Showing posts with label Αστυνομία. Show all posts
Showing posts with label Αστυνομία. Show all posts

Sunday, 6 October 2024

🔴 Ετοιμαστείτε για νέα κτυπήματα


Από την Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia:
🔴 Ετοιμαστείτε για νέα κτυπήματα
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2024/10/blog-post.html

Και στο facebook:
🔴 Ετοιμαστείτε για νέα κτυπήματα
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid0QmER8bhioNVikhxYnkWj9qxn6sQy1b27EiDUk5ZRqXFPM8y1RTZNawW3noKH3Fukl



Friday, 10 March 2017

Γελούν πάνω από το πτώμα



Γελούν πάνω από το πτώμα
http://cyprus.indymedia.org/node/5121

Sunday, 21 August 2011

Νωρίς το Βράδυ…


…της Τρίτης, 16ης Αυγούστου, συνέβη κάτι που μας προκάλεσε καταπληξία, ανυπολόγιστες απώλειες και ζημιές, συν πολιτικά, οικονομικά και ψυχικά τραύματα από τα οποία θα είναι πολύ δύσκολο να ανακάμψουμε:
Υποστήκαμε παράνομη είσοδο σε οικογενειακό μας σπίτι και κλοπή τριών υπολογιστών.
Το συμβάν έλαβε χώρο σε ένα από τα σπίτια όπου εργάζονται και κατοικούν συλλογικώς και οικογενειακώς μέλη της Ομάδας Σύνταξης της Ενδο-Μήδεια / Cyprus IndyMedia, χώρος που για ένα χρόνο τώρα χρησιμοποιείται συχνά για εργασίες και συναντήσεις εθελοντών και υποστηρικτών της οργάνωσης.

Το περιστατικό μοιάζει, φαινομενικά, με ένα «απλό και κοινό έγκλημα», δηλαδή μια παραβίαση της οικογενειακής μας εστίας από άγνωστους με στόχο την κλοπή. Δεν έχουμε αποδείξεις γιά το αντίθετο.

Αλλά όλοι οι συναγωνιστές και συνάδελφοι μας, καθώς και συγγενείς και φίλοι που πληροφορήθηκαν γιά το έγκλημα αμέσως μας απάντησαν ότι δεν μπορεί παρά να είναι δράση του καθεστωτικού παρακράτους. Ακόμα και άτομα που το έμαθαν από τρίτους πήραν πρωτοβουλία να επικοινωνήσουν μαζί μας γιά να μας συμβουλεύσουν πως πράγματι, μόνο ως δράση παρακρατικών μπορεί να ερμηνευτεί το συμβάν.

Είναι αλήθεια ότι η οργάνωση μας στοχεύεται γιά πολλά χρόνια τώρα με κάθε είδους άνομη και «έννομη» παρενόχληση των μελών μας, συμμάχων και υποστηρικτών μας με βία, έμμεσες και άμεσες απειλές και παντός είδους κακοποίηση. Και ιδίως στο σημερινό κλίμα πολιτικής αντιπαράθεσης των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων με το καθεστώς, όπου η οργάνωση μας συμμετέχει τα μέγιστα, και το κυβερνών κόμμα έχει κινητοποιήσει τις «έννομες» και παράνομες του δυνάμεις γιά παντός είδους ανομία και αθέμιτη ενέργεια, μιά τέτοια παρακρατική δράση είναι πολύ πιθανή.

Αλλά δεν πιστεύαμε να έπαιρναν το ρίσκο να μπουν στα σπίτια μας όπου κατοικούν ανήλικα παιδιά και να ριψοκινδυνεύσουν πιθανώς και θανατηφόρα σύγκρουση με τα μέλη της οικογένειας μας αν γίνονταν αντιληπτοί. Διότι δεν θα υπήρχε άλλη επιλογή γιά μας σε τέτοιο ενδεχόμενο: η παραβίαση του οικογενειακού μας ασύλου δεν πρόκειται να αντιμετωπιστεί με λιγότερα ή ηπιότερα μέτρα αν προκύψει ενώπιον μας και έχουμε τη δυνατότητα να αντιδράσουμε. Θα είναι σύγκρουση μέχρι θανάτου.

Τα περιστασιακά τεκμήρια – που είναι μόνο περιστασιακά, και δεν έχουν αντίκρυσμα στην έρευνα που διεξάγει η Αστυνομία γιά το έγκλημα, ούτε και σε πιθανή δίκη αν προκύψουν συλλήψεις και κατηγορίες – μαρτυρούν «παράξενες ιδιαιτερότητες» στο συμβάν:
1. Το σπίτι ήταν ολόκληρο τον χρόνο ανοικτό και ξεκλείδωτο. Εκείνη την νύκτα, κλείσαμε και κλειδώσαμε όλα εκτός από ένα παράθυρο που είναι ορατό μόνο από ένα σημείο του δρόμου, μιά πολύ στενή οπτική γωνία.

2. Απουσιάσαμε μόνο δύο ώρες πολύ νωρίς το βράδυ, δηλαδή από την ώρα που έδυσε ο ήλιος.

3. Ολόκληρο τον χρόνο φύλαγε το σπίτι ένας μεγαλόφωνος, τεράστιος και αφοσιώμενος σκύλος ο οποίος εκείνη τη νύκτα απουσίαζε (γι’ αυτό και κλείσαμε το σπίτι). Ήταν σύμπτωση; Δηλαδή έτυχε να ήταν περαστικοί κάποιοι εγκληματίες εκείνη τη νύκτα μόλις έδυσε ο ήλιος και απλώς έδρασαν ευκαιριακά; Πως ήξεραν πως δεν θα ‘βρουν άτομα μες το σπίτι;

4. Η Αστυνομία μας είπε ότι από την υποτιθέμενη πορεία παράνομης εισόδου των δραστών (το παράθυρο) δεν μπορούσαν να πάρουν δακτυλικά αποτυπώματα λόγω του τύπου της επιφάνειας και της παρουσίας σκόνης.

5. Οι δράστες έκλεψαν τρεις από τους πέντε υπολογιστές που είχαμε στο σπίτι. Αγνόησαν τον πιό ακριβό και πιό σύγχρονο υπολογιστή (ίσως επειδή είχε «κοριτσίστικη» διακόσμιση;) Επίσης αγνόησαν ένα υπολογιστή που δεν ήταν σε χρήση και ήταν έτοιμος γιά πακετάρισμα.

6. Οι δράστες έκλεψαν τους τρείς υπολογιστές που ήταν ήδη ενωμένοι με πρίζες και αναμμένοι. Δηλαδή επένδυσαν χρόνο να τους σβύσουν, να τυλίξουν τα σύρματα και να τους πακετάρουν. Έψαξαν και το σπίτι γιά να ‘βρουν και τις θήκες τους, τις οποίες πήραν. Αγνόησαν τηλεοράσεις, μαγνητόφωνα, πίνακες, φορητά τηλέφωνα, ποδήλατα, μεγάφωνα, και κοσμήματα που υπήρχαν μες το σπίτι, άνκαι άνοιξαν και είδαν τους χώρους όπου φυλάγοντο.

7. Οι υπολογιστές που κλάπησαν ανήκουν σε τρία μέλη της Ομάδας Σύνταξης που είναι γνωστό δημοσίως πως επωμίζονται μεγάλο μέρος της τεχνικής υποστήριξης, και πολιτικής και συντακτικής εργασίας της οργάνωσης. Ανήκουν στους Σόλωνα Αντάρτη, Sue Scandale και Πέτρο Ευδόκα.

8. Οι δράστες δεν κτύπησαν κανένα από τα εμφανώς πολύ πλούσια σπίτια της γειτονιάς μας με πισίνες και ακριβά αυτοκίνητα πολυτελείας που ήταν άδεια γιά εβδομάδες. Κτύπησαν μόνο το δικό μας φτωχικό με τα ξεχαρβαλωμένα και σπασμένα μαρμάρινα περβάζια και τη μαύρη σημαία γιά τους 13 μας νεκρούς. Ποιός κλέφτης μπαίνει σε σπίτι με μαύρο πανί πένθους ανηρτημένο στην είσοδο;

9. Πως ήξεραν ότι θα έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεση τους γιά να διαχωρίσουν με ασφάλεια εκείνα που ήθελαν να κλέψουν από εκείνα που δεν ήθελαν, και να περιδιαβάσουν μες το σπίτι χωρίς την έγνοια ότι από στιγμή σε στιγμή θα μπορούσε να επιστρέφαμε; Μήπως ήξεραν που ήμασταν; Μήπως είχαν την αίσθηση ασφάλειας ότι θα λάμβαναν ειδοποίηση έγκαιρα αν εμείς ξεκινούσαμε γιά το σπίτι;
Οι φίλοι και υποστηρικτές μας αναλύοντας το έγκλημα λεν πως μόνο αν ήταν το σπίτι υπό παρακολούθηση θα ήταν εφικτή τέτοια επιδρομή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Οι Αστυνομικοί με τους οποίους συζητήσαμε το θέμα ήταν πολύ ευγενικοί, κατανοητικοί και υποστηρικτικοί γιά την απώλεια μας, και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες γιά την έγκαιρη τους άφιξη, την έρευνα επί τόπου, και την υπομονή τους μαζί μας κατά την λήψη των καταθέσεων μας. Δεν μπορούσαν όμως να καταχωρήσουν την ιδέα ότι μπορεί το σπίτι ή εμείς να είμασταν υπό παρακολούθηση. (Άλλωστε δεν συμβαίνουν τέτοια στη χώρα μας.)
Το ηλεκτρονικό υλικό που εκλάπη, δηλαδή τα αρχεία και εργασίες μας είναι ανυπολόγιστης αξίας. Ήταν οι υπολογιστές που χρησιμοποιούμε γιά εργασίες στην πολιτική, στην θεραπευτική και γιά προσωπικές χρήσεις. Έχουμε (είχαμε!) αρχεία άρθρων και έρευνας πάνω από δέκα χρόνων. Ένα βιβλίο που τελεί υπό συγγραφή γιά 20 χρόνια και ένα άλλο γιά 10 χρόνια. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις φίλων, υποστηρικτών και συγγενών μας. Φωτογραφίες αγαπημένων προσώπων και τόπων.

Το σημαντικό είναι ότι δεν παραβιάστηκε το απόρρητο οιουδήποτε ανθρώπου που έχει σχέση μαζί μας διότι δεν διατηρούμε τέτοια ηλεκτρονικά αρχεία – δεν χρησιμοποιούμε τους υπολογιστές γιά φύλαξη οποιωνδήποτε δεδομένων που αφορούν την ασφάλεια, την υγεία ή την προσωπική ζωή οιουδήποτε. Αλλά γιά μας η απώλεια παραμένει τρομακτική.
Ήταν λοιπόν κτύπημα του παρακράτους, ή «περιστασιακό έγκλημα ευκαιρίας»;
Όπως λέει και φίλος Γιώργος Ρ. : «τα συμπεράσματα δικά σας».

Συμπληρωματική Ενημέρωση
ο- Σε βίντεο:
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Περίεργη διάρρηξη του Cyprus Indymedia
https://www.youtube.com/watch?v=O7-yMiiMwxI
ή εδώ:
http://www.vimeo.com/28102674

o- Παράνομη είσοδος σε σπίτι ακτιβιστών και κλοπή ηλεκτρονικών υπολογιστών
http://www.efylakas.com/archives/9363

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο-Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Government Admits Investigation Against Indymedia and Petros Evdokas Initiated by US Intelligence
http://www.indymedia.org/pt/2004/07/111547.shtml

Θρασύδειλη Επίθεση Τραμπούκων
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_3686.html

Ημερίδα της Αντιφασιστικής Πρωτοβουλίας ~ Τοξικό Σεξουαλικό Παρασκήνιο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_20.html

Κάτω η Χούντα του Χριστόφια ~ Τι ακριβώς έγινε στο Προεδρικό
Καυτές Αλήθειες γιά τα Επισόδεια της Τρίτης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_5114.html

Ο Κύριος Διευθυντής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_09.html

Τρείς Άξονες του Μίσους ~ Τι Επιδιώκουμε;
Νέα εκστρατεία δυσφήμισης, προπαγάνδας και στοχοθέτησης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html

Friday, 18 February 2011

Καταδίκη της Βίας του Διζωνικού Παρακράτους

ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ


Το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου καταδικάζει την θρασύδειλη και ύπουλη επίθεση κατά των πολιτικών αντιπάλων του καθεστώτος Χριστόφια, Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη. Για μια ακόμη φορά, άνθρωποι που δημοκρατικά διαφωνούν με την Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, γίνονται θύματα οργανωμένων τραμπούκων που πρόσκειται ιδεολογικά στην κυβέρνηση. Τα μέλη του Κινήματός μας έχουν μείνει άναυδα με την απόλυτη σιωπή που επικρατεί στα ΜΜΕ και στην κοινή γνώμη, σχετικά με την βίαιη φασιστική επίθεση παρακρατικών κατά των δύο εκ των διαχειριστών του Κυπριακού Indymedia, του Πέτρου Ευδόκα και του Σόλωνα Αντάρτη. Συγκεκριμένα, τους δύο ακτιβιστές, αφού αποχώρησαν από διαδήλωση έξω από την Πρεσβεία της Αιγύπτου, τους ακολούθησε τριμελής ομάδα για μερικές εκατοντάδες μέτρα, και τελείως απρόκλητα και θρασύδειλα τους επιτέθηκαν πισώπλατα, κτυπώντας τους στα κεφάλια με δοχεία γιαουρτιού, με αποτέλεσμα τον μικρό τραυματισμό του ενός.

Το Κίνημά μας, με πολλές ανακοινώσεις του, αφίσες και παρεμβάσεις, έχει τονίσει πως επί διακυβέρνησης Χριστόφια έχει γίνει μια άνευ προηγουμένου διάβρωση των Σωμάτων Ασφαλείας, ενώ επιδεικνύεται ανοχή σε κάθε λογής ιδεολογικούς τραμπούκους, απλώς και μόνο διότι είναι οπαδοί της διζωνικής διχοτόμησης. Υπενθυμίζουμε πως η πνευματική τρομοκρατία είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της πέρσι, όταν στις 6:30 το πρωί της 6ης Μαΐου 2010, αστυνομικοί εισέβαλαν στο σπίτι του δικηγόρου και νεαρού πατέρα Ξενή Ξενοφώντος και κατέσχεσαν τους υπολογιστές αυτού και της συζύγου του, διότι τον θεώρησαν ως τον ένοχο διαχειριστή ιστολογίου. Εκτός αυτού, στην διάρκεια αυτής της κυβέρνησης είχαμε ξυλοφόρτωμα ανθρώπων υπό τα απαθή βλέμματα της αστυνομίας, πληροφορίες για επανασύσταση του τμήματος Δ' της ΚΥΠ και διάβρωση από την Επαγρύπνηση, συλλήψεις πολιτών που διένειμαν φυλλάδια, απαγορεύσεις κλπ.

Αν αληθεύουν οι πληροφορίες που επικαλείται το Κυπριακό Indymedia, τότε οι δράστες πιθανότατα να είναι συνδεδεμένοι με το διζωνικό παρακράτος που “ανέλαβε” να κάνει τις “βρωμοδουλειές” της κυβέρνησης. Φαίνεται πως "πνευματικός" μέντορας τέτοιων ομάδων είναι κάποιος Γρηγόρης Ιωάννου, ο οποίος στις 11 Δεκεμβρίου 2010, μιλώντας σε «Αντιφασιστική Ημερίδα», αποφάνθηκε πως «το κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον φασισμό για πολλούς λόγους», και αφού το κράτος του Χριστόφια δεν τα καταφέρνει, κάλεσε στην δημιουργία παρακράτους για να το συνδράμει. Συμβούλευσε τους οπαδούς του πως «Χρειάζεται αντιφασιστικό κίνημα. Ένα κίνημα μαζικό, δυναμικό και διαθετημένο να ανακόψει την ανοδική πορεία του φασισμού και να αντιμετωπίσει τις φασιστικές δυνάμεις και μέσα στην πολιτεία, και μέσα στην κοινωνία, και στο δημόσιο λόγο και στον δρόμο». Ο Γρηγόρης Ιωάννου μίλησε ανοιχτά και ξεκάθαρα πως είναι ανάγκη να δημιουργηθεί ένα παρακρατικό κίνημα για να αντιμετωπίσει "την ακροδεξιά", και αυτό σε αυτό θα συμμετέχουν άτομα «από την φιλελεύθερη δεξιά μέχρι και τον ριζοσπαστικό και εναλλαχτικό χώρο» (αλήθεια, τι έχει να πει ο «φιλελεύθερος δεξιός» ΔΗΣΥ επ' αυτού;).

Στο πιο πάνω κάλεσμα του, ο Γρηγόρης Ιωάννου αναφέρθηκε σε πολλές δημοκρατικές συλλογικότητες τις οποίες εντελώς αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά βάφτισε "ακροδεξιές", παρά τις μεταξύ τους τεράστιες ιδεολογικές διαφορές, με απώτερο σκοπό, προφανώς, να τις καταστήσει δικαιολογημένους στόχους του παρακρατικού «αντιφασιστικού» κινήματος που οραματίζεται. Σε εκείνη την ομιλία του, που ουσιαστικά αποτελεί μια πρώιμη μορφή λίστας προγραφών, αναφέρθηκε ονομαστικά και στο ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, όπως και στο Κυπριακό Indymedia. Χωρίς να γνωρίζουμε αν ήταν οργανωμένο και σε πιο βαθμό, σίγουρα πρώτη πράξη αυτής της παρακρατικής ομάδας ήταν η βίαιη επίθεση κατά των Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη.

Επισημαίνουμε τον κίνδυνο όσο ακόμα είναι νωρίς, και καλούμε την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα. Επίσης, απορούμε με την εκκωφαντική σιωπή ΜΜΕ, κομμάτων και οργανώσεων, και τα καλούμε, παρά τις διαφορετικές ιδεολογικές τους προσεγγίσεις, να καταδικάσουν και αυτά, χωρίς καθυστέρηση, την θρασύδειλη αυτή επίθεση των τραμπούκων. Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο. Διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;

Γραφείο Τύπου
ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
~~~~~~~~~~~~~~~~

Από τη Ομάδα Σύνταξης

Κατασυγκινηθήκαμε με την ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Μετώπου γιά την επίθεση των θρασύδειλων τραμπούκων εναντίον μας. Και ακόμα πιό πολύ, μας συγκίνησε το Μέτωπο με την ορθή του κατανόηση γιά το πολιτικό βάθος από το οποίον προέκυψε η επίθεση.

Τα πράματα είναι ακριβώς όπως τα λέν οι αυτόνομοι φοιτητές του Μετώπου: "Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο." Και αν χαθεί η αλληλεγγύη τι θα μας μείνει; Πως θα κτίσουμε ξανά την ενότητα του λαού μας γιά απελευθέρωση - εθνική, ταξική, κοινωνική, προσωπική και πνευματική απελευθέρωση σε όλα τα επίπεδα ύπαρξης μας, στο ερωτικό, στο πολιστικό, και στο ΚΑΘΕ επίπεδο όπου υπάρχουμε - αν δεν καλλιεργούμε την αλληλεγγύη και την αλληλοϋποστήριξη; Ορθά το λέει η ανακοίνωση, "...διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;"

Και, ναι, επίσης μας συγκινεί και μας εκφράζει η δημόσια έκκληση προς την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα.

Υπενθυμίζουμε πως σε προηγούμενο περιστατικό "υψηλού προφίλ" οπόταν κινήθηκε το παρακράτος εναντίον μας το 2004 μέσω άνομης "Αστυνομικής έρευνας" εναντίον μας που διετάχθη από την Πρεσβεία του Θανάτου (ΗΠΑ) λόγω της εναντίωσης μας στο Σχέδιο Αννάν και εκτελέστηκε παράνομα από κάποια μέλη της Αστυνομίας Κύπρου τρομοκρατώντας τις οικογένειες και φίλους μας, ο Αρχηγός Αστυνομίας όταν ερωτήθηκε από δημοσιογράφους γιά το θέμα η πρώτη του ενστικτώδης πράξη ήταν το κουκούλωμα: ΑΡΝΗΘΗΚΕ πως ήταν Αστυνομικοί που είχαν εμπλακεί! Που βέβαια πολύ σύντομα απεδείχθει ψέμμα, γιατί η λαϊκή υποστήριξη γιά μάς, η έντονη δυσφορία που εκφράστηκε από τα Μέσα και τα Κόμματα τότε (εκτός από τη ραδιοτηλεόραση και τις εφημερίδες, το θέμα έφτασε μέχρι και τη Βουλή σε επερωτήσεις Βουλευτών), και η ευρεία κοινωνική αντίδραση γιά την παρανομία της Αστυνομίας - γιά το ότι υπάκουσε σε εντολές μιάς ξένης δύναμης! - ήταν τόσο μεγάλη που μέχρι και ο Υπουργός Δικαιοσύνης αναγκάστηκε να διατάξει παύση της παρακρατικής "δίωξης" και με δήλωση του στα Μέσα να παραδεκτεί πως τελικά η υπόθεση ΔΕΝ ήταν καν Αστυνομική υπόθεση:
Δήλωση του Υπουργού Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως κ. Δώρου Θεοδώρου:
http://www.cyprus.gov.cy/moi/PIO/PIO.nsf/6645bc8e70e73e2cc2257076004d01c1/52e3a489d4dfc8bcc2256ede002cb765?OpenDocument&print
Είναι όπως τα λέει το Μέτωπο: το ρατσιστικό Διζωνικό παρακράτος σε συνάρτηση με τις ξένες δυνάμεις κινούν πολλά και πολύπλοκα νήματα γιά να πολωθεί ο κόσμος, να αυξηθεί η διχόνοια, να κατρακυλίσει η Κύπρος σε βίαιες συμπλοκές ξανά γιά να δημιουργηθούν συνθήκες γιά επεμβάσεις από ξένους στρατούς και δυνάμεις ώστε η ρατσιστική Διζωνική να μας επιβληθεί ως η μόνη "εφικτή" λύση. Χειραγωγούν και κατευθύνουν ακόμα και οργανώσεις που αυτοπεριγράφονται ως "αναρχικές" και "αντιρατσιστικές" και τις ρίχνουν στη φωτιά να εμπλακούν βιαίως... αντί να πράττει ανοικτά το Κυβερνών Κόμμα, πράττουν οι πολιτικοί του δορυφόροι και πιόνια. Που ξανακούστηκε "αναρχικοί" να συμμετέχουν σε εκστρατείες του Κράτους και του Κόμματος γιά ιδεολογικές και τραμπουκιστικές επιχειρήσεις με επιχορηγήσεις από τα Υπουργεία; Και όμως το βλέπουμε - ες Γην Εναλίαν Κύπρον... όπου οι εξουσιαστές ξέρουν να βαφτίζουν το άσπρο μαύρο, τον δικό τους ρατσισμό ως "αντιρατσισμό", όπου την συνεργασία τους με το Κεφάλαιο, το διεθνές παρακράτος και τον Ιμπεριαλισμό βαφτίζουν "σοσιαλισμό" και την ταύτιση τους με τις επιθυμίες των δυνάμεων Κατοχής βαφτίζουν "Διζωνική λύση". Ξέρουν αυτοί πως να κινούνται.

Αλλά ξέρουμε και εμείς.

Διακρίνουμε ξεκάθαρα πως οι επιθέσεις, μέσω έννομων, άνομων και παράνομων πτυχών του παρακράτους βαίνουν βάση σχεδίου, το οποίον και πραγματεύεται ο Σόλων Αντάρτης στο άρθρο του με τίτλο:
Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Η γνώση βοηθά στην ορθή πορεία και τους ορθούς ελιγμούς. Η αυτόνομη και αυτο-οργανωμένη αντιπολίτευση - ιδίως εκείνη που αρθρώνει λόγο και πράξεις που υλοποιούν τις θέσεις και αρχές της ανεξάρτητης Αριστεράς, όπου ανήκουμε και εμείς - έχει πολλά δεινά και συμπληγάδες να διαβεί με τέτοιους επιτήδειους και μικροπρεπείς αντιπάλους. Η γνώση γιά το σχήμα των καταστάσεων και γιά την πολιτική γεωγραφία του τοπίου όπου τώρα σιγά σιγά συντάσσονται δυνάμεις γιά μεγαλύτερες συγκρούσεις, μας είναι απαραίτητο συμπλήρωμα στο θάρρος και την αφοσίωση γιά τον αγώνα.

Αισθανόμαστε να μας δένουν οι κοινές επιθέσεις εναντίον των διαφόρων αυτόνομων προμαχώνων της παράταξης του ΟΧΙ. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια ούτε καν γνωριζόμασταν ανάμεσα μας · σήμερα, η Σοσιαλιστική ομάδα Εμπροσθοφύλακας, το αυτόνομο Φοιτητικό Μέτωπο, η Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση Δημοκρατίας στην Κύπρο (που ως πρόσφατα εκφραζόταν μέσω της σελίδας Christofias Watch), και εμείς, κινούμαστε σε παράλληλες γραμμές και συμπτήσσουμε τον λόγο και τη φυσική μας παρουσία στην πολιτική ζωή του τόπου ενάντια στη ρατσιστική Διζωνική και γιά μιά πορεία απελευθέρωσης με όσον πιό ευρείς ορισμούς μπορούμε να της δώσουμε.

Σήμερα - πρό τινός άγνωστοι μεταξύ μας - ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον ως συναγωνιστές, ως φίλοι και σύντροφοι στον πιό όμορφο αγώνα.

Με ευγνωμοσύνη,
Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia http://cyprus.indymedia.org

~~~~~~~~~~~~~~~~

Η δήλωση συμπαράστασης του Μετώπου δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του έντυπου της οργάνωσης που ονομάζεται Προπύργιο. Το Προπύργιο περιέχει και άλλα άρθρα, με επίκεντρο θέμα τις επερχόμενες φοιτητικές εκλογές, γιά τις οποίες ευχόμαστε στους συναγωνιστές καλές επιτυχίες. Σημειώνουμε το άρθρο με τίτλο "Κύριε Κάρολε Μάρξ, μην τους παρεξηγείς":
http://www.metopo.org.uk/PROPYRGIO-2011002017-t08.pdf

* * *

Sunday, 9 May 2010

Υπόθεση Ξενή Ξενοφώντος, Μακάριου Δρουσιώτη και Ακελ

" «Από τη στιγμή που η Αστυνομία έχει ενώπιόν της γραπτή καταγγελία από πρόσωπο ότι απειλείται η ζωή του, έχει υποχρέωση να το διερευνήσει», είπε ο εκπρόσωπος της Αστυνομίας. Αλλά δεν έκανε το ίδιο πριν από μερικές μέρες όταν μια εικοσάχρονη κατάγγειλε συγκεκριμένο πολίτη ότι απειλεί τη ζωή της. Ούτε καν απολογήθηκε για την απραξία της όταν η κοπέλα δέχτηκε επίθεση από το δράστη, που την περιέλουσε με βιτριόλι και κατάστρεψε τη ζωή της.
Αλλά και ένα μήνα προηγουμένως άλλη κοπέλα, οικιακή βοηθός μαζί με την εργοδότριά της παρουσίασε γραπτές απειλές κατά της ζωής της από παράνομο μετανάστη, με ονόματα και διευθύνσεις αλλά η Αστυνομία ούτε που ασχολήθηκε."
- απόσπασμα άρθρου του Διευθυντή Σύνταξης στην εφημερίδα Φιλελεύθερος.
Ο σάλος και η κατακραυγή που δημιουργήθηκαν σε ράδια, τηλεοράσεις και μες την ίδια τη Βουλή με τις αντισυνταγματικές, παράνομες και αντίνομες πράξεις της Αστυνομίας εναντίον του δικηγόρου Ξενή Ξενοφώντος καθ' υπόδειξην της ηγεσίας του Ακέλ και με παρασκηνιακές κινήσεις ενός από τους κατά γενικήν ομολογίαν πιό αρρωστημένους νοσταλγούς της δικτατορίας του Μακαρίου - μιλούμε γιά τον δημοσιογράφο Μακάριο Δρουσιώτη - μαρτυρεί το πόσο βαθιά έχει φτάσει η ηθική και πολιτική κρίση στους κόλπους και στα θεμέλια της κοινωνίας μας.

Ας μην ασχοληθούμε με το να δώσουμε το δικό μας στίγμα γιά την υπόθεση - σήμερα, τα λόγια, οι εικόνες και τα επιχειρήματα που εκτοξεύουν τα ίδια τα όργανα του Κατεστημένου αρκούν. Υπεραρκούν!

Γιά όσους συντρόφους και συναγωνιστές μας έχουν εντρίψει στο θέμα (ή υποστεί τρυφερές "εντρίψεις" από την) Αστυνομία Κύπρου, αρκεί η οπτική περίληψη από τον ΠΙΝ.


Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Φιλελεύθερος το Σάββατο, 8 Μαίου 2010.

Γιά όσους προτιμούν να μελετήσουν λιγάκι, παραθέτουμε ένα σύντομο άρθρο από τον Άριστο Μιχαηλίδη, απόσπασμα του οποίου αποτελεί και η εισαγωγή του άρθρου μας πιό πάνω.

Επίσης παραθέτουμε τις λεγόμενες "απειλές" γιά τις οποίες παραπονέθηκε ο Μακάριος Δρουσιώτης στην Εισαγγελία και Αστυνομία, που έδωσαν το έναυσμα γιά την επιδρομή ενάντια στο σπίτι του Ξενή Ξενοφώντος. Εδώ αναπαράγουμε επί λέξει τις αναφορές στον κύριο Δρουσιώτη ακριβώς όπως τις αναδημοσίευσε η καθεστωτική φιλο-ιμπεριαλιστική εφημερίδα Πολίτης, η οποία παραδόξως δεν διώκεται, δεν ενάγεται και ούτε υπέστη επιδρομή άνκαι δημοσίευσε ακριβώς τα ίδια λόγια γιά τα οποία παρηπονέθει ο κύριος Δρουσιώτης. Ορίστε οι επίμαχες λέξεις, δημοσιευμένες από τον Μανώλη Καλατζή στον Πολίτη (ναι, η λέξη "Μαγάριος" αντί "Μακάριος" είναι έτσι και στο πρωτότυπο):
«Αν ο Μαγάριος ζούσε στην Ιρλανδία και αντί σφογγοκωλάριος των Εγγλέζων και Τούρκων εδώ, ήταν σφογγοκωλάριος των Εγγλέζων εκεί, θα τον είχαν καθαρίσει από χρόνια τώρα και δεν θα τον ήξερε κανένας. Αν ο Μαγάριος ζούσε στην κατεχόμενη Ελλάδα του ΄40 και αντί σφογγοκωλάριος των Εγγλέζων και Τούρκων εδώ, ήταν σφογγοκωλάριος των Γερμανών εκεί, θα τον είχαν καθαρίσει και δεν θα τον ήξερε κανένας. Συμπέρασμα: Μόνο στην Κύπρο μπορεί να ζήσει ο Μαγάριος. Που οι προδότες, οι δωσίλογοι, τα γιουσουφάκια, οι πουτάνες και οι σφογγοκωλάριοι του κατακτητή (και το συγκεκριμένο ανθρωπάκι της ντροπής τα συνδυάζει όλα) μπορούν και πουλάνε μούρη. Φωτιά και τσεκούρι στους προδότες. Λάκκος με ασβέστη στους δωσίλογους».
- εφημερίς Πολίτης, Κωδικός άρθρου: 944735, 08/05/2010, Σελίς 20
Αν με ρωτάτε "ταιριάζουν στον Μακάριο Δρουσιώτη αυτά που γράφτηκαν γιά κάποιο 'Μαγάριο'; " θα απαντούσα απερίφραστα και χωρίς ενδοιασμούς ΝΑΙ. Του ταιριάζουν. Αυτόν ζωγραφίζουν ξεκάθαρα. Θα το έλε'α βέβαια με φόβο, γιατί ήδη κινήθηκαν αρκετές φορές εναντίον μας Αστυνομικές δυνάμεις και τραμπούκοι της Κυπριοεθνικιστικής, ψευτο-σοσιαλιστικής και ψευδο-αναρχικής παράταξης με παράνομες και σκιώδεις μεθόδους γιά να μας αποσιωπήσουν και γιά να κλείσουν την Δικτυακή παρουσία της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia.
(Προς την Αστυνομία: αν θα ξανάρθετε με προθέσεις για παράνομες πράξεις και δήθεν "ερευνες" εναντίον μας πάλι, παρακαλώ δώστε μας χρόνο να τελειώσουμε την αντιγραφή και φύλαξη των ηλεκτρονικών μας αρχείων σε ασφαλές μέρος. Χρειαζόμαστε ακόμα τρείς μέρες. Επίσης θα ήθελα να δημοσιεύσω κάποια δήλωση σε σχέση με τις πολλές εικόνες και βίντεο γυμνής σάρκας ανδρών, γυναικών και εξωγήινων σε διάφορες πόζες τις οποίες εύκολα θά ΄βρετε στον υπολογιστή μου. )
Η εφημερίδα Χαραυγή, το επίσημο όργανο του κυβερνώντος κόμματος πανηγυρίζει την επιδρομή ξημερώματα στο σπίτι του Ξενή Ξενοφώντος και την ανάκριση του με πρωτοσέλιδο τίτλο:
"Eφοδος στο christofias-watch" (Χαραυγή, 7 Μαϊου, 2010).

Και προχωρεί ανοικτά χωρίς προκάλυψη, χωρίς καν να τηρεί έστω και πρόσχημα πλέον δημοκρατίας, γιά να παραχωρήσει εξήγηση γιά την πολιτική δίωξη του Ξενοφώντος:
"Στο γραφείο του δικηγόρου η Αστυνομία εντόπισε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, οι οποίοι φαίνεται να σχετίζονται άμεσα με ιστοσελίδα στην οποία αναρτώνται υβριστικά σχόλια εναντίον του Προέδρου Χριστόφια και άλλων πολιτικών." (Χαραυγή, πρώτη σελίδα, 7 Μαϊου, 2010)

Αν συνυπολογίσουμε το άνω πρωτοσέλιδο της Χαραυγής με την χθεσινή αποκάλυψη που δημοσιεύτηκε ευραίως, του γεγονότος πως όταν ακόμα η υπόθεση διερευνήτο ο Γενικός Εισαγγελέας είχε πεί στον Μακάριο Δρουσιώτη ότι "δεν έχετε υπόθεση", γίνεται πασιφανές πως οι εντολές γιά την αντίνομη δράση της Αστυνομίας μπορούσαν πλέον να προέλθουν μόνο κατευθείαν από το Προεδρικό και από την ηγεσία του κόμματος.

Όσον αφορά εκείνη την ιστοσελίδα όπου αρχικά δημοσιεύτηκαν αυτά τα χαριτολογήματα - το "Παρατηρητήριο γιά την Διακυβέρνηση Χριστόφια" - θα σας έλε'α ότι αφ' ενός είναι μιά απαραίτητη φωνή αντιπολίτευσης σε μιά χώρα όπου δεν υπάρχει ουσιαστική αντιπολίτευση, ιδίως σε ό,τι αφορά το εθνικό μας θέμα. Αφ' εταίρου θα έλε'α πως ο αρρωστημένος και αντιδραστικός της αντικομμουνισμός εποχής και απόχρωσης Μακάρθυ αποτελεί ντροπή γιά οποιοδήποτε αγωνιστή της ελευθερίας. Οι άνθρωποι που αρθρογραφούν στο "Παρατηρητήριο γιά την Διακυβέρνηση Χριστόφια" είναι αναμφισβήτητα γνήσιοι πατριώτες, αλλά παρασυρμένοι σε ανεγκέφαλη και ρηχή αντίληψη γιά τις ταξικές και ουσιαστικές πολιτικές πραγματικότητες.

Το Κυπριακό δεν μπορεί να λυθεί χωρίς Σοσιαλισμό. Γιά να ακριβολογήσουμε πέρα από τις λέξεις, τούτο συνεπάγεται Κοινοκτημοσύνη όλων των παραγωγικών και φυσικών πόρων, δομές άμεσης δημοκρατίας (λαϊκά συμβούλια) στους χώρους εργασίας και στις γειτονιές, και λαϊκή εξουσία δομημένη ώστε η καθημερινή διακυβέρνηση, η άμυνα και επιβίωση μας να είναι θεμελιωμένες σε ένα Λαϊκό Στρατό, δηλαδή στο σύνολο του αυτο-οργανωμένου ένοπλου λαού που αυτοδιοικείται και πραγματώνεται πολιτικά και πολιτιστικά μέσα από την τοπική, περιφερειακή και πολιτειακή Εκκλησία του Δήμου ολόκληρης της χώρας.

Γιά μας η κριτική εις βάρος της διακυβέρνησης Χριστόφια είναι άτοπον και ανόητον να στηρίζεται στο ότι εκείνος και το κόμμα του είναι τάχα σοσιαλιστές ή κομμουνιστές. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει: ο Πρόεδρος και το κόμμα του έχουν καταπροδώσει κάθε έννοια Σοσιαλισμού και Κομμουνισμού και γιά αυτό ακριβώς προδίδουν και τις πολιτιστικές-εθνικές κοινότητες της Κύπρου επιζητώντας απάρτθαϊντ, εθνοφυλετικές "λύσεις", ρατσιστική διζωνική νομιμοποίηση της κατοχής. Ο ανθελληνισμός που είναι εντοιχισμένος μες τους μηχανισμούς και ψυχισμούς του κόμματος περπατά χέρι-χέρι με την αντικομμουνιστική στάση της ηγεσίας του. Η συμμαχία τους με την τοπική και διεθνή άρχουσα τάξη είναι γιά σαρανταπέντε τόσα χρόνια τώρα η ιδεολογική και οργανωτική ημερήσια διάταξη που κατευθύνει τις πράξεις της ηγεσίας του κόμματος.

Οποιαδήποτε φωνή επικρίνει το Προεδρικό και την ηγεσία του κόμματος σήμερα, είτε προερχόμενη από την Σοσιαλιστική Αριστερά, είτε από την ανόητα αντικομμουνιστική καρικατούρα της Δεξιάς, όπως εκείνη που αντιπροσωπεύει η Σύνταξη γιά το "Παρατηρητήριο γιά την Διακυβέρνηση Χριστόφια", είναι αναγκαίο να εκφοβιστεί και να σιωπήσει. Μόνον η "γνήσια" Δεξιά ηγεσία ενθαρρύνεται να μιλά στην κοινωνία μας, γιατί αρθρώνει καθαρά το πολιτικό πρόγραμμα που στηρίζουν ο Πρόεδρος και το κόμμα του.

Σας προσκαλούμε να διαβάσετε το σύντομο άρθρο του Άριστου Μιχαηλίδη πιό κάτω.
Τι έμεινε να πούμε;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~

ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
Αυτό κι αν είναι πολιτική δίωξη!
Του Άριστου Μιχαηλίδη
Παρασκευή 7 Μαϊου, 2010

ΝΕΑ ανδραγαθήματα πολιτικής τρομοκρατίας από την Αστυνομία. Στις 6:30 το πρωί έκανε έφοδο στο σπίτι του δικηγόρου και τακτικού αρθρογράφου Ξενή Ξενοφώντος γιατί διερευνά, λέει, «υπόθεση που αφορά διέγερση προς διάπραξη κακουργήματος και γραπτές απειλές για φόνο». Ποιο είναι το κακούργημα; Στη γνωστή αντιπολιτευτική ιστοσελίδα christofias-watch.blogspot.com αναρτήθηκε κείμενο υπό τον τίτλο «Ένας Μακάριος στην αυλή του Αρταξέρξη», που σχολίαζε την πρόσφατη επίσκεψη του Μακάριου Δρουσιώτη και άλλων στον Ταγίπ Ερντογάν. Όπως σε όλες τις ανάλογες ιστοσελίδες υπάρχει ειδικός χώρος όπου μπορούν να γράφουν σχόλια οι επισκέπτες. Κάποιος έγραψε την πολυχρησιμοποιημένη φράση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη «φωτιά και τσεκούρι στους τουρκοπροσκυνημένους». Ο Δρουσιώτης έκανε καταγγελία στην Αστυνομία ότι «οι συγκεκριμένες αναφορές στο διαδικτυακό χώρο αποτελούσαν απειλή κατά της ζωής του».

Είναι γνωστό ότι η φράση του Κολοκοτρώνη προκαλεί σήμερα αναστάτωση στις γαλήνιες ψυχές των νεοκυπρίων, αλλά αν αυτό αποτελεί απειλή για φόνο, σηκώνει συζήτηση. Η Αστυνομία δεν ξέρουμε με ποιους το συζήτησε, πάντως έθεσε υπό παρακολούθηση τα ίχνη ηλεκτρονικών υπολογιστών (φανταστείτε τι θα κάνει όταν τροποποιηθεί το Σύνταγμα για παρακολουθήσεις τηλεφώνων!) και αφού εντόπισε ότι ο υπολογιστής του δικηγόρου είχε σχέση με το christofias-watch έκανε έφοδο στο σπίτι του τα ξημερώματα, να προλάβει μην τους ξεφύγει ο κακούργος.

Άρπαξε δυο προσωπικούς υπολογιστές και κάλεσε τον Ξενοφώντος για ανάκριση ως τον διαχειριστή της ιστοσελίδας και παρότι το «επίμαχο» σχόλιο το έγραψε άγνωστος, όπως άγνωστοι και ανεξέλεγκτοι γράφουν ένα σωρό ανοησίες σε χιλιάδες μπλογκ, χωρίς να απασχολούν ούτε την Αστυνομία, ούτε κανέναν άλλο. Σεβόμαστε φυσικά το φόβο του Δρουσιώτη για τη ζωή του, παρόλο που δεν πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη φράση αποτελεί απειλή. Όταν κινδυνεύει πραγματικά η ζωή κάποιου δεν του το λένε στο Διαδίκτυο. Αλλά το θέμα εδώ είναι άλλο. Η δράση της Αστυνομίας είναι απαράδεκτα πολιτική και δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται για να τρομοκρατήσει ανθρώπους που θεωρούνται ενοχλητικοί για την Κυβέρνηση ή για τη γενική μακαριότητα που σκεπάζει τον τόπο.

«Από τη στιγμή που η Αστυνομία έχει ενώπιόν της γραπτή καταγγελία, από πρόσωπο ότι απειλείται η ζωή του, έχει υποχρέωση να το διερευνήσει», είπε ο εκπρόσωπος της Αστυνομίας. Αλλά δεν έκανε το ίδιο πριν από μερικές μέρες όταν μια εικοσάχρονη κατάγγειλε συγκεκριμένο πολίτη ότι απειλεί τη ζωή της. Ούτε καν απολογήθηκε για την απραξία της όταν η κοπέλα δέχτηκε επίθεση από το δράστη, που την περιέλουσε με βιτριόλι και κατάστρεψε τη ζωή της. Αλλά και ένα μήνα προηγουμένως άλλη κοπέλα, οικιακή βοηθός μαζί με την εργοδότριά της παρουσίασε γραπτές απειλές κατά της ζωής της από παράνομο μετανάστη, με ονόματα και διευθύνσεις (κατέχουμε τα στοιχεία) αλλά η Αστυνομία ούτε που ασχολήθηκε. Ακριβώς επειδή αυτές οι υποθέσεις δεν ήταν πολιτικές. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι αστείο να δηλώνει η Αστυνομία «θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι δεν ενεργούμε στη βάση πολιτικών κινήτρων». Μόνο πολιτικά κίνητρα υπάρχουν εδώ. Τίποτε άλλο. Και αυτές οι σαρκαστικές διαβεβαιώσεις δείχνουν ότι δεν έχουν αντιληφθεί, ούτε η Αστυνομία ούτε η πολιτική ηγεσία, ότι τέτοιες πολιτικές διώξεις δεν υποτάσσουν την όποια αντίδραση, την εξωθούν σε επικίνδυνες ατραπούς.

aristosm@phileleftheros.com

~~~~~~~~~~~~

Πηγές, Σημειώσεις

Η Χαραυγή, 7 Μαϊου, 2010
http://www.haravgi.com.cy/uploads/upload/files/0705114459.pdf

Ο Φιλελεύθερος, 7 Μαϊου, 2010
http://www.philenews.com/Digital/Image.ashx?t=3&iid=536

Αχ αυτός ο Μαίανδρος της πολιτικής ζωής
Κάποτε ο Φιλελεύθερος ήταν η κατ' εξοχήν εφημερίδα της άρχουσας τάξης της Κύπρου, το κύριο θεμέλιο του καθεστώτος Μακαρίου. Από τις τάξεις των οπαδών της γεννήθηκε ιδεολογικά ο Μακάριος Δρουσιώτης, καθώς και το κόμμα ΔΗΚΟ. Επίσης, από την εφημερίδα Φιλελεύθερος είναι που εμβολιάστηκε ιδεολογικά το Ακελ όταν έκαμε την μεγάλη του στροφή και αγκάλιασε φανατικά τη δικτατορία της εκκλησίας, τον ανθελληνισμό και τον Κυπριο-εθνικισμό στα μέσα της δεκαετίας του 1960.

Η επέλαση της εφημερίδας Πολίτης και η επικυριαρχία της στο σύγχρονο κατεστημένο της Κύπρου την επέβαλε ως το "καλύτερο" φερέφωνο της άρχουσας τάξης στον 21ο αιώνα, ιδίως σε δραστηριότητες που αφορούν την ανθελληνική προπαγάνδα, τον Κυπριο-εθνικισμό, τον ιδεολογικό πόλεμο προς συμφέρον των δυνάμεων κατοχής και την ιδεολογική προώθηση των σχεδιασμών του διεθνούς Κεφαλαίου. Γι' αυτό και ο Μακάριος Δρουσιώτης έχει ταυτιστεί με την παράταξη του Πολίτη.

Οι τρείς αυτοί πυλώνες του κατεστημένου, Φιλελεύθερος, Χαραυγή και Πολίτης, συμφωνούν απόλυτα στο ταξικό θέμα: περιστρέφονται γύρω από το "Ζήτω το Διεθνές και Κυπριακό Κεφάλαιο!" Αλλά διαφωνούν στο εθνικό ζήτημα. Γιά μερικά χρόνια τώρα οι διαφωνίες τους είχαν χαρακτήρα "ευγενικό", αλλά τώρα που εμπλέκονται αντίνομες και παρακρατικές δυνάμεις στη ασυμφωνία τους που απειλεί την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, διαγράφεται σχήμα μιάς πιό βαθειάς κοινωνικής ρήξης που αγγίζει τα θεμέλια του κοινωνικού κατεστημένου. Στην απουσία μιάς ουσιαστικής ελληνόπνευστης επαναστατικής Σοσιαλιστικής Αριστεράς. πως θα εξελικτεί τούτη η ρήξη; Εμείς φοβούμαστε πως θα μεγεθύνει τις δυνάμεις του φασισμού. Ψηλαφούμε τούτες τις σκέψεις εδώ:

Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html

και εδώ:
"Είναι ιστορικά και επιστημονικά αποδεδειγμένη αλήθεια το ότι παντού και πάντα όταν η Αριστερά - και δή η Σοσιαλιστική Αριστερά - εγκαταλείπει, αγνοεί ή εναντιώνεται στους εθνικούς πόθους και ανάγκες του λαού, αυτά γίνονται αμέσως αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον Φασισμό..."
Πως εδραιώνεται και θεριεύει ο Φασισμός
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270887627169#c1587739940392200357

Πέτρος Ευδόκας
~~~~~~~~~~~~

Saturday, 17 October 2009

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου

Η φίλη, υποστηρικτής, και σημαντικό μέλος της εναλλακτικής κοινότητας της Εντός των Τειχών Λευκωσίας, Λιζ Έλστον Αριστείδου ξεσπαθώνει εναντίον της αχρείαστης και υπερβολικής Αστυνομικής βίας που ζήσαμε το ΣαββατοΚυρίακο στην περιοχή Φανερωμένης.

Η Λίζ (γνωστή σε φίλους και ως Λίζ Άλφας), η οποία είναι σπουδασμένη δικηγόρος, έχει ήδη υποβάλει παράπονο στην Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Ισχυρισμών και Παραπόνων κατά της Αστυνομίας γιά βίαιη κακομεταχείρηση της μικρότερης της κόρης, 16 χρονών, που διέπραξαν Αστυνομικοί στα γεγονότα της Πλατείας Φανερωμένης. Η εν λόγω έφηβη είναι και η ίδια σημαντικό στέλεχος της προοδευτικής-εναλλακτικής κοινότητας γνωστή σε όλους γιά το υπέροχο χαμόγελο και την όλο χάρη παρουσία της σε εκδηλώσεις και κινητοποιήσεις γιά πολλά χρόνια τώρα.

Η Λίζ είναι μητέρα σε πέντε κόρες, τις οποίες με τον σύντροφο της Δημήτρη ανέθρεψαν με τα ιδανικά και αξίες της ισότητας, σεβασμού, δημοκρατίας, οικολογίας, φεμινισμού και συνειδητής υπευθυνότητας ως πολίτες της πανανθρώπινης διεθνούς κοινωνίας - αρχές που αγκαλιάζουμε και εκτιμούμε. Γιά μας που γνωρίζουμε τις κόρες και την οικογένεια είναι αδιανόητο το ότι Αστυνομικοί του καθεστώτος, τραμπούκοι και βασανιστές, Κράτους και παρακράτους εκπορευόμενοι - ένστολοι και μή - ήβραν έστω και την παραμικρή αφορμή να κακομεταχειριστούν, να απειλήσουν και να τρομοκρατήσουν οποιαδήποτε από τις κόρες της Λίζ. Πόσο μάλλον το ότι κτύπησαν την μικρότερη!

Η Λιζ έδωσε συνέντευξη στον Μάριο Δημητρίου της εφημερίδας Σημερινής, την οποία αναδημοσιεύουμε πιό κάτω.

Δηλώνουμε στο πλευρό της έφηβης και της οικογένειας Αριστείδου.

Στους σαδιστές και τ' ανθρωπάρια της Αστυνομίας που ψάχνουν να κτυπήσουν και να τρομοκρατήσουν έφηβες κόρες γιά να δείξουν τον ανδρισμό τους, λέμε να ψάξουν καλύτερα τις πηγές της σεξουαλικής τους ανεπάρκειας. Όσον κι αν κτυπούν τους αδύναμους δεν θα αυξηθεί ο ανδρισμός τους. Τουναντίον, θα συνεχίσουν να βυθίζονται στο βούρκο της ανομίας και να μετατρέπονται σε εχθρούς της κοινότητας.

Η κοινότητα, κύριοι ροπαλοφόροι φαλλοκράτες, αυτο-οργανωμένη συλλογικά και κινητοποιημένη θα σας αφοπλίσει, θα σας σταματήσει και θα φέξει μιά μέρα που θα σας τιμωρήσει.

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http://CyprusIndymedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Κατηγορώ" κατά Αστυνομίας
13/10/2009 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Καθηγήτρια Αγγλικών καταγγέλλει κακομεταχείριση της 16χρονης κόρης της


«Η Αστυνομία είπε την Κυριακή ότι κανένας δεν έχει παράπονο από τη συμπεριφορά των αστυνομικών, αλλά εγώ έχω παράπονο», δήλωσε στη «Σ» η κ. Ελίζαμπεθ Αριστείδου, η οποία είναι δραστήριο στέλεχος μη κυβερνητικής ομάδας πίεσης για βελτίωση της ζωής στην παλιά Λευκωσία. Κατάγγειλε ότι αστυνομικός έσπρωξε και κτύπησε την κόρη της.

ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ
Δεν θέλουμε Αστυνομία που δέρνει τα παιδιά μας

Την κακομεταχείριση της 16χρονης κόρης της από αστυνομικό στη διάρκεια των επεισοδίων του περασμένου Σαββάτου στην Πλατεία Φανερωμένης αποκαλύπτει και καταγγέλλει στη «Σ» η καθηγήτρια Αγγλικών Ελίζαμπεθ Έλστον Αριστείδου, η οποία ταυτόχρονα τονίζει την ανάγκη για μιαν «Αστυνομία που να εφαρμόζει τους νόμους, αλλά να μη δέρνει τα παιδιά μας!».

Η κ. Έλστον μας είπε ότι υπέβαλε ήδη παράπονο στην Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Ισχυρισμών και Παραπόνων κατά της Αστυνομίας, ότι αστυνομικός έσπρωξε, κτύπησε και έριξε στο έδαφος την κόρη της, ενώ φωτογράφιζε τις συμπλοκές του Σαββάτου μεταξύ αστυνομικών και νεαρών, και την ανάγκασε να σβήσει όλες τις φωτογραφίες από την κάμερά της, πριν της επιτρέψει να αποχωρήσει από το σημείο.

Οι αστυνομικοί δεν έχουν παιδιά;

Η κ. Έλστον, που είναι Αγγλίδα παντρεμένη με Κύπριο, επίσης καθηγητή, είναι μητέρα πέντε θυγατέρων 32, 28, 25, 23 και 16 χρονών, ζει στην Κύπρο για 30 χρόνια, τα 28 από τα οποία στην παλιά Λευκωσία κοντά στην Αρχιεπισκοπή. Μας είπε ότι η μικρότερη κόρη της, μαθήτρια σε ιδιωτικό αγγλόφωνο σχολείο, παρέστη στο street party του Σαββάτου με πολλά άλλα παιδιά της ηλικίας της από διάφορα σχολεία της Λευκωσίας, πήρε μαζί της τη φωτογραφική της μηχανή επειδή έχει χόμπι της τη φωτογραφία και άρχισε να φωτογραφίζει στιγμιότυπα από τα επεισόδια που ξέσπασαν γύρω στα μεσάνυχτα, όταν κατέφθασε στο χώρο ομάδα αστυνομικών.

«Ένας αστυνομικός που δεν φορούσε στολή», μας είπε η μητέρα της παραπονούμενης κοπέλας, «τράβηξε την κόρη μου σε μια στοά λίγο μακρύτερα από τη σκηνή των συμπλοκών, την έσπρωξε και την έριξε κάτω, άρπαξε τη φωτογραφική της και της είπε να σβήσει όλες τις φωτογραφίες που τράβηξε, αλλιώς θα της σπάσει τη μηχανή. Επειδή για την κόρη μου η φωτογραφική είναι το πιο αγαπημένο της αντικείμενο, αντέδρασε, είπε ότι θέλει τη μηχανή της και τότε αυτός την κτύπησε. Η κόρη μου φοβήθηκε πολύ και αναγκάστηκε να σβήσει όλες τις φωτογραφίες. Της είπε, «δεν έχεις οικογένεια να πας σπίτι σου;». Η μικρή του απάντησε «εσύ δεν έχεις παιδί; Εσείς σαν Αστυνομία δεν έχετε παιδιά; Θα ήθελες το παιδί σου να φάει ξύλο από έναν άντρα;».

«…Αλλά εγώ έχω παράπονο…»

«Η αστυνομία είπε την Κυριακή ότι κανένας δεν έχει παράπονο από τη συμπεριφορά των αστυνομικών, αλλά εγώ έχω παράπονο», είπε η κ. Έλστον, που είναι δραστήριο στέλεχος μη κυβερνητικής ομάδας πίεσης για βελτίωση της ζωής στην παλιά Λευκωσία. «Ο αστυνομικός δεν απείλησε απλώς την κόρη μου, την έσπρωξε και την κτύπησε ενώ δεν έκανε τίποτε παράνομο, ενώ έβγαζε φωτογραφίες και αυτό είναι παραβίαση νόμιμου δικαιώματός της κι αυτή την παραβίαση δεν τη δέχομαι και θα προχωρήσουμε σε γραπτή καταγγελία στην Αστυνομία. Δεν θέλω να το αφήσω να περάσει έτσι. Τι θα γίνει αν αρχίσουμε να δεχόμαστε αυτή τη βία; Τι θα γίνει την ερχόμενη βδομάδα; Θα πρέπει να πω στην κόρη μου ότι δεν μπορεί να περπατά και να φωτογραφίζει στην παλιά πόλη, γιατί κινδυνεύει από την Αστυνομία; Θα την κλειδώσω στο σπίτι, γιατί μπορεί να έρθουν αστυνομικοί με ρόπαλα να την κτυπήσουν; Τι προσπαθεί να κάνει η Αστυνομία; Θέλει να κάνει εχθρούς της αυτά τα παιδιά των 15, 16 και 17 χρονών; Γιατί με παιδιά αυτής της ηλικίας συνεπλάκησαν οι αστυνομικοί το Σάββατο στην Πλατεία Φανερωμένης. Τα παιδιά μας δεν τα μεγαλώσαμε με την ιδέα ότι η Αστυνομία ασκεί τέτοια βία. Αλλά το έμαθαν μόνοι τους από πρώτο χέρι».

Υπάρχουν νόμοι και μέτρα…

«Σαν κάτοικος της παλιάς πόλης, που ήταν πάντα ένας ωραίος τόπος να μεγαλώσεις τα παιδιά σου, που μεγάλωσα πέντε κόρες χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα, δεν θέλω να ζω σε μια Λευκωσία που γίνονται αυτά τα πράγματα, όπου η Αστυνομία δέρνει τους ανθρώπους για να επιβάλει δήθεν τους νόμους. Δεν κατάλαβε, ακόμα, η κυπριακή Αστυνομία ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιεί τέτοια βία και να δέρνει τους πολίτες; Εμείς σαν κάτοικοι θέλουμε μιαν Αστυνομία που να επιβάλλει τους νόμους π.χ. για έγκαιρο κλείσιμο των νυχτερινών κέντρων, αλλά δεν θέλουμε να δέρνει τους ανθρώπους που μπορεί να προκαλούν οχληρία, βγαίνοντας από τα κλαμπς στις 3 το πρωί. Υπάρχουν νόμοι και μέτρα για έναν που φωνάζει έξω από το παράθυρο των άλλων και μέσα σε αυτά δεν περιλαμβάνεται η άσκηση αστυνομικής βίας».

Άνθρωποι που ζουν με μέτρο

Σε παρατήρησή μας ότι τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν οι αστυνομικοί συνέλαβαν ένα 17χρονο για κατοχή και χρήση ναρκωτικών, η κ. Έλστον μας είπε ότι «αυτό δεν νομιμοποιεί να κατέβουν στο χώρο μια ομάδα πάνοπλων αστυνομικών με ρόπαλα στα χέρια και να προκαλούν με φωνές τους νεαρούς». Πρόσθεσε ότι ο σκοπός της Αστυνομίας και της Πολιτείας είναι οι νέοι να μάθουν να αποφεύγουν τις ουσίες και όχι να στιγματίζονται ως εγκληματίες με τέτοιους χειρισμούς. Και πρόσθεσε: «Πρέπει να τα βλέπουμε ρεαλιστικά, ότι τα παιδιά περνούν διάφορες φάσεις. Ο σκοπός μας πρέπει να είναι μια κοινωνία με ανθρώπους που ζουν με μέτρο και όχι με στιγματισμένους που τους βάζουμε φυλακή. Αυτό πρέπει να το προσέξουμε ίσως όλοι μας και όχι μόνο η Αστυνομία. Ξέροντας ότι επρόκειτο για έφηβους, θα έπρεπε να τους κοντέψουν, να τους μιλήσουν, να ξέρουν ότι εκεί υπάρχουν αστυνομικοί. Γιατί οι αστυνομικοί έβγαλαν αμέσως τα ρόπαλα και τα σπρέι; Ας μην ξεχνούμε ότι οι νεαροί που συμμετείχαν στο πάρτι είναι οι περισσότεροι παιδιά από καλές οικογένειες και αν οι αστυνομικοί ήρθαν σε σύγκρουση με αυτά τα παιδιά, σημαίνει ότι ήρθαν σε σύγκρουση με την κυπριακή κοινωνία. Με ανθρώπους που στο μέλλον θα είναι οι «μεγάλοι» αυτής της κοινωνίας».

Δεν χρειαζόμαστε αστυνόμευση

Η Ελίζαμπεθ Έλστον τόνισε ότι είναι λανθασμένο το μήνυμα ότι η παλιά πόλη χρειάζεται αστυνόμευση, που δόθηκε το καλοκαίρι μετά από μια συνεδρία των αρμόδιων φορέων με τη Δήμαρχο Ελένη Μαύρου. «Έτσι», είπε, «έστειλαν για διάφορους λόγους την Αστυνομία πριν από 15 μέρες και έκανε την επιχείρηση «σκούπα» κατά των μεταναστών και τώρα έχουμε αυτή τη σύγκρουση με τους νέους μας. Μα πότε θα τελειώσει αυτό το πράγμα; Αυτό το επεισόδιο στη Φανερωμένη κάνει χειρότερα τα πράγματα. Δεν έχουμε στην παλιά πόλη πρόβλημα εγκληματικότητας, δεν έχει περισσότερους εγκληματίες στην παλιά πόλη από όσους έχει έξω. Μπορεί κάποτε κάποιος ξένος ή και ντόπιος να βγει μεθυσμένος από ένα κλαμπ, αλλά δεν πάθαμε τίποτε καμιά φορά, ούτε απειληθήκαμε…

«Οι αστυνομικοί μας στιγματίζουν σαν αλήτες»

Ντίνος Γεωργίου, 30 χρονών, καταστηματάρχης, οδός Άρεως παλιά Λευκωσία: «Όταν πήγα στην Πλατεία Φανερωμένης το Σάββατο, είδα αστυνομικούς και νεαρούς να τσακώνονται. Οι αστυνομικοί έπιαναν κόσμο, τον τραβούσαν προς τα αυτοκίνητά τους, ενώ οι φίλοι τών υπό σύλληψη προσπαθούσαν να τους αποσπάσουν από τα χέρια τους. Είδα μια κοπέλα φίλη μου 16 χρονών, που την τραβούσαν τρεις τεράστιοι αστυνομικοί, η κοπέλα αντιστεκόταν, δεν ήθελε να μπει στο αυτοκίνητο, την έριξαν κάτω και την κτύπησαν. Τους φώναξα, «ήρεμα, ρε παιδιά, μια κοπέλα είναι» κι αυτοί με τράβηξαν πίσω και μου είπαν, «φύγε να μη σε συλλάβουμε κι εσένα».

Δεν είναι η πρώτη στο είδος της εκδήλωση που οργάνωσε η νεολαία στην περιοχή. Γιατί υπάρχουν οι πλατείες, αν όχι για να συναντώνται οι άνθρωποι; Στην εκδήλωση συμμετείχαν κυρίως παιδιά διάφορων Λυκείων της πόλης, αλλά υπήρχαν και μεγαλύτερης ηλικίας. Αν κάποιες φορές γίνει παρατήρηση από περιοίκους για να χαμηλώσει η ένταση της μουσικής, τα παιδιά υπακούνε χωρίς πρόβλημα. Εγώ συχνά κλείνω την Άρεως για κάποια εκδήλωση, αλλά ουδέποτε είχα πρόβλημα με περίοικους. Αν οι νεαροί έκαναν φασαρία, θα έπρεπε οι αστυνομικοί να τους φερθούν ευγενικά, και όχι να τους βρίζουν με ακατονόμαστες μάλιστα εκφράσεις. Πιστεύω ότι χάθηκαν οι ρόλοι, άλλαξαν. Είμαστε εμείς που προσέχουμε την κοινωνία για να είναι εντάξει και όχι η Αστυνομία. Εμείς οι νέοι, που ζούμε και εργαζόμαστε στην παλιά Λευκωσία, αντιδρούμε στα κοινωνικά προβλήματα, δεν τα δεχόμαστε παθητικά όπως η υπόλοιπη κοινωνία. Δεν ανέχομαι εγώ να δέρνουν οι αστυνομικοί μια φίλη μου και να σιωπήσω. Θα βγάλω φωτογραφία και θα τους καταγγείλω. Θα μιλήσω δημόσια, όχι μόνο για την αστυνομική βία, αλλά και για άλλα θέματα. Πιστεύω δεν είναι τυχαία η βία της Αστυνομίας. Κάνουμε μιαν απλή πορεία με τα ποδήλατα ζητώντας ποδηλατόδρομους και πιο φυσική ζωή, και οι αστυνομικοί μάς παρενοχλούν, μας στιγματίζουν ως αλήτες και αναρχικούς, αλλά δεν ψάχνουν ποιοι είμαστε και τι κάνουμε στην πραγματικότητα».

Από:
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/201123
~~~~~~~~~~~~~