Showing posts with label Tamiflu. Show all posts
Showing posts with label Tamiflu. Show all posts

Tuesday, 9 February 2010

Έτσι, Κρυφά και Σιγανά...

...το Υπουργείο Υγείας έκλεισε τα Κέντρα Γρίππης που λειτουργούσε ως πρόσφατα με πανηγυρισμούς στα Νοσοκομεία.

Η Γρίππη των Χοίρων, Γρίππη Α, Νέα Γρίππη - ότι θέλουν ας την 'πουν - απεδείχθει ένα τερατώδες ψέμμα τρομολαγνείας όπου Κεφάλαιο και Κράτος ενεπλάκησαν με καταπληκτικής εμβέλειας χειραγωγήσεις ώστε να αφαιμάξουν ολόκληρους λαούς στο βωμό του Κέρδους και της Εξουσίας.

Πρίν μερικές εβδομάδες οι "παντογνώστες" του Υπουργείου είχαν την αναίδεια να προσποιούνται πως ήξεραν, τάχα, και την ακριβή ημερομηνία στην οποία θα κτυπούσε μιά τρομερή έξαρση της Γρίππης Α. "10 Δεκεμβρίου , θα κτυπήσει" μας είπαν. Ψέμματα, όλα ψέμματα βεβαίως, τα οποία είχαν και έχουν ακόμα τη δυνατότητα να διασπείρουν με "βεβαιότητα" που δεν βασίζεται σε καμμιά, μα καμμιά επιστημονική αλήθεια, αλλά μόνον και αποκλειστικά στην υπνωτική δύναμη της εξουσίας:
"ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

Ούτε όταν τα γεγονότα τους διέψευσαν είχαν το θάρρος να πουν την αλήθεια, μα συνέχισαν την τρομολαγνεία ελπίζοντας πως ο λαός θα τους ακολουθήσει. Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε:
"Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός
Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_15.html

Και τώρα, κλείουν κρυφά τα Κέντρα Γρίππης, χωρίς ανακοινώσεις προς τον ταλαίπωρο κόσμο που ακολούθησε τις πιέσεις, που υπέστει την τόση και ανυπόφορη τρομοκρατία από τηλεοράσεων, ραδιοφώνων, και εξ επισήμων στομάτων. Ουδεμία απολογία δίδουν προς τον κόσμο που τους πίστεψε ο οποίος μετά 'που χίλιες πιέσεις δέκτηκε και έβαλε τα επικίνδυνα και αχρείαστα εμβόλια, ακόμα και αν δεν είχαν υποβληθεί σε ούτε μία επιστημονική δοκιμασία ασφάλειας και ακόμα και αν είχαν αποτύχει στις επιστημονικές δοκιμές αποτελεσματικότητος. Μυστικά τώρα διαπραγματεύονται με τους συνεταίρους των στις διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες το πώς θα δώσουν πίσω τα 400.000 επικίνδυνα εμβόλια και να πάρουν πίσω "κάτι τις" από τα λεφτά του δημόσιου που ανοήτως και κακεντρεχώς επέταξαν μες τα πορτοφόλια των κερδοσκοπικών εταιρειών.

Τελικά ο λαός αντιστάθηκε ή και αγνόησε τους εξουσιαστές σε μεγάλους αριθμούς. Από τα 400.000 εμβόλια που θέλησαν "να μας μπήξουν", 20.000 μόνο λέγεται πως έγιναν, αλλά και αυτοί οι αριθμοί αμφισβητούνται. "Βαβαί", λέμε λοιπόν, "συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"

Ακολουθούν παραπομπές σε σχετικά κείμενα και ενημερώσεις.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος;
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/

~~~~~~~~~~~

Tuesday, 15 December 2009

Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός


Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία

"Έφυ'εν του" Υπουργού Παιδείας σήμερα και ομολόγησε πως οι προβλέψεις που είχαν κάμει οι φωστήρες του Κράτους γιά μιά "έξαρση" της Γρίππης των Χοίρων που υποτίθεται θα εκτυπούσε πρίν λίγες μέρες ήταν μιά φούσκα τρομολαγνείας.

''Οι ιατροί του Υπουργείου Υγείας μας είχαν πει ότι γύρω στις 12 - 15 του μηνός θα έχουμε έξαρση σε όλη την Κύπρο και επομένως και στα σχολεία, αλλά εξακολουθεί να είναι η γρίπη που ξέρουμε των ήπιων συμπτωμάτων'' είπε ο Υπουργός Ανδρέας Δημητρίου.

Η ανίερη συμμαχία των φωστήρων του Υπουργείου και κάποιων λειτουργών στα Μέσα που, επικαλούμενοι μιάν ανύπαρκτη "επιστημονική" πρόβλεψη είχαν δηλώσει πως τάχα "με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου", τώρα τι θα πούν;

Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε.

Όταν οι φωστήρες μας ψεύδονται ενώπιον του κόσμου χωρίς καμμιά καν ένδειξη ή επιστημονική βάση, μετατρέποντας την Επιδημιολογία σε ΠροΠό, πως θα τους πιστέψουμε άν και όταν πούν κάποια φορά την αλήθεια;

Δεν πρέπει να έχουν αξιοπιστία οι δήθεν επιστήμονες του Κράτους;
Αλλά πως να διατηρήσουν αξιοπιστία όταν το μόνο που καταφέραν μέχρι τώρα σε συνάρτηση με κάποιους ανεύθυνους και εγκληματίες δημοσιογράφους και συντάκτες, ήταν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο με μιά αυξανόμενη εκστρατεία παραπληροφόρησης συνοδευόμενη με φοβέρες και απειλές;

Η τεράστια εξυπηρέτηση που έδωσαν στα συμφέροντα των φαρμακευτικών εταιρειών που προωθούν τα εμβόλια και τα λεγόμενα "αντιϊκά" φαρμάκια άξιζε τον κόπο; Το ότι ούτε ένας τους άνοιξε βιβλίο ώστε να δούν το τι πράματι λέει η επιστήμη γιά τα θέματα, αλλά αντ' αυτού ανέβηκαν στο άρμα των διαφημήσεων και της αυταρχικής τρομολαγνείας, δεν τους ντροπιάζει; Το ότι πολύς κόσμος αντί επιστήμονες και ιατρούς τους βλέπει πλέον ως καρικατούρες, ως παραφουσκωμένους τεχνοκράτες, ως ανδρείκελα, ή ως επίορκους, δεν τους ενοχλεί;

Το ότι χρησιμοποίησαν απατηλά το όνομα της επιστήμης γιά να διαδώσουν αδιαμφισβήτητες ΑΝΟΗΣΙΕΣ δεν τους ενοχλεί;

Ουδείς κλάδος της Επιδημιολογίας - ούτε και ένα άτομο του κλάδου - είχε ποτέ την αναίδεια, την αλαζονεία, τον αυταρχισμό να δηλώσει πως "με βάση τα σημερινά στοιχεία" ξέρει την ακριβή ημέρα που ένας ήπιος ιός θα μετατραπεί σε "σοβαράς μορφής". Σε ουδεμία χώρα, και γιά ουδεμία ασθένεια. Εκτός από την Κύπρο. Της ασυδοσίας. Και των απραγματοποίητων πάτσων που θα έπρεπε να φαν οι δήθεν "ιατροί" του Υπουργείου γιά την απείρου διαμέτρου βαρέλλα που μας εσύραν (ακόμα τακκουρούν οι τσίγκοι στον κατήφορο...)

Και ο κόσμος παραμένει σε ανησυχία γιά την ασθένεια, το ερώτημα αν θα πρέπει να εμβολιαστεί μένει σε εκκρεμότητα, η αξιοπιστία εκείνων που θα έπρεπε να συμβουλεύσουν κατρακυλά με τις βαρέλλες... πως θα σταθεί μια σωστή πολιτική πρόληψης και θεραπείας γιά τον πληθυσμό μας;

Σε ποιούς θα στηρικτεί ο απλός κόσμος όταν δεν μπορεί να στηρικτεί σε εκείνους που έδωσαν όρκο και έλαβαν την αντίστοιχη και ανάλογη εξουσία ώστε να μας προστατέψουν;

Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας!
Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος; "Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;" http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/

~~~~~~~~~~