
Τι θα γινόταν αν οι Τρείς Μάγοι ήταν γυναίκες;
ο- Θα είχαν ζητήσει οδηγίες και δεν θα χάνονταν.
ο- Θα έφταναν στην ώρα τους.
ο- Θα βοηθούσαν έμπρακτα στον τοκετό.
ο- Θα ήξεραν να χρησιμοποιήσουν την Σμύρνα και το Λιβάνι.
ο- Και θα έφτιαχναν και μιά σούπα.


~~~~~~~~~~
Οι εικόνες - πηγές:
Από http://www.afana.org/
Από http://d21c.com/walpurgis9/halloween/witchfiles/part2/304.jpg~~~~~~~~~~~