Showing posts with label διαδήλωση. Show all posts
Showing posts with label διαδήλωση. Show all posts

Thursday, 6 December 2018

Μήπως είναι απλό παραπάτημα;




Αρχίζοντας από τις πρώτες ώρες μετά την διαδήλωση της Κυριακής που οργάνωσε η Παγκύπρια Ομάδα Διαμαρτυρίας (ΠΟΔ) στο Προεδρικό (2 Δεκ. 2018), η σελίδα της ομάδας στο Facebook με 43,000 μέλη γέμισε από καταδίκες και παράπονα εις βάρος όσων μελών και υποστηρικτών ή και απλών πολιτών ΔΕΝ πήγαν στη διαδήλωση.

Προεξάρχοντες σε αυτές τις καταδίκες και παράπονα ήταν σημαίνοντα μέλη της Διαχειριστικής Επιτροπής της ΠΟΔ και σημαντικοί διοργανωτές της διαδήλωσης, καθώς και ο δημοσιογράφος Γιώργος Καλλινίκου - τον οποίο κατά τα άλλα εκτιμώ.

Δύο μέρες αργότερα, υπέβαλα μια ανάρτηση για αυτό το συγκεκριμένο θέμα με τίτλο:
"ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΤΕ! ~ ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ!"
Υπέβαλα την ανάρτηση μου την Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου, στις 16.30. Εδώ:
https://www.facebook.com/groups/2109822092383226

Σήμερα ξημερώνει η δεύτερη μέρα από τότε, και η Επιτροπή Διαχείρησης ακόμη δεν έχει εγκρίνει την κοινοποίηση του κειμένου μου στα μέλη της ΠΟΔ. Ήταν μια ανάρτηση όπως όλες τις άλλες, που όμως δεν εγκρίνεται από την Διαχείρηση ώστε να την διαβάσουν τα μέλη της ομάδας. Όλοι οι άλλοι δικαιούνται να παραπονιούνται για τον λαό μας, να καταδικάζουν τον κόσμο και τους πολίτες για "αδράνεια" και άλλα, δικαιούνται να συμμετέχουν σε αυτή την χορωδία καταδίκης και απόρριψης του "τεμπέλη" λαού, αλλά την δική μου άποψη που παρουσιάζει μια διαφορετική εικόνα για την πολιτική πραγματικότητα, απαγορεύεται να την μοιραστώ με τα 43,000 μέλη της ΠΟΔ.

Τι συμβαίνει εδώ; Επικοινώνησαν μαζί μου μέλη της Διαχειριστικής Επιτροπής για να μου πουν πως το κείμενο μου είναι "πολύ χρήσιμο", "είναι εξαίρετο", αλλά ότι δεν το επιτρέπουν να δημοσιευτεί γιατί "πρέπει πρώτα να το εμπαιδώσουν οι συντονιστές", "το κρατήσαμε για να το επεξεργαστούμε", καθώς και το ότι δεν θα έπρεπε να βάλω το ήμαιλ μου δίπλα από την υπογραφή γιατί "μπορεί να θεωρηθεί από κάποιους" ότι παρακάμπτω την Διαχείρηση.

Απορώ αν αυτές οι ανοησίες είναι μήπως απλό παραπάτημα. Αυτό τείνω να πιστέψω: πως είναι αφελείς ανοησίες από πολύ καλούς ανθρώπους που δεν ξέρουν τι κάμνουν. Και προτιμώ να το πιστέψω αυτό - ότι η λογοκρισία είναι προϊόν απειρίας και ανωριμότητος - παρά να δώ την πραγματικότητα: ότι ο καθένας δικαιούται να επικοινωνεί με τα 43,000 μέλη της ΠΟΔ καταδικάζοντας τον λαό και την υποτιθέμενη "τεμπελιά" του αλλά δεν επιτρέπεται σε μένα να παραθέσω μια διαφορετική άποψη που εξηγεί ότι ο λαός ΔΕΝ είναι "τεμπέλης" αλλά ότι η φαινομενική του απραξία ακολουθεί μια ένστικτη σοφία του λαού, και κάποιους φυσικούς νόμους που διέπουν την κοινωνική πραγματικότητα. Ο καθείς δικαιούται να δημοσιεύει κείμενα στη σελίδα της ΠΟΔ για το χαλλούμι, την προχθεσινή καταιγίδα, την αθλιότητα των νοσοκομείων και σχολείων, την αδικία, την φτώχια, αλλά ο Πέτρος δεν δικαιούται να μοιραστεί τις σκέψεις του για την Κινηματική διαδικασία με την οποία ίσως θα μπορέσουμε να καταφέρουμε τις απαραίτητες κοινωνικές αλλαγές που ζητούμε...

Και τι αξία θα έχει αν το κείμενο μου εγκριθεί κάποιες μέρες αργότερα, όταν πλέον κανείς δεν θα ενδιαφέρεται για το θέμα, και όταν η πλειονότητα μελών της ΠΟΔ θα έχει ήδη δηλητηριαστεί αθεράπευτα με τις καταδίκες και παράπονα εις βάρος του λαού μας;

Είμαι σίγουρος πως η λογοκρισία εις βάρος μου είναι απλώς προϊόν πολιτικής ανωριμότητος, απειρίας και καλών προθέσεων. Μα δεν μπορώ να παραβλέψω το τι είναι: επιλεκτική και συγκεκριμένη λογοκρισία. Ακόμα και αν εγκριθεί το κείμενο μου "κάποτε", παραμένει το γεγονός της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ στην έγκαιρη και τρέχουσα ενημέρωση των μελών μας, και της ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗΣ μου να συμμετέχω σ' ένα πολιτικό διάλογο που αφορά το αν θα καταφέρουμε να διασώσουμε την χώρα μας ή όχι.

Πιο κάτω ακολουθεί το κείμενο που η Επιτροπή Διαχείρησης ακόμα μελετά, ακόμα περιμένει και σκέφτεται αν θα πρέπει να το μοιραστεί με τα άλλα μέλη της ΠΟΔ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * *



ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΤΕ! ~ ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ!

Απευθύνομαι κυρίως σε όσους μίλησαν εδώ καταδικάζοντας τα άτομα που δεν ήλθαν στην εκδήλωση της Κυριακής, αλλά επίσης σε όλους όσους έχουν έγνοια για το πως και προς τα που πάει η ΠΟΔ, για το πως θα εξελιχθεί σε κίνημα αρκετά μεγάλο ώστε να μπορέσει να επιφέρει κοινωνικές αλλαγές. Ή τουλάχιστον να εξελιχθεί σε αρκετά μεγάλο σώμα κινητοποιημένων ανθρώπων με δύναμη που να αναλογεί στις σχεδόν 43,000 μέλη που έχει τώρα...

Φίλες, Φίλοι, παρακαλώ μην απογοητεύεστε. Και μην θυμώνετε με τον κόσμο μας.

Στην πολιτική ζωή τα πάντα είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ - δείτε τι γίνεται στη Γαλλία σήμερα! ΟΥΔΕΙΣ μπορούσε να προβλέψει πριν δύο εβδομάδες πως η Γαλλία θα ήταν σήμερα στα πρόθυρα μαζικής και ανεξέλεγκτης λαϊκής εξέγερσης! Το ίδιο και με την Ειρηνική Εξέγερση των Αγανακτισμένων στην Κύπρο, το 2011. Κανένας από όσους μας περάσαμε εκεί 100 μέρες συνέχεια μπροστά από το Προεδρικό θα μπορούσαμε να είχαμε προβλέψει πως η πρώτη μας διαδήλωση την νύκτα της έκρηξης - είμασταν 8 άτομα, όλοι κι' όλοι μπροστά στην πύλη του Προεδρικου ΜεΓάρο - θα κατέληγε να έριχνε όλη την Κυβέρνηση εκτός από τον Πρόεδρο, και θα κατάφερνε να θέσει και τον ίδιο εκτός μάχης στις επόμενες εκλογές. Αλλά τα καταφέραμε: χωρίς να έχουμε την ικανότητα πρόβλεψης, απλώς αξιοποιώντας τις υπάρχουσες ηθικοπολιτικές συνθήκες. Κινηθήκαμε με βάση τις ηθικές και πολιτικές αρχές του δικαίου και της Δημοκρατίας και ο λαός ανταποκρινόμενος έδειξε το μεγαλείο του.

Το τι ακριβώς θα φέρει η επόμενη μέρα είναι πάντα άγνωστο. Σε μια διαδήλωση μπορεί να κατέβουν 30 άτομα, ή 30,000. Και από εκεί, ανάλογα με την κάθε περίπτωση, ξεκινούν τα επόμενα βήματα.

Η ΜΟΝΗ επιλογή που απομένει ανοικτή σε όσους θέλουν να συνεχίζουν διαχρονικά τους αγώνες είναι: κάμνουμε αυτό που θεωρούμε ορθό, και διευκολύνουμε και άλλους που το υποστηρίζουν να κάμουν το ίδιο. Δρούμε ως καταλύτες του εφικτού. Με την συνεργασία και την συμπραξία είναι που διεξάγονται οι πολιτικές μάχες, όχι με τα παράπονα προς τον λαό πως τάχα είναι "τεμπέλης" ή "ανάξιος".

Κάτι που συχνά ξεχνούμε είναι η ψυχοδυναμική του λαού μας - και αυτό ισχύει για όλους τους λαούς, όχι μόνο τον δικό μας. Σε αυτό που ονομάζεται η "μάζα" (μισώ αυτόν το όρο της πολιτικής αλλά κάποτε εκφράζει μια έννοια χρήσιμη, φτάνει να μην την χρησιμοποιούμε υποτιμητικά για τον κόσμο), η αριθμητικά μεγάλη μάζα του πληθυσμού σχεδόν πάντα χαρακτηρίζεται από μια ενστικτώδη και ασυνείδητη "σοφία της αδράνειας". Δηλαδή συμμετέχει μες την πολιτική ζωή συνήθως με τρόπο που να του κοστίζει (φαινομενικά) το ελάχιστο σε χρόνο και προσπάθεια, και ζυγίζει ανά πάσα στιγμή το τι είναι εφικτό. Αν μια αλλαγή φανεί εφικτή, την υποστηρίζει. Αν όχι, κάθεται "στα βραστά" του και περιμένει. Η ΔΙΚΗ μας δουλειά είναι να αλλάζουμε τις συνθήκες ώστε αυτό που είναι σήμερα ανέφικτο αύριο να είναι εφικτό - η τουλάχιστον να είναι αρκετά έντονα ευκταίο, επιθυμητό, ώστε να κινητοποιεί τους ανθρώπους.

Προκύπτουν και οι σπάνιες ιστορικές στιγμές όπου η λεγόμενη ομαλότητα ξεσχίζεται, ο λαός ξαφνικά μπαίνει συνειδητά και μαζικά στις κινητοποιήσεις, και με το μεγαλείο της δύναμης του καθώς και με την αυταπάρνηση και τις θυσίες του γράφει Ιστορία. Εκείνες είναι οι στιγμές όπου σε πέντε μέρες μπορούν να επιτευχθούν κοινωνικές νίκες που δεν ήταν κατορθωτές για πέντε δεκαετίες. Η δουλειά μας ΔΕΝ είναι να "πατήσουμε το κουμπί" για να εμφανιστεί ξαφνικά ο λαός αφυπνισμένος και ηλεκτροδοτημένος στο προσκήνιο της Ιστορίας... όχι. Η δουλειά μας είναι να στήνουμε, να διασφαλίζουμε, να κτίζουμε και να βελτιώνουμε διαρκώς πολιτικοκοινωνικά ΟΧΗΜΑΤΑ που θα τα αρπάξει, θα τους δώσει σάρκα και οστά, θα τα αντιγράψει και πολλαπλασιάσει την κατάλληλη στιγμή ο κινητοποιημένος λαός. Και με αυτά τα οχήματα θα επιφέρει τις κοινωνικές αλλαγές. Τα οχήματα αυτά μπορούν να είναι πολλών ειδών οργανώσεις, θεσμοί, ομάδες δράσης, ενημέρωσης, δίκτυα γνώσης, συμβούλια άμεσης δημοκρατίας, και ό,τι άλλο χρειάζεται ο αγώνας (ανάλογα με τις συνθήκες προκύπτουν ανάγκες για δημοσιεύσεις, συγκεντρώσεις, νομική υπεράσπιση, ένοπλη άμυνα, εκλογικές αναμετρήσεις κοκ. - αυτά τυγχάνουν χειρισμού όπως και όταν προκύπτουν ανάλογα με τις καμπές του αγώνα).

Στο σήμερα, στο εδώ και τώρα, το πιο χρήσιμο έργο ενώπιον μας είναι το να κτίζουμε αυτά τα οργανωτικά οχήματα. Και το να επενδύουμε τον χρόνο και την ελπίδα μας στη διατήρηση και βελτίωση τους ώστε να διασφαλίζεται πως θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν αν και όταν έλθει η ώρα της μαζικής κινητοποίησης.

Αυτή η εργασία είναι ταυτόχρονα η πιο δύσκολη αλλά και η πιο γλυκειά, η πιο αποδοτική πτυχή του αγώνα. Εδώ είναι που κτίζονται οι σχέσεις συναγωνιστών και συντρόφων, συνεργατών, συνοδοιπόρων, εραστών και φίλων που μπορούν να διαρκέσουν για ολόκληρη ζωή.

Ο μόνος τρόπος να κινηθεί μπροστά η ΠΟΔ τώρα, μετά που έκαμε τα πρώτα της σημαντικά βήματα, είναι να δώσει στον κόσμο της την ευκαιρία να εμπλακεί σε αυτές τις εργασίες με νόημα. Χρειάζεται να μετατρέψουμε την ηλεκτρονική μας δικτύωση σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ατόμων και συναγωνιστών που συναντιούνται πρόσωπο με πρόσωπο, που συνομιλούν και ΑΚΟΥΟΥΝ ο ένας τον άλλο, θέτουν κοινούς σκοπούς και στόχους και εμπλέκονται σε συνεργασία για να τους υλοποιήσουν.

Θα ήθελα πολύ να κουβεντιάσουμε για το πως θα υλοποιηθούν αυτά τα επόμενα βήματα!

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου, 2018
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 11 September 2011

Πορεία και Συλλαλητήριο ~ Έρχεται η 12η Σεπτεμβρίου


8μμ, Συγκέντρωση στην Πλατεία Ελευθερίας

8:30, Ειρηνική Πορεία προς το Προεδρικό

9μμ. Παγκύπριο Συλλαλητήριο στο Προεδρικό
Αγνοείστε κάθε ανακοίνωση «ακύρωσης»!
Το κάλεσμα σε βίντεο:
Δευτέρα 12 Σεπτ. - Όλοι έξω από το Προεδρικό

{κλικ}

{κλικ}

Δευτέρα 12 Σεπτ. - Όλοι έξω από το Προεδρικό
http://www.youtube.com/watch?v=Zq6xnV8hx6o

Το βίντεο είναι παραγωγή της Γροθιάς TV, αδελφής οργάνωσης της ομάδας Εμπροσθοφύλακας.

Τελευταίες Ειδήσεις:

ο- Στην ιστοσελίδα που έφτιαξαν οι συναγωνιστές μας γιά την 12 Σεπτεμβρίου, περισσότερα από 7,500 άτομα δηλώνουν ότι θα θα έλθουν στη διαδήλωση!
http://www.facebook.com/event.php?eid=188373421228139

ο- Η Παγκύπρια Ομοσπονδία Φοιτητικών Ενώσεων (ΠΟΦΕΝ) εξέδωσε ανακοίνωση που καταδικάζει τους χειρισμούς της Κυβέρνησης και αναφέρεται στις "αδιαμφισβήτητες πολιτικές ευθύνες που βαραίνουν τον Πρόεδρο Χριστόφια", και τον καλεί "να παραιτηθεί για την ανικανότητα και τους εγκληματικούς χειρισμούς του είτε ήξερε, είτε δεν ήξερε τι έκανε":
http://www.pofen.net/articles/view/marikatathesixristofia

ο- Διάφορες φοιτητικές ομάδες εξέδωσαν κάλεσμα γιά Αποχή από τα μαθήματα τη Δευτέρα στις 12 το μεσημέρι, και καλούν τον κόσμο στην Πορεία και Συλλαλητήριο τη Δευτέρα νύκτα.

o- Κυκλοφορεί πλατειά η πληροφορία πως τα πιο πολλά κόμματα έχουν εκδώσει ανεπίσημο κάλεσμα προς τα μέλη τους να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις της 12ης Σεπτεμβρίου.

ο- Ήδη γίνονται διευθετήσεις με την Αστυνομία για την ομαλή εξέλιξη της ειρηνικής Πορείας και για την καλή διαχείριση θεμάτων που τυχόν προκύψουν όπως τροχαία κίνηση, προβοκάτορες, κλπ.

ο- Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ διαφόρων πτερύγων των διαδηλωτών για πολλά και διάφορα, και ότι η συνεργασία μας σε κάποιους τομείς πάει πολύ καλά ενώ σε άλλους χωλαίνει. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει καθαρή συμφωνία μεταξύ όλων των κύριων συντελεστών για Πορεία και Συλλαλητήριο την 12η Σεπτεμβρίου - γι' αυτό και κάθε ανακοίνωση ή φήμη «ακύρωσης» πρέπει να αγνοηθεί!


Θα σας δούμε στους δρόμους.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 24 July 2011

Ο Ζακ Στεφάνου στο Προεδρικό με τους διαδηλωτές: Δευτέρα, 25 Ιουλίου

Ο πολύ δημοφιλής τραγουδιστής και τραγουδοποιός Ζακ Στεφάνου φτάνει στην Κύπρο γιά να ενωθεί με τους διαδηλωτές στο Προεδρικό. Φέρνει τη συμπαράσταση του στις οικογένειες των νεκρών και με την παρουσία του στις εκδηλώσεις πένθους και οργής που συνεχίζονται επί δύο εβδομάδες στο Προεδρικό δηλώνει την αλληλεγγύη του με τον κόσμο που διαδηλώνει εκεί.

Ο Κώστας Τσαγγαρίδης, ένας από τους εθελοντές που βοηθούν στη διοργάνωση των εκδηλώσεων, δήλωσε ότι είναι σε επαφή με τον Ζακ Στεφάνου γιά ακριβώς αυτό το σκοπό. Μέσω του ο Ζακ Στεφάνου διεμήνυσε ότι μέρος της παρουσίασης του στη διαδήλωση αύριο θα είναι μελοποιημένοι στίχοι που είχαν γράψει οι δίδυμοι ήρωες Χρήστος και Μίλτος Χριστοφόρου που φονεύθηκαν στην καταστροφική έκρηξη που έγινε στο Ζύγι.

Μεγάλο Συλλαλητήριο
8μμ Δευτέρα, 25 Ιουλίου
στο Προεδρικό

Δύο Εβδομάδες στην Πύλη του Προεδρικού

Κλείνουν δύο εβδομάδες τη Δευτέρα από την έκρηξη που σάρωσε τα πάντα. Και επίσης δύο εβδομάδες καθημερινών διαδηλώσεων συνολικώς πολλών χιλιάδων λαού στο Προεδρικό, όπου το πένθος και η οργή των αγανακισμένων απαιτεί:
1. Παραίτηση του Προέδρου.
2. Άμεσο διορισμό διερευνητικής επιτροπής με ουσιαστικές εξουσίες (γιά Δικαστικού κύρους διατάγματα επί μαρτύρων και τεκμηρίων), αποτελούμενη από καταξιωμένους νομικούς με εξειδικευμένο προσωπικό (ανιχνευτές, γραμματεία, κλπ), επαρκή κονδύλια και σαφή στόχο την κατηγορία, δίκη και τιμωρία των ενόχων γιά το έγκλημα στο Ζύγι που σκότωσε κόσμο και κατέστρεψε την οικονομία μας.
Επί δύο εβδομάδες έξω από το Προεδρικό, οι συνολικά δεκάδες χιλιάδες ειρηνικοί διαδηλωτές:
ο- επιβιώσαμε μία νύκτα βάρβαρης επίθεσης με όλμους δακρυγόνων και επίθεση με τεθωρακισμένα και ρόπαλα κατόπιν διαταγής από το Προεδρικό (Τρίτη, 12 Ιουλίου).
ο- διατηρήσαμε την ειρήνη τη νύκτα που ο Πρόεδρος και το κόμμα του προσπάθησαν να αρχίσουν εμφύλιο πόλεμο ρίχνοντας παρακρατικούς τραμπούκους και απλό λαό εναντίον των διαδηλωτών ελπίζοντας να σκοτωθούμε μεταξύ μας με μαχαίρια και πέτρες (Τρίτη, 19 Ιουλίου).
ο- επικρατήσαμε και αντικρούσαμε ειρηνικά προσπάθεια κατάληψης της διαδήλωσης από απειθάρχητους υποστηρικτές εθνικιστικού σωβινιστικού κόμματος,
και, πιό σημαντικό από όλα
ο- λειτουργούμε καθημερινά ανοικτό βήμα όπου εκφράζονται οι απλοί άνθρωπο από το μικρόφωνο, μιά σύγχρονη ενσάρκωση της Αγοράς και Εκκλησίας του Δήμου.
Μέχρι στιγμής οι διαδηλώσεις μας έχουν επιτύχει:
ο- παραίτηση του Υπουργού Αμύνης και του Αρχηγού της ΕΦ (πριν καν φθάσουμε στην Πύλη του Προεδρικού!).
ο- παραίτηση του Υπουργού Εξωτερικών.
ο- αποκάλυψη του βάρβαρου και βίαιου κομματικού παρακράτους που σταθμεύει στο Προεδρικό.
ο- τελεσίγραφο του συγκυβερνώντος ΔΗΚΟ γιά ανασχηματισμό της Κυβέρνησης.
ο- δηλώσεις από μικρότερα κόμματα και επώνυμους πολιτικούς γιά παραίτηση του Προέδρου.
ο- αποδοχή από το κυβερνών ΑΚΕΛ της ανάγκης γιά άμεσο ανασχηματισμό.
Δεν σταματούμε εδώ!
Ελάτε μαζί μας να διαδηλώσουμε μαζί ειρηνικά ξανά:
8μμ Δευτέρα, 25 Ιουλίου
στο Προεδρικό

"Χριστόφια Παραιτήσου - Εσύ και οι Υπουργοί σου!"



* * *


Ανανέωση !

της Δρος Νικολέττας Χριστοδούλου, cnikoleta@hotmail.com

ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ – ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΩΝ:
ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ

Δρ. Νικολέττα Χριστοδούλου
Λέκτορας, Μελέτη Αναλυτικών Προγραμμάτων και Διδασκαλία
Συντονίστρια ερευνητικού έργου «Η προφορική ιστορία της Κύπρου»


Είμαστε έξω από το προεδρικό κάθε βράδυ γιατί τιμούμε τη μνήμη των νεκρών δολοφονηθέντων και γιατί ζητούμε, προς το παρόν, ανανέωση, ξεκινώντας με την παραίτηση του Δημήτρη Χριστόφια και των Υπουργών του, οι οποίοι είναι όλοι συνυπεύθυνοι, είτε το γνώριζαν είτε όχι, γιατί η δουλειά τους είναι να γνωρίζουν ζητήματα τέτοιας βαρύτητας (εδώ μιλούμε για ορολογιακή βόμβα και όχι για μια μπάλα που απλά πετάχτηκε σε ένα άδειο χωράφι), σχετικά με το τελευταίο μαζικό έγκλημα που έγινε στον τόπο μας. Όμως όπως λέμε εμείς οι ίδιοι στα συνθήματά μας, «Μια παραίτηση δεν είναι αρκετή» και σίγουρα ούτε και δύο, ούτε και τρείς, ούτε και αυτή του ίδιου του Χριστόφια δεν είναι αρκετή, αφού θέλουμε να πληρώσει τα σπασμένα του προτού φύγει. Ομολογώ ότι όσο περνούν οι μέρες εγώ και κάποιοι φίλοι, και είμαι σίγουροι οι περισσότεροι από εμάς, είμαι προβληματισμένη και κάθε μέρα που περνά προβληματίζομαι περισσότερο.

Μετά από συζητήσεις που είχα με διάφορους αυτές τις μέρες κατάλαβα ότι κάποιοι “καθαρά” γαλουχημένοι “ΑΚΕΛικοί” το πήραν παντελώς κομματικά και νομίζουν ότι κάποιοι βρήκαν απλά αφορμή να κατεβάσουν τον Πρόεδρο από την καρέκλα και δεν χαμπάρισαν, λόγω της τύφλας τους, τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Δεν πήραν χαμπάρι ότι έγινε ένα έγκλημα, έστω εξ’ αμελείας ή κωλυσιεργίας ή ανικανότητας λήψης σοβαρών αποφάσεων (γιατί εδώ πρόκειται για το να μπορείς να είσαι ηγέτης μιας χώρας και όχι να παίζεις μονόπολη) και ότι καταστράφηκε η οικονομία μιας χώρας και οι κόποι και οι μόχθοι των ανθρώπων της να ανικοδομήσουν τη χώρα μετά από τα διάφορα δεινά που πέρασε. Δεν μας ήρθε, έτσι απλά, ένα πρωινό, να ζητήσουμε την παραίτησή του. Επίσης δεν συγκεντρωνόμαστε κάθε βράδυ έξω από το Προεδρικό επειδή είναι της μόδας, όπως έχω ακούσει μερικούς να λένε, και ζηλεύοντας κι εμείς τους Ισπανούς και τους Ελλαδίτες κάναμε το Κίνημα των Αγανακτισμένων γιατί απλά θέλουμε σημασία. Εμείς δεν κάναμε το Κίνημα των Αγανακτισμένων, αλλά το Κίνημα των Αποφασισμένων.

Η αγανάκτισή μας και οι αποφασιστικότητά μας βρίσκεται στο ότι
1. είμαστε πια νέα γενιά και δεν περνούν σε εμάς τα του παρελθόντος και
2. δεν μας εκφράζουν αυτά τα ξεπερασμένα κομματικά τους.

Και επειδή η σημερινή εποχή ευνοεί απόλυτα και διευκολύνει την αυθόρμητη και ανοργάνωτη συγκέντρωση και μαζική αντίδρασή μας, λόγω της κατάστασης γύρω μας και το παγκόσμιο αίτημα για δημοκρατία και του εύκολου τρόπου που έχουμε να οργανωνόμαστε, να κοινωνικοποιούμαστε και να ενημερωνόμαστε (όχι πια μέσα από κόμματα που κάνουν πλύση εγκεφάλου και φανατίζουν και τυφλώνουν, αλλά μέσα από το διαδίκτυο που διευκολύνει την ενημέρωση και την έκφραση), δεν σηκώνουμε πλέον άλλες παρωχημένες αντιλήψεις και νοοτροπίες. Θέλουμε μια κοινωνία πιο υγιή και αυτό θέλουμε να ξεκινήσει από ΤΩΡΑ...όχι αύριο. Ο σημερινός πρόεδρος φταίει, είτε έμμεσα είτε άμεσα, και δεν το παραδέχεται. Έφταιξαν και άλλοι. Απλά είναι αρκετά άτυχος που εξελέγηκε πρόεδρος στην εποχή μας, γιατί εμείς σήμερα ξυπνήσαμε, έχουμε τους τρόπους και τη δύναμη και τη δικτύωση πέραν από τα κόμματα και αυτό μας κάνει πιο ελεύθερους να σκεφτούμε, να αποφασίσουμε και να οργανωθούμε, από άτομα σε ομάδες. Και επειδή στο νησί μας συνέβηκε πριν μια εβδομάδα κάτι πάρα πολύ τραγικό, απαιτούμε ΣΗΜΕΡΑ όπως αναληφθούν ευθύνες (έστω και αν παλιά δεν αναλαμβάνονταν...ποσός δεν μας ενδιαφέρει εμάς σήμερα αυτό και από τούδε και στο εξής πρέπει να γίνει μάθημα για όλους ανεξαιρέτως να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, πολιτικές, ποινικές ή άλλες) και να αρχίσουν να γίνονται πράγματα για το μέλλον μας. Δεν ξεχνούμε το Κυπριακό πρόβλημα και συνεχίζουμε για την επίλυσή του, αλλά πρέπει πλέον να αναλαμβάνονται και οι ευθύνες για το σήμερα παρά μόνο να κρυβόμαστε πίσω από το κυπριακό πρόβλημα.

Και επειδή η ζωή συνεχίζεται και σύντομα δεν θα έχουμε πια την πολυτέλεια να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε στο προεδρικό, λόγω των υποχρεώσεων του καθενός, ήδη εδώ και 10 μέρες βάλαμε τη ζωή μας σε παύση, επιβάλλεται να πάρουμε κάποιες αποφάσεις.

Δεν πρέπει αυτή η κατάσταση που δημιουργήσαμε να σβήσει και σιγά σιγά να χαθεί. Πρέπει να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο. Πρέπει να δούμε τι ζητούμε και τι θέλουμε να κάνουμε στη συνέχεια.

Με τις συγκεντρώσεις μας δεν χάνουμε τον καιρό μας, έστω και αν δεν παραιτηθεί κανένας άλλος από την κυβέρνηση. Έχουμε θέσει τις βάσεις για αλλαγή, πολιτική και κοινωνική αλλαγή, και πρέπει να το συνεχίσουμε αυτό είτε οργανωμένα, είτε ως υπεύθυνοι, ανοργάνωτοι, δημοκρατικοί πολίτες που μπορούμε να επικοινωνούμε και να οργανωνόμαστε μέσω facebook και με άλλους παρόμοιους τρόπους. Και έχουμε θέσει πάρα πολύ γερές βάσεις γιατί ήρθαμε εδώ με την θέλησή μας, γιατί αγανακτήσαμε, μπουχτίσαμε δεν σηκώνουμε άλλα. Δεν είμαστε εδώ γιατί μας το επέβαλε ή υπόβαλε κάποιος. Ήρθαμε γιατί είμαστε υπεύθυνοι, ελεύθεροι, κριτικοί πολίτες και άνθρωποι, άτομα σε μια κοινωνία που νοιάζονται για το κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο για τον εαυτό τους. Εδώ είναι που έχει χάσει και το νόημά της η αριστερά: είναι πρωτάκουστο ο ΛΑΟΣ (λέξη και παράγωγά της που χρησιμοποιεί πάρα πολύ η αριστερά) να είναι έξω στους δρόμους και οι Κύριοι της Αριστεράς της Κύπρου να είναι μέσα στα σπίτια τους χωρίς να αντιλαμβάνονται τι έχουν κάνει στον λαό. Με αυτή την έννοια είμαστε—εμείς, ο λαός στους δρόμους που επαναστατήσαμε και συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλον και παλεύουμε όλοι μαζί ενώνοντας δυνάμεις και φωνή—πιο αριστεροί από αυτούς με τις γραβάτες. Όλα τα άλλα είναι λόγια και σας αφήνω να προβληματιστείτε από μόνοι σας. Το κράτος μας με τις κομμουνιστικές του πεποιθήσεις ενάντια στον λαό του και στο λαϊκό αίσθημα.

Ξέρετε, είναι και λίγο αστείο. Σκεφτείτε το εξής: Αυτό που ζούμε σήμερα, το μαζικό και αυθόρμητο, εδώ και δέκα μέρες, είναι πρωτοφανές για όλους αυτούς. Διερωτούνται ποιοι είμαστε. Από που βρεθήκαμε, ακριβώς επειδή δεν ήρθαν αντιμέτωποι ξανά με μια τέτοια κατάσταση στα ιστορικά της Κύπρου, τουλάχιστον όχι τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Ίσως η προηγούμενη φορά να ήταν το πραξικόπημα, η εισβολή του 1974 ή οι διαδηλώσεις επί Αγγλοκρατίας. Εμείς δεν είμαστε ακριβώς συγγενείς θυμάτων κάποιας εθνικής τραγωδίας όπως αυτής στη ναυτική βάση στο Μαρί, το αεροπορικό δυστύχημα της Ήλιος, συγγενείς αγνοουμένων κλπ. (τουλάχιστον όχι στην πλειοψηφία μας ούτε αναφορικά με τον σκοπό των συγκεντρώσεών μας). Ποιοί είμαστε, λοιπόν; «Ποιοι είναι;» διερωτούνται αυτοί. «Τι είναι αυτό το πρωτοφανές πράγμα;» Είναι ταραχοποιά στοιχεία, είναι χίππηδες, είναι ακροδεξιά στοιχεία, αναρχικοί, φασίστες, κομμουνιστές, χούλιγκαν, άνεργοι, άστεγοι; Ποιοί είναι; Δεν έχουν το λεξιλόγιο για εμάς, για να μας βάλουν σε κατηγορίες ή σε κάποιο γκρουπ και αναμασούν το παλιό τους τροπάριο...πραξικοπηματίες, φασίστες κ.ο.κ.

ΟΧΙ! Είμαστε απλοϊκοί πολίτες, ανοργάνωτοι, αυθόρμητοι, πες μας όπως θες. Είμαστε ειρηνικοί, απόδειξη ότι δεν έχουν γίνει επεισόδια μέχρι τώρα, εκτός από την πρώτη Τρίτη που ήταν μετά από προκλήσεις κάποιων άλλων. Ακόμα και κάποιες ακραίες οργανώσεις που τόλμησαν να παρευρεθούν οργανωμένα στον χώρο των Αποφασισμένων Πολιτών κατάλαβαν ότι δεν χωρούν οι δικές τους ακραίες φανατισμένες συγκεντρώσεις ανάμεσά στο πλήθος των Αποφασισμένων και αποχώρισαν από τις συναντήσεις. Οι ακραίοι κατάλαβαν ότι δεν έχουν χώρο οι δογματισμοί και οι φανατισμοί εδώ και ότι δεν είμαστε κι εμείς ένα από τα ίδια.

Ποιοι είμαστε λοιπόν; Είμαστε άτομα που εργαζόμαστε, που έχουμε κοινωνικές και άλλες υποχρεώσεις, που σκεφτόμαστε και προβληματιζόμαστε και μας βαραίνει η συνείδηση και το ΧΡΕΟΣ μας απέναντι στους συμπολίτες μας, στον τόπο μας, στα παιδιά μας και στις μελλοντικές γενιές. Μας βαραίνει το ΧΡΕΟΣ μας ακόμα και απέναντι σε αυτούς που μας παρεξήγησαν και νομίζουν ότι είμαστε αναρχικοί και απλά κάνουμε πικ-νικ έξω από το προεδρικό, να τους κάνουμε να καταλάβουν ότι δεν μας νοιάζουν τα κόμματά τους και οι αντιλήψεις τους, αλλά το καλό των πολιτών και η κοινωνία μας. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! Ελάτε να τους ξυπνήσουμε! Η επανάστασή μας, πλέον, αφορά την αλλαγή του καθεστώτος, την απαλλαγή από την διαφθορά και την απαίτησή μας για άξιους πολιτικούς ηγέτες και εμπνευστές. Δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι είναι τόσο κομματικοποιημένοι που τα βλέπουν όλα μέσα από το κόμμα τους και νομίζουν ότι όλοι έτσι τα βλέπουν. Ε, ΕΛΕΟΣ πια!!! Η ζωή δεν είναι κόμμα. ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΜΑΣ επιτέλους με τα κόμματά σας και τις εμμονές σας. Δέστε έξω από το αναθεματισμένο το κομματόκουτό σας!

Και ακριβώς επειδή δεν είμαστε αποτυχημένοι και περιθωριακοί, αλλά το αντίθετο, κι επειδή το επίπεδό μας το δείξαμε (δεν το είπαμε, όπως κάνουν όλοι αυτοί οι πολιτικοί) όλες αυτές τις μέρες, έχουμε ευθύνη να τους πάρουμε από το χέρι και να τους δείξουμε, σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνουν, ή να απαιτήσουμε, αν καταλαβαίνουν και απλά κάνουν τις πάπιες, γιατί εμείς ξέρουμε, φαίνεται, καλύτερα, ενώ αυτοί δεν χαμπαρίζουν, τι πρέπει να γίνει.

Κάποιες εισηγήσεις για το τι πρέπει να γίνει και το τι πρέπει να τους πούμε τις έχουμε συνοψίσει σε ένα Έγγραφο-Αίτημα (petition) που θέλουμε να στείλουμε σύντομα για υπογραφές και να σταλεί στον πρόεδρο Χριστόφια και όλους τους πολιτικούς:
1. ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΑΣ ΘΕΣΗ, ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΤΩΡΑ (ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ) ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΡΑΞΑΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΕΛΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΠΕΣΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

2. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΗΣΑΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΣΕ ΚΡΙΣΗ, ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

3. ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ.

4. ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ.

5. ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. ΑΛΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΑΝΕ ΜΕΣΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ... ΖΗΤΟΥΜΕ ΥΓΙΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΥΣΤΟΛΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.

6. ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ, ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΙΚΑΝΑ, ΟΡΕΞΑΤΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΑΝΟΙΚΤΟΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΟΛΛΩΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ, ΑΞΙΕΣ, ΟΡΑΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ. ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

7. ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ, ΙΣΩΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΜΥΝΑ. ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.

8. ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΜΕΣΑ. ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΤΟΥΝ ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ.

9. ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ.
Τελειώνω, λέγοντας ότι αυτή η «Αγορά του Δήμου» έξω από το προεδρικό, μας έχει δώσει τον χώρο, την έμπνευση, τη δύναμη και τη στήριξη να εργαστούμε είτε οργανωμένα είτε ανοργάνωτα, πλέον, αρθρογραφώντας, μιλώντας, συζητώντας, προβληματίζοντας εμάς τους ίδιους και τους άλλους, κανονίζοντας συναντήσεις κατά διαστήματα ή μέσα από τον ιστοχώρο, στέλλοντας φυλλάδια, κάνοντας δημοσκοπήσεις και δημοψηφίσματα για να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την ΑΛΛΑΓΗ. Ταυτόχρονα, δεν είμαστε μια «δεξαμενή σκέψης» που προέκυψε από πολιτικά, κοινωνικά ή άλλα συμφέροντα. Είμαστε μια δυναμική, αυθόρμητη ομάδα που απλά δεν μπορεί να αντέξει άλλο την αδικία και την κοροϊδία και που αναζητά πολιτικούς που να νοιάζοντια για τον λαό, την ασφάλειά του, την πρόοδό του και την ποιότητα ζωής του. Τώρα, ξέρουμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας. Είμαστε χιλιάδες...είμαστε πάμπολλοι και θέλουμε αλλαγή.

Και κάτι τελευταίο. Σε όσους μας προσβάλλετε λέγοντας ότι δρούμε με βάση τον κομματισμό και τον φανατισμό, λέμε: Δεν μας ενδιαφέρουν τα κόμματά σας. Εσείς δογματίζετε και φανατίζετε με παρόμοιο τρόπο όπως θεσμοί σαν και την εκκλησία και προσπαθείτε να έχετε φανατισμένο ποίμνιο και οπαδούς για να μην χάσετε την δουλειά σας. Οι πραγματικοί πολιτικοί δεν είναι έτσι, είναι εμπνευστές και ηγέτες που ενώνουν τον λαό, παρά να τον διαχωρίζουν. Δεν μας ενδιαφέρουν τα δόγματα και τα κόμματά σας. Αρκετά ρουφήξατε από εμάς. Θέλουμε να ζούμε σε μια υγιή κοινωνία, όχι μεσαιωνική ή δικτατορική ή επιλεκτική, όπου μας σέβονται και δεν χτίζουν πάνω στους κόπους μας και μετά με ένα εκρηκτικό μας αποτελειώνουν, γιατί ξέχασαν ή δεν σκέφτηκαν ή δεν πρόλαβαν να αποφασίσουν ή δεν ήξεραν, και τα διαλύουν όλα. Κάνατε λάθος που μας υποτιμήσατε. Δεν μετρούνται όλα με κριτήριο το κόμμα σας. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΤΕ, ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΤΕ ΜΕΣΑ. Από σήμερα μπορείτε να αρχίσετε να σκέφτεστε ότι το ποίμνιό σας το χάσατε και οι καρέκλες σας τρίζουν και ίσως μείνετε χωρίς δουλειά (δεν είναι μόνο ο λαός που πρέπει να φοβάται ότι κινδυνεύει). Να θυμάστε ότι Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ και αν τον καταστρέψετε καταστρέφεστε κι εσείς μαζί του. Από το μέτωπο των αποφασισμένων με προβληματισμό, έννοια, αγωνία και εδιαφέρον για εμένα, το ποδήλατό μου, τον συνάνθρωπό μου και την κοινωνία μας. Γειά σας.


21 Ιουλίου 2011
Δρ. Νικολέττα Χριστοδούλου




Από την Ομάδα Σύνταξης:
Το κείμενο παρουσιάστηκε ως ομιλία από την Δρα. Νικολέττα Χριστοδούλου ενώπιον του κόσμου που συναθροίζεται κάθε νύκτα στο Προεδρικό στα πλαίσια της νέας μορφής δημοκρατικής Αγοράς που λειτουργεί εκεί ως μέρος της συνεχιζόμενης λαϊκής διαμαρτυρίας.

* * *


Saturday, 23 July 2011

Στο Προεδρικό την Δευτέρα, 25 Ιουλίου, 8μμ

Δύο Εβδομάδες στην Πύλη του Προεδρικού

Μεγάλο Συλλαλητήριο
8μμ Δευτέρα, 25 Ιουλίου
στο Προεδρικό

Κλείνουν δύο εβδομάδες τη Δευτέρα από την έκρηξη που σάρωσε τα πάντα. Και επίσης δύο εβδομάδες καθημερινών διαδηλώσεων συνολικώς πολλών χιλιάδων λαού στο Προεδρικό, όπου το πένθος και η οργή των αγανακισμένων απαιτεί:
1. Παραίτηση του Προέδρου.
2. Άμεσο διορισμό διερευνητικής επιτροπής με ουσιαστικές εξουσίες (γιά Δικαστικού κύρους διατάγματα επί μαρτύρων και τεκμηρίων), αποτελούμενη από καταξιωμένους νομικούς με εξειδικευμένο προσωπικό (ανιχνευτές, γραμματεία, κλπ), επαρκή κονδύλια και σαφή στόχο την κατηγορία, δίκη και τιμωρία των ενόχων γιά το έγκλημα στο Ζύγι που σκότωσε κόσμο και κατέστρεψε την οικονομία μας.
Επί δύο εβδομάδες έξω από το Προεδρικό, οι συνολικά δεκάδες χιλιάδες ειρηνικοί διαδηλωτές:
ο- επιβιώσαμε μία νύκτα βάρβαρης επίθεσης με όλμους δακρυγόνων και επίθεση με τεθωρακισμένα και ρόπαλα κατόπιν διαταγής από το Προεδρικό (Τρίτη, 12 Ιουλίου).
ο- διατηρήσαμε την ειρήνη τη νύκτα που ο Πρόεδρος και το κόμμα του προσπάθησαν να αρχίσουν εμφύλιο πόλεμο ρίχνοντας παρακρατικούς τραμπούκους και απλό λαό εναντίον των διαδηλωτών ελπίζοντας να σκοτωθούμε μεταξύ μας με μαχαίρια και πέτρες (Τρίτη, 19 Ιουλίου).
ο- επικρατήσαμε και αντικρούσαμε ειρηνικά προσπάθεια κατάληψης της διαδήλωσης από απειθάρχητους υποστηρικτές εθνικιστικού σωβινιστικού κόμματος,
και, πιό σημαντικό από όλα
ο- λειτουργούμε καθημερινά ανοικτό βήμα όπου εκφράζονται οι απλοί άνθρωπο από το μικρόφωνο, μιά σύγχρονη ενσάρκωση της Αγοράς και Εκκλησίας του Δήμου.
Μέχρι στιγμής οι διαδηλώσεις μας έχουν επιτύχει:
ο- παραίτηση του Υπουργού Αμύνης και του Αρχηγού της ΕΦ (πριν καν φθάσουμε στην Πύλη του Προεδρικού!).
ο- παραίτηση του Υπουργού Εξωτερικών.
ο- αποκάλυψη του βάρβαρου και βίαιου κομματικού παρακράτους που σταθμεύει στο Προεδρικό.
ο- τελεσίγραφο του συγκυβερνώντος ΔΗΚΟ γιά ανασχηματισμό της Κυβέρνησης.
ο- δηλώσεις από μικρότερα κόμματα και επώνυμους πολιτικούς γιά παραίτηση του Προέδρου.
ο- αποδοχή από το κυβερνών ΑΚΕΛ της ανάγκης γιά άμεσο ανασχηματισμό.
Δεν σταματούμε εδώ!
Ελάτε μαζί μας να διαδηλώσουμε μαζί ειρηνικά ξανά:
8μμ Δευτέρα, 25 Ιουλίου
στο Προεδρικό

"Χριστόφια Παραιτήσου - Εσύ και οι Υπουργοί σου!"



* * *


Tuesday, 19 July 2011

Στο Προεδρικό Τρίτη Νύκτα, η Έννατη κατά Σειρά

Οι Ειρηνικές Διαμαρτυρίες Συνεχίζονται
15.000 ψες στο Προεδρικό



Παρ' όλες τις απειλές γιά βία, επιθέσεις, συγκρούσεις και αιματοχυσία που προέρχονται από το καθεστώς Χριστόφια και το κόμμα του, οι "αγανακτισμένοι" της Πλατείας Προεδρικού ανανέωσαν την υπόσχεση τους γιά μαζική παρουσία απόψε 8μμ, Τρίτη, 19 του μηνός στον κυκλικό κόμβο της Πλατείας Προεδρικού (Πλατεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων).

Πρός αποφυγήν όποιας επαφής με τους τραμπούκους και προβοκάτορες του Προέδρου καλούνται οι διαδηλωτές να προσέλθουν από την Λεωφόρο Αθαλάσσας, την Λεωφόρο Στροβόλου και την Κυριάκου Μάτση.
Να αποφύγουν εντελώς την οδό Προεδρικού /Δημοσθένη Σεβέρη, τους Αγίους Ομολογητές και το Πάρκο Προεδρικού.
Ο Σύνδεσμος Δημοκρατικών Αντιστασιακών Λευκωσίας κάλεσε τον Πρόεδρο να αναβάλει την εκδήλωση του στο Προεδρικό απόψε γιά λόγους ειρήνης και ενότητας (αναδημοσιεύουμε την είδηση πιό κάτω). Μαζί τους και άλλοι πολιτικοί (βουλευτές, πρώην υπουργοί) έκαμαν παρόμοια έκκληση προς τον Πρόεδρο.

Επίσης, το ΕΛΑΜ ανακοίνωσε επίσημα πως ΔΕΝ θα"συμμετάσχει στις εκδηλώσεις αντίδρασης έξω από το Προεδρικό Μέγαρο διότι αρνείται να εμπλακεί με οποιονδήποτε τρόπο στην πολιτική προβοκάτσια":
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2011/07/blog-post_9238.html

Οι εθελοντές στην Πλατεία Προεδρικού είναι σε καλή επαφή με την Αστυνομία και προσπαθούν να κερδίσουν την υπόσχεση της γιά προστασία της εκδήλωσης - αναμένουμε πως θα πράξει το καθήκον της γιά το καλό όλων. Δεν θέλουμε συγκρούσεις και τραμπουκισμούς από οποιαδήποτε παράταξη απόψε.

Ανακοινώθηκε το εξής:
"Μόλις πριν μερικές ώρες έκλεισε το πρώτο σκέλος των διαπραγματεύσεων μας με το Γραφείο Επιχειρήσεων της Αστυνομίας. Και οι δύο πλευρές σε πολύ φιλική ατμόσφαιρα εκφράσαμε την επιθυμία μας γιά συνεργασία ώστε να αποφευχθούν συγκρούσεις και επεισόδια την Τρίτη νύκτα κατά τη διάρκεια των δύο εκδηλώσεων που θα γίνουν στο Προεδρικό.

Δώσαμε στην Αστυνομία τρεις προτάσεις:
1. Να χωριστούν γεωγραφικά οι δύο χώροι ώστε να μην υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ των δύο χώρων εκδηλώσεων. Οι διαδηλωτές να παραμείνουν στον κυκλικό κόμβο Προεδρικού όπου μαζευόμαστε ειρηνικά κάθε βράδυ, ενώ οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση μνήμης γιά το Πραξικόπημα να μεταβούν από την άλλη πύλη που είναι και η επίσημη είσοδος του Προεδρικού.

2. Να κάμουμε κοινή ανακοίνωση στο κοινό με την Αστυνομία που να καθοδηγεί τον κόσμο γιά τις ξεχωριστές προσβάσεις στους δύο χώρους (ονομαστικά τους δρόμους, λεωφόρους, κλπ), και να δηλώσουμε μαζί την κοινή μας επιθυμία γιά μιά νύκτα ειρηνικών εκδηλώσεων.

3. Να ανατεθεί αστυνομικός σύνδεσμος γιά τις δύο νύκτες, Δευτέρα και Τρίτη, που να είναι εκεί μαζί μας και να μας παρέχει άμεση και διαρκή επαφή με την ηγεσία Αστυνομίας ώστε να χειριστούμε μαζί ό,τι περιστατικό προκύψει.
Η Αστυνομία από πλευράς της ζήτησε να ακυρώσουμε την διαμαρτυρία στο Προεδρικό.

Συμφωνήσαμε πως θα ξανασυσκεφτούμε αργότερα σήμερα και έκαστη πλευρά θα μιλήσει με τους δικούς της. Η μεν Αστυνομία θα συνεννοηθεί με τους ανωτέρους της, οι δε εθελοντές και διαδηλωτές ανάμεσα τους ώστε να ψηλαφηθεί μιά νέα σύγκλιση μέσω των αμεσο-δημοκρατικών διαδικασιών που άρχισαν να λειτουργούν ανάμεσα μας.

Ελπίζουμε πως η Αστυνομία και η ηγεσία της θα αγκαλιάσουν τις προτάσεις μας, ή καλύτερα, το Προεδρικό να μεταφέρει την εκδήλωση του αλλού.

Η οργή του λαού πιστεύουμε πως δεν πρέπει, και δεν θα γίνει εφικτό, να φιμωθεί πλέον. Ούτε και γιά μιά νύκτα.

Ομάδα Εθελοντών εκ των Διαδηλωτών στο Προεδρικό
4μμ, Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2011"

Τη Δευτέρα Νύκτα


Δώδεκα με δεκαπέντε χιλιάδες ανθρώποι ψες κατέκλυσαν το Προεδρικό όπου κατέληξαν σε μιά ειρηνική και παλμώδη λαοθάλασσα μετά από πολλαπλές αυθόρμητες πορείες από την Πλατεία Ελευθερίας που έγιναν και πάλιν τελείως έξω από κομματικούς μηχανισμούς, υλοποιώντας περίτρανα τη ικανότητα λαϊκής αυτο-οργάνωσης. Συμμετείχαν άνθρωποι από την Πάφο, Λεμεσό και όλα τα σημεία της Κύπρου. Ομιλητής στο ανοικτό βήμα - συνεχίζουν οι συγκεντρώσεις να θεμελιώνουν τον βασικό θεσμό της άμεσης δημοκρατίας εδραιωμένο στην Εκκλησία του Δήμου - ανέφερε πως ήλθε από την Πόλη Χρυσοχούς γιά να συμμετάσχει στα δρώμενα!

Όπως και κάθε νύκτα, σημαντική παρουσία είχαν πατριώτες Αριστεροί, Σοσιαλιστές, Κομμουνιστές, Αναρχικοί, Φεμινιστές, Οικολόγοι, ανέντακτοι, άτομα της Δεξιάς, του Κέντρου και - πιό σημαντικό απ' όλα - άτομα που αυτοπροσδιορίζονται τελείως έξω από τις απηρχαιωμένες και διχαστικές ταπέλλες "αριστερά" και "δεξιά" που κατέστρεψαν τον τόπο μας.

Οι εθελοντές καλούν τον κόσμο που θα είναι στο Προεδρικό απόψε να συμβάλει στην ειρήνευση, ενότητα και ψυχραιμία. Να μην δώσουμε ευκαιρίες στους προβοκάτορες, τραμπούκους και ξένους πράκτορες να μας οδηγήσουν σε νέες εμφύλιες συγκρούσεις - αυτό επιδιώκει το κυβερνών κόμμα νομίζοντας πως τάχα έτσι θα "δικαιωθεί": ας μην του το δώσουμε.

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia http://Cyprus.IndyMedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΠΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=210124&-V=articles
Να αναβληθεί η εκδήλωση

Εκκληση προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να αναβάλει την εκδήλωση για καταδίκη του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής, που είναι προγραμματισμένη για αύριο βράδυ στο Προεδρικό Μέγαρο απευθύνει, με σημερινή ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Δημοκρατικών Αντιστασιακών Λευκωσίας.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο Σύνδεσμος κατέληξε στην εν λόγω απόφαση, κατά πλειοψηφία, με υψηλό αίσθημα ευθύνης και μετά από έντονο προβληματισμό.

«Το κλίμα που έχει δημιουργηθεί μετά την εθνική τραγωδία στο Μαρί θέτει σε κίνδυνο την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης», εκτιμά ο Σύνδεσμος, προσθέτοντας πως τα μέλη του δεν επιθυμούν να αμαυρωθεί η εκδήλωση αυτή με οποιονδήποτε τρόπο αλλά ούτε και επιθυμούν να μετατραπεί σε αντιδιαδήλωση απέναντι στις ειρηνικές διαδηλώσεις διαμαρτυρίας των πολιτών.

«Καλούμε όλους όπως επιδείξουν σοβαρότητα και υπευθυνότητα τούτες τις δύσκολες ώρες» καταλήγει η ανακοίνωση.

~~~~~~~~~~

Sunday, 17 July 2011

Μαύρη Δευτέρα - Παγκύπρια Συλλαλητήρια Παντού

8μμ. Προεδρικό, Πλατεία Ελευθερίας και τοπικές σε όλες τις πόλεις
Διαμαρτυρία και στη Θεσσαλονίκη
"... Κι οι ξαφνικές χαρές που ήρθαν για μένα
ήταν σε δάσος μαύρο κεραυνός
κι οι λογισμοί που μπόρεσα για σένα.

Και σου μιλώ σ' αυλές και σε μπαλκόνια
και σε χαμένους κήπους του Θεού
κι όλο, θαρρώ, πως έρχονται τ' αηδόνια
με τα χαμένα λόγια και τα χρόνια,
εκεί που πρώτα ήσουνα παντού
και τώρα μεσ' στο κρύο και στα χιόνια."

Κυριακή, σήμερα, η έκτη μέρα κατά σειρά που η Κύπρος είναι στους δρόμους και στις πλατείες, στις κηδείες και τις διαδηλώσεις.

ο~ Αγνοείστε Κάθε Φήμη ή Ανακοίνωση γιά "Ακύρωση" ~ο

Σάββατο νύκτα στο Προεδρικό, παρ' όλες τις "επίσημες ακυρώσεις" πλήθος κόσμου διαδήλωσε και πάλιν γιά πολλές ώρες: μιλήσαμε μαζί, τραγουδήσαμε, πενθίσαμε, αγανακτήσαμε, φωνάξαμε συνθήματα, και συνεχίσαμε να κτίζουμε την Εκκλησία του Δήμου που λειτουργεί εκεί με ανοικτό μικρόφωνο ώστε ο καθείς απλός ανώνυμος ή και επώνυμος να μπορεί να μοιραστεί με όλους τα αισθήματα, σκέψεις, ενημερώσεις, προτάσεις και εισηγήσεις προς τον κόσμο.

Οι εθελοντές συνεχίζουν να οργανώνονται καλύτερα. Γίνονται διαρκώς συσκέψεις γιά το που πάει η κινητοποίηση και το πως χειριζόμαστε τα νέα δεδομένα της αυτο-οργάνωσης και αυθόρμητης κινητοποίησης του λαού.

Συνεχίζουν οι προετοιμασίες γιά το μεγάλο συλλαλητήριο της Δευτέρας. Προβλέπονται τεράστιοι αριθμοί διαδηλωτών.


"...Τα λόγια που δεν ξέρω σου τα δένω
με τους ανθρώπους που είδαν το κακό
και τόχουν στ' όνομά τους κεντημένο."






"Αυτός που σπέρνει δάκρυα και πόνο
θερίζει την αυγή ωκεανό.
Μαύρα πουλιά του δείχνουνε το δρόμο
κι έχει τη ζωγραφιά κοντά στον ώμο,
σημάδι μυστικό και ριζικό
πως ξέφυγε απ' τον Άδη κι απ' τον κόσμο."


~~~~~~~~~~~~~~

ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_17.html

Αγανακτισμένοι πολίτες στο προεδρικό και αυτόκλητη συντονιστική επιτροπή
http://tinyurl.com/thekla-syntonistikes

Στους Δρόμους και Πλατείες ο Λαός γιά Πέμπτη Μέρα Κατά Σειρά
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_15.html

Στίχοι από το ποίημα και τραγούδι:
Τα λόγια και τα χρόνια
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Χαράλαμπος Γαργανουράκης

~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 15 July 2011

Στους Δρόμους και Πλατείες ο Λαός γιά Πέμπτη Μέρα Κατά Σειρά

Σήμερα Παρασκευή 8μμ, παρά τις "επίσημες" ακυρώσεις της διαμαρτυρίας στο Προεδρικό από το ράδιο και διάφορες ιστοσελίδες, πολλοί άνθρωποι έχουν δηλώσει ότι θα είναι εκεί παρόντες.

Μαζί τους και οι διάφορες αυτόνομες ομάδες και δίκτυα που ήταν καθημερινά στο Προεδρικό από την πρώτη νύκτα, βοηθώντας να διατηρηθεί ειρηνικό και καλό πνεύμα και επωμίζοντας διάφορες οργανωτικές πρωτοβουλίες, δηλώνουν ότι θα βοηθήσουν και πάλι απόψε.
Οι ομάδες Έπαλξη (αυτόνομη φοιτητική οργάνωση), Μέτωπο (φοιτητών Ην. Βασιλείου), η Σοσιαλιστική ομάδα Εμπροσθοφύλακας, η Γροθιά TV, η Φιλική Εταιρεία Κύπρου και η Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia δεν θα απουσιάσουν απόψε, παρά τις "ακυρώσεις" της εκδήλωσης .
Τι έγινε την Πέμπτη νύκτα
Εικόνες, Μαρτυρίες, Ανταποκρίσεις

Μιά ειρηνική, μαχητική και πνευματώδης λαοθάλλασσα κατέκλυσε το Προεδρικό και γιά ώρες επεδόθει σε συνθήματα, ανοικτό βήμα με μικρόφωνο που λειτουργούσε ως σύγχρονη και αρχαία Αγορά που εντυπωσίασε τους πάντες!

Ακόμα και κάποια συνήθως πολύ συγκρατημένα συμβατικά Μέσα και Τύπος εκθείαζαν την συγκέντρωση οσάν να ανεδύθει από όνειρο... - δείτε γιά παράδειγμα το άρθρο του Μάριου Δημητρίου με τίτλο:
Μυσταγωγία δημοκρατίας έξω από το Προεδρικό
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/401834

"Εξοργισμένος ο λαός με το διάγγελμα Χριστόφια
Περίπου 10 χιλιάδες λαού απ' όλους τους πολιτικούς χώρους, ζήτησαν με
μια φωνή, την παραίτηση του Προέδρου Χριστόφια και της Κυβέρνησής του.

Μυσταγωγία δημοκρατίας χωρίς προηγούμενο, ψες, έξω από το Προεδρικό
Μέγαρο, όπου 10 περίπου χιλιάδες λαού απ' όλους τους πολιτικούς και
κοινωνικούς χώρους, ζήτησαν με μια φωνή, ειρηνικά και χωρίς την πρόκληση
του παραμικρού επεισοδίου, την παραίτηση του Προέδρου Χριστόφια και της
Κυβέρνησής του. Του καταλογίζουν ασήκωτες ευθύνες για τη φονική έκρηξη
στο Μαρί και για το θάνατο 13 αξιωματικών και στρατιωτών της Εθνικής
Φρουράς και πυροσβεστών.

Οργή για το διάγγελμα
«Χριστόφια, Μάρκο, δολοφόνοι» και «Χριστόφια, παραιτήσου κι εσύ κι οι
υπουργοί σου», ήταν η μυριόστομη ιαχή που ακουγόταν χιλιόμετρα μακριά..."
Ακόμα και η εφημερίδα Πολίτης, που συχνά επιδίδεται σε γλύψιμο του καθεστώτος, ιδίως σε ό,τι αφορά την συμμαχία μαζί του υπέρ της ρατσιστικής Διζωνικής, δημοσίευσε πολύ θετικό άρθρο με τίτλο:
"Μιά Θάλασσα Κατηγορώ Δεν ήταν δυό, δεν ήταν τρείς, ήτανε χίλιοι δεκατρείς οι αγανακτισμένοι"
στη σελίδα 3:
http://pdf.politis-news.com/pdf/pdf?-A=242961,pdfview.html&-V=pdffullpaper


Επίσης άλλο άρθρο με τίτλο:
«ΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΕ;» Χιλιάδες πολίτες έξω από το Προεδρικό "Με την αρχαία αγορά της Αθήνας παρομοίασαν ομιλητές τις απόψεις δεκάδων πολιτών που ακούστηκαν χθες βράδυ από το μικρόφωνο που είχε στηθεί στην εκδήλωση μπροστά από το άγαλμα του Κυριάκου Μάτση στο κυκλικό κόμβο του Προεδρικού..."
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=210033&-V=articles
Όλες οι εφημερίδες αναφέρουν πως αυτο-οργανωμένες εκδηλώσεις έγιναν σε όλες τις πόλεις της (δήθεν ελεύθερης) Κύπρου και σε κάποια χωριά.


Μιά Επώνυμη Μαρτυρία
Επιτέλους!

Το γράφω όπως το νιώθω:

Είμαι περήφανος για τον λαό μας. Ξυπνήσαμε. Ωριμάσαμε. Και φαίνεται πως τώρα το εννοούμε:

Φτάνει πια!

Πάνω από 10 χιλιάδες άτομα -είδα με τα μάτια μου να γεμίζει η λεωφόρος Θεμ.Δέρβη στο σημείο εισόδου Προεδρικού μέχρι σχεδόν το βιβλιοπωλείο του Αγρότη- σηκώθηκαν από τον καναπέ και φώναξαν να παραιτηθεί ο Πρόεδρος Χριστόφιας.

Ήταν μια συγκινητική ατμόσφαιρα με άτομα κυρίως νέους, αυτούς που οι τηλε-πολιτικοί εύκολα χαρακτήρισαν κατά καιρούς "απολιτίκ", γυναίκες -κυριλέ και μη- αλλά και παππούδες να είναι παρόντες και να διαδηλώνουν.

Δεν είδα ΕΛΑΜ, δεν είδα κομματικές σημαίες, δεν είδα σύμβολα που διχάζουν. Δεν έπεσαν δακρυγόνα. Οι αστυνομικοί κάθονταν ανέμελα κάτω από τα δέντρα του Προεδρικού.

Ακόμα και τα λίγα "ακραία" και "φανατισμένα" συνθήματα που ακούστηκαν , δεν επισκίασαν την ομορφιά και τη δημοκρατικότητα της νύχτας.

Πάνω σε πρόχειρα ξύλα, στήθηκε μια αυθεντική εκκλησία του δήμου. Όποιος ήθελε μπορούσε να πάρει το μικρόφωνο και να εκφράσει τις θέσεις του. Χωρίς λογοκρισία. Χωρίς έλεγχο. Οι χιλιάδες πολίτες χειροκροτούσαν αυτά που τους έβρισκαν σύμφωνους και αδιαφορούσαν για τους λίγους γραφικούς που μίλησαν και είπαν τα δικά τους.

Από τα πολλά που άκουσα ξεχωρίζω το γράμμα του πρώτου εξάδελφου του Προέδρου Χριστόφια από την Αγγλία, ο οποίος του ζήτησε να παραιτηθεί, ενός εκπροσώπου των συγγενών των νεκρών της "ΗΛΙΟΣ" και μια νέας φοιτήτριας που είπε ένα μεγάλο "ευχαριστώ γιατί επιτέλους ξυπνήσαμε!"

Η πρωτόγνωρη ομορφιά της νύχτας ήταν στο ότι όλοι ήταν εκεί: δεξιοί, αριστεροί. Εντόπισα οπαδούς του ΑΠΟΕΛ και της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Που φώναξαν κατά του Παπασάββα, του Μολέσκη, του Υπαρχηγού -που είναι να απορεί κανείς γιατί δεν παραιτείται.

Είδα γυναίκες, πολλούς νέους, άντρες της εργατιάς. Ήταν η Κύπρος στα καλύτερά της. Η Κύπρος που μας αποκαλύπτεται αυθεντικά , ίσως για πρώτη φορά.

"Οι πολιτικοί μας δίχασαν σε δεξιούς και αριστερούς και ορίστε τα χάλια μας! Είμαστε δαμε ενωμένοι τζιαι θέλουμε όσοι δεν κάμνουν καλά τη δουλειά τους να πάνε σπίθκια τους!" μια από τις παρεμβάσεις που καταχειροκροτήθηκαν.

Η οργή ξεχύλισε μετά το ατυχέστατο διάγγελμα του Προέδρου. "Δεν είπε ούτε μια συγγνώμη. Μας αποκάλεσε φασίστες και ακραίους. Ε όχι κύριε μου! Είμαστε δημοκράτες και ζητούμε να παραιτηθείς!"

Έπιασα στην κουβέντα αρκετά άτομα: όλοι τους μου φάνηκαν ενθουσιασμένοι με αυτό που ζούσαν.

Πέτυχα ένα - δυο φοιτητές μου από το πανεπιστήμιο. "Ήρταμε που τον Πρωταρά κύριε. Εν το χάναμε με τίποτε. Εν πράματα τούτα να γίνουνται τζιαι εμάς να μεν μας ακούει κανένας;"

Είδα κουλάτους τύπους με τα ποδήλατά τους και άτομα με τους σκύλους τους να κάθονται στον κυκλικό κόμβο και να συζητούν για όσα μας συγκλόνισαν τις τελευταίες μέρες. Ο κάθε ένας όπως αντιλαμβάνεται τις εξελίξεις. Με ένα κοινό συμπέρασμα: η κυβέρνηση έχει ασήκωτες ευθύνες. Και πρέπει να λογοδοτήσει.

Στην ατζέντα όμως όσων ήταν εκεί ήταν η αδιαφάνεια, το ρουσφέτι, η αναξιοκρατία, η κομματικοκρατία. Η ανεργία, η οικονομική κρίση.

Ήταν όλα όσα οι πολιτικοί μας λένε ότι θα λύσουν. Αλλά μένουν μέχρι εκεί.

Δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτή η προσπάθεια. Δεν ξέρω αν είναι ένα πυροτέχνημα που θα σβήσει ή ένα κίνημα που θα οδηγήσει κάπου.

Είδα συγκινημένα παιδιά να βλέπουν τις χιλιάδες του κόσμου που ήταν εκεί και να λένε "Επιτέλους! Είμαστε πολλοί! Εξυπνήσαμε!"

Είδα παππούδες να νιώθουν περηφάνια και να διεκδικούν αξιοπρέπεια για τον τόπο.

Απόψε, σε αυτή τη θερμή νύχτα της Λευκωσίας, ένιωσα τη φλέβα της Κύπρου να κτυπά δυνατά.

Ζήσαμε μια νύχτα που έμεινε στην ιστορία. Που έδωσε απαντήσεις. Διέξοδο.

Εαν η πολιτική ηγεσία πιάσει τον κοινωνικό αυτό παλμό, μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι.

Διαφορετικά, η συνέχεια μπορεί να ανεξέλεγκτη.

Μετά την ειρηνική ληξη του συλλαλητηρίου, το οποίο μάλλον είχε χαρακτήρα συνέλευσης, μαζέψαμε τα σκουπίδια που αφήσαμε στο δρόμο.

Βρέθηκα στην Πανδώρα για πίτσα.

Δυο πιτσιρίκια με μαύρα φανελάκια , ετοιμάζονταν να φύγουν με τη βέσπα τους.

"Θα πάτε και αύριο;" τους ρώτησα αυθόρμητα χωρίς να τους ξέρω , χωρίς να τους πω οτιδήποτε άλλο.

"Εν έσιη τσάνς να μεν πάμε!"

Η Κύπρος αποφάσισε να μιλήσει. Ας δυναμώσουμε τη φωνή της!
Δημοσιεύτηκε με τίτλο "Επιτέλους!" από τον Μαρίνο Κλεάνθους, εδώ:
http://marinoskleanthous.com/epitelous

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 14 July 2011

Όλοι στο Προεδρικό, 8μμ Πέμπτη ~ Ειρηνική Διαμαρτυρία ~ Παγκύπριο Συλλαλητήριο


Είναι η τέταρτη κατά σειρά νύκτα διαδηλώσεων, διαμαρτυρίας, αυτόνομων και αυθόρμητων εκδηλώσεων στο Προεδρικό και σε πλατείες και λεωφόρους παντού στην Κύπρο


Η λαϊκή αυτο-οργάνωση - με όλα της τα χάλια και ελλείψεις, αλλά και με την υπέροχη ομορφιά του λαού μας - γράφει Ιστορία γιά πρώτη φορά στην σύγχρονη Κύπρο

ο- Παγκύπριο Συλλαλητήριο Απόψε
ο- Τι Έγινε Τετάρτη Βράδυ
ο- Νέο Βίντεο γιά τα Γεγονότα της Τρίτης

ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ Πέμπτη, 14 Ιουλίου· 8:00pm - 11:30pm Προεδρικό Μέγαρο

Πρωτοβουλία γιά την προώθηση στο διαδύκτιο: Γιώργος Σκαρπάρης, Χρίστης Λοϊζίδης, Άριστος Βρυωνίδης, Δέσποινα Λίλιθ Χρυσάνθου
ΟΛΗ Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ :

ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΩΝ

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΜΑΖΙΚΑ!
Υπογραμμίζουμε το ότι πάνω από πέντε χιλιάδες άτομα έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή:
http://www.facebook.com/event.php?eid=180738698657466

* * *

Από την εφημερίδα "Καθημερινή":
"...Σημειώνεται πως μέσω του facebook έχει ήδη προγραμματιστεί και άλλη "μη-κομματικοποιημένη εκδήλωση", ένα παγκύπριο συλλαλητήριο έξω από το Προεδρικό Μέγαρο, αύριο την Πέμπτη στις 8 το βράδυ."
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=51298

* * *

Τι Έγινε Τετάρτη Βράδυ

Στην πλατεία με τον κυκλικό κόμβο μπροστά από το προεδρικό εκτυλίχθηκε εκείνο που δεν άφησαν οι προβοκάτορες, οι καθεστωτικοί τραμπούκοι και η αδιάκριτη Αστυνομική βία να ανθίσει την προηγούμενη. Χιλιάδες ανθρώπων μαζεύτηκαν και κάθησαν μαζί ειρηνικά, αξιοποιώντας το βήμα με τη σειρά και ομιλώντας από ένα ανοικτό μικρόφωνο σε ένα ζωντανό και εμπνευσμένο πολιτικό διάλογο, ενσαρκώνοντας τα θεμέλια μιάς νέας Εκκλησίας του Δήμου.

Η πιό επαναστατική πράξη στην Κύπρο του σήμερα, το να μάθουμε δηλαδή ξανά να ακούμε ο ένας με τον άλλο και να μιλούμε ανάμεσα μας ώστε η κοινωνία μας που κινείται τώρα γιά πρώτη φορά έξω από την ηγεμονία των κομμάτων και του αυταρχικού κρατισμού νά' βρει και να υλοποιήσει την νέα της ταυτότητα, αναβιώνει μες τους δρόμους και πλατείες, παράλληλα με τις κινητοποιήσεις του υπόλοιπου ελληνισμού και σε σύμπνοια με την Αραβική Άνοιξη. Νέο πνεύμα δημοκρατίας ζεί ξανά στους τόπους μας.

Μικρό δείγμα εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=RvfHLO_kSlQ

* * *

Νέο Βίντεο γιά τα Γεγονότα της Τρίτης

Παραγωγή της Γροθιάς TV, που είναι αδελφή οργάνωση της Σοσιαλιστικής ομάδας Εμπροσθοφύλακας: Μιά μικρή ιστορία σε πρώτο πρόσωπο, τα γεγονότα ακριβώς όπως τα έζησαν οι πλείστοι από τις δέκα χιλιάδες στο Προεδρικό την Τρίτη νύκτα που ενώ διαδηλώναμε ειρηνικά υποστήκαμε βάρβαρη επίθεση με χημικά. Η ταινία είναι φτιαγμένη όπως το βίωμα εκείνης της νύκτα: ειρηνικό πλήθος, τραγούδι, συνθήματα, χαμόγελα, επέλαση των δυνάμεων καταστολής, νέφος χημικών όπλων, σκοτεινές σκηνές, ανθρώποι να αγκομαχούν στο έδαφος, φωνές απόγνωσης και σόκ.

Ο κόσμος ξύπνησε ρε !
http://www.youtube.com/watch?v=WW-ht4BNMhE

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http://Cyprus.IndyMedia.org

~~~~~~~~~~~~~~

Τι έγινε τη Δευτέρα νύκτα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_12.html#deutera

Κάτω η Χούντα του Χριστόφια ~ Τι ακριβώς έγινε στο Προεδρικό
Καυτές Αλήθεις γιά τα Επισόδεια της Τρίτης
Επώνυμες Μαρτυρίες και Βίντεο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_5114.html

Εμπροσθοφύλακας
http://www.efylakas.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 13 July 2011

Οι Πραιτοριανοί της Χούντας και του Ιμπεριαλισμού




Μεγαλώνοντας στην Κύπρο του '70 δυσκολευόμουν πάντοτε να αντιληφθώ το μένος το οποίο έτρεφαν για την αστυνομία φίλοι και γνωστοί εξ Ελλάδος. Το νησί μας είχε μόλις επιβιώσει ένα σχεδόν εμφύλιο πόλεμο, την καταστροφή της εισβολής και για ένα διάστημα μιας περίπου δεκαετίας ολόκληρος ο λαός είχε συνειδητά αγκαλιάσει μια νέα πορεία μακριά από τις έριδες του παρελθόντος.

Μέσα στα πλαίσια τούτα και η αστυνομία είχε σιγά σιγά προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες προσέχοντας ιδιαίτερα να μη δίδει πλέον προσχήματα για νέο εμφύλιο πάθος. Οι αστυνομικοί που γνωρίσαμε μεγαλώνοντας ουδεμία σχέση είχαν με τους "μπάτσους-γουρούνια-δολοφόνους" των Αθηναϊκών δρόμων.

Οι αστυνομικοί ήταν άνθρωποι της γειτονιάς, πατεράδες των συμμαθητών μας, παρέες του καφενείου με τους παππούδες μας και οι ελάχιστες αστυνομικίνες υποκείμενα θαυμασμού ως κάτι το εξωτικό.

Η χθεσινή αδιάκριτη επίθεση της Μ.Μ.Α.Δ. ενάντια σε χιλιάδες ειρηνικούς διαδηλωτές έξω από το προεδρικό σηματοδοτεί μια καμπή στην πραγματικότητα, μια σχάση σωμάτων ασφαλείας και λαού με απρόβλεπτες συνέπειες.

Η Μ.Μ.Α.Δ. χρησιμοποίησε άρματα! καταστολής διαδηλώσεων τα οποία εκτόξευαν αδιακρίτως χημικά δακρυγόνα με τη χρήση όλμων ενάντια σε γέροντες, γυναίκες και παιδιά.

Χρησιμοποίησε χειροβομβίδες δακρυγόνων ενάντια σε καθισμένες γυναίκες οι οποίες στήθηκαν ανάμεσα στην αστυνομία και τους διαδηλωτές για να αποτελέσουν μια ασπίδα ασφαλείας και για τους δύο. Τέλος σε μια χολλυγουντιανού τύπου επέλαση, άρματα και αστυνομικοί επιτέθηκαν αδιακρίτως στο σύνολο των διαδηλωτών με σοβαρό κίνδυνο τραυματισμών και θανάτων. Γίναμε μάρτυρες τραυματισμών, διακομιδής ασθενών στα νοσοκομεία, και του πανικού και της οργής εκατοντάδων ανθρώπων για τη στάση τους. Αν μάλιστα δεν υπήρχαν το πάρκο του προεδρικού και η αυλή του Υπουργείου Εξωτερικών για να αποδράσει ο κόσμος σήμερα θα μιλούσαμε για νέα θύματα.


Η αισχρή και απροκάλυπτη βία της ΜΜΑΔ μας αναγκάζει να επανεξετάσουμε τη στάση και το ρόλο της μέσα στα πλαίσια του Κράτους και τα συμφέροντα που η συγκεκριμένη μονάδα εξυπηρετεί. Η μονάδα έχει ήδη βεβαρυμένο ποινικό μητρώο και ιστορία επιθέσεων και φόνων ενάντια σε πολίτες, μέλη της εναλλακτικής κοινότητας, μετανάστες και διαδηλωτές ενάντια στην Κατοχή, ποτέ προηγουμένως όμως δεν έκανε τη χρήση ολόκληρου του οπλοστασίου της ενάντια σε ολόκηρο το Λαό.

Η χθεσινή επίθεση μέσα σε ένα τόσο φορτισμένο κλίμα δείχνει και την πρόθεση και την αισχρότητα των κρατούντων να τη χρησιμοποιήσουν απροκάλυπτα εναντίον μας και ταυτόχρονα την ετοιμότητα της μονάδας να το πράξει ανεγκέφαλα και αδιάκριτα.

Κάθε νοήμων αξιωματικός και μέλος της δύναμης - αμφισβητούμε πλέον αν υπάρχει - γνωρίζει ότι κάνοντας λίγα βήματα πίσω ή κάμνοντας διακριτική την παρουσία της δε θα υπήρχε καμία πρόκληση. Οι αξιωματικοί και οι άντρες όμως της δύναμης ήταν φανερό ότι ήρθαν μανικωμένοι και με εντολές άνωθεν για να διαλύσουν το πλήθος. Παρατεταγμένοι με τις ασπίδες και με τα άρματα μάχης να περιφέρονται στο προεδρικό η μονάδα ήθελε καβγά για να εκτονώσει τη συσσωρευμένη τεστοστερόνη της.



Οι πραιτοριανοί της Χούντας και του Ιμπεριαλισμού

Η Μ.Μ.Α.Δ. είναι ανεξάρτητη Μονάδα και υπάγεται απευθείας στον Αρχηγό Αστυνομίας.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Αστυνομίας Κύπρου:

"Κύρια Αποστολή της είναι η αντιμετώπιση οργανωμένων πράξεων βίας και τρομοκρατίας σε όλους τους χερσαίους και θαλάσσιους χώρους της Κυπριακής Δημοκρατίας...

Επιπρόσθετα η Μ.Μ.Α.Δ. αναλαμβάνει και οποιεσδήποτε άλλες αποστολές της ανατίθενται από τον Αρχηγό Αστυνομίας." (1)

Βλέπουμε λοιπόν ότι οι εντολές για το χθεσινό έκτρωμα ήρθαν από την υψηλότατη βαθμίδα της αστυνομίας η οποία και υπάγεται άμεσα μόνο στον πρόεδρο της Δημκρατίας.

Βέβαια καμία απολύτως περίπτωση οργανωμένης πράξης βίας υπήρξε ψες. Η Μονάδα παραβίασε την αποστολή της με τις εντολές του ίδιου ανθρώπου που με την εγκληματική του υποταγή στον Ιμπεριαλισμό έστειλε τους συμπατριώτες μας στο θάνατο.

Ο πρόεδρος Χριστόφιας αντί να παραιτηθεί για το εγκληματικό γλείψιμο του Ιμπεριαλισμού και των ΗΠΑ που έφερε το φορτίο στη Κύπρο και οδήγησε 13 συνανθρώπους μας στο θάνατο έστειλε τη Μ.Μ.Α.Δ. να μας ψεκάσει.

Αντί να αυτοκτονήσει για την αλαζονία του να αγνοεί επανειλημμένα τις αγωνιώδεις υποδείξεις των αξιωματικών της ΕΦ αμόλυσε τους Robocop να κτυπήσουν το Λαό. Αυτός είναι "ο πρόεδρος του Λαού". Ένας ανεπαρκής δικτατορίσκος.

Ο σταλινικός δικτατορίσκος επέλεξε για την καταστολή τη μονάδα που συνδέεται άμεσα με τα αφεντικά του, τους διεθνείς καλούς του φίλους τους Ιμπερια-ληστές και το κόμμα του το ΑΚΕΛ. Ας μην ξεχνούμε ότι ο πρώτος διοικητής της μονάδας ήταν ο πρόσφατα παραιτηθείς Υπουργός Άμυνας Κώστας Παπακώστας. (2) Διερωτόμαστε πλέον αν η δύναμη έχει αλωθεί ολοκληρωτικά από τους μηχανισμούς του κόμματος.

Για τη σχέση της Μ.Μ.Α.Δ. και Imperium διαβάζουμε από την ιστοσελίδα της Αστυνομίας:

http://www.police.gov.cy/police/police.nsf/All/EACFCA1216B1EBCEC2256EFA0036BA30?OpenDocument

"Κατά τακτά χρονικά διαστήματα μέλη της Μ.Μ.Α.Δ. τυγχάνουν εκπαίδευσης στο εξωτερικό (Αμερική, Αγγλία, Ελλάδα) σε θέματα αντιμετώπισης της τρομοκρατίας (ενόπλων επεισοδίων) και χειρισμό πλήθους."


Οι πραιτοριανοί της Χούντας του προέδρου και του Ιμπεριαλισμού έμαθαν καλά από τους ιμπερια-ληστές συναδέλφους τους σε Αγγλία και Αμερική και τους ανάλογους υπηρέτες τους στην Ελλάδα πως να "χειρίζονται" το πλήθος. Μας το απέδειξαν περίτρανα ψες.

Φαίνεται ότι τις άριστες σχέσεις της κυβέρνησης με τη ΜΜΑΔ και με τους καλούς Ιμπεριαλιστές φίλους του προέδρου θα τις πληρώσει ο Λαός.

Κάτω η Χούντα του Χριστόφια!

Λαμπρόν να τους κάψει!

Σόλων Αντάρτης, solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~

Πηγές

-------

1. Μηχανοκίνητη Μονάδα Άμεσης Δράσης: Αποστολή
Από: http://www.police.gov.cy/police/police.nsf/All/EEE01BF45BCB0A30C2256EFA0033B1EB?OpenDocument

2. Βιογραφικό Σημείωμα – Υπουργού Άμυνας
Από:
http://www.army.gov.cy/?page_id=924