Showing posts with label antifa. Show all posts
Showing posts with label antifa. Show all posts

Wednesday, 30 December 2009

Φωτογραφίες - Αντιφασιστική Πορεία

Στιγμιότυπα από την αντιφασιστική πορεία της Κυριακής




ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ:
Η Δήμαρχος Λευκωσίας και οι συν αυτή


ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ:
Ο Βουλευτής του κόμματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών και οι συν αυτώ


Παρακαλούμε δείτε όλες τις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο Παλαιστίνιος μας συνάδελφος Belal εδώ - Shukran, Belal! :
Anti-Fascist Demo
http://picasaweb.google.com/Belal.Abdelhai/AntiFascistDemo#

~~~~~~~~~~

Monday, 28 December 2009

Φασισμός, ΕΛΑΜ και Αριστερά

Το Σκουπιδαριό της Ιστορίας
του Φαίδωνα Βασσιλειάδη,
μέλους της οργάνωσης Εργατική Δημοκρατία

Απο την Ομάδα Σύνταξης
Ελάβαμε το εξαιρετικό άρθρο που ακολουθεί από τον σύντροφο Φαίδωνα εις απάντηση στο κείμενο με τίτλο
"Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html
το οποίον και έχει ήδη λάβει πολλά σχόλια από αναγνώστες και μέλη μας.

Συμφωνούμε σε πάρα πολλά με τον Φαίδωνα, και όλες μας οι εμπειρίες μέχρι τώρα μαζί του μέσα στο κίνημα επιβεβαιώνουν πως βλέπουμε με παρόμοιο τρόπο πολλά πράγματα. Το πιό σημαντικό βέβαια, το ότι υπάρχει τεράστια και άμεση ανάγκη να εξουδετερωθεί ο φασισμός εν τη γενέση του, με αποτελεσματικές πολιτικές πράξεις.

Μετά από το άρθρο του Φαίδωνα παραθέτουμε αναγνωστικό υλικό από την Εργατική Δημοκρατία που πιστεύουμε είναι πολύ χρήσιμο και αναγκαίο γιά τις δύσκολες περιόδους που περνούμε.
Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~ 

Φασισμός, ΕΛΑΜ και Αριστερά

Το Σκουπιδαριό της Ιστορίας


του Φαίδωνα Βασσιλειάδη,
μέλους της οργάνωσης Εργατική Δημοκρατία


Λίγη ώρα μόνο πριν την διαδήλωση ενάντια στους ναζίδες του ΕΛΑΜ κι ο Πέτρος Ευδόκας έλυσε την μέχρι τώρα (ανεξήγητη για μερικούς) σιωπή του όλες αυτές τις μέρες μετά την εξαγγελθείσα πορεία μίσους του ΕΛΑΜ, για να πει τι; Ότι όλοι εμείς που δηλώνουμε έτοιμοι να ανακόψουμε στη γένεσή του το σκουπιδαριό της ιστορίας, ναί, είμαστε εμείς που σπρώχνουμε τελικά τον 'λαό στο φασισμό'!
Μεγάλη κατρακύλα...

Δεν μπορούμε να αφήσουμε το ΕΛΑΜ, την Χρυσή Αυγή και τα υπόλοιπα 'συγκοινωνούντα δοχεία' του φασισμού (ΕΦΕΝ, ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ κλπ) να χύνουν το ρατσιστικό τους δηλητήριο και περιμένοντας μέχρι να συγκροτήσουν ομάδες αγανακτισμένων τραμπούκων στις γειτονιές που κυνηγάνε μετανάστες. Δεν περιμένουμε να μεγαλώσουν και άλλο, να ριζώσουν και να βγάλουν έξω τάγματα εφόδου για να τους αντιμετωπίσουμε. Τότε θα είναι αργά, τώρα είναι εφικτό να τους σταματήσουμε σπάζοντας την απήχηση σε ένα κόσμο που είναι οργισμένος και απελπισμένος για το πού είναι η διέξοδος.

Ας μην περιμένουμε πότε θα βγάλουν τις γραβάτες οι φασίστες με τα πολιτικά. Η κοινή δράση μπορεί να τους ξαναγυρίσει πίσω.

Το 7,15% και οι 366.000 ψήφοι του ΛΑΟΣ ήταν αναμφισβήτητα το χειρότερο από τα μηνύματα που έστειλαν τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών της 7 Ιούνη. Η άνοδος των ακροδεξιών και φασιστικών κομμάτων είναι ένα φαινόμενο που οι εκλογές κατέγραψαν σε αρκετές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στη Βρετανία, το ναζιστικό ΒΝΡ έβγαλε για πρώτη φορά δύο ευρωβουλευτές. Στην Ολλανδία, το ακροδεξιό ισλαμοφοβικό Κόμμα της Ελευθερίας του Γκέερτ Βίλντερς ήλθε δεύτερο με 17%. Στην Ουγγαρία, το ρατσιστικό αντι-Ρομά κόμμα Jobbic βγήκε τρίτο με τρεις ευρωβουλευτές. Στη Σλοβακία, οι φασίστες κέρδισαν την πρώτη τους έδρα στο ευρωκοινοβούλιο και 19,4%. Στην Αυστρία, τα δυο κόμματα της κληρονομιάς του ναζί Χάιντερ πήραν αθροιστικά 18%.

Το ΕΛΑΜ που φόρεσε τις γραβάτες τον περασμένο Ιούνη και κατέβηκε στις Ευρωεκλογές είναι ένα ρατσιστικό κόμμα σαν την Λίγκα του Βορρά στην Ιταλία, που μέσα του συσπειρώνει ανοικτούς φασίστες και φασιστικές οργανώσεις. Να μην ξεχνάμε πως κι ο Καρατζαφέρης στην Ελλάδα δεν ήλθε από το πουθενά.

Αυτά προφανώς δεν σημαίνουν πως βρισκόμαστε στα πρόθυρα της επικράτησης του φασισμού. Σημαίνουν, όμως, ότι η ενίσχυση της ακροδεξιάς δεν πρέπει ούτε να υποτιμηθεί, ούτε να προκαλέσει παράλυση. Χρειάζεται να χτυπηθεί οργανωμένα στη βάση της. Η ευθύνη για να γίνει αυτό πράξη πέφτει στους ώμους της Αριστεράς. Για να το καταφέρει απαιτείται να δωθεί μια διπλή και ταυτόχρονη μάχη: η ενιαιομετωπική πολιτική σύγκρουση με τον ρατσισμό και τους φασίστες.

Είναι τραγικό λάθος η άποψη ότι τους φασίστες είναι «καλύτερα να τους αγνοήσουμε». Χρειάζεται να οργανώνουμε μαζικές αντιφασιστικές κινητοποιήσεις κάθε φορά που αφήνουν «τις γραβάτες» για να βγουν στο δρόμο και να επιβάλλουν την τρομοκρατία τους. Η ανάγκη για μια τέτοια δράση δεν είναι αφηρημένη. Αν οι φασίστες δεν συναντήσουν άμεση αντίσταση στις τραμπούκικες επιθέσεις τους ενάντια σε μετανάστες, νεολαίους, εργαζόμενους, αριστερούς, αν δεν εμποδιστούν να κάνουν τις «παρελάσεις» τους, τότε τους δίνεται η δυνατότητα με την τρομοκρατία να εξαναγκάζουν σε σιωπή όσους δεν συμφωνούν μαζί τους, να εμφανίζονται σαν παντοδύναμοι και να γίνονται πόλος έλξης για τους μικροαστούς και για κάθε λογής περιθωριακά στοιχεία. Αυτός είναι ο λόγος που χρειάζεται να είμαστε σε ετοιμότητα να πάρουμε πρωτοβουλίες να τους αντιμετωπίσοουμε τώρα και να τους απωθήσουμε από τους δρόμους.

Η καπιταλιστική κρίση και η πολιτική αστάθεια σήμερα αναδεικνύουν ζητήματα παρόμοια με τη δεκαετία του ΄30. Η δράση και οι πρωτοβουλίες που θα πάρουμε σήμερα όχι μόνο σαν αντικαπιταλιστική αριστερά αλλά και πλατύτερα θα είναι καθοριστικές για το αύριο. Για το αν η κρίση αυτή θα ανοίξει το δρόμο για την ανατροπή του συστήματος που κουβαλά φτώχεια, ρατσισμό, πολέμους και φασίστες, ή θα οδηγήσει σε νέα «μεσάνυχτα του αιώνα».

Και μια διευκρίνιση στον Π.Ευδόκα, δεν είναι μόνο οι του 'ΝΑΙ' στρατοπέδου που συνετάχθησαν με την Αντιφασιστική Πρωτοβουλία, όπως προσπαθεί ν'αναλύσει την σύσταση της Πρωτοβουλίας, είναι και άλλοι ανάμεσά τους και η Εργατική Δημοκρατία που η θέση της στο Δημοψήφισμα ήταν το Διεθνιστικό Αντι-ιμπεριαλιστικό 'όχι'. Τώρα ποιος σπρώχνει τον κόσμο σε μια αντιπαράθεση που συγκαλύπτει τον οποιοδήποτε ταξικό χαρακτήρα κάθε αγώνα, κι από την οποία η μόνη που ζημιώνει είναι γενικώς η Αριστερά.

Φαίδωνας
Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2009
~~~~~~~~~~~

Σχετικά και χρήσιμα αναγνώσματα
από την Εργατική Δημοκρατία

ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΣ
http://www.wd-ist.org/node/11

Ένα διεθνιστικό όχι στο σχέδιο Ανάν
http://www.wd-ist.org/node/25

~~~~~~~~~

Sunday, 27 December 2009

Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό


της Δεξιάς και της Αριστεράς


Εξωθούν την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίας


Όλοι οι πολιτικά σκεπτόμενοι και ιστορικά ενημερωμένοι γνωρίζουν πως ο φασισμός αναφύεται και γιγαντώνεται πάντα εκεί όπου και όταν η Επαναστατική Σοσιαλιστική Αριστερά προδίδει την αποστολή της. Όταν η Αριστερά εγκαταλείπει τις πιό κραυγαλέες ανάγκες και τους πόθους ενός λαού γιά ελευθερία και επιβίωση, εμφανίζεται ο φασιστικός λαϊκισμός που ενσαρκώνει μιά έκφυλη και αυταρχική εκδοχή όλων εκείνων που εγκατέλειψε και πρόδωσε η Αριστερά.

Ο Μαύρος φασισμός είναι το άμεσο αποτέλεσμα του πολιτικού κενού που αφήνει η απουσία και οι προδοσίες της Αριστεράς. Επίσης, είναι το έμμεσο αποτέλεσμα του Ερυθρού φασισμού, της σταλινικής ταύτισης με την αυταρχική εξουσία. Όταν γίνεται κατάλυση της λαϊκής ή αστικής δημοκρατίας από την Αριστερά, ο Μαύρος φασισμός τρέφεται και δυναμώνει.

Ορθώς καταδίκασαν τα κόμματα την εκδήλωση του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (ΕΛΑΜ) που προγραμματίζεται γιά σήμερα. Αλλά οι παρεκκλίσεις της Αριστεράς από την αποστολής της, η εναντίωση της Αριστεράς πρός βασικές αρχές της δημοκρατίας, η πρόσκληση της Αριστεράς γιά υπέρβαση της Αστυνομικής εξουσίας θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τον φασισμό.

Πως θα σταματήσει η ουσιαστική προώθηση του φασισμού όταν η Αριστερά συνεχίζει να προδίδει και τους εθνικούς αγώνες, και τις πιό απλές εκφάνσεις της δημοκρατίας;

Δείτε το μεγαλείο του φασισμού της Δεξιάς και της Αριστεράς εδώ και τώρα, στο σήμερα της πραγματικότητας μας


Φασισμός της Δεξιάς
Διασυνδέσεις του ΕΛΑΜ με την Χρυσή Αυγή, τους Φαλαγγίτες και όλες τις σημαντικές φασιστικές οργανώσεις της Ευρώπης - Λίστα Συνδέσμων:
http://elamcy.com/


Η Αριστερά εξωθεί την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίας

Δώρος Πολυκάρπου, Εκτελεστικός Διευθυντής της Κίνησης για Στήριξη και Αντιρατσισμό (ΚΙΣΑ):
"Δεν δέχομαι να μας πει η Αστυνομία «είστε δύο ισότιμα μέρη και προσπαθώ να σας διασφαλίσω και τους δύο το δικαίωμα έκφρασης». ... Δεν πρέπει να τους δοθεί πολιτικό βήμα. Η διαδήλωση είναι πολιτικό βήμα και επομένως δεν πρέπει να τους επιτραπεί ούτε διαδήλωση να κάνουν...":
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/224045


Αριστερός Φασισμός

"Ακούσατε ποτέ την ΚΙΣΑ να παραπονιέται γιά την μεγαλύτερη και πιό καταστροφική μορφή ρατσισμού που υπάρχει στην Κύπρο - η οποία μάλιστα εφευρέθηκε εδώ στη χώρα μας - και που εφαρμόζεται συστηματικά από τα μέσα της δεκαετίας του '60 ανελλειπώς από από την τοπική άρχουσα τάξη και τα κόμματα της και όλους τους μηχανισμούς εξουσίας; Αναφέρομαι στον ανθελληνισμό, στο μίσος ενάντια στον ελληνισμό που ασκείται από την ανερχόμενη κάστα "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών, οι οποίοι οργανωμένα και με κάθε τρόπο κινούνται να ξεριζώσουν κάθε τι το ελληνικό από την Κύπρο":
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.html

Δώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
".. θεωρούμε ότι δεν έχουν δικαίωμα πολιτικής έκφρασης μέσα σε μια δημοκρατία."

Μάριος Δημητρίου, της εφημερίδας "Σημερινή":
"Το ΕΛΑΜ δήλωσε ήδη ότι θα διαδηλώσει ειρηνικά."

Δώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
"Δεν έχουν δικαίωμα να διαδηλώσουν ειρηνικά , ούτε με οποιονδήποτε άλλον τρόπο."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.html


Επενδύουν στη Διχόνοια

Αύριο αντιμετωπίζουμε τους φασίστες στο δρόμο
"Καμιά ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας! Αν αυτό το μήνυμα στελνόταν ξεκάθαρα από την κοινωνία την δεκαετία του 1960, ίσως να μην οδηγούμασταν ποτέ στην τραγωδία του 1974." - Γρηγόρης Ιωάννου:
http://nekatomata.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

Η Κίνηση Πολιτών Alert, που αρνούμενη το να 'χει όνομα στα ελληνικά δυστυχώς αποξενώνει την πλειονότητα του ιθαγενούς ελληνικού πληθυσμού από το σημαντικό πολιτικό έργο που προσφέρει, κατηγορεί την ΕΛΑΜ γιά βίαιες επιθέσεις εναντίον νεαρών στη Φανερωμένη,
http://tinyurl.com/elam-alert

ενώ το ΕΛΑΜ απορρίπτει κατηγορηματικά εκείνες τις βίαιες επιθέσεις:
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/17-2009.html

Το ίδιο ο Πολίτης, εδώ, με αβάσιμες κατηγορίες:
http://tinyurl.com/elam-politis


Και άλλα ψεύδη της Αριστεράς

Παρουσιάζουν το ΕΛΑΜ ως ενάντιο σε όλους τους μετανάστες (δεν έχω αμφιβολία πως είναι ρατσιστές), αλλά εκείνοι τουλάχιστον είναι προσεκτικοί. Οι του ΕΛΑΜ λεν ότι υποστηρίζουν τη ΝΟΜΙΜΗ μετανάστευση, και εναντιώνονται στην παράνομη, τη λαθρο-μετανάστευση.

Να οι δηλώσεις τους:
"Στο συγκεκριμένο άρθρο [του Πολίτη] ο εν λόγω δημοσιογράφος παρουσιάζει τη πορεία του Ε.ΛΑ.Μ ως πορεία ενάντια στη μετανάστευση. Πρέπει κάποιος επιτέλους να εξηγήσει στο αδαή δημοσιογράφο ότι η μετανάστευση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τη λαθρομετανάστευση κατά της οποίας θα διαδηλώσουμε αύριο.
Η μεν πρώτη απότελει μια νόμιμη πράξη η δε δεύτερη μια καθαρά παράνομη και διώκεται ποινικά."
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/25-2009.html

Ενώ οι ψεύτες της Αριστεράς τους παρουσιάζουν ως εχθρούς κάθε μετανάστη, και ως βίαιους σε όλα. Παράδειγμα:
http://platformaenomenikipros.blogspot.com/2009/12/blog-post_21.html

Ενώ ορίστε οι δηλώσεις του ΕΛΑΜ στη Σημερινή περί βίας:
"Πάντως, μέχρι στιγμής κάναμε πολλές εκδηλώσεις και δεν άνοιξε ρουθούνι σε καμιά. Ήταν όλες ειρηνικές και σε πλαίσια νομιμότητας."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/social/223854


Το Κυπριακό και η Επερχόμενη Λύση είναι πίσω από όλα

Γιατί δεν άφησαν το ΕΛΑΜ απλώς να κάμει μιά ακόμα από τις συνηθισμένες του εκδηλώσεις όπου και θα αυτορεζιλεύονταν οι πεντέξι φασίστες και πανάθλιοι ρατσιστές ποζάροντας ως "απελευθερωτές" μας και να λήξει εκεί το θέμα; Γιατί επέλεξαν κάποιο Αριστεροί να τους μεγαλοποιήσουν, τώρα, σήμερα, να υπογραμμίσουν το πόσο "τρομεροί" είναι, και ηρωοποιόντας τους να προσπαθούν να συντάξουν "αντιφαστιστικό" μέτωπο;

Ο Ιμπεριαλισμός προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας επιβάλει την Διζωνική, απαρχή νέων κινδύνων γιά την επιβίωση μας και αποφασιστικό εμπόδιο γιά την εάν κάποτε απελευθέρωση του τόπου μας. Σε συνεργασία μαζί τους, οι οπαδοί του ΝΑΙ προετοιμάζονται και συσπειρώνονται γιά την εκστρατεία να νομιμοποιήσουν την κατοχή παρουσιάζοντας την ως "λύση". Γι αυτό παρουσιάζουν ως "εχθρούς της λύσης" όλους όσους είναι του ΟΧΙ. Σε αυτά τα πλαίσια είναι που χρειάζετουν ένας παμπούλας γιά να ενοποιηθούν και κινητοποιηθούν οι σκόρπιοι (αποστασιοποιημένοι λόγω του άκρατου ατομικισμού και των εγωισμών τους) υποστηρικτές του ΝΑΙ.

Παρουσιάζουν ξαφνικά τον παμπούλα ΕΛΑΜ ως "εχθρό της λύσης" και ώ του θαύματος με τη βοήθεια του Πολίτη εμφανίζεται ένα συσπειρωμένο "αντιφασιστικό μέτωπο" - δεν είναι σύμπτωση που στην πρώτη παράγραφο του Καλέσματος της η Αντιφασιστική Πρωτοβουλία γράφει "Η διαδικασία επανένωσης του τόπου και η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιουργούν συνθήκες που οι νεοφασιστικές ομάδες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν, με στόχο την καλλιέργεια της ξενοφοβίας και την παρεμπόδιση της λύσης του Κυπριακού."
http://evaneocleous.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

Ούτε και είναι σύμπτωση πως οι οργανώσεις της εκστρατείας του ΝΑΙ που ονομάζονται "Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό"
http://youthagainstnationalism.wordpress.com
και η "Φάλιες, Εναλλακτικά Media" (πρώην "ΆτυΠΟς")
http://falies.com/ μαζί με την Αντιφασιστική Πρωτοβουλία ανέσυραν την ΕΟΚΑ Β από το φέρετρο γιά να τρομοκρατήσουν περαιτέρω τον κόσμο, με μιά ένεση μπηκτή που σίγουρα παραπέμπει στη Διχόνοια. Εκεί επενδύουν.

Να τι έγραψαν:
"Το ΕΛΑΜ αντίστοιχα νοσταλγούν την ΕΟΚΑ Β’, στους οποίους και αναφέρονται ως «λησμονημένους ήρωες»! Έχουν καθαρό στόχο να επαναφέρουν τις ιδέες και τις δολοφονικές πρακτικές της ΕΟΚΑ Β’ και από ό,τι φαίνεται δεν θα διστάσουν να προκαλέσουν άλλο ένα αιματοκύλισμα στο νησί μας."
http://youthagainstnationalism.wordpress.com






Ενώ η απλή αλήθεια είναι πως όσο και αν ψάξεις στις δημοσιεύσεις του ΕΛΑΜ δεν θά βρεις ούτε μία αναφορά στην ΕΟΚΑ Β.

Διόρθωση:
Με τη βοήθεια των αναγνωστών μας εβρέθη "αναφορά στην ΕΟΚΑ Β". Εκκρεμεί, ασφαλώς, και το θέμα ερμηνείας της. Εδώ, Εδώ και Εδώ.

Όταν οι "προοδευτικοί" και η Αριστερά αποδεικνύονται ως ψεύτες ενώ οι φασίστες εμφανίζονται να λέν την αλήθεια, που θα δώσει τελικά ο λαός την υποστήριξη του;

Ο αντιφασισμός πρέπει να κατέχει ήθος, βάθος, νόημα, και αρχές. Δημοκρατικές, Πατριωτικές, και Σοσιαλιστικές. Αυτά έχει ανάγκη ο λαός μας, και εκείνα επιζητεί. Αν δεν τα βρίσκει στην Αριστερά, ο λαός θα πάει εκεί όπου υπάρχουν αρχές έστω και διεφθαρμένες. Όπου δυστυχώς κυριαρχεί ο εθνικοσοσιαλισμός, ο φασισμός, και η καταστροφή μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~
Φωτογραφία: Batgerl