Showing posts with label παρακράτος. Show all posts
Showing posts with label παρακράτος. Show all posts

Wednesday, 29 July 2020

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;



🔷 Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;

🔷 Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό - και ας μην ξεχνούμε πως το διάταγμα του έλεγε επί λέξει "Ο εμβολιασμός θα είναι υποχρεωτικός. Δεν θα μπορεί κάποιος να αρνηθεί". Ευτυχώς τα δημοκρατικά ανακλαστικά του λαού μας λειτουργούν ακόμα, και η αναίδεια του κου Υπουργού καταπνίγηκε σε μια θύελλα διαμαρτυρίας και δηλώσεις αντίστασης με τις οποίες ενώθηκαν και τοποθετήσεις ιατρών, δικηγόρων και επιστημόνων. Ο κος Υπουργός αναγκάστηκε να ανακαλέσει, και τώρα προσποιείται πως τάχα οι παράνομες του διαταγές ήταν απλώς τάχα "μια προσωπική άποψη". Είναι συχνό το φαινόμενο όπου εκεί που εμφανίζεται η θρασύτητα, υπάρχει και δειλία. Γι' αυτό και στη γλώσσα μας υπάρχει η λέξη "θρασύδειλος". Τι θλιβερά ανδρείκελα διαχειρίζονται τις ζωές μας - και περιμένουμε από τέτοιους να μας σώσουν από θανατηφόρες ασθένειες! 

🔷 Αλλά πως βρέθηκε με αυτή την θαυμαστή τοποθέτηση ο κος Υπουργός; Πολύ απλό. Δείτε την πορεία του σε τρία απλά βήματα, καθώς και το προοίμιο (αυτό που η νεολαία μας αποκαλεί "the backstory" - ωσάν να παρακολουθούμε σειρά από άνιμε):

1.
Πατώντας την μπανανόφλουδα του αιώνα (που είναι και το κρατικό μας σύμβολο), ο κος Υπουργός μίλησε ανοικτά νομιζόμενος ότι οι κάμερα του κρατικού ραδιοσταθμού ήταν σβηστή. Ωιμέ!... ήταν αναμμένη, κατέγραφε, και μετέδιδε παγκυπρίως. Εκεί ο κος Υπουργός παραδέκτηκε ότι στην πραγματικότητα το όλο φαινόμενο του κορωνοϊού είναι μια επίπλαστη και τεχνητή κατάσταση υστερίας. Είπε: "Στο τέλος της ημέρας είν' μια απλή γρίππη. Τζ' εμείς εκάμαμεν το...", κλείνοντας με την γνωστή χειρονομία που δηλώνει "άπειρο μέγεθος".

Δείτε το βίντεο εδώ:
https://youtu.be/oBhY-Jo655Q?list=PLfaoYVfaae3IAAUsFqqkch_FNqbCfCws_

Το πρωτότυπο:
https://youtu.be/W4Eup7-I1-o

2.
Ακολούθησε η διαταγή ενός από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους της Γής, του παρακρατικού Πλανητάρχη Μπιλ Γκαίητς (Bill Gates), όπου δήλωσε προς άπαντες ότι "ως επί το πλείστον η ομαλότητα θα επιστρέψει μόνο όταν θα έχουμε εμβολιάσει την πλειοψηφία ολόκληρου του πλανήτη". Εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=i4yptbsVCNU#t=40

Η ολιγαρχία της Κύπρου λοιπόν, πάντα ανυπόμονη να δείξει στους Άρχοντες του Πλανήτη πως είναι ικανή και πρόθυμη να υλοποιήσει ΟΠΟΙΟ σχέδιο και αν προτείνει το διεθνές παρακράτος (ρατσιστική Διζωνική τύπου Απάρταϊντ• συστηματική καταστροφή της Άμυνας μας• παύση στο Ενεργειακό πρόγραμμα• Κρατική κλοπή {"κούρεμα"} των καταθέσεων προς διάσωση των τραπεζών αντί του λαού• εκδίωξη Ρώσσων και Κινέζων επενδυτών• αποδοχή της κατοχής και συμβιβασμός με τον εισβολέα εχθρό), έσπευσε δια του Υπουργού της να παραγγείλει πάνω από ένα εκατομμύριο εμβόλια (που δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί) και να μας επιβάλει αναγκαστικό εμβολιασμό.

3.
Μετά από το γνωστό διάταγμα του κου Υπουργού για υποχρεωτικό εμβολιασμό, η κατακραυγή του κόσμου τον εξανάγκασε σε υποχώρηση. Στην δήλωση του, φάνηκε να έχει κάποια προτίμηση για το "εμβόλιο της Οξφόρδης".
■ Υπ. Υγείας: Θα είναι υποχρεωτικό για όλους το εμβόλιο κορωνοϊού
https://www.offsite.com.cy/eidiseis/topika/yp-ygeias-tha-einai-ypohreotiko-gia-oloys-embolio-koronoioy

Και... ώ του θαύματος, το εμβόλιο της Οξφόρδης όλως "κατά σύμπτωσην" συνδέεται με τον Μπιλ Γκαίητς. Δεν τα λέμε εμείς, αλλά ο διεθνής Τύπος:
■ 2 billion doses of the Oxford coronavirus vaccine will be developed by AstraZeneca after a $750 million deal with charities backed by the Bill and Melinda Gates Foundation
https://www.businessinsider.com/bill-gates-backing-boosts-2-billion-doses-astrazeneca-coronavirus-vaccine-2020-6

Το συγκεκριμένο εμβόλιο που προωθεί ο Μπιλ Γκαίητς έχει διάφορους επώνυμους υποστηρικτές στην Κύπρο - ακόμη και ανάμεσα στα μέλης της "Επιστημονικής Επιτροπής" που συμβουλεύει την Κυβέρνηση για την διαχείριση της κρίσης του κορωνοϊού.

🔷 Όλα αυτά βέβαια δεν είναι καινούργια για τον κο Υπουργό. Έμαθε πολύ νωρίς - μόλις ανέλαβε το αξίωμα - για το πως να επιβάλλει στους ασθενείς και πάσχοντες το "αποφασίζουμε για σας χωρίς εσάς".

Είναι γνωστό πως ο Υπουργός Υγείας κος Κωνσταντίνος Ιωάννου κινείται παρασκηνιακά μες τον κόσμο των κερδοσκοπικών συμφερόντων που συσπειρώνονται γύρω από την εκκολαπτόμενη βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο. Σε αυτή την υπόθεση είχε εμπλακεί από καιρό και ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, κος Αβέρωφ Νεοφύτου, καθώς και ο υποτακτικός του κος Λούης Παναγή, Διευθυντής των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών - ο οποίως "όλως τυχαίως", συνέγραψε και την νέα νομοθεσία για την Ιατρική Κάνναβη, εστιασμένη αποκλειστικά και μόνον στα συμφέροντα των μεγάλων εταιρειών. Και οι τρείς τους έχουν κάμει τα πάντα για να διαιωνίσουν την απαγόρευση κάθε αυτόνομης χρήσης της Κάνναβης από τους ασθενείς, και τα πάντα για να στηθεί μια κερδοσκοπική βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης προς υπερεκμετάλλευση των πασχόντων.

Το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο για την Ιατρική Κάνναβη διοργανώθηκε στην Κύπρο το 2018 από εταιρεία που ανήκει στον ίδιο τον Υπουργό Υγείας, την IMH. Σε συνεργασία με διάφορες εταιρειακές αντιπροσωπείες από το Ισραήλ και με μια ψεύτικη (ανύπαρκτη) εταιρεία-φάντασμα με το όνομα CSB Farms Cyprus, προσκάλεσαν διάφορους ομιλητές από τον διεθνή χώρο, καθώς και αντιπρόσωπο του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης, ο οποίος ήταν και ο μόνος που μίλησε στο Συνέδριο εκ μέρους των ασθενών. Ο Συντονιστής (άτομο του χώρου από την Ολλανδία), παραπλανήθηκε να πιστεύει ότι η πρόσκληση που έλαβε ήταν από το Υπουργείο Υγείας.

Κατά την διάρκεια του Συνεδρίου, ο κύπριος Πρόεδρος της εταιρείας-φάντασμα CSB Farms Cyprus κος Γιώργος Κωνσταντίνου καθήμενος στο Συνέδριο μαζί με τον αντιπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας κο Λούη Παναγή, έδωσε διαταγές να εκδιωχθεί από το βήμα ενώ ακόμα μιλούσε ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας, την στιγμή που στην ομιλία του περιέγραφε το ότι το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης υποστηρίζει την αδειοδότηση καλλιέργειας Κάνναβης από τους ίδιους τους ασθενείς, καθώς και την αδειοδότηση μικρομεσαίων καλλιεργητών (ιδίως των καλλιεργητών οργανωμένων σε συνεργατισμούς και εταιρείες που ανήκουν στους εργαζόμενους), μαζί με την αδειοδότηση των μεγάλων εταιρειών.

Την δεύτερη μέρα του Συνεδρίου ο συνέταιρος του Υπουργού Υγείας, Πρόεδρος της εταιρείας φάντασμα κος Κωνσταντίνου ΕΚΔΙΩΞΕ τον αντιπρόσωπο μας και δεν τον άφησε να λάβει μέρος πλέον στο Συνέδριο, ούτε για να παρακολουθήσει. Ας σημειωθεί ότι ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας δεν είχε πάει εκεί από μόνος του: ήταν ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ από τους διοργανωτές κατόπιν συστάσεων από διεθνείς παράγοντες μες τον χώρο της Ιατρικής Κάνναβης!  

Οι λεπτομέρειες:
■ Έδιωξαν τον εκπρόσωπο μας
https://web.archive.org/web/20180625090809/cyprus.indymedia.org/node/5257

■ Με δορυφόρο την Κύπρο, το κράτος του Ισραήλ...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/04/blog-post_15.html

Μαθημένος λοιπόν στα διάφορα τέτοια κόλπα, ο κος Υπουργός ξέρει πως να κινηθεί ανάλογα προς τα διάφορα διεθνή, περιφερειακά και τοπικά συμφέροντα μες τον κόσμο της βιομηχανίας εμβολίων, καθώς και προς εκείνα που βρίσκονται εντοιχισμένα μες τις διαπλοκές του διεθνούς παρακράτους - που ΕΛΑΜΨΕ τώρα πρόσφατα ισχυροποιώντας την θέση του όσο ποτέ άλλοτε κατά την κρίση του κορωνοϊού - έτσι ώστε ο ίδιος και το Υπουργείο του να θεωρηθούν ως "πρόθυμοι παίκτες" στη μεγάλη σκακιέρα.

Με τέτοιες προδιαγραφές απορούμε ακόμη για το πως ο κος Υπουργός ενεπλάκη ως "ουδέτερος" στην εφαρμογή του καταστροφικά ελλειπούς και πνιγμένου από ιδιωτικά συμφέροντα κρατικού Γενικού Σχεδίου Υγείας (ΓΕΣΥ) - το οποίο ακόμα τρίζει και τρεκλίζει χωρίς να διαφαίνεται τρόπος να διασωθεί; Ναι, σαν λαός συλλογικά απορούμε ακόμα... γιατί είμαστε λαός που κάποτε αντιδρά, αλλά κυρίως δεν μαθαίνει ποτέ τίποτα. 

Εδώ καράβια χάνονται... εσύ μικρή βαρκούλα γεμάτη ασθενείς και πάσχοντες, που πάς;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

■ Ξεκαθαρίζει το σκηνικό με τα εμβόλια ο υπουργός Υγείας
"Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΡΙΚ, ο Κωνσταντίνος Ιωάννου ανέφερε ότι «κακώς είχα εκφράσει προσωπικές απόψεις για το εμβόλιο και ότι θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό για όλους. Πέραν από τους επαγγελματίες υγείας, θα πρέπει να χορηγηθεί σε όσους περισσότερους πολίτες γίνεται. Δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση για υποχρεωτικό εμβολιασμό. Ήταν η προσωπική μου άποψη και τη μετέφερα».
http://www.reporter.com.cy/local-news/article/705288

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 14 October 2011

Έκκληση από την αιματοβαμμένη Κύπρο προς τους 30 καλλιτέχνες που επιστράτευσε ο Χριστόφιας

του Ξενή Ξενοφώντος



14 Οκτωβρίου 2011

Αγαπητοί καλλιτέχνες από Κύπρο και Ελλάδα,

Ο. Αλμπαιράκ, Γ. Ανδρέου, Μ. Ασλανίδου, Γλυκερία, Γ. Ζουγανέλη, Π. Θαλασσινέ, Κ. Θεοδώρου, Κ. Θωμαΐδη, Μ. Κανά, Π. Κατσιμίχα, Χ. Κατσιμίχα, Τ. Κικίδου, Κολλεκτίβα, Β. Κορακάκη, Γ. Κούτρα, Β. Κωνσταντίνου, Β. Λέκα, Δ. Μακρή, Λ. Μαχαιρίτσα, Όναρ, Β. Παπακωνσταντίνου, Δ. Τσακνή, Μ. Πασχαλίδη, Ε. Τσαλιγοπούλου, Δ.Φανή.
Το περασμένο καλοκαίρι, η Κύπρος για μία ακόμη φορά βάφτηκε στο κόκκινο του αίματος και ντύθηκε στο μαύρο του πένθους. 13 συμπατριώτες μας, έχασαν τη ζωή τους, από πράξεις και παραλείψεις της κυβέρνησης του κ. Δημήτρη Χριστόφια. Ως αποτέλεσμα μίας έκρηξης ενός επικίνδυνου φορτίου, το οποίο, αφού κατασχέθηκε, για 2 χρόνια η κυβέρνησή μας το «έψηνε», χωρίς αποθήκευση και αποφεύγοντας την καταστροφή του.

Αυτό δεν είναι ούτε επινόημα παρανοϊκών ούτε εφεύρημα «νοσταλγών πολιτειακής ανωμαλίας». Είναι το ανεξάρτητο εύρημα, ανεξάρτητου ανακριτή, του έγκριτου νομικού Πόλυ Πολυβίου, τον οποίο διόρισε ο κ. Δ.Χριστόφιας για να αποφανθεί επί του συνόλου των γεγονότων.

Το πόρισμα είναι σαφές: την κύρια ευθύνη για το θάνατο των 13 παλικαριών μας, την φέρει ο Δ. Χριστόφιας, τόσο θεσμικά, όσο και προσωπικά. Φωτογραφίζεται δε από το πόρισμα ο κ. Χριστόφιας, ως έχων ευθύνες, μεταξύ άλλων, για το σοβαρότατο αδίκημα της «ανθρωποκτονίας»!

Από την ημέρα της έκρηξης και μετά, τόσο η κυβέρνηση του κ. Χριστόφια, όσο και παρακρατικοί μηχανισμοί της, έχουν επιδοθεί σε μία εκστρατεία εξύβρισης των νεκρών και των συγγενών τους, όσο και των όσων πολιτών ζητούν την ανάληψη ευθυνών από τον κ. Χριστόφια και την αυτονόητη παραίτησή του. Βιώνουμε οι Κύπριοι πολίτες, απαράδεκτα φαινόμενα νεοσταλινισμού και στοχοποίησης των ελεύθερων πολιτών ως «εχθρών του Λαού». Ο κ. Χριστόφιας, τον οποίον εσείς άκριτα στηρίζετε, είχε μάλιστα δώσει εντολή για σύλληψη του παιδιού ενός από τα θύματά του αλλά και αρνήθηκε να απαντήσει την ερώτηση μίας τραγικής συγγενούς ενός από τα θύματα, απαντώντας της με ένα ξερό και απαίσιο «ΟΧΙ». Ακόμη και ο ανεξάρτητος νομικός Π.Πολυβίου, που διορίστηκε από τον κ. Χριστόφια για να διερευνήσει το ζήτημα, αμφισβητείται χυδαιότατα και καθυβρίζεται καθημερινά από το αυθαίρετο περιβάλλον του κ. Χριστόφια. Ακόμη και οι ίδιοι οι νεκροί, καθυβρίζονται, με προσπάθειες της κυβέρνησης να επιρρίψει σε εκείνους την ευθύνη για την τραγωδία!!!

Επί των ημερών του κ. Χριστόφια δε, από το 2008 μέχρι σήμερα, πρόσωπα συλλαμβάνονται, διώκονται, παρακολουθούνται και καθυβρίζονται (μεταξύ αυτών και αριστεροί) για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις. Την επόμενη δε της τραγωδίας στο Μαρί, ειρηνικοί διαδηλωτές κακοποιήθηκαν βάναυσα από την ελεγχόμενη από τον κ. Χριστόφια Αστυνομία, μέσω δεκάδων ροπαλοφόρων και τεθωρακισμένων που αυτή εξαπέλυσε στους δρόμους.

Με λύπη μας, μάθαμε ότι στο απαράδεκτο αυτό παιγνίδι παραπληροφόρησης και αντιδημοκρατικών και προσβλητικών ενεργειών εις βάρος των πολιτών, λαμβάνετε μέρος κι εσείς, με μία σκηνοθετημένη συναυλία «στήριξης του κ. Χριστόφια» και με μία ανακοίνωση υβριστική τόσο για τον κυπριακό λαό, όσο και για τα θύματα της φονικής έκρηξης του περασμένου Ιουλίου. Δεν υπάρχει ούτε «χειραγώγηση της κοινής γνώμης από ΜΜΕ», ούτε «μαζική ψύχωση», ούτε «άθλια στοχοποίηση του Προέδρου». Υπάρχει ένα καθολικό αίτημα ανάληψης τουλάχιστον πολιτικών ευθυνών για ένα τεράστιο έγκλημα.

Η εν λόγω ενέργειά σας, συνιστά όνειδος και βοηθά στην καλλιέργεια ενός εμφυλιοπολεμικού κλίματος ανάμεσα στους Κύπριους πολίτες, όπως άλλωστε και όλες οι ενέργειες της κυβέρνησης του κ. Χριστόφια. Η μεγάλη πλειοψηφία του κυπριακού λαού, ανεξαρτήτως ιδεολογικών τοποθετήσεων, ανάμεσα στην οποία και μεγάλο μέρος της Κυπριακής Αριστεράς, αποδοκιμάζει την παρούσα κυβέρνηση και ζητά ανάληψη πολιτικών ευθυνών για την τραγωδία.

Μην συνεχίσετε να ταυτίζεστε με το νεοσταλινισμό και τον αυταρχισμό. Είναι μεγάλο κρίμα «άνθρωποι του πνεύματος» όπως αποκαλείτε τους εαυτούς σας στην κοινή ανακοίνωσή σας, να προσβάλλετε το λαό μας, τους νεκρούς μας, ακόμα και τον ίδιό σας τον εαυτό, στιγματίζοντας τη μέχρι σήμερα πορεία σας.

Είναι και κρίμα και ντροπή!



Συντακτικό Σημείωμα: Ο Ξενής Ξενοφώντος είναι δικηγόρος. Δείγμα γραφής του Ξενή Ξενοφώντος, απόψεις που εκφράζει επώνυμα, με διαφάνεια και σαφήνεια. Στα κείμενα του διακρίνεται ο φιλολαϊκός του προσανατολισμός, ο πατριωτισμός και η προσέγγιση στην πολιτική:
"Το θράσος της πολιτικής «μας» ηγεσίας, ανάγεται σε δική μας υπαιτιότητα. Καθότι, όταν έχουμε την ευκαιρία για να στείλουμε κάποιο μήνυμα με την ψήφο μας, επαναλαμβάνουμε συνεχώς τα ίδια λάθη.
.../...
Είναι δυστυχώς, μία μόνιμη διαπίστωση: η πολιτική μας ηγεσία, είναι αποκομμένη από τη δική μας βούληση. Ο λαός στην Κύπρο, δεν μπορεί,σχεδόν ποτέ, να έχει το λόγο σε σχέση με το εθνικό του ζήτημα.
.../...
Για παράδειγμα...
Να θυμηθούμε την αθέμιτη και παραπλανητική επέμβαση της «υπεύθυνης πολιτικής ηγεσίας» στην τρίτη και πολύ καλά οργανωμένη πορεία των μοτοσικλετιστών, που είχε ως αποτέλεσμα τη διάλυσή της, τον αποσυντονισμό της και το θάνατο του Τάσου Ισαάκ στη Δερύνεια (κάτι που πολύ πιθανό να αποφευγόταν, εάν η πορεία αφηνόταν να διεξαχθεί οργανωμένα και κανονικά, με ξένους μοτοσικλετιστές να προπορεύονται).
.../...
Για παράδειγμα, η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών απορρίπτει τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία. Αυτό καταγράφεται συνεχώς, σε δημοσκοπήσεις, σε έρευνες, στον καθημερινό διάλογο. Παρ’όλ’αυτά, δεν υπάρχει έστω και μία οργανωμένη πολιτική δύναμη σήμερα στην Κύπρο που να τολμά να εκφράσει
αυτή τη θέση."
Αποσπάσματα από το άρθρο του με τίτλο
Το απύθμενο θράσος της «υπεύθυνης πολιτικής ηγεσίας»
του ΞΕΝΗ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ
http://xenisxenofontos.blogspot.com/2010/03/blog-post_28.html
Το Μάϊο του 2010 ο Ξενής έγινε θύμα της σταλινικής νοοτροπίας του καθεστώτος όταν η αστυνομία Κύπρου επέδραμε στο σπίτι του κατάσχοντας τους υπολογιστές του ιδίου και της συζύγου του, κατηγορώντας τον για συμμετοχή στην ιστοσελίδα της Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, http://www.christofias-watch.blogspot.com .

Ομάδα Σύνταξης,
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές:

Η Παράνομη Δίωξη του Ξενή Ξενοφώντος Συνεχίζεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/blog-post_24.html

Η φασιστική έφοδος στο σπίτι του Ξενή Ξενοφώντος αφήνει τη Δημοκρατία με το ένα πόδι στο γύψο
http://www.efylakas.com/archives/6272

Saturday, 1 October 2011

Η Εθνική Φρουρά, το Διζωνικό Παρακράτος και το Έγκλημα στο Μαρί:

Εισαγωγή




Το άρθρο που ακολουθεί αποτελεί την εισαγωγή μιας ενότητας άρθρων με τον πιο πάνω τίτλο. Η ενότητα αυτή θα παρουσιάσει την πραγματικότητα που αποτελεί η Εθνική Φρουρά μέσα στην καθημερινότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας ως η σφενδόνα του Δαυίδ απέναντι στον κατάφρακτο κατοχικό Γολιάθ.

Θα παρουσιάσει με στοιχεία και μαρτυρίες τη συνειδητή προσπάθεια της παρούσας κυβέρνησης να την υποσκάψει και να την καταστήσει ανήμπορη να επιτελέσει το έργο της με απώτερο στόχο να οδηγήσει το λαό μας στον «οδυνηρό συμβιβασμό» του ρατσιστικού διζωνικού εκτρώματος που οραματίζεται ως πώ-λυση της πατρίδος μας.

Η κυβερνητική προσπάθεια συντελείται μέσα από τις δραστηριότητες ενός καλά δικτυωμένου διζωνικού παρακράτους. Το παρακράτος αυτό έδρασε και δρα σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής ζωής. Δυστυχώς αποτελεί πλέον και μια οδυνηρή πραγματικότητα μέσα στους κόλπους της ΕΦ, μέσα από τη δημιουργία ενός παραστρατιωτικού μηχανισμού, ο οποίος ελέγχεται άμεσα από τα υψηλά δώματα της κυβέρνησης.

Ταυτόχρονα θα παρουσιάσουμε τους μηχανισμούς του διζωνικού παρακράτους - εντός και εκτός Εθνικής Φρουράς – οι οποίοι συνετέλεσαν στο έγκλημα στο Μαρί και οι οποίοι προσπάθησαν να συγκαλύψουν τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες του προέδρου και της κυβέρνησης του, από την πρώτη στιγμή μετά την έκρηξη.

Για σκοπούς που άπτονται της ασφάλειας της πατρίδας μας και της ασφάλειας των πηγών μας τα ονόματα ατόμων και μονάδων στα κείμενα που θα ακολουθήσουν παρουσιάζονται παραλλαγμένα.

Ευχαριστούμε ολόψυχα τις γυναίκες και άνδρες, αξιωματικούς και υπαξιωματικούς της ΕΦ, και τους κληρωτούς και έφεδρους οπλίτες για τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκαν μαζί μας.

***


Ο Ερντογάν, οι Ερντογολάγνοι και οι Νέο-Οθωμανικές απειλές

Οι πρόσφατες απειλές των νέο-Οθωμανών κυβερνώντων στην Τουρκία ανατίναξαν τις ψευδαισθήσεις που καλλιεργούσε για χρόνια η νέο-ραγιαδική ηγεσία της πατρίδας μας και τα φερέφωνα της. Η πολιτική πορεία της διακυβέρνησης Χριστόφια εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με τις απειλές πολέμου και τις ιαχές του «προοδευτικού» Ερντογάν.

Η κατοχή της πατρίδας μας από το δεύτερο μεγαλύτερο στρατό του ΝΑΤΟ και οι ιμπεριαλιστικές βλέψεις ενός απάνθρωπου καθεστώτος αναδείχτηκαν για ακόμη μια φορά ως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο το Κυπριακό μένει άλυτο.

Δυστυχώς στα τρία χρόνια της διακυβέρνησης Χριστόφια ο πρόεδρος και η κυβέρνηση του κώφευσαν σε όλες τις προειδοποιήσεις για τους κινδύνους που εκπροσωπεί η διακυβέρνηση του Ερντογάν και το ιμπεριαλιστικό όραμα νέο-Οθωμανισμού που αγκαλιάζει.

Ούτε τα λόγια απόγνωσης των προοδευτικών Τουρκοκυπρίων άγγιξαν τα αυτιά των κυβερνώντων. Τα προφητικά λόγια του Σενέρ Λεβέντ πιο κάτω τα έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους:
«H ελληνοκυπριακή ηγεσία σίγουρα ακόμα δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει. Όπως και οι κυβερνήσεις της Πολωνίας, της Τσεχοσλοβακίας, της Νορβηγίας, της Δανίας και άλλων χωρών δεν είχαν αντιληφθεί τι σήμαινε η άνοδος του Χίτλερ στην εξουσία στη Γερμανία. Κάποιοι θα νομίσουν ότι υπερβάλλω πάλι επειδή έφερα ως παράδειγμα τον Χίτλερ. Ας νομίσουν, δεν πειράζει. Δεν με νοιάζει. Πρέπει να είναι τυφλός κάποιος για να μην βλέπει τις αλλαγές στην Τουρκία και το τι συνέπειες μπορούν να έχουν.» [1]
Σε αντίθεση με όλες τις προειδοποιήσεις ο πρόεδρος μας δήλωνε δημόσια την άποψη ότι μπορεί να λύσει το Κυπριακό μαζί με τον Ερντογάν και έκφραζε και την επιθυμία να φάει ψάρι στο Βόσπορο μαζί του για να του εξηγήσει το όραμα του για λύση. Ορίστε τι δήλωνε στην Τουρκική εφημερίδα Milliyet για την οποία άνοιξαν οι πύλες του προεδρικού τον περασμένο Ιανουάριο:
«Ας συναντηθούμε στον Βόσπορο στην Κωνσταντινούπολη, να φάμε ψάρι. Θέλω να του εξηγήσω το όραμα μου για λύση. Όταν το λέω αυτό, δεν θέτω οποιονδήποτε όρο όπως για παράδειγμα η αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ούτε και σημαίνει ότι παραβλέπω τους Τ/κους. Η Τουρκία πρέπει να είναι γενναιόδωρη και δεν πρέπει να συμπεριφερθεί με τσιγκουνιά σε αυτό το θέμα. Το Κυπριακό μπορούμε να το επιλύσουμε με τον Ερντογάν.» [2]
Την ίδια πολιτική Ερντογονολαγνείας ακολούθησαν διάφοροι «παράγοντες» - πολιτικοί και δημοσιογράφοι - οι οποίοι εκθείαζαν την «προοδευτικότητα» του πρωθυπουργού της Τουρκίας. Ανάμεσα τους και η επιλογή του προέδρου ως Υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας Πραξούλα Αντωνιάδου. Η Πραξούλα μαζί με άλλους πολιτικούς και δημοσιογράφους της πατρίδας μας χαριεντιζόταν φωτογραφιζόμενη δίπλα στον πρωθυπουργό της Τουρκίας το Μάρτιο του 2010. [3]




Τώρα Θυμήθηκαν την Εθνική Φρουρά

Τώρα, μετά τις πολεμικές ιαχές του Τουρκικού κράτους, ο πρόεδρος εκστόμισε τα ακόλουθα στην τελετή επιβεβαίωσης του νέου Υπαρχηγού της Εθνικής Φρουράς:
«Η τουρκική στρατιωτική κατοχή σημαντικού τμήματος της χώρας μας συνεχίζεται, ενώ η τουρκική αλαζονεία και οι απειλές που εκτοξεύονται σε μια προσπάθεια εκφοβισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας με στόχο την αποτροπή εκμετάλλευσης της αποκλειστικής οικονομικής μας ζώνης, επιβάλλουν επαγρύπνηση και ετοιμότητα.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες η Εθνική Φρουρά επιβάλλεται να αναδείξει τις αρετές και τις αξίες της υπευθυνότητας και της συνειδητής πειθαρχίας και να είναι αξιόπιστη και αξιόμαχη αποτρεπτική δύναμη.
Οι ένοπλες δυνάμεις μας καλούνται να διαφυλάξουν την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της ημικατεχόμενης πατρίδας μας, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του λαού μας. Αυτή είναι η κορυφαία αποστολή της Εθνικής Φρουράς.
Οι ώρες είναι δύσκολες αλλά οι πολιτείες και οι κοινωνίες κρίνονται στα δύσκολα. Διαθέτουμε τα ψυχικά αποθέματα, το σθένος και τις αντοχές να αντιμετωπίσουμε ενωμένοι και να υπερβούμε τις δυσκολίες και τα προβλήματα.» [4]
Είναι δυνατό να τον πιστέψει κανείς; Νομίζει ότι απευθύνεται σε αμνήμονες;

Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που λίγες μέρες πριν κατηγορούσε την Εθνική Φρουρά για το έγκλημα στο Μαρί. Πρόκειται για τον πρόεδρο που μετά την έκρηξη στο Μαρί επέλεξε την Πραξούλα Αντωνιάδου ως Υπουργό Εμπορίου.

Δεν είδαμε ούτε ακούσαμε τον πρόεδρο και την Υπουργό του να προβαίνουν σε καμία πράξη αυτοκριτικής και αναίρεσης της πολιτικής τους πορείας. Δεν ακούσαμε κανένα: «Συγγνώμη έσφαλα, ζύγισα λάθος τις προθέσεις και την πολιτική του πρωθυπουργού της Τουρκίας.»

Αντιθέτως! Η νυν Υπουργός την επομένη της έκρηξης και ενώ το αίμα των συμπατριωτών μας ήταν ακόμη νωπό δήλωνε στο facebook:
«Αν η Κύπρος ήταν αποστρατικοποιημένη, ούτε η καταστροφή στο Βασιλικό θα συνέβαινε ούτε καν το πραξικόπημα το 1974. Οι στρατοί δεν βοήθησαν ποτέ την Κύπρο. Είναι ώρα να λύσουμε το Κυπριακό και να αποστρατικοποιήσουμε την πατρίδα μας.» [5]
Η Υπουργός δηλώνει λοιπόν ότι για την έκρηξη στο Μαρί φταίει η ύπαρξη της ΕΦ! Να σημειώσουμε εδώ ότι η δήλωση της έγινε πριν από την υπουργοποίηση της. Φαίνεται ότι ο πρόεδρος την επιβράβευσε για τις καλές της σχέσεις με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας και για τη θέση της έναντι της ΕΦ.

Η υποκρισία του καθεστώτος μας σε όλο της το μεγαλείο.

Οι ίδιοι άνθρωποι που σε όλη τη διάρκεια της θητείας τους υποσκάπτουν συνειδητά την άμυνα του τόπου, μας προσκαλούν να αγκαλιάσουμε την Εθνική Φρουρά και μας καλούν να αγωνιστούμε μαζί τους έναντι στον θανάσιμο κίνδυνο που μας απειλεί. Θυμήθηκαν ξαφνικά τον αγώνα για την προάσπιση της πατρίδας μας απέναντι στις αιμοβόρες ορέξεις του Τουρκικού κράτους.

Τα στοιχεία που παραθέτουμε στη συνέχεια υπογραμμίζουν την υποκρισία τους και τις πραγματικές τους διαθέσεις. Ούτε οι απειλές του Τουρκικού κράτους, ούτε οι θάνατοι των συμπατριωτών μας στο Μαρί πτόησαν την εμμονή του Δημήτρη Χριστόφια και της ηγεσίας του ΑΚΕΛ για τη ρατσιστική διζωνική λύση.

Η υπόσκαψη της ΕΦ είναι μια συνειδητή πολιτική απόφαση η οποία δεν πρόκειται να αναστραφει. Τα όσα ο πρόεδρος εκστομίζει υπέρ της είναι έπεα πτερόεντα. Την ίδια στιγμή ο ίδιος και το περιβάλλον του ακονίζουν τα μαχαίρια του εμφυλίου.


Ο Εμφύλιος Προ των Πυλών;

Όταν τον περασμένο Γενάρη δημοσιεύαμε το άρθρο μας με τίτλο:
Το Σχέδιο Β’ του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος [6]
ούτε εμείς οι ίδιοι δε φανταζόμαστε πόσο σύντομα τα λόγια μας θα αντανακλούνταν άμεσα στην καθημερινότητα.

Γράφαμε για τον πρόεδρο και το περιβάλλον του:
«Η πλήρης αποτυχία του να ποδηγετήσει το λαό έχει οδηγήσει τον πρόεδρο να προωθεί το σχέδιο Β' για την πώληση της λύσης του Κυπριακού. Πρόκειται για ένα νέο είδος πώλησης της λύσης, η πώ-λυση της Κύπρου.

Με σφοδρότητα και μένος ο πρόεδρος, τα ανδρείκελα της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και τα φερέφωνα της σταλινικης νομενκλατούρας έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό να προωθούν συνειδητά τον εμφύλιο σπαραγμό και την πόλωση ως την τελική λύση για το τσιμέντωμα του ΝΑΙ. Προεξάρχοντος του προέδρου της δημοκρατίας χτίζουν συνειδητά το εμφυλιοπολεμικό κλίμα γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κρατήσουν τους οπαδούς τους "μαντρισμένους" και πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να εξωθήσουν το λαό στην υποταγή.»
Με πόνο ψυχής βλέπουμε τα όσα γράφαμε να επιβεβαιώνονται λίγους μήνες μετά. Οι πρόσφατες απειλές για τη χρήση των όπλων της ΕΦ ενάντια στους Αγανακτισμένους από υποστηρικτές του καθεστώτος στην ιστοσελίδα Ομάδα Στήριξης Δημήτρη Χριστόφια και με τη φράση «Ο θάνατος σου η ζωή μου» αποδεικνύουν τις προθέσεις του καθεστώτος. Ιδού το δημοσίευμα όπως παρουσιάστηκε στο δίκτυο:

{Η εικόνα ανοίγει με ένα κλικ}

«Η ιδιαιτερότητα των απειλών κορυφώνεται δεδομένου ότι έλαβε γνώση - και ενεπλάκει στον διάλογο! - άτομο του στενού κύκλου του Προεδρικού, ήτοι ο γιός του Προέδρου. Ο οποίος, κος Χριστόφιας ο νεώτερος, αντί να καταδικάσει αμέσως τις απειλές και να αποθαρρύνει τον ψευδο-παλικαρά που τις άρθρωσε, όπως ορθά τις καταδίκασε μία άλλη κοπέλα που παρενέβει στον διάλογο, ο κος Χριστόφιας αντίθετα τον συμβούλεψε ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να συζητιούνται αυτά τα πράγματα, και όχι δημοσίως.» [7]
Οι άνθρωποι που προωθούν καθημερινά τον εμφύλιο σπαραγμό ως το μοναδικό τους σχέδιο για υλοποίηση των ανίερων σκοπών τους μας καλούν σήμερα σε συστράτευση και ενότητα.

Πώς θα την κτίσουν;
Εξοντώνοντας εκείνους που διαφωνούν μαζί τους;
Εξοντώνοντας και τον τελευταίο Έλληνα της Κύπρου;



Τώρα Θυμήθηκαν την Ελλάδα και τον Ελληνισμό

Ο ίδιος πρόεδρος που έχει πλέον γίνει ανέκδοτο στα χείλη του λαού μας επικαλείται τώρα την υποστήριξη του Ελληνικού λαού ενάντια στο εσωτερικό μέτωπο στην Κύπρο.

Νομίζει ότι ξεχάσαμε το ρατσιστικό ανθελληνικό του μένος στο συνέδριο της ΠΟΦΕΝ; Τότε δήλωνε ανερυθρίαστα:
"Αυτοί που δεν θέλουν την ομοσπονδία να σηκωθούν ως ωραίοι Έλληνες και να το πουν: ''Δεν θέλουμε την ομοσπονδία''. Και να δούμε ποιος θα κερδίσει στο τέλος της ημέρας. Θα κερδίσουμε τη διχοτόμηση, θα χάσουμε τη μισή μας πατρίδα".
Από:
Αναφορές εκτός κειμένου του Προέδρου στο Συνέδριο της ΠΟΦΕΝ
http://www.presidency.gov.cy)
Ο ανθέλλην καιροσκόπος θυμήθηκε ξαφνικά τον Ελληνικό λαό και την Ελλάδα ενώ ο ίδιος και ο μηχανισμός του κόμματος του βαφτίζει φασίστες όλους όσους αγκαλιάζουν την Ελληνική εθνική ταυτότητα στην Κύπρο και όλους όσους διαφωνούν μαζί του.
«Το μόνο ιδεολόγημα που τους έμεινε είναι ο Κυπριο-εθνικισμός, ο οποίος έχει αναχθεί στην πιό "ιερή" θέση μες τον ιδεολογικό αστερισμό της ηγεσίας. Οι παλαιότεροι της ηγεσίας του κόμματος που θεωρούσαν τη σημαία ως φυσική έκφραση της εθνικής και πολιτιστικής τους ταυτότητας, έφυγαν. Το πηδάλιο πλέον είναι στα χέρια τριτοκοσμικών γιάππηδων με αριστερόζ περιτύλιγμα, που με τους τραμπούκους και ψιθυριστές τους και με πολλά ψέμματα και σοφιστίες ελέγχουν και διοικούν το κόμμα ωσάν να μην υπήρχαν ποτέ έλληνες ανάμεσα στα μέλη του. Προωθούν ξεδιάντροπα και συστηματικά τον ανθελληνισμό με τη βοήθεια συμβούλων του "μαρκετινγκ" και σκηνοθετών, αρθρογράφων, ακτιβιστών και με παντών λογιών τρόπους ως μιά δήθεν "αριστερή" ιδεολογία.
Οι τραμπούκοι και τα κοπέλλια του κόμματος εκφράζουν την αλήθεια της ηγεσίας των χωρίς περιστροφές. Είναι εκείνοι που καίν τις σημαίες στο γήπεδο. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που σβύνουν από τους τοίχους τα πονεμένα συνθήματα των προσφύγων γιά επιστροφή. Είναι εκείνοι που ανήρτησαν το πανώ με την ιστορική δήλωση "Γαμώ το Έθνος σας". Είναι εκείνοι που προσποιούμενοι τους "αντιφασίστες" ξέσχισαν και επικάλυψαν τα αυτοκόλλητα του προσφυγικού σωματείου Αδούλωτη Κερύνεια. Είναι οι ίδιοι που γράφουν "ΕΟΚΑ Πουτανόπαιδα" στους τοίχους. Εκείνοι κατεβάζουν τις σημαίες από τα μνημεία των ηρώων. Ακόμα και το μνημείο του ήρωα Κυριάκου Μάτση μπροστά από το Προεδρικό Μέγαρο έτυχε της ίδιας μεταχείρησης από τα κοπέλλια του κόμματος - δείτε το καταπληκτικό άρθρο του Εμπροσθοφύλακα γιά το θέμα εδώ, και μελετήστε όλες του τις παραπομπές, αξίζουν!» [8]
"Ο Δημήτρης Χριστόφιας φέρει προσωπική ευθύνη για τις συμβολοκτονίες: Άφαντη η ελληνική σημαία από το άγαλμα του Κυριάκου Μάτση"
http://www.efylakas.com/archives/7165
Η Αιδώς όπως σοφά φίλος σχολιαστής έγραψε στις σελίδες μας δεν είναι χωριό κοντά στο Μαρί.

Και η συγγνώμη άγνωστη λέξη στο λεξιλόγιο του προέδρου και του καθεστώτος. Το ίδιο άγνωστη με τη φράση : «Έκανα λάθος, απολογούμαι»

Ο πρόεδρος ουδέν λάθος αναγνωρίζει στην πολιτική του πορεία. Γι αυτό και συνεχίζει τις προσπάθειες του για να επιβάλει τη ρατσιστική διζωνική λύση στο λαό μας.


Ο Πρόεδρος Συνεχίζει Απτόητος το Διζωνικό Ξεπούλημα

Ο πρόεδρος συνεχίζει μέσα σε όλο το πολεμικό κλίμα που καλλιεργεί η Τουρκία να συνομιλεί με τους εγκάθετους της Κατοχής, παρά τη λαϊκή κατακραυγή και παρά τις παραινέσεις των προοδευτικών Τουρκοκυπρίων που του ζητούν να φύγει άμεσα από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

Κωφεύει στις παραινέσεις του Σενέρ Λεβέντ:
«Δεν ξέρω αν ο Χριστόφιας ρώτησε κάτι τον Ντάουνερ. Αλλά αν δεν το έκανε έπρεπε να είχε ρωτήσει το εξής: «Εμείς εδώ συνομιλούμε ως δύο Κύπριοι ηγέτες και προσπαθούμε να βρούμε λύση. Αλλά για τα πάντα αποφασίζει ο πρωθυπουργός της Τουρκίας που δεν κάθεται σε αυτό το τραπέζι. Σε μιά τέτοια περίπτωση, τι νόημα έχουν οι συνομιλίες;». Αυτό το ερώτημά πρέπει να το απαντήσουν και οι αξιωματούχοι της ΕΕ, όχι μόνο ο Ντάουνερ. Και αν αυτή είναι η στάση της Τουρκίας και ο ΟΗΕ με την ΕΕ δεν αναλάβουν πρωτοβουλία έναντι της στάσης αυτής, τι άλλο μένει εκτός από την αποχώρηση από εκείνο το τραπέζι [9]
Αντί της αποχώρησης συνεχίζει απτόητος την προσπάθεια να ξεπουλήσει την πατρίδα μας και το λαό μας. Τίποτε δε φαίνεται ικανό να σταματήσει την ανίερη προδοτική του πορεία εις βάρος της πατρίδας μας και εις βάρος του Ελληνισμού της Κύπρου.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια είναι αναγκαίο να επανεπισκεφτούμε τα γεγονότα πριν και μετά την έκρηξη στο Μαρί και να επανατοποθετήσουμε τα γεγονότα μέσα στον ευρύτερο σχεδιασμό της παρούσας κυβέρνησης και του διζωνικού παρακράτους. Χρειάζεται να αντιληφθούμε τη στάση και τους σχεδιασμούς των έναντι στην ΕΦ και τους μηχανισμούς με τους οποίους υλοποίησαν και υλοποιούν τα σχέδια τους για υπόσκαψη της ΕΦ χάριν του διζωνικού εκτρώματος.


Το Έγκλημα στο Μαρί Είναι η Κορωνίδα της Δράσης του Διζωνικού Παρακράτους

Το ανομιμοποίητο καθεστώς Χριστόφια δεν έχει πια κανένα έρεισμα μέσα στο λαό. Η προδοτική του πορεία καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του νυν προέδρου περιλαμβάνει τη συνειδητή προσπάθεια διάλυσης της ΕΦ και των δομών της, την υπόσκαψη της λειτουργίας της και της αποτρεπτικής της ικανότητας με μοναδικό στόχο την πώ-λυση της πατρίδας μας. Η παρούσα κυβέρνηση και τα διάφορα φερέφωνα της έκαναν τα πάντα για να υποβαθμίσουν το στράτευμα και τη μικρή του αποτρεπτική ισχύ έτσι ώστε να μπορέσουν να επιβάλουν στο λαό μας το διζωνικό έκτρωμα το οποίο οραματίζονται ως τη λύση του Κυπριακού.

Το έγκλημα στο Μαρί και τα όσα φαιδρά επακολούθησαν είναι η κορωνίδα αυτής της πολιτικής.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται να αναγνωρίσουμε και να αναλύσουμε την πολιτική απόφαση αυτής της κυβέρνησης για αφοπλισμό του λαού μας και παράδοση του στις ορέξεις των νεο-Οθωμανών ιμπεριαλιστών ως πρόβατου επί σφαγή. Η ανθελληνική προδοτική μας ηγεσία και ο μηχανισμός που έστησε εντός και εκτός στρατεύματος έχουν την κύρια ευθύνη για το έγκλημα που συντελέστηκε στο Μαρί στις 11 Ιουλίου. Περισσότερο όμως έχουν ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση της άμυνας του τόπου μας έναντι των επεκτατικών βλέψεων του Τουρκικού κράτους. Η στάση τους επιβεβαιώνει όλες τις κατηγορίες που διατυπώσαμε το Δεκέμβρη του 2009:
«Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για προδοσία κατά της ανθρωπότητας και κατά του Ελληνισμού της Κύπρου ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για συμμαχία με το διεθνή ιμπεριαλισμό ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια ως συνένοχο και συνεργό του καθεστώτος κατοχής και του βαθέως κράτους της Τουρκίας ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας για τη συνειδητή προσπάθεια καλλιέργειας συλλογικών ενοχών σε όλους τους Έλληνες Κύπριους για να προωθήσει την εκτρωματική λύση που επεξεργάζεται ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για απολυταρχισμό, αλαζονεία και αυταρχισμό ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για Κυπροεθνικισμό ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για ρατσισμό ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια και το κόμμα του για τη διασπορά της διχόνοιας ανάμεσά μας ...
Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια για την κατάργηση της δημοκρατίας στο νησί μας ...» [10]
Ο Πρόεδρος και το Διζωνικό Παρακράτος Έχουν την Ευθύνη για το Έγκλημα στο Μαρί

Στα άρθρα που θα ακολουθήσουν θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την ένοπλη οντότητα που αποτελεί η Εθνική Φρουρά και την προσπάθεια της παρούσας κυβέρνησης και του διζωνικού της παρακράτους να την υποσκάψει και να την καταστήσει ανήμπορη να επιτελέσει το ρόλο της έτσι ώστε να οδηγήσει το λαό μας στον «οδυνηρό συμβιβασμό» του διζωνικού εκτρώματος.

Θα παραθέσουμε επίσης πληροφορίες μέσα από τις τάξεις των μελών της ΕΦ – αξιωματικών, κληρωτών και εφέδρων – που καταδεικνύουν τις ασήκωτες πολιτικές ευθύνες για το έγκλημα στο Μαρί και που σκιαγραφούν τους υπεύθυνους για την επιχείρηση συγκάλυψης του εγκλήματος.

Οι πληροφορίες μας μαζί με πληροφορίες που έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας μέσα από τις καταθέσεις στη διερευνητική επιτροπή Πόλυ Πολυβίου ζωγραφίζουν την ύπαρξη ενός παραστρατιωτικού κυκλώματος το οποίο έχει αλώσει τα υψηλά δώματα της ιεραρχίας της ΕΦ και του Υπουργείου Αμύνης, δρα «Υπεράνω ΓΕΕΦ» [11] και σε συνεργασία με την κυβέρνηση και το διζωνικό παρακράτος συνετέλεσε στο έγκλημα που συντελέστηκε στο Μαρί και στη συγκάλυψη που επιχειρήθηκε.


Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~

Πηγές
-------

1. Ο Κίνδυνος Προ των Πυλών, του Σενέρ Λεβέντ / Şener Levent
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_06.html

2. Χριστόφιας: Πρόσκληση για ψάρι στον Ερντογάν με επιδόρπιο… κυπριακό
http://www.sigmalive.com/news/politics/342933

3. Διαβάστε το εξαιρετικό άρθρο του «Εμπροσθοφύλακα» με τίτλο:
Χαμογελαστοί Ελληνοκύπριοι Κάπο στην αυλή του Σουλτάνου Ερντογάν
http://www.efylakas.com/archives/5709
Το άρθρο περιλαμβάνει πηγές με τις τοποθετήσεις των πρωταγωνιστών Ερντογολάγνων στα ΜΜΕ και την αντίδραση των προοδευτικών Τουρκοκυπρίων όπως ο Σενέρ Λεβέντ.

4. Τελετή διαβεβαίωσης του νέου Υπαρχηγού της Εθνικής Φρουράς
http://www.cyprus.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/0/d28845ca29f5aa5cc22579060026cc6f?OpenDocument

5. Πραξούλα έχεις γράμμα
http://www.onlycy.com/%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1

6. Το Σχέδιο Β’ του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

7. Απειλές για ένοπλη βία κατά των Αγανακτισμένων υπό την επίβλεψη του υιού Χριστόφια
http://www.efylakas.com/archives/9779

8. Από το εξαιρετικό άρθρο του Πέτρου Ευδόκα:
Δεν Ήταν Ανεγκέφαλοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html

9. Ο Κίνδυνος Προ των Πυλών, του Σενέρ Λεβέντ / Şener Levent
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_06.html

10. Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html

11. Υπεράνω ΓΕΕΦ το επιτελείο 25 στρατιωτικοί υπηρετούσαν στο γραφείο Παπακώστα – αποφάσιζαν για όλα
«Για τη δράση του Επιτελείου του Κώστα Παπακώστα, ρωτήθηκε από τον κ. Πολυβίου και ο πρώην Αρχηγός της Ε.Φ. Κ. Μπισμπίκας. Όπως είπε, παρόλο που ο ίδιος, ως Αρχηγός, ήταν ο σύμβουλος του κ. Παπακώστα σε θέματα άμυνας, εντούτοις, σε αρκετές περιπτώσεις, οι απόψεις του παραμερίζονταν και γίνονταν αποδεκτές οι εισηγήσεις υφισταμένων του, που ναι μεν, δεν διέθεταν την απαραίτητη πείρα και γνώση, αλλά ήταν αποσπασμένοι στο γραφείο του κ. Παπακώστα. Ο κ. Μπισμπίκας, αποκάλυψε επίσης ότι, τους εν λόγω αξιωματικούς επέλεγε οίδιος ο κ. Παπακώστας χωρίς να ρωτά την άποψή του.»
Από το αρχείο του Φιλελεύθερου για την έκδοση της Τετάρτης 7ης Σεπτεμβρίου 2011, στην 23η σελίδα της έκδοσης pdf της εφημερίδας:
http://www.philenews.com/Digital/Default.aspx?d=20110907&pn=1

Thursday, 22 September 2011

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων

Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη

Παρουσιάζουμε το καταπληκτικό άρθρο που δημοσίευσε η σοσιαλιστική-πατριωτική ιστοσελίδα "Εμπροσθοφύλακας" με τίτλο "Απειλές για ένοπλη βία κατά των Αγανακτισμένων υπό την επίβλεψη του υιού Χριστόφια" που πραγματεύεται και τεκμηριώνει τις όντως πολύ σοβαρές απειλές για ένοπλή πολιτική βία που εκτόξευσαν υποστηρικτές του καθεστώτος ενάντια στην κίνηση των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων, και τις άμεσες διασυνδέσεις των απειλούντων με τον στενό οικογενειακό κύκλο του Προεδρικού.

Εθελοντές της κίνησης πολιτών που διαδηλώνουν εδώ και μήνες μπροστά από το Προεδρικό χειρίστηκαν τις απειλές με δεξιοτεχνία και υπευθυνότητα, ενώ το καθεστώς προσπάθησε να συγκαλύψει το βαθύ αίσχος των υποστηρικτών του - μέχρι που έφθασε σε βαθμό να προσπαθήσει να αποκρύψει τα τεκμήρια αυτού του εγκλήματος, συντελώντας ταυτόχρονα και νέο έγκλημα!

Στο παρόν άρθρο προσθέτουμε και εμείς πολύ σύντομα μερικά πράματα από την πείρα μας και από τα αρχεία μας που αφορούν την Αντιμετώπιση των συγκεκριμένων απειλών και το έγκλημα της Συγκάλυψης. Και σας παραπέμπουμε με ενθουσιασμό να μελετήσετε το άρθρο του Εμπροσθοφύλακα, εδώ:
Απειλές για ένοπλη βία κατά των Αγανακτισμένων υπό την επίβλεψη του υιού Χριστόφια
https://web.archive.org/web/20110924113908/http://www.efylakas.com/archives/9779

[από το διαδικτυακό αρχείο του πρωτότυπου:
http://www.efylakas.com/archives/9779]
Αντιμετώπιση των Απειλών

Υπενθυμίζουμε πως η απειλή σωματικής βίας είναι έγκλημα στην Κύπρο, τιμωρητέο με φυλάκιση [1]. Επίσης, η συγκάλυψη εγκλήματος είναι έγκλημα αφ' εαυτόν [2]. Στην απλή της μορφή, η συγκάλυψη εγκλήματος είναι παρεμπόδιση του έργου της Δικαιοσύνης, που είναι και εκείνη έγκλημα.

Οι απειλές εναντίον μας ήταν επώνυμες, και συγκεκριμένες. Δημοσιεύτηκαν σε μορφή διαλόγου από τον οδοντίατρο Σταύρο Στυλιανίδη που είναι διαχειριστής της ιστοσελίδας της
ΟΜΑΔΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ
http://www.facebook.com/groups/160415704944/

Στον διάλογο συμμετείχε και ο υιός του Προέδρου, Χρίστος Χριστόφιας!

Οι ζουμερές λεπτομέρειες και πολιτική ανάλυση βρίσκονται στο άρθρο του Εμπροσθοφύλακα.

Η αντιμετώπιση εκ μέρους μας είχε δύο φάσεις:
α. αποφύγαμε την δημοσίευση πριν την διαδήλωση της 12ης Σεπτεμβρίου ώστε να μην τροφοδοτήσουμε την ένταση που χρησιμοποιεί το καθεστώς για να σπρώχνει τη χώρα στον εμφύλιο,
και,
β. υποβάλαμε αναφορά στην Αστυνομία με διακριτικούς χειρισμούς ώστε να διασφαλιστεί αφ' ενός η ευθύνη των Αρχών για οποιοδήποτε βίαιο περιστατικό και ταυτόχρονα να εγερθεί με αξιοπιστία το "αντίπαλον δέος" προς αποτροπήν οποιασδήποτε βίαιης πράξης ή παρασπονδίας.
Το άρθρο του Εμπροσθοφύλακα περιέχει όλες τις πτυχές της πλοκής.

Συγκάλυψη του Εγκλήματος

Η συγκάλυψη των απειλών, που είναι και εκείνη έγκλημα, προέκυψε αμέσως μόλις απευθυνθήκαμε στην Αστυνομία. Οι συνθήκες της επαφής μας με την Αστυνομία ήταν τέτοιες, και η δεδομένη εμπλοκή του στενού κύκλου του Προεδρικού τόσον κραυγαλέα, που μόνο μια απευθείας παρέμβαση από το Προεδρικό θα είχε τέτοιο αποτέλεσμα.

Οι καθεστωτικοί παλληκαράδες λοιπόν προσπάθησαν να θάψουν τα τεκμήρια. Αλλά τα κατέχουμε, και σας τα μεταφέρουμε αυτούσια. Όποιος κατέχει γνώσεις ψηφιακών γραφικών τεχνών δύναται να διαπιστώσει άμεσα πως οι εικόνες πιο κάτω είναι οι αυθεντικές καταχωρήσεις σε ηλεκτρονικό αρχείο που δεν μπορεί να παραποιηθεί. Κάθε παραποίηση εικόνας αφήνει ίχνη. Με άλλα λόγια, να εδώ οι παληανθρωπιές τους αυτούσιες, εντός, εκτός και επί τ' αυτά.
{Η κάθε εικόνα ανοίγει με ένα κλικ}

Οι πρώτες απειλές

Εμπλοκή του Χρίστου Χριστόφια, συνέχιση των απειλών

Ο διάλογος συνεχίζεται
{Η κάθε εικόνα ανοίγει με ένα κλικ}

Παρακαλούμε μελετήστε το άρθρο στον Εμπροσθοφύλακα:
Απειλές για ένοπλη βία κατά των Αγανακτισμένων υπό την επίβλεψη του υιού Χριστόφια
https://web.archive.org/web/20110924113908/http://www.efylakas.com/archives/9779

Ομάδα Σύνταξης,
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σημειώσεις

[1]. Ο Ποινικός Κώδικας το αναφέρει ως εξής:
"Παράνομη βία
Όποιος χρησιμοποιώντας σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης εξαναγκάζει άλλον σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή για τις οποίες ο παθών δεν έχει υποχρέωση τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, ανεξάρτητα αν το απειλούμενο κακό στρέφεται εναντίον εκείνου που απειλείται ή κάποιου από τους οικείους του."

[2]. Στην Κύπρο μάλιστα λειτουργεί ειδική μονάδα για τέτοια περιστατικά, που ονομάζεται Μονάδα Καταπολέμησης Αδικημάτων Συγκάλυψης (ΜΟΚΑΣ).


Σχετικά Αναγνώσματα

"Ο ομιλητής προέβει στις εξής δηλώσεις: είπε ότι η δύναμη του Κράτους δεν είναι αρκετή γιά να μας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά, και κάλεσε γιά τη δημιουργία μιάς ευρείας παρακρατικής δύναμης γιά να μας εξοντώσει. Μαζί με εμάς, ο ομιλητής στόχευσε και την Σοσιαλιστική ομάδα που εκδίδει τον Εμπροσθοφύλακα, καθώς και την Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο που εκφράζεται μέσω της ιστοσελίδας Christofias Watch..."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_3686.html

Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Πως εδραιώνεται και θεριεύει ο Φασισμός
Δεκέμβριος, 2009
Μέρος Α:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270887627169#c1587739940392200357

Μέρος Β:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270903625972#c3858726480429476524

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 4 September 2011

A Curious Burglary

Early in the Evening

of Tuesday, 16 August, something happened that caused us immense shock, incalculable loss and damages, plus political, financial and emotional trauma from which it will be very difficult for us to recover:
an illegal entry into one of our family homes
and theft of three computers
.


The incident took place in one of our homes where members of the Editorial Collective of Cyprus IndyMedia live and work communally with our families. It’s a house that for more than a year now has been continuously used for work and meetings of the volunteers and supporters of the organization.

The violation of our family sanctuary by unknown persons has the appearance of "common crime". In other words it looks like a simple burglary aimed only at theft. We don’t yet have any proof to the opposite.

But all of our colleagues and comrades in the struggle, as well as relatives and friends, upon being informed about the crime have immediately advised us that this can be nothing other than an action of the illegal arm of the state. Even people who learned of it from others took the initiative to contact and counsel us that, really, the incident can only be interpreted as an illegal action of the ruling party.

We add to this the knowledge that Cyprus is a very safe country with extremely low rates of crime. Even the concept of “random crime” is almost unknown here on the island. International crime statistics testify to that [1].

And it’s true that our organization has been targeted for many years now by the regime and its supporters. There have been all kinds of illegitimate and "legitimate" persecution of our members, allies and supporters through violence, direct and indirect threats, and all sorts of abuse [2].

We are still reeling from the fact that a well-known stalinist supporter of the Government in a public speech last year declared that the power of the "State is not sufficient" to deal with us, and called for the formation of an extra-judicial, para-state, power to crush us. His speech is published here:

http://nekatomata.blogspot.com/2010/12/2009-2010.html

And now, since the explosion at Zygi that killed 13 people and has mobilized the population in unprecedented numbers against the regime, members of Cyprus Indymedia have been very prominently again on the front lines [3].

There have been daily protests at the Presidential Palace as well as in other towns across the country, and the regime has responded with an incredible array of tactics: brutal violence against totally peaceful crowds; slander and defamation on a daily basis from its official and unofficial mouthpieces; illegal arrests; efforts to intimidate witnesses and destruction of evidence; forging of documents; threats to public employees to stop expressing themselves; illegal threats from Police to individual citizens; telephone harassment by Police, and many others. The newspapers have been full of documented incidents of private terror taking place in the backrooms where officials have “friendly chats” with mobilized citizens “advising” them to step back from the public dialogue and protests.

Obviously, during this conflict the ruling party has mobilized its "legal" and illegal forces for all sorts of anomy. In this climate, any form of state-sponsored illegal action against us again is very possible.

But we never thought they would take the risk to enter our homes. It’s well known in the community that our communal family includes under-age children who live with us. We are duty bound to their protection by all that is sacred. If a violation of our family sanctuary - an illegal entry - occurs in front of our eyes, there would be no other choice for us: if we have the ability to react, it is not going to be dealt with by mild and polite measures. It will be a clash to the death. What enabled the perpetrators to take such a terrible gamble on a possibly lethal conflict with members of our family?

Evidence and the Police Investigation


A lot of circumstantial evidence points to the "unique particularities" of the incident. We are aware that circumstantial evidence has no bearing on the Police investigation of the crime. Nor will it help in the conviction of any suspects in the unlikely event of arrests, charges and Court trials - nevertheless it speaks volumes:
1. The house had been open and unlocked throughout the entire year. This particular night was the only time we closed and locked up everything except one window which is visible from only one spot on the street, from a very narrow observation angle.

2. We were away for only 2 hours very early in the evening, around sundown.

3. Throughout the year the house was guarded by a loud-voiced, humongous and dedicated dog. On that night, he happened to be away (which is why we closed up the house). Was it a coincidence? Did it just so happen that some criminals were passing by on that evening at sundown and simply seized the opportunity? How did they know that the dog was absent and that they would find no one in the house?

4. The Police told us that, judging by the assumed point of illegal entry of the perpetrators (the window), it would not be possible to lift fingerprints due to the type of surface and the presence of dust.

5. The burglars stole three of the five computers we had in our home office. They ignored the most expensive and newest computer. (Could it be because it had "girly" decoration?) They also ignored another computer which was not in use and was ready to be packed up.

6. The burglars stole the only three computers that were already plugged in and turned on. In other words they invested time to turn them off, unplug headphones and accessory devices that were attached, wind up the wires and pack them up. They searched through the house to find the carrying cases, which they also took. They ignored TVs, tape recorders, speakers, DVD players, musical instruments, works of art, mobile phones, bicycles, and jewelry that were all in the house, even though they opened up and saw the places where all these items were kept.

7. The computers that were taken belong to three members of our Editorial Collective who, it is publicly known, shoulder a large part of the technical, political and editorial work of the organization. They belong to Solon Antartis, Sue Scandale, and Petros Evdokas.

8. The perpetrators did not strike at any of the visibly very rich households in our neighborhood that are decked out with swimming pools and expensive luxury cars which have stood empty for weeks as the occupants were on vacation. They only struck at our own obviously poor house, with its cracked marble window sills and the black flag of mourning for our 13 dead. What kind of burglars enter a house with the black sheets of mourning posted at the entrance?

9. How did they know they would have enough time at their disposal to safely choose and separate the items they wanted to steal from those they didn’t want? To wander around the house without a worry that we might return home at any moment? Did they know where we were? Did they have the assurance of a guaranteed warning from someone in case we started to head for home?
Our friends and supporters (among whom are prominent lawyers, members of the police, and military) who analyzed the crime say that this raid would have been possible in such a short time only if we and our house were under surveillance. The Police with whom we discussed the subject were very polite, understanding and supportive about our losses. We are truly grateful for their timely arrival, their on-site investigation, and their patience with us during the taking of our statements. But they could not register the idea that we or the house might have been under surveillance (those things don't happen in our country anyway).
The electronic material that was stolen, in other words our files and projects, are of incalculable value. We used those computers for our work in politics, in healthcare work, and for personal needs. On the computers we have (...we had!) files of articles and research covering a period of over 10 years, and archives from 15 years ago. There was one book that was in the works for 20 years, and another one for 10 years. The email addresses of friends, supporters and relatives. Photographs of loved ones and of beloved places.

The important thing is there was no violation of the confidentiality of any person who is related to us because we never maintain such files. We don't use the computers to keep any data related to the safety, security, health or personal life of anyone. But for us the loss remains bewildering.
So, was this an action of the illegal arm of the regime? A "crime of opportunity", or an expression of the covert Party-State apparatus? As our friend Giorgos R. says: "It's your call".

Editorial Collective,
Cyprus IndyMedia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


A video interview on the incident by Grothia TV - hellenic language (sorry, no subtitles).
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Περίεργη διάρρηξη του Cyprus Indymedia
http://www.vimeo.com/28102674

An excellent article in the hellenic language published by the progressive activist magazine Efylakas (Vanguard), that places the burglary of our home in the context of other recent State-sponsored actions of intimidation and illegality:
Παράνομη είσοδος σε σπίτι ακτιβιστών και κλοπή ηλεκτρονικών υπολογιστών

http://www.efylakas.com/archives/9363

Notes

[1]. Relevant Crime Reports on Cyprus
Cyprus 2011 Crime and Safety Report United States Department of State Overseas Security Advisory Council (OSAC) / Bureau of Diplomatic Security “Cyprus is generally safer in terms of violent crime than European countries of a similar size... Rates of street crimes, such as pick-pocketing, purse snatchings, and other crimes of opportunity, appear to remain steady. Police have reported a significant increase in theft from unattended vehicles when valuables are left in plain sight. The number of opportunistic crimes such as vehicle break-ins, theft, and burglary that do take place are likely to coincide with the peak summer months of the tourist season when many houses are vacant, or on and close to holidays...”
http://tinyurl.com/osac-cypruscrime

[alternative link to this document: http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:c5Wg6Sr9HJAJ:https://www.osac.gov/Pages/ContentReportPDF.aspx%3Fcid%3D10604+%2Bburglary+%22per+capita%22+%2Bcyprus&hl=en&pid=bl&srcid=ADGEESh196UZezS07wKrNMYdNuvU25op0_iUdvqp4NzNY5SiOQ2QAok0HzIUQ09qkZkAySkACXdmq1AAKa6g8G_gHOph-eK7wWdrWR6KrSc9RDLcn8hbCEz_C50uxMp7wnIVVkyVCDR5&sig=AHIEtbQSS_ZHDQHHbOKoor9q040OzDgapQ ]

A very easy to follow graphic depiction: Current Worldwide Homicide/Murder Rate
http://chartsbin.com/view/1454


Here Cyprus is ranked 42nd best out of 120 country groups: Murder Rate (Intentional Homicides) - Country Rankings
http://www.photius.com/rankings/murder_rate_of_countries_2000-2004.html


Here Cyprus is ranked 32nd worst out of 88 countries (where number 1 is the country with the most crime): Burglaries (most recent) by country http://www.nationmaster.com/graph/cri_bur-crime-burglaries
[2]. Our Collective has endured various forms of State-sponsored targeting:
Government Admits Investigation Against Indymedia and Petros Evdokas Initiated by US Intelligence
http://www.indymedia.org/pt/2004/07/111547.shtml


Two Members of Cyprus IndyMedia Assaulted
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/two-members-of-cyprus-indymedia.html

There have even been efforts from within, attempts to utilize the network of global IndyMedia against us:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-collective-responds-to.html


and:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/another-collective-response-by-cyprus.html


Θρασύδειλη Επίθεση Τραμπούκων
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/02/blog-post_3686.html

Ημερίδα της Αντιφασιστικής Πρωτοβουλίας ~ Τοξικό Σεξουαλικό Παρασκήνιο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_20.html

Κάτω η Χούντα του Χριστόφια ~ Τι ακριβώς έγινε στο Προεδρικό

Καυτές Αλήθειες γιά τα Επισόδεια της Τρίτης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_5114.html


Ο Κύριος Διευθυντής

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_09.html


Τρείς Άξονες του Μίσους ~ Τι Επιδιώκουμε;
Νέα εκστρατεία δυσφήμισης, προπαγάνδας και στοχοθέτησης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html
[3]. During this recent period, our members have been active and highly visible in the demonstrations taking place happening nightly outside the Presidential Palace, as well as in other towns across the country. These crowds have been named by the media as “the Enraged”, or “the Awakened".

There have been gatherings of up to 15,000 on some nights. The protests began on July 11, when 13 people were killed at the Zygi military base due to criminal negligence of the Government; those at the highest levels are refusing to take responsibility. The protests are much more beyond just memorials of mourning for the dead. The people gather also to express their anger at a government that has destroyed the country financially; is entrenched in a system of favours and favouritism; regularly practices scapegoating to protect its inner circles; and is in the process of negotiating an unpopular and fatal agreement to permanently divide the island in order to set up an Apartheid regime replete with Race Laws. The protests have united people from both the Left and the Right, and continue to this day unabated. Here is an article from the mainstream media that captures well the mood of the country:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 18 February 2011

Καταδίκη της Βίας του Διζωνικού Παρακράτους

ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ


Το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου καταδικάζει την θρασύδειλη και ύπουλη επίθεση κατά των πολιτικών αντιπάλων του καθεστώτος Χριστόφια, Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη. Για μια ακόμη φορά, άνθρωποι που δημοκρατικά διαφωνούν με την Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, γίνονται θύματα οργανωμένων τραμπούκων που πρόσκειται ιδεολογικά στην κυβέρνηση. Τα μέλη του Κινήματός μας έχουν μείνει άναυδα με την απόλυτη σιωπή που επικρατεί στα ΜΜΕ και στην κοινή γνώμη, σχετικά με την βίαιη φασιστική επίθεση παρακρατικών κατά των δύο εκ των διαχειριστών του Κυπριακού Indymedia, του Πέτρου Ευδόκα και του Σόλωνα Αντάρτη. Συγκεκριμένα, τους δύο ακτιβιστές, αφού αποχώρησαν από διαδήλωση έξω από την Πρεσβεία της Αιγύπτου, τους ακολούθησε τριμελής ομάδα για μερικές εκατοντάδες μέτρα, και τελείως απρόκλητα και θρασύδειλα τους επιτέθηκαν πισώπλατα, κτυπώντας τους στα κεφάλια με δοχεία γιαουρτιού, με αποτέλεσμα τον μικρό τραυματισμό του ενός.

Το Κίνημά μας, με πολλές ανακοινώσεις του, αφίσες και παρεμβάσεις, έχει τονίσει πως επί διακυβέρνησης Χριστόφια έχει γίνει μια άνευ προηγουμένου διάβρωση των Σωμάτων Ασφαλείας, ενώ επιδεικνύεται ανοχή σε κάθε λογής ιδεολογικούς τραμπούκους, απλώς και μόνο διότι είναι οπαδοί της διζωνικής διχοτόμησης. Υπενθυμίζουμε πως η πνευματική τρομοκρατία είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της πέρσι, όταν στις 6:30 το πρωί της 6ης Μαΐου 2010, αστυνομικοί εισέβαλαν στο σπίτι του δικηγόρου και νεαρού πατέρα Ξενή Ξενοφώντος και κατέσχεσαν τους υπολογιστές αυτού και της συζύγου του, διότι τον θεώρησαν ως τον ένοχο διαχειριστή ιστολογίου. Εκτός αυτού, στην διάρκεια αυτής της κυβέρνησης είχαμε ξυλοφόρτωμα ανθρώπων υπό τα απαθή βλέμματα της αστυνομίας, πληροφορίες για επανασύσταση του τμήματος Δ' της ΚΥΠ και διάβρωση από την Επαγρύπνηση, συλλήψεις πολιτών που διένειμαν φυλλάδια, απαγορεύσεις κλπ.

Αν αληθεύουν οι πληροφορίες που επικαλείται το Κυπριακό Indymedia, τότε οι δράστες πιθανότατα να είναι συνδεδεμένοι με το διζωνικό παρακράτος που “ανέλαβε” να κάνει τις “βρωμοδουλειές” της κυβέρνησης. Φαίνεται πως "πνευματικός" μέντορας τέτοιων ομάδων είναι κάποιος Γρηγόρης Ιωάννου, ο οποίος στις 11 Δεκεμβρίου 2010, μιλώντας σε «Αντιφασιστική Ημερίδα», αποφάνθηκε πως «το κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον φασισμό για πολλούς λόγους», και αφού το κράτος του Χριστόφια δεν τα καταφέρνει, κάλεσε στην δημιουργία παρακράτους για να το συνδράμει. Συμβούλευσε τους οπαδούς του πως «Χρειάζεται αντιφασιστικό κίνημα. Ένα κίνημα μαζικό, δυναμικό και διαθετημένο να ανακόψει την ανοδική πορεία του φασισμού και να αντιμετωπίσει τις φασιστικές δυνάμεις και μέσα στην πολιτεία, και μέσα στην κοινωνία, και στο δημόσιο λόγο και στον δρόμο». Ο Γρηγόρης Ιωάννου μίλησε ανοιχτά και ξεκάθαρα πως είναι ανάγκη να δημιουργηθεί ένα παρακρατικό κίνημα για να αντιμετωπίσει "την ακροδεξιά", και αυτό σε αυτό θα συμμετέχουν άτομα «από την φιλελεύθερη δεξιά μέχρι και τον ριζοσπαστικό και εναλλαχτικό χώρο» (αλήθεια, τι έχει να πει ο «φιλελεύθερος δεξιός» ΔΗΣΥ επ' αυτού;).

Στο πιο πάνω κάλεσμα του, ο Γρηγόρης Ιωάννου αναφέρθηκε σε πολλές δημοκρατικές συλλογικότητες τις οποίες εντελώς αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά βάφτισε "ακροδεξιές", παρά τις μεταξύ τους τεράστιες ιδεολογικές διαφορές, με απώτερο σκοπό, προφανώς, να τις καταστήσει δικαιολογημένους στόχους του παρακρατικού «αντιφασιστικού» κινήματος που οραματίζεται. Σε εκείνη την ομιλία του, που ουσιαστικά αποτελεί μια πρώιμη μορφή λίστας προγραφών, αναφέρθηκε ονομαστικά και στο ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, όπως και στο Κυπριακό Indymedia. Χωρίς να γνωρίζουμε αν ήταν οργανωμένο και σε πιο βαθμό, σίγουρα πρώτη πράξη αυτής της παρακρατικής ομάδας ήταν η βίαιη επίθεση κατά των Πέτρου Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη.

Επισημαίνουμε τον κίνδυνο όσο ακόμα είναι νωρίς, και καλούμε την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα. Επίσης, απορούμε με την εκκωφαντική σιωπή ΜΜΕ, κομμάτων και οργανώσεων, και τα καλούμε, παρά τις διαφορετικές ιδεολογικές τους προσεγγίσεις, να καταδικάσουν και αυτά, χωρίς καθυστέρηση, την θρασύδειλη αυτή επίθεση των τραμπούκων. Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο. Διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;

Γραφείο Τύπου
ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
~~~~~~~~~~~~~~~~

Από τη Ομάδα Σύνταξης

Κατασυγκινηθήκαμε με την ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Μετώπου γιά την επίθεση των θρασύδειλων τραμπούκων εναντίον μας. Και ακόμα πιό πολύ, μας συγκίνησε το Μέτωπο με την ορθή του κατανόηση γιά το πολιτικό βάθος από το οποίον προέκυψε η επίθεση.

Τα πράματα είναι ακριβώς όπως τα λέν οι αυτόνομοι φοιτητές του Μετώπου: "Η αλληλεγγύη είναι το μόνο μας όπλο." Και αν χαθεί η αλληλεγγύη τι θα μας μείνει; Πως θα κτίσουμε ξανά την ενότητα του λαού μας γιά απελευθέρωση - εθνική, ταξική, κοινωνική, προσωπική και πνευματική απελευθέρωση σε όλα τα επίπεδα ύπαρξης μας, στο ερωτικό, στο πολιστικό, και στο ΚΑΘΕ επίπεδο όπου υπάρχουμε - αν δεν καλλιεργούμε την αλληλεγγύη και την αλληλοϋποστήριξη; Ορθά το λέει η ανακοίνωση, "...διότι χτες ήταν ο Ξενής, σήμερα ο Πέτρος και ο Σόλωνας, αύριο για ποιον από μας κτυπά η καμπάνα;"

Και, ναι, επίσης μας συγκινεί και μας εκφράζει η δημόσια έκκληση προς την Αστυνομία και την Γενική Εισαγγελία να διερευνήσουν με πάσα σοβαρότητα το ζήτημα και να αντισταθούν σε τυχόν πολιτικές παρεμβάσεις για κουκούλωμα.

Υπενθυμίζουμε πως σε προηγούμενο περιστατικό "υψηλού προφίλ" οπόταν κινήθηκε το παρακράτος εναντίον μας το 2004 μέσω άνομης "Αστυνομικής έρευνας" εναντίον μας που διετάχθη από την Πρεσβεία του Θανάτου (ΗΠΑ) λόγω της εναντίωσης μας στο Σχέδιο Αννάν και εκτελέστηκε παράνομα από κάποια μέλη της Αστυνομίας Κύπρου τρομοκρατώντας τις οικογένειες και φίλους μας, ο Αρχηγός Αστυνομίας όταν ερωτήθηκε από δημοσιογράφους γιά το θέμα η πρώτη του ενστικτώδης πράξη ήταν το κουκούλωμα: ΑΡΝΗΘΗΚΕ πως ήταν Αστυνομικοί που είχαν εμπλακεί! Που βέβαια πολύ σύντομα απεδείχθει ψέμμα, γιατί η λαϊκή υποστήριξη γιά μάς, η έντονη δυσφορία που εκφράστηκε από τα Μέσα και τα Κόμματα τότε (εκτός από τη ραδιοτηλεόραση και τις εφημερίδες, το θέμα έφτασε μέχρι και τη Βουλή σε επερωτήσεις Βουλευτών), και η ευρεία κοινωνική αντίδραση γιά την παρανομία της Αστυνομίας - γιά το ότι υπάκουσε σε εντολές μιάς ξένης δύναμης! - ήταν τόσο μεγάλη που μέχρι και ο Υπουργός Δικαιοσύνης αναγκάστηκε να διατάξει παύση της παρακρατικής "δίωξης" και με δήλωση του στα Μέσα να παραδεκτεί πως τελικά η υπόθεση ΔΕΝ ήταν καν Αστυνομική υπόθεση:
Δήλωση του Υπουργού Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως κ. Δώρου Θεοδώρου:
http://www.cyprus.gov.cy/moi/PIO/PIO.nsf/6645bc8e70e73e2cc2257076004d01c1/52e3a489d4dfc8bcc2256ede002cb765?OpenDocument&print
Είναι όπως τα λέει το Μέτωπο: το ρατσιστικό Διζωνικό παρακράτος σε συνάρτηση με τις ξένες δυνάμεις κινούν πολλά και πολύπλοκα νήματα γιά να πολωθεί ο κόσμος, να αυξηθεί η διχόνοια, να κατρακυλίσει η Κύπρος σε βίαιες συμπλοκές ξανά γιά να δημιουργηθούν συνθήκες γιά επεμβάσεις από ξένους στρατούς και δυνάμεις ώστε η ρατσιστική Διζωνική να μας επιβληθεί ως η μόνη "εφικτή" λύση. Χειραγωγούν και κατευθύνουν ακόμα και οργανώσεις που αυτοπεριγράφονται ως "αναρχικές" και "αντιρατσιστικές" και τις ρίχνουν στη φωτιά να εμπλακούν βιαίως... αντί να πράττει ανοικτά το Κυβερνών Κόμμα, πράττουν οι πολιτικοί του δορυφόροι και πιόνια. Που ξανακούστηκε "αναρχικοί" να συμμετέχουν σε εκστρατείες του Κράτους και του Κόμματος γιά ιδεολογικές και τραμπουκιστικές επιχειρήσεις με επιχορηγήσεις από τα Υπουργεία; Και όμως το βλέπουμε - ες Γην Εναλίαν Κύπρον... όπου οι εξουσιαστές ξέρουν να βαφτίζουν το άσπρο μαύρο, τον δικό τους ρατσισμό ως "αντιρατσισμό", όπου την συνεργασία τους με το Κεφάλαιο, το διεθνές παρακράτος και τον Ιμπεριαλισμό βαφτίζουν "σοσιαλισμό" και την ταύτιση τους με τις επιθυμίες των δυνάμεων Κατοχής βαφτίζουν "Διζωνική λύση". Ξέρουν αυτοί πως να κινούνται.

Αλλά ξέρουμε και εμείς.

Διακρίνουμε ξεκάθαρα πως οι επιθέσεις, μέσω έννομων, άνομων και παράνομων πτυχών του παρακράτους βαίνουν βάση σχεδίου, το οποίον και πραγματεύεται ο Σόλων Αντάρτης στο άρθρο του με τίτλο:
Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Η γνώση βοηθά στην ορθή πορεία και τους ορθούς ελιγμούς. Η αυτόνομη και αυτο-οργανωμένη αντιπολίτευση - ιδίως εκείνη που αρθρώνει λόγο και πράξεις που υλοποιούν τις θέσεις και αρχές της ανεξάρτητης Αριστεράς, όπου ανήκουμε και εμείς - έχει πολλά δεινά και συμπληγάδες να διαβεί με τέτοιους επιτήδειους και μικροπρεπείς αντιπάλους. Η γνώση γιά το σχήμα των καταστάσεων και γιά την πολιτική γεωγραφία του τοπίου όπου τώρα σιγά σιγά συντάσσονται δυνάμεις γιά μεγαλύτερες συγκρούσεις, μας είναι απαραίτητο συμπλήρωμα στο θάρρος και την αφοσίωση γιά τον αγώνα.

Αισθανόμαστε να μας δένουν οι κοινές επιθέσεις εναντίον των διαφόρων αυτόνομων προμαχώνων της παράταξης του ΟΧΙ. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια ούτε καν γνωριζόμασταν ανάμεσα μας · σήμερα, η Σοσιαλιστική ομάδα Εμπροσθοφύλακας, το αυτόνομο Φοιτητικό Μέτωπο, η Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση Δημοκρατίας στην Κύπρο (που ως πρόσφατα εκφραζόταν μέσω της σελίδας Christofias Watch), και εμείς, κινούμαστε σε παράλληλες γραμμές και συμπτήσσουμε τον λόγο και τη φυσική μας παρουσία στην πολιτική ζωή του τόπου ενάντια στη ρατσιστική Διζωνική και γιά μιά πορεία απελευθέρωσης με όσον πιό ευρείς ορισμούς μπορούμε να της δώσουμε.

Σήμερα - πρό τινός άγνωστοι μεταξύ μας - ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον ως συναγωνιστές, ως φίλοι και σύντροφοι στον πιό όμορφο αγώνα.

Με ευγνωμοσύνη,
Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia http://cyprus.indymedia.org

~~~~~~~~~~~~~~~~

Η δήλωση συμπαράστασης του Μετώπου δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του έντυπου της οργάνωσης που ονομάζεται Προπύργιο. Το Προπύργιο περιέχει και άλλα άρθρα, με επίκεντρο θέμα τις επερχόμενες φοιτητικές εκλογές, γιά τις οποίες ευχόμαστε στους συναγωνιστές καλές επιτυχίες. Σημειώνουμε το άρθρο με τίτλο "Κύριε Κάρολε Μάρξ, μην τους παρεξηγείς":
http://www.metopo.org.uk/PROPYRGIO-2011002017-t08.pdf

* * *