της Δεξιάς και της Αριστεράς
Εξωθούν την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίαςΌλοι οι πολιτικά σκεπτόμενοι και ιστορικά ενημερωμένοι γνωρίζουν πως ο φασισμός αναφύεται και γιγαντώνεται πάντα εκεί όπου και όταν η Επαναστατική Σοσιαλιστική Αριστερά προδίδει την αποστολή της. Όταν η Αριστερά εγκαταλείπει τις πιό κραυγαλέες ανάγκες και τους πόθους ενός λαού γιά ελευθερία και επιβίωση, εμφανίζεται ο φασιστικός λαϊκισμός που ενσαρκώνει μιά έκφυλη και αυταρχική εκδοχή όλων εκείνων που εγκατέλειψε και πρόδωσε η Αριστερά.
Ο Μαύρος φασισμός είναι το άμεσο αποτέλεσμα του πολιτικού κενού που αφήνει η απουσία και οι προδοσίες της Αριστεράς. Επίσης, είναι το έμμεσο αποτέλεσμα του Ερυθρού φασισμού, της σταλινικής ταύτισης με την αυταρχική εξουσία. Όταν γίνεται κατάλυση της λαϊκής ή αστικής δημοκρατίας από την Αριστερά, ο Μαύρος φασισμός τρέφεται και δυναμώνει.
Ορθώς καταδίκασαν τα κόμματα την εκδήλωση του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (ΕΛΑΜ) που προγραμματίζεται γιά σήμερα. Αλλά οι παρεκκλίσεις της Αριστεράς από την αποστολής της, η εναντίωση της Αριστεράς πρός βασικές αρχές της δημοκρατίας, η πρόσκληση της Αριστεράς γιά υπέρβαση της Αστυνομικής εξουσίας θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τον φασισμό.
Πως θα σταματήσει η
ουσιαστική προώθηση του φασισμού όταν η Αριστερά συνεχίζει να προδίδει και τους εθνικούς αγώνες, και τις πιό απλές εκφάνσεις της δημοκρατίας;
Δείτε το μεγαλείο του φασισμού της Δεξιάς και της Αριστεράς εδώ και τώρα, στο σήμερα της πραγματικότητας μαςΦασισμός της ΔεξιάςΔιασυνδέσεις του ΕΛΑΜ με την Χρυσή Αυγή, τους Φαλαγγίτες και όλες τις σημαντικές φασιστικές οργανώσεις της Ευρώπης - Λίστα Συνδέσμων:
http://elamcy.com/Η Αριστερά εξωθεί την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίαςΔώρος Πολυκάρπου, Εκτελεστικός Διευθυντής της Κίνησης για Στήριξη και Αντιρατσισμό (ΚΙΣΑ):
"Δεν δέχομαι να μας πει η Αστυνομία «είστε δύο ισότιμα μέρη και προσπαθώ να σας διασφαλίσω και τους δύο το δικαίωμα έκφρασης». ... Δεν πρέπει να τους δοθεί πολιτικό βήμα. Η διαδήλωση είναι πολιτικό βήμα και επομένως
δεν πρέπει να τους επιτραπεί ούτε διαδήλωση να κάνουν...":
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/224045Αριστερός Φασισμός"Ακούσατε ποτέ την ΚΙΣΑ να παραπονιέται γιά την μεγαλύτερη και πιό καταστροφική μορφή ρατσισμού που υπάρχει στην Κύπρο - η οποία μάλιστα εφευρέθηκε εδώ στη χώρα μας - και που εφαρμόζεται συστηματικά από τα μέσα της δεκαετίας του '60 ανελλειπώς από από την τοπική άρχουσα τάξη και τα κόμματα της και όλους τους μηχανισμούς εξουσίας; Αναφέρομαι στον ανθελληνισμό, στο μίσος ενάντια στον ελληνισμό που ασκείται από την ανερχόμενη κάστα "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών, οι οποίοι οργανωμένα και με κάθε τρόπο κινούνται να ξεριζώσουν κάθε τι το ελληνικό από την Κύπρο":
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.htmlΔώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
".. θεωρούμε ότι
δεν έχουν δικαίωμα πολιτικής έκφρασης μέσα σε μια δημοκρατία."
Μάριος Δημητρίου, της εφημερίδας "Σημερινή":
"Το ΕΛΑΜ δήλωσε ήδη ότι θα διαδηλώσει ειρηνικά."
Δώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
"
Δεν έχουν δικαίωμα να διαδηλώσουν ειρηνικά , ούτε με οποιονδήποτε άλλον τρόπο."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.htmlΕπενδύουν στη ΔιχόνοιαΑύριο αντιμετωπίζουμε τους φασίστες στο δρόμο
"Καμιά ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας! Αν αυτό το μήνυμα στελνόταν ξεκάθαρα από την κοινωνία την δεκαετία του 1960, ίσως να μην οδηγούμασταν ποτέ στην τραγωδία του 1974." - Γρηγόρης Ιωάννου:
http://nekatomata.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.htmlΗ Κίνηση Πολιτών Alert, που αρνούμενη το να 'χει όνομα στα ελληνικά δυστυχώς αποξενώνει την πλειονότητα του ιθαγενούς ελληνικού πληθυσμού από το σημαντικό πολιτικό έργο που προσφέρει, κατηγορεί την ΕΛΑΜ γιά βίαιες επιθέσεις εναντίον νεαρών στη Φανερωμένη,
http://tinyurl.com/elam-alertενώ το ΕΛΑΜ απορρίπτει κατηγορηματικά εκείνες τις βίαιες επιθέσεις:
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/17-2009.htmlΤο ίδιο ο Πολίτης, εδώ, με αβάσιμες κατηγορίες:
http://tinyurl.com/elam-politisΚαι άλλα ψεύδη της ΑριστεράςΠαρουσιάζουν το ΕΛΑΜ ως ενάντιο σε όλους τους μετανάστες (δεν έχω αμφιβολία πως είναι ρατσιστές), αλλά εκείνοι τουλάχιστον είναι προσεκτικοί. Οι του ΕΛΑΜ λεν ότι υποστηρίζουν τη ΝΟΜΙΜΗ μετανάστευση, και εναντιώνονται στην παράνομη, τη λαθρο-μετανάστευση.
Να οι δηλώσεις τους:
"Στο συγκεκριμένο άρθρο [του Πολίτη] ο εν λόγω δημοσιογράφος παρουσιάζει τη πορεία του Ε.ΛΑ.Μ ως πορεία ενάντια στη μετανάστευση. Πρέπει κάποιος επιτέλους να εξηγήσει στο αδαή δημοσιογράφο ότι η μετανάστευση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τη λαθρομετανάστευση κατά της οποίας θα διαδηλώσουμε αύριο.
Η μεν πρώτη απότελει μια νόμιμη πράξη η δε δεύτερη μια καθαρά παράνομη και διώκεται ποινικά."
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/25-2009.htmlΕνώ οι ψεύτες της Αριστεράς τους παρουσιάζουν ως εχθρούς κάθε μετανάστη, και ως βίαιους σε όλα. Παράδειγμα:
http://platformaenomenikipros.blogspot.com/2009/12/blog-post_21.htmlΕνώ ορίστε οι δηλώσεις του ΕΛΑΜ στη Σημερινή περί βίας:
"Πάντως, μέχρι στιγμής κάναμε πολλές εκδηλώσεις και δεν άνοιξε ρουθούνι σε καμιά. Ήταν όλες ειρηνικές και σε πλαίσια νομιμότητας."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/social/223854Το Κυπριακό και η Επερχόμενη Λύση είναι πίσω από όλα
Γιατί δεν άφησαν το ΕΛΑΜ απλώς να κάμει μιά ακόμα από τις συνηθισμένες του εκδηλώσεις όπου και θα αυτορεζιλεύονταν οι πεντέξι φασίστες και πανάθλιοι ρατσιστές ποζάροντας ως "απελευθερωτές" μας και να λήξει εκεί το θέμα; Γιατί επέλεξαν κάποιο Αριστεροί να τους μεγαλοποιήσουν, τώρα, σήμερα, να υπογραμμίσουν το πόσο "τρομεροί" είναι, και ηρωοποιόντας τους να προσπαθούν να συντάξουν "αντιφαστιστικό" μέτωπο;
Ο Ιμπεριαλισμός προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας επιβάλει την Διζωνική, απαρχή νέων κινδύνων γιά την επιβίωση μας και αποφασιστικό εμπόδιο γιά την εάν κάποτε απελευθέρωση του τόπου μας. Σε συνεργασία μαζί τους, οι οπαδοί του ΝΑΙ προετοιμάζονται και συσπειρώνονται γιά την εκστρατεία να νομιμοποιήσουν την κατοχή παρουσιάζοντας την ως "λύση". Γι αυτό παρουσιάζουν ως "εχθρούς της λύσης" όλους όσους είναι του ΟΧΙ.
Σε αυτά τα πλαίσια είναι που χρειάζετουν ένας παμπούλας γιά να ενοποιηθούν και κινητοποιηθούν οι σκόρπιοι (αποστασιοποιημένοι λόγω του άκρατου ατομικισμού και των εγωισμών τους) υποστηρικτές του ΝΑΙ.
Παρουσιάζουν ξαφνικά τον παμπούλα ΕΛΑΜ ως "εχθρό της λύσης" και ώ του θαύματος με τη βοήθεια του Πολίτη εμφανίζεται ένα συσπειρωμένο "αντιφασιστικό μέτωπο" - δεν είναι σύμπτωση που στην πρώτη παράγραφο του Καλέσματος της η
Αντιφασιστική Πρωτοβουλία γράφει "Η διαδικασία επανένωσης του τόπου και η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιουργούν συνθήκες που οι νεοφασιστικές ομάδες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν, με στόχο την καλλιέργεια της ξενοφοβίας και
την παρεμπόδιση της λύσης του Κυπριακού."
http://evaneocleous.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.htmlΟύτε και είναι σύμπτωση πως οι οργανώσεις της εκστρατείας του ΝΑΙ που ονομάζονται "
Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό"
http://youthagainstnationalism.wordpress.comκαι η "
Φάλιες, Εναλλακτικά Media" (πρώην "ΆτυΠΟς")
http://falies.com/ μαζί με την Αντιφασιστική Πρωτοβουλία
ανέσυραν την ΕΟΚΑ Β από το φέρετρο γιά να τρομοκρατήσουν περαιτέρω τον κόσμο, με μιά ένεση μπηκτή που σίγουρα παραπέμπει στη Διχόνοια. Εκεί επενδύουν.
Να τι έγραψαν:
"Το ΕΛΑΜ αντίστοιχα νοσταλγούν την ΕΟΚΑ Β’, στους οποίους και αναφέρονται ως «λησμονημένους ήρωες»! Έχουν καθαρό στόχο να επαναφέρουν τις ιδέες και τις δολοφονικές πρακτικές της ΕΟΚΑ Β’ και από ό,τι φαίνεται δεν θα διστάσουν να προκαλέσουν άλλο ένα αιματοκύλισμα στο νησί μας."
http://youthagainstnationalism.wordpress.com
Ενώ η απλή αλήθεια είναι πως όσο και αν ψάξεις στις δημοσιεύσεις του ΕΛΑΜ δεν θά βρεις ούτε μία αναφορά στην ΕΟΚΑ Β.
|
Διόρθωση: Με τη βοήθεια των αναγνωστών μας εβρέθη "αναφορά στην ΕΟΚΑ Β". Εκκρεμεί, ασφαλώς, και το θέμα ερμηνείας της. Εδώ, Εδώ και Εδώ.
|
Όταν οι "προοδευτικοί" και η Αριστερά αποδεικνύονται ως ψεύτες ενώ οι φασίστες εμφανίζονται να λέν την αλήθεια, που θα δώσει τελικά ο λαός την υποστήριξη του;
Ο αντιφασισμός πρέπει να κατέχει ήθος, βάθος, νόημα, και αρχές. Δημοκρατικές, Πατριωτικές, και Σοσιαλιστικές. Αυτά έχει ανάγκη ο λαός μας, και εκείνα επιζητεί. Αν δεν τα βρίσκει στην Αριστερά, ο λαός θα πάει εκεί όπου υπάρχουν αρχές έστω και διεφθαρμένες. Όπου δυστυχώς κυριαρχεί ο εθνικοσοσιαλισμός, ο φασισμός, και η καταστροφή μας.
Πέτρος Ευδόκας,
petros@cyprus-org.net~~~~~~~~~
Φωτογραφία: Batgerl