...το Υπουργείο Υγείας έκλεισε τα Κέντρα Γρίππης που λειτουργούσε ως πρόσφατα με πανηγυρισμούς στα Νοσοκομεία.
Η Γρίππη των Χοίρων, Γρίππη Α, Νέα Γρίππη - ότι θέλουν ας την 'πουν - απεδείχθει ένα τερατώδες ψέμμα τρομολαγνείας όπου Κεφάλαιο και Κράτος ενεπλάκησαν με καταπληκτικής εμβέλειας χειραγωγήσεις ώστε να αφαιμάξουν ολόκληρους λαούς στο βωμό του Κέρδους και της Εξουσίας.
Πρίν μερικές εβδομάδες οι "παντογνώστες" του Υπουργείου είχαν την αναίδεια να προσποιούνται πως ήξεραν, τάχα, και την ακριβή ημερομηνία στην οποία θα κτυπούσε μιά τρομερή έξαρση της Γρίππης Α. "10 Δεκεμβρίου , θα κτυπήσει" μας είπαν. Ψέμματα, όλα ψέμματα βεβαίως, τα οποία είχαν και έχουν ακόμα τη δυνατότητα να διασπείρουν με "βεβαιότητα" που δεν βασίζεται σε καμμιά, μα καμμιά επιστημονική αλήθεια, αλλά μόνον και αποκλειστικά στην υπνωτική δύναμη της εξουσίας:
"ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html
Ούτε όταν τα γεγονότα τους διέψευσαν είχαν το θάρρος να πουν την αλήθεια, μα συνέχισαν την τρομολαγνεία ελπίζοντας πως ο λαός θα τους ακολουθήσει. Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε:
"Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός
Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_15.html
Και τώρα, κλείουν κρυφά τα Κέντρα Γρίππης, χωρίς ανακοινώσεις προς τον ταλαίπωρο κόσμο που ακολούθησε τις πιέσεις, που υπέστει την τόση και ανυπόφορη τρομοκρατία από τηλεοράσεων, ραδιοφώνων, και εξ επισήμων στομάτων. Ουδεμία απολογία δίδουν προς τον κόσμο που τους πίστεψε ο οποίος μετά 'που χίλιες πιέσεις δέκτηκε και έβαλε τα επικίνδυνα και αχρείαστα εμβόλια, ακόμα και αν δεν είχαν υποβληθεί σε ούτε μία επιστημονική δοκιμασία ασφάλειας και ακόμα και αν είχαν αποτύχει στις επιστημονικές δοκιμές αποτελεσματικότητος. Μυστικά τώρα διαπραγματεύονται με τους συνεταίρους των στις διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες το πώς θα δώσουν πίσω τα 400.000 επικίνδυνα εμβόλια και να πάρουν πίσω "κάτι τις" από τα λεφτά του δημόσιου που ανοήτως και κακεντρεχώς επέταξαν μες τα πορτοφόλια των κερδοσκοπικών εταιρειών.
Τελικά ο λαός αντιστάθηκε ή και αγνόησε τους εξουσιαστές σε μεγάλους αριθμούς. Από τα 400.000 εμβόλια που θέλησαν "να μας μπήξουν", 20.000 μόνο λέγεται πως έγιναν, αλλά και αυτοί οι αριθμοί αμφισβητούνται. "Βαβαί", λέμε λοιπόν, "συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
Ακολουθούν παραπομπές σε σχετικά κείμενα και ενημερώσεις.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~
Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος;
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html
"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu
Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html
"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/
~~~~~~~~~~~
Showing posts with label Νέα Γρίππη. Show all posts
Showing posts with label Νέα Γρίππη. Show all posts
Tuesday, 9 February 2010
Tuesday, 15 December 2009
Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός

Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία
"Έφυ'εν του" Υπουργού Παιδείας σήμερα και ομολόγησε πως οι προβλέψεις που είχαν κάμει οι φωστήρες του Κράτους γιά μιά "έξαρση" της Γρίππης των Χοίρων που υποτίθεται θα εκτυπούσε πρίν λίγες μέρες ήταν μιά φούσκα τρομολαγνείας.
''Οι ιατροί του Υπουργείου Υγείας μας είχαν πει ότι γύρω στις 12 - 15 του μηνός θα έχουμε έξαρση σε όλη την Κύπρο και επομένως και στα σχολεία, αλλά εξακολουθεί να είναι η γρίπη που ξέρουμε των ήπιων συμπτωμάτων'' είπε ο Υπουργός Ανδρέας Δημητρίου.
Η ανίερη συμμαχία των φωστήρων του Υπουργείου και κάποιων λειτουργών στα Μέσα που, επικαλούμενοι μιάν ανύπαρκτη "επιστημονική" πρόβλεψη είχαν δηλώσει πως τάχα "με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου", τώρα τι θα πούν;

Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε.
Όταν οι φωστήρες μας ψεύδονται ενώπιον του κόσμου χωρίς καμμιά καν ένδειξη ή επιστημονική βάση, μετατρέποντας την Επιδημιολογία σε ΠροΠό, πως θα τους πιστέψουμε άν και όταν πούν κάποια φορά την αλήθεια;
Δεν πρέπει να έχουν αξιοπιστία οι δήθεν επιστήμονες του Κράτους;
Αλλά πως να διατηρήσουν αξιοπιστία όταν το μόνο που καταφέραν μέχρι τώρα σε συνάρτηση με κάποιους ανεύθυνους και εγκληματίες δημοσιογράφους και συντάκτες, ήταν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο με μιά αυξανόμενη εκστρατεία παραπληροφόρησης συνοδευόμενη με φοβέρες και απειλές;
Η τεράστια εξυπηρέτηση που έδωσαν στα συμφέροντα των φαρμακευτικών εταιρειών που προωθούν τα εμβόλια και τα λεγόμενα "αντιϊκά" φαρμάκια άξιζε τον κόπο; Το ότι ούτε ένας τους άνοιξε βιβλίο ώστε να δούν το τι πράματι λέει η επιστήμη γιά τα θέματα, αλλά αντ' αυτού ανέβηκαν στο άρμα των διαφημήσεων και της αυταρχικής τρομολαγνείας, δεν τους ντροπιάζει; Το ότι πολύς κόσμος αντί επιστήμονες και ιατρούς τους βλέπει πλέον ως καρικατούρες, ως παραφουσκωμένους τεχνοκράτες, ως ανδρείκελα, ή ως επίορκους, δεν τους ενοχλεί;
Το ότι χρησιμοποίησαν απατηλά το όνομα της επιστήμης γιά να διαδώσουν αδιαμφισβήτητες ΑΝΟΗΣΙΕΣ δεν τους ενοχλεί;
Ουδείς κλάδος της Επιδημιολογίας - ούτε και ένα άτομο του κλάδου - είχε ποτέ την αναίδεια, την αλαζονεία, τον αυταρχισμό να δηλώσει πως "με βάση τα σημερινά στοιχεία" ξέρει την ακριβή ημέρα που ένας ήπιος ιός θα μετατραπεί σε "σοβαράς μορφής". Σε ουδεμία χώρα, και γιά ουδεμία ασθένεια. Εκτός από την Κύπρο. Της ασυδοσίας. Και των απραγματοποίητων πάτσων που θα έπρεπε να φαν οι δήθεν "ιατροί" του Υπουργείου γιά την απείρου διαμέτρου βαρέλλα που μας εσύραν (ακόμα τακκουρούν οι τσίγκοι στον κατήφορο...)
Και ο κόσμος παραμένει σε ανησυχία γιά την ασθένεια, το ερώτημα αν θα πρέπει να εμβολιαστεί μένει σε εκκρεμότητα, η αξιοπιστία εκείνων που θα έπρεπε να συμβουλεύσουν κατρακυλά με τις βαρέλλες... πως θα σταθεί μια σωστή πολιτική πρόληψης και θεραπείας γιά τον πληθυσμό μας;
Σε ποιούς θα στηρικτεί ο απλός κόσμος όταν δεν μπορεί να στηρικτεί σε εκείνους που έδωσαν όρκο και έλαβαν την αντίστοιχη και ανάλογη εξουσία ώστε να μας προστατέψουν;
Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας!
Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~
ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή) http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html
Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος; "Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;" http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html
"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu
Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html
"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/
~~~~~~~~~~
Labels:
ellinika,
flu,
swine flu,
Tamiflu,
vaccination,
Γρίππη των Χοίρων,
Εμβόλιο,
Νέα Γρίππη,
Πέτρος Ευδόκας,
Ταμιφλού
Monday, 30 November 2009
ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)

Η αλαζονεία των εξουσιαστών του Κράτους και των αδιάβαστων γιατρών του Υπουργείου έφτασε στο αποκορύφωμα: προβλέπουν τώρα και τις ημερομηνίες που θα κτυπήσει τάχα, η επιδημία σοβαρής Γρίππης Α!
Και οι δημοσιογράφοι που ανεγκέφαλα αναμεταδίδουν τις ανοησίες των κρατούντων χωρίς κριτική ή έστω μιά επερώτηση, βοηθούν να μετατραπεί ο (κάποτε στο παρελθόν αξιοσέβαστος) κλάδος της επιδημιολογίας σε ΠροΠο.
"Πότε θα κτυπήσει; Βάλτε τα στοιχήματα σας."
Διαβάστε τα εδώ, με τα ίδια τους τα λόγια.
Είδηση από τον "Φιλελεύθερο":
"Σενάρια ελέω νέας νέας γρίπης
Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009 8:37 πμ
Κλείσιμο των σχολείων μία εβδομάδα νωρίτερα για τα Χριστούγεννα, μελετά το Υπ. Υγείας
Δεν αποκλείεται και εντός της ημέρας να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για το θέμα.
Λευκωσία: Το ενδεχόμενο να ζητήσει να κλείσουν κατά μία εβδομάδα τουλάχιστον νωρίτερα τα σχολεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων, μελετά το Υπουργείο Υγείας, δεδομένου ότι με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου.
Όπως ανέφερε στον «Φ» ο υπουργός Υγείας, Χρίστος Πατσαλίδης, το θέμα θα τεθεί σήμερα σε συνεδρία της Επιτροπής Διαχείρισης Θεμάτων που αφορούν τη γρίπη Α΄ στο Υπουργείο Υγείας και ακολούθως το αποτέλεσμα θα συζητηθεί σε κοινή σύσκεψη που θα ακολουθήσει με το Υπουργείο Παιδείας και τις εκπαιδευτικές οργανώσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Πατσαλίδη, προς το παρόν η γρίπη Α΄ στην Κύπρο είναι ήπιας μορφής, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται πριν τα Χριστούγεννα να εξελιχθεί και να προσλάβει μια πιο σοβαρή μορφή...."
http://www.philenews.com/main/1,1,22,0,23317-.aspx
Δημοσιογράφοι της Ενδο~Μήδεια ζήτησαν από τους επιδημιολόγους του Υπουργείου Υγείας να προβλέψουν και τις τιμές των μετοχών γιά τις εταιρείες από τις οποίες αγόρασαν τα εμβόλια της Γρίππης των Χοίρων, γιά συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Ακόμα περιμένουμε.
Επίσης, θα ήθελα να συμβουλευτώ προσωπικά τους φωστήρες του Υπουργείου και να πάρω την επιδημιολογική τους πρόβλεψη γιά τα εξής:
- ποιά θα είναι η ημερομηνία την ημέρα που θα παραδεκτεί έστω και ένας τους ότι το τσιγάρο σκοτώνει ΠΑΜΠΟΛΛΟΥΣ ανθρώπους καθημερινά, σε πολλαπλούς αριθμούς από την οποιαδήποτε Γρίππη;
- ποιά θα είναι η ημερομηνία την ημέρα που θα παραδεκτούν ότι συνειδητά αρνούνται να ονομάσουν τον καρκίνο ως επιδημία, παρ' όλο που προσβάλλει υπεράριθμους ανθρώπους στη χώρα μας σε επιδημικά μεγέθη;
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html
Labels:
ellinika,
flu,
H1N1,
health,
Petros Evdokas,
swine flu,
Γρίππη των Χοίρων,
Νέα Γρίππη,
Χοίρων
Wednesday, 25 November 2009
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"

Ο τίτλος μιλά 'που μόνος του. Θέλετε να μελετήσετε τις σκέψεις, ανησυχίες και πληροφορίες που ζυγίζουν "αυτοί που ξέρουν";
Πως θα κάμουμε την απόφαση γιά μας και τα παιδιά μας γιά το εμβόλιο της Νέας Γρίππης (Γρίππης των Χοίρων, H1N1), όταν μεγάλο μέρος της ενημέρωσης που ακούμε από τα φερέφωνα της εξουσίας του Κεφαλαίου και Κράτους είναι σκέτη προπαγάνδα υπέρ του εμβολίου; Γιατί δεν μας αφήνουν να μελετήσουμε και αντίθετες απόψεις;
Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος;
Ορίστε - γιά ορεκτικό: μερικές προκαταρκτικές δηλώσεις από πηγές και υλικό που δεν προβάλλονται από τα Μέσα στον δημόσιο διάλογο. Ή που παραμένουν θαμμένα στις "μέσα σελίδες" του Τύπου και σε δυσεύρετες σελίδες του Δικτύου:
"...ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Aττικής κ. Kωνσταντίνος Λουράντος ...εξήγησε ότι «η νέα γρίπη είναι εξαιρετικά ήπια και ο κίνδυνος σοβαρής νόσησης εξαιρετικά μικρός». Aποκάλυψε...[ότι υπάρχει] έγγραφο του EOΦ, με το οποίο ζητάται να παρακολουθούνται οι παρενέργειες του εμβολίου, πρακτική που δεν έχει ακολουθηθεί ποτέ ξανά μέχρι σήμερα για άλλα εμβόλια. Mεταξύ των ανεπιθύμητων ενεργειών που καλείται να αναφέρει είναι ο θάνατος, καθώς και οι μη αναμενόμενες στις οποίες περιλαμβάνονται από σπασμούς, εγκεφαλίτιδες μέχρι και παράλυση."
"...το [εμβόλιο της εταιρείας] Pande-mrix, που προορίζεται για τις μάζες, περιέχει ένα ανοσοενισχυτικό έκδοχο, το σκουαλένιο, του οποίου οι παρενέργειες δεν είναι γνωστές, όπως και το έκδοχο θειομερσάλη, που είναι άκρως τοξικό διότι περιέχει υδράργυρο." - Χρήστος Γεωργίου, καθηγητής Βιοχημείας, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Αν σας ελκύουν τούτα ή διεγείρουν το ενδιαφέρον σας, παρακαλώ συνεχίστε να διαβάζετε και πάρακάτω.
Τι λέει ο Νόμος γιά τα εμβόλια;
Στην Κύπρο ισχύει ο Περί της Κατοχύρωσης και της Προστασίας των Δικαιωμάτων των Ασθενών Νόμος του 2004 ο οποίος άνκαι περιέχει μερικές ατέλειες, παρέχει μεγάλη προστασία στο κοινό γιά πάρα πολλά θέματα που αφορούν τη διαχείρηση των ιατρικών μας αναγκών.
Ο Νόμος - πολύ ορθά - αφιερώνει σημαντικό μέρος στην αναγνώριση του Δικαιώματος γιά φροντίδα μόνο με την Συγκατάθεση του Ασθενούς, την οποία και πολύ ορθά συνδέει με το Δικαίωμα στην Πληροφόρηση. Η συγκατάθεση μας γιά προτεινόμενες θεραπείες έχει νόημα βέβαια μόνο αν έχουμε λάβει ολοκληρωμένη και πολύπλευρη πληροφόρηση έτσι ώστε να δώσουμε την συγκατάθεση μας γιά προτεινόμενες θεραπείες, ή να τις απορρίψουμε.
Ο Νόμος προσφέρει σε όλους το δικαίωμα να απορρίψουμε θεραπείες γιά οποιοδήποτε λόγο, και επιβάλλει στους παροχείς υγείας την υποχρέωση να μας ενημερώνουν γιά όλα τα ρίσκα και τους κινδύνους ή τα μειονεκτήματα των θεραπειών που μας προτείνουν.
Ορίστε τα σχετικά κείμενα απευθείας από τη νομοθεσία, επί λέξει:
"Δικαίωμα σε πληροφόρηση.
10.-(1) Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα σε πληροφόρηση για τα δικαιώματα του ασθενούς. Επαρκείς πληροφορίες για υπηρεσίες υγείας, καθώς και για τους τρόπους καλύτερης αξιοποίησης τους πρέπει να είναι διαθέσιμες στο κοινό, σύμφωνα με τις διατάξεις των επόμενων εδαφίων.
(2) Ο ασθενής έχει δικαίωμα ολοκληρωμένης ιατρικής πληροφόρησης.
.../...
(4) Ο ασθενής δεν θεωρείται ότι έχει παραιτηθεί του δικαιώματος σε πληροφόρηση, εκτός εάν το ζητήσει γραπτώς.
Φροντίδα υγείας με τη συγκατάθεση του ασθενούς.
11.-1 Προϋπόθεση για την παροχή φροντίδας υγείας είναι η συγκατάθεση του ασθενούς που δίδεται ύστερα από ολοκληρωμένη ιατρική πληροφόρηση, που παρέχεται από τον παροχέα υπηρεσιών υγείας στον ασθενή, σε κατάλληλο χρόνο και κατά τρόπο καταληπτό από τον ασθενή, ούτως ώστε ο τελευταίος να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις πληροφορίες που του παρέχονται και να αποφασίζει ελεύθερα και ανεπηρέαστα."
Αν σας ελκύουν τούτα ή διεγείρουν το ενδιαφέρον σας, παρακαλώ διαβάστε το υλικό που αναδημοσιεύουμε πιό κάτω. Στο τέλος του άρθρου θα βρείτε παραπομπές, σημειώσεις και επιστημονικές πηγές γιά περαιτέρω ενημέρωση και τεκμηρίωση.
Το υλικό που αναδημοσιεύουμε είναι από την εφημερίδα "Ημερησία" μέσω αναδημοσίευσης από την newstime.gr και από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
μέλος της Ομάδας Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia.
~~~~~~~~~~
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
Ελένη Πετροπούλου, εφημερίδα Ημερησία
http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=20390
"Αποτελέσματα έρευνας στο νοσοκομείο «Eρυθρός Σταυρός», από τον διευθυντή της Mονάδας Λοιμώξεων κ. Mάριο Λαζανά, σύμφωνα με την οποία σχεδόν έξι στους δέκα γιατρούς και το 90% του νοσηλευτικού προσωπικού δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν με το πανδημικό εμβόλιο. Aνάλογες αντιδράσεις έχουν παρατηρηθεί στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού, όπου ήδη έχει ξεκινήσει ο εμβολιασμός...
.../...
Δεν θα κάνουν το εμβόλιο γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ασφαλές και δεν είναι αποτελεσματικό. Aυτό πιστεύει και ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Aττικής κ. Kωνσταντίνος Λουράντος, ο οποίος εξήγησε ότι «η νέα γρίπη είναι εξαιρετικά ήπια και ο κίνδυνος σοβαρής νόσησης εξαιρετικά μικρός». Aποκάλυψε, μάλιστα, ότι στην απόφασή του αυτή καθοριστικό ρόλο έπαιξε έγγραφο του EOΦ, με το οποίο ζητάται να παρακολουθούνται οι παρενέργειες του εμβολίου, πρακτική που δεν έχει ακολουθηθεί ποτέ ξανά μέχρι σήμερα για άλλα εμβόλια. Mεταξύ των ανεπιθύμητων ενεργειών που καλείται να αναφέρει είναι ο θάνατος, καθώς και οι μη αναμενόμενες στις οποίες περιλαμβάνονται από σπασμούς, εγκεφαλίτιδες μέχρι και παράλυση. Ένας ακόμη λόγος που δεν έχει πείσει τον κ. Λουράντο για την ασφάλεια του εμβολίου είναι η ταχύτατη παραγωγή δισεκατομμυρίων εμβολίων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
H γιατρός Όλγα Kοσμοπούλου, επιμελήτρια α΄ στο Γενικό Kρατικό Nίκαιας, δήλωσε: «Aρνούμαι να εμβολιαστώ κατ΄ εντολή έναντι μιας νόσου, η οποία είναι αποδεδειγμένα ηπιότατη, με ένα εμβόλιο το οποίο δεν είναι σίγουρα αποτελεσματικό και σίγουρα ασφαλές».
Aλλά και η Zαχαρούλα Σαρρή, παιδίατρος, εντατικολόγος στο Παίδων Πεντέλης, ανέφερε ότι «τα εμβόλια πρέπει να γίνονται για νοσήματα που είναι σοβαρά: Δηλαδή έχουν μεγάλη θνητότητα και αποτελούν πραγματική απειλή για τη ζωή πολλών ανθρώπων. H νέα γρίπη μέχρι στιγμής δεν έχει τέτοια στοιχεία και επομένως δεν απαιτείται εμβολιασμός. Για τις ευπαθείς, αρμόδιος να αποφασίσει είναι ο γιατρός ανάλογα με το νόσημα»."
http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=20390
* * *
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία,
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009
Διάλογοι για την πανδημία και το εμβόλιο
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=102081
«Κάποιοι κερδίζουν πειραματιζόμενοι»
Υπεύθυνος: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΙΑΦΑΚΑΣ
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, καθηγητή Βιοχημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Τα στοιχεία για τη γρίπη των χοίρων (Η1Ν1) που ανακοινώθηκαν από αρμόδιους διεθνείς φορείς δείχνουν ότι συμπεριφέρεται σαν την κοινή εποχική γρίπη, προκαλώντας λιγότερους θανάτους.
Εντούτοις, η κοινή γνώμη είναι ανήσυχη όχι τόσο για τη γρίπη όσο για την ασφάλεια του εμβολίου της, διότι γνωρίζει ότι δεν υπήρξε ο απαιτούμενος χρόνος για να δοκιμαστεί και να καθοριστούν οι παρενέργειές του με σχετική βεβαιότητα.
** Οι ανησυχίες εντάθηκαν όταν αποκαλύφθηκε πρόσφατα ότι η γερμανική κυβέρνηση είχε παραγγείλει άλλο εμβόλιο για τους πολιτικούς αξιωματούχους και το στρατό, το Celvapan (της Baxter), και άλλο για τους υπόλοιπους πολίτες, το Pandemrix (της Glaxo-SmithKline). Ετσι, κατηγορήθηκε για κοινωνικό ρατσισμό, καθώς το Pande-mrix, που προορίζεται για τις μάζες, περιέχει ένα ανοσοενισχυτικό έκδοχο, το σκουαλένιο, του οποίου οι παρενέργειες δεν είναι γνωστές, όπως και το έκδοχο θειομερσάλη, που είναι άκρως τοξικό διότι περιέχει υδράργυρο. Από το άλλο μέρος, το Celvapan που θα πάρουν οι ελίτ και οι φύλακες, θεωρείται ασφαλέστερο διότι δεν περιέχει έκδοχα. Εντούτοις, ούτε και αυτό έχει δοκιμαστεί κλινικά επαρκώς.
** Και τι σχέση έχουν όλα αυτά μ' εμάς; Το εμβόλιο που θα διατεθεί για τον εμβολιασμό μας είναι το Pandemrix -εκτός κι αν έχει παραγγελθεί και το Celvapan για... ειδικές χρήσεις. Οι αρμόδιοι φορείς του κράτους μας βεβαιώνουν ότι μπορούμε άφοβα να εμβολιαστούμε. Τι λένε, όμως, για την ασφάλεια του εμβολίου η κατασκευάστρια Glaxo και διάφοροι επίσημοι οργανισμοί που το ενέκριναν;
** Ντοκουμέντα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ιατρικών Προϊόντων της Ε.Ε. (ΕΜΑ) και της Glaxo αποκαλύπτουν ότι βασικά συστατικά κάθε δόσης του εμβολίου αποτελούν ένα «ανοσοενισχυτικό» κοκτέιλ χημικών (AS03) που περιέχει σκουαλένιο (10,68 χιλιοστογραμμάρια) μαζί με άλλα έκδοχα, καθώς και το έκδοχο θειομερσάλη (5 μικρογραμμάρια)[1-3]. Το τελευταίο περιέχει 49% υδράργυρο, που σημαίνει ότι κάθε δόση του εμβολίου περιέχει 2,5 μικρογραμμάρια (ή 5 για δύο δόσεις).
Είναι γνωστό πόσο επικίνδυνος είναι ο υδράργυρος. Στα παιδιά, προσβάλλει το συκώτι, δημιουργεί αϋπνίες, απώλεια μνήμης, μαλλιών, δοντιών και νυχιών κ.ά.
Ακόμα και η αμαρτωλή Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ το αναγνωρίζει, προωθώντας την απομάκρυνση της θειομερσάλης απ' όλα τα εμβόλια, ενώ συνιστά λιγότερο από 1 μικρογραμμάριο υδράργυρο (5 φορές λιγότερο από του Pandemrix) σε εμβόλια για παιδιά ηλικίας 6 ετών και κάτω(5).
Αλλά ακόμα και αυτά τα όρια τοξικότητας εξυπηρετούν κυρίως τις εταιρείες.
** Αναφορικά με το ανοσοενισχυτικό σκουαλένιο, η Glaxo παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει πολλά για την ασφάλειά του: «Δεν υπάρχουν δεδομένα για τη χορήγηση των AS03-ανοσοενισχυμένων εμβολίων πριν ή μετά από άλλους τύπους εμβολίων κατά της γρίπης, τα οποία προορίζονται για προπανδημική ή πανδημική χρήση».
Ο δε Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) επεκτείνει την αβεβαιότητα και σε όλα τα εμβόλια που χρησιμοποιούν το ανοσοενισχυτικό σκουαλένιο. Το επίσημο επιστημονικό όργανό του, η Παγκόσμια Συμβουλευτική Επιτροπή για τη Ασφάλεια των Εμβολίων (GACVS), επισημαίνει ότι «η εμπειρία από τα εμβόλια με σκουαλένιο έχει αποκτηθεί κυρίως σε ηλικιωμένους χρήστες», και προτείνει ότι «καθώς τα εμβόλια με βάση το σκουαλένιο θα χρησιμοποιούνται σε άλλες ομάδες πληθυσμού, πρέπει να γίνεται προσεκτική έρευνα μετά την κυκλοφορία τους προκειμένου να εντοπιστούν οι παρενέργειές τους»(4).
** Με άλλα λόγια, οι φαρμακευτικές εταιρείες και ο ΠΟΥ μάς χρησιμοποιούν σαν πειραματόζωα. Το ίδιο θα συμβεί και με το εμβόλιο Pandemrix, αφού η Glaxo παραδέχεται ότι «δεν υπάρχουν δεδομένα για τη χρήση του Pandemrix ή άλλου εμβολίου που περιέχει ανοσοενισχυτικό AS03 σε έγκυες γυναίκες» και ότι «δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα παρακολούθησης μετά την κυκλοφορία του Pandemrix».
Τι παρενέργειες, λοιπόν, πρέπει να αναμένουν όσοι χρησιμοποιήσουν το εμβόλιο Pandemrix; Από τις περιορισμένες κλινικές δοκιμές της Glaxo (μόνο σε 5.000 άτομα 18 ετών και άνω) έχουν παρατηρηθεί τα ακόλουθα:
* Σε πάνω από 1 στους 10 χρήστες: πονοκέφαλος, κούραση, πόνος, κοκκινίλα, πρήξιμο ή σκληρό εξόγκωμα στο σημείο της ένεσης, πυρετός, πόνος σε αρθρώσεις.
* Σε 1 έως 10 στους 100 χρήστες: λεμφαδενοπάθειες (πρησμένοι αδένες στο λαιμό, στη μασχάλη ή στη βουβωνική χώρα), συμπτώματα παρόμοια με της κοινής γρίπης, φαγούρα και εκχυμώσεις (μελανιές) στο σημείο της ένεσης, έντονη εφίδρωση, κρυάδες, κνησμός, αναψοκοκκίνισμα.
* Σε 1 έως 100 στους 1.000 χρήστες: αϋπνία, παραισθήσεις, υπνηλία, ζαλάδες, μυρμήγκιασμα ή μούδιασμα των άκρων, κνησμοί, εξανθήματα, γενικό αίσθημα αδιαθεσίας, διάρροια, εμετοί, πόνοι στην κοιλιά, ναυτία.
* Στις αντενδείξεις αυτού του εμβολίου αναφέρονται τα εξής ακαταλαβίστικα: «Ιστορικό αναφυλακτικής (δηλ. απειλητικής για τη ζωή) αντίδρασης σε κάποιο από τα συστατικά ή στα ίχνη υπολειμμάτων (αβγά και πρωτεΐνες ορνίθων, ωολευκωματίνη, φορμαλδεΰδη, θειική γενταμυκίνη και δεοξυχολικό νάτριο)». Το προκλητικό της υπόθεσης είναι ότι μας ζητούν να γνωρίζουμε αν εμφανίζουμε ευαισθησία σε άγνωστες στους πολλούς χημικές ουσίες σαν τη φορμαλδεΰδη, που μέχρι και στην ταρίχευση πτωμάτων χρησιμοποιείται!
** Τα εμβόλια της γρίπης των χοίρων αποκαλύπτουν πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες κερδοσκοπούν επί πολιτών-πειραματόζωων με τη βοήθεια της Ε.Ε. και του ΠΟΥ.
Ενός οργανισμού που ενώ μας βεβαιώνει ότι η γρίπη δεν είναι επικίνδυνη εγκρίνει επικίνδυνα εμβόλια προς χρήση με τη βοήθεια γνωστών επιστημόνων-καθησυχαστών. Μάλλον το όνομα Παγκόσμιος Οργανισμός Υποκρισίας τού ταιριάζει καλύτερα!
Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ είναι καθηγητής Βιοχημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
1. www.emea.europa.eu/human docs /PDFs/EPAR/pandemrix/D-Η1Ν1% 20single%20PDFs/PackageLeaflet /emea-pl-h832pu17el.pdf
2. http://health.gsk.com/docs/UK_ Pandemrix_SPC.pdf
3. http://www.healthview.gr/sites/de fau lt/files/emea-combined-h832el.pdf
4. Http://www.who.int/vaccine_research/documents/Report_on_consultation_on_adjuvant_safety_2.pdf
5. http://www.fda.gov/BiologicsBlo odVaccines/vaccines/Questionsabout Vaccines/ucm070430.htm
Σημειώσεις:
Η ουσία με το όνομα "σκουαλένιο" (squalene) που περιέχεται στο εμβόλιο είναι μιά φυσική ουσία η οποία καθίσταται τοξική όταν χορηγείται σε αφύσικες ποσότες ή με αφύσικες μεθόδους, γιά αυτό και ο οργανισμός αμέσως επιστρατεύει τις δυνάμεις του γιά να την εξουδετερώσει. Η ουσία - χορηγημένη σε αφύσικες ποσότητες ή μεθόδους - ρίχνει τον οργανισμό σε μιά κατάσταση όπου το ανοσοποιητικό μας σύστημα μπαίνει σε τεχνητή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, σ' ένα βιολογικό συναγερμό ο οποίος δεν βρίσκει εύκολα φυσικό κλείσιμο, και εμπλέκεται σ' ένα σωρό παθήσεις όπως η Ρευματοειδής Αρθρίτις, το
Σύνδρομο του Κόλπου, και άλλες.
Οι παρενέργειες και ζημιές που προκαλεί το σκουαλένιο (squalene) είναι αρκετά γνωστές στην επιστήμη (αντίθετα από τη δήλωση του καθηγητή Χρήστου Γεωργίου στο ανωτέρω κείμενο). Μπορείτε να μελετήσετε κάποιες εισαγωγικές πληροφορίες από τον Dr. Mercola εδώ (δωρεάν, αλλά ζητούν από τους αναγνώστες να δώσουν μιά ηλεκτρονική διεύθυνση):
"Squalene: The Swine Flu Vaccine’s Dirty Little Secret Exposed"
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/04/Squalene-The-Swine-Flu-Vaccines-Dirty-Little-Secret-Exposed.aspx
Η άλλη τοξική ουσία που εμπεριέχεται στο εμβόλιο με το όνομα "θειομερσάλη" (thimerosal, και thiomersal) συνίσταται κατά περίπου 50% από δηλητηριώδη υδράργυρο. Παρ' όλο που οι κυβερνήσεις των μεγάλων χωρών όπου παράγονται εμβόλια έχουν απαγορεύσει τη χρήση της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal), δώθηκαν τώρα ειδικές άδειες ώστε να επιτρέπονται μόνο - και κατ' εξαίρεσην - εμβόλια γιά τη Νέα Γρίππη (Γρίππη των Χοίρων) που να περιέχουν υδράργυρο στη μορφή της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal).
Η τοξικότητα της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal) έχει γίνει αντικείμενο κοινωνικής διαμάχης σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει αντίσταση στην ασυδοσία των φαρμακευτικών εταιρειών, και στην εγκληματική συνενοχή των Κρατών που τις προστατεύουν.
Μπορείτε να μελετήσετε κάποιες εισαγωγικές πληροφορίες από τον Dr. Mercola εδώ (δωρεάν, αλλά ζητούν από τους αναγνώστες να δώσουν μιά ηλεκτρονική διεύθυνση):
"Proof That Thimerosal Induces Autism-Like Neurotoxicity"
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/06/Proof-That-Thimerosal-Induces-AutismLike-Neurotoxicity.aspx
Επιπρόσθετες πηγές:
"New Study Proves Thimerosal Induces Autism-like Neurotoxicity"
http://dprogram.net/2009/07/10/new-study-proves-thimerosal-induces-autism-like-neurotoxicity/
"Mitochondrial dysfunction, impaired oxidative-reduction activity, degeneration, and death in human neuronal and fetal cells induced by low-level exposure to thimerosal and other metal compounds"
http://www.informaworld.com/smpp/content~content=a910652305~db=all~jumptype=rss
Γιά το Σύνδρομο του Κόλπου
http://www.odontiatriki.gr/arxeio1/gulf.htm
Τα "χαρτάκια" με το ενημερωτικό υλικό που αναγκάζονται διά νόμου οι φαρμακευτικές εταιρείες να προσφέρουν γιά τα κύρια εμβόλια της Νέας Γρίππης (Γρίππης των Χοίρων) περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες γιά το κάθε εμβόλιο. Δείτε γιά παράδειγμα εκείνο της εταιρείας Novartis γιά το εμβόλιο της που λέει καθαρά (παράγραφος 8) ότι δεν υπάρχει γνώση γιά το αν είναι ασφαλές γιά τις εγκύους και τα έμβρυα, ούτε γιά την περίοδο του θηλασμού, και ότι δεν το συνιστούν γιά παιδιά κάτω των 4 ετών!
http://www.nvic.org/vaccines-and-diseases/h1n1-swine-flu.aspx#Inserts
Το προηγούμενο μας άρθρο επί του θέματος:
Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://healthcare-collective.portland-or.net/personal-introduction-petros-evdokas.htm
~~~~~~~~~~~
Labels:
ellinika,
emvoliasmos,
vaccination,
Εμβόλιο,
Η1Ν1,
κίνδυνος,
Νέα Γρίππη,
νόμος,
παρενέργειες,
Πέτρος Ευδόκας,
ρίσκο,
Χοίρων
Subscribe to:
Posts (Atom)