Showing posts with label cannabis. Show all posts
Showing posts with label cannabis. Show all posts

Monday, 24 October 2016

Κατεχόμενα, Τουρκία, και Κάνναβις: επικίνδυνες εξελίξεις







Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης

22 Οκτωβρίου, 2016






Κατεχόμενα, Τουρκία, και Κάνναβις: επικίνδυνες εξελίξεις


Νέος κίνδυνος για αυξημένη προσέλευση ΕΚυπρίων στο παράνομο καθεστώς

Μας αναστατώνουν ιδιαίτερα οι εξελίξεις που αφορούν την συγχρονισμένη νομιμοποίηση της Ιατρικής Κάνναβης στο κατοχικό καθεστώς και στην Τουρκία. Η ταυτόχρονη ανακοίνωση των κατοχικών αρχών με την Τουρκία, εκτός από το ότι υπογραμμίζει για ακόμη μια φορά την υποτέλεια των παράνομων αρχών στην κατοχική Τουρκία, θέτει την Κυπριακή Δημοκρατία σε νέους κινδύνους.

Δεν μας αναστατώνει βέβαια το ότι μπορεί κάποιοι ασθενείς να ωφεληθούν - είθε και μακάρι να λάβουν την θεραπεία που χρειάζονται οι άνθρωποι. Επείγει όμως οι αναγνώριση των εξής:

1.
Μόλις γίνει διαθέσιμη η Ιατρική Κάνναβις στα κατεχόμενα, μαζί με τα καζίνο και το παράνομο αεροδρόμιο στην Τύμπου αυτή θα αποτελέσει ένα νέο πόλο έλξης για τους ΕΚύπριους - αυτή τη φορά δεν θα είναι ούτε ο εγωκεντρισμός και η μανία με τον τζόγο, ούτε η "ευκολία" των ταξιδιωτών που εν γνώση των προδίδουν την πατρίδα τους πετώντας παράνομα. Οι ασθενείς μας που δεν έχουν καμία άλλη επιλογή πλέον θα αναγκάζονται να προσφύγουν στα κατεχόμενα για να λάβουν θεραπεία με Κάνναβη, αφού οι έννομες αρχές της Δημοκρατίας τους αφήνουν να πεθαίνουν αναμένοντας.

Το εννοούμε στην κυριολεξία: συνεχίζουν να αυξάνονται οι ασθενείς που πεθαίνουν περιμένοντας να λάβουν την Ιατρική Κάνναβη. Ακόμα και εκείνοι που κατέχουν υπογραμμένες εγκρίσεις των αιτήσεων τους από τον Υπουργό Υγείας: πεθαίνουν περιμένοντας. Έχει κλείσει σχεδόν ένας χρόνος από τις πρώτες υπογραφές και ουδείς έχει λάβει ακόμα ούτε σταγόνα από το φάρμακο που αιτήθηκαν. Ποιός θα κατηγορήσει αυτούς τους ασθενείς αν αύριο αρχίσουν να συσσωρεύονται στα κατεχόμενα σε μια ύστατη προσπάθεια να γλυτώσουν τη ζωή τους, ή να πάρουν ανακούφιση από τα μαρτύρια τους;

Ο λόγος που καθυστερεί τόσο πολύ η προμήθεια Ιατρικής Κάνναβης και που οι ασθενείς πεθαίνουν αναμένοντας να έλθει η παραγγελία, είναι διότι ο Υπουργός - κατόπιν πιέσεων από τους γνωστούς εχθρούς των ασθενών της Κάνναβης - έθεσε τον όρο στις άδειες ότι πρέπει η προμήθεια να γίνεται από "κρατικές και νόμιμες πηγές". Αυτές όμως βρίσκονται μόνο στο εξωτερικό: ικανές και πρόθυμες να εξάγουν στην Κύπρο είναι μόνο δύο η τρεις σε ολόκληρο τον κόσμο - και η γραφειοκρατία τους είναι φονικά αργή.

2.
Υπάρχουν χιλιάδες ασθενείς στην Κύπρο που παλεύουν με Κατά Πλάκας Σκλήρυνση, με τον Καρκίνο, με ασθένειες που χαρακτηρίζονται από χρόνιες ή και πρόσκαιρες Φλεγμονές, με Αυτο-άνοσες παθήσεις, Γλαύκωμα, Άγχος, Αϋπνίες, ασθένειες με ανίατους πόνους, Άσθμα, Αρθρίτιδα, Κατάθλιψη, Υπέρταση, βαρέα τραύματα στο κεφάλι ή στο νωτιαίο μυελό, HIV και AIDS, Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής, Δυσμηνόρροια, Δυστοκία, Επιληψία και με πολλές άλλες παθήσεις: όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ  Συνταγματικό δικαίωμα στη φαρμακευτική περίθαλψη και δικαιούνται να επιλέγουν την Κάνναβη ως μέρος της φαρμακευτικής τους αγωγής. Σε όλες αυτές τις παθήσεις η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει την φαρμακευτική αξία της Κάνναβης.

Μέσα από τις επαφές μας με ΤΚύπριους και Τούρκους ασθενείς πληροφορούμαστε πως αντιθέτως με το πνεύμα των ανακοινώσεων για Νομιμοποίηση, οι ασθενείς στα κατεχόμενα και στην Τουρκία που ζητούν Ιατρική Κάνναβη συνεχίζουν να εισπράττουν άρνηση, και οι γιατροί τους διαβεβαιώνουν ότι όλα αυτά περί Ιατρικής Κάνναβης είναι "ανυπόστατα" και "σκέτη προπαγάνδα". Οι ΤΚύπριοι ασθενείς συνεχίζουν να έρχονται στις ελεύθερες περιοχές για αιτήσεις Ιατρικής Κάνναβης. Με άλλα λόγια, εφ' όσον το ιατρικό σύστημα εκεί συνεχίζει να είναι είτε απληροφόρητο είτε ενάντιο στην Ιατρική Κάνναβη, ο στόχος της Νομιμοποίησης από τις κατοχικές αρχές διαφαίνεται καλύτερα: ο στόχος είναι ο δικός μας πληθυσμός. Με τα ελαττώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας σε αυτό τον τομέα, τα οποία λόγω των δογματικών αγκυλώσεων των εξουσιαστών άνοιξαν τεράστιες τρύπες στο εσωτερικό και εξωτερικό μας μέτωπο, τώρα η Δημοκρατία κινδυνεύει να χάσει ένα μέρος του πληθυσμού των ασθενών μας.    

Η προσέλευση των ασθενών στα κατεχόμενα για θεραπείες δεν είναι μόνο θέμα πολιτικού γοήτρου. Είναι θέμα δημιουργίας μιας νέας πληθυσμιακής δυναμικής με στρατιωτικές, πολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις. Θα δημιουργήσει νέες πελατειακές σχέσεις ΕΚυπρίων με το παράνομο καθεστώς, φέρνοντας πολυπόθητο συνάλλαγμα στα κατεχόμενα και δημιουργώντας περισσότερη απελπισία στους ασθενείς μας. Ποιός από τους ασθενείς δεν θα αισθανθεί προδομένος διπλά και τρίδιπλα από την πατρίδα όταν οι γιατροί εδώ - και μαζί τους ολόκληρο το ιατρικό, νομικό και κρατικό κατεστημένο - τους χλευάζει και αποδιώχνει, ενώ το κατοχικό καθεστώς θα μοιάζει να τους αγκαλιάζει με αποδοχή, έστω και υποκριτικά, έστω και με υπερ-εκμετάλλευση; Ο Αττίλας θα τους δώσει αυτό που χρειάζονται, και θα φανεί ότι τους φροντίζει.

3.
Είχαμε προειδοποιήσει πολλές φορές μες τα τελευταία χρόνια τις αρχές ότι ελλοχεύει αυτός ο κίνδυνος. Είχαμε μιλήσει για τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την Κύπρο με τον υπαρκτό και αμείλικτο διακρατικό αγώνα ταχύτητος στο θέμα Ιατρικής Κάνναβης, και ειδικά για τον κίνδυνο που αποτελούν ως ανταγωνιστές το Ισραήλ, η Τουρκία και το κατοχικό καθεστώς. Οι κρατούντες όμως, μεθυσμένοι με την παραίσθηση της εξουσίας είχαν κλειστά τα αυτιά. Η μόνη τους έγνοια ήταν - και συνεχίζει να είναι - η άνομη τρομοκράτηση, σύλληψη, φυλάκιση και εκβιασμοί εις βάρος των ασθενών, ενώ ταυτόχρονα οι γιατροί με την ενθάρρυνση των αρχών συνεχίζουν να διώχνουν, να κοροϊδεύουν ή και να εκβιάζουν τους ασθενείς ("αν αρχίσεις την Κάνναβη θα σταματήσω τη θεραπεία σου"). Και ορίστε που φτάσαμε. Όχι μόνο χάσαμε την κούρσα, γιατί και οι τρείς ανταγωνιστές μας μας ξεπέρασαν, αλλά και βρισκόμαστε ενώπιον χειροπιαστών κινδύνων. Θέλουμε να αναλάβει τον έλεγχο μέρους του πληθυσμού μας το κατοχικό καθεστώς;

4.
Η λύση είναι πολύ απλή, και την έχουμε δημοσιεύσει πολλές φορές. Τώρα, στο μεταβατικό στάδιο μέχρι να αρχίσει η νόμιμη παραγωγή Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο, η άδεια για Ιατρική Κάνναβη να δίδεται χωρίς όρους και χωρίς περιορισμούς, και χωρίς αναφορές για την προέλευση της. Για να είναι άμεσα εφαρμόσιμη και χρήσιμη για τους ασθενείς και για να παρέχει νομική κάλυψη για όλες τις απαραίτητες πράξεις του ασθενούς, θα πρέπει απλώς να γράφει τα απολύτως βασικά, νομιμοποιώντας έτσι την κατοχή και χρήση για ιατρικούς σκοπούς - να ένα παράδειγμα:
Άδεια Ιατρικής ~ Φαρμακευτικής Χρήσης της Κάνναβης
Όνομα: Λυγία Γεωργίου, Αρ. Ταυτότητας: 691174,
Διεύθυνση: Λεωφ. Αγίων Πάντων 314, 1096 Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22-60-73-40
Βεβαιούται ότι το άτομο με τα πιο πάνω στοιχεία συμμετέχει στο Πρόγραμμα Ιατρικής Κάνναβης με την άδεια του Υπουργού Υγείας, και έχει αδειοδοτηθεί να έχει στην κατοχή της 180 γραμμάρια Κάνναβης.
{Ή εδώ θα μπορούσε να λέει "...στην κατοχή της 3,600 mg Τετραϋδροκανναβινόλης (THC)"}.

Η άδεια έχει ημερομηνία λήξης την (τάδε μέρα, μήνα, έτος).

Υπογραφή: Υπουργός Υγείας.

Η υστερία όμως των διωκτικών και ιατρικών αρχών "μήπως και αρχίσουν οι άνθρωποι να λαμβάνουν Κάνναβη στην πραγματικότητα" οδήγησε στην γραφειοκρατική παγίδευση της διαδικασίας με αποτέλεσμα - εκτός από το ότι πεθαίνουν οι ασθενείς περιμένοντας - να έχει δημιουργηθεί ένα φοβερό ιατρικοπολιτικό κενό το οποίο εκμεταλλεύεται ο εχθρός και κατακτητής μας.

5.
Ακόμα και πριν τρία χρόνια, όταν άρχισε η κοινή γνώμη να υποστηρίζει ευρέως το δικαίωμα των ασθενών στην Ιατρική Κάνναβη, η Νομιμοποίηση της είχε ήδη καθυστερήσει πάρα πολύ. Αλλά έστω και αργά, αν οι αρχές ακολουθούσαν αυτό που προτείναμε, δεν θα είχαμε σήμερα τον Αττίλα να ποζάρει ως θεραπευτής και ως ιαματική δύναμη, αντί ως ο σφαγέας που είναι στην πραγματικότητα. Οι δικές μας αρχές τον όπλισαν με το πείσμα, με την εθελοτυφλία και τον δογματισμό τους: αφού οι "δικοί μας" αναγκάζουν τον κόσμο να υποφέρει, ο Αττίλας αναλαμβάνει ως "θεραπευτής" να χειριστεί τα πράγματα καλύτερα.

Αν η Ιατρική Κάνναβις είχε ρυθμιστεί πριν ένα και δύο χρόνια - έστω και προσωρινά - με τον απλό τρόπο που αναφέρουμε πιο πάνω, η κοινωνία θα είχε ήδη κερδίσει τα εξής οφέλη:
ο- Οι χιλιάδες Κύπριοι ασθενείς που έχουν ανάγκη την Κάνναβη θα είχαν ήδη πρόσβαση στο φάρμακο τους.
ο- Η μαφία (το οργανωμένο έγκλημα) και ο διεφθαρμένος κλάδος της Αστυνομίας που συνεργάζεται μαζί της, θα είχαν ήδη αποδυναμωθεί. Διότι οι τιμές θα έπεφταν άμεσα στο ένα δέκατο των σημερινών: επειδή οι ασθενείς αφ' ενός θα μπορούν να προμηθεύονται την Κάνναβη από ανεξάρτητες πηγές (άσχετες με τη μαφία) και να αλληλοϋποστηρίζονται, αφ' ετέρου θα μπορούν να καλλιεργούν στο σπίτι ό,τι χρειάζονται.
ο- Η Αστυνομία θα μπορούσε απελευθερωθεί από τις ανοησίες και να εστιαστεί στο να καταπολεμά το αληθινό έγκλημα αντί να κυνηγά τους ανθρώπους για ένα "έγκλημα" που δεν έχει θύματα.
ο- Η ελευθεροποίηση και Νομιμοποίηση της Ιατρικής Κάνναβης θα άνοιγε τον δρόμο για νέες επιχειρήσεις, ανασυγκρότηση της εγχώριας παραγωγής, τόνωση της οικονομίας, βελτίωση της ρευστότητος σε συνάλλαγμα και αύξηση στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (το περίφημο ΑΕΠ).
ο- Ο Ιατρικός Τουρισμός θα είχε ήδη εδραιωθεί καλύτερα με νέο πρωταγωνιστή τον κλάδο Ιατρικής Κάνναβης• με ασθενείς απ' όλο τον κόσμο να έρχονται στην Κύπρο για να ωφεληθούν από αυτό που παράγει η γη και οι αγρότες μας με λίγο νερό και την ολόχρονη ηλιοφάνεια, φέρνοντας ξένο συνάλλαγμα και εμπλουτίζοντας τον τόπο μας πολιτιστικά.
ο- Θα άνοιγε ο δρόμος για την θεσμοθέτηση της τοπικής παραγωγής Ιατρικής Κάνναβης από το κράτος και ιδιώτες, με την επιβολή φαρμακευτικών προτύπων, ελέγχων ποιότητας και υγιεινής, εκπαιδευτικά σεμινάρια για γιατρούς, νοσηλευτές, ψυχολόγους, θεραπευτές, φροντιστές και ασθενής για την ορθή θεραπευτική χρήση της Κάνναβης, και ουσιαστική διεύρυνση και απεγκληματοποίηση αυτού του ζωτικού χώρου της οικονομίας που σήμερα αποδίδει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε παράνομα κέρδη. Ήδη παράγουμε την καλύτερη Κάνναβη στην Μεσόγειο! Η Κύπρος θα μπορούσε ήδη να εξάγει Ιατρική Κάνναβη σε όλες τις βόρειες χώρες που τώρα αναγκάζονται να την παράγουν σε εσωτερικούς χώρους με ειδικές λάμπες γιατί δεν έχουν ήλιο και όπου οι κάτοικοι (και τα φυτά) ζουν σε διαρκές κρύο που εμποδίζει τις καλλιέργειες.

Δεν θα είχε κανένας ανάγκη ούτε να εισάγει παράνομα από τα κατεχόμενα, ούτε να πάει στον Αττίλα για θεραπεία!

Δεν είναι αργά - η κατάσταση μπορεί να διασωθεί αν οι αρχές κινηθούν άμεσα, με δύο τρόπους:

α. Να υιοθετηθεί άμεσα η αδειοδότηση ασθενών χωρίς όρους για την προέλευση ή παραγωγή της Κάνναβης.
β. Να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία νομικής ρύθμισης της Ιατρικής Κάνναβης. Οι νομοθέτες και αξιωματούχοι στα Υπουργεία Υγείας και Γεωργίας να αρχίσουν άμεσα διάλογο με τις οργανώσεις ασθενών, φίλων της Κάνναβης και αγροτών: στη χώρα μας υπάρχει ήδη πάρα πολύ υψηλής ποιότητος εμπειρογνωμοσύνη και για την ποιοτική παραγωγή και για την ορθή ιατρική χρήση της Κάνναβης. Μένει μόνο να αξιοποιηθεί.

Μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις του Αττίλα εδώ:
Νόμιμο το λάδι κάνναβης στα κατεχόμενα για ιατρικούς σκοπούς

Τουρκία: Νομιμοποιείται η ελεγχόμενη παραγωγή κάνναβης σε 19 επαρχίες της χώρας

Ορίστε και οι δηλώσεις του παράνομου υπουργού της κατοχικής κυβέρνησης Φαϊζ Σουτσούογλου / Faiz Sucuoğlu στην τουρκική:
Reform niteliğinde bir adım: Kannabis yağı KKTC’de kullanılabilecek


ΠΕΝΤΕ ΤΩΡΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ

Μετά από την δημοσίευση του πρόσφατου άρθρου μας για τους δύο νεκρούς που πέθαναν αναμένοντας να λάβουν την Ιατρική Κάνναβη που ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ για αυτούς από τον Υπουργό Υγείας, επιβεβαιώσαμε ακόμα δύο ονόματα ασθενών που και αυτοί έφυγαν από ζωή κρατώντας στα χέρια τους την άδεια για Ιατρική Κάνναβη - αλλά ούτε μία σταγόνα από το φάρμακο που τους εγκρίθηκε. Οι νέοι νεκροί ακολούθησαν τον Γιώργο Μ. που με τη βοήθεια του πατέρα του Ιάσονα πέρσι αγωνίστηκε με θάρρος μέχρι θανάτου για την Ιατρική Κάνναβη, ανοίγοντας τον δρόμο με δικαστικά διαβήματα για όλους τους ασθενείς.

Οι άδικοι και αχρείαστοι θάνατοι έρχονται παρ' όλον που είχαμε προειδοποιήσει ανοικτά τους ιθύνοντες από το πιο δημόσιο βήμα για ότι είναι χιλιάδες οι ασθενείς και πολλοί από αυτούς έχουν ΠΟΛΥ μεγάλες ανάγκες. Η ανθρωποθυσία στον βωμό της γραφειοκρατίας και άνομης εξουσίας είναι απαράδεκτη - ζούμε πράγματι στον 21ο αιώνα στην Κύπρο;

Το πρόβλημα και οι λύσεις του:
"Ακόμα δύο νεκροί σε αναμονή για την Ιατρική Κάνναβη - Τι θα γίνει κε Υπουργέ;"
 
Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης
                                                           
22 Οκτωβρίου, 2016

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Monday, 26 September 2011

Dana Beal Sentenced to Prison



Dana Beal
, at age 64 is still a devoted freedom fighter and totally committed to the Medical Marijuana Movement - in the defense of which he is going to prison.

Please read the specifics of his sentencing below and details from the trial that include testimonies of support that were made in Court by witnesses. Also, watch the half-hour video of his statement to the Court that summarizes a lot of his work in setting up support networks for Cannabis patients and his promotion of the anti-addiction herbal medicine called Ibogaine.

Through his work with Ibogaine, Dana has helped a lot of addicts to become free from heroin, crack cocaine, alcohol and other killer chemicals.

Dana is a co-founder of the Yippies, comrade of notable revolutionary activists such as Abbie Hoffman, Jerry Rubin and Stu Albert, and he is the "superpower", mastermind and initiator of the Global Marijuana March campaign that sees annual gatherings and protests by thousands of Friends of Cannabis in several hundreds of cities around the planet every MayDay.

Video: Dana's Statement to the Court
{please click on the image, or the link below} http://www.youtube.com/watch?v=xKgOh_VSQe0&noredirect=1

Contact
You can communicate with Dana through his lawyer:
Byron Walker, Attorney At Law,
P.O. Box 10, La Farge, WI 54639

Petros Evdokas
, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beal gets prison, extended supervision

J. Patrick Reilly, Editor/Co-Publisher

Those who came to the Iowa County courthouse Tuesday to testify on Irvin (Dana) Beal's behalf would not be shocked if he walked on water.

Beal has that affect on those he has helped. But the fact the 64 year old Beal was transporting 180 pounds of medium grade marijuana through Wisconsin when his 1997 Chevrolet Astro van was stopped last January 6 for expired registration, missing bumper and cracked tail light couldn't let him walk out of the courthouse a free man.

Instead, Circuit Judge Robert P. Van De Hey sentenced Beal to five years in prison, 2 1/2 under incarceration and 2 1/2 under extended supervision. Van De Hey also gave Beal credit for time served (267 days) and granted eligibility for early release. That is a better deal than the four years prison and four years extended supervision asked for by assistant DA Timothy Helmberger.

It is a way better deal than the 15 years and $50,000 fine that is the maximum allowed by law. Van De Hey reminded the crowded courtroom that while the passionate testimony offered by people from as far away as New Zealand, California, New York and Minnesota made valid points, he was forced to make a ruling that includes prison time.

"We are a country of laws," he said. "People have acknowledged his deeds but it is not fair to give him a free pass especially with that much marijuana on board. He has committed the offense and now must be held accountable."

"I have no problem with medical marijuana," Van De Hey said. "But I have to keep in mind the 180 pounds he had in his vehicle." "I don't make the laws but I have to enforce the laws as they are written," he said.

This will be Beals's sixth conviction. He was convicted of drug related offenses in 1971, 1987, 1993 and 2006. He was on probation for an arrest in Nebraska when his vehicle was stopped in Iowa County.

Beal testified prior to sentencing and told the judge he would not do that particular thing again. "I am too old," he said. "I need a different job."

He said he was taking the marijuana to be used for medical purposes in Michigan, New York and Washington, DC where it is legal. "Would law enforcement be upset if I was moving medical marijuana to where it was legal?" he asked.

A woman from New Zealand told the court how Beal had come to her country to help set up clinics and with the use of ibogaine, a drug that cures heroin addiction. Ibogaine is not legal in the United States. "If you put Dana away his work will stop," she said. "He has helped a lot of human beings in New Zealand and was planning to do the same in Australia. He is an expert and has paid for those who need treatment. This will all stop if he goes away. Help save our people from drug abuse."

Ed Rosenthal came from California to testify. "I have known Dana for 30 plus years," he said. "Dana saves lives. He is not a drug dealer. You talk community service? Dana has put in 30 years of community service. Don't be part of a system where a person is jailed for his efforts."

Rabbi Issac Freese from Brooklyn said he has known Beal for 20 years and only knows good about him. "He helped us open a medical co-op. He sacrificed himself. He lost money. He went ahead and did it anyway, not for himself but so people could get the help they need." "Dana is needed today by the people he has helped. He has given them shelter, relief and a trusting heart."

A former meth addict credited Beal with getting her sober. "Dana helped me get treatment," she said. "Now I am sober and have a beautiful four year old daughter." Manhattan attorney Doug Green called Beal a champion of medical marijuana and ibogaine. Dennis Brennen, formerly of New York and now of Wisconsin, turned to Dana when he couldn't afford medical marijuana at $30 to $40 per gram. "He could get it for me at $10 per gram. He has helped many get affordable medical marijuana."

Jackie Rickard testified from her wheelchair and credited Beal with helping her get medical marijuana for her condition.

Paul DeReinzo, a school teacher in New York, compared Beal to Galileo who was eventually proven right in his theories after 300 years. "Let's not take 300 years to prove Dana right," he said. "Dana's been right all along. We can do the right thing here for future generations."

Beal may eventually answer charges against him in other states.

From: http://www.thedodgevillechronicle.com/main.asp?SectionID=1&SubSectionID=8&ArticleID=1869

~~~~~~~~~~~~~

Valis is Valid
http://groups.yahoo.com/group/Entheogens/message/3172


Free Dana Beal, Free Ourselves

http://www.facebook.com/groups/143405647913


Dana Beal is out of Jail - Freedom for all Friends of Cannabis!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/dana-beal-is-our-of-jail-freedom-for.html

~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 26 October 2010

Man complained to police about bad quality Marijuana



Please read this news item from the Associated Press, and two short comments below.

~~~~~~~~~~~

Pennsylvania man complained to police about buying bad pot
AP – Mon Oct 25, 2010

UNIONTOWN, PA, USA – A southwestern Pennsylvania man called 911 to complain about some terrible marijuana he had just purchased, which turned out to be something other than pot. Police said the man told officers he bought the substance earlier that day and that "it was nasty" when he smoked it.

Uniontown Detective Donald Gmitter said a field test determined the substance wasn't pot at all, but police didn't say what it was.

Even though the 21-year-old man didn't technically buy marijuana, he isn't off the hook.

Sgt. Wayne Brown told the Pittsburgh Tribune-Review that Wednesday's incident remains under investigation, and the man could face a charge of possessing a counterfeit controlled substance.

___

Pennsylvania man complained to police about buying bad pot
http://www.thenewstribune.com/2010/10/25/1395568/pa-man-complained-to-police-about.html

Information from: Pittsburgh Tribune-Review, http://pghtrib.com
____________

Comment 1

The "counterfeit controlled substance" is very likely something poisonous or harmful, which no one should be smoking.

The person selling could have advertised it as tobacco; or as a new kind of "legal high"; or as a "smoking herbal blend"; or as Cannabis... whatever the claim, isn't it the responsibility of the Police to protect us from dangerous and unknown substances?
Where should a person go for help in a case like this if the Police is going to charge you with a non-existent crime?


Comment 2

The "counterfeit controlled substance" might turn out to be a harmless herb like oregano (which should not be smoked in large quantities), or like mullein (which is ok to smoke sometimes). But still, the act of selling it while pretending it's Cannabis, is a fraud. If you sell your own sperm as "hand lotion" you are committing fraud against someone. If you sell bits of gravel from your back yard as "antique gallstones" you are committing fraud.

Wouldn't it be great if we lived in a world where the Police considered it their duty to protect us from fraud of this type? ESPECIALLY when the substance we are being led to believe we are buying - Cannabis, in this case - has been proven by thousands of years of scientific investigation and usage, including seventy years of rigorous laboratory-based modern Science, to be absolutely safe, wonderfully beneficient for hundreds of illnesses and declared by millions of people as a true Path to the Divine?

Petros Evdokas, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~


Links, Resources / Παραπομπές, Πηγές
{english language below}

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των
άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254

Προσεχώς ναρκοτέστ
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1428

Ο Κωστής στα Πρόθυρα της Ελευθερίας... ή της Φυλακής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html

Στη Φυλακή ο Κωστής - η Κοινότητα σε Εγρήγορση
Η Υπεράσπιση Ετοιμάζει Έφεση
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/blog-post_11.html

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

* * *

A Cannabis Forest Laid Waste - an Immense Loss for All Humanity
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/cannabis-forest-laid-to-waste-immense.html

Dana Beal is out of Jail - Freedom for all Friends of Cannabis!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/dana-beal-is-our-of-jail-freedom-for.html

More Dangerous and Lethal than Drug Abuse: the War on Drugs
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/05/more-dangerous-and-lethal-than-drug.html

Very Serious Men in Skirts. And dresses
With heavy jewelry
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/very-serious-men-in-skirts-and-dresses.html

Petros Evdokas and Cannabis, on Google:
http://www.google.com/search?q=%2B%22Petros+Evdokas%22+%2Bcannabis&num=50&hl=en&filter=0

~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 9 September 2010

Της Γης οι Κολασμένοι... / Γράμμα από την Φυλακή….

Ο αγώνας ενάντια στην εξουσία, είναι αγώνας ενάντια στην λήθη!

«Σύντροφοι», σας μιλά ο μέσα από το είναι μου.

Βρίσκομαι στην φυλακή καταδικασμένος με την κατηγορία του σκοπού της προμήθειας……

Με έχετε κατηγορήσει ότι ασχολούμαι με την κάνναβη και το θέμα της αποποινικοποίησης, ενώ κάποιοι άλλοι είπαν ότι ασχολούμαι με δευτερεύοντα ζητήματα.

Ο φόβος και η βόλεψη σας, σας κάνουν να κρύβεστε πίσω από διάφορες δικαιολογίες ασχολούμενοι με ανούσια, χάνοντας την ουσία.

Στην φυλακή δεν βρίσκονται οι εγκληματίες, βρίσκονται της γης οι κολασμένοι.

Οι εγκληματίες βρίσκονται αλλού, έξω από την φυλακή …….. αυτοί δεν θα περάσουν ποτέ το κατώφλι αυτής της κόλασης……. Σιακόληες, ορφανίδηες, λανίτηες, δικαστές, μπάτσοι και λοιποί εγκληματίες μας τρώνε τα σωθικά καθημερινά.

Η λεγόμενη αστική δημοκρατία και η δικαιοσύνης της, όπως και όλοι οι θεσμοί αυτού του σάπιου κοινωνικού συστήματος, ποτέ μα ποτέ δεν λειτούργησε και ούτε ποτέ θα λειτουργήσουν.

80% των φυλακισμένων βρίσκονται εδώ για το ζήτημα της κάνναβης….. πρέπει επιτέλους το λεγόμενο κοινωνικό κίνημα να ανοίξει τα μάτια του.

Ποτέ μα ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με ουσιώδη ζητήματα της ζωής…. Κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους.

Οι φοβίες τους, τους έχουν καταβάλει. Τους έχει ισοπεδώσει η προπαγάνδα των μμε και του κράτους.

Ανά τω παγκόσμιω το αναρχικό κίνημα είχε ως ζωτικό ζήτημα, το ζήτημα της φυλακής.
Εμείς ουδέποτε ασχοληθήκαμε……… βολευόμαστε στα εύκολα…..

Υ.Γ. 1 :
Ουδεμία σχέση έχω με το λεγόμενο αυτόνομο εναλλακτικό κίνημα και ειδικότερα με το Cyprus-EνδοMήδεια.

Ο αγώνας μου και η ζωή μου είναι αφιερωμένες στο αναρχικό κίνημα!

Οποιαδήποτε αναφορά έχει γίνει στο πρόσωπο μου, έχει γίνει χωρίς την έγκριση μου.

Υ.Γ. 2 :
Η λεγόμενη κοινωνική αλλαγή με τον Χριστόφια βρωμάει. Το κυπριακό κράτος έχει μεταβληθεί σε πλήρως αστυνομικό κράτος.

Νεαροί «μικροπαραβάτες» φυλακίζονται με ψύλλου πήδημα.

Ενώ εδώ βρίσκονται εκατοντάδες μετανάστες, ο μόνος λόγος που βρίσκονται στην φυλακή είναι η «παράνομη» είσοδος τους στην Κύπρο.

Ζουν τον ρατσισμό εις διπλούν: μια στην «ελεύθερη» κοινωνία και στο αντικατόπτρισμα της, στην φυλακή αφού ακόμη και εδώ οι δουλειές που κάνουν κυρίως οι ασιάτες είναι να καθαρίζουν τις τουαλέτες!

Αυτό είναι το σημερινό κυπριακό κράτος…

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

pishipillis
προσωπικο σχολιο: μαλακισμενοι του cyprus indymedia δωστε ιδιαιτερη προσοχη στο κομματι στο οποιο αναφερεται σε εσας.

~~~~~~~~~~


Από την Ομάδα Σύνταξης:
Έχουμε επιβεβαιώσει μέσω του δικηγόρου του συγκεκριμένου αγωνιστή ότι πράγματι αυτός έστειλε το μήνυμα που δημοσιεύτηκε ανώνυμα στις σελίδες μας και ότι είναι λέξη επί λέξη αυθεντικό.

Ως εκ τούτου, και διότι το Γράμμα από την Φυλακή αφορά ολόκληρη την εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα, πιστεύουμε πως πρέπει να προβληθεί ως πρωτοσέλιδο.

* * *

Saturday, 7 August 2010

Ο Κωστής στα Πρόθυρα της Ελευθερίας... ή της Φυλακής

Αναμένεται η επιβολή ποινής την Δευτέρα
Δικαστήριο Λευκωσίας, Κτίριο 4, 2ος όροφος, 8:30πμ

Ελευθερία σε όλους τους Φίλους της Κάνναβης!

Η δίκη του Κωστή Μιχαήλ, γνωστού και δραστήριου μέλους της μικρής μας εναλλακτικής και ανατρεπτικής πολιτικής κοινότητας γιά πολλά χρόνια, έφτασε στο πιό κρίσιμο της σημείο: ο Δικαστής κος Λευτέρης Παντελή έκρινε τον Κωστή ένοχο γιά κατοχή και καλλιέργεια Κάνναβης και κατοχή με σκοπό την προμήθεια - πράματα τα οποία εμείς κρίνουμε απαράδεκτον να θεωρούνται ως εγκλήματα. Ο κατηγορούμενος ορθώς εδήλωσε ΑΘΩΟΣ κατά τη διάρκεια της δίκης, στάση που είναι έντιμη και αξιοπρεπής ενώπιον ενός εγκληματικού και άνομου συστήματος.
Ο Κωστής Μιχαήλ κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε γιά ένα "έγκλημα" που δεν έχει θύματα. Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έγκλημα χωρίς να υπάρχει θύμα; Ούτε τον εαυτό του ούτε και άλλους έβλαψε, ή μπορούσε εν δυνάμει να βλάψει ο Κωστής ή οποιοσδήποτε άνθρωπος που κατηγορείται γιά υποθέσεις που αφορούν την Κάνναβη.
Συνήγορος του Κωστή είναι ο δικηγόρος Μιχάλης Παρασκευά, ο οποίος προσέφερε τις υπηρεσίες νομικής υπεράσπισης και υποστήριξης εντελώς δωρεάν, πράξη που ενσαρκώνει αληθινά την νομική έννοια και τον θεσμό του "pro bono": νομική υπηρεσία γιά το κοινό όφελος. Ο Μιχάλης Παρασκευά έχει προσφέρει πολλά τα τελευταία χρόνια στην κοινότητα ως δικηγόρος σε διάφορες πολιτικές δίκες αμέσως από την πρώτη μέρα που απέκτησε το δικαίωμα παρουσίασης στο Δικαστήριο.

Η νομική υπόθεση εναντίον του Κωστή ήταν πολύπλοκη και διήρκεσε σχεδόν τριάμιση χρόνια. Κατά τη διάρκεια της δίκης η Υπεράσπιση απέδειξε επαναλημμένα πως η Αστυνομία υπέπεσε σε αντιφάσεις ή και ψέμματα, πράγμα που συνάδει με το ιστορικό πολλαπλών διώξεων και κατάχρησης εξουσίας εναντίον του Κωστή Μιχαήλ εκ μέρους της Αστυνομίας, λόγω του ότι είναι "σεσημασμένος" ως αγωνιστής και είναι εύκολος στόχος γιά παρενόχληση. Και, όπως φαίνεται εκ των πραγμάτων, στοχεύτηκε μέ διάφορες σκευωρίες μέσω "στημένων" ή σκηνοθετημένων καταστάσεων.

Παρ' όλα αυτά, και γιά λόγους που δεν είναι εύκολο να εξακριβωθούν ο Κωστής κρίθηκε ένοχος.

Χθες την Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2010, ήταν προγραμματισμένη ακρόαση ενώπιον του Δικαστού κου Παντελή γιά την απαγγελία της ποινής. Ο Συνήγορος Μιχάλης Παρασκευά αγόρευσε αγγίζοντας με έμπνευση πολλά και διάφορα θέματα τα οποία εξέπληξαν το ακροατήριο, συμπεριλαμβανομένων και άλλων παρευρισκομένων δικηγόρων, υποστηρικτών του Κωστή που ήταν στην αίθουσα, το κοινό, και όπως φαίνεται, ίσως και τον Δικαστή.

Ο Ιστός της Αράχνης

Ο Συνήγορος άρχισε την αγόρευση του αναφερόμενος στον νομοθέτη Σόλωνα, και την ρήση του πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια γιά το ότι "Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σκίζεται από τα βαριά και μεγάλα". Οι μικροί και αδύναμοι δηλαδή πιάνονται από τον ιστό ως "μικρά εντομάκια", ενώ οι κοινωνικά ισχυροί και μεγάλοι, είπε, "ξεσχίζουν και διαπερνούν τον ιστό."

Αναφέρθηκε στο ότι ναι μεν Δίκαιο πηγάζει από ηθικές και κοινωνικές αρχές και αξίες, αλλά η απονομή της Δικαιοσύνης αφορά συγκεκριμένα άτομα, συγκεκριμένους κατηγορούμενους, δίκες και Δικαστές. Και ως εκ τούτου πρέπει να δούμε τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες και τα δεδομένα που αφορούν αυτά τα άτομα και περιστάσεις.

Επικαλέστηκε προσωπικά και νομικά γεγονότα παρακαλώντας το Δικαστήριο να ληφθούν υπ΄ όψην ώστε η επιβολή ποινής να μετριάζεται με την επιείκια που αρμόζει στην περίπτωση. Συγκεκριμένα, είπε, ο Κωστής Μιχαήλ έχει λευκό ποινικό μητρώο, δηλαδή ουδέποτε διέπραξε ποινικό αδίκημα, και είναι πατέρας μιάς ανήλικης κόρης. Η κόρη του Κωστή και της Αντριάνας είναι πέντε χρονών.

Η επιβολή ποινής σταθμίζεται από πολλούς παράγοντες, και το είδος της ποινής - και ειδικά η διάρκεια της, αν πρόκειται περί φυλάκισης - είθισται να συνάδει και με τον χρόνο παρέλευσης από το (κατ' ισχυρισμόν) αδίκημα. Στο νομικό σύστημα της Κύπρου τούτο έχει θεσμοθετηθεί με τρόπο αδιαμφιβήτητο.

Προσφέροντας συγκεκριμένο υλικό από το νομικό κεκτημένο, ο Συνήγορος του Κωστή έφερε στο Δικαστήριο μιά απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου από το 2003 σε μιά πανομοιότυπη υπόθεση. Σε εκείνη την υπόθεση ο κατηγορούμενος μετά νομικές διαδικασίες που διήρκεσαν 3 χρόνια κρίθηκε ένοχος γιά τα ίδια ακριβώς αδικήματα που κατηγορήθηκε ο Κωστής Μιχαήλ, και τιμωρήθηκε με συνολική φυλάκιση 5 μηνών.

Η υπόθεση εκείνη ονομάζεται "Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας V. Παναγιώτη Γεωργίου" και έχει αριθμό (2003) 2 Α.Α. Δ. 511 / Ποινική Έφεση Αρ. 7480. Δικαστές ήταν οι κύριοι Πικής, Π., Καλλής, Κραμβής. Εκείνο που καθιστά την υπόθεση ισχυρό μέρος του νομικού κεκτημένου είναι ότι ο Γενικός Εισαγγελέας υπέβαλε αίτηση (Έφεση) στο Ανώτατο Δικαστήριο γιά αύξηση της ποινής, κρίνοντας την φυλάκιση 5 μηνών ως "ανεπαρκή". Το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε την αίτηση του Γενικού Εισαγγελέα στηριζόμενο κατά κύριο λόγο στο ότι είχε παρέλθει μακρύς χρόνος από το αδίκημα.

Το Ανώτατο έγραψε στην απόφαση του ότι "Η έγκαιρη διαπίστωση της ποινικής ευθύνης του κατηγορούμενου αποτελεί αφενός θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου και αφετέρου κεφαλαιώδη υποχρέωση της Πολιτείας, κατ' εξοχή της Δικαστικής Λειτουργίας, όπως ορίζει το Άρθρο 35 του Συντάγματος."

Με βάση αυτά λοιπόν, και ιδίως με βάση το ότι οι δύο υποθέσεις έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία ειδικά σε συντελεστές που αφορούν την στάθμιση του μεγέθους της ποινής ο Συνήγορος του Κωστή Μιχαήλ, ζήτησε από το Δικαστήριο, αν προτίθεται να επιβάλει φυλάκιση, η φυλάκιση αυτή να μήν υπερβαίνει τους 5 μήνες.

Ο Δικαστής κος Παντελή μόλις άκουσε την αναφορά του δικηγόρου Μιχάλη Παρασκευά στην απόφαση του Ανωτάτου αναγνώρισε την υπόθεση και με επερώτηση διευκρίνησε αν πράγματι επρόκειτο περί της υπόθεσης εκείνης που είχε εν γνώση του (την ανεγνώρισε από το όνομα του Δικαστού κου Κραμβή), πράγμα που επιβεβαίωσε ο Συνήγορος με καταφατική απάντηση.

Μετά από αυτό ο Δικαστής ανεκοίνωσε πως δεν θα επιβάλει αμέσως εκείνη τη στιγμή την ποινή αλλά την Δευτέρα στις 8:30πμ. Θέλουμε να πιστεύουμε πως αυτή η αναγνώριση της σχετικής απόφασης του Ανωτάτου με την υπόθεση του Κωστή Μιχαήλ σηματοδοτεί την πιθανότητα ότι το Δικαστήριο θα κινηθεί με την αντίληψη των εννοιών περί Δικαίου όπως τις άρθρωσε το Ανώτατο, και ευχόμαστε, με παρόμοιες παραμέτρους στην επιβολή ορίου στο μέγεθος της ποινής.

Ο Κωστής Μιχαήλ είναι ενεργό στέλεχος της αυτόνομης και ανεξάρτητης πολιτικοποιημένης κοινότητας
και ανεξάρτητα με το αν έχουμε διαφωνίες ή συμφωνίες μαζί του πιστεύουμε πως πρέπει να έχει την στήριξη όλων μας. Μπορεί να διαφωνούμε κατά καιρούς ανάμεσα μας μες την μικρή μας κοινότητα αλλά στα πράματα όπου έχουμε κοινές αρχές και αξίες η αλληλεγγύη πρέπει να επικρατεί υπεράνω των διαφορών. Με τον Κωστή έχουμε συμπορευθεί και συνεργαστεί σε διάφορες κινητοποιήσεις, αντιμετωπίσαμε μαζί στις ίδιες γραμμές απρόκλητη Αστυνομική βία και προκλήσεις από το παρακράτος και κομματικούς τραμπούκους, όπως και έχουμε διαφωνήσει μαζί του σε μερικά πράματα, όπως γιά παράδειγμα διαφωνήσαμε γιά κάποια συνθήματα και τοποθετήσεις του, ή σε θέματα που αφορούν την υπευθυνότητα και την λογοδοσία των ακτιβιστών προς την κοινότητα.

Τώρα όλα εκείνα είναι άσχετα. Προτιμούμε την έμφαση στη συνεργασία και την ενότητα όταν είναι εφικτή. Αν στο μέλλον προκύψουν καινούργιες διαφωνίες σε μελλοντικές μας συνεργασίες ας τις χειριστούμε τότε, εάν και όταν προκύψουν. Τώρα, σήμερα, θέλουμε να δούμε τον Κωστή ελεύθερο το συντομώτερο!

Επί του θέματος της Κάνναβης έχουμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα δημοσίως και επωνύμως πολλές φορές. Η υδρόγειος κινείται σε μιά τροχειά στην οποία οι πολιτισμένοι λαοί σιγά-σιγά και με τεράστιους αγώνες επιδιώκουν και κερδίζουν την αποποινικοποίση της Κάνναβης, ενώ η Κυπριακή Βουλή συζητά να μας επιβάλει και νέο βραχνά αντισυνταγματικής αδικίας και καταπίεσης: το "ναρκοτέστ". Λαμπρόν να τους κάψει, λέμε, και,
Ελευθερία σε όλους τους Φίλους της Κάνναβης!

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
Επιμέλεια κειμένου:
Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας
~~~~~~~~~~

Πηγές, Αναφορές και Σχετικά Αναγνώσματα

"Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σκίζεται από τα βαριά και μεγάλα" - Περι Δικαίου:
http://www.metron-ariston.gr/dikaiou.html

ΓΙΑΓΚΟΣ ΜΙΚΕΛΛΙΔΗΣ - "Υπέρ της αποποινικοποίησης"
"Η κάνναβη δεν προκαλεί σωματική εξάρτηση, ούτε έχει σωματικές παρενέργειες κι αυτό είναι επιστημονικά πλέον αποδεδειγμένο...
...Προσωπικά είμαι υπέρ της αποποινικοποίησης, γιατί πιστεύω ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα και θα πετύχει αυτό που δεν πέτυχε η πολιτική της καταστολής."
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=309&-V=fakeloiarticles

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254

Προσεχώς ναρκοτέστ
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1428

"Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας V. Παναγιώτη Γεωργίου"
(2003) 2 Α.Α. Δ. 511 / Ποινική Έφεση Αρ. 7480, Πικής, Π., Καλλής, Κραμβής, Δικαστές
http://cylaw.com/cgi-bin/open.pl?file=apofaseis/aad/meros_2/2003/2-200311-7480.htm&qstring=%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%20AND%20%CE%B5%CF%86%CE%B5%CF%83%CE%B7%20AND%20%CE%B1%CF%81%20AND%207480%EF%BF%BD

~~~~~~~~~