Showing posts with label Μέτωπο. Show all posts
Showing posts with label Μέτωπο. Show all posts

Friday, 1 July 2011

Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού

"Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή"

Μία καταπληκτική εξέλιξη στην πολιτική ζωή της Κύπρου: σε Δελτίο Τύπου που δημοσίευσε το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου ο Νίκος Αναστασιάδης ονομάζεται ως Το απόστημα του Ελληνισμού.

Με αφορμή αποκαλύψεις που διέρρευσε η οργάνωση Wikileaks στα έγγραφα της Πρεσβείας των ΗΠΑ που αφορούν τον Νίκο Αναστασιάδη, και μαργαριτάρια από τη συμπεριφορά και τα λόγια του στις Βρυξέλλες πριν μερικές μέρες, η ανεξάρτητη φοιτητική οργάνωση ΜΕΤΩΠΟ καταδικάζει με τον ηγέτη της Δεξιάς με τους πιό ανεξίτηλους χαρακτηρισμούς. Χωρίς αμφιβολία, η δήλωση τούτη πραγματώνει μιά μη αντιστρέψιμη ρήξη μεταξύ της εθνικόφρονης μη-κομματικής νεολαίας και της ηγεμονικής Δεξιάς ηγεσίας!

Μεταξύ άλλων το Δελτίο Τύπου αναφέρει:
"Νέες αποκαλύψεις για τον ηγέτη του ΔΗ.ΣΥ είδαν το φως της δημοσιότητας που, πλέον, μπορούν να χαρακτηριστούν ανάξιες σχολιασμού, καθώς η προδοτική του στάση έναντι του Ελληνισμού αποτελεί παράδοση και όχι εξαίρεση στον κανόνα..."

"Σε μια άλλη εξέλιξη, ο ηγέτης της Δεξιάς στην Κύπρο και πρωτοστάτης του Σχεδίου Ανάν επεμβαίνει προδοτικά, εκτός από το εθνικό θέμα της Κύπρου, και στα εθνικά θέματα της Ελλάδος. Την Πέμπτη (23/06/2011) στο Palais d'Academie Royal του ΕΛΚ στις Βρυξέλλες και ενώ ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, έδινε τη δική του μάχη για να πείσει τους Ευρωπαίους ηγέτες πως υπάρχει ανάγκη για επαναδιαπραγμάτευση του αντιλαϊκού Μεσοπρόθεσμου (ή Μνημονίου 2 όπως είναι γνωστό) που στόχο έχει την εκδούλευση και την παράδοση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στις Ευρωπαικές τοκογλυφικές δυνάμεις, ο Νίκος Αναστασιάδης, προς έκπληξη όλων, είπε στον Αντώνη Σαμαρά: «Πρόεδρε, είμαστε αδέλφια. Να επιμένεις στη διαφωνία σου, να την λες καθαρά, όμως το μεσοπρόθεσμο πρέπει να το ψηφίσεις». Ενώ όλος ο κυπριακός Ελληνισμός βρίσκεται στο πλευρό των «Αγανακτισμένων» Ελλήνων που βρίσκονται εδώ και βδομάδες στους δρόμους για ένα καλύτερο αύριο, ο Νίκος Αναστασιάδης βρίσκεται στην αντίπερα όχθη..."
Και αναφερόμενο στην αφοσίωση του Αναστασιάδη στη ρατσιστική Διζωνική, το Δελτίο Τύπου συνεχίζει:
"Η φιλοδυτική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη και τα συμφέροντα που ενδέχεται να υπάρχουν σε αυτή την πλευρά του πλανήτη για τον ίδιο τον καθιστά, πλέον, ένα επικίνδυνο και ανθέλληνα πολιτικό. Ο κυπριακός Ελληνισμός και ο Ελληνισμός γενικότερα, έχουν ανάγκη από πολιτικούς οι οποίοι θα μπορούν να σταθούν εμπόδιο και θα είναι έτοιμοι προτάξουν τα στήθη τους σε όποιον μεθοδεύει την υποδούλωση του. Η αντεθνική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη δεν συνάδει με τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του Έθνους."
Γνωρίζουμε όμως γιά την κατάρρευση της Παιδείας μας - το ξεδιάντροπο έργο ανθελλήνων που απεργάζονται συνειδητά την καταστροφή του Ελληνισμού με κάθε μέσο - και τούτο μας αφήνει με την ανησυχία: Μήπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα αντιληφθούν τι σημαίνει η φράση "Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού";

Οι πρόσφατες Παγκύπριες Εξετάσεις των αποφοίτων των Λυκείων απέδειξαν και πάλιν φέτος πως οι γνώσεις της ελληνικής γλώσσας στον τόπο μας διαρκώς φθίνουν. Γι' αυτό, γιά νά 'μαστε βέβαιοι πως όλοι αντιλαμβάνονται την πολιτική σημασία του Δελτίου Τύπου από το ΜΕΤΩΠΟ, θέλουμε να υπενθυμίσουμε τι ακριβώς σημαίνει η λέξη Απόστημα.

Ο επίσημος ορισμός της λέξης Απόστημα είναι "Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή". Λιμνάζον πύο δηλαδή, σε περιοχή του οργανισμού όπου υπάρχει φλεγμονή.

Να και μερικά παραδείγματα που ίσως εξηγήσουν καλύτερα αυτό με το οποίο παρομοιάστηκε ο Νίκος Αναστασιάδης στο Δελτίο Τύπου. {Κλίκ πάνω στις εικόνες γιά καλύτερη ευκρίνεια.}

Απόστημα αριστερού όρχη-οσχέου. Στον ασθενή τοποθετήθηκε ουρολογικός καθετήρας (foley) πρίν την διάνοιξη, διότι παρουσίαζε επίσχεση ούρων απο τον πόνο.
http://karpathosgeneralsurgery.blogspot.com/2010/11/blog-post_6646.html


Κύστη Κόκκυγα, οξεία φάση: η κύστη μετατρέπεται σε απόστημα (δημιουργία πύου μέσα στην κύστη)
http://xeiroyrgikh.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=19603&blid=249


Περιεδρικό απόστημα (προσέξετε, δεν είναι "Προεδρικό Απόστημα"). Συλλογή πύου σε περιοχή γύρω από τον πρωκτό. Περιεδρικό απόστημα δεξιού γλουτού σε ασθενή με πυρετό 39οC. Παρατηρήστε την ερυθρότητα.
http://www.fyssas.gr/gr/prdrk_pstm.asp

Μπορείτε να διαβάσετε πιό κάτω ολόκληρο το κείμενο του Δελτίου Τύπου, όπως το εξέδωσε το ΜΕΤΩΠΟ.

Εμείς, εν τω μεταξύ, μένουμε άναυδοι... χασκογελώντας.

Ελευλεύ!
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού

Λονδίνο, 28 Ιουνίου 2011

Νέες αποκαλύψεις για τον ηγέτη του ΔΗ.ΣΥ είδαν το φως της δημοσιότητας που, πλέον, μπορούν να χαρακτηριστούν ανάξιες σχολιασμού, καθώς η προδοτική του στάση έναντι του Ελληνισμού αποτελεί παράδοση και όχι εξαίρεση στον κανόνα. Αναγκαζόμαστε, όμως, να υποδεικνύουμε τα αλλότρια συμφέροντα του γιατί πολλοί Έλληνες της Κύπρου φαίνεται να ξεχνούν πολύ γρήγορα, αναδεικνύοντας το κόμμα του ως πρώτο κόμμα στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές.

Όπως πηγάζει από την αποκάλυψη του «Wikileaks», σε τηλεγράφημα του Αμερικανού πρέσβη στην Κύπρο, Ρόναλντ Σλίκερ, από την Λευκωσία στην Ουάσινγκτον στις 7 Φεβρουαρίου 2008 (σ.σ. δέκα μέρες πριν από τον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών) αναφέρει πως «ορισμένες πηγές της πρεσβείας μας θεωρούν πως ίσως ο Αναστασιάδης να προτιμά νίκη του Χριστόφια, για προσωπικούς λόγους». Αυτό φαίνεται να μην επιβεβαιώνεται από τους κύκλους της Πρεσβείας ή, πιο σωστά, δυσκολεύονται να το πιστέψουν, αφού ενδεχόμενη ήττα του Κασουλίδη (υποψήφιου του ΔΗ.ΣΥ στις προεδρικές εκλογές του 2008) θα δημιουργούσε προβλήματα στον ίδιο το Νίκο Αναστασιάδη. Το πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, που εξάγεται από την αποκάλυψη αυτή είναι η εκμυστήρευση του ίδιου του Αναστασιάδη στον Αμερικανό Πρέσβη πως «θα καλωσόριζε μία άτυπη συνεργασία μεταξύ του ΔΗ.ΣΥ και του ΑΚΕΛ» στον δεύτερο γύρο σε περίπτωση ήττας του Ιωάννη Κασουλίδη, με σκοπό την ενδυνάμωση της ελπίδας για εξεύρεση λύσης στα πλαίσια, φυσικά, της αντιδημοκρατικής και ρατσιστικής Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.

Σε μια άλλη εξέλιξη, ο ηγέτης της Δεξιάς στην Κύπρο και πρωτοστάτης του Σχεδίου Ανάν επεμβαίνει προδοτικά, εκτός από το εθνικό θέμα της Κύπρου, και στα εθνικά θέματα της Ελλάδος. Την Πέμπτη (23/06/2011) στο Palais d'Academie Royal του ΕΛΚ στις Βρυξέλλες και ενώ ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, έδινε τη δική του μάχη για να πείσει τους Ευρωπαίους ηγέτες πως υπάρχει ανάγκη για επαναδιαπραγμάτευση του αντιλαϊκού Μεσοπρόθεσμου (ή Μνημονίου 2 όπως είναι γνωστό) που στόχο έχει την εκδούλευση και την παράδοση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στις Ευρωπαικές τοκογλυφικές δυνάμεις, ο Νίκος Αναστασιάδης, προς έκπληξη όλων, είπε στον Αντώνη Σαμαρά: «Πρόεδρε, είμαστε αδέλφια. Να επιμένεις στη διαφωνία σου, να την λες καθαρά, όμως το μεσοπρόθεσμο πρέπει να το ψηφίσεις». Ενώ όλος ο κυπριακός Ελληνισμός βρίσκεται στο πλευρό των «Αγανακτισμένων» Ελλήνων που βρίσκονται εδώ και βδομάδες στους δρόμους για ένα καλύτερο αύριο, ο Νίκος Αναστασιάδης βρίσκεται στην αντίπερα όχθη παρέα με τον Γιώργο Παπανδρέου, τον Πάγκαλο και τον Καρατζαφέρη. Ίσως, στο μυαλό του Νίκου Αναστασιάδη να υπάρχει η ίδια εντύπωση με το Θεόδωρο Πάγκαλο πως «ηγεσία και λαός μαζί έφαγαν τα λεφτά».

Η φιλοδυτική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη και τα συμφέροντα που ενδέχεται να υπάρχουν σε αυτή την πλευρά του πλανήτη για τον ίδιο τον καθιστά, πλέον, ένα επικίνδυνο και ανθέλληνα πολιτικό. Ο κυπριακός Ελληνισμός και ο Ελληνισμός γενικότερα, έχουν ανάγκη από πολιτικούς οι οποίοι θα μπορούν να σταθούν εμπόδιο και θα είναι έτοιμοι προτάξουν τα στήθη τους σε όποιον μεθοδεύει την υποδούλωση του. Η αντεθνική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη δεν συνάδει με τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του Έθνους. Όσον αφορά την προτίμηση του Νίκου Αναστασιάδη για μία άτυπη συνεργασία με το ΑΚΕΛ στην εξουσία δεν είναι κάτι που πρέπει να μας εκπλήσσει. Το ΜΕΤΩΠΟ με δεκάδες παρεμβάσεις είχε υποδείξει την ανάγκη των διζωνικών κομμάτων για συστράτευση, κάνοντας την πραγματοποίηση της Ομοσπονδίας και των τουρκικών απαιτήσεων στην Κύπρο εύκολη λεία.

Γραφείο Τύπου ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
press@metopo.org.uk
http://metopo.org.uk/dt2011006028-anastasiadiswikileaks.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 18 February 2011

Καταδίκη της Βίας του Διζωνικού Παρακράτους

ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ


Το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου καταδικάζει την θρασύδειλη και ύπουλη επίθεση κατά των πολιτικών αντιπάλων του καθεστώτος Χριστόφια, Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη. Για μια ακόμη φορά, άνθρωποι που δημοκρατικά διαφωνούν με την Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, γίνονται θύματα οργανωμένων τραμπούκων που πρόσκειται ιδεολογικά στην κυβέρνηση. Τα μέλη του Κινήματός μας έχουν μείνει άναυδα με την απόλυτη σιωπή που επικρατεί στα ΜΜΕ και στην κοινή γνώμη, σχετικά με την βίαιη φασιστική επίθεση παρακρατικών κατά των δύο εκ των διαχειριστών του Κυπριακού Indymedia, του Πέτρου Ευδόκα και του Σόλωνα Αντάρτη. Συγκεκριμένα, τους δύο ακτιβιστές, αφού αποχώρησαν από διαδήλωση έξω από την Πρεσβεία της Αιγύπτου, τους ακολούθησε τριμελής ομάδα για μερικές εκατοντάδες μέτρα, και τελείως απρόκλητα και θρασύδειλα τους επιτέθηκαν πισώπλατα, κτυπώντας τους στα κεφάλια με δοχεία γιαουρτιού, με αποτέλεσμα τον μικρό τραυματισμό του ενός.

Το Κίνημά μας, με πολλές ανακοινώσεις του, αφίσες και παρεμβάσεις, έχει τονίσει πως επί διακυβέρνησης Χριστόφια έχει γίνει μια άνευ προηγουμένου διάβρωση των Σωμάτων Ασφαλείας, ενώ επιδεικνύεται ανοχή σε κάθε λογής ιδεολογικούς τραμπούκους, απλώς και μόνο διότι είναι οπαδοί της διζωνικής διχοτόμησης. Υπενθυμίζουμε πως η πνευματική τρομοκρατία είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της πέρσι, όταν στις 6:30 το πρωί της 6ης Μαΐου 2010, αστυνομικοί εισέβαλαν στο σπίτι του δικηγόρου και νεαρού πατέρα Ξενή Ξενοφώντος και κατέσχεσαν τους υπολογιστές αυτού και της συζύγου του, διότι τον θεώρησαν ως τον ένοχο διαχειριστή ιστολογίου. Εκτός αυτού, στην διάρκεια αυτής της κυβέρνησης είχαμε ξυλοφόρτωμα ανθρώπων υπό τα απαθή βλέμματα της αστυνομίας, πληροφορίες για επανασύσταση του τμήματος Δ' της ΚΥΠ και διάβρωση από την Επαγρύπνηση, συλλήψεις πολιτών που διένειμαν φυλλάδια, απαγορεύσεις κλπ.

Αν αληθεύουν οι πληροφορίες που επικαλείται το Κυπριακό Indymedia, τότε οι δράστες πιθανότατα να είναι συνδεδεμένοι με το διζωνικό παρακράτος που “ανέλαβε” να κάνει τις “βρωμοδουλειές” της κυβέρνησης. Φαίνεται πως "πνευματικός" μέντορας τέτοιων ομάδων είναι κάποιος Γρηγόρης Ιωάννου, ο οποίος στις 11 Δεκεμβρίου 2010, μιλώντας σε «Αντιφασιστική Ημερίδα», αποφάνθηκε πως «το κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον φασισμό για πολλούς λόγους», και αφού το κράτος του Χριστόφια δεν τα καταφέρνει, κάλεσε στην δημιουργία παρακράτους για να το συνδράμει. Συμβούλευσε τους οπαδούς του πως «Χρειάζεται αντιφασιστικό κίνημα. Ένα κίνημα μαζικό, δυναμικό και διαθετημένο να ανακόψει την ανοδική πορεία του φασισμού και να αντιμετωπίσει τις φασιστικές δυνάμεις και μέσα στην πολιτεία, και μέσα στην κοινωνία, και στο δημόσιο λόγο και στον δρόμο». Ο Γρηγόρης Ιωάννου μίλησε ανοιχτά και ξεκάθαρα πως είναι ανάγκη να δημιουργηθεί ένα παρακρατικό κίνημα για να αντιμετωπίσει "την ακροδεξιά", και αυτό σε αυτό θα συμμετέχουν άτομα «από την φιλελεύθερη δεξιά μέχρι και τον ριζοσπαστικό και εναλλαχτικό χώρο» (αλήθεια, τι έχει να πει ο «φιλελεύθερος δεξιός» ΔΗΣΥ επ' αυτού;).

Στο πιο πάνω κάλεσμα του, ο Γρηγόρης Ιωάννου αναφέρθηκε σε πολλές δημοκρατικές συλλογικότητες τις οποίες εντελώς αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά βάφτισε "ακροδεξιές", παρά τις μεταξύ τους τεράστιες ιδεολογικές διαφορές, με απώτερο σκοπό, προφανώς, να τις καταστήσει δικαιολογημένους στόχους του παρακρατικού «αντιφασιστικού» κινήματος που οραματίζεται. Σε εκείνη την ομιλία του, που ουσιαστικά αποτελεί μια πρώιμη μορφή λίστας προγραφών, αναφέρθηκε ονομαστικά και στο ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, όπως και στο Κυπριακό Indymedia. Χωρίς να γνωρίζουμε αν ήταν οργανωμένο και σε πιο βαθμό, σίγουρα πρώτη πράξη αυτής της παρακρατικής ομάδας ήταν η βίαιη επίθεση κατά των Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη.

Επισημαίνουμε τον κίνδυνο όσο ακόμα είναι νωρίς, και καλούμε την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα. Επίσης, απορούμε με την εκκωφαντική σιωπή ΜΜΕ, κομμάτων και οργανώσεων, και τα καλούμε, παρά τις διαφορετικές ιδεολογικές τους προσεγγίσεις, να καταδικάσουν και αυτά, χωρίς καθυστέρηση, την θρασύδειλη αυτή επίθεση των τραμπούκων. Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο. Διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;

Γραφείο Τύπου
ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
~~~~~~~~~~~~~~~~

Από τη Ομάδα Σύνταξης

Κατασυγκινηθήκαμε με την ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Μετώπου γιά την επίθεση των θρασύδειλων τραμπούκων εναντίον μας. Και ακόμα πιό πολύ, μας συγκίνησε το Μέτωπο με την ορθή του κατανόηση γιά το πολιτικό βάθος από το οποίον προέκυψε η επίθεση.

Τα πράματα είναι ακριβώς όπως τα λέν οι αυτόνομοι φοιτητές του Μετώπου: "Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο." Και αν χαθεί η αλληλεγγύη τι θα μας μείνει; Πως θα κτίσουμε ξανά την ενότητα του λαού μας γιά απελευθέρωση - εθνική, ταξική, κοινωνική, προσωπική και πνευματική απελευθέρωση σε όλα τα επίπεδα ύπαρξης μας, στο ερωτικό, στο πολιστικό, και στο ΚΑΘΕ επίπεδο όπου υπάρχουμε - αν δεν καλλιεργούμε την αλληλεγγύη και την αλληλοϋποστήριξη; Ορθά το λέει η ανακοίνωση, "...διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;"

Και, ναι, επίσης μας συγκινεί και μας εκφράζει η δημόσια έκκληση προς την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα.

Υπενθυμίζουμε πως σε προηγούμενο περιστατικό "υψηλού προφίλ" οπόταν κινήθηκε το παρακράτος εναντίον μας το 2004 μέσω άνομης "Αστυνομικής έρευνας" εναντίον μας που διετάχθη από την Πρεσβεία του Θανάτου (ΗΠΑ) λόγω της εναντίωσης μας στο Σχέδιο Αννάν και εκτελέστηκε παράνομα από κάποια μέλη της Αστυνομίας Κύπρου τρομοκρατώντας τις οικογένειες και φίλους μας, ο Αρχηγός Αστυνομίας όταν ερωτήθηκε από δημοσιογράφους γιά το θέμα η πρώτη του ενστικτώδης πράξη ήταν το κουκούλωμα: ΑΡΝΗΘΗΚΕ πως ήταν Αστυνομικοί που είχαν εμπλακεί! Που βέβαια πολύ σύντομα απεδείχθει ψέμμα, γιατί η λαϊκή υποστήριξη γιά μάς, η έντονη δυσφορία που εκφράστηκε από τα Μέσα και τα Κόμματα τότε (εκτός από τη ραδιοτηλεόραση και τις εφημερίδες, το θέμα έφτασε μέχρι και τη Βουλή σε επερωτήσεις Βουλευτών), και η ευρεία κοινωνική αντίδραση γιά την παρανομία της Αστυνομίας - γιά το ότι υπάκουσε σε εντολές μιάς ξένης δύναμης! - ήταν τόσο μεγάλη που μέχρι και ο Υπουργός Δικαιοσύνης αναγκάστηκε να διατάξει παύση της παρακρατικής "δίωξης" και με δήλωση του στα Μέσα να παραδεκτεί πως τελικά η υπόθεση ΔΕΝ ήταν καν Αστυνομική υπόθεση:
Δήλωση του Υπουργού Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως κ. Δώρου Θεοδώρου:
http://www.cyprus.gov.cy/moi/PIO/PIO.nsf/6645bc8e70e73e2cc2257076004d01c1/52e3a489d4dfc8bcc2256ede002cb765?OpenDocument&print
Είναι όπως τα λέει το Μέτωπο: το ρατσιστικό Διζωνικό παρακράτος σε συνάρτηση με τις ξένες δυνάμεις κινούν πολλά και πολύπλοκα νήματα γιά να πολωθεί ο κόσμος, να αυξηθεί η διχόνοια, να κατρακυλίσει η Κύπρος σε βίαιες συμπλοκές ξανά γιά να δημιουργηθούν συνθήκες γιά επεμβάσεις από ξένους στρατούς και δυνάμεις ώστε η ρατσιστική Διζωνική να μας επιβληθεί ως η μόνη "εφικτή" λύση. Χειραγωγούν και κατευθύνουν ακόμα και οργανώσεις που αυτοπεριγράφονται ως "αναρχικές" και "αντιρατσιστικές" και τις ρίχνουν στη φωτιά να εμπλακούν βιαίως... αντί να πράττει ανοικτά το Κυβερνών Κόμμα, πράττουν οι πολιτικοί του δορυφόροι και πιόνια. Που ξανακούστηκε "αναρχικοί" να συμμετέχουν σε εκστρατείες του Κράτους και του Κόμματος γιά ιδεολογικές και τραμπουκιστικές επιχειρήσεις με επιχορηγήσεις από τα Υπουργεία; Και όμως το βλέπουμε - ες Γην Εναλίαν Κύπρον... όπου οι εξουσιαστές ξέρουν να βαφτίζουν το άσπρο μαύρο, τον δικό τους ρατσισμό ως "αντιρατσισμό", όπου την συνεργασία τους με το Κεφάλαιο, το διεθνές παρακράτος και τον Ιμπεριαλισμό βαφτίζουν "σοσιαλισμό" και την ταύτιση τους με τις επιθυμίες των δυνάμεων Κατοχής βαφτίζουν "Διζωνική λύση". Ξέρουν αυτοί πως να κινούνται.

Αλλά ξέρουμε και εμείς.

Διακρίνουμε ξεκάθαρα πως οι επιθέσεις, μέσω έννομων, άνομων και παράνομων πτυχών του παρακράτους βαίνουν βάση σχεδίου, το οποίον και πραγματεύεται ο Σόλων Αντάρτης στο άρθρο του με τίτλο:
Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Η γνώση βοηθά στην ορθή πορεία και τους ορθούς ελιγμούς. Η αυτόνομη και αυτο-οργανωμένη αντιπολίτευση - ιδίως εκείνη που αρθρώνει λόγο και πράξεις που υλοποιούν τις θέσεις και αρχές της ανεξάρτητης Αριστεράς, όπου ανήκουμε και εμείς - έχει πολλά δεινά και συμπληγάδες να διαβεί με τέτοιους επιτήδειους και μικροπρεπείς αντιπάλους. Η γνώση γιά το σχήμα των καταστάσεων και γιά την πολιτική γεωγραφία του τοπίου όπου τώρα σιγά σιγά συντάσσονται δυνάμεις γιά μεγαλύτερες συγκρούσεις, μας είναι απαραίτητο συμπλήρωμα στο θάρρος και την αφοσίωση γιά τον αγώνα.

Αισθανόμαστε να μας δένουν οι κοινές επιθέσεις εναντίον των διαφόρων αυτόνομων προμαχώνων της παράταξης του ΟΧΙ. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια ούτε καν γνωριζόμασταν ανάμεσα μας · σήμερα, η Σοσιαλιστική ομάδα Εμπροσθοφύλακας, το αυτόνομο Φοιτητικό Μέτωπο, η Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση Δημοκρατίας στην Κύπρο (που ως πρόσφατα εκφραζόταν μέσω της σελίδας Christofias Watch), και εμείς, κινούμαστε σε παράλληλες γραμμές και συμπτήσσουμε τον λόγο και τη φυσική μας παρουσία στην πολιτική ζωή του τόπου ενάντια στη ρατσιστική Διζωνική και γιά μιά πορεία απελευθέρωσης με όσον πιό ευρείς ορισμούς μπορούμε να της δώσουμε.

Σήμερα - πρό τινός άγνωστοι μεταξύ μας - ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον ως συναγωνιστές, ως φίλοι και σύντροφοι στον πιό όμορφο αγώνα.

Με ευγνωμοσύνη,
Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia http://cyprus.indymedia.org

~~~~~~~~~~~~~~~~

Η δήλωση συμπαράστασης του Μετώπου δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του έντυπου της οργάνωσης που ονομάζεται Προπύργιο. Το Προπύργιο περιέχει και άλλα άρθρα, με επίκεντρο θέμα τις επερχόμενες φοιτητικές εκλογές, γιά τις οποίες ευχόμαστε στους συναγωνιστές καλές επιτυχίες. Σημειώνουμε το άρθρο με τίτλο "Κύριε Κάρολε Μάρξ, μην τους παρεξηγείς":
http://www.metopo.org.uk/PROPYRGIO-2011002017-t08.pdf

* * *

Wednesday, 9 February 2011

Το Αυτόνομο και Επαναστατικό Πνεύμα του Σήμερα

του Κωνσταντίνου Παρέλλη,
Αντιπρόσωπου Salford c.parellis@metopo.org.uk

Με το που μπαίνει κάθε νέος, στην περίοδο της εφηβείας και μετέπειτα στη φοιτητική ζωή, ξυπνά μέσα του η ανάγκη για «επανάσταση», σε επίπεδο προσωπικό και συλλογικό.

Κάποτε «επανάσταση» υπήρξε το σκισμένο τζιν, το μακρύ μαλλί, η ροκ μουσική και το κίνημα των χίπη. Επανάσταση υπήρξε η απελευθέρωση των εθνών, η πτώση των δικτατοριών, τα αριστερά ιδεώδη, καθώς και η αναρχία. Κάποτε οι νέοι πλημμύριζαν τους δρόμους σαν μανιασμένοι χείμαρροι, πολεμώντας το κατεστημένο και γρονθοκοπώντας το καλοφτιαγμένο «σύστημα». Κάποτε οι νέοι άλλαζαν τον κόσμο. Κάποτε.

Φτάνοντας στο σήμερα, η υλιστική μανία της κοινωνίας αναπτύχθηκε εις το έπακρον, και οι νέοι με το «επαναστατικό πνεύμα» αφομοιώθηκαν και έγιναν επαναστάτες των καφέ και των club, ή επαναστάτες του καναπέ. Μόνη έγνοια τους να ντυθούν μοδάτα, να βάλουν τα ακριβά τους παπούτσια, ρούχα και αξεσουάρ και να εντυπωσιάσουν με το «στυλ» τους. Αυτό δεν είναι επανάσταση.

Ο νέος που διψούσε να είναι Αυτόνομος, να ξέρει τι γίνεται γύρω του και να έχει το μέλλον του και του κόσμου ολόκληρου στα χέρια του, κοντεύει να εξαλειφθεί.

Ο επαναστάτης νέος είναι ανυπότακτος, δεν δέχεται ό,τι του πουν. Ο Επαναστάτης νέος διεκδικεί το ακατόρθωτο. Ο Επαναστάτης νέος αλλάζει τα δεδομένα. Επανάσταση δεν είναι να φοράς μπλουζάκια με τον Τσε Γκεβάρα, αλλά να τον μιμείσαι.

Επανάσταση δεν είναι να ακούς μουσική ροκ, αλλά να την ζεις, αυτήν και το επαναστατικό της μήνυμα. Επανάσταση δεν είναι να δηλώνεις ιδεαλιστής, αλλά να ζεις κάθε σου ιδέα, να την προωθείς, και να αγωνίζεσαι γι’ αυτήν. Επανάσταση είναι να αντιστέκεσαι, να σπας το κατεστημένο και να διαλύεις κάθε ύπουλο, μαύρο σχέδιο των «μεγάλων». Και το σημαντικότερο, επανάσταση είναι να βλέπεις τα προβλήματα της κοινωνίας που ζεις, να τα πολεμάς και να τα λύνεις.

Στη Κύπρο, προβλήματα υπάρχουν πολλά, επαναστάτες λίγοι. Και το χειρότερο πρόβλημα είναι φυσικά αυτό της κατοχής, η στέρηση της ελευθερίας μας. Παρ’ όλ’ αυτά, το «σύστημα» απορρόφησε τους περισσότερους νέους. Τα κόμματα, κοινωνοί του ανούσιου «συστήματος» παραπλανούν, ξεπλένουν εγκεφάλους, διαστρεβλώνουν Ιδέες, και οι νέοι χάβουν τα πάντα. Έτσι, ο νέος αντί του επαναστάτη, κατάντησε συντηρητής του σημερινού πολιτικού κατεστημένου.

Έλληνες Κύπριοι νέοι, ο τόπος μας χρειάζεται το Επαναστατικό μας πνεύμα. Η επανάσταση φουντώνει μέσα στα αυτόνομα μαθητικά και φοιτητικά κινήματα και κάθε νέος οφείλει να στηρίξει τούτη την επανάσταση. Όλοι μαζί μπορούμε να ανατρέψουμε τα γεγονότα, να ξυπνήσουμε ξανά το ανίκητο θεριό της νεανικής επανάστασης και να κερδίσουμε την ελευθερία του πνεύματος, της κοινωνίας μας και του τόπου μας.

Δεν θα αφήσουμε να μας πάρουν την ψυχή, δεν θα αφήσουμε να σβήσουν με ψέματα, την δίψα μας για ελευθερία. Σήμερα χτίζουμε Επανάσταση.

Κωνσταντίνος Παρέλλης, c.parellis@metopo.org.uk

* * *

Δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του "Προπύργιου" που είναι έντυπο της μη-κομματικής Αυτόνομης Φοιτητικής Παράταξης ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Η.Β.
http://metopo.org.uk/PROPYRGIO-2011002008-t07.pdf

"Ανοίγουμε τα χέρια και προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και καλούμε τους συμφοιτητές μας να συμπορευτούν μαζί μας στην αναρρίχηση..."
http://metopo.org.uk/taftotita.html

~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 14 November 2010

Ο Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα

Μετ' ειλικρινείας και φιλαληθείας ομολογώ και πιστοποιώ ότι πράγματι είμαι το άτομο στη φωτογραφία με τη γαλάζια φανέλλα, ο "Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα" δίπλα από φίλους, συντρόφους και συναγωνιστές, κάτω προς το κέντρο:



Η φωτογραφία είναι από την πολιτική εκδήλωση του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ην. Βασιλείου με θέμα:
«Το υποτιθέμενο δίλημμα: Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία ή Διχοτόμηση» πού έγινε τις 19 Ιουλίου 2010 στη Λευκωσία.

Δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του Προπύργιου (το 6ο), έκδοση του Μετώπου ειδικά αφιερωμένη στην μαύρη επέτειο της παράνομης ανακήρυξης του κατοχικού κράτους το οποίον οι ηγέτες μας σύντομα ελπίζουν να καταφέρουν να ανακηρύξουν σε νόμιμο "συνιστόν στέητ" του ρατσιστικού Διζωνικού Κράτους που προσπαθούν να μας φορήσουν.

Το νέο τεύχος του Προπύργιου δυστυχώς περιέχει δύο μικρά αγκάθια που με επλήγωσαν. Κρίμα, γιατί περιέχει πάρα πολλά καλά και σημαντικά στοιχεία: όσοι νομίζουν πως όλη μας η νεολαία αποκοιμήθηκε ή πως τάχα παραδέρνει μες'στη ζάλη των εμπορευμάτων μαζί με την υπόλοιπη μας κοινωνία, μπορούν να δουν στο Προπύργιο πως υπάρχουν ακόμα νεολαίοι που αγαπούν την πατρίδα, που τους νοιάζει η επιβίωση μας, που έχουν συναίσθηση του πόσο επικίνδυνους καιρούς διαβαίνουμε σήμερα σαν λαός.

Και δεν είναι όπως τις ξύλινες και κρύες παρουσίες της κομματικής "νεολαίας" που οστεοποιήθηκε πρίν καν ενηλικιωθεί και απολιθώθηκε μες τα κενά και άχαρα συνθήματα. Η νεολαία του Μετώπου είναι αυτόνομη, υπεράνω κομμάτων, και διαρκώς σε κίνηση!

Το τεύχος του Προπύργιου περιέχει και "εξεταστέα ύλη" (εντάξει, φοιτητές είναι):
QUIZ: Με ποιους είμαστε πιο κοντά;
(α) Τους Σύριους (β) Τους Φοίνικες (γ) Τους Μογγόλους (δ) Τους Ουζμπέκους (ε) Τους Αυστραλούς

QUIZ: Ποιά μητέρα πατρίδα της Κύπρου δεν είναι «ούτω καλούμενη»;
(α) Το Τατζικιστάν (β) Η Μοζαμβίκη (γ) Τα νησιά Φαρόε (δ) Η Χαβάη (ε) Όλες
Τα δύο στοιχεία που πληγώνουν, και όχι μόνο εμένα προσωπικά, αλλά πληγώνουν τον αγώνα γιά ελευθερία, είναι τούτα:
ο- Μιά σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση, στη εικόνα του εξώφυλου (φαίνεται δίπλα).
ο- Μιά "μπηκτή" στη σελίδα 19 που εύκολα παρερμηνεύεται ως ειρωνεία προς τους κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ.

Συγκεκριμένα, το έντυπο αναφέρεται σε "δήθεν κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ". Μπορεί η σύνταξη του Προπύργιου να είναι θετική σε κοινούς αγώνες, δεν το ξέρω (ελπίζω να είναι), αλλά τούτη η φρασεολογία όπως ετέθει αδιευκρίνιστα μοιάζει με απόρριψη εκείνης της πορείας.

Κρίμα, γιατί οι λιγοστές συμμαχίες που έχουμε με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς είναι πολύ ορθές, πολύ χρήσιμες και γιά τις δύο κοινότητες, και είναι δυστυχώς πολύ ευάλωτες σε χειραγώγηση από τους ανθέλληνες Κυπριο-εθνικιστές ορμούμενους απο μέσα και από έξω από την Κυβέρνηση, την ηγεσία του ΑΚΕΛ, ΔΥΣΗ και μέρος της ηγεσίας του ΔΗΚΟ, καθώς και από διάφορες παρατάξεις ψευδο-αριστερών, ψευδο-αναρχικών κοκ. Χρειαζόμαστε πιό πολλές και πιό δυνατές συμμαχίες με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς.

Δείτε γιά παράδειγμα εδώ:
" Ένας Τ/κ καταγγέλλει στην ΕΕ τον εποικισμό ως έγκλημα πολέμου"
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/antistaseis/315696

και:
"380 χιλιάδες έποικοι στα κατεχόμενα!"
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/315335

Επίσης, το δικό μας άρθρο εδώ:
"ΤουρκοΚύπριοι Αντιστασιακοί, και η ψευδο-αριστερά ηγεσία: Κυπριοεθνικισμός, Ρατσιστική Διζωνική και ταύτιση με τον Ιμπεριαλισμό"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html

Υπάρχουν τρείς παρατάξεις Τ/Κυπρίων αντιστασιακών που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής - η συμμαχία μαζί τους είναι πολύτιμη, και πολύ εύθραυστη. Είναι η ριζοσπαστική πολιτιστική οργάνωση Μπαράκα / Baraka, η πολιτική οργάνωση με το όνομα Κόμμα Νέα Κύπρος (YKP), και η εφημερίδα Αφρίκα, πρώην Αβρούπα (Ευρώπη) που εκδίδεται από τον Σενέρ Λεβέντ. Στις παραπομπές πιό κάτω έχουμε υλικό και γιά τις τρείς.

Όσον αφορά την "σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση" που δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του Προπύργιου το πρόβλημα μας είναι πως το δήθεν αστείο πέφτει μες σε μιά αρρωστημένη κοινωνία - τη δική μας! - που δυστυχώς αφ' ενός δεν εγνώρισε υγιές και έντιμο πατριωτικό κομμουνισμό τα τελευταία σαράντα χρόνια και οι διαρκείς προδοσίες εκ μέρους της ψευτο-αριστερής ηγεσίας εκείνης της παράταξης τρέφουν την λανθασμένη εντύπωση γιά το τι έστιν σοσιαλισμός, κομμουνισμός, αναρχισμός, κοκ. Η σάτυρα πέφτει σ' ένα κλίμα οπου ο αρρωστημένος αντικομμουνισμός τύπου Μακάρθυ εύκολα μπορεί να αναβιώσει αν το τροφοδοτήσουν οι διάφορες παρατάξεις. Μόνο ζημιά μπορεί να φέρει στην υπόθεση της ελευθερίας του τόπου μας τέτοια εξέλιξη. Ο αγώνας γιά την επιβίωση του λαού μας και την ελευθερία του τόπου μας χρειάζεται τους πάντες, και ιδίως εκείνους που ονειρεύονται η γή να κοκκινήσει. Οι αληθινές σοσιαλιστικές, κομμουνιστικές και αναρχικές παρατάξεις του τόπου μας έχουν πολλά να προσφέρουν στον πατριωτικό αγώνα. Η ειρωνεία στο εξώφυλλο του Προπύργιου δεν βοηθά να κτιστεί η συμψυχία που χρειαζόμαστε.

Άλλωστε το λέει και το ίδιο το Προπύργιο στη σελίδα 19, όπου στο πλαίσιο αναφοράς υπέρ της ενότητας και ενάντια σε εκείνους που την τορπιλλίζουν, προωθείται το σύνθημα «Από αριστερά μέχρι δεξιά, όλοι στον αγώνα για την λευτεριά». Και είναι πολύ καλό σύνθημα. Αλλά η αστοχία της λάθος σάτυρας στο μπροστινό εξώφυλλο δεν πείθει. Χρειάζονται πολύ προσεκτικά βήματα γιά να κτιστεί ξανά η ενότητα του λαού μας.

Η σάτυρα εις βάρους του κου Άντρου είναι αναγκαίο να συνεχίσει! Αλλά υπάρχουν πολύ σημαντικά κρίματα γιά τα οποία πρέπει να στοχευτεί, όχι το ότι είναι τάχα "κόκκινος". Μακάρι να ήταν! Είναι όμως ρατσιστής ανθέλλην, είναι υποστηρικτής της ρατσιστικής Διζωνικής "τελικής λύσης", είναι ηγετικό στέλεχος ενός ακραίως αυταρχικού και οπισθοδρομικού, αντιδραστικού κόμματος, και έχει και την αλαζονεία έκδηλη στα χείλη όποτε μιλήσει. Μπόλικο υλικό γιά σάτυρα, συναγωνιστές! Αφήστε το ψέμμα πως είναι τάχα "κόκκινοι" και μήν τους δίνετε πίστωση γιά μιάν ιδεολογία που την έχουν καταπροδώσει χίλια τα εκατό. Δείτε και το σχετικό μας κείμενο αν σας ελκύει:
"Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

Συστήνω ανάγνωση του Προπύργιου και προώθηση του.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~

Το Προπύργιο

http://www.metopo.org.uk/dt2010011012-propyrgio6.html

Μπαράκα: Διευκρίνηση Ιδεών και Αρχών, Αφοσίωση στον Επαναστατικό Σοσιαλισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/degerlerimize-bagimsizlik-eklendi.html?
showComment=1282658704973#c5257782511386293116


Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html

Σενέρ Λεβέντ: Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_07.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Μουράτ Κανατλί / Murat Kanatlı
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/murat-kanatl.html

Union Leaders Arrested in the North
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/union-leaders-arrested-in-north.html

~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 6 October 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ~ Από το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου


Ετεροπροσδιορισμός και κατάχρηση του ονόματος του ΜΕΤΩΠΟΥ από το ΕΛΑΜ
Λονδίνο, 05 Οκτωβρίου 2010

Με έκπληξη παρατηρήσαμε, μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ότι επίκειται σύσταση φοιτητικής παράταξης στην Αθήνα με το όνομα «Φ.Κ.Κ. Μέτωπο Αθήνας». Όπως συνάγεται από τα δημοσιεύματα και τις πληροφορίες που λαμβάνουμε, η νεοσύστατη αυτή παράταξη αποτελεί φοιτητικό παρακλάδι του κυπριακού πολιτικού κόμματος ΕΛΑΜ, το οποίο συνδέεται με την «Χρυσή Αυγή».

Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης ή και μελλοντικού ετεροπροσδιορισμού του ΜΕΤΩΠΟΥ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου με το νεοφανές «Φ.Κ.Κ. Μέτωπο Αθήνας», ξεκαθαρίζουμε ότι ουδεμία οργανωτική, ιδεολογική ή οποιουδήποτε είδους άλλη σχέση, διασύνδεση, συγγένεια ή εξάρτηση έχουμε με την εν λόγω οργάνωση ή τη μητρική της. Η χρήση από το κόμμα «ΕΛΑΜ» και το φοιτητικό παρακλάδι του της λέξης «Μέτωπο» δεν έχει να κάνει με εμάς, καθώς το υπερκομματικό και αυτόνομο ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. έχει ιδρυθεί το 2006, πολύ πριν, τόσο από το ΕΛΑΜ, όσο και από οποιοδήποτε άλλο παρακλάδι του. Αντιθέτως, διαβλέπουμε μια ξεκάθαρη προσπάθεια αποκόμισης ωφελημάτων, αφού ως γνωστό η μόνη φοιτητική παράταξη Κυπρίων την τελευταία μισή δεκαετία με αυτή την επωνυμία είναι το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β., το οποίο έχει να επιδείξει πολυσχιδή και συστηματική δημόσια δραστηριότητα, συνεχή θετική προβολή από το σύνολο των ΜΜΕ, και σταθερή λαϊκή, δημοκρατική παρουσία στον φοιτητικό σύλλογο της ΕΦΕΚ Η.Β. τα τελευταία δύο χρόνια.

Το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. πορεύεται και πολιτεύεται με βάση ξεκάθαρες πολιτικές και ιδεολογικές αρχές και αξίες, όπως αυτές εκφράζονται διαχρονικά από
το Καταστατικό, http://www.metopo.org.uk/katastatiko.html
τις Θέσεις http://www.metopo.org.uk/theseis.html
και
τα επίσημα Δελτία Τύπου http://www.metopo.org.uk/anakoinoseis.html
του.


Το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. αντιτάσσεται σθεναρά στην υποχωρητική πολιτική των κυπριακών κυβερνήσεων στο Κυπριακό, διαφωνεί σφόδρα με την Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία και απαιτεί επανατοποθέτηση του Κυπριακού ως πρόβλημα εισβολής και κατοχής. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει να επιδείξει αξιοζήλευτη και ουσιώδη δραστηριότητα, όπως η ακύρωση κτηματομεσιτικών εκθέσεων στην Βρετανία, όπου ξεπουλιόνταν περιουσίες προσφύγων, μέχρι και απευθείας σύγκρουση με τον τέως πολιτικό αττιλάρχη Μεχμέτ Αλί Ταλάτ.

Το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. θεωρεί την Κυπριακή Δημοκρατία, την Εθνική Φρουρά και τα Σώματα Ασφαλείας της ως την ασπίδα προστασίας του Κυπριακού Ελληνισμού στην γη των προγόνων του. Αντιστέκεται στον αφελληνισμό της παιδείας, στον κρατικό ρατσισμό κατά της ελληνικής ταυτότητας και ιστορίας του νησιού και στην αλλοίωση της δημογραφικής σύνθεσης της ελληνοκυπριακής κοινωνίας μέσω της αθρόας εισροής και νομιμοποίησης λαθρομεταναστών. Για όλα τα πιο πάνω, βέβαια, το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. θεωρεί ως πυλώνες του αγώνα του την Ελευθερία, την Δημοκρατία και την Αυτονομία, αξίες βγαλμένες από τα σπλάχνα του Ελληνισμού, αξίες οι οποίες ενέπνευσαν τους αγωνιστές του αντιιμπεριαλιστικού-ενωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ, των προασπιστών της νομιμότητας το 1963-64, και των προδομένων από την Χούντα παλληκαριών που θυσιάστηκαν αντιστεκόμενοι στον Αττίλα.

Το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. απορρίπτει ξενόφερτες, απολυταρχικές και ολοκληρωτικές ιδεολογίες, οι οποίες καμία σχέση δεν έχουν με τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ, ενώ νοθεύουν τον σημερινό δίκαιο αντικατοχικό αγώνα μας και μολύνουν την εθνική μας ταυτότητα ως Ελλήνων Κυπρίων. Επιπλέον, οι Μετωπίτες δεν ντρέπονται για την αυτόνομη ιδεολογία, τις δημοκρατικές αρχές και την ελληνική ψυχή τους, και γι' αυτό όλες μας οι δραστηριότητες, πράξεις και τοποθετήσεις γίνονται επωνύμως και δημόσια, με τα πρόσωπα μας να ατενίζουν τον Ήλιο κατάματα.

Δεν νομίζουμε πως το ΕΛΑΜ θέλει με αυτή του την πράξη να λειτουργήσει ως προβοκάτορας και να δώσει συνειδητά τροφή για λάσπη, προπαγάνδα και ετεροπροσδιορισμό στην κυβέρνηση ΑΚΕΛ-ΔΗΚΟ και την φιλοδιζωνική αντιπολίτευση ΔΗΣΥ, οι οποίες έχουν ως διαχρονικό στόχο και εχθρό τους το σύνολο του αντικατοχικού κινήματος. Συνεπώς, και αφού δεν τίθεται θέμα ιδεολογικής ή άλλης σύμπλευσης, ζητούμε από το ΕΛΑΜ να άρει την παρεξήγηση και να ακυρώσει την χρήση και κατάχρηση του ονόματος του Κινήματός μας, από το φοιτητικό παρακλάδι του στην Αθήνα. Καθώς η ίδια η ηγεσία του προφανώς δεν έχει τις ίδιες ιδεολογικές αρχές με εμάς, θεωρούμε ότι θα ήταν και προς το δικό του συμφέρον να ξεκαθαρίσει το ζήτημα, με την επιλογή ενός άλλου ονόματος, το οποίο δεν θα προκαλεί σύγχυση στους πολλούς φίλους και υποστηρικτές του ΜΕΤΩΠΟΥ Κ.Φ.Η.Β. σε Κύπρο, Ελλάδα και Διασπορά, αλλά κυρίως δεν θα πλήττει καίρια το αντικατοχικό, αντιομοσπονδιακό κίνημα.

Γραφείο Τύπου
ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου

press@metopo.org.uk
http://www.metopo.org.uk
~~~~~~~~~~~~~~~

Προτάσεις από την Ομάδα Σύνταξης:
Σχετικά Αναγνώσματα

Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html

Πως εδραιώνεται και θεριεύει ο Φασισμός
Μέρος Α:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270887627169#c1587739940392200357
Μέρος Β:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270903625972#c3858726480429476524


Μελανοχίτωνες ~ Ερυθροφασίστες: τα Ναρκοπέδια της Επερχόμενης Σύγκρουσης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση
http://web.archive.org/web/20071130023737/http://ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/342/index.php

Ο Κ. μια γροθιά στο στομάχι μου
http://web.archive.org/web/20071119044026/ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/316

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Wednesday, 10 March 2010

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΥΠΡΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η.Β.
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_10.html

YKP: Basın Toplantısına davet
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/ykp-basn-toplantsna-davet.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

From the Weather Underground Organization: MARCH 6 1970-2010
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/from-weather-underground-organization.html

YKP: Ne yapacaksınız?
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/ykp-guneydekinde-gecirilince.html

Καιροσκοπώ - καιροσκόπος
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_20.html

Μπράβο στον Γιώργο Κολοκασίδη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Μαρτούθκια - τον Φεβράρη;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html

Seçimlere doğru YKP ne yapacak?!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/secimlere-dogru-ykp-ne-yapacak.html

Μπράβο στην ΕΔΕΚ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_09.html

Έτσι, Κρυφά και Σιγανά...
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_7696.html

Μέ Θάρρος, αλλά και Χάριν!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

For the latest situation...
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/for-latest-situation.html

"Ban Ki Moon Is Coming To Town"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/ban-ki-moon-is-coming-to-town.html

Τούρκοι και Έλληνες της Κύπρου: Κοινή Συνεκτίμηση της Δικαστικής Νίκης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_5544.html

Το κοινόν κάχριν τους ενώνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_24.html


Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html

ARGASDİ'nin 17. Sayısı Çıktı!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/argasdinin-17-says-ckt.html

Death by Robot versus Universal Love
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/death-by-robot-versus-universal-love.html

Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

Islam is a Religion of Peace
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/islam-is-religion-of-peace.html

Τι Σημαίνει Αυτός ο Τίτλος;
Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

"YKP Gençlik Genel Sekreteri Nevzat Hami’nin 16. EDON Kongresindeki konuşması"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/ykp-genclik-genel-sekreteri-nevzat.html

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines 30/12/2009
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/aslklar-headlines_30.html


~~~~~~~~~

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΥΠΡΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η.Β.


Λονδίνο, 09 Μαρτίου 2010


Νομιμοποίηση του ξεπουλήματος με την υπογραφή ΕΔΑΔ


Τρομερά απογοητευμένοι, αλλά και αγανακτισμένοι, είναι οι φοιτητές του ΜΕΤΩΠΟΥ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, μετά την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σχετικά με τις περιουσίες Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα. Απογοητευμένοι γιατί το ΕΔΑΔ, το κατ’ εξοχήν όργανο προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ουσιαστικά γυρίζει την πλάτη του στον ίδιο τον σκοπό ύπαρξής του και στα θύματα της εισβολής και της κατοχής, τα δικαιώματα των οποίων καταπατούνται εδώ και 36 χρόνια από την Τουρκία. Αγανακτισμένοι, γιατί η απόφαση αυτή αποτελεί μια πολύ βαριά ήττα της Κυπριακής Δημοκρατίας από την κατοχική Τουρκία, με πολύ σοβαρές συνέπειες για τους πρόσφυγες, αλλά και για την επίτευξη μιας δίκαιης λύσης στο Κυπριακό.

Το ΕΔΑΔ έδωσε ουσιαστικά στην Τουρκία το πράσινο φως, να αρχίσει το νόμιμο γεωγραφικό διαχωρισμό της Κύπρου! Όταν το 2005 η Τουρκία ανέθεσε στην παράνομη «Επιτροπή Αποζημιώσεων Περιουσιών» του ψευδοκράτους, μετά από συστάσεις του ΕΔΑΔ, τη διασφάλιση για αποκατάσταση των προσφύγων επί των περιουσιών τους και επιδίκαση αποζημιώσεων για την απώλεια χρήσης, η εν λόγω «Επιτροπή» όχι μόνο δεν εκτελούσε τις οδηγίες του ΕΔΑΔ, αλλά εκβίαζε το ξεπούλημα των ελληνοκυπριακών περιουσιών απευθείας στην Τουρκία, σε τιμή του 5-6% της πραγματικής τους αξίας! Με την τωρινή του απόφαση, το ΕΔΑΔ νομιμοποίησε το ξεπούλημα των ελληνοκυπριακών περιουσιών στην Τουρκία, η οποία αποκτά, με την υπογραφή μας, την κατεχόμενη γη μας!

Από τώρα και στο εξής, οποιοσδήποτε Ελληνοκύπριος επιθυμεί να εναγάγει την Τουρκία για την καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του, θα πρέπει να αποτείνεται στην «Επιτροπή» και μόνο αν δεν ικανοποιηθεί, θα μπορεί να προσφύγει στο ΕΔΑΔ! Πρόκειται για μια εντελώς λανθασμένη απόφαση του Δικαστηρίου, της οποίας οι πολιτικές σκοπιμότητες φαίνονται από το γεγονός ότι εκδόθηκε ένα μήνα πριν από τις ψευδο-εκλογές, ενώ αναμενόταν σε τουλάχιστο δύο μήνες από σήμερα.

Αφορμή για την απόφαση αυτή στάθηκε το γεγονός ότι το ΕΔΑΔ έχει τα τελευταία χρόνια κατακλυσθεί από υποθέσεις Ελληνοκυπρίων σχετικά με το Περιουσιακό και έτσι, νομιμοποίησε ένα παράνομο μόρφωμα, το οποίο θα του επιτρέπει να εξετάζει λιγότερες υποθέσεις. Κι αυτό γιατί ο λαός μας, αγανακτισμένος από τους αποτυχημένους πολιτικούς που εδώ και τόσα χρόνια συζητούν πώς να καταστρέψουν την Κύπρο με το μοντέλο λύσης Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, έχασε την πίστη του σε μια πολιτική λύση του Κυπριακού που θα μπορούσε να αποδώσει δικαιοσύνη και στράφηκε στην νομική οδό. Οι πολλαπλές αναφορές στο απορριφθέν Σχέδιο Ανάν άλλωστε, βρίσκονται στην απόφαση για του λόγου το αληθές.

Το ΜΕΤΩΠΟ θέλει να τονίσει ότι τα Ανθρώπινά μας Δικαιώματα είναι κατά πολύ σημαντικότερα από τον αριθμό υποθέσεων που έχει να εξετάσει το Δικαστήριο. Παράλληλα καταδικάζει τις δηλώσεις τόσο του Προέδρου της Δημοκρατίας, όσο και του Προέδρου της Επιτροπής Νομικών της Βουλής, οι οποίοι ουσιαστικά κατηγορούν τους πολίτες για την απόφασή τους να προσφύγουν στο Δικαστήριο για να προστατέψουν τα δικαιώματά τους, ειδικά σε μια εποχή που η κυβέρνηση αποφάσισε να κατηγοριοποιήσει τους πρόσφυγες σε «άκτιστο» και «κτισμένο χωράφι», στα πλαίσια των συνομιλιών.

Η κυβέρνηση και τα αρμόδια όργανα στην Κύπρο θα έπρεπε να είχαν προβλέψει αλλά και να προλάβει την εξέλιξη αυτή, με τα κατάλληλα διαβήματα και την οργάνωση των μαζικών προσφυγών με την υποστήριξη τους, αντί να διατυμπανίζουν και να υποστηρίζουν την θέση του Έρογλου ότι, δήθεν, η λύση «θα εξευρεθεί στο τραπέζι των συνομιλιών και όχι στους διαδρόμους των δικαστηρίων» (Σημερινή, 03/05/2009). Με την στάση τους, έχουν καταφέρει να μεταφέρουν το Περιουσιακό, από τους διαδρόμους των δικαστηρίων, στους διαδρόμους της «Επιτροπής Αποζημιώσεων», με την Τουρκία να αποφασίζει για το τί μέλλει γενέσθαι σε κυπριακή γη! Σημαντικό ρόλο στην απόφαση του Δικαστηρίου, έπαιξε και το γεγονός ότι περίπου 500 Ελληνοκύπριοι κατέφυγαν ήδη στην «Επιτροπή Αποζημιώσεων», με τους πολιτικούς απλά να παρακολουθούν.

Το ΜΕΤΩΠΟ προτρέπει τον κόσμο να μην καταφύγει στην «Επιτροπή Αποζημιώσεων». Ο Ελληνοκύπριος πρόσφυγας, που είναι ο μόνος νόμιμος ιδιοκτήτης επί της περιουσίας του, οφείλει να την διαφυλάξει με κάθε μέσο. Οφείλει να διατηρήσει την αξιοπρέπεια του, αντιστεκόμενος στις δολιότητες των ξένων. Να υπομείνει μέχρι την ορθή και δίκαιη κατάληξη του εθνικού προβλήματος, αγωνιζόμενος για την ελευθερία και δικαίωση του. Ο αγώνας για την αποκατάσταση των δικαιωμάτων μας πρέπει να συνεχίσει, ακόμα και τώρα που οι επίσημοι υπερασπιστές τους, φαίνεται ότι τα θυσιάζουν στο βωμό της ευκολίας και των πολιτικών συμφερόντων.


Γραφείο Τύπου ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
press@metopo.org.uk
http://www.metopo.org.uk/
~~~~~~~~~~~~~