κατανοούν, δεν έχουν ούτε "ανάλυση", ούτε καν σκατοσυνθήματα, ούτε και ικανότητα πλέον για να ελιχθούν στον νέο κόσμο που καθορίζεται από αυτά.

Αναδύεται λοιπόν επί παγκοσμίω ένα νέο αυτόνομο λαϊκό Κίνημα ενάντια στην καταδικτατόρευση και στην Διεθνή Νέα Τάξη (ή και Νέα Τάξη Πραγμάτων) που συνδυάζει (ευτυχώς, και δυστυχώς) τις αντιστασιακές φιλοδοξίες και τις πανανθρώπινες αξίες του πανευρωπαϊκού λαϊκού Κινήματος των Πλατειών /ή και Αγανακτισμένων που γεννήθηκε γύρω από την εποχή των Μνημονίων (και κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου ή Μεσογειακής Ευρώπης)• του Κινήματος της Αραβικής Άνοιξης (που δυστυχώς ενώ εξέφραζε την ωραιότητα των δημοκρατικών πόθων του Αραβικού και Ισλαμικού κόσμου, υπέστει πανέξυπνη κατάληψη από τις σκοτεινές δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους με αποτέλεσμα μια νέα δικτατορία στην Αίγυπτο, καταστροφή της Λιβύης, Συρίας και Υεμένης, εφεύρεση και άνοδο του Ισλαμικού Κράτους)• την χάριν του Κινήματος Καταλήψεων στις ΗΠΑ• τις αρχές του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού που μας χάρισε το Κουρδικό Απελευθερωτικό Κίνημα• την ανατρεπτικότητα του Κινήματος ΑντιΠαγκοσμιοποίησης της δεκαετίας 2000 και ταυτόχρονα με την ανοητότα-ΤΟ-τα-το-τα-το-τα-τη υιοθέτηση κινηματικών πρακτικών που εισήγηγαν προβοκάτορες μες το Κίνημα (αδικαιολόγητους εμπρησμούς, ένοπλη και άμυαλη βία, κοκ.) σε στιγμές κορύφωσης των μαζικών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα την συρρίκνωση τους και παραίτηση του λαού• αξιοποίηση των ανεξάρτητων μέσων πληροφόρησης και μέσων δικτύωσης για ενημέρωση και διοργάνωση, αλλά ταυτόχρονα με απουσία έγκυρων κέντρων και πηγών ΚΑΙ με έντονη διάχυση παραπληροφόρησης και "σκοτεινής" (συγκεκαλυμμένης) καθεστωτικής προπαγάνδας που αποπροσανατολίζει το Κίνημα και το καθιστά υποχείριο καθεστωτικών δυνάμεων (πχ. η καλλιεργημένη εμμονή με μασόνους, Εβραίους, Μουσουλμάνους, Ιλλουμινάτι, ερπετοειδείς εξωγήινους, κλπ. και μαζί τους η προπαγάνδα που περιστρέφεται γύρω από "κωδικούς" και "συνθηματικές" παραφιλολογίες που εκπηγάζουν από τον εμφύλιο στις ΗΠΑ και αφορούν παιδοβιασμούς από γνωστές προσωπικότητες, τελετουργίες όπου υποτίθεται πίνουν το αίμα των παιδιών που σφάζουν για να "φτιαχτούν" με την ουσία αδρενόχρωμα, κοκ). Ένας σημαντικός παράγοντας που απουσιάζει από όλες τις πιο πάνω εικόνες (κατά τόπους σε ποικίλους βαθμούς) είναι η συμμετοχή των οργανωμένων συνόλων των εργαζομένων (με μόνη εξαίρεση θα έλεγα, την Ελλάδα, κατά την περίοδο 2010-2015, όπου το Κίνημα έφτασε μέχρι και σε Γενικές Απεργίες.)

{🟪 "Παρενθετικά": Οι διεθνείς εκδοχές της ΠΕΟ-ΣΕΚ (που απορρέουν από τις διεθνείς εκδοχές του ΔΗΣΑΚΕΛ) φρόντισαν ώστε οι συνδικαΛΗΣΤΙΚΕΣ οργανώσεις να κρατήσουν τους εργαζόμενους μακριά από τα Κινήματα μες τις πρόσφατες δεκαετίες. Έτσι, ο χαρακτήρας του συνόλου όλων αυτών των κλάδων του Παγκόσμιου Απελευθερωτικού Κινήματος κατέχει περισσότερο τον χαρακτήρα που περιγράφει ο Αντόνιο Νέγκρι {Antonio "Toni" Negri) στις πρόσφατες του εργασίες, όπου η κοινωνική δύναμις που τώρα κινητοποιείται είναι "Το Πλήθος", παρά "οι εργαζόμενοι" ή "ο λαός". Μες τα πρόσφατα 150 χρόνια "οι εργαζόμενοι", και "ο λαός", ήταν οι δύο έννοιες που το Κίνημα αξιοποιούσε μες τις αναλύσεις του για να αναλύσει και αξιολογήσει τον εαυτό του, καθώς και για να δώσει κατεύθυνση στις πράξεις του. Σήμερα, αναδύονται ενστικτωδώς (και με υγιή και με αρρωστημένα ένστικτα), αλλά και μισοσυνειδητά-μισοασυνείδητα, κάποτε με καρδιά κάποτε άκαρδα, κάποτε νούσιμα κάποτε ανεγκέφαλα... οι αντιστασιακές πράξεις του Πλήθους - που αποτελεί μια νέα κοινωνική πραγματικότητα, πολύπλευρη, πολύχρωμη, πολυπολιτιστική, πολυσεξουαλική, ταυτόχρονα κοινοτική, δημοτική, εθνική και διεθνιστική, με όλες τις αντιφάσεις που αυτό συνεπάγεται, του οποίου Πλήθους η αντίληψη δυστυχώς (προς το παρόν) καθορίζεται από την πολιτική αμορφωσιά (είναι γνωστό πως η Παιδεία έχει καταρρακωθεί και μες την πρόσφατη δεκαετία δυστυχώς ο πληθυσμός μας έχει παλαβώσει). Αλλά καθορίζεται και από αυτό που πολύ ορθά έχει αναγνωρίσει ο Γιώργος Καραμπελιάς, το ότι με την καταστροφή της εγχώριας παραγωγής και βιομηχανίας που μας έχει επιβάλει η Αλήτ-Ελίτ καταστράφηκε και η τάξη εργαζομένων στις βιομηχανίες (η τάξη των προλετάριων) η οποία πάντα αποτελούσε την ραχοκοκκαλιά του Κινήματος εργαζομένων. Τώρα, αντί το Κίνημα να επηρεάζεται αποφασιστικά από μια τάξη εργαζομένων που οι κοινές τους εμπειρίες είναι συνεργασία στην παραγωγή και αγωνιστική ενότητα εναντίον του Κεφαλαίου, έχουμε ένα Κίνημα που επηρεάζεται αποφασιστικά από την ενοποιητική κοινή εμπειρία που έχει το Πλήθος μέσω εμπορευμάτων (στην Αγορά, όχι στην Παραγωγή), και από τα βιώματα εκάστου ατόμου ως Θεατής των ΜΜΕ. Αυτές είναι οι σημερινές παράμετροι που καθορίζουν το Πλήθος.}


Στην Κύπρο η τοπική έκφραση αυτής του διεθνούς Κινήματος έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του... τα οποία αρνητικά με ανησυχούν. Η ανερχόμενη δυναμική των χριστιανοτάλιμπαν ανοίγει την (μεμακρυσμένη, αλλά πιθανή) προοπτική για φαινόμενα όπως την δίκαιη λαϊκή εξέγερση στην Ουκρανία την οποία όμως οι καθεστωτικές δυνάμεις της Δύσης μετέτρεψαν σε φασιστική κατάληψη εξουσίας. Έχει τους "αντίπελλους" του στην εξουσία. Η εξουσιαστές στην Κύπρο - πολιτικά το ΔΗΣΑΚΕΛ, οικονομικά οι τράπεζες-ξενοδόχοι, ιδεολογικά τα καθεστωτικά ΜΜΕ - κατέχουν το Κράτος, και έχουν ΗΔΗ αποδείξει από πολλά χρόνια πριν το ότι θα είναι πάντα πρόθυμοι να κάμουν με τα χίλια ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους διαμηνύσει (επίσημα ή ανεπίσημα) το διεθνές παρακράτος. Η ολιγαρχία της Κύπρου, πάντα ανυπόμονη να δείξει στους Άρχοντες του Πλανήτη πως είναι ικανή και πρόθυμη να υλοποιήσει ΟΠΟΙΟ σχέδιο και αν προτείνει το διεθνές παρακράτος, αγκαλιάζει και μας επιβάλλει κάθε τρέλα: ρατσιστική Διζωνική τύπου Απάρταϊντ• συστηματική καταστροφή της Άμυνας μας• παύση στο Ενεργειακό πρόγραμμα• Κρατική κλοπή {"κούρεμα"} των καταθέσεων προς διάσωση των τραπεζών αντί του λαού• εκδίωξη Ρώσσων και Κινέζων επενδυτών• αποδοχή της κατοχής και συμβιβασμό με τον εισβολέα εχθρό. Έχει κατατρομοκρατήσει τον κόσμο με φαντασιακά "κρούσματα" ενώ έχουμε μόνο πέντε ασθενείς με τον κορωνοίό, και επιβάλλει δικτατορικές απαγορεύσεις με περιορισμό των Συνταγματικών μας ελευθεριών και δικαιωμάτων χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση - και μάλιστα πολύ πιο αυστηρούς περιορισμούς από σχεδόν οπουδήποτε αλλού στη Δύση. Μόνο με την έντονη λαϊκή αντίδραση ήταν που μόλις και καταφέραμε να γλυτώσουμε από τον κίνδυνο υποχρεωτικού εμβολίου σε όλο τον πληθυσμό, και επιβολής της μάσκας στα παιδιά του δημοτικού σχολείου - τα οποία δικτατορικά και ανεγκέφελα μέτρα ας μην ξεχνούμε πρόλαβαν και ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ οι άρχοντες με το "έτσι θέλω" πριν εξαναγκαστούν από τον λαό να τα ρουφήσουν πίσω.

Όλες οι ενδείξεις μαρτυρούν ότι οι Άρχοντες μας θα συνεχίσουν το αυταρχικό βιολί με στόχο την συρρίκνωση της Δημοκρατίας και διάβρωση των ελευθεριών μας, κατά παράβαση και της ίδιας της Επιστήμης την οποία επικαλούνται για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (και με ψευδο-επιστήμονες αστέρες που θα δίνουν την σφραγίδα έγκρισης για οποιαδήποτε πολιτική διαχείρισης της Δημόσιας Υγείας διαμηνύσει πως θέλει το διεθνές παρακράτος). Και ο ενσυνείδητος άνθρωπος από τη μια λέει "μα η θαλάσσια εισβολή από Τουρκίας ήδη έφτασε στις ακτές μας και εμείς ασχολούμαστε με τις μάσκες;" Αλλά ομιλεί και το άλλο του μέρος που λέει πως ΔΕΝ είναι η Τουρκία που διάβρωσε τις λίγες ελευθερίες που μας απέμειναν στην "ελεύθερη" Κύπρο, είναι οι τοπικοί ολιγάρχες σε συνεργασία με το διεθνές παρακράτος. Είναι όμως δυνατόν ένας λαός που αποδέχεται καταδικτατόρευση μες το ίδιο του το σπίτι "για το καλό μας", να έχει φιλοδοξίες ή παραισθήσεις πως μπορεί να αγωνιστεί για την προστασία του έθνους και της επικράτειας από την Τουρκική απειλή; Και ομιλεί και το τρίτο του μέρος, ίσως εκείνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ριζοσπαστικό, ανατρεπτικό... Και λέει:

Υπάρχουν στην εξουσία οι φανερά πλέον ανήθικοι, διεφθαρμένοι και αππωμένοι με αλαζονική άγνοια. Υπάρχει ένα αυτόνομο κίνημα "αντίπελλων" μες τους δρόμους. Και ταυτόχρονα η ανάγκη για ενότητα του λαού ενώπιον της Τουρκικής απειλής, και η ανάγκη για αυτο-οργάνωση μας για να διασφαλίσουμε την επιβίωση του πληθυσμού (και ίσως την μελλοντική μας Απελευθέρωση). Υπάρχει ελπίς για να σπάσει το παρόν αδιέξοδο; Αυτή την στιγμή υπάρχει περισσότερη ελπίδα από ότι πέρσι και πρόπερσι, γιατί τότε ΔΕΝ υπήρχαν οι "αντίπελλοι": υπήρχε μόνο η ηγεμονία και επικράτηση της προδοτικής ολιγαρχίας. Το ζητούμενο όμως - η μεγαλύτερη μας ανάγκη τώρα, σήμερα - είναι το αυτόνομο Κίνημα να αναπροσανατολιστεί και να ευθυγραμμιστεί:
ο- με τις ευρύτερες ανάγκες του λαού μας (ιδίως στα θέματα κατοχής και Απελευθέρωσης),
και,
ο- με τις πανανθρώπινες αξίες της παγκόσμιας Επανάστασης μέσα από τις οποίες να μπορέσει να δεί ως συμμάχους μας τους αντιστασιακούς ΤΚύπριους και Τούρκους, τους αγωνιζόμενους Κούρδους και Παλαιστίνιους, καθώς και την ανάγκη πιο θερμής γεφύρωσης δεσμών με τον ελλαδικό λαό.

Σε σχέση λοιπόν με την καταδικτατόρευση του τόπου μας, τον παρόντα αγώνα κινητοποιήσεων για τη διασφάλιση της λίγης ελευθερίας που μας απέμεινε και τον συσχετισμό του με τις υπαρξιακές απειλές που βιώνουμε από την κατοχική Τουρκία:

🟪 Κάτι που δεν κατανόησε ποτέ κανένας από τους ψευδοπατριώτες της αριστερόζ ψευδοαριστεράς, της αδέξιας ψευδοδεξιάς, ή του έκκεντρου ψευδοκέντρου, είναι το ότι:
🟪 Η Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στο βορρά αρχίζει από την Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στον νότο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 2 August 2020

🔷 Αποδοχή της διζωνικής, ή Ζυρίχη; Προς την Ενότητα: Φίμωση, ή Συμφιλίωση;


🔷 Παρ' όλον που διαφωνώ κάθετα με τον συμπαθέστατο κο Δώρο Θεοδώρου για κάποια θέματα, θέλω να τον ευχαριστήσω θερμά για την πιο κάτω ανάλυση και τοποθέτηση, και να δηλώσω ότι συμφωνώ απολύτως και πρόθυμα προσυπρογράφω το κείμενο του.

Για ιστορικοπολιτικούς λόγους θέλω να σημειώσω δύο από τα θέματα για τα οποία διαφωνώ μαζί του, απλώς για να διαφανεί πιο καθαρά το ότι στην πολιτική τα πράγματα ουδέποτε είναι μόνο Άσπρο ή Μαύρο, αλλά πάντα πολύπλοκα:
■ Οι δυνάμεις ασφαλείας που βρίσκονταν υπό την διοίκηση του ενόσω ήταν Υπουργός Δικαιοσύνης, επεδόθησαν σε μια σειρά παράνομων διώξεων και πράξεων εις βάρος μου τα έτη 2004/5 επειδή δημοσίευσα πληροφορίες που τεκμηρίωναν την δράση αμερικανών πρακτόρων στην προσπάθεια επιβολής της ρατσιστικής διζωνικής "λύσης" υπό την μορφή του σχεδίου Αννάν. Αυτές οι διώξεις έγιναν κατόπιν εντολής της εδώ Πρεσβείας του Θανάτου - οι εφημερίδες εκείνης της περιόδου είναι γεμάτες από στοιχεία της υπόθεσης.

Δυστυχώς αυτά έγιναν ενόσω η ΕΔΕΚ συμμετείχε στην Κυβέρνηση ΑΚΕΛ-Τάσσου Παπαδόπουλου, σε περίοδο που πολλοί γλύφτες εντός και πέριξ της ΕΔΕΚ δεν την άφηναν να διαχωρίσει την πορεία της και να σημειοδοτήσει αυτόνομη πολιτική αντίθετη με την επερχόμενη ρατσιστική διζωνική, παρ΄ όλο που ο Βάσος Λυσσαρίδης ήδη από μερικά χρόνια πιο πριν έκρουε διορατικά τον κώδωνα κινδύνου. Ακόμη και μέχρι πρόσφατα κάποιοι από αυτούς ομιλούσαν υπέρ της "διζωνικής με ορθό περιεχόμενο". Αναγνωρίζω με χαρά ότι οι πλείστοι από αυτούς τους γλύφτες, καιροσκόπους και καριερίστες έχουν φύγει, εκδιωχθεί, και αποκοπεί από την ΕΔΕΚ! Συγχαίρω τη νέα της ηγεσία για αυτό το επίτευγμα και τον Δώρο Θεοδώρου που ως μέλος της "παλαιάς φρουράς" της ΕΔΕΚ συνεχίζει να δίνει την υποστήριξη του στη νέα διαδρομή του κόμματος.


Ας σημειωθεί ότι αυτά που γράφει πιο κάτω ο Δώρος Θεοδώρου για το Ζυριχικό Κράτος είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ με αυτά που έλεγε η Δημοκρατική Αντιπολίτευση και η Ενωτική Παράταξη επί εποχής Μακαρίου. Το Κράτος που γέννησε στην Κύπρο η Ζυρίχη δεν ήταν ένα απλό "λάθος". Εκείνο το Κράτος θεμελιώθηκε με αίμα, απαγωγές δημοσιογράφων, παράνομες συλλήψεις και βασανιστήρια αντιφρονούντων που επέκριναν τις συμφωνίες Ζυρίχης. Επειδή εκφράστηκαν έτσι, τέσσερα άτομα ΦΟΝΕΥΘΗΚΑΝ από το Μακαριακό καθεστώς τότε, πολλά χρόνια πριν να προκύψει και κλιμακωθεί η ένοπλη αντιπαράθεση που κατέστρεψε τον τόπο μας: οι φονιάδες του καθεστώτος Μακαρίου - πολλά χρόνια ΠΡΙΝ να επιστρέψει ο Γρίβας στην Κύπρο και όταν ΔΕΝ υπήρχε ΕΟΚΑβ - σκότωσαν εν ψυχρώ τους ενωτικούς Νεοκλή Παναγιώτου, Ευριπίδη Νούρο, και Ανδρέα Παντελίδη απλώς και μόνο επειδή εκφράστηκαν ενάντια στις συμφωνίες της Ζυρίχης. Και δεν έμειναν εκεί: στραγγάλισαν την ηρωίδα Νίτσα Χατζηγεωργίου στο κρεββάτι της επειδή αυτή μιλούσε ανοικτά και "ανεξέλεγκτα" με κριτική ενάντια στην υπογραφή των συμφωνιών Ζυρίχης. Δολοφονήθηκε μόνο και μόνο επειδή έλεγε αυτά που σήμερα έχει την άνεση να δημοσιεύει χωρίς φόβο ο Δώρος Θεοδώρου.
 
■ Επίσης με τρομοκρατεί η πρόσφατη τοποθέτηση του συγγραφέα για ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της αναδυόμενης μες τα πρόσφατα χρόνια κριτικής - κυρίως μέσα από το διαδίκτυο - εις βάρος του τότε Ζυριχικού καθεστώτος και ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της συνεχιζόμενης αποκάλυψης στοιχείων, τεκμηρίων, μαρτυριών και απόψεων που ρίχνουν ευθύνη στο καθεστώς Μακαρίου για τον ρόλο του στην δημιουργία της εμφύλιας σύγκρουσης που μας οδήγησε στην καταστροφή. Η φίμωση της ιστορικοπολιτικού λόγου με την βία του Κράτους ήταν εξ' αρχής αυτό που μας οδήγησε νομοτελειακά στην εμφύλια σύγκρουση• με εκπλήσσει και με πληγώνει το ότι τώρα ο συγγραφέας επιζητεί να επαναληφθεί αυτή η φίμωση. Αν θα επέλθει ποτέ Συμφιλίωση και κλείσιμο των π ληγών του παρελθόντως, αυτή ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ πρέπει να συμπεριλαβάνει και να εγγυείται την Ελευθερία στην έκφραση. Το να αποσιωπείται και να φιμώνεται η μια παράταξη για 60 χρόνια και η άλλη να επιβάλλει το δικό της αφήγημα δια της Κρατικής (ενίοτε και παρακρατικής) δύναμης, δεν πρόκειται ποτέ να φέρει Συμφιλίωση και Ενότητα στο λαό μας. Να η δημοσίευση του ανήμερα της θλιβερής επετείου της εισβολής:
 
Ελπίζω πως όσα ανέφερα πιο πάνω δίνουν ένα ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο αναφοράς μες το οποίο να μπορούν να εκτιμηθούν καλύτερα και οι τοποθετήσεις του Δώρου Θεοδώρου, αλλά και η δική μου συμφωνία μαζί του σε όσα εκφράζει. Και για τα οποία τον ευχαριστώ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Ζυρίχη ή αποδοχή της διζωνικής;

🔷 Συχνά ακούμε συμπολίτες μας να διερωτούνται ποιο ήταν το κεφαλαιώδες σφάλμα της πλευράς μας που επέτρεψε να φτάσουν τα πράγματα στη σημερινή κατάσταση. Και είναι όντως κρίσιμο το ερώτημα αυτό, γιατί από την απάντηση εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό η δυνατότητα αντίδρασής μας και διόρθωσης της πορείας μας. Οι βασικές εκδοχές είναι δύο: Η Ζυρίχη και ο ένοπλος αγώνας που προηγήθηκε, ή η αποδοχή της τουρκικής απαίτησης για λύση στη βάση δύο κρατών: Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία.

Ανήκω σε εκείνους που πίστεψαν ότι η λύση της Ζυρίχης ήταν μια κακή λύση διότι εμπεριείχε τα στοιχεία της διαίρεσης, του ρατσισμού και του διαχωρισμού στη βάση της θρησκείας και της εθνοτικής προέλευσης. Διότι επανέφερε την Τουρκία ως εγγυήτρια δύναμη στην Κύπρο, 82 χρόνια μετά την εγκατάλειψή της και την πώλησή της στους Βρετανούς. Φοβόμουν αυτά που θ΄ακολουθούσαν. Και που ακολούθησαν. Όμως: Πρώτο, διερωτώμαι αν η Βρετανία δεν θα πραγματοποιούσε την απειλή της για εισβολή της Τουρκίας και διχοτόμηση της Κύπρου από τότε. Η εμπειρία από τα έργα και τις ημέρες της Βρετανικής αυτοκρατορίας σ' όλο τον κόσμο «φωνάζουν» ότι η Βρετανία αυτό θα έκανε. Όπως είχε κάνει ήδη σε πολλές άλλες χώρες πρώην αποικίες της. Δεύτερο: Διότι με τη λύση της Ζυρίχης αποκτούσαμε κρατική οντότητα με ό,τι αυτό σημαίνει. Θωρακιζόμαστε και έχουμε περισσότερες δυνατότητες άμυνας και αντίστασης.

Και όντως το 1964 μετά το πραξικόπημα της τ/κ κοινότητας από την ΤΜΤ και τους Τούρκους αξιωματικούς, με απόφαση των Η.Ε. η κρατική οντότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας παρέμεινε στα χέρια των Ε/κ. Η Κυπριακή Δημοκρατία δεν διαλύθηκε. Παρέμεινε ως εξαιρετικής σπουδαιότητας ασπίδα προστασίας στα χέρια της ε/κ κοινότητας. Στην περίπτωση που υποθέσουμε ότι το κρίσιμο λάθος ήταν όντως η Ζυρίχη, το ζήτημα τελειώνει. Αφορά μόνο το παρελθόν και τους ιστορικούς και δεν έχει να κάμει απολύτως τίποτε με το παρόν. Δεν συνεπάγεται καμιά δυνατότητα διόρθωσης της πορείας μας.

Όμως η άλλη εκδοχή της αποδοχής των τουρκικών προτάσεων για λύση του Κυπριακού είναι νομίζω το πραγματικό θέμα προς συζήτηση. Ο Μακάριος δέχτηκε την ομοσπονδία, τη δικοινοτική, διπεριφερειακή ομοσπονδία (όχι τη διζωνική), με την ελπίδα ότι οι Τούρκοι θα έστεργαν προς μια ομοσπονδιακή λύση με σεβασμό των βασικών ελευθεριών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Μια λύση, που όπως έλεγε ο Κληρίδης, θα επέτρεπε την επιστροφή 130.000-140.000 προσφύγων στις εστίες τους και θα τερμάτιζε την κατοχή. Σύντομα όμως κατάλαβε τους πραγματικούς σκοπούς της Άγκυρας και στις 20 Ιουλίου 1977 διεκήρυξε την αντίσταση κατά των τουρκικών σχεδίων, ανεξαρτήτως χρόνου.

Μετά το θάνατό του και αφού ο Σπ. Κυπριανού  προσπάθησε δειλά να συνεχίσει αυτή την πολιτική, επικράτησαν τα κόμματα που εμπιστεύτηκαν τις καλές προθέσεις της Τουρκίας για δίκαιη λύση (ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ) κι έκτοτε το Κυπριακό έγινε δικοινοτικό πρόβλημα. Εγκαταλείφθηκε κάθε σκέψη για διεθνοποίηση και καταγγελία της Τουρκίας ως κατοχικής δύναμης, αναβαθμίστηκε με την πλήρη ανοχή κι ακόμα αποδοχή της δικής μας πλευράς το status  του Τ/Κ ηγέτη ως συμπροέδρου και το ψευδοκράτος ως συνιστών τμήμα του κράτους μας, που η Τουρκία δεν ήθελε να είναι η Κυπριακή Δημοκρατία αλλά κάτι άλλο στο οποίο η ισότητα των δυο «κρατών» θα ήταν πλήρως κατοχυρωμένη. Κι έκτοτε δεν μπορούμε να λύσουμε το Κυπριακό. Και η Τουρκία χαίρεται κι αγαλλιάται γιατί της δίνουν και επαίνους. Ώσπου τα πράγματα έφτασαν σε σημείο που δεν πάει άλλο. Και για την Κύπρο και για την Ελλάδα. Και όχι μόνο.

Πρέπει λοιπόν, αν θέλουμε να σώσουμε αυτή την πατρίδα, αυτό το κράτος, να καταλάβουμε ποιο ήταν το βασικό μας λάθος. Που δεν ήταν άλλο από την κοινή εκτίμηση των δυο μεγαλύτερων κομμάτων ότι η Τουρκία έχει την καλή διάθεση για δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού. Της δώσαμε έτσι πολύ χρόνο να εδραιώσει τη θέση της ανενόχλητη στο κατεχόμενο μέρος του νησιού μας, να κουβαλήσει εκατοντάδες χιλιάδες εποίκους, αλλάζοντας εντελώς τη δημογραφία του κατεχόμενου τμήματος, να εξισλαμίσει, να ελέγξει πλήρως την οικονομική, την εκπαιδευτική, τη θρησκευτική και γενικά όλη τη κοινωνική ζωή των Τ/Κ.

Κι αφού εδραίωσε τη θέση της εδώ, άρχισε την επέκτασή της προς όλες τις κατευθύνσεις, βάζοντας τα πλέον με πολλούς σ΄ ολόκληρη την περιοχή. Με όλους καλύτερα. Και τώρα τι κάνουμε;

Αν εντοπίσαμε το κρίσιμο λάθος, ας το διορθώσουμε. Ας αλλάξουμε πορεία. Ας ενισχύσουμε την πολιτική, οικονομική, στρατιωτική θέση μας με όλα τα προσφερόμενα μέσα. Δεν είμαστε μόνοι. Είμαστε οι ισχυροί αν ξέρουμε να υπερασπιζόμαστε σταθερά κι αταλάντευτα τα δίκαιά μας και τα εναρμονισμένα με άλλα ισχυρά κράτη συμφέροντά μας. Τώρα.

02 Αυγούστου 2020

Δώρος Θεοδώρου
Πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης.

■ Ζυρίχη ή αποδοχή της διζωνικής;
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/paremvaseis-ston-f/article/989414/zyrichi-i-apodochi-tis-dizonikis

■ Ένα πολύ σύντομο βίντεο
με την πιο σημαντική ίσως τοποθέτηση του Δώρου Θεοδώρου:
https://www.youtube.com/watch?v=WFJb52-LZ28


🔷 ΦΟΝΟΙ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ σε καθεστώς συστηματικής φίμωσης

■ Νίτσα Χατζηγεωργίου, «το ιερό σκεύος» του αγώνα της ΕΟΚΑ
https://nikospa.wordpress.com/2018/03/18/%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%82-3

Όσον αφορά τους φόνους των Νεοκλή Παναγιώτου, Ευριπίδη Νούρου, και Ανδρέα Παντελίδη απλώς και μόνο επειδή εκφράστηκαν ενάντια στις συμφωνίες της Ζυρίχης, ο ειλικρινής ερευνητής την σήμερον ημέρα βρίσκει εύκολα το τι συνέβηκε, και σε ποιό κλίμα σκοτώθηκαν, και το πως έγινε η συγκάλυψη αυτών των φρικτών εγκλημάτων.

Να δύο χρήσιμες αφετηρίες:
■ Νούρος και Παναγιώτου: Δύο από τα θύματα της μισαλλοδοξίας
https://nikospa.wordpress.com/2015/08/16/%ce%bd%ce%bf%cf%8d%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b4%cf%8d%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b1-%ce%b8%cf%8d%ce%bc%ce%b1%cf%84

και
■ «Άπαντες συνεφώνησαν: Παναγιώτου και Νούρος να εκτελεσθούν!..»
https://nikospa.wordpress.com/2017/08/16/%ce%ac%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%86%cf%8e%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9

Για τον φόνο του Ανδρέα Παντελίδη:
https://vithoskopio.wordpress.com/2019/03/09/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BB%CE%AE%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D

~~~~~~~~~~~~~~~~~  


Monday, 15 April 2019

Με δορυφόρο την Κύπρο, το κράτος του Ισραήλ...

• Αποποινικοποιεί την προσωπική χρήση Κάνναβης,
• Συνεχίζει την γενοκτονία και συστηματική σφαγή των Παλαιστινίων στο πλαίσιο του  ρατσιστικού-σιωνιστικού Απάρταϊντ, ενισχύοντας το με τους νέους νόμους περί Κάνναβης,
• Συσχετισμοί με την Κύπρο.





Ανακοινώθηκε την πρώτη του Απρίλη, πράγμα που δυσκόλεψε την ανάγνωση του νοήματος: ήταν πρωταπριλιάτικη φάρσα ή αλήθεια; Είναι όμως αλήθεια: στο Ισραήλ τώρα η προσωπική χρήση της Κάνναβης δεν θα υπόκειται σε ποινικη δίωξη. Πιο κάτω εξηγούμε τις νέες ρυθμίσεις, καθώς και τους παραλληλισμούς με παρόμοιες διαδικασίες που ήδη αναδιπλούνται και στην Κύπρο.

Τι σημαίνει "Αποποινικοποίηση"; Σημαίνει ότι η προσωπική χρήση Κάνναβης συνεχίζει να είναι παράνομη, αλλά δεν θα θεωρείται ποινικό αδίκημα. Όσοι συλλαμβάνονται να χρησιμοποιούν το φυτό χωρίς ιατρική συνταγή, και αν είναι ευλογημένοι με την ιδιότητα του Εβραίου πολίτη του Ισραήλ, θα γλυτώνουν με ένα απλό πρόστιμο. Αν είναι πολίτες του Ισραήλ που ατύχησαν να είναι Παλαιστίνιοι, θα συλλαμβάνονται επί τόπου και θα παραπέμπονται σε ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟ.

Με άλλα λόγια η "Αποποινικοποίηση" σημαίνει πως θα ισχύει μόνο για τους πλούσιους, και μόνο για τους πλούσιους εκ των μελών του περιούσιου λαού. Ενώ για τους φτωχούς Εβραίους και για τους Παλαιστίνιους πολίτες, θα συνεχίσει να ισχύει η κάθε μορφή ποινικής δίωξης και άνομης καταπίεσης.

Όλα αυτά παρατίθενται εμπεριστατωμένα στα κείμενα πιό κάτω, τεκμηριωμένα από αξιόπιστες πηγές.

Εκεί θα δείτε, για παράδειγμα το ότι η ανακοίνωση για την Αποποινικοποίηση έγινε από στόματος του ιδίου του πρώην Πρωθυπουργού Εχούντ Μπαράκ κατά την διάρκεια του εμπορικο-επιστημονικού συνεδρίου για την Κάνναβη που ονομάζεται ΚάνναΤεκ (Κάνναβις-Τεχνολογία, CannaTech). Όλως "κατά σύμπτωσην" ο Εχούντ Μπαράκ είναι και πρόεδρος της κερδοσκοπικής εταιρείας Ιατρικής Κάνναβης που ονομάζεται Canndoc/Intercure, με σημαντική παρουσία στη νέα βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης του Ισραήλ που ενώνει τις δυνάμεις του σιωνιστικού Κράτους με εκείνες του τοπικού και διεθνούς Κεφαλαίου με στόχο όχι μόνο το απλό κέρδος αλλά και την κατάληψη της παγκόσμιας ηγεμονίας σε αυτή την νέα βιομηχανία.

Παράλληλες κινήσεις στην Κύπρο φανέρωσαν ότι ο νυν Υπουργός Υγείας κος Κωνσταντίνος Ιωάννου κινείται παρασκηνιακά μες τον κόσμο των κερδοσκοπικών συμφερόντων που συσπειρώνονται γύρω από την νέα βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο. Σε αυτή την υπόθεση είχε εμπλακεί από καιρό και ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, κος Αβέρωφ Νεοφύτου, καθώς και ο υποτακτικός του κος Λούης Παναγή, Διευθυντής των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών - ο οποίως "όλως τυχαίως", συνέγραψε και την νέα νομοθεσία για την Ιατρική Κάνναβη, εστιασμένη στα συμφέροντα των μεγάλων εταιρειών. Και οι τρείς τους έχουν κάμει τα πάντα για να διαιωνίσουν την απαγόρευση κάθε αυτόνομης χρήσης της Κάνναβης από τους ασθενείς, και τα πάντα για να στηθεί μια κερδοσκοπική βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης προς υπερεκμετάλλευση των πασχόντων.

Αποκορύφωμα των μεθοδεύσεων αυτών (απλώς δηλαδή το μέρος του παγόβουνου που έτυχε να διαφανεί δημοσίως), ήταν το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο για την Ιατρική Κάνναβη που διοργανώθηκε πέρσι από εταιρεία που ανήκει στον ίδιο τον Υπουργό Υγείας, την IMH, και από μια άλλη εταιρεία με το όνομα CSB Farms Cyprus η οποία ζωγραφίστηκε από τους διοργανωτές ως εγχώρια (κυπριακή) θυγατρική εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων με γραφεία στην Ολλανδία και με φάρμες στην Ελβετία, η οποία έχει τεράστιο ενδιαφέρον να επενδύσει "εκατομμύρια" στην Κύπρο. Για το Συνέδριο επενδύθηκαν χιλιάδες ευρώ από τους διοργανωτές για τα αεροπορικά εισητήρια και έξοδα διαμονής επιστημόνων και συμβούλων από το εξωτερικό, καθώς και για την αίθουσα και υπηρεσίες παρουσίασης στο Χίλτον. Όμως... η CSB Farms Cyprus εν τέλει απεδείχθει ότι δεν υπάρχει! Ούτε και υπάρχει με κάποια άλλη εκδοχή του ονόματος όπως πχ. CSB Farms - δεν υπάρχει τέτοια εταιρεία εγγεγραμμένη στην Κύπρο. Ήταν μια εταιρεία φάντασμα, η οποία σε μια καλοστημένη απάτη εις βάρος ασθενών, επιστημόνων, ακτιβιστών και δημοσιογράφων, σε συνεργασία με την εταιρεία του Υπουργού κου Ιωάννου, προσπάθησε να προωθήσει αυτούς τους κυρίους ως τους "πρωτοπόρους" στον χώρο της Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο.

Όταν μια έρευνα στον Εφορο Εταιρειών Κύπρου απέδειξε ότι η εταιρεία CSB Farms Cyprus δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, ξετυλίχθηκε όλο το νήμα της απάτης. Και αυτό εξηγεί και το γιατί ο κύπριος Πρόεδρος της εταιρείας φάντασμα CSB Farms Cyprus κος Γιώργος Κωνσταντίνου καθήμενος στο Συνέδριο μαζί με τον αντιπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας κο Λούη Παναγή έδωσε διαταγές να εκδιωχθεί από το βήμα ενώ ακόμα μιλούσε ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας, την στιγμή που στην ομιλία του περιέγραφε το ότι το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης υποστηρίζει την αδειοδότηση καλλιέργειας Κάνναβης από τους ίδιους τους ασθενείς, καθώς και την αδειοδότηση μικρομεσαίων καλλιεργητών (ιδίως των οργανωμένων σε συνεργατισμούς και εταιρείες που ανήκουν στους εργαζόμενους), μαζί με την αδειοδότηση των μεγάλων εταιρειών.

Την δεύτερη μέρα του Συνεδρίου ο συνέταιρος του Υπουργού Υγείας,  Πρόεδρος της εταιρείας φάντασμα κος Κωνσταντίνου ΕΚΔΙΩΞΕ τον αντιπρόσωπο μας και δεν τον άφησε να λάβει μέρος πλέον στο Συνέδριο, ούτε για να παρακολουθήσει. Ας σημειωθεί ότι ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας δεν είχε πάει εκεί από μόνος του: ήταν ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ από τους διοργανωτές κατόπιν συστάσεων από διεθνείς παράγοντες μες τον χώρο της Ιατρικής Κάνναβης!

Δεν είναι σύμπτωση το ότι η πολιτική του σιωνιστικού Απάρταϊντ που εφαρμόζει το Ισραήλ επί των Παλαιστινίων είναι η ίδια με το όραμα που επιδιώκουν οι κομματικοί κος Αβέρωφ, ο Υπουργός Υγείας κος Ιωάννου και η υπόλοιπη ηγεσία του ΔΗΣΥ. Σε συμμαχία με την ψευδοαντιπολίτευση, την κομματική ηγεσία του ΑΚΕΛ, συμφωνούν να "νομιμοποιήσουν" την κατοχή, και σε συνεργασία με την Τουρκία να μας επιβάλουν ένα ρατσιστικό καθεστώς διζωνικού Απάρταϊντ όπου οι Κύπριοι θα διαχωρίζονται γεωγραφικά σε ζώνες ανάλογα με εθνοφυλετικά κριτήρια, και όπου οι ανώτατοι νόμοι της χώρας - οι ΕθνοΦυλετικοί Νόμοι - θα καθορίζουν τα δικαιώματα και προνόμια των πολιτών ανάλογα με την εθνοτική, πολιτιστική, γλωσσική και θρησκευτική μας ταυτότητα. Ακριβώς όπως και στο Ισραήλ και την κατεχόμενη Παλαιστίνη. Ακριβώς όπως και σε όλες τις χώρες όπου επικράτησε ο χιτλερικός ναζισμός.

Η διασύνδεση των διζωνιστών που υποστηρίζουν το ρατσιστικό Απάρταϊντ σε Κύπρο και Ισραήλ δεν είναι "σύμπτωση". Είναι ιδεολογικοί σύμμαχοι και επιχειρηματικοί συνέταιροι. Η ταχύτητα μετάλλαξης του κυπριακού καθεστώτος και το άλμα του από την απόλυτη απαγόρευση στην απόλυτη υπερεκμετάλλευση των ασθενών σε χρόνο ασύλληπτο, μπορεί να γίνει καλύτερα κατανοητή μόνο με την εξέταση των σχέσεων συμμαχίας και συνεταιρισμού μεταξύ αυτών των δυνάμεων καιροσκοπισμού και κερδοσκοπισμού.

Δεν είναι σύμπτωση το ότι το Κίνημα Νομιμοποίησης της Κάνναβης στο Ισραήλ ξεπήδησε από το Κίνημα Ειρήνης και το αντιρατσιστικό, αντισιωνιστικό Κίνημα από προοδευτικούς και ριζοσπάστες Εβραίους Ισραηλίτες. Το σιωνιστικό καθεστώς βρήκε την τέλεια φόρμουλα για να το εξουδετερώσει: παρέχει ένα μικρό βήμα προς την Νομιμοποίηση (την "Αποποινικοποίηση") καπελώνοντας το Κίνημα, εμπλέκει την σιωνιστική πολιτική γενοκτονίας και απάρταϊντ μες τους νέους νόμους (η αποποινικοποίηση θα ισχύει μόνο για τους Εβραίους πολίτες, ενώ οι Παλαιστίνιοι θα συνεχίσουν να υπόκεινται στρατοδικεία), και θεμελιώνει και ένα νέο μέρος της κερδοσκοπικής βιομηχανίας Κάνναβης. Όταν σε επόμενο βήμα επιτευχθεί πιθανώς πλήρης Νομιμοποίηση της Κάνναβης, η συμμαχία Κεφαλαίου και Κράτους στο Ισραήλ θα είναι έτοιμη να κερδοσκοπίσει και από αυτήν: με την σέσουλα. Επιπλέον, σκοπεύει στο να να καπελώσει τους φίλους της Κάνναβης σε μια μουδιασμένη αποδοχή του ρατσιστικού-σιωνιστικού Απάρταϊντ - αφού οι Εβραίοι πολίτες του Ισραήλ δεν θα διώκονται τόσο έντονα πλέον για την Κάνναβη, η σύγκρουση τους με το καθεστώς και οι κινητοποιήσεις των (ελπίζει το καθεστώς) θα χάσουν κάθε περιεχόμενο διεκδικήσεων.

Αυτά πραγματεύεται το άρθρο με τίτλο:
"Opinion Cannabis Legalization Buzz Is a Smokescreen Masking Apartheid’s Legitimization"
• In an election that is making fair game of the blood of one-fifth of the citizens of this country, people are occupied with the question of their freedom to openly hold a joint
Ravit Hecht, Mar 15, 2019
https://www.haaretz.com/opinion/.premium-cannabis-legalization-buzz-is-a-smokescreen-masking-apartheid-1.7023137

Ακόμα καλύτερα όμως τα ψηλαφεί ένα άλλο και πολύ καλύτερο άρθρο το οποίο αναδημοσιεύουμε ολόκληρο πιο κάτω, με τίτλο:
"Pot decriminalization could be the best explanation of apartheid yet".

Αυτά τα κείμενα δείχνουν ότι οι ΑΓΝΟΙ Εβραίοι πολίτες του Ισραήλ που έχουν επενδύσει χρόνια της ζωής τους στον διπλό αγώνα για Νομιμοποίηση της Κάνναβης ΚΑΙ για το ΞΗΛΩΜΑ του ρατσιστικού διζωνικού καθεστώτος σιωνιστικού Απάρταϊντ ΔΕΝ ξεχνούν τους Παλαιστίνιους και δεν θα δωροδοκηθούν με μια φτηνή Αποποινικοποίηση για να σιωπήσουν. Παρακαλούμε διαβάστε τα κείμενα που παραθέτουμε πιο κάτω. Τεκμηριώνουν το ότι ο αγών συνεχίζεται, και ότι σε καλλιεργημένους ανθρώπους η Κανναβίωση συνεχίζει να διεγείρει την Συμπαντική Συνείδηση, ευθυγραμμίζοντας μας με τους φυσικούς και πανανθρώπινους νόμους που καθορίζουν ότι όλα τα άτομα είναι ίσα και πρέπει να είναι ελεύθερα, και ότι όλοι δικαιούμαστε να ζούμε μαζί σε καθεστώς ισότητας, δικαιοσύνης και ειρήνης.

Τα ίδια ισχύουν και για την Κύπρο. Ενώ οι πολιτικοί μας αντίπαλοι επιδιώκουν είτε να απαγορεύουν αιωνίως την Κάνναβη, είτε να την χρησιμοποιούν για κερδοσκοπικούς σκοπούς και για να την εμπλέξουν στα ρατσιστικά τους σχέδια για την ναζιστική "τελική λύση" του κυπριακού ζητήματος, εμείς λέμε ΟΧΙ: θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους.

• Γνωρίζουμε ότι ΔΕΝ πρόκειται να προκύψει απελευθέρωση του Ιερού Φυτού μέσα από τις μικρόψυχες δολοπλοκίες, καιροσκοπισμούς και κερδοσκοπίες που εξυφαίνει διαρκώς η Ανίερη Συμμαχία Κράτους και Κεφαλαίου.

• Γνωρίζουμε ότι ΔΕΝ πρόκειται να προκύψει απελευθέρωση της Κύπρου, ούτε και λύση Ειρήνης και Δικαιοσύνης με ισότητα όλων των πολιτών σ' ένα καθεστώς ασφάλειας και δημοκρατίας ανεξαρτήτως της όποιας εθνοτικής, πολιτιστικής, γλωσσικής ή θρησκευτικής ταυτότητας των κυπρίων ενόσω υπάρχει διεθνής Ιμπεριαλισμός και ενόσω οι τοπικοί μας άρχοντες διαρκώς εκπορνεύονται σε σχέσεις και συμμαχίες και συνεργασίες μαζί του - όπως επιδιώκουν σήμερα να συνεργαστούν με τους ηθικούς και φυσικούς ενόχους για το σατανικό καθεστώς Απάρταϊντ στο Ισραήλ.

Όπως δήλωσε και ο ιδρυτής μιας από τις πιο μεγάλες και μακρόβιες οργανώσεις που αγωνίζονται για χρόνια στο Ισραήλ, ο Μπόαζ Βέκτελ (Boaz Wechtel):
"Αυτή η αλλαγή στη νομοθεσία είναι μερικώς ευπρόσδεκτη, αλλά αδικεί τους χρήστες που δεν έχουν τα μέσα να πληρώσουν το πρόστιμο, και αδικεί τις εθνοτικές μειονότητες που θα συνεχίσουν να υπόκεινται κακομεταχείρηση μέσω ρατσιστικών διακρίσεων."

Το ίδιο λέμε και εμείς: ούτε ρατσιστικές "διευθετήσεις" θέλουμε για το κυπριακό, ούτε νερόβραστες "αποποινικοποιήσεις" της Κάνναβης που θα εξυπηρετούν τα οικονομικά συμφέροντα και τους πολιτικούς στόχους των κομμάτων ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ. Η ρατσιστική Διζωνική που αυτοί επιδιώκουν σε συνάρτηση με τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό και με την μιλιταριστική Τουρκία ΔΕΝ πρόκειται να φέρει ελευθερία ούτε για τους Φίλους της Κάνναβης, ούτε για τους ΤΚύπριους, ούτε για τους ΕΚύπριους. Θα χρησιμοποιηθεί για να μας φορτώσουν επιπρόσθετες μορφές καταπίεσης και εκμετάλλευσης, πράγμα που μας θέτει κάθετα ενάντιους σε αυτές τις δυνάμεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
Ιδρυτικό μέλος του Σωματείου
Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

* * *

Explained | Marijuana Decriminalization Goes Into Effect in Israel. What Does That Mean?
https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-marijuana-decriminalization-goes-into-effect-in-israel-what-does-that-mean-1.7069271

■ Users will be fined 1,000 shekels, unless they're soldiers, minors or already have a criminal record ■ Opponents say reform makes things worse for first-time offenders
Bar Peleg | Apr 01, 2019 11:26 AM

• What is the reform?

Starting Monday, a person caught smoking or possessing marijuana one time will be fined 1,000 shekels ($275) in Israel. If he’s caught a second time, the fine will double. If he’s caught a third time he will be referred to a conditional procedure, an alternative to a criminal procedure that could see the file against him closed under conditions set by the police. Criminal proceedings against a user will be launched only if he’s caught a fourth time.

• Who doesn’t benefit?

The reform doesn’t apply to soldiers, minors, or anyone with a criminal record.

• So anyone who smokes pot risks a fine?

Not exactly. Police instructions are to focus on public areas, not private spaces.

• What will the fine money be used for?

The Public Security Ministry will be directing the funds toward education against drug use and treatment for addicts.

• So is this essentially legalization?

No. A police source said, “There is a widespread error that this move constitutes legalization. Cannabis consumption is still forbidden, it’s just the enforcement process has changed."

• How are the authorities preparing to implement the reform?

Police have introduced a technological system that will enable police officers to know whether the person they detain meets the conditions for administrative enforcement and what level of fine to impose on him. Policemen have received special training on the issue and a public information campaign will begin shortly.

• How did this reform come about?

A committee headed by Public Security Ministry Director-General Rotem Peleg recommended shifting the focus on cannabis offenses from the criminal to the education realm, so that the enforcement system would have additional ways to combat the phenomenon other than opening criminal files and prosecuting users. Public Security Minister Gilad Erdan adopted the panel’s recommendations and last August the Knesset approved the reform. At this stage it is temporary legislation, to be in effect for three years, after which it will be decided whether to make the reform permanent.

• What is the argument of those opposed to the reform?

Dekel David-Ozer, representing the Green Leaf party in a petition against the reform in the High Court of Justice said that the move is a manipulation: "In a decriminalization law, you would expect something to be annulled in previous legislation, but all this reform does is add the option of fining users. Currently, if a person is caught the first time, their case is closed due to lack of interest to the public. Under the new law, they will be fined — this means the law worsens enforcement."

Green Leaf founder Boaz Wechtel, said: "The reform is partially welcomed but it does an injustice to users who don't have the means to pay the fine, and to minority groups whose abuse will continue through profiling. The police will continue to violate individual liberties without grounds. Only full legalization or regulation will bring justice to users of this magical plant and take control away from the black market and terror organizations".

* * *

Israel Decriminalizes Adult Use Cannabis During CannaTech Conference In Tel Aviv
https://www.forbes.com/sites/sarabrittanysomerset/2019/04/05/israel-decriminalizes-adult-use-cannabis-during-cannatech-conference-in-tel-aviv
Sara Brittany Somerset | Contributor
["I cover marijuana, global affairs and the intersection of the two."]

Tel Aviv, Israel — New Israeli laws regarding cannabis decriminalize possession of the plant and its buds. In accordance of the new laws, the possession of a home grown marijuana plant is no longer punishable by law. Civilians found to be carrying small amounts of cannabis in public without medical authorization will now face fines rather than be subjected to criminal proceedings.

Israel decriminalized adult use on April 1. On the same day, former Israeli prime minister Ehud Barak was a keynote speaker at the fourth annual CannaTech conference in Tel Aviv.

Barak, who incidentally is currently chairman of the Israeli medical cannabis company Canndoc/Intercure, spoke about the benefits of medical marijuana, quipping that Israel is updating its motto, becoming “the land of milk, honey and cannabis.”

The former prime minister’s involvement highlights yet another career politician who has made the shift from cannabis prohibitionist to proponent ala Former U.S. Speaker of the House, John Boehner. Barak lends his voice to the significant global chorus of former government leaders, Such as Mexico’s former president Vicente Fox, who are calling for a change in perception of how the world currently views cannabis.

“Some 35 countries have already legalized cannabis to a certain extent, either for medical or sometimes even recreational use,” Barak said during his keynote. “Two-thirds of U.S. states have approved medical cannabis; one-third [have approved] recreational use.”

(In enlightened cannabis-consuming circles the proper parlance for “recreational” consumption is adult use.)

With the typical alpha-male machoness one expects from a decorated former member of the military, Barak asserts, “The future of cannabis belongs to the bigger, faster and more assertive players which will enter directly into the markets.”

The Israeli Parliament (the "Knesset"), passed the 16th amendment to Dangerous Drugs Ordinance on December 25, of last year, that concerns the governance and regulatory aspects of exporting medical cannabis from Israel. Subsequently, Israel is poised to be a top-earning, global hub in the marijuana market.

The Israeli cannabis industry is already among the “more assertive players”, with companies like Tikun Olam —Hebrew for “repair the world”— at the forefront, with a 40% market share.

“If one is to look at a county that is at the forefront of the cannabis industry, they need to consider Israel at the top of their list. From the early discoveries from Dr. Mechoulam to the significant work in identifying the endocannabinoid system, Israel has been leading the path for some of the most significant advancements in cannabis science. As the first nation to legalize medical cannabis over a decade ago, Israel has allowed companies like Tikun Olam, as well as medical, research and educational institutions, to undertake the groundbreaking research that has created the basis for some of the advancements in this fast-growing industry,” said Stephen Gardner, Chief Marketing Officer of Tikun Olam, USA.

Meanwhile, according to Israel’s Ministry of Health, over 550 farms have submitted requests for licenses to grow medical cannabis in anticipation of new guidelines that will allow more Israeli patients to purchase pot at pharmacies with a prescription from a physician. Medical marijuana is currently available to patients who suffer from Parkinson’s, epilepsy, cancer and other terminal illnesses.

The new laws were delayed past the initial roll out on April 1, but are expected to go into effect, imminently.

* * *

Pot decriminalization could be the best explanation of apartheid yet
https://972mag.com/israel-pot-decriminalization-could-be-the-best-explanation-of-apartheid-yet/125638/
By Michael Schaeffer Omer-Man | Published March 5, 2017

An Israeli and a Palestinian are hanging out somewhere in the West Bank. Maybe they’re activists decompressing after a particularly stressful protest. Maybe they’re old friends, an employer and an employee, catching up over a cup of coffee outside one of their homes. One of them pulls out a joint and shares it with the other.

Out of nowhere, an Israeli police officer shows up. He or she arrests the Palestinian. The Israeli walks free with a citation — a measly fine.
Related stories

That is the situation that will be created if a bill to decriminalize marijuana, currently making its way through Israel’s parliament, becomes law.

That is the situation because there are dual legal systems in the West Bank: one set of laws and courts for Israeli nationals, one set of laws for Palestinians — in the exact same space.

Israel rules the West Bank as a military occupation, which means that for nearly 50 years the Israeli military has been the acting sovereign there and the law of the land is Israeli military law. That was good and fine, in theory, until Israeli settlers started moving into the West Bank.

You wouldn’t want Israeli civilians being brought before military courts created with the “enemy population” in mind, would you? Of course not.

So the Knesset, Israel’s parliament, did what any logical occupier who decided to transfer its civilian population into an occupied territory would do: it passed an “emergency regulation,” valid as long as Israel is in a declared state of emergency (which it always has been), that gives Israeli courts jurisdiction over crimes committed by Israeli nationals in the occupied West Bank — outside the State of Israel.

(For a great explanation of Israel’s dual legal systems in the West Bank, see this article in the Israel-Palestine Journal: http://pij.org/articles/1682 )

So again, imagine this: an Israeli and a Palestinian are sharing the exact same joint. They are standing in the exact same place. They are caught by the exact same police officer. One becomes a criminal, brought to a military court with a 99 percent conviction rate, and faces time in military prison. The other goes free.

Is that apartheid? If not, what the hell is it? (Seriously. If you have a better term, let’s hear it in the comments section. Extra points for creativity and marijuana-related puns.)

Of course, the dual legal systems exist with or without marijuana decriminalization. Pot just makes for an easy explanation of how ridiculous and unjust such a system is.

(Just to confuse things a little more: The example of the legality of marijuana in this article is only valid in vast majority of the West Bank where the Israeli army exercises full security control, which also happen to be the most common places where Israelis and Palestinians interact. An entirely different dual legal system applies in the 18 percent of the West Bank known as Area A, where the Palestinian Authority has jurisdiction over Palestinians but not Israelis. Palestinian police are generally forbidden from operating in the rest of the 72 percent of the West Bank, definitely not without the Israeli army’s explicit permission.)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο:
https://www.imhbusiness.com/en/the-medical-cannabis-conference

Η εταιρεία του Υπουργού Υγείας κου Ιωάννου:
https://www.imhbusiness.com/etairiko-profil

Φόρμα έρευνας στον Έφορο Εταιρειών - ψάξτε και εσείς για την CSB Farms Cyprus:
https://efiling.drcor.mcit.gov.cy/DrcorPublic/SearchForm.aspx?sc=0

Έδιωξαν τον εκπρόσωπο μας
https://web.archive.org/web/20180625090809/cyprus.indymedia.org/node/5257

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, 1 May 2017

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις


http://cyprus.indymedia.org/sites/default/files/ebrd.koureion.jpg

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις
http://cyprus.indymedia.org/node/5130

Friday, 20 January 2017

Ημερίδα για την Κύπρο και τα Εθνικά θέματα στην Αθήνα



http://cyprus.indymedia.org/node/5108

Ημερίδα για την Κύπρο και τα Εθνικά θέματα στην Αθήνα 
http://cyprus.indymedia.org/node/5108

Sunday, 1 January 2017

Ανταπόκριση από την Γενεύη


http://cyprus.indymedia.org/node/5093

Ανταπόκριση από την Γενεύη
http://cyprus.indymedia.org/node/5093

Friday, 7 October 2016

Monday, 7 May 2012

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines


* * *





ΚΥΠΡΟΣ ~ KIBRIS ~ CYPRUS
IndyMedia

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines

Επανάσταση ή Κολονοσκόπηση; Υποστηρίζω την υποψηφιότητα του Γιώργου Λιλλήκα, λόγω της θέσης του ενάντια στη ρατσιστική Διζωνική "λύση". Αλλά μέχρι ενός σημείου: Βλέπω χοντροειδείς βλακείες να γίνονται στο όνομα του. Ανησυχώ.
http://cyprus.indymedia.org/node/4759






Μια επίκαιρη επιστολή προς τράπεζα: "Με ποιο δικαίωμα ζητάτε το σπίτι μου;"
Επιστολή του Γιάννη Κρούσου και άρθρο του Πέτρου Ευδόκα
http://cyprus.indymedia.org/node/4726




Τα Ονόματα ~ Πραξικόπημα
http://cyprus.indymedia.org/node/59

Απόδειξη ότι είναι Κυπραίος
http://cyprus.indymedia.org/node/4708


Και τώρα τι;
του Γεράσιμου Βαλσαμή, Ασμχου ε.α.
http://cyprus.indymedia.org/node/4706


Πανέτοιμη η Κυβέρνηση Χριστόφια
http://cyprus.indymedia.org/node/4705
 



Από τον Μακάριο στη Μακαρία
http://cyprus.indymedia.org/node/4702
Κερδοσκοπία, και όχι Οικονομική Σκέψη
http://cyprus.indymedia.org/node/4698



Με Αφορμή την "Λαϊκή" Τράπεζα
http://cyprus.indymedia.org/node/4697


Η Λαϊκή Κομματική Διαπλοκή
http://cyprus.indymedia.org/node/4694

Πρώην CIA: Συρία, Λιβύη, Αίγυπτος, Αλ-Κάϊντα, Ισλάμ
http://cyprus.indymedia.org/node/4693


Is Wikipedia a Tool of the Oppressor?
http://cyprus.indymedia.org/node/4676

Αυτό θα πεί Πρόεδρος!
http://cyprus.indymedia.org/node/4668

Οι Πρώτες Αντιδράσεις
http://cyprus.indymedia.org/node/4636

Αγαπητέ μου Λαέ
http://cyprus.indymedia.org/node/4635


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΩΝ
http://cyprus.indymedia.org/node/4614

Οι Γάμοι του Καραγκιόζη
http://cyprus.indymedia.org/node/4612

Η πιπίλα του κεντρώου χώρου:
«διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία με το σωστό περιεχόμενο»
του Μάριου Μαρκουλλή
http://cyprus.indymedia.org/node/4611


Πρωτομαγιά
του Πανίκου Νεοκλέους
http://cyprus.indymedia.org/node/4596




Ακριβέ μου φίλε κι αδελφέ ~ Επιστολή προς Κύπριουςτου Θανάση Τζιούμπαhttp://cyprus.indymedia.org/node/4536
Δέκα Παρθένες Σήμερα...http://cyprus.indymedia.org/node/4529

Γράμμα από την Ιαπωνία
http://cyprus.indymedia.org/node/4523



Η Πρώτη Συνεδρία του Νέου Υπουργικού Συμβουλίουhttp://cyprus.indymedia.org/node/3956


Β. Λυσσαρίδης και Γ. Καραμπελιάς στη Λευκωσία, Δευτέρα βράδυ
http://cyprus.calyx.com/node/82



Realities about Iran; the Empire Threatens War
http://cyprus.calyx.com/node/70

Ο Θάνατος του Γενίτσαρου
του Ζίζιρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2012/01/blog-post_20.html

Βαρυσήμαντες Δηλώσεις του κου Ντάουνερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2012/01/blog-post_14.html

Το Αντίδοτο στο Σάπιο Σύστημα που μας Κυβερνάτου Μάριου Μαρκουλλήhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2012/01/blog-post_13.html

Επενδύσεις, Ήθος και Αληθινές Ανάγκες

του Πανίκου Νεοκλέουςhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2012/01/blog-post_06.html

ΕΟΚΑ ξανά, στης Κύπρου τα Βουνάhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
Που είναι ο Σοσιαλισμός; Που είναι η Δημοκρατία;του Πανίκκου Νεοκλέουςhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post_29.html

Ένα Λάθος Κόμμα...

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post_27.html
Death and Incontestable Reality

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/death-and-incontestable-reality.html
Χίλια ΝΑΙ στη Φορολόγηση του Πλούτουhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html
Οι Άνδρες της Χρονιάς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

Η Κομματική Φεουδαρχία Καταστρέφει την Πατρίδα μας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post_25.html

Η Αβάστακτη Υποκρισία της Ηγεσίας του Ανορθωτικού Κόμματος Εξαπατημένου Λαού (ΑΚΕΛ)http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post_24.html

Περιμένοντας τους Υδρογονάνθρακεςhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post_17.html
Η Νέα Κυβέρνηση ~ Εθνική Ανεξαρτησία ~ ΟικονομίαΌλα όσα θέλατε να ξέρετε (ή προτιμούσατε να μήν ξέρετε) για την Νέα μας Κυβέρνηση στην Ελλάδα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post_12.html

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

Υστεροφημία : Από τον Ηρόστρατο στο Χριστόφιαhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_27.html

Τρεις Νίκες - Πως θα τις αξιοποιήσουμε;

Αυταρχισμός και Ηγεμονία, ή Αυτο-οργάνωση και Άμεση Δημοκρατία;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_22.html
Η Ομοφυλόφιλη Διάσταση της Λαϊκής Εξέγερσης
και η Αντίδραση του Καθεστώτος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_18.html
Ναι, Επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_16.html
Yunanistan ve Kıbrıs isyanı
Solon Antartis: “Hristofyas Stalin kafasında...”
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/yunanistan-ve-kbrs-isyan.html
Έκκληση από την αιματοβαμμένη Κύπρο προς τους 30 καλλιτέχνες που επιστράτευσε ο Χριστόφιαςτου Ξενή Ξενοφώντοςhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/30.html

Σε Αγαπώ Κύριε Πρόεδρε

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_11.html
Από το σχέδιο Ανάν στο Μαρί

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_10.html

Επί Ασπαλάθων ο Τύραννος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_04.html

Η Εθνική Φρουρά, το Διζωνικό Παρακράτος και το Έγκλημα στο Μαρί:Εισαγωγήhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post.html

Ο ΜΗ-κομματικός Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μαςΈνα κείμενο της Άννας Τενέζηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_1443.html

Οι Αγανακτισμένοι στο Άρδην και την Κερυνειώτικη Ηχώ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html


Το νεο τεύχος του περιοδικού Europe 2012 προβάλλει την Κύπρο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/europe-2012.html
The new issue of Europe 2012 magazine featuring Cyprus
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/new-issue-of-europe-2012-magazine.html

Dana Beal Sentenced to Prison
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/dana-beal-sentenced-to-prison.html

Η Λοιδωρία δεν είναι χώρα στη μακρυνή Ασία
Όταν χλευάζουμε τον Λαό, ορθώς μας αποστρέφεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html

Κυκλοφόρησε το Νέο Τεύχος του Άρδηνhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_18.html

Η Ατυχία της Επιτυχίας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html
Reconciliation and Reunification: exploration of difficulties
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/reconciliation-and-reunification.html

Πορεία και Συλλαλητήριο ~ Έρχεται η 12η Σεπτεμβρίου

Η Αμείλικτη Συγκυρία των ΛέξεωνΟ Πρόεδρος στα Γαλλικά
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

A Curious Burglary
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/curious-burglary.html
Kurdish Villages Bombed by the Turkish ArmyContributed by Lale Atatlihttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/kurdish-villages-bombed-by-turkish-army.html
Η δυσοσμία ενός καθεστώτος σε αποσύνθεσηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_22.html
Νωρίς το Βράδυ…
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_21.html
Η Άλφα, το ΕΛΑΜ, και η Απόπειρα Κατάληψης της Συγκέντρωσης από Ακραία Στοιχείαhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_20.html

Η ιδιωτική ζωή του Προέδρου
της Άννας Τενέζηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_19.html
Χριστόφια φαντάσου να ήταν τα παιδιά σουτης Ιόλης Μιχαηλίδουhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_13.html
Παύση Προέδρουhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html
Ο Κίνδυνος Προ των Πυλώντου Σενέρ Λεβέντ / Şener Levent
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_06.html

Κεραυνούς και Καταπέλτες
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_04.html

Διευκρινήσεις
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_03.html
Ρεύμα Από τον Αττίλαhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

Στο Προεδρικό την Δευτέρα, 1η Αυγούστου
Τρεις Εβδομάδες στην Πύλη του Προεδρικού
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/1.html

Κόλακες και Βρυκόλακες
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_28.html
"Αν είστε εσείς Αριστεροί και Φίλοι των Λαών, εγώ είμαι Ελέφαντας"http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_27.html

Φοβού τον Επερχόμενο Δράκουλα


Ο Ζακ Στεφάνου στο Προεδρικό με τους διαδηλωτές: Δευτέρα, 25 Ιουλίουhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/25.html

Στο Προεδρικό την Δευτέρα, 25 Ιουλίου, 8μμ
Δύο Εβδομάδες στην Πύλη του Προεδρικού
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/25-8.html

Ανανέωση !http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html

10 Μέρες στο Προεδρικόhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/10.html

Ηλεκτρονικό Κτύπημα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_20.html
Στο Προεδρικό Τρίτη Νύκτα, η Έννατη κατά Σειράhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_19.html

Μαύρη Δευτέρα - Παγκύπρια Συλλαλητήρια Παντού
8μμ. Προεδρικό, Πλατεία Ελευθερίας και τοπικές σε όλες τις πόλεις
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_9147.html
ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_17.html

Στους Δρόμους και Πλατείες ο Λαός γιά Πέμπτη Μέρα Κατά Σειράhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_15.html
Όλοι στο Προεδρικό, 8μμ Πέμπτη ~ Ειρηνική Διαμαρτυρία ~ Παγκύπριο Συλλαλητήριοhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/8.html
Κάτω η Χούντα του Χριστόφια ~ Τι ακριβώς έγινε στο ΠροεδρικόΕπώνυμες Μαρτυρίες και Βίντεο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_5114.html
Οι Πραιτοριανοί της Χούντας και του Ιμπεριαλισμούhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_13.html

Απόψε Όλοι στην Πλατεία Ελευθερίας

8μμ : Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας και Οργής γιά το Φονικό στο Ζύγιhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_12.html

Διαμαρτυρίες και Εκδηλώσεις Πένθους και Αλληλεγγύης
Τρεις Εκδηλώσεις στο Επόμενο 24ωρο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_7566.html

Μετά την Τριμερή στη Γενεύη
Δηλώσεις του Έρογλου στα Κατεχόμενα: Κουκκιά Καθαρισμένα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_11.html

Ο Πειρατής της Ανατολικής Μεσογείου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_03.html

Σχεδόν Έτοιμη η Νέα Τριμερής στη Γενεύη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/06/blog-post.html

Greece Should Default
David Harvey: Greece should call Europe's bluff
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/greece-should-default.html

Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού
"Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

Από τα Κατεχόμενα: προς Ελληνοκύπριους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_25.html

Φωνή Ειρήνης από την Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

Δεν Χάνεται το Δικαίωμα Ιδιοκτησίας !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html

Μερικές Αλήθειες γιά την Φονική Επιδημία Μόλυνσης με τα βακτήρια E. Coli
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/e-coli.html

Instructions From My President
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/06/instructions-from-my-president.html

Καρεκλοκένταυρος ο Κύπριος ~ Centauro de Sedia Cypriensishttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/centauro-de-sedia-cypriencis.html

Βαθειά Ανάλυση της Κομματοκρατίας

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_08.html

Η Διακήρυξη της Κεντρικής Πλατείας Αργοστολίου Κεφαλονιάςhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_02.html

Η Μηχανή του Χρόνου Κάτω από το Προεδρικό

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

Ιστορίες από το Γκέτο ~ Το Κόψιμο των Δέντρων
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/blog-post_27.html

Η Επομένη - Αχ, τι μας Περιμένει...
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/blog-post_25.html

Αποχή από τον Εκλογικό Τραγέλαφο της Κομματοκρατίας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/blog-post_21.html

16 Dead, Hundreds Injuredhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/16-dead-hundreds-injured.html

Η Απέραντη Νήσος

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/blog-post_15.html

Διαδήλωση γιά την Παλαιστίνηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

Demonstration for Palestine

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/05/demonstration-for-palestine.html

Δεν Ήταν Ανεγκέφαλοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html

Στάση, Αντίσταση, Επανάσταση, Ανάσταση
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_26.html

Η Δικτατορία έφυγε, η Κύπρος Είναι Μισή και η Δημοκρατία μας Παραπαίει
21 Απριλίου 1967 - 21 Απριλίου 2011
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_21.html

Οι Νέες Χειρονομίες της Χειραγώγησης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_20.html

Καβάζογλου και Μισιαούλης, Σήμερα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_19.html

Οι Σπίθες στην Κύπρο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_15.html

Ο Νεο-Οθωμανισμός και η Κύπρος ~ Εισαγωγή
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_12.html

Λαϊκό Μέτωπο Τουρκίας: Επέμβαση στη Λιβύη
Δελτίο Τύπου από την Τουρκία και το Κουρδιστάν
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Kıbrıslı Türklere Açık Mektup
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/kbrsl-turklere-ack-mektup.html

Odyssey Dawn
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/odyssey-dawn.html

Όχι στη Διεθνή Πειρατεία και στους Σφαγείς της Λιβύης
Λιβύη: Έγκλημα και εξαπάτηση, ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post_18.html

Libya: as the Civil War Expands
Research and Dialogue on the Reality of the Conflict's Background
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/libya-as-civil-war-expands.html

Όχι στο θάΝΑΤΟ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post_11.html


Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

Libya! - Amid the Massacres and Machine-gun Fire: Questions and Answers
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/libya-amid-massacres-and-machine-gun.html

Καταδίκη της Βίας του Διζωνικού Παρακράτους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_18.html
The Rising of Egypt's Working Class
The real “intelligence failure” of the ruling class
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/rising-of-egypts-working-class.html

Αλεξάνδρεια: Έκπτωτος ο Βασιλεύς Μουμπάρακ
Ο Λαός Πανηγυρίζει στους Δρόμους !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

Baraka: Münür Rahvancıoğlu Konuşuyor
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/baraka-munur-rahvancoglu-konusuyor.html

Το Αυτόνομο και Επαναστατικό Πνεύμα του Σήμερα
του Κωνσταντίνου Παρέλλη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_09.html

Two Members of Cyprus IndyMedia Assaulted
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/two-members-of-cyprus-indymedia.html

Θρασύδειλη Επίθεση Τραμπούκων

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_3686.html

Η Αιγυπτιακή Αντίστασηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_06.html
Απόπειρα Φίμωσης και Εκφοβισμού Εναντίον της Ομάδας Μπαράκα/ Baraka
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/baraka.html

Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ασφάλεια σε Όλη την Υδρόγειο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

When the Moon Rises on The One You Love
The Arab Revolution
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/when-moon-rises-on-one-you-love.html
"Ωραίοι Έλληνες" και οι Τουρκοκύπριοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html

Η Τριμερής Συνάντηση Κορυφής
Απευθείας ανταπόκριση από την Γενεύη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html

Γενική Απεργία και Συγκέντρωση την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/28.html

A General Strike and Gathering on Friday the 28th of January
KTOS
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/general-strike-and-gathering-on-friday.html

28 OCAK’TA, SOKAKTAYIZ! DİRENECEĞİZ!
YKP
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/28-ocakta-sokaktayiz-direnecegiz.html

28 OCAK’TA BARAKA KORTEJİNDE BULUŞALIM
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/28-ocakta-baraka-kortejinde-bulusalim.html

Μαχμούτ Αμπάς και Δημήτρης Χριστόφιας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_25.html

Νεο-Οθωμανισμός στον Κόσμο του Ονείρου
του ÖZGÜN KUTALMIŞ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_22.html

Statements of Support for Cyprus IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/statements-of-support-for-cyprus.html

Cyprus Indymedia: The struggle of memory against forgetting
by Mitchel Cohen / Green Party, Red Balloon Collective
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-struggle-of-memory.html

A Comrade from Turkey Speaks Out
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/comrade-from-turkey-speaks-out.html

Regarding the attack against Cyprus Indymedia by the para-state apparatus
by Efylakas Editorial Team
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/regarding-attack-against-cyprus.html

Εάν Όμως... Μια «Συμμαχία» για τις Κατεχόμενες Περιουσίες
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_15.html

Διαστημικός Έρως
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_13.html

Teaching the Taboo
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/teaching-taboo.html

Cyprus IndyMedia Collective Responds to Accusations from Athens and Patra IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-collective-responds-to.html

Η Κρίση του Ελληνισμού, Νεο-Οθωμανισμός και Αντίδραση
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_04.html

Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Εκτός Από τα Σώβρακα μας
του Σενέρ Λεβέντ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_5814.html

~~~~~~~~~~