Showing posts with label ρατσισμός. Show all posts
Showing posts with label ρατσισμός. Show all posts

Wednesday, 20 July 2022

🌺 Η δική μας Ανεμώνη: Λαλέ και Ελληνισμός

 



Η φίλη μας Λαλέ Αλατλί, που το όνομα της σημαίνει Ανεμώνη - όνομα που το λέμε και στο τόπο μας για τα πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης, τους λαλέδες - διάλεξε τον πιο ΔΥΣΚΟΛΟ δρόμο πολιτιστικής και πολιτικής ολοκλήρωσης: αγκάλιασε τον Ελληνικό Λόγο, αγκάλιασε την ελληνική Παιδεία, την γλώσσα, τον πολιτισμό μας, τον λαό μας, τη χώρα μας, ακόμη και τα ταλαίπωρα τα ζώα μας που η αλαζονεία και η άγνοια μας τα καθιστά εγκαταλειμμένα, διψασμένα, βασανισμένα... και για όλα αυτά η Λαλέ έπρεπε να ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ.

Ενώ σύμφωνα με τον Ισοκράτη η Λαλέ είναι πιο Ελληνίδα από εμάς, γιατί με ελεύθερη προσωπική επιλογή εμβυθίστηκε στην Ελληνική Παιδεία και πολιτισμό, το ελλαδικό Κράτος ΑΡΝΕΙΤΑΙ να της παραχωρήσει πολιτογράφηση ως Ελληνίδα βρίσκοντας ως πρόφαση μια γραφειοκρατική παράγραφο - και φυσικά λόγω του ότι η καταγωγή της Λαλέ είναι από την Τουρκία!

Το τι ακριβώς σημαίνει ο πολιτιστικός και εθνικός προσδιορισμός "Έλλην" είναι τεράστιο κεφάλαιο, μα σίγουρα ΔΕΝ αφορά τα γονίδια ή την καταγωγή του ατόμου. Ποτέ. (Περισσότερα για αυτό πιο κάτω.)

Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ - που είναι το επίσημο παράρτημα της διεθνούς οργάνωσης PEN International στην Ελλάδα - εξέδωσε δήλωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς την Λαλέ, που μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνει και δήλωση από τον Καθηγητή Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών, Πανεπιστημίου Μακεδονίας Κωνσταντίνο Τσιτσελίκη:

"«Η περιπέτεια της Λάλε Άλατλι είναι ενδεικτική της πολιτικής που ασκεί το υπουργείο Εσωτερικών στο πεδίο της απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς που έχουν ριζώσει στην Ελλάδα. Μια μικρόψυχη και εκδικητική πολιτική που στοχεύει στην ελαχιστοποίηση του αριθμού των πολιτογραφήσεων. Η πολιτική αυτή όμως στρέφεται κατά τμήματος της ελληνικής κοινωνίας, και αυτό μας αφορά όλους μας. Άνθρωποι που πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου για κοινωνική και οικονομική ένταξη βρίσκονται εγκλωβισμένοι στο καθεστώς του αλλοδαπού, σε ένα καθεστώς ομηρίας. Είναι πραγματικά θλιβερό το γεγονός ότι πολιτικές ξενοφοβικές και μίζερες να βάζουν τυπικές οικονομικές προϋποθέσεις που προσχηματικά κλείνουν την πόρτα σε ανθρώπους που ήδη είναι μέσα στο κοινό μας σπίτι. Εύχομαι η περίπτωση της Λάλε Άλατλι να κινητοποιήσει κάποιους υπεύθυνους και σκεπτόμενους ανθρώπους στο υπουργείο και να εφαρμόσουν ανοιχτόμυαλα τον νόμο.»

Το σωματείο PEN Greece δηλώνει την αμέριστη συμπαράστασή του στην προσπάθεια της κ. Λάλε Άλατλι να πολιτογραφηθεί Ελληνίδα και απευθύνει έκκληση σε όλους τους φορείς να έχει αίσια έκβαση το αίτημά της."

Το διεθνές σωματείο PEN International ιδρύθηκε το 1921 και είναι ένας από τους μεγαλύτερους διεθνείς οργανισμούς στον χώρο της προώθησης της λογοτεχνίας και της προστασίας της ελευθερίας της έκφρασης. Μεταξύ των μελών του βρίσκονται (ή έχουν βρεθεί κατά καιρούς) μεγάλα ονόματα της λογοτεχνίας και της διανόησης – από τον Τζέιμς Μπόλντουιν /James Baldwin, τη Μάργκαρετ Άτγουντ /Margaret Atwood, την Τόνι Μόρισον /Toni Morrison, τον Φίλιπ Ροθ /Philip Roth, τον Τζον Στάινμπεκ /John Steinbeck, τον Τόμας Μαν /Thomas Mann, και τον Χάινριχ Μπελ /Heinrich Theodor Böll, μέχρι τον Τζόζεφ Κόνραντ /Joseph Conrad, τον Άρθουρ Μίλερ /Arthur Miller, τον Νόρμαν Μέιλερ /Norman Mailer, τη Σούζαν Σόνταγκ /Susan Sontag και τον Ντον Ντελίλο /Don DeLillo.

Η συγγραφέας Βίκυ Σγουρέλλη, προλογίζοντας την δήλωση σε δική της δημοσίευση, είπε:

"Σύσσωμη η λογοτεχνική κοινότητα στηρίζει την Lale Alatli. Παρακαλώ να λυθεί άμεσα το ζήτημα.'Εχουν και οι άνθρωποι του πνεύματος τις επιρροές τους και είναι  πολύ ισχυρές και βαθιές, όπως οι ρίζες ενός γέρικου δέντρου." [1].

Ολόκληρη η δήλωση εδώ:

■ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Ανοιχτή Επιστολή για το μέλος του σωματείου μας Λάλε ‘Αλατλι που αντιμετωπίζει εμπόδια στην πολιτογράφησή της
https://pen-greece.org/anoixti-epistoli-alatli
Αναδημοσιεύτηκε εδώ:
■ Το Πανελλήνιο Σωματείο Λογοτεχνών και Φίλων της Λογοτεχνίας στο πλευρό της Λάλε ‘Αλατλι για την πολιτογράφησή της
https://kokkini.org/2022/07/15/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%ce%b9%ce%bf-%cf%83%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%bf%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%cf%8e%ce%bd-%ce%ba%ce%b1


Η Λαλέ ξεκίνησε από ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ γνώστης και λάτρης της Ελληνικής γλώσσας στην Τουρκία! Πούλησε τα πάντα και μετοίκησε εδώ• κατοικεί μόνιμα στην Ελλάδα σε δικό της ιδιόκτητο διαμέρισμα, εργάζεται νόμιμα και πληρώνει φόρους στο Κράτος. Σπούδασε στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης• εργάζεται ως διερμηνέας, ως μεταφράστρια, και ως καθηγήτρια της τουρκικής γλώσσας• παράγει ποίηση, είναι στιχουργός τραγουδιών, και υπηρετεί ως εθελόντρια σε ανθρωπιστικές οργανώσεις καθώς και στην διάσωση και φροντίδα ζώων με μεγάλη αφοσίωση. Και δεν είναι μια τυχαία διερμηνέας: ο Αλέξης Τσίπρας εμπιστεύτηκε την Λαλέ το 2015 να αναλάβει την διερμηνεία της επίσημης συνάντησης που είχε με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου στο αεροδρόμιο  «Ελ. Βενιζέλος».

 

Τα κείμενα και ποιήματα της Λαλέ δημοσιεύονται σε ελληνικά περιοδικά (Ένεκεν, Εντευκτήριο,  Παρέμβαση κ.α.). Χαίρει ευρείας εκτίμησης από πολλά άτομα και οργανώσεις στην Ελλάδα και στην Κύπρο που την γνωρίζουν προσωπικά, και που αναγνωρίζουν το πόσο η παρουσία της εμπλουτίζει τον λαό και την χώρα μας.

Περισσότερες λεπτομέρειες για όλα τα πιο πάνω, καθώς και προσωπικές δηλώσεις και μέρος της προσωπικής της ιστορίας, εδώ:

■ Λαλέ Αλατλί: Η Τουρκάλα που θέλει να γίνει Ελληνίδα και τα εμπόδια - «Δεν είμαι τουρίστρια, ούτε μετανάστρια - Θέλω να μείνω για πάντα εδώ»
-► Ιστορία γραφειοκρατικής τρέλας αλλά και πολιτικής μιζέριας για μια Τουρκάλα η οποία μετά από 13 χρόνια παραμονής στην Ελλάδα θέλησε να πολιτογραφηθεί Ελληνίδα, αλλά αν και πληροί τις προϋποθέσεις, δεν μπορεί λόγω μιας… εγκυκλίου.
https://www.ethnos.gr/greece/article/214439/lalealatlihtoyrkalapoytheleinagineiellhnidakaitaempodiadeneimaitoyristriaoytemetanastriathelonameinogiapantaedo

Σε αντίθεση με όλους τους Έλληνες που αναγνωρίζουμε την Λαλέ ως γνήσια Ελληνίδα που με πολλές θυσίες και αγώνες αγκάλιασε τον Ελληνισμό πιο θερμά και πιο ζωντανά από πολλούς από τους "δικούς μας", οι τοπικοί Άρχοντες σε Ελλάδα και Κύπρο που καθορίζουν τις ανώμαλες, αλλοπρόσαλλες, και εγκληματικές αποφάσεις των Κρατών και Κυβερνήσεων μας είναι εντελώς αφοσιωμένοι σε σύμπλευση αλληλοεκμετάλλευσης με γνωστούς και σεσημασμένους μαφιόζους και εγκληματίες που διαρκώς αναδύονται μέσα από τα προγράμματα πολιτογράφησης - είναι γνωστό τοις πάσι πως στην Κύπρο η Κυβέρνηση ΔΗΣΥ-Αναστασιάδη κινδύνευσε να πέσει λόγω των σκανδάλων πολιτογράφησης εγκληματιών, και γλύτωσε μόνο και μόνο όταν απεδείχθει πως αυτή η Κυβέρνηση απλώς συνέχισε το ίδιο έργο που το είχε αρχίσει η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΑΚΕΛ-Χριστόφια. Οι ίδιες αηδίες έχουν θεσμοθετηθεί και στο ελλαδικό Κράτος:

■ Ο Άδωνης ντίλερ των ψεμάτων για την πολιτογράφηση του Τούρκου
Μάριος Αραβαντινός,  20.07.2022
"Εγγυήθηκε για τον Αγιαβέφε, που δεν είχε συναντήσει ποτέ, «φυτεύοντάς» τον στη λίστα πλουσίων του περιοδικού «Forbes».
Προεκτάσεις που αγγίζουν άμεσα τον υπουργό Ανάπτυξης και αντιπρόεδρο της ΝΔ Αδωνη Γεωργιάδη έχει πάρει, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, η υπόθεση πολιτογράφησης του Τούρκου διεθνώς καταζητούμενου Γιασάμ Αγιαβέφε. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει από το υπουργείο Εσωτερικών, ως υπεύθυνος για την πολιτογράφηση ο Αδ. Γεωργιάδης είχε διαβεβαιώσει μέσω συστατικής επιστολής του ότι ο Αγιαβέφε είναι επιχειρηματίας διεθνούς εμβέλειας, πράγμα που κατά τον ίδιο αποδεικνυόταν και από το γεγονός ότι είχε συμπεριληφθεί στη λίστα του «Forbes». Οπως αποδεικνύεται ωστόσο, ο Αδ. Γεωργιάδης έλεγε ψέματα."
https://www.documentonews.gr/article/o-adonis-ntiler-ton-psematon-gia-tin-politografisi-toy-toyrkoy


Σατιρίζοντας λοιπόν όλες αυτές τις ανωμαλίες με Αριστοφανικό πνεύμα, η Λαλέ δήλωσε:
«Μ' έκαναν τούρκο!» 🙂 [2].


Αλλά βέβαια πέρα από το χιούμορ, η ηρωική προσωπική, πολιτική και πολιτιστική πορεία της Λαλέ και όλων των άλλων ανθρώπων που θα έπρεπε να πολιτογραφούνται και να λαμβάνουν την μέγιστη Κρατική και κοινωνική υποστήριξη, όλα αυτά τα βάσανα και περιπέτειες περιστρέφονται γύρω από το καυτό θέμα του τι έστιν Έλλην. Και ΤΙ άραγε να σημαίνει αυτό;

Πριν μερικά χρόνια, ο φίλος Πέτρος Πέτρου - που είναι γνήσιος και αφοσιωμένος διεθνιστής και κομμουνιστής με έμπρακτη ιστορία και συμμετοχή στους αγώνες - είχε γράψει ένα κείμενο με αναφορές στη βαθιά σοφία που ενυπάρχει σε επίπεδο υπαρξιακής εντελέχειας στους ιθαγενείς αυτόχθονες λαούς της Αμερικής. Είχε τίτλο
🌺🔷🔹ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΕΜΟΙΑΖΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ... [3].

Του απάντησα με τις πιο κάτω σκέψεις γιατί και οι δικές μου προσωπικές, πολιτικές, και πνευματικές εμπειρίες με τους αυτόχθονες λαούς της Αμερικής μου επιβεβαίωσαν ΚΑΘΕ λέξη που είχε γράψει ο Πέτρος.

🔵 Η εσωτερική μου πάλη για τον αυτοκαθορισμό και την συνειδητοποίηση του ποιός είμαι - ένα βάσανο που διήρκεσε πολλές δεκαετίες - διήλθε του θέματος της εθνικής ταυτότητας μέσα από χίλιους λάθος δρόμους και πολλαπλά ναρκοπέδια. Η επαφή μου με τον ιθαγενή πολιτισμό στην Αμερική συνέβαλε θεραπευτικά στο να κλείσει αυτή η βασανιστική αναζήτηση και να μου δώσει καρπό: απαντήσεις που είναι έγκυρες. Σε εκείνους τους λαούς συνάντησα τους "δικούς μου" ανθρώπους, μέσα από την συγκυρία και συνταύτιση των ορισμών του τι έστιν έθνος.

🔵 Η τεράστια ομοιότητα του ελληνισμού με τους ιθαγενείς λαούς της Αμερικής (και άλλων τόπων) έγκειται στον πυρήνα των ορισμών: ο ελληνισμός - σε αντίθεση με τους πλείστους λαούς του κόσμου - καθορίζεται εθνικά στη βάση της Παιδείας και του Πολιτισμού. Το βαθύτερο τους υπόστρωμα είναι ο ελληνικός Λόγος (το τι έστιν Λόγος είναι ένα τεράστιο θέμα που του αξίζουν άλλοι ποιοτικοί διάλογοι). Αυτό είναι: Παιδεία και Πολιτισμός. Όσοι μετέχουν στην ελληνική παιδεία και πολιτισμό είναι έλληνες. ΟΥΤΕ τα γονίδια, ΟΥΤΕ η καταγωγή, ΟΥΤΕ το  θρήσκευμα, ΟΥΤΕ η υπηκοότητα: αυτά τα στοιχεία ΔΕΝ καθορίζουν την ελληνική εθνική ταυτότητα, όσο κι' αν ξεσχίζονται οι ψευδοπατριώτες, ψευδοεθνικόφρωνες, ψευδοδεξιοί και ψευδοαριστεροί γύρω και μέσα από την αγωνιώδη αυτή μάχη εθνικού αυτοκαθορισμού.

🔵 Με τον ίδιο τρόπο αυτοκαθορίζονται εθνικά και οι πλείστοι ιθαγενείς λαοί. Οι σοφοί άνθρωποι ανάμεσα τους διδάσκουν πως: "Άμα δεις εμάς τους 'ερυθρόδερμους' θα διακρίνεις πως το δέρμα μας έχει χιλιάδες αποχρώσεις. Είμαστε άσπροι, μαύροι, κίτρινοι, ροζ και μελαψοί... la raza cosmica - "η κοσμική φυλή". Ανάμεσα μας δεν είναι η καταγωγή που μετρά, μα ο τρόπος ζωής. Και αυτός δεν καθορίζεται από τα ρούχα ή το σχήμα των σπιτιών μας, αλλά κυρίως από πνευματικές αρχές. Όσοι αγκαλιάζουν αυτές τις πνευματικές αρχές και η ζωή τους διακατέχεται από αυτές, ανήκουν στους λαούς μας."

🔵 Τούτος ο εθνικός αυτοκαθορισμός ΤΡΕΛΑΝΕ τον Ισοκράτη - και περισσότερο εμάς! - σε βαθμό που ήταν ο πρώτος που έθεσε γραπτώς τον ορισμό:
"Τόσο πολύ ξεπέρασε η πόλη μας (η Αθήνα) τους υπόλοιπους ανθρώπους στη σκέψη και στο λόγο, ώστε οι μαθητές της έγιναν δάσκαλοι των άλλων, και το όνομα των Ελλήνων το έχει κάνει να φανερώνει όχι πλέον τη φυλή αλλά τη διάνοια, με αποτέλεσμα περισσότερο να αποκαλούνται Έλληνες αυτοί που μετέχουν της ημετέρας παιδείας παρά της κοινής καταγωγής."

🔵 Και ευτυχώς υπάρχουν νούσιμοι άνθρωποι σαν τον Σαραντάκο με την υπομονή να μας το εξηγήσουν:
■ Ισοκράτης και ελληναράδικη κοπτοραπτική [4].
https://www.sarantakos.com/language/isocrat2.htm

🔵 Το ποιός είμαι δεν μπορεί να οριστεί ατομικά - χρειάζεται παραμέτρους που πηγάζουν από την συλλογική οντότητα. Μπορεί να μην είναι δύσκολο το ταπέλωμα: "Είμαι ένας διεθνιστής έλλην της Κύπρου". Η επαλήθευση του ως βίωμα όμως, είναι δύσκολη.

🔵 Μέσα από την λαβυρινθώδη μου πορεία και μέσω της επαφής μου με τις αγωνιζόμενες ιθαγενείς κοινότητες, ήλθα ενώπιον κάποιων περιστατικών που - παραδόξως - ήταν ίσως η μεγαλύτερη ανταμοιβή για την αυτοαντίληψη μου σαν έλληνας: "Μα... είσαι και εσύ ιθαγενής - από ποιά κοινότητα είσαι;" μου έλεγαν. Αυτό το ερώτημα μου τέθηκε από ιθαγενείς συντρόφους αρκετές φορές σε πουέμπλος και σε διαδηλώσεις και πορείες στα πλαίσια των αγώνων. Το θεώρησα ύψιστη τιμή. (Βέβαια κάποιοι φίλοι λεν πως το "διαβατήριο" μου ήταν η μεγάλη μου μύτη.) Η αναγνώριση από τους ιθαγενείς της Αμερικής της εκδοχής του ελληνισμού που ρέει μέσα μου ως εθνική ταυτότητα που καθορίζεται από Πολιτιστικές παραμέτρους και το αγκάλιασμα μου από αυτούς ως δικό τους άνθρωπο, ήταν χίλιες φορές πιο μεγάλη τιμή για μένα από την αναγνώριση που είχα από άλλους αμερικανούς ως "Ευρωπαίος".

🔵 Και δεδομένου ότι τα ελληνικά πολιτιστικά στοιχεία που έχουν σημασία είναι ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ και ριζωμένα σε διεθνείς και συμπαντικές αρχές και αξίες, υπάρχει μια αρκετά χειροπιαστή πραγματικότητα στο ότι όσοι αυτοκαθοριζόμαστε εθνικά με βάση τα πολιτιστικά στοιχεία είμαστε αδελφοί λαοί. Πολύ πιο κοντά ανάμεσα μας ακόμη και αν μας χωρίζει απόσταση χώρου και χρόνου, παρά από τους άλλους λαούς που θέλουν να καθορίζονται με βάση τα γονίδια και άλλες ανωμαλίες.



Σε μια παράλληλη πορεία με την Λαλέ, η σύντροφος μου Σου Σκάνδαιηλ /Sue Scandale είναι επίσης άτομο που ξεκινώντας ως ανατρεπτική ακτιβίστρια στις ΗΠΑ έγινε φιλέλλην, αγκάλιασε τον πολιτισμό μας ως δικό της και την χώρα μας σαν πατρίδα της, μετοίκησε στην Κύπρο και έθεσε τον εαυτό της σε μια πολύχρονη υπηρεσία της κοινότητας εργαζόμενη ως εθελοντής μέσα στον χώρο της Υγείας μοιραζόμενη ταυτόχρονα μαζί μας και τα βιώματα, τις θυσίες και τα ανεβοκατεβάσματα που φέρνουν οι κοινωνικοί αγώνες για Ελευθερία, Ισότητα, Δημοκρατία. Πιο Ελληνίδες από τα πλείστα άτομα γύρω μας - που απολαμβάνουν την υπηκοότητα τους λόγω "γονιδίων και καταγωγής" με καφέδες, τσιγάρα, ποτά, μέθη με τα εμπορεύματα, διχόνοια, ποδόσφαιρο, φανατισμό, και συμβάλλοντας ΜΗΔΕΝ στην κοινωνία - η Σου και η Λαλέ εμπλουτίζουν την ύπαρξη μας και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων και ζώων στη χώρα μας με αμέτρητους τρόπους χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες για μεγαλεία και πλούτη, απλά και μόνο γιατί ξέρουν να υπηρετούν τα ορθά και τα δίκαια. Αξίες που το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας έχει ξεχάσει.

Κόντρα στην παρανόηση των γονιδίων και της καταγωγής, μόνο με ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ και ελεύθερη επιλογή μπορεί ένα άτομο να μετατραπεί σε Έλληνα, σε φορέα του Ελληνισμού, γιατί η εμβύθιση στον Λόγο και τον Πολιτισμό αποτελεί πράξη αντίληψης, συναισθήματος, και Συνείδησης. Όλα τα άλλα αποτελούν παραπλάνηση.

Και αν η Πολιτεία μας δεν ξέρει να αναγνωρίσει αυτό το θεμελιώδες, δηλαδή το τι έστιν Έλλην, και να το αξιοποιήσει - έστω και με μια απλή πολιτογράφηση - προς εμπλουτισμό των κοινοτήτων μας και για την πολιτιστική και εθνική μας επιβίωση... γιατί υπάρχει;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις και αναγνώσματα

[1].
Βίκυ Σγουρέλλη
https://www.facebook.com/vick.stamp.3/posts/pfbid0N9rDhkyurGFnQcEwAMqBy5K6Mx8skiZvvzjyq1YvMLKnPo3imT53dGuCyxxxcwLbl?__cft__[0]=AZWm1geElcsXkJCkhkJ9camCk6FjAiPsh8IYTOM8vNB4I7pgUZbtzAwEmnztx6l-tGCfQM3c0XODQG6jlWzIcp2597pGBgyGrsT-dsQ0MdyIIRYIqG2LzugTnO-MTtMmoKjoZsSWe3DgMxDXWyo-29sjQARxYvMH7AFGBl2zqxV_Gg&__tn__=%2CO%2CP-R

[2].
«Μ' έκαναν τούρκο!»
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0Qax1iqjq9DNCRkrUCCea3Y12DsQA54Lh9g41NVnyPPRS75VgUH2mVFcBpWqMDuWal&id=100011057446615&__cft__[0]=AZXbLeE6CB813oagCmcqbRAjPU0FZUgNmgEiJjVonI0AM360bqrAfzLYpm0_hUaS9CIHZTiBisADhu-7wBpic966cR4NvS-8HBNg4w1IAXHcxFCSQmE5WB3vBR_IvrNY1_c&__tn__=%2CO%2CP-R

[3].
Το πρωτότυπο κείμενο του Πέτρου Πέτρου είναι εδώ:
🌺🔷🔹ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΕΜΟΙΑΖΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ...
21 Νοεμβρίου 2020
https://www.facebook.com/Petros.Venue/posts/1432749920264595

[4].
Αρχειοθετήθηκε εδώ:
Ισοκράτης και ελληναράδικη κοπτοραπτική
https://web.archive.org/web/20220214160919/https://www.sarantakos.com/language/isocrat2.htm
και εδώ:
https://archive.ph/W4tms

Ελληνισμός
https://cyprusindymedia.blogspot.com/search/label/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

Ελληνικός Λόγος
https://cyprusindymedia.blogspot.com/search/label/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82%20%CE%9B%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82

Ελληνικά
https://cyprusindymedia.blogspot.com/search/label/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC

Ελλάς
https://cyprusindymedia.blogspot.com/search/label/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82

Έλληνες Παντού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/search/label/%CE%88%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%8D


* * *


Tuesday, 2 November 2021

🔵 Παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας




🔵 Η Τουρκία, ο Φιλελεύθερος, τα πολεμικά αεροσκάφη F-35 και F-16, οι ρατσιστές-διζωνιστές, και ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός

Παρακαλούμε μελετήστε το σύντομο άρθρο που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω  αυτούσιο στη σελίδα μας. Το δημοσίευσε χθες ο Φιλελεύθερος. Εκφράζει την ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της Σύνταξης. Έχει τίτλο:
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1323392/i-akyrosi-ton-f-35-kai-oi-apotelesmatikes-protoboylies

Στα πλείστα θέματα που αφορούν το κυπριακό, την Τουρκία και Ελλάδα, η Διεύθυνση Σύνταξης του Φιλελεύθερου κατέχει πολύ καλές θέσεις• ρεαλιστικές, εναρμονισμένες με το διεθνές δίκαιο ΚΑΙ με τις ανάγκες του έθνους. Αλλά για το θέμα που παρουσιάζεται στο άρθρο της πιό κάτω... διαφαίνεται μια παταγώδης αποτυχία και άγνοια.

Μόνο μια παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας θα μπορούσε να οδηγήσει την Σύνταξη στα συμπεράσματα που κατέθεσε:

1. Μια διαφημιστική εκστρατεία στην εφημερίδα New York Times, τάχα, κατάφερε να αλλάξει τον ρου της ιστορίας...

2. Μια οργάνωση ελληνοαμερικανών ΔΙΖΩΝΙΣΤΩΝ, το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC), τάχα κατάφερε να αλλάξει την κατεύθυνση ολόκληρου του Imperium της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής, και μάλιστα στα δύο πιο κρίσιμα της σημεία: Εμπόριο όπλων, και Μέση Ανατολή.

Μα είναι δυνατόν να παρουσιάζονται τέτοιες αφέλειες ως πολιτική ανάλυση;

Είναι δυνατόν να μην κατανοεί η Σύνταξη πως η αμερικανική εξωτερική πολιτική - ΙΔΙΩΣ σε ό,τι αφορά Εμπόριο όπλων και Μέση Ανατολή - πραγματώνεται ΜΕΣΩ των Διζωνιστών κυπρίων, ελλαδιτών, και τούρκων, και όχι "κόντρα" στις ενέργειες τους; Πιστεύετε πως ξαφνικά οι χειρότεροι των χειρότερων που δεν ντρέπονται να προσποιούνται πως η ρατσιστική "τελική λύση" τύπου Απάρταϊντ την οποία προσπαθούν να μας επιβάλουν ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός και η μιλιταριστική ισλαμοφασιστική Τουρκία είναι τάχα "διεθνιστική"... τώρα ξαφνικά έγιναν "φραγμός" ενάντια στον Ιμπεριαλισμό και την Τουρκία;

Η Σύνταξη του "Φ" προσδίδει τα εύσημα για την ακύρωση ή αναβολή του εξοπλισμού της Τουρκίας με πολεμικά αεροσκάφη F-35 στην οργάνωση HALC. Μα... είναι πέρα από 3 χρόνια τώρα (από το 2018) που τα F-35 για την Τουρκία βρίσκονται σε ανεπίσημο αποκλεισμό ("embargo") από το Κογκρέσσο των ΗΠΑ [1]. Με ποιό σκεπτικό αποδίδεται αυτή η "νίκη" στην Διζωνιστική οργάνωση HALC;

Και το σύνθημα που υποτίθεται "έβαλε φραγμό" στον εξοπλισμό της Τουρκίας από τις ΗΠΑ - «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος» - τι νόημα έχει; Μίλησαν δηλαδή οι σοφοί συμπατριώτες μας και είπαν... τι; Πως αν η Τουρκία ήταν πιο μαχητική και μιλιταριστική ενάντια σε Ρωσσία, Κίνα, Κύπρο, Κουρδιστάν, Ελλάδα, Αρμενία, όπως την θέλουν οι ΗΠΑ, τότε ναι, να πάρει όσα όπλα θέλει; Αν η Τουρκία ήταν πιο αξιόπιστη για τα Ιμπεριαλιστικά συμφέροντα των ΗΠΑ, να πάρει ό,τι θέλει;

Η Τουρκία είναι ΠΟΛΥ αξιόπιστη σύμμαχος για τις ΗΠΑ. Κατάφερε να πάρει τους πυραύλους S400 από την Ρωσσία ώστε τώρα ΝΑΤΟ και ΗΠΑ μαζί μπορούν να τους μελετήσουν και να τους εξουδετερώσουν. Κατάφερε για πολλά χρόνια να στήσει και να υποστηρίξει το Ισλαμικό Κράτος, την Αλ Νούσρα, και την Συριακή Αλ Κάϊντα, έτσι ώστε οι ΗΠΑ να έχουν το πρόσχημα στρατιωτικής επέμβασης στην περιοχή μας - αφού η λαϊκή αντίσταση στο Ιράκ κατέστησε ανέφικτη πλέον την στρατιωτική κατοχή της χώρας εκείνης. Πιο σημαντικά (και τραγικά) για μας, η Τουρκία κατάφερε να δημιουργήσει τόσο μεγάλη απειλή στο Αιγαίο που τώρα η Ελλαδική Κυβέρνηση κατέστησε τον εαυτό της ακόμη χειρότερο υποχείριο στο ΝΑΤΟ από ό,τι ήταν στο παρελθόν "για χάρην της άμυνας". Επίσης η Τουρκία κατάφερε να εξουδετερώσει τα σχέδια για εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων σε Κύπρο και Αιγαίο, διασφαλίζοντας πως οι αμερικανικές εταιρείες θα συνεχίσουν να διατηρούν σημαντικό μέρους του διεθνούς μονοπωλίου στα χέρια τους, διασφαλίζοντας τεχνητά υψηλή κερδοφορία για τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό.

Ναι, η "αναξιόπιστη" Τουρκία του Ερντογάν τα κατάφερε όλα αυτά! Και οι δικοί μας προσποιούνται πως τάχα η Τουρκία δεν εξυπηρετεί αρκετά καλά τις ΗΠΑ... και πως τάχα για αυτό "τιμωρήθηκε" με στέρηση των μαχητικών F-35. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν την αναβάθμιση του εχθρού μας: ακόμη και τώρα, σήμερα, η αμερικανική στρατιωτική βιομηχανία αναβαθμίζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον στόλο των μαχητικών F-16 της Τουρκίας [1]. Η πολεμική αναβάθμιση του στόλου των F-16 της Τουρκίας άρχισε το 2011 και συνεχίζεται [2].

Οι ΗΠΑ έχουν δείξει ΠΟΛΥ θετικό πρόσωπο μέχρι στιγμής στην πρόταση για περαιτέρω εξοπλισμό και διεύρυνση του στόλου της Τουρκίας με F-16• αυτό θα επιτύχει καλύτερη συμμετοχή της Τουρκίας μες τις ευρύτερες επιχειρήσεις και δραστηριότητες του ΝΑΤΟ λόγω αυξημένης ομοιότητας των στόλων των πλείστων μελών του ΝΑΤΟ και ευκολίας συντονισμού στις επιχειρήσεις, συντήρηση, και ανεφοδιασμό. Άλλωστε, εκτός από το ότι είναι πανάκριβα, τα F-35 παραμένουν αμφίβολης επειχειρησιακής αξίας, γιατί περιέχουν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ σφάλματα και ατέλειες που ανιχθεύθηκαν στις επιθεωρήσεις ποιότητητος από την βιομηχανία και τους στρατιωτικούς [4]. Ενώ τα F-16 είναι πιο φτηνά, και όταν αναβαθμίζονται παρέχουν πιο ισχυρές στρατιωτικές επιλογές - τι κρίμα που "τιμωρήθηκε" με αυτά η Τουρκία!

Μήπως εμείς που κάποια στιγμή ίσως θα υποστούμε βομβαρδισμούς από αυτά τα F-16 πρέπει να είμαστε ευγνώμονες γιατί οι ΗΠΑ "τιμώρησαν" τον "αναξιόπιστο" τους σύμμαχο αναβαθμίζοντας την πολεμική της αεροπορία;
 
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
01 Νοεμβρίου 2021, 9:00  

Η Θέση του "Φ"   

ΟΙ Ηνωμένες Πολιτείες έχουν κλείσει το θέμα της αγοράς των αμερικανικών μαχητικών F-35. Και τούτο δεν έκλεισε τώρα, αλλά προ καιρού. Επανέρχεται, ωστόσο, από τους Τούρκους, οι οποίοι εκτός των άλλων, έδωσαν και προκαταβολή για την αγορά. Αυτό, της προκαταβολής, προφανώς και θα διευθετηθεί. Την ίδια ώρα η Τουρκία με απόφαση της Ουάσινγκτον απομακρύνθηκε από το πρόγραμμα παραγωγής των αμερικανικών μαχητικών. Κι όλα αυτά επειδή η κατοχική δύναμη αγόρασε από τη Ρωσία τους S-400. Είναι γνωστό πως η Άγκυρα έχει ζητήσει να αγοράσει -στη βάση και της προκαταβολής που έδωσε- μαχητικά  F-16. Αυτό δεν είναι γνωστό κατά πόσο θα προχωρήσει. Κάποιοι στις ΗΠΑ δεν το αποκλείουν. Προφανώς και τίθεται θέμα για το πώς -στο τέλος- θα συμπεριφερθεί η Ουάσινγκτον στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς οι λόγοι που οδήγησαν τις ΗΠΑ να ακυρώσουν την πώληση των F-35 δεν εξέλιπαν. Θα πρέπει να σημειωθεί πως και να θέλει να προχωρήσει η αμερικανική κυβέρνηση, που δεν το ξέρουμε τούτο, το θέμα κατά πάσα πιθανότητα θα σταματήσει στο Κογκρέσο. Καθώς στο Κογκρέσο διαμορφώνεται μια αρνητική προσέγγιση έναντι του καθεστώτος Ερντογάν. Στο κογκρέσο είναι εντεταλμένοι να ελέγχουν την εφαρμογή της αμερικανικής νομοθεσίας.

ΣΥΝΕΠΩΣ το  θέμα δεν είναι τόσο απλό, ούτε και αναμένεται ότι θα επιλυθεί σε μια ενδεχόμενη συνάντηση του Τζο Μπάιντεν με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που πιθανότατα θα γίνει στην Γλασκώβη. Η συνάντηση δεν έκλεισε, ωστόσο, είναι πολύ δυνατόν να γίνει και θα είναι η πρώτη, από της ανάληψης της ηγεσίας των ΗΠΑ από τον Πρόεδρο Μπάιντεν με τον Τούρκο Πρόεδρο.

ΓΙΑ την ιστορία, αλλά και για να μην ξεχνάμε πως υπάρχουν πολλές δυνατότητες στη φαρέτρα μας ως Ελληνισμός, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το θέμα της τουρκικής παραγγελίας για τα F-35, που συζητείτο την ώρα που αγόραζε η Άγκυρα το ρωσικό πυραυλικό σύστημα, απέτρεψε η πρωτοβουλία που ανέλαβε το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC). Ανέλαβε το HALC πρωτοβουλίες και είχε αποτέλεσμα. Ξεκινώντας με μια ολοσέλιδη διαφήμιση στους Τάιμς της Νέας Υόρκης και με παρεμβάσεις στη συνέχεια σε διάφορους θεσμούς της αμερικανικής διοίκησης, κατάφερε το ζήτημα τούτο να γίνει πρώτης γραμμής στην αμερικανική πολιτική σκηνή. Αυτό το εγχείρημα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την ουσιαστική και συνεχή συμβολή του αείμνηστου Νίκου Μούγιαρη. Αυτός στήριξε εμπράκτως την πρωτοβουλία και πάλεψε μαζί με τους συνεργάτες του.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ συναφώς ότι στη διαφήμιση στην εφημερίδα New York Times, περιελάμβανε μια φωτογραφία του κατάμαυρου F-35, με συγκεκριμένο μήνυμα: «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος: Πέστε όχι στην αγορά των μαχητικών F-35 στην Τουρκία». Και εξηγείτο γιατί έπρεπε εκείνη η πώληση να μην γίνει. Και τα μηνύματα πήγαν στο πολιτικό σύστημα των Ηνωμένων Πολιτειών και η εξέλιξη -της ακύρωσης δηλαδή της παραγγελίας- είχε και αποτέλεσμα. Σημαντικό για τον Ελληνισμό, τους Αρμένιους, τους Κούρδους και συνιστούσε ράπισμα για την κατοχική Τουρκία.

ΤΕΤΟΙΕΣ πρωτοβουλίες, που ειρήσθω εν παρόδω πέρασαν σχεδόν απαρατήρητες σε Αθήνα και Λευκωσία, επιβεβαιώνουν τις δυνατότητες που υπάρχουν με τις παρεμβάσεις της ομογένειας. Φτάνει, βέβαια, αυτές να είναι στοχευμένες, σοβαρές, συστηματικές, μεθοδικές. Όπως αυτές του HALC, που ίδρυσε και στήριξε ο Νίκος Μούγιαρης.

* * *

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
"WASHINGTON — Four key members of Congress, either individually or collectively, have quietly frozen all major U.S. arms sales to Turkey for nearly two years in a move to pressure Ankara to abandon its Russian-built S-400 air defense system, Defense News has learned.
The legislative action, which has not been previously reported, is another sign of the deeply fractured relationship between the two NATO allies, a disruption that has already led to Turkey’s expulsion from the F-35 joint strike fighter program.
[...]
"Lockheed Martin is performing structural upgrades to a portion of Turkey’s aging F-16 Block 30 fleet under a direct commercial sales contract that expires this fall. Defense News reported in 2017 that it would take until 2023 for Lockheed to complete modifications for all 35 F-16s included in the deal.
An industry source with knowledge of the F-16 contract said that Lockheed is still “planning to complete the requirements” of the order and does not “foresee any performance changes or requirement changes.”"
■ Congress has secretly blocked US arms sales to Turkey for nearly two years
By Valerie Insinna, Joe Gould & Aaron Mehta, Aug 12, 2020
https://www.defensenews.com/breaking-news/2020/08/12/congress-has-secretly-blocked-us-arms-sales-to-turkey-for-nearly-two-years

[2].
"The F-16s are the backbone of the Turkish fleet.
In 2015, the Turkish Air Force received the last of a batch of F-16 fighter jets, which underwent a comprehensive upgrade. In 2011, the Turkish and U.S. governments signed a letter of offer and acceptance for the $1.1 billion modernization of 117 Turkish Air Force F-16s to a common avionics configuration."
■ Turkish F-16 jets to get structural upgrades
By Burak Ege Bekdil, Jul 17, 2017
https://www.defensenews.com/air/2017/07/17/turkish-f-16-jets-to-get-structural-upgrades

[3].
■ U.S. Offering F-16s to Turkey as Reimbursement, Erdogan Says
By Baris Balci, October 17, 2021,
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-17/u-s-has-offered-f-16s-to-turkey-as-reimbursement-erdogan-says

■ Turkish Presidential Office Confirms Plan To Upgrade F-16 Fighter Jets; Says Not Given-Up On Fifth-Gen, Stealth F-35s
By Nitin J Ticku, October 12, 2021
https://eurasiantimes.com/turkish-presidential-office-confirms-plan-to-upgrade-f-16-fighter-jets-says-not-given-up-on-fifth-gen-stealth-f-35s

■ Turkey: Which countries export arms to Turkey?
By Reality Check team, BBC News
23 October 2019
https://www.bbc.com/news/50125405

[4].
"Lockheed Martin Corp.’s F-35, the fighter jet already being flown by the U.S. and eight allies, remains marred by 871 software and hardware deficiencies that could undercut readiness, missions or maintenance, according to the Pentagon’s testing office."
■ F-35 Flies With 871 Flaws, Only Two Fewer Than Year Earlier
By Anthony Capaccio, January 12, 2021
https://archive.md/QU2Dv

"Upgrades in missile technology over the past several years have made the F-35 less survivable than previously hoped, the chairman of the House Armed Services Committee said Aug. 31 as he pushed for more investment in smaller, unmanned platforms.
[...]
Smith, on the other hand, has made no secret of his displeasure with the F-35 program. In March, he referred to the fighter as a “rathole,” and in June, he slammed the program’s high sustainment costs."
■ F-35 Not as Survivable as Previously Hoped, HASC Chair Says
Aug. 31, 2021 | By Greg Hadley
https://www.airforcemag.com/f-35-not-as-survivable-as-hoped-hasc-chair-says/



* * *





Saturday, 7 August 2021

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;

 

 Ουδείς αμφισβητεί σήμερα πως ο μόνος κλάδος του αυτόνομου Λαϊκού Κινήματος που παρέμεινε πολιτικά ενεργός πλέον - σχεδόν σε όλο τον πλανήτη, καθώς και σε Ελλάδα και Κύπρο - εμφανίζεται κυρίως σε δύο μορφές:

🔹 ως Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές,
και παράλληλα,
🔹 ως Κίνημα για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων.

Και οι δύο αυτές επιδιώξεις είναι απαραίτητες για να διασφαλιστεί η Δημόσια Υγεία ...και η Ελευθερία.

Η επιτυχία της παγκόσμιας Υγειονομικής Δικτατόρευσης που μας έχει επιβληθεί από τις αρχές του 2020, πυροδότησε ταυτόχρονα λαϊκές αντιδράσεις με νέες μορφές αυτο-οργάνωσης και κινητοποίησης που δεν έχουν προηγούμενο στην ιστορία.

Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι... ΠΟΥ πάει αυτό το Κίνημα, και ΠΩΣ θα φτάσει εκεί;

Στο παρόν κείμενο ψηλαφούνται και παρουσιάζονται κάποιες πτυχές που αφορούν αυτά τα καυτά θέματα, τις οποίες σχεδόν κανένας δεν θέλει να τις ακούσει ή να τις λάβει υπ' όψην. Αν όμως είχαν ληφθεί υπ' όψην επί ενάμιση χρόνο τώρα, το Κίνημα μας δεν θα ήταν στην κατάσταση παράκρουσης που είναι σήμερα.

Παρουσιάζονται μέσα από διαλόγους με συναγωνιστές, άτομα με τα οποία έχουμε μοιραστεί τις κακουχίες, την απόγνωση, καθώς και τις επιτυχίες όλων όσων βιώσαμε μες την τρέχουσα περίοδο με τις κινητοποιήσεις μας, τις εκστρατείες μίσους, Κρατικής τρομοκρατίας και προπαγάνδας εναντίον μας, συλλήψεις και αστυνομική βία, υπόσκαψη και σαμποτάζ του Κινήματος εκ των έσω.

🟢 Το σχήμα του κειμένου είναι απλό: παρουσιάζονται τρία σκέλη διαλόγων, και κάποιες καταληκτικές απόψεις που τοποθετούν το Κίνημα μες την ΕΥΡΥΤΕΡΗ πολιτική πραγματικότητα. Τα κείμενα που παρατίθενται πιο κάτω υπέστηκαν επιμέλεια για να είναι πιο ευανάγνωστα και πιο κατανοητά - και φυσικά οι συνομιλητές μου δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τις απόψεις μου! Συμπεριλαμβάνει τα εξής σκέλη:

🔹 Με αφορμή ένα βίντεο
🔹 Με αφορμή την δημόσια δήλωση μιας συναγωνίστριας
🔹 Με αφορμή τις διαδηλώσεις Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2020
🔹 Το Κίνημα μας, μες την ευρύτερη πολιτική πραγματικότητα.

~*~

🔷 Με αφορμή ένα βίντεο

Η φίλη και συναγωνίστρια Α. γράφει σε σχέση με ένα πρόσφατο βίντεο όπου ένας συναγωνιστής μας δικηγόρος - σχετικά επώνυμος - παρουσιάζει επί μακρόν την άποψη του για το τι γίνεται σήμερα με το Κίνημα, με τις πολλές νομικές μας υποθέσεις στα Δικαστήρια, και με τις κινητοποιήσεις.

Περιγράφοντας το βίντεο, η Α. έγραψε:

«Καλημερα Πετρο 😀
Το άκουσα ολο το κατσιαδιασμα στο βίντεο. Συνοψη: Φωναζει για την καταρρευση θεσμων κ αξιων. Δεν θεωρει οτι το προβλημα μας ειναι τα εμβολια.

Μας θυμωνει βασικα γιατι "μας τα ελεγε και δεν ακουμε". Απο το 6ο λεπτο και μετα με τουτο καταπιανεται. Τιποτε επιπροσθετο για το νομικο κομμάτι. Θεωρει οτι δεν τιθεται θεμα νομικης δικαιωσης. Το ξεκαθαριζει στην αρχη τουτο. "Τα like στο fbook δεν θα φερουν τον Μεσσια να μας σωσει". Μας λεει οτι μας αρεσκει ο βοθρος μαλλον τελικα και "δεν θελουμε αλλαγη". 18 λεπτα κατσαδιασμα. "Δεν μπορει να μας σωσει μονος του ενω καθομαστε καναπε"... 1 οπλο εχουμε. Τις διαμαρτυριες. Οσον αφορα το ενδεχομενο  απεργιων, λεει,  φηφισαμε λαθος συντεχνιες οποταν ας φακκουμε. Μας εχει μεινει η διαμαρτυρια. Τιποτε αλλο.  Εχει δικαιο σε πολλα, αλλά ειναι και αδικος και ισοπεδωτικος ταυτοχρονα.»

Λαμβάνοντας ως αφετηρία τα πιο πάνω για το βίντεο, μοιράστηκα με την Α. και με ακόμη ένα συναγωνιστή τα εξής:

Πολύ ορθά επισημαίνεις το ότι «...Εχει δικαιο σε πολλα αλλα ειναι και αδικος και ισοπεδωτικος ταυτοχρονα». Εδώ η υπόθεση αγγίζει ένα από τα πιο κρίσιμα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ΟΛΑ τα κινήματα στην Ιστορία:
► Το μείγμα απελπισίας που μας προκαλεί ο λαός μας με το πόσο οπισθοδρομικός, αυταρχικός, και καταπιεστικός είναι όταν ταυτίζεται με τους εξουσιαστές, και τον θαυμασμό που μας εμπνέει όταν μια ρωγμή στην "κανονικότητα" φέρνει ανατροπές και μαζικές κινητοποιήσεις του λαού όπου μεγαλουργεί, κάμνει θαύματα, ακτινοβολεί με τις θυσίες του και την αγωνιστικότητα του. (Και μετά επιστρέφει στην πρότερη κατάσταση.)

Όλοι οι ακτιβιστές αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ όμως επενδύει στο να τους φταίει ο λαός και το διαχειρίζονται βρίζοντας το λαό με χίλιες μορφές, ως "πρόβατα", "κοιμισμένους", "τεμπέληδες", "καναπεδάκηδες", και άλλα παρόμοια. Αυτό ανάγει τους ακτιβιστές σε νέα μορφή εξουσίας και κερδίζουν ακόλουθους που έχουν την ίδια υποτιμητική και προσβλητική στάση προς τον λαό. Αν σε κάποιο στάδιο οι οργανώσεις και τα κινήματα που είναι θεμελιωμένα σε αυτή την αντίληψη κερδίσουν κρατική εξουσία, συχνά γίνονται χειρότεροι καταπιεστές από αυτούς που ανέτρεψαν. ΟΥΔΕΠΟΤΕ έφερε ελευθερία η αντικατάσταση μιας αντιλαϊκής μερίδας αυταρχικών εξουσιαστών από άλλη.

Πολύ λίγοι αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ως έχει.

Αναμασώντας μέσα μου όση από την σοφία του Λένιν μπόρεσα να καρπωθώ, κατέληξα στο ότι εκείνο που χρειαζόμαστε είναι κινήματα που μπορούν να στηριχθούν σε μια παραλλαγή του συνθήματος που έχουν οι κεφαλαιοκράτες έμποροι όταν λεν "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο". ΞΕΡΟΥΝ πως ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο, αλλά το διαχειρίζονται σε δύο επίπεδα:
α. προσποιούνται πως "έχει πάντα δίκαιο" για να τον διατηρήσουν ως πελάτη, αλλά και για να καλλιεργείται μια κουλτούρα εμπορικού πνεύματος που να εστιάζεται στη ΣΧΕΣΗ με τον πελάτη,
και,
β. μελετούν, αναλύουν, και αξιολογούν τις απαιτήσεις όχι μόνο του δίκαιου πελάτη αλλά και του παράλογου και του άδικου πελάτη, και προσαρμόζουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, και τις αγορές στην εξυπηρέτηση αυτών των απαιτήσεων... ανοίγοντας νέους ορίζοντες σε πωλήσεις.

Κάτι τέτοιο χρειαζόμαστε και εμείς. Με το "ο λαός έχει πάντα δίκαιο", δεν λέω να είμαστε ψεύτες και να χειροκροτούμε τις απεχθείς πράξεις, συμπεριφορές, και νοοτροπίες του λαού μας, αλλά να τις κατανοούμε, να τις αναλύουμε, και να προσαρμόζουμε την αντίσταση, την κοινωνική δραστηριότητα, ακτιβισμό, και επαναστατικότητα μας στις πραγματικότητες που εκφράζει ο λαός μας με τις συνειδητές του, αλλά κυρίως με τις ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ του πράξεις.

Ο Τσε Γκεβάρα το είχε αρθρώσει ως εξής: "Το πρώτο καθήκον του επαναστάτη είναι να μορφωθεί" [1]. Ο Φιντέλ, σε μια από τις πρώτες του ομιλίες αμέσως μετά την ανατροπή της δικτατορίας είπε: "Το πρώτο καθήκον όλων των επαναστατών είναι να λεν την αλήθεια" [2].

Και ο Μάο, πάλιν προσπαθώντας να διαχειριστεί αυτό το ίδιο πρόβλημα, έγραψε ένα ολόκληρο βιβλίο ("βιβλιαράκι") για το πως μπορεί το Κίνημα να διαχειριστεί τις αντιπαραθέσεις που διχάζουν τον λαό και τις αντιφάσεις που είναι εντοιχισμένες τόσο μες τον λαό όσο και μες το σύστημα [3]. Οι σκέψεις και προτάσεις του στηρίχθηκαν σ' ένα πολύ παλαιότερο του φιλοσοφικοπολιτικό έργο με τίτλο "Περί Αντιθέσεων" [4].

Πιστεύω πως υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να δομηθούν καλύτεροι κινηματικοί θεσμοί (ομάδες, οργανώσεις, δραστηριότητες) που να αξιοποιούν κάποια από τη γνώση αγωνιστών ανθρώπων που πέρασαν από τους ίδιους δρόμους πριν από μάς και που έφτυσαν αίμα, κυριολεκτικά, για να καρπωθούν κάποια μαθήματα και να μας τα μεταδώσουν ώστε να συνεχίσουμε τους αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη χωρίς να γλιστρούμε σε λάθη ή νοοτροπίες που μπορούν να αποφευχθούν με την γνώση και την αυτοδιαμόρφωση μας σε καλύτερους άνθρωπους και καλύτερους ακτιβιστές.

Πολλοί από τους συνεργάτες και συναγωνιστές μας που παίρνουν ηγετικές πρωτοβουλίες και που επιζητούν το αρχηγιλίκι ήταν εντελώς άγνωστοι πριν δύο χρόνια, και δεν είχαν καθόλου πρότερη συμμετοχή σε κοινωνικούς αγώνες, ή σε οργανώσεις, ομάδες, κλπ. όπου να είχαν βιώσει συντροφικές σχέσεις συνεργασίας, ισότητας, αυτοκριτικής, καλλιέργειας εκείνου του "νέου ανθρώπου" που ζητούμε να σμιλευτεί, να αναγεννηθεί, και να κατοικήσει σ' ένα μελλοντικό κόσμο ισότητας και δικαιοσύνης. Δεν φταιν για αυτό, βέβαια. Αλλά εμφανίζονται εντελώς άπειροι στο προσκήνιο, δεν έχουν καθόλου γνώση, και όμως παρουσιάζονται σαν να ήδη ξέρουν τα πάντα: "ξέρουν πως" να διοργανώσουν διαδηλώσεις και συλλαλητήρια, "ξέρουν πως" να επικοινωνήσουν με τον λαό, "ξέρουν πως" θα διοργανώσουν απεργίες, "ξέρουν πως" θα διεξάγουν πολιτικές δίκες, "ξέρουν πως" θα διοργανώσουν "την επανάσταση". Και πως τα έμαθαν όλα αυτά; Παρακολουθώντας... τηλεόραση, για 30-40 χρόνια. Εκεί "έμαθαν" όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο ακτιβιστής και επαναστάτης και εμφανίζονται με μια έπαρση τώρα έτοιμοι να ηγηθούν του λαού - φτάνει ο λαός να κάμνει αυτά που εκείνοι θέλουν, ή που φαντασιώνονται. Όταν δεν τα κάμνει, "φταίει ο λαός".

Οι πλείστοι από αυτούς απορρίπτουν το πιο θεμελιώδες μάθημα που αφορά τους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες: ότι ο κόσμος μας, οι άνθρωποι μας - τόσον οι μικροί αριθμοί ακτιβιστών, όσον και οι μεγάλοι αριθμοί των λαϊκών "μαζών" - χρειάζονται να μπορούν να συνενωθούν Κινηματικά στη βάση κάποιων πραγμάτων που να έχουν αρθρωθεί και καταγραφεί ΚΑΘΑΡΑ και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ:
o- Αρχές και Αξίες που μας ενώνουν,
ο- Στόχοι του Κινήματος,
ο- Μέθοδοι με τις οποίες θα επιτευχθούν οι στόχοι.

Όταν ο λαός γνωρίζει τα πιο πάνω, δύναται να συμμετάσχει ή να απέχει κατόπιν ορθής και δίκαιης ενημέρωσης και ελεύθερης επιλογής. Όταν ΔΕΝ τα προσφέρουμε αυτά, πρόκειται περί παραπλάνησης του λαού.

Για τις ομάδες και οργανώσεις του Κινήματος, χρειάζεται επιπλέον να καθορίζονται και τα εξής:
ο- Ιδιότητα Μέλους
ο- Διαδικασία Διαλόγου σε Συναντήσεις
ο- Διαδικασία Λήψεως Αποφάσεων
ο- Σώματα, Θεσμοί, Αξιώματα, Ομάδες.

Τα πιο πάνω είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. Ιδίως το πρώτο που αφορά τις Αρχές και Αξίες: αυτές πρέπει να είναι ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ και να ενώνουν όλους τους ανθρώπους χωρίς διαχωρισμό - χωρίς καμία προκατάληψη υπέρ ή ενάντια σε συγκεκριμένες θρησκείες ή φυλές, χωρίς διακρίσεις με βάση το φύλο, την εθνοτική ή πολιτιστική καταβολή, την ερωτική ή σεξουαλική ταυτότητα, την σωματική ικανότητα.

Ειδ' αλλιώς χωρίς αυτές τις Αρχές και Αξίες, ΠΑΝΤΑ και χωρίς εξαίρεση βγαίνουν στην αρχηγία οι αυταρχικοί απόστολοι του μίσους και των διακρίσεων.

Το ίδιο και για τις ομάδες και οργανώσεις: αν δεν έχουν θεσμοθετημένη την ισότητα σε κάθε λειτουργία, τις καθαρές και ευδιάκριτες συλλογικές διαδικασίες, διαφάνεια και άμεση δημοκρατία, ΠΑΝΤΑ επιπλέει στην ηγεσία ο πιό αυταρχικός εξουσιαστής που καταφέρνει να χειραγωγήσει τις διαδικασίες με αδιαφάνεια και ταχυδακτυλουργίες.

Οι πλείστοι από τους συναγωνιστές μας που κινούνται σε ηγετικές θέσεις κτίζοντας καπετανάτα αντιδρούν κάθετα και με απέχθεια όποτε τίθενται αυτά τα θέματα. Προσποιούνται πως είναι "διασπαστικά". Η πραγματικότητα όμως είναι πως αυτή η ίδια η αντιδραστική τους νοοτροπία είναι διασπαστική: γιατί δεν αφήνει το Κίνημα να συγκροτηθεί πάνω στη βάση Αρχών που ΕΝΩΝΟΥΝ τους ανθρώπους.

Διότι ασχέτως αν τα κατανοούν συνειδητά ή όχι, οι υπόλοιποι ακτιβιστές και ο λαός, κατέχουν μια ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗ αντίληψη για τα σαθρά και τα υγιή στοιχεία του Κινήματος, και με τον τρόπο του ο κόσμος μετέχει ή απέχει ανάλογα. Για αυτό και για ενάμιση χρόνο κορωνοκρίσης τώρα, ΔΕΝ σταθεροποιείται καμία οργανωτική προσπάθεια: διότι η καπετάνιοι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να συνενωθούν με άλλους στη βάση Πανανθρώπινων αξιών και να αγκαλιάσουν με αυτοπειθαρχία αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες.

Ο λαός ξέρει. Για παράδειγμα, ασχέτως του ότι συνεργάστηκε με τους διοργανωτές και υπάκουσε σε αυτούς στο Προεδρικό Μέγαρο, στις 18 Ιουλίου, ξέρει πως αν οι συγκεκριμένοι διοργανωτές πάρουν κρατική εξουσία στα χέρια τους θα επιβάλουν σε όλους μας ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ το "Πάτερ Ημών" σε κάθε σύναξη, σε κάθε μάθημα, σε κάθε κοινωνική συγκέντρωση. Ξέρει πως θα μας επιβάλουν μία και ΜΟΝΟ αποκλειστικά "ορθόδοξη" κουλτούρα, πατριαρχία, με τις γυναίκες κλειδωμένες στο σπίτι και συστηματική καταπίεση για τους ομοφυλόφιλους. Ακόμη και ο πιο καθυστερημένος του καφενέ γνωρίζει πως εκείνη η μορφή δικτατορίας είναι χειρότερη από την παρούσα.

Μοιάζει να είναι καπριτσιόζος ο λαός, γιατί συχνά αργεί να συμμετάσχει για να επωμιστεί τον αυτόνομο του ρόλο στην πολιτική διαδικασία, αλλά ακόμη και όταν κινητοποιείται, πραγματώνει την αποχή ΠΟΛΥ γρήγορα. Απότομα. Και το Κίνημα μένει σύξυλο όταν ο λαός το εγκαταλείπει - λόγω των ΔΙΚΩΝ μας ατελειών.

Χειροπιαστό παράδειγμα:
► Ήδη, οι διοργανωτές που την περασμένη εβδομάδα μας καλούσαν σε εκδήλωση την Κυριακή 8 Αυγούστου στο Προεδρικό, σήμερα προσποιούνται πως δεν το είχαν κάμει, και τώρα καλούν τον κόσμο για την Τετάρτη, 11 Αυγ. στην Πλατεία Ελευθερίας. Έχουν δημοσιεύσει και οδηγίες καθορίζοντας και το πως να ντυθούμε στη διαδήλωση!

► Το αποτέλεσμα; Ο κόσμος μας, ή μέρος του, θα εμφανιστεί εκεί με το μείγμα αντιφάσεων που ενσαρκώνει. Και ένα άλλο μέρος θα κάμει αποχή - δηλαδή δεν θα πατήσει ούτε στη μια ούτε στην άλλη εκδήλωση.

► Αντί να μας "φταίει ο λαός" πρέπει ΕΜΕΙΣ να κτίσουμε δομές που να λειτουργούν με τρόπους που να θέλει ο λαός να τις υποστηρίξει.

Δεν κατέχω τις απαντήσεις για όλα, αλλά κρίνω πως τα πιο πάνω είναι εκ των ουκ άνευ.


~*~

🔷 Με αφορμή την δημόσια δήλωση μιας συναγωνίστριας

Πριν λίγες μέρες, μια συναγωνίστρια που κατά τη διάρκεια της κορωνοκρίσης αναδείκτηκε σε άξια πρωτεργάτης με αναγνώριση και εκτίμηση από πολλούς μες το Κίνημα, δημοσίευσε μια ανακοίνωση όπου καταθέτει μια απόγνωση, και μια πρόθεση ίσως παραίτησης, ή απόσυρσης, ή ίσως κατάθεσης κάποιων "κόκκινων γραμμών", ή νέων όρων για καλύτερα συνεργασία (οι μελλοντικές της δηλώσεις και πράξεις θα το διευκρινίσουν καλύτερα). Τα λόγια της παρέχουν μια ακτινογραφία του παρασκηνίου του Κινήματος. Επίσης μας έδωσαν μια ευκαιρία για αξιολόγηση της κατάστασης, και για ανταλλαγή σκέψεων και συναισθημάτων.
 
Η συναγωνίστρια Κ. δημοσίευσε τα εξής:
«Μέσα από αυτήν την άσχημη κατάσταση που ζούμε όλοι τον τελευταίο 1.5 χρόνο έχω πάρει και εγώ πάρα πολλά μαθήματα.

Έδειξα πολλές φορές ανοικτά και δημόσια την ευαισθησία μου για τους ανθρώπους που έχουν ταλαιπωρηθεί από αυτή την αρρώστια και τόνισα πάρα πολλές φορές την σημασία της υπευθυνότητας. Επίσης δήλωσα αμέτρητες φορές πως δεν είμαι αρνητής του ιού αλλά ταυτόχρονα δηλώνω υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που ακόμα και όταν πρόκειται για την υγεία η καταπάτηση αυτών πρέπει να γίνετε αναλογικά και τεκμηριωμένα. Προσπάθησα με όλη την δύναμη της ψυχής μου να φέρω κοντά ανθρώπους που θεώρησα ότι έχουν τα ίδια πιστεύω έτσι ώστε να γίνει μια προσπάθεια συλλογική για να δώσουμε το μήνυμα σε αυτούς που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς ότι στην νέα τάξη πραγμάτων δεν θα επιτρέψουμε εμείς να είμαστε τα πράγματα. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα!! Είμαστε ένας λαός κομπλεξικός. Δυστυχώς!! Γνώρισα αρκετό κόσμο.. κάποιοι από αυτούς [και εδώ αναφέρει ονομαστικά κάποιους συναγωνιστές] είναι πλέον άνθρωποι που έχουν μπει στην καρδιά μου και στην οικογένεια μου.

Γνώρισα όμως και αρκετούς που παριστάνουν τους επαναστάτες αλλά στην πραγματικότητα είναι εμετικοι τύποι που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η φήμη και κάποιους άλλους τα χρήματα. Έφτασε η ώρα να κάνω τα δικά μου βήματα προς τα πίσω και να αγωνιστώ μόνο για την οικογένεια μου. Οι περισσότεροι άνθρωποι σε αυτή την χώρα δεν έχουν ιδέα τι θα πει "φιλία" "εχεμύθεια" "ειλικρίνεια" "ανιδιοτέλεια" "ενότητα". Ρομαντική ευαίσθητη ονειροπόλα θα παραμείνω για πάντα αποχωρώντας από αυτό τον αγώνα με το κεφάλι ψηλά και την συνείδηση μου καθαρή γιατί τουλάχιστον προσπάθησα. Δεν τα κατάφερα!! Δεν θα αφήσω όμως εμετικούς και υποκριτές να καταφέρουν να αλλάξουν αυτοί εμένα. Δεν είμαστε όλοι για όλα και εγώ δεν έχω δύναμη να παλέψω συμμαχία με καμία βρομιά. Καλό αγώνα σε όλους. Θα συνεχίσω να υπερασπιζομαι τα δικαιώματα των παιδιών μου και της οικογένειας μου με κάθε μέσο και δύναμη που μου δίνει ο Θεός μόνη μου!!» [5].

Με αφορμή τα πιο πάνω, είχαμε την εξής ανταλλαγή - αυτά λέχθηκαν δημοσίως στην ιστοσελίδα της Κ.

Πέτρος:
🔹 Δεν ξέρω τι έγινε στις ζυμώσεις του παρασκηνίου που σε πίκρανε και σε ώθησε να αποχωρήσεις.... λυπούμαι. Βλέπω ότι στην ανάρτηση σου παραμένεις διακριτική και δεν κατονομάζεις ούτε τα άτομα /κύκλους /ομάδες /καπετανάτα που σε έσπρωξαν να φύγεις, ούτε και τις ιδεολογικές τους τοποθετήσεις - που σίγουρα δεν είναι πραγματικές• ίσως είναι πιο ορθό να μιλούμε όχι για ιδεολογίες αλλά για "ιδεολογικές προσποιήσεις" τις οποίες κάποιοι προβάλλουν ως το άλλοθι τους για να συμπεριφέρονται αυταρχικά και διχαστικά μες το Κίνημα.

🔹 Πιστεύω πως το θέμα της ιδεολογίας είναι πολύ σοβαρό και οι πλείστοι φίλοι, συναγωνιστές, σύντροφοι, και συνεργάτες μας - ιδίως τα άτομα που προσέρχονται με καθαρές καρδιές χωρίς πολλή πείρα σε κινήματα, μα με καλές προθέσεις - δεν εκτιμούν το πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα. Όταν ένα άτομο ή ομάδα χρησιμοποιεί ρητορική μίσους ενάντια σε ένα μέρος του πληθυσμού (τους "μαύρους", τους "άπιστους αλλόθρησκους", κοκ.), τα άτομα με καλή καρδιά λανθασμένα νομίζουν πως αν ζητήσουμε να πάψει η ρητορική μίσους αυτό είναι τάχα "διχασμός" και πως "βλάπτει την ενότητα". Ενώ είναι το αντίθετο που συμβαίνει. Και ΠΑΝΤΑ καταλήγουν στην ηγεσία εκείνοι που τα κίνητρα τους είναι διάφορες μορφές αυταρχικού μίσους το οποίο καμουφλάρουν (χρησιμοποιούν ως άλλοθι) με θρησκευτικές ή εθνικές ή άλλες "ατάκες" και ιδεολογικές αποχρώσεις.

🔹 Φτάσαμε στο σημείο να ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ να πούμε ότι στο Κίνημα μας πρέπει να επικρατούν και να μας ενώνουν ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αξίες με ισότητα για όλα τα άτομα όλων των θρησκειών, εθνικών ή πολιτιστικών καταβολών, και όλων των μορφών οικογενειακής ή ερωτικής ζωής. Όταν το ζητούμε αυτό οι "ηγέτες" μας αποκαλούν "μασώνους, εβραίους, μουσουλμάνους, ομοφυλόφιλους" (εδώ χρησιμοποιούν την άλλη λέξη, εκείνη που προφέρεται με τρία "π"), ή μας κατηγορούν ως "πράκτορες της νέας τάξης πραγμάτων", κοκ. Αυτή η ιδεολογική δικτατορία είναι συνταυτισμένη με τις αυταρχικές συμπεριφορές μες το Κίνημα. Δεν είναι σύμπτωση το ότι τα άτομα και ομάδες που κατέχουν αυτές τις ιδεολογίες (ενάντια στις ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αρχές και αξίες), έχουν και την πιο αυταρχική συμπεριφορά. Και το ότι οι καλοί άνθρωποι που συμμαχούν μαζί τους πληγώνονται πολύ βαθιά.

🔹 Πιστεύω, Κ. - ασχέτως του ότι διαφωνήσαμε σε κάποια πράγματα, ιδίως για το θέμα της ομοφυλοφιλίας - η διαφωνία μας ήταν καλοπροαίρετη και δεν το θεώρησα σοβαρό πρόβλημα. Πιστεύω πως η παρουσία και συμμετοχή σου ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ απαραίτητη. Σε εκτιμώ, και λυπούμαι πολύ για τον όποιο τραυματισμό, αδικία ή προδοσία υπέστηκες που σε έφερε σε αυτό το σημερινό σημείο. Θα υπάρξει όμως και το αύριο, και το μεθαύριο. Με την αναγκαιότητα νέων αγώνων, και με αναγκαιότητα για συνεργασίες πάνω σε καλύτερες βάσεις από πριν. Προσβλέπω σε αυτά!

Η Κ. απαντά:

«Αγαπητέ μου ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα σου και την ανάλυση. Θέλω να ξέρεις πως ποτέ στην ζωή μου δεν έκρινα ούτε έχω απορρίψει ανθρώπους με διαφορετική από εμένα θρησκεία, ιδεολογία, σεξουαλικο προσανατολισμό. Αυτό που απορρίπτω και δεν θέλω πλέον να συνεργαστώ είναι με ανθρώπους υποκριτές, ψεύτες, ζηλιάρηδες και κακούς. Η κακία αγαπημένε μου φίλε δεν έχει ταυτότητα.. Ο κακός μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο ταυτόχρονα.

Δεν διαφώνησα πότε μαζί σου για το θέμα ομοφυλοφιλία αντίθετα έχω αρκετούς φίλους ομοφυλόφιλους που έχουν πολύ πιο καθαρή ψυχή και λεβεντιά από πολλούς άλλους δήθεν.. στο μόνο που διαφώνησα είναι στην υιοθεσία παιδιών και ο μόνος λόγος πάντα είναι η ψυχική υγεία και το καλό του ίδιου του παιδιού. Όπως η φύση έφτιαξε τον ομοφυλόφιλο έτσι έφτιαξε και μια μάνα για το κάθε άνθρωπο θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικός ρόλος στην ζωή του κάθε παιδιού η μητρική φιγούρα και στην χώρα μας δεν έχει ακόμα ζυμώθει μια τέτοια κουλτούρα που να επιτρέπει σε ένα παιδι να ζήσει φυσιολογικά και είναι αποδεκτό μέσα στην κοινωνία. Εδώ ακόμα λένε την λέξη με τα 3 πππ πως θα δεχθεί η κοινωνία αυτό το παιδί. Αυτό εννοούσα. Είναι πολύ βαθύ αυτο το θέμα και ίσως να μην είμαι πότε το κατάλληλο άτομο να το αναλύσει. Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι πως δεν θα ήθελα με τίποτα να πληγωθεί κανένα παιδί ούτε από την κοινωνία αλλά φυσικά ούτε από μια ακατάλληλη οικογένεια που αποτελείται από τους φυσικούς γονείς που μπορεί να είναι πατέρας και μητέρα (ακατάλληλοι).

Για τον αγώνα μας για το δίκαιο και το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να μπορεί να αποφασίζει για το σώμα του θα ειμαι πάντα εδώ να στηρίξω με αγάπη την οποιαδήποτε προσπάθεια γίνετε καλοπροαιρετα και οπου το κοινό καλό έχει για όλους περισσότερη αξία από τον εγωισμό.»

Πέτρος:
Γειά σου Κ! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις. Και φυσικά όπως θέτεις τα θέματα για τα οποία διαφωνήσαμε, φαίνεται πως οι θέσεις μας αν και είναι διαφορετικές, δεν είναι σε αντίθεση ούτε και σε μεγάλη απόσταση• είμαστε πιο κοντά από ό,τι φάνηκε στην αρχή - σ' ευχαριστώ για αυτό!
🔹 Όσον αφορά τα θέματα του κοινού μας αγώνα... πολύ σοφά επισημαίνεις πως τα βασικά μας προβλήματα προκαλούνται από υποκριτές, ψεύτες, ζηλιάρηδες και κακούς, καθώς και από τον εγωισμό.
🔹 Υποθέτω συμφωνούμε ότι το θεμελιώδες μας πρόβλημα είναι: τι είδους Κινηματικές δομές και θεσμούς χρειαζόμαστε ώστε να παραμερίζονται οι καταστροφικές συμπεριφορές και να αναδεικνύονται τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ και τα πιο ΟΜΟΡΦΑ που έχουν να προσφέρουν οι άνθρωποι στον αγώνα;

Και η απάντηση της Κ.:
«Ακριβώς!!»

 
~*~

🔷 Με αφορμή τις διαδηλώσεις Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2020

Τα πιο κάτω είναι αποσπάσματα από ένα περσινό μου άρθρο (3 Σεπτ. 2020) όπου εξετάζονται πάλιν τα ίδια θέματα, ιδωμένα μέσα από τον φακό του Διεθνούς Απελευθερωτικού Κινήματος και την ανάγκη για το Κίνημα στην Κύπρο να αγκαλιάσει ευρύτερους κοινωνικούς αγώνες με νόημα, και ιδίως για τα καυτά θέματα που αφορούν το κυπριακό, την οικονομία, την κοινωνική δικαιοσύνη, το ενεργειακό και περιβαλλοντικό, όπως και τον αγώνα για ίσα δικαιώματα και ίσες ευθύνες για όλους τους πολίτες. Δεδομένου ότι οι δυνάμεις που σήμερα στέκονται απέναντι μας είναι το Κεφάλαιο και το Κράτος, εξετάζονται οι παράμετροι που θα δώσουν στο Κίνημα τα νοητικά, ιδεολογικά, κοινωνικά και διοργανωτικά μέσα για να αντιμετωπίσει αυτές τις δύο μεγάλες δυνάμεις.

Πιο κάτω παραθέτω το άρθρο. Είναι και αυτό παρμένο από μια συνομιλία. Η  συνομιλία είναι με τον φίλο και συναγωνιστή Φ. ο οποίος έχει αφιερώσει ΠΟΛΛΕΣ δεκαετίες μες τους αυτόνομους λαϊκούς αγώνες - και εδώ και στο εξωτερικό. Κατά την διάρκεια της συνομιλίας ήξερα πως ο φίλος Φ. με καταλαβαίνει• η αγωνία μου όμως, την οποία γνωρίζω πως συμμερίζονται κι άλλοι συναγωνιστές, είναι αν υπάρχουν κι άλλα άτομα πρόθυμα μες το Κίνημα να διεξάγουν τους διαλόγους και τις πράξεις που χρειάζονται για να διατηρηθεί το Κίνημα σε υγιείς άξονες - όλα τα πιο κάτω γράφτηκαν από μένα στον διάλογο με τον Φ:

🔹 Για την διαδήλωση Σαββάτου... είναι πολλά τα θέματα αλλά αυτό που προέχει τώρα, 10 μέρες πριν την επόμενη, είναι να "διορθωθούν" οι θέσεις που πρεσβεύει η εκδήλωση. Κυρίως υπάρχει ανάγκη να εμπλουτιστούν με θέσεις από το "δύσκολο δίδυμο" του Πατριωτικού Διεθνισμού. Δυστυχώς πολλοί από τους "ΜΗ-διοργανωτές διοργανωτές" πρόσκεινται σ' ένα ξεροκέφαλο ορθοδοξο-εθνικιστικό χώρο και θα ήταν πανεύκολο να τοποθετηθούν για την κατοχή αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να δουν θετικά τους ΤΚύπριους και οποιαδήποτε άλλη διεθνιστική σκοπιά. Αλλά η φύση του ίδιου του αγώνα τους δελεάζει και εξαναγκάζει να βλέπουν και άλλους αγωνιζόμενους λαούς ως συμμάχους, οπότε υπάρχει προοπτική μέσω αυτού του βιώματος να τεθούν και πιο υγιείς διεθνιστικές προσεγγίσεις. Είναι όμως ανηφορικός ο δρόμος.

🔹 Η μόνη μου έγνοια - και ελπίζω να μην ακούγεται σαν μια φτηνή δικαιολογία - είναι πως από τη στιγμή που κινούνται άνθρωποι μες τους δρόμους, έχουν παγκύπρια αυτόνομη συνεννόηση και δράση και που (προς το παρόν) μοιάζουν να έχουν αφ' ενός αντι-συστημικό προσανατολισμό και αφ' ετέρου να είναι αχαλιναγώγητοι... αυτό με θέτει σε συναγερμό γιατί μόνο τρεις πιθανές εκβάσεις μπορεί να παραγάγει αυτή η εικόνα:
ο- να μετατραπεί σε νεο-φασιστικό ρεύμα (ήδη δυστυχώς έχει κάποιες αρρωστημένες τάσεις),
ή,
ο- να συγκρατηθεί και ίσως εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο με πιο γνήσιες (και πολλαπλές) πολιτικές αποχρώσεις του λαϊκού κινήματος (υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν), έτσι ώστε να αναζωογονήσει την έμφυτη τάση για Αντίσταση που έχει ο λαός (η οποία τώρα υπνώττει) για ΟΛΑ, ήτοι, το εθνικό θέμα, την άμυνα, την οικονομία, το ενεργειακό, τα ελλείμματα δημοκρατίας, τη διαφθορά, τους σαθρούς θεσμούς, τον παθολογικό κομματισμό, ΚΑΙ ίσως (ελπίζω) όλα αυτά να περιέχουν και μια διεθνιστική, σοσιαλιστική, ανατρεπτική "δέσμη" ή συσπείρωση,
ή,
ο- να οδηγηθεί στο ίδιο αδιέξοδο όπου οδηγήθηκαν όλες οι προηγούμενες προσπάθειες λαϊκής κινητοποίησης (Μνημόνιο, κούρεμα, διαφθορά, Συνεργατισμός) και ο λαός να χάσει πάλιν το ηθικό του και να μην κινητοποιείται.  

Προς το παρόν το εγγύς μέλλον φαίνεται άγνωστο.

🔹 Κρίνω πως βιώνουμε το ανεπίσημο τέλος της πολιτικής όπως την γνωρίζαμε με τους όρους "δεξιάς" και "αριστεράς" που είχαν ένα κάποιο νόημα. Οι έννοιες και οι πολιτικές παράμετροι που καθορίζουν την πραγματικότητα συνεχίζουν να ισχύουν, βέβαια (οι πραγματικότητες Κεφαλαίου και Κράτους• παραγωγής-εργασίας-αγοράς• ιδιοκτησίας, ανισότητας• καθώς και Ιμπεριαλισμός, διεθνές παρακράτος, κατοχή, κοκ.). Αλλά...
ο- αφ' ενός έχουν καταρρεύσει εντελώς οι "αναλύσεις" ή "κοσμοθεωρήσεις" και τα σκατοσυνθήματα της αριστεράς και δεξιάς για αυτές τις παραμέτρους που καθορίζουν την πραγματικότητα (ακόμα και τα κάποτε έγκυρα συνθήματα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον),
ο- αφ' ετέρου έχουν αναδυθεί καθοριστικές κοινωνικές πραγματικότητες με πλήρη διασπορά στην κοινωνία (διαδίκτυο, επικοινωνίες, τηλέφωνα, κατ' οίκον εργασία, πυρετώδεις εφαρμογές τεχνολογίας), μαζί με συμβάντα (κορωνοκρίση, μαζική επιβολή περιορισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω μιας ανεπίσημης διακρατικής δικτατόρευσης, τάση για εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, ωρίμανση της ανάδυσης Κίνας και Ρωσσίας ως γνήσια ανεξάρτητες υπερδυνάμεις), που ούτε η αριστερά ούτε η δεξιά κατανοούν, δεν έχουν ούτε "ανάλυση", ούτε καν σκατοσυνθήματα, ούτε και ικανότητα πλέον για να ελιχθούν στον νέο κόσμο που καθορίζεται από αυτά.

Αναδύεται λοιπόν επί παγκοσμίω ένα νέο αυτόνομο λαϊκό Κίνημα ενάντια στην καταδικτατόρευση και στην Διεθνή Νέα Τάξη (ή και Νέα Τάξη Πραγμάτων) που συνδυάζει (ευτυχώς, και δυστυχώς) τις αντιστασιακές φιλοδοξίες και τις πανανθρώπινες αξίες του πανευρωπαϊκού λαϊκού Κινήματος των Πλατειών /ή και Αγανακτισμένων που γεννήθηκε γύρω από την εποχή των Μνημονίων (και κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου ή Μεσογειακής Ευρώπης)• του Κινήματος της Αραβικής Άνοιξης (που δυστυχώς ενώ εξέφραζε την ωραιότητα των δημοκρατικών πόθων του Αραβικού και Ισλαμικού κόσμου, υπέστει πανέξυπνη κατάληψη από τις σκοτεινές δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους με αποτέλεσμα μια νέα δικτατορία στην Αίγυπτο, καταστροφή της Λιβύης, Συρίας και Υεμένης, εφεύρεση και άνοδο του Ισλαμικού Κράτους)• την χάριν του Κινήματος Καταλήψεων στις ΗΠΑ• τις αρχές του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού που μας χάρισε το Κουρδικό Απελευθερωτικό Κίνημα• την ανατρεπτικότητα του Κινήματος ΑντιΠαγκοσμιοποίησης της δεκαετίας 2000 και ταυτόχρονα με την ανοητότα-ΤΟ-τα-το-τα-το-τα-τη υιοθέτηση κινηματικών πρακτικών που εισήγηγαν προβοκάτορες μες το Κίνημα (αδικαιολόγητους εμπρησμούς, ένοπλη και άμυαλη βία, κοκ.) σε στιγμές κορύφωσης των μαζικών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα την συρρίκνωση τους και παραίτηση του λαού• αξιοποίηση των ανεξάρτητων μέσων πληροφόρησης και μέσων δικτύωσης για ενημέρωση και διοργάνωση, αλλά ταυτόχρονα με απουσία έγκυρων κέντρων και πηγών ΚΑΙ με έντονη διάχυση παραπληροφόρησης και "σκοτεινής" (συγκεκαλυμμένης) καθεστωτικής προπαγάνδας που αποπροσανατολίζει το Κίνημα και το καθιστά υποχείριο καθεστωτικών δυνάμεων (πχ. η καλλιεργημένη εμμονή με μασόνους, Εβραίους, Μουσουλμάνους, Ιλλουμινάτι, ερπετοειδείς εξωγήινους, κλπ. και μαζί τους η προπαγάνδα που περιστρέφεται γύρω από "κωδικούς" και "συνθηματικές" παραφιλολογίες που εκπηγάζουν από τον εμφύλιο στις ΗΠΑ και αφορούν παιδοβιασμούς από γνωστές προσωπικότητες, τελετουργίες όπου υποτίθεται πίνουν το αίμα των παιδιών που σφάζουν για να "φτιαχτούν" με την ουσία αδρενόχρωμα, κοκ).

🔹 Ένας σημαντικός παράγοντας που απουσιάζει από όλες τις πιο πάνω εικόνες (κατά τόπους σε ποικίλους βαθμούς) είναι η συμμετοχή των οργανωμένων συνόλων των εργαζομένων (με μόνη εξαίρεση θα έλεγα, την Ελλάδα, κατά την περίοδο 2010-2015, όπου το Κίνημα έφτασε μέχρι και σε Γενικές Απεργίες.)

🔹 Στην υπόλοιπη συνομιλία, ψηλαφούνται τα εξής:
► Ανάλυση της συμπαιγνίας ΑΚΕΛ/ΔΗΣΥ και ΠΕΟ/ΣΕΚ για την συγκράτηση των εργαζομένων ώστε να μην συμμετέχουν στον αγώνα,
► Καταγραφή των πολιτικών και ηθικών χαρακτηριστικών της σύγχρονης ελίτ-αλήτ που μας διαφεντεύει στην Κύπρο,
► Ανάλυση των πολιτικών χαρακτηριστικών της νέας μορφής κινητοποιήσεων που σήμερα αποτελούνται από το Πλήθος (το Πλήθος, σύμφωνα με κάποιους πολιτικούς αναλυτές, στην σύγχρον εποχή καπελώματος και χειραγώγησης των συνδικαλιστικών οργανώσεων ώστε να απέχουν από τους αγώνες, είναι ο νέος σύγχρονος φορέας λαϊκών κοινωνικών αγώνων) που κατέχει τάσεις οι οποίες είναι ταυτόχρονα επαναστατικές αλλά και αυταρχικές-αυτοκαταστροφικές.

Παρακαλώ μελετήστε την συνομιλία στην ολότητα της, εδώ:

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html



 
~*~

🔷 Το Κίνημα μας, μες την ευρύτερη πολιτική πραγματικότητα

Η ευρύτερη πραγματικότητα είναι απλή: σε Κύπρο και Ελλάδα οι αγώνες για εθνική δικαίωση και απελευθέρωση, οι αγώνες για ταξική απελευθέρωση, οι αγώνες για διάσωση του φυσικού περιβάλλοντος, οι αγώνες για ισότητα όλων των ανθρώπων, για την ισότητα των γυναικών, τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες... σήμερα είναι εγκλωβισμένοι στο ράφι διότι οι ηγέτες αυτών των αγώνων και μεγάλο μέρος των ακτιβιστών και υποστηρικτών τους έχουν μετατραπεί ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ σε ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ συνεργάτες της Υγειονομικής Δικτατορίας που μας έχει επιβληθεί τοπικά.

Κανένας από αυτούς δεν δικαιώνεται πλέον να μας μιλά για "ελευθερίες" όταν σήμερα, που ο λαός τους έχει γονατίσει κάτω από μια Κρατική τρομοκρατία, σε καθεστώς όπου κυβερνόμαστε με κατά συρροήν παράνομα Διατάγματα και χωρίς Συνταγματικά Δικαιώματα, δεν ανοίγουν το στόμα τους για να διαμαρτυρηθούν.

► Τι να πούμε για τον "εθνικόφρονα αγωνιστή" που μας αραδιάζει συνθήματα πως τάχα σε μια μελλοντική Διζωνική λύση "δεν θα ανεκτεί" να παραβιάζονται τα Συνταγματικά Δικαιώματα των Ελλήνων, ενώ ο ίδιος ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ όχι μόνο αποδέχεται αλλά και ζητωκραυγάζει με το ότι οι συμπολίτες του καταδικάστηκαν στο να είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας εξοστρακισμένοι από την δημόσια ζωή;

► Τι να πούμε για τον "οικολόγο" που "δεν ανέχεται" τους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς στις τροφές αλλά ΣΙΩΠΑ όταν μας τους καρφώνουν ΕΝΕΣΙΜΟΥΣ μες τα εμβόλια και κατόπιν εκβιασμών και εξαναγκασμών "για το καλό μας";  Τι να πούμε για τον "οικολόγο" που πιέζει τον συμπολίτη του να εμβολιαστεί, και όταν αυτός πεθαίνει από το εμβόλιο ο "οικολόγος" το αποκρύπτει και συγκαλύπτει;

► Τι να πούμε για τους "εργατοπατέρες" που δεν τους καίγεται καρφί για το ότι η ζωή των εργαζομένων έχει καταστραφεί, και ΔΕΝ ΑΡΘΡΩΝΟΥΝ ΛΕΞΗ ενάντια στο καθεστώς, ούτε για εκφράσουν έστω και μία ερώτηση ή αμφισβήτηση του αφηγήματος για τον κορωνοϊό με βάση το οποίο έχει καταστραφεί μια ολόκληρη τάξη ανθρώπων;

► Τι να πούμε για τους κομματικούς και τους Βουλευτές; ΟΥΔΕΙΣ εξέφρασε ουσιαστική διαφωνία ή κριτική. Τα κόμματα σύσσωμα συμβάλλουν στην Υγειονομική Δικτατορία χωρίς καθόλου σημαντικές παρεκκλίσεις ή διαφωνίες ούτε με το καθεστώς, ούτε και ανάμεσα τους.

Όλα τα πιο πάνω φανερώνουν πως οι εθνικοί, ταξικοί, πολιτικοί και άλλοι αγώνες όπως τους γνωρίζαμε έχουν πλέον παρέλθει. Οι ηγεσίες των έχουν συμπτηχθεί με την παγκόσμια και τοπική Υγειονομική Δικτατορία. Και μαζί τους, δυστυχώς, λόγω τρόμου, φόβου, παραπληροφορησης και προπαγάνδας, έχει συνταχθεί ένα μεγάλο μέρος του λαού μας.

Το Αυτόνομο Λαϊκό Κίνημα αποτελείται από, ή αντιπροσωπεύει, το μέρος του λαού μας που ΔΕΝ συντάσσεται με την Υγειονομική Δικτατορία. Αλλά αυτό δεν αρκεί. Οι αγώνες που αναφέρθηκαν πιο πάνω για εθνική και ταξική απελευθέρωση, για πολιτική ισότητα και δημοκρατία για ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους, οι αγώνες για υγιές περιβάλλον, όλα αυτά που οι επίσημες και ανεπίσημες ηγεσίες έχουν πετάξει στον κάλαθο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για την επιβίωση και απελευθέρωση του λαού μας. Το Κίνημα μας πρέπει νά'βρει το θάρρος, την ηθική και πολιτική καθαρότητα, την πυξίδα, που θα του επιτρέψει να επωμιστεί ΚΑΙ αυτά: τους στόχους τους, τις αξίες τους, την παρακαταθήκη τους.

Ας το πούμε και αντίστροφα: το Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές,
και το παράλληλα αλληλένδετο Κίνημα για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων δεν θα καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ αν μες τους κόλπους του ανέχεται το να υπάρχουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας: Δεν θα καταφέρουμε τίποτα αν δεν γίνουμε φορείς του πόθου για ΟΛΕΣ τις μορφές Ελευθερίας. Για όλα τα άτομα εξίσου.

Χρειάζεται να αγκαλιάσει ανοικτά όλες τις ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αξίες που θα ενθαρρύνουν τον κόσμο όλων των αποχρώσεων να συμμετάσχει. Η ψευδο-ορθόδοξη ρητορική μίσους ενάντια στους Εβραίους, τους Μουσουλμάνους, τους μασόνους, τους ομοφυλόφιλους πρέπει όχι μόνο να εκλείψει, αλλά και να καταδειχθεί ως απεχθής. Ενόσω δεχόμαστε να επικρατεί αυτή η αηδία, δεν πρόκειται να κτίσουμε την πολυπόθητη Ενότητα ούτε ανάμεσα μας μες το Κίνημα, ούτε με τον ευρύτερο λαό που ψάχνει με απόγνωση το ποιά δύναμη θα τον απελευθερώσει από τα στενά όπου μας έμπηξε η συμπαιγνία Κεφαλαίου και Κράτους.

🟣 Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να αναδιοργανωθεί το Κίνημα πάνω στη βάση ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ Αρχών και Αξιών, για όλους τους ανθρώπους όλων των θρησκειών και εθνοτικών, πολιτιστικών καταβολών, για όλα τα άτομα με όλων των ειδών τις ζουμερές και πολύχρωμες εκφάνσεις ερωτισμού, για όλα τα άτομα όλων των ικανοτήτων, ηλικιών, και μορφών αυτοπροσδιορισμού. Ο αγώνας είναι για όλους, και είναι καθήκον μας να διαμορφώσουμε τις εκδηλώσεις μας ώστε να είναι άνετες για όλους. ΕΜΕΙΣ πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλα τα άτομα θα αισθάνονται ευπρόσδεκτα και ότι ΑΝΗΚΟΥΝ εκεί ανάμεσα μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
■ Ernesto Che Guevara > Quotes
https://www.goodreads.com/quotes/338846-the-first-duty-of-a-revolutionary-is-to-be-educated

[2].
■ To Speak the Truth Is the First Duty of All Revolutionaries
https://brill.com/view/book/9789004415737/BP000007.xml

[3].
■ ON THE CORRECT HANDLING OF CONTRADICTIONS AMONG THE PEOPLE
https://www.marxists.org/reference/archive/mao/selected-works/volume-5/mswv5_58.htm

[4].
■ ΜΑΟ: Για τις Αντιθέσεις
https://morfotikesekdoseis.gr/sites/default/files/pdf/gia_tis_antitheseis.pdf

[5].
"Μέσα από αυτήν την άσχημη κατάσταση που ζούμε όλοι τον τελευταίο 1.5 χρόνο έχω πάρει και εγώ πάρα πολλά μαθήματα"
https://www.facebook.com/katerina.michael.98/posts/10220896716193099

~*~

🟢 Μήπως τα είπε κάποιος ψεκασμένος σαν εμένα;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_31.html

🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 
* * *

Sunday, 2 August 2020

🔷 Αποδοχή της διζωνικής, ή Ζυρίχη; Προς την Ενότητα: Φίμωση, ή Συμφιλίωση;


🔷 Παρ' όλον που διαφωνώ κάθετα με τον συμπαθέστατο κο Δώρο Θεοδώρου για κάποια θέματα, θέλω να τον ευχαριστήσω θερμά για την πιο κάτω ανάλυση και τοποθέτηση, και να δηλώσω ότι συμφωνώ απολύτως και πρόθυμα προσυπρογράφω το κείμενο του.

Για ιστορικοπολιτικούς λόγους θέλω να σημειώσω δύο από τα θέματα για τα οποία διαφωνώ μαζί του, απλώς για να διαφανεί πιο καθαρά το ότι στην πολιτική τα πράγματα ουδέποτε είναι μόνο Άσπρο ή Μαύρο, αλλά πάντα πολύπλοκα:
■ Οι δυνάμεις ασφαλείας που βρίσκονταν υπό την διοίκηση του ενόσω ήταν Υπουργός Δικαιοσύνης, επεδόθησαν σε μια σειρά παράνομων διώξεων και πράξεων εις βάρος μου τα έτη 2004/5 επειδή δημοσίευσα πληροφορίες που τεκμηρίωναν την δράση αμερικανών πρακτόρων στην προσπάθεια επιβολής της ρατσιστικής διζωνικής "λύσης" υπό την μορφή του σχεδίου Αννάν. Αυτές οι διώξεις έγιναν κατόπιν εντολής της εδώ Πρεσβείας του Θανάτου - οι εφημερίδες εκείνης της περιόδου είναι γεμάτες από στοιχεία της υπόθεσης.

Δυστυχώς αυτά έγιναν ενόσω η ΕΔΕΚ συμμετείχε στην Κυβέρνηση ΑΚΕΛ-Τάσσου Παπαδόπουλου, σε περίοδο που πολλοί γλύφτες εντός και πέριξ της ΕΔΕΚ δεν την άφηναν να διαχωρίσει την πορεία της και να σημειοδοτήσει αυτόνομη πολιτική αντίθετη με την επερχόμενη ρατσιστική διζωνική, παρ΄ όλο που ο Βάσος Λυσσαρίδης ήδη από μερικά χρόνια πιο πριν έκρουε διορατικά τον κώδωνα κινδύνου. Ακόμη και μέχρι πρόσφατα κάποιοι από αυτούς ομιλούσαν υπέρ της "διζωνικής με ορθό περιεχόμενο". Αναγνωρίζω με χαρά ότι οι πλείστοι από αυτούς τους γλύφτες, καιροσκόπους και καριερίστες έχουν φύγει, εκδιωχθεί, και αποκοπεί από την ΕΔΕΚ! Συγχαίρω τη νέα της ηγεσία για αυτό το επίτευγμα και τον Δώρο Θεοδώρου που ως μέλος της "παλαιάς φρουράς" της ΕΔΕΚ συνεχίζει να δίνει την υποστήριξη του στη νέα διαδρομή του κόμματος.


Ας σημειωθεί ότι αυτά που γράφει πιο κάτω ο Δώρος Θεοδώρου για το Ζυριχικό Κράτος είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ με αυτά που έλεγε η Δημοκρατική Αντιπολίτευση και η Ενωτική Παράταξη επί εποχής Μακαρίου. Το Κράτος που γέννησε στην Κύπρο η Ζυρίχη δεν ήταν ένα απλό "λάθος". Εκείνο το Κράτος θεμελιώθηκε με αίμα, απαγωγές δημοσιογράφων, παράνομες συλλήψεις και βασανιστήρια αντιφρονούντων που επέκριναν τις συμφωνίες Ζυρίχης. Επειδή εκφράστηκαν έτσι, τέσσερα άτομα ΦΟΝΕΥΘΗΚΑΝ από το Μακαριακό καθεστώς τότε, πολλά χρόνια πριν να προκύψει και κλιμακωθεί η ένοπλη αντιπαράθεση που κατέστρεψε τον τόπο μας: οι φονιάδες του καθεστώτος Μακαρίου - πολλά χρόνια ΠΡΙΝ να επιστρέψει ο Γρίβας στην Κύπρο και όταν ΔΕΝ υπήρχε ΕΟΚΑβ - σκότωσαν εν ψυχρώ τους ενωτικούς Νεοκλή Παναγιώτου, Ευριπίδη Νούρο, και Ανδρέα Παντελίδη απλώς και μόνο επειδή εκφράστηκαν ενάντια στις συμφωνίες της Ζυρίχης. Και δεν έμειναν εκεί: στραγγάλισαν την ηρωίδα Νίτσα Χατζηγεωργίου στο κρεββάτι της επειδή αυτή μιλούσε ανοικτά και "ανεξέλεγκτα" με κριτική ενάντια στην υπογραφή των συμφωνιών Ζυρίχης. Δολοφονήθηκε μόνο και μόνο επειδή έλεγε αυτά που σήμερα έχει την άνεση να δημοσιεύει χωρίς φόβο ο Δώρος Θεοδώρου.
 
■ Επίσης με τρομοκρατεί η πρόσφατη τοποθέτηση του συγγραφέα για ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της αναδυόμενης μες τα πρόσφατα χρόνια κριτικής - κυρίως μέσα από το διαδίκτυο - εις βάρος του τότε Ζυριχικού καθεστώτος και ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της συνεχιζόμενης αποκάλυψης στοιχείων, τεκμηρίων, μαρτυριών και απόψεων που ρίχνουν ευθύνη στο καθεστώς Μακαρίου για τον ρόλο του στην δημιουργία της εμφύλιας σύγκρουσης που μας οδήγησε στην καταστροφή. Η φίμωση της ιστορικοπολιτικού λόγου με την βία του Κράτους ήταν εξ' αρχής αυτό που μας οδήγησε νομοτελειακά στην εμφύλια σύγκρουση• με εκπλήσσει και με πληγώνει το ότι τώρα ο συγγραφέας επιζητεί να επαναληφθεί αυτή η φίμωση. Αν θα επέλθει ποτέ Συμφιλίωση και κλείσιμο των π ληγών του παρελθόντως, αυτή ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ πρέπει να συμπεριλαβάνει και να εγγυείται την Ελευθερία στην έκφραση. Το να αποσιωπείται και να φιμώνεται η μια παράταξη για 60 χρόνια και η άλλη να επιβάλλει το δικό της αφήγημα δια της Κρατικής (ενίοτε και παρακρατικής) δύναμης, δεν πρόκειται ποτέ να φέρει Συμφιλίωση και Ενότητα στο λαό μας. Να η δημοσίευση του ανήμερα της θλιβερής επετείου της εισβολής:
 
Ελπίζω πως όσα ανέφερα πιο πάνω δίνουν ένα ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο αναφοράς μες το οποίο να μπορούν να εκτιμηθούν καλύτερα και οι τοποθετήσεις του Δώρου Θεοδώρου, αλλά και η δική μου συμφωνία μαζί του σε όσα εκφράζει. Και για τα οποία τον ευχαριστώ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Ζυρίχη ή αποδοχή της διζωνικής;

🔷 Συχνά ακούμε συμπολίτες μας να διερωτούνται ποιο ήταν το κεφαλαιώδες σφάλμα της πλευράς μας που επέτρεψε να φτάσουν τα πράγματα στη σημερινή κατάσταση. Και είναι όντως κρίσιμο το ερώτημα αυτό, γιατί από την απάντηση εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό η δυνατότητα αντίδρασής μας και διόρθωσης της πορείας μας. Οι βασικές εκδοχές είναι δύο: Η Ζυρίχη και ο ένοπλος αγώνας που προηγήθηκε, ή η αποδοχή της τουρκικής απαίτησης για λύση στη βάση δύο κρατών: Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία.

Ανήκω σε εκείνους που πίστεψαν ότι η λύση της Ζυρίχης ήταν μια κακή λύση διότι εμπεριείχε τα στοιχεία της διαίρεσης, του ρατσισμού και του διαχωρισμού στη βάση της θρησκείας και της εθνοτικής προέλευσης. Διότι επανέφερε την Τουρκία ως εγγυήτρια δύναμη στην Κύπρο, 82 χρόνια μετά την εγκατάλειψή της και την πώλησή της στους Βρετανούς. Φοβόμουν αυτά που θ΄ακολουθούσαν. Και που ακολούθησαν. Όμως: Πρώτο, διερωτώμαι αν η Βρετανία δεν θα πραγματοποιούσε την απειλή της για εισβολή της Τουρκίας και διχοτόμηση της Κύπρου από τότε. Η εμπειρία από τα έργα και τις ημέρες της Βρετανικής αυτοκρατορίας σ' όλο τον κόσμο «φωνάζουν» ότι η Βρετανία αυτό θα έκανε. Όπως είχε κάνει ήδη σε πολλές άλλες χώρες πρώην αποικίες της. Δεύτερο: Διότι με τη λύση της Ζυρίχης αποκτούσαμε κρατική οντότητα με ό,τι αυτό σημαίνει. Θωρακιζόμαστε και έχουμε περισσότερες δυνατότητες άμυνας και αντίστασης.

Και όντως το 1964 μετά το πραξικόπημα της τ/κ κοινότητας από την ΤΜΤ και τους Τούρκους αξιωματικούς, με απόφαση των Η.Ε. η κρατική οντότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας παρέμεινε στα χέρια των Ε/κ. Η Κυπριακή Δημοκρατία δεν διαλύθηκε. Παρέμεινε ως εξαιρετικής σπουδαιότητας ασπίδα προστασίας στα χέρια της ε/κ κοινότητας. Στην περίπτωση που υποθέσουμε ότι το κρίσιμο λάθος ήταν όντως η Ζυρίχη, το ζήτημα τελειώνει. Αφορά μόνο το παρελθόν και τους ιστορικούς και δεν έχει να κάμει απολύτως τίποτε με το παρόν. Δεν συνεπάγεται καμιά δυνατότητα διόρθωσης της πορείας μας.

Όμως η άλλη εκδοχή της αποδοχής των τουρκικών προτάσεων για λύση του Κυπριακού είναι νομίζω το πραγματικό θέμα προς συζήτηση. Ο Μακάριος δέχτηκε την ομοσπονδία, τη δικοινοτική, διπεριφερειακή ομοσπονδία (όχι τη διζωνική), με την ελπίδα ότι οι Τούρκοι θα έστεργαν προς μια ομοσπονδιακή λύση με σεβασμό των βασικών ελευθεριών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Μια λύση, που όπως έλεγε ο Κληρίδης, θα επέτρεπε την επιστροφή 130.000-140.000 προσφύγων στις εστίες τους και θα τερμάτιζε την κατοχή. Σύντομα όμως κατάλαβε τους πραγματικούς σκοπούς της Άγκυρας και στις 20 Ιουλίου 1977 διεκήρυξε την αντίσταση κατά των τουρκικών σχεδίων, ανεξαρτήτως χρόνου.

Μετά το θάνατό του και αφού ο Σπ. Κυπριανού  προσπάθησε δειλά να συνεχίσει αυτή την πολιτική, επικράτησαν τα κόμματα που εμπιστεύτηκαν τις καλές προθέσεις της Τουρκίας για δίκαιη λύση (ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ) κι έκτοτε το Κυπριακό έγινε δικοινοτικό πρόβλημα. Εγκαταλείφθηκε κάθε σκέψη για διεθνοποίηση και καταγγελία της Τουρκίας ως κατοχικής δύναμης, αναβαθμίστηκε με την πλήρη ανοχή κι ακόμα αποδοχή της δικής μας πλευράς το status  του Τ/Κ ηγέτη ως συμπροέδρου και το ψευδοκράτος ως συνιστών τμήμα του κράτους μας, που η Τουρκία δεν ήθελε να είναι η Κυπριακή Δημοκρατία αλλά κάτι άλλο στο οποίο η ισότητα των δυο «κρατών» θα ήταν πλήρως κατοχυρωμένη. Κι έκτοτε δεν μπορούμε να λύσουμε το Κυπριακό. Και η Τουρκία χαίρεται κι αγαλλιάται γιατί της δίνουν και επαίνους. Ώσπου τα πράγματα έφτασαν σε σημείο που δεν πάει άλλο. Και για την Κύπρο και για την Ελλάδα. Και όχι μόνο.

Πρέπει λοιπόν, αν θέλουμε να σώσουμε αυτή την πατρίδα, αυτό το κράτος, να καταλάβουμε ποιο ήταν το βασικό μας λάθος. Που δεν ήταν άλλο από την κοινή εκτίμηση των δυο μεγαλύτερων κομμάτων ότι η Τουρκία έχει την καλή διάθεση για δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού. Της δώσαμε έτσι πολύ χρόνο να εδραιώσει τη θέση της ανενόχλητη στο κατεχόμενο μέρος του νησιού μας, να κουβαλήσει εκατοντάδες χιλιάδες εποίκους, αλλάζοντας εντελώς τη δημογραφία του κατεχόμενου τμήματος, να εξισλαμίσει, να ελέγξει πλήρως την οικονομική, την εκπαιδευτική, τη θρησκευτική και γενικά όλη τη κοινωνική ζωή των Τ/Κ.

Κι αφού εδραίωσε τη θέση της εδώ, άρχισε την επέκτασή της προς όλες τις κατευθύνσεις, βάζοντας τα πλέον με πολλούς σ΄ ολόκληρη την περιοχή. Με όλους καλύτερα. Και τώρα τι κάνουμε;

Αν εντοπίσαμε το κρίσιμο λάθος, ας το διορθώσουμε. Ας αλλάξουμε πορεία. Ας ενισχύσουμε την πολιτική, οικονομική, στρατιωτική θέση μας με όλα τα προσφερόμενα μέσα. Δεν είμαστε μόνοι. Είμαστε οι ισχυροί αν ξέρουμε να υπερασπιζόμαστε σταθερά κι αταλάντευτα τα δίκαιά μας και τα εναρμονισμένα με άλλα ισχυρά κράτη συμφέροντά μας. Τώρα.

02 Αυγούστου 2020

Δώρος Θεοδώρου
Πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης.

■ Ζυρίχη ή αποδοχή της διζωνικής;
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/paremvaseis-ston-f/article/989414/zyrichi-i-apodochi-tis-dizonikis

■ Ένα πολύ σύντομο βίντεο
με την πιο σημαντική ίσως τοποθέτηση του Δώρου Θεοδώρου:
https://www.youtube.com/watch?v=WFJb52-LZ28


🔷 ΦΟΝΟΙ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ σε καθεστώς συστηματικής φίμωσης

■ Νίτσα Χατζηγεωργίου, «το ιερό σκεύος» του αγώνα της ΕΟΚΑ
https://nikospa.wordpress.com/2018/03/18/%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%82-3

Όσον αφορά τους φόνους των Νεοκλή Παναγιώτου, Ευριπίδη Νούρου, και Ανδρέα Παντελίδη απλώς και μόνο επειδή εκφράστηκαν ενάντια στις συμφωνίες της Ζυρίχης, ο ειλικρινής ερευνητής την σήμερον ημέρα βρίσκει εύκολα το τι συνέβηκε, και σε ποιό κλίμα σκοτώθηκαν, και το πως έγινε η συγκάλυψη αυτών των φρικτών εγκλημάτων.

Να δύο χρήσιμες αφετηρίες:
■ Νούρος και Παναγιώτου: Δύο από τα θύματα της μισαλλοδοξίας
https://nikospa.wordpress.com/2015/08/16/%ce%bd%ce%bf%cf%8d%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b4%cf%8d%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b1-%ce%b8%cf%8d%ce%bc%ce%b1%cf%84

και
■ «Άπαντες συνεφώνησαν: Παναγιώτου και Νούρος να εκτελεσθούν!..»
https://nikospa.wordpress.com/2017/08/16/%ce%ac%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%86%cf%8e%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9

Για τον φόνο του Ανδρέα Παντελίδη:
https://vithoskopio.wordpress.com/2019/03/09/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BB%CE%AE%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D

~~~~~~~~~~~~~~~~~