Showing posts with label φασισμός. Show all posts
Showing posts with label φασισμός. Show all posts

Wednesday, 18 October 2023

🟣 Η εξέλιξη του φασισμού σε νέα μορφή, και η υπέρβαση του

του Πέτρου Ευδόκα

«Στο νησί στο κέντρο του κόσμου γεμίσαμε:

"Εθνικόφρονες" που είναι εναντια στην Κατοχή του τόπου τους αλλά που στέκουν δίπλα στο Ισραήλ στην εθνοκάθραση και την συλλογική στοχοποίηση του Λαού των Παλαιστινίων. Προσοχή μην τους πείτε ότι το Ισραήλ είναι κράτος φυλετικών και θρησκευτικών διακρίσεων που διαχρονικά καταπιέζει τους Παλαιστινίους.

"Προοδευτικούς και πράσινα άλογα" που στέκουν δίπλα στο Ισραήλ αλλά που είναι ενάντια στην στρατιωτική θητεία και την υπεράσπιση της πατρίδας τους. Προσοχή μην τους πείτε για στράτευση γυναικών "για να γίνουμε Ισραήλ".

"Αριστερούς" που είναι υπέρ του δικαιώματος των Παλαιστινίων να αγωνίζονται ένοπλα για την υπεράσπιση-απελευθέρωση της πατρίδας τους, αλλά που είναι ενάντια στην "στρατοκρατία" (!) του Κυπριακού κράτους και του αγώνα ενάντια στην Κατοχή. Προσοχή μην τους πείτε για την ανάγκη ενίσχυσης της Άμυνας της Κύπρου.

Αγαπημένο σπορ των ανωτέρω είναι το κόλλημα ταμπέλλων αναλόγως τοποθέτησης σε όποιον προσπαθεί να πει κάτι διαφορετικό από αυτούς/ες.

Οι δε κυβερνώντες μας διαχρονικά ήταν και είναι οι κορυφαίοι/ες στην άσκηση της Υποκριτικής τέχνης. ...» - Απόσπασμα από κείμενο του Σόλωνα Αντάρτη [1].

🔹 Το πιό πάνω είναι η πιό ΟΡΘΗ ανάλυση που έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα ζωγραφίζοντας το πολιτικό τοπίο του εσωτερικού μετώπου. Σαρώνει και συμπεριλαμβάνει την τραγικότητα του ότι στην πολιτική έχουν χάσει πλέον λέξεις το νόημα τους. Εδράζεται μες την τραγικότητα του ότι η έννοια "φασισμός" - την οποία όλες οι παρατάξεις, καθώς ΚΑΙ οι αληθινοί φασίστες χρησιμοποιούν ως βρισιά και ταμπέλα ενάντια σε όποιον διαφωνεί μαζί τους - έχει καταστεί τόσο κοινότοπη που είναι πλέον σχεδόν αόρατη.

Και δυστυχώς, έχοντας καταστεί αόρατος, ο φασισμός έχει εξελιχθεί σε νέες μορφές που δεν αναγνωρίζονται αν δεν ξεγυμνωθούν. Το ίδιο και οι φορείς του, όλοι οι μικροί χίτλερ που μας περιβάλλουν: οι πλείστοι πιστεύουν πως τίθενται "ενάντια στον φασισμό" ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουν σχεδόν κάθε καταπιεστική αηδία από το ΝΑΤΟ, θέλουν να εφαρμοστεί το Διζωνικό Απάρταϊντ του Ισραήλ στην Κύπρο, ζωγραφίζουν την Ελλάδα ως "ιμπεριαλιστική" δύναμη, και ταμπελώνουν όσους μιλούμε για Απελευθέρωση ως "φασίστες".



🔹 Η νέα μορφή φασισμού (από την δεκαετία 60 και εντεύθεν) στις Δυτικές χώρες κατέχει την ιδιομορφία να έχει οικοδομηθεί πάνω στο ψυχοσωματικό υπόστρωμα της ταυτόχρονης ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ του Ερωτισμού και της ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ του - με την παθολογικά υπερφορτισμένη σεξουαλικοποίηση των πάντων, ιδίως στον "δημόσιο χώρο" της Κοινωνίας του Θεάματος και του Θεαθήναι, όπου Ηγεμονία κατέχει η Εικόνα και όχι η Πραγματικότητα. Αυτή η ιστορική εξέλιξη του φασισμού παρέχει στους φορείς του την δυνατότητα να χειροκροτούν, να εκλογικεύουν, να υποστηρίζουν, και να επιζητούν τις μαζικοποιημένες σφαγές μέσω μηχανών, χημικών ουσιών, ακτίνων, κοκ. (ή και απλώς να τηρούν "ουδέτερη στάση") ΧΩΡΙΣ να αισθάνονται ότι παραβιάζουν τις "προοδευτικές, δημοκρατικές Δυτικές αξίες": ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ με την χείριστη μορφή αυταρχισμού, αδικίας και αχρειάστης βίας αλλά - μέσω της Εικόνας /Θεάματος /Θεαθήναι - βλέπουν τους εαυτούς τους ως "προοδευτικούς".

Μόνο έτσι ερμηνεύεται η ύπαρξη "ΝΑΤΟϊκής Αριστεράς", ψευδο-Αριστεράς, και Αριστερόζ παρατάξεων που ταυτίζονται με τις πλέον ΑΥΤΑΡΧΙΚΕΣ τοποθετήσεις και δραστηριότητες του ΚεφαλαιοΚράτους τοπικά και παγκοσμίως.

Αυτή η νέα μορφή φασισμού ωρίμασε και έφτασε στο αποκορύφωμα της στην πρόσφατη επικράτηση της Υγειονομικής Δικτατορίας με αφορμή την κορωνοκρίση, του φονικού αφηγήματος για την Ουκρανία και τώρα του ιδίου αφηγήματος για το Ισραήλ - που υποστηρίζονται από μεγάλα στρώματα του λαού στη Δύση.

Αυτή η μορφή φασισμού ΔΕΝ μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την τεχνολογία της Οθόνης.

🔹 Η νέα μορφή Δυτικού φασισμού διαφέρει κατά πολύ από την αρχική του μορφή που εμφανίστηκε τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αίωνος. Εκείνη, ήταν καθαρά και αποκλειστικά θεμελιωμένη πάνω στο ψυχοσωματικό υπόστρωμα της ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ του Ερωτισμού. Ήταν μια πιό απλή μορφή φασισμού που σήμερα στην Δύση δεν μπορεί να γίνει κατανοητή γιατί ζούμε σε πολύ διαφορετικό κοινωνικό περιβάλλον. Πριν εκατόν χρόνια δεν υπήρχε καθόλου ΚΑΜΙΑ έκφραση στο κοινωνικό περιβάλλον θετική προς τον Έρωτα, ιδίως προς την ερωτική ηδονή - απεναντίας: επικρατούσε μια ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΗ απαγόρευση που αρρωστούσε τους ανθρώπους με ένα ιδιαίτερο τρόπο αρχίζοντας από τα βρεφικά βιώματα και διαρκούσε ισόβια. ΔΕΝ υπήρχε πουθενά καμία δομή ή τεχνολογία που να λειτουργεί ως μηχανή για μια Κοινωνία του Θεάματος ή του Θεαθήναι• το Κεφάλαιο δεν είχε ακόμη ανακαλύψει την κερδοφορία και σύμπηξη ισχύος που μπόρεσε να καταφέρει αργότερα με την εκμετάλλευση και ενθρόνιση της Εικόνας Άνασσας μέσω τηλεόρασης, σινεμά, έντυπης φωτογραφίας, περιοδικών με εικόνες, της αφίσας, και των πινακίδων διαφήμισης.

(Η επαναστατική δεκαετία του εξήντα-εβδομήντα, αφ' ενός έφερε όλο τον πλανήτη σε μια καταπληκτική πολιτική, κοινωνική, εθνικοαπελευθερωτική και πνευματική εξέγερση, αφ' ετέρου όμως - στον βαθμό που δεν νίκησε ολοκληρωτικά - έφερε στην παγκόσμια εξουσία τον κλάδο του Κεφαλαίου που κυβερνά μέσω του Θεάματος και του Θεαθήναι, μέσω της Οθόνης και της Εικόνας).

Η "πεπερασμένη" μορφή Δυτικού φασισμού ΔΕΝ είχε καμία ανάγκη από τεχνολογία για να επιβληθεί• επιβαλλόταν μέσω του ψυχοσωματικού τραυματισμού που επιφέρει η διαχρονική απαγόρευση του Ερωτικού ηδονισμού και αυτή συντελείται μέσω ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ επαφών, κυρίως στην οικογένεια, στα σχολεία, και στις υπηρεσίες (στρατό, αστυνομία, δημόσια υπηρεσία) όπου υπηρετούν - συχνά συζώντας - μεγάλοι αριθμοί ανθρώπων μαζί.

🔹 Η πεπερασμένη μορφή Δυτικού φασισμού κατέστη ανέφικτη πλέον στη Δύση. Αλλά οι εξουσιαστές του διεθνούς παρακράτους κατάφεραν ένα από τα πιο καταπληκτικά τους κόλπα, του οποίου τη σημασία ή τις προεκτάσεις πολύ λίγοι πολιτικοί και ιστορικοί αναλυτές έχουν αντιληφθεί: οι Δυτικοί εξουσιαστές έκαμαν ΕΞΑΓΩΓΗ και ΕΠΙΒΟΛΗ αυτής της παλαιάς μορφής φασισμού στην Ανατολή, κυρίως στη Μέση Ανατολή, χρηματοδοτώντας, υποστηρίζοντας, εκπαιδεύοντας και ΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΣ κοινωνικές δυνάμεις που, προσποιούμενες πως είναι τάχα "ισλαμικές" επέβαλαν μια "καινούρια /πεπερασμένη" μορφή φασισμού στην Μέση Ανατολή (στον Αραβικό και Μουσουλμανικό κόσμο) θεμελιωμένη καθαρά και αποκλειστικά πάνω στο ψυχοσωματικό υπόστρωμα της ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ του Ερωτισμού. Αυτή η απαγόρευση δεν έχει καμία σχέση με το Ισλάμ και αποτελεί βάρβαρη παραποίηση του, αποτελεί διαβολική, σιχαμερή διαστρέβλωση του Ισλάμ, όπως και στην Δυτική της μορφή δεν είχε καμία σχέση με τον χριστιανισμό: η θρησκευτική όμως επίχρωση απλώς αποκρύπτει (και πολύ καλά), τον ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ χαρακτήρα της αντιερωτικής απαγόρευσης. Είναι πολιτικο-κοινωνικό και όχι θρησκευτικό ζήτημα.

🔹 Οι Δυτικές υπηρεσίες (μυστικές, αλλά και όχι-πολύ-μυστικές) επέβαλαν αυτή τη μορφή ισλαμοφασισμού πρώτα μέσω του Χομεΐνι στην Περσία. Ήταν ΔΙΚΟΣ τους πράκτορας, στο μισθολόγιο τους ενόσω ήταν σε εξορία• τον επέλεξαν να "κληρονομήσει" τον θρόνο από τον Σάχη για να ΜΗΝ προλάβει η Σοσιαλιστική και Κομμουνιστική Αριστερά να φέρει μια φιλο-Σοβιετική Λαϊκή Δημοκρατία μέσω της πολύ ενεργητικής Ιρανικής Λαϊκής Επανάστασης εναντίον του Σάχη) [2]. Και πολύ σύντομα κατάφεραν το ίδιο με τους Μουτζαχεντίν και Τάλιμπαν στο Αφγανιστάν [3].

Έχοντας καταφέρει να δημιουργήσουν αυτούς τους δύο άξονες ΔΥΤΙΚΟΣΠΟΡΟΥ φασισμού σε Περσία και Αφγανιστάν, καρπώθηκαν πιο εύκολα και τις επόμενες τους εκδοχές: Αλ-Κάϊντα, Αλ-Νούσρα, Ισλαμικό Κράτος. Σε πιο ήπιες μορφές εμφανίστηκε και η Χεζμπολλάχ. Ακόμα ηπιότερη και η Χαμάς, η οποία μάλιστα αντιστάθηκε ενεργώς σε προσπάθειες των άλλων οργανώσεων να διεισδύσουν στην Παλαιστίνη. Αυτές οι κινήσεις και κινήματα αποτέλεσαν μοχλό μέσω του οποίου μετακινήθηκε και το ειρηνικό, καλλιεργημένο, δημοκρατικό, ανθρωπιστικό και προοδευτικό κέντρο μάζας του αληθινού Ισλάμ, προς θέσεις αρκετά πιο συντηρητικές από αυτές που κατείχε η Ισλαμική κοινωνία την δεκαετία 60/70 όταν βρισκόταν σε αρμονία με τις επαναστατικές κοινωνικές εξελίξεις της Δύσης.

🔹 Και σήμερα βρισκόμαστε ενώπιον της πιο αλλόκοτης μορφής σύγκρουσης: ο "νέος" φασισμός της Δύσης συγκρούεται ΦΟΝΙΚΑ με τον "παλαιό" φασισμό που εμφυτεύτηκε από την Δύση στην Ανατολή.

🔴 Οι ποταμοί αίματος που ρέουν ασταμάτητα, τροφοδοτώντας την μηχανή ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ των Δυτικών, δεν πρόκειται να σταματήσουν αν δεν προκύψουν Επαναστατικά Κινήματα που ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ τα πιο πάνω, και γεννήσουν πρόγραμμα δράσης που να αναιρεί την κοινωνική και ατομική βάση αυτών των μορφών φασισμού, όχι μόνο στο επίπεδο οργάνωσης (κοινωνίας, κοινοτήτων, και κινημάτων) μα και στο προσωπικό ψυχοσωματικό επίπεδο ύπαρξης, όπου σφυρηλατείται ατομικά ο μαζικός ΦΟΡΕΑΣ της Ιστορίας, ο λεγόμενος "υποκειμενικός παράγων" της Ιστορίας: ο σύγχρονος άνθρωπος.  

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις, Παραπομπές, Βιβλιογραφία

[1].
Solon Antartis
"Υποκριτής ο [ipokritís], θηλ. υποκρίτρια..."
https://www.facebook.com/solon.antartis/posts/pfbid02rojaNVq6PJaQKwhh451MeGwb2go3XkhUf9n7gBQdxRSDXVNNWo7ELt7f8veHENM7l

[2].
US had extensive contact with Ayatollah Khomeini before Iran revolution | The Iranian revolution | The Guardian
https://www.theguardian.com/world/2016/jun/10/ayatollah-khomeini-jimmy-carter-administration-iran-revolution

Αρχείο:
■ US had extensive contact with Ayatollah Khomeini before Iran revolution | World news | The Guardian
https://archive.ph/pw4ly

Και εδώ:
■ US had extensive contact with Ayatollah Khomeini before Iran revolution | World news | The Guardian
https://web.archive.org/web/20160611124711/https://www.theguardian.com/world/2016/jun/10/ayatollah-khomeini-jimmy-carter-administration-iran-revolution

[3].
“And neither do you regret having supported Islamic fundamentalism, which has given arms and advice to future terrorists?” Brzezinski responds, “What is more important in world history? The Taliban or the collapse of the Soviet Empire? Some agitated Muslims or the liberation of Central Europe and the end of the Cold War?”
■ How the U.S. Baited the Soviet Union into Invading Afghanistan; or, “What Is More Important? …Some Agitated Muslims or… the End of the Cold War?” | Democracy Now!
https://www.democracynow.org/2001/10/22/how_the_us_baited_the_soviet

Αρχείο:
■ How the U.S. Baited the Soviet Union into Invading Afghanistan; or, “What Is More Important? …Some Agitated Muslims or… the End of the Cold War?” | Democracy Now!
https://archive.ph/3j1gy

🔷 Το παρόν κείμενο συντάχθηκε με έμπνευση από σχόλια που δημοσίευσαν η γιατρός Μίνα Χόνδρου και η αρχιτέκτων Στέλλα Ευαγγελίδου σε αυτή την ανάρτηση στο κατηραμένο Facebook:
🔴 "Αυτά που αναφέρει η Μίνα {Mina Chondrou} δεν είναι μόνο η (απελπιστική) αλήθεια, είναι και τεκμηρίωση του ότι μεγάλο μέρος του λαού μας έχει χάσει πλέον τον ηθικό και πολιτικό του προσανατολισμό. Αντί να αγκαλιάζει το ΔΙΚΑΙΟ..."
https://www.facebook.com/petros.evdokas/posts/pfbid02w2ob8E1m1DsoYCQhkaTg6fCkHbBDiyZ8EkddqVEMeKHNrtuvPzzgemVHhUQmr31Vl

🔷 Η πρώτη επιστημονική κατά Μάρξ ανατομία και ανάλυση του φασισμού ως μαζικό αυταρχικό κίνημα, από τον Βίλχελμ Ράιχ• αποτελεί αξιοποίηση της διαλεκτικής μεθόδου, εδραιωμένης στην αντικειμενική πραγματικότητα ώστε να φανερωθεί η πραγματικότητα του υποκειμενικού παράγοντα στην Ιστορία:
■ The Mass Psychology of Fascism by Wilhelm Reich | Goodreads
https://www.goodreads.com/book/show/781662.The_Mass_Psychology_of_Fascism

🔹 Σε ελληνική μετάφραση
Γενικά οι μεταφράσεις του έργου του Ράιχ δεν είναι καλογραμμένες, η γλώσσα τους είναι δύσκαμπτη, και κάποτε είναι δυσνόητες. Αλλά ΑΞΙΖΟΥΝ, αν μη τι άλλο, για την διαφύλαξη και προώθηση της γνώσης έστω και σε αυτή τη μορφή.
ΔΩΡΕΑΝ:
Η μαζική ψυχολογία του φασισμού (PDF) – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΕΘΕΑ
https://unionkethea.org/2014/04/08/%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-pdf/

■ ΕΔΩ:
https://sekethea.files.wordpress.com/2014/04/ceb2ceb9cebbcf87ceb5cebbcebc-cf81ceb1ceb9cf87-ceb7-cebcceb1ceb6ceb9cebaceb7-cf88cf85cf87cebfcebbcebfceb3ceb9ceb1-cf84cebfcf85-cf86ceb1.pdf

🔷 Το Συμπόσιο της ΝΑΤΟϊκής "Αριστεράς"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/03/blog-post_10.html








* * *

 

Sunday, 20 August 2023

■ Πύλα, Κύπρος: Κλαίγονται, Ψεύτες και Απατεώνες



■ Με τον απρόκλητο και αδικαιολόγητο πόλεμο της Κύπρου και Ελλάδος ενάντια στη Ρωσσία που συνεχίζεται χωρίς καμμία απολύτως λογική ή ηθική, προς υποστήριξη του φασιστικού πραξικοπηματικού καθεστώτος στην Ουκρανία, οι προπαγανδιστές φιλοδυτικοί που ποζάρουν ως "μπατριώτες" στον τόπο μας, έχουν... παράπονο τώρα για τη στάση της Ρωσσίας για το θέμα της Πύλας. Πρώτα την κατέστησαν εχθρό μας, και τώρα κλαίγονται για το ότι η Ρωσσία "δεν καταδίκασε" την Τουρκία για τις παραβιάσεις στην Πύλα.

■ Συμμάχησαν με το διεθνές παρακράτος του Δυτικού Ιμπεριαλισμού στον υβριδικό πόλεμο ενάντια στη Ρωσσία, έδεσαν σφικτά το λαό μας σε Ελλάδα και Κύπρο πάνω στο άρμα του Ιμπεριαλισμού, συμμετέχουν στρατιωτικά, οικονομικά, πολιτιστικά και πολιτικά στον πόλεμο εναντίον του Ρωσσικού λαού και τώρα οι άρχοντες μας και οι καθεστωτικοί "διανοητές" τους... κλαίγονται για την στάση της Ρωσσίας για το ζήτημα μας; [1], [2].

Και ποιός σήμερα θυμάται πως μόνο πριν λίγους μήνες οι εγχώριοι άρχοντες, πιστοί στους Δυτικούς, κατέστησαν την ίδια την Πύλα σε "ανθρωπιστικό" προγεφύρωμα του πολέμου ενάντια στην Ρωσσία; [3].

■ Για τους φίλους που δεν είχαν ευκαιρία να κατανοήσουν το τι ακριβώς συμβαίνει στην Ουκρανία, και το πως αυτό συνδέεται με την Κύπρο: παρακαλούμε δείτε τις δηλώσεις του διεθνώς αναγνωρισμένου κορυφαίου αμερικανού πολιτικού Ρόμπερτ Κέννεντυ Τζούνιορ (Robert F. Kennedy Jr. γνωστός και με τα αρχικά RFK Jr.) στις Σημειώσεις πιο κάτω. Θα δείτε την αλήθεια πεντακάθαρα, και το ότι οι άρχοντες μας σε Κύπρο και Ελλάδα έχουν συνταχθεί και συμμαχήσει με την ΜΟΧΘΗΡΗ πλευρά της Ιστορίας [4].

■ Διανύουμε μια περίοδο όπου για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΌ ΤΟ 1974 σχεδόν ολόκληρη η διεθνής κοινότητα εκφράζει υποστήριξη προς τη πλευρά μας... κυρίως από τις δυνάμεις που διαχρονικά ΕΞΟΠΛΙΖΟΥΝ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την κατοχική Τουρκία με κάθε μέσον: ΗΠΑ, ΗΒ, ΕΕ! Με άλλα λόγια η λεκτική "υποστήριξη" που λαμβάνουμε είναι τουλάχιστον υποκριτική, αν όχι συνειδητά διαβολική• και αν αυτή η υποστήριξη μεταπλαστεί ποτέ σε έμπρακτη "θα δείξει". Τόσες δεκαετίες τώρα, ΟΥΔΕΠΟΤΕ υλοποιήθηκε. Απεναντίας.

Ας φανταστούμε όμως πόσο ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ θα ήταν αυτή η υποστήριξη παγκοσμίως, αν δεν είχαμε αποξενώσει με απρόκλητο πόλεμο και αποκλεισμό την σύμμαχο μας Ρωσσία - που για δεκαετίες ήταν η μόνη δύναμις εκτός από την Ελλάδα που μας έδινε όπλα, πυρομαχικά, και βοήθεια στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ. Η υποστήριξη, από υποκριτική και συμβολική, θα μεταπλάθετο πολύ πιο εύκολα σήμερα σε έμπρακτη με την βοήθεια της Ρωσσίας. Ανεκτήκαμε όμως τις μεθυσμένες Κυβερνήσεις Ελλάδος και Κύπρου να εναντιωθούν στην Ρωσσία και να της κηρύξουν πόλεμο... και τώρα ζητούμε τα ρέστα για το ότι "δεν καταδίκασε" την Τουρκία;

■ "Το κακό φαίνεται για καλό σε αυτόν του οποίου το μυαλό ο θεός οδηγεί προς την καταστροφή" ("Τὸ κακόν δοκεῖν ποτ᾽ ἐσθλὸν τῷδ᾽ ἔμμεν’ ὅτῳ φρένας θεός ἄγει πρὸς ἄταν")
- από την Αντιγόνη του Σοφοκλή.

Ή, όπως εκλαϊκεύτηκε μέσω των αιώνων:
"Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι" [5].

Το θεμελιώδες ερώτημα όμως είναι: η "Θεία Παλαβωμάρα" που καθοδηγεί Κύπρο και Ελλάδα σήμερα είναι γνώρισμα ΜΟΝΟ του καθεστώτος και των θεσμών του (άρχουσα τάξη, κεφάλαιο, κόμματα, κράτος, κλήρος, ΜΜΕ και μηχανισμοί προπαγάνδας...), ή μήπως έχει αρρωστήσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον λαό μας; Μήπως περπατούμε όλοι μαζί συλλογικά τον δρόμο της Θείας Παλαβωμάρας; Προς τον όλεθρο;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
Ο “Βλαδίμηρος” Πούτιν ΔΕΝ επέτρεψε την έκδοση ανακοίνωσης του Συμβουλίου Ασφαλείας: Θα καταδίκαζε την επίθεση εναντίον των ειρηνευτών του ΟΗΕ στην Κύπρο
Του ΜΙΧΑΛΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ, HELLAS JOURNAL
https://hellasjournal.com/2023/08/o-vladimiros-poutin-den-epetrepse-tin-ekdosi-anakinosis-tou-simvouliou-asfalias-tha-katadikaze-tin-epithesi-enantion-ton-irinefton-tou-oie-stin-kipro

■ Russia reportedly blocks UN Security Council statement on Pyla incident | in-cyprus.com
https://in-cyprus.philenews.com/news/local/russia-reportedly-blocks-un-security-council-statement-on-pyla-incident/

■ Russia has 'noted' transformation in Cyprus' leadership | Cyprus Mail
https://cyprus-mail.com/2023/01/18/russia-has-noted-transformation-in-cyprus-leadership/


[3].
■ Ambassadors visit Ukrainian kindergarten in Pyla | Cyprus Mail
https://cyprus-mail.com/2023/02/23/ambassadors-visit-ukrainian-kindergarten-in-pyla/


[4].
O Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ, υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ, δήλωσε τα εξής σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία:
«Θα το διευθετήσω από την πρώτη μέρα. Θα σταματήσω τους σκοτωμούς από την πρώτη μέρα. Οι Ρώσοι ήθελαν να κάνουν ειρηνευτικές συνομιλίες από την αρχή και εμείς τους απορρίψαμε. Ξέρετε η διευθέτηση είναι προφανής, σωστά; Οι Ρώσοι ήταν πολύ ξεκάθαροι για το τι θέλουν – ήθελαν το ΝΑΤΟ να κάνει μια δέσμευση να μην προχωρήσει προς τα Ανατολικά και να μην μπει στην Ουκρανία. Δεν έπρεπε να βάλουμε το ΝΑΤΟ σε 14 χώρες.

Μιλήσαμε με τους Ρώσους όταν διέλυσαν τη Σοβιετική Ένωση το 1991 και μετάφεραν 400.000 στρατιώτες από την Ανατολική Γερμανία στη Ρωσία και επέτρεψαν στο ΝΑΤΟ να επανενώσει τη Γερμανία υπό την αιγίδα του. Και προϋπόθεσή για να το κάνουν αυτό, αυτήν την τεράστια συνδιαλλαγή, ήταν ότι δεν θα μετακινήσουν το ΝΑΤΟ προς τα Ανατολικά και δεν θα μπουν στην Ουκρανία. “Δεν θα το μετακινήσουμε ούτε μια ίντσα προς τα Ανατολικά”, διαβεβαίωσε ο Τζορτζ Μπους. Και το 1997 ο Μπρεζίνσκι παρουσίασε ένα σχέδιο που το εφάρμοσε, όπου μετακινήσαμε το ΝΑΤΟ ανατολικά όχι μια ίντσα αλλά 1.000 μίλια σε 14 χώρες και τοποθετήσαμε συστήματα πυραύλων στην Πολωνία και Ρουμανία που είναι πυρηνικά και απέχουν μόνο λίγα λεπτά από τη Ρωσία. Μπορούν να αποκεφαλίσουν ολόκληρη τη ρωσική ηγεσία πριν... αν θέλαμε να ξεκινήσουμε ένα προληπτικό πόλεμο. Και αυτό είναι ασυγχώρητο.

Ξοδέψαμε 5 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω της CIA, της USAID και του εθνικού κληροδοτήματος για τη Δημοκρατία για να  ανατρέψουμε βίαια την κυβέρνηση του Βίκτορ Γιανούκοβιτς το 2014 που είχε εκλεγεί δημοκρατικά από τους Ουκρανούς.

Καταστρέψαμε, λοιπόν, αυτήν τη δημοκρατία και βάλαμε τη δική μας κυβέρνηση την οποία τώρα γνωρίζουμε ότι επέλεξαν οι νεοσυντηρητικοί στον Λευκό Οίκο και η Βικτόρια Νούλαν, η οποία ενημέρωσε τηλεφωνικώς τους Ουκρανούς 2 μήνες πριν το πραξικόπημα για αυτήν την κυβέρνηση! Βάλαμε, λοιπόν, μια νέα κυβέρνηση που αμέσως αρχίζει ένα εμφύλιο πόλεμο, απαγορεύει τη ρωσική γλώσσα και σκοτώνει 14.000 ρωσόφωνους στο Ντονμπάς. Και μετά ξεκινά η εκπαίδευση με το ΝΑΤΟ.»


[5].
■ «Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
https://www.kathimerini.gr/opinion/562476484/morainei-kyrios-on-voyletai-apolesai-3

* * *



Saturday, 12 March 2022

🌹 Δώδεκα Θέσεις για τον πόλεμο στην Ουκρανία



🌹 Εάν πρέπει να διαλέξουμε πλευρά, είμαστε με το μέρος του παιδιού στο Κίεβο, του παιδιού στο Ντονμπάς, του παιδιού στη Μόσχα. Οι σωματικές και ψυχικές πληγές που υπόκεινται τα παιδιά όλων των παρατάξεων σε αυτόν τον πόλεμο αποτελούν πληγή στο σώμα όλης της ανθρωπότητας - αυτά ισχύουν σε κάθε πόλεμο, όπως ισχύουν και στον δικό μας τόπο όπου ο πόλεμος δεν έχει ακόμη τελειώσει.

🌹 Δηλώνουμε τον θαυμασμό μας: μας εμπνέουν οι υπερασπιστές πολίτες-οπλίτες που πολεμούν για να προστατεύσουν τις οικογένειες και τις κοινότητες τους. Μας εμπνέουν οι πολεμιστές από το Κίεβο και ολόκληρη την Ουκρανία καθώς και οι πολεμιστές από την Μόσχα και ολόκληρη την Ρωσσία που έχουν εμπλακεί μόνο πρόσφατα στις μάχες - όλοι τους για να προστατεύσουν τη χώρα τους - καθώς και οι πολεμιστές στο Ντονμπάς, που υπόκεινται τον ίδιο αυτό πόλεμο συνεχώς από το 2014, και έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες απώλειες• όλοι τους έχουν ριχθεί στις μάχες γιατί πολύ μεγαλύτερες δυνάμεις δημιούργησαν αυτή τη σύγκρουση που απειλεί τις οικογένειες, τις κοινότητες, και τις χώρες τους.

🌹 Το να αλληλοσφάζονται αδελφοί λαοί ανάμεσα τους είναι μια τραγωδία που την γνωρίζουμε πολύ καλά, γιατί την βιώνουμε και εμείς για εκατοντάδες συνεχόμενα χρόνια στον τόπο μας. Αλλά η θλίψη για αυτό δεν αρκεί για να σταματήσει ο πόλεμος. Ούτε και αρκεί πλέον το να συνειδητοποιήσουν οι πολεμιστές των αντιμαχόμενων παρατάξεων τις πανανθρώπινες κοινές ρίζες και τα κοινά τους συμφέροντα. Εμπλέκονται θέματα δικαιοσύνης, δημοκρατίας, αυτοδιάθεσης, και ασφάλειας των λαών και κοινοτήτων που έχουν εμπλακεί στον πόλεμο. Όπως και στον δικό μας τόπο. Γι' αυτούς τους λόγους τοποθετούμαστε πιο κάτω ως εξής:

1. Ευχόμαστε να σταματήσει ο πόλεμος όσο πιο σύντομα γίνεται, και να επικρατήσει Ειρήνη. Ο πόλεμος πληγώνει όλους μας, όλα τα μέλη της ανθρώπινης κοινωνίας παντού.

2. Θέλουμε να δούμε περισσότερες προσπάθειες για λύση μέσω συνομιλιών, διαπραγματεύσεων και διαλόγου, παρά ένοπλης αντιπαράθεσης. Θέλουμε να δούμε τα Ρωσσικά στρατεύματα να επιστρέψουν πίσω στη χώρα τους το συντομότερο, και η εισβολή να μην μετατραπεί σε κατοχή - αλλά και να εκλείψουν οι καταστάσεις και συνθήκες που κατέστησαν την επίθεση της Ρωσσίας να μοιάζει ως τη μόνη πιθανή επιλογή. Μέρος αυτών των καταστάσεων και συνθηκών αποτελούν οι παρεμβάσεις και δολοπλοκίες του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, και οι φονικές συγκρούσεις στην Ανατολική Ουκρανία. Καλούμε τις πολιτικές ηγεσίες ΚΑΙ τις λαϊκές οργανώσεις και παρατάξεις να διαμορφώσουν και να πραγματώσουν λύσεις στην παρούσα σύγκρουση που να ΜΗΝ είναι ένοπλες.

3. Καταδικάζουμε την παρέμβαση των Δυτικών δυνάμεων στην σχέση Ουκρανίας και Ρωσσίας που χειραγώγησαν τα πράγματα εξωθώντας τις δύο χώρες σε ένοπλη σύγκρουση. Θέλουμε να δούμε ξανά τους δύο λαούς να βιώνουν την φιλία των μακροχρόνιων παραδοσιακών δεσμών που προϋπήρχε της σύγκρουσης.

4. Χαιρετίζουμε την αυτόνομη και ειρηνική μαζική λαϊκή κινητοποίηση του Ουκρανικού λαού που το 2014 κατά τη διάρκεια των αρχικών συμβάντων του Ευρω-Μαϊντάν διεκδίκησε δημοκρατικοποίηση της χώρας και πάταξη της διαφθοράς.

5. Καταδικάζουμε την προσπάθεια του καθεστώτος Βίκτωρ Γιανούκοβιτς για βίαιη πάταξη των ειρηνικών διαδηλώσεων, πορειών και συγκεντρώσεων του λαού.

6. Καταδικάζουμε την επέμβαση και παρέμβαση ξένων δυνάμεων που μετέτρεψε τις διαδηλώσεις σε σύγκρουση και την σύγκρουση σε ένοπλη, επιφέροντας αχρείαστους θανάτους και αλλαγή διακυβέρνησης που έλαβε την μορφή πραξικοπήματος.

7. Καταδικάζουμε την άνοδο ναζιστικών και άλλων οργανώσεων που συμμετείχαν στην μεταπολίτευση του 2014, που με την ανοχή και στήριξη του νέου καθεστώτος διέπραξαν φονικές ρατσιστικές επιθέσεις ενάντια σε Ουκρανούς πολίτες Ρωσσικής καταγωγής.

8. Μας λυπεί το ότι η σύγκρουση αυτή μετετράπηκε σε εμπόλεμη εθνοκάθαρση, εξαναγκάζοντας τις κοινότητες σε ολόκληρες περιοχές της Ουκρανίας να δημιουργήσουν ένοπλες οργανώσεις αυτοάμυνας.

9. Μας θλίβει ο τεράστιος αριθμός από χιλιάδες νεκρούς και τραυματίες της σύγκρουσης από το 2014 ως το 2021, κυρίως στις περιοχές Ντομπάς.

10. Καταδικάζουμε με κάθε τρόπο την προσπάθεια της Ουκρανικής Κυβέρνησης να εγκαταστήσει ΝΑΤΟϊκά όπλα και πυραύλους στην Ουκρανία που στοχεύουν την καταστροφή και εξολόθρευση κάθε ζωής στην Ρωσσία.

11. Το καθεστώς ύπαρξης της Κριμαίας και του Ντονμπάς, δηλαδή το αν θα συνεχίσουν να υφίστανται είτε ως ανεξάρτητες οντότητες, είτε ως μέρος της Ρωσσικής Ομοσπονδίας, είτε ως μέρος της Ουκρανίας ίσως να μην μπορεί να επιλυθεί σήμερα, αλλά είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να κριθεί άμεσα και μέσα από το στενό πλαίσιο της παρούσας σύγκρουσης• η λύση πρέπει να ιδωθεί μέσα από την ευρύτερη εικόνα που παρέχει η Ιστορία. Ασχέτως όμως αυτής της αξιολόγισης και της όποιας τελικής διευθέτησης, θέλουμε οι κοινότητες αυτών των περιοχών - Κριμαίας και Ντονμπάς - να συμμετέχουν σε μια ειρηνική και αρμονική σχέση με όλες τις κοινότητες, λαούς, και κράτη της περιοχής.

12. Υπάρχουν πιο πολλά που ενώνουν παρά να διχάζουν τους λαούς της Ρωσσίας και Ουκρανίας, και θέλουμε να επικρατήσει αυτή η ενότητα: να αποκατασταθούν οι παραδοσιακοί δεσμοί, φιλίες, οικογενειακές σχέσεις, εμπορικές και βιομηχανικές συνεργασίες, καθώς και ο μέγιστος βαθμός αυτονομίας και αυτοδιάθεσης που μπορεί να είναι εφικτός ανάμεσα τους• στο σύνολο τους, αυτά είναι που κτίζουν την ειρηνική και δίκαιη συνύπαρξη, και αποκλείουν τις αιτίες για καταστροφικές παρεμβάσεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * *

Ευχαριστίες

Ευχαριστώ τον Σόλωνα Αντάρτη για την συνεισφορά του στις συνομιλίες και διερευνήσεις μας για το θέμα όπου με βοήθησε να θυμηθώ πως καμία πολιτική τοποθέτηση για τον πόλεμο δεν μπορεί να αγνοήσει το παιδί: γιατί είναι ο ανθός του συνόλου που εύκολα παραλείπεται από την γενική φράση "οι άμαχοι", και ο οποίος ανθός ωριμάζοντας και καρποφορώντας θα καθορίσει τις εξελίξεις των λαών της περιοχής για τα επόμενα εκατό χρόνια. Το πρόβλημα μας δεν είναι μόνο το ποιοί θα ζήσουν και θα πεθάνουν, μα και το πως διαμορφώνεται η συνείδηση των ανθρώπων του μέλλοντος που θα επιβιώσουν από τα γεγονότα σήμερα. Το παιδί είναι ο δέκτης και ο φορέας των πιο αισχρών και απαίσιων, αλλά και των πιο όμορφων και ελπιδοφόρων αρχών και αξιών.

Και τον ευχαριστώ για την υπενθύμιση της ανάγκης να αρθρώνεται - πάντα! - η εκτίμηση μας για τις γυναίκες και άνδρες που πολεμούν υπερασπιζόμενοι τα σπίτια και τις οικογένειες τους. Η τραγικότητα των ιδιαιτέρων συνθηκών αυτού του συγκεκριμένου πολέμου είναι πως - με εξαίρεση τις ένοπλες φασιστικές δυνάμεις σε αυτή την αντιπαράθεση - η μεγαλύτερη μάζα όλων των αντιμαχόμενων σε όλες τις παρατάξεις αποτελείται από άνθρωπους που πολεμούν για να προστατεύσουν τις οικογένειες και κοινότητες τους. Ακόμη και αυτοί που στην παρούσα φάση του πολέμου μοιάζουν να είναι επιτεθέμενοι, είναι αμυνόμενοι - γιατί τα πυρηνικά όπλα και πύραυλοι του ΝΑΤΟ που θέλει να τοποθετήσει εκεί η Ουκρανική Κυβέρνηση, στο μαλακό υπογάστριο των συνόρων της Ρωσσίας, έχει εξαναγκάσει όλους τους λαούς της Ρωσσικής Ομοσπονδίας σε αμυντική κινητοποίηση.

Όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι αμύνονται υπέρ βωμών και εστιών τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Αλλά και πιο κοντά στην ουσία της ζωής. Αυτήν πρέπει να διαφυλάξουμε.

Η σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή της Κύπρου από τον πόλεμο του 1974 μας δίδαξε την αξία του τι σημαίνει το "υπέρ βωμών και εστιών". Η επίγνωση του στην κοινωνία μας διήρκεσε για μερικά χρόνια, μόνο - και μετά επέλαση της μέθης με τα εμπορεύματα, με το ρουσφέτι, τον πλουτισμό, το θεαθήναι και άλλα "σπουδαία" πράγματα την έθαψε. Αλλά αυτή η σπίθα επίγνωσης παραμένει ζωντανή στην συνείδηση κάποιων, έστω λίγων, ή και ελάχιστων. Αυτών που θα πάμε να σκοτωθούμε αν προκύψει νέα σύρραξη, γιατί ο θάνατος υπέρ βωμών και εστιών είναι πιο κοντά στην ουσία της ζωής. Αυτήν θέλουμε να διαφυλάξουμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Εικόνες, πηγές

Εδώ:
https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZisrwhKX6-37JPK4HNOxm7ExjPgg9pi9h-Oqiy0MUyD4NtkQrXABezxjslbQf_1Rv3SLRWCN08_1E13_1ZC341J0hm9i-Y2BKfPTF1vFVXWBmvSxhn8YOQjjjVXQfcqBxXzqlxM0p9mMbNd_1qPtaffMEaPUfzownOH9eJggkVTPrOtO4w3ZW5WlCS6PD8S5Lu8RNB7sj3sXh6mMdxbDrQ5vcBmqhYSjP2j_1ZTiFCET8pvZnJGlASrkdDhI3OlftlajnYFHdcF_1CsBtTV75SufH6AD7TX7SukDYoA9s7P8CU_1HATeiDHled4nqEFWMAnfdNo9vpm89XUYjo76Y4e9VZNyt394CUPjg&hl=en-CY

και εδώ:
https://krasivosti.pro/raznoe/21817-medved-stepan.html

Σχετικό υλικό, αναγνώσματα, παραπομπές

🔵 Για τους μελετητές μεθόδων του σύγχρονου πολέμου... και προπαγάνδας
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/03/blog-post_2.html


■ Ο Πόλεμος ως η Κυρίαρχη Ιμπεριαλιστική Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/08/blog-post_29.html

🔵 Αν κατανοείς τον εχθρό, και κατέχεις Αυτογνωσία...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post.html

■ Εάν μας Επιβληθεί Ξανά ο Πόλεμος
"Συν Παναγία Καλασνίκοβα και χείρα κίνει…"
https://web.archive.org/web/20180206222849/http://cyprus.indymedia.org/node/5154

🟢 Δύναμην γιε μου, δύναμην, να πεθάνεις λεβέντης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/blog-post_30.html

■ Εργασίες ~ Φιλική Εταιρεία
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

■  Η Πολεμική Μέθοδος του Τουρκικού Επεκτατισμού και η Αντιμετώπισή της
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/11/blog-post.html   

🟪 Μια μικρή διόρθωση της μικρής μας ιστορίας....
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post_6.html

■ Νέα Αντι-Ρωσσική Εφεύρεση
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/07/blog-post_7.html

■ Μια ερπετοειδής επίθεση από την εφημερίδα Πολίτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/06/blog-post.html

■  Τι σημαίνει Γιασεμί, Σενέρ και... Ομοσπονδία;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/03/blog-post_14.html
 
■ Αόρατοι μες τις ραδιενεργές σήραγγες και η Βόμβα Νετρονίων
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2017/07/blog-post_28.html

■ Η Κουρτίνα, η Αγχόνη, το Δένδρο
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/06/blog-post.html

■ Τα Διαστημόπλοια της ΕΟΚΑ ~ Άντη Ροδίτη: Τέσσερα Διηγήματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/05/blog-post_4.html

■ Γάζα! ~ Εύγε στον Κυριάκο Τριανταφυλλίδη του Ακελ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/05/blog-post_28.html

■ Η στρατιωτική διάσταση των καθηκόντων της Παράταξης του ΟΧΙ
Το σύντομο βίντεο που ακολουθεί είναι από μια παρουσίαση μου σε πολύωρο συνέδριο του ΕΠΑΜ στην Αθήνα. Είναι μια κατάθεση και περιγραφή την τραγικής στρατιωτικής και πολιτικής πραγματικότητας που δυστυχώς καθορίζει το αν θα επιβιώσει ο Ελληνισμός στην Κύπρο για ακόμα μια γενεά ή όχι. Διαρκεί περίπου 20 λεπτά. Η κριτική πολύ ευπρόσδεκτη.
"Ημερίδα για «Κύπρο-Αιγαίο-Θράκη» στο Royal Olympic - 22 Ιαν 2017"
https://www.youtube.com/watch?v=hrdwUZaaFG8&t=0s&list=FLpLLh7KYMIH6FbSIWyQrVcA&index=2#t=6600

* * *

Saturday, 31 July 2021

🟢 Μήπως τα είπε κάποιος ψεκασμένος σαν εμένα;


🟢 Όχι, τα είπε ο επικεφαλής της Συμβουλευτικής Επιστημονικής Επιτροπής Κωνσταντίνος Τσιούτης!

🟢 Μεταξύ άλλων, δήλωσε: "Οι εμβολιασμένοι και κολλάνε και μεταδίδουν. Λιγότερο μεν, αλλά ...όσο κι αν μειώσεις τη μεταδοτικότητα με τον εμβολιασμό, αυτή παραμένει υψηλή. Άρα οι εμβολιασμένοι δεν είναι πλήρως απαλλαγμένοι από την υποχρέωση να προσέχουν, να προσέχουν τις επαφές τους, να κάνουν τεστ. Οι COVID-free χώροι μας παρασύρουν να νομίζουμε ότι ο κίνδυνος είναι μηδέν μετά τον εμβολιασμό, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι και ιδανικά, τα COVID-free θα έπρεπε να απαιτούσαν τεστ ημέρας. Οι ανεμβολίαστοι κινδυνεύουν περισσότερο απ’ όλους."

🟢 Καθίσταται σαφές από τις δηλώσεις του ότι ενώ η δαιμονοποίηση των ανεμβολίαστων και το στοχευμένο μίσος εναντίον τους είναι η ανεπίσημη πολιτική του Κράτους, και με την οποία εκστρατεία μίσους έχουν συστρατευτεί και οι κάθε λογής μικρόψυχοι φασίστες σε θέσεις κλειδιά στα ΜΜΕ/Τύπο, σε Ιατρικές και Κρατικές Αρχές, καθώς και πάμπολλοί "καλοθελητές" απλοί πολίτες που επιδίδονται στην εκστρατεία εκφοβισμού, μίσους, απειλών και άλλων αδικιών ενάντια στους ανεμβολίαστους... η πραγματικότητα είναι πως οι ανεμβολίαστοι είναι που κινδυνεύουν από τους εμβολιασμένους και όχι το αντίθετο: διότι οι μέν ελέγχονται κάθε 72 ώρες, οι δε εμβολιασμένοι περπατούν παντού διασπείροντας τον κορωνοϊό ανεξέλεγκτα.

🟢 Ο Κων. Τσιούτης άρθρωσε κάποιες αλήθειες που, στον βαθμό που μπορεί να ισχύει το καθεστωτικό αφήγημα είναι ΠΟΛΥ σημαντικές. Τις επιβεβαιώνει με την εξής του δήλωση: βλέπουμε "να συνεχίζεται ο κοινωνικός ρατσισμός και να βρίσκουμε αποδιοπομπαίους τράγους: στις αρχές ήταν οι Κινέζοι, μετά έγιναν τα «κρούσματα», μετά έγιναν οι τουρίστες, μετά έγιναν οι Λεμεσιανοί, μετά έγιναν τα σχολεία, μετά έγιναν οι νέοι, τώρα έγιναν οι ανεμβολίαστοι".

🟢 Μπορείτε να διαβάσετε όλο το άρθρο πιο κάτω. Ακολουθούν παραπομπές σε πολλά και διάφορα επιστημονικώς τεκμηριωμένα άρθρα, καθώς και άρθρα που αφορούν το Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές, συν το παράλληλο Κίνημα για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων, τα οποία είναι απαραίτητα για να διασφαλιστεί η Δημόσια Υγεία. 

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


🟣 Δρ Τσιούτης: Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας

Ξέσπασε σε άρθρο του ο επικεφαλής της Συμβουλευτικής Επιστημονικής Επιτροπής Κωνσταντίνος Τσιούτης, τονίζοντας ότι, «συνέχεια βρίσκουμε αποδιοπομπαίους τράγους» και «δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας» και θέτοντας προ των ευθυνών τους άπαντες υποστηρίζει ότι «φαίνεται να μη θέλουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η πανδημία έχει απρόοπτα, ότι δεν μπορείς να προβλέψεις, παρά μόνο να προσπαθείς και να προετοιμάζεσαι».  

Το άρθρο του επικεφαλής της ΣΕΕ, με τίτλο «Καιρός να δούμε την αλήθεια στα μάτια», δημοσιεύθηκε το Σάββατο, στην σελίδα της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου στο Facebook, «Ας Το Συζητήσουμε… είναι απλό» και έκανε στη συνέχεια το γύρο του διαδικτύου προκαλώντας διάφορες και διαφορετικές αντιδράσεις.

«Ο περιορισμός και το κλείσιμο χώρων δεν φέρνουν ουσιαστικό αποτέλεσμα αν δεν καταλάβουμε τις συνέπειες των επιλογών και πράξεων μας, ώστε να κρατούμε την επανεκκίνηση ασφαλή. Ανοίξαμε και αναγκαστήκαμε να ξανακλείσουμε τρεις φορές. Ανοίξαμε (πάλι) στις 10 Μαΐου, στις 20 Ιουνίου ξεκίνησε έξαρση. Μέσα σε λιγότερο από 15 μέρες οι νοσηλευόμενοι τριπλασιάστηκαν. Το πιο σημαντικό κεφάλαιο για το μέλλον μας, τα σχολεία μας, έπαθαν ζημιά δύο συνεχόμενες χρονιές, κι ανοίγουν τον Σεπτέμβριο. Αν θέλουμε να κρατήσουμε τα παιδιά μας ασφαλή, ας αφήσουμε στην άκρη τις μικροπολιτικές κι ας θέσουμε κοινούς στόχους».

«(…) Πάνω απ’ όλα, έχουμε πει ότι η πανδημία δεν θα εξαφανιστεί και απαιτείται ένα κοινωνικό συμβόλαιο μεταξύ όλων για να έχουμε μία ασφαλή και λειτουργική καθημερινότητα», αναφέρει και προσθέτει: «Αντίθετα, αυτό που βλέπουμε είναι: να συνεχίζεται ο κοινωνικός ρατσισμός και να βρίσκουμε αποδιοπομπαίους τράγους: στις αρχές ήταν οι Κινέζοι, μετά έγιναν τα «κρούσματα», μετά έγιναν οι τουρίστες, μετά έγιναν οι Λεμεσιανοί, μετά έγιναν τα σχολεία, μετά έγιναν οι νέοι, τώρα έγιναν οι ανεμβολίαστοι».

«Εκείνο που βλέπουμε», λέει, είναι «να μην μαθαίνουμε απ’ τα λάθη μας και να τα επαναλαμβάνουμε: Τρία lockdown, τρεις φάσεις χαλάρωσης που έφεραν ανεξέλεγκτη έξαρση, χώροι συναθροίσεων να βάζουν το κέρδος πάνω από την προστασία του συνόλου, κόσμος να αγνοεί τα βασικά ατομικά μέτρα προστασίας επειδή «κουράστηκε. Να μην θέλουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η πανδημία έχει απρόοπτα, ότι δεν μπορείς να προβλέψεις, παρά μόνο να προσπαθείς και να προετοιμάζεσαι: πάντα γνωρίζαμε για τον κίνδυνο των μεταλλάξεων, τα εμβόλια έχουν καλύτερη αποτελεσματικότητα από αυτήν που περιμέναμε κι ας παρατηρούμε έκπτωση της αποτελεσματικότητας μετά από κάποιο διάστημα και έναντι μεταλλάξεων. Να μην καταλαβαίνουμε ότι όλα γίνονται για να μην πεθαίνει ο κόσμος και να μην φορτώνεται το σύστημα υγείας σε σημείο που να μην μπορεί να εξυπηρετεί ούτε τα επείγοντα (όχι μόνο COVID-19 αλλά και άλλα)».

Συνεχίζοντας περιγράφει την κατάσταση ως έχει σήμερα:

«Έχουμε 1000 περιστατικά τη μέρα. Το 3% των περιστατικών χρειάζονται νοσηλεία: αυτοί σήμερα είναι 30 άνθρωποι τη μέρα με δύσπνοια που θα χρειαστούν οξυγόνο. Οι περισσότεροι είναι ηλικίας 40-60. Επειδή αυτοί, κολλάνε από τους νεότερους. Επειδή αυτοί, είναι σε μικρότερο ποσοστό εμβολιασμένοι (ενώ οι >60 είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό εμβολιασμένοι). Το 8-10% των νοσηλευόμενων μπαίνουν ΜΕΘ: αυτοί είναι 2-3 άτομα τη μέρα. Οι μισοί στις ΜΕΘ πεθαίνουν – άρα 1-2 άτομα/μέρα. Κάποιοι πεθαίνουν πριν φτάσουν στις ΜΕΘ. Ο μέσος όρος ηλικίας στα νοσοκομεία έχει πέσει. Άρα θα αρχίσουμε να βλέπουμε νέους ανθρώπους να πεθαίνουν. Όχι επειδή η Δέλτα είναι πιο θανατηφόρος, αλλά επειδή έχουμε περισσότερα περιστατικά κάθε μέρα. Αυτά τα νούμερα να σκεφτόμαστε όταν βλέπουμε τις ημερήσιες ανακοινώσεις (για όσους τις βλέπουν πια) και να τα μεταφράζουμε σε ανθρώπους.

Το σύστημα υγείας έχει όρια, είτε μιλάμε για κλίνες, είτε για εξοπλισμό, είτε για προσωπικό. Αν επιλέξεις να αυξήσεις τμήματα COVID-19 κλείνοντας άλλα τμήματα, θα υπάρχει κόσμος με προβλήματα που δεν θα εξυπηρετείται (…).

Και υποδεικνύει:  

    ■ «Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας χρειάζεται υποστήριξη.
    ■ Οι προσωπικοί ιατροί χρειάζονται συνεχή ενημέρωση.
    ■ Οι ειδικοί ιατροί πρέπει να ενισχύσουν τους προσωπικούς ιατρούς.
    ■ Ο ΟΑΥ πρέπει να γίνει πιο ευέλικτος.
    ■ Οι σύλλογοι / σύνδεσμοι / οργανισμοί οφείλουν να αντιληφθούν την ευθύνη που τους αναλογεί και να γίνουν ευέλικτοι, τόσο για την οργάνωση όσο και για την παραπληροφόρηση.
    ■ Τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια πρέπει να βάλουν στην άκρη το κέρδος και να υποστηρίξουν το *εθνικό σύστημα υγείας* και τους ασθενείς μας»

Δεν παραλείπει να αποδώσει ευθύνες:

«Η ιχνηλάτηση έχει καταρρεύσει. Όχι επειδή δεν έχει άτομα, όχι επειδή δεν έχει αυτοματοποιήσει διαδικασίες, αλλά επειδή εμείς, δεν τους βοηθάμε για να μας βοηθήσουν. Τους κατηγορούμε εδώ και 1,5 χρόνο ότι δεν παίρνουν τηλέφωνο έγκαιρα, ότι δίνουν μπερδεμένες οδηγίες. Εμείς γιατί δικαιολογούμαστε να μην ξέρουμε τα τρία βασικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε αν είμαστε κρούσμα ή επαφή;»

«Υπάρχουν χώροι που είναι ωρολογιακή βόμβα, που έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην έξαρση που περνάμε. (…) Είναι ώρα να καταλάβουν όλοι το βαθμό της ευθύνης τους».

«Οι κλειστές δομές είναι γεμάτες ευάλωτους ανθρώπους, που απλά έχουν ανάγκη από φροντίδα. Και επειδή είναι έτσι το περιβάλλον (…)  χρειάζονται τακτικό εργαστηριακό έλεγχο, σοβαρή και συνεχή επιτήρηση και όχι δελτία τύπου για να χαιρόμαστε, άμεση ιχνηλάτηση και παρεμβάσεις».

Η πανδημία, «δεν θα τελειώσει. Εμείς θα την σβήσουμε, όταν θα έχουμε χτίσει αρκετή ανοσία, είτε φυσική είτε μέσω εμβολιασμών, όπως έγινε και στις προηγούμενες πανδημίες. Δεν ξέρουμε πότε, αφού 1,5 χρόνο μετά και δεν μάθαμε να κάνουμε ούτε τα βασικά, επιτρέποντας στην πανδημία να μας ορίσει τη δική της πορεία».

Για τα εμβόλια, την πόλωση και την ατομική ευθύνη

«Φυσικά και θα δούμε την ανοσία να πέφτει, πρώτα σε ηλικιωμένους και ανοσοκατασταλμένους» Σε ό,τι αφορά τα εμβόλια και τον εμβολιασμό, ο κ. Τσιούτης, αναφέρει στο άρθρο του: «Τα εμβόλια φυσικά και βοηθάνε: πρωτίστως σώζουν ζωές. Όποιος το αμφισβητεί, διαβάζει επιλεκτικά. Όποιος τα αντιμάχεται, παίρνει στο λαιμό του ζωές. Φυσικά και οι εμβολιασμένοι κολλάνε, η ανοσία από τα εμβόλια δεν είναι 100%. Φυσικά και θα δούμε την ανοσία να πέφτει, πρώτα σε ηλικιωμένους και ανοσοκατεσταλμένους, αφού αυτοί μάλλον δεν ανταποκρίθηκαν επαρκώς εξ αρχής. Φυσικά και δεν ξέρουμε αν ή πόσες δόσεις θα χρειαστούμε, κάποτε δεν ξέραμε ούτε για το MMR, την ηπατίτιδα Β, τη γρίπη, το DTP (…)».

«Οι εμβολιασμένοι και κολλάνε και μεταδίδουν. Λιγότερο μεν, αλλά όταν έχεις ένα στέλεχος με R0 6-8 (=τεράστιο), όσο κι αν μειώσεις τη μεταδοτικότητα με τον εμβολιασμό, αυτή παραμένει υψηλή. Άρα οι εμβολιασμένοι δεν είναι πλήρως απαλλαγμένοι από την υποχρέωση να προσέχουν, να προσέχουν τις επαφές τους, να κάνουν τεστ. Οι COVID-free χώροι μας παρασύρουν να νομίζουμε ότι ο κίνδυνος είναι μηδέν μετά τον εμβολιασμό, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι και ιδανικά, τα COVID-free θα έπρεπε να απαιτούσαν τεστ ημέρας. Οι ανεμβολίαστοι κινδυνεύουν περισσότερο απ’ όλους. Και επειδή δεν έχουν την προστασία του εμβολίου και επειδή έχουμε ανάμεσά μας ένα στέλεχος που μεταδίδεται τουλάχιστον δύο φορές πιο εύκολα από το περσινό. Ανάμεσα στους ανεμβολίαστους, αυτοί που κινδυνεύουν ακόμα περισσότερο, είναι οι ανεμβολίαστοι ηλικιωμένοι και οι ανεμβολίαστοι με χρόνια προβλήματα υγείας (…)».

«Η πόλωση, η ένταση, οι χαρακτηρισμοί, η κουλτούρα μίσους, σίγουρα δεν βοηθάνε. Αν θέλεις να διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου, πρώτα να φερθείς ώριμα και υπεύθυνα και να συμβάλεις στο δικαίωμα της υγείας για όλους», αναφέρει ο κ. Τσιούτης.

🟣 Δρ Τσιούτης: Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας
27 Ιουλίου 2021, Μαριλένα Παναγή   
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1253414/dr-tsioytis-den-mathainoyme-apo-ta-lathi-mas

 * * *  

Σύνδεσμοι ~ Παραπομπές ~ Αναγνώσματα 

🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

* * *

 

Wednesday, 21 July 2021

🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη



 🩸 Το έχουν ξεσχίσει, πλέον, οι άνομοι εξουσιαστές: δεν απέμεινε ούτε Δικαιοσύνη, ούτε Κράτος - συλλαμβάνουν γιατρούς και δικηγόρους που μένουν ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ.

🩸 Όταν η Αστυνομία έφτασε να συλλαμβάνει τον γιατρό Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη που είναι γνωστός σε όλους για το πράο και γνήσια χριστιανικό φιλειρηνικό του πνεύμα, και το Δικαστήριο να τον ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ με πολυήμερη κράτηση, όσοι είχαν οποιαδήποτε αμφιβολία ας συνέλθουν: έχει επικρατήσει πλήρως και η Υγειονομική Δικτατορία, ΚΑΙ ο φασισμός του καθεστωτικού αφηγήματος. Το μόνο που ΔΕΝ έστησαν ακόμη είναι στρατόπεδα συγκέντρωσης και εξόντωσης.

🩸 "Καταγγελία στην Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Ισχυρισμών και Παραπόνων κατά της Αστυνομίας, τον Γενικό Εισαγγελέα, την Επίτροπο Διοίκησης, τον Παγκύπριο Δικηγορικό Σύλλογο κ.ά. προέβησαν τρεις δικηγόροι κατά αστυνομικών οργάνων.

Όπως κατάγγειλαν στον «Φ», ενώ το βράδυ της Κυριακής μετέβησαν στα γραφεία του ΤΑΕ Λευκωσίας για να δουν πελάτες τους που κρατούνταν σε σχέση με τα επεισόδια, σε κάποια στιγμή, οι αστυνομικοί φόρεσαν χειροπέδες σε δικηγόρο που ζητούσε επίμονα να πληροφορηθεί γιατί συνελήφθη ο πελάτης του. Του ζητήθηκε να αποχωρήσει από το γραφείο, δεν το έπραξε και τον συνέλαβαν για διάφορα αδικήματα, παράνομη είσοδο, πρόκληση ανησυχίας, αντίσταση κατά τη σύλληψη κ.ά.

Στη θέα των χειροπέδων σε δικηγόρο αντέδρασε άλλη συνάδελφός του που ήταν παρούσα, της ζήτησαν να βγει από το γραφείο, δεν το έπραττε, με αποτέλεσμα ο αστυνομικός να την σπρώξει. Αυτή διαμαρτυρήθηκε και επειδή έπιασε το χέρι του για να το φύγει από τον καρπό της, της είπε ότι είναι υπό σύλληψη. Τρίτη δικηγόρος που κατέγραφε τα όσα διαδραματίζονται με το κινητό της, τέθηκε και αυτή υπό σύλληψη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Ο «Φ» επικοινώνησε με την Αστυνομία για τις καταγγελίες αυτές όπου αξιωματικός της επιβεβαίωσε το περιστατικό με τον ένα δικηγόρο που συνελήφθη, αλλά όχι ότι συνελήφθησαν άλλοι δύο. Επίσης, ισχυρίστηκε ότι σε κανέναν δικηγόρο δεν απαγορεύτηκε να βρίσκεται μαζί με τον πελάτη του."
Απόσπασμα από:
■ Έκτροπα: 7 υπό κράτηση, μαζί τους και ο Δρ Σωτηριάδης
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1249157/ektropa-7-ypo-kratisi-mazi-toys-kai-o-dr-sotiriadis
🩸 Η σύλληψη του γιατρού μας Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη - και των άλλων δικηγόρων - απλώς και μόνο διότι αυτοί παραμένουν πιστοί στο καθήκον για να διαφυλάξουν την λειτουργία της Δικαιοσύνης και την Δημόσια Υγεία δεν είναι μόνο τεκμηρίωση της αναβάθμισης του αυταρχισμού από μέρους των εξουσιαστών. Είναι και τεκμήριο του πόσο βαθιά έχει εισχωρήσει στον λαό μας ο υγειονομικός φασισμός, όπου μεγάλες μάζες του κόσμου όχι μόνο τα ανέχονται πλέον αυτά... αλλά και τα επικροτούν.

🩸 Επιπλέον, η σύλληψη του γιατρού μας Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη και των άλλων δικηγόρων είναι και τεκμηρίωση του ότι στην Κύπρο ζει απόλυτα - και βασιλεύει - το αληθές του πορίσματος ότι ενώ το Σύμπαν έχει περιορισμένο μέγεθος, η Βλακεία είναι Απείρου μεγέθους. Τιτάνια.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * *

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html
+
🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://www.facebook.com/Petros.Evdokas.page/posts/350092633168559


🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html
+
🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://www.facebook.com/Petros.Evdokas.page/posts/350095186501637


🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html
+
🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://www.facebook.com/Petros.Evdokas.page/posts/350095483168274


🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
+
🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://www.facebook.com/Petros.Evdokas.page/posts/350095916501564


* * *


Tuesday, 4 October 2011

Επί Ασπαλάθων ο Τύραννος





Η αντίδραση του καθεστώτος στη δημοσιοποίηση του πορίσματος Πολυβίου επιβεβαίωσε πανηγυρικά το έλλειμμα δημοκρατίας που το χαρακτηρίζει. Ο σταλινισμός που καθοδηγεί την ηγεσία του κυβερνώντος κόμματος ουδεμία σχέση έχει με τη δημοκρατία.

Ο πρόεδρος και η ηγεσία του ΑΚΕΛ απέδειξαν ότι δεν είναι ικανοί να λειτουργήσουν μέσα στα πλαίσια ενός δημοκρατικού πολιτεύματος – όσο κουτσουρεμένο και αν είναι αυτό - αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και τον πραγματικό προσωποπαγή μηχανισμό ενός κόμματος βασισμένου στην προσωπολατρεία και το σταλινισμό. Η ηγεσία του ΑΚΕΛ και ο πρόεδρος αποτελούν το θεσμοθετημένο φασισμό στο νησί μας.

Η άρνηση του προέδρου και της ηγεσίας του ΑΚΕΛ να αποδεχθούν το αποτέλεσμα του πορίσματος – κάτι για το οποίο είχαν δεσμευθεί δημόσια – και η άρνηση του προέδρου να παραιτηθεί εκτρέπουν πλέον το πολίτευμα σε τυραννία.

Ο πολιτισμός μας μάς παρέδωσε τον ορισμό της τυραννίας διά του στόματος του Αριστοτέλη:
«Η τυραννία είναι μια μοναρχία που εξυπηρετεί το συμφέρον μονάχα του μονάρχη.» [1]
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει σήμερα και στον τόπο μας. Το έκτρωμα της τυραννίας Χριστόφια είναι και το αποτέλεσμα της σήψης που επικρατεί στο πολιτικό σκηνικό. Είναι η διολίσθηση του συστήματος της κομματικής φεουδαρχίας προς την απολυταρχία και τον ολοκληρωτισμό. Ο τύραννος ξεγέλασε το λαό με ψεύτικες παραστάσεις και τώρα παραμένει γαντζωμένος στην εξουσία αν και έκπτωτος στα μάτια του λαού. Ο τύραννος εξυπηρετεί μόνο το προσωπικό και το κομματικό του συμφέρον τα οποία πλέον είναι σε πλήρη αντιδιάσταση με τις επιθυμίες του λαού.

Η στάση της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και του προέδρου κατρακυλούν τον τόπο μας μέσα σε ένα βάραθρο που στον πάτο του μόνο ο εμφύλιος σπαραγμός διαφαίνεται.

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το τυραννικό καθεστώς δεν έχει πλέον κανένα ενδοιασμό να αιματοκυλίσει τον τόπο στο βωμό του προσωπικού και κομματικού συμφέροντος.

Ο τύραννος δεν μπορεί να αναγνωρίσει κανένα λάθος διότι κάτι τέτοιο θα ανατρέψει την απολυταρχία πάνω στην οποία έχει κτίσει την κομματική και προσωπική του εξουσία. Ο τύραννος νομίζει ότι κατέχει το αλάθητο του Πάπα.



Ο τύραννος επιβεβαιώνει τη γνώση που μας παρέδωσε ο πολιτισμός μας χιλιάδες χρόνια πριν μέσα από την πραγματεία του Αριστοτέλη. Το έγκλημα στο Μαρί και οι αβάστακτες ευθύνες του προέδρου καθιστούν τραγικά επίκαιρα τα λόγια του φιλοσόφου:
«Μερικά από εκείνα που χρησιμοποιεί η τυραννίδα για να διατηρηθεί όσο θέλει, τα έχουμε αναφέρει παλιότερα. Δηλαδή τον περιορισμό των πολιτών που υπερέχουν, τον αφανισμό των γενναίων και μεγαλοφρόνων, την κατάργηση των συσσιτίων, των εταιριών, της παιδείας και των άλλων σχετικών. …. "[2]

«Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη η τυραννία ήταν το χειρότερο από τα έξι πολιτεύματα, καθώς ήταν το μόνο πολίτευμα στο οποίο ο ηγεμόνας κυβερνούσε δεσποτικά την κοινότητα με βάση το προσωπικό του συμφέρον. Συγκριτικά με άλλα πολιτεύματα, η τυραννία απείχε μακράν από το να είναι πραγματικό πολίτευμα, μερικοί ισχυρίζονται ότι βρισκόταν στα όρια της πολιτικής. Για τον Αριστοτέλη ο τύραννος ήταν α-πολιτικός, η εξουσία του δεν μπορεί να περιγραφεί με πολιτικούς όρους και πολύ περισσότερο η πόλη που διοικούσε δεν αποτελούσε πλέον “πόλιν”.» [3]

Ο Δημήτρης Χριστόφιας και η ηγεσία του ΑΚΕΛ, μαζί με τα εξωκοικοβουλευτικά ανδρείκελα τους έχουν ξεκινήσει την ύστατη προσπάθεια παραμονής στην εξουσία, επιβάλλοντας ένα τυραννικό καθεστώς το οποίο δε λογοδοτεί σε κανένα.

Η προσπάθεια τους είναι η εξάπλωση του εμφύλιου διχασμού και της αιματοχυσίας ως μόνης οδού παραμονής στην εξουσία.

Η προσπάθεια τους είναι η επιβολή της διζωνικής ομοσπονδίας ως της τελικής λύσης του Κυπριακού προβλήματος, ώστε μέσω της να στρέψουν όλα τα μέσα και μηχανισμούς του νέου εκτρώματος εις βάρος των ιθαγενών Ελλήνων της Κύπρου.

Γι αυτό και ο πρόεδρος συνεχίζει απτόητος της συνομιλίες με τα ανδρείκελα της Κατοχής ενάντια και στις παραινέσεις των ίδιων των προοδευτικών Τουρκοκυπρίων.

Ο πρόεδρος και η ηγεσία του ΑΚΕΛ είναι επικίνδυνοι για το μέλλον του τόπου μας και για την επιβίωση μας ως Ελληνισμός στην μητρώα γη.

Περισσότερο από ποτέ στην ιστορία της πατρίδας μας χρειάζεται τώρα ο συνασπισμός όλων των πατριωτών από όλα τα φάσματα του πολιτικού χώρου. Χρέος όλων μας είναι η προάσπιση της λίγης δημοκρατίας που μας άφησε το σύστημα της κομματικής φεουδαρχίας στο νησί μας και η διεύρυνση της σε όλα τα φάσματα της πολιτικής ζωής.

Ο τύραννος θα λάβει νομοτελειακά αυτά που του αξίζουν.
Επί ασπαλάθων

Ήταν ωραίο το Σούνιο τη μέρα εκείνη του Ευαγγελισμού
πάλι με την άνοιξη.
Λιγοστά πράσινα φύλλα γύρω στις σκουριασμένες πέτρες
το κόκκινο χώμα κι ασπάλαθοι
δείχνοντας έτοιμα τα μεγάλα τους βελόνια
και τους κίτρινους ανθούς.
Απόμακρα οι αρχαίες κολόνες, χορδές μιας άρπας αντηχούν ακόμη ...

Γαλήνη.
- Τι μπορεί να μου θύμισε τον Αρδιαίο εκείνον;
Μια λέξη στον Πλάτωνα θαρρώ, χαμένη στου μυαλού τ' αυλάκια·
τ' όνομα του κίτρινου θάμνου
δεν άλλαξε από εκείνους τους καιρούς.
Το βράδυ βρήκα την περικοπή:
"Τον έδεσαν χειροπόδαρα" μας λέει
"τον έριξαν χάμω και τον έγδαραν
τον έσυραν παράμερα τον καταξέσκισαν
απάνω στους αγκαθερούς ασπάλαθους
και πήγαν και τον πέταξαν στον Τάρταρο, κουρέλι".

Έτσι στον κάτω κόσμο πλέρωνε τα κρίματά του
ο Παμφύλιος Αρδιαίος ο πανάθλιος Τύραννος.
Γεώργιος Σεφέρης
31 του Μάρτη 1971 [4]


Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~~



Ευχαριστίες: Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις φίλες και φίλους της ομάδας «Εκδόσεις Από το Υπόγειο»
http://ypogeio.tumblr.com/
Οι εικαστικές δημιουργίες τους που παρουσιάζονται στο κείμενο αποτελούν μια πολύτιμη πολιτιστική – πολιτική παρέμβαση στα τεκταινόμενα στο νησί μας.



Πηγές - Σημειώσεις

--------------------------

Ασπάλαθος

"«Ασπάλαθος» το φυτό αναφέρεται από το Διοσκουρίδη. Οι Αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι με τα ακανθωτά κλαδιά του Ασπάλαθου κτυπούσαν και τιμωρούσαν τους τυράννους στον Άδη."Μυθολογικά συνδέθηκε με τη μεταθανάτια τιμωρία των αδίκων και ιδιαίτερα του Αρδιαίου. Τον Αρδιαίο , τύραννο μιας πόλης της Παμφυλίας , καθώς και άλλους τυράννους , όταν εξέτισαν στον κάτω κόσμο την καθιερωμένη ποινή που επιβαλλόταν στους αδίκους και ετοιμαζόταν να βγουν στο φως , το στόμιο δεν τους δεχόταν. Τότε άντρες άγριοι και όλο φωτιά που βρισκόταν εκεί, αφού τους βασάνισαν , άρχισαν να τους σέρνουν έξω από το δρόμο και να τους ξεσκίζουν επάνω στους ασπαλάθους, πριν τους ρίξουν πάλι στα Τάρταρα…"
Από το ιστολόγιο "Άνυδρος Τόπος"
http://minorland.blogspot.com/2008/05/blog-post_4997.html

1. Αριστοτέλους Πολιτικά. Ι–ΙΙ. Αθήνα: Νομική Βιβλιοθήκη. Μετάφραση. Β. Μοσκόβης. 1989.
Από:
http://www.ellinikoarxeio.com/2010/10/aristotle-politica.html#ixzz1ZnGW4w8S

2. Αριστοτέλη, Πολιτικά, Βιβλίο E', Κεφάλαιο 1313
Μετάφραση: Μεταφραστική ομάδα Κάκτου
Από:
http://m.1asphost.com/kostas74/kastalia/text1.asp?ThemeID=1&ScenarioID=3&ActivityID=7&ResourceID=59

3. Ορισμοί της έννοιας της τυραννίας
Από:
http://asiaminor.ehw.gr/Forms/fLemmaBody.aspx?lemmaid=6572

4. Επί ασπαλάθων
Από:
http://www.greek-language.gr/greekLang/literature/tools/concordance/seferis/content.html?collection_id=2&text_id=026&hilight=1761

Το ποίημα του Γεώργιου Σεφέρη «Επί Ασπαλάθων»:
«Είναι το τελευταίο ποίημα του Σεφέρη και δημοσιεύτηκε στο Βήμα (23.9.71) τρεις μέρες μετά το θάνατό του στην περίοδο της δικτατορίας. Το ποίημα βασίζεται σε μια περικοπή του Πλάτωνα (Πολιτεία 614 κ.ε.) που αναφέρεται στη μεταθανάτια τιμωρία των αδίκων και ιδιαίτερα του Αρδιαίου. Ο Αρδιαίος, τύραννος σε μια πόλη, είχε σκοτώσει τον πατέρα του και τον μεγαλύτερο του αδερφό του. Γι' αυτό και η τιμωρία του, καθώς και των άλλων τυράννων, στον άλλο κόσμο στάθηκε φοβερή. Όταν εξέτισαν την καθιερωμένη ποινή που επιβαλλόταν στους αδίκους και ετοιμαζόταν να βγουν στο φως, το στόμιο δεν τους δεχόταν αλλά έβγαζε ένα μουγκρητό. "Την ίδια ώρα άντρες άγριοι και όλο φωτιά που βρισκόταν εκεί και ήξεραν τι σημαίνει αυτό το μουγκρητό, τον Αρδιαίο και μερικούς άλλους αφού τους έδεσαν τα χέρια και τα πόδια και το κεφάλι, αφού τους έριξαν κάτω και τους έγδαραν, άρχισαν να τους σέρνουν έξω από το δρόμο και να τους ξεσκίζουν επάνω στ' ασπαλάθια και σε όλους όσοι περνούσαν από εκεί εξηγούσαν τις αιτίες που τα παθαίνουν αυτά και έλεγαν πως τους πηγαίνουν να τους ρίξουν στα Τάρταρα". (Πλ. Πολιτεία 616).»
Από:
http://tinyurl.com/epi-aspalathwn

Το ποίημα ήταν και ο επιθανάτιος κόλαφος του ποιητή προς το δικτατορικό καθεστώς της Χούντας το οποίο αιματοκυλούσε τον Ελληνισμό. Πάντοτε επίκαιρο σηματοδοτεί την κατάταξη των τυράννων στο χειρότερο είδος πολιτικών που υπέστη και υπόκειται ο πολιτισμός μας.

Sunday, 16 January 2011

Regarding the attack against Cyprus Indymedia by the para-state apparatus

by: Efylakas Editorial Team
Συντακτική Ομάδα «Εμπροσθοφύλακας»
efylakas@gmail.com



Regarding the attack against Cyprus Indymedia by the para-state apparatus
11 January 2011

Dear members of the International Indymedia Network,

We are sending this letter on behalf of the Efylakas.com editorial team, because we believe that the accusations against Cyprus Indymedia are false and slanderous, on behalf of people who are in a suspiciously cozy relationship with the oppressive Christofias state.

The editors of Cyprus Indymedia have been harassed the last years by the state apparatus, the secret services and the police, and lately, increasingly, by the para-state apparatus of the Stalinist ruling party AKEL. Such organizations, under the "anti-racist" and "anti-fascist" banners, have criminalized every form of democratic dissent against AKEL, a Stalinist political party, that among others:
- Has collaborated with the occupational Turkish puppet government of Mehmet Ali Talat, an ex-volunteer solider of the fascist TMT, and recently with the far-right Turkish politician Dervish Eroglu.
- By collaborating with the puppet "political" leaders of the Turkish military occupation forces, AKEL has effectively denied thousands of indigenous Greek-Cypriot and Turkish-Cypriot refugees to return to their indigenous homeland.
- Haravgi newspaper, the mouthpiece of the ruling party, passionately supports, to this day, the massacre of the 22,000 Polish POWs by Stalin and the NKVD - AKEL, and all the peripheral para-state groups that strengthen it, support a racist federal "solution" to the Cyprus problem, a constitutional regime akin to the South African Apartheid, where the northern part of Cyprus will have (by law) to be permanently Turkish, and the South will have (by law) to be permanently Greek.
- "Intellectuals" close to AKEL have openly called for an alliance between AKEL and neoliberal, capitalist forces in order to impose a federal Apartheid regime upon the Cypriots, both Greek and Turkish. In fact, back in 2004, such groups received funding by USAID and UNOPS.
Such para-state organizations are lying, by saying, for example, groups such as 'Epalxi' are racist and fascist, when in fact such groups are: - Grassroots student movements that oppose an Apartheid solution to the Cyprus problem - Are active supporters of further democratization of the state - Frequently bring to the attention of the press and the people the Stalinist behavior of the state, and members of such grassroots groups have been arrested by the Police for leafleting, chanting slogans, and so forth

AKEL's government, the same Christofias's government that these "anti-racist" and "anti-fascist" groups support, is the only government in Cyprus that had a blogger arrested for criticizing the government. Xenis Xenofontos, a young activist lawyer and a Socialist, had his house invaded at 6:30am on the 6th of May 2010 by policemen, had his computers confiscated, and the state attempted to prosecute him on a false pretext.

Supporters of such groups, instead of supporting the socialist activist they openly supported the Stalinist actions of the state and the police which included prior eavesdropping and spying on Xenofontos's communications!

It also has to be noted that since Demetris Christofias took over the Presidency, such "anti-fascist" and "anti-racist" groups have multiplied, and are usually led by the same small group of people, all connected in some way or another with AKEL. AKEL's supporters effectively use the labels "anti-fascist" and "anti-state" to name their groups, in order for the activists outside of Cyprus to be confused and as such to be below the radar of scrutiny by people such as you.

Please do take into consideration all of the above. The Cyprus Indymedia has been a victim of harassment by the state apparatus for years, on the contrary with the accusers of it that recently have been participating in violent rallies and demonstrations funded by two Ministries of the state and the state-sponsored "Youth Organization of Cyprus".

Thank you for your time.

Best regards,

Efylakas Editorial Team
http://www.efylakas.com

From the IMC-Europe Archives:
http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-europe/2011-January/0111-p3.html

* * *

Αγαπητοί συναγωνιστές του Κυπριακού Indymedia,

Σας αποστέλλουμε αντίγραφο της επιστολής που στείλαμε στο ευρωπαϊκό Indymedia, σχετικά με τις επιθέσεις που δέχεστε από τις παρακομματικές και παρακρατικές δυνάμεις του ΑΚΕΛ.

Το δημοκρατικό έλλειμα επί Χριστόφια έχει μεγαλώσει δραματικά, και δυστυχώς κανένας δεν διαμαρτύρεται, κυρίως η ηγεσία του ΔΗΣΥ (το αντίθετο, πρόσφατα ο ΔΗΣΥ, σε σύμπνοια με το ΑΚΕΛ, επιτέθηκε κατά των διαφωνούντων με την ρατσιστική ΔΔΟ), πράγμα που σημαίνει πως σύντομα όλοι οι δημοκράτες θα βρισκόμαστε στο στόχαστρο.

Καλή δύναμη και εμείς είμαστε στο πλευρό σας!

Εκ μέρους της
Συντακτικής Ομάδας 'Εμπροσθοφύλακας'
http://www.efylakas.com

From the IMC Cyprus Archives:
http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-cyprus/2011-January/0111-zv.html

* * *

Related:

Another Collective Response by Cyprus IndyMedia to New Accusations

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/another-collective-response-by-cyprus.html

Cyprus IndyMedia Collective Responds to Accusations from Athens and Patra IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-collective-responds-to.html


Friday, 31 December 2010

Εκτός Από τα Σώβρακα μας

Άρθρο του Σενέρ Λεβέντ, avrupa@kktc.net

Αναδημοσιεύουμε άρθρο του Σενέρ Λεβέντ, αντιστασιακού αντικατοχικού Σοσιαλιστή ΤουρκοΚύπριου του οποίου οι εργασίες κοσμούν συχνά τις σελίδες μας.

Το άρθρο του είναι μιά φρέσκια όψη από τον κατεχόμενο βορρά με επίκεντρο την προχθεσινή πορεία του ΕΛΑΜ στη Λάρνακα. Η συχνά εκπληκτική προσέγγιση του Σενέρ "ξανακτυπά": επιτελεί έργο ρεαλιστικής πολιτικής και φαινομενολογικής αποδόμισης (deconstruction) και απομυθοποίησης του φαινομένου, επαναφέροντας το ξανά στο πλαίσιο εισβολής και κατοχής μες το οποίο ζούμε. Μιά καταπληκτικά ώριμη και υπεύθυνη άποψη, εν μέσω των υστερικών κραυγών από άλλους ψευδο-αριστερούς και "προοδευτικούς" ένθεν και ένθεν της γραμμής κατάπαυσης του πυρός που αλαλάζουν "φασισμός" χωρίς να ξέρουν καν τι λέν.

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
* * *

Γιατί εκπλήσσεστε, βρε κύριοι;
Του Σενέρ Λεβέντ

Το Εθνικό Λαικό Μέτωπο διοργάνωσε, λέει, μια πορεία στη Λάρνακα προχθές. Το ΕΛΑΜ είναι μιά οργάνωση που καθημερινά γνωστοποιεί το όνομά του όλο και περισσότερο. Η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα μας, η "Κυπρίς", δημοσίευσε την είδηση αυτή πρωτοσέλιδα μαζί με φωτογραφία. Οι ανταποκριτές της εφημερίδας παρακολούθησαν, λέει, την πορεία. Ο τίτλος που έβαλαν στο άρθρο ήταν ότι «Βρυκολάκιασε ο φασισμός στο νότο». Κοίταξα με προσοχή τις φωτογραφίες. Διάβασα την είδηση για να καταλάβω πως βρυκολάκιασε ο φασισμός. Γιά να πω την αλήθεια, δεν υπήρξε κάτι ασυνήθιστο που να μου προκάλεσε έκπληξη.

Διότι δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά από τους δικούς μας. Εμείς στο βορρά έχουμε συνηθίσει σε τέτοιες εικόνες εδώ και χρόνια. Αν τώρα άρχισε η ελληνοκυπριακή πλευρά και αν πρόσφατα μπήκε σε αυτό το κλίμα, σημαίνει ότι είχει μείνει πολύ πίσω από εμάς. Μεταφέρθηκαν, λέει, τεράστιες ελληνικές σημαίες κατά την πορεία στη Λάρνακα. Ε, άμα εδώ σε εμάς μεταφέρονται τουρκικές σημαίες, γιατί να μην μεταφέρονται εκεί ελληνικές σημαίες; 'Εχουν μούτρα να καταδικάζουν τους Ελληνοκύπριους νέους επειδή έκαναν μια διαδήλωση κρατώντας ελληνικές σημαίες εκείνοι που έβαλαν μια τεράστια σημαία στο βουνό για να μπορούν να την βλέπουν όλοι οι Ελληνοκύπριοι από το σπίτι τους στη Λευκωσία; Αν ειναι ρατσισμός και φασισμός η διαδήλωση με ελληνικές σημαίες στο νότο, τι πρέπει να πει κανείς γιά εκείνους που κοιμούνται και ξυπνούν με την τουρκική σημαία στο βορρά;

Επιπλέον, στο βορρά τίποτε δεν γίνεται χωρίς την χρήση της τουρκικής σημαίας. Στα γραφεία των υπουργών μας υπάρχει μιά σημαία της ΤΔΒΚ και μιά της Τουρκίας. Μήπως ακόμη και τα πιο αριστερά μας κόμματα έκαναν ποτέ συλλαλητήριο κατά τη διάρκεια εκλογών χωρίς να ανεμίσει σε αυτό η τουρκική σημαία; Ακόμα και στο βήμα των ιεροκήρυκων αναρτάται η τουρκική σημαία. Η σημαία εδώ σε εμάς βρίσκεται παντού. Εκτός από πάνω στα σώβρακα μας.

Ακόμα και το όνομα του εθνικοὐ μας ραδιόφωνου και τηλεόρασης είναι «Μπαιράκ» (η λέξη σημαίνει σημαία).

Μόλις πριν μερικές μέρες στους δρόμους της Λευκωσίας έγινε μία πορεία με μπόλικες τουρκικές σημαίες. Συμμετείχαν μάλιστα και ιππείς. Στα χέρια τους κρατούσαν τεράστιες τουρκικές σημαίες οι ιππείς. Καλά, γιατί δεν χρησιμοποίησε η εφημερίδα τον ίδιο τίτλο για την είδηση γιά τους δικούς μας νέους, ενώ τώρα χρησιμοποιεί τον τίτλο «Βρυκολάκιασε ο φασισμός» για τη διαδήλωση των νέων στη Λάρνακα;

Οι Ελληνοκύπριοι νέοι που συμμετείχαν στο συλλαλητήριο φορούσαν, λέει, μαύρα πουκάμισα. Ε, μήπως οι νέοι του δικού μας Εθνικού Λαϊκού Κινήματος φορούν άσπρα πουκάμισα; Δεν προτιμούν και εκείνοι το ίδιο χρώμα; Είναι εντάξει όταν οι Τούρκοι νέοι ντύνονται στα μαύρα και ξεχύνονται στους δρόμους αλλά όταν το κάνουν αυτό οι 'Ελληνες νέοι είναι φασίστες;

Στη Λάρνακα κρατούσαν, λέει, πανό που έγραφε ότι «Η Κύπρος ειναι ελληνική». Γιατί εκπλήσσεστε; Μήπως όλοι στο βορρά δεν φωνάζουν καθημερινά ότι «Η Κύπρος είναι και θα παραμείνει τουρκική»; Άμα δεν εκπλήσσεστε γι' αυτό, γιατί εκπλήσσεστε όταν οι 'Ελληνες νέοι λενε ότι «Η Κύπρος είναι ελληνική»;

Ανοίξτε τις εφημερίδες και δέστε. Μήπως μόλις την περασμένη εβδομάδα δεν αντηχούσε στους δρόμους στο βορρά το σύνθημα «Η Κύπρος είναι και θα παραμείνει τουρκική»; Αλλά για κάποιο λόγο δεν τους αποκαλέσατε φασίστες και ρατσιστές αυτούς. Το θεωρήσατε πολύ φυσιολογικό. Τώρα λέτε ότι «βρυκολάκιασε ο φασισμός στο νότο». Αν βρυκολάκιασε ο φασισμός στο νότο, τότε σημαίνει ότι εδώ σε εμάς δεν θάφτηκε ποτέ.

Τι άλλο; Πως αλλιώς βρυκολάκιασε αυτός ο φασισμός; Μήπως επειδή έγραψαν στα πανώ ότι «Γιά κάθε παράνομο εργάτη, ένας 'Ελληνας άνεργος»; Μήπως δεν είναι έτσι τα πράγματα και γιά εσάς; Δεν παραπονιέστε και εσείς για τους παράνομους εργάτες στο βορρά; Επιπλέον, μου φαίνεται πως δεν αντιλαμβάνεστε ότι στα πανώ τους έγραψαν «κάθε παράνομος εργάτης» Δεν έγραψαν «Κάθε ξένος εργάτης».

Στη Γερμανία του Χιτλερ δεν κοίταζαν αν ήταν κάποιος παράνομος. Ο ξένος ήταν ξένος. Ούτε Εβραίοι υπήρχαν νόμιμοι, ούτε μαύροι. Ουδείς είχε δικαίωμα ζωής αν δεν καταγόταν από την Αρία Φυλή.

Ὁταν ασκείται κριτική στα σωβινιστικά κινήματα που υπάρχουν στο νότιο μέρος της Κύπρου, δεν πρέπει να χάνεται το μέτρο. Πρέπει να σταθμίζεται καλά η δόση αυτής της κριτικής. Και το σημαντικότερο, πρέπει να βλέπουμε και τα δικά μας τα χάλια. Τι δικαίωμα έχουν να θυμώνουν με τις ελληνικές σημαίες στο νότο εκείνοι που κοιμούνται και ξυπνούν με την (τουρκική) σημαία εδώ σε εμάς; Μήπως εκείνοι που φωνάζουν ότι «Η Κύπρος είναι και θα παραμείνει τουρκική» δικαιούνται να αποκαλούν ρατσιστές όσους φωνάζουν ότι «Η Κύπρος ειναι ελληνική»;

Το ουσιαστικό ζήτημα είναι να μπορεί κανείς να αντιτάσσεται και στους δύο. Ούτε εκείνοι ξέρουν τι κάνουν, ούτε οι δικοί μας. Αν δεν έχετε αρκετό θάρρος γιά να αντιταχθείτε και στους δυο, τότε σιωπήστε τουλάχιστον βρε κύριοι.


Σενέρ Λεβέντ, avrupa@kktc.net

Μιά διαφορετική εκδοχή του άρθρου δημοσιεύτηκε και στην εφημερίδα Πολίτης στη
Σελίδα 13, την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Αναδυόμενος Φασισμός: Αίτια, Ανάλυση

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_31.html#fasismos

Άλλά άρθρα του Σενέρ Λεβέντ στις σελίδες μας:
http://tinyurl.com/cyprus-imc-sener-levent

Σχόλια:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_5814.html#comments

Γλωσσικές Σημειώσεις

Ετυμολογία της λέξης "βρυκόλακας":
ο, και βρικόλακας και βρυκόλαξ και βουρκόλακας και βουλκόλακας και βουρβούλακας·
1. ο νεκρός που βγαίνει από τον τάφο και κακοποιεί τους ζωντανούς·
2. αυτός που περιπλανιέται τη νύχτα σε έρημους τόπους·
3. κάποιος που φέρνει δυσάρεστες αναμνήσεις και δεν θέλουν να τον θυμούνται.
[ΕΤΥΜΟΛ. Αβέβαιης ετυμολογίας. Βρικόλακας -{ βουρκόλακας -{ (σλαβ.) vrŭkolak -{ velkŭ «λύκος» ή -{ *βρίκολος -{ (αρχ.) βρίκελος «προσωπείον» ή -{ βουρκόλακας -{ βουρκόλακκος -{ βούρκος + λάκκος, πιθανώς παρετυμολογικά. Ο τ. βουρβούλακας -{ βουρβούλα «φυσαλλίδα» ή με συμφυρμό των βορβόλακας και βρικόλακας. Ο τ. βουλκόλακας -{ βούλκος (παράλληλος τύπος του βούρκος) + λάκκος, πιθ. με παρετυμολογία. Ο τ. βρυκόλαξ, -κες μαρτυρείται από το 1873 στον Α. Χουρμουζιάδη]. (Βλέπε: Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσας, Πάπυρος):
http://www.sakketosaggelos.gr/Article/1861/

Απόδοση της φράσης "Αρία φυλή"

"Από τον Πάπυρο, λήμμα Άριοι:
Άριοι (από τη σανσκριτική λέξη arya «ευγενής»)• αρχαίος λαός. ο οποίος κατά τους προϊστορικούς χρόνους εγκαταστάθηκε στο Ιράν και στη Βόρεια Ινδία. Από την αρία γλώσσα προήλθαν οι ινδοευρωπαϊκές γλώσσες της Νότιας Ασίας. Τον 19ο αιώνα, ο όρος θεωρούνταν συνώνυμος του «Ινδοευρωπαϊκός», αναφερόμενος ειδικά στις ινδο-ιρανικές γλώσσες. Σήμερα χρησιμοποιείται στη γλωσσολογία μόνο στον όρο «ινδο-άριες γλώσσες».
Κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα διατυπώθηκε και η θεωρία —που διαδόθηκε με μεγάλη επιμονή από τον κόμη ντε Γκομπινώ (Comte de Gobineau) και αργότερα από τον Χιούστον Στιούαρτ Τσάμπερλαιν (Houston Stewart Chamberlain>— περί «Αρίας Φυλής»...
... Φαίνεται ότι δεν υπάρχει σχέση με τον Άρη, το πεδίο του Άρεως, τον Άρειο Πάγο ή τους Αρειανούς.":
http://www.lexilogia.gr/forum/showthread.php?t=6625

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~