Showing posts with label ιστορία. Show all posts
Showing posts with label ιστορία. Show all posts

Monday, 5 February 2024

🟣 Διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για τα φιλιά του Αλέξανδρου

 

🟣 Τρίζει και σείεται το "ελληνικό διαδίκτυο"

🟣 Ξεσχίζονται οι "ακραιφνείς" Έλληνες για την τηλεοπτική σειρά στο Netflix που ονομάζεται

"Alexander, The Making of a God" (2024)

🟣 Διαμαρτύρονται γιατί τα δυό-τρία φιλιά και χάδια που παρουσιάζεται να ανταλλάζει ο Αλέξανδρος με τον αγαπημένο του φίλο Ηφαιστίωνα τάχα "προσβάλλουν το έθνος".

🟣 Ανταγωνίζονται το ποιός ανάμεσα τους θα δημοσιεύσει την πιο "ανδροπρεπή" και "ελληνόπρεπη" κριτική για την σειρά. Και αισθάνονται ιδιαίτερα πληγωμένοι γιατί ένας από τους ακαδημαϊκούς συμβούλους και παρουσιαστές που αφηγούνται το έργο, ο πανεπιστημιακός καθηγητής Lloyd Llewellyn-Jones - εμφανιζόμενος εκείνη ακριβώς τη στιγμή που παρουσιάζονται τα φιλιά, "πα'ς την γλύκα" - εξηγεί ότι οι "ερωτικές σχέσεις ανάμεσα σε άτομα του ιδίου φύλου ήταν η ομαλότητα παντού σε όλο τον Ελληνικό κόσμο εκείνης της εποχής. Και ότι δεν υπήρχε καν η λέξη 'ομοφυλοφιλία', ή το να θεωρείται κάποιος 'γκέη' ". Υπήρχε μόνο ο ερωτισμός, ο Θείος Έρως, αδιαφοροποίητος, Πανερωτικός, προσπαθεί να πεί.

🟣 Δεν τους ενόχλησε η επί σκοπώ αναφορά στην Μακεδονία ως "Μακεδών" που σφηνώθηκε ΕΠΙΤΗΔΕΣ μες το έργο για να συνεχιστεί η εξαπάτηση πως τάχα υπάρχει κάποια άλλη "πιό πραγματική" Μακεδονία στον Βορρά, ενώ στην Ελλάδα μόνο μια κάποια απομίμηση της Μακεδονίας με τ' όνομα "Μακεδών".

Η απόδειξη πως αυτό ΔΕΝ είναι λάθος, βρίσκεται στην μεγάλη προσοχή που έδωσαν οι παραγωγοί σε πολλά άλλα ονόματα και ελληνικές φράσεις όπως το "αγάπη μου", όπου φρόντισαν με μεγάλη προσοχή να γίνει η ορθή απόδοση σε ύφος, τονισμό, και συναίσθημα. Ενώ η Μακεδονία πλασαρίστηκε με ψευδές όνομα - για να μην θυμώσουν οι πάτρονες του ΝΑΤΟ που έστησαν μια κίβδηλη "Μακεδονία" στα Σκόπια.

🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Αλέξανδρο διακατέχεται από ένα ανεπίλυτο εσωτερικό μίσος και έχθρα - κάποιο βαθύ ψυχολογικό πρόβλημα - που διαχύεται διαρκώς σε κάθε σκηνή: ακόμα και σε στιγμές τρυφερότητος τα μάτια του εκτοξεύουν εχθρότητα, και το στόμα του μια τραγική δυσκαμψία• κάποιοι θα το ονόμαζαν "ανδρισμό" ή "αρρενωπό πρόσωπο" - εγώ θα το έλεγα σκατόφατσα.

Και το ότι αυτή η φάτσα αξιοποιήθηκε για να ζωγραφίσει ένα Αλέξανδρο του οποίου το κύριο χαρακτηριστικό είναι μια εμμονική, πεισματική εγωπάθεια, μια ρηχή προσωπικότητα καιροσκόπου... δεν τους ενοχλεί καθόλου; Μόνο τα μερικά φιλιά που ανταλλάζει με τον φίλο του επί οθόνης ενόχλησαν τους Έλληνες;

Η τηλεοπτική σειρά επιστρατεύει μια πυροβολαρχία από εξαιρετικά ικανούς και ευπαρουσίαστους, ευκρινείς πανεπιστημιακούς που επεξηγούν πολλά, και πολύ καλά, μα... οι "καλλιτεχνικές" αναπαραστάσεις στο έργο πουθενά δεν ξεπερνούν το χαμηλό επίπεδο μιας χολλυγουντιανής μετριότητας που προβάλλει τους κύριους χαρακτήρες ως καρικατούρες, ενώ παραδόξως τους δευτερεύοντες χαρακτήρες και τα τοπία με αρκετά μεγάλη πιστότητα.

🟣 Δεν ενόχλησε τους ελληναράδες το ότι σε ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο όπου υποτίθεται κατατίθενται όλες οι εξηγήσεις και το ιστορικοπολιτικό πλαίσιο δεν γίνεται ΚΑΜΙΑ αναφορά στο ότι η Περσική Αυτοκρατορία είχε εξαπολύσει μια ατέλειωτη σειρά από απρόκλητες εισβολές στην Ελλάδα επιφέροντας τεράστιες καταστροφές (μες τους λεγόμενους Περσικούς Πολέμους) που συμπεριέλαβαν την καταστροφή του Παρθενώνα, καθώς και τις περίφημες μάχες του Μαραθώνα, των Θερμοπυλών, και την ναυμαχία της Σαλαμίνας - συνεχόμενες εισβολές, συγκρούσεις, σφαγές και καταστροφές, που διήρκησαν περισσότερο από εκατό χρόνια. Επιπλέον οι Πέρσες είχαν υποδουλώσει πολλές Ελληνικές πόλεις στην Μικρά Ασία και Μεσόγειο, εργοδοτούσαν μεγάλους αριθμούς Ελλήνων μισθοφόρων εναντίον του ιδίου του λαού τους, και διαρκώς υποκινούσαν εξεγέρσεις εναντίον του Αλέξανδρου ακόμη και μέσα στην κυρίως Ελλάδα. Αυτές οδήγησαν σε καταστροφικές συγκρούσεις και σφαγές (για τις οποίες και ο Αλέξανδρος και ο πατέρας του Φίλιππος βέβαια, δεν είναι άμοιροι ευθυνών). Η πανελλήνια εκστρατεία εναντίον των Περσών ετοιμαζόταν ήδη από πολλά χρόνια πριν να ανέλθει ο Αλέξανδρος στο θρόνο: αν ΔΕΝ επιτελούσε αυτό το έργο ο Αλέξανδρος, η Ελλάδα θα καταβροχθιζόταν από την Περσική Αυτοκρατορία• η ιστορία των πιο πρόσφατων 2,5 χιλιάδων ετών και ο πολιτισμός ολόκληρου του Δυτικού κόσμου όπως τον γνωρίζουμε σήμερα ουδέποτε θα συντελείτο. Θα ήταν μια ανυπαρξία.

Το μόνο κίνητρο που παρουσιάζεται από την "επιστημονική" σειρά της Netflix για την εκστρατεία του Αλέξανδρου είναι ένας τεράστιος εγωισμός, κενή ματαιοδοξία, και μια ανεξήγητη προσωπική βεντέττα με τον Πέρση Αυτοκράτορα Δαρείο.


🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι η Ολυμπιάς, η Ιέρεια και Βασίλισσα μητέρα του Αλέξανδρου, Πριγκίπισσα από την Ήπειρο, γυναίκα με Παιδεία εξαιρετικού βάθους, εύρους, και ύψους με υπηρεσία στο Μαντείο της Δωδώνης, στα Βακχικά Μυστήρια και στα Καβείρια Μυστήρια της Σαμοθράκης παρουσιάζεται από τους δημιουργούς του "ντοκυμανταίρ" σαν ελκυστική και έξυπνη μα μικρόψυχη φόνισσα πλήρως επενδυμένη σε μηχανορραφίες, και τόσον πολύ ψυχικά διεφθαρμένη που χρησιμοποιεί ψυχοδηλωτικές ουσίες (ή/και παραισθησιογόνες) για να δηλητηριάσει το εγώ και να παραφουσκώσει το νού του γιού της με την ιδέα πως ο πραγματικός του πατέρας είναι ο Δίας. Ούτε οι δημιουργοί του έργου, βέβαια, ούτε και οι "ελληνομπατριώτες" αντιλαμβάνονται πως είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε ιεροτελεστία να χορηγήσεις σε κάποιον ψυχοδηλωτικές ουσίες μαζί με ψέμματα και να γίνεις πιστευτός, ή να επιδοθείς σε χειραγωγήσεις και αυτές να πιάσουν ρίζα.

🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι στους αγγλικούς υπότιτλους του έργου, σε κάποια σημεία οπου οι γεωγραφικές αναφορές γίνονται σε σχέση με την σημερινή Τουρκία, αυτή αναγράφεται με ψηφία που ο Ερντογάν κατάφερε να πείσει τους Δυτικούς να χρησιμοποιούν παντού τώρα, υλοποιώντας σαφέστατα μια προσωπική εθνικιστική του νίκη επί των Δυτικών. Οπότε το όνομα της χώρας που μέχρι πρόσφατα στη Δύση ήταν γνωστό στα αγγλικά ως Turkey τώρα αναγράφεται "στα αγγλικά" ως "Türkiye", δηλαδή με χαρακτήρες που ΔΕΝ υπάρχουν στα αγγλικά. Κάτι που το Netflix ΔΕν κάμνει ούτε για την Ιρλανδία (την ονομάζει Ireland αντί Éire), ούτε για την Ζυρίχη (την ονομάζει Zurich αντί Zürich), ούτε για την Ελλάδα (την ονομάζει Greece αντί Hellás).

Αυτή η πολιτιστική νίκη του Ερντογάν που έχει επηρεάσει όχι μόνο την Δύση αλλά και την Ανατολή (ακόμη και το αγγλόγλωσσο Ρωσσικό κανάλι Russia Today χρησιμοποιεί τον όρο "Türkiye"). Αυτό το γεγονός είναι μια ΠΟΛΥ χρήσιμη βαρομετρική ένδειξη για την διεθνή εμβέλεια της σημερινής Τουρκίας στο διεθνές προσκήνιο. Τίποτε από αυτά δεν ενόχλησε τους Έλληνες "πατριώτες".

🟣 Η σειρά στο Netflix για τον Αλέξανδρο, υποφέρει από ΠΑΡΑ πολλά τα οποία δικαίως θα έπρεπε να είχαν ενοχλήσει τους Έλληνες, είτε αυτοί διατυμπανίζουν πως είναι πατριώτες είτε όχι.

Υπάρχουν ΣΟΒΑΡΑ, βασανιστικά ζητήματα που αφορούν τον Αλέξανδρο με τα οποία έπρεπε να ασχοληθεί η σειρά, αντί να παραμείνει μόνο στο επιφανειακό επίπεδο εκμετάλλευσης του αισθησιασμού (κινούμενη στο δίπολο:
"αίμα και δόξα" ◄-► "ζουμερά φιλιά και χάδια").

Οι παραγωγοί και ο σκηνοθέτης σπατάλησαν την παρουσία και γνώση εξαιρετικών ακαδημαϊκών που θα μπορούσαν να είχαν αγγίξει πάνω σε καυτά θέματα που αφορούν τον Αλέξανδρο.

Για παράδειγμα...

🔹 Ήταν πράγματι η εκστρατεία του Αλέξανδρου μια Ιμπεριαλιστική - με τα δεδομένα της εποχής του - εκστρατεία μιλιταρισμού και κατάκτησης, ή περιείχε στοιχεία που κατέστησαν την ουσία της εκστρατείας εντελώς διαφορετική;

🔹 Η αλληλοδιάχυση των πολιτισμών που πυροδοτήθηκε και καλλιεργήθηκε έντεχνα από τον Αλέξανδρο στα πιο υψηλά επίπεδα, και η οποία δημιούργησε μια πολυπολιτισμική Αυτοκρατορία, ήταν μήπως μια προοδευτική ωρίμανση των πολιτικών συνθηκών της εποχής, μια προσπάθεια να ενοποιηθεί η ανθρωπότητα μέσα από τις καλύτερες συνθήκες κάποιας ισότητας και δημοκρατικότητας, ή μήπως ήταν μια χυδαία εκμετάλλευση των πολιτιστικών στοιχείων που στόχευσε στην κατάλυση των ντόπιων και ιθαγενών πολιτισμών, μια αρχαϊκή εκδοχή της παγκόσμιας Νέας Τάξης και αντεθνικά ισοπεδωτικής "παγκοσμιοποίησης" που βιώνουμε σήμερα;

🔹 Πόσο βάθος είχε η Παιδεία που έλαβε ο Αλέξανδρος από την μητέρα του Ολυμπιάδα, τον πατέρα του Φίλιππο, και από τους σημαντικούς δασκάλους που είχε μεγαλώνοντας (μεταξύ άλλων και τον φιλόσοφο Αριστοτέλη στα εφηβικά του χρόνια), έτσι ώστε κατέστη ικανός να εκτιμήσει και να απορροφήσει τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ πνευματικά και θρησκευτικά ρεύματα που συνάντησε ώστε να δημιουργήσει μια συγχώνευση που απέδωσε πολύχρωμες και πολυποίκιλες αποχρώσεις στο υπερ-κράτος που δημιούργησε;

🔹 Είχαν την ανάλογη αντίληψη και βάθος καλλιέργειας οι στενοί του συνεργάτες ώστε να παρακολουθήσουν και να υποστηρίξουν αυτό το έργο;

🔹 Είναι εφικτό κάτι ανάλογο σήμερα;

🔹 Ήταν πράγματι ο Αλέξανδρος ένας διεθνιστικός εκπολιτιστικός παράγοντας, ή ένας μιλιταριστής δικτάτορας και Αυτοκράτωρ με καταπληκτικές ικανότητες προσποίησης και εξαπάτησης των λαών που συνάντησε στην πορεία του;

🔹 Προσωπικά, η δική μου προσέγγιση στο θέμα για τα πρώτα τριάντα μου χρόνια περιείχε μια αίσθηση ντροπής για τον Αλέξανδρο, και για όσους τον ονόμαζαν "Μέγα" με βάση τις κατακτήσεις του. Μέχρι που συνάντησα μια Περσίδα από το Ιράν - της οποίας η οικογένεια καθώς και η ίδια είχαν αγωνιστεί ενάντια στη δικτατορία του Σάχη ΚΑΙ στην επιβολή της δικτατορίας των οπαδών του Χομεΐνι - που ονομάζεται Άρτη. Ερωτώντας την για το νόημα του ονόματος της, έλαβα την απάντηση με την εξής στιχομυθία:

"Το όνομα μου είναι υποκοριστικό του ονόματος 'Άρτεμις'."
"Μα... της Θεάς των Ελλήνων;"
"Τιμούμε τις καταβολές μας, ακόμη και μοιάζουν ξενόφερτες για κάποιους. Δυόμιση χιλιάδες χρόνια δεν είναι λίγος καιρός για να θεωρήσουμε πως κάποιες παραδόσεις έχουν γίνει εντέλει πράγματι δικές μας."
"Δηλαδή;"
"Κρατούμε το όνομα αυτό από τον καιρό του Αλέξανδρου".

Και σίγουρα αν ο Αλέξανδρος ήταν ένας στυγνός Ιμπεριαλιστής που διοίκησε με ωμότητες ούτε μια γενεά δεν θα άντεχαν τα Ελληνικά ονόματα στην Περσία μετά τον θάνατο του - το ότι ο λαός τα κράτησε και για χιλιάδες χρόνια ΚΑΤΙ λέει. Τεκμηριώνει μια κάποια εκτίμηση - που ακόμη και εμείς σήμερα δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε.

Η τηλεοπτική σειρά θα μπορούσε να καταπιαστεί με αυτά, δηλαδή την ουσία και τις ποιότητες της εκστρατείας και Αυτοκρατορίας του Αλέξανδρου - δεν θα είχαν πιο μεγάλο νόημα αυτά παρά η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ του ομοφυλόφιλου ερωτικού αισθησιασμού και η ανόητη εξαλλοσύνη εναντίον της;

🟣 Η σειρά, όπως φτιάχτηκε και προβλήθηκε, δείχνει απαξίωση και χλευασμό προς την πνευματική και θρησκευτική ζωή και τις αντιλήψεις όλων των λαών που αγγίζει η ιστορία. Όχι μόνο η Ελληνική Πνευματική ζωή και Θρησκεία, μα και η Αιγυπτιακή, η Περσική και άλλες ιθαγενείς πνευματικές παραδόσεις, γνώσεις, πρακτικές και ασκητική υπόκεινται διαρκώς σε μια ψευδοεπιστημονική απαξίωση. Παρακολουθώντας το έργο είναι αδύνατο να αποδράσει κάποιος από το υπονοούμενο ότι αυτές οι "πρωτόγονες" και "απηρχαιομένες" αντιλήψεις είναι τάχα "μοιρολατρικές", βασίζονται σε "δεισιδαιμονίες" και "παράλογη πίστη σε υπερφυσικές δυνάμεις", "μεταφυσικές δοξασίες" και άλλα τέτοια. Αυτή είναι ΠΟΛΥ πιο μεγάλη προσβολή όχι μόνο για τους Έλληνες, μια για όλους τους λαούς που αγγίζει η σειρά του Νέτφλιξ.

Μα οι "δικοί μας" όχι μόνο δεν ενοχλούνται, ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με αυτά. Οι πλείστοι από τους "ελληνοχριστιανούς" συμφωνούν με την ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και με την απόρριψη και καταπίεση της από την εβραϊκή-ορθόδοξη-βυζαντινή θρησκοληψία... διότι είναι θεμελιωμένη γερά στην αντίληψη ότι ο Θείος Έρως, ηδονικός και μη, αδιευκρίνιστος, Πανερωτικός, αλλά και συγκεκριμένος σε κάθε μία και σε όλες του τις εκφάνσεις, αποτελεί την ουσία της Ύπαρξης, του Είναι, και του Παντός. Αυτή η θρησκεία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τους οπαδούς του αντιερωτικού ομοφοβικού χριστιανισμού (και πόσο εύκολα και βολικά ξεχνούν το ότι ο Ιησούς ουδέποτε καταδίκασε τον Έρωτα, οποιασδήποτε μορφής, κα ότι η σύμπηξη του μηνύματος του ήταν πάντα το "Αγαπάτε Αλλήλους").

🟣 Ίσως χειρότεροι από όλους, χειρότεροι ακόμη και από τους ψευδοπατριώτες που διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους στο "ελληνικό διαδίκτυο" για τα φιλιά του Αλέξανδρου, είναι οι οργανώσεις και τα επιφανή άτομα που υποτίθεται αγκαλιάζουν το δικαίωμα στον έρωτα για ΟΛΑ τα άτομα, αλλά ιδιαίτερα και πιο έντονα τα δικαιώματα για τα ομοφυλόφιλα άτομα και μέλη των σεξουαλικών και άλλων συναφών μειονοτήτων που ενίοτε αναγράφονται με το μυστηριακό ακρωνύμιο ΛΟΑΤΚΙ+ (LGBTQI+).

Αυτά τα άτομα και οργανώσεις έπρεπε πρώτοι από όλους να καταδικάσουν την τηλεοπτική σειρά που όπως και κάθε πολιτικός του κατεστημένου σήμερα, καθώς και κάθε μεγάλη κερδοσκοπική επιχείρηση, προσπαθεί να ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ αυτές τις κοινότητες και τον ερωτισμό τους για ψήφους, για λεφτά, για πολιτική δύναμη, για στάτους και για εξουσία.

Δεν διαφέρουν και πολύ από τους άλλους - δεκάδες χιλιάδες - "πατριώτες" που καταδικάζουν την τηλεοπτική σειρά ενώ δεν την έχουν καν παρακολουθήσει! Ανάμεσα τους βρίσκονται και λόγιοι, καθώς και κάθε είδους "ηγετικές φυσιογνωμίες" μεγάλης, μεσαίας, μικρής και μικροσκοπικής εμβέλειας [1].

Πόσος παραλογισμός επιτέλους θα ταλανίζει αυτόν τον δύσμοιρο λαό;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις

[1].
Μια δημοσίευση στο διαδίκτυο και μερικά επιλεγμένα σχόλια

Ο δικηγόρος και ακτιβιστής Ζήνων Μιχαηλίδης αναδημοσίευσε το εξής κείμενο:

🔹 ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
3 Φεβρ. 2024

ΝΕΤFLIΧ: "O γκέι Mέγας Αλέξανδρος"

Το Netflix επικαλείται δηλώσεις του καθηγητή Lloyd Llewellyn-Jones, του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, στην Ουαλία, που λέει ότι «οι σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου ήταν ο κανόνας σε όλο τον ελληνικό κόσμο. Οι Έλληνες δεν είχαν λέξη για την ομοφυλοφιλία ή το να είσαι ομοφυλόφιλος. Δεν ήταν στο λεξιλόγιό τους. Απλώς, υπήρχε σεξουαλική σχέση».

- Και επειδη ενας Oυαλος με το δικο του ματι θελει να χρωματιζει τα παντα ροζ, για να αισθανεται χαρουμενος, πρεπει εσεις να προβαλετε τον Μεγιστο των Ελληνων, οπως γουσταρει αυτος; Ταξιδιωτης του χρονου ειναι και ξερει με τοσες λεπτομερειες τον τροπο ζωης στην αρχαια Ελλαδα;

Γνωριζει μηπως κανεναν γκει που θα αφηνε την Πελλα για να βρεθει αντιμετωπος με ελεφαντες; Nα μετραει στο κορμι του πληγες απο βελη, ακοντια, σπαθια και πετρες; Oχι βεβαια, θα καθοταν αναπαυτικα στις μαξιλαρες του και θα φροντιζε το μανικιουρ και το πεντικιουρ του σε καθημερινη βαση.

Αφου ξερει τοσο καλα ο Ουαλος τους αρχαιους Ελληνες, πως του ξεφυγε ο Ορκος των Αθηναιων Eφηβων; H τον προσπερασε βιαστικα γιατι δεν τον συγκινουν τετοιου ειδους ορκοι..

«Ού καταισχυνώ όπλα τά ιερά, ούδ' εγκαταλείψω τόν παραστάτην, ότω άν στοιχήσω. Αμυνώ δέ καί υπέρ ιερών καί οσίων, καί μόνος καί μετά πολλών».

Τον παραστατη ελεγαν λοιπον, οτι δεν θα δειλιασουν και δεν θα τον εγκαταλειψουν στη μαχη. Οχι επανω στο κρεβατι! Εχει ιδεα ο Ουαλος τι σημαινει "υπερ ιερων και οσιων"; Προφανως και οχι! Στον δικο του κοσμο δεν υπαρχουν ιερα και οσια....μονο ροζ φλαμινγκο!

🔹 ΣΧΟΛΙΑ

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Δυστυχώς φίλε μου έτσι ήταν. 😂 οι Σπαρτιάτες είχαν ζευγάρι που πολεμούσαν μαζί του μέχρι που επέστρεφαν στην πόλη να παντρευτούν και ο Αχιλλέας με τον Πατροκλο ήταν «κολλητοί». Επίσης δεν ήταν χριστιανοί τζιαι είχαν θεά του έρωτα (σεξ όχι της αγάπης) τζιαι θεό των οργίων (Διόνυσος). Δεν είναι σωστό να ντρεπόμαστε για την ιστορία μας τζιαι να την καμνουμε διαφορετική γιατί έτσι προστάζει η θρησκεία των Εβραίων του Αβραάμ που ήταν διαμετρικά αντίθετη με τα όσα πρέσβευαν οι αρχαίοι Έλληνες. Λέγοντας αυτό, καμία σχέση δεν έχει τούτη η κοινωνική κατάσταση στην αρχαία Ελλάδα με τους woke τζιαι τους πολύχρωμους που δεν αποδέχονται το υπόλοιπο 99% της ελληνικής φιλοσοφίας λόγω «ευαισθησίας».

🔹 Σάββας Σωτηρίου:
Αλβίνος Βασιλειάδης πόσο σίγουρος είσαι δηλαδή ότι έτσι ήταν, εγώ σου λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν έτσι.

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Savvas Sotiriou δυστυχώς αν διαβάσεις τα συγγράμματα τζιαι τα θεατρικά που δεν κατάφεραν να κάψουν τζιαι να εξαφανίσουν οι χριστιανοί του Βυζαντίου ή να δεις τα ευνουχισμένα αγάλματα των ναών και των κτηρίων που δεν καταστράφηκαν για να χτίσουν πάνω τους εκκλησίες η πιστοί του Αβραάμ, εν πεντακάθαρο. Εκατομμύρια οι αναφορές φίλε μου. Δυστυχώς όμως μερικοί, όπως τζιαι τότε με τα μπόλια, προσπαθούν να αγνοήσουν τα πραγματικά γεγονότα τζιαι να χτίσουν ένα παραμύθι που βολευει την οποία ιδεολογία υπηρετούν. Η αλήθεια δεν έχει ιδεολογία. Εγώ τα έμαθα που την δεκαετία του 70 που δεν είχε ούτε woke τζιαι που η ομοφυλοφιλία ήταν παράνομη. Εννεν θέμα μόδας. Εν θέμα δομής μιας κοινωνίας που υπήρχε τότε.

🔹 Ζήνων Μιχαηλίδης:
Αλβίνος Βασιλειάδης Φίλε η αρχαία Ελλάδα ήταν ενάντια στην ομοφιλοφιλία βλέπε νόμοι Σόλωνα και νόμοι στην Αρχαία Αθήνα που απογορεύτο κοίνεδοι να ψηφίζουν, να μαρτυρούν στο δικαστήριο γιατί θεορήτο αναξιόπιστοι. Επίσης είναι συμπέρασμα ότι η ανηθικότητα αρμώζει σε κοινωνίες που καταρέουν και όχι που Ακμάζουν όπως ηταν η ακμάζουσα Αρχαία Ελλάδα. Συνεπώς προπαγάνδα, ψεύδη, brain wash και προγραμματισμό δεν θα πάρω ευχαριστώ 😎 Επι Ευκαιρίας να πούμε ότι οι Αρχαίοι Ελληνες Αθηναίοι ήταν ενάντια στο Αθεισμό. Εξού και ο φιλόσοφος Σωκράτης κατηγορήθηκε κυρίως για δύο πράγματα ότι διέφθηρε τους Νέους και τους προωθούσε στον Αθεισμό. Κάτι που προφανώς γίγαντας της φιλοσοφίας δεν έκανε αφού πολλές φορές μιλούσε για το Θεό και την ψυχή.

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Φίλε Zenonas Ο Σόλωνας που έζησε το 600 πχ θεωρούσε τους φτωχούς κατώτερης τάξης και ανίκανους να αναλάβουν αξίωμα και εξουσία, όπως και οι γυναίκες και οι σκλάβοι. Δεν είναι για τούτα που εν γνωστή η αρχαία Ελλάδα. Οι Σπαρτιάτες εν όσο υπηρετούσαν ήταν με ζευγάρι άντρα, μετά είχαν υποχρέωση να τους «κοπεί» η συνήθεια τζιαι να παντρευτούν γυναίκα. Διάβασε τους Βατράχους του Αριστοφάνη να δεις για το που πατούσε η ηθική τότε ιδίως στο σημείο που παει ο Διόνυσος στον Άδη.

Εξοστράκιζαν αυτούς που δεν πίστευαν στο 12θεο. Δεν ασχολούνταν με τον θεό των Εβραίων. Οι δε συνεχιστές αυτής της θρησκείας που ήταν οι ρωμαίοι δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις με τους υπόλοιπους που είχαν την θρησκεία του Αβραάμ είτε ήταν χριστιανοί είτε ήταν Ιουδαίοι. Όσο για το διέφθειρε τους νέους ήταν κατηγορία για αυτά που τους έλεγε και όχι για κάτι άλλο.

🔹 Πέτρος Ευδόκας:
Σ' ευχαριστώ, Αλβίνε.

🌷 Δυστυχώς γέμισε το "ελληνικό διαδίκτυο" με διαμαρτυρίες για το θέμα, και τώρα ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον για το ποιός θα φανεί περισσότερο "ανδροπρεπής" στην καταδίκη της τηλεοπτικής σειράς και φυσικά στην δαιμονοποίηση της ομοφυλόφιλης επιθυμίας.

🌷 ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ, κυρίως, για το ότι ο ανδρισμός τους είναι τόσο λίγος και τόσο ρηχός, που ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ τόσο έντονα από την ερωτική ζωή άλλων ανθρώπων που δεν θα έπρεπε να τους αφορά.

🌷 ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ για το ότι θέλουν μεν να λεν πως είναι Έλληνες (επιζητούν το να είναι φορείς του απόηχου της Ελληνικής δόξας) μα δεν αντέχουν να σηκώσουν το βάρος της επίγνωσης του ότι κάποτε οι Έλληνες ήταν τόσο υγιείς κοινωνικά που ΔΕΝ αναταράζονταν με την ανδρική ή γυναικεία ομοφυλοφιλία.

🌷 Και επικαλούνται ψευδοφιλοσοφίες, και λεκτικές σοφιστίες για να παρουσιάσουν πως τάχα τα πράγματα στην αρχαιότητα ήταν διαφορετικά, και πως τάχα η ύπαρξη της λέξης "κίναιδος" αποτελεί δήθεν αρχαία καταδίκη της ομοφυλίας. Ουδέν αναληθέστερον. Η λέξη απλώς αναφέρεται σε κάποιον που εν γνώσει του ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ τον εαυτό του και τον ερωτισμό του ενώπιον άλλων με πράξεις που προσομοιάζουν ή και που αποτελούν πορνεία.

🌷 Ο αληθινά ερωτικός άνδρας διατηρεί την αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση του ασχέτως του αν εραστής του είναι άνδρας η γυναίκα... ΑΥΤΟ καταδίκαζαν οι αρχαίοι: τον αυτοεξευτελισμό, και δη τον αυτοεξευτελισμό στην αγορά και στους χορούς, όχι την ερωτική πράξη ή το ερωτικό αίσθημα.

🌷 Η ερωτική πράξη και το ερωτικό αίσθημα, ο Θείος Έρως και ο Πανερωτισμός - αδιακρίτως υποκειμένων και αντικειμένων - αποτέλεσαν στην αρχαιότητα την ΑΜΕΣΗ (αδιαμεσολάβητη) λατρεία προς τα Θεία, μια μορφή Αγίας Κοινωνίας• η δε Ελληνική Επιστήμη, Φιλοσοφία, Κοσμοθεώρηση, Κοσμολογία, Θρησκεία, και Πολιτισμός εδράζονται ΑΠΟΛΥΤΩΣ πάνω στην έννοια, βίωμα, και εφαρμογή της Θείας υπόστασης του Έρωτα.

🌷 Ας τους να κνίθονται...

🌷 κίναιδος | Lexilogia Forums
https://www.lexilogia.gr/threads/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%82.11663/


🔹 Όλα τα πιο πάνω δημοσιεύτηκαν εδώ:
https://www.facebook.com/zenonas.michaelides.75/posts/pfbid0CKYUqXLaX6vUPqFVy2wHrZ61jjoMhgLmati1nrdGWoz4BKQZRdF1M9ZkUXFwfVEhl 

* * *

Monday, 17 May 2010

Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: H US AID και η συγγραφή και διδασκαλία της νέας "Κυπριακής" ιστορίας



"ΠΟΙΟΙ είναι οι συγκεκριμένοι στην Κύπρο που τα παίρνουν από την US AID;

Ελπίζω να μας πείτε ονόματα, οργανώσεις, κλπ. Οι υπόλοιποι (κόμματα, κομματόσκυλλα και βάλε) πάντα κατηγορούν τους άλλους (οποιους διαφωνούν μαζί τους) πως τάχα είναι όργανα της CIA. Αλλά όταν καλούνται να παρέχουν αποδείξεις πάντα καταλήγουν σε αοριστολογίες και κούφια συνθήματα γιά ανεγκέφαλους.

Υπάρχουν πράγματι ομάδες, οργανώσεις και άτομα με πολιτική δράση στην Κύπρο που παίρνουν λεφτά που την US AID;

Μαρία Συγκλητική"
από:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/usaid.html?showComment=1272265142253#c2903621515703120588

Η φίλη αναγνώστρια έθεσε το καίριο ερώτημα μαζί με τη ρεαλιστική πραγματικότητα της Κυπριακής πολιτικής σκηνής. Μπορούν να παρουσιαστούν αποδείξεις για τη δράση προσώπων και οργανώσεων που τα παίρνουν από τις απεχθείς δυνάμεις του ιμπεριαλισμού USAID; Και αν ναι, που και πώς δραστηριοποιούνται;

Η απάντηση είναι όχι μόνο καταφατική αλλά και τρομακτική στο μέγεθός της. Η USAID έχει διεισδύσει σε πολλούς και νευραλγικούς τομείς της πολιτικής ζωής σε όλα τα μήκη και πλάτη των δραστηριοτήτων. Συχνά η δράση της είναι σχεδόν αόρατη με την πρώτη ματιά. Με λίγο ψάξιμο όμως εύκολα αποκαλύπτονται οι σαθρές σχέσεις πολλών προσώπων και οργανώσεων που έχουν αγκαλιάσει τις επιταγές του ιμπεριαλισμού.


* * *

Ο ιμπεριαλισμός επιδεικνύει μια αξιοθαύμαστη διαφάνεια για τις δραστηριότητές του. Σε αντίθεση με τους ντόπιους ακολούθους του δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να τηρεί δημόσια αρχεία στα οποια εκθέτει τις δραστηριότητές του, τους συμμάχους του και τα ποσά που ξοδεύει για να προωθήσει τα συμφέροντά του.

Η δράση της οργάνωσης USAID όπως ανέλυσα στο πρηγούμενο άρθρο είναι συνυφασμένη με τις δομές και τη δράση των οργανώσεων του ΟΗΕ στην Κύπρο που ονομάζονται United Nations Developement Programme (UNDP) και United Nations Office for Project Services (UNOPS).

Η USAID λέει ανοικτά πως χρησιμοποιεί τις δύο οργανώσεις και τις δραστηριότητές των για να διοχετεύσει χρήματα και άλλους πόρους προς τους εδώ συνεργάτες της. Επιτυγχάνει έτσι να χειραγωγήσει τον τομέα της Επαναπροσέγγισης και κυρίως να καθορίσει το πολιτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα προκύψει μια λύση του Κυπριακού συμβατή με τους σχεδιασμούς και τις επιθυμίες του ιμπεριαλισμού.

Η τεράστια σημασία που αποδίδει ο ιμπεριαλισμός στην "εκπαίδευση" των Κυπρίων ώστε να επιτευχθεί η λύση εκείνη που να εξυπηρετεί τον ιμπεριαλισμό φαίνεται και από τα ποσά που ξοδεύονται προς εκείνη την κατεύθυνση και από τους στόχους που θέτει.

Από τα χρήματα που ξοδεύτηκαν από την USAID μεταξύ 1998-2005 ένα μεγάλο μέρος τους επενδύθηκε στην "Εκπαίδευση και Πολιτισμό" των Κυπρίων.

"EDUCATION AND CULTURE – Total $5,531,695"
από:
http://mirror.undp.org/cyprus/projects/sectorsubsector.pdf

Ο ιμπεριαλισμός δεν φείδεται χρημάτων και πηγών για να περάσει τη στρατηγική του. Ούτε και γνωρίζει όρια στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας στην απόκρυψη της αλήθειας του δικού του αισχρού ρόλου στο διαμελισμό της πατρίδας μας και τη γενοκτονία εις βάρος των Ελλήνων της Κύπρου. Στην προσπάθειά του βρίσκει δυστυχώς συμμάχους έτοιμους να προστρέξουν στις επιταγές του.


Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας

Μια από τις πιο ενεργές οργανώσεις στον τομέα της δικοινοτικής επαναπροσέγγισης είναι ο Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας (AHDR). Ο Όμιλος βρίσκεται στο γεωγραφικό, πολιτικό και πολιτιστικό κέντρο των επίσημων διαδικασιών επαναπροσέγγισης που αφορούν τη συγγραφή και διδασκαλία της νέας Κυπριακής ιστορίας.

Τα γραφεία του Ομίλου βρίσκονται στη ζώνη που είναι υπό τον στρατιωτικό έλεγχο του ΟΗΕ. στο "απαλλοτροιωμένο" ξενοδοχείο Ledra Palace - γνωρίζετε πολλές οργανώσεις που έχουν ως έδρα τους το συγκεκριμένο κτίριο;
Office address:
LEDRA PALACE hotel, UN buffer zone, Cyprus
από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=69

Αποστολή του: "Να υπερασπίζεται και να προωθεί αποτελεσματικό διάλογο και έρευνα σε θέματα που αφορούν την ιστορία και τη διδασκαλία της ιστορίας ώστε να ενδυναμωθεί η ειρήνη, η σταθερότητα, η δημοκρατία και η κριτική σκέψη."(1)

Μέλη αυτού του Ομίλου που χρηματοδοτείται από τις ΗΠΑ/USAID κατέχουν ουσιαστικές θέσεις στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού που αφορούν το σχεδιασμό και την προώθηση πολιτικής στρατηγικής γύρω από τα θέματα Ιστορίας.

Συγκεκριμένα η πρόεδρος του Ομίλου Χαρά Μακρυγιάννη, η υπεύθυνη τύπου Ρένα Χόπλαρου και συντονιστής διεθνών σχέσεων Μάριος Επαμεινώνδας συμμετείχαν στην Επιτροπή για την Αναμόρφωση των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Ιστορίας:
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html

Η πρόεδρος του Ομίλου, Χαρά Μακρυγιάννη είναι σύμβουλος του προγράμματος μουσειακής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και πολιτισμού:
http://www.moec.gov.cy/dde/programs/mousiaki_agogi/symbouloi-mouseiakis-agogis.html

Ο υπεύθυνος διεθνών σχέσεων του Ομίλου, Μάριος Επαμεινώνδας, είναι επίσης λειτουργός στο Γραφείο Ευρωπαικών και Διεθνών Υποθέσεων στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.

Η υπεύθυνη τύπου του Ομίλου, Ρένα Χόπλαρου, αρθρογραφεί συχνά στην φιλο-ιμπεριαλιστική εφημερίδα "Πολίτης" και είναι δραστήριο μέλος στον Όμιλο Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας μας (ΟΠΕΚ Κύπρου).

Δράσεις του Ομίλου Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας προωθούνται επίσημα μέσα από τις υπηρεσιακές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας ως μια ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς να επιμορφωθούν πάνω σε θέματα διδασκαλίας της ιστορίας:
http://www.schools.ac.cy/dde/circular/data/Doc8321.pdf

Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού δηλαδή προτρέπει τους εκπαιδευτικούς του τόπου να παραστούν στα σεμινάρια του Ομίλου ώστε να μάθουν πως να διδάσκουν ιστορία!

Στην ιστοσελίδα του Ομίλου διαβάζουμε ότι:
"Ο Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας Κύπρου αναγνωρίζει τις αρχές της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, την Ευρωπαική Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τις συμβάσεις Ανθρωπίνων Δικαιωματων που εκδίδει ο ΟΗΕ και τις συστάσεις της UNESCO σχετικές με τη διδασκαλία της ιστορίας."(2)
ενώ στην πρότασή του για τη μεταρρύθμιση της διδασκαλίας της ιστορίας τονίζεται ότι:
"...η ιστορική εκπαίδευση δε δέχεται επεμβάσεις από ιδεολογικές και πολιτικές ατζέντες, ούτε και χρησιμοποιείται ως εργαλείο για την ενίσχυση του διαχωρισμού."
από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/Articles/AHDR_REFORM_PROPOSAL_GREEK.pdf

Γνωρίζω προσωπικά τα πιο πάνω διοικητικά στελέχη του ομίλου. Εκτιμώ μάλιστα κάποια όπως τη Χαρά Μακρυγιάννη για την έμφυτη καλοσύνη τους.

Δυστυχώς όμως ο Όμιλος και τα μέλη του ψεύδονται ασύστολα!

Εύχομαι τα στοιχεία πιο κάτω και η κριτική της εργασίας και των δραστηριοτήτων τους να βοηθήσει να αλλάξουν πορεία πλεύσης μακρυά από τη σχέση τους με τις σκοτεινότερες δυνάμεις του ιμπεριαλισμού.

***

Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του μέχρι σήμερα ο Όμιλος βρίσκεται στο μισθολόγιο της USAID!

Βέβαια περιδιαβάζοντας της σελίδες του κάτι τέτοιο είναι σχεδόν τελείως αόρατο.

Στην κεντρική ιστοσελίδα του Ομίλου δεν βρίσκουμε καμία αναφορά στην οργάνωση USAID. Ο Όμιλος επέλεξε συνειδητά να παραπλανεί το κοινό παρουσιάζονας ως κύριο χορηγό του το Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNDP). Τόσο στο κάτω μέρος της κεντρικής ιστοσελίδας όσο και στην ιστοσελίδα των χορηγών του, ο Όμιλος παρουσιάζει το πρόγραμμα χορηγείας του αποκρύπτοντας την πραγματικότητα, παρουσιάζοντας την ως κάτι διαφορετικό.

Ένώ διαβάζουμε ξανά από την ιστοσελίδα της οργάνωσης ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNDP) στην Κύπρο:
"Από την έναρξη της τον Οκτώβιο του 2005 το πρόγραμμα της Οργάνωσης για την Ανάπτυξη των ΗΕ για την ειρηνευτική διαδικασία στην Κύπρο, η Δράση για Συνεργασία και Εμπιστοσύνη (ACT) μπήκε στη δέυτερη φάση το 2008. Το πρόγραμμα στοχεύει εξειδικευμένα στην ενδυνάμωση των δυνατοτήτων των Κυπρίων να συμμετάσχουν ενεργά στην διδαικασία ειρήνευσης. Η Δράση (ACT) χρηματοδοτείται μέσω μιας συνεργατικής συμφωνίας ανάμεσα στη USAID και τη UNDP."(3)
και
"Με την οικονομική υποστήριξη της USAID η ελπίδα είναι ότι οι δραστηριότητες υπό τη Δράση (ACT) θα υποστηρίξει τις αρχές της πολυπολιτισμικότητας και των Ευρωπαϊκών αξιών και θα παρέχει στους ΕλληνοΚύπριους και ΤουρκοΚύπριους τα μέσα και τις ευκαιρίες για να χτίζουν μαζί τα θεμέλια για μια βιώσιμη λύση του Κυπριακού προβλήματος. Η φιλοσοφία πίσω από την προσέγγιση βασίζεται στην κατανόηση ότι οποιαδήποτε λύση θα μπορέσει να εφαρμοστεί μόνο στη βάση στέρεων δικτύων συνεργασίας και σταδιακής ομαλοποίησης των σχέσεων σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων."(4)

Στην επίσημη μάλιστα ιστοσελίδα της UNDP για το νέο πρόγραμμα δράσης στην Κύπρο
http://www.undp-act.org/
μπορείτε εύκολα στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας να διακρίνετε ότι UNDP και USAID πορεύονται κυριολεκτικά χέρι με χέρι.



Μια εξαετία πριν -την περίοδο ίδρυσης δηλαδή του ομίλου- τα σχέδια των ιμπεριαλιστών προωθούμενα μέσα από την κοινή δράση USAID/UNDP ήταν ακόμη πιο ξεκάθαρα:

"Η διεθνής κοινότητα, ειδικά οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν ενθαρρύνει την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στα δύο μέρη στη βάση του σχεδίου Ανάν, για να καταλήξουν σε μια μόνιμη λύση προτού η Δημοκρατία της Κύπρου ενταχθεί επίσημα στην Ευρωπαική Ένωση την 1η Μαίου του 2004."(5)

Ο Όμιλος ταυτισμένος με την ιδεολογία και τις πρακτικές του ιμπεριαλισμού λαμβάνει την οικονομική του χορηγία από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής του.

Από τις σελίδες
http://mirror.undp.org/cyprus/projects/sectorsubsector.pdf
διαβάζουμε για τα ποσά που πήρε ο όμιλος για να διδάξει " Τι σημαίνει να σκέφτεσαι ιστορικά ":
"Education – History - $111,154
a) Education for Peace: A Study of Bias in History and Social Science Course Books
AKTI, POST
b) What Does it Mean to Think Historically? Approaches to Teaching and Learning History - Conference and Publication of Proceedings
Cyprus Association for Historical Dialogue and Research"

Για το πρόγραμμα "Η Λευκωσία καλεί", από την ιστοσελίδα της πρώτης φάσης του προγράμματος Δράσης για Συνεργασία και Εμπιστοσύνη / Action for Cooperation and Trust (UNDP-ACT),
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=116&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1
αναγράφονται οι χρηματοδοτήσεις ανά πρόγραμμα. Εκεί μπορείτε να δείτε τους στόχους και την αμοιβή του Ομίλου ύψους $43 480.

Τέλος χωρίς ποσά -προς το παρόν- μπορείτε να δείτε στα παρόντα έργα και ημέρες του Ομίλου και της USAID την καινούρια φάση συνεργασίας των εδώ:
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=117&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1

Ο Όμιλος έχει εργολαβικά αναλάβει την αποστολή να διαδώσει στο νησί μας την ιμπεριαλιστική θεώρηση της ιστορίας και αμοίβεται για αυτό. Στη σελίδα των χορηγών του σε όλες τις ανωτέρω συνεργασίες με τη USAID, αποφεύγεται επιμελέστατα να αναφέρεται το όνομά της.
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=65

Βρίσκουμε πάντως μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνεργασία με την πρεσβεία του θανάτου:
"Under the People of the United States of America, through the United States Embassy and the Office of Educational and Cultural Affairs of the U.S. Department of State with cooperation by Kenyon College, Gambier, Ohio, USA
26 July 2008 – 9 August 2008: American History in America - A Cooperative Faculty Development Program for Cypriot Teachers
By the Cyprus Fulbright Commission, in cooperation with the Association for Historical Dialogue and Research and Kenyon College."

Ο ενθουσιασμός πάντως για το σφικτό εναγκαλισμό τους με το ιμπεριαλιστικό έκτρωμα και την εξουσία του τους εξωθεί στην αποκάλυψη της πραγματικότητας. Στην ιστοσελίδα τους επιδεικνύουν με περηφάνεια ένα βραβείο που πήραν το οποίο χρηματοδοτήθηκε από την USAID για τις πολύτιμες υπηρεσίες τους. Παρ' όλον που η USAID είναι και ο χρηματοδότης και βραβευτής τους, ο Όμιλος συνεχίζει να προσποιείται πως πρόκειται γιά μιάν άλλη, τάχα άσχετη με αυτούς οργάνωση:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/news/PRESS_RELEASE_Award_Association_Historical_Dialogue_Research.pdf

Τι είδους ιστορία, ιστορική σκέψη και διδασκαλία της ιστορίας θα προωθήσουν οι συνεργάτες του ιμπεριαλισμού; Ποια ιστορική αφήγηση θα επικρατήσει αν οι δομές που έχει διαβρώσει και αλώσει ο ιμπεριαλισμός κυριαρχήσουν;

Είναι η ιστορική αφήγηση του ψευτοδιεθνισμού, του ανθελληνισμού και του Κυπροεθνικισμού. Είναι η προώθηση της διχόνοιας στη βάση της "προοδευτικής ιστοριογραφίας." Αυτά προωθεί ο Όμιλος και οι συμμάχοί του, αυτά προωθεί η διεθνής άρχουσα τάξη και ο ιμπεριαλισμός, αυτά ακολουθεί η τυφλή Κυπροεθνικιστική ηγεσία του ΑΚΕΛ.

Είναι η ιστορική αφήγηση του "έθνους των Κυπρίων". Η "λύση των Κυπρίων για τους Κύπριους", η ιστορική αφήγηση των ιμπεριαλιστών που υποτίθεται πως "τηρώντας ίσες αποστάσεις" από όλους, αποφεύγει τα φορτισμένα θέματα. "Εκάμαμεν τους τζιαι εκαμαν μας" κατά τις συνταγές της επαναπροσέγγισης του ιμπέριουμ στην οποία συνειδητά συμμετέχουν.

Είναι η διδασκαλία μακρυά από την έννοια του έθνους. Γι αυτό και κάθε Κύπριος που αγκαλιάζει την Ελληνική εθνική του ταυτότητα βαφτίζεται αμέσως "εθνικιστής" αλλά και "Ελληναράς" από μέλη του Ομίλου. Γι αυτό κάθε πατριώτης που αγωνίζεται για την απελευθέρωση του τόπου μας στοχοθετείται ως "σωβινιστής" και "εχθρός της λύσης".

Ποσώς φαίνεται να ενδιαφέρει τον Όμιλο αν το νησί μας κατέχεται από τις Τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, την μεγαλύτερη ιμπεριαλιστική μηχανή της περιοχής, από την ιμπεριαλιστική πολεμική μηχανή της Μ.Βρεττανίας και από το τοπικό και διεθνές Κεφάλαιο.

Καμία σημασία για τα μέλη της δε φαίνεται να έχει η γενοκτονία των Ελλήνων της Κύπρου και ο ορατός κίνδυνος αφανισμού των. Δεν δρώνει το αφτίν των για τις συνεχείς καταγγελίες των φίλων διωκώμενων ΤουρκοΚυπρίων από το παρακράτος της Άγκυρας και των ανδρείκελων της.

Ψιλά γράμματα.

Προέχει η εξάλειψη της εθνικής ιστορίας και "η ίση έμφαση στην τοπική, Κυπριακή, Ευρωπαική και διεθνή ιστορία"
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/Articles/AHDR_REFORM_PROPOSAL_GREEK.pdf

Ο προσανατολισμός του Ομίλου καταργεί δυστυχώς από μόνος του όλες τις αρχές ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υποτίθεται πρεσβεύει.

Αρνείται το δικαίωμα να υπάρχουμε σε όλους από εμάς που επιθυμούμε να αγκαλιάζουμε την Ελληνική εθνική ταυτότητα - θέλει να υπάρχουμε ως "εθνικά Κύπριοι". Εχθρεύεται το δικαίωμα (και αναγκαιότητα) μας να ταυτιζόμαστε ως Έλληνες. Αρνείται την ύπαρξη της εισβολής και της Κατοχής. Ούτε μια αναφορά στις σελίδες τους περί τούτου. Όμιλος Ιστορικού διαλόγου και Έρευνας ο οποίος αρνείται να δει την πραγματικότητα του τόπου του αυτοαναιρείται. Θα έπρεπε να αλλάξει το όνομά του σε Όμιλο Ιστορικού Μονολόγου και Διαστρέβλωσης.

Δε σταματά όμως εκεί η δράση των. Επεκτείνεται και σε άλλα μήκη και πλάτη της δραστηριότητάς των.

Μέλη του στιγματίζουν άλλους ως ρατσιστές, οπισθοδρομικούς και εθνικιστές για το "αμάρτημά" τους να αγκαλιάζουν τον Ελληνικό πολιτισμό ή για την ανησυχία τους για την γκετοποίηση της εντός των τειχών Λευκωσίας. Έζησα από πρώτο χέρι τα πιο πάνω ως συνάδελφος της Ρένας Χόπλαρου στο δημοτικό σχολείο Φανερωμένης. Λυπούμαι πραγματικά για την κριτική μου και εύχομαι να είναι μια ευκαιρία για επανατοποθέτηση των αξιών που διέπουν την ενασχόληση της με την ιστορία. Η συνάδελφος Ρένα Χόπλαρου, που θέλει να γράψει ιστορία "αμερόληπτα και μακρυά από πολιτικές ατζέντες και ιδεολογίες" , αγκαλιάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό την πολιτική του ιμπεριαλισμού που μέχρι σήμερα κυκλοφορεί με φανέλα με το πρόσωπο του νυν "ειρηνιστή" προέδρου των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα. Είναι δυνατή μια αμερόληπτη ιστορική αφήγηση χωρίς την κριτική των απεχθών πράξεων των εκφραστών και εκτελεστικών οργάνων του ιμπεριαλισμού και της Κεφαλαιοκρατίας;


[Η φωτογραφία είναι από άρθρο του Σκάϊ γιά το ίδιο θέμα, εδώ:
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=192&tr=1 ]

Στα σεμινάρια του Ομίλου μέλη επεμβαίνουν ώστε να "διορθώσουν" τους παριστάμενους όταν χρησιμοποιήσουν "φορτισμένες" λέξεις όπως η λέξη κατεχόμενα.

Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει ποσώς κάποιος από τους ιδίους να δημοσιεύουν ατεκμηρίωτες πληροφορίες γύρω από τα πλέον φορτισμένα θέματα της ιστορίας του τόπου μας και μάλιστα με τρόπο που να προωθεί τη διχόνοια και το μίσος. Έχουν μάλιστα την αλαζονεία να παραδέχονται ότι ιστορίες είναι ατεκμηρίωτες αλλά τις δημοσιεύουν ούτως η άλλως. Δείτε την επιλεκτική μνήμη και την ιστορική επιστημονικότητα της Ρένας Χοπλαρου στο δημοσίευμα της με τίτλο "Μονοπάτια της μνήμης: το δικό μας βίαιο παρελθόν":

"Οι ιστορίες που ακολουθούν στηρίζονται σε μια σειρά συνεντεύξεων που πήρα πρόσφατα. Ο αριθμός τους είναι περιορισμένος και δεν έχουν διασταυρωθεί με άλλες πηγές της ίδιας εποχής. Αποτελούν ωστόσο ενδείξεις για το κλίμα που επικρατούσε τότε, από τα τέλη της δεκαετίας του ’50 μέχρι και το 1974..."
από:
http://www.opek.org.cy/dimosieuseis_tools/dimosieuseis080524a.htm

Η ιστορικός δεν έχει καν αίσθηση του μεγέθους της άγνοιας της. Στην πιό πάνω ιστορική της αφήγηση υπό τον τίτλο Βία εναντίον Τουρκοκυπρίων, "τεκμηριώνει" τάχα ότι μέσα στην περίοδο της ανταρσίας του 1963/64, κάποιοι Ελληνοκύπριοι επιτεθήκαν σε ένα "Τούρκο" γιά να του κλέψουν ένα φορτηγό αναψυκτικά!

Γράφει:
"Έστησαν ένα μπλόκο στο δρόμο Λευκωσίας – Αμμοχώστου και σταμάτησαν ένα Τούρκο που μετάφερε αναψυκτικά Percola. Εμείς βγάζαμε την Coca–Cola και οι Τούρκοι την Percola. Τον πυροβόλησαν, πήραν το φορτηγό με τα αναψυκτικά και κέρασαν όλο το χωριό."

Το εν λόγω αναψυκτικό είναι η Bell Cola. Αλλά ο συνομιλητής της - ή πιθανόν και να είναι απλώς καταγραφή από μαγνητοφώνηση - είναι σαφώς κάποιος που ούτε καν είδε ποτέ γραμμένη τη λέξη Bell Cola, ούτε πιθανόν ήξερε τι ήταν, αλλά μετέφερε την ιστορία όπως την άκουσε από άλλο Κυπραίο, μπορεί και από ΤουρκοΚύπριο . Επρόφερε την λέξη με την αρχαία σοφία των Εταιοκυπρίων, ώς "Πέρκολα". Τούτο λέει και πόσο ακριβής ήταν και η πηγή της αφήγησης. Η δε "ιστορικός" είναι διπλά ένοχη γιατί και επαναλαμβάνει πράματα που είναι ανεξακρίβωτα, και δεν ξέρει καν το αντικείμενο της. Είναι επιτρεπτόν να μην ερώτησε καν ένα άτομο να της πεί τι είναι η Πέρκολα; Προχωρεί δε και λατινικοποιεί τη λέξη προσδίδοντάς της και "ακαδημαϊκή εγκυρότητα". Με την αλαζονεία της νομίζει πως γράφει Ιστορία. Εύχομαι ειλικρινά να αναγνωρίσει τα σφάλματά της και να επανατοποθετηθεί.

Δέστε με ποια λόγια υποστηρίζει ο Γρηγόρης Ιωάννου, γνωστός διανοούμενος της "ανεξάρτητης" προοδευτικής αριστεράς και σύμμαχος του Ομίλου, τις προσπάθειες αναμόρφωσης των βιβλίων της ιστορίας στον οποίο συμμετείχαν τα εξέχοντα μέλη του Ομίλου:

"...καλή δουλειά τζιαι μεν υποταχτείτε αμαχητί στην προοπτική μιας ανανεωμένης εθνικής αφήγησης που αισθάνομαι ότι εννά προωθηθεί που καποιους καλαμαράες ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης".
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html?showComment=1237290447370#c1120652113241909736

Ναι ο "προοδευτικός" Γρηγόρης αγκαλιάζει, χρησιμοποιεί και προωθεί τη λέξη "καλαμαράες". Όπως και διάφορα μέλη του Ομίλου.

Όπως ο φίλος Πέτρος Ευδόκας έγραψε:
"Είναι η πιό βαρετή ρατσιστική βρισιά στα ελληνικά στην Κύπρο: "καλαμαράς". Γνωστή σε όλους. Η βρισιά συνήθως σερβίρεται και με την πρόθεση που αρχίζει με τα τρία "πππου" και η λέξη συνεχίζει ως "...ουστοκαλαμαράς". Ούτε το "μαυρής" εμπεριέχει το μίσος και την έχθρα που περιέχει το "καλαμαράς", ούτε η λέξη "μούζουρος" ούτε και όποιο άλλο ρατσιστικό επίθετο στην Κύπρο.
Η λέξη "καλαμαράς" όπλισε με φονικό ρατσιστικό μίσος μιά ολόκληρη γενεά στον σχεδόν εμφύλιο πόλεμο που ζήσαμε τα χρόνια που μας οδήγησαν στο 1974. Και η νέα γενεά "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών σήμερα συνεχίζει το έργο της διχόνοιας και του ρατσισμού ακριβώς στους ίδιους τόνους. "
Από:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

Ο κοινός Κυπροεθνικισμός και ανθελληνισμός τους ενώνει. Και η συμπόρευση με τις αισχρότερες των δυνάμεων στον πλανήτη.

Τίθενται λοιπόν αδυσώπητα ενώπιόν μας τα εξής ερωτήματα:

- Πώς επιτρέπεται ανεμπόδιστα η δράση της USAID και του Ομίλου στο νησί μας γύρω από τα θέματα ιστορίας;

- Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;

Σε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών. Είναι δυνατόν στον τόπο μας να παραδίδεται στους υπηρέτες του ιμπεριαλισμού ο νευραλγικός τομέας της συγγραφής και διδασκαλίας της ιστορίας;
Ποιός επέλεξε τα συγκεκριμένα μέλη στην επιτροπή για την αναμόρφωση των βιβλίων και στις θέσεις τους στο Υπουργείο;
Ποιός μέσα στο Υπουργείο προωθεί τις δραστηριότητες του Ομίλου και κατ' επέκταση του ιμπεριαλισμού;

- Γνωρίζουν τα μέλη των συνδικαλιστικών οργανώσεων ΠΟΕΔ και ΟΕΛΜΕΚ για την αισχρή σχέση του Ομίλου με τη USAID και τον ιμπεριαλισμό;

Είναι σωστό να αφήσουμε τους συνεργάτες του ιμπεριαλισμού να χρησιμοποιούν τις θέσεις και τα προνόμια τους μεσα στην Κρατική υπηρεσία γιά να υποσκάπτουν την Πολιτεία, την Ιστορία και το μικρό βαθμό Δημοκρατίας που επιτέλους εγκαθιδρύθηκε στην Κύπρο;

Ποιος θα μας προστατέψει από τον ιμπεριαλισμό και τους συνεργάτες του;
"Οι φυσικοί νόμοι και οι ανθρώπινοι
Είναι φαινόμενο που επαναλαμβάνεται διαρκώς στην πολιτική ζωή παντού, και που διακρίνεται διαχρονικά μέσα από την ιστορία:
όταν η Πολιτεία σταματά να λειτουργεί με βάση τους ανθρώπινους νόμους, η κοινωνία προσανατολίζεται σε Φυσικούς νόμους, δηλαδή σε ανώτερους νόμους βασισμένους στη Φύση και σε πιό βαθειές υπαρξιακές καταβολές.

Όταν οι θεσμοί και οι δομές του Κράτους είναι αυτές οι ίδιες φορείς της παρανομίας, οι πολίτες εξωθούνται σε συσπείρωση γύρω από διαδικασίες, δίκτυα, οργανώσεις και θεσμούς που έχουν ανοσία σε κάθε κρατικό μηχανισμό, αυτάρκεια, και προστασία από οποιαδήποτε κρατική δύναμη ή διαδικασία. Όταν το Κράτος δεν ασκεί την επιβολή του νόμου και δεν ασχολείται πλέον με την κατανομή Δικαιοσύνης, προκύπτει αντιστροφή ρόλων: αναγκάζονται οι πολίτες να επιβάλουν στο Κράτος την πειθαρχία στο νόμο." (6)


Το βάθος διαφθοράς και συμπόρευσης με τον ιμπεριαλισμό που ανέχεται η Κυπροεθνικιστική ψευδοσοσιαλιστική κυβέρνηση εκεί οδηγεί τον τόπο.

Σόλων Αντάρτης
~~~~~~~~~~~~~

Πρωτότυπα κείμενα - Πηγές

Μέρος 1ον:
"Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: USAID και Κύπρος"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/usaid.html

1. Μεταφρασθέν από:
"Mission: to defend and promote productive dialogue and research in issues regarding history and history teaching to strengthen peace, stability, democracy and critical thinking."
Από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/

2. Μεταφρασθέν από:
"The Association for Historical Dialogue and Research of Cyprus recognises the values of the Universal Declaration of Human Rights, the European Convention on Human Rights, the covenants of Human Rights issued by the United Nations, and the UNESCO recommendations relevant to history teaching."
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/

3. Μεταφρασθέν από:
"Since its launch in October 2005 the United Nations Development Programme (UNDP) peacebuilding project in Cyprus, Action for Cooperation and Trust (ACT) entered its second phase in 2008. The programme aims principally to strengthen the capacities of Cypriots to actively participate in the reconciliation process. ACT is funded through a cooperative agreement between USAID and UNDP."
Από:
http://www.undp-act.org/

4. Μεταφρασθέν από:
"With the financial support of USAID the hope is that projects under ACT will support principles of multiculturalism and European values and provide Greek Cypriots and Turkish Cypriots the resources and opportunities to jointly build the foundations for a sustainable solution to the Cyprus Problem. The philosophy behind this approach is based on the understanding that any solution can only be implemented on the basis of solid networks of co-operation and the gradual normalization of relations in a wide variety of fields."
Από:
http://mirror.undp.org/cyprus/

5. Μεταφρασθέν από:
"The international community, especially the United States, has been encouraging resumption of negotiations between the two sides on the basis of the Annan Plan, to arrive at a permanent solution before the Republic of Cyprus formally joins the EU on May 1, 2004."
Από:
http://www.usaid.gov/policy/budget/cbj2005/ee/cy.html

6. Απόσπασμα από επίσημη επιστολή προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης με τίτλο
"Κράτος και Βία, για σας
η προσταγή του Δία…"
του Πέτρου Ευδόκα, μέλους της Ομάδας Σύνταξης της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia, που δημοσιεύτηκε εδώ:
http://cyprusindymedia.org/pros_Ypourgon.pdf