Showing posts with label Εμβολιασμός. Show all posts
Showing posts with label Εμβολιασμός. Show all posts

Sunday, 23 May 2021

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;


🟢 Ήταν ένας υγιής άνθρωπος. Από την πρώτη στιγμή του απροσδόκητου του θανάτου, όλοι αναρωτηθήκαμε "μήπως είχε βάλει το εμβόλιο;"

Αλλά...
Κατόπιν παραπόνων από διάφορους Υποψήφιους, καθώς και παραπόνων από μέλη της οικογένειας του αδικοχαμένου, το άρθρο σε αυτή την σελίδα που διερευνούσε αυτή την πιθανότητα εξαναγκάστηκε σε "απόκρυψη".

Κυκλοφορούν φήμες ότι "έγινε νεκροψία", αλλά δεν μας έχει λεχθεί το αν έγινε ειδική μελέτη για την επίδραση του εμβολίου στον πάσχοντα. Μιά τέτοια επίδραση δεν φαίνεται με το γυμνό μάτι και απαιτεί εξειδικευμένες ιστοπαθολογικές εξετάσεις ΣΥΝ συσχετισμό με το ιστορικό του πάσχοντος.

Η φίμωση του άρθρου δυστυχώς δεν θα καθησυχάσει τις ανησυχίες του κόσμου. Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα σε μια εποχή μαζικής ανασφάλειας.

Ο πόνος από την απώλεια ενός ανθρώπου που αγαπήθηκε πλατειά για την κοινωνική του προσφορά μες το παρόν κλίμα δυστυχώς θα θρέψει τις υπόνοιες, και αντί να εξουδετερώσει, δυστυχώς θα ενισχύσει τις υποψίες για την αιτία θανάτου.

Πρός την οικογένεια:

🌹 Τα θερμά μου και ειλικρινή συλλυπητήρια. Ξέρω πως τα λόγια δεν μπορούν να αποτελέσουν καμία παρηγοριά σε τέτοιες στιγμές οδυνηρής απώλειας ενός αγαπημένου.

Αν έχετε πληροφορίες για την ιατρική πλευρά του θέματος και μπορείτε να τις δημοσιεύσετε, πχ. αν έγινε νεκροψία, αν ερευνήθηκε ειδικά το θέμα του εμβολίου, κοκ. αυτό θα συμβάλει πολύ για να καθησυχαστούν οι ανησυχίες όλων μας. Όταν μια τέτοια τραγωδία κτυπά ένα άτομο τόσο πολύ αγαπητό στην ευρύτερη κοινωνία, ο μόνος τρόπος να καθησυχαστούν οι ανησυχίες για την αιτία θανάτου είναι μια επίσημη ανακοίνωση.

Αναδημοσιεύουμε δημόσιο σχόλιο της Υποψήφιας Βουλευτού κας Έφης Ξάνθου:

"Είσαι απαράδεκτος και αισχρος. Στην προσπάθεια σου να επιτεθείς στο Κίνημα Οικολόγων - Συνεργασία Πολιτών γράφεις βλακείες και κουροφεξαλα, πιάνοντας στο στόμα σου ένα άνθρωπο που μόλις χθες θαψαμε. Ένα άνθρωπο με βαρύ ιστορικό καρδιακών προβλημάτων τον παρουσιάζεται ως θύμα του εμβολιασμού ενάντια στο covid. Είσαι εκτός πραγματικότητας εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά έχεις αγγίξει τον πάτο με αυτή σου την ανάρτηση. Δεν σέβεσαι την οικογένεια του ανθρώπου βρε; Δεν σκέφτεσαι τι αντίκτυπο θα έχει στην 11χρονη κορούλα του που ακόμη δεν καταλαβαίνει πλήρως το της έχει συμβεί; Στην χήρα του που έχασε τη γη από τα πόδια της; Είσαι αισχρός βρε!"
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net



 * * *

Tuesday, 18 May 2021

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης


🟢 Από τότε που άρχισαν οι εμβολιασμοί στην Κύπρο ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ με κορωνοϊό είναι ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΑ άτομα. Αυτό τεκμηριώθηκε από τις ίδιες τις Αρχές με τους αριθμούς που δημοσιεύουν, και επιβεβαιώθηκε μες το πρόσφατο δεκαήμερο τόσο από δημοσιεύματα του καθεστωτικού Τύπου/ΜΜΕ, όσο και από κύπριους επιστήμονες.


🟢 Οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές μαζί με τα συνένοχα ΜΜΕ έχουν φρίξει με αυτή την παταγώδη αποτυχία: η απελπισία τους, και οι ασήκωτες - ένοχες! - ευθύνες των, τους έσπρωξαν αυτή την εβδομάδα στο να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ την δημοσιοποίηση των αριθμών των ΝΕΚΡΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ!


🟢 Και δεν είναι μόνο αυτά. Όπως θα δείτε πιο κάτω στην ανάλυση της κατάστασης, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Ας δούμε πρώτα τις πηγές ενημέρωσης - εδώ μπορείτε να επιβεβαιώσετε του λόγου το αληθές:

■ Κάτω από το Κεφάλαιο "Κρούσματα" μπορείτε να δείτε όλες τις σχετικές ανακοινώσεις του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών:
https://www.pio.gov.cy/coronavirus/categories/press

Τα ΜΜΕ αθροίζουν τους αριθμούς που ανακοινώνονται πιο πάνω και κάθε τόσο δημοσιεύουν τεκμηριωμένα συναθροίσματα:

■ 1 στους 3 που πέθαναν μεταξύ 24/3-9/5 είχε ιστορικό εμβολιασμού
https://simerini.sigmalive.com/article/2021/5/14/1-stous-3-pou-pethanan-metaxu-243-95-eikhe-istoriko-emboliasmou

■ Γιατί έφυγαν από τη ζωή 19 συνάνθρωποι μας ενώ εμβολιάστηκαν κατά του Covid
https://www.alphanews.live/cyprus/giati-efygan-apo-ti-zoi-19-synanthropoi-mas-eno-emboliastikan-kata-toy-covid

Παρόμοια δημοσιεύματα με τους επί μέρους (όχι συνολικούς) θανάτους συμπεριλαμβάνονται πιο κάτω στις Σημειώσεις, [1], [2].


🟢 Ανάλυση: Μέρος Α ~ Η επιστημονική τεκμηρίωση
Αυτό το δεκαήμερο που κορυφώθηκαν οι θάνατοι ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ατόμων με κορωνοϊό, συμπληρώθηκε ο εμβολιασμός περίπου 30% (ένα τρίτο) του πληθυσμού.

Από τότε που άρχισαν οι εμβολιασμοί στην Κύπρο, μέχρι και το τελευταίο δεκαήμερο είχαν πεθάνει περίπου 75 άτομα, εκ των οποίων περίπου 30% (ένα τρίτο) ήταν ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΕΣ. Το λέμε και διαφορετικά για να γίνει κατανοητό: ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ήταν ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΕΣ.

Ο φαρμακοποιός Σώτος Χριστοδούλου που παρακολουθεί στενά την κατάσταση αναλύοντας σχεδόν καθημερινά τους επίσημους αριθμούς που δημοσιεύουν οι Αρχές, στην αρχή του πρόσφατου δεκαήμερου φρίκης δήλωσε τα εξής - ήταν ο πρώτος με επιστημονική κατάρτηση που σήμανε συναγερμό για το θέμα:

■ "Μέχρι στιγμής έχουν πάρει την πρώτη δόση εμβολίου το 27,9% του πληθυσμού και έχουν ολοκληρώσει το εμβολιαστικό σχήμα το 9.5% του πληθυσμού.

Αν λοιπόν το εμβόλιο παρέχει έστω και την παραμικρή προστασία από το
θάνατο τότε θα περιμέναμε να δούμε ότι αυτοί που πεθαίνουν και καταγράφονται σαν θάνατοι από Covid με ιστορικό εμβολιασμού είναι κάτω του 27,9% Σωστά;
• Πόσοι πέθαναν από Covid και είχαν ιστορικό εμβολιασμού; 22.
• Πόσοι πέθαναν συνολικά από covid από τη μέρα που αρχίσατε να αναφέρετε και το ιστορικό εμβολιασμού; 75.
• Πόσο είναι το ποσοστό αυτών που είχαν ιστορικό εμβολιασμού ανάμεσα στους δηλωμένους θανάτους από Covid; 22/75 = 29.3%.

Άρα πού είναι η προστασία από τον θάνατο που έχετε κουνήσει σαν δέλεαρ μπροστά στον κόσμο και το έχετε πράξει και δημόσια; Ακόμα περιμένουμε να τη δούμε."

Ας το πούμε και με άλλα λόγια: αναλύοντας τους αριθμούς ο επιστήμων επισημαίνει ότι η "προστασία" από τον θάνατο" που υποτίθεται θα μας χάριζαν τα εμβόλια είναι μόνο μια προπαγανδιστική παραίσθηση. Εάν τα εμβόλια παρείχαν προστασία από τον θάνατο, το ποσοστό των νεκρών ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΩΝ θα έπρεπε να ήταν πιο μικρό. Αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με το ποσοστό των εμβολιασθέντων: δηλαδή προστασία μηδέν.

Ο επιστήμων επίσης αναφέρεται στις προσπάθειες των Αρχών να "εξηγήσουν" πως τάχα οι εμβολιασθέντες πεθαίνουν επειδή είχαν πιο μεγάλες ηλικίες... τους κατακεραυνώνει με τα ίδια τους τα νούμερα:

"Μιλήσατε επίσης και για ηλικίες αυτών που πεθαναν και για τον επιβαρυντικό παράγοντα ηλικία. Είναι γελοίες πραγματικά οι προσπάθειες να ρίξετε τους θανάτους των εμβολιασμένων στο προχωρημένο της ηλικίας ενώ παράλληλα προσπαθείτε εδώ και βδομάδες να μας περάσετε το μήνυμα ότι δήθεν τώρα κατεβαίνει ο μέσος όρος της ηλικίας αυτών που πεθαίνουν επειδή και καλά έχετε προστατέψει τους υπερήλικες με το εμβόλιο.

Απλά μαθηματικά λοιπόν:
Μέσος όρος ατόμων που έχασαν τη ζωή τους από Covid και είχαν εμβολιαστεί: 78 έτη. ...Πόσος είναι ο μέσος όρος όλων όσων έχασαν τη ζωή τους από covid στην κύπρο. Μας το δηλώνετε στα ημερήσια δελτία τύπου. 78 έτη!

Άρα εγώ με τα λίγα μαθηματικά δημοτικού που ξέρω βλέπω ότι δεν υπάρχει διαφορά στο μέσο όρο ηλικίας μεταξύ αυτών που εμβολιαστηκαν και έχασαν τη ζωή τους και αυτών που δεν εμβολιάστηκαν και έχασαν τη ζωή τους."

Με άλλα λόγια, τα δεδομένα τεκμηριώνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ αυτό που γράφει ο Σώτος Χριστοδούλου: "ότι οι πιθανότητες ένας που εμβολιάστηκε να χάσει τη ζωή του από Covid είναι οι ίδιες με έναν που δεν εμβολιάστηκε."
Το κείμενο με τους επίσημους αριθμούς και την ανάλυση, δημοσιεύτηκε εδώ:
■ ΣΩΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, Φαρμακοποιός
https://www.facebook.com/sotos.christodoulou.9/posts/10225229534916282 [3].

Τώρα βέβαια με την λήξη του θανατικού δεκαήμερου μπαίνουμε σε νέα φάση όπου τα πράγματα, επισφραγισμένα από τους θανάτους εμβολιασθέντων και μη, εξελίσσονται στη βάση της τραγικής πραγματικότητας που μας επιβλήθηκε:
🟣 Έχουν δυστυχώς ΗΔΗ πεθάνει τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας - ως επί το πλείστον άτομα βεβαρυμένα με άλλες θανατηφόρες υποκείμενες ασθένειες και σε μεγάλες ηλικίες - οι δε θάνατοι που προκλήθηκαν είτε από τις υποκείμενες ασθένειες είτε από τα ίδια τα εμβόλια, φορτώθηκαν στον κορωνοϊο.
🟣 Το αποτέλεσμα είναι πως τα ετοιμοθάνατα ή και πολύ ευάλωτα άτομα ΤΩΡΑ είναι πολύ λιγότερα - και άρα οι θάνατοι ίσως θα αραιώσουν ή θα ελαττωθούν. Αυτό, οι δόλιες Ιατρικές-Κρατικές Αρχές και ΜΜΕ θα μας το παρουσιάσουν ως "νίκη του εμβολιασμού"!
🟣 Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ των ανακοινώσεων ΘΑΝΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ με κορωνοϊό εύκολα συγκαλύπτει και την απόκρυψη θανάτων ΑΠΟ τους εμβολιασμούς. Η Επιστήμη έχει ήδη τεκμηριώσει για πολλά χρόνια τώρα τους βιολογικούς μηχανισμούς μέσω των οποίων τα εμβόλια για τους κορωνοϊούς και τα εμβόλια τύπου RNA προκαλούν ασθένειες, παράλυση και θάνατους, ΙΔΙΩΣ όταν ο εμβολιασθής μολυνθεί με τον ιό και προκύψει η αντίδραση ενός "φαλλαρισμένου" ανοσοποιητικού συστήματος που τραυματίστηκε από τον εμβολιασμό.

{Άν ενδιαφέρεστε για την επιστημονική τεκμηρίωση που αφορά επιδείνωση της ασθένειας κόβιντ μέχρι και θάνατο μετά από τον εμβολιασμό, παρακαλώ δείτε πιο κάτω στις Σημειώσεις. Εκεί παρατίθενται αυτούσιες οι πηγές από την επιστημονική βιβλιογραφία στην κοινή επιστημονική γλώσσα (αγγλικά) [4]. Επίσης, υπάρχει στα ελληνικά μια μακροσκελής ανάλυση και παρουσίαση των κειμένων από μένα στην ιστοσελίδα της γιατρού Αντωνίας Κυπριανού [5] - αυτή η παρουσίαση θα δημοσιευτεί ξανά και σε ενοποιημένη, ολοκληρωμένη μορφή σύντομα.}


🟢 Ανάλυση: Μέρος Β ~ Η μεθόδευση της απάτης και συγκάλυψης από Ιατρικές και Κρατικές Αρχές με την συμπραξία των ΜΜΕ/Τύπου

🟣 Είναι φανερό πως η απάτη για την κορωνοκρίση ΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΕ πάνω στην απαγόρευση των νεκροτομών για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα στην Κύπρο, έτσι ώστε οι ιατροδικαστές και παθολογοανατόμοι να ΜΗΝ μπορούν να εξακριβώσουν με νεκροψία και ιστοπαθολογική εξέταση τα αίτια θανάτου αυτών που υποτίθεται "πέθαναν από κορωνοϊό". Πιο ειδικά, με αυτή την απαγόρευση διαιωνίζεται η απάτη έτσι ώστε να μην μπορούν να ταξινομηθούν ορθά οι θάνατοι ατόμων που πέθαναν από άλλες αιτίες και που ήταν απλώς "θετικά" στον κορωνοϊό κατά τον ουσιώδη χρόνο.

Στις ΗΠΑ, όπου τηρούνται καλύτερα αρχεία (ασχέτως του πως τα αξιοποιούν εκεί οι διεφθαρμένες Αρχές), το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 5% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι, το 95%, πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους". Ο μέσος όρος αυτών των ασθενών υπέφερε ήδη από περίπου κατά μέσον όρο 4 άλλες φονικές ασθένειες έκαστος:
■ "For over 5% of these deaths, COVID-19 was the only cause mentioned on the death certificate. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 4.0 additional conditions or causes per death." In other words 95% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm

🟣 Η απάτη διαιωνίζεται με την πρόσφατη απόφαση νέας φίμωσης, να σταματήσει να ανακοινώνεται το αν οι νεκροί με κορωνοϊό πέθαναν με "υποκείμενες νόσους" - πράγμα που στις πλείστες των περιπτώσεων σημαίνει πέθαναν ΑΠΟ τις υποκείμενες νόσους και όχι από κόβιντ.

"Σύμφωνα με την Εκπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας, η απόφαση πάρθηκε μετά από σύσταση του Σύμβουλου του Υπουργείου για θέματα κοινωνιολογίας και ψυχολογίας στην πανδημία και μέλος της ΣΕΕ Κωνσταντίνου Φελλά.
[...]
Ο καθηγητής Κωνσταντίνος Φελλά ο οποίος εξήγησε ότι με την φράση 'υποκείμενα νοσήματα' αντιμετωπίζεται διαφορετικά ο θάνατος ενός ατόμου με covid, καθώς θεωρείται δεδομένο ότι ο πάσχων θα έχανε τη ζωή του αν όχι από κορωνοϊό, από κάποια άλλη ασθένεια."
■ 1 στους 3 που πέθαναν μεταξύ 24/3-9/5 είχε ιστορικό εμβολιασμού
https://simerini.sigmalive.com/article/2021/5/14/1-stous-3-pou-pethanan-metaxu-243-95-eikhe-istoriko-emboliasmou

🟣 Μετά από την θεμελίωση της απάτης στην απαγόρευση νεκροψίας, την διαιώνιση της απάτης με απαγόρευση της ανακοίνωσης "υποκείμενων νοσημάτων", τώρα η απάτη σφραγίζεται με μια νέα φίμωση: απαγορεύθηκε και η ανακοίνωση του αν οι νεκροί ήταν εμβολιασμένοι ή όχι. Με την συμπραξία των ΜΜΕ/Τύπου σε αυτή την ανίερη συγκάλυψη και απάτη που στηρίζει το καθεστωτικό αφήγημα, έχουμε πλήρη συσκότιση και μηδέν διαφάνεια.

Η νέα συγκάλυψη του εγκλήματος διασφαλίζει - όχι μόνο διευκολύνει - το να μην γίνεται γνωστό καθόλου πλέον όχι μόνο το πόσοι εμβολιασθέντες πεθαίνουν ενώ είναι "θετικοί" στον κορωνοϊό, αλλά και το πόσοι "θετικοί" εμβολιασθέντες πεθαίνουν από το εμβόλιο.

Η νέα συγκάλυψη έγινε με τον ισχυρισμό πως τάχα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα των νεκρών. Η ίδια η Επίτροπος Προσωπικών Δεδομένων Ειρήνη Λοϊζίδου Νικολαϊδου, όμως, με δήλωση της φανέρωσε πως ο ισχυρισμός αυτός αποτελεί ανοησία και ψέμμα: η "Επίτροπος, τόνισε πως δεν αφορά θέματα που άπτονται των προσωπικών δεδομένων αλλά απόφαση του Υπουργείου Υγείας, καθότι τα νομικά πρόσωπα και οι αποβιώσαντες δεν έχουν προσωπικά δεδομένα, σημειώνοντας πως η απόφαση αυτή ενδεχομένως να αφορά άλλους λόγους." [6].

Επιπλέον, αρκετές εφημερίδες δημοσίευσαν δήλωση από το Υπουργείο Υγείας όπου εκφράζεται καθαρά το ότι η απόφαση για φίμωση και συσκότιση είναι "να μην δημιουργούνται αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων και διστακτικότητα για το εμβολιαστικό πρόγραμμα" [7], [8]. Σχεδόν ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι, συντάκτες, λειτουργοί Τύπου/ΜΜΕ αποδέκτηκαν αυτή τη νέα συγκάλυψη χωρίς διαμαρτυρία - θα μπορούσε να πει κάποιος πως ίσως και να ανακουφίστηκαν, γιατί τώρα θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδεικτούν τα ψέμματα που δημοσιεύουν επί ένα χρόνο τώρα προωθώντας το καθεστωτικό αφήγημα.

🟣 Οι γνήσιοι και αφοσιωμένοι επιστήμονες όμως αγανακτούν με την νέα "στεγανοποίηση" της ροής ενημέρωσης και τον φόνο της διαφάνειας. Ο φαρμακοποιός Σώτος Χριστοδούλου σχολιάζοντας, έγραψε τα εξής:
"Εδώ που τα λέμε από πότε η στατιστική αναφορά σε δεδομένα και αριθμούς παραβιάζουν το ιατρικό απόρρητο; Ο κόσμος δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να μάθει τις λεπτομέρειες του ατόμου που πέθανε χτές ή προχτές. Αλλά έχει κάθε έννομο ενδιαφέρον να ενημερώνεται για τις επιδημιολογικές παραμέτρους, ιδιαίτερα δε αν αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο σε αποφάσεις που καλείται να πάρει και μάλιστα κάτω από φοβερή πίεση.

Το ποσοστό των ατόμων που έχουν εμβολιαστεί και νόσησαν είναι σημαντικό να γίνει γνωστό. Το ποσοστό από αυτούς που γίνονται εισαγωγή και έχουν εμβολιαστεί είναι επίσης σημαντικό. Το ποσοστό όσων έχουν πεθάνει με εμβολιασμό είναι άκρως σημαντικό. Αυτά είναι επιδημιολογικοί δείκτες που μπορεί να δώσουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες στον κόσμο.

Και αν ο ισχυρισμός είναι ότι έχει σχέση ο χρόνος που μεσολάβησε από τον εμβολιασμό τότε να αναφέρονται στατιστικά ομαδοποιημένα τα αποτελέσματα. Αν δεν ξέρετε εσείς οι επιδημιολόγοι, στατιστικολόγοι, φωνάξετέ με να σας δείξω πως να το κάνετε.

Αν δεχτούμε τον ισχυρισμό σας ότι η δημοσιοποίηση αυτών των στοιχείων παραβιάζει το ιατρικό απόρρητο τότε δεν θα έπρεπε να γίνεται καμία απολύτως δημοσίευση σε κανένα επιστημονικό σύγγραμμα! Μα πόσο υπάνθρωποι τελικά νομίζετε κύριοι ότι είμαστε; Γουστάρετε αλήθεια θα 'θελα να 'ξερα αυτό τον σκοταδισμό;" [9].

🟣 Η συγκάλυψη της απάτης για τους νεκρούς και ασθενείς με τα νέα μέτρα φίμωσης έρχεται να προστεθεί στα προηγούμενα τεχνάσματα με τους αριθμούς όπου "κρούσματα", "θετικοί", "νεκροί ΜΕ κορωνοϊό" και "νεκροί ΑΠΟ κορωνοϊό" συγχέονται από το καθεστώς ΕΠΙΤΗΔΕΣ σε μια σαλάτα ώστε ο απλός άνθρωπος της καθημερινής ζωής να είναι υποτελής διαρκώς σ' ένα καθεστώς τρόμου, όπου κανένας αριθμός δεν έχει άλλο νόημα από το "τρέμε κόσμε!" Αναλύουμε - και ΑΠΛΟΠΟΙΟΥΜΕ - κάποια από αυτά τα θέματα, απομυθοποιώντας τα, εδώ:
🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν
🟢 Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html
και εδώ:
🟢 Οι αριθμοί νεκρών, ασθενών, και μολυσματικών | Λογοκρισία από τον "Φιλελεύθερο"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

[1].
■ Τρεις νεκροί λόγω Covid-19 - Είχαν λάβει και τις δύο δόσεις
13 Μαΐου 2021, Mαριλένα Παναγή     
"...το προηγούμενο δεκαήμερο, στα νοσοκομεία άφησαν την τελευταία τους πνοή τρεις ηλικιωμένοι με πλήρες εμβολιαστικό ιστορικό.":
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1190136/pame-ga-triti-dosi-embolioy

[2].
■ Δύο νεκροί, ο ένας 47 ετών - Ανακοινώθηκαν άλλα 260 κρούσματα
12/05/2021 21:05
https://www.reporter.com.cy/local-news/article/809429

[3].
Για λόγους διαφάνειας και ενημέρωσης, και διότι υπάρχουν πολλά άτομα που δεν έχουν πρόσβαση στην σελίδα του Σώτου Χριστοδούλου στον ιστότοπο του Facebook, αναδημοσιεύουμε ολόκληρο το κείμενο του πιο κάτω, στο τέλος αυτού του άρθρου.

[4].
Οι πιο κάτω πηγές παρατίθενται και επεξηγούνται στα ελληνικά σε παρουσίαση μου στην Σημείωση με αριθμό [5], πιο κάτω.

■ Mechanisms of COVID-19 Vaccine Induced Injuries/Deaths
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/mechanisms-of-covid-vaccine-induced.html

■ Vaccine-induced enhancement of viral infections
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7131326

■ New Side Effect From mRNA COVID Vaccines?
— Surprise finding in Israeli case series
https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19vaccine/92106

■ UK gov’t. predicts ‘third wave’ of COVID deaths ‘dominated’ by those who are vaccinated
https://www.lifesitenews.com/news/uk-govt-predicts-third-wave-of-covid-deaths-dominated-by-those-who-are-vaccinated

■ Antibody-Dependent Enhancement of Viral Infections
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7119964

■ Antibody-dependent enhancement and SARS-CoV-2 vaccines and therapies
https://www.nature.com/articles/s41564-020-00789-5

■ mRNA-based SARS-CoV-2 vaccine candidate CVnCoV induces high levels of virus-neutralising antibodies and mediates protection in rodents
https://www.nature.com/articles/s41541-021-00311-w

■ The impact of COVID-19 vaccination campaigns accounting for antibody-dependent enhancement
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.01.04.425198v2.full

■ Does COVID-19 Vaccination Warrant the Classical Principle “ofelein i mi vlaptin”?
https://www.mdpi.com/1648-9144/57/3/253/pdf

[5].
Στη σελίδα της γιατρού Αντωνίας Κυπριανού:
https://www.facebook.com/antonia.kyprianou.5/posts/10215141093160342?comment_id=10215155819328487


[6].
■ Επίτροπος: Χωρίς προσωπικά δεδομένα οι θανόντες
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1193673/epitropos-choris-prosopika-dedomena-oi-thanontes

[7].
■ Κύπρος/Covid19:Δεν θα ανακοινώνονται αν τα θύματα είχαν εμβολιαστεί η όχι
https://www.sigmalive.com/news/local/781921/kyproscovid19den-tha-anakoinonontai-an-ta-thymata-eixan-emvoliastei-i-oxi

[8].
■ Υπ. Υγείας: Δεν θα ανακοινώνεται αν τα θύματα είχαν εμβολιαστεί ή όχι
https://www.kathimerini.com.cy/gr/kypros/kypros-ygeia/yp-ygeias-den-tha-anakoinwnetai-an-ta-thymata-eixan-emboliastei-i-oxi

[9].
Δημοσιεύτηκε ως σχόλιο, σκέλος διαλόγου στη σελίδα του Σόλωνα Αντάρτη:
"Από πότε η στατιστική αναφορά σε δεδομένα και αριθμούς παραβιάζουν το ιατρικό απόρρητο;"
https://www.facebook.com/solon.antartis/posts/10159236202956678

* * *

Σώτος Χριστοδούλου:
Για τους νεκρούς εμβολιασθέντες
3 Μαΐου, 2021

Σήμερα μάθαμε ότι οι 19 έγιναν 22. Ερώτηση: Προς τι αυτή η αγωνία ντε και καλά να πείσουμε τον κόσμο ότι όσοι φεύγουν μετά από εμβολιασμό φεύγουν επειδή έχουν επιβαρυντικούς παράγοντες ένω όσοι φεύγουν χωρίς εμβόλιο είναι απλά θάνατοι από Covid; Κατανοώ ότι υπάρχει μία κυβερνητική καμπάνια να στηρίξετε και θέλετε να πείσετε τον κόσμο να πάει να εμβολιαστεί. Ωραία. Δεν είναι ανάγκη να εκτίθεστε τόσο πολύ όμως. Μιλάτε με σωστά στοιχεία τουλάχιστον!
Αν λοιπόν χρησιμοποιήσουμε σαν κριτήριο επιτυχίας την πρόληψη θανάτων σε άτομα που εμβολιάστηκαν και εκτίθενται στον ιό τότε αυτό το κριτήριο δεν το έχουμε δει τουλάχιστον στην Κύπρο και τουλάχιστον μέχρι αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ECDC και τα στοιχεία που δημοσιεύετε στη σελίδα του pio έχουμε τα εξής στοιχεία:

Μέχρι στιγμής έχουν πάρει την πρώτη δόση εμβολίου το 27,9% του πληθυσμού και έχουν ολοκληρώσει το εμβολιαστικό σχήμα το 9.5% του πληθυσμού.
Αν λοιπόν το εμβόλιο παρέχει έστω και την παραμικρή προστασία από το θάνατο τότε θα περιμέναμε να δούμε ότι αυτοί που πεθαίνουν και καταγράφονται σαν θάνατοι από Covid με ιστορικό εμβολιασμού είναι κάτω του 27,9% Σωστά;
Πόσοι πέθαναν από Covid και είχαν ιστορικό εμβολιασμού; 22
Πόσοι πέθαναν συνολικά από covid από τη μέρα που αρχίσατε να αναφέρετε και το ιστορικό εμβολιασμού; 75
Πόσο είναι το ποσοστό αυτών που είχαν ιστορικό εμβολιασμού ανάμεσα στους δηλωμένους θανάτους από Covid; 22/75 = 29.3%

Άρα πού είναι η προστασία από τον θάνατο που έχετε κουνήσει σαν δέλεαρ μπροστά στον κόσμο και το έχετε πράξει και δημόσια; Ακόμα περιμένουμε να τη δούμε.

Μιλήσατε επίσης και για ηλικίες αυτών που πεθαναν και για τον επιβαρυντικό παράγοντα ηλικία. Είναι γελοίες πραγματικά οι προσπάθειες να ρίξετε τους θανάτους των εμβολιασμένων στο προχωρημένο της ηλικίας ενώ παράλληλα προσπαθείτε εδώ και βδομάδες να μας περάσετε το μήνυμα ότι δήθεν τώρα κατεβαίνει ο μέσος όρος της ηλικίας αυτών που πεθαίνουν επειδή και καλά έχετε προστατέψει τους υπερήλικες με το εμβόλιο;

Απλά μαθηματικά λοιπόν.

Μέσος όρος ατόμων που έχασαν τη ζωή τους από Covid και είχαν εμβολιαστεί: 78 έτη. (78,3  για την ακρίβεια - το έχω υπολογίσει).
Πόσος είναι ο μέσος όρος όλων όσων έχασαν τη ζωή τους από covid στην κύπρο. Μας το δηλώνετε στα ημερήσια δελτία τύπου. 78 έτη!

Άρα εγώ με τα λίγα μαθηματικά δημοτικού που ξέρω βλέπω ότι δεν υπάρχει διαφορά στο μέσο όρο ηλικίας μεταξύ αυτών που εμβολιαστηκαν και έχασαν τη ζωή τους και αυτών που δεν εμβολιάστηκαν και έχασαν τη ζωή τους.

Τελικά τα μειτ ιν σαιπρους δεδομένα μας λένε ότι οι πιθανότητες ένας που εμβολιάστηκε να χάσει τη ζωή του από Covid είναι οι ίδιες με έναν που δεν εμβολιάστηκε. Δεν υπάρχει καμία μετατόπιση της ηλικίας θανάτων σε άτομα που εμβολιάστηκαν. Αν επίσης υποθέσουμε ότι τα άτομα που εμβολιάζονται είναι συγκριτικά εκείνα τα οποία είναι περισσότερο προσεκτικά και συμπεριφέρονται κατάτι περισσότερο υπέυθυνα από το μέσο όρο το γεγονός ότι ανέμεσα στις απώλειες δεν βλέπουμε στατιστικά σημαντικές διαφορές ίσως μας βοηθήσει να καταρρίψουμε και το μύθο περί του "συμπεριφέρομαι υπεύθυνα άρα εμβολιάζομαι"

Εν κατακλείδι. Κόφτε το δούλεμα! Βρείτε άλλο μήνυμα στη διαφημιστική σας καμπάνια γιατί η προστασία από το θάνατο δεν πιάνει τόπο στην Κύπρο! Εκτίθεστε!

■ ΣΩΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, Φαρμακοποιός

https://www.facebook.com/sotos.christodoulou.9/posts/10225229534916282

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η εικόνα εμφανίζεται καλύτερα με "κλικ!"


Friday, 7 August 2020

🔷 Παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

 

ο- Η αλαζονεία των εξουσιαστών (ευτυχώς) τους παρέσυρε να ομολογήσουν την αλήθεια:
Επιδίδονται ασύδοτα σε τρομοκράτηση του λαού ΧΩΡΙΣ να υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ασθενής.

ο- Εδώ και μερικές εβδομάδες χρησιμοποιούν τους αριθμούς ανθρώπων που είναι απολύτως ΥΓΙΕΙΣ - αναφερόμενοι στους λεγόμενους "ασυμπτωματικούς φορείς" του κορωνοϊού - για να μας επιβάλουν την τρομολαγνεία και τις υποχρεωτικές μάσκες, μαζί με τις απειλές για εγκλεισμό, κλιμακούμενες μορφές απαγόρευσης, και υποχρεωτικό εμβολιασμό.
Να τι δηλώθηκε χθες από τα πιο επίσημα χείλη:
■ «Το νέο κύμα που έχουμε σήμερα στην Κύπρο αφορά συνήθως νεαρά ασυμπτωματικά άτομα. Άτομα μέχρι τα 40 χρόνια, τα οποία συναναστρέφονται με άλλα άτομα και η διασπορά γίνεται μέσω αυτών των ατόμων. Αυτό ακριβώς καθιστά δύσκολη την κατάσταση, γι’ αυτό καλούμε αυτή την κατηγορία ειδικά των συμπολιτών μας να δείξει μεγάλη προσοχή, διότι αν δεν προσέξουν, θα είναι θέμα χρόνου τα άτομα αυτά να μεταφέρουν τον ιό σε πιο μεγάλους ή ασθενείς και να αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία», ανέφερε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης ο καθηγητής Λεόντιος Κωστρίκης.
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/993335/kampanaki-ga-toys-asymptomatikoys
Ομολογεί ο κος Κωστρίκης ότι ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ πιθανώς να «αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία» - και αυτό διότι στο εδώ και τώρα ΔΕΝ υπάρχουν ασθενείς.

Βέβαια η προπαγάνδα και τα συστηματικά ψέμματα για τους "ασυμπτωματικούς" ανθρώπους είχαν αρχίσει από καιρό, όταν οι πιο πάνω αρχές υιοθέτησαν την αναίδεια να ονομάζουν αυτούς τους υγιείς ανθρώπους "ασθενείς". Είχαμε προειδοποιήσει για αυτή την συγκεκριμένη διαστρέβλωση της επιστημονικής αλήθειας εκ μέρους των Ιατρικών και Κρατικών Αρχών πριν από τρεις μήνες:
🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html


Είναι φανερό ότι η "επιστημονική ομάδα" έχει καταρρίψει ακόμη και τις πιό ΒΑΣΙΚΕΣ αντιλήψεις της Ιατρικής και της Επιδημιολογίας. Η Επιστήμη λέει ότι οι ΥΓΙΕΙΣ άνθρωποι που είναι φορείς ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ στους ευάλωτους διότι αποτελούν τείχος ανοσίας, παρέχουν κοινοτική ανοσία, συναποτελούν αυτό που συχνά ονομάζεται "ανοσία αγέλης". Άλλωστε αυτός ακριβώς υποτίθεται πως είναι και ο σκοπός του εμβολίου: το να δημιουργηθεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού που θα είναι υγιείς φορείς αντισωμάτων (δηλαδή "ασυμπτωματικά κρούσματα"), ώστε αυτοί να προστατεύουν τους ευάλωτους. Ας σημειωθεί ότι η ανοσία που παρέχουν τα εμβόλια είναι πάντα αδύνατη και παροδική, ενώ η ανοσία που παρέχει η έκθεση στον ζωντανό ιό είναι πάντα πιο δυνατή και διαρκεί πολύ περισσότερο.

Με άλλα λόγια τα λεγόμενα "κρούσματα" υγιών ανθρώπων είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η κάθε κοινότητα για να αντεπεξέλθει της κρίσης. Η "επιστημονική ομάδα" όμως προσπαθεί να ΜΕΙΩΣΕΙ αυτή την φυσική ανοσία που κτίζει τώρα η κοινότητα, διότι - το έχουν δηλώσει άλλωστε πεντακάθαρα - προτιμούν να επιδιώξουν την μαζική επιβολή εμβολίων.

Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι μπορούν να το αντιληφθούν καθαρά: τα περιοριστικά μέτρα τώρα, σήμερα, ΔΕΝ περιορίζουν την ασθένεια, δεν προστατεύουν τους ευπαθείς αλλά περιορίζουν την φυσική ανοσία της κοινότητας. Διατηρούν δηλαδή την κρίση σε μια διαρκούσα ενεργό φάση. Ενώ αν συνεχίσουμε να προστατεύουμε τους ευάλωτους ανθρώπους και αφεθεί η κοινότητα να διασπείρει τον ιό πολλαπλασιάζονται οι υγιείς φορείς και προστατεύονται όλοι, ευάλωτοι και μη. Ακριβώς αυτό έχει επιτευχθεί στην Σουηδία, που ενώ η ευρύτερη κοινωνία ΔΕΝ έχει επιβάλει επιπρόσθετα μέτρα, ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}


 Οι δε θάνατοι είναι εντελώς μηδενικοί:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}

 

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τα "κρούσματα", αλλά για τους "κρουσμένους".

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~