Το σχέδιο σχεδιάστηκε στη βάση του εθνοφυλετικού διαχωρισμού του λαού μας με την κατάργηση και στέρηση σε μεγάλο μέρος του -Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους- των θεμελιωδέστερων οικουμενικών ανθρώπινων δικαιωμάτων. Ο ιμπεριαλισμός αντιλαμβανόταν τότε όπως και σήμερα ότι είναι αδύνατη η υιοθέτησή ενός τέτοιου σχεδίου εκ μέρους του λαού χωρίς την προετοιμασία του εδάφους, χωρίς τη δράση ανθρώπων και οργανώσεων που θα προωθούσαν με λύσσα τα σχέδιά του.
Η οργάνωση US AID (δείτε τις πηγές στο τέλος του άρθρου) σε συνεργασία με τις οργανώσεις του ΟΗΕ στην Κύπρο UNOPS και UNDP αλώνισε το νησί κτίζοντας και προωθώντας τις συμμαχίες εκείνες οι οποίες αποτέλεσαν στον κατάλληλο χρόνο την πλατφόρμα του ΝΑΙ.
Άτομα της πλατφόρμας διείσδυσαν μέσα στην εναλλακτική κοινότητα προσπαθώντας να χειραγωγήσουν την κοινότητα προς τους ανίερους σκοπούς της. Όπως έγραψα στο προηγούμενό μου άρθρο στις 6 Ιουλίου:
"Η US AID σε συνεργασία με τη UNOPS και με την υποκίνηση αισχρών και καταχθόνιων ανθρώπων που έδρασαν και δρουν ακόμη μέσα στην εναλλακτική κοινότητα διάβρωσαν μέρος του χώρου.
Οι άνθρωποι αυτοί διείσδυσαν στο χώρο προσπαθώντας να επιβάλουν την ατζέντα του ιμπεριαλισμού και της Κυπροεθνικιστικής πτέρυγας της εκστρατείας του Ναι την οποία αγκάλιαζαν και προωθούσαν προσποιούμενοι τους εναλλακτικούς διανοητές."
Αυτά τα άτομα και οι οργανώσεις των συνδέονταν και συνδέονται μεταξύ τους μέσα από την υποταγή τους στη Νέα Τάξη και την παθολογική αφοσίωση στις επιταγές της Κυπροεθνικιστικής πτέρυγας του ΑΚΕΛ και την αναπαραγωγή της ιδεοληψίας της. Κύρια στοιχεία της παρουσίας των μέσα στην κοινότητα είναι ο αυταρχισμός και η φαλλοκρατία των, και ο άκρατος ανθελληνισμός τους. Η δράση τους δεν εστιάζεται σχεδόν ποτε στην κατάθεση επιχειρημάτων με τα οποία να πείσουν το λαό μας γιατί θα έπρεπε να δεχθεί το έκτρωμα λύσης που κυοφορείται αλλά στην χυδαία επίθεση εις βάρος όλων των διαφωνούντων.
Ένας από τους επιφανέστερους τέτοιους πράκτορες μέσα στην εναλλακτική κοινότητα , ο Γρηγόρης Ιωάννου μας παρέδωσε ένα γραπτό μνημείο των έργων και των ημερών του κατά την κρίσιμη περίοδο πριν και μετά το δημοψήφισμα.
Στο κείμενο του " Που το πολιτιστικό κέντρο Καρτάς στο στέκι Αρσινόης 5: μια ιστορία ενός χώρου 2003-2007" ο Γρηγόρης αφηγείται τη σχέση του με το χώρο, την άλωσή του από τα χρήματα της US AID/UNOPS και τις διασυνδέσεις του ιδίου με διάφορους τομείς της πολιτικής πραγματικότητας μέσα και έξω από την εναλλακτική κοινότητα.
Με αφορμή το κείμενό του σήμερα θα εξετάσουμε:
ο- Ποιός είναι ο Γρηγόρης Ιωάννου
ενώ στο επόμενο και τελευταίο μέρος της ενότητας θα δούμε:
ο- Ποιές οι λεπτομέρειες γύρω από το κείμενο περί "ιστορίας του χώρου" - συσχετισμούς με την άλωση μέρους του εναλλακτικού χώρου από την Κυπροεθνικιστική πτέρυγα του ΑΚΕΛ και τον ιμπεριαλισμό
Ποιος είναι ο Γρηγόρης Ιωάννου;

* Ο Γρηγόρης Ιωάννου είναι Θεωρητικός και πολιτικός "Παράγοντας". Ο λόγος που αρθρώνει έχει μεγάλη επίδραση σε συγκεκριμένους κύκλους που αυτοκαθορίζονται ως "αντιεξουσιαστες" και "επαναστάτες" και δραστηριοποιούνται πολιτικά στην Εντός των Τειχών Λευκωσίας. Προωθεί τον εαυτό του ως ανεξάρτητο και προοδευτικό αριστερό διανοούμενο.
Με τα λόγια του ιδίου:
"Το όνομα μου Γρηγόρης Ιωάννου. Γεννήθηκα στη Λευκωσία το 1979. Ενδιαφέρει με η ιστορία τζιαι η κοινωνιολογία τζιαι ερευνώ το ζήτημα των εργασιακών σχέσεων στην Κύπρο έτσι ώστε να κατανοήσω την ταξική σύνθεση της κοινωνίας στην οποίαν ζιώ. Έκαμα τούτο το μπλογκ με στόχο να δημοσιοποιώ σκέψεις, προβληματισμούς τζιαι κομμάθκια που τες έρευνες μου. Τελικά εκατάληξεν να εν παραπάνω ημερολόγιο κινητοποίησεων παρά αναλύσεων"
http://www.blogger.com/profile/00739079007214823534
και
http://nekatomata.blogspot.com/
Ο Γρηγόρης Ιωάννου είναι κεντρικό πρόσωπο στην διαμάχη λασπολογίας εναντίον μας και στην προώθηση του ιμπεριαλιστικού σχεδίου Αννάν. Μαζί με τη Δέσπω Πασιά, το Γιώργο Στρατή, το Μάριο Βιολάρη και άλλους σχημάτισαν ένα "αντίποδα" στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia το οποίο στην αρχή ονόμασαν "Ατυπος". Ο "Ατυπος" μετεξελίχθηκε σε "Φάλιες - Εναλλακτικά Μedia" συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανίζονται ως τάχατες αντίποδας μας:
http://falies.com/
Ο Γρηγόρης είναι ένας οπισθοδρομικός άνθρωπος ο οποίος έχει ανάξει την προσωπική του οπισθοδρόμηση, σε πολιτικό πρόγραμμα. Έχει συνειδητά θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία των σκοτεινότερων κύκλων του ιμπεριαλισμού και του Κυπροεθνικιστικού ερυθροφασισμού. Η δράση του περιλαμβάνει τη συνειδητή καλλιέργεια ενός εμφυλιοπολεμικού μένους ανάμεσα στην κοινότητά μας προς όφελος των σχεδιασμών όλων εκείνων που δε διστάζουν να προωθήσουν το αιματοκύλισμα των Ελλήνων της Κύπρου για να προωθήσουν τα αισχρά σχέδιά τους για διζωνική λύση Apartheid στο νησί μας.
Ενώ ο ο ίδιος προσποιείται τον ανεξάρτητο στην πραγματικότητα αποτελεί τον άνθρωπο της Κυπροεθνικιστικής πτέρυγας της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και του ιμπεριαλισμού μέσα στο κίνημα. Είναι ο "θεωρητικός καθοδηγητής" χειραγώγησης του εναλλακτικού ανατρεπτικού κινήματος προς όφελος του κόμματος με το οποίο τηρεί στενότατες σχέσεις. Είναι θερμότατος υποστηρικτής της ρατσιστικής λύσης εις βάρος του Κυπριακού Ελληνισμού. Τόσο τα παρόντα έργα και ημέρες του όσο και το δικό του κείμενο για το χώρο με το οποίο θα ασχοληθούμε εκτενώς στη συνέχεια αποκαλύπτουν το σκοτεινό του ρόλο.
Ο "προοδευτικός" Γρηγόρης
"Τες προάλλες που εστρέφουμουν πίσω με έναν πραγματικό Ελληνο-Κύπριο (με έναν γονιό Έλληνα τζιαι ένα Κυπραίο δηλαδή) επετάχτηκεν μια μπάτσα να μας κάμει έλεγχο."
από:
http://nekatomata.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html
Ποιός προοδευτικός άνθρωπος θα μπορούσε ποτέ να αρθρώσει λόγια όπως τα πιο πάνω; Ποιός ανάμεσά μας θα αγκάλιαζε ποτέ το γονιδιακό ρατσισμό που προώθησε ο Χίτλερ και οι απανταχού φασίστες; Τα λόγια πιο πάνω ανήκουν στον "υπερδιανοούμενο" Γρηγόρη Ιωάννου και αποκαλύπτουν το βαθιά ριζωμένο μέσα του σωβινισμό των εθνικά Κυπραίων. Για τους εθνικά Κυπραίους δεν υπάρχουν Έλληνες της Κύπρου, υπάρχουν μόνο Κυπραίοι. Και αυτό προφανώς σύμφωνα με το Γρηγόρη καθορίζεται από τα γονίδια. Αν ο πατέρας και η μητέρα σου δηλαδή είναι Κυπραίοι είσαι Κυπραίος. Ο Γρηγόρης υιοθετεί και αγκαλιάζει δηλαδή την ιδεολογία-κοσμοθεωρία της "Χρυσής Αυγής". Οι Χρυσαυγίτες διακηρύσσουν ότι "Γεννιέσαι ¨Έλληνας δεν γίνεσαι". Τα ίδια διακηρύσσει και ο Γρηγόρης τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους Κύπριους. Οι νεοΝαζί δε βρίσκονται μόνο δεξιά, κινούνται και μέσα στην εναλλακτική κοινότητα.
Ο ρατσισμός και ανθελληνισμός του διαχέεται σε όλα τα μήκη και πλάτη.
Δέστε με ποια λόγια υποστηρίζει ο Γρηγόρης Ιωάννου τις προσπάθειες αναμόρφωσης των βιβλίων της ιστορίας:
"...καλή δουλειά τζιαι μεν υποταχτείτε αμαχητί στην προοπτική μιας ανανεωμένης εθνικής αφήγησης που αισθάνομαι ότι εννά προωθηθεί που καποιους καλαμαράες ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης".
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html?showComment=1237290447370#c1120652113241909736
Ναι ο "προοδευτικός" Γρηγόρης χρησιμοποιεί τη λέξη καλαμαράες. Η λέξη σηματοδοτεί το χειρότερο είδος Κυπριακού ρατσισμού .
"Είναι η πιό βαρετή ρατσιστική βρισιά στα ελληνικά στην Κύπρο: "καλαμαράς". Γνωστή σε όλους. Η βρισιά συνήθως σερβίρεται και με την πρόθεση που αρχίζει με τα τρία "πππου" και η λέξη συνεχίζει ως "...ουστοκαλαμαράς". Ούτε το "μαυρής" εμπεριέχει το μίσος και την έχθρα που περιέχει το "καλαμαράς", ούτε η λέξη "μούζουρος" ούτε και όποιο άλλο ρατσιστικό επίθετο στην Κύπρο.
Η λέξη "καλαμαράς" όπλισε με φονικό ρατσιστικό μίσος μιά ολόκληρη γενεά στον σχεδόν εμφύλιο πόλεμο που ζήσαμε τα χρόνια που μας οδήγησαν στο 1974."(1)
Ούτε οι συμπατριώτες μας Κερυνειώτες ξεφεύγουν της ειρωνίας και του ανθελληνικού του μένους. Θαυμάστε κάχριν στο κείμενό του "Διασταυρώνοντας το οδόφραγμα, Λευκωσία, παραμονές τ/κ εκλογών":
"Το δημαρχείο της (πάντοτε ελληνικής) Κερύνειας (ο καθένας δικαιούται την φαντασίωση του μπορεί να μου πει κανένας)..."
από:
http://nekatomata.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html
Ο Γρηγόρης αισθάνεται άνετα να περιπαίζει, να κοροϊδεύει την εθνική ταυτότητα όσων από εμάς αγκαλιάζουμε την Ελληνική ταυτότητα. Αρνείται το οικουμενικό δικαίωμα του καθενός για αυτοκαθορισμό. Είναι αυτό δείγμα ενός προοδευτικού ανθρώπου; Ποια θέση έχει ένας ρατσιστής, εθνικιστής και γονιδιακός φασίστας μέσα στην εναλλακτική κοινότητα;
Είναι ακριβώς για αυτό που ο Γρηγόρης και οι συν αυτώ αγκάλιασαν με μανία το σχέδιο Ανάν. Ο θεμελιωμένος ρατσισμός και εθνοφυλετικός διαχωρισμός του σχεδίου συνάδει πλήρως με το δικό τους φασιστικό ρατσισμό των γονιδίων.
Δεν τελειώνει εδώ όμως η "προοδευτικότητα" του Γρηγόρη.
Στο έκτρωμα του φίλου και πολιτικού του συντρόφου Γιώργου Στρατή με τίτλο "Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει" στο οποίο ο συγγραφέας επιτίθεται με ανδρικό σωβινιστικό μένος ενάντια στην αρθρογράφο Μικαέλλα Λοΐζου ο "προοδευτικός" Γρηγόρης αγκαλιάζει τη φαλλοκρατική στάση του Γιώργου Στρατή και την επικροτεί γράφοντας "ωραίον Στρατή".
http://blog.readcy.net/archives/289
Ο φαλλοκρατικός σωβινισμός τους σε όλο του το μεγαλείο. Οι άνθρωποι αυτοί που δραστηριοποιούνται ως εναλλακτικοί διανοητές αναπαράγουν τα αισχρότερα ήδη φαλλοκρατίας και αυταρχισμού που υπάρχουν. Επειδή διαφωνούν πολιτικά με μια γυναίκα, τη βαφτίζουν πουτάνα! και αλληλοχειροκροτούνται.
Τι έχουν να πουν για αυτό όλοι όσοι και όσες μέσα στους κύκλους της εναλλακτικής κοινότητας αγκαλιάζουν τις αξίες της ισότητας και του φεμινισμού; Πώς αισθάνονται; Πώς ανέχονται τέτοιες εμετώδεις συμπεριφορές;
Ο κατήφορος δεν έχει τέλος.
Στο ουσιαστικότατο θέμα προτεραιότητας για την προσωπική απελευθέρωση και την επιβίωση κυριολεκτικά μελών της εναλλακτικής κοινότητας που στοχοθετούνται αδίκως για την πολιτική τους τοποθέτηση - στάση ζωής υπέρ της αποποινικοποίησης της κάνναβης ο Γρηγόρης τοποθετείται ως εξής:
"Όσον για το ζήτημα της αποποινικοποίησης της χρήσης της κάνναβης θεωρούμε ότι αποτελεί δευτερεύον πολιτικό αίτημα. Πρώτα να εδραιώσουμεν την ύπαρξη μας στο δημόσιο χώρο, να κτίσουμε μια εναλλαχτική πολιτική κουλτούρα τζιαι μετά να το συζητήσουμεν τζιαι τούτον. Δαμέ κινδυνεύκει να ποινικοποιηθεί η παρουσία μας στο χώρο, ας μεν αννοίξουμεν άλλον μέτωπο. Εν τζιαι πρόωρο τζιαι δυνητικά επιζήμιο."
http://nekatomata.blogspot.com/2009/10/blog-post_13.html
Ο Γρηγόρης ανειλικρινής και ψευδόμενος αποκρύβει από την κοινότητα την ουσία της τοποθέτησής του και τη δική του στάση έναντι του ιερού φυτού. Προσποιείται ότι το θέμα είναι δευτερεύον.
Τι έχουν να πουν για τούτο τα άτομα μέσα στην κοινότητα που όπως κι εμείς τοποθετούνται ανοικτά και δημόσια υπέρ της αποποινικοποίησης της κάνναβης, θεωρώντας ότι το θέμα είναι θέμα προτεραιοτητας που αγγίζει την Ουσία του Αγώνα;
Η αποποινικοποίηση αγγίζει όλα τα τα θέματα προσωπικής και κοινωνικής ελευθερίας. Τη δυνατότητα των ανθρώπων να χρησιμοποιούν και να απολαμβάνουν ένα αβλαβές φυτό ικανό όταν χρησιμοποιείται ορθά να βοηθήσει την πορεία του ατόμου μέσα στη ζωή και να καλλιεργήσει την Ελευθερία και τη Χάρη σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης. Και την αντίσταση στα ψέματα του κατεστημένου και την άδικη διά της βίας επιβολή της υποταγής.(2)
Πώς τοποθετούνται όλοι και όλες που έχουν διωχθεί, στοχοθετηθεί, καταδιωχθεί για το έγκλημά τους να υποστηρίζουν την αποποινικοποίηση του φυτού ως εργαλείου, προσωπικής προόδου, αυτογνωσίας, γνώσης και οργάνωσης της νέας κοινωνίας που οραματιζόμαστε;
Ο Γρηγόρης Ιωάννου λειτουργεί μέσα στην κοινότητα μας όπως ένας ιός. Σπέρνει το μίσος, τη διχόνοια, την παραπληροφόρηση και κάθε αντιδραστική οπισθοδρόμηση. Συνειδητά προσπαθεί να χειραγωγήσει την κοινότητα προς όφελος του ιμπεριαλισμού, τον οποίο αγκαλιάζει και προς όφελος της Κυπροεθνικιστικής πτέρυγας του ΑΚΕΛ με την οποία συνδέεται άμεσα και την ιδεοληψία της οποίας αναπαράγει δηλητηριάζοντας τα πάντα γύρω του.
Ο πολιτικός οργανωτής και καθοδηγητής
Η δράση του Γρηγόρη μέσα στην κοινότητα αποτελεί την επιτομή του πολιτικού οργανωτή-Δούρειου Ίππου προς όφελος της Κυπροεθνικστικής ηγεσίας του ΑΚΕΛ με την οποία συνδεετει άμεσα και στενά αλλά και των σχεδιασμών της Αυτοκρατορίας την οποία υπηρετεί. Ο Γρηγόρης ανήκει στην ομάδα εκείνη η οποία κάτω από το όνομα KARDASH δέχθηκε τα χρήματα της US AID / UNOPS με αποτέλεσμα τη διάλυση του χώρου εκείνου και τη σπορά των σπερμάτων της διχόνοιας ανάμεσά μας.
Ένας συνειδητός υπηρέτης του ιμπεριαλισμού και ένας ακόμη πιο συνειδητός υπηρέτης της ηγεσίας του ΑΚΕΛ με στόχο τη χειραγώγηση της εναλλακτικής κοινότητας. Τα δύο συμβαδίζουν απερίσπαστα.
Κάθε προοδευτικός άνθρωπος είναι ταυτόχρονα και αντιιμπεριαλιστής. Ο τερματισμός της κατοχής του τόπου μας από τη μεγαλύτερη στρατιωτική μηχανή του ΝΑΤΟ μετά τις ΗΠΑ θα έπρεπε κανονικά να είναι ένα από τα πρωταρχικά ζητήματα ενός αντιιμπεριαλιστή. Αντ' αυτού ο Γρηγόρης προωθεί συνεχώς τις ιμπεριαλιστικές θέσεις για λύση του Κυπριακού, την ιμπεριαλιστική θεώρηση της ιστορίας και τη φασιστική νεοΝαζιστική θεώρηση της ταυτότητας των Κυπρίων. Χωρίς επιχειρήματα. Ο λόγος που αρθρώνει εστιάζεται στην λασπολογία εναντίον όσων απορρίπτουν τα σχέδια του ιμπεριαλισμού και της ηγεσίας του ΑΚΕΛ, πιππιλλώντας όλα εκείνα που οι δύο δυνάμεις προωθούν ως "πολιτικά" επιχειρήματα.
Ο λόγος του είναι πρωταρχικής σημασίας στο διαχωρισμό της κοινότητάς μας σε απορριπτικούς και οπαδούς της λύσης, ωσάν να είναι η συγκεκριμένη ιμπεριαλιστική λύση το μάννα εξ ουρανών.
Έτσι όλοι όσοι αντιστέκονται στους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης βαφτίζονται από τον "προοδευτικό" Γρηγόρη με διάφορα κοσμητικά επίθετα.
Ακόμη και διεθνούς κύρους και φήμης αγωνιστές της αριστεράς όπως ο Μίκης Θεοδωράκης ο οποίος πρωτοστάτησε στους αγώνες του Ελληνικού λαού ενάντια στη Χούντα αλλά και στη γνήσια αριστερή επαναπροσέγγιση των λαών της Ελλάδας και της Τουρκίας βαφτίστηκε από τον Γρηγόρη "Μίκη Μάους"
επειδή αρνείται να δεχθεί τους σχεδιασμούς του ιμπεριαλισμού για την Ελλάδα και την Κύπρο:
"...έφαεν τζιαι τον Σαββόπουλο ο Μικη Μάους"
http://xekathara.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html?showComment=1263566502023#c454882165070951465
Η αλαζονία του είναι παροιμιώδης. Ακόμη και να διαφωνεί οποιοσδήποτε με τον Μίκη Θεοδωράκη δεν είναι ποτέ δυνατό να παραγνωριστεί η διαρκής προσφορά του στην Ελληνική και διεθνή αριστερά. Ο "υπερδιανοούμενος" όμως τον συνδέει με το επαίσχυντο δημιούργημα του καταναλωτισμού και του ιμπεριαλισμού.
Στον τόπο μας ο Γρηγόρης ακολουθεί την Ακελική προπαγάνδα, έτσι στο κείμενο του Γιώργου Στρατή με τίτλο"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει" το οποίο αναφέραμε πιο πάνω και στο οποίο ο συγγραφέας επιτίθεται με ανδρικό σωβινιστικό μένος ενάντια στην αρθρογράφο Μικαέλλα Λοΐζου ο "προοδευτικός" Γρηγόρης αφού αγκαλιάζει τη φαλλοκρατική στάση του Γιώργου Στρατή και την επικροτεί γράφοντας "ωραίον Στρατή" προχωρεί σε νέο στόχο, το Βάσσο Λυσσαρίδη. Ο Γρηγόρης Ιωάννου λέει πως είναι "εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας".
Ορίστε τα λόγια του, όπως τα έγραψε ο ίδιος:
"... πρέπει να τοποθετηθεί επί των πράξεων τζιαι λόγων του Λυσσαρίδη, όι με έναν σκέτον αφορισμό (υπερασπιστής της δημοκρατίας). επειδή ένας άλλος αφορισμός που στέκει παραπάνω μπορεί να εν (εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας)"
από:
http://blog.readcy.net/archives/289
Η χολή και το όξος του διαχέθηκαν σε νέα επίπεδα με την ανάλυση του για την κλοπή της σωρού του Τάσσου Παπαδόπουλου την οποία απέδωσε ξεδιάντροπα στους οπαδούς του ΟΧΙ. Ο Γρηγόρης ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα σπέρνοντας το εμφυλιοπολεμικό μίσος.:
"...η εκτίμηση μου εν ότι πρόκειται για δουλειά του υποκόσμου έπειτα που συγκεκριμένη τζιαι καλοσχεδιασμένη πολιτική εντολή. κάτι που δείχνει ότι η ηγεσία του στρατοπέδου του απορριπτισμού εν έσιει με ιερό με όσιο τζιαι ότι εν έτοιμη να προχωρήσει στα άκρα για να εμποδίσει την λύση. εχρειάζουνταν κάτι θεαματικό τζιαι σιοκαριστικό για αφορμή για συλλαλητήριο. τζιαι εδημιουργήσαν την.
είπα το τζιαι πριν 5-6 μήνες, λαλώ το τζιαι τωρά. η επερχόμενη σύγκρουση μεταξύ των δυνάμεων της επανένωσης τζιαι του στάτους κβο θα είναι πολλά πιο έντονη που ότι το 2004. τούτην την φορά οι απορριπτικοί δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό τζιαι θα δράσουν παρακρατικά. προς το παρόν η βία που χρησιμοποιούν εν συμβολική. με τίποτε εν θα πρέπει να τους αφήσει η κοινωνία να καταφύγουν τζιαι στην φυσική βία."
"....μπορεί όντως η κοινωνία να μεν εκφράζεται ανοιχτά υπερ της λύσης με κινητοποιήσεις αλλά τούτον εν σημαίνει ότι επιμένει στο ΟΧΙ του 2004. μάλλον εν για ΝΑΙ που πάμεν τζιαι εν για αυτόν που οδηγούνται στα άκρα οι οπαδοί του συρματομπλέγματος"
Δημοσιεύτηκε εδώ:
http://mihalismihail.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html
Βέβαια ουδέν από το Γρηγόρη μέχρι σήμερα για τη δράση του πραγματικού παρακράτους πρός όφελος της Κυπροεθνικιστικής πτέρυγας του κόμματος και του ιμπεριαλισμού για προώθηση της νέας "λύσης". Στην υπόθεση εναντίον του Ξενή Ξενοφώντος ο Γρηγόρης κατάπιε τα λόγια του τη στιγμή που ολόκληρη η εναλλακτική κοινότητα αναγνώριζε όπως σοφά το έθεσε γνήσιος παλαιός αναρχικός αγωνιστής: "Σήμερα τζιείνος αύριον εμείς"
Ορθά αναρωτιέται ο φίλος Πέτρος Ευδόκας:
"Όταν οι "θεωρητικοί" αναλυτές και "παράγοντες" της δήθεν προοδευτικής ή της εναλλακτικής ~ ανατρεπτικής κοινότητας επιδίδονται στο να σπέρνουν μίσος ως οι πιό μικροπρεπείς και ανεγκέφαλοι αδερφοφάδες, που θα πά' να σταθεί, πάνω σε ποιό θεμέλιο θα κτίσουμε την τόσο απαραίτητη γιά την επιβίωση του λαού μας Ενότητα;"(3)
Η ενότητα είναι ψιλά γράμματα για το Γρηγόρη. Προέχει η προώθηση της ιδεοληψίας του κόμματος και του ιμπεριαλισμού.
Μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα, τη δράση του στις Φάλιες αλλά και την εμπλοκή του σε διάφορες δραστηριότητες της εναλλακτικής κοινότητας ο Γρηγόρης σπέρνει το δηλητήριό του εναντίον μας αλλά και εναντίον όλων εκείνων των πατριωτών που αρνούνται να υποκύψουν στους σχεδιασμούς της παγκόσμιας Νέας Τάξης και της προδοτικής ηγεσίας του ψευδοκομμουνιστικού κόμματος.
Στην κριτική που επώνυμα ασκήσαμε για τις κινητοποιήσεις σκοτεινών κύκλων και υποκινητών στην Παλιά Λευκωσία αλλά και στις προσπάθειες χειραγώγησης της εναλλακτικής κοινότητας από τον ίδιο και τους συν αυτώ ο Γρηγόρης έσυρε τα βαρεά όπλα του Ακελικού του υπόβαθρου. Έγραψε ανάμεσα σε άλλα εναντίον μας:
"Με την στάση τους τους τελευταίους 3-4 μήνες ουσιαστικά ετοποθετηθήκαν ξεκάθαρα τζιαι ανοιχτά στο στρατόπεδο της ακροδεξιάς. Ο λόγος τους βρωμεί ΕΟΚΑ Β'. Θα έπρεπεν να αντρέπουνται να συνεχίζουν το ψάρεμα σε θολά νερά. Ας παν τζιαμέ που τους σηκώνει το κλίμα. Στες εθνικιστικές συσπειρώσεις, στην ΚΥΠ, στο Αιγαίον να τα πίνουν με τον ομοϊδεάτη τους Φτωχόπουλο. Τζιαι κανεί πκιον να μας το παίζουν ριζοσπάστες. Λλίην τσίππα."
από:
http://nekatomata.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html
Μας κατηγορεί λοιπόν ο Γρηγόρης ως Εοκαβητατζήες ξεδιάντροπα και χωρίς αναστολή. Και προβάλλει πάνω μας την εργασία που ο ίδιος πραγματοποιεί, το ψάρεμα σε θολά νερά. Χύνει το δηλητήριό του εις βάρος μας και εις βάρος κάθε πατριώτη αποκρύπτοντας τη δική του διαπλοκή. Ουδόλως τον απασχολεί ότι ήμουν τεσάρων χρονών το 1974 και έτσι ήταν λίγο δύσκολο για μένα να ανήκω στην εν λόγω οργάνωση. Η Γκαιμπελική προπαγάνδα και η προώθηση των αρχών της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και του ιμπεριαλισμού προέχουν.
Ορίστε τι φαντάζεται και τι προωθεί ο "προοδευτικός" καθοδηγητής για την αντίθετη άποψη:
"Καμιά ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας! Αν αυτό το μήνυμα στελνόταν ξεκάθαρα από την κοινωνία την δεκαετία του 1960, ίσως να μην οδηγούμασταν ποτέ στην τραγωδία του 1974." - Γρηγόρης Ιωάννου:
http://nekatomata.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html
Φανταστείτε το Γρηγόρη σε πόστο εξουσίας στην Αστυνομία. Πού θα σταματούσε ο Φασισμός του; Για τον ίδιο δεν ήταν αρκετές οι διώξεις, οι εξευτελισμοί, οι εκτελέσεις, οι φυλακίσεις, οι ανατινάξεις εφημερίδων, οι απαγωγές του Μακαριακού παρακράτους, η απαγόρευση της αντιπολίτευσης από του να εισέλθει στη Βουλή. Η ιμπεριαλιστική και η κομματική θεώρηση της ιστορίας είναι η μόνη που γνωρίζει.
Δυστυχώς αθώοι και γνήσιοι αγωνιστές παρασύρονται από τον "υπερδιανουμενισμό" του. Και αδυνατούν να δουν πώς τους εξυφαίνει στους σχεδιασμούς και τις χειραγωγήσεις του ακόμη και όταν ο ίδιος τα λέει ξεκάθαρα:
"gregoris είπε...
επι του πρακταίου, υπάρχει συντονισμός μεταξύ των μαύρων τζιαι των κόττσιηνων ομάδων; η διαδικασία για την αποτροπή του φασιστικού κάμπιγκ στην Κύπρο το καλοτζαίρι που έρκεται μπορεί να μας βοηθήσει να το διαπιστώσουμεν. υπάρχει ίσως όμως τζιαι χάσμα γενιών μεταξύ του αυτόνομου χώρου Λεμεσού τζιαι της νέας αναρχικής ομάδας Λεμεσού όπως υπάρχει τζιαι μεταξύ του πρώην αναρχικού πυρήνα τζιαι της αναρχικής νεολαίας της Λευκωσίας. μπορεί στους κότσιηνους να γεφυρώνεται παραπάνω το ηλικιακό χάσμα αλλά υπάρχουν άλλα θέματα όπως η αντι-ιμπεριαλιστική (εργατική δημοκρατία-ανατροπή) βέρσους την αντι-εθνικιστική έμφαση, (σοσιαλιστική έκφραση- νεολαία ενάντια στον εθνικισμό) η μη κυβερνητική
οδός (ΚΙΣΑ, ΕΔΗ) τζιαι η κινηματική (οικολόγοι, ανένταχτοι, συγκροτήματα, πρωτοβουλίες κτλ) όπως επίσης τζιαι η σχέση με το ΑΚΕΛ τζιαι τες οργανώσεις του ΕΔΟΝ, ΠΕΟ."
24 Μαρτίου 2008 4:02 μ.μ.
http://sirmastocomputer.blogspot.com/2008/03/blog-post_23.html?showComment=1206367331117#c6688003695448736700
Η υλοποίηση της χειραγώγησης εκ μέρους του έχει ήδη ξεκινήσει με τις κινητοποιήσεις της "Ένωσης Αναρχικών" πριν από λίγες μέρες. Η "Ένωση Αναρχικών" αγνοεί τους σχεδιασμούς του Γρηγόρη οι οποίοι κατατέθηκαν από το Μάρτη κιόλας.
Γνωρίζουν άραγε οι αναρχικοί ότι ο Γρηγόρης τους χρησιμοποιεί με αυτό τον τρόπο; Οι φίλιες κατά το Γρηγορη οργανώσεις της ΕΔΟΝ και ΠΕΟ είναι αυτές που μέλη τους επιτέθηκαν και έδειραν αναρχικούς σε πορεία ενάντια στην Ισραηλινή πρεσβεία. Τα μέλη της περιφρούρησής τους είναι αυτά που υποδείκνυαν στους αστυνομικούς να συλλάβουν τους αναρχικούς στην πορεία ενάντια στην Αμερικάνικη πρεσβεία στις 20 Μαρτίου του 2003.
"Οι φίλοι μας που πράγματι είναι γνήσιοι και με καλή καρδιά ειλικρινείς αναρχικοί, πρώην αναρχικοί, αναρχοκομμουνιστές κοκ, διατείνουνται πως δεν έχουν "καμιά σχέση" μαζί τους πιό πάνω εξουσιαστές, πως τάχα "εν τους ακούει κανένας" μες τον χώρον, πως δεν "τους λαμβάνουμεν υπόψην", κλπ. Πλήρης άρνησις γιά την πραγματικότητα της σταλινικής κομματικής σκοπιμότητας. Αισθάνονται προσβολή να με την ιδέα πως οι τόσον αυτόνομες και ανεξάρτητες τους δραστηριότητες και λόγια αποτελούν γιά χρόνια τώρα συνεχώς απλά ένα μέρος ενός ευρύτερου κομματικού σχεδίου και διαρκών σεναρίων χειραγώγησης.
Το ίδιο με όλους τους καταναλωτές. Ό κάθε αγοραστής ενός εμπορεύματος ή μιάς ιδέας, ή ψηφοφόρος, θέλει να αισθάνεται πως έκαμε μιά λογική και ενημερωμένη ΕΛΕΥΘΕΡΗ επιλογή. Και ότι άσκησε το δικαίωμα αυτοπραγμάτωσης του με την ελεύθερη εκείνη σκέψη και πράξη. Γι αυτό και δεν μπορεί να το καταχωρήσει πως και η Πέπσι και η Κόκα από την ίδια τράπεζα ελέγχονται, και από το ίδιο το κεφάλαιο πηγάζουν. Το ίδιο και η Ροζ και η Γαλάζια κομματική εκδοχή του καπιταλισμού, όποιο και άν ο ψηφοφόρος επέλεξε, το ίδιο κεφάλαιο εξυπηρετούν. Και η ψευδο-αναρχία και ο ψευδο-κομμουνισμός από τις ίδιες Κρατικές~Κεφαλαιϊκές εξουσίες απορρέουν. Εκείνες τις ίδιες δυνάμεις εξυπηρετούν - και τις εξυπηρετούν κάλλιστα όταν τα ίδια τα άτομα και οργανώσεις επιμένουν πως είναι παντελώς ελεύθερα και ανεξάρτητα.
Το κλειδί βέβαια έγκειται στη διάκριση μεταξύ γνήσιου και ειλικρινούς αναρχισμού, σοσιαλισμού, κομμουνισμού, φεμινισμού, οικολογίας, αυτονομίας, αφ' ενός, και των κίβδηλων ελεγχόμενων των εκδοχών που μοιάζουν "ανεξάρτητες" αλλά που οι δράσεις και τα λόγια τους διαρκώς εμπίπτουν σε αλληλουχίες σεναρίων χειραγώγησης από την Εξουσία.
Η αναγνώριση και διάκριση μεταξύ των δύο μόνο μέσω της αναγνώρισης του Αυταρχισμού μπορεί να γίνει. Όπου υπάρχει Αυταρχισμός σε πράξεις, συμπεριφορές και λόγια, ήδη εκεί υπάρχει ή σύντομα έπεται και η οργανωμένη εξουσιαστική σκοπιμότητα από ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΎΣ πράκτορες."(4)
Ο διαμελισμός του τόπου μας κατά τους σχεδιασμούς της Αυτοκρατορίας και της ηγεσίας του ΑΚΕΛ εξυπηρετείται τα μέγιστα από την αδυναμία των μελών της εναλλακτικής κοινότητας να αφουγκραστούν, να δουν και να κατανοήσουν την πλεκτάνη που πλέκεται γύρω τους, εις βάρος τους και με τη συμμετοχή κάποιων από αυτούς.
Η χρησιμοποίηση μέρους της εναλλακτικής κοινότητας για τις σχεδιαζόμενες προβοκάτσιες που σκοπό έχουν να υποδαυλίσουν τη πραγματική και βίαια σύγκρουση ανάμεσα στην κοινότητά μας είναι ουσιαστική για τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι ανάγκη όλοι να αντιμετωπίσουν κατάματα την αλήθεια και να αναλογιστούν αν θα επιτραπει στους Κυπροεθνικιστές γονιδιακούς νεοΝαζί φαλλοκράτες όπως ο Γρηγόρης Ιωάννου να χρησιμοποιήσουν μέρος της κοινότητας για να επιβάλουν μέσα από τη διχόνοια και το εμφύλιο μένος τη ρατσιστική διζωνική λύση στο λαό μας.
(συνεχίζεται)
Σόλων Αντάρτης
~~~~~~~~~~~~~
Πρωτότυπα κείμενα - Πηγές
Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: Η US AID και η εναλλακτική κοινότητα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/us-aid.html
Οι Χρηματοδοτήσεις - Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/blog-post_08.html
1. Από: "Τι σημαίνει αυτός ο τίτλος; Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
2. "Καννάβι σε κάθε μαννάβη"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html
3. Από: "ΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΓΥΡΩ 'ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΦΟ"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_12.html
4. Από: "Συντονισμός, Χειραγώγηση / Re: [cyprus-imc-ellinika] Τα φασιστούθκια"
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1412