Showing posts with label πανθεϊσμός. Show all posts
Showing posts with label πανθεϊσμός. Show all posts

Thursday, 24 December 2009

Οι Τρείς Μάγισσες


Τι θα γινόταν αν οι Τρείς Μάγοι ήταν γυναίκες;
ο- Θα είχαν ζητήσει οδηγίες και δεν θα χάνονταν.

ο- Θα έφταναν στην ώρα τους.

ο- Θα βοηθούσαν έμπρακτα στον τοκετό.

ο- Θα ήξεραν να χρησιμοποιήσουν την Σμύρνα και το Λιβάνι.

ο- Και θα έφτιαχναν και μιά σούπα.





~~~~~~~~~~


Οι εικόνες - πηγές:
Από http://www.afana.org/

Από http://d21c.com/walpurgis9/halloween/witchfiles/part2/304.jpg

~~~~~~~~~~~