Showing posts with label ελαμ. Show all posts
Showing posts with label ελαμ. Show all posts

Saturday, 20 August 2011

Η Άλφα, το ΕΛΑΜ, και η Απόπειρα Κατάληψης της Συγκέντρωσης από Ακραία Στοιχεία


Πως κάποιοι απειθάρχητοι υποστηρικτές του ΕΛΑΜ εξαπατήθηκαν από καθεστωτικούς προβοκάτορες με στόχο να διασπαστεί το Κίνημα – και ακόμα συνεχίζουν


Η αναγνώστης μας «Άλφα», που είναι μία από τις αφοσιωμένες εθελόντριες ανάμεσα στους διαδηλωτές που είναι κάθε μέρα στο Προεδρικό, μας έστειλε μία επιστολή διαμαρτυρόμενη για το άρθρο μας που περιγράφει το τι ακριβώς έγινε τη νύκτα της 20ης Ιουλίου στη διαδήλωση.
Εκείνο το άρθρο έχει τίτλο:
10 Μέρες στο Προεδρικό Τετάρτη νύκτα: Απόπειρα Κατάληψης της Συγκέντρωσης από Ακραία Στοιχεία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/10.html
Σας μεταφέρουμε την επιστολή της «Άλφα» με όλα τα σχόλια και παρατηρήσεις της, καθώς και μια επώνυμη απάντηση από μέλος της ομάδας μας με πιο πολλές λεπτομέρειες για το τι έγινε εκείνη τη νύκτα και γιά το πως χρησιμοποιήθηκε το συμβάν γιά να διασπάσει τους διαδηλωτές.

Είναι αλήθεια πως τα συμβάντα εκείνης της νύκτας, καθώς και το άρθρο μας, συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο εκμετάλλευσης και διαστρέβλωσης από επιτήδειους και αδίστακτους ανθρώπους που στοχεύουν στη διαβολή, την διχόνοια και τη διάλυση του κινήματος. Και είναι κατανοητό: διότι είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη μας ιστορία μετά από τον πέρας του υπέροχου αγώνα της ΕΟΚΑ που κινητοποιούμαστε αυθόρμητα ΜΑΖΙ μες τους δρόμους άτομα και ομάδες της Αριστεράς, της Δεξιάς, του κέντρου και – προπάντως! - των ανέντακτων σε μια διεκδίκηση κοινωνικής Δικαιοσύνης και Ελευθερίας γιά τον τόπο μας.

Αυτή η ενότητα όμως αποτελεί στόχο. Η πυροδότηση διχόνοιας γύρω από τους τεχνητούς και κίβδηλους προσδιορισμούς της ψευδο- Αριστεράς και ψευδο-Δεξιάς είναι ακόμα πολύ εύκολη… γι’ αυτό και την επιδιώκουν αδιαλήπτως οι πολιτικοί μας αντίπαλοι.

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~ Μήδεια / Cyprus IndyMedia

Στις 6 Αυγούστου, η Άλφα έγραψε:
«Είμαι εκεί κάθε βράδυ – που ήταν η κατάληψη; ΔΙΑΦΩΝΩ – δεν υπήρχε καμία προσπάθεια κατάληψης της συγκέντρωσης και είναι κρίμα να στιγματίζουμε έτσι απλούς πολίτες. Μακάρι να είχαμε το θάρρος που έχουν αυτά τα παιδιά που δεν ντρέπονται για την Ελληνική τους καταγωγή και πάνω απ’όλα δεν ντρέπονται να το δείξουν, μπας και ξυπνήσουμε και οι υπόλοιποι πριν Τουρκοποιηθούμε εντελώς. Έχω μιλήσει και στον Σόλωνα προσωπικά για αυτό το θέμα. Το ΕΛΑΜ [είναι εκεί] πάντοτε ειρηνικά και ποτέ δεν προκάλεσε επεισόδια, ούτε τη νύχτα που έριξαν δακρυγόνα, αλλά και ούτε τη νύχτα που αναφέρεστε πιο κάτω. Θα ήταν πιο σωστό αν ήσασταν αντικειμενικοί όταν γράφετε για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις σε άτομα που δεν ήταν εκεί.
Με εκτίμηση, Άλφα»
______

Γειά σου Άλφα,

Ευχαριστώ πολύ γιά το γράμμα σου και γιά την κριτική σου. Θα ήθελα να σε προσκαλέσω να ξαναδιαβάσεις το κείμενο που δημοσιεύσαμε και να διακρίνεις τι ακριβώς λέει και τι ακριβώς δεν λέει. Διότι παραπονείσαι γιά πράγματα που ΟΥΤΕ λέχθηκαν ΟΥΤΕ υπαινίχθηκαν στο κείμενο μας.

Επίσης σε παρακαλώ πολύ να συμπεριλάβεις στη θεώρηση σου και τα εξής:

1. Το ότι δεν είδες κάτι δεν σημαίνει πως δεν εσυνέβει.

2. Τη νύκτα της 20ης Ιουλίου (όπως και εκείνη της 12 Ιουλίου, νύκτα των δακρυγόνων) το πειθαρχημένο άγημα του ΕΛΑΜ ήταν άψογο στην συμπεριφορά του. Ούτε φασαρίες έκαμε (και εξ' όσων γνωρίζω, πάντα είναι έτσι), ούτε προκάλεσε, ούτε και ενόχλησε οποιονδήποτε. Ακόμα και όταν ο αρχηγός του εγκατέλειψε το άγημα και κινήθηκε γιά να προσέλθει στην εξέδρα γιά να μιλήσει, το άγημα του ΕΛΑΜ διατήρησε τη συνοχή του χωρίς να εμπλακεί σε οιαδήποτε επεισόδια.

3. Το επεισόδιο προσπάθειας κατάληψης προκλήθηκε από προβοκάτορες του Προεδρικού. Ήταν μιά ομάδα αποτελούμενη από δύο ηλικιωμένες κυρίες με τρείς σωματοφύλακες και από πίσω τους ένα φωτογράφο της Χαραυγής. Οι προβοκάτορες άρπαξαν το μικρόφωνο, κτύπησαν τον Σόλωνα, και άρχισαν να φωνάζουν "γιατί να αδικείτε το ΕΛΑΜ;" - με εκείνο, αμέσως αναστάτωσαν και παρέσυραν απειθάρχητους υποστηρικτές του ΕΛΑΜ που ήταν κοντά στο μικρόφωνο. Εκείνοι, συγχισμένοι και αναστατωμένοι με την λανθασμένη εντύπωση πως "αδικήθηκε το ΕΛΑΜ" εισέβαλαν οδηγούμενοι από τους προβοκάτορες στο χώρο και επιδόθηκαν σε μιά αλληλουχία αρπαγής του μικροφώνου από τον ένα στον άλλο.

4. Με μεγάλη ψυχραιμία κάποιοι εθελοντές βοηθήσαμε τον κόσμο να καταλάβει πως δεν υπήρχε καμία αδικία ούτε και αντιπαράθεση με το ΕΛΑΜ, ότι αντιθέτως, είχαμε μιά συμφωνία με το ΕΛΑΜ την οποία και τηρήσαμε, και σιγά σιγά τα πνεύματα ηρέμησαν. Η συμφωνία ήταν πως το ΕΛΑΜ θα έμενε μόνο του λίγο πιο μακριά και ξεχωριστά από τον χώρο συγκέντρωσης μας, με συγκροτημένους τους ανθρώπους του σε παράταξη, και ότι δεν θα προέβαινε σε καμία προσπάθεια κατάληψης της συγκέντρωσης μας, συν ότι θα σεβόταν την συλλογική απόφαση των διαδηλωτών να μην ομιλήσουν επίσημοι αντιπρόσωποι από κανένα κόμμα. Οι προβοκάτορες αμέσως εξαφανίστηκαν πριν καν ελαττωθούν οι φωνασκίες, ενώ οι αθώοι ή και αφελείς από τους απειθάρχητους υποστηρικτές του ΕΛΑΜ που είχαν παρασυρθεί έμειναν εκεί γιά ώρες μετά όπου κουβεντιάζαμε και συζητούσαμε το τι ακριβώς έγινε.

5. Υπάρχουν όμως, και συνεχίζουν, διάφοροι ψιθυριστές που συνειδητά διαβάλλουν τις σχέσεις μεταξύ των διαδηλωτών και του ΕΛΑΜ (όπως και μεταξύ όλων των παρατάξεων που υποστηρίζουν τις διαδηλώσεις). Διατηρούν και διαδίδουν αυτό το ψέμμα, ότι τάχα "αδικήθηκε το ΕΛΑΜ". Διαδίδουν ψέμματα και γιά το τι έγινε, και γιά το ακριβώς δημοσιεύσαμε. Κάποιοι μας στοχεύουν γιά το ότι τηρήσαμε τις συμφωνίες που έγιναν με το ΕΛΑΜ (τάχα είναι απόδειξη πως είμαστε "φασίστες", ή κατά άλλους είναι απόδειξη πως είμαστε "άδικοι εις βάρος του ΕΛΑΜ"). Κάποιοι μας στοχεύουν επειδή αναφέραμε τους προβοκάτορες που πυροδότησαν το επεισόδιο. Κάποιοι μας στοχεύουν επειδή ονομάσαμε εκείνους που παρεσύρθηκαν από τους προβοκάτορες ως "απειθάρχητους υποστηρικτές του ΕΛΑΜ", πράγμα όμως που δυστυχώς ήταν αληθές.

6. Το ΕΛΑΜ διατηρεί αξιοθαύμαστη πειθαρχία γιά τα μέλη του. Αν μπορούσε να την είχε μεταδώσει και στους υποστηρικτές του εκείνη τη νύκτα δεν θα προέκυπταν τα επεισόδια, διότι απλά δεν θα ήτο ευάλωτοι και να παρασύρονται από προβοκάτορες. Το ΕΛΑΜ απέδειξε ότι καταλαβαίνει αυτά τα θέματα και ότι κατέχει και τη δυνατότητα να πράττει πολύ θετικά καθοδηγούμενο από αυτή την αντίληψη, με την παρουσία του την νύκτα της 19ης Ιουλίου όταν το Προεδρικό προσπάθησε να ξεκινήσει εμφύλιο πόλεμο ρίχνοντας τους αντιδιαδηλωτές του μες το πλήθος των δικών μας διαδηλωτών, εκθέτοντας ανυποψίαστους γέρους και παιδιά στην πιθανότητα μανιωδώς βιαίων συγκρούσεων. Εκείνη τη νύκτα (της 19ης), μέλη του ΕΛΑΜ χωρίς τα διακριτικά τους (συν διάφορες άλλες εθνικόφρονες οργανώσεις αριστερών και δεξιών αποχρώσεων μαζί, και πολλοί ανέντακτοι εθελοντές), μας βοήθησαν να τηρήσουμε την τάξη. Βοήθησαν να ηρεμήσουμε τους θερμοκέφαλους, να αφοπλίσουμε εκείνους που έπιασαν πέτρες και μπουκάλια στα χέρια τους, και να σταματήσουμε εκείνους που ξεκίνησαν να επιτεθούν στους καθεστωτικούς αντιδιαδηλωτές και τραμπούκους. Συνεργάστηκαν πολύ αρμονικά οι ΕΛΑΜίτες με τους υπόλοιπους εθελοντές στην κατάσβεση όλων των πράξεων βίας και προβοκάτσιας που αντιμετωπίσαμε μαζί γιά αρκετές ώρες στις παρυφές της διαδήλωσης, περίπου 100 εθελοντές όλοι μαζί από τους πολιτικούς χώρους που ανέφερα. Οι ΕΛΑΜίτες ήταν αψογοι, και μακάρι να είχαν την ίδια διορατικότητα την επόμενη νύκτα, να έστελλαν το μήνυμα οι ίδιοι στους υποστηρικτές τους να είναι ήρεμοι και να ακολουθούν μόνο το τι κάμνει το πειθαρχημένο άγημα του ΕΛΑΜ. Αλλά "δεν".

Βέβαια η μεγαλύτερη πολιτική ευθύνη γιά το επεισόδιο δεν βαραίνει την ηγεσία του ΕΛΑΜ , αλλά το Προεδρικό, που έστειλε προβοκάτορες να προσποιούνται πως είναι "μέλη" και "απειθάρχητοι υποστηρικτές του ΕΛΑΜ" και οι οποίοι σύγχισαν και παρέσυραν 10-12 ανθρώπους στο χαώδες εκείνο επεισόδιο απόπειρας κατάληψης. Έκτοτε όμως βασιλεύει η άγνοια και παραποίηση γεγονότων.

Σε παρακαλώ πάρα πολύ Άλφα ξανασκέφτου αυτά που λέει το κείμενο μας, και πρόσθεσε και αυτά που έγραψα εδώ. Παρακαλώ αισθάνθου άνετα να δώσεις τούτο το γράμμα μου σε όποιον νομίζεις. Όσα γράφεις γιά την Ελληνική μας καταγωγή με εκφράζουν - θεωρώ τον εαυτό μου μέλος της ανεπίσημης αλλά σταθερής κίνησης που γιά δεκαετίες τώρα εργάζεται γιά να αποκατασταθεί το δικαίωμα μας να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Ελληνες μες τον ίδιο τον τόπο μας χωρίς να υποκείμεθα σε κατηγορίες ότι είμαστε τάχα "φασίστες, τρομοκράτες, ακροδεξιά στοιχεία, σωβινιστές, εθνικιστές και πραξικοπηματίες" απλώς και μόνο γιά το έγκλημα της Ελληνικότητας μας.

Η έκρηξη των διαδηλώσεων μας στο Προεδρικό πιστεύω είναι μιά πολύ σημαντική συμβολή στην μαζική και συναισθηματικά φορτισμένη αποενοχοποίηση της Ελληνικότητας και επαναφοράς της εις την ομαλότητα.

Αλλά αν έχεις την ευκαιρία να δείς κείμενα μου (και των συναγωνιστών μου) τα τελευταία πολλά χρόνια, θα δείς τις ίδιες θέσεις και τοποθετήσεις τις οποίες πρόσφατα ανακάλυψε και το ΕΛΑΜ.

Και θα ήμουν πολύ ανοικτός να ακούσω ή να διαβάσω κι άλλες σου σκέψεις, αισθήματα, κριτική, διαφωνίες, απορίες και εισηγήσεις γιά τη βελτίωση μας.

Ευχαριστώ,
Πέτρος Ευδόκας
, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~


Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html


"Αν είστε εσείς Αριστεροί και Φίλοι των Λαών, εγώ είμαι Ελέφαντας"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_27.html

Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
"Όλοι οι πολιτικά σκεπτόμενοι και ιστορικά ενημερωμένοι γνωρίζουν πως ο φασισμός αναφύεται και γιγαντώνεται πάντα εκεί όπου και όταν η Επαναστατική Σοσιαλιστική Αριστερά προδίδει την αποστολή της..."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html


Υποστηρίζουμε τις Εργασίες της Φιλικής Εταιρείας Κύπρου
:
http://filiki.etaireia.org 

~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 28 July 2010

Μελανοχίτωνες ~ Ερυθροφασίστες: τα Ναρκοπέδια της Επερχόμενης Σύγκρουσης



Εκ Δεξιών:
"Θέλουμε να δηλώσουμε πως το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) καταδικάζει την υπόθεση ξυλοδαρμού μετανάστη, στην λεωφόρο Μακαρίου στην Λευκωσία το βράδυ της 20ης Ιουλίου του 2010":
ΕΛΑΜ:
Δελτίο τύπου σχετικά με τον ξυλοδαρμό μετανάστη στην Λευκωσία
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2010/07/blog-post_22.html

Εξ Αριστερών:
"Στις 20 Ιουλίου η ώρα 22:00, μετά το τέλος αντικατοχικής πορείας, 15 άτομα μέλη του ΕΛΑΜ κρατώντας ρόπαλα και σιδερολοστούς επιτέθηκαν σε ένα νιγηριανό φοιτητή επειδή δεν τους άρεσε το χρώμα του δέρματος του. Έπειτα από κυνηγητό ο άτυχος νέος κτυπήθηκε από διερχόμενο όχημα και οι διώκτες του τον ξυλοκόπησαν και έσπασαν και το αυτοκίνητο που τον κτύπησε."
Ένωση Αναρχικών / Ελευθεριακό Δίκτυο Φάλιες / Πλανόδιο Στέκι Δρόμου:
Κάλεσμα γιά Αντιφασιστική Συγκέντρωση με τίτλο
"Καμιά Ανοχή Στους Εθνικιστές- Νεο Ναζί"
http://tinyurl.com/falies-elam

Οι δύο αντικρουώμενες τοποθετήσεις και ισχυρισμοί πιό πάνω ντροπιάζουν και εκθέτουν την "ανεξάρτητη αριστερά" ανεπανόρθωτα. Εμφανίζεται η δήθεν αναρχική παράταξη να εκτοξεύει κατηγορίες ανυπόστατες μόνο και μόνο επειδή τις είπε η Χαραυγή (σκέτη αντιγραφή των σταλινιστών), ενώ η ρατσιστική-σωβινιστική οργάνωση ΕΛΑΜ εμφανίζεται να έχει ήθος και πολιτική συνέπεια. Ούτε καν να ελέγξουν τα στοιχεία τους δεν μπορούν οι συντρόφοι στις Φάλιες; Τι θα γίνει Δέσπω; Μάριε; Γρηγόρη; Έτσι θα μας κάμνετε ρεζίλι;

Αλλά τα πράματα είναι πολύ χειρότερα από ένα ντρόπιασμα. Αυτές οι ανοησίες μας οδηγούν στον εμφύλιο πόλεμο.

Τα Σενάρια: Υπαρκτά Ναρκοπέδια

1. Το Κάλεσμα είναι μέρος της Πράξης Δεύτερης μιάς στημένης ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ (στο μικρό μας Θέατρο του Παραλόγου). Η παράσταση ονομάζεται "Μιά στο Καρφί και Μιά στο Πέταλο".

Το Κάλεσμα είναι γεμάτο ψέμματα, ανακρίβειες και παντελώς λανθασμένη ανάλυση βγαλμένη από τις σελίδες της Χαραυγής του 1972. Είναι αληθινή τροφή γιά τον φασισμό.

Το συγκεκριμένο περιστατικό με τον καϋμένο τον Νιγηριανό ήταν η Πράξη Πρώτη:
τα εκατοντάδες μέλη του ΕΛΑΜ ζυγημένοι και στοιχημένοι σε απόλυτη πειθαρχία δεν έσπασαν την πειθαρχεία τους βέβαια γιά να τρέχουν ξωπίσω έναν κακομάζαλο την ώρα που είχαν και εκείνοι σημαντικούς ρόλους και συμμετοχή στο Υψηλό Θέατρο του Παραλόγου εκεί έξω από το αντικατοχικό συλλαλητήριο.

Εκείνοι που επιτέθηκαν στον άνθρωπο είναι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ. Είναι γνωστή η διασύνδεση του ΕΛΑΜ με τη Χρυσή Αυγή και με τους Ασφαλίτες Ελλαδικών Πόλεων, κυρίως της Αθήνας αλλά και αλλού στην επαρχία. Μέλη αυτών των υπηρεσιών εμφανίστηκαν αρκετές φορές στην Κύπρο προσποιούμενοι τους "φασίστες" ενώ επιδίδονται σε πράξεις ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ (θυμάστε το μέλος της Αστυνομίας Κύπρου που έσπασε στο ξύλο ένα ΤουρκοΚύπριο δημοσίως σε ένα καφέ και οι "προοδευτικές" εφημερίδες το ανέφεραν ως "επίθεση της Χρυσής Αυγής";) Το ΕΛΑΜ - όπως και η ΕΦΕΝ πριν μερικά χρόνια - υπόκεινται μιά σκευωρία με τού'ν το στημένο περιστατικό μέσω της δράσης ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ. Έχουν ευθύνες, βέβαια, γιά την λανθασμένη τους ιδεολογία, αλλά όχι γιά τις πράξεις άλλων που γίνονται στο όνομα τους γιά αλλότριους σκοπούς.

Κρίμα που το ΕΛΑΜ (μαζί και με κάποιους Γά-αρους) ελκύει τόσα καλά παιδιά που δεν μπορούν να δουν που τους οδηγεί η ανόητη τους και ρατσιστική ηγεσία - στο στόμα του (Γκρίζου) Λύκου. Διότι η ηγεσία ελέγχει μεν τις πράξεις της πλειονότητας των μελών της (ευτυχώς!) αλλά δεν ελέγχει πολιτικά την οργάνωση. Η δράση ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ από την πίσω πόρτα, σε συνδυασμό με την δράση ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ στην απέναντι παράταξη είναι ο πραγματικός μηχανισμός ελέγχου, το καρόττο και μαστίγιο που σπρώχνουν ή τραβούν την οργάνωση όπου την θέλουν κάποιες πολύ πιό σκοτεινές δυνάμεις.


2. Οι ψευδο-αναρχικοί και ψευδο-επαναστάτες που έστειλαν το "αντιφασιστικό" Κάλεσμα έχουν ήδη διαβληθεί και υπονομευθεί:
ο- από ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ (βλέπε Ασφάλεια Αθηνών και Λευκωσίας),
ο- από λεφτά του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ,
και,
ο- από ρατσιστές ανθέλληνες ψευδο-αναρχικούς ψευδο-αριστερούς δορυφόρους της ηγεσίας του ΑΚΕΛ που κάμνουν πως είναι η ηγεσία της "ανεξάρτητης αριστεράς".

Οι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ της ψευδο-επαναστατικής κοινότητας έφτασαν πολύ κοντά στο να κάψουν την Εντός των Τειχών Λευκωσία τον Δεκέμβριο - θυμάστε τα γεγονότα που αποκαλύψαμε εδώ;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html

Και μόλις που συγκρατήθηκαν από πιό νούσιμους (πάλι με πολιτική μας παρέμβαση) από το να αιματοκυλίσουν την Αντιφασιστική Πορεία αργότερα τον ίδιο μήνα. (Αντί αυτού πυρπόλησαν το οίκημα του Αποέλ και βανδάλισαν σπίτια μεταναστών στην Παληά Πόλη).

Το ποιοί ακριβώς είναι αυτοί οι γνωστοί-άγνωστοι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ της δήθεν Antifa παράταξης, το ανέπτυξαν σε πολύ καλό βάθος οι σύντροφοι της Σοσιαλιστικής Έπαλξης Εμπροσθοφύλακας σε δύο τους κείμενα εδώ:
Αντιφασιστική Δράση: o εισαγόμενος «αντιφασισμός»
http://www.efylakas.com/archives/1752
και εδώ:
Οι φασίστες “αντιφασίστες” κατά του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

Τώρα οι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ μες την ψευδο-αναρχική κοινότητα ανασυγκροτούνται και προσπαθούν να παρασύρουν τον καλό κόσμο της ανεξάρτητης αριστεράς σε νέες συγκρούσεις και φανατισμό. Στόχος η Διχόνοια.


3. Δηλαδή:

Πράξη Πρώτη: ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ "εκ δεξιών" επιτίθενται σε Νιγηριανό με τρόπο που να μοιάζει πως είναι πολιτική πράξη του ΕΛΑΜ.

Πράξη Δεύτερη: ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ "εξ αριστερών" κινητοποιούν την "αντιφασιστική" αναρχοαυτόνομη αριστερά δημοσιεύοντας με το Κάλεσμα τους και μια "ανάλυση" που απηχεί μόνο σε ήδη φανατισμένους και δογματισμένους, με στόχο να ελέγξουν ολόκληρη την παράταξη ρίχνοντας την ενάντια στις πράξεις των συναδέλφων τους ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ που δρουν "εκ δεξιών". Με την αδρεναλίνη της σύγκρουσης η "ανάλυση" αγκαλιάζεται από τους πολιτικά αφελείς και διαδίδεται το δόγμα πιό πλατειά, επεκτείνοντας το πεδίο επίδρασης των ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ.

Ο λαός μας σιγά σιγά πολώνεται μέσα από τα θεατρικά και στημένα επεισόδεια. Θαυμάσιο και τραγικό παράδειγμα το η απεχθής απόπειρα φόνου ενάντια στον Βάσσο Λυσσαρίδη όπου σκοτώθηκε ο Δώρος Λοϊζου - μιά τέλεια στημένη ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ που αποσκοπούσε στο να διαλυθεί η λιγοστή ενότητα είχαν καταφέρει τότε να κτίσουν οι διάφορες μέχρι τούδε αντιμαχόμενες παρατάξεις. Τότε και σήμερα, ο στόχος αυτών των ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ είναι να διασπαρεί η Διχόνοια


4. Προς Τι;

Ο μόνος τρόπος να επιβληθεί η Διζωνική πλέον, αφού φανερά ο λαός δεν τη θέλει και εκφράζεται, αυτο-οργανώνεται και κινητοποιείται εναντίον της, είναι να διασπαστεί η ενότητα στο εσωτερικό μέτωπο. Αν μας καταφέρουν να οδηγηθούμε ξανά σε εμφύλιο θα είναι πανεύκολη μιά νέα "ειρηνευτική" επιχείρηση από τις κατοχικές δυνάμεις Αγγλίας - Τουρκίας ή ακόμα και δυνάμεις από την "Μάνα της Δημοκρατίας" - τις ΗΠΑ - ώστε να μας επιβάλουν την ρατσιστική λύση όπως την θέλουν.

Η Πράξη Πρώτη είναι μέρος του πρόσφατου σχεδίου γιά να καταληφθεί η παράταξη του ΟΧΙ από φασίστες, ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ, καιροσκόπους, ρατσιστές, εθνο-σωβινιστές και άλλους παληάνθρωπους ώστε να κατακερματιστεί.

Η Πράξη Δεύτερη είναι μέρος του σχεδίου να συμπαρασυρθεί η Αριστερά μες την παράταξη του ΝΑΙ (αφού δεν έχουν πλέον κόσμο, πρέπει να εξαπατήσουν κάποιους να τους ακολουθήσουν), και να τεθεί η όλη παράταξη υπό τον έλεγχο ενός πιό αυταρχικού Κράτους συν τις δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους. Θυμηθήτε τα παρακάλια των δήθεν αναρχικών όπου ζητούσαν να καταλύσει η Αστυνομία το Σύνταγμα και να επιτεθεί σε ειρηνική διαδήλωση του ΕΛΑΜ ή και τα παρακάλια να "τεθεί εκτός νόμου" η ΕΦΕΝ όταν δεν έκαμε τίποτα παράνομο:
Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html
και
Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση
http://web.archive.org/web/20071130023737/http://ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/342/index.php

Ο έλεγχος της παράταξης θα ασκείται από όργανα ντυμένα με "αριστερό" περιτύλιγμα με την κατάλληλη συνθηματολογία, και με συναισθηματικούς εκβιασμούς από τρομοκράτες και ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ.


Η τεχνητή σύγκρουση των δύο παρατάξεων - που έρχεται σίγουρα αν δεν την αποτρέψουμε με το κτίσιμο αληθινής απελευθερωτικής λαϊκής κινητοποίησης - είναι ικανή να καταστρέψει τα πάντα στη χώρα μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Σχετικά Αναγνώσματα και Πηγές

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Το "Κάλεσμα"
Ένωση Αναρχικών / Ελευθεριακό Δίκτυο Φάλιες / Πλανόδιο Στέκι Δρόμου
http://tinyurl.com/falies-elam
και
http://falies.com/2010/07/26/%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%BD%CE%B5%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9/

Επίσης αναρτήθηκε στις σελίδες μας, εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_19.html?showComment=1280268986013#c175055082714670404

Η δήλωση του ΕΛΑΜ γιά το επισόδειο:
Δελτίο τύπου σχετικά με τον ξυλοδαρμό μετανάστη στην Λευκωσία
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2010/07/blog-post_22.html

Η φωτογραφία είναι από την Αντιφασιστική Πορεία του Δεκεμβρίου 2009
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html

~~~~~~~~~