Monday 8 August 2011

Παύση Προέδρου


της Άννας Τενέζη



Εγώ, ο Λαός, που διόρισα τον κ. Χριστόφια Πρόεδρο, για να διαχειριστεί τα θέματα της Κυπριακής Δημοκρατίας με τρόπο, που να προάγει την ασφάλεια, την ευημερία, την ομαλή διαβίωση και την πρόοδό μου στους τομείς της οικονομίας, της επίλυσης του Κυπριακού και όσων άλλων άπτονται των καθηκόντων του, με προοπτική ενός καλύτερου μέλλοντος για μένα και τα παιδιά μου, κατηγορώ τον κ. Χριστόφια:
1. Για υφαρπαγή της ψήφου μου με ψευδείς παραστάσεις.

2. Για κατακράτηση της ψήφου μου, ενώ εγώ την έχω αποσύρει ήδη.

3. Για κατάληψη της θέσεως που είχα προκηρύξει, με ψευδή δήλωση στοιχείων ικανότητος να τη διαχειριστεί. (Εμείς μπορούμε!)

4. Ότι αποδείχτηκε μη κατάλληλος για τη θέση, στην οποία τον είχα διορίσει.

5. Ότι, ενώ τον έχω απολύσει ήδη από τις 11/7/11, έχει κάνει κατάληψη του Προεδρικού και αρνείται να το εκκενώσει.
Γι’ αυτό ζητώ από το Ανώτατο Δικαστήριο να προβεί στην έξωση του κ. Χριστόφια, που δεν εκπληρώνει τις προϋποθέσεις του διορισμού του και καταπατά τους όρους του συμβολαίου μας.

Με τιμή

Άννα Τενέζη
(ή, κατά κόσμον, Αναστασία Τζενετζή - Αθηαινίτου)
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το άνθος της Κύπρου και το φαινόμενο Χριστόφια
της Άννας Τενέζη
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/30995.aspx

Δημιουργός και Συγγραφέας
Η Άννα Τενέζη γεννήθηκε στην Ξάνθη, σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στη Θεσσαλονίκη και μετά το πέρας των σπουδών της πήγε στην Κύπρο, όπου εργάστηκε ως καθηγήτρια μέχρι το 2004.

Έγραψε τα βιβλία: «Το φως που σκοτώνει», «Καθώς μου φεύγεις», «Για το ψυχιατρικό κατεστημένο», «Τ’ ανέμελα σύννεφα», «Στις ρωγμές του χρόνου», «Στις παρυφές της αγωνίας», «Σε ρυθμό αρχαίας τραγωδίας» κ.λπ.

Παιδικά θεατρικά της έχουν παρουσιαστεί από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου και το Θέατρο Ένα της Λευκωσίας. Άρθρα, επιστολές και διηγήματά της έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες και περιοδικά της Κύπρου.

Το βιβλίο της «Καθώς μου φεύγεις» έχει πάρει το βραβείο μυθιστορήματος του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.

«Η αείφωνη μουσική της Σιωπής» είναι ένα μεγάλο ποίημα για τη σιωπή που συνοδεύεται από φωτογραφίες της.

Είναι ερασιτέχνης φωτογράφος, αγαπά τους τόπους και τους ανθρώπους και φωτογραφίζει «ό,τι της μιλά». Έχει πάρει μέρος σε δύο ομαδικές και έκανε τέσσερις ατομικές εκθέσεις.

«Το Νησί της Αφροδίτης μέσα από το φακό μιας Ξανθιώτισσας» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, που αποτυπώνει τις ομορφιές αλλά και την πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου.
Στο Café restaurant Κοκόρι

«Η αείφωνη μουσική της σιωπής» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, Μία έκθεση για τις ποικίλες εκφάνσεις της σιωπής. Ένα ποίημα για τη σιωπή γεμάτο ρήματα. Γιατί η σιωπή εκφράζει όσα και οι λέξεις και ακόμη περισσότερα.
Στο Café bar Άνω Κάτω

«Χώρες και Λαοί του κόσμου» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, σε μια ποιητική προσέγγιση.
Στο Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης.
Με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης.
Πληροφορίες από:
http://xanthinews.gr/print.php?sid=2857

ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
της Άννας Τενέζη
http://www.koraisbooks.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251290&category_id=4084&option=com_virtuemart&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54
~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment