Showing posts with label Μαρί. Show all posts
Showing posts with label Μαρί. Show all posts

Monday, 28 November 2011

Η Κομματική Φεουδαρχία Καταστρέφει την Πατρίδα μας


Η έκρηξη στη ναυτική βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στις 11 Ιουλίου του 2011 αποτέλεσε ένα ιστορικό ορόσημο στην ιστορία της πατρίδας μας.

Ο χαμός των άξιων συμπατριωτών μας και η έκρηξη της λαϊκής αγανάκτησης ανέδειξε την οδυνηρή πολιτική πραγματικότητα στο νησί μας. Πληγή πυοφόρος που αναδύει ακόμη δυσοσμία, το Μαρί ξέσκισε το πέπλα της συγκάλυψης που επεβλήθησαν στο λαό μας από τη δράκα των κομματικών φεουδαρχών και τους αποκάλυψε αποκρουστικά γυμνούς στα μάτια μας.

Η κυβέρνηση Δημήτρη Χριστόφια έχει ήδη καταχωρηθεί στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού μας ως η χειρότερη κυβέρνηση στην σύντομη ιστορία της δημοκρατίας. Δυστυχώς μπροστά στη δίκαια κατακραυγή ενάντια στον ανεπαρκέστατο πρόεδρο και τις σταλινικές μεθόδους του ιδίου και των παρατρεχάμενων του τείνουμε όλοι να αγνοούμε ξανά το σύστημα που τον ανέδειξε.

Η τυραννία του ανομιμοποίητου πλέον προέδρου είναι η φυσική κατάληξη του συστήματος κομματικής φεουδαρχίας το οποίο διοικεί την πατρίδα μας από την ανεξαρτησία μέχρι σήμερα.
Η σύγχρονη αυτή μορφή ολιγαρχίας μεταμφιεσμένη σε δημοκρατία ουδόλως ενδιαφέρεται για το καλό της πατρίδας και του λαού μας.

Η κομματική φεουδαρχία αργά και σταθερά οδηγεί την πατρίδα μας στον ευτελισμό, τον όλεθρο και την καταστροφή.

Το μόνο που ενδιαφέρει τους κομματικούς φεουδάρχες είναι το καλό του κόμματος. Όλα τα άλλα τα έχουν γραμμένα στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Δυόμισι χιλιάδες χρόνια μετά οι κομματάρχες μας επιβεβαιώνουν καθημερινά το Θουκυδίδη:

«Οι αρχηγοί των κομμάτων, στις διάφορες πολιτείες, πρόβαλλαν ωραία συνθήματα. Ισότητα των πολιτών από την μια μεριά, σωφροσύνη της αριστοκρατικής διοίκησης από την άλλη. Προσποιούνταν έτσι ότι υπηρετούν την πολιτεία, ενώ πραγματικά ήθελαν να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και αγωνίζονταν με κάθε τρόπο να νικήσουν τους αντιπάλους τους.» [1]

Πιστεύει άραγε κανείς ότι οι ακόλουθοι δύο Ανανολάγνοι ενδιαφέρονται καθόλου για το μέλλον της πατρίδας μας;


Ή ότι ο καρεκλοκένταυρος Καρογιάν έχει οποιαδήποτε έννοια πέρα από την καρέκλα της εξουσίας; [2]

Το πόρισμα Πολυβίου κατέδειξε με σαφήνεια όλα τα σαθρά της πολιτειακής μας πραγματικότητας. Είναι γι αυτό που τα κόμματα κωλυσιέργησαν στη συζήτηση του και που με αυτό τον τρόπο πέτυχαν να κουκουλωθεί η δική τους ευθύνη για την έκρηξη στο Μαρί. Και έχει απόλυτο δίκαιο ο Νικόλας Ιωαννίδης στην ανάλυση του όταν αναγνωρίζει ότι είναι ο αγανακτισμένος αγωνιζόμενος λαός και η προσπάθεια του που εξανάγκασε τα κόμματα να τοποθετηθούν για την ευθύνη του προέδρου:

«Μνημείο της παλλαϊκής αυτής προσπάθειας είναι το προσφάτως (04/11/2011) εκδοθέν ψήφισμα της Βουλής, το οποίο αμφιβάλλω αν θα ψηφιζόταν, αν οι Έλληνες της Κύπρου δεν κατέβαιναν στους δρόμους, εκεί όπου πραγματικά γράφεται η Ιστορία.» [3]

Τα κόμματα τα ίδια απέφυγαν τεχνηέντως να τοποθετηθούν και να αναλάβουν ευθύνη για τη δική τους συμμετοχή στη νομή της εξουσίας και τα δεινά που επιφέρει η στάση των στην κοινωνία. Τα κόμματα έχουν την κύρια ευθύνη για την αποσάθρωση της πολιτικής ζωής και είναι οι ηθικοί αυτουργοί για το έγκλημα στο Μαρί.

Ο Δημήτρης Χριστόφιας και η κυβέρνηση του έχουν ακέραια την ευθύνη της εκτέλεσης του εγκλήματος είναι όμως απότοκα ενός τρισάθλιου συστήματος που δρα σαν καρκίνωμα καταστρέφοντας την πατρίδα μας. Και το οποίο οδηγεί την πατρίδα μας στον όλεθρο. Ο Δημήτρης Χριστόφιας και η κυβέρνηση του είναι το επιστέγασμα της πορείας της κομματικής φεουδαρχίας ακριβώς όπως μας παρέδωσε ο Θουκυδίδης:

«Τις περισσότερες φορές επικρατούσαν οι διανοητικά κατώτεροι. Φοβόταν την δική τους ανεπάρκεια και την ικανότητα των αντιπάλων τους κ’ έτσι, για να μην νικηθούν στην συζήτηση και για μην πέσουν θύματα των όσων οι άλλοι θα επινοούσαν, δεν είχαν κανένα δισταγμό να προχωρήσουν σε βίαιες πράξεις.» [1]

Η προπαγάνδα των καθεστωτικών εφημερίδων, τα δακρυγόνα, τα τεθωρακισμένα της αστυνομίας, και τα κομματόσκυλα που επιστράτευσε η κυβέρνηση ενάντια στο κίνημα των αγανακτισμένων επιβεβαιώνουν τόσο τη διανοητική ανεπάρκεια του καθεστώτος όσο και την ευκολία με την οποία αυτό μπορεί να καταφύγει στη βία.

Είναι εύκολο μέσα σε αυτό το κλίμα να βλέπουμε ορθά την επικινδυνότητα του καθεστώτος και να καταδικάζουμε το σταλινισμό που το διακρίνει και να ξεχνούμε τις βάσεις πάνω στις οποίες στήθηκε. Και όμως το πόρισμα Πολυβίου φώτισε πεντακάθαρα όλες τις πτυχές ενός σαθρού συστήματος το οποίο κηδεμονεύει τη ζωή μας και ναρκοθετεί το μέλλον των νεότερων γενιών.

Ολόκληρο το πόρισμα Πολυβίου βρίσκεται στις πηγές στο τέλος του κειμένου. Το κεφάλαιο 11 στις σελίδες 589 μέχρι 596 του πορίσματος τιτλοφορείται «Κυπριακό Πολιτειακό Σύστημα» και ασχολείται εξολοκλήρου με την οδυνηρή πραγματικότητα της κομματικής φεουδαρχίας.

Παρουσιάζουμε πιο κάτω κάποιες πτυχές του συγκεκριμένου κεφαλαίου μαζί με σχόλια.

***

Ένας Υπέροχος Λαός…

«Η Κύπρος, ως Κράτος, έχει να επιδείξει μεγάλα επιτεύγματα. Αναφέρω ιδιαίτερα την καταπληκτική ανάκαμψη ανθρώπων, οικονομίας και κοινωνίας μετά το 1974 καθώς και την ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας, παρά τα πολιτικά της προβλήματα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι Κύπριοι έχουν ψηλό μορφωτικό επίπεδο και χαρακτηρίζονται από εργατικότητα, φιλοτιμία και ευστροφία. Όταν αποφασίσουν να προσφέρουν στην πατρίδα και στο δημόσιο, συνήθως οι προσπάθειες τους αποδεικνύονται επιτυχείς.»

Όσοι από εμάς επιζήσαμε της γενοκτονίας της εισβολής του τουρκικού στρατού αναγνωρίζουμε στο πιο πάνω, τη δύσκολη πορεία του μεγαλώματος μας σε μια πατρίδα που τον Ιούλη του 74 απώλεσε τις κυριότερες πλουτοπαραγωγικές της δραστηριότητες. Ο λαός μας επιβίωσε διότι οι ρίζες του ήταν βαθιές.

Η κοινοτική αλληλεγγύη, η εργατικότητα και ο μόχθος των ανθρώπων του ανέστησαν ξανά τον τόπο μας. Χιλιάδες συμπατριώτες μας ξενιτεύτηκαν φέρνοντας μέσα από την εργασία τους πολύτιμο συνάλλαγμα στην οικονομία. Η αγάπη για τον τόπο και το συνάνθρωπο επέτρεψε στα χαρίσματα της φυλής μας να αναδειχθούν και να συντελέσουν στον κυπριακό οικονομικό θαύμα.

Είναι γνωστό βέβαια ότι και αλλότρια συμφέροντα επενδύθηκαν στο νησί μας και ότι το τοπικό και διεθνές Κεφάλαιο- με την αρωγή των κομματαρχών μας - φρόντισαν να εκμεταλλευτούν τον πόλεμο για να απολαύσουν μεγαλύτερα κέρδη αλλά τίποτε από αυτά δεν μπορεί να μειώσει τον αγώνα των Ελλήνων της Κύπρου να ορθοποδήσουν.

…Τον Οποίο Κυβερνούν Ανάξιοι

«Παρά τη θεσμική αντοχή και επάρκεια του πολιτειακού συστήματος, σαν αποτέλεσμα του οποίου η Κυπριακή Δημοκρατία συνεχίζει να υφίσταται παρά τις ανωμαλίες του 1963 και τα γεγονότα του 1974 και μετά, έχουν παρατηρηθεί διαχρονικά, αλλά ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, σοβαρές λειτουργικές στρεβλώσεις, αγκυλώσεις, αδράνεια, ολιγωρία και αυξανόμενη απόσταση μεταξύ κυβέρνησης και δημόσιας εξουσίας, από τη μια, και κοινωνίας και πολιτών, από την άλλη.»

Σε αντίθεση με το μόχθο του λαού τα κόμματα και οι κομματάρχες τους ουδόλως μόχθησαν για το καλό του λαού και του τόπου. Βολεμένοι μέσα στο σάπιο σύστημα που διαφεντεύουν χρησιμοποίησαν τις ιστορικές συνθήκες για να εγκαθιδρυθούν στο πολιτικό σκηνικό απομυζώντας κυριολεκτικά τους κόπους του λαού.

Διαπλεκόμενα συμφέροντα, εναγκαλισμός με τον πλούτο και την εξουσία συνθέτουν το πολιτικό μας σκηνικό. Τα κόμματα χρησιμοποίησαν εύηχα συνθήματα για να χειραγωγήσουν το λαό μακριά από οποιοδήποτε αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη και ελευθερία. Υπέσκαψαν συνειδητά κάθε αγωνιστική δραστηριότητα του λαού μας προωθώντας τη λήθη και τον υπέρμετρο καταναλωτισμό στην κοινωνία.

Θυμηθείτε όλες εκείνες τις υπέροχες εξάρσεις επαναστατικότητας του λαού μας. Μαθητές, φοιτητές, γυναίκες, μοτοσυκλετιστές που αγωνίζονταν ενάντια στην Κατοχή αλώθηκαν από τους κομματικούς σχεδιασμούς στο βωμό της εξουσίας.

Η άρχουσα τάξη στην Κύπρο ανέκαθεν συνεργαζόταν με τον εκάστοτε κατακτητή. Έτσι και οι σημερινοί απόγονοι της ονειρεύονται τα οφίκια του νεοσουλτάνου Ερντογάν και τη θέση τους στην Υψηλή Πύλη της νέο-Οθωμανικής Τουρκίας.

Αλήθεια ποια σχέση έχουν με το λαό οι ζάμπλουτοι καρεκλοκένταυροι κομματάρχες με τους παχουλούς μισθούς και τα πολυτελή αυτοκίνητα. Πόσο κοντά στο λαό βρίσκεται ο καθένας τους μέσα στις επαύλεις και τα εξοχικά του και τις κουστωδίες των αστυνομικών να τους προστατεύουν, από ποιόν;

Το Κομματικό Καρκίνωμα της Αναξιοκρατίας

«Υπάρχει η αίσθηση μεταξύ μεγάλου μέρους των πολιτών ότι η επίσημη Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για το κοινό καλό, ότι τα περισσότερα αξιώματα κατέχονται από άτομα όχι με βάση την αξία αλλά κομματικά κριτήρια…»

Εδώ θα διαφωνήσουμε με τον κύριο Πολυβίου. Ανάμεσα στο λαό δεν υπάρχει η αίσθηση για τα πιο πάνω αλλά η σαφής γνώση για όλα όσα αναφέρονται. Ο λαός και οι πολίτες γνωρίζουν ότι τα κόμματα έχουν αλώσει την Πολιτεία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των κρατικών αξιωμάτων κατέχεται από τα κομματικά στελέχη διά της μεθόδου του μοιράσματος της πίττας. Τα κόμματα εκπροσωπούνται στις Επιτροπές Δημόσιας Υπηρεσίας και στους ημικρατικούς οργανισμούς. Μέσα από την παρουσία των δικών τους στα κέντρα λήψεως αποφάσεων όλοι βολεύουν τους δικούς τους. Σε διάφορες μάλιστα επιτροπές οι κομματικοί παράγοντες δεν έχουν καν γνώση του αντικειμένου. Έτσι το κράτος γίνεται σιγά σιγά μια προέκταση των κομμάτων τα οποία δημόσια κάνουν ότι διαφωνούν ενώ στην πραγματικότητα καθορίζουν πολύ καλά τα χωράφια επιρροής και εξουσίας των σε πλήρη και αγαστή συνεργασία το ένα με το άλλο.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια προωθούνται οι κομματικοί παραγοντίσκοι και οι γλείφτες της κομματικής φεουδαρχίας οι οποίοι μάλιστα ανελίσσονται με ταχύτητα στα υψηλά δώματα της εξουσίας ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα τον κομματικό μηχανισμό που τους ανέδειξε.

Οι άξιοι και οι ικανοί μένουν στα χαμηλότερα τμήματα του κράτους ή αναζητούν την τύχη τους αλλού. Και όσοι ικανοί και με το σπαθί τους ανελίσσονται θυσιάζονται στο βωμό του καθήκοντος «φυλάγοντας Θερμοπύλες» προδομένοι από την αναλγησία του κράτους της αναξιοκρατίας, διαμελισμένοι, σύγχρονοι Ονήσιλοι που μας θυμίζουν το χρέος μας να αντισταθούμε.

Ατιμωρησία

«…και ότι συνήθως η ολιγωρία, η αμέλεια και η ανεπάρκεια δεν συνεπάγονται τη σωστή απόδοση ευθυνών ή οποιαδήποτε κύρωση. Αντί ευθύνης – τόσο με τη μορφή ανάληψής όσο και απόδοσής της – υπάρχει στα μάτια του μεγάλου μέρους των πολιτών συγκάλυψη και ατιμωρησία.»

Ουδείς τιμωρείται για τα παραπτώματα, τις ελλείψεις και την ανευθυνότητα του/της διότι έτσι θα άνοιγε ο ασκός του Αιόλου για όλους τους αναξιοκρατούντες που λυμαίνονται τα κυβερνητικά γραφεία.

Οι αθεόφοβοι ποινικοποίησαν το ρουσφέτι για να μας προστατέψουν από την αναξιοκρατία. Γνωρίζετε εσείς μία υπόθεση που να έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης;

Ποια έρευνα διεξήχθη για τη γραμματέα του κ. Άντρου Κυπριανού, τα δόντια του κ. Παπασάββα ή για την εξόφθαλμη παραβίαση του νόμου από τον κ. Μολέσκη; Ποιος τιμωρήθηκε; Ουδείς!

Ο λόγος είναι η αλληλεγγύη μεταξύ κατεργαραίων. Γνωρίζουν οι κομματικοί μηχανισμοί ότι αν διαβούν την πόρτα της τιμωρίας των ενόχων θα αποκαλυφθούν και τα δικά τους στραβοπατήματα.

Γι αυτό και η σπουδή συγκάλυψης του εγκλήματος στο Μαρί από την κυβέρνηση και τη Γενική Εισαγγελία. Αν το χέρι της Δικαιοσύνης άγγιζε τον πρόεδρο όλο το οικοδόμημα θα κατέρρεε.

Η συγκάλυψη της προεδρικής ευθύνης για την έκρηξη στο Μαρί είναι το επιστέγασμα της πολιτικής ατιμωρησίας για όλα τα σκάνδαλα που έχουν κατά καιρούς δει το φως της δημοσιότητας. Και έγινε με την ευλογία των υπολοίπων κομμάτων τα οποία περιορίστηκαν σε θεατρικές πράξεις χωρίς αντίκρισμα.

Η κατάσταση φθείρει συνεχώς τον κρατικό μηχανισμό και οι κρατικοί λειτουργοί που εργάζονται με ζήλο και αυταπάρνηση προς το δημόσιο συμφέρον στοχοθετούνται διότι η εργασία τους εκθέτει ανεπανόρθωτα τους υποτακτικούς των κομμάτων.

Αυτή η εικόνα αναξιοκρατίας και ατιμωρησίας θα μετατρέψει τον τόπο μας σε ένα κράτος μετρίων και σε κρανίου τόπο ηθικής ερημιάς. Οι άξιοι νέοι και νέες που βιώνουν την αναξιοκρατία της κομματικής φεουδαρχίας θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να αναζητήσουν το μέλλον τους μακριά από τη γενέθλια γη αφήνοντας τους κομματάρχες και τους βολεμένους τους οπαδούς να κατατρώγουν ότι έμεινε από την αξιοπρέπεια του λαού μας.

Πολίτες - Πελάτες

«Ειδικά προβλήματα (που πάντα υπήρχαν αλλά τώρα είναι ιδιαίτερα εμφανή, ιδιαίτερα στα μάτια των πολιτών) είναι ο λαϊκισμός, το «πελατειακό σύστημα» με βάση το οποίο η σχέση των πολιτικών δεν είναι με ελεύθερους πολίτες αλλά με εκλιπαρούντες «πελάτες» με τους οποίους γίνονται αθέμιτες συναλλαγές και δεσμεύσεις, η ισοπέδωση και η αναξιοκρατία σε πολλούς τομείς της δημόσιας υπηρεσίας όπου επικρατούν μικροπολιτικά, ευνοιοκρατικά και προσωποπαγή κριτήρια, οι τεράστιες καθυστερήσεις, η αναβλητικότητα και η αναποτελεσματικότητα στη λήψη αποφάσεων που αφορούν τον πολίτη, καθώς και η έλλειψη διαφάνειας σε πολλά θέματα.»

Η κομματική φεουδαρχία έχει εμποτίσει το σύστημα προσλήψεων και προαγωγών με όλα εκείνα τα στοιχεία που την εξυπηρετεί. Η αδιαφάνεια είναι κεντρικό στοιχείο αυτού του οικοδομήματος.

Είναι γι’ αυτό που οι συναλλαγές γίνονται πάντοτε αδιαφανώς και με πειθήνιους πελάτες οι οποίοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να υποχρεώνονται στον κάθε κομματικό μηχανισμό και να τον ξεπληρώνουν με τη σειρά τους όταν πάρουν τη θέση εξουσίας.

Οι πλείστες αναθέσεις θέσεων και προαγωγές περιλαμβάνουν τέτοια στοιχεία αξιολόγησης τα οποία είναι διάτρητα από τα αόρατα κομματικά χέρια ώστε να προάγονται οι εκάστοτε των ημέτεροι. Το περίφημο «ιντερβιου» αποτελεί και το δούρειο ίππο της κομματικής φεουδαρχίας μαζί με την αξιολόγηση που συνήθως ετοιμάζουν οι ανώτεροι οι οποίοι είναι δικτυωμένοι με κάποιο κόμμα. Έτσι η οποιαδήποτε προαγωγή η πρόσληψη δε δικαιολογείται με βάση αντικειμενικά κριτήρια αλλά στη βάση της απόδοσης στο «ίντερβιου» και της αξιολόγησης που έτυχες από τους κομματικούς παραγοντίσκους. Και βέβαια όλοι γνωρίζουμε το θαυμαστό ρόλο του τηλεφώνου στη διαδικασία…

Το κομματικό κατεστημένο έχει διαβρώσει όλες τις οδούς προς την κορυφή της ιεραρχίας του κράτους ώστε τις θέσεις κλειδιά να τις κατέχουν οι δικοί του. Και κανένα κόμμα δεν είναι αδικημένο στην αδιαφανή συνδιαλλαγή.

Η Αισχρότητα των Κομμάτων

«...στην Κύπρο, τα τελευταία χρόνια, έχει προκύψει ένας φαύλος κύκλος που δημιουργεί αισθήματα όχι μόνο δυσφορίας αλλά και αγωνίας και απελπισίας στους πολίτες. Ο φαύλος αυτός κύκλος συνίσταται, σε μεγάλο βαθμό, στην αδιαφορία των εκάστοτε κρατούντων και σε κακοδιοίκηση, σε πολιτική ανευθυνότητα, στο ακατάπαυστο και εκνευριστικό φαινόμενο των συνεχών δηλώσεων, μονόπλευρων αντιλήψεων και απλουστευμένων πολιτικών αντιμετωπίσεων και φωνασκιών κυρίως των πολιτικών και κομματικών παραγόντων επί κάθε θέματος, σε αυξανόμενη απόσταση μεταξύ λόγων και έργων, στη σχεδόν αγεφύρωτη πλέον απόσταση μεταξύ λόγων και δηλώσεων αφενός και της κοινής λογικής και πραγματικότητας αφετέρου, σε μειωμένη αντίληψη του καθήκοντος και επιλεκτική τήρηση της ηθικής και της νομιμότητας, σε συνεχή και ακατάπαυστη ενασχόληση των πλείστων παραγόντων του πολιτικού συστήματος με επικοινωνιακά τεχνάσματα, και στην επικέντρωση σχεδόν όλων όχι στην ουσία αλλά σε τακτικούς ελιγμούς που θα διατηρήσουν αλώβητα προνόμια και ωφελήματα…»

Οι πολιτικοί μας τα γνωρίζουν όλα και δεν έχουν καμία απολύτως ευθύνη. Αυτό είναι και το δίπτυχο της πολιτικής των πορείας. Οι αντιπαραθέσεις τους στάχτη στα μάτια του λαού. Λαϊκίζοντες θεατρίνοι οι οποίοι μέμφονται την ηθική των άλλων ενώ τη δική τους την κρύβουν.

«Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον»

Τα καμώματα τους τους καθιστούν γελειοδέστατους. Ποιος εξ' αυτών θυμάται σήμερα τη ληστεία του χρηματιστηρίου, τη πτώση της «Ήλιος», το σκάνδαλο του αδελφού Αναστασιάδη. Και επειδή ουδείς αναμάρτητος ουδείς τον λίθον βαλέτω. Δε ρίχνεις άλλωστε πέτρες σε γυάλινα σπίτια, ούτε μιλάς στο σπίτι του κρεμασμένου για σχοινί.

Όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι τα εύσχημα τους συνθήματα είναι λόγια του αέρα. Τα κόμματα αντιμετωπίζουν το λαό με τον ίδιο τρόπο που χειρίστηκαν την τραγωδία στο Μαρί. Φωνάζοντας και μη πράττοντας.

Τα ακόλουθα λόγια από το πόρισμα μιλούν από μόνα τους:

«… Κέντρο αναφοράς του όλου πολιτειακού συστήματος δεν είναι πλέον ο ελεύθερος και ανεξάρτητα σκεπτόμενος πολίτης, αλλά τα πολιτικά κόμματα…
Συμπερασματικά, η κηδεμονία των πολιτικών κομμάτων φαίνεται να έχει οδηγήσει στην αποδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών και του ελεύθερου πολίτη…
… Η άποψη των πολιτών είναι ότι πολλές φορές το κράτος όχι μόνο δεν επιλύει προβλήματα, αλλά και τα δημιουργεί. Το κράτος φαίνεται να έχει αλωθεί από τα κόμματα και από άλλα οργανωμένα συμφέροντα, και να έχει μετατραπεί σε όμηρο των κομματικών και άλλων συμφερόντων…»

Κομματικοί αφέντες – πολίτες υπηρέτες

«…Μεταξύ πλείστων πολιτών, υπάρχει η άποψη ότι αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης δημοκρατίας και του κράτους δικαίου έχουν εκλείψει και ότι οι πολίτες από αφέντες έχουν μετατραπεί σε υπηρέτες.»

Μέσα στο σκηνικό φεουδαρχίας που έχουν οργανώσει τα κόμματα η ελεύθερη σκέψη απαγορεύεται. Τα κόμματα δεν επιθυμούν την κατάρρευση της παντοδυναμίας των. Όπως τους μεσαιωνικούς φεουδάρχες επιθυμούν να μη διαταραχθεί η τάξη πραγμάτων.

Το μόνο που επιθυμούν είναι τους πολίτες πελάτες και υπηρέτες ώστε να διατηρούν οι ίδιοι τα κεκτημένα.

Γι αυτό και συνασπίζονται όποτε φανεί ότι το status quo κινδυνεύει. Χριστόφιας και Ανανστασιάδης είναι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Συνεπικουρούμενοι και από τους πλείστους άλλους κομματάρχες βρίσκονται στην ίδια θέση εναντίον του λαού όποτε οι περιστάσεις απειλούν να ξεφύγουν και να απειλήσουν την κομματική φεουδαρχία.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που όταν το προεδρικό πλημμυριζόταν από δεκαπέντε χιλιάδες διαδηλωτές τα κόμματα δεν έπραξαν απολύτως τίποτε. Ούτε μία έκκληση στον κόσμο τους να συνδράμει στη πτώση της κυβέρνησης. Ούτε μία πράξη ουσιαστικής αλληλεγγύης στον αγανακτισμένο λαό. Έπεα πτερόεντα μόνον και εκκλήσεις για παραίτηση χωρίς αντίκρισμα.

Αυτός είναι και ο ουσιαστικός λόγος για την εμμονή των μεγαλυτέρων κομμάτων στη λύση του διζωνικού εκτρώματος. Η ηγεσία τους προτιμά να θυσιάσει την πατρίδα μας και το μέλλον των παιδιών μας και των επερχόμενων γενιών παρά να θυσιάσει την καρέκλα της εξουσίας και τα προνόμια των κομμάτων.

Επίλογος ή μια Άλλη Αρχή

Η κομματική φεουδαρχία έχει αλώσει το κράτος και τους θεσμούς. Μέσα από τη δράση της και τους σχεδιασμούς της, μέσα από το θανατηφόρο εναγκαλισμό της με την αρχομανία απειλείται η επιβίωση μας στην ίδια μας την πατρίδα και η ποιότητα ζωής των μελλοντικών γενιών.

Στην κρίσιμη αυτή στιγμή της ιστορίας του Ελληνισμού της Κύπρου χρειάζεται όλοι μας να αντιληφθούμε την πραγματικότητα.

Χρειάζεται να ακούσουμε για ακόμη μια φορά τη φωνή του παππού Θουκυδίδη που βοά μέσα από τους αιώνες προειδοποιώντας:

«και τούτο επειδή τα κόμματα δεν σχηματίστηκαν για να επιδιώξουν κοινή ωφέλεια με νόμιμα μέσα, αλλά, αντίθετα, για να ικανοποιήσουν την πλεονεξία τους παρανομώντας. Και η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους τους στους θεούς.» [1]

Πάνω απ’ όλα χρειάζεται κυρίως να κατανοήσουμε ότι εμείς είμαστε η μοναδική αντιπολίτευση στους απεχθείς σχεδιασμούς τους και την πολιτική ευτέλειας, υποταγής και εθελοδουλείας την οποία καλλιεργούν.

Εμείς είμαστε η μοναδική ελπίδα ανάσχεσης του κατήφορου στον οποίο οδηγούν τον τόπο. Εμείς που απέχουμε από το θέατρο δημοκρατίας που έχουν εγκαθιδρύσει. Εμείς που αγαπούμε την «ιερά και τρισάθλια μας πατρίδα» και είμαστε καθημερινά έτοιμοι να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα της και στο κάλεσμα της ανθρωπιάς των συνανθρώπων μας είμαστε η τελευταία της ελπίδα. Εμείς που πλημμυρίσαμε τους δρόμους αγανακτισμένοι αδελφές και αδέλφια μιας άλλης μήτρας αρχετυπικής…

Κανένας μας δεν ξεχνά και τίποτε δεν ξεχνιέται…

«Είμαστε δυο είμαστε τρεις είμαστε χίλιοι δεκατρείς…»




Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~


Πηγές – Αναγνώσματα
----------------------------

1. Το σήμερα... με τα μάτια του Θουκυδίδη
Από:
http://tinyurl.com/episkopisi-parisis

2. Καρεκλοκένταυρος ο Κύπριος ~ Centauro de Sedia Cypriensis
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/centauro-de-sedia-cypriencis.html

3. Η πρωτοφανής απομόνωση ΑΚΕΛ-Χριστόφια και η «συνταγματική κρίση» του 1985
του Νικόλα Ιωαννίδη

«Οι πολίτες αυτού του τόπου πρέπει να είναι περήφανοι για όσα πέτυχαν με τις μαζικές τους συγκεντρώσεις και τις ογκώδεις διαδηλώσεις μετά την 11/07/2011. Μια άνευ προηγουμένου πίεση ασκήθηκε στους πολιτικούς ταγούς. Είναι από τις λίγες φορές που οι κομματικές ηγεσίες αφουγκράστηκαν τον παλμό του κυρίαρχου λαού, ο οποίος ταρακούνησε τους τελματωμένους μας θεσμούς. Έτσι, λοιπόν, προς πείσμα των αενάως μεμψιμοιρούντων και ηττοπαθών, οι πολίτες κατάφεραν να αφήσουν το στίγμα τους στην πολιτική Ιστορία της Κύπρου. Μνημείο της παλλαϊκής αυτής προσπάθειας είναι το προσφάτως (04/11/2011) εκδοθέν ψήφισμα της Βουλής, το οποίο αμφιβάλλω αν θα ψηφιζόταν, αν οι Έλληνες της Κύπρου δεν κατέβαιναν στους δρόμους, εκεί όπου πραγματικά γράφεται η Ιστορία.»
Από:
http://www.efylakas.com/archives/10603

4. Το Πόρισμα της Μονομελούς Επιτροπής Πόλυ Πολυβίου
http://media.cna.org.cy/pdf/PORISMA.pdf

Thursday, 27 October 2011

Υστεροφημία : Από τον Ηρόστρατο στο Χριστόφια




Στον πολιτισμό μας η έννοια της υστεροφημίας [1] ήταν πάντοτε ένα εργαλείο καθοδήγησης της πορείας του ανθρώπου στα εγκόσμια. Μπροστά στο μυστήριο του θανάτου και του πρόσκαιρου ανθρώπινου βίου, ο ελληνικός μας πολιτισμός αντέταξε τον οργασμό της ζωής και της συνειδητής πορείας. Γι αυτό το λόγο η έγνοια του πώς θα ενθυμούνται οι μεταγενέστεροι το πέρασμα από τη ζωή ήταν και μια σηματοδότηση της πορείας στο Εδώ και στο Τώρα.

Η φιλοσοφία του τρόπου μας ανάδειξε με σαφήνεια και παρρησία τις αρχές εκείνες μέσα από τις οποίες το Όν πορεύεται σε αρμονία με το Σύμπαν αναζητώντας την καλή δόξα και φήμη.

Η υστεροφημία ήταν για τους προγόνους μας συνυφασμένη με πράξεις υπερβατικές, πέρα από τη βασιλεία του Εγώ και συγκερασμένες με μια ζωή υπηρεσίας προς το σύνολο και την πατρίδα. Η προσφορά προς το κοινόν καλόν και ιδιαίτερα προς την πατρίδα είναι μάλιστα το μέτρο με το οποίο ζυγίζεται η ευτυχία στη ζωή και η υστεροφημία.

Όταν ο Σόλων ερωτάται από το βασιλιά Κροίσο για το αν υπήρξε άνθρωπος πιο καλοτυχισμένος από τον ίδιο, ο Αθηναίος φιλόσοφος καταθέτει τρία παραδείγματα πορείας στη ζωή που ζωγραφίζουν την ελληνική αντίληψη της ύπαρξης και της δόξας. Από αυτά ιεραρχεί πρώτον τον Τέλλο τον Αθηναίο:
«Ο Κροίσος τον φιλόξενα στο παλάτι του και τρεις ή τέσσερις μέρες μετά την άφιξη του, διέταξε μερικούς σκλάβους να του δείξουν τους βασιλικούς θησαυρούς, τονίζοντας τη χλιδή και τη μεγαλοπρέπεια όσων του επιδείκνυαν. Αφού ο Σόλωνας παρατήρησε και εξέτασε τα πάντα, ο Κροίσος όταν ήρθε η κατάλληλη στιγμή του είπε:
«Αθηναίε φίλε μου, έχω ακούσει να λέγονται πολλά για τη σοφία σου και για το μακρύ δρόμο που έκανες, γιατί, από αγάπη για τη γνώση, έχεις γυρίσει πολλά μέρη. Τώρα δεν μπορώ να αντισταθώ στη λαχτάρα μου να σε ρωτήσω: ποιός είναι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος που γνώρισες;»
Ο Κροίσος πίστευε ότι ήταν αυτός ο ίδιος. Ο Σόλωνας , ωστόσο, αρνήθηκε να τον κολακέψει και απάντησε με απόλυτη ειλικρίνεια αυτό που πίστευε:
«Ένας Αθηναίος, βασιλιά», είπε, «που λεγόταν Τέλλος».
Ο βασιλιάς έμεινε έκπληκτος.
«Και γιατί», ρώτησε απότομα, «κρίνεις ότι αυτός είναι ο ευτυχέστερος άνθρωπος»;
«Για δύο λόγους», είπε ο Σόλωνας.
«Κατ’ αρχάς, η πόλη του ευημερούσε, εκείνος απέκτησε καλούς και άξιους γιους, κι έζησε για να δει να γεννιούνται τα παιδιά των παιδιών του, όλα γερά και υγιή… Και είχε υπέροχο θάνατο. Σε μια μάχη με τη γειτονική μας πόλη, στην Ελευσίνα, πολέμησε με τους συμπατριώτες του, κατατρόπωσε τον εχθρό και πέθανε ως στρατιώτης και οι Αθηναίοι τον τίμησαν επάξια με μια δημόσια κηδεία στο σημείο όπου έπεσε». [2]
Η υστεροφημία είναι συνυφασμένη στον ελληνικό κόσμο με την έννοια τόσο του καλού και αγαθού όσο και με την έννοια της προσφοράς προς την πατρίδα.

Είναι γι αυτό ακριβώς το λόγο που ο γίγαντας του πνεύματος Αισχύλος επέλεξε τα εξής ταπεινά λόγια για την επιτύμβια του στήλη:
«Αισχύλον Ευφορίωνος Αθηναίον τόδε κεύθει μνήμα καταφθίμενον πυροφόροιο Γέλας· αλκήν δ' ευδόκιμον Μαραθώνιον άλσος αν είποι και βαθυχαιτήεις Μήδος επιστάμενος».
(Αυτό το μνήμα σκεπάζει τον Αισχύλο, το γιο του Ευφορίωνα, Αθηναίο που πέθανε στη σιτοφόρα Γέλα, για την ευδόκιμη ανδρεία του μπορεί να μιλήσει το άλσος του Μαραθώνα και ο Πέρσης με την πυκνή χαίτη, που τη γνώρισε καλά.) [3]
Για τον Έλληνα τραγικό με την πανελλήνια απήχηση και καθολική αναγνώριση το σημείο κατατεθέν της ζωής του και το άξιον υστεροφημίας ήταν η συμβολή του στον υπέρ πάντων αγώνα προάσπισης της πατρίδος. Το γεγονός υπογραμμίζει και ο Κωνσταντίνος Καβάφης στο ποίημα του «Νέοι της Σιδώνος 400 μ.Χ». [4] Ο Αλεξανδρινός ποιητής – κορυφαίος Έλληνας προφήτης – αντιπαραβάλλει στο ποίημα του τον κόσμο των ψευδοπνευματικών διανοούμενων με τον κόσμο των πράξεων που εκπροσώπησε ο τραγικός στο πεδίο της μάχης.

Κορυφαίο ίσως παράδειγμα της υστεροφημίας στην Ελληνική ιστορία οι 300 Σπαρτιάτες πολεμιστές που συνόδευσαν το βασιλιά της Σπάρτης στις Θερμοπύλες το 480π.Χ. Η θυσία των στο πεδίο της τιμής ενώπιον πολυάριθμων εχθρών και με βέβαιο εκ των προτέρων το αποτέλεσμα της πολεμικής αναμέτρησης, έδωσε ένα παράδειγμα αφοσίωσης απαράμιλλο το οποίο - καθόλου τυχαία - ξεπέρασε τα σύνορα του πολιτισμού μας και χάρισε την παγκόσμια υστεροφημία στους νεκρούς ήρωες. Ο αγώνας τους ενέπνευσε αναρίθμητους ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και πληθώρα πνευματικών δημιουργών.

***

Στα αναρίθμητα παραδείγματα ανδρών και γυναικών που επισφράγισαν το πέρασμα τους από τη ζωή με την προσωπική τους θυσία - «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι» - ο πολιτισμός μας παρέθεσε ως εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα το αντιπαράδειγμα του Ηρόστρατου του Εφέσιου:

«Ο Ηρόστρατος ή Ηρόστρατος ο Εφέσιος, ήταν αρχαίος Έλληνας από την Έφεσο του οποίου το όνομα έμεινε στην ιστορία για τον εμπρησμό του ναού της Αρτέμιδος στην Έφεσο.

Ο εμπρησμός έγινε κατά το 356 π.Χ. και στόχος ήταν το περίφημο Αρτεμίσιο δηλαδή ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο ο οποίος θεωρείται ένα από τα εφτά θαύματα. Όταν συνελήφθει, κατά την ανάκριση, δήλωσε ότι προέβη στην πράξη αυτή προκειμένου να μείνει το όνομά του στην ιστορία. Οι Εφέσιοι τον θανάτωσαν και απαγόρευσαν δια νόμου τη μνεία του ονόματος του προκειμένου να μην επιτευχθεί ο στόχος του. Παρά την απαγόρευση, το όνομα Ηρόστρατος παρέμεινε στην ιστορία στηλιτεύοντας πάντα την ανόσια πράξη του.» [5]

Ο χρόνος βέβαια κατέστησε τον Ηρόστρατο ακατονόμαστο και άγνωστο ανάμεσα στους Έλληνες. Ο χώρος των μελετητών της Ελληνικής ιστορίας και του πολιτισμού είναι και ο μοναδικός πλέον που διατηρεί την ανάμνηση του ώστε να στηλιτεύει την «Ηροστράτεια δόξα».

Η Ηροστράτεια δόξα σηματοδοτεί εσαεί τη φήμη που αποκτά κάποιος ζημιώνοντας το σύνολο και την πατρίδα προβαίνοντας σε πράξεις παρανοϊκές και αισχρές.

Μαρί 2011 ~ Υστεροφημία και Ηροστράτεια δόξα

Η έκρηξη στο Μαρί ανέδειξε για μια ακόμη φορά τα πιο πάνω. Οι 13 πεσόντες στο βωμό του καθήκοντος αξιωματικοί, ναύτες και πυροσβέστες ανυψώθηκαν δικαίως στα μάτια του λαού, αποκτώντας ηρωικές διαστάσεις και κατακτώντας με την αυταπάρνηση και την ηρωική τους θυσία την υστεροφημία και την αθανασία.

Στις πράξεις των πριν από το θάνατο οι 13 καταξιώθηκαν στα μάτια των απανταχού Ελλήνων αλλά και στα μάτια ευαίσθητων συνανθρώπων μας παντού στον κόσμο [6] ως συνεχιστές μιας παράδοσης χιλιετιών αφοσιωμένης στον αγώνα για την Υπέρβαση. Οι 13 κέρδισαν την υστεροφημία υπογράφοντας τις πράξεις τους με τα διαμελισμένα σώματα τους.

Ο Δημήτρης Χριστόφιας με τους χειρισμούς του τόσο πριν όσο και μετά την έκρηξη κέρδισε στα μάτια του λαού την Ηροστράτεια δόξα. Ο Δημήτρης Χριστόφιας θα μείνει για πάντα στη συνείδηση των Ελλήνων της Κύπρου ως ο ανεύθυνος, αλαζών πολιτικός ο οποίος με τους χειρισμούς του οδήγησε 13 μεγαλόφρονες συμπατριώτες μας στο θάνατο. Θα μείνει στη συνείδηση του λαού ως ο αναίσθητος και ανεύθυνος ηγέτης ο οποίος δεν είχε τη στοιχειώδη ευαισθησία να παραστεί στις κηδείες των αδικοχαμένων και να αρθρώσει ένα συγγνώμη για την προσωπική και πολιτική του ευθύνη για το χαμό τους. Θα μείνει τέλος στη συνείδηση των συμπατριωτών μας ως ο τύραννος ο οποίος προσπάθησε να διχάσει το λαό και να το σύρει σε ένα εμφύλιο πόλεμο, χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία του κράτους. Η Ηροστράτεια δόξα του Δημήτρη Χριστόφια θα περιλαμβάνει και τη γελοιοποίηση των θεσμών μέσα από την άρνηση του να αποδεχτεί το πόρισμα του Πόλυ Πολυβίου τον οποίο ο ίδιος διόρισε.

Πέρα από τον Ηρόστρατο ~ Η "Χριστόφεια δόξα"

Δυστυχώς για το λαό μας ο τύραννος ίσως καταφέρει να υποσκελίσει και αυτόν τον ίδιο τον Ηρόστρατο.

Η πολιτική πορεία του Δημήτρη Χριστόφια ως πρόεδρου της δημοκρατίας αποτελεί εσχάτη προδοσία. Η υποταγή του στον ιμπεριαλισμό, οι υποταγή του στη νέο-οθωμανική ηγεσία και η εμμονή του για την πώ-λυση της πατρίδας μας μέσα από τον τραγέλαφο των διαπραγματεύσεων ζωγραφίζουν μια πορεία καταστροφής που ξεπερνά κατά πολύ το έργο του Εφέσιου εμπρηστή. [7]

Ο Δημήτρης Χριστόφιας και η παθολογική του εμμονή στη λύση της διζωνικής η οποία θα διχοτομήσει ρατσιστικά το νησί μας επιβάλλοντας ένα καθεστώς απάρτθαϊντ στην Κύπρο και καθιστώντας τον ελληνισμό της Κύπρου αιχμάλωτο στις ορέξεις του Τουρκικού κράτους αποτελούν πράξεις ακατανόητες στη σφαίρα της λογικής.

Ο Δημήτρης Χριστόφιας και ο κομματικός μηχανισμός του ΑΚΕΛ που τον στηρίζει αποτελούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κίνδυνο για την επιβίωση του λαού μας. Η παθολογική προσήλωση τους στο δρόμο που οδηγεί στην καταστροφή ζωγραφίζει άτομα ψυχικά διαταραγμένα με παντελή έλλειψη της αίσθησης πραγματικότητας. Ο πρόεδρος ο οποίος τρεις μέρες μετά την έκρηξη έσπειρε τον εμφύλιο διχασμό ανέκφραστος και παντελώς αποστασιοποιημένος ψυχικά και συναισθηματικά , ο κομματάρχης που αντλεί υποστήριξη μόνο μέσα από τεχνητές εκδηλώσεις προσωπολατρείας φαίνεται πως έχει χάσει τα λογικά του. Προσπαθεί με το γινάτιν - δικά του λόγια - να μείνει στην ιστορία ως ο πρόεδρος που έλυσε το Κυπριακό. Και στην παρανοϊκή έμμονή του ιδίου και των συνοδοιπόρων του για υστεροφημία μέσω της λύσης ξεπερνά τον Ηρόστρατο οδηγώντας την πατρίδα μας και το λαό μας στον όλεθρο. [8]

Στην κυπριακή Αγορά φημολογείται έντονα ότι ένας από τους τρόπους με τον οποίο τροφοδοτείται η μεγαλομανία του και χειραγωγείται από τους επιτήδειους πράκτορες των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων είναι και η υπόσχεση των σκοτεινών αυτών κύκλων ότι θα του δώσουν το Νόμπελ ειρήνης για τη λύση του προβλήματος μέσω της πώλησης της πατρίδας μας. Η ευθύνη του βέβαια είναι ανυπολόγιστη σε περίπτωση που οι φήμες αυτές αληθεύουν. Όπως αλάνθαστα η σοφία του λαού μας τονίζει: «Ήβραν τζιαι κάμνουν».

Βέβαια όταν τα σώματα μας έχουν παρέλθει από τη γη ουδείς θα θυμάται το Δημήτρη Χριστόφια με ή χωρίς Νόμπελ. Θα καταστεί ακατονόμαστος για τις επερχόμενες γενιές και η ιστορία και ο λαός θα τον διαγράψουν με τον ίδιο τρόπο που σήμερα ουδείς θυμάται τον Ηρόστρατο.

Τρέμω όμως στην πιθανότητα οι πράξεις του να οδηγήσουν κάποτε τους λόγιους του Ελληνισμού να εγκαθιδρύσουν τον όρο «Χριστόφεια δόξα» για να περιγράψουν την καταστροφή που ένας ανεπαρκέστατος μεγαλομανής παρανοϊκός ηγέτης επέφερε σε μια ολόκληρη πατρίδα στην προσπάθεια του να μείνει στην ιστορία.

Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~~

Ευχαριστίες: Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις φίλες και φίλους της ομάδας «Εκδόσεις Από το Υπόγειο»

http://ypogeio.tumblr.com/
Η εικαστική τους δημιουργία τους που παρουσιάζονται στο κείμενο αποτελεί μια ακόμη πολιτιστική – πολιτική παρέμβαση στα τεκταινόμενα στο νησί μας.


Πηγές – Αναγνώσματα
------------------------------


1.υστεροφημία η [isterofimía] Ο25 : η καλή φήμη που συνοδεύει κπ. μετά το θάνατό του:
http://tinyurl.com/ysterofhmia

2. Ηροδότος Ιστορία 1, Κλειώ 30. Εκδόσεις Κάκτος, σελ. 66-69

3. Αισχύλος, 525-456π.Χ.
http://biographies.nea-acropoli.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=75:-525-456&catid=14:theatro&Itemid=26

4. Νέοι της Σιδώνος 400 μ.Χ
Ο ηθοποιός που έφεραν για να τους διασκεδάσει
απήγγειλε και μερικά επιγράμματα εκλεκτά.
Η αίθουσα άνοιγε στον κήπο επάνω
κ' είχε μιαν ελαφρά ευωδία ανθέων
που ενώνονταν με τα μυρωδικά
των πέντε αρωματισμένων Σιδωνίων νέων.
Διαβάσθηκαν Μελέαγρος, και Κριναγόρας, και Ριανός.
μα σαν απήγγειλεν ο ηθοποιός,
«Αισχύλον Ευφορίωνος Αθηναίον τόδε κεύθει»-
(τονίζοντας ίσως υπέρ το δέον
το «αλκήν δ' ευδόκιμον», το «Μαραθώνιον άλσος»),
πετάχθηκεν ευθύς ένα παιδί ζωηρό,
φανατικό για γράμματα, και φώναξε:
«Α δεν μ' αρέσει το τετράστιχον αυτό.
Εκφράσεις τοιούτου είδους μοιάζουν κάπως σαν λειποψυχίες.
Δόσε -κηρύττω- στο έργον σου όλην την δύναμί σου,
όλην την μέριμνα, και πάλι το έργον σου θυμήσου
μες στην δοκιμασίαν, ή όταν η ώρα σου πια γέρνει.
Ετσι από σένα περιμένω κι απαιτώ.
Κι όχι απ' τον νου σου ολότελα να βγάλεις
της Τραγωδίας τον Λόγο τον λαμπρό-
τι Αγαμέμνονα, τι Προμηθέα θαυμαστό,
τι Ορέστου, τι Κασσάνδρας παρουσίες,
τι Επτά επί Θήβας - και για μνήμη σου να βάλεις
μόνο που μες στων στρατιωτών τες τάξεις, τον σωρό
πολέμησες και συ τον Δάτι και τον Αρταφέρνη».

http://cavafis.compupress.gr/kavgr_20.htm
5. Αγορά Ομίλου Φίλων Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού «ΕΛΕΥΣΙΣ»
Ηρόστρατος
http://forum.elefsis.com.cy/index.php?topic=263.0

6. Οι άνθρωποι και οι απάνθρωποι της Μαρίας Ηρακλέους
http://www.philenews.com/digital/ClipForm.aspx?nid=4002259

7. Όταν δημοσιεύαμε τα πιο κάτω κείμενα – πολύ πριν από το έγκλημα στο Μαρί – δε φανταζόμαστε ποτέ ότι τα λόγια μας θα επιβεβαιώνονταν δυστυχώς τόσο γρήγορα:
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html

Το Σχέδιο Β’ του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

8. Θα αναλάβει πρωτοβουλίες για προώθηση του Κυπριακού «με γινάτι»
«Ο υποψήφιος για την προεδρία της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας δήλωσε ψες ότι εφόσον ο λαός τον εκλέξει στο ύπατο αξίωμα του κράτους θα αναλάβει συνεχείς καθημερινές πρωτοβουλίες για προώθηση του Κυπριακού, «με γινάτι».»
Από:
http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=75989

Saturday, 22 October 2011

Τρεις Νίκες - Πως θα τις αξιοποιήσουμε;

ο- Ο Δρόμος Εμπρός: Αυταρχισμός και Ηγεμονία, ή Αυτο-οργάνωση και Άμεση Δημοκρατία;

ο- 100 ημέρες αγώνων: Οι Επιτυχίες των Διαδηλωτών, και οι Κίνδυνοι Κατάρρευσης της Κίνησης


Τρεις νέες νίκες που πετύχαμε τις τελευταίες εβδομάδες προστίθενται τώρα στις επιτυχίες που απέδωσαν οι 100 ημέρες αγώνων του λαϊκού κινήματος και της Κίνησης Αγανακτισμένων ~ Αφυπνισμένων. Μέσα στην κούραση και τον πυρετό των κινητοποιήσεων ξεχνούμε πως είναι δικές μας νίκες τούτα:
ο- Το Πόρισμα της Ερευνητικής Επιτροπής (Πολυβίου) με την ολοκληρωτική απόδοση ευθυνών στον Πρόεδρο Χριστόφια και στον άμεσο του περίγυρο,
ο- Η ομόφωνη και αδιαμφισβήτητη απαίτηση από όλα τα κόμματα για παραίτηση του Προέδρου,
ο- Η ανακοίνωση από σημαντικό αριθμό καλλιτεχνών ότι δεν θα συμμετάσχουν στη Συναυλία του Αίσχους την ερχόμενη Δευτέρα προς υποστήριξη του ηθικά και πολιτικά έκπτωτου Προέδρου.
Όλα τα ανωτέρω επιτεύχθηκαν με σκληρή δουλειά και με αυτόνομες συλλογικές κινητοποιήσεις και πρωτοβουλίες από τους πολλούς συναγωνιστές, άτομα και οργανώσεις που συναποτελούμε το χαλαρό σχήμα της Κίνησης Αγανακτισμένων ~ Αφυπνισμένων. Προστίθενται στις προηγούμενες και πολύ εντυπωσιακές μας νίκες.

Μέχρι πρόσφατα οι διαδηλώσεις μας είχαν επιτύχει:
ο- παραίτηση του Υπουργού Αμύνης και του Αρχηγού της ΕΦ (πριν καν φθάσουμε στην Πύλη του Προεδρικού!)
ο- παραίτηση του Υπουργού Εξωτερικών.
ο- αποκάλυψη του βάρβαρου και βίαιου κομματικού παρακράτους που σταθμεύει στο Προεδρικό.
ο- παραίτηση ακόμη δύο Υπουργών, μελών του συγκυβερνώντος ΔΗΚΟ.
ο- δηλώσεις από επώνυμους πολιτικούς για παραίτηση του Προέδρου.
ο- αποδοχή από το κυβερνών ΑΚΕΛ της ανάγκης για άμεσο ανασχηματισμό.
ο- παύση όλων των Υπουργών του ΑΚΕΛ από τον Πρόεδρο.
ο- παραδοχή από όλα τα κόμματα ότι η Κυβέρνηση και το κομματικό κατεστημένο διέρχονται βαθύτατη πολιτική κρίση.
ο- διορισμό ανεξάρτητης διερευνητικής επιτροπής, διεξαγωγή ανακρίσεων από Αστυνομία και Εισαγγελία.
Όλα επιτεύχθηκαν κατά γενική απαίτηση του λαού, που πίεσε τους κρατούντες και πέτυχε!


Πως Προχωρούμε;

Με την εκδήλωση της Κίνησης Αγανακτισμένων ~ Αφυπνισμένων εμφανίστηκαν και δύο τελείως νέες για την Κύπρο ιστορικές καινοτομίες στην πολιτική μας ζωή: Αυτο-οργάνωση των πολιτών και Άμεση Δημοκρατία. Αυτές οι καινοτομίες ανήκουν σε ένα σύνολο αξιών και διαδικασιών που στη σύγχρονη εποχή καλλιεργούνται από την τοπική και διεθνή εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα (το ευρύτερο Απελευθερωτικό Κίνημα), και αποτελούν ιστορικο-πολιτική συνέχεια της δημοκρατικής παράδοσης του Ελληνισμού από την αρχαιότητα που πηγάζουν από την Αγορά και την Εκκλησία του Δήμου.

Αυτά τα δύο νέα στοιχεία είναι που κατέστησαν την Κίνηση αγαπητή στον λαό που μπούκτησε από την παλαιο-Κομματική φεουδαρχία, και που έδωσαν στην Κίνηση την μαζική συμμετοχή, τον παλμό και μαχητικότητα, την ευελιξία και δημοκρατικότητα να υλοποιεί τις νίκες της. Το ότι ο λαός αγκάλιασε αξίες και διαδικασίες που ως πρόσφατα στην Κύπρο κατοικούσαν για δεκαετίες έξω από τον κύριο ρουν της συμβατικής ζωής σε μικρές ομάδες και δίκτυα πολιτικών πρωτοπόρων, δείχνει πως έφτασε η ώρα αυτών των αξιών, και πως άρχισαν να επηρεάζουν την πολιτική ζωή πολύ πέραν των μικρών ομάδων που καθεστωτικοί και εξουσιαστές μέχρι πρόσφατα βάπτιζαν απαξιωτικά ως "περιθωριακές".

Δεν είναι σύμπτωση το ότι η Κίνηση άρχισε να φθίνει σε μαζικότητα όταν τα δύο αυτά στοιχεία δημοκρατικότητας, η Άμεση Δημοκρατία και Αυτο-οργάνωση, άρχισαν να παραμερίζονται από την ανεπίσημη ηγεσία της Κίνησης.

Η επιτυχία μας Κίνησης βέβαια δεν κρίνεται μόνο από την μαζικότητα της. Είναι ένα μόνο στοιχείο ανάμεσα σε πολλά άλλα. Ούτε και υπάρχει οποιαδήποτε εγγύηση πως αν αποκατασταθούν τα στοιχεία δημοκρατικότητας θα αυξηθεί η μαζικότητα της Κίνησης. Έτερον εκάτερον.

Αλλά το σημαντικό είναι τούτο: χωρίς τα στοιχεία Άμεσης Δημοκρατίας και Αυτο-οργάνωσης, η Κίνηση μας ήδη άρχισε να κινείται προς το παλαιο-Κομματικό πρότυπο διοίκησης. Ένα σχήμα που αγνοεί τον λαό και όπου οι ηγέτες πράττουν κατά το δοκούν χωρίς να είναι υπόλογοι σε κανένα. Ένα σχήμα όπου το προεδρείο κάθεται από πάνω και απλώς εκδίδει διακηρύξεις με τις αποφάσεις του και οδηγίες προς τον λαό.

Τα εμβρυακά σχήματα συλλογικών διαδικασιών που μας ηλεκτροδότησαν και καθοδήγησαν στην αρχή της Κίνησης, όπου κάθε εθελοντής ήτο υπεύθυνος μέσα σ' ένα πλαίσιο συλλογικής αλληλεγγύης και αδελφικότητας να λογοδοτεί ως ενώπιος ενωπίω των άλλων συναγωνιστών, και όπου η συνεργασία ήτο βασισμένη στη διαφάνεια, τον διάλογο και την εμπιστοσύνη, έχουν πλέον παραμεριστεί.

Μέρος του προβλήματος είναι η απειρία το λαού μας στις λειτουργίες Άμεσης Δημοκρατίας και Αυτο-οργάνωσης, για το οποίο δεν φταίει κανείς. Η λύση στο πρόβλημα είναι απλώς το να καλλιεργήσουμε και να εμπεδώσουμε καλύτερα αυτές τις αξίες και διαδικασίες μες τον κόσμο μας, και να δώσουμε ευκαιρίες να εξασκηθούν οι εθελοντές μας σε τού'ν τον τρόπο συνεργασίας.

Αλλά η απειρία του κόσμου μας και κυρίως των εθελοντών μας, δεδομένης και της διαχρονικής εμπέδωσης αυταρχισμού και ατομικισμού στην κοινωνία μας από την εξουσία, δημιούργησε ένα πολιτικό κενό το οποίο έτυχε εκμετάλλευσης από διάφορους "παράγοντες" που έστω καλοπροαίρετα δυστυχώς λειτουργούν ακριβώς όπως τα κόμματα, ποδηγετώντας την Κίνηση με βάση όχι τις νέες αξίες που ανέδειξε ο λαός μέσα από την κινητοποίηση - τις αξίες της Άμεσης Δημοκρατίας και Αυτο-οργάνωσης - αλλά μέσα από εκείνο που ήδη είναι γνώριμο μέσα από τις καθημερινές αξίες της συμβατικής εξουσιαστικής κοινωνίας: αυταρχισμός, ηγεμονισμός, χειραγώγηση, κρυφές συμφωνίες, ατομικισμός, ασυνεννοησία, πρωτοβουλίες χωρίς συναίνεση, και "γινάτιν".

Δεδομένου ότι η παρούσα ηγεσία δεν εφήρμοσε τα πιο πάνω με μοχθηρία ή κακία, αλλά ότι επεκράτησαν λόγω απειρίας του κόσμου μας και λόγω της τάσης κάποιων να γλιστρούν και να παρασύρονται από μικρές δόσεις αλαζονείας ("μόνον εγώ ξέρω", "θα περάσει το δικό μου"....), όσον τραγικά και αν ακούονται τούτα... ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ.

Άλλωστε δεν φταιν τα άτομα που βρέθηκαν τώρα σε ηγετικά πόστα της Κίνησης ή σε κρίσιμα εθελοντικά καθήκοντα, για το ότι δεν είχαν καμιά προηγούμενη σχέση, συμμετοχή, ή προπαίδεια στις διαδικασίες του απελευθερωτικού κινήματος, ή της εναλλακτικής~ανατρεπτικής κοινότητας. Γι αυτό λέμε πως τα πράματα, με τη σωστή πολιτική παιδεία και με υπομονή και προθυμία ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ.

Διορθώνονται βέβαια, μόνο αν τα άτομα που είναι φορείς αυτών των τρόπων συμπεριφοράς και σκέψης είναι ικανοί και πρόθυμοι για ενδοσκόπηση και αλλαγή. Εμείς - μέχρι να αποδεικτεί το αντίθετο - πρέπει να θεωρούμε πως όλοι είναι πρόθυμοι. Το να θέλω να αλλάξω ώστε να γίνω αντάξιος των απελευθερωτικών αρχών που αγκαλιάζει ο λαός μας είναι γνώρισμα έντιμων και άξιων συναγωνιστών. Είναι αξιέπαινος προσωπικός πολιτικός στόχος και είναι καθήκον μας να υποστηρίξουμε όσους τον αγκαλιάζουν. Όλοι, ή οι πλείστοι που ενεπλάκησαν μέχρι τώρα στις οργανωτικές διαδικασίες της Κίνησης Αγανακτισμένων ~ Αφυπνισμένων πρέπει να θεωρούνται ικανοί για τέτοιες αλλαγές. Το αν είναι πρόθυμοι όμως μόνο οι ίδιοι μπορούν να το δείξουν.



Απαραίτητα Στοιχεία της Άμεσης Δημοκρατίας και Αυτο-οργάνωσης

Η εμπιστοσύνη και ενότητα των διαδηλωτών και ανάμεσα στους εθελοντές συνεχίζει να στηρίζεται σε συμφωνίες που συνεχίζουν να ισχύουν και τις οποίες τιμούμε:
ο- δεν είναι ανεκτή καμιά ηγεμονική παρέμβαση ή έλεγχος των εκδηλώσεων μας από οποιοδήποτε κόμμα,
ο- δεν έχουμε συντονιστική επιτροπή, ούτε και "ηγέτες",
ο- οι συνεργασίες μας βασίζονται στην εθελοντική προσφορά, τη διαφάνεια και ενημέρωση, και την απόλυτη ισότητα μεταξύ των εθελοντών.
Αν θα γίνουν αλλαγές, για παράδειγμα αν θα δημιουργηθεί κάποια συντονιστική επιτροπή, θα πρέπει να διασφαλιστούν δημοκρατικές διαδικασίες.

Τα συλλογικά μας σώματα διακρίνονται κυρίως σε μεγάλες και μικρές οντότητες, το κάθε ένα με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάγκες σε στοιχεία δημοκρατικότητας. Αποτελούν τα πεδία όπου μπορούμε - και πρέπει - να αρχίσουμε να καλλιεργούμε ξανά τα στοιχεία που είχαμε αρχίσει να θεμελιώνουμε στις αρχές της Κίνησης.

Μεγάλες Συλλογικές Οντότητες:
Διαδηλώσεις, Συγκεντρώσεις, Καταλήψεις, Γενική Συνέλευση Διαδηλωτών

Στις μεγάλες συγκεντρώσεις υπάρχει η ολομέλεια των διαδηλωτών, όπου και πέφτει στους ώμους μας η ευθύνη για διαφύλαξη και περιφρούρηση των στοιχείων της Άμεσης Δημοκρατίας. Η Αγορά και η ανοικτή Γενική Συνέλευση συνθέτουν την Εκκλησία του Δήμου, όπου μπορούν όλα τα άτομα να μιλήσουν από ένα ανοικτό βήμα, να απευθυνθούν στον κόσμο για θέματα και προτάσεις που αφορούν όλους, όπως για παράδειγμα προτάσεις για δράσεις, εκδηλώσεις και ψηφίσματα. Και να ληφθούν ομαδικές αποφάσεις από το πλήθος.

Ο βαθμός δημοκρατικότητας μας φαίνεται από το πόσο ευγενική, σεβάσμια και ανεκτική είναι η Γενική Συνέλευση στο να εισακουστούν προσφωνήσεις από άτομα που είναι άπειρα στις ομιλίες, ή άτομα που συχνά περιθωριοποιούνται, στοχοθετούνται, εξωστρακίζονται, χλευάζονται ή αποθαρρύνονται να συμμετέχουν στα κοινά μέσα από τους συμβατικούς θεσμούς.

Με το ανοικτό μικρόφωνο και τις προτάσεις προς το πλήθος, ο κόσμος βρίσκει τρόπους να εκφράσει την συμφωνία ή αποδοκιμασία του. Με την εξοικείωση προς το σχήμα, και με τον καιρό, δημιουργείται ένα νέο είδος δημόσιου διάλογου, νέο κλίμα λαϊκής συναίνεσης και συλλογικής σύγκλισης, δηλαδή του "τι είναι γενικά αποδεκτόν".

Μικρές Συλλογικές Οντότητες:
Οργανωτικές συναντήσεις εθελοντών, Συναντήσεις ομάδων εργασίας, Γενική Συνέλευση Εθελοντών

Απαραίτητα στοιχεία στα οποία χρειάζεται να δώσουμε σημασία είναι ο χώρος, ο διάλογος, οι διαδικασίες της συνάντησης, οι αποφάσεις, η εναλλαξιμότητα και η ανακλητότητα.

ο- Οι συναντήσεις γίνονται σε χώρους ελεύθερους από καπνό και από οτιδήποτε άλλο ενοχλεί ώστε να μπορούν τα άτομα να συμμετέχουν απερίσπαστα. Δηλαδή αποφεύγουμε χώρους με δυνατή μουσική, θόρυβο, φορητά τηλέφωνα, πρόσβαση από ανθρώπους που δεν ανήκουν εκεί, κοκ. Αν η συνάντηση θα έχει διάρκεια, προσυμφωνούνται διαλείμματα σε τακτικά διαστήματα για τις φυσικές ανάγκες όλων.

Προτιμούμε να καθόμαστε κυκλικά ώστε να μπορούμε όλοι να απευθυνόμαστε σε όλους. Έτσι διευκολύνεται και η κυκλική αντί η ιεραρχική ροή του διαλόγου.

ο- Διάλογος. Μιλούμε με σειρά ώστε να μπορούν να ακουστούν όλα τα άτομα χωρίς να διακόπτονται. Αποφεύγουμε το να σκαλώνει ο διάλογος σε ανταλλαγή μεταξύ μόνο δύο ή τριών ατόμων και οι άλλοι απλώς να μετατρέπονται σε θεατές.

ο- Αν υπάρχουν νέα πρόσωπα αρχίζουμε με σύντομες προσωπικές συστάσεις. Αν υπάρχουν πολλά άτομα, ή αν λόγω έντασης ή άλλων συνθηκών χρειάζεται συντονιστής, επιλέγουμε συντονιστή.

ο- Ενημέρωση. Το πιο απαραίτητο στοιχείο που συντείνει στην εξίσωση όλων και δημοκρατικοποίηση της διαδικασίας διαλόγου και λήψεως αποφάσεων. Ό,τι γνωρίζω που αφορά όλους, το καθιστώ κοινό κτήμα όλων. Τούτο μπορεί να είναι πρόσφατα νέα, πληροφορίες, μηνύματα από άλλους, λογοδοσία ή αναφορές από τα αποτελέσματα εργασίας ατόμων ή ομάδων, εξήγηση για κάποιο παρασκήνιο, ή αναδρομή σε σημαντικά γεγονότα που ίσως δεν γνωρίζουν όλοι, κλπ. Η ενημέρωση είναι το θεμέλιο και η εγγύηση για την διαφάνεια, χωρίς την οποία δεν μπορεί να υπάρξει ισότητα μεταξύ μας, ούτε και ενημερωμένη απόφαση.

ο- Τίθενται θέματα προς συζήτηση. Επιλέγονται τα πιο πιεστικά, ή εκκρεμότητες που έμειναν ημιτελείς από προηγούμενες συναντήσεις. Η συζήτηση διεξάγεται με σειρά, κυκλικά, ώστε να ακουστούν όλα τα άτομα. Δεν διακόπτουμε. Θεωρούμε πως το κάθε άτομο που είναι η σειρά του έχει τον λόγο, αλλά και προσωρινά κατέχει τον ρόλο συντονιστή. Για να μην διακόπτεται η ροή και να διεξάγονται με ομαλότητα οι διαδικασίες, αν το άτομο θέλει να απαντήσει ερωτήσεις (πχ. πράματα προς διευκρίνηση), ή να ζητήσει από κάποιο άλλο μια σύντομη παρέμβαση ενημέρωσης, τα αφήνουμε στο τέλος της σειράς του κάθε ενός, ή ακόμα καλύτερα στον επόμενο γύρο διαλόγου. Ενθαρρύνουμε τα άτομα να κρατούν σημειώσεις για να μην ξεχνούν ό,τι έχουν να πουν, έτσι ώστε να μην αγωνιούν να διακόψουν τους ομιλητές - να τα πουν όταν έλθει η σειρά τους. Αποθαρρύνουμε το μονοπώλιο του χρόνου ή την κατάχρηση της ευγένειας των ακροατών. Ενθαρρύνουμε όλους να συμμετέχουν, με ιδιαίτερη έμφαση στα άτομα που είναι συνήθως ντροπαλά, αμάθητα να εκφράζονται ενώπιον άλλων, έχουν έλλειψη αυτοπεποίθησης, ή ανήκουν σε κοινωνικές ομάδες που συχνά αποσιωπούνται στην συμβατική κοινωνία.

ο- Αποφάσεις γίνονται με όποια μέθοδο επιλέξει η ομάδα: με ομόφωνη συναίνεση, ή με υψηλό ποσοστό πλειοψηφίας (πχ. 90% ή 75%) ή με απλή πλειοψηφία (51%) ή αναθέτοντας συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες την εξουσιοδότηση να λάβουν ή να πραγματοποιήσουν κάποιες αποφάσεις εκ μέρους όλων. Τέτοια ανάθεση καθηκόντων πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται με όσον πιο δυνατή πλειοψηφία είναι εφικτό, και καλύτερα να γίνεται με απόλυτα ομόφωνη συναίνεση.

Κάθε φορά που η ομάδα καταλήγει σε μια απόφαση, αυτή η απόφαση αρθρώνεται καθαρά από κάποιον και επιβεβαιώνουμε ότι όλοι αναγνωρίζουμε, κατανοούμε και δεσμευόμαστε με αυτό που αποφασίστηκε.

Οι συναντήσεις έχουν αρχή και τέλος. Διαδικασίες, διάλογοι ή αποφάσεις που γίνονται εκτός συνάντησης και πρίν την αρχή ή μετά το τέλος δεν δεσμεύουν κανένα, και δεν θεωρούνται ότι ανήκουν στην ομάδα.

ο- Εναλλαξιμότητα. Σίγουρα εισερχόμαστε μες την Κίνηση φέροντας διαφορετικά επίπεδα και ποιότητες δεξιοτήτων. Μες το καζάνι που ονομάζεται αγώνας, υπάρχουν οι δυνατότητες για όλους μας να εξελιχθούμε και να προοδεύσουμε, και να υπηρετήσουμε τις κοινές ανάγκες μέσα από πολλά και διάφορα είδη καθηκόντων. Καθήκον μας είναι να διασφαλίσουμε πως όποιες γνώσεις, πείρα, ή δεξιότητες κατέχουμε να τις καθιστούμε κοινό κτήμα όλων, και να εξασφαλίζουμε διαδικασίες μέσα από τις οποίες όλα τα άτομα να έχουν ευκαιρία να επωμιστούν νέου είδους γνώσεις, δεξιότητες, καθήκοντα και ευθύνες. Κάποτε με εκ περιτροπής διαδικασίες, κάποτε με εθελοντική αυτο-επιλογή, κάποτε με ανάθεση ή με εκλογές, ανάλογα με τις περιστάσεις, φροντίζουμε ώστε να ανατίθενται σε όσον το δυνατόν πιο πολλά άτομα ευκαιρίες να μπουν σε θέσεις υπευθυνότητας. Μόνον έτσι μεταποιείται το ηγεμονικό σύνδρομο: όταν όλα τα εμπλεκόμενα άτομα - και ιδίως τα πιο άπειρα - ενθαρρύνονται, εκπαιδεύονται και υποστηρίζονται να υπηρετούν σε ηγετικές θέσεις.

ο- Ανακλητότητα. Είναι απόλυτη ανάγκη της Κίνησης, μέσα από ορθές και δημοκρατικές διαδικασίας να μπορεί να ανακαλεί τους αντιπροσώπους της από όποια καθήκοντα τους ανατέθηκαν και να μπορεί να τα αναθέσει σε άλλους - οποτεδήποτε. Αυτό που ζητούμε δηλαδή για την αιρετή πολιτική ηγεσία της χώρας πρέπει να μπορούμε να το εφαρμόζουμε και ανάμεσα μας. Όπως ζητά ο λαός την παραίτηση ενός Προέδρου της χώρας αν ο Πρόεδρος καταπρόδωσε τις προεκλογικές του υποσχέσεις, το ίδιο και ένας αντιπρόσωπος ή αξιωματούχος της Κίνησης (όπως και αν ορίσουμε τον όρο "αξιωματούχος"), αν παραβεί τους όρους εντολής του πρέπει να μπορεί να αντικαθίσταται. Αμεση Δημοκρατία σημαίνει αμφίδρομη υπευθυνότητα: συμμετοχή του λαού στις αποφάσεις και κινητοποιήσεις, αλλά και δέσμευση των ηγετών στις συμφωνίες ή όρους εντολής που τους ανατίθενται.

* * *

Όσοι από μας είχαμε την ευκαιρία μέσα από τους αγώνες και τα χρόνια να γευτούμε την υψηλή ποιότητα δημοκρατίας που θεμελιώνουν τέτοιες διαδικασίες, και να απολαύσουμε το βάθος της συντροφικότητας και εμπιστοσύνης με την οποία δένουν τους συναγωνιστές, ξέρουμε πως άπαξ και το βιώσουν οι άνθρωποι, δύσκολα επιστρέφουν στο αυταρχικό ηγεμονικό σχήμα όπου το Προεδρείο επιτάσσει και καθοδηγεί το ποίμνιο χωρίς να λογοδοτεί σε κανένα. Οι συμμετοχικές ποιότητες της Άμεσης Δημοκρατίας είναι και Μέθοδος, και Αυτοσκοπός. Μπορούν δηλαδή να οδηγήσουν σε αυξημένη αποδοτικότητα στις συλλογικές εργασίες ώστε να επιτελούνται οι στόχοι, αλλά και να δημιουργήσουν το βίωμα της δίκαιης κοινωνίας ανάμεσα μας, όχι στο μακρυνό μέλλον "μετά την επανάσταση", αλλά στο εδώ και τώρα.

Η κοινωνία μας γενικά, αλλά ειδικά το πλήθος που σήμερα μετέχει στις κινητοποιήσεις μας, βρισκόμαστε όλοι μαζί σε ένα μεταίχμιο, σε μια περίοδο μετάβασης αξιών. Οι παλαιές μεθόδοι της Κομματικής φεουδαρχίας δεν εξυπηρετούν πλέον, αλλά οι νέες μεθόδοι της Λαϊκής Δημοκρατίας ακόμα δεν έχουν αρχίσει να θεσμοθετούνται ανάμεσα μας ή καν να είναι κατανοητές στα πλατειά στρώματα του κόσμου μας. Γι αυτό οι εθελοντές που επωμιζόμαστε οργανωτικές πρωτοβουλίες έχουμε μεγάλες ευθύνες για να εμπεδώσουμε αυτές τις αξίες και μεθόδους και να τις διασπείρουμε στον κόσμο μας.

Από εμάς εξαρτάται αν θα φανούμε αντάξιοι.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"...Μιά ειρηνική, μαχητική και πνευματώδης λαοθάλλασσα κατέκλυσε το Προεδρικό και γιά ώρες επεδόθει σε συνθήματα, ανοικτό βήμα με μικρόφωνο που λειτουργούσε ως σύγχρονη και αρχαία Αγορά που εντυπωσίασε τους πάντες!"
Στους Δρόμους και Πλατείες ο Λαός γιά Πέμπτη Μέρα Κατά Σειρά
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_15.html

"Μυσταγωγία δημοκρατίας έξω από το Προεδρικό"
ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, εφημερίδα Σημερινή
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/401834

Ο ΜΗ-κομματικός Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_1443.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 18 October 2011

Η Ομοφυλόφιλη Διάσταση της Λαϊκής Εξέγερσης

και η Αντίδραση του Καθεστώτος

Πράματα πεντακάθαρα. Η εφημερίδα του καθεστώτος Χαραυγή αναδημοσίευσε άκριτα τις χωρίς απόδειξη κατηγορίες του Αττίλα ενάντια στον πρώην Υπουργό Οικονομικών Μιχάλη Σαρρή που τον παρουσιάζουν ως ένοχο για παιδεραστία και "παρά φύσην συνουσία", ως σαν να είναι γεγονότα. Και στο ίδιο άρθρο, οι σπιούνοι του κόμματος τον κάρφωσαν πως συμπαρατάχτηκε με τους Αγανακτισμένους ~ Αφυπνισμένους! Έκλεισαν το άρθρο τους γράφοντας:
"Ο γνωστός για τις νεοφιλελεύθερες θέσεις του στην οικονομία κ. Σαρρής θεάθηκε πρόσφατα να συμμετάσχει στις συγκεντρώσεις των λεγόμενων ''αγανακτισμένων'' έξω από το Προεδρικό Μέγαρο".
Όλα αυτά στοιχειοθετεί ο δημοσιογράφος Μάριος Δημητρίου στο νέο του άρθρο στην εφημερίδα Σημερινή, με τίτλο "Αυτοί οι κανίβαλοι είναι χορτοφάγοι".

Μήπως φρόντισαν οι καθεστωτικοί να παραδώσουν τον κ. Σαρρή στον Αττίλα ώστε να τιμωρηθεί για την πολιτική του έλξη του προς τους Αγανακτισμένους ~ Αφυπνισμένους Πολίτες; Αυτά λεν οι επίμονες (και αναπόδεικτες) φήμες που κυκλοφορούν στο παζάρι.

Γι' αυτό εμείς λέμε
"Ναι, Επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_16.html
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αυτοί οι κανίβαλοι είναι χορτοφάγοι
του Μάριου Δημητρίου
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/428871

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 14 October 2011

Έκκληση από την αιματοβαμμένη Κύπρο προς τους 30 καλλιτέχνες που επιστράτευσε ο Χριστόφιας

του Ξενή Ξενοφώντος



14 Οκτωβρίου 2011

Αγαπητοί καλλιτέχνες από Κύπρο και Ελλάδα,

Ο. Αλμπαιράκ, Γ. Ανδρέου, Μ. Ασλανίδου, Γλυκερία, Γ. Ζουγανέλη, Π. Θαλασσινέ, Κ. Θεοδώρου, Κ. Θωμαΐδη, Μ. Κανά, Π. Κατσιμίχα, Χ. Κατσιμίχα, Τ. Κικίδου, Κολλεκτίβα, Β. Κορακάκη, Γ. Κούτρα, Β. Κωνσταντίνου, Β. Λέκα, Δ. Μακρή, Λ. Μαχαιρίτσα, Όναρ, Β. Παπακωνσταντίνου, Δ. Τσακνή, Μ. Πασχαλίδη, Ε. Τσαλιγοπούλου, Δ.Φανή.
Το περασμένο καλοκαίρι, η Κύπρος για μία ακόμη φορά βάφτηκε στο κόκκινο του αίματος και ντύθηκε στο μαύρο του πένθους. 13 συμπατριώτες μας, έχασαν τη ζωή τους, από πράξεις και παραλείψεις της κυβέρνησης του κ. Δημήτρη Χριστόφια. Ως αποτέλεσμα μίας έκρηξης ενός επικίνδυνου φορτίου, το οποίο, αφού κατασχέθηκε, για 2 χρόνια η κυβέρνησή μας το «έψηνε», χωρίς αποθήκευση και αποφεύγοντας την καταστροφή του.

Αυτό δεν είναι ούτε επινόημα παρανοϊκών ούτε εφεύρημα «νοσταλγών πολιτειακής ανωμαλίας». Είναι το ανεξάρτητο εύρημα, ανεξάρτητου ανακριτή, του έγκριτου νομικού Πόλυ Πολυβίου, τον οποίο διόρισε ο κ. Δ.Χριστόφιας για να αποφανθεί επί του συνόλου των γεγονότων.

Το πόρισμα είναι σαφές: την κύρια ευθύνη για το θάνατο των 13 παλικαριών μας, την φέρει ο Δ. Χριστόφιας, τόσο θεσμικά, όσο και προσωπικά. Φωτογραφίζεται δε από το πόρισμα ο κ. Χριστόφιας, ως έχων ευθύνες, μεταξύ άλλων, για το σοβαρότατο αδίκημα της «ανθρωποκτονίας»!

Από την ημέρα της έκρηξης και μετά, τόσο η κυβέρνηση του κ. Χριστόφια, όσο και παρακρατικοί μηχανισμοί της, έχουν επιδοθεί σε μία εκστρατεία εξύβρισης των νεκρών και των συγγενών τους, όσο και των όσων πολιτών ζητούν την ανάληψη ευθυνών από τον κ. Χριστόφια και την αυτονόητη παραίτησή του. Βιώνουμε οι Κύπριοι πολίτες, απαράδεκτα φαινόμενα νεοσταλινισμού και στοχοποίησης των ελεύθερων πολιτών ως «εχθρών του Λαού». Ο κ. Χριστόφιας, τον οποίον εσείς άκριτα στηρίζετε, είχε μάλιστα δώσει εντολή για σύλληψη του παιδιού ενός από τα θύματά του αλλά και αρνήθηκε να απαντήσει την ερώτηση μίας τραγικής συγγενούς ενός από τα θύματα, απαντώντας της με ένα ξερό και απαίσιο «ΟΧΙ». Ακόμη και ο ανεξάρτητος νομικός Π.Πολυβίου, που διορίστηκε από τον κ. Χριστόφια για να διερευνήσει το ζήτημα, αμφισβητείται χυδαιότατα και καθυβρίζεται καθημερινά από το αυθαίρετο περιβάλλον του κ. Χριστόφια. Ακόμη και οι ίδιοι οι νεκροί, καθυβρίζονται, με προσπάθειες της κυβέρνησης να επιρρίψει σε εκείνους την ευθύνη για την τραγωδία!!!

Επί των ημερών του κ. Χριστόφια δε, από το 2008 μέχρι σήμερα, πρόσωπα συλλαμβάνονται, διώκονται, παρακολουθούνται και καθυβρίζονται (μεταξύ αυτών και αριστεροί) για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις. Την επόμενη δε της τραγωδίας στο Μαρί, ειρηνικοί διαδηλωτές κακοποιήθηκαν βάναυσα από την ελεγχόμενη από τον κ. Χριστόφια Αστυνομία, μέσω δεκάδων ροπαλοφόρων και τεθωρακισμένων που αυτή εξαπέλυσε στους δρόμους.

Με λύπη μας, μάθαμε ότι στο απαράδεκτο αυτό παιγνίδι παραπληροφόρησης και αντιδημοκρατικών και προσβλητικών ενεργειών εις βάρος των πολιτών, λαμβάνετε μέρος κι εσείς, με μία σκηνοθετημένη συναυλία «στήριξης του κ. Χριστόφια» και με μία ανακοίνωση υβριστική τόσο για τον κυπριακό λαό, όσο και για τα θύματα της φονικής έκρηξης του περασμένου Ιουλίου. Δεν υπάρχει ούτε «χειραγώγηση της κοινής γνώμης από ΜΜΕ», ούτε «μαζική ψύχωση», ούτε «άθλια στοχοποίηση του Προέδρου». Υπάρχει ένα καθολικό αίτημα ανάληψης τουλάχιστον πολιτικών ευθυνών για ένα τεράστιο έγκλημα.

Η εν λόγω ενέργειά σας, συνιστά όνειδος και βοηθά στην καλλιέργεια ενός εμφυλιοπολεμικού κλίματος ανάμεσα στους Κύπριους πολίτες, όπως άλλωστε και όλες οι ενέργειες της κυβέρνησης του κ. Χριστόφια. Η μεγάλη πλειοψηφία του κυπριακού λαού, ανεξαρτήτως ιδεολογικών τοποθετήσεων, ανάμεσα στην οποία και μεγάλο μέρος της Κυπριακής Αριστεράς, αποδοκιμάζει την παρούσα κυβέρνηση και ζητά ανάληψη πολιτικών ευθυνών για την τραγωδία.

Μην συνεχίσετε να ταυτίζεστε με το νεοσταλινισμό και τον αυταρχισμό. Είναι μεγάλο κρίμα «άνθρωποι του πνεύματος» όπως αποκαλείτε τους εαυτούς σας στην κοινή ανακοίνωσή σας, να προσβάλλετε το λαό μας, τους νεκρούς μας, ακόμα και τον ίδιό σας τον εαυτό, στιγματίζοντας τη μέχρι σήμερα πορεία σας.

Είναι και κρίμα και ντροπή!



Συντακτικό Σημείωμα: Ο Ξενής Ξενοφώντος είναι δικηγόρος. Δείγμα γραφής του Ξενή Ξενοφώντος, απόψεις που εκφράζει επώνυμα, με διαφάνεια και σαφήνεια. Στα κείμενα του διακρίνεται ο φιλολαϊκός του προσανατολισμός, ο πατριωτισμός και η προσέγγιση στην πολιτική:
"Το θράσος της πολιτικής «μας» ηγεσίας, ανάγεται σε δική μας υπαιτιότητα. Καθότι, όταν έχουμε την ευκαιρία για να στείλουμε κάποιο μήνυμα με την ψήφο μας, επαναλαμβάνουμε συνεχώς τα ίδια λάθη.
.../...
Είναι δυστυχώς, μία μόνιμη διαπίστωση: η πολιτική μας ηγεσία, είναι αποκομμένη από τη δική μας βούληση. Ο λαός στην Κύπρο, δεν μπορεί,σχεδόν ποτέ, να έχει το λόγο σε σχέση με το εθνικό του ζήτημα.
.../...
Για παράδειγμα...
Να θυμηθούμε την αθέμιτη και παραπλανητική επέμβαση της «υπεύθυνης πολιτικής ηγεσίας» στην τρίτη και πολύ καλά οργανωμένη πορεία των μοτοσικλετιστών, που είχε ως αποτέλεσμα τη διάλυσή της, τον αποσυντονισμό της και το θάνατο του Τάσου Ισαάκ στη Δερύνεια (κάτι που πολύ πιθανό να αποφευγόταν, εάν η πορεία αφηνόταν να διεξαχθεί οργανωμένα και κανονικά, με ξένους μοτοσικλετιστές να προπορεύονται).
.../...
Για παράδειγμα, η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών απορρίπτει τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία. Αυτό καταγράφεται συνεχώς, σε δημοσκοπήσεις, σε έρευνες, στον καθημερινό διάλογο. Παρ’όλ’αυτά, δεν υπάρχει έστω και μία οργανωμένη πολιτική δύναμη σήμερα στην Κύπρο που να τολμά να εκφράσει
αυτή τη θέση."
Αποσπάσματα από το άρθρο του με τίτλο
Το απύθμενο θράσος της «υπεύθυνης πολιτικής ηγεσίας»
του ΞΕΝΗ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ
http://xenisxenofontos.blogspot.com/2010/03/blog-post_28.html
Το Μάϊο του 2010 ο Ξενής έγινε θύμα της σταλινικής νοοτροπίας του καθεστώτος όταν η αστυνομία Κύπρου επέδραμε στο σπίτι του κατάσχοντας τους υπολογιστές του ιδίου και της συζύγου του, κατηγορώντας τον για συμμετοχή στην ιστοσελίδα της Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, http://www.christofias-watch.blogspot.com .

Ομάδα Σύνταξης,
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές:

Η Παράνομη Δίωξη του Ξενή Ξενοφώντος Συνεχίζεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/blog-post_24.html

Η φασιστική έφοδος στο σπίτι του Ξενή Ξενοφώντος αφήνει τη Δημοκρατία με το ένα πόδι στο γύψο
http://www.efylakas.com/archives/6272

Monday, 10 October 2011

Από το σχέδιο Ανάν στο Μαρί

Σας προσκαλούμε θερμά στην εκδήλωση με θέμα:
Από το σχέδιο Ανάν στο Μαρί
Τετάρτη, 12 Οκτ. 19:30 Αίθουσα Τελετών
Πανεπιστήμιο Κύπρου,
Καλλιπόλεως 75
Ομιλία - παρουσίαση: Γιώργος Καραμπελιάς, Άριστος Μιχαηλίδης και άλλοι.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στην πατρίδα μας με την έκρηξη στο Μαρί, την πιθανή εύρεση υδρογονανθράκων και την κορύφωση της επιθετικότητας του Τουρκικού κράτους ανέδειξαν για πολλοστή φορά την αδυναμία και απροθυμία της παρούσας Κυβέρνησης να χειριστεί θέματα ζωτικής σημασίας για την επιβίωση του Ελληνισμού στο νησί μας.

Η εμμονή της κυβέρνησης στη ρατσιστική Διζωνική "λύση", και η διασύνδεση κορυφαίων στελεχών της με τη νέο-οθωμανική ηγεσία βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις επιθυμίες του λαού μας.


Η κρίση του νέο-οθωμανισμού αποτελεί μια συγκυρία που εγκυμονεί τις δυνατότητες απεμπλοκής από το τέλμα στο οποίο μας έχει οδηγήσει η πολιτική της Κυβέρνησης αλλά και που ταυτόχρονα εγκυμονεί ουσιαστικούς κινδύνους για την επιβίωση του λαού μας.

Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης και η διασύνδεση της με το επάρατο σχέδιο Ανάν είναι επιτακτικές για την καλύτερη κατανόηση της πολιτικής πραγματικότητας μέσα στην οποία καλούμαστε να πλοηγήσουμε.

Η εκδήλωση «Από το Σχέδιο Ανάν στο Μαρί - η Κρίση του Νεο-Οθωμανισμού» οργανώνεται από το Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κύπρου την ερχόμενη Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου στις 7:30μμ. είναι μια εξαιρετική ευκαιρία τέτοιας ανάλυσης και ενημέρωσης.

Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ανάμεσα σε άλλους και οι:
ο- Γιώργος Καραμπελιάς, αγωνιστής, συγγραφέας, συντάκτης και εκδότης με πολυχρόνια ενασχόληση με το θέμα του νέο-Οθωμανισμού. Είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τα τακτικά έντυπα Άρδην, Ρήξη και Νέος Ερμής ο Λόγιος, και την Κίνηση Πολιτών Άρδην .

ο- Άριστος Μιχαηλίδης, διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας Φιλελεύθερος.

Παρακαλούμε υποστηρίξετε την εκδήλωση με την παρουσία σας!

Ομάδα Σύνταξης,
Ενδο~Μήδεια, Cyprus IndyMedia

~~~~~~~~~~~~~~~~~


Περισσότερα για τον Γιώργο Καραμπελιά:
Η Κρίση του Ελληνισμού, Νεο-Οθωμανισμός και Αντίδραση
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_04.html

Ο Νεο-Οθωμανισμός και η Κύπρος ~ Εισαγωγή
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_12.html

Άρδην, Ρήξη, Νέος Ερμής ο Λόγιος, και η Κίνηση Πολιτών Άρδην
http://ardin-rixi.gr



~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 1 October 2011

Ο ΜΗ-κομματικός Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μας

Ένα κείμενο της Άννας Τενέζη

Συνεχίζουμε τη δημοσίευση κειμένων από άτομα που έζησαν από κοντά και με αφοσίωση την κινητοποίηση Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων, και που κατέχουν και αρθρώνουν λόγο κριτικό, συμβάλλοντας στην μεγάλη ανάγκη για διάλογο, αξιολογήσεις και προσανατολισμούς που έχει η Κίνηση.

Ακολουθούν ένα σχόλιο και ένα κείμενο από την Ομάδα Σύνταξης.


* * *
Αγαπητοί φίλοι,

Συγχωρήστε με που σας ενοχλώ για μια ακόμη φορά με το θέμα «Χριστόφιας». Το κάνω, με την ελπίδα ότι ίσως δημιουργηθεί ένας διάλογος που θα μας βοηθήσει όλους για κάτι καλύτερο.

Έχει από την περασμένη Δευτέρα που πήγα, όπως, φαντάζομαι, θα ήταν και από σας αναμενόμενο, έξω από το Προεδρικό, μαζί με τις χιλιάδες που βρέθηκαν εκεί. Είμαι τύπος περισσότερο της παρατήρησης και λιγότερο της δράσης. Έτσι πρόσεξα πράγματα, που ίσως από άλλους θα περνούσαν απαρατήρητα. Εκείνη, για παράδειγμα, η απεχθής παρέλαση κατά διμοιρίες των ελαμιτών, που από τη μια τους γελοιοποιεί και από την άλλη τους δίνει «υπόσταση» στα μάτια τουλάχιστον ορισμένων – και μάλιστα νέων, αλλά όχι μόνο – δημιουργεί τη θλιβερή σκέψη για το πού βαδίζουμε. Είναι φανερό ότι το Προεδρικό χρειάζεται αυτή την παρουσία, για να μπορεί να λέει ότι είναι φασίστες αυτοί που μαζεύονται έξω από το Προεδρικό και επομένως ότι είναι φανεροί οι λόγοι, για τους οποίους απαιτούν την παραίτηση του προέδρου.

Όμως, αυτό ακριβώς θα ήθελα να πω σήμερα. Ότι θαύμασα τον τρόπο, με τον οποίο οι εθελοντές – οργανωτές αυτών των εκδηλώσεων απέτρεψαν μέχρι σήμερα, δύο μήνες μετά, την άλωσή τους από οποιοδήποτε κόμμα ή οργανωμένο σύνολο και καταφέρνουν όχι μόνο να ελέγχουν την κατάσταση, αλλά και να την κρατούν σ’ ένα αξιοθαύμαστο επίπεδο, με λίγες μόνο εξαιρέσεις «παρεκτροπής». Θαύμασα και θαυμάζω την αντοχή τους, όχι μόνο μέσα στο χρόνο, που αυτό μπορεί να είναι και δικαιολογημένο, αλλά την «αλεξικέραυνη» αντοχή τους απέναντι στο καπέλωμα, το χρωμάτισμα ή την παρέκκλιση προς τη μια ή την άλλη κομματική κατεύθυνση. Είναι η μαγιά, που κάτι θα «ζυμώσει» στο τέλος. Δεν έχω, παρά να πω «καλό κουράγιο και πάντα μπροστά.»

Άννα Τενέζη, συγγραφέας
15 Σεπτεμβρίου 2011

* * *

Το κείμενο της Άννας Τενέζη είναι ακόμα μια έκφραση της επιθυμίας του κόσμου για να διατηρηθεί η Κίνηση ως ανεξάρτητη και αδέσμευτη, με συνενωτικό χαρακτήρα που να εκφράζει όλον τον λαό - να συνεχίσει δηλαδή με την εκπληκτική υπέρβαση των κομμάτων την οποία πραγμάτωσε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της.

Μας καίει όμως πολύ το ότι δυστυχώς κάποιοι επιδίδονται σε επαφές και συνεργασίες με τα κόμματα εκ μέρους των Αγανακτισμένων (χωρίς έγκριση από το πλήθος ή τους άλλους οργανωτές), και δυστυχώς δείχνουν ιδιαίτερη ανοχή στο ΕΛΑΜ καθώς και σε αδιάκριτες σχέσεις με τ' άλλα κόμματα.

Ο κόσμος στις διαδηλώσεις εκεί στο Προεδρικό εξέφρασε πάμπολλες φορές και με πολλούς τρόπους την επιθυμία του για ΜΗ-κομματική Υπερκομματική απόχρωση στις εκδηλώσεις. Και όμως, η ανεπίσημη ηγεσία - η ομάδα που κατέχει τώρα την ηγεμονία των εκδηλώσεων - ακροβατεί επικίνδυνα με διάφορες εμπλοκές με τα κόμματα, ενάντια στην πεντακάθαρη επιθυμία των διαδηλωτών.

Το αποκορύφωμα της αντιδημοκρατικής τούτης παραβίασης της επιθυμίας του λαού έγινε την εβδομάδα πριν το παλλαϊκό παγκύπριο συλλαλητήριο της 12ης Σεπτεμβρίου. Εκείνη την εβδομάδα, χωρίς να πάρουν συναίνεση από κανένα, και χωρίς να ενημερώσουν οποιοδήποτε για τις προθέσεις τους, η ομάδα εθελοντών που τότε ήταν γνωστή ως η Πτέρυγα των Έξι συναντήθηκε με διάφορα κόμματα όπου και επιδόθηκε σε διάφορες συμφωνίες και διευθετήσεις οι οποίες είναι ακόμα μέχρι σήμερα μυστικές.
"Ο κ. Τσαγγαρίδης, επικεφαλής αντιπροσωπείας, συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ Μάριο Καρογιάν, ο οποίος επεσήμανε ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε φορέα και πολίτη να
εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του..."
http://www.diko.org.cy/easyconsole.cfm/id/1921

"...δήλωσε χθες ο βουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Γιώργος Περδίκης, μετά από συνάντησή του με αντιπροσωπία της ομάδας αγανακτισμένων - αφυπνισμένων πολιτών."
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/417193

" Εψές στο Πανεπιστήμιο, ενώπιον ολόκληρου του αμφιθέατρου σε εκδήλωση της φοιτητικής παράταξης Έπαλξη, η κα Άντρη Μακαρία Στυλιανού ανέφερε πως πήγαν εκ μέρους των Αγανακτισμένων και συναντήθηκαν με όλους τους αρχηγούς κομμάτων!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html?showComment=1316157592550#c6609898298710406653
Οι υπόλοιποι εθελοντές θορυβηθήκαμε σφόδρα όταν ανακαλύψαμε τα τεκταινόμενα, και ιδίως όταν μετά από τις επαφές με αυτά τα κόμματα ανακοινώθηκε πως το ΕΛΑΜ οργάνωσε πορεία από τα γραφεία του προς το συλλαλητήριο με την κομματική-οργανωτική του ιδιότητα, με τα λάβαρα και σύμβολα του.

Κινήσαμε Γή και Ουρανό να αντιστραφούν τα δεδομένα. Επικοινωνήσαμε με όσον το δυνατόν πιο πολλούς από τους εθελοντές πλην των Εξι, και με δημοκρατικές διαδικασίες διαφάνειας και συναίνεσης εκδώσαμε μια σύντομη Ανακοίνωση Τύπου αμέσως πριν την 12η Σεπτ. για να διασφαλίσουμε τον ΜΗ-κομματικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, την οποία αναπαράγουμε πιο κάτω.

Δημοσιεύτηκε κατά αποσπάσματα στον Τύπο, και διαδόθηκε ευρέως μέσω του διαδικτύου στις χιλιάδες ανθρώπων που είχαν ήδη επιβεβαιώσει πως θα έρχονταν στη διαδήλωση:
Ο Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μας
Διευκρινήσεις και Διάψευση
http://cyprus-org.net/YperkommatikosXDiapsefsis.pdf

Συνεχίζουμε να προσκαλούμε τους πάντες στις εκδηλώσεις της 12ης Σεπτεμβρίου:
8μμ Συγκέντρωση στη Πλατεία Ελευθερίας

8:30μμ Ειρηνική Πορεία προς το Προεδρικό

9μμ. Παγκύπριο Συλλαλητήριο στο Προεδρικό
Έχουν κυκλοφορήσει φήμες, εντυπώσεις ή και παραπληροφόρηση για συμμετοχή κάποιων κομμάτων στις εκδηλώσεις μας, και ότι τάχα τα κόμματα έχουν "επίσημη πρόσκληση από τους διοργανωτές" να συμμετάσχουν με τα κομματικά τους λάβαρα και σύμβολα: ουδέν αναληθέστερον.

Οι εθελοντές Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων Πολιτών συνεχίζουμε να τιμούμε τον Υπερκομματικό και Μη-Κομματικό χαρακτήρα των εκδηλώσεων μας. Καλούμε όλο τον λαό, μέλη κομμάτων και μη, ψηφοφόρους και μη ψηφοφόρους, ενταγμένους και ανέντακτους πολίτες, όλους όσους τους καίει η επιθυμία για δικαίωση των 13 νεκρών και για παραίτηση του Προέδρου Χριστόφια να συνενωθούν μαζί μας στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και οργής την 12η Σεπτεμβρίου. Χωρίς κομματικά λάβαρα και σύμβολα ή οτιδήποτε άλλο διχάζει τον κόσμο.

Για μας η ενότητα του λαού είναι πολύτιμη.

Η ενότητα των διαδηλωτών συνεχίζει να στηρίζεται σε συμφωνίες που συνεχίζουν να ισχύουν και τις οποίες τιμούμε:
ο- δεν είναι ανεκτή καμιά ηγεμονική παρέμβαση ή έλεγχος των εκδηλώσεων μας από οποιοδήποτε κόμμα,
ο- δεν έχουμε συντονιστική επιτροπή, ούτε και "ηγέτες",
ο- οι συνεργασίες μας βασίζονται στην εθελοντική προσφορά, τη διαφάνεια και ενημέρωση, και την απόλυτη ισότητα μεταξύ των εθελοντών.

Όσοι λαμβάνουν μονομερώς ιδιωτικές πρωτοβουλίες για "διευθετήσεις" που παραβιάζουν αυτές τις συμφωνίες, αντιπροσωπεύουν μόνο τον εαυτό τους.

ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ/ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
* * *

Αυτά γιατί η ιστορία των κινημάτων έχει σημασία για όσους θέλουμε να πορεύουμε συνειδητά. Και μαζί της η διαφάνεια, η ενημέρωση, ο διάλογος, που είναι απολύτως αναγκαία για να διασφαλίζεται η δημοκρατικότητα της Κίνησης.

Το που θα πάει η Κίνηση Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων, είναι άγνωστο. Αλλά το ερώτημα του ΠΩΣ θα πάει εκεί εμπεριέχει εξ' ορισμού μια απάντηση: μόνο με δημοκρατικές διαδικασίες θα μπορέσει να προσανατολιστεί και να προχωρήσει προς τους στόχους και το πνεύμα κοινωνικής ανανέωσης και αναμόρφωσης που μας ενώνουν. Χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες, δεν θα πάει πουθενά.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http:/CyprusIndyMedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html

Οι Αγανακτισμένοι στο Άρδην και την Κερυνειώτικη Ηχώ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html

Η Λοιδορία δεν είναι χώρα στη μακρυνή Ασία
Όταν χλευάζουμε τον Λαό, ορθώς μας αποστρέφεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html

* * *

Περί της Άννας Τενέζη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html#anna-author

Το άνθος της Κύπρου και το φαινόμενο Χριστόφια
της Άννας Τενέζη
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/30995.aspx

ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
της Άννας Τενέζη
http://www.koraisbooks.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251290&category_id=4084&option=com_virtuemart&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54

Παύση Προέδρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html

* * *

Οι Αγανακτισμένοι στο Άρδην και την Κερυνειώτικη Ηχώ

* * *

{κλικ}


Οι πλείστοι από τους εθελοντές που δεθήκαμε μέσα από την συνεργασία μας μες τις κινητοποιήσεις των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων ανακαλύψαμε από πολύ νωρίς ότι μεταξύ άλλων μας ενώνει και η αντίληψη ότι η κίνηση πρέπει να διασπαρεί πολύ πιο πλατειά και μακρυά από το Προεδρικό - ιδίως τώρα που φθίνει το εκεί σκηνικό - και να ανθίσει και σε άλλες εκφάνσεις της κοινωνίας μας. Νά 'βρει τρόπους να αγγίξει και αγκαλιάσει (και να αγκαλιαστεί από) ανθρώπους παντού, μες τις δομές και λειτουργίες της καθημερινής ζωής όλων μας.

Ήδη πραγματώνονται διάφορες τέτοιες πρωτοβουλίες.

Η εσωτερική δυναμική της Κίνησης αντικατοπτρίζεται σε κάποια σημεία που έχουν ίσως νευραλγική σημασία στην κοινωνία μας, άνκαι τελούν σε διαδρομές που συνήθως είναι "αόρατες" από τον συμβατικό Τύπο και τα Μέσα. Εκτός από τις πορείες και διαδηλώσεις που έγιναν σε άλλες πόλεις, βλέπουμε και τον απόηχο των δραστηριοτήτων μας σε έντυπα και στο διαδίκτυο που δημοσιεύονται από τον αυτόνομο, ανεξάρτητο πολιτικοποιημένο χώρο που εκφράζεται και κινείται ΕΞΩ από τα κόμματα, όπου διεξάγεται η αυτο-οργάνωση των πολιτών. Παρακάμπτοντας τα συμβατικά Μέσα.

Δύο τέτοιοι χώροι είναι η "Κερυνειώτικη Ηχώ", μηνιαία συνδρομητική εφημερίδα που δημοσιεύεται από τον εκ Λαπήθου Ντίνο Α. Ευθυμίου, και το Ελλαδικό περιοδικό ανατρεπτικής ~ εναλλακτικής πολιτικής "Άρδην". Το Άρδην εστιάζεται στην ιδεολογική διαμόρφωση και δρα ως πόλος αυτο-οργάνωσης με αναφορά στο τετράπτυχο εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική δικαιοσύνη, οικολογική ισορροπία, άμεση δημοκρατία και κοινοτισμός.

Στην Κερυνειώτικη Ηχώ οι υποθέσεις και εσωτερική δυναμική της κίνησης των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων απησχόλησε τον αρθρογράφο της μόνιμης στήλης "Μικρά Πολιτικά με τον ΣΚΙ", κατά κόσμο Στέλιου Κ. Ιωάννου, που έζησε από πολύ κοντά μερικά από τα πιο κρίσιμα γεγονότα και οργανωτικές διαδικασίες της κινητοποίησης. Αναπαράγουμε το κείμενο του εδώ:
ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ

Εμείς, οι «απλοί άνθρωποι», όταν ακούμε για πράκτορες και κατασκόπους το μυαλό μας πιθανόν να τρέξει στον Τζεϊμς Μποντ ή στη Μάτα Χάρι. Αν έχουμε ιδιοσυγκρασία διακωμώδησης των πραγμάτων, μάλλον θα θυμηθούμε την ταινία του Θανάση Βέγγου «Πράκτωρ 000». Στην πραγματικότητα, ο κόσμος των διεθνών πρακτόρων είναι ανεξερεύνητος αφού, εκτός από τη στρατιωτική, φτάνει μέχρι την εμπορική και βιομηχανική κατασκοπεία. Στον κυπριακό μικρόκοσμό μας όμως τα πράγματα είναι πιο απλά μέχρι… ευτράπελα. Η Κ.Υ.Π. λ.χ., από την οποία εξαρτάται η ασφάλεια του Κράτους, εμάς δηλαδή και των παιδιών μας, βασιζόταν σε ένα μυθομανή διεστραμμένο βιαστή και δολοφόνο ισοβίτη για… έγκυρες πληροφορίες, και γι’ αυτό τον διευκολύνανε να κάνει… τουρισμό σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Εκεί όμως που η Κ.Υ.Π. διαχρονικά τα κατάφερνε καλύτερα, δεν ήταν εναντίον του κατακτητή. Υποταγμένη στην εκάστοτε εξουσία, ήταν τις κινητοποιήσεις των πολιτών που πάντα κατάφερνε να εξαρθρώνει, με τον προσεταιρισμό, τον ψίθυρο, και τις απειλές από τους βαλτούς της (π.χ. στις αντικατοχικές πορείες γυναικών και στις μαχητικές διαδηλώσεις μαθητών).

Τώρα όμως, με την εξέγερση των «αγανακτισμένων» η Κ.Υ.Π. απλά… την έβαψε! Βλέπετε, η… επαγρύπνηση των «αγανακτισμένων» εντόπισε τους πολίτες που είναι στην υπηρεσία της, καθώς και τους καλοπροαίρετους αφελείς που τους χρησιμοποιεί σαν χρήσιμους ηλίθιους. Από την αρχή τα… πρακτοράκια παρεισέφρησαν ανάμεσα στους αυθόρμητους και ανυστερόβουλους εθελοντές που ανέλαβαν αυτόβουλα τη διαχείριση των εκδηλώσεων. Έπαιρναν περίοπτη θέση στην εξέδρα, και ήσαν πρώτοι στα συνθήματα, στο χειροκρότημα, και στην αναφώνηση του εθνικού ύμνου. Όταν θεώρησαν πως έγιναν αποδεχτοί από το πλήθος, παράλληλα με τα κοινά αιτήματα για παραίτηση Χριστόφια και προσαγωγή των ενεχομένων στη δικαιοσύνη, άρχισαν να εισηγούνται φαινομενικά ανώδυνες δραστηριότητες. Μια τέτοια ήταν το κάλεσμα δημοσιογράφων που, άκουσον-άκουσον, θα απαντούσαν σε ερωτήσεις πολιτών και όχι αντίστροφα! Το αποτέλεσμα ήταν προβλέψιμο. Δυσαρεστήθηκαν δημοσιογράφοι από φραστικές επιθέσεις κάποιων που είχαν απωθημένα, και προκλήθηκαν αντεγκλήσεις μεταξύ των πολιτών. Το πώς αυτό το συμβάν δεν πήρε καταλυτικές διαστάσεις, οφείλεται στην παρέμβαση ψυχραιμότερων πολιτών. Με αυτά και άλλα, αποκαλύφτηκαν τα πρακτοράκια που συν τοις άλλοις είναι γνωστοί ναινέκοι και επαναπροσεγγιστές μέχρι τουρκολαγνείας.

Με τη μασκαράτα του αγανακτισμένου ενεργοποιήθηκε και το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών ΖΥΓΟΣ, σαν ακελικό μικρομάγαζο. Σκοπός ήταν να εκτρέψει την κινητοποίηση από τους αρχικούς στόχους, και να τη μετατρέψει σε ένα επαναλαμβανόμενο μνημόσυνο και μοιρολόγι των 13 αδικοχαμένων. Έτσι, το αγανακτισμένο πλήθος, που έχει πολιτικά αιτήματα, θα αποστασιοποιούταν σιγά-σιγά, και η κινητοποίηση θα πέθαινε. Αρχικά πέτυχαν να προσεταιριστούν κάποιους αφελείς καθώς και ελάχιστους από τους συγγενείς των ηρωικών νεκρών, εκμεταλλευόμενοι το πόνο τους. Έτσι, καπέλωσαν τη μεγάλη πορεία των 300 χλμ προτάσσοντας το: «όχι πολιτικά συνθήματα, σεβασμός στους νεκρούς» καθώς και το ανάπηρο σύνθημα: «13 λεβέντες νεκροί, γιατί, γιατί, γιατί;». Με την άφιξη της πορείας στο Προεδρικό και μετά το τρισάγιο, χρειάστηκε ένας αγανακτισμένος… καμικάζι να ρίξει… χειροβομβίδα με το «Χριστόφια παραιτήσου, εσύ και οι υπουργοί σου» για να γίνει ένας σύντομος χαμός. Σύντομος, διότι έκαναν σωστική παρέμβαση ο γιος του αδικοχαμένου ηρωικού διοικητή του Ναυτικού Πλοιάρχου Ανδρέα Ιωαννίδη, Νικόλας και οι πραγματικοί εθελοντές, που στη συνέχεια ανέλαβαν και τον έλεγχο της συγκέντρωσης. Τώρα που όλα αυτά τα πρακτοράκια έχουν εντοπιστεί, επίκειται ο εξοστρακισμός τους.

Τεύχος10/89 Μήνας 08/11

* * *

Και πολύ ορθά ομιλεί ο αρθρογράφος γιά "πρακτοράκια". Τουλάχιστον ένας από τους ηθοποιούς που ως αναφέρεται πιο πάνω, διείσδυσαν στην Κίνηση και έδρασαν διασπαστικά, είναι γνωστός για την διασύνδεση του με ομάδες που χρηματοδοτούνται από ξένα ιμπεριαλιστικά κράτη και συγκεκριμένα από το τρισάθλιο δίδυμο της UNOPS (United Nations Operations) και της USAID (United States Agency for International Development), που είναι ο πολιτικός-οικονομικός κλάδος της CIA.

Αναφερόμαστε στον Παντελή Σοφοκλέους:
German-Cypriot Forum
http://dzforum.de/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2&phpMyAdmin=c0919eb964f19eea17395e717f1e542c&lang=el

«This Project has been supported by the people of the United States and the United Nations Development Program through a grant...»
http://www.tech4peace.org/nqcontent.cfm?a_id=482
Αυτά και άλλα πολλά για τη διασπαστική δράση διαφόρων ατόμων από κομματικούς και άλλους πολιτικούς χώρους πραγματεύεται ένα άρθρο μας στο νέο τεύχος του περιοδικού Αρδην.

Το άρθρο μας έχει τίτλο:
Μιά Ακτινογραφία
Η Κινητοποίηση Διαμαρτυρίας των Αγανακτισμένων-Αφυπνισμένων Ενάντια στο Προεδρικό
Και μόνο από τις παραπομπές - υποσημειώσεις του άρθρου μπορείτε να δείτε ότι άπτεται σε διάφορα από τα "ζουμερά" κατορθώματα εκείνων που προσπάθησαν να πλήξουν, να χειραγωγήσουν και να διασπάσουν την Κίνηση:
http://cyprusindymedia.org/aktinografia-parapompes.html

Περισσότερα εδώ:
Κυκλοφόρησε το Νέο Τεύχος του Άρδην
Άρδην, τεύχος 86:
Η εξάντληση μιας εποχής – Από το Σύνταγμα στο Προεδρικό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_18.html

Το Άρδην είναι μια από τις λιγοστές οντότητες - ίσως και η μόνη - που γεφυρώνει τον λαό των δύο Ελληνικών κρατών με διαχρονικές και επίκαιρες ριζοσπαστικές πολιτικές και πολιτιστικές αξίες. Τα κείμενα του "μπολιάζουν" ιδεολογικά το απελευθερωτικό κίνημα για δεκαετίες τώρα... Κινείται στον εναλλακτικό-ανατρεπτικό χώρο με τρόπο που αφ' ενός αξιοποιεί τα νέα ρεύματα ιδεολογικής και έμπρακτης απελευθερωτικής πολιτικής, αλλά και ταυτόχρονα παραμένει δεμένο στερεά στις αλήθειες και διαχρονικές πολιτιστικές αξίες του Ελληνισμού. Του αξίζει κάθε υποστήριξη από εμάς.

Παρακαλούμε ζητήστε το στα περίπτερα.

Επίσης θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας πιο κάτω παραπομπές σε τέσσερα άρθρα του δημοσιογράφου Μάριου Δημητρίου, στην εφημερίδα Σημερινή με αφορμή το πρόσφατο μας άρθρο
Η Ατυχία της Επιτυχίας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html
Τα άρθρα του Μάριου Δημητρίου υπογραμμίζουν μια νέα εξέλιξη στην κοινωνία μας: το ότι ο αυτόνομος χώρος πολιτικής έκφρασης - στο δίκτυο και σε αυτόνομα έντυπα - "σπουρτά" μες τον συμβατικό Τύπο και επιδρά με νέους τρόπους στον δημόσιο διάλογο. Άρχισε να διαδραματίζει ένα ρόλο που ακόμα δεν διαφαίνεται καθαρά, αλλά που σίγουρα δείχνει διάδραση μεταξύ των δύο.

Αφ' ενός o ιδιωτικός και κρατικός Τύπος συμμετείχε στις εξελίξεις που αφορούν την κινητοποίηση των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων με τον δικό του τρόπο, ασκώντας επί της κοινωνίας το βαθμό ηγεμονίας και επήρειας που του αντιστοιχεί, αφ' εταίρου, λόγω της ιστορικά τεράστιας σημασίας και μοναδικότητας που κατέχει η Κίνηση (η πρώτη αυτόνομη, αυτο-οργανωμένη ΜΗ-κομματική, υπερκομματική κινητοποίηση στην ιστορία μας), οι αυτόνομοι χώροι έκφρασης όπου εκφράζονται άνθρωποι της κίνησης, επέδρασαν και αυτοί με τη σειρά τους επί του συμβατικού Τύπου. Αν μη τι άλλο η κοινωνία μας εμπλουτίζεται με τού'ν την εξέλιξη, και ελπίζουμε ο δημόσιος διάλογος εμβολιασμένος με τού'ν τα νέα στοιχεία να συμβάλει με νέους τρόπους στην πρόοδο και μετεξέλιξη της κοινωνίας μας.

Παρακαλούμε δείτε τα άρθρα στο Άρδην καθώς και εκείνα στη Σημερινή πιό κάτω. Μαζί τους παραθέτουμε και άρθρα που αφορούν πτυχές και γεγονότα της Κίνησης που δεν έλαβαν ουσιαστική προβολή ή που απεκρύφθησαν τελείως από τα συμβατικά Μέσα και Τύπο.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
εθελοντής, Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http:/CyprusIndyMedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Άρδην ~ Οι Θέσεις μας:
http://ardin-rixi.gr/sample-page/

Του δημοσιογράφου Μάριου Δημητρίου, στην εφημερίδα Σημερινή:
Θα ενσαρκωθεί το νέο λαϊκό κίνημα;
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/419448

Ένα ρήγμα και δύο αφόρητα διλήμματα
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/419447

«Ασύδοτη ηγεσία» αποκαλεί τους «έξι»
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/419449

Tα «όρνεα» και το «αφιονισμένο μπουλούκι»
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/420262

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html

Η Λοιδορία δεν είναι χώρα στη μακρυνή Ασία
Όταν χλευάζουμε τον Λαό, ορθώς μας αποστρέφεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~