Στις 11 Ιανουραίου δημοσίευσα στις σελίδες μας το άρθρο της Ελένης Θεοχάρους
Η περιρρέουσα ατμόσφαιραhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.htmlσυνοδευόμενο με ένα εισαγωγικό σημείωμα στο οποίο κατέθετα τοσο τα επιχειρήματά μου όσο και την προσωπική εμπειρία της επαφής μου με την Ελένη Θεοχάρους.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έγινα δέκτης της απρόκλητης,ανήθικης και γεμάτης κάχρι επίθεσης του Γιάννου Ιωάννου
ycioannou@gmail.com , άλλως Στροβολιώτη. Ο εν λόγω blogger δραστηριοποιείται στο δίκτυο ως εξέχων μέλος της φιλοΑνανικής παράταξης του Ναι αλλα και ως διανοούμενος της υποτιθέμενης προσπάθειας επανένωσης του νησιού μας. Με αλαζονία και κάχρι και με παντελή απουσία οποιουδήποτε επιχειρήματος επέλεξε να επιτεθεί απαξιωτικά στο επώνυμο της οικογένειάς μου, στο δείκτη νοημοσύνης μου, άλλως αι κιου και στις απόψεις μου γράφοντάς μου ότι λέω μαλακίες.
Από τα σχόλια του Γιάννου Ιωάννου:
"Ππέεεεε!
Οταν μιλά σήμερα κάποιος για "περιρρέουσα" ατμόσφαιρα, πρέπει μάλλον να ζούσε σε άλλο πλανήτη το 2004. Τούτον έννεν κακόν, ο καθένας μπορεί να κάμει τις διακοπές του όπου θέλει.
Να θυμάται όμως πως κάποιοι εζήσαν την πραγματικήν περιρρέουσαν τζιαι άμαν θκιαβαζουν τέθκοιες μαλακίες, τότε σηκώννουνται όσες τρίχες τους εμείναν.
Αυτό για τον "Αντάρτη".
Για την Θεοχάρους, ουδέν σχόλιο."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html?showComment=1263241334537#c7407321013117039275"Μπά, αξιοποιώ το ίδιο αι κιου με εσάς, και φυσικά δεν λέω τίποτα.
Οπως εσείς.
Εγώ όμως λακωνίζω.
Πππππππππππππππππεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html?
showComment=1263321943471#c9111514069149875534Συγκρίνετε το εύρος των επιχειρημάτων του με το αρθρο που δημοσιεύσαμε τότε 2004 και στο οποίο καταθέσαμε τις διαφορετικές απόψεις εντός της ομάδας μας για το σχέδιο Αννάν με σεβασμό προς την αντίθετη άποψη προσπαθώντας να δημιουργήσουμε ένα κλίμα ευγενούς πολιτικού διαλόγου. Για την ιστορία, το πρώτο άρθρο της δημοσίευσης είναι γραμμένο από μένα και το δεύτερο από το Μάριο Βιολάρη.
Αμάν Ανάνhttp://web.archive.org/web/20040401215752/greek.cyprusdada.bandwidthcoop.org/feature/display/403/index.phpΓνωρίζουμε από πρώτο χέρι το κλίμα του 2004 διότι βρισκόμαστε και εμείς στο κέντρο της τεχνητής και υποθαλπτόμενης αντιπαράθεσης και διχόνοιας μέσα στο λαό μας που διάφοροι εξωτερικοί και εσωτερικοί κύκλοι επιδίωξαν.
Μέλη μας, φίλοι, σύντροφοι, αδελφοί και εραστές και ένα μεγάλο μέρος του λαού με γνησιότητα και αγάπη και χωρίς ίχνος ανιδιοτέλειας επένδυσαν στο Ναι πιστεύοντας ότι πράττουν το ορθό. Χωρίς καμία άισθηση προσωπικού κέρδους και κατευθυνόμενοι από την ελπίδα για κάτι καλύτερο. Παρά τη διαφωνία μας μαζί τους αναγνωρίζουμε το ποιόν τους, την καλοσύνη και τη γνησιότητα των προθέσεών τους.
Δυστυχώς μια μικρή μερίδα οπαδών του Ναι όπως ο υβριστής και αλαζών Στροβολιώτης ουδένα από τα πιο πάνω προσόντα των ανθρώπων μας επιδεικνύουν. Το αντίθετο!
Χωρίς επιχειρήματα επιχειρούν μια άνευ ορίων σπίλωση της αντίθετης άποψης επιτιθέμενοι κατά παντός με αλαζονία και κάχριν. Έτσι θέλουν να λύσουν το Κυπριακό;
Θα μας πείσουν νομίζουν με το δικό τους ρατσισμό και αλαζονία να υιοθετήσουμε μια ρατσιστική λύση;Ανάμεσά τους υπάρχουν εθνικιστές, ρατσιστές και καιροσκόποι και συνειδητοί και ασυνείδητοι υπηρέτες του Ιμπεριαλισμού οι οποίοι ουδέν ενδιαφέρον έχουν για την ορθότητα ή το δίκαιον της όποιας λύσης.
Το κοινόν κάχριν τους ενώνει!Το κάχριν τους ενάντια σε οτιδήποτε το Ελληνικό σπουρτά συχνά στις δημοσιεύσεις τους. Γι' αυτούς ο "καλαμαράς" είναι ο nigger της Κύπρου.
Θαυμάστε ξανά το λόγο του πολιτικού συναγωνιστή του Στροβολιώτη, Γρηγόρη Ιωάννου:
"...μεν υποταχτείτε αμαχητί στην προοπτική μιας ανανεωμένης εθνικής αφήγησης που αισθάνομαι ότι εννά προωθηθεί που καποιους καλαμαράες ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης"
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html?showComment=1237290420000#c1120652113241909736Ούτε ο Μίκης Θεοδωράξης διέλαθε των αισχροτήτων των υποστηρικτών της διζωνικής ρατσιστικής λύσης. Είναι και ο Μίκης φασίστας κατά τον Μιχάλη Ολύμπιο. Γράφει:
"Και τώρα εγώ πραγματικά ερωτώ τι διαφέρει αυτός ο κύριος από τους φασίστες που συναντάμε καθημερινά στους δρόμους;"
http://xekathara.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.htmlΉ και "Μίκη Μάους" κάτα τον Γρηγόρη Ιωάννου:
"...έφαεν τζιαι τον Σαββόπουλο ο Μικη Μάους"
http://xekathara.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html?showComment=1263566502023#c454882165070951465Ο ανδρικός σωβινισμός και η φαλλοκρατία τους συμπληρώνει το σκηνικό. Θαυμάστε τίτλο από το Γιώργο Στρατή:
"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"
http://blog.readcy.net/archives/289Δείτε το φαρμακερό "χιούμορ" της Δρακούνας. Πώς επιτίθεται ανερυθρίαστα σε πονεμένα μέλη του λαού μας και στην αρχέτυπη Ελληνική παράδοση. Πώς περιπαίζει τις γυναίκες των προσφύγων και των αγνοουμένων ως τελευταίες Πηνελόπες του έθνους:
http://www.epanenosi.com/wp-content/uploads/2010/01/episode11.jpgΕίναι με την απαξίωση των προσφύγων, των συγγενών των αγνοουμένων και την προσβολή της εθνικής παράδοσης της πλειονότητας του λαού μας που θέλουν να προωθήσουν τη λύση τους;
Νομίζουν ότι θα τους ακολουθήσουμε στο ρατσιστικο κράτος έκτρωμα που επιδιώκουν ως υπηρέτες η/και πιόνια του Ιμπέριουμ;Φανταστείτε τους πιο πάνω σε θέσεις εξουσίας μετά τη λύση. Τώρα χωρίς καμιά εξουσία στα χέρια τους και δεν σταματούν τις προσωπικές επιθέσεις, τις προσβολές, τα υπονοούμενα και το δηλητήριο ακόμη και σε ανθρώπους διεθνώς αναγνωρισμένους με μια ζωή επενδυμένη στους αγώνες της αριστεράς,του Ελληνισμού και του διεθνούς Κινήματος. Τι θα γίνει όταν πραγματικά αποκτήσουν εξουσία και οι δομές του Κράτους πέσουν στα χέρια τους;
Ίσως δε θα προτρέπουν απλώς την αστυνομία να απαγορεύσει συγκεντρώσεις παραβιάζοντας το νόμο όπως ο Δώρος Πολυκάρπου, αλλά θα επιβάλουν το κράτος αστυνόμο που επιθυμούν:
"...Δεν πρέπει να τους δοθεί πολιτικό βήμα. Η διαδήλωση είναι πολιτικό βήμα και επομένως δεν πρέπει να τους επιτραπεί ούτε διαδήλωση να κάνουν...":
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/224045Το κάχριν και το δηλητήριό τους δεν έχει όρια. Είναι τόσο επενδυμένο στη δράση τους που δεν επιτρέπει την οποιαδήποτε κόσμια συζήτηση. Κανένα επιχείρημα δεν μπορεί να φτάσει στα αυτιά τους και δεν τους ενδιαφέρει εξάλλου.
Για τους υπερδιανοούμενους τα πράματα είναι απλά:
Ο λαός είναι αμπάλατος, εκείνοι είναι οι φωστήρες, οποιος έχει αντίθετη άποψη λέει μαλακίες, έχει χαμηλό "άι κιου" και είναι εθνικιστής και φασίστας. Μαζί και ο Θεοδωράκης! Και η Πηνελόπη του έθνους περιμένει τον Οδυσσέα της. Και ο ιμπεριαλισμός, λέν, μπορεί να περιμένει:
http://strovoliotis.wordpress.com/2009/09/02/%CE%BF-%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9/Ώρα για την εμετοθεραπεία μου!
Ποιος πατριώτης, ποιος προοδευτικός άνθρωπος επιτίθεται στη νοημοσύνη και στο οικογενειακό επίθετο ενός συμπατριώτη του χωρίς καν να τον γνωρίζει; Ποιος προοδευτικός άνθρωπος κάνει χιούμορ στις πλάτες των 200,000 προσφύγων; Στις μάνες, τις συζύγους και τα παιδιά των αγνοουμένων; Ποιος πατριώτης έχει την αλαζονία να υιοθετεί λύσεις που θα απαγορεύσουν τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των συμπατριωτών του; Ποιος ελεύθερος άνθρωπος δίνει το πράσινο φως στον ιμπεριαλισμό;
Τι είδους διαστροφή είναι η πιο πάνω;
Ονομάζεται εθνικισμός, ρατσισμός, και ταύτιση με το άρμα του Κεφαλαίου και του Ιμπεριαλισμού.Αγκαλιάζουν και εκφράζουν τον εθνικισμό των εθνικά Κυπραίων και κατ' επέκταση το ρατσισμό εις βάρος των εθνικά Ελλήνων της Κύπρου. Και εξακοντίζουν τη λέξη "ΠΠΠ..καλαμαράδες". Ο εθνικισμός τους έχει όλα τα χαρακτηριστικά κάθε εθνικισμού:
Πρώτον είναι αόρατος στους ίδιους.
Δεύτερον αρνείται σε όλους τους υπόλοιπους το δικαίωμα του αυτοκαθορισμού της ταυτότητας και των καταβολών τους. Και τους επιτίθεται απαξιωτικά και ρατσιστικά.
Δικαιούνται βέβαια όσοι θέλουν να αυτοκαθορίζονται ως εθνικά Κυπραίοι. Δικαιούνται να αναζητήσουν τις καταβολές τους, τους προγόνους τους, την ιστορία τους, τη γλώσσα τους, τα ιστορικά τους μνημεία αν υπάρχουν. Αλλά δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να απαγορεύουν τον αυτοκαθορισμό σε όλους τους υπόλοιπους προσβάλλοντας την εθνική και πολιτιστική τους ταυτότητα. Ούτε και να διαστρεβλώσουν την ιστορία του τόπου.
Δε σταματούν όμως εκεί οι καχριοδοτούντες. Αγκαλιάζουν την παγκοσμιοποίηση του Κεφαλαίου και την πολιτική του Ιμπεριαλισμού.
Ανάμεσα στους κύκλους των πιο πάνω υπάρχουν άτομα που είναι δραστήρια στον τομέα της Μade Ιn Τhe USΑ επαναπροσέγγισης του λαού μας όπως ο Γιώργος Στρατής. Η σκοτεινή σχέση τους ζωγραφίζεται από την προσπάθεια των διάφορων κύκλων που συνδέονται με τον ιμπεριαλισμό να βοηθήσει -χάρινε μου τη φιλανθρωπία τους- το λαό μας να ζήσει ειρηνικά. Οι κύκλοι που αιματοκυλίζουν τον πλανήτη θέλουν το καλό μας. Στη δική μας περίπτωση θα κάνουν μία εξαίρεση και θα μας βοηθήσουν.
Όπως και ο πράκτορας Alexander Ernyey ήρθε "ανιδιοτελώς" στην Κύπρο για να "διαφωτίσει" τον Κυπριακό λαό για το σχέδιο Ανάν. Διαβάστε ξανά τις στρατιωτικές τιμές του εν λόγω πράκτορα ο οποίος διαχειριζόταν την ουδέτερη "διαφώτιση" του σχεδίου. (Πηγές στο τέλος του κειμένου.)
"Alexander Ernyey’s Honors:MilitaryU.S. Army Commendation Medal with Bronze Service Star (Desert Storm), U.S. Army Southwest Asia Service Medal, U.S. Army Service Ribbon, U.S. Army National Defense Service Medal, U.S. Army Good Conduct Medal, Expert Marksmanship Badge M16A1 Rifle, Israeli special medal for bravery during my foreign service in Southwest Asia defending Tel Aviv from SCUD attacks, PATRIOT operator/mechanic 24T MOS training (42 weeks) honor graduate."
http://www.linkedin.com/pub/alexander-ernyey/14/973/173Τα σχέδιά τους ταυτίζονται με τα σχέδια του Ιμπεριαλισμού. Και η λύση που επιθυμούν ζωγραφίζεται μέσα από το ποιοι και πως την προωθούν. Αγκαλιάζουν λοιπόν τη διζωνική ρατσιστική λύση όπως και ο Ιμπεριαλισμός. Επιθυμούν την ίδια λύση μαζί του. Από την ιστοσελίδα της USAID Cyprus:
"USAID assistance to Cyprus began as a humanitarian relief operation in the summer of 1974 and has since evolved into a multi-sector development program aimed at increasing the quality and quantity of interaction between the estranged and geographically-separated Greek Cypriot and Turkish Cypriot communities and reducing the significant economic disparity between the communities
to reinforce the practical, economic foundation for reunification under a future bi-zonal, bi-communal federation..."
http://www.usaid.gov/cy/About%20USAID%20Cyprus.htmlΗ διεθνιστική πατριωτική επαναστατική αριστερά με τους αγώνες της ενάντια στο φασισμό και τον ιμπεριαλισμό και υπερ του δικαιώματος των εθνών και των λαών να αυτοκαθορίζονται και να αγωνίζονται για την πατρίδα των και το σοσιαλισμό τους προπέρασε δεκαετίες πριν.
Το δηλητήριό τους δε θα περάσει!Και αφού τα ώτα τους τυφλά δεν μπορούν να ακούσουν έναν Έλληνα της Κύπρου να μιλά για αγώνα ενάντια στον εισβολέα και απελευθέρωση ας το ακούσουν από έναν παγκόσμιο πολίτη (το υπό μετάφραση μέρος ξεκινά γύρω στα 5:10 του βίντεο):
Από την ομιλία του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 11 Δεκεμβρίου 1964:
" Όλα αυτά εκλεκτοί αντιπροσώποι, η νέα βούληση μιας ολόκληρης ηπείρου, της Λατινικής Αμερικής, δηλώνεται στην κραυγή που διακηρύσσουν καθημερινά οι μάζες μας ως την αναντίρρητη έκφραση της απόφασής τους να πολεμήσουν και να παραλύσουν το οπλισμένο χέρι του εισβολέα!
Είναι μια κραυγή που έχει την κατανόηση και την υποστήριξη όλων των λαών του κόσμου και ειδικά του Σοσιαλιστικού στρατοπέδου, με επικεφαλής τη Σοβιετική Ένωση.
Η κραυγή μας είναι: Πατρίς ή θάνατος! "μετάφραση από:
http://www.marxists.org/archive/guevara/1964/12/11.htmόπου και ολόκληρη η ομιλία.
Σόλων Αντάρτης---------------------Επιπρόσθετες πηγές:
"Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.htmlSpies, Murderers, and Creeps
Management of the "free dialogue" on the Annan plan
http://cyprusindymedia.org/spies-murderers-and-creeps.htmlΚατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html"Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα"
της Ελένης Θεοχάρους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html