Showing posts with label κάνναβις. Show all posts
Showing posts with label κάνναβις. Show all posts

Sunday, 30 November 2025

🟢 Βασίλης Κωνσταντίνου: πρωτοβουλία με θάρρος

🟢 Υποψήφιος Βουλευτής με την Άμεση Δημοκρατία, και με προμετωπίδα την: 
🟢 ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ 🟢 


Όπως θα δείτε και στο βίντεο από την συνέντευξη του δικηγόρου Βασίλη Κωνσταντίνου με τον ΕυρωΒουλευτή Φειδία, η πρωτοβουλία του για Υποψηφιότητα στις ενδοκομματικές εκλογές με την Άμεση Δημοκρατία άρχισε με αρκετά αντίξοες συνθήκες, παρ' όλο που μια ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ υποστηρικτών του Φειδία υποστηρίζει την Νομιμοποίηση.

Στα σχόλια που καταγράφηκαν κατά την ζωντανή μετάδοση, εκτός από αστεία τύπου "Κανναβίωσης", γράφτηκαν και υπονοούμενα για παρανομίες, για αστυνομική δίωξη του Υποψηφίου, καθώς και για ΦΙΜΩΣΗ του. Πραγματικά, θαυμάζουμε το θάρρος του Βασίλη και την υπομονή του ενώπιον τέτοιων αυταρχισμών.

Το πιο δύσβατο σκέλος τώρα, ήδη από την αρχή της προεκλογικής εκστρατείας του Βασίλη, είναι η αμφίσημη, διφορούμενη, ίσως και αντιφατική στάση του Φειδία, ο οποίος από τη μια ενθαρρύνει το κόμμα της Άμεσης Δημοκρατίας να εμπλακεί σε την πολιτική διερεύνηση του αν θα αγκαλιάσει τον αγώνα για Νομιμοποίηση, από την άλλη μοιάζει να ενοχλείται ή να τον "πιάνει φαγούρα" όταν οι ακτιβιστές της Κάνναβης εκφράζονται ενώπιον του, δίπλα του, ή και υιοθετούν τις δικές του μεθόδους επικοινωνίας και ακτιβισμού. 

➡️ Ελπίζουμε πως οι Ασθενείς και Φίλοι της Κάνναβης θα δούν πως ίσως ανοίγονται κάποιες καλές προοπτικές με την υποψηφιότητα του Βασίλη Κωνσταντίνου• 
➡️ ελπίζουμε πως τα μέλη της Άμεσης Δημοκρατίας θα εκφράσουν δυναμικά την βούληση τους για Νομιμοποίηση• 
➡️ ελπίζουμε πως ο Φειδίας θά'βρει κάποια άνεση με το θέμα - ανησυχούμε, γιατί μέχρι τώρα φάνηκε πως ίσως ήθελε μόνο να αξιοποιήσει το θέμα Κάνναβης ψηφοθηρικά με "ζουμερές" ή προκλητικές δηλώσεις αλλά χωρίς να παράσχει αληθινή υποστήριξη ή καν ανοχή στον αγώνα για Νομιμοποίηση, που ειδικά για κάποιους ασθενείς, είναι θέμα ΖΩΗΣ ή ΘΑΝΑΤΟΥ: τώρα όμως θα φανούν καλύτερα τα πράγματα, και θα διαφανεί καλύτερα και η στάση του Φειδία [1].

🟢 Και κάτι τελευταίο:
🟢 Δεδομένου ότι η "σύνταξη και σύνθεση" (μοντάζ) του βίντεο είναι "κάπως ναρκοθετημένη" και αμφιλεγόμενη - θα προκύψουν, και σίγουρα παρερμηνείες από διάφορους - δηλώνω ότι Υπεύθυνος Κατά τον Νόμο για το βίντεο είμαι εγώ προσωπικά. Ούτε ο Βασίλης Κωνσταντίνου ούτε και ο Φειδίας έχουν οποιαδήποτε νομική ευθύνη για την σύνταξη και σύνθεση του βίντεο. 

🟢 Και πάλιν ευχαριστώ τον Βασίλη για το θάρρος του, και εύχομαι όλα καλά!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/10/blog-post.html

🟢 Φίλοι της Κάνναβης και οι Βουλευτικές Εκλογές 2026
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/11/2026.html

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 





Monday, 20 October 2025

🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία

 


του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

➡️ Αν δεν έχετε χρόνο ή αν δεν σας ενδιαφέρει η ευρύτερη και εις βάθος ενημέρωση, το παρασκήνιο, ή τα έγγραφα που παρατίθενται πιο κάτω, παρακαλώ προχωρήστε απευθείας στις Προτάσεις που υποβάλαμε στον Φειδία για την συγκρότηση της νέας Πολιτικής Οργάνωσης που ανήγγειλε με στόχο την Άμεση Δημοκρατία:

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf
🌷 Οι σκέψεις σας, διαφωνίες, ερωτήσεις, εισηγήσεις για βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτες 🙏🏻 - παρακαλούμε στείλτε τες σε ήμαιλ εδώ, 
petros@cyprus-org.net 


➡️ Πως βρεθήκαμε εδώ;

Υπό κανονικές συνθήκες θα κρατούσα μια αποχή από τις νέες πρωτοβουλίες του Φειδία και θα προσέφερα μόνο κριτική υποστήριξη - εξηγώ το γιατί πιο κάτω στο κείμενο. 

Αλλά στις συνεντεύξεις του προχθές στην τηλεόραση, καθώς και στην παρουσίαση του ψες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου ο Φειδίας έκαμε τουλάχιστον από δύο αναφορές στην ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ της Κάνναβης σε κάθε εμφάνιση. Και έτσι αισθάνομαι μια αίσθηση ευθύνης και καθήκοντος προς τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης να επιδιώξω μια κάποια πιο στενή ή λειτουργική σχέση, αν μπορώ, με στόχο ίσως να ωφεληθούν οι υπό δίωξην, οι ασθενείς, οι πάσχοντες και μη. 

Αν και το παρόν κείμενο μοιάζει να αναφέρεται μόνο σε μένα στο "πρώτο πρόσωπο", όλα όσα γράφω εδώ, οι αξιολογήσεις, οι προσπάθειες και οι κάποιες επαφές έγιναν και γίνονται σε συνεργασία με τους στενούς συνεργάτες και τους κυρίως συντελεστές του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης και του ευρύτερου μας κύκλου.

Οι αναφορές του Φειδία προέκυψαν στο πρόγραμμα Χριστιάνα του Μέγα: 

🌷 Φίλες και Φίλοι, αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας πολιτικής υπέρβασης...- Φίλοι της Κάνναβης / Friends of Cannabis 
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid02t5KUuNZ3NyqaFaGsydX5di3yWV1AVuevAvHqzErGUryYQ7VcbdQvchYP7WYc2LJ6l 

...καθώς και στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της πρωτοβουλίας του στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το Σάββατο:

🌷 Έλα να χτίσουμε την "Άμεση Δημοκρατία"
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=818239867241161



➡️ Οι αναφορές του Φειδία στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης προέκυψαν ως παραδείγματα "αμφιλεγόμενου" ή "ναρκοθετημένου" θέματος, χωρίς ο Φειδίας να δηλώσει ξεκάθαρη θέση. Αλλά οι συχνές του αναφορές στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης μας επιβάλλουν την διερεύνηση της θέσης του, και την επιδίωξη συνεργασίας μαζί του αν οι θέσεις είναι προς το όφελος της πονεμένης και καταδιωκόμενης κοινότητας μας.

Μια άλλη πρόσφατη δημόσια αναφορά του Φειδία στην Νομιμοποίηση προέκυψε φέτος τον Μάϊο: 

🟢 Η θέση του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης σχετικά με αυτή τη συγκεκριμένη δήλωση του ΕυρωΒουλευτή Fidias είναι η εξής:
🟢 1. ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ όλες τις δηλώσεις που στοχεύουν στο να βοηθήσουν την επίτευξη του στόχου μας για ΠΛΗΡΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του ιερού φυτού...
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid0HQKrquQKeoix13ERTP82LM3JaxjhF12G2JVjZBZmAytdpgAkGCfBvxvTvZpNdpwml 



➡️ Και ας μην φανταστεί κάποιος ότι "τώρα ξυπνήσαμε". Ήδη από την ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ της εκλογής του Φειδία στο ΕυρωΚοινοβούλιο (Ιούνιος του 2024) του γράψαμε ζητώντας επαφή, ανταλλαγή απόψεων, και διερεύνηση πιθανής συνεργασίας. Τα γράμματα είναι πιο κάτω.


➡️ Προσωπικά αισθάνομαι κάπως πικραμένος γιατί έχουν περάσει 16 μήνες μες τους οποίους και εγώ και οι συνεργάτες μας έχουμε κάμει πολλά διαβήματα και προσπάθειες επαφής είτε με τον ίδιο τον Φειδία είτε με τον στενό του κύκλο, μα "κάποιοι" ίσως, εκεί στον περίγυρο του αποφράσσουν τον δρόμο. Δεν ξέρουμε καν αν έχει ενημερωθεί ο Φειδίας ότι εδώ και τόσο καιρό προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. 

Και δεν υπάρχει καθόλου διαφάνεια για το πως κινούνται οι μηχανισμοί στον περίγυρο του ΕυρωΒουλευτή, ούτε ποιοί ακριβώς σαμποτάρουν τις επαφές μας μαζί του.

Αν έχετε κάποιο τρόπο απευθείας επαφής μαζί του, ή με άτομα του στενού του κύκλου που είναι έντιμα και ανοικτά στον διάλογο και πιθανή συνεργασία παρακαλώ ΠΟΛΥ βοηθήστε μας να ανοίξει ο δρόμος προς τον Φειδία. Πιστεύουμε ότι και ο ρόλος του ως ΕυρωΒουλευτή και η νέα του πρωτοβουλία για την Άμεση Δημοκρατία είναι γεμάτα με ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ πιθανότητες για το καλό του τόπου, για το καλό του λαού μας.



➡️ Υπάρχουν πολλά και διάφορα προβλήματα με την νέα πρωτοβουλία του Φειδία αλλά αυτό δεν είναι κακό: είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ να διαμορφωθεί μια συσπείρωση που θα συγκροτήσει μια νέου τύπου πολιτική οργάνωση που να μπορείν να έχεί πολιτική δραστηριότητα μες την κοινωνία αλλά ΚΑΙ συμμετοχή σε εκλογές.


➡️ Οι διάφορες αποτυχίες που είχαμε στην διαδικασία επαφών με τον Φειδία συμπεριέλαβε και μια πρόσκληση από μέρους κάποιου μες το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή (G.P. Head of Communications, Office of MEP Fidias Panayiotou) προς εμένα, για μια συνέντευξη σχετικά με το θέμα της Κάνναβης με την ιδέα να προβληθεί ως podcast όπως με όλους τους φιλοξενούμενους του Φειδία. 

Οι όροι όμως του διαλόγου και το πλαίσιο της προτεινόμενης συνέντευξης ήταν εντελώς διαφορετικά από τις άλλες όλες συνεντεύξεις που δημοσιοποιεί ο Φειδίας - και προκύπτουν εύλογα ερωτήματα: γιατί "ειδικοί όροι" μόνο σ' ένα άνθρωπο που αντιπροσωπεύει την κοινότητα των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης; Γιατί όχι κάτι απλό όπως όλες τις άλλες συνεντεύξεις; 

Η διερεύνηση αυτών των ερωτημάτων άφησε την πρόσκληση να αιωρείται στο κενό. Είμαι σίγουρος ότι για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο που του είχε δοθεί πρόσκληση από το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή δεν θα άφηναν την πρόσκληση να πέσει στο κενό. 


➡️ Η πρώτη μας επιστολή στον Φειδία

🔵 Συγχαρητήρια, και... συνάντηση;
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:19:22 +0300

Γειά σου Φειδία,

🔵 Θέλουμε να σου μεταφέρουμε τα συγχαρητήρια μας, και μια εισήγηση ή παράκληση - αν σε ελκύει η πρόταση μας - για μια συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγής απόψεων, και ψηλάφηση πιθανής συνεργασίας μαζί σου. 

🔵 Δεδομένου ότι η υποψηφιότητα και η επιτυχία σου ξεπήδησε από τον ΕΞΩ-ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ και ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ χώρο, στον οποίο δραστηριοποιούμαστε για πολλά χρόνια (αρκετές δεκαετίες), μας ενθουσιάζει η πιθανότητα συνεργασίας μαζί σου για να αναδειχθούν αρχές και αξίες που παραγνωρίζονται, κοινωνικοπολιτικές πρακτικές, έγνοιες, ανησυχίες, προβλήματα, ανάγκες, κλπ., πράγματα με τα οποία ασχολείται αυτός ο χώρος - όπου βρίσκεται και το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας.  

Μας εντυπωσιάζει η αυθεντικότητα και αμεσότητα σου: αυτά παρέχουν όχι μόνο "νέο αέρα" στην πολιτική ζωή, αλλά δείχνουν έντονα - σαν φωτεινό τόξο - προς τους τρόπους και το ύφος που πρέπει να κατέχει η πολιτική ζωή. Σε μεγάλη αντίθεση με τους κομματικούς πολιτικούς που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από την πόζα και τον ξύλινο λόγο!  

Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε "σε όλα" για να συνεργαστούμε. Η καλή σου διάθεση που χαρακτηρίζει εμφανώς το δημόσιο σου πρόσωπο είναι ΠΟΛΥ καλή αφετηρία για καλές εξηγήσεις, για καλές διευκρινήσεις και καλές συνεργασίες!  

🔵 Με διάφορους συνεργάτες και συναγωνιστές εμείς μετέχουμε ενεργά σε διάφορες συσπειρώσεις και είναι πολύ εύκολο νά'βρεις το αποτύπωμα μας παντού το στο διαδίκτυο. Οτιδήποτε ανακαλύψεις για μας, και που τυχόν σε ενδιαφέρει, θα μπορούσε να είναι και η αφετηρία για καλό διάλογο γνωριμίας και πιθανής συνεργασίας.  

Θα το εκτιμούσαμε πολύ αν μπορείς να κάμεις λίγο χρόνο για να συναντηθούμε.  

Αντιλαμβανόμαστε πως τώρα μες την τρέχουσα περίοδο, πιθανώς θα είσαι πολυάσχολος, θα έχεις πολλά να διαχειριστείς και να μάθεις, να μελετήσεις και να επεξεργαστείς, και ίσως και να σε πολιορκούν πολλοί και διάφοροι για να τους δώσεις χρόνο... εμείς δεν θέλουμε να ανταγωνιστούμε με κανένα. Αν και όταν είσαι έτοιμος και όταν θα έχεις διάθεση και κάποιο χρόνο ποιότητος να τον αξιοποιήσουμε μαζί, θα ήταν χαρά μας. 


Ευχαριστούμε!
Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας,

Ιδρυτικά Μέλη:
Ομάδα Σύνταξης, Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com

Φιλική Εταιρεία Κύπρου / Αρχές και Αξίες
https://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

🔵 Στοιχεία Επαφής:
Σόλων: 96-89-71-99, solon_antartis@yahoo.com
Πέτρος: petros@cyprus-org.net


➡️ Μια ερώτηση και μια απάντηση


Πριν τεθεί το θέμα της Κάνναβης, μου ζητήθηκε από τον G.P. το εξής:

"Ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να μιλώ με άτομα που κατέχουν κάποιο θέμα ή ασχολούνται και μπορούν να συνεισφέρουν ουσιαστικά σε μια συζήτηση. Όπως ξέρεις ο Φειδίας μιλά με όλους και για όλα!!

Δυσκολεύομαι να συγκεκριμενοποιήσω κάποιο θέμα μαζί σου και ήθελα να ρωτήσω ευθαίως με τί ασχολείσαι τώρα τελευταία; Συνεχίζεις με βιολογία, φαρμακευτική θεραπεία, παρακολουθείς εξελίξεις για την πανδημία;

Στο παρελθόν μίλησες και για άλλα θέματα με ενδιαφέρον τρόπο, ακόμα και με ιστορική αξία, κάτι που επίσης κινούν το ενδιαφέρον στο κοινό που παρακολουθεί τον Φειδία.

Θέλεις να μου γράψεις λίγο περιληπτικά για 2-3 θέματα που σε απασχολούν έντονα, ίσως από αυτά που έχει σχολιάσει ο Φειδίας ή κάτι καινούργιο;"

Η απάντηση μου:

Subject: επιστολή / Re: From the Office of MEP Fidias Panayiotou
Date: Fri, 16 May 2025 17:33:57 +0300
From: Petros Evdokas <petros@cyprus-org.net>
To: G.P. 

Καλησπέρα,

Θέλω να ξαναστείλω τις ευχαριστίες μου για το άνοιγμα της επαφής και διαλόγου.

Αν είναι εντάξει με σένα και την ομάδα σας το ότι γράφω "ολίγον τι παλαιομοδίτικα", θα συγκροτήσω την επιστολή μου σε δύο σκέλη, παράλληλα με το σχήμα του δικού σου γράμματος.

Α.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος των ερωτήσεων, γενικά η απάντηση είναι ναι, είμαι στην "πρώτη γραμμή" σε εργασίες, καθήκοντα, και κινηματικές δραστηριότητες που αφορούν βιολογία και φυσική θεραπευτική• το ευρύτερο θέμα της δημόσιας υγείας• καθώς και τα θέματα που αφορούν την Υγειονομική Δικτατορία που μας επεβλήθει με αφορμή τον κορωνοϊό.

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση για τις αναφορές μου σε ιστορικά θέματα, και ελπίζω πως το κοινό που παρακολουθεί και υποστηρίζει τον Φειδία θα συνεχίσει να "επιμορφώνεται" με αυτόν τον τρόπο: ο Φειδίας έχει αγγίξει μια φλέβα - ας την πούμε έτσι - μέσω της οποίας πολλοί άνθρωποι, κυρίως νέοι που είχαν αποξενωθεί σχεδόν ολοκληρωτικά για όλη τους τη ζωή από τα πολιτικά, τα κοινωνικά, και τα ιστορικά μας θέματα, ακόμη και από την Παιδεία, βρίσκουν ενημέρωση, πληροφόρηση, ακόμη και πολλαπλές απόψεις στο υλικό που δημιουργεί ο Φειδίας, οι οποίες βοηθούν τον κόσμο να σμιλέψει την δική του τοποθέτηση για τα πράματα.

Β.
Για το δεύτερο σκέλος...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ότι χρησιμοποίησες την μαγική λέξη "συνεργασία"! Η φράση σου που αναφέρεται στο κατά πόσον η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να "να εξελιχθεί και σε κάποια συνεργασία", είναι το πιο ωραίο μέρος του γράμματος.

Εκλαμβάνω την διευρεύνηση θεματολογίας από μέρους σου σαν πρόσκληση να προτείνω πιθανές αφετηρίες για την ανταλλαγή μας. Προς τούτο: αισθάνομαι πως το ορθό θα ήταν να προτείνω να θέσουμε ως αφετηρία την επιστολή που σας είχαμε στείλει πέρσι (αντίγραφο πιο κάτω) ζητώντας ακριβώς αυτό: συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας.

Είχα στείλει αυτή την επιστολή τρεις φορές, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη στα αρχεία σας.

Την είχα στείλει εκ μέρους των διαφόρων συνεργατών, φίλων, συναγωνιστών και συντρόφων μας με τους οποίους διατηρούμε κοινές συσπειρώσεις και συνεργασίες γύρω από διάφορα κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Κάποιες από τις συσπειρώσεις μας υφίστανται για αρκετές δεκαετίες.

Ας προσθέσω λοιπόν στα θέματα που ανέφερες πιο πάνω και κάποια επιπρόσθετα• γνωρίζω πως ο Φειδίας έχει ήδη τοποθετηθεί με τρόπους παράλληλους ή και σύμφωνους με τις θέσεις μας σε κάποια από αυτά. Είμαστε λοιπόν ενεργοί και στα εξής μέτωπα:
ο- Απελευθέρωση της Κύπρου από την κατοχή,
ο- Συνεργασία με αντιστασιακούς Τουρκοκύπριους σε κοινούς αγώνες μαζί τους,
ο- Νομιμοποίηση της Κάνναβης, και υποστήριξη των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης,
ο- Προσπάθειες για να κτιστούν πάλιν καλές σχέσεις της Κύπρου με Ρωσσία και Κίνα (σε όλα τα επίπεδα: λαών, χωρών, θεσμών, και Κρατών),
ο- Συνεργασία με το Κουρδικό επαναστατικό κίνημα,
ο- Συνεργασία με το αντιστασιακό /επαναστατικό κίνημα σε χώρες της Δύσης όπως ΗΠΑ, ΗΒ, ΕΕ, κοκ.
ο- Αλληλεγγύη με τον λαό της Παλαιστίνης,
ο- Διασφάλιση της Διαφάνειας στην πολιτική ζωή ως απαραίτητο στοιχείο της Δημοκρατίας, ισάξιο με την Δικαιοσύνη, Ισότητα, και τα θεμελιώδη Συνταγματικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα,
καθώς και...
ο- άλλα πολλά, που κατά καιρούς έρχονται και παρέρχονται.
(Τα πιο πάνω δεν είναι σε σειρά προτεραιότητας, αλλά αποτελούν νοηματικές ενότητες και συνειρμούς.)

Αν κάποια από αυτά μπορούν να αποτελέσουν πιθανούς άξονες για ανταλλαγή απόψεων και πιθανή συνεργασία ανάμεσα μας, πιστεύω πως όχι μόνο ο τόπος μας αλλά και η ευρύτερη πολιτικο-στρατιωτική περιφέρεια (ΕΕ, Μεσόγειος, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή) θα έχουν πολλά να οφεληθούν.

Αν τυχόν θα δεί και ο Φειδίας αυτό το γράμμα, ή και άλλα μέλη της ομάδας σας, παρακαλώ (και ενθαρρύνω!) ψάξετε για μας στο διαδίκτυο ή και σε άλλες πηγές. Θα βρείτε μπόλικα και "ζουμερά": η διαχρονικότητα των δραστηριοτήτων και θέσεων μας πιστεύω θα σας δώσει πολύ υλικό με βάση το οποίο να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναγνωστική υπομονή!
Πέτρος


➡️ Τι ακολούθησε...

Από πλευράς μας ζητήσαμε να επανεξετάσουν την πρόταση μας για συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. 

Από πλευράς του Γραφείου του ΕυρωΒουλευτή, φέτος τον Ιούνιο μας ανακοινώθηκε πως "κάποιο άλλο άτομο" θα αναλάβει την διεκπεραίωση του διαλόγου, και... ακόμη περιμένουμε.


➡️ Τι ζητούμε

Ζητούμε είτε ο ίδιος ο Φειδίας, είτε κάποιο τρίτο άτομο της εμπιστοσύνης του, να συναντηθεί μαζί μας σε συνάντηση γνωριμίας, για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. Αν θα είναι τρίτο άτομο, θα θέλαμε κάποια διαβεβαίωση ότι θα ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ο Φειδίας - μέχρι στιγμής οι διαβεβαιώσεις που λάβαμε... "δεν".


➡️ Τρέφω θετικές ελπίδες για πιθανή συνεργασία - ή έστω και απλή συνεννόηση - με τον Φειδία για τα θέματα μας. 

Τόσο και με την ιδιότητα του ΕυρωΒουλευτής, όσο και μέσω της νέας του πρωτοβουλίας για μια νέα πολιτική οργάνωση, στην παρούσα καμπή ο Φειδίας κατέχει την δυνατότητα να παράσχει κάποιο όφελος, έστω μικρό ή και μεγάλο, για τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης, και για την ευρύτερη μας καταδιωκόμενη κοινότητα. 

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Ιδρυτικό Μέλος:
Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Thursday, 11 January 2024

🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες

 


Η δύσκολη σχέση μεταξύ Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από τη μιά, και από την άλλη αυτών που εμπορεύονται την Κάνναβη είναι ναρκοθετημένη με χίλιους τρόπους.

Αφ' ενός θέλουμε το εμπόριο Κάνναβης να γίνει νόμιμο, και να υπόκειται ελέγχους ποιότητας, νομική ρύθμιση, και φορολόγηση. Αφ' ετέρου - και πιο έντονα! - θέλουμε το δικαίωμα να καλλιεργούμε την Κάνναβη με δικά μας μέσα έτσι ώστε να μην είμαστε απόλυτα αλυσοδεμένοι στην τυραννία του εμπορίου.

Όπως ακριβώς γίνεται με τις ντομάτες. Υφίσταται ένα εκτενές εμπόριο ντομάτων που καλλιεργούνται εγχώρια καθώς και που εισάγονται από το εξωτερικό για την αγορά, αλλά υφίσταται και το δικαίωμα σε όποιο άτομο θέλει να καλλιεργήσει ντομάτες στο σπίτι, στην αυλή ή στο χωράφι του. Οι δύο μορφές παραγωγής και διανομής συνυπάρχουν χωρίς πρόβλημα. Αλληλοσυμπληρώνονται.

Δεδομένης της εξωφρενικής, ανόμης και αντισυνταγματικής απαγόρευσης και διαχρονικής δίωξης των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, οι πλείστοι αναγκάζονται να προμηθεύονται από την Μαύρη Αγορά σε αφάνταστα καυτερές τιμές, και να εξαρτώνται από την καταδιωκόμενη αγορά - η οποία ως γνωστόν βρίσκεται διαρκώς υπό την ηγεμονία μιας συμμαχίας μεταξύ της Μαφίας και της διεφθαρμένης πτέρυγας της Αστυνομίας. Με επίκεντρο την Υπηρεσία Καταπολέμησης Ναρκωτικών (ΥΚΑΝ) και κάποια από τα ηγετικά - και ανερχόμενα - της στελέχη.

Η συνεργασία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών συχνά αξιοποιεί το κόλπο της στημένης επιδρομής και σύλληψης "κατόπιν πληροφοριών" ενάντια σε μικρο-εμπόρους ή μικρο-μεταφορείς που δεν συνεργάζονται αρκετά μαζί τους. Έτσι οι Μαφιόζοι ξεφορτώνονται τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας τον έλεγχο της αγοράς και το μονοπώλιο, και οι συγκεκριμένοι Αστυνομικοί ανέρχονται με επιταχυμένη καριέρα, αμοιβόμενοι για την "καταπολέμηση του εγκλήματος".

Βέβαια, για ποιό "έγκλημα" μιλούμε; Μιλούμε για μια πράξη και συναλλαγή που ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, γιατί η Κάνναβις είναι αβλαβής και ασφαλής ουσία με επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία χρήσης περισσότερο από 6,000 χρόνια στα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέθανε ή αρρώστησε κάποιος από την χρήση της. Υπάρχει ένα προϊόν, και υπάρχουν άτομα που το θέλουν - αυτή η συναλλαγή δεν προκαλεί ζημιά ή βλάβη σε κανένα. Αντίθετα με το εμπόριο αλκοόλ και ταμπάκο που ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ τους πελάτες και χρήστες, το εμπόριο της Κάνναβης είναι επικίνδυνο μόνο και μόνο διότι καταδιώκεται.

Δεν θέλουμε να υποστηρίζουμε το εμπόριο Κάνναβης, αλλά οι άνομες διωκτικές αρχές - και οι άλλοι θεσμοί Εκτελεστικής, Δικαστικής, και Νομοθετικής εξουσίας, όλοι μαζί - μας ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να προμηθευόμαστε από τους εμπόρους: με αποτέλεσμα ένα απλό φυτό που βλαστά και θεριεύει από μόνο του όπως η μολόχα και τσουκνίδα χωρίς να απαιτεί φροντίδα ή κόπο, πουλιέται σήμερα σε τιμές που συγκρίνονται με την τιμή του Χρυσού.

Σήμερα στην Κύπρο, με τα λεφτά που θα δώσεις για ένα γραμμάριο Χρυσάφι μπορείς να αγοράσεις δύο γραμμάρια Κάνναβη [1]  - Δείτε "Σημειώσεις, Παραπομπές" στο τέλος.

Κατά την χρήση του, ο Χρυσός ΔΕΝ παθαίνει τίποτα (ούτε καίγεται, ούτε οξειδώνεται, δεν σκουριάζει, δεν χαλά, δεν χάνεται ό,τι και να υποστεί, ακόμη και αν λιωθεί και μπεί σε κράμα μετάλλων), ενώ η Κάνναβις χάνεται αμέσως σε καπνό ή σε βιολογικές εκκρίσεις στα κόπρανα και ούρα, σάλιο και ιδρώτα.

Η καταπίεση και εκμετάλλευση της κοινότητας των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από την συμμαχία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών, ακόμα και όταν δεν μας στοχεύει με συλλήψεις και δίκες, ανοίγει μια τεράστια τρύπα στις τσέπες μας. Οι μαυραγορίτικες τιμές που χρεώνουν οι έμποροι δημιουργούν ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ σε βάρος μας που συντηρούνται και συσσωρεύονται - αυτά τα υπερκέρδη οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στην διαχρονική καταδίωξη.

Μόλις σταματήσουν οι διώξεις, η τιμή της Κάνναβης στο εμπόριο θα πέσει σε τουλάχιστον το ένα δέκατο της σημερινής τιμής (αυτό απεδείχθει σε πολλές χώρες όπου επήλθε νομιμοποίηση του εμπορίου). Και η καλλιέργεια στο σπίτι, φυσικά, θα μας παρέχει δωρεάν Κάνναβη.

Αλλά ενόσω υφίσταται δίωξη, ενόσω υφίστανται Μαφιόζοι και διεφθαρμένοι Αστυνομικοί και ενόσω υφίστανται έμποροι που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ σε αυτούς και τους έχουμε ανάγκη, απευθυνόμαστε στους τελευταίους με αγωνία: σας παρακαλούμε να αρχίσετε άμεσα να φοράτε μάσκες και γάντια όταν εργάζεστε στην συσκευασία και προετοιμασία πακέτων για διανομή!

Όπως θα δείτε πιο κάτω, δεν είναι μόνο τα δακτυλικά αποτυπώματα πλέον, αλλά και το γενετικό υλικό συμπεριλαμβάνεται στά όπλα που επιστρατεύει το άνομο σύστημα καταπίεσης. Ακόμη και ένα φτάρνισμα, μια σταγόνα μύξας, ιδρώτα, ή αίματος, μια τρίχα, ή και λέπια από πιτυρίδα ή από κακκάτι πληγής (κοκκιώδης ιστός), όλα περιέχουν γενετικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας. Ειδικά μετά την Δικαστική απόφαση που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω.

Να είστε σίγουροι πως οι ανταγωνιστές σας ήδη χρησιμοποιούν μεθόδους προστασίας - ξεκινήστε και εσείς άμεσα.

Ευτυχώς η κοινωνική τρέλα που μας επεβλήθηκε κατά την διάρκεια της κορωνοκρίσης έχει ομαλοποιήσει την αγορά και χρήση σε μάσκες, γάντια, και άλλο προστατευτικό υλικό. Μαζί με τα γάντια και τις μάσκες, φορέστε και δίκτυα για τα μαλλιά όπως φορούν οι σεφ στις κουζίνες, φορέστε χιτώνα εργασίας (smock) ή ποδιά εργαστηρίου. Αρχίστε ΤΩΡΑ!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

■ Ξανά στο εδώλιο αθωωθείς για ναρκωτικά
https://www.philenews.com/kipros/astinomika/article/1426290/xana-sto-edolio-athoothis-gia-narkotika/

11 Ιανουαρίου 2024

Κατηγορούμενος που αθωώθηκε για υπόθεση κατοχής και κατοχής με σκοπό την προμήθεια κάνναβης που εντοπίστηκε το 2016 και εκδικάστηκε το 2021, θα ξανακάτσει στο εδώλιο το 2024.

Το Εφετείο με μια πολυσέλιδη απόφασή του ακύρωσε την αθωωτική απόφαση με αρνητικά σχόλια για το πρωτόδικο δικαστήριο κάνοντας λόγο για ολίσθημα κατά την κρίση του. Η υπόθεση ήρθε στο φως στις 8/12/2016 όταν η ΥΚΑΝ είχε διενεργήσει έρευνα σε αγροικία στο Φρέναρος. Εντόπισε κάνναβη βάρους 96,41 γραμμαρίων καθώς και δύο πρόσωπα. Ο ένας είχε παραδεχθεί και καταδικάστηκε ενώ το δεύτερο πρόσωπο αρνήθηκε ανάμιξη και διενεργήθηκε ακρόαση όπου και αθωώθηκε.

Με έφεσή του ο Γενικός Εισαγγελέας υποστήριξε ότι εσφαλμένα το δικαστήριο τον αθώωσε, αφού είχε εντοπιστεί γενετικό του υλικό σε αρκετές συσκευασίες κάνναβης και σε τσάντα στην οποία είχαν τοποθετηθεί.

Το Εφετείο έκρινε ότι ο εντοπισμός γενετικού υλικού σε τόσες συσκευασίες κάνναβης, καθώς και στην τσάντα, ήταν επιπρόσθετα στοιχεία περιστατικής μαρτυρίας, τα οποία καθιστούσαν ακλόνητο το συμπέρασμα ότι ο εφεσίβλητος εμπλέκετο στην κατοχή των συσκευασιών κάνναβης. «Όλα τα σενάρια που είχαν προβληθεί, ήτοι του φταρνίσματος, της χειραψίας και του αθώου προγενέστερου αγγίγματος σε σακούλι εντός του αυτοκινήτου δεν ήταν καν προς συζήτηση αφού δεν αναδύετο κάτι σχετικό από την ολότητα της μαρτυρίας», αναφέρεται στην απόφαση.

Το Εφετείο διαφώνησε επίσης με την πρωτόδικη κατάληξη ότι ο εφεσίβλητος άγγιξε τα ναρκωτικά «ανεπίγνωστα ως προς τη μελλοντική τους χρήση από άλλο πρόσωπο». Το μοναδικό ασφαλές και εύλογο συμπέρασμα ήταν πως είχε πλήρη γνώση και για το είδος αλλά και για τον σκοπό τον οποίο προορίζοντο. Η υπάρχουσα περιστατική μαρτυρία, τονίζεται, δεν συμβιβάζεται με οποιαδήποτε άλλη λογική ερμηνεία ή συμπέρασμα.

Ούτε βέβαια συμφωνούμε με το επιχείρημα ότι πρόκειται για περίπτωση στην οποία ο κατηγορούμενος είχε απλή γνώση ως προς την κατοχή υπό άλλου προσώπου. Το γενετικό υλικό κατεδείκνυε εμπλοκή στην ίδια τη διαδικασία συσκευασίας των ναρκωτικών, ήτοι στην προετοιμασία τους για προμήθεια σε τρίτους, η κοινή άφιξη και ενασχόληση με αυτά επιβεβαίωνε τη συνεργασία των δύο και η διαφυγή του εφεσίβλητου με την προσπάθεια απόκρυψής του σφράγιζε το συμπέρασμα ότι μετείχε στην κατοχή της επίδικης ποσότητας.

Στη βάση όλων των πιο πάνω η πρωτόδικη απόφαση παραμερίζεται και αντικαθίσταται με απόφαση καταδικαστική, κρίνοντας τον Εφεσίβλητο ένοχο και στις δυο κατηγορίες, κατέληξε το Εφετείο.

Σημειώνεται ότι το Δικαστήριο τόνισε τέλος πως δόθηκε λανθασμένη ερμηνεία στην απάντηση του κατηγορούμενου όταν πιάστηκε από την ΥΚΑΝ ότι «ήρτα να δω τον φίλο μου», γεγονός που όπως αναφέρεται, συνιστά εσφαλμένη εφαρμογή των σχετικών νομολογιακών αρχών και σε όποιο βαθμό επηρέασε την κρίση του Δικαστηρίου κακώς έγινε δεκτή η δήλωση ως αποδεικνύουσα και το περιεχόμενό της, κάνοντας μάλιστα λόγο περί ολισθήματος.

Σημειώσεις, Παραπομπές

[1].
■ BullionByPost - Gold Bars, Silver Bars and Platinum Bars delivered direct from LBMA approved suppliers
https://www.bullionbypost.eu/gold-price/gold-price-per-gram



Αναδημοσίευση από:
🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2024/01/blog-post.html








Sunday, 4 October 2020

🟪 Για όσους ανησυχούν για την "ψεκασμένη" ή νοθευμένη Κάνναβη


Η πραγματικότητα είναι πως ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ προκύπτει αυτό το φαινόμενο. Η κοινότητα Φίλων της Κάνναβης και ασθενών είναι πάρα πολύ ευάλωτη σε φήμες και παραπληροφόρηση λόγω της παρανομίας και της διαχρονικής εκστρατείας δαιμονοποίησης από τα καθεστώτα, καθώς και τη ΦΙΜΩΣΗ των αντιφρονούντων, δηλαδή την στέρηση έγκυρης ενημέρωσης του πληθυσμού. Έτσι οι φήμες για "ψεκασμένη" ή νοθευμένη Κάνναβη έχουν μετατραπεί σε όπλο εναντίον μας, που αξιοποιείται και αυτό για την κατατρομοκράτηση του πληθυσμού. Σε κάποιους κύκλους αυτές οι φήμες έχουν φτάσει τα όρια της υστερίας.

Όσοι θυμούνται την αρχή αυτής της μορφής του Ψυχολογικού Πολέμου ενάντια στους Φίλους της Κάνναβης, την αποδίδουν στην προσπάθεια του φασίστα Προέδρου των ΗΠΑ, Ρ.Νίξον, να διεξάγει Χημικό Πόλεμο ενάντια στην κοινότητα μας μέσω χημικού βομβαρδισμού - "ψεκάσματος" - της Κάνναβης από τον στρατό του Μεξικού. Ο ψεκασμός σταμάτησε... αλλά ο ΦΟΒΟΣ για την "ψεκασμένη" Κάνναβη παρέμεινε ενεργός και μας κατατρέχει από τότε:

POISONOUS FALLOUT FROM THE WAR ON MARIJUANA
By Jesse Kornbluth, Nov. 19, 1978
https://www.nytimes.com/1978/11/19/archives/poisonous-fallout-from-the-war-on-marijuana-paraquat.html

Στη σημερινή εποχή τα περιστατικά ψεκάσματος και νόθευσης υπάρχουν αλλά είναι πολύ σπάνια σε σύγκριση με την φημολογία και τον φόβο του κόσμου μας, που είναι σχεδόν πεπεισμένος πως σχεδόν "κάθε παρτίδα Κάνναβης είναι ψεκασμένη".

Ο πανικός και ο υποσυνείδητος φόβος που προκαλεί η πεποίθηση σε αυτή την προπαγάνδα του αντιπάλου μας, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ πως οι πλείστοι που χρησιμοποιούν την Κάνναβη υποφέρουν από κρίσεις πανικού ή παράνοιας (που συνδέονται με τα βαθύτερα άλυτα ψυχικά προβλήματα εκάστου ατόμου) και τα οποία φαινόμενα μεγεθύνονται από την Ψυχοδηλωτική επίδραση του φυτού, γεγονός που παρερμηνεύεται ως "επιβεβαίωση" πως τάχα η Κάνναβις "είναι ψεκασμένη".

Ναι, υπάρχουν κάποια σπάνια περιστατικά νόθευσης. Αν όμως ΔΕΝ έχετε στοιχεία και αποδείξεις για αυτό, καλύτερα να μην τρομάζετε τους γύρω σας με την άγνοια, την ημιμάθεια, και τις αναπόδεικτες φήμες. Το "κάπνισα και φοβήθηκα" δεν είναι τεκμήριο ψεκάσματος - είναι τεκμήριο ότι χρειάζεστε βοήθεια να μάθετε την Ορθή Χρήση της Κάνναβης. Αν θέλετε να μελετήσετε καλύτερα για ποιές ακριβώς ουσίες χρησιμοποιούνται στις σπάνιες αυτές περιπτώσεις, μελετήστε τα πιο κάτω. Παρέχουν τεκμηριωμένη γνώση, και σε μερικές περιπτώσεις τρόπους ανίχνευσης για κάποιες περιπτώσεις νοθείας.
🟪 Contaminated Cannabis and How To Detect it
https://www.royalqueenseeds.com/blog-contaminated-cannabis-and-how-to-detect-it-n989
Και εδώ:
🟪 Cannabis Contaminants & How to Tell If Cannabis Is Laced
https://sensiseeds.com/en/blog/cannabis-contaminants-how-to-tell-if-cannabis-is-laced/

🟪 Από την αλληλογραφία μου

Η απάντηση μου σε μια μητέρα που ανησυχούσε πάρα πολύ για την "ψεκασμένη" Κάνναβη που καπνίζει ο γιός της. Έχω στείλει αυτό το γράμμα σε πολλούς γονείς που ανησυχούν και επικοινωνούν μαζί μου. Τουλάχιστον αυτοί οι νούσιμοι γονείς αποδέχονται μεν το ότι τα παιδιά τους χρησιμοποιούν την Κάνναβη, αλλά έχουν τεράστιες ανησυχίες για το αν το προϊόν που παίρνουν είναι νοθευμένο ή ψεκασμένο με χημικά δηλητήρια. Αναγνωρίζουν ότι οι πιθανοί κίνδυνοι ΔΕΝ είναι από την Κάνναβη αλλά από άλλες ουσίες που κάποτε βρίσκονται μες το φυτό λόγω νοθείας.

Η λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα είναι η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ και η επίβλεψη της παραγωγής-διανομής από λειτουργούς υγείας. Επιπλέον, τα γεγονότα υπογραμμίζουν την ανάγκη Νομιμοποίησης της καλλιέργειας από όποιον θέλει να την καλλιεργήσει, καθώς και την ανάγκη για ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ προϊόντα Κάνναβης και υγειονομικούς ελέγχους των όσων προϊόντων θα διατίθενται στο ανοικτό εμπόριο.

-------- Forwarded Message --------
Subject: Για τη νοθευμένη Κάνναβη / Contaminated Cannabis
Date: Thu, 17 Mar 2016
From: Petros Evdokas <petros@cyprus-org.net>
To: ΕM <em.........@hotmail.com>

Γειά σου,

Θα ήθελα και πάλιν να σε υπενθυμίσω ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το παρουσιάζουν οι διάφοροι, και ότι στην Κύπρο σπανίως προκύπτει νοθευμένη Κάνναβις. Τα πλείστα που ακούμε είναι απλώς οι φόβοι μιας καταδιωκόμενης κοινότητας που πολλαπλασιάζονται από την παρανομία. Ακόμα και αν είναι νοθευμένη η Κάνναβις, σπανίως προκύπτει να έχει ψεκαστεί με δηλητήρια ή ναρκωτικά.

Κάποιες από τις ουσίες που χρησιμοποιούνται, παρουσιάζονται σε αυτή την σελίδα:
KNOW WHAT YOU'RE SMOKING?
What is Gritweed ?
https://web.archive.org/web/20160412101008/http://www.gritweed.co.uk/gritweed.htm

Διακρίνουν τέσσερεις μορφές:

  - Large Glass Particle Contamination
https://web.archive.org/web/20160319010652/http://www.gritweed.co.uk/grit_1.htm

  - Industrial Etchant Spray Contamination
https://web.archive.org/web/20160319010652/http://www.gritweed.co.uk/grit_1.htm

  - Sugar or Sand Contamination
https://web.archive.org/web/20160319010707/http://www.gritweed.co.uk/grit_3.htm

  - Micro Contaminants (stealth grit)
https://web.archive.org/web/20160319010712/http://www.gritweed.co.uk/grit_4.htm

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα για περαιτέρω μελέτη, μπορείς να δεις τού'ν την ιστοσελίδα. Η πρώτη σελίδα απλώς καλύπτει τις ίδιες ουσίες όπως και η πιο πάνω, αλλά οι επόμενες καλύπτουν άλλες πτυχές νόθευσης. Θα δείς ότι παρ' όλον που όλοι συμφωνούμε πως αυτές οι πρακτικές είναι απαράδεκτες, δεν υπάρχει λόγος για πολύ μεγάλη ανησυχία.

Sprayed Cannabis 101
https://web.archive.org/web/20141005185755/http://www.sickchirpse.com/sprayed-cannabis-101

https://web.archive.org/web/20141005193451/http://www.sickchirpse.com/sprayed-cannabis-101/2

https://web.archive.org/web/20141005185811/http://www.sickchirpse.com/sprayed-cannabis-101/3/

https://web.archive.org/web/20141005193456/http://www.sickchirpse.com/sprayed-cannabis-101/4

Η σελίς 5 του κειμένου έχει χαθεί.


Οι νοθίες της Μαφίας είναι ένας επιπρόσθετος λόγος να νομιμοποιηθεί η Κάνναβις ώστε να μπορεί και το κράτος να ελέγχει την ποιότητα, και οι ίδιοι οι καταναλωτές να την ελέγχουν με τα δικά τους μέσα, νόμιμα.

Ευχαριστώ,
Πέτρος Ευδόκας
__________

🟪 Η Ορθή Χρήση της Κάνναβης || Mικρό εγχειρίδιο
https://cannabisnews.gr/petros-evdokas-i-orthi-chrisi-tis-kannavis-mikro-egcheiridio

Photo: many thanks to Jan Amiss 
https://pixabay.com/users/amissphotos-472829 


 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 30 May 2020

Συνεχίζουμε να θεραπευόμαστε παράνομα


 
https://youtu.be/k7IqWe6_jls

♦ Τι άλλαξε από τον Νοέμβριο; Τίποτα!
♦ Οι ασθενείς μας συνεχίζουν να θεραπεύονται παράνομα
♦ Η Κυβέρνηση αρνείται να βάλει σε εφαρμογή τον νόμο που ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ την Ιατρική χρήση Κάνναβης
♦ Τηλεφωνείστε να ενημερωθείτε για το βρίσκεται η διαδικασία, εδώ: 22-605-303

Πέρασαν έξι μήνες από την πιο πρόσφατη υστερία των ΜΜΕ που πυροδοτήθηκε από προσεκτικές "διαρροές" που έγιναν από γνωστό-άγνωστο "παράγοντα" του Υπ. Υγείας πως τάχα αναμένεται από λεπτό σε λεπτό πως η Κυβέρνηση θα δώσει άδειες σε εταιρείες για την καλλιέργεια Κάνναβης για την παρασκευασία φαρμάκων, καθώς και για εισαγωγές και εξαγωγές φαρμάκων Κάνναβης από και προς Κύπρο.

ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ασθενής δεν έχει λάβει ακόμη κανναβινοειδή φάρμακα με βάση τον νέο νόμο του Μαρτίου 2019 που υποτίθεται θα κάλυπτε όλες τις ανάγκες των ασθενών μας [1]. Δύο Υπουργοί Υγείας έχουν ήδη υποσχεθεί πως η φαρμακευτική Κάνναβις "θα διατίθεται δωρεάν" στους ασθενείς μας. Αλλά μέχρι τώρα οι υποσχέσεις τους ισούνται μ' ένα χεστιντίν ποκλαντίν: "ας φακκούν οι ασθενείς".

Η απάνθρωπη στάση του Κράτους δεν εξαντλείται στους ασθενείς: ούτε καν στις εταιρείες που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για αδειοδότηση αυτής της δραστηριότητας, και που έχουν βάλει κατά μέρος εκατομμύρια ευρώ για τις απαιτούμενες επενδύσεις δεν έχει επιτραπεί να υποβάλουν αιτήσεις. Βέβαια με την συνεχιζόμενη παράνομη παρεμπόδιση ΕΝΝΟΜΗΣ καλλιέργειας και θεραπείας που διενεργείται από άθλιους και διεφθαρμένους αξιωματούχους και λειτουργούς του Κράτους σε παρασκηνιακή συνεργασία με κομματικούς και με "δικούς τους" κεφαλαιοκράτες, πάλιν οι ασθενείς είναι που υποφέρουν και εξαναγκάζονται στο να επιζητούν τις θεραπείες τους παράνομα. Ή και να στερούνται εντελώς τις θεραπείες τους.

Τα είπαμε στα κεντρικά δελτία ειδήσεων από την τηλεόραση τον Νοέμβριο• σύντομα, περιληπτικά και πεντακάθαρα, "κουκκιά καθαρισμένα". Μπορείτε να τα δείτε στα δύο ολιγόλεπτα βίντεο πιο κάτω. Όπου ως γνωστόν - στη χώρα της καθεστωτικής Τηλεόρασης - μόλις γίνεται αναφορά στα δικτατορικά και απάνθρωπα στοιχεία που περιέχει ο νόμος που καταρρακώνει τα ανθρώπινα δικαιώματα των ασθενών... "πάμε σε άλλο θέμα".

■ Η σημασία της ιατρικής κάνναβης σε ασθενείς
Μέρος Α:
https://youtu.be/k7IqWe6_jls

Μέρος Β:
https://youtu.be/SF1Ci3eS0io

Αν προτιμάτε να δείτε ολόκληρο το δελτίο, είναι εδώ:
■ ALPHA ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - 8 Νοεμβ. 2019https://alphacyprus.com.cy/shows/informative/alphaenimerosi/webtv/081119

https://www.youtube.com/watch?v=ig9sJGFKdkY&list=PLfaoYVfaae3I4E5gTmC7sVuwlf6SAN7Ca&index=2&t=0sΘά 'ρθει άσπρη μέρα και για μάς...

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σημειώσεις ~ Παραπομπές


[1].
Οι περί Ναρκωτικών Φαρμάκων και Ψυχοτρόπων Ουσιών (Φαρμακευτική Κάνναβη) Κανονισμοί του 2019http://www.cylaw.org/KDP/data/2019_1_73.pdf

■ Η Φροντίδα των Ασθενών και το Σωματείο μας
http://friendsofcannabis.blogspot.com/2019/01/blog-post_25.html

■ Προς Αξιότιμο Υπουργό Υγείας, Αξιότιμα Μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας
Οι άμεσες ανάγκες των ασθενών και η Ιατρική Κάνναβις

http://cyprus-org.net/Epistoli.Somateiou.Ypourgon.Ygeias.kon.Ioannou.pdf

■ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ~ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ■
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2019/01/blog-post.html

■ Άσπρη μέρα και για μάς, Aγνή Mπάλτσα [Agni Baltsa]
https://www.youtube.com/watch?v=ig9sJGFKdkY&list=PLfaoYVfaae3I4E5gTmC7sVuwlf6SAN7Ca&index=2&t=0s

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 9 February 2020

Η Κάνναβις στην Εκπομπή "ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ"



http://www.omegatv.com.cy/cgibin/hweb?-A=159904&-V=megatvvodvideos

♦ H εκπομπή αναδεικνύει και τεκμηριώνει τα παράνομα και τεχνητά εμπόδια με τα οποία οι εξουσιαστές παρεμποδίζουν τους ασθενείς μας από το να έχουν νόμιμη, ασφαλή, απρόσκοπτη και δωρεάν πρόσβαση σε φάρμακα Κάνναβης. Επίσης, το πως οι ίδιοι άρχοντες ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ολοσχερώς την ΝΟΜΙΜΗ παραγωγή Βιομηχανικής (Κλωστικής) Κάνναβης, πριν καν αυτή βάλει ρίζες στο χώμα και στην οικονομία εγχώριας παραγωγής.

♦ Παρουσιάζει και τεκμηριώνει το πως κάποια από τα εμπόδια ΜΟΙΑΖΟΥΝ να είναι "νόμιμα" αλλά στην ουσία αποτελούν έντεχνη και επιτήδεια παραβίαση των νόμων και του Συντάγματος τόσον της Κύπρου όσον και της ΕΕ - από το ίδιο το Κράτος!

♦ Στην εκπομπή εμφανίζονται διάφοροι γνωστοί ψεύτες, προπαγανδιστές και δηλωμένοι ΕΧΘΡΟΙ της κοινότητας ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, οι οποίοι με διάφορα τεχνάσματα και υπεκφυγές, καθώς και με υποκριτικές δηλώσεις προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Μεταξύ άλλων εμφανίζεται και ο Πρόεδρος του Παγκ. Ιατρικού Συλλόγου κος Πέτρος Παπαγαθαγγέλου που ομιλεί ωσάν να ήδη τάχα συνταγογραφείται και διανέμεται η Κάνναβις στους ασθενείς μας, και μάλιστα με συμβουλές, με βοήθεια και υποστήριξη από τους γιατρούς! Ομιλώντας αργότερα στο βίντεο, αναφερόμενος πολλές φορές σε "επιστημονικότητα", στην "ιατρική βιβλιογραφία" και με επίκληση στην "επιστήμη", παραδέχεται ότι οι γιατροί του Συλλόγου ακόμη δεν έχουν ιδέα ποιά είναι τα θεραπευτικά πρωτόκολλα, δεν ξέρουν πως να παρέχουν τα φάρμακα σε θεραπευτικό πλαίσιο, δεν ξέρουν πως να διαχειριστούν τα φάρμακα Κάνναβης σε ταυτόχρονη χρήση με άλλα φάρμακα ώστε να αποφεύγονται οι αρνητικές αλληλεπιδράσεις, και ότι όλα αυτά ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ... στο μέλλον. Το μόνο σίγουρο που δηλώνει (δύο φορές) είναι πως τάχα κάθε προσωπική χρήση της Κάνναβης έξω από την ιατρική χρήση ισοδυναμεί με "κατάχρηση".

♦ Εμφανίζεται και η αστέρας της Νομικής Υπηρεσίας της Δημοκρατίας, η Εισαγγελεύς κα Θεανώ Μαυρομουστάκη. ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι κρατικοί λειτουργοί στα Υπουργεία Υγείας, Γεωργίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην Αστυνομία, στην ΥΚΑΝ και στα Τελωνεία, ΟΛΟΙ, ισχυρίζονται ότι έχουν λάβει "νομική γνωμάτευση" από την κα Μαυρομουστάκη που τάχα τους καλύπτει όταν αυτοί θέτουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ εμπόδια στις ανάγκες ασθενών και καλλιεργητών Βιομηχανικής Κάνναβης. Λεν ότι "έτσι μας είπαν από την Εισαγγελία". Ήδη δικάζονται στα Δικαστήρια τουλάχιστον τρεις υποθέσεις που προσήγαγε η Εισαγγελία όπου απλοί έμποροι που ακολούθησαν κατά γράμμα τους νόμους Κύπρου και ΕΕ τώρα κατηγορούνται ως "ναρκοβαρώνοι" επειδή εισήγαγαν στην Κύπρο Βιομηχανική Κάνναβη ή/και το φυσικό φάρμακο Κανναβιδιόλη (ΚΒΔ, διεθνώς CBD). Στο βίντεο η κα Μαυρομουστάκη ποιεί την νήσσαν, αποποιείται κάθε ευθύνης, και προσποιείται πως όλα αυτά αφορούν άλλους κλάδους της κρατικής υπηρεσίας!

♦ Με χαρά είδαμε να εμφανίζεται η δικηγόρος Εύη Τουλέκκη η οποία παραθέτει απλά τεκμηριωμένες δηλώσεις με πεντακάθαρες και αδιαμφισβήτητες ερμηνείες των νόμων. Οι οποίες για τον κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο είναι φανερό πως ξεσκίζουν τα ψέμματα των εξουσιαστών. Είναι φανερό πλέον πως - λόγω των κεκτημένων του Κινήματος - οι εξουσιαστές τώρα στην παρούσα φάση του αγώνα προσφεύγουν σε ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ πράξεις για να συνεχίσει η καταπίεση των ασθενών και Φίλων της Κάνναβης. Και ταυτόχρονα βέβαια, η υπερ-εκμετάλλευση από την Μαφία, την οποία προσπαθεί να μιμηθεί και το Κράτος.

♦ Εμφανίζεται ο κος Χρίστος Χρίστου, Λειτουργός του Υπουργείου Γεωργίας που ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ότι το όριο περιεκτικότητος της ουσίας Τετραϋδροκανναβινόλης (ΤΥΚ, διεθνώς THC) που ορίζει ο νόμος για την Βιομηχανική Κάνναβη (0.2%) θεσπίστηκε στις παγωμένες χώρες του Βορρά όπως την Φινλανδία. Και ότι στην Κύπρο τα ίδια φυτά που βγαίνουν από τους ίδιους ακριβώς σπόρους, λόγω αυξημένης θερμοκρασίας και υπεριώδων ακτίνων, καθώς και με την υγρασία στην εποχή της καλλιέργειας και την αποξήρανση μετά την συγκομιδή η περιεκτικότητα της ουσίας αυξάνεται κατακόρυφα, άρα είναι ΑΔΥΝΑΤΟ οι καλλιεργητές να παράγουν αυτό που παράλογα απαιτεί ο νόμος. Παραδέχεται ότι το Υπουργείο Γεωργίας τα γνωρίζει αυτά. Αλλά το Υπουργείο εν τη σοφία του ΔΕΝ κινήθηκε ούτε για να αλλάξει αυτό το όριο πριν να θεσπιστεί ο νόμος, ούτε και μετά που θεσπίστηκε. Προτιμούν να ΜΗΝ υπάρχει εγχώρια παραγωγή. Γιατί άλλωστε να αναζωογονηθεί η βιομηχανία μας και να γλυτώσουμε από τα Μνημόνια και την υποταγή στους ξένους;

♦ Ευχαριστούμε πολύ τον δημοσιογράφο Ονούφριο Σωκράτους και την ομάδα του για το θάρρος του να ανοίξει αυτά τα κεφάλαια που αποτελούν όχι μόνο ταμπού στα ΜΜΕ αλλά και που υπόκεινται καθημερινά ηθελημένη αποσιώπηση, παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση. Σίγουρα κάποιοι θα πουν πως η εκπομπή "θα μπορούσε να ήταν καλύτερη" και μπορεί αυτό να είναι αλήθεια, αλλά δεν έχει και τεράστια σημασία το ότι τα ελάχιστα δακτυλογραφικά λάθη απέδωσαν το όνομα των ουσιών λίγο διαφορετικά, ή το ότι κάποιοι από τους φιλοξενούμενους δεν τέθηκαν πιο έντονα ενώπιον των ψεμμάτων, της ασυνέπειας, ή και της εγκληματικής τους σύμπλευσης με έκνομες και παράνομες δραστηριότητες λειτουργών που λαμβάνουν υποστήριξη από αυτούς τους ίδιους για την αυθαιρεσία και ασυδοσία τους. Η εκπομπή ορθώς έλαβε τις καταθέσεις τους - οι δηλώσεις τους είναι εκεί δημοσίως, και ο έχων νου ας τους κρίνει.

♦ Επιβεβαιώνεται ότι ο Ονούφριος Σωκράτους είναι από τους ελάχιστους τηλεοπτικούς δημοσιογράφους μεγάλης εμβέλειας που προωθούν την Αλήθεια, και αυτό μας χαροποιεί γιατί με την Αλήθεια εξυπηρετούνται και οι στόχοι του Κινήματος για την Κάνναβη τους οποίους υπηρετεί το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης. Ανησυχούμε βέβαια, μήπως και σκάβοντας, ο Ονούφριος Σωκράτους ανακαλύψει και αποκαλύψει πιο πολλές αλήθειες απ' ό,τι αντέχει το σύστημα και γίνει προσπάθεια να φιμωθεί... όπως συνέβει με τον άλλο φίλο της Αλήθειας, τον αδιάφθορο δημοσιογράφο Μάριο Δημητρίου που στοχεύτηκε με φίμωση από ένα από τα μεγαλύτερα συμπλέγματα Τύπου-ΜΜΕ. Ευτυχώς απέτυχαν και σήμερα δημοσιεύει στην εφημερίδα 24Η, όπου κάθε του άρθρο αποτελεί προπύργιο διασποράς της Αλήθειας.

♦ Η Κάνναβις ~ στο κανάλι Ωμέγα TV
Εκπομπή "ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ", 06/02/2020
http://www.omegatv.com.cy/cgibin/hweb?-A=159904&-V=megatvvodvideos

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~

■ Η ιατρική κάνναβη και ο... περαστικός δικηγόρος
του Μάριου Δημητρίου
https://simerini.sigmalive.com/article/2015/10/28/e-iatrike-kannabe-kai-o-perastikos-dikegoros/

■ Αποπληξία! Γιατί φιμώνουν τον Μάριο Δημητρίου;
https://web.archive.org/web/20180916071301/http://cyprus.indymedia.org/node/5071
~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 7 May 2019

Στη χώρα της Κόκκινης Λίμνης: συνελήφθει και δικάστηκε για κατοχή 3 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ Κάνναβης!




■ Ορθά διαβάσατε: δικάστηκε για ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ
■ Μαζί με τα πτώματα από την Κόκκινη Λίμνη: διασυνδέσεις με την υπόθεση του στραγγαλιστή
■ Έργα, Λόγια και Ημέραι της Δικαστού κας Νάτιας Μαθηκολώνη.


Ορθά διαβάσατε: δικάστηκε για ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ Κάνναβης. Αυτή ήταν η ποσότητα για την οποία οι ξεδιάντροπες αρχές συνέλαβαν και δίκασαν ένα φιλήσυχο πολίτη ο οποίος απλώς καθόταν να ξεκουραστεί σ' ένα πάρκο.

Ο άνθρωπος είναι ευγενέστατος: δεν αντιστάθηκε, ούτε αρνήθηκε τα γεγονότα, ούτε ενεπλάκει σε αντιπαραθέσεις με τους αστυνομικούς. Αλλά η Αστυνομία - διότι δεν την ενδιαφέρει αν υπάρχουν εξαφανισμένες και νεκρές γυναίκες, μάνες και κόρες να ασχοληθεί - προφασιζόμενη πως το χειροποίητο τσιγάρο που εντόπισε τάχα πρόκειται για "σοβαρό έγκλημα", ζήτησε ενισχύσεις και ενέπλεξε ΕΝΔΕΚΑ αστυνομικούς στην σύλληψη του ανθρώπου.

Στη συνέχεια η Αστυνομία επένδυσε περισσότερο από πέντε ώρες για να επιληφθεί της υπόθεσης με ανάκριση του κρατούμενου, και είχε την αναίδεια να αποταθεί στην Εισαγγελία ώστε ο "εγκληματίας" να κατηγορηθεί επισήμως. Η Εισαγγελία όφειλε να αναγνωρίσει αμέσως ότι η ψεύτικη υπόθεση πρόκειται για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και σπατάλη του πολύτιμου χρόνου της Δικαιοσύνης. Εκεί που έπρεπε να σταθεί στην εξουσία που της παρέχει το Σύνταμα και να πεί ότι "ΔΕΝ εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον η προσαγωγή αυτής της υπόθεσης στο Δικαστήριο", έπραξε το αντίθετο: επένδυσε ώρες για να στοιχειοθετήσει δικαστική υπόθεση, ενέπλεξε και το Κρατικό Χημείο και έστειλε τον άνθρωπο στο Δικαστήριο.

Μόλις επέστρεψα από το Δικαστήριο• ακόμα βουίζουν τα αυτιά μου από την απύθμενη τρέλα των όσων άκουσα εκεί από τα πιο επίσημα χείλη: εκείνα της Δικαστού κας Μαθηκολώνη. Η Δικαστής αντί να διατάξει αμέσως σύλληψη των Αστυνομικών ΚΑΙ των δικηγόρων της Εισαγγελίας για:
ο- υπέρβαση εξουσίας,
ο- κατασπατάληση δημοσίων πόρων και δημοσίου χρήματος,
ο- σπατάλη του πολύτιμου χρόνου της Δικαιοσύνης, κατά τον οποίον οι αρχές θα έπρεπε να ασχολούνται με τα σοβαρά εγκλήματα που απειλούν τις ζωές και περιουσίες των πολιτών,
ο- παρεμπόδιση του αληθινού έργου της Αστυνομίας και Εισαγγελίας,
ο- κωλυσιεργία και απροθυμία στην εκπλήρωση των πραγματικών καθηκόντων Αστυνομίας και Εισαγγελίας,
ο- υπόσκαψη του κύρους της Αστυνομίας ενώπιον του κοινού,

αντ' αυτού λοιπόν...ενεπλάκει και η ίδια σε αυτή την φαρσοτραγωδία! Το μόνο της ελαφρυντικό είναι το ότι δεν μίλησε με τον αλαζονικό στόμφο με τον οποίο συνήθως ομιλούν οι πλείστοι Δικαστές. Μίλησε με ανθρώπινο τόνο. Αλλά τα πράγματα που είπε... αποτελούν τον σκληρό πυρήνα της ψυχοπαθολογίας. Μια εμμονή στην παραμόρφωση της πραγματικότητας και στα ψέμματα με τα οποία καθημερινά διασπείρουν την κρατική τρομοκρατία οι αυταρχικές αρχές• η κα Μαθηκολώνη επανέλαβε χωρίς ντροπή ενώπιον μας τις μεγαλύτερες από τις ανοησίες που έχουν λεχθεί για την Κάνναβη. Μας είπε:
ο- ότι αποτελεί την "μάστιγα για την κοινωνία",
ο- ότι "προκαλεί σοβαρότατα προβλήματα και πρέπει να καταπολεμηθεί",
ο- ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί με "ποινές αποτρεπτικής φύσης",
ο- και ότι στην άσκηση επιείκειας, πρέπει να ληφθεί υπ' όψην το ότι ο κατηγορούμενος δεν ενεπλάκει σε εμπορία, διότι αντίθετα από τον απλό χρήστη οι έμποροι επιδίδονται στην "διασπορά θανάτου"!

Εκείνη τη στιγμή ΔΕΝ έπεσε η ζυγαριά από το άγαλμα της Θέμιδος πάνω στην κεφαλή της αξιότιμης κας Δικαστού - απλούστατα γιατί οι ψευδο-ορθόδοξοι έχουν αφαιρέσει από τα Δικαστήρια όλες τις απεικονίσεις και γλυπτά που παρουσιάζουν την Θέμιδα. Ούτε καν να ορκιστούμε στην Θέμιδα δεν επιτρέπεται από το Δικαστήριο.

Η βαρέλες όμως (στην κυπριακή διάλεκτο οι "βαρέλλες") που μας έριξε η κα Μαθηκωλόνη στο Δικαστήριο δεν ήταν αρκετές. Ακολούθησαν κι άλλες.

Η ποσότητα 0.03γρ. Κάνναβης, (τα τρία εκατοστά του γραμμαρίου) είναι τόσο μικρή, που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ικανά να μετρήσουν την ποσότητα της Τετραϋδροκανναβινόλης που περιέχεται σε αυτή η φυτική ουσία. Η Τετραϋδροκανναβινόλη (ΤΥΚ, διεθνώς THC) είναι το συστατικό του φυτού για το οποίο η Κάνναβις έχει κηρυχθεί παράνομη. Όταν η ποσότητα αυτής της ουσίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ... προς τι η σύλληψη και δίκη;

Αντί λοιπόν η Δικαστής κα Μαθηκωλόνη να καταλήξει στο ότι Αστυνομία και Εισαγγελία "δεν έχουν υπόθεση" και να κηρύξει την υπόθεση λήξασα απαλάσσοντας τον κατηγορούμενο από τις κατηγορίες και  απελευθερώνοντας τον, προχώρησε στο να επιβάλει και τιμωρία στον ταλαίπωρο "ναρκοβαρώνο"!

Τον τιμώρησε με "εγγύηση" (δηλαδή επιβάλλοντας τιμωρία που ισοδυναμεί με "πρόστιμο με αναστολή") ύψους €1,000 για κάθε εκατοστό του γραμμαρίου. Ορθά διαβάσατε: η τιμωρία είναι συνολικά €3,000 πρόστιμο με αναστολή για 2 χρόνια. Αυτό σημαίνει πως αν ο κατηγορούμενος συλληφθεί ξανά εντός 2 χρόνων με παρόμοια ΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΗ ποσότητα ΤΥΚ, ή μικροποσότητα Κάνναβης, θα πληρώσει όλο εκείνο το ποσό.

Ας σημειώσουμε ότι:
• Στην μαύρη αγορά που συντηρείται από την απαγορευτική πολιτική του Κράτους, που εμπλουτίζει και χρυσώνει τους Κροίσους της Μαφίας, το κάθε γραμμάριο Κάνναβης σήμερα κοστίζει περίπου €20-€25. Το κάθε εκατοστό του γραμμαρίου κοστίζει περίπου 20 με 25 σεντ. Τα τρία εκατοστά του γραμμαρίου για τα οποία κατηγορήθηκε ο "ναρκοβαρώνος" φιλήσυχος πολίτης που δεν ενόχλησε κανένα κατέχοντας τα, είχαν συνολική αξία 60 με 75 σεντ.
• Για τους πιο πολλούς ένα γραμμάριο Κάνναβις παρέχει περίπου δέκα με είκοσι καπνιστές δόσεις. Ακόμα και στην καλύτερα περίπτωση, τα τρία εκατοστά του γραμμαρίου δεν αρκούν για ούτε μια δόση.

Το Κράτος ξόδεψε εκατοντάδες ευρώ στην σύλληψη και ανάκριση του κατηγορούμενου, επιπλέον εκατοντάδες στην χημική ανάλυση της κατασχεθείσας ποσότητας και στην στοιχειοθέτηση της υπόθεσης από δικηγόρους, συν επιπλέον άλλες εκατοντάδες ευρώ για την παρωδία και κακή απομίμηση δίκης που τελέστηκε στο Δικαστήριο.


■ Τα πιο σημαντικά

Η κα Μαθηκολώνη είναι η Δικαστής ενώπιον της οποίας παρουσιάζεται ο κατά συρροήν στραγγαλιστής κοριτσιών και γυναικών, ο Νίκος Μεταξάς. Άρα η κα Δικαστής:
ο- έχει γνώση από πρώτο χέρι του τι σημαίνει σοβαρό έγκλημα,
ο- έχει γνώση από πρώτο χέρι του τι σημαίνει ολιγωρία, κωλυσιεργία και απροθυμία στην εκπλήρωση των πραγματικών καθηκόντων Αστυνομίας και Εισαγγελίας,
ο- έχει γνώση από πρώτο χέρι του με πόση ενδοπαλαμική παλινδρόμηση ασχολούνται η Αστυνομία και Εισαγγελία ΑΝΤΙ να εκπληρούν τα καθήκοντα τους.

Το ότι ασχολούνται να κυνηγούν, να δικάζουν και να τιμωρούν τους Φίλους της Κάνναβης αντί τους φονιάδες, συνιστά εγκληματική παράλειψη εκτέλεσης καθήκοντος. Όλος ο κόσμος απορεί και εξίσταται μες τις πρόσφατες εβδομάδες λέγοντας "μα ΤΙ ΕΚΑΜΝΕ η Αστυνομία αντί να ψάχνει για τις σκοτωμένες και εξαφανισμένες γυναίκες;" Να το τι έκαμνε: οριζόντιες και κάθετες παλινδρομήσεις των χεριών της αυτοηδονιζόμενη με την σύλληψη και προσαγωγή των "εγκληματιών" Φίλων της Κάνναβης που με τις πράξεις τους ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.

Και δυστυχώς η κα Δικαστής ακόμα και τώρα που έχει μπροστά της σωρείαν τεκμηρίων του ότι η αμέλεια καθήκοντος εκ μέρους της Αστυνομίας έχει ΦΟΝΙΚΕΣ συνέπειες (πόσες είπαμε είναι οι νεκρές ενώ η Αστυνομία μες την ίδια χρονική περίοδο χαριεντιζόνταν να συλλάβει τον "ναρκοβαρώνο" με τα ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ;) εν τούτοις συνεχίζει όχι μόνο να αγνοεί αυτή την πραγματικότητα, αλλά και να συμμετέχει και η ίδια σε αυτό τον εκφυλισμό της Δικαιοσύνης.

Σήμερα στο Δικαστήριο η κα Δικαστής είχε μια εξαίρετη ευκαιρία να επιδείξει έγνοια, βαθύτερη κοινωνική αντίληψη, και να διασώσει το κύρος της Δικαιοσύνης. Έπρεπε να πει καθαρά ενώπιον όλων μας εκεί ότι η κοινωνία μας βασανίζεται από σοβαρά εγκλήματα και ότι η ενασχόληση με τα ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ Κάνναβης αποτελεί εμπαιγμό και περιφρόνηση της Δικαιοσύνης. Διότι είναι κατασπατάληση χρόνου, χρημάτων και πόρων με τα οποία θα μπορούσαν να είχαν σωθεί ζωές.

Αντ' αυτού, η κα Μαθηκολώνη ενεπλάκει προσωπικά σε αυτό τον εμπαιγμό της Δικαιοσύνης, μας έκαμε μια διάλεξη για την "διασπορά θανάτου" από την Κάνναβη, και έριξε και μια τιμωρία για να επισφραγίσει την "επιείκεια" που άσκησε ως Δικαστής.

Η λέξη ντροπή δεν είναι αρκετή για αυτά. Το ότι μετρούμε νεκρούς ενώ αυτοί οι σαρτανάκκες χορεύουν επιδεικτικά πάνω στα πτώματα, το ότι η δική τους αμέλεια και παράληψη καθήκοντος προκάλεσε τους θανάτους ενώ αυτοί όλοι μαζί - Αστυνομία, Εισαγγελία ΚΑΙ Δικαστές - ασχολούνται σπαταλώντας τον χρόνο της Δικαιοσύνης με παραλογισμμούς... πως να χαρακτηριστούν όλα αυτά;

Όταν η φρίκη των πτωμάτων που αναδύονται από την Κόκκινη Λίμνη και τα φρεάτια δεν είναι αρκετή για να συνέλθουν οι αρχές, τι άλλο θα χρειαστεί αυτό το περίφημο τρίπτυχο Αστυνομίας - Εισαγγελίας - Δικαστών, για να συνέλθουν; Έμεινε οποιοδήποτε άλλο είδος ηθικού μπάτσου, κλονισμού ή αποκαλυπτικής επιφώτησης που ΔΕΝ εμφανίστηκε ακόμα ενώπιον τους; Τι άλλο έμεινε που θα μπορούσε να τους κάμει να συνέλθουν;

Εμείς λέμε ότι η ενασχόληση του τρίπτυχου Αστυνομία - Εισαγγελία - Δικαστές με ψεύτικα και εικονικά εγκλήματα όπου δεν υπάρχει θύμα, όπου δεν έπαθε κανένας τίποτα, αποτελεί:
ο- ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ολιγωρία, κωλυσιεργία και απροθυμία στην εκπλήρωση των πραγματικών καθηκόντων Αστυνομίας, Εισαγγελίας και Δικαστών,
και ότι,
ο- συνιστά εγκληματική ΑΠΑΤΗ εις βάρος της κοινωνίας: αντί να ασχολούνται με το να σώζουν ζωές και περιουσίες και με την διασφάλιση της Δικαιοσύνης, εξαπατούν την κοινωνία σπαταλώντας πόρους και χρόνο με συλλήψεις, προσαγωγές και δίκες για πράξεις που ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, για πράξεις που δεν βλάπτουν κανένα.

Στη χώρα μας επιτρέπεται να σκοτώσεις τον εαυτό σου με το ποτό και το τσιγάρο του ταμπάκο. Επιτρέπεται να δηλητηριαστείς με νομίμα ψυχοφάρμακα, επιτρέπεται να αυτοτραυματιστείς με πυροβόλο όπλο ή με αυτοκίνητο. Μην τολμήσεις όμως να βάλεις στο στόμα σου Κάνναβη! Ξέχασε το ότι η Επιστήμη επιβεβαιώνει πως είναι αβλαβής ουσία, ξέχασε πως η Κάνναβις είναι φάρμακο που συμβάλλει στην ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ από φονικές παράνομες και νόμιμες ουσίες. Εμείς θα σπαταλούμε χρόνο να σε δικάζουμε, και ας στραγγαλίζονται οι κορούδες και οι μανάδες τους. Ας μείνουν τα  πτώματα των αλλοδαπών στα αζήτητα.

Εντιμότατη κα Μαθηκολώνη, η λέξη "απογοήτευση" είναι πτωχή για να εκφράσει τα αισθήματα μας. Και η λέξη "οργή" είναι λίγη.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Συνεχίζεται και κλιμακώνεται η απαγόρευση της Ελληνικής θρησκείας στην Κύπρο"Κράτος και Βία, τελείωσαν  για σας οι προσταγές του Δία..." -  Προμηθέας Δεσμώτης, του Αισχύλου.
Απαγόρευση της θρησκείας των Ελλήνων τώρα και στα Δικαστήρια
https://web.archive.org/web/20160907233256/http://cyprus.indymedia.org/node/5068

Απίστευτο Περιστατικό - Μάρτυρας σε κυπριακό δικαστήριο ήθελε να ορκιστεί στη... θεά Θέμιδαhttps://www.offsite.com.cy/articles/eidiseis/topika/143062-apisteyto-peristatiko-martyras-se-kypriako-dikastirio-ithele-na

Σκότωσε την και μη φοβάσαι - οι Δικαστές θα σε προστατεύσουν
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2016/05/blog-post_24.html

Η Κάνναβις και Τρεις Δικαστές: Εξυπνάκηδες, Ατσίδες και Υπέρλαμπροι Σοφοί, Κολοφώνες του Κυπριακού Δικαίουhttps://web.archive.org/web/20180717132939/http://cyprus.indymedia.org/node/4739

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 28 October 2018

Βραβείο ΝΟΜΠΕΛ Λογοτεχνίας για την εφημερίδα Φιλελεύθερος


https://friendsofcannabis.blogspot.com/2018/10/blog-post_28.html


Βραβείο ΝΟΜΠΕΛ Λογοτεχνίας για την εφημερίδα Φιλελεύθερος
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2018/10/blog-post_28.html 

~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Tuesday, 17 July 2018

Monday, 14 May 2018

Sunday, 21 January 2018

Νάρκοτεστ: Αφετηρίες Έννομης Αντίστασης




Το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης έχει εκφράσει πολλές φορές την αντίθεση του στο νάρκοτεστ στη βάση πολλαπλών προσεγγίσεων, κυρίως με βάση το τι λέει η επιστήμη. Επιπλέον διαμορφώσαμε θέσεις στη βάση ηθικών αρχών, καθώς και των δικαιωμάτων και νομικών διαδικασιών που εγγυείται το Σύνταγμα.

Η ασφάλεια στο οδήγημα είναι σημαντική για τους Φίλους της Κάνναβης. Πάντα συμβουλεύουμε τον κόσμο μας να ΜΗΝ οδηγεί αν έχει επηρεαστεί στο σημείο που
μειώθηκε η ικανότητα οδήγησης. Εκτός από τον κίνδυνο προς εαυτόν και άλλους, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί και σπατάλη της εσωτερικής εμπειρίας που προσφέρει η Κάνναβις, καθώς και σπατάλη του βοτάνου. Αλλά... η μετρήσιμη ΠΟΣΟΤΗΤΑ Κάνναβης που απαιτείται για να μειώσει την ικανότητα οδήγησης διαφέρει κατά παρασάγκας από άτομο σε άτομο. Διαφέρει μέχρι και κατά εκατονταπλάσιες ποσότητες. Εξηγούμε πιο κάτω.


• Το νάρκοτεστ ΔΕΝ μετρά την ικανότητα οδήγησης. Απλώς φανερώνει ότι κάποιες ουσίες μπορούν να βρεθούν στο σάλιο ενός ατόμου. Η ικανότητα οδήγησης προσμετρείται εύκολα από μια εξέταση που η Αστυνομία ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αξιοποιήσει. Μπορούν πολύ εύκολα να εκπαιδευθούν οι Αστυνομικοί ώστε να διενεργούν αυτή την εξέταση. ΕΑΝ υπάρχει εύλογος υποψία - αρκετά βάσιμη που να στέκεται έγκυρη σε Δικαστήριο, για παράδειγμα ασταθής ή απρόσεκτη οδήγηση - τότε μπορεί να ζητηθεί από τον οδηγό να βαδίσει μια ευθεία γραμμή, να σταθεί στο ένα πόδι, να να ακολουθήσει μια κίνηση με το βλέμμα του, κοκ., πράματα που είναι ήδη αποδεκτά για πολλές δεκαετίες σε άλλες χώρες ως μέρος μιας επί τόπου εξέτασης της ικανότητας οδήγησης. Αυτό θα έπρεπε να αξιοποιεί η Αστυνομία ΕΑΝ και όταν υπάρχουν ενδείξεις ανασφαλούς οδήγησης από κάποιον.


• Το σάλιο μας περιέχει γενετικό υλικό (DNA κλπ.) Στην Κύπρο, έχει θεσπιστεί νομικά το ότι μόνο Δικαστής μπορεί να εκδώσει Διάταγμα για να ληφθεί γενετικό υλικό από κάποιο άτομο. Αυτή η εξουσία ανήκει στον Δικαστικό κλάδο του Κράτους. Ο νόμος για το νάρκοτεστ, με το που δίνει σε Αστυνομικούς το δικαίωμα να λάβουν το γενετικό υλικό, παραβιάζει τον θεμελιώδη διαχωρισμό εξουσιών που διατάζει το Σύνταγμα.

Το Γραφείο Νομικής Υπηρεσίας υπό τον Γενικό Εισαγγελέα τα γνωρίζει όλα αυτά φυσικά, αλλά όταν το νομοσχέδιο ήλθε κοντά τους για νομοτεχνική επεξεργασία πριν αποσταλεί στη Βουλή, ήταν τόσο ενθουσιασμένοι με την πιθανότητα πως θα έχουν ακόμα μια μέθοδο να τρομοκρατούν τους φίλους της Κάνναβης που ενέκριναν το νομοσχέδιο παρόλο που είναι αντισυνταγματικό.

Εκτός από αντισυνταγματικό στο θέμα του γενετικού υλικού, επίσης παραβιάζει το Συνταγματικό Άρθρο περί Ισότητας (Άρθρο 28). Υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός ουσιών που επιστημονικώς ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μειώνουν την ικανότητα οδήγησης, αλλά το νάρκοτεστ τις αγνοεί. Αυτές συμπεριλαμβάνουν φάρμακα που λαμβάνουν δεκάδες χιλιάδες οδηγοί καθημερινά στην Κύπρο, όπως αντιψυχωτικά φάρμακα (νευροληπτικά), ηρεμιστικά (βενζοδιαζεπίνες), και αναλγητικά (οπιούχα). Αν ανοίξετε και διαβάσετε τα χαρτάκια μες τα πακέτα των φαρμάκων θα δείτε τις προειδοποιήσεις για την οδήγηση. Και όμως, ο νόμος επιμένει να στοχεύει τους φίλους της Κάνναβης επιλεχτικά: οι φίλοι της Κάνναβης αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων που χρησιμοποιούν τις ουσίες που ανιχνεύει το νάρκοτεστ. Με άλλα λόγια ο νέος νόμος είναι καθαρά προσανατολισμένος σε μια συγκεκριμένη μορφή διακρίσεων, που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισότητας.


• Η επιστήμη είναι ξεκάθαρη για τις εξετάσεις σάλιου: ΟΥΔΕΠΟΤΕ πιστοποιήθηκε κάποια ποσότητα συστατικών της Κάνναβης που τεκμηριώνει μείωση της ικανότητας οδήγησης, παρόλο που έχουν γίνει πολλές μελέτες, έρευνες και πειράματα. Το νάρκοτεστ ανιχνεύει μόνο το συστατικό της Κάνναβης που ονομάζεται Τετραϋδροκανναβινόλη (ΤΥΚ, γνωστή διεθνώς ως THC). Η επιστήμη ουδέποτε καθόρισε μια ποσότητα ΤΥΚ που να είναι το "ανώτατο όριο" πέραν του οποίου υποτίθεται υπάρχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης.

Επίσης, η αναλογία των συστατικών παίζει μεγάλη διαφορά. Η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει με πολλές εξετάσεις και δοκιμές (δημοσιευμένες στην διεθνή βιβλιογραφία) ότι ένα άλλο από τα πιο άφθονα συστατικά της Κάνναβης που ονομάζεται Κανναβιδιόλη (ΚΒΔ, γνωστή διεθνώς ως CBD) αντισταθμίζει και εξισορροπεί τις επιδράσεις της ΤΥΚ σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άτομα που λαμβάνουν αρκετά μεγάλες ποσότητες της ΤΥΚ ώστε να μειωθεί η ικανότητα οδήγησης τους, βρίσκουν πως όταν λάβουν ταυτόχρονα ίσες ποσότητες ΚΒΔ η μείωση στην ικανότητα οδήγησης αντισταθμίζεται.

Μιλώντας από την προσωπική μου εμπειρία, έχω στη φροντίδα μου άτομα που μπορούν να απωλέσουν την ικανότητα οδήγησης αν καπνίσουν και μόνο 3mg (χιλιοστά του γραμμαρίου) της ΤΥΚ (THC), καθώς επίσης και άτομα που για ιατρικούς λόγους λαμβάνουν εκατόν φορές αυτήν την ποσότητα, 300mg σε καθημερινή βάση, και είναι εξαιρετικά ασφαλείς, ευγενικοί και υπεύθυνοι οδηγοί. Αυτή ανομοιότητα είναι πασίγνωστη και γερά τεκμηριωμένη από την επιστήμη. Για αυτό και ΟΥΔΕΙΣ επιστήμονας προσυπογράφει το νάρκοτεστ!

Το νάρκοτεστ βρίσκεται σε πλήρη παράβαση της επιστήμης, κλινικής εμπειρίας και φαρμακολογικής πραγματικότητας. Αποτελεί απλώς εργαλείο για να τρομοκρατείται η κοινότητα μας, καμουφλαρισμένο ως μέτρο για "ασφάλεια στην οδήγηση". 


• Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο νόμος του νάρκοτεστ δηλώνει καθαρά πως η εξέταση σάλιου επισημαίνει μόνο ΙΧΝΗ ουσιών, και ο οδηγός θα κηρύσσεται ως τάχα "ανίκανος για οδήγηση, ή, υπό την επήρρεια" χωρίς καμία αναφορά στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ που ανιχνεύτηκαν.

Αυτό είναι μια έμμεση παραδοχή από τις αρχές ότι δεν έχουν ιδέα για την ποσότητα της ΤΥΚ στο σάλιο που να τεκμηριώνει μειωμένη ικανότητα οδήγησης. Και όμως, επιλέγουν να επιβάλουν αυτή την εξέταση στην κοινωνία. Ο λόγος είναι απλός: δεν στοχεύουν τον ανασφαλή οδηγό, αλλά τους φίλους της Κάνναβης.


• Μια προσεκτική θεώρηση της εξάρτησης ουσιών είναι επίσης πολύ σημαντική σε αυτή την αναζήτηση. Το άτομο που είναι εξαρτημένο σε μια ουσία όπως την κοκαΐνη ή τα οπιοειδή (αναλγητικά φάρμακα, ηρωίνη, κλπ.) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να την πάρει για να οδηγήσει με ασφάλεια.

Ο νόμος όχι μόνο δεν αναγνωρίζει αυτή την πραγματικότητα, μα εξαναγκάζει το εξαρτημένο άτομο να οδηγήσει χωρίς να πάρει το φάρμακο του από τον φόβο του νάρκοτεστ. Αλλά η οδήγηση ΧΩΡΙΣ το φάρμακο είναι εγγυημένα ανασφαλής: ο οδηγός θα έχει έχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης επειδή ΔΕΝ πήρε την ουσία.

Όλες οι ιδιοφυίες και ψευδο-επιστήμονες που συναθροίζονται στο ΑντιΝαρκωτικό Συμβούλιο (νυν Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων), γνωρίζουν πολύ καλά όλα αυτά για τις ανάγκες των εξαρτημένων ατόμων. Αλλά επιλέγουν να υποστηρίζουν ένα μέτρο που σίγουρα θα αυξήσει την ανασφαλή οδήγηση διότι λαμβάνουν μεγάλη ικανοποίηση με το να κατέχουν ακόμα ένα εργαλείο τρομοκρατίας εις βάρος των φίλων της Κάνναβης.


• Επιστημονικές μελέτες των θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα έχουν επιβεβαιώσει ΜΕΙΩΣΗ θανάτων στις Πολιτείες όπου η Κάνναβις έχει νομιμοποιηθεί. Μπορείτε να δώσετε λίγη σκέψη στα πορίσματα αυτής της έρευνας:
"Οι θάνατοι μειώθηκαν κατά μέσο όρο 11 τοις εκατόν σε Πολιτείες όπου νομιμοποιήθηκε η Ιατρική χρήση Κάνναβης, ανακάλυψαν ερευνητές που ανέλυσαν 1.2 εκατομμύρια θάνατους από τροχαία δυστυχήματα από το 1985 μέχρι και το 2014.
Η μείωση στους θάνατους από τροχαία ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή - ένα 12 τοις εκατόν - στην ηλικιακή ομάδα 25 ως 44 ετών, που είναι η ηλικιακή ομάδα με τα πιο πολλά ποσοστά πιστοποιημένων ασθενών της Κάνναβης. Αυτά αναφέρουν οι ερευνητές στο επιστημονικό περιοδικό Δημόσια Υγεία (American Journal of Public Health)."
After states legalized medical marijuana, traffic deaths fell
By Ronnie Cohen, December 28, 2016
https://www.yahoo.com/news/states-legalized-medical-marijuana-traffic-deaths-fell-185156011.html


• Η μεγαλύτερη συνομοσπονδία οδηγών στις ΗΠΑ που ονομάζεται ΑΑΑ, έχει δημοσιεύσει δήλωση που ξεσχίζει την εξέταση σάλιου ως αβάσιμη, και ζητώντας αντί αυτής να αξιοποιηθούν επί τόπου εξετάσεις ικανότητας οδήγησης μέσω των οποίων η Αστυνομία δύναται να κρίνει πολύ καλύτερα:
"Η μελέτη που διεξήχθηκε από το ίδρυμα οδηγικής ασφάλειας της ΑΑΑ κατέληξε στο ότι δεν υπάρχει εξέταση αίματος που να τεκμηριώνει ή να προσμετρά την ικανότητα οδήγησης με βάση κάποιο όριο στην ΤΥΚ (THC), που είναι η ουσία της κάνναβης η οποία μεταβάλλει την συνείδηση των ατόμων. Και όμως, οι νόμοι σε πέντε από τις έξι πολιτείες [που μελετήθηκαν] αυτόματα υποθέτουν πως ο οδηγός είναι ένοχος αν στην εξέταση βρεθεί να είναι πάνω από κάποιο όριο, και αθώοι αν είναι κάτω από το όριο.
Ως αποτέλεσμα, οδηγοί που μπορεί να είναι ανασφαλείς κυκλοφορούν ελεύθερα, ενώ άλλοι μπορεί να καταδικάζονται άδικα, δήλωσε το ίδρυμα.
Το ίδρυμα συνιστά να αντικατασταθούν οι νόμοι με άλλους που να βασίζονται σε ειδικά εκπαιδευμένους Αστυνομικούς που θα εξετάζουν αν ο οδηγός έχει μειωμένη ικανότητα...:"
Study: No scientific basis for laws on marijuana and driving
May 10, 2016
https://apnews.com/27594d0c278840708e7e3212c1a07c66


• Λόγω της αναξιοπιστίας του νάρκοτεστ αναπόφευκτα θα εμπλακούν και τα Δικαστήρια στην διαμάχη, με τρόπους που είναι εντελώς απρόβλεπτοι. Εμείς υποσχόμεθα πως το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης θα αγωνιστεί ενάντια νέο νόμο λόγω της αντισυνταγματικότητας του, και αν χρειαστεί θα πάμε και μέχρι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Αλλά δεν είμαστε οι μόνοι που αγωνίζονται ενάντια του. Δείτε τι έγινε όταν ένας οδηγός αθωώθηκε από το Δικαστήριο στην Αυστραλία διότι το νάρκοτεστ βρήκε ίχνη της ουσίας ΤΥΚ (THC) ΕΝΝΕΑ ολόκληρες μέρες αργότερα - ενώ η υποτιθέμενη μείωση οδηγητικής ικανότητας από την Κάνναβη ποτέ δεν διαρκεί περισσότερο από μερικές ώρες:
"Αθώωηση οδηγού που συνελήφθη εννέα μέρες μετά που κάπνισε κάνναβη ρίχνει τους νόμους σε αμφισβήτηση"
Acquittal of man caught drug-driving nine days after smoking cannabis throws NSW drug laws into doubt
http://www.abc.net.au/news/2016-02-02/man-caught-drug-driving-days-after-smoking-cannabis-acquitted/7133628


• Η αναξιοπιστία του νάρκοτεστ ώθησε τις διάφορες Πολιτείες στην Αυστραλία να εκδώσουν συγχιστικές και συχνά αντικρουόμενες οδηγίες στους οδηγούς που μπορεί να είναι υπό την επήρεια. Η αλήθεια είναι πως όλοι αυτοί που εξουσιάζουν τις ζωές και την ελευθερία μας δεν έχουν ιδέα τι κάμνουν με αυτά τα νάρκοτεστ. Η Κύπρος έχει καταστεί ένα πεδίο πειραμάτων. Θα δώσει σε ξένες κυβερνήσεις και υπερεθνικές εταιρείες πολλά τεκμήρια για το πως ένας αχταρμάς από αδέξιους γραφειοκράτες και αυταρχικούς "αντιναρκο-σταυροφόρους" μπορούν να φέρουν παντελώς χαώδη αταξία στους αυτοκινητόδρομους μας με αυτό το νέο μέτρο. Αν οι αρχές στην Αυστραλία δεν κατάφεραν να το διαχειριστούν, μήπως οι αρχές στην Κύπρο θα αποδειχθούν πιό ικανές;

"Παραζαλισμένες οδηγίες προς τους οδηγούς στην Αυστραλία":
Hazy Drug Driving Advice On Australian Roads
http://www.huffingtonpost.com.au/2016/02/23/rdt-australia_n_9269504.html


• Και κάτι για την διαδικασία μέσω της οποίας το νομοσχέδιο έγινε νόμος. Η ίδια η διαδικασία ήταν παράνομη διότι κατά τη διάρκεια της, οι αρχές ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους παρέκαμψαν και απέκλεισαν ομάδες ατόμων (που συνήθως ο νόμος προσδιορίζει ως "ενδιαφερόμενα μέρη", ή ως "έχοντα έννομο συμφέρον" για τον αντίκτυπο οποιασδήποτε προτεινόμενης νομοθεσίας) και δεν τα άφησαν να συμμετάσχουν στην συνδιαβούλευση για την διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Οι νόμοι της ΕΕ είναι πεντακάθαροι για τούτο: ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ότι για κάθε νέο νομοσχέδιο πρέπει να γίνει συνδιαβούλευση με διαδικασίες διαφάνειας και διάλογο με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και φορείς.

Το Σωματείο μας πήρε πολλές πρωτοβουλίες για να προσφέρει την εμπειρογνωμοσύνη και τις απόψεις μας σε αυτούς που εργάζονταν για να συνθέσουν το νομοσχέδιο. Μας έδιωξαν με κλωτσιές. Διαμαρτυρηθήκαμε για αυτή την παρανομία στον Υπουργό Συγκοινωνιών, τον Γενικό Εισαγγελία, τα Μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών, και στις αντιπροσωπείες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Ευρωκοινοβουλίου στην Κύπρο. Ο Υπουργός προσποιήθηκε δημοκρατικά ιδανικά και πλένοντας τα χέρια του, μας είπε να πάμε στη Βουλή να μιλήσουμε για το θέμα. Αλλά παρόλην την υποκριτική "δημοκρατικότητας" αποκλειστήκαμε και από τις Βουλευτικές διεργασίες:
"Υπουργός προς Φίλους της Κάνναβης: Ελάτε στη Βουλή"
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2015/11/blog-post_12.html


Εν κατακλείδι, όλα τα πιο πάνω τεκμηριώνουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους το νάρκοτεστ είναι παράνομο, αντισυνταγματικό, αντιεπιστημονικό, ανήθικο, άδικο και επικίνδυνο, αφού όπως αποδείξαμε θα αυξήσει τους επικίνδυνους οδηγούς στους δρόμους και ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ να θεσμοθετήσει μια νούσιμη πολιτική που θα εκπαιδεύει και εξουσιοδοτεί τους Αστυνομικούς να πράττουν το ορθό.

Θα αντισταθούμε στο νάρκοτεστ με κάθε τρόπο, τόσο στα Δικαστήρια όσο και στους δρόμους, και θα ενθαρρύνουμε όλους τους φίλους της Κάνναβης να αντισταθούν. Έχουμε ήδη δημοσιεύσει δήλωση καλώντας όλους τους φίλους της Κάνναβης να βάλουν ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ στις Προεδρικές εκλογές - δεδομένου ότι όλα τα κόμματα και υποψήφιοι είναι υπεύθυνοι για την δαιμονοποίηση της Κάνναβης και την επιβολή ενός τόσο καταπιεστικού, παράνομου και επικίνδυνου μέτρου όπως το νάρκοτεστ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
ιδρυτικό στέλεχος του Σωματείου
Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

* Το πιο πάνω κείμενο αποτελεί συνέντευξη που παραχωρήθηκε στα αγγλικά στην εφημερίδα Cyprus Mail κατόπιν παράκλησης της εφημερίδας, την οποία η εφημερίδα συνεχίζει να ΜΗΝ δημοσιεύει. Οι Φίλοι της Κάνναβης φαίνεται είναι αναλώσιμο είδος για την Σύνταξη της εφημερίδος, που μπορούν να αξιοποιούνται για εντυπωσιασμό προς εκμετάλλευση για την πώληση διαφημίσεων αλλά οι απόψεις μας στην ουσία δεν επιτρέπεται να παρουσιαστούν στις σελίδες της.

Αναγνώσματα / Ιστορικό του αγώνα

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

Σχόλια, απορίες και απαντήσεις για το Νάρκοτεστ
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2016/02/blog-post_28.html

ΟΧΙ ~ ξανά ! ~ στο Νάρκοτεστ
http://cyprus.indymedia.org/node/4772

Φίλοι της Κάνναβης: Μαυρίστε τους στις Εκλογές!
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/1141070629362037




* * *

Friday, 29 September 2017

Οι τρεις σοφές ατάκες του Δημήτρη Μάμα

 "Η κάνναβις έχει πολύτιμη χρήση στην προετοιμασία για την συνειδητή μετάβαση προς τον θάνατο" - από το άρθρο:

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

Η διαύγεια του Δημήτρη Μάμα για τα κοινωνικά, υπαρξιακά, μεταφυσικά και πολιτικά θέματα διήρκησε μέχρι και την τελευταία του στιγμή. Αυτό τεκμηριώνεται και από τα ευφυολογήματα που μας χάρισε μέσα από τους θαλάμους του ογκολογικού, μέχρι και λίγο πριν φύγει.

Μερικά διαμάντια από την προσωπική του σελίδα στο διαδίκτυο:


https://www.facebook.com/demetris.mamas2/posts/10211631918486227

Και από κάτω ο Δημήτρης είχε προσθέσει τού'ν το σχόλιο:

"Και για να μη νομίζουν μερικοί ότι πάω να τους παίξω τον έξυπνο, αυτό είναι του ευφυέστατου Γούντι Άλεν."

Έκαμε την δημόσια του αποκάλυψη με θάρρος - αλήθεια, πόσοι επώνυμοι έχουν το θάρρος να μιλήσουν δημοσίως για αυτά τα θέματα ταμπού;

 

 https://www.facebook.com/demetris.mamas2/posts/10210943127986895

Ο Δημήτρης Μάμας όμως είχε μια διαφορετική πορεία: ολόκληρη του η ζωή σηματοδοτήθηκε από ανυπακοή στις "νόρμες" και τις ψευδοηθικολογίες. Τα ταμπού, φαίνεται, υπήρχαν μόνο για να τα ανατρέπει.

Η διαδρομή του μέσα από τον χώρο της δημοσιογραφίας και τα ΜΜΕ άφησε εποχή. Όσοι γνωρίζουν για την ιδιωτική του ζωή, γνωρίζουν πως οι μεγιστάνες του Τύπου και των ΜΜΕ τον τιμώρησαν σκληρά για το ότι ο Δημήτρης Μάμας πολλαπλασίασε την ακροαματικότητα και τηλεθέαση των Μέσων αλλά και ταυτόχρονα αξιοποίησε την παρουσία του μες τους θαλάμους ραδιοτηλεόρασης για να πεί και να φανερώσει κάποιες πικρές αλήθειες. Τον τιμώρησαν όχι μόνο με αποκλεισμό από τα ΜΜΕ, αλλά και με αυστηρό κοινωνικό αποκλεισμό που του προκάλεσε οικονομική καταστροφή, και τον πλήγωσε σε πολύ προσωπικό επίπεδο.

Για αυτό και εκφράστηκε με πίκρα, πρόσφατα, βλέποντας τις εκστρατείες δαιμονοποίησης και ψεύδους να συνεχίζουν ακάθεκτες από τις σελίδες "έγκριτων" εφημερίδων:

  

https://www.facebook.com/demetris.mamas2/posts/10211489328521567

Φίλε Δημήτρη, πορεύτηκες πριν από μας προς την Μετάβαση και προς το Φώς, προς εκεί που όλοι μας πορευόμαστε. Η ανθρωπιά σου φωτίζει και τον δικό μας δρόμο.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~

■ Η Μάχη της Κυρίας Ανδρονίκης με τον Καρκίνο: Μιά Θεραπευτική Συνεδρία Κανναβίωσης

του Σόλωνα Αντάρτη

https://web.archive.org/web/20170303115855/http://cyprus.indymedia.org/node/5117

Από:

http://cyprus.indymedia.org/node/5117


Η Ορθή χρήση της Κάνναβης

Μικρό Εγχειρίδιο

https://cannabisnews.gr/petros-evdokas-i-orthi-chrisi-tis-kannavis-mikro-egcheiridio

Αρχικά εδώ:

http://cyprus.indymedia.org/node/4801


Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό

Εκτύπωση του φυλλαδίου γιά διανομή σε φίλους, γνωστούς και αγνώστους:

Σελίς 1

http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis1.pdf

Σελίς 2

http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis2.pdf


Πως θα κάμετε την αίτηση σας για Ιατρική Κάνναβη

Η αίτηση είναι απλή, και υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες εδώ:

http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2016/04/blog-post_3.html


Καρκίνος και Κάνναβις, έμπρακτη βοήθεια για την Άλφα...

...και για όλους τους καρκινοπαθείς

https://web.archive.org/web/20140210042634/http://cyprus.indymedia.org/node/4880

Αρχικά εδώ:

http://cyprus.indymedia.org/node/4880


🌿 Το παρόν κείμενο ανασκευάστηκε και αναδημοσιεύτηκε από το διαδικτιακό αρχείο εδώ:

https://web.archive.org/web/20180223130151/http://cyprus.indymedia.org/node/5167


🌿 Είχε αρχικά δημοσιευτεί εδώ,

http://cyprus.indymedia.org/node/5167

μα για πολιτικούς και τεχνικούς λόγους ο διεθνής κλάδος της οργάνωσης IndyMedia και η συγκεκριμένη ιστοσελίδα κατέρρευσαν, οπότε οι αρχικές δημοσιεύσεις έχουν χαθεί.

~~~~~~~~~~~~~~~