Showing posts with label κάνναβη. Show all posts
Showing posts with label κάνναβη. Show all posts

Saturday, 23 May 2026

🌷 Θα σας ψηφίσω, αλλά...


🌷 Έλενα Λυμπουρή Κοζάκου, Οζ Καραχάν, Κυριάκο Τσιμίλλη: Θα σας ψηφίσω, ΑΛΛΑ...

🌷 Θέλω να γνωρίζετε πως στους πολιτικούς χώρους των συσπειρώσεων στις οποίες ανήκω έχουμε ΜΕΓΑΛΑ παράπονα από την ηγεσία του κόμματος σας. Σας παρακαλώ πολύ να τα λάβετε υπ' όψιν, είτε εκλεγείτε είτε όχι.

1. 
Οι καιροσκοπικές πλοηγήσεις της ηγεσίας είχαν αφήσει το κόμμα να περιέλθει στα χέρια  των διζωνιστών σε τόσο μεγάλο βαθμό για μερικά χρόνια, που στις προηγούμενες εκλογές αναγκαστήκαμε να δημοσιεύσουμε το πιο κάτω κείμενο:

■ ΕΚΛΟΓΕΣ: Μαύρο στους Οικολόγους; Είναι δυνατόν να φτάσαμε σε αυτό το σημείο πλέον;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_21.html

Η ηγεσία ακόμη ΔΕΝ έχει απολογηθεί δημοσίως, και ΔΕΝ έχει εξηγήσει ακόμη το πως και γιατί οδήγησε την παράταξη στον κίνδυνο να μετατραπεί σε εργαλείο των ρατσιστών-ιμπεριαλιστών. 

Τώρα που εσείς αντιπροσωπεύετε μια πιο υγιή και πατριωτική τάση υπάρχει κάποια πιθανότητα να επανορθωθούν κάποια πράγματα!


2. 
Η ηγεσία του κόμματος υπεστήριξε την Υγειονομική Δικτατορία του 2020-2023 που μας επιβλήθηκε με αφορμή την προπαγάνδα και τα ψέμματα των κοβιντιανών - τα οποία οι Οικολόγοι Περιβαλλοντιστές όχι μόνο αγκάλιασαν αλλά και ενδυνάμωσαν, προσποιούμενοι πως τάχα "ακολουθούν την επιστήμη".

Η ηγεσία έφτασε σε τόσο επαίσχυντη στάση εκείνη την περίοδο που αντιτάχθηκε με πρόστυχο ύφος ακόμη και στην διερεύνηση του θανάτου του Οικολόγου γραμματέα της Επαρχ. Επιτροπής Λεμεσού, Κυριάκου Κούρρη, ιδίως για το καυτό ερώτημα του εάν τα πειραματικά γονιδιακά εμβόλια είχαν παίξει ρόλο στον θάνατο του. Ήταν δημόσιο άτομο και κομματικός παράγων• είναι απόλυτα λογικό να αναμένουμε πιο υπεύθυνη στάση από την ηγεσία του κόμματος. 

Ουδέποτε δηλώθηκε αν στην νεκροψία εφαρμόστηκαν οι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ μέθοδοι μικροσκοπικής εξέτασης των ιστών - και ιδίως των ιστών του καρδιοαγγειακού συστήματος - για ανίχνευση της φονικής ζημιάς από την ανοσοθύελλα που προκαλούν τα γονιδιακά εμβόλια, οι οποίες μεθόδοι τεκμηριώθηκαν από τους καθηγητές ιατρικής Μπάκτι και Μπούρκχαρντ (Prof. Dr. Sucharit Bhakdi, και Prof. Dr. Arne Burkhardt) σε πολλά κείμενα τους και βίντεο. 

■ “It’s Human Responsibility” – In Memory of Prof. Dr. Arne Burkhardt – Doctors for COVID Ethics
https://doctors4covidethics.org/its-human-responsibility-in-memory-of-prof-dr-arne-burkhardt/

■ Notes and recommendations for conducting post-mortem examination (autopsy) of persons deceased in connection with COVID vaccination – Updated – Doctors for COVID Ethics
https://doctors4covidethics.org/notes-and-recommendations-for-conducting-post-mortem-examination-autopsy-of-persons-deceased-in-connection-with-covid-vaccination-updated/

■ Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

Η ηγεσία του κόμματος επέδειξε ολοφάνερα το πόσο υποκριτική και καιροσκοπική είναι η στάση της ακόμη και για τους γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς: υποτίθεται πως "αντιτίθεται" στους γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς όταν βρίσκονται μες τις τροφές αλλά δεν ενοχλείται καθόλου όταν βρίσκονται μες τις ενέσεις! Ο οργανισμός παρέχει μια κάποια έστω προστασία από βλαβερές ουσίες που βρίσκονται μες τις τροφές (υπάρχουν πολλαπλοί μηχανικοί, χημικοί και βιολογικοί φραγμοί προστασίας) ενώ όταν αυτές χορηγούνται ΕΝΕΣΙΜΕΣ δεν υπάρχει καμία προστασία, η ζημιά αρχίζει από την πρώτη στιγμή και συνεχίζει.

Τα πειραματικά γονιδιακά εμβόλια που υπεστήριξαν οι ηγέτες του κόμματος "εν ονόματι της Οικολογίας" παράγονται με γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς[1]. ΓΙΑΤΙ δεν εξανέστησαν οι κομματικοί ηγέτες που υποτίθεται καθοδηγούνται από τις αρχές της Οικολογίας; Γιατί παρέχουν συγχωροχάρτι στα γονιδιακά εμβόλια; Είναι, ή δεν είναι προϊόντα γονιδιακά τροποποιημένων οργανισμών;  


3.
Καταστολή και εκμετάλλευση των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης

Η συμπραξία της ηγεσίας του κόμματος με την ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης συνεχίζει. Ουδέποτε καταδίκασε το κόμμα τις άνομες και αντισυνταγματικές διώξεις των ανθρώπων μας. Ούτε και διαμαρτύρεται για το ότι το ίδιο το Κράτος παρανομεί, αρνούμενο να εφαρμόσει τις λιγοστές προβλέψεις του νόμου που υπάρχουν προς όφελος των Ασθενών, ή τις δυνατότητες που παρέχει ο νόμος για αξιοποίηση της Κάνναβης στην παραγωγή και την ευρύτερη οικονομία.

Τα πρώτα δέκα χρόνια από την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ η ηγεσία του κόμματος, έχοντας στο χέρι της την θέση του Επιτρόπου Περιβάλλοντος κατάφερε να τορπιλίσει επανηλειμμένα την νομιμοποίηση της Βιομηχανικής Κάνναβης (Κάνναβις με περιεκτικότητα λιγότερη από 0.3% THC), ενώ ήταν ΝΟΜΙΜΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. Αυτό βέβαια λόγω της γνωστής εμπάθειας και προκατάληψης μερικών συγκεκριμένων ηγετικών στελεχών ενάντια στην Κάνναβη και τον κόσμο της.

Πριν 10-12 χρόνια το κόμμα άλλαξε πλεύση, και, χωρίς να καταδικάσει ποτέ τις άνομες διώξεις, ή να εκδώσει αυτοκριτική για το ότι ήταν το μόνο "πράσινο" κόμμα σε όλη την Γη που υποστηρίζει την καταδίωξη της Κάνναβης, η ηγεσία άρχισε την προσπάθεια ψηφοθηρικής εκμετάλλευσης των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, προσποιούμενη πως τάχα ενδιαφέρεται. 

Δρώντας "εκ των έσω" λοιπόν του Κινήματος, η ηγεσία του κόμματος κατάφερε να τορπιλίσει την νίκη που είχαμε πετύχει στα Δικαστήρια το 2016 που αναγνώριζε την ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ της Βιομηχανικής Κάνναβης στην Κύπρο. Η ηγεσία συμμετείχε - και μάλιστα με πρωτοβουλίες! - στην νομοθετική ρύθμιση της Βιομηχανικής Κάνναβης με νόμους που ΠΕΡΙΟΡΙΣΑΝ την πρόσβαση μας στο δικαίωμα καλλιέργειας, εισαγωγής, εξαγωγής, επεξεργασίας, αξιοποίησης της. Όλες αυτές οι δραστηριότητες συνεχίζουν σήμερα να κωλύονται με παράνομες ή και "έννομες" πράξεις των αρχών δίωξης.

Κυνηγώντας ψήφους, το κόμμα ενεπλάκη σε ακόμη χειρότερες ιστορίες, υποστηρίζοντας την ναζιστική "νομοθετική ρύθμιση" της Φαρμακευτικής Κάνναβης που θεσπίστηκε το 2018/19. Με βάση εκείνον το νόμο, επιβάλλονται απάνθρωποι περιορισμοί στην Ιατρική χρήση της Κάνναβης. Μεταξύ άλλων αναφέρεται απαγόρευση της θεραπείας με Κάνναβη στο χώρο εργασίας, σε σχολεία, σε κάθε δημόσιο πάρκο, δημόσια παραλία, δημόσιο κέντρο αναψυχής, ψυχαγωγίας ή κέντρο νεότητας, σε οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό.

Αυτοί ακριβώς επέβαλαν και Φυλετικοί Νόμοι του 3ου Ραϊχ για τους ομοφυλόφιλους, Εβραίους, κομμουνιστές και αθίγγανους: αποκλεισμό τους από κάθε χώρο εργασίας, σχολεία, κάθε δημόσιο πάρκο, δημόσια παραλία, δημόσιο κέντρο αναψυχής, ψυχαγωγίας ή κέντρο νεότητας, ή οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό. 

Πως μπόρεσε η κομματική ηγεσία να υποστηρίξει μια τόσο φανερά ναζιστική "νομοθετική ρύθμιση"; 

Εδώ η πρόθεση του νόμου είναι ακριβώς ΑΝΤΙΘΕΤΗ με το πνεύμα και το νόημα της ιατρικής θεραπείας και περίθαλψης: η πραγματική θεραπεία και περίθαλψη των ασθενών και πασχόντων στοχεύει ακριβώς στο να αποκαταστήσει την ικανότητα των πασχόντων να συμμετέχουν στις λειτουργίες της ζωής, να μπορούν να δραστηριοποιηθούν ξανά στο χώρο εργασίας, στα σχολεία, στα δημόσια πάρκα, στην παραλία, στα κέντρα αναψυχής, ψυχαγωγίας και κέντρα νεότητας, να μπορέσουν να χαρούν την ζωή όπως όλοι οι άλλοι σε οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό. Ενώ ο νόμος, τους απαγορεύει να ζήσουν, τους απαγορεύει να υπάρχουν!

4.
Όλα αυτά δεν είναι καινούργια. Οι ιστορικοί του μέλλοντος δεν θα μπορέσουν να αποφασίσουν εύκολα αν η αντι-καπιταλιστική /ανατρεπτική πτέρυγα των Οικολόγων αποσχίστηκε ή αν αποβλήθηκε με τις ζυμώσεις και ρήξεις που έγιναν γύρω στο 1996/7. Πάντως η πτέρυγα που παρέμεινε στην ηγεσία από τότε μέχρι σήμερα ήταν εκείνη που αρνήθηκε να τοποθετηθεί ως προς την ύπαρξη του Κεφαλαίου και του Κράτους, θεσμούς που η ανατρεπτική πτέρυγα Οικολόγων θεωρεί ως ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ αιτίες καταστροφής του περιβάλλοντος και της οικολογίας

Η ηγεσία του κόμματος αγκάλιασε μόνο ένα ρόλο "φροντιστή" και "πρασινόχρωμης διαχείρισης" του συστήματος εξουσίας και κέρδους, αρνούμενη να τοποθετηθεί εναντίον Κεφαλαίου και Κράτους ως συστηματικούς εκμεταλλευτές και καταστροφείς του φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος: αρκέστηκε στο να αγκαλιάζει μια μικρή φέτα εξουσίας που της παραχώρησε το καθεστώς ώστε να "μην παραπονιούνται και πολύ".

Η καιροσκοπική αυτή στάση της ηγεσίας του κόμματος, που έδειξε τα δόντια της αρκετά νωρίς στην ιστορία του κόμματος, δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν πρόκειται να μετανοήση. Γι' αυτούς τους ίδιους καιροσκοπικούς λόγους είναι που συμμετείχε στην καταστολή και εκμετάλλευσης Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, άνοιξε τις πόρτες της σε ρατσιστές διζωνιστές, και συμμετείχε στην υποστήριξη της κοβιντιανής δικτατορίας. 

Υπάρχει όμως περιθώριο για αλλαγή. Αν εσείς, ως ανερχόμενη ηγεσία, βοηθήσετε να ΣΥΝΕΛΘΕΙ ως πολιτικό σώμα το κόμμα και η ευρύτερη κοινότητα Οικολόγων... όλα είναι εφικτά.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

[1].
{κλικ για μεγέθυνση της εικόνας}

https://www.google.com/search?q=does+the+manufacture+of+covid+rna+vaccine%2C+e.+coli



* * * 
 

 

 

 

 

 

 

Sunday, 30 November 2025

🟢 Βασίλης Κωνσταντίνου: πρωτοβουλία με θάρρος

🟢 Υποψήφιος Βουλευτής με την Άμεση Δημοκρατία, και με προμετωπίδα την: 
🟢 ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ 🟢 


Όπως θα δείτε και στο βίντεο από την συνέντευξη του δικηγόρου Βασίλη Κωνσταντίνου με τον ΕυρωΒουλευτή Φειδία, η πρωτοβουλία του για Υποψηφιότητα στις ενδοκομματικές εκλογές με την Άμεση Δημοκρατία άρχισε με αρκετά αντίξοες συνθήκες, παρ' όλο που μια ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ υποστηρικτών του Φειδία υποστηρίζει την Νομιμοποίηση.

Στα σχόλια που καταγράφηκαν κατά την ζωντανή μετάδοση, εκτός από αστεία τύπου "Κανναβίωσης", γράφτηκαν και υπονοούμενα για παρανομίες, για αστυνομική δίωξη του Υποψηφίου, καθώς και για ΦΙΜΩΣΗ του. Πραγματικά, θαυμάζουμε το θάρρος του Βασίλη και την υπομονή του ενώπιον τέτοιων αυταρχισμών.

Το πιο δύσβατο σκέλος τώρα, ήδη από την αρχή της προεκλογικής εκστρατείας του Βασίλη, είναι η αμφίσημη, διφορούμενη, ίσως και αντιφατική στάση του Φειδία, ο οποίος από τη μια ενθαρρύνει το κόμμα της Άμεσης Δημοκρατίας να εμπλακεί σε την πολιτική διερεύνηση του αν θα αγκαλιάσει τον αγώνα για Νομιμοποίηση, από την άλλη μοιάζει να ενοχλείται ή να τον "πιάνει φαγούρα" όταν οι ακτιβιστές της Κάνναβης εκφράζονται ενώπιον του, δίπλα του, ή και υιοθετούν τις δικές του μεθόδους επικοινωνίας και ακτιβισμού. 

➡️ Ελπίζουμε πως οι Ασθενείς και Φίλοι της Κάνναβης θα δούν πως ίσως ανοίγονται κάποιες καλές προοπτικές με την υποψηφιότητα του Βασίλη Κωνσταντίνου• 
➡️ ελπίζουμε πως τα μέλη της Άμεσης Δημοκρατίας θα εκφράσουν δυναμικά την βούληση τους για Νομιμοποίηση• 
➡️ ελπίζουμε πως ο Φειδίας θά'βρει κάποια άνεση με το θέμα - ανησυχούμε, γιατί μέχρι τώρα φάνηκε πως ίσως ήθελε μόνο να αξιοποιήσει το θέμα Κάνναβης ψηφοθηρικά με "ζουμερές" ή προκλητικές δηλώσεις αλλά χωρίς να παράσχει αληθινή υποστήριξη ή καν ανοχή στον αγώνα για Νομιμοποίηση, που ειδικά για κάποιους ασθενείς, είναι θέμα ΖΩΗΣ ή ΘΑΝΑΤΟΥ: τώρα όμως θα φανούν καλύτερα τα πράγματα, και θα διαφανεί καλύτερα και η στάση του Φειδία [1].

🟢 Και κάτι τελευταίο:
🟢 Δεδομένου ότι η "σύνταξη και σύνθεση" (μοντάζ) του βίντεο είναι "κάπως ναρκοθετημένη" και αμφιλεγόμενη - θα προκύψουν, και σίγουρα παρερμηνείες από διάφορους - δηλώνω ότι Υπεύθυνος Κατά τον Νόμο για το βίντεο είμαι εγώ προσωπικά. Ούτε ο Βασίλης Κωνσταντίνου ούτε και ο Φειδίας έχουν οποιαδήποτε νομική ευθύνη για την σύνταξη και σύνθεση του βίντεο. 

🟢 Και πάλιν ευχαριστώ τον Βασίλη για το θάρρος του, και εύχομαι όλα καλά!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/10/blog-post.html

🟢 Φίλοι της Κάνναβης και οι Βουλευτικές Εκλογές 2026
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/11/2026.html

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 





Monday, 20 October 2025

🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία

 


του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

➡️ Αν δεν έχετε χρόνο ή αν δεν σας ενδιαφέρει η ευρύτερη και εις βάθος ενημέρωση, το παρασκήνιο, ή τα έγγραφα που παρατίθενται πιο κάτω, παρακαλώ προχωρήστε απευθείας στις Προτάσεις που υποβάλαμε στον Φειδία για την συγκρότηση της νέας Πολιτικής Οργάνωσης που ανήγγειλε με στόχο την Άμεση Δημοκρατία:

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf
🌷 Οι σκέψεις σας, διαφωνίες, ερωτήσεις, εισηγήσεις για βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτες 🙏🏻 - παρακαλούμε στείλτε τες σε ήμαιλ εδώ, 
petros@cyprus-org.net 


➡️ Πως βρεθήκαμε εδώ;

Υπό κανονικές συνθήκες θα κρατούσα μια αποχή από τις νέες πρωτοβουλίες του Φειδία και θα προσέφερα μόνο κριτική υποστήριξη - εξηγώ το γιατί πιο κάτω στο κείμενο. 

Αλλά στις συνεντεύξεις του προχθές στην τηλεόραση, καθώς και στην παρουσίαση του ψες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου ο Φειδίας έκαμε τουλάχιστον από δύο αναφορές στην ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ της Κάνναβης σε κάθε εμφάνιση. Και έτσι αισθάνομαι μια αίσθηση ευθύνης και καθήκοντος προς τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης να επιδιώξω μια κάποια πιο στενή ή λειτουργική σχέση, αν μπορώ, με στόχο ίσως να ωφεληθούν οι υπό δίωξην, οι ασθενείς, οι πάσχοντες και μη. 

Αν και το παρόν κείμενο μοιάζει να αναφέρεται μόνο σε μένα στο "πρώτο πρόσωπο", όλα όσα γράφω εδώ, οι αξιολογήσεις, οι προσπάθειες και οι κάποιες επαφές έγιναν και γίνονται σε συνεργασία με τους στενούς συνεργάτες και τους κυρίως συντελεστές του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης και του ευρύτερου μας κύκλου.

Οι αναφορές του Φειδία προέκυψαν στο πρόγραμμα Χριστιάνα του Μέγα: 

🌷 Φίλες και Φίλοι, αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας πολιτικής υπέρβασης...- Φίλοι της Κάνναβης / Friends of Cannabis 
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid02t5KUuNZ3NyqaFaGsydX5di3yWV1AVuevAvHqzErGUryYQ7VcbdQvchYP7WYc2LJ6l 

...καθώς και στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της πρωτοβουλίας του στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το Σάββατο:

🌷 Έλα να χτίσουμε την "Άμεση Δημοκρατία"
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=818239867241161



➡️ Οι αναφορές του Φειδία στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης προέκυψαν ως παραδείγματα "αμφιλεγόμενου" ή "ναρκοθετημένου" θέματος, χωρίς ο Φειδίας να δηλώσει ξεκάθαρη θέση. Αλλά οι συχνές του αναφορές στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης μας επιβάλλουν την διερεύνηση της θέσης του, και την επιδίωξη συνεργασίας μαζί του αν οι θέσεις είναι προς το όφελος της πονεμένης και καταδιωκόμενης κοινότητας μας.

Μια άλλη πρόσφατη δημόσια αναφορά του Φειδία στην Νομιμοποίηση προέκυψε φέτος τον Μάϊο: 

🟢 Η θέση του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης σχετικά με αυτή τη συγκεκριμένη δήλωση του ΕυρωΒουλευτή Fidias είναι η εξής:
🟢 1. ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ όλες τις δηλώσεις που στοχεύουν στο να βοηθήσουν την επίτευξη του στόχου μας για ΠΛΗΡΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του ιερού φυτού...
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid0HQKrquQKeoix13ERTP82LM3JaxjhF12G2JVjZBZmAytdpgAkGCfBvxvTvZpNdpwml 



➡️ Και ας μην φανταστεί κάποιος ότι "τώρα ξυπνήσαμε". Ήδη από την ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ της εκλογής του Φειδία στο ΕυρωΚοινοβούλιο (Ιούνιος του 2024) του γράψαμε ζητώντας επαφή, ανταλλαγή απόψεων, και διερεύνηση πιθανής συνεργασίας. Τα γράμματα είναι πιο κάτω.


➡️ Προσωπικά αισθάνομαι κάπως πικραμένος γιατί έχουν περάσει 16 μήνες μες τους οποίους και εγώ και οι συνεργάτες μας έχουμε κάμει πολλά διαβήματα και προσπάθειες επαφής είτε με τον ίδιο τον Φειδία είτε με τον στενό του κύκλο, μα "κάποιοι" ίσως, εκεί στον περίγυρο του αποφράσσουν τον δρόμο. Δεν ξέρουμε καν αν έχει ενημερωθεί ο Φειδίας ότι εδώ και τόσο καιρό προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. 

Και δεν υπάρχει καθόλου διαφάνεια για το πως κινούνται οι μηχανισμοί στον περίγυρο του ΕυρωΒουλευτή, ούτε ποιοί ακριβώς σαμποτάρουν τις επαφές μας μαζί του.

Αν έχετε κάποιο τρόπο απευθείας επαφής μαζί του, ή με άτομα του στενού του κύκλου που είναι έντιμα και ανοικτά στον διάλογο και πιθανή συνεργασία παρακαλώ ΠΟΛΥ βοηθήστε μας να ανοίξει ο δρόμος προς τον Φειδία. Πιστεύουμε ότι και ο ρόλος του ως ΕυρωΒουλευτή και η νέα του πρωτοβουλία για την Άμεση Δημοκρατία είναι γεμάτα με ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ πιθανότητες για το καλό του τόπου, για το καλό του λαού μας.



➡️ Υπάρχουν πολλά και διάφορα προβλήματα με την νέα πρωτοβουλία του Φειδία αλλά αυτό δεν είναι κακό: είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ να διαμορφωθεί μια συσπείρωση που θα συγκροτήσει μια νέου τύπου πολιτική οργάνωση που να μπορείν να έχεί πολιτική δραστηριότητα μες την κοινωνία αλλά ΚΑΙ συμμετοχή σε εκλογές.


➡️ Οι διάφορες αποτυχίες που είχαμε στην διαδικασία επαφών με τον Φειδία συμπεριέλαβε και μια πρόσκληση από μέρους κάποιου μες το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή (G.P. Head of Communications, Office of MEP Fidias Panayiotou) προς εμένα, για μια συνέντευξη σχετικά με το θέμα της Κάνναβης με την ιδέα να προβληθεί ως podcast όπως με όλους τους φιλοξενούμενους του Φειδία. 

Οι όροι όμως του διαλόγου και το πλαίσιο της προτεινόμενης συνέντευξης ήταν εντελώς διαφορετικά από τις άλλες όλες συνεντεύξεις που δημοσιοποιεί ο Φειδίας - και προκύπτουν εύλογα ερωτήματα: γιατί "ειδικοί όροι" μόνο σ' ένα άνθρωπο που αντιπροσωπεύει την κοινότητα των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης; Γιατί όχι κάτι απλό όπως όλες τις άλλες συνεντεύξεις; 

Η διερεύνηση αυτών των ερωτημάτων άφησε την πρόσκληση να αιωρείται στο κενό. Είμαι σίγουρος ότι για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο που του είχε δοθεί πρόσκληση από το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή δεν θα άφηναν την πρόσκληση να πέσει στο κενό. 


➡️ Η πρώτη μας επιστολή στον Φειδία

🔵 Συγχαρητήρια, και... συνάντηση;
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:19:22 +0300

Γειά σου Φειδία,

🔵 Θέλουμε να σου μεταφέρουμε τα συγχαρητήρια μας, και μια εισήγηση ή παράκληση - αν σε ελκύει η πρόταση μας - για μια συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγής απόψεων, και ψηλάφηση πιθανής συνεργασίας μαζί σου. 

🔵 Δεδομένου ότι η υποψηφιότητα και η επιτυχία σου ξεπήδησε από τον ΕΞΩ-ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ και ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ χώρο, στον οποίο δραστηριοποιούμαστε για πολλά χρόνια (αρκετές δεκαετίες), μας ενθουσιάζει η πιθανότητα συνεργασίας μαζί σου για να αναδειχθούν αρχές και αξίες που παραγνωρίζονται, κοινωνικοπολιτικές πρακτικές, έγνοιες, ανησυχίες, προβλήματα, ανάγκες, κλπ., πράγματα με τα οποία ασχολείται αυτός ο χώρος - όπου βρίσκεται και το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας.  

Μας εντυπωσιάζει η αυθεντικότητα και αμεσότητα σου: αυτά παρέχουν όχι μόνο "νέο αέρα" στην πολιτική ζωή, αλλά δείχνουν έντονα - σαν φωτεινό τόξο - προς τους τρόπους και το ύφος που πρέπει να κατέχει η πολιτική ζωή. Σε μεγάλη αντίθεση με τους κομματικούς πολιτικούς που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από την πόζα και τον ξύλινο λόγο!  

Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε "σε όλα" για να συνεργαστούμε. Η καλή σου διάθεση που χαρακτηρίζει εμφανώς το δημόσιο σου πρόσωπο είναι ΠΟΛΥ καλή αφετηρία για καλές εξηγήσεις, για καλές διευκρινήσεις και καλές συνεργασίες!  

🔵 Με διάφορους συνεργάτες και συναγωνιστές εμείς μετέχουμε ενεργά σε διάφορες συσπειρώσεις και είναι πολύ εύκολο νά'βρεις το αποτύπωμα μας παντού το στο διαδίκτυο. Οτιδήποτε ανακαλύψεις για μας, και που τυχόν σε ενδιαφέρει, θα μπορούσε να είναι και η αφετηρία για καλό διάλογο γνωριμίας και πιθανής συνεργασίας.  

Θα το εκτιμούσαμε πολύ αν μπορείς να κάμεις λίγο χρόνο για να συναντηθούμε.  

Αντιλαμβανόμαστε πως τώρα μες την τρέχουσα περίοδο, πιθανώς θα είσαι πολυάσχολος, θα έχεις πολλά να διαχειριστείς και να μάθεις, να μελετήσεις και να επεξεργαστείς, και ίσως και να σε πολιορκούν πολλοί και διάφοροι για να τους δώσεις χρόνο... εμείς δεν θέλουμε να ανταγωνιστούμε με κανένα. Αν και όταν είσαι έτοιμος και όταν θα έχεις διάθεση και κάποιο χρόνο ποιότητος να τον αξιοποιήσουμε μαζί, θα ήταν χαρά μας. 


Ευχαριστούμε!
Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας,

Ιδρυτικά Μέλη:
Ομάδα Σύνταξης, Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com

Φιλική Εταιρεία Κύπρου / Αρχές και Αξίες
https://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

🔵 Στοιχεία Επαφής:
Σόλων: 96-89-71-99, solon_antartis@yahoo.com
Πέτρος: petros@cyprus-org.net


➡️ Μια ερώτηση και μια απάντηση


Πριν τεθεί το θέμα της Κάνναβης, μου ζητήθηκε από τον G.P. το εξής:

"Ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να μιλώ με άτομα που κατέχουν κάποιο θέμα ή ασχολούνται και μπορούν να συνεισφέρουν ουσιαστικά σε μια συζήτηση. Όπως ξέρεις ο Φειδίας μιλά με όλους και για όλα!!

Δυσκολεύομαι να συγκεκριμενοποιήσω κάποιο θέμα μαζί σου και ήθελα να ρωτήσω ευθαίως με τί ασχολείσαι τώρα τελευταία; Συνεχίζεις με βιολογία, φαρμακευτική θεραπεία, παρακολουθείς εξελίξεις για την πανδημία;

Στο παρελθόν μίλησες και για άλλα θέματα με ενδιαφέρον τρόπο, ακόμα και με ιστορική αξία, κάτι που επίσης κινούν το ενδιαφέρον στο κοινό που παρακολουθεί τον Φειδία.

Θέλεις να μου γράψεις λίγο περιληπτικά για 2-3 θέματα που σε απασχολούν έντονα, ίσως από αυτά που έχει σχολιάσει ο Φειδίας ή κάτι καινούργιο;"

Η απάντηση μου:

Subject: επιστολή / Re: From the Office of MEP Fidias Panayiotou
Date: Fri, 16 May 2025 17:33:57 +0300
From: Petros Evdokas <petros@cyprus-org.net>
To: G.P. 

Καλησπέρα,

Θέλω να ξαναστείλω τις ευχαριστίες μου για το άνοιγμα της επαφής και διαλόγου.

Αν είναι εντάξει με σένα και την ομάδα σας το ότι γράφω "ολίγον τι παλαιομοδίτικα", θα συγκροτήσω την επιστολή μου σε δύο σκέλη, παράλληλα με το σχήμα του δικού σου γράμματος.

Α.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος των ερωτήσεων, γενικά η απάντηση είναι ναι, είμαι στην "πρώτη γραμμή" σε εργασίες, καθήκοντα, και κινηματικές δραστηριότητες που αφορούν βιολογία και φυσική θεραπευτική• το ευρύτερο θέμα της δημόσιας υγείας• καθώς και τα θέματα που αφορούν την Υγειονομική Δικτατορία που μας επεβλήθει με αφορμή τον κορωνοϊό.

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση για τις αναφορές μου σε ιστορικά θέματα, και ελπίζω πως το κοινό που παρακολουθεί και υποστηρίζει τον Φειδία θα συνεχίσει να "επιμορφώνεται" με αυτόν τον τρόπο: ο Φειδίας έχει αγγίξει μια φλέβα - ας την πούμε έτσι - μέσω της οποίας πολλοί άνθρωποι, κυρίως νέοι που είχαν αποξενωθεί σχεδόν ολοκληρωτικά για όλη τους τη ζωή από τα πολιτικά, τα κοινωνικά, και τα ιστορικά μας θέματα, ακόμη και από την Παιδεία, βρίσκουν ενημέρωση, πληροφόρηση, ακόμη και πολλαπλές απόψεις στο υλικό που δημιουργεί ο Φειδίας, οι οποίες βοηθούν τον κόσμο να σμιλέψει την δική του τοποθέτηση για τα πράματα.

Β.
Για το δεύτερο σκέλος...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ότι χρησιμοποίησες την μαγική λέξη "συνεργασία"! Η φράση σου που αναφέρεται στο κατά πόσον η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να "να εξελιχθεί και σε κάποια συνεργασία", είναι το πιο ωραίο μέρος του γράμματος.

Εκλαμβάνω την διευρεύνηση θεματολογίας από μέρους σου σαν πρόσκληση να προτείνω πιθανές αφετηρίες για την ανταλλαγή μας. Προς τούτο: αισθάνομαι πως το ορθό θα ήταν να προτείνω να θέσουμε ως αφετηρία την επιστολή που σας είχαμε στείλει πέρσι (αντίγραφο πιο κάτω) ζητώντας ακριβώς αυτό: συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας.

Είχα στείλει αυτή την επιστολή τρεις φορές, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη στα αρχεία σας.

Την είχα στείλει εκ μέρους των διαφόρων συνεργατών, φίλων, συναγωνιστών και συντρόφων μας με τους οποίους διατηρούμε κοινές συσπειρώσεις και συνεργασίες γύρω από διάφορα κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Κάποιες από τις συσπειρώσεις μας υφίστανται για αρκετές δεκαετίες.

Ας προσθέσω λοιπόν στα θέματα που ανέφερες πιο πάνω και κάποια επιπρόσθετα• γνωρίζω πως ο Φειδίας έχει ήδη τοποθετηθεί με τρόπους παράλληλους ή και σύμφωνους με τις θέσεις μας σε κάποια από αυτά. Είμαστε λοιπόν ενεργοί και στα εξής μέτωπα:
ο- Απελευθέρωση της Κύπρου από την κατοχή,
ο- Συνεργασία με αντιστασιακούς Τουρκοκύπριους σε κοινούς αγώνες μαζί τους,
ο- Νομιμοποίηση της Κάνναβης, και υποστήριξη των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης,
ο- Προσπάθειες για να κτιστούν πάλιν καλές σχέσεις της Κύπρου με Ρωσσία και Κίνα (σε όλα τα επίπεδα: λαών, χωρών, θεσμών, και Κρατών),
ο- Συνεργασία με το Κουρδικό επαναστατικό κίνημα,
ο- Συνεργασία με το αντιστασιακό /επαναστατικό κίνημα σε χώρες της Δύσης όπως ΗΠΑ, ΗΒ, ΕΕ, κοκ.
ο- Αλληλεγγύη με τον λαό της Παλαιστίνης,
ο- Διασφάλιση της Διαφάνειας στην πολιτική ζωή ως απαραίτητο στοιχείο της Δημοκρατίας, ισάξιο με την Δικαιοσύνη, Ισότητα, και τα θεμελιώδη Συνταγματικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα,
καθώς και...
ο- άλλα πολλά, που κατά καιρούς έρχονται και παρέρχονται.
(Τα πιο πάνω δεν είναι σε σειρά προτεραιότητας, αλλά αποτελούν νοηματικές ενότητες και συνειρμούς.)

Αν κάποια από αυτά μπορούν να αποτελέσουν πιθανούς άξονες για ανταλλαγή απόψεων και πιθανή συνεργασία ανάμεσα μας, πιστεύω πως όχι μόνο ο τόπος μας αλλά και η ευρύτερη πολιτικο-στρατιωτική περιφέρεια (ΕΕ, Μεσόγειος, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή) θα έχουν πολλά να οφεληθούν.

Αν τυχόν θα δεί και ο Φειδίας αυτό το γράμμα, ή και άλλα μέλη της ομάδας σας, παρακαλώ (και ενθαρρύνω!) ψάξετε για μας στο διαδίκτυο ή και σε άλλες πηγές. Θα βρείτε μπόλικα και "ζουμερά": η διαχρονικότητα των δραστηριοτήτων και θέσεων μας πιστεύω θα σας δώσει πολύ υλικό με βάση το οποίο να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναγνωστική υπομονή!
Πέτρος


➡️ Τι ακολούθησε...

Από πλευράς μας ζητήσαμε να επανεξετάσουν την πρόταση μας για συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. 

Από πλευράς του Γραφείου του ΕυρωΒουλευτή, φέτος τον Ιούνιο μας ανακοινώθηκε πως "κάποιο άλλο άτομο" θα αναλάβει την διεκπεραίωση του διαλόγου, και... ακόμη περιμένουμε.


➡️ Τι ζητούμε

Ζητούμε είτε ο ίδιος ο Φειδίας, είτε κάποιο τρίτο άτομο της εμπιστοσύνης του, να συναντηθεί μαζί μας σε συνάντηση γνωριμίας, για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. Αν θα είναι τρίτο άτομο, θα θέλαμε κάποια διαβεβαίωση ότι θα ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ο Φειδίας - μέχρι στιγμής οι διαβεβαιώσεις που λάβαμε... "δεν".


➡️ Τρέφω θετικές ελπίδες για πιθανή συνεργασία - ή έστω και απλή συνεννόηση - με τον Φειδία για τα θέματα μας. 

Τόσο και με την ιδιότητα του ΕυρωΒουλευτής, όσο και μέσω της νέας του πρωτοβουλίας για μια νέα πολιτική οργάνωση, στην παρούσα καμπή ο Φειδίας κατέχει την δυνατότητα να παράσχει κάποιο όφελος, έστω μικρό ή και μεγάλο, για τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης, και για την ευρύτερη μας καταδιωκόμενη κοινότητα. 

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Ιδρυτικό Μέλος:
Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Thursday, 11 January 2024

🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες

 


Η δύσκολη σχέση μεταξύ Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από τη μιά, και από την άλλη αυτών που εμπορεύονται την Κάνναβη είναι ναρκοθετημένη με χίλιους τρόπους.

Αφ' ενός θέλουμε το εμπόριο Κάνναβης να γίνει νόμιμο, και να υπόκειται ελέγχους ποιότητας, νομική ρύθμιση, και φορολόγηση. Αφ' ετέρου - και πιο έντονα! - θέλουμε το δικαίωμα να καλλιεργούμε την Κάνναβη με δικά μας μέσα έτσι ώστε να μην είμαστε απόλυτα αλυσοδεμένοι στην τυραννία του εμπορίου.

Όπως ακριβώς γίνεται με τις ντομάτες. Υφίσταται ένα εκτενές εμπόριο ντομάτων που καλλιεργούνται εγχώρια καθώς και που εισάγονται από το εξωτερικό για την αγορά, αλλά υφίσταται και το δικαίωμα σε όποιο άτομο θέλει να καλλιεργήσει ντομάτες στο σπίτι, στην αυλή ή στο χωράφι του. Οι δύο μορφές παραγωγής και διανομής συνυπάρχουν χωρίς πρόβλημα. Αλληλοσυμπληρώνονται.

Δεδομένης της εξωφρενικής, ανόμης και αντισυνταγματικής απαγόρευσης και διαχρονικής δίωξης των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, οι πλείστοι αναγκάζονται να προμηθεύονται από την Μαύρη Αγορά σε αφάνταστα καυτερές τιμές, και να εξαρτώνται από την καταδιωκόμενη αγορά - η οποία ως γνωστόν βρίσκεται διαρκώς υπό την ηγεμονία μιας συμμαχίας μεταξύ της Μαφίας και της διεφθαρμένης πτέρυγας της Αστυνομίας. Με επίκεντρο την Υπηρεσία Καταπολέμησης Ναρκωτικών (ΥΚΑΝ) και κάποια από τα ηγετικά - και ανερχόμενα - της στελέχη.

Η συνεργασία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών συχνά αξιοποιεί το κόλπο της στημένης επιδρομής και σύλληψης "κατόπιν πληροφοριών" ενάντια σε μικρο-εμπόρους ή μικρο-μεταφορείς που δεν συνεργάζονται αρκετά μαζί τους. Έτσι οι Μαφιόζοι ξεφορτώνονται τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας τον έλεγχο της αγοράς και το μονοπώλιο, και οι συγκεκριμένοι Αστυνομικοί ανέρχονται με επιταχυμένη καριέρα, αμοιβόμενοι για την "καταπολέμηση του εγκλήματος".

Βέβαια, για ποιό "έγκλημα" μιλούμε; Μιλούμε για μια πράξη και συναλλαγή που ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, γιατί η Κάνναβις είναι αβλαβής και ασφαλής ουσία με επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία χρήσης περισσότερο από 6,000 χρόνια στα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέθανε ή αρρώστησε κάποιος από την χρήση της. Υπάρχει ένα προϊόν, και υπάρχουν άτομα που το θέλουν - αυτή η συναλλαγή δεν προκαλεί ζημιά ή βλάβη σε κανένα. Αντίθετα με το εμπόριο αλκοόλ και ταμπάκο που ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ τους πελάτες και χρήστες, το εμπόριο της Κάνναβης είναι επικίνδυνο μόνο και μόνο διότι καταδιώκεται.

Δεν θέλουμε να υποστηρίζουμε το εμπόριο Κάνναβης, αλλά οι άνομες διωκτικές αρχές - και οι άλλοι θεσμοί Εκτελεστικής, Δικαστικής, και Νομοθετικής εξουσίας, όλοι μαζί - μας ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να προμηθευόμαστε από τους εμπόρους: με αποτέλεσμα ένα απλό φυτό που βλαστά και θεριεύει από μόνο του όπως η μολόχα και τσουκνίδα χωρίς να απαιτεί φροντίδα ή κόπο, πουλιέται σήμερα σε τιμές που συγκρίνονται με την τιμή του Χρυσού.

Σήμερα στην Κύπρο, με τα λεφτά που θα δώσεις για ένα γραμμάριο Χρυσάφι μπορείς να αγοράσεις δύο γραμμάρια Κάνναβη [1]  - Δείτε "Σημειώσεις, Παραπομπές" στο τέλος.

Κατά την χρήση του, ο Χρυσός ΔΕΝ παθαίνει τίποτα (ούτε καίγεται, ούτε οξειδώνεται, δεν σκουριάζει, δεν χαλά, δεν χάνεται ό,τι και να υποστεί, ακόμη και αν λιωθεί και μπεί σε κράμα μετάλλων), ενώ η Κάνναβις χάνεται αμέσως σε καπνό ή σε βιολογικές εκκρίσεις στα κόπρανα και ούρα, σάλιο και ιδρώτα.

Η καταπίεση και εκμετάλλευση της κοινότητας των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από την συμμαχία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών, ακόμα και όταν δεν μας στοχεύει με συλλήψεις και δίκες, ανοίγει μια τεράστια τρύπα στις τσέπες μας. Οι μαυραγορίτικες τιμές που χρεώνουν οι έμποροι δημιουργούν ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ σε βάρος μας που συντηρούνται και συσσωρεύονται - αυτά τα υπερκέρδη οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στην διαχρονική καταδίωξη.

Μόλις σταματήσουν οι διώξεις, η τιμή της Κάνναβης στο εμπόριο θα πέσει σε τουλάχιστον το ένα δέκατο της σημερινής τιμής (αυτό απεδείχθει σε πολλές χώρες όπου επήλθε νομιμοποίηση του εμπορίου). Και η καλλιέργεια στο σπίτι, φυσικά, θα μας παρέχει δωρεάν Κάνναβη.

Αλλά ενόσω υφίσταται δίωξη, ενόσω υφίστανται Μαφιόζοι και διεφθαρμένοι Αστυνομικοί και ενόσω υφίστανται έμποροι που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ σε αυτούς και τους έχουμε ανάγκη, απευθυνόμαστε στους τελευταίους με αγωνία: σας παρακαλούμε να αρχίσετε άμεσα να φοράτε μάσκες και γάντια όταν εργάζεστε στην συσκευασία και προετοιμασία πακέτων για διανομή!

Όπως θα δείτε πιο κάτω, δεν είναι μόνο τα δακτυλικά αποτυπώματα πλέον, αλλά και το γενετικό υλικό συμπεριλαμβάνεται στά όπλα που επιστρατεύει το άνομο σύστημα καταπίεσης. Ακόμη και ένα φτάρνισμα, μια σταγόνα μύξας, ιδρώτα, ή αίματος, μια τρίχα, ή και λέπια από πιτυρίδα ή από κακκάτι πληγής (κοκκιώδης ιστός), όλα περιέχουν γενετικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας. Ειδικά μετά την Δικαστική απόφαση που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω.

Να είστε σίγουροι πως οι ανταγωνιστές σας ήδη χρησιμοποιούν μεθόδους προστασίας - ξεκινήστε και εσείς άμεσα.

Ευτυχώς η κοινωνική τρέλα που μας επεβλήθηκε κατά την διάρκεια της κορωνοκρίσης έχει ομαλοποιήσει την αγορά και χρήση σε μάσκες, γάντια, και άλλο προστατευτικό υλικό. Μαζί με τα γάντια και τις μάσκες, φορέστε και δίκτυα για τα μαλλιά όπως φορούν οι σεφ στις κουζίνες, φορέστε χιτώνα εργασίας (smock) ή ποδιά εργαστηρίου. Αρχίστε ΤΩΡΑ!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

■ Ξανά στο εδώλιο αθωωθείς για ναρκωτικά
https://www.philenews.com/kipros/astinomika/article/1426290/xana-sto-edolio-athoothis-gia-narkotika/

11 Ιανουαρίου 2024

Κατηγορούμενος που αθωώθηκε για υπόθεση κατοχής και κατοχής με σκοπό την προμήθεια κάνναβης που εντοπίστηκε το 2016 και εκδικάστηκε το 2021, θα ξανακάτσει στο εδώλιο το 2024.

Το Εφετείο με μια πολυσέλιδη απόφασή του ακύρωσε την αθωωτική απόφαση με αρνητικά σχόλια για το πρωτόδικο δικαστήριο κάνοντας λόγο για ολίσθημα κατά την κρίση του. Η υπόθεση ήρθε στο φως στις 8/12/2016 όταν η ΥΚΑΝ είχε διενεργήσει έρευνα σε αγροικία στο Φρέναρος. Εντόπισε κάνναβη βάρους 96,41 γραμμαρίων καθώς και δύο πρόσωπα. Ο ένας είχε παραδεχθεί και καταδικάστηκε ενώ το δεύτερο πρόσωπο αρνήθηκε ανάμιξη και διενεργήθηκε ακρόαση όπου και αθωώθηκε.

Με έφεσή του ο Γενικός Εισαγγελέας υποστήριξε ότι εσφαλμένα το δικαστήριο τον αθώωσε, αφού είχε εντοπιστεί γενετικό του υλικό σε αρκετές συσκευασίες κάνναβης και σε τσάντα στην οποία είχαν τοποθετηθεί.

Το Εφετείο έκρινε ότι ο εντοπισμός γενετικού υλικού σε τόσες συσκευασίες κάνναβης, καθώς και στην τσάντα, ήταν επιπρόσθετα στοιχεία περιστατικής μαρτυρίας, τα οποία καθιστούσαν ακλόνητο το συμπέρασμα ότι ο εφεσίβλητος εμπλέκετο στην κατοχή των συσκευασιών κάνναβης. «Όλα τα σενάρια που είχαν προβληθεί, ήτοι του φταρνίσματος, της χειραψίας και του αθώου προγενέστερου αγγίγματος σε σακούλι εντός του αυτοκινήτου δεν ήταν καν προς συζήτηση αφού δεν αναδύετο κάτι σχετικό από την ολότητα της μαρτυρίας», αναφέρεται στην απόφαση.

Το Εφετείο διαφώνησε επίσης με την πρωτόδικη κατάληξη ότι ο εφεσίβλητος άγγιξε τα ναρκωτικά «ανεπίγνωστα ως προς τη μελλοντική τους χρήση από άλλο πρόσωπο». Το μοναδικό ασφαλές και εύλογο συμπέρασμα ήταν πως είχε πλήρη γνώση και για το είδος αλλά και για τον σκοπό τον οποίο προορίζοντο. Η υπάρχουσα περιστατική μαρτυρία, τονίζεται, δεν συμβιβάζεται με οποιαδήποτε άλλη λογική ερμηνεία ή συμπέρασμα.

Ούτε βέβαια συμφωνούμε με το επιχείρημα ότι πρόκειται για περίπτωση στην οποία ο κατηγορούμενος είχε απλή γνώση ως προς την κατοχή υπό άλλου προσώπου. Το γενετικό υλικό κατεδείκνυε εμπλοκή στην ίδια τη διαδικασία συσκευασίας των ναρκωτικών, ήτοι στην προετοιμασία τους για προμήθεια σε τρίτους, η κοινή άφιξη και ενασχόληση με αυτά επιβεβαίωνε τη συνεργασία των δύο και η διαφυγή του εφεσίβλητου με την προσπάθεια απόκρυψής του σφράγιζε το συμπέρασμα ότι μετείχε στην κατοχή της επίδικης ποσότητας.

Στη βάση όλων των πιο πάνω η πρωτόδικη απόφαση παραμερίζεται και αντικαθίσταται με απόφαση καταδικαστική, κρίνοντας τον Εφεσίβλητο ένοχο και στις δυο κατηγορίες, κατέληξε το Εφετείο.

Σημειώνεται ότι το Δικαστήριο τόνισε τέλος πως δόθηκε λανθασμένη ερμηνεία στην απάντηση του κατηγορούμενου όταν πιάστηκε από την ΥΚΑΝ ότι «ήρτα να δω τον φίλο μου», γεγονός που όπως αναφέρεται, συνιστά εσφαλμένη εφαρμογή των σχετικών νομολογιακών αρχών και σε όποιο βαθμό επηρέασε την κρίση του Δικαστηρίου κακώς έγινε δεκτή η δήλωση ως αποδεικνύουσα και το περιεχόμενό της, κάνοντας μάλιστα λόγο περί ολισθήματος.

Σημειώσεις, Παραπομπές

[1].
■ BullionByPost - Gold Bars, Silver Bars and Platinum Bars delivered direct from LBMA approved suppliers
https://www.bullionbypost.eu/gold-price/gold-price-per-gram



Αναδημοσίευση από:
🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2024/01/blog-post.html








Monday, 31 July 2023

■ Κάνναβις, Πόνος και η Αγωνία του Θανάτου


■ Είναι γνωστό και επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η Κάνναβις παρέχει τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε συνειδητά για τον θάνατο, και ταυτόχρονα παρέχει ανακούφιση από την αγωνία του θανάτου.




Τα ανυπόφορα μηνύματα που μας φέρνουν ειδήσεις όπως αυτές, δεν μπορούν μας αφήσουν ασυγκίνητους, ή να μείνουν ασχολίαστες:

"Ένα σημείωμα αυτοκτονίας που έγραψε ο κ. Χάντερ αποδείχθηκε κρίσιμο για να απαλλαγεί δραματικά ο Βρετανός συνταξιούχος από τον φόνο. Ένα μπλε σημειωματάριο και στυλό βρέθηκαν στο σπίτι τους με ένα μήνυμα που φαινομενικά αφέθηκε για όσους θα έβρισκαν τα πτώματα του κυρίου Χάντερ και της συζύγου του Λέσλι."
■ Κόρη συζυγοκτόνου: Ο μπαμπάς δεν είναι δολοφόνος-Την ένιωσα εδώ μαζί μου
https://www.sigmalive.com/news/local/1129399/kori-syzygoktonou-o-mpampas-den-einai-dolofonostin-eniosa-edo-mazi-mou-vid

"...ο 75χρονος Βρετανός επέφερε τον θάνατο στην σύζυγο του η οποία βρισκόταν στο τελικό στάδιο καρκίνου, επειδή όπως ανέφερε δεν μπορούσε να την βλέπει να υποφέρει. Όπως ισχυρίσθηκε, η ίδια του ζητούσε να την απαλλάξει από τους φρικτούς πόνους και ο ίδιος αμέσως μετά επιχείρησε να θέσει και ο ίδιος τέρμα στη ζωή του με την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας χαπιών, έγινε όμως αντιληπτός εγκαίρως για να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Πάφου."
■ Φυλάκιση δύο χρόνων στον συζυγοκτόνο της Τρεμιθούσας
https://www.philenews.com/kipros/koinonia/article/1360383/epese-i-avlea-gia-ton-sizigoktono-dio-chronia-filakisi-ston-74chrono


Είναι γνωστό και επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η Κάνναβις παρέχει τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε συνειδητά για τον θάνατο, και ταυτόχρονα παρέχει ανακούφιση από την αγωνία του θανάτου. ΣΥΝ το ότι για πάρα πολλά άτομα που υποφέρουν από τους αθεράπευτους πόνους που προκαλούν κάποιες μορφές καρκίνου, η Κάνναβις παρέχει από μικρή ως ΤΕΡΑΣΤΙΑ ανακούφιση από τους πόνους - εκεί όπου τα συνήθη φάρμακα όπως μορφίνη και κωδεΐνη αποτυγχάνουν.

Γιατί λοιπόν συνεχίζουν οι Αρχές να επιβάλλουν στους πάσχοντες ένα καθεστώς παρανομίας, σπρώχνωντας τους ανθρώπους στα άκρα; Σε ακραίες πράξεις που δύσκολα μπορεί να διανοηθεί κάποιος; Ποιοί είναι οι πραγματικοί ένοχοι για το ότι η σύζυγος υποφέρει με φρικτούς πόνους και παρακαλεί τον σύντροφο της να θέσει τέρμα στη ζωή της - να την απελευθερώσει - και ο σύζυγος με πόνο ψυχής, στην απουσία κάθε άλλης ΝΟΜΙΜΗΣ επιλογής εξωθείται στο απονενοημένο;

Όταν ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανή λύση, γιατί να εξωθούνται οι άνθρωποι στην ευθανασία και αυτοκτονία;

Φταίει η πάσχουσα καρκινοπαθής που ζητά λύτρωση από τον πόνο; Φταίει ο άνθρωπος που την αγαπά και θέλει να την βοηθήσει να φύγει, να μην υποφέρει πια; Ή μήπως φταιν οι εξουσιαστές που τους ΑΠΟΣΤΕΡΟΥΝ ελεύθερη πρόσβαση στο βότανο που θα μπορούσε να φέρει ανακούφιση;

Και πως να ΜΗΝ φταιν όλοι αυτοί που μεθυσμένοι με την εξουσία και τον αυταρχισμό έδεσαν τις καριέρες τους, το στάτους και την κοινωνική τους επιτυχία στο άρμα με τα ΨΕΜΜΑΤΑ για την Κάνναβη, την παρανοϊκή προπαγάνδα, και δαιμονοποίηση της απλής αυτής ουσίας; Η Κάνναβις - ένα ΑΒΛΑΒΕΣ και ΑΣΦΑΛΕΣ φυτικό φάρμακο - θα μπορούσε να είχε σώσει μια ζωή, να γλυτώσει την πάσχουσα από φρικτούς πόνους και αγωνία, να την γλυτώσει από το να φύγει άδικα, και να γλυτώσει τον σύντροφο της από τα όσα βασανιστικά χρειάστηκε να βιώσει - και που θα βιώσει, ακόμη, στο υπόλοιπο της ζωής του.





Ψευδο-γιατροί, Υπουργοί, Αστυνομία, ΥΚΑΝ, Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (πρώην "Αντιναρκωτικό Συμβούλιο"), Βουλευτές, ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ και Νομική Υπηρεσία, συν κάποιοι διεφθαρμένοι κρατικοί φαρμακοποιοί, λειτουργοί Υπουργείων (ειδικά στα Υπ. Υγείας, Γεωργίας, Δικαιοσύνης), και πάνω απ' όλα παραζαλισμένοι ΔΙΚΑΣΤΕΣ - όλοι όσοι είναι "μες το κόλπο", είναι ένοχοι πέραν πάσης αμφιβολίας για το ότι μας εξαναγκάζουν να θεραπευόμαστε παράνομα.

Οι ακραίες πράξεις απόγνωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν αν δεν διευθετηθεί ΝΟΜΙΜΗ και ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση για τους πάσχοντες - ασθενείς και τραυματίες - στις θεραπευτικές επιλογές και τα ωφελήματα που προσφέρει η Κάνναβις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~

Monday, 26 June 2023

🟢 Τι Ζητήσαμε στο Δικαστήριο

του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

 

Ως γνωστόν κινήσαμε αγωγή ενάντια στο Κράτος (την Δημοκρατία της Κύπρου) για τις παράνομες επιδρομές και κατασχέσεις των υπολογιστών μας που διαπράχθηκαν τα έτη 2015 και 2018. Το ότι οι κατασχέσεις ήταν παράνομες επιβεβαιώθηκε με απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου [1].

Ακολουθεί μια περίληψη της παρανομίας που διαπράχθηκε εναντίον μας, και του τι ζητήσαμε στο Δικαστήριο.

Α. Οι Παρανομίες

Με τις παράνομες επιδρομές και κατασχέσεις, η Αστυνομία και η Δικαστική Αρχή που εξέδωσε το έκνομο ένταλμα εναντίον μας:

α. Παραβίασαν το Συνταγματικά θεμελιωμένο Δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση (ΑΡΘΡΟΝ 19 του Συντάγματος). Υπενθυμίζουμε πως και οι δύο παράνομες επιχειρήσεις από την Αστυνομία διαπράχθηκαν ως αντίποινα εναντίον μας για δημοσίευση άρθρων [2], [3] .

β. Παραβίασαν το δικαίωμα προστασίας της ιδιωτικής και οικογενειακής μας ζωής, (ΑΡΘΡΟΝ 15), συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος στην προσωπικότητα και στην προσωπική υπόληψη.

γ. Παραβίασαν το δικαίωμα στην κατοχή και απόλαυση κινητής και ακίνητης περιουσίας (ΑΡΘΡΟΝ 23). Την σήμερον εποχή τα ηλεκτρονικά και ψηφιακά δεδομένα εντός των υπολογιστών αναγνωρίζονται ως περιουσία. Ο γράφων - Πέτρος Ευδόκας - όντας στόχος των παράνομων κατασχέσεων, υπέστηκα ανεπανόρθωτη ζημιά στην ευχέρεια χρήσης των αρχείων μου. Ως αποτέλεσμα των κατασχέσεων των υπολογιστών και της ανάγκης θωράκισης των από το παράνομο κατασκοπευτικό λογισμικό κατασκοπείας που χρησιμοποιούσε τότε η Αστυνομία, τα αρχεία μου διασπάστηκαν χάνοντας την συνοχή τους, και μοιράστηκαν σε πολλές συσκευές φύλαξης, με αποτέλεσμα την δυσχέρεια χρήσης κυρίως στην αλληλογραφία.

(Τα έγγραφα που αφορούσαν την παράνομη κατασκοπεία δημοσιεύτηκαν από την αδελφή οργάνωση Wikileaks, και λόγω του σκανδάλου που προέκυψε εξαναγκάστηκε σε παραίτηση ο Αρχηγός της ΚΥΠ κος Πενταράς μόλις μερικές μέρες πριν την παράνομη επιδρομή εναντίον μας [4].)

δ. Παραβίασαν το απόρρητο της αλληλογραφίας (ΑΡΘΡΟ 17 του Συντάγματος), πράγμα που παραδέχθηκε με ένορκη δήλωση του ο Αστυφύλακας που "εξέτασε εγκληματολογικά /δικανικά" τους υπολογιστές μου, εξηγώντας ότι "επεσήμανε" την πράξη επικοινωνίας του υπολογιστή μου με τον υπολογιστή όπου έγινε η δημοσίευση του πρώτου μου άρθρου.

ε. Η παράνομη κατακράτηση περιουσίας αποτελεί παραβίαση του Άρθρου 37 του περί Αστικών Αδικημάτων Νόμου (ΚΕΦ.148) [5].

στ. Παραβίασαν και τα αντίστοιχα Άρθρα στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, (ΕΣΔΑ) που αφορούν το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, οικογενειακή ζωή, περιουσία, (Άρθρα 8, 9, 10, και άλλα) [6].

 Το ότι οι πιο πάνω παραβιάσεις επηρέασαν δυσμενώς την προσωπική και οικογενειακή μου ζωή δεν θα πρέπει να αποσπά την προσοχή μας από κάτι πολύ πιο σημαντικό:

α. Επηρέασαν δυσμενώς την δυνατότητα μου να ασκώ αποτελεσματικά τη Φυσική Θεραπευτική, εκθέτοντας τα άτομα που βρίσκονται στη φροντίδα μου σε ρίσκα, ζημιές, απώλειες, και διακινδύνευση της υγείας των λόγω της απώλειας πρόσβασης μου στα αρχεία μου, και λόγω των εμποδίων στην διεκπεραίωση της αλληλογραφίας μεταξύ μας.

β. Επηρέασαν δυσμενώς ολόκληρη την κοινωνία. Αν επιτρέψουμε να περάσει ατιμώρητη τέτοια παρανομία από τις άνομες Αρχές, δεν θα έχουν τελειωμό οι επιδρομές και κατασχέσεις υπολογιστών οποιουδήποτε αντιφρονούντος που δημοσιεύει "ανεπιθύμητη" κριτική στους Άρχοντες και κρατούντες: οι εξουσιαστές θα κερδίσουν ακόμη ένα εργαλείο καταπάτησης της ελευθερίας της έκφρασης.

 


Β. Τι ζητήσαμε

1. Δήλωση

Ζητήσαμε μια Δήλωση ότι η Δημοκρατία διά των λειτουργών, αντιπροσώπων ή υπαλλήλων της παρέβηκαν τα Συνταγματικά και νομικά δικαιώματα, όπως τα εξηγήσαμε πιο πάνω, ιδίως αυτά που κατοχυρώνονται από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και από το Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Επίσης ζήτησα από τους δικηγόρους μας να επικοινωνήσουν με την Νομική Υπηρεσία και να ζητήσουν το πιο πάνω ως μέρος μιας εξώδικης διευθέτησης, αν συμφωνεί, αλλά σε αυτό να προστεθεί και μια απολογία για τις ανομίες τους. Δεν έχουμε λάβει κάποια αξιόλογη απάντηση, μα παραμένουμε ανοικτοί σε προτάσεις.

2. Αποζημιώσεις

Ζητήσαμε εύλογες αποζημιώσεις για τις παράνομες πράξεις εναντίον μας, αποζημιώσεις για ηθική βλάβη, προσωπική δυσχέρεια, αναστάτωση, πόνο και ταλαιπωρία, καθώς και απώλεια των υπολογιστών μας. Συν παραδειγματικές ή τιμωρητικές αποζημιώσεις.

Ας σταθούμε σε αυτό το τελευταίο. Αν το Δικαστήριο - θεωρώντας πως η διαφύλαξη των Συνταγματικών Αρχών είναι το ύψιστο νομικό αγαθό - αρχίσει να επιδικάζει αποζημίωση €100.000 σε άτομα που υπόκεινται αυτού του είδους τις παραβιάσεις από την Αστυνομία και από τους Δικαστές (που έπρεπε να μας προστατεύουν από την ανομία, αντί να την ενθαρρύνουν!) θα συνέχιζε να είναι τόσο εύκολη και ανώδυνη η κάθε παραβίαση που με δική του πρωτοβουλία ή και εντεταλμένα διενεργεί ο κάθε ζαπτιές; Θα συνέχιζε να είναι εύκολη η κάθε ανομία που διευκολύνει ένας αδιάβαστος, ή κοιμησμένος, ή διεφθαρμένος Δικαστής υπογράφοντας παράνομα διατάγματα αντί να προστατεύει τους πολίτες από τέτοιες πράξεις;

Οι τρείς οργανώσεις που υπέστηκαν τα πολιτικά πλήγματα από τις συγκεκριμένες παράνομες επιδρομές κατάσχεσης - Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia, Φίλοι της Κάνναβης, και Φιλική Εταιρεία, στις οποίες μετέχω - έχουν εκφράσει πολλές φορές κριτική για την αναποτελεσματικότητα του συστήματος Δικαιοσύνης στην Κύπρο. Μπορούμε επιτέλους να αναμένουμε κάποια δικαίωση;

Ή μήπως όλες μας οι προσπάθειες θα καταλήξουν όλες εκεί που κατέληξε και η Θέμις μετά που εξορίστηκε από τα Δικαστήρια [7];

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις και Αναγνώσματα

[1].

■ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ Απόφαση, 14 Νοεμβρίου, 2018
Πολιτική Έφεση Αρ. 51/2017
http://www.cylaw.org/cgi-bin/open.pl?file=apofaseis/aad/meros_1/2018/1-201811-51-17PolEf.htm&qstring=%E5%F5%E4%EF%EA%2A

[2].
Το Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας - ΣΥΝΤΑΓΜΑ
http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/syntagma/full.html

 [3].
🔵 Μας απειλούν ακόμη και μες το Δικαστήριο - ενώ ΕΚΕΙΝΟΙ δικάζονται!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2023/06/blog-post_14.html

 ■ Κατέρρευσε ακόμα μια υπόθεση της Αστυνομίας εναντίον μας
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2018/11/blog-post.html

ΚΥΠΡΟΣ ~ KIBRIS ~ CYPRUS IndyMedia: Μαυρομουστάκη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/search?q=%CE%9C%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7

Κατάσχεση
https://friendsofcannabis.blogspot.com/search?q=%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7

■ Προσωπική Ευθύνη
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2018/12/blog-post_7.html

[4].
■ Παραιτήθηκε ο Ανδρέας Πενταράς, προϊστάμενος της ΚΥΠ
https://www.sigmalive.com/news/local/248702/paraitithike-o-andreas-pentaras-proistamenos-tis-kyp

Αρχείο:
■ Παραιτήθηκε ο Ανδρέας Πενταράς, προϊστάμενος της ΚΥΠ | News
https://archive.md/gMiHI

[5].
■ Ο περί Αστικών Αδικημάτων Νόμος (ΚΕΦ.148)
http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/0_148/full.html

[6].
■ Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, (ΕΣΔΑ)
https://www.echr.coe.int/documents/convention_ell.pdf

 [7].
Απίστευτο Περιστατικό - Μάρτυρας σε κυπριακό δικαστήριο ήθελε να ορκιστεί στη... θεά Θέμιδα | Offsite
https://www.offsite.com.cy/eidiseis/topika/apisteyto-peristatiko-martyras-se-kypriako-dikastirio-ithele-na-orkistei-sti-thea

Μάρτυρας σε κυπριακό δικαστήριο ζήτησε να ορκιστεί στη Θεά Θέμιδα   | Cyprus Times
https://cyprustimes.com/intimes/martyras-se-kypriako-dikastirio-zitise-na-orkistei-sti-thea-themida/



 * * *