Showing posts with label φανερωμένη. Show all posts
Showing posts with label φανερωμένη. Show all posts

Tuesday, 27 April 2010

Όνειρα σε άλλη γλώσσα


Η Ταινία
Όνειρα σε άλλη γλώσσα

της Λουκίας Ρικάκη

Προβάλλεται στον κινηματογράφο Πάνθεον στη Λευκωσία
την Τετάρτη, 28 Απριλίου, 7:45μμ
την Πέμπτη, 29 Απριλίου, 7:45μμ

* * *

Σχολεία Φανερωμένης
300 πρόσωπα 300 όνειρα καθένα στη γλώσσα του.
Η καθημερινή άσκηση μυαλού και καρδιάς απαντά
στα διλήμματα και τη θέση παίρνει η δράση.
Πίσω δεν έχει δρόμο και ο δρόμος οδηγεί στα πρόσωπα,
γιατί η πατρίδα είναι ένα πρόσωπο που σε αναγνωρίζει,
αλλά κυρίως η πατρίδα είναι η παιδική ηλικία.




Το σχολείο είναι η χώρα των παιδιών

Η Ελληνίδα σκηνοθέτιδα Λουκία Ρικάκη εξηγεί πώς είναι να ονειρεύεσαι σε μια άλλη γλώσσα
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΝΙΔΗΣ

Εργαστήκαμε με ένστικτο, αγάπη, άπειρες ώρες παρατήρησης και συνομιλίας με τα παιδιά, ανακάλυψης της πραγματικότητας του άλλου. Κουβέντες της ψυχής, απ’ εκείνες που ξεκινούν σαν ψίθυρος και σιγά-σιγά βρίσκουν το ηχόχρωμά τους.

«Αν θέλουν να με αγαπάνε, να με αγαπάνε όπως είμαι. Όχι όπως θα θέλανε να είμαι. Κι εγώ δεν θα αλλάξω για κανέναν». Τα λόγια αυτά ανήκουν στον 13χρονο Ανδρέα από τη Ρωσία. Είναι ένας από τους 300 μαθητές ενός πολύ ξεχωριστού σχολείου. Το Σχολείο της Φανερωμένης στεγάζεται στο κέντρο της Παλιάς Λευκωσίας, στο εντυπωσιακό κτήριο που κάποτε στέγαζε το Παρθεναγωγείο Φανερωμένης, όπου κάποτε φοιτούσαν πολλές γενιές Κυπρίων κορασίδων.

Παιδιά μεταναστών, ανθρώπων που οι συγκυρίες απομάκρυναν από τη χώρα τους, αποτελούν σήμερα τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών της Φανερωμένης. Η Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας Φανερωμένης, το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού φιλοξενεί 300 μαθητές στο Νηπιαγωγείο, το Γυμνάσιο και το Λύκειο Φανερωμένης.

Η γνωστή Ελληνίδα σκηνοθέτιδα Λουκία Ρικάκη, μετά από προετοιμασία σχεδόν ενάμιση χρόνου, παρουσίασε πριν λίγες μέρες στην Αθήνα το ντοκιμαντέρ «Όνειρα σε άλλη γλώσσα» που καταγράφει τα όνειρα, τις προσδοκίες και τις αγάπες των παιδιών που ένας άνεμος τους έφερε μαζί στο ξεχωριστό αυτό σχολείο.

Η ταινία παρουσιάστηκε από τις 15 έως τις 21 Απριλίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος στην εβδομάδα Fog Doc που διοργάνωσαν οι Ντοκιμαντερίστες στην Ομίχλη, που απείχαν από το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης του περασμένου Μαρτίου (Η εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στον πρόσφατα χαμένο ποιητή, θεωρητικό και κριτικό κινηματογράφου Ανδρέα Παγουλάτο).

Η ταινία «Όνειρα σε άλλη γλώσσα» κάνει πρεμιέρα και στην Κύπρο. Την Τετάρτη 28 Απριλίου στις 7.45μ.μ. προβάλλεται στον κινηματογράφο Πάνθεον, στη Λευκωσία.

Έχει διάρκεια 68 λεπτά και με τη σκηνοθέτιδα συνεργάστηκαν οι Γιάννης Νταρίδης (μοντάζ), Κώστας Μπώκος (μιξάζ) και Κωστής Ζευγαδέλλης (μουσική).

Ποιος άνεμος τους έφερε εδώ;

Η Λουκία Ρικάκη τα τελευταία χρόνια εστιάζει με τις ταινίες της στη συγκεκριμένη θεματολογία, δηλαδή την εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών και την καθημερινότητα σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Όλα ξεκίνησαν όταν η Λουκία Ρικάκη βρέθηκε στην Κύπρο προκειμένου να παρουσιάσει σε διημερίδα εκπαιδευτικών το ντοκιμαντέρ της «Ο Άλλος» (2004), με θέμα το μοναδικό σχολείο στην Ελλάδα στο οποίο φοιτά μόνο ένας Έλληνας μαθητής και οι υπόλοιποι συμμαθητές του είναι Αλβανοί.
Στη Λευκωσία, είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου της Φανερωμένης, οι οποίοι είχαν αναλάβει και την υλοποίηση της ημερίδας. Την εντυπωσίασε η δουλειά τους, η προσέγγισή τους στην εκπαίδευση, αλλά και στην καθημερινή ζωή και ζήτησε να επισκεφτεί το εντυπωσιακό κτίριο του σχολείου. «Ήταν βράδυ την πρώτη φορά που σταθήκαμε στα σκαλιά και άρχισαν να μου εξηγούν τι γίνεται πίσω από τις μεγάλες του πόρτες», θυμάται. «Το σενάριο είχε ήδη αρχίσει να γεννιέται στο μυαλό μου. Ποιος άνεμος μας έφερε εδώ; Ήταν το ερώτημα, το οποίο άρχισε να πλανάται στις κουβέντες μας εμένα, εκείνων και όλων των παιδιών από όλες στις γωνιές του κόσμου». Όπως η ίδια σημειώνει, «το σχολείο είναι η χώρα των παιδιών... Μια νέα πατρίδα όπου εκτός του ότι μιλούν διάφορες γλώσσες, μαθαίνουν να εκφράζονται ακόμη και να ονειρεύονται σε μια άλλη γλώσσα».

Στην περίπτωση της Φανερωμένης διαπίστωσε την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου να κάνει ένα άνοιγμα στην κοινωνία. Καθημερινά τα παιδιά συμμετέχουν, ως αργά το απόγευμα σε δημιουργικές δραστηριότητες μέσα και έξω από το σχολείο. «Η καθημερινή άσκηση του μυαλού και της καρδιάς εδώ απαντά στα διλήμματα και τη θέση της παίρνει η δράση».

Εντυπωσιάστηκε από το κτήριο, αλλά και από το γεγονός ότι λίγα μέτρα από το σχολείο βρίσκεται η Πράσινη γραμμή που χωρίζει τη Λευκωσία στα δύο. « ’Δεν ξεχνώ’ λένε ακόμη τα μαθητικά τετράδια, αλλά για τους σημερινούς μαθητές της Φανερωμένης αυτό σημαίνει και άλλα πράγματα», σημειώνει. «Αυτοί πασχίζουν τώρα να ζήσουν σε μια νέα χώρα την Κύπρο και πολλοί απ’ αυτούς δεν ξεχνούν τις δικές τους χώρες. Ποιος άνεμος τους έφερε εδώ; Τύχη καλή, την υποδοχή τους ανέλαβαν δάσκαλοι με καρδιά μικρού παιδιού. Σκηνικά πολέμων, διωγμοί , φτώχεια τους έφεραν εδώ σε αυτή τη γωνιά του κόσμου, σε αυτό το νησί. Ο πόλεμος δεν καταστρέφει μόνο τη γη, αλλά κάνει τις καρδιές πέτρινες, τα μάτια τυφλά. Μετανάστης είναι ο άνθρωπος χωρίς σπίτι, το σπίτι δεν είναι ένα μέρος μα ένα πρόσωπο που σε αναγνωρίζει. Η μετανάστευση ενσωματώνει την αιχμή της προσωπικής του ελπίδας ως προς το απρόσωπο μέλλον».

Μέσα από την ασχήμια ξεχωρίζει η ομορφιά και ότι πρέπει να υπάρχει και το μαύρο φόντο «δηλαδή όλων των ειδών οι δυσκολίες, για να τονίζονται, να επαναπροσδιορίζονται και να επιβεβαιώνονται οι στόχοι που δεν είναι άλλοι από αυτά τα λαμπερά παιδιά» γράφει ακόμη, ενώ επισημαίνει ότι η τρέλα και η περιπέτεια κρατά αυτούς τους εξαίρετους δασκάλους ακούραστους στο ταξίδι προς τα φωτεινά αστέρια. «Και είναι ακριβώς ένας ακόμη λόγος για να ζεις και όχι απλά για να υπάρχεις...» Πολλοί μιλούν για γκέτο στην περιοχή, ένας όρος που παραπέμπει σε αρνητικές συμπεριφορές και καταστάσεις. «Ναι, εγκαταστάθηκαν πολλοί ξένοι εκεί λόγω των χαμηλών ενοικίων χωρίς όμως το γεγονός αυτό να νομιμοποιεί τον χαρακτηρισμό της περιοχής ως γκέτο. Και οι μετανάστες ίσως ορισμένες φορές να ζουν σε ένα δικό τους κόσμο, γιατί ίσως εκείνοι που τους υποδέχονται στη χώρα τους δεν επιλέγουν ή δεν τους επιτρέπουν να χτίσουν ένα κοινό κόσμο μαζί.

Πολλοί μιλούν για στέρηση της ελευθερίας, αφού οι μαθητές παραμένουν στο χώρο του σχολείου πολλές ώρες. «Σίγουρα τα παιδιά της Φανερωμένης δεν έχουν καμιά καχυποψία και καμιά άρνηση στη ‘στέρηση ελευθερίας’ όπως την εννοούμε εμείς και αυτό το αποδεικνύουν καθημερινά μέχρι αργά το βράδυ, που συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες του σχολείου». Η Λουκία Ρικάκη απαντά ακόμη και στο ενδεχόμενο ύπαρξης κάποιων μονάδων με παραβατική συμπεριφορά, τονίζοντας ότι οι μονάδες αυτές υπάρχουν σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις περιοχές. «Οι μαθητές σε αυτό το σχολείο δε διαφέρουν από τους μαθητές άλλων σχολείων. Κάνουν κι αυτοί όνειρα για το μέλλον, έχουν φιλοδοξίες, τελειώνουν το λύκειο, αλλά και το πανεπιστήμιο».

Το δικό της μάθημα

Στην ταινία την πραγματικότητα του σχολείου και της ζωής στην Κύπρο την περιγράφουν με λόγια δικά τους, παιδιά μιας σπάνιας ωριμότητας. «Συνεργάστηκα πολύ στενά με κάποιους δασκάλους που υπήρξαν οι βασικοί μου συνομιλητές για να αντιληφθώ την πραγματικότητα που εκείνοι ζουν κάθε μέρα και εγώ έζησα μόνο λίγους μήνες», αφηγείται. «Κάθε πρωί ξυπνούσα στις 6 και δεν επέστρεφα πριν τα μεσάνυχτα. Έζησα όλο τον παλμό της δραστηριότητας του σχολείου και των παιδιών στο κέντρο της πόλης της Λευκωσίας. Εργαστήκαμε κυρίως με ένστικτο, πολλή αγάπη, άπειρες ώρες παρατήρησης και συνομιλίας με τα παιδιά κάθε ηλικίας και ανακάλυψης της πραγματικότητας του άλλου. Κουβέντες της ψυχής καθόλου ρεπορταζιακές απ’ εκείνες που ξεκινούν σαν ψίθυρος και σιγάσιγά βρίσκουν το ηχόχρωμά τους».

Απόλυτη αλληλεπίδραση και επικοινωνία με ορισμένους μοναδική. «Βρήκαμε έναν τόπο με μια στενή σκάλα κι εκεί βολέψαμε την κουβέντα μας με έναν από τους μαθητές από τη Γεωργία, τον Νταβίντ, ήταν εκεί και η Φρόσω. Και τι δεν είπαμε για τα όνειρα, για την τέχνη κι εκεί που μιλούσε για την αγάπη του για τη φύση, τον αέρα ανάμεσα στα δέντρα και το άνοιγμα του ορίζοντα... εκεί τον ρώτησα. ‘Πότε φτερουγίζει η ψυχή μας;’ ‘Η δική μου φτερούγισε... ναι μια φορά’ είπε ‘αλλά ήταν σαν να φτερούγισε και κάποιος να την πυροβόλησε’. Τι αναπάντεχα όμορφος συνομιλητής ο Νταβίντ! Έτσι τον είχα διαισθανθεί όταν τον είχα πρωτοσυναντήσει στο μάθημα των Ελληνικών και το μυαλό του ταξίδευε έξω από το ανοικτό παράθυρο και κοίταζε τα φύλλα του μεγάλου δέντρου να χορεύουν... Κάποιος πυροβόλησε το φτερούγισμα της ψυχής του, μα κι αν του τσάκισε το πρώτο πέταγμα η ψυχή του, πετάει τώρα με τη δική της υπέροχη ομορφιά».

Ο λόγος των παιδιών κυριολεκτεί όπως τίποτα άλλο, γι’ αυτό και η σκηνοθέτιδα επέμεινε να δώσει σ’ εκείνους κυρίως τον λόγο. Τα λόγια του 13χρονου Αντρέα από τη Ρωσία κατοικούν ακόμη μαζί της. Διαπίστωσε ότι σιγά - σιγά, όταν κέρδισε την εμπιστοσύνη τους, ανοίχτηκαν πιο πολύ. «Νομίζω ότι το είδαν σαν παιχνίδι και σύντομα ξέχασαν την κάμερα. Αυτό το επεδίωξα». Η ίδια πιστεύει ότι τώρα που θα δουν την ταινία ολοκληρωμένη και τα λόγια τους αποκρυσταλλωμένα σε ένα ντοκουμέντο που θα μείνει για πάντα, η όλη εργασία θα πάρει άλλη υπόσταση.

«Αυτό που νομίζω ότι μπορώ να καταθέσω είναι ότι κάθε φορά που επέστρεφα έβλεπα χαμόγελα και όμορφη διάθεση και προσδοκία για επόμενη συνάντηση και όταν ζήτησα από κάποιους από τους βασικούς μου χαρακτήρες να πάρουν μέρος στο μικρό ταινιάκι που κάναμε για το Φεστιβάλ Ρίτσου πάνω στο ποίημα ‘Όταν έρχεται ο ξένος’ όλοι πήραν μέρος πολύ πρόθυμα και δημιουργικά. Είχαμε κατακτήσει μια επικοινωνία και μια σχέση δημιουργική και αυτό είναι δώρο πολύτιμο. Εγώ τους χρωστάω την εμπιστοσύνη και την καθαρότητα που μου έδειξαν. Αυτό ήταν το δικό μου μάθημα. Μένει σε εκείνα να μας μιλήσουν για τη δική τους εμπειρία».

Who is who

Η Λουκία Ρικάκη γεννήθηκε το 1961 στον Πειραιά.
Σπούδασε Ιστορία της Τέχνης, Κινηματογράφο, Γραφικές Τέχνες και Φωτογραφία στο Darlington College of Αrts στην Αγγλία. Εργάστηκε ως ξένος ανταποκριτής σε εφημερίδες και περιοδικά, ως διπλωματικός υπάλληλος στο Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο και στο Υπουργείο Περιβάλλοντος της Δανίας ως υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Το 1982 επέστρεψε στην Ελλάδα και ίδρυσε την εταιρεία ΟRΑΜΑ FΙLΜS, για την παραγωγή θεατρικών παραστάσεων και ποιοτικών ταινιών για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση και το 2000 ίδρυσε την εταιρεία ΤRΙCΚΥΤRΙCΚFΙLΜS. Το 1996 ίδρυσε τις 2 θεατρικές σκηνές του Θεάτρου 104 - Κέντρο Λόγου και Τέχνης. Έχει να επιδείξει έντονη δραστηριότητα τόσο στον κινηματογράφο όσο και στην τηλεόραση. Στο θέατρο έχει ανεβάσει πρωτότυπα έργα και διασκευές. Έχει εκδώσει βιβλίο-λευκώματα και μεταφράσεις. Συμμετέχει σε ελληνικές και ευρωπαϊκές οργανώσεις και σωματεία που προωθούν και διεκδικούν τον διάλογο γύρω από τα κοινά. Είναι συντονίστρια του Βαλκανικού Ταμείου Σεναρίων στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ντουμπάι και καλλιτεχνική διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ρόδου ΕcoFilms. Έντονη είναι και η λογοτεχνική της δράση, καθώς έχει εκδώσει πεζογραφήματα, ποιητικές συλλογές, θεατρικά έργα, σενάρια ταινιών, αλλά και φιλοσοφικά παραμύθια για παιδιά.

* * *

Πηγές και Αξιοσημείωτα:

ο- Το υλικό στην εισαγωγή (κείμενο, εικόνες) είναι από τις προσκλήσεις που διένημε η επιτροπή Ζώνης Εκπαιδευτικής Πρωταιρεότητος του σχολείου Φανερωμένης γιά την εκδήλωση και τις προβολές που θα γίνουν την Τετάρτη και Πέμπτη.
ο- Το κυρίως άρθρο, με τίτλο "Το σχολείο είναι η χώρα των παιδιών" δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Φιλελεύθερος την Κυριακή, 25 Απριλίου 2010, στην πρώτη σελίδα του τμήματος "Πολιτισμός".
ο- Ο δάσκαλος των παιδιών της Α' Τάξης που διακρίνεται σε κατάσταση "επαγγελματικής χαράς και δημιουργικής ευλυγισίας" στην φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο στον Φιλελεύθερο είναι ο Σόλων Αντάρτης, μέλος της Ομάδας Σύνταξης της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia.

Πολιτικές ~ Πολιτιστικές Διασυνδέσεις

Είναι γνωστό πως η οργάνωση Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia δραστηριοποιείται στην Εντός των Τειχών περιοχή της Φανερωμένης όπου εργάζονται και κατοικούν μέλη και υποστηρικτές των ομάδων μας. Μας συνδέουν αρκετά χρόνια ιστορίας με την ευρύτερη κοινότητα της Φανερωμένης, αλλά και ειδικά με εκπαιδευτικούς, με μαθητές και με γονείς της κοινότητας του Σχολείου μέσα από κοινούς αγώνες, ανθρωπιστικές εκστρατείες και συλλογικές προσπάθειες γιά αυτο-οργάνωση, κοινωνική αυτονόμηση, και συσπείρωση γύρω από προοδευτικές και ριζοσπαστικές αρχές.

Το έργο της Λουκίας Ρικάκη μας αγγίζει προσωπικά. Μας φέρνει χαρά και είμαστε ευγνώμονες που προβάλλει μέρος του έργου και των αγώνων μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~

Όνειρα σε άλλη γλώσσα
http://dreamsinanotherlanguage.blogspot.com

Ονειρα στην Πράσινη Γραμμή
Του Παύλου Θ. Κάγιου
Εφημερίς ΤΑ ΝΕΑ,
Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4570106&ct=4

~~~~~~~~~~

Monday, 7 December 2009

Ευτυχώς Όχι Εντός των Τειχών

Συγκρούσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα - η Λευκωσία ανασαίνει
Η πρώτη επέτειος της έντιμης και υπέροχης Δεκεμβριανής Εξέγερσης μετά το φόνο του Αλέξη



Μάχες σώμα με σώμα σε πολλές Ελλαδικές πόλεις - ειρηνικές πορείες σε όλη τη χώρα υπόκεινται επιθέσεις από αστυνομικές δυνάμεις. Πολλά επισόδεια με ξυλοδαρμούς, φωτιές και χημικά όπλα πυροδοτούνται κατόπιν προκλήσεων από προβοκάτορες κουκουλοφόρους που δρούν μέσα από τις γραμμές των ειρηνικών διαδηλωτών ώστε να παρασύρονται τα πλήθη σε συγκρούσεις.

Παραθέτουμε
- σύνοψη των γεγονότων,
- το ποιοί ακριβώς είναι οι "γνωστοί άγνωστοι",
και
- το πως γλύτωσε η Εντός των Τειχών Λευκωσία από ακριβώς το ίδιο σενάριο βίας που ετοίμαζαν κάποιοι.



Σύνοψη των γεγονότων

Οι συνάδελφοι του ίντυ Αθηνών έχουν δημοσιεύσει μιά πολύ καλή σύνοψη των μέχρι τούδε κινητοποιήσεων σε πορείες, καταλήψεις και συγκεντρώσεις. Συμπεριλαμβάνουν αναφορές από τις πόλεις ΚΑΡΔΙΤΣΑ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΛΑΡΙΣΑ, ΡΕΘΥΜΝΟ, ΞΑΝΘΗ, ΑΓΡΙΝΙΟ, ΒΟΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΕΝΑ, ΛΑΜΙΑ, ΚΑΒΑΛΑ, ΣΕΡΡΕΣ, ΠΑΤΡΑ, ΚΟΡΙΝΘΟΣ.

"Συγκεντρωμένες οι ενημερώσεις από όλες τις πόλεις"
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1202275

Μιά καταπληκτική σειρά φωτογραφιών δείχνει την ποιότητα του μένους μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομικών (το όπλο που στις φωτογραφίες ονομάστηκε περίστροφο ίσως είναι αυτόματο πιστόλι):
"Περίστροφο κατά διαδηλωτών"
http://tinyurl.com/peristrofo

και εδώ:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1202245

"Φωτογραφίες από τις συγκρούσεις στην Αθήνα"
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1202181


Πως γλύτωσε η Εντός των Τειχών Λευκωσία

Κινητοποιήσεις, συνεργασία και αρθρογραφία από πολιτικοποιημένα άτομα της περιοχής Φανερωμένης στην Εντός των Τειχών Λευκωσία κατάφεραν να αφαιρέσουν τα προσχήματα από ύποπτα στοιχεία που είχαν παρησέλθει στον αντι-εξουσιαστικό χώρο και προσπάθησαν να μετατρέψουν ειρηνική εκδήλωση που είχε προγραμματιστεί εις μνήμη του Αλέξη στην Πλατεία Φανερωμένης, σε χώρο συγκρούσεων.

Η αρθρογραφία, επιχειρηματολογία και πολιτική ανάλυση των τελευταίων ημερών τα λέει όλα - οι προσωπικές ύβρεις, η λογοκρισία και οι ασχημονίες που εξαπελύθηκαν από ψεύδο-επαναστάτες που επιδώθηκαν στο να πολώσουν το διάλογο και να διχάσουν την ανατρεπτική~εναλλακτική κοινότητα προσπαθώντας να δημιουργήσουν συγκρουσιακό κλίμα είναι ενδεικτικές. Τελικά, η έντιμη στάση των κατοίκων και ακτιβιστών της γειτονιάς και μιά καλο-συγχρονισμένη βροχή δεν άφησαν τους "γνωστούς άγνωστους" να παρασύρουν την αθώα νεολαία σε συγκρούσεις:
"Eις Μνήμην του Αλέξη, Πλατεία Φανερωμένης"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/e.html


Ποιοί ακριβώς είναι οι "γνωστοί άγνωστοι"

Οι δίκαιες και υπέροχες εξεγέρσεις του λαού μας γιά δικαιοσύνη και ελευθερία υποσκάπτονται διαρκώς από προβοκάτορες, πράκτορες και συνεργάτες των διωκτικών αρχών, που με πανέξυπνη μεθόδευση, σε συνεργασία με το δημοσιογραφικό κατεστημένο των Μέσων έκφρασης της άρχουσας τάξης παραποιούν αφ' ενός την αλήθεια της επανάστασης, και - δυστυχώς, ντροπή μας - παρασύρουν ανώριμους και ανίδεους ψευδο-επαναστάτες στο να παίζουν το παιγνίδι τους.

Η άμυνα και προστασία του λαού μας στις διαδηλώσεις, συγκεντρώσεις και καταλήψεις, με κάθε διαθέσιμο μέσο και μέθοδο - και με όπλα αν και όταν χρειάζεται - είναι δικαίωμα, καθήκον και αρχή αδιαμφισβήτητη. Όπως ακριβώς και το δικαίωμα το λαού μας γιά αυτοάμυνα και προστασία ενάντια στη γενοκτονία και κατοχή. Αλλά ...ποιοί στις διαδηλώσεις ρίχνουν βόμβες Μολότωφ απρόκλητα; Ποιών τα συμφέροντα εξυπηρετούν εκείνοι που μετέτρεψαν την κουκούλα του αγωνιστή της ελευθερίας σε όπλο τρόμου που πυροδοτεί την βία της αστυνομίας ενάντια στο λαό μας;

"Η φώτο που ανεβάζουμε είναι από την ελευθεροτυπία για τη χτεσινή πορεία και απεικονίζει χρυσαυγίτες ανάμεσα από διμοιρία ματ και μπάτσους να κρατάνε αναμμένη μολοτωφ..."
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1055021
και στην Ελευθεροτυπία,
Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=61468

"Η πορεία... ξεκίνησε ειρηνικά από την Ομόνοια, αλλά κατέληξε σε βροχή χημικών και χειροβομβίδων κρότου-λάμψης. Αφορμή ήταν ο εκσφενδονισμός μιας μολότοφ από πρόσωπο που κινούνταν πίσω και ανάμεσα από τα ΜΑΤ"
http://www.enet.gr/?i=news.el.gallery&id=188&m=24208

Απόσπασμα από κείμενο του Παναγιώτη Βήχου με τίτλο
"Τίποτα δεν τελείωσε! Τίποτα δεν είναι ίδιο πια!" που δημοσιεύτηκε ενώ εκτυλισσόταν η Δεκεμβριανή εξέγερση. Αποτελεί μιά από τις καλύτερες μαρτυρίες και ανάλυση του πόσο έχει διαβρωθεί το ελευθεριακό σκέλος του κινήματος - και ακριβώς από ποιούς και πως:
Βήχος Παναγιώτης 10:36μμ, Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=939649

"Σύντροφοι το κράτος έχει μεγάλη πείρα και τρόπους ώστε να στρέψει την Κοινή Γνώμη εναντίον κάθε ανατρεπτικής και επαναστατικής δράσης. Όταν η κοινωνία ολόκληρη ξεσηκώθηκε αστραπιαία μετά και τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξη, έχοντας συσσωρευμένη οργή με τη φτώχεια και την ανασφάλεια, την ακρίβεια και τους μικρούς μισθούς και από την άλλη τα Βατοπέδια, τα Ομόλογα, το Χρηματιστήριο, τις λαμογιές και τη εναλλαγή δισεκατομμυρίων ευρώ σε χέρια απατεώνων της Εκκλησίας και των κεφαλαιοκρατών, μετά το απόλυτο αδιέξοδο και αηδία, το κράτος έβαλε μπροστά τις εφεδρείες του.

Πρώτα εξασφάλισε τη συναίνεση των 300 της Βουλής. Με μικρές παρεκκλίσεις κάποιων αριστερών κομμάτων. Ωστόσο η Παπαρήγα κάλεσε το λαό να αυτοοργανωθεί και να αντιμετωπίσει ο ίδιος τους «κουκουλοφόρους». Ποιους κουκουλοφόρους όμως. Εδώ θέλει πολύ προσοχή, γιατί θύματα της πανουργίας της εξουσίας έπεσαν και αρκετοί σύντροφοι.

Να τα πούμε λοιπόν με το όνομά τους. Προχθές κάποιοι κουκουλοφόροι έβαλαν φωτιά στην Εθνική Βιβλιοθήκη! Όλοι οι άνθρωποι αγανάκτησαν. Ε, όχι και την Εθνική Βιβλιοθήκη, έλεος! Σωστά. Ποιος επαναστάτης, Αριστερός ή αναρχοαυτόνομος θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο; Ήταν μπάχαλοι; Ήταν χούλιγκαν; Όχι! Τίποτα τέτοιο δεν ήταν. Ήταν ειδικευμένοι ασφαλίτες που φορώντας κουκούλες έβαλαν φωτιά στην Εθνική Βιβλιοθήκη και εξαφανίστηκαν! Ποιος τους είδε και που το ξέρω; Τους είδαν οι ίδιοι οι αναρχοαυτόνομοι που έτρεξαν και έσβησαν τη φωτιά ενώ τα ΜΑΤ τους βομβάρδιζαν με χημικά και δακρυγόνα! Την ίδια ώρα ο «Ταρζάν» αναρτούσε την «είδηση» στην ιστοσελίδα του «Ζούγκλα». ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ! Ποιοι κουκουλοφόροι όμως κύριε Μάκη μου; Αυτοί που σου δίνουν τις πληροφορίες για τα ρεπορτάζ σου για να κάνεις τις «αποκαλύψεις σου»;

Ομάδες κουκουλοφόρων είχαν ξεχυθεί τέσσερες μέρες τώρα και κατέστρεφαν μικρά μαγαζάκια και δεκάδες ή εκατοντάδες φτηνά αυτοκίνητα. Προπηλάκιζαν απλούς πολίτες και καταστηματάρχες που αντιδρούσαν σ’ αυτές τους τις ενέργειες. Ήταν αναρχοαυτόνομοι αυτοί οι κουκουλοφόροι; Όχι σύντροφοι! Ασφαλίτες συνεπικουρούμενοι με χρυσαυγίτες ήταν. Το είχα καταγγείλει όταν πήγαν και έξω από το Πολυτεχνείο και με διέψευσαν λέγοντας ότι οι «πολίτες» ήταν αγανακτισμένοι κάτοικοι της περιοχής. Στο Indy media έσβησαν την καταγγελία μου. Σύντροφοι όμως που τους είδαν τους είχαν ξαναδεί σε πορείες πάλι πίσω από τα ΜΑΤ να πετροβολούν τους διαδηλωτές! Το σχέδιο πήγαινε περίφημα. Ο κόσμος που είχε εξαγριωθεί με τη δολοφονία του 15χρονου από το κτήνος που προφυλακίστηκε σήμερα Τετάρτη που γράφω αυτό το κείμενο, άρχισαν να δυσανασχετούν και στη συνέχεια να καταφέρονται κατά των βάνδαλων κουκουλοφόρων!"

- Το πρωτότυπο του ίδιου κειμένου στην ιστοσελίδα του συγγραφέα:
"Τίποτα δεν τελείωσε! Τίποτα δεν είναι ίδιο πια!"
http://politikokafeneio.com/Forum/viewtopic.php?p=128352#128352

Στην Εντός των Τειχών Λευκωσία, τρείς πολιτικές ομάδες του λεγόμενου αντι-εξουσιαστικού χώρου δημιούργησαν κλίμα μες το οποίο οι αυθόρμητες και όμορφες κινητοποιήσεις της νεολαίας σε Πάρτυ του Δρόμου - αυτόνομες πολιτιστικές δραστηριότητες έξω και μακρυά από τον εμπορισμό - έγιναν στόχος στρατολόγησης "γιά την Επανάσταση" και έχουν μετατραπεί σε δραστηριότητες βανδαλισμών και δημόσιας μέθης.

Η ίδια η νεολαία παραμένει - ή προσπαθεί να παραμείνη - αγνή και μακρυά από σκιώδεις επιδράσεις, και το δηλώνει καθαρά:
"Αφήστε τις ταμπέλες. Ελάτε στον Μανώλη"
http://voniati.blogspot.com/2009/10/blog-post_18.html

Το ποιά ακριβώς "επανάσταση" προσπάθησαν να εισάγουν στη νεολαία οι σκιώδεις στρατολόγοι φανερώθηκε όταν οι διοργανωτές της εκδήλωσης εις μνήμη του Αλέξη αρνήθηκαν να καταδικάσουν τους βανδαλισμούς στην περιοχή, αρνήθηκαν να συμφωνήσουν στο να αποβάλλονται οι ταραχοποιοι από τη συγκέντρωση, παραβίασαν συμφωνία που είχαν συνάψει με τους γειτόνους γιά τις ώρες της σύναξης, και τοιχοκόλλησαν ως "πρόσκληση" γιά την εκδήλωση αφίσες με εικόνα διαδηλωτών με μάσκες χημικού πολέμου να κρατούν Βόμβες Μολότωφ και να προχωρούν μέσα σε φλεγόμενο πεδίο ενάντια σε αστυνομικούς:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Εις εκ των "γνωστών άγνωστων" που χρησιμοποιεί το όνομα Νικόλας εξηγεί και δικαιολογεί το συγκρουσιακό κλίμα που προσπάθησαν να καλλιεργήσουν οι διοργανωτές. Αναφέρεται στα εγκλήματα εις βάρος φτωχών και εργαζόμενων ανθρώπων και στους εμπρησμούς των καταστημάτων τους που έκαμαν κουκουλοφόροι πράκτορες της αστυνομίας στη Δεκεμβριανή Εξέγερση παρουσιάζοντας τες ως επαναστατικές πράξεις γράφοντας "ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΛΗ!!!!! ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html?showComment=1259932832053#c45597358991757347

Οι μεγαλύτεροι αριθμοί της νεολαίας που αποτελεί την εναλλακτική και ανατρεπτική κοινότητα έχει "σώας τας φρένας", υψηλή αίσθηση ηθικής και υπευθυνότητας αλλά παραμένει εύκολη λεία σε δήθεν επαναστατικές ομάδες που δεν έχουν απομακρυνθεί από την άμυαλη και απρόκλητη βία ή τους βανδαλισμούς που κάμνουν "εν ονόματι της επανάστασης" σε σπίτια και εργαστήρια των γέρων και μεταναστών της Εντός των Τειχών παληάς Λευκωσίας.

Οι πολιτικοποιημένοι φωστήρες που προσπαθούν να στρατολογήσουν τη νεολαία με αμφισβητήσημα πολιτικά μηνύματα πρόσκεινται στους χώρους της ομάδας Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), της ομάδας Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και της ομάδας "Εναλλακτικά Media Φάλιες" που επίσημα ή ανεπίσημα συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες. Παρ' όλον που κλήθηκαν να λάβουν θέση επίσημα και υπεύθυνα, δεν τοποθετούνται επί των καταδικαστέων πράξεων και δηλώσεων από τους "γνωστούς άγνωστους":
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_03.html

Ευελπιστούμε ότι θα 'βρουν γόνιμο έδαφος οι ανησυχίες, αισθήματα και σκέψεις που εκφράζει ο Σόλων Αντάρτης απευθυνόμενος προς εκείνους που αναμίχθηκαν πρόσφατα στις κινητοποιήσεις στην περιοχή της Εντός των Τειχών Λευκωσίας: "...θα επιθυμούσα πραγματικά να σας δω να νοιάζεστε για το τόπο και τον πολιτισμό του και την επιβίωσή του αγωνιζόμενοι ενάντια στην Κατοχή του τόπου μας από τις δυνάμεις κατοχής στο βορρά και του Κεφαλαίου στο νότο, αγκαλιάζοντας ουσιαστικά την Ελευθερία και εννοώντας την μέσα από το προσωπικό αγκάλιασμα του καθενός σας της έννοιας με ότι αυτό συνεπάγεται."

* * *

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

~~~~~~~~~~

Saturday, 5 December 2009

Eις Μνήμην του Αλέξη, Πλατεία Φανερωμένης


Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Γιατί έπνιξαν τον διάλογο;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_03.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Ζεί - και μας Καθοδηγεί
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html
~~~~~~~~~~~~

Friday, 4 December 2009

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη



Πλατεία Φανερωμένης
Σάββατο 5 Δεκεμβρίου, 6μμ.
Φεστιβάλ και Προβολή
* * *

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη

του Σόλωνα Αντάρτη,
μέλους της Ομάδας Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia


Πρός τους Διοργανωτές της εκδήλωσης και τους υποστηρικτές των:

Χαίρομαι πάντοτε να γίνομαι μέτοχος της αγάπης και της αφοσίωσης ανάμεσα στους συνάνθρωπους και τους συμπολίτες μας.

Επιθυμώ να δω την αγάπη σας να προεκτείνεται και στη γειτονιά και την κοινότητα.

Επιθυμώ να δω να νοιάζεστε με τον ίδιο τρόπο και για όλους που κατοικούν στην πόλη, τη χώρα και τον κόσμο με τρόπο που να ενώνει αντί να διχάζει.

Επιθυμώ να δω να σέβεστε την ανάγκη του μεροκαματιάρη που δουλεύει την Κυριακή και να σεβαστείτε τον ύπνο του κλείνοντας τη μουσική αρκετά νωρίς ώστε να του δώσετε χρόνο να ξεκουραστεί.

Επιθυμώ να δω να καθοδηγείτε όσους έρχονται στις δραστηριότητές σας να σέβονται τους κόπους και τους μόχθους των αλλων διδοντας οδηγίες για το που είναι τα δημόσια αποχωρητήρια ή και βρίσκοντας τρόπους να φέρετε φορητά.

Επιθυμώ να δω να καλλιεργήσετε ανάμεσά σας μέσα από τις προσκλήσεις και τα καλέσματά σας το ίδιο κλίμα αγάπης και προσοχής ενθαρρύνοντας τους συνανθρώπους σας να νοιάζονται για τους άλλους αντί να τους ενθαρρύνετε να φορέσουν κουκούλες και να πάουν μολότοφ. Η αφίσα του καλέσματός σας αυτό προβάλλει.

Έχουν και εκείνα τη θέση τους όταν υπάρχει ανάγκη αλλά αλήθεια ποια ανάγκη υπάρχει εδώ και τώρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιθυμώ να σας δω να επισκέπτεστε και να νοιάζεστε για την πόλη και όταν δεν παρτάρετε συμμετέχοντες σε αγώνες και δραστηριότητες για την καθαριότητά της, τον αγώνα ενάντια στο Κεφάλαιο που ετοιμάζεται με τη δική σας άθελη συμβολή να την κατασπαράξει.

Μελετήστε, δέστε λίγη ιστορία και θα δείτε ότι παντού στον κόσμο έχει γίνει το ίδιο.

Τα ιστορικά κέντρα των πόλεων με την συνενοχή του Κεφαλαίου και του Κράτους έγιναν γκέτο με την εκμετάλλευση των μεταναστών. Στη συνέχεια η αισχρότητα της αστυνομίας, του παρακράτους και του υπόκοσμου βασισμένες στην ανεγκέφαλη δραση του ψευδοαναρχισμού προκάλεσαν ταραχές, καταστροφές, συγκρούσεις με τελευταίο κερασάκι στην τούρτα την πρόσκληση των φασιστών για να βάλουν ταφόπλακα στην πόλη.

Οι τιμές έπεσαν και το Κεφάλαιο όρμησε μετατρέποντας τα κέντρα των πόλεων σε ένα απέραντο mall.

Αυτά επιθυμείτε για την πόλη μας;

Ξέρω ότι δεν επιθυμείτε τα πιο πάνω αλλά προς εκεί μας οδηγείτε. Έχετε ήδη αποξενώσει μεγάλο μέρος της γειτονιάς με τη συμπεριφορά σας διότι κάποιοι από εσάς δεν ακούν και δεν αφουγκράζονται τις ανάγκες των συνανθρώπων σας. Η αγωνιώδης κραυγή της γηραιάς γειτόνισσας που κάποιοι της κατουρούν στην πόρτα δε φτάνει στα αυτιά σας! Αυτή δεν αξίζει την αγάπη σας;

Ο φτωχός μετανάστης που δεν μπορεί να κοιμηθεί;

Επιθυμώ να σας δω να οργανώνεστε καλύτερα από τις αδηφάγες ορδές του Κράτους και του Κεφαλαίου. Εκείνοι δουλεύουν με μεθοδικότητα και πρόγραμμα για να διαλύσουν την πόλη μας και να την ξεπουλήσουν. Δεν αξίζει εμείς να οργανωθούμε καλυτερα από εκείνους;

Δεν αξίζει η αγάπη μας να μετατραπεί σε έργο;

Επιθυμώ να δω να καταδικάζετε τους βανδαλισμούς και τις ασχημονίες από όπου και αν προέρχονται. Αυτό μας ξεχωρίζει από την αισχρότητα της ψευδοπολιτικής και όχι οι ψευδολεονταρισμοί κτηνών ανάμεσά μας.

Επιθυμώ να αγκαλιάσετε την πραγματική έννοια της αναρχίας καταργώντας οριστικά τις αρχές εξουσίας ανάμεσα σας και τις παλιοσυμπεριφορές που καθόλου δεν αρμόζουν σε πλάσματα που αγκαλιάζουν την Ελευθερία. Δεν είμαστε κτήνη για να περιφέρουμε το πέος μας στις πορτες του κόσμου.

Θα έπρεπε ολόκληρη η κοινωνία να σας δείχνει και να καμαρώνει για τον τρόπο που πορεύεστε διότι οι πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι είναι έντιμοι και δίκαιοι προς όλους ακόμη και προς τους εχθρούς τους και δεν αγκαλιάζουν τις μεθόδους των.

Τέλος θα επιθυμούσα πραγματικά να σας δω να νοιάζεστε για το τόπο και τον πολιτισμό του και την επιβίωσή του αγωνιζόμενοι ενάντια στην Κατοχή του τόπου μας από τις δυνάμεις κατοχής στο βορρά και του Κεφαλαίου στο νότο, αγκαλιάζοντας ουσιαστικά την Ελευθερία και εννοώντας την μέσα από το προσωπικό αγκάλιασμα του καθενός σας της έννοιας με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σόλων Αντάρτης
solon_antartis at yahoo.com
--------------

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;



Οι διοργανωτές της εκδήλωσης που θα γίνει το Σάββατο στην Πλατεία Φανερωμένης εις μνήμη του Αλέξη ο οποίος εφονεύθει από διεφθαρμένους και άνομους Αστυνομικούς πέρυσι στην Αθήνα, επιδίδονται σε όργιο ψεμμάτων και ασυδοσίας αμαυρίζοντας τη μνήμη του ωραίου νέου.

Ο άδικος του θάνατος που πυρπόλησε τις ψυχές της απανταχού ελληνικής νεολαίας πυροδοτόντας μιάν υπέροχη εξέγερση ενός αγανακτησμένου λαού - τα σύγχρονα μας Δεκεμβριανά - τώρα γίνεται τροφή γιά τις πιό ανώμαλες μορφές εκμετάλλευσης γιά το "χούϊ" του καθενός:
ο- η μόδα και η πόζα του "επαναστάτη" χρησιμοποιούνται ως πράσινο φώς γιά να κατουρούν οι μεθυσμένοι "αγωνιστές της ελευθερίας" στις εξώπορτες των γύρω σπιτιών σε Πάρτυ του Δρόμου, να βανδαλίζουν τα σπίτια και εργαστήρια των φτωχών μεταναστών και των γέρων με γκραφίτι, και να σπάζουν μπουκάλια στην Πλατεία "πραγματώνοντας την Επανάσταση".

ο- Ενώ διατείνονται πως είναι τάχα "ειρηνιστές" και ότι τάχα θέλουν καλές σχέσεις με τη γειτονιά χωρίς βανδαλισμούς και συγκρούσεις, οι διοργανωτές κυκλοφόρησαν έντυπη και ηλεκτρονική πρόσκληση σε αφίσες και φυλλάδια γιά την εκδήλωση της οποίας το κύριο θέλγητρο είναι η εικόνα διαδηλωτών με μάσκες χημικού πολέμου να κρατούν Βόμβες Μολότωφ και να προχωρούν μέσα σε φλεγόμενο πεδίο ενάντια σε αστυνομικούς.


Η μικρή ιστορία του πως έφτασαν οι εικόνες με Βόμβες Μολότωφ να απειλούν τη γειτονιά Φανερωμένης προσκαλώντας τα οργισμένα νιάτα σε "ειρηνική εκδήλωση"

Η δημοσίευση της προκλητικής αφίσας έρχεται αμέσως μετά από μιά δημόσια πράξη "κατευνασμού" εκ μέρους των διοργανωτών. Λόγω της κριτικής που υπέστησαν γιά το ότι αρχικά είχαν βαφτίσει την εκδήλωση ως Νύκτα Γης Μαδιάμ (Night of Mayhem), και προσποιούμενοι ότι τάχα "ακούουν" τα παράπονα της κοινότητας, άλλαξαν τον τίτλο της από "Γης Μαδιάμ" σε "Ερωτικό Πάρτυ". Αμέσως μετά, κυκλοφορούν την αφίσα με τις Βόμβες Μολότωφ.

Το αληθινό τους μήνυμα; "Ναι στην άμυαλη βία, και Όχι στις αντιρρήσεις από τους γειτόνους ή από άλλες 'ανιαρές' πτέρυγες της ανατρεπτικής~εναλλακτικής κοινότητας."

ο- Σε δημόσια κριτική εκ μέρους μας γιά το ότι αποφεύγουν οι διοργανωτές να δώσουν ουσιαστικά μηνύματα ενάντια στη βία και τον βανδαλισμό, εκείνοι απαντούν γράφοντας "Γιατί 'έν έρκεστε να μιλήσουμε 'που κοντά;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Η πραγματικότητα:
Πριν μιά εβδομάδα οι οργανωτές κάλεσαν συνάντηση με κάποιους επελεγμένους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης. Απέκλεισαν από τη συνάντηση (συνειδητά απέφυγαν να προσκαλέσουν) άτομα που πρόσκεινται στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia άνκαι είναι γνωστό πως από το έτος 2000 η οργάνωση μας κινείται, κατοικεί, εδράζεται και δραστηριοποιείται στη Φανερωμένη και στον ευρύτερο Εντός και Πέριξ των Τειχών χώρο ενάντια στην άνομη βία από διεφθαρμένες αστυνομικές αρχές σε όλα τα πεδία: στα δικαστήρια, στους δρόμους, κρατητήρια, συγκεντρώσεις και στη μάχιμη δημοσιογραφία.

Επίσης απέκλεισαν από τον διάλογο άλλες προοδευτικές και επαναστατικές οργανώσεις της περιοχής Φανερωμένης όπως την Εργατική Δημοκρατία, την Συμμαχία "Σταματήστε τον Πόλεμο", τις οργανώσεις στήριξης των Κούρδων και άλλων μεταναστών της περιοχής, τον σύνδεσμο Ποντίων της περιοχής (Προοδευτικό Σωματείο Ποντίων - Προ.Σω.Πο), και άλλες παρόμοιες. Ούτες και η Κίνηση Πολιτών Alert, της οποίας αρκετά άτομα πρόσκεινται θετικά πρός τους διοργανωτές με προσωπικές και πολιτικές φιλίες, δεν προσκλήθηκε να παραστεί επίσημα στη συνάντηση. Και ουδείς τολμά να ομολογήσει αν οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" είναι επίσημα ή ανεπίσημα που συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες.

Υπάρχουν αλλότρια κίνητρα; Γιατί αποκλείστηκαν οι οργανώσεις της κοινότητας και ταυτόχρονα λέν "ελάτε να μιλήσουμε;"

ο- Στη συνάντηση με τους κατοίκους Φανερωμένης ακούστηκαν τα γνωστά γιά πολλούς μήνες τώρα παράπονα από τους γειτόνους γιά το ότι η μουσική και η φασαρία από τα "Πάρτυ του Δρόμου" είναι ενοχλητική και διαρκεί πολύ αργά τη νύκτα. Με "κατανόηση", οι οργανωτές συμφώνησαν ότι θα σβύνουν τη μουσική το πολύ ως τα μεσάνυκτα.

Αμέσως μετά, ανακοινώνουν ότι η εκδήλωση του Σαββάτου θα έχει ώρα λήξης την 1πμ, δηλαδή μία μετά τα μεσάνυκτα.

Το μήνυμα τους; " 'Έν μας κόφτει, ότι θέλετε πείτε, θα κάμουμεν την πάβλα μας. Θα δηλώνουμεν ότι θέλουμε και θα το αναιρούμε όποτε θέλουμε. Πάβλα μας."

ο- Πορεία τη νύκτα του Σαββάτου;
Γιά να καθησυχάσουν τον κόσμο, οι οργανωτές δηλώνουν υπεύθυνα και δημοσίως από το βήμα των σελίδων της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia ότι "ΔΕΝ εκαλέστηκε διαδήλωση". Εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Πέντε ώρες αργότερα, ο ίδιος ακριβώς εκπρόσωπος των οργανωτών δηλώνει "Νομίζω μετά την προβολή, αν θέλει ούλλος ο κόσμος να κάμουμε μιά ειρηνική συμβολική πορεία μέχρι την πρεσβεία."

Αμέσως το άλλο πρωί, δημοσιεύουν τις αφίσες με τις Βόμβες Μολότωφ γιά να προσκληθεί ο κόσμος και να ενημερωθεί με τη "σωστή κατανόηση" του ειρηνικού πνεύματος.

ο- Εν τω μεταξύ άλλα άτομα του χώρου αναφέρουν πληροφορίες πως οι οργανωτές έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο της εκδήλωσης και ότι δεν γνωρίζουν ποιές ακριβώς άλλες πολιτικές παρατάξεις θα συμμετέχουν. Δηλώνουν πως οι άλλοι "γνωστοί άγνωστοι" που θα εμφανιστούν δεν είναι ενημερωμένοι κατάλληλα (υποθέτουμε γιά την συγκεκριμένη ερμηνεία του τι ακριβώς σημαίνει ειρηνική εκδήλωση).

Η Κατερίνα Ευσταθίου γράφει στην δημόσια ιστοσελίδα της κινητοποίησης που φιλοξενείται από την εταιρεία facebook:
"Τις τελευταίες μέρες ακούω πως έσιει άτομα που θέλουν να λάβουν μέρος στα φεστιβάλ/πορείες κλπ. που ε'ν να γίνουν γιά τού'ν το σκοπό αλλά δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένα (κυρίως του ότι τούτη η εκδήλωση που κινείται μες το facebook ε'ν σ' ένα συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων), ακούω τζ' 'που φοιτητές και ξερωγώ που θέλουν να έρτουν (κόσμος που συχνάζει στο Μανώλη γιά νά 'ν ιδιαίτερα ενημερωμένος γιά το τι γίνεται τζ' 'μαί) έν να ήταν καλό αν μπορεί κάποιος να ετοιμάσει ένα ΦΥΛΛΑΔΙΟ με τις ώρες και το μέρος και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα τζ να γίνει ποστ [να δημοσιευτεί] και να τυπώσουμε λί'α να δώσουμε. Πχ εγώ μπορώ πολλά εύκολα να κανονίσω να μπούν φυλλάδια στο gcs/gs/cyprus college/ Κύκκους..."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Το φυλλάδιο λοιπόν με τις Βόμβες Μολότωφ τυπώθηκε, διανέμεται και τοιχοκολλείται στη γειτονιά γιά να γίνει η "κατάλληλη ενημέρωση" γιά τις ώρες "και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα".

Και η Νανά Κουδουνάρη προσθέτει στην ίδια σελίδα:
"Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει ειρηνικά και να μην αρχίσουν οι μπάτσοι να δέρνουν και μπαζώνουν κόσμο...
Στο χέρι μας είναι να μέν δημιουργηθούν προβλήματα..
Ειρηνικά.. ό,τι και να κάμουμε."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Πολύ ορθά τα λέν και η Νανά και η Κατερίνα γιά όλα ειρηνικά και γιά κατάλληλη ενημέρωση - μα είναι έμπιστοι οι διοργανωτές;

Πράγματι θέλουν οι διοργανωτές να μην δημιουργηθούν προβλήματα εις βάρος της γειτονιάς - ιδίως όταν οι "μη οργανωμένες συσπυρώσεις" του χώρου και κάποια άτομα που πρόσκεινται στο παρασκήνιο της εκδήλωσης αναπνέουν και ζούν ένα λόγο ύπαρξης που ορίζεται εξ' ολοκλήρου και αποκλειστικά μόνο με συγκρούσεις και βανδαλισμό;

Έμπιστοι; Αντιθέτως. Δείχνουν κάθε μέρα ξεκάθαρα τα δείγματα εντιμότητας που τους διακατέχει:
ο- πως η κάθε τους λέξη αναιρείται από τους ίδιους, πως κάθε τους θετική δήλωση προς τους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης και προς την υπόλοιπη εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα αμέσως εξουδετερώνεται από τους ίδιους με τα αντίθετα λόγια και πράξεις.
Πού να ξέρουν η καϋμένη η Νανά και η Κατερίνα πως υπάρχουν καταχθόνιες και αμετανόητες δυνάμεις ντυμένες τον "αναρχικό" ή "ελευθεριακό" μανδύα του δήθεν "αντιεξουσιαστή", που προτίθενται να διαφθείρουν και να καταπροδώνουν τα πάντα ώστε να παρασύρουν αθώους και καλούς ανθρώπους σε συγκρούσεις και βανδαλισμούς την ίδια ώρα που ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο;

Γιατί παραβίασαν τη συμφωνία με τους κατοίκους της περιοχής γιά κλείσιμο των εκδηλώσεων τα μεσάνυκτα;
Γιατί προσδίδουν συγκρουσιακό χαρακτήρα με Βομβες Μολότωφ στα έντυπα φυλλάδια;
Γιατί αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά τις δηλώσεις τους;
Γιατί αρνούνται να προσθέσουν στο κάλεσμα:
ο- απαγόρευση στο οινόπνευμα,
ο- καταδίκη στο σπάσιμο μπουκαλιών,
ο- καταδίκη στους βανδαλισμούς και στο γραφίτι,
ο- καταδίκη σ' αυτούς που κατουρούν στις πόρτες των γειτόνων,
ο- οδηγίες και περιγραφή γιά την ακριβή τοποθεσία των δύο δημόσιων αποχωρητηρίων που βρίσκονται ενάμιση τετράγωνο από την Πλατεία;
Γιατί δεν ανακοινώνουν ότι όποιος παραβιάζει τις οδηγίες θα αποβάλλεται από το χώρο; Η προθυμία γιά άμεση δράση δεν συμπεριλαμβάνει προστασία της γειτονιάς; Είναι μόνο γιά βανδαλισμούς και συγκρούσεις;

Γιατί δεν ενοικιάζουν μία κινητή τουαλέτα γιά την άνεση των διαδηλωτών και των κατοίκων; Μερικά από τα άτομα εκ των διοργανωτών έχουν αρκετά λεφτά τα οποία δεν θα στερηθούν καθόλου αν τα βάλουν ως πληρωμή και αποπληρωθούν αργότερα με έρανο ή από άλλες δωρεές (DJ Magos?)

Όλα τα πιό πάνω έχουν ζητηθεί από τους διοργανωτές πάμπολλες φορές και από απλούς ανθρώπους της γειτονιάς, και σε ανοικτές συνελεύσεις, και σε οργανωτικές συναντήσεις με επιλεγμένες προσκλήσεις.

Συνειδητά όμως οι διοργανωτές κλείουν τα αυτιά τους - ούπς, συγγνώμην, "kleioun ta fkia tous" (μερικοί του χώρου μόνο την γραφή greeklish επιλέγουν να τιμούν).

Πως πρέπει να ανταποκριθεί η γειτονιά στου'ν την συνειδητά ηθελημένη ανωμαλία;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

~~~~~~~~~

Thursday, 3 December 2009

Γιατί έπνιξαν τον διάλογο;

Οι διαχειριστές της σελίδας που είναι αφιερωμένη στη διοργάνωση γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη, εδώ
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315
διέγραψαν όλες τις αναρτήσεις (links) γιά άρθρα μας που αφορούν την εκδήλωση.

Τι είδους μικρόψυχη λογοκρισία είναι τούτη; Και από άνθρωπους που κάμνουν τους επαναστάτες και αναρχικούς; Ουδείς σεβασμός στην ελευθερία έκφρασης και διαλόγου πλέον;

Επίσης, έβαλαν ηλεκτρονικό φράγμα έτσι ώστε εγώ (προσωπικά) να μην επιτρέπεται να αναρτήσω κείμενα γιά δημοσίευση στο χώρο της ιστοσελίδας που ονομάζεται Ο Τοίχος (The Wall).

Ορίστε η λίστα με τα άρθρα που έσβυσαν:

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Ζεί - και μας Καθοδηγεί
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html

Οι σελίδες της Ενδο~Μήδεια βέβαια συνεχίζουν (και θα συνεχίσουν) να φιλοξενούν όλους εκείνους γιά να εκφράζονται με όποιο τρόπο θέλουν - άμα διαβάσετε τα κείμενα τους όπου μας βρίζουν ασύστολα, και το συνδυάσετε με το ότι εκείνοι διαγράφουν τα δικά μας ενώ επιπλέον μας αποφράσσουν και μας αποκλείουν δείχνοντας το πως διαχειρίζονται εκείνο το ένα γραμμάριο εξουσίας που έχουν τώρα, μπορείτε να αντιληφθείτε τον ΑΚΡΑΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ που κρύβουν αυτοί οι ξεδιάντροποι "αγωνιστές" της ελευθερίας.

Είναι φανερό και το τι ακριβώς θα γίνει αν ο αυταρχισμός τους οπλιστεί με αληθινά όπλα και με ουσιαστική κοινωνική δύναμη. Η αποσιώπηση των διαφωνούντων - την οποία τώρα επιτυγχάνουν με ένα κουμπί - θα ακολουθήσει την ίδια πορεία που ακολούθησε και η καλλιέργεια "καλών σχέσεων" με την περιοχή Φανερωμένης. Αφού οι κάτοικοι δεν δέχουνται να κατουρούν οι μεθυσμένοι επαναστάτες στις εξώπορτες τους, τώρα απειλούμαστε με τοιχοκολλημένες εικόνες από Βόμβες Μολότωφ σε αφίσες. Και πάμε στον κατήφορο: αυταρχισμός, λογοκρισία και βανδαλισμός να μας επιβάλλονται με μιά δήθεν επαναστατική "αναρχική" ενδυμασία .

Οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" που επίσημα ή ανεπίσημα συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες με τους διοργανωτές, έτσι αντιλαμβάνονται την επανάσταση;
Λογοκρισία με όποιον διαφωνούν, βρισίδι, και απειλές γιά βία;

Τι απαντούν; Αν διαφωνούν ας τοποθετηθούν.

Πέτρος Ευδόκας,
petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~

1πμ. Σάββατο 5 Δεκ. 2009
Αναχρονισμένο γιά να διατηρηθεί η σειρά άρθρων ως έχει.

Wednesday, 2 December 2009

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;

Οι "γνωστοί άγνωστοι" στην Εντός των Τειχών παληά Λευκωσία καλούν και πάλιν τη νεολαία στην Πλατεία Φανερωμένης γιά φεστιβάλ και πορεία διαμαρτυρίας το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου. Η εκδήλωση προγραμματίστηκε να διαρκέσει από τις 6μμ μέχρι τη 1πμ (Μία η ώρα το πρωί της Κυριακής).

Η συνάθροιση προωθείται ως "ενα μεγάλο πάρτυ δρόμου αφιερωμένο στον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο που δολοφονήθηκε απο το κράτος. Το πάρτυ θα ξεκινήσει με προβολές απο τις διαδηλώσεις του Δεκέμβρη στην Ελλαδα και ροκ, μέταλ και πανκ μουσικη."

Οι οργανωτές προσκαλούν τον κόσμο να συμμετάσχει περιγράφοντας την εκδήλωση ως Νύκτα Γης-Μαδιάμ (Night of Mayhem). Μπορείτε να δείτε τού'ν τα στοιχεία στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης, εδώ, με τον τίτλο γραμμένο στην ανύπαρκτη γλώσσα greeklish:
STREET FESTIVAL (provoli kai mousiki gia ton alexandro grigoropoulo)
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Είναι σαφές ότι με τις λέξεις και το πολιτικό περιεχόμενο που επέλεξαν γιά να χρωματίσουν το χαρακτήρα της εκδήλωσης, οι οργανωτές παίρνουν τεράστιο ρίσκο με την ασφάλεια των ανθρώπων - και εκείνων που θα παν στην εκδήλωση, και των ανθρώπων που κατοικούν στην περιοχή Φανερωμένης. Βέβαια κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους προσποιούμενοι "πως δεν είναι ηγέτες" και πως η εκδήλωση είναι "αυτο-οργανούμενη". Με άλλα λόγια αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά το τι θα συμβεί το Σάββατο νύκτα.


Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν τη νύκτα της Γης Μαδιάμ;

Μιά συνάντηση που έγινε πρίν μιά εβδομάδα από "άτομα του χώρου"με γείτονες και κάτοικους της περιοχής απέτυχε παταγωδώς, γιατί εκείνοι αρνήθηκαν να λάβουν υπ' όψην τα δίκαια παράπονα των κατοίκων της γειτονιάς Φανερωμένης.

Η γειτόνισσα που λέει "κάθε ΣαββατοΚυρίακο μου κατουρούν στο κατώφλι της εξώπορτας του σπιτιού μου" αγνοήθηκε. Τι πρέπει να κάμει τώρα;

Οι γειτόνοι που λέν ότι η μουσική είναι υπερβολικά δυνατή και ότι πάει ώς πολύ πιό αργά απ' ότι πρέπει, αγνοήθηκαν. Τι πρέπει να κάμουν;

Την τελευταία εβδομάδα τώρα, κάθε νύκτα, γεμίζει η Πλατεία από σπασμένα γυαλιά και σκουπίδια, σε βαθμό και συχνότητα που είναι χωρίς προηγούμενο στην γειτονιά. Η Πλατεία Φανερωμένης έχει γίνει ξεκάθαρα στόχος βάνδαλων και αντι-κοινωνικών στοιχείων. Αυτοί που προσποιούνται τους επαναστάτες στην Πλατεία πως διαχωρίζουν τους εαυτούς τους και την συμπεριφορά τους από τους καταστροφείς;

Ο πολιτικός χαρακτήρας των οργανωτών είναι πεντακάθαρος:

- Χρησιμοποιώντας τη γραφή greeklish σηματοδοτούν πεντακάθαρα μιά πολιτιστική ταύτιση και συμμαχία με τον ρατσιστικό ανθελληνισμό. Είναι γνωστό στους πάντες όσων παρακολουθούν τις μεθοδεύσεις της πολιτιστικής γενοκτονίας εις βάρος του λαού μας πως τα greeklish είναι η αγαπημένη γραφή αυτών που συνειδητά εργάζονται γιά την κατάλυση του ελληνισμού. Γιατί ταυτίζονται μαζί τους;

- Ουδέποτε καταδίκασαν τις πράξεις βανδαλισμού που διαρκώς αυτοί και οι φίλοι τους (οι λεγόμενοι "συντρόφοι") εξαπολύουν εναντίον της γειτονιάς. Τα σπίτια όπου κατοικούν φτωχοί και ταλαίπωροι μετανάστες και τα εργαστήρια των φτωχών βιοπαλαιστών έχουν όλα γεμίσει με ακαλαίσθητο και απεχθές "επαναστατικό" γκραφίτι με δήθεν αναρχικά συνθήματα - δεν τα γράφουν οι ίδιοι οι μετανάστες πάνω στα σπίτια τους, βέβαια, ξέρουμε όλοι ποιοί τα γράφουν με μπογιά τις νύκτες.

- Ουδέποτε ανακοίνωσαν το εάν και πως ακριβώς θα επωμιστούν οι ίδιοι δικιά τους "αυτο-οργανωμένη" αστυνόμευση του χώρου και της εκδήλωσης, αναγκάζοντας την αστυνομία ή εμάς τους γειτόνους να προσπαθήσουμε να επιβάλουμε την τάξη τη νύκτα της Γης Μαδιάμ.

Πως θα επιβάλουμε την τάξη σε εκδήλωση εκατοντάδων ανθρώπων των οποίων οι οργανωτές αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά το χάος που συνειδητά αναμοχλεύουν;

Τα ίδια ακριβώς συνέβησαν και την νύκτα της προηγούμενης εκδήλωσης όπου προσκλήθηκε η αστυνομία και προκλήθηκε να επέμβει με την γνωστή της "ευαισθησία" και καταλήξαμε στα "γεγονότα της Πλατείας Φανερωμένης". Ξέρουμε όλοι πως οι κύκλοι των ανεγκέφαλων οργανωτών περιέχουν άτομα που αληθινά πιστεύουν πως αν εξωθήσουν τον κόσμο σε συγκρούσεις με την αστυνομία "θα γίνει η επανάσταση". Θέλουν να παρασέρουν αγνά και αθώα παιδιά σε συγκρούσεις, χωρίς όμως να τους το λεν από πρίν ώστε να λάμβάνουν άνθρωποι τα μέτρα τους. Ούτε και έλαβαν πρωτοβουλίες οι οργανωτές ώστε να σχηματιστούν εθελοντικές ομάδες προστασίας, νομικής υποστήριξης, πρώτων βοηθειών, καθαρισμού του χώρου, επαφής και συντονισμού με τους γείτονες και την αστυνομία, κλπ. Θα γίνουν όλα "από μόνα τους".

Οι δίκαιες ανησυχίες και έγνοιες των κατοίκων της περιοχής μας εξωθούν σε όλο και πιό έντονη αντιπαράθεση μεταξύ "του χώρου" και του κόσμου της γειτονιάς. Που θα πάει το πράμα;

Εμείς που κατοικούμε και εργαζόμαστε στην περιοχή δεν θέλουμε ούτε τις "ευαίσθητες και τρυφερές" παρεμβάσεις των τραμπούκων, προβοκάτορων και βασανιστών της αστυνομίας, ούτε και τους βανδαλισμούς και προκλήσεις των δήθεν επαναστατών που καταστρέφουν τη γειτονιά.

Προσωπικά δηλώνω πως αν δώ με τα μάτια μου άτομο να κατουρά στις πόρτες των γειτόνων μου, να λερώνει τους τοίχους με μπογιές, να σπάζει βιτρίνες των καταστημάτων, να αναποδογυρίζει τα σκύβαλα, να ανάβει φωτιές και όλα τ' άλλα που οι ψευδο-επαναστάτες πράττουν γιά να παρασύρουν τον κόσμο σε αθλιότητες τη νύκτα του Σαββάτου, θα επέμβω πυξ-λαξ με τα χέρια μου, τα πόδια μου και με ό,τι άλλο αντικείμενο βρίσκεται διαθέσιμο και θα επιδωθώ σε σπάσιμο κεφαλιών. Επίσης, θα προσκαλέσω και τους άλλους γειτόνους να βοηθήσουν.

Ελπίζω ότι θα οργανωθεί καλά και από πριν μιά τέτοια άμυνα και προστασία της περιοχής εκ μέρους των κατοίκων, αφού οι οργανωτές της εκδήλωσης αρνούνται να συμπεριφερτούν υπεύθυνα.

Η επανάσταση απαιτεί υπευθυνότητα. Απαιτεί αγάπη γιά το λαό μας. Μόνο με αγάπη και σεβασμό γιά τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας, με αγάπη και σεβασμό γιά τους χώρους όπου ο λαός μας ζεί και εργάζεται, σεβασμό γιά τις λίγες ώρες ξεκούρασης που έχουν οι πιό ταλαιπωρημένοι από τους εργαζόμενους, μόνο με τούτα νοείται πάλη γιά τα δίκαια. Όλα τα άλλα είναι κούφια συνθήματα και ψέμματα.

Οι πράξεις και δηλώσεις των ανεγκέφαλων φοβίζουν τον κόσμο και τον απομακρύνουν από την καλώς νούμενη κοινωνική επανάσταση. Η κατάλυση της αυταρχικής εξουσίας του Κεφαλαίου και Κράτους προϋποθέτει λαό ψυχικά και πολιτικά έτοιμο να την αντικαταστήσει με συμβούλια ελεύθερης και συλλογικής λαϊκής εξουσίας στις γειτονιές, στους χώρους εργασίας, στα σχολεία, στις υπηρεσίες, όπου οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι και ικανοί γιά συνεννόηση και συνεργασία.

Πως θα αγκαλιάσω την επανάσταση σου αν εσύ απλώς θέλεις να κατουράς μες το σπίτι μου και να κάμεις τη γειτονιά μου Γη-Μαδιάμ; Ο κόσμος δεν είναι παλαβός, ξέρει τι θα γίνει αν η περαιτέρω κατάλυση του κράτους (του λίγου που έμεινε) δώσει το ελεύθερο να επεκταθούν οι ψευδο-επαναστάτες και η "πολιτιστική" τους δράση παντού.

Όχι. Δεν θα περάσουν. Ή θα μάθουν να σέβονται και να πολεμούν ΓΙΑ τον λαό, ΜΕ τον λαό και όχι ενάντια του, ή θα τους σπάσουμε τα κεφάλια.

Αν ενδιαφέρεστε γιά συνεργασία στο θέμα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο
22 67 52 50.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.neg
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~~~

Σχετικά:

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

~~~~~~~~~~~~