Showing posts with label Τουρκία. Show all posts
Showing posts with label Τουρκία. Show all posts

Tuesday, 2 November 2021

🔵 Παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας




🔵 Η Τουρκία, ο Φιλελεύθερος, τα πολεμικά αεροσκάφη F-35 και F-16, οι ρατσιστές-διζωνιστές, και ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός

Παρακαλούμε μελετήστε το σύντομο άρθρο που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω  αυτούσιο στη σελίδα μας. Το δημοσίευσε χθες ο Φιλελεύθερος. Εκφράζει την ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της Σύνταξης. Έχει τίτλο:
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1323392/i-akyrosi-ton-f-35-kai-oi-apotelesmatikes-protoboylies

Στα πλείστα θέματα που αφορούν το κυπριακό, την Τουρκία και Ελλάδα, η Διεύθυνση Σύνταξης του Φιλελεύθερου κατέχει πολύ καλές θέσεις• ρεαλιστικές, εναρμονισμένες με το διεθνές δίκαιο ΚΑΙ με τις ανάγκες του έθνους. Αλλά για το θέμα που παρουσιάζεται στο άρθρο της πιό κάτω... διαφαίνεται μια παταγώδης αποτυχία και άγνοια.

Μόνο μια παραισθησιακή αντίληψη της πολιτικής πραγματικότητας θα μπορούσε να οδηγήσει την Σύνταξη στα συμπεράσματα που κατέθεσε:

1. Μια διαφημιστική εκστρατεία στην εφημερίδα New York Times, τάχα, κατάφερε να αλλάξει τον ρου της ιστορίας...

2. Μια οργάνωση ελληνοαμερικανών ΔΙΖΩΝΙΣΤΩΝ, το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC), τάχα κατάφερε να αλλάξει την κατεύθυνση ολόκληρου του Imperium της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής, και μάλιστα στα δύο πιο κρίσιμα της σημεία: Εμπόριο όπλων, και Μέση Ανατολή.

Μα είναι δυνατόν να παρουσιάζονται τέτοιες αφέλειες ως πολιτική ανάλυση;

Είναι δυνατόν να μην κατανοεί η Σύνταξη πως η αμερικανική εξωτερική πολιτική - ΙΔΙΩΣ σε ό,τι αφορά Εμπόριο όπλων και Μέση Ανατολή - πραγματώνεται ΜΕΣΩ των Διζωνιστών κυπρίων, ελλαδιτών, και τούρκων, και όχι "κόντρα" στις ενέργειες τους; Πιστεύετε πως ξαφνικά οι χειρότεροι των χειρότερων που δεν ντρέπονται να προσποιούνται πως η ρατσιστική "τελική λύση" τύπου Απάρταϊντ την οποία προσπαθούν να μας επιβάλουν ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός και η μιλιταριστική ισλαμοφασιστική Τουρκία είναι τάχα "διεθνιστική"... τώρα ξαφνικά έγιναν "φραγμός" ενάντια στον Ιμπεριαλισμό και την Τουρκία;

Η Σύνταξη του "Φ" προσδίδει τα εύσημα για την ακύρωση ή αναβολή του εξοπλισμού της Τουρκίας με πολεμικά αεροσκάφη F-35 στην οργάνωση HALC. Μα... είναι πέρα από 3 χρόνια τώρα (από το 2018) που τα F-35 για την Τουρκία βρίσκονται σε ανεπίσημο αποκλεισμό ("embargo") από το Κογκρέσσο των ΗΠΑ [1]. Με ποιό σκεπτικό αποδίδεται αυτή η "νίκη" στην Διζωνιστική οργάνωση HALC;

Και το σύνθημα που υποτίθεται "έβαλε φραγμό" στον εξοπλισμό της Τουρκίας από τις ΗΠΑ - «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος» - τι νόημα έχει; Μίλησαν δηλαδή οι σοφοί συμπατριώτες μας και είπαν... τι; Πως αν η Τουρκία ήταν πιο μαχητική και μιλιταριστική ενάντια σε Ρωσσία, Κίνα, Κύπρο, Κουρδιστάν, Ελλάδα, Αρμενία, όπως την θέλουν οι ΗΠΑ, τότε ναι, να πάρει όσα όπλα θέλει; Αν η Τουρκία ήταν πιο αξιόπιστη για τα Ιμπεριαλιστικά συμφέροντα των ΗΠΑ, να πάρει ό,τι θέλει;

Η Τουρκία είναι ΠΟΛΥ αξιόπιστη σύμμαχος για τις ΗΠΑ. Κατάφερε να πάρει τους πυραύλους S400 από την Ρωσσία ώστε τώρα ΝΑΤΟ και ΗΠΑ μαζί μπορούν να τους μελετήσουν και να τους εξουδετερώσουν. Κατάφερε για πολλά χρόνια να στήσει και να υποστηρίξει το Ισλαμικό Κράτος, την Αλ Νούσρα, και την Συριακή Αλ Κάϊντα, έτσι ώστε οι ΗΠΑ να έχουν το πρόσχημα στρατιωτικής επέμβασης στην περιοχή μας - αφού η λαϊκή αντίσταση στο Ιράκ κατέστησε ανέφικτη πλέον την στρατιωτική κατοχή της χώρας εκείνης. Πιο σημαντικά (και τραγικά) για μας, η Τουρκία κατάφερε να δημιουργήσει τόσο μεγάλη απειλή στο Αιγαίο που τώρα η Ελλαδική Κυβέρνηση κατέστησε τον εαυτό της ακόμη χειρότερο υποχείριο στο ΝΑΤΟ από ό,τι ήταν στο παρελθόν "για χάρην της άμυνας". Επίσης η Τουρκία κατάφερε να εξουδετερώσει τα σχέδια για εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων σε Κύπρο και Αιγαίο, διασφαλίζοντας πως οι αμερικανικές εταιρείες θα συνεχίσουν να διατηρούν σημαντικό μέρους του διεθνούς μονοπωλίου στα χέρια τους, διασφαλίζοντας τεχνητά υψηλή κερδοφορία για τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό.

Ναι, η "αναξιόπιστη" Τουρκία του Ερντογάν τα κατάφερε όλα αυτά! Και οι δικοί μας προσποιούνται πως τάχα η Τουρκία δεν εξυπηρετεί αρκετά καλά τις ΗΠΑ... και πως τάχα για αυτό "τιμωρήθηκε" με στέρηση των μαχητικών F-35. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν την αναβάθμιση του εχθρού μας: ακόμη και τώρα, σήμερα, η αμερικανική στρατιωτική βιομηχανία αναβαθμίζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον στόλο των μαχητικών F-16 της Τουρκίας [1]. Η πολεμική αναβάθμιση του στόλου των F-16 της Τουρκίας άρχισε το 2011 και συνεχίζεται [2].

Οι ΗΠΑ έχουν δείξει ΠΟΛΥ θετικό πρόσωπο μέχρι στιγμής στην πρόταση για περαιτέρω εξοπλισμό και διεύρυνση του στόλου της Τουρκίας με F-16• αυτό θα επιτύχει καλύτερη συμμετοχή της Τουρκίας μες τις ευρύτερες επιχειρήσεις και δραστηριότητες του ΝΑΤΟ λόγω αυξημένης ομοιότητας των στόλων των πλείστων μελών του ΝΑΤΟ και ευκολίας συντονισμού στις επιχειρήσεις, συντήρηση, και ανεφοδιασμό. Άλλωστε, εκτός από το ότι είναι πανάκριβα, τα F-35 παραμένουν αμφίβολης επειχειρησιακής αξίας, γιατί περιέχουν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ σφάλματα και ατέλειες που ανιχθεύθηκαν στις επιθεωρήσεις ποιότητητος από την βιομηχανία και τους στρατιωτικούς [4]. Ενώ τα F-16 είναι πιο φτηνά, και όταν αναβαθμίζονται παρέχουν πιο ισχυρές στρατιωτικές επιλογές - τι κρίμα που "τιμωρήθηκε" με αυτά η Τουρκία!

Μήπως εμείς που κάποια στιγμή ίσως θα υποστούμε βομβαρδισμούς από αυτά τα F-16 πρέπει να είμαστε ευγνώμονες γιατί οι ΗΠΑ "τιμώρησαν" τον "αναξιόπιστο" τους σύμμαχο αναβαθμίζοντας την πολεμική της αεροπορία;
 
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 
■ Η ακύρωση των F-35 και οι αποτελεσματικές πρωτοβουλίες
01 Νοεμβρίου 2021, 9:00  

Η Θέση του "Φ"   

ΟΙ Ηνωμένες Πολιτείες έχουν κλείσει το θέμα της αγοράς των αμερικανικών μαχητικών F-35. Και τούτο δεν έκλεισε τώρα, αλλά προ καιρού. Επανέρχεται, ωστόσο, από τους Τούρκους, οι οποίοι εκτός των άλλων, έδωσαν και προκαταβολή για την αγορά. Αυτό, της προκαταβολής, προφανώς και θα διευθετηθεί. Την ίδια ώρα η Τουρκία με απόφαση της Ουάσινγκτον απομακρύνθηκε από το πρόγραμμα παραγωγής των αμερικανικών μαχητικών. Κι όλα αυτά επειδή η κατοχική δύναμη αγόρασε από τη Ρωσία τους S-400. Είναι γνωστό πως η Άγκυρα έχει ζητήσει να αγοράσει -στη βάση και της προκαταβολής που έδωσε- μαχητικά  F-16. Αυτό δεν είναι γνωστό κατά πόσο θα προχωρήσει. Κάποιοι στις ΗΠΑ δεν το αποκλείουν. Προφανώς και τίθεται θέμα για το πώς -στο τέλος- θα συμπεριφερθεί η Ουάσινγκτον στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς οι λόγοι που οδήγησαν τις ΗΠΑ να ακυρώσουν την πώληση των F-35 δεν εξέλιπαν. Θα πρέπει να σημειωθεί πως και να θέλει να προχωρήσει η αμερικανική κυβέρνηση, που δεν το ξέρουμε τούτο, το θέμα κατά πάσα πιθανότητα θα σταματήσει στο Κογκρέσο. Καθώς στο Κογκρέσο διαμορφώνεται μια αρνητική προσέγγιση έναντι του καθεστώτος Ερντογάν. Στο κογκρέσο είναι εντεταλμένοι να ελέγχουν την εφαρμογή της αμερικανικής νομοθεσίας.

ΣΥΝΕΠΩΣ το  θέμα δεν είναι τόσο απλό, ούτε και αναμένεται ότι θα επιλυθεί σε μια ενδεχόμενη συνάντηση του Τζο Μπάιντεν με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που πιθανότατα θα γίνει στην Γλασκώβη. Η συνάντηση δεν έκλεισε, ωστόσο, είναι πολύ δυνατόν να γίνει και θα είναι η πρώτη, από της ανάληψης της ηγεσίας των ΗΠΑ από τον Πρόεδρο Μπάιντεν με τον Τούρκο Πρόεδρο.

ΓΙΑ την ιστορία, αλλά και για να μην ξεχνάμε πως υπάρχουν πολλές δυνατότητες στη φαρέτρα μας ως Ελληνισμός, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το θέμα της τουρκικής παραγγελίας για τα F-35, που συζητείτο την ώρα που αγόραζε η Άγκυρα το ρωσικό πυραυλικό σύστημα, απέτρεψε η πρωτοβουλία που ανέλαβε το Συμβούλιο Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC). Ανέλαβε το HALC πρωτοβουλίες και είχε αποτέλεσμα. Ξεκινώντας με μια ολοσέλιδη διαφήμιση στους Τάιμς της Νέας Υόρκης και με παρεμβάσεις στη συνέχεια σε διάφορους θεσμούς της αμερικανικής διοίκησης, κατάφερε το ζήτημα τούτο να γίνει πρώτης γραμμής στην αμερικανική πολιτική σκηνή. Αυτό το εγχείρημα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την ουσιαστική και συνεχή συμβολή του αείμνηστου Νίκου Μούγιαρη. Αυτός στήριξε εμπράκτως την πρωτοβουλία και πάλεψε μαζί με τους συνεργάτες του.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ συναφώς ότι στη διαφήμιση στην εφημερίδα New York Times, περιελάμβανε μια φωτογραφία του κατάμαυρου F-35, με συγκεκριμένο μήνυμα: «Η Τουρκία είναι αναξιόπιστος σύμμαχος: Πέστε όχι στην αγορά των μαχητικών F-35 στην Τουρκία». Και εξηγείτο γιατί έπρεπε εκείνη η πώληση να μην γίνει. Και τα μηνύματα πήγαν στο πολιτικό σύστημα των Ηνωμένων Πολιτειών και η εξέλιξη -της ακύρωσης δηλαδή της παραγγελίας- είχε και αποτέλεσμα. Σημαντικό για τον Ελληνισμό, τους Αρμένιους, τους Κούρδους και συνιστούσε ράπισμα για την κατοχική Τουρκία.

ΤΕΤΟΙΕΣ πρωτοβουλίες, που ειρήσθω εν παρόδω πέρασαν σχεδόν απαρατήρητες σε Αθήνα και Λευκωσία, επιβεβαιώνουν τις δυνατότητες που υπάρχουν με τις παρεμβάσεις της ομογένειας. Φτάνει, βέβαια, αυτές να είναι στοχευμένες, σοβαρές, συστηματικές, μεθοδικές. Όπως αυτές του HALC, που ίδρυσε και στήριξε ο Νίκος Μούγιαρης.

* * *

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
"WASHINGTON — Four key members of Congress, either individually or collectively, have quietly frozen all major U.S. arms sales to Turkey for nearly two years in a move to pressure Ankara to abandon its Russian-built S-400 air defense system, Defense News has learned.
The legislative action, which has not been previously reported, is another sign of the deeply fractured relationship between the two NATO allies, a disruption that has already led to Turkey’s expulsion from the F-35 joint strike fighter program.
[...]
"Lockheed Martin is performing structural upgrades to a portion of Turkey’s aging F-16 Block 30 fleet under a direct commercial sales contract that expires this fall. Defense News reported in 2017 that it would take until 2023 for Lockheed to complete modifications for all 35 F-16s included in the deal.
An industry source with knowledge of the F-16 contract said that Lockheed is still “planning to complete the requirements” of the order and does not “foresee any performance changes or requirement changes.”"
■ Congress has secretly blocked US arms sales to Turkey for nearly two years
By Valerie Insinna, Joe Gould & Aaron Mehta, Aug 12, 2020
https://www.defensenews.com/breaking-news/2020/08/12/congress-has-secretly-blocked-us-arms-sales-to-turkey-for-nearly-two-years

[2].
"The F-16s are the backbone of the Turkish fleet.
In 2015, the Turkish Air Force received the last of a batch of F-16 fighter jets, which underwent a comprehensive upgrade. In 2011, the Turkish and U.S. governments signed a letter of offer and acceptance for the $1.1 billion modernization of 117 Turkish Air Force F-16s to a common avionics configuration."
■ Turkish F-16 jets to get structural upgrades
By Burak Ege Bekdil, Jul 17, 2017
https://www.defensenews.com/air/2017/07/17/turkish-f-16-jets-to-get-structural-upgrades

[3].
■ U.S. Offering F-16s to Turkey as Reimbursement, Erdogan Says
By Baris Balci, October 17, 2021,
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-17/u-s-has-offered-f-16s-to-turkey-as-reimbursement-erdogan-says

■ Turkish Presidential Office Confirms Plan To Upgrade F-16 Fighter Jets; Says Not Given-Up On Fifth-Gen, Stealth F-35s
By Nitin J Ticku, October 12, 2021
https://eurasiantimes.com/turkish-presidential-office-confirms-plan-to-upgrade-f-16-fighter-jets-says-not-given-up-on-fifth-gen-stealth-f-35s

■ Turkey: Which countries export arms to Turkey?
By Reality Check team, BBC News
23 October 2019
https://www.bbc.com/news/50125405

[4].
"Lockheed Martin Corp.’s F-35, the fighter jet already being flown by the U.S. and eight allies, remains marred by 871 software and hardware deficiencies that could undercut readiness, missions or maintenance, according to the Pentagon’s testing office."
■ F-35 Flies With 871 Flaws, Only Two Fewer Than Year Earlier
By Anthony Capaccio, January 12, 2021
https://archive.md/QU2Dv

"Upgrades in missile technology over the past several years have made the F-35 less survivable than previously hoped, the chairman of the House Armed Services Committee said Aug. 31 as he pushed for more investment in smaller, unmanned platforms.
[...]
Smith, on the other hand, has made no secret of his displeasure with the F-35 program. In March, he referred to the fighter as a “rathole,” and in June, he slammed the program’s high sustainment costs."
■ F-35 Not as Survivable as Previously Hoped, HASC Chair Says
Aug. 31, 2021 | By Greg Hadley
https://www.airforcemag.com/f-35-not-as-survivable-as-hoped-hasc-chair-says/



* * *





Thursday, 10 October 2019

Η Γιαγιά με τα σάνταλα και το Καλάσνικοφ


{Η εικόνες μεγεθύνονται με κλικ}


■ Τώρα μιλούν τα όπλα. Η άμυνα είναι στα χέρια του αυτο-οργανωμένου ένοπλου λαού. Γιαγιάδες, μανάδες, κόρες, εγγονές στα όπλα για να υπερασπίσουν την πατρίδα και τον λαό τους.
■ Στρατηγός ε.α. Δημήτρης Αλευρομάγειρος: «Απεριόριστος θαυμασμός. Αυτοί οι Λαοί θα νικήσουν. Οι εν Αθήναις και Λευκωσία τουρκολάγνοι τι έχουν να πουν με τους φίλους τους τουρκους;;;;;;»

Η πιο πάνω δήλωση δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στην πιο κάτω φωτογραφία και το άρθρο που την συνοδεύει:


“Εμείς νικήσαμε το ISIS εμείς θα πολεμήσουμε τους Τούρκους”! Μια γυναίκα καλεί σε αντίσταση
https://www.militaire.gr/quot-emeis-nikisame-to-isis-emeis-tha-polemisoyme-toys-toyrkoys-quot-mia-gynaika-kalei-se-antistasi




■ Η επίθεση του ισλαμοφασισμού στην Ροζάβα είναι επίθεση ενάντια σε κάθε Ελεύθερο άνθρωπο.

Στην Ροζάβα υλοποιείται η Άμεση Δημοκρατία διαφορετικών κοινοτήτων από διαφορετικά έθνη, θρησκείες και φύλα. Άραβες, Ασσύριοι και Κούρδοι αγωνίζονται μαζί, ως αδέλφια και αδελφές στα όπλα ενάντια στην γενοκτονική πολιτική του τουρκικού κράτους, το οποίο σχεδιάζει την εθνοκάθαρση τους και την αλλοίωση της δημογραφίας της περιοχής με την μετακίνηση πληθυσμών άσχετων με την ιστορία της περιοχής.

Ως Κύπριοι πολίτες και φίλοι του Κουρδικού κινήματος δεν μπορούμε παρά να αναγνωρίσουμε ότι η πολιτική του Τουρκικού κράτους ενάντια στους λαούς της περιοχής έχει μείνει αναλλοίωτη εδώ και πέραν του ενός αιώνα και ότι είναι η ίδια και απαράλλακτη πολιτική που εφαρμόζεται τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ροζάβα.

Η φραστική καταδίκη του φασισμού δεν είναι αρκετή.

Ας πιέσουμε την πολιτική μας ηγεσία να δράσει ως ανάχωμα στους σχεδιασμούς της Τουρκίας.

Η μικρή Κύπρος μπορεί να προκαλέσει τεράστιο κόστος στο Τουρκικό κράτος μέσα από την συμμετοχή της στους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καιρός να αρχίσει να το πράττει.

Η αλληλεγγύη στους μαχητές της Ροζάβα πρέπει να είναι έμπρακτη.

Σύνδεσμος Αλληλεγγύης με το Κουρδιστάνhttps://www.facebook.com/Syndesmos.me.to.Kourdistan/photos/a.361020951409580/495074841337523



■ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΕ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ

Μας γεμίζει θλίψη η επίγνωση των εξελίξεων• ήδη άρχισε η καταμέτρηση νεκρών, οι πομπές των αμάχων και προσφύγων που τρέχουν για να γλυτώσουν με κάθε μέσο και όχημα φορτωμένοι τα στρώματα τους, λίγα τρόφιμα, το βιός τους... βιώματα που είναι ταυτόχρονα και δικά μας: Κυρήνεια, Αμμόχωστος, Μόρφου, Μεσαορία. Και ο Πενταδάκτυλος σπαρμένος αίματα και πτώματα.

Η εισβολή της Τουρκίας στην Βόρειο Συρία και Κουρδιστάν κατέχει τα πρωτεία, τόσο σε διεθνές επίπεδο, όσο και σε περιφερειακό: πρωτού καν αρχίσει η εισβολή ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι εμπλεκόμενες Μεγάλες Δυνάμεις - ΗΠΑ, ΕΕ και Ρωσσική Ομοσπονδία - ζήτησαν από τον Ερντογάν να σταματήσει τις στρατιωτικές κινήσεις. Ακόμα και η "μακρινή" Κίνα συνεχίζει διαχρονικά να καταδικάζει κάθε στρατιωτική παρέμβαση στα εσωτερικά της Συρίας. Και ενώ όλες οι Μεγάλες Δυνάμεις από την Ανατολή μέχρι την Δύση καταδίκασαν την εισβολή, ο Ταγίπ Ερντογάν σήμερα κινείται σφάζοντας, προκαλώντας και αψηφώντας τους πάντες.

Και εμείς καταδικάζουμε την εισβολή. Θέλουμε να δούμε τον λαό της Συρίας ενωμένο, σε καθεστώς ελευθερίας, ειρήνης και δικαιοσύνης, και με όλες τις κοινότητες της Βόρειας Συρίας σε αρμονία: ήδη οι πλείστες εθνοθρησκευτικές ομάδες της περιοχής συμπεριλαμβανομένων των Κούρδων, των Αράβων, των Ασσυρίων, Γιαζίντι, Ασσύριων και Αρμενίων, Ζωροάστρων, Χριστιανών και Μουσουλμάνων έχουν δημιουργήσει μια Ομοσπονδία Κοινοτήτων που αφ' ενός θεωρεί τον εαυτό της ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ τμήμα της Συρίας, αφ' εταίρου έχει βρει μια φόρμουλα ειρηνικής συνύπαρξης την οποία η Τουρκική εισβολή έρχεται σήμερα να διαλύσει.

Καλούμε την Τουρκία να σταματήσει την εισβολή. Να φύγει και από την Συρία, και από την Κύπρο. Το αντιπολεμικό Κίνημα στην Τουρκία και στην κατεχόμενη Κύπρο αντιτίθεται στην εισβολή• οι αντιστασιακοί ΤΚύπριοι έχουν εκδόσει καταδίκη και της προηγούμενης Τουρκικής εισβολής στην Αφρίν, και της σημερινής στα βόρεια σύνορα της Συρίας, αλλά πάνω απ' όλα έχουν ζωγραφίσει την διασύνδεση μεταξύ της εισβολής-κατοχής της Κύπρου και της εισβολής-κατοχής της Συρίας. Δεν είναι σύμπτωση το ότι ο αντιστασιακός ΤΚύπριος Σενέρ Λεβέντ έγραψε ότι "Ο Ταγίπ Ερντογάν δεν χορταίνει εισβολές" και ότι "Συναγωνίζονται η εισβολή της Τουρκίας στη Συρία με τη γεώτρηση στην Κύπρο."

Αυτά μας δίνουν ελπίδα. Και οι ειδήσεις που έρχονται από το μέτωπο, όπου οι Κούρδοι και οι άλλες κοινότητες ήδη αντιστέκονται ένοπλα στην χερσαία διάσταση της εισβολής. Πάνω από όλα προέχει η Ειρήνη, αλλά όταν οι λαοί αδικούνται με τη βία, η αντίσταση είναι ο μόνος δρόμος προς την πολυπόθητη Ειρήνη.

10 Οκτ. 2019
Πολιτικό Γραφείο ΕΟΠ
https://www.facebook.com/EOP.Cyprus/photos/a.467138760336748/905362369847716

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 24 March 2019

Καλούμε τις αρχές να απελευθερώσουν άμεσα τον Κούρδο συναγωνιστή μας Τσερκέζ Κορκμάζ (Cerkez Korkmaz)

■ Ο Τσερκέζ ήταν φιλοξενούμενος μας και ομιλητής στην εκδήλωση αλληλεγγύης με το Κουρδιστάν που συνδιοργανώσαμε με το Κ.Σ. ΕΔΕΚ και το Πολιτιστικό Κέντρο Κουρδιστάν "Θεόφιλος" πριν ούτε καν δύο εβδομάδες...
■ Προειδοποιούμε τις αρχές ότι αν συνεργαστούν με το φασιστικό καθεστώς Ερντογάν και εκδώσουν τον Τσερκέζ στην Γερμανία ή Τουρκία, θα πυροδοτήσουν κύματα αντιδράσεων εδώ και διεθνώς που δεν θα έχουν τελειωμό.

Ο Τσερκέζ συνελήφθει στο αεροδρόμιο Λάρνακος κατόπιν αιτήματος της Γερμανικής Κυβέρνησης, η οποία δρά κατόπιν προτροπής της Τουρκίας. Η σύλληψη φανερώνει και το πόσο αδιανόητα ανεγκέφαλοι είναι αυτοί που μας κυβερνούν: αυτές οι ίδιες κυπριακές αρχές είχαν πρόσφατα παραχωρήσει στον άνθρωπο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΣΥΛΟ! - ακριβώς λόγω των διωγμών που υπέστει και του κινδύνου που αντιμετωπίζει αν πέσει στα χέρια της Τουρκίας.

Καλούμε κάθε δημοκρατικά και ελεύθερα σκεπτόμενο άνθρωπο να θυμηθεί το πόσα υποστήκαμε οι κύπριοι και οι κούρδοι στα χέρια του τουρκικού μιλιταρισμού και του σύγχρονου ισλαμοφασισμού: η κοινή μας αντίσταση στον μιλιταρισμό δεν είναι μόνο θέμα δικαιοσύνης και ελευθερίας, αλλά αποτελεί και τον μόνο δρόμο προς την Ειρήνη.

Υπενθυμίζουμε τις άνομες αρχές ότι υπάρχουν Διεθνείς Νόμοι με βάση τους οποίους ο Τσερκέζ πρέπει να αφεθεί ελεύθερος. Πάνω από όλους είναι η Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, που αποτελεί το θεμέλιο της ύπαρξης των Ηνωμένων Εθνών:
■ ΑΡΘΡΟ 14
Κάθε άτομο που καταδιώκεται έχει το δικαίωμα να ζητά άσυλο και να του παρέχεται άσυλο σε άλλες χώρες.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
https://www.unric.org/el/index.php?option=com_content&view=article&id=18

Το δικαίωμα της αυτοάμυνας των λαών είναι ενθεμελιωμένο στους Διεθνείς Νόμους με τον Καταστατικό Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών - ο Κουρδικός λαός υπέστει και υφίσταται ακόμα ένοπλες επιθέσεις και κατοχή στην Συρία, το Ιράν, το Ιράκ και μες την ίδια την Τουρκία, όλες χώρες μέλη του ΟΗΕ:
■ Άρθρο 51.
Καμιά διάταξη αυτού του Χάρτη δε θα εμποδίζει το φυσικό δικαίωμα της ατομικής ή συλλογικής νόμιμης άμυνας, σε περίπτωση που ένα Μέλος των Ηνωμένων Εθνών δέχεται ένοπλη επίθεση...
Καταστατικός Χάρτης των Ηνωμένων Εθνών
https://www.unric.org/el/index.php?option=com_content&view=article&id=14

Ακόμα και οι οργανώσεις κυπρίων, κούρδων και άλλων συμμάχων που ασχολούνται με την διατήρηση της αυτονομίας των εθνών και την περιφερειακή ειρήνη προστατεύονται από τους Διεθνείς Νόμους:
■ Άρθρο 52.
Καμιά διάταξη του Χάρτη αυτού δεν αποκλείει την ύπαρξη τοπικών συμφωνιών ή οργανώσεων οι οποίες θα ασχολούνται με ζητήματα που σχετίζονται με τη διατήρηση της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας και που μπορούν να λυθούν με τοπικές ενέργειες, με τον όρο ότι αυτές οι συμφωνίες ή οι οργανώσεις και οι ενέργειές τους θα συμφωνούν με τους Σκοπούς και τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών.
Καταστατικός Χάρτης των Ηνωμένων Εθνών
https://www.unric.org/el/index.php?option=com_content&view=article&id=14

Οι εικασίες που διέρρευσαν στον Τύπο που ζωγραφίζουν τον Τσερκέζ ως "τρομοκράτη" ή ως "ύποπτο για τομοκρατικές πράξεις" είναι προπαγάνδα της Τουρκίας που διοχετεύτηκε εδώ μέσω Γερμανίας. Αναπαράγεται από ανεγκέφαλους δημοσιογράφους της κακιάς ώρας που δεν σταματούν ούτε για δευτερόλεπτο να σκεφτούν το νόημα του τι γράφουν. Και οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ δεν αποκαλούνταν έτσι από τους Εγγλέζους κατακτητές; Και οι οργανώσεις της ελλαδικής αντίστασης στην κατοχή από Ιταλία, Γερμανία, Βουλγαρία και Αγγλία, δεν περιγράφηκαν ως "τρομοκρατικές"; Οι λαοί όμως νίκησαν, και φάνηκε καθαρά πως οι καταπιεστές ήταν οι ίδιοι τρομοκράτες.

Θέλει η Κυβέρνηση Αναστασιάδη να συμμαχήσει με την Τουρκία ενάντια στον Κουρδικό λαό όπως συμμάχησε η Κυβέρνηση Χριστόφια ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό; Θα μας εύρει μπροστά της.

Ο Τσερκέζ έζησε για αρκετό καιρό σε Κύπρο, Ελλάδα και Γερμανία. Με τι θα τον κατηγορήσουν, πως τάχα ετοίμαζε κτυπήματα ενάντια στους λαούς που τον φιλοξένησαν; Τόσο ανόητοι είναι που αναμένουν να πιστέψουμε αυτά τα ψέμματα;

Η Κύπρος δεν πρέπει να καταστεί όργανο της Τουρκίας!

Σύνδεσμος Αλληλεγγύης με το Κουρδιστάν
https://www.facebook.com/Syndesmos.me.to.Kourdistan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Περαιτέρω Αναγνώσματα...

■ Ευχαριστούμε την ΕΔΕΚ για την άμεση της αντίδραση στην σύλληψη του Κούρδου αγωνιστή Τσερκέζ Κορκμάζ.
Το Κ.Σ ΕΔΕΚ καλεί τις αρχές της Δημοκρατίας να αφήσουν ελεύθερο τον Cerkez Korkmaz
https://edek.org.cy/2019/18835

■ Ο Πειρατής της Ανατολικής Μεσογείου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_03.html

■ Οι θλιβερές καρικατούρες Αριστεράς στην Κύπρο
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

■ Μαχμούτ Αμπάς και Δημήτρης Χριστόφιας
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_25.html

■ Μέθεξη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/03/blog-post.html

■ Μονάχα της Κερύνειας...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2015/11/blog-post_16.html

■ Νεο-Οθωμανισμός στον Κόσμο του Ονείρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_22.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 15 November 2018

Δεν υπάρχει κατοχή


■ Ξαφνικά δονείται ολόκληρος ο δρόμος με μια κραυγή:
"Νόμος Απαράβατος ~ Λευτεριά η Θάνατος".

Τρέχω στο παράθυρο και βλέπω μια μεγάλη συγκέντρωση αυτόνομων εφήβων με σημαίες και λάβαρα να κατηφορίζουν το δρόμο με ταχύτητα. Αναγκαστικά, θέλει-δεν-θέλει το μάτι κάμνει μια άμεση αξιολόγηση αριθμών, ποιοτήτων και καταστάσεων, και ο νους ακολουθεί με μια ανάλυση που τα θέτει στο ευρύτερο πολιτικό πλαίσιο: αποτελούν ασύντακτο πλήθος - μπουλούκι, θα έλεγαν κάποιοι - με τεράστια πλειοψηφία από κορίτσια. Μερικές από τις κοπέλες περπατούν, τρέχουν και κραυγάζουν το σύνθημα αγκαλιασμένες. Τα αγόρια κάπως πιο σοβαρά, ίσως και συνοφρυωμένα.

Κάτι άλλαξε πάλι στον κύριο ρούν της νεολαία μας. Αυτή η ομάδα εφήβων που περνά μόλις τώρα είναι εντελώς άσχετη με την νεοφασιστική διαδήλωση που πέρασε πιο πριν με ζυγισμένα-στοιχισμένα άτομα που ήταν ταυτόχρονα φοβισμένα και βλοσυρά, με ξεχωριστά τμήματα για αγόρια και κορίτσια, και με μυώδεις μαντράχαλους εκτός γραμμής από όπου έδιναν το πρόσταγμα για στρατιωτικό βηματισμό. Οι μισοί από τους μαντράχαλους μιλούσαν στο τηλέφωνο ποζάροντας ως "παράγοντες".

Σε αντίθεση, οι αυτόνομοι έφηβοι που περνούν τώρα ενσαρκώνουν εκείνο το περίεργο μείγμα ερωτισμού και εθνικοφροσύνης που όλοι οι εθνικιστές ηγέτες, παπάδες, καθηγητές και κομματικοί προσπαθούν να καταστείλουν και να απαγορεύσουν όσο πιο νωρίς γίνεται. Ενσαρκώνουν το μείγμα αναρχο-αυτόνομης λαϊκής βούλησης για την απελευθέρωση της πατρίδας και της αυτοπειθαρχίας που απαιτείται για τους αγώνες. Το μείγμα πρωτόγονου φεμινισμού, νεανικής αγέλης, πολιτικού αυθορμητισμού, αγνότητας.

Κινούνται προς τη γραμμή αντιπαράταξης. Δεν ξέρω αν εκεί θα φαν ξύλο από τους νεοφασίστες, ή από την "δική μας" Αστυνομία, ή από τους Τούρκους έποικους που μαζεύονται πάνω στο μεσαιωνικό τείχος για να ρίξουν πέτρες. Βλέπω τους νέους να κατευθύνονται προς εκεί όμορφοι, γελαστοί, αθώοι.

Η ανατριχίλα μου αρχίζει να υποχωρεί. Θυμούμαι το γιατί διαδηλώνουν σήμερα. Γνωρίζω πως αν στο μέλλον προκύψουν μάχες στη γραμμή αντιπαράταξης αυτά τα παιδιά θα σκοτωθούν από τους πρώτους, προσπαθώντας να καθυστερήσουν ή και να σταματήσουν την προέλαση του Τουρκικού στρατού. Μπορεί και να τρέξουν προς τη μάχη γελώντας, όπως χαμογελούν τώρα κάποια από τα πρόσωπα τους στη διαδήλωση που ήδη φεύγει προς το μέτωπο.

Στο δρόμο κάποιοι από τους περαστικούς πεζούς ή αυτοκινητιστές χαιρετούν τα παιδιά. Αλλά η πλειονότητα τους αγνοεί. Ανάμεσα τους κάποιοι εμφανίζονται ενοχλημένοι:  ανυπομονούν να περάσει η διαδήλωση για να συνεχίσουν την "ομαλότητα" της ημέρας τους. Δεν υπάρχει κατοχή. Οι νέοι μας είναι απλώς μεθυσμένοι με μια σειρά παραισθήσεων για την Ελευθερία που αναφύονται έτσι στα τυχαία κάθε τόσο σαν αναθυμιάσεις από τα χώματα και βγαίνουν στα κλαδιά των δένδρων και από εκεί πετιούνται στον άνεμο, τον οποίο αναπνέουν τα παιδιά και χάνουν τον νού τους.

■ Τα πολεμικά αεροσκάφη του κατοχικού στρατού πέρασαν πριν λίγο πάνω από τα κεφάλια μας προκαλώντας ωστικά κύματα που ακόμα δονούν τα κτίρια και προκαλούν τριγμούς στα παράθυρα. Οι πεζοί στο δρόμο σκύβουν απότομα και ενστικτωδώς τα κεφάλια με εκείνη την αυτόματη κίνηση αυτοπροστασίας, το ανακλαστικό που αποτελεί υλοποίηση του "Ώπ, δεν ξέρω από που θα μου έρθει στο κεφάλι τώρα". Μόλις αλλάζουν κατεύθυνση τα αεροπλάνα και ο ήχος χάνεται, ολόκληρη η Λευκωσία αναστενάζει. Πολλά πρόσωπα κοιτάζουν ανήσυχα από τα παράθυρα των ψηλών κτιρίων. Ερευνούν τον ουρανό, τον δρόμο, ψηλαφούν να δουν τι γίνεται.

Δεν υπάρχει κατοχή. Είναι μια παραίσθηση. Τα αεροπλάνα βρίσκονται εδώ γιατί υπάρχουν "ψυχολογικές διαφορές" ανάμεσα στις κοινότητες. Πετούν από πάνω μας ξεσχίζοντας βίαια τους αιθέρες για να μας βοηθήσουν να βιώσουμε καλύτερα ένα κλίμα πρόθεσης για ειρηνική συμβίωση.

Μάλλον θα έφυγαν τώρα. Μπορεί και να μην έγινε καν το περιστατικό. Δεν υπάρχει κατοχή. Ήταν όλα παραίσθηση.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhmRowgrRnCHsnDBqUJiINppBw2xaaiOluat6FLMLp5N-p9dOKX1MjWh3Oc_6V3az9FsPuJQwOigCCWqrWjIC1p_wO9SvhK0Lk5OpRTgvB2igHUMAhqwgNCamRXsdjnekDIlwWFxA3u5a2f/s1600/katoxi.1.fylakio.EF.stratiotes.stratiwtes.peadaktylos.binoculars.kyalia.shmaia.bubbles.PIN.png


* * *

Friday, 19 October 2018

Γιατί, γιατί, γιατί...;






"Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ' όλη τη γη μοναδικό...
Άξιος ηγέτης, κομματικός
παντού ιθύνων, παντού ορθός.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.

Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Δυστυχία σου, Κύπρος μου,
με τα τέκνα που γεννάς!
Χρυσοπράσινο φύλλο, ηρώων χώρα,
Ώ τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;"

(Σύντμηση και παράλλαξη γνωστού ποιήματος του Γεωργίου Σουρή ~ με απολογίες στον δημιουργό).

Κύπρος αθάνατη! - σε πνίγουν οι "άξιοι ηγέτες".

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 21 June 2011

Φωνή Ειρήνης από την Τουρκία



Δηλώνω αντιρρησίας συνείδησης



Δεν μπορώ να αντέξω τα βασανιστήρια που ασκεί ο άνθρωπος - αυτό το τρομακτικό πλάσμα - στα υπόλοιπα όντα, δεν μπορώ να μείνω σιωπηλή σε αυτά που κάνει στο δικό του είδος.

Όλα τα ζωντανά όντα είναι αδέλφια μου.

Είμαι κατά των πολέμων που είναι μια εφεύρεση του ανθρώπου. Είμαι κατά του μιλιταρισμού. Είμαι ενάντια σε κάθε μέρος όπου ο ισχυρός πιέζει τον αδύναμο. Είμαι ενάντια σε κάθε μορφή βίας και ενάντια στο στρατό που στέλνει όλους τους άντρες στον πόλεμο για το καθήκον τους προς την πατρίδα, ενώ αδιαφορεί για τις γυναίκες, χωρίς όμως να παραμελεί να εισπράξει τους φόρους. Και είμαι ενάντια σε κάθε είδος στρατιωτικής θητείας.

Η ύπαρξη μου, η οποία μόλις γεννήθηκα χαρίστηκε αναγκαστικά στην ιερή πατρίδα, επαναστατεί πλέον. Δεν αντέχει την αδυναμία και τη λογική του "οφθαλμόν αντί οφθαλμού, αίμα για αίμα".

Αρνούμαι να προστατεύω ή να υποχρεώνω άλλους να προστατεύουν με την ψυχή τους και το αίμα τους, νόμιμα ή μη, περιοχές οι οποίες είναι ζωγραφισμένες πάνω σε χαρτί.

Δηλώνω ανιθαγενής και αντιρρησίας συνείδησης για να αισθάνονται την αλληλεγγύη μου και την υποστήριξή μου ο Ινάν Σουβέρ, τον οποίο το Τουρκικό Κράτος κρατάει σε άθλιες συνθήκες επειδή αρνείται να σκοτώνει, η Ρεμζιγέ Σουβέρ, η γυναίκα του, η οποία ζεί αυτόν τον πόνο που της προκάλεσε το κράτος, η Γιεμλιχάν Σουβέρ, η μητέρα του, η οποία είναι απελπισμένη που το παιδί της λιώνει μπροστά στα μάτια της και τα παιδιά του.

Lale Alatli

Θεσσαλονίκη - 09.06.2011
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 12 April 2011

Ο Νεο-Οθωμανισμός και η Κύπρος



Η διαδικασία των συνομιλιών συνεχίζεται ασθμαίνοντας. O πρόεδρος και οι αυλικοί του συνεχίζουν να μετέχουν σε μια διαδικασία τραγέλαφο, παρά το ότι οι ψευδαισθήσεις που καλλιεργούσε ο πρόεδρος και η ηγεσία του ΑΚΕΛ για λύση Κυπριακής ιδιοκτησίας έχουν πανηγυρικά διαψευσθεί.

Μεγάλο μέρος της ανεγκέφαλης δράσης του προέδρου και των αυλικών του είναι και η αδυναμία να αναγνώσουν και να αναλύσουν την πραγματικότητα στην Τουρκία και τα κατεχόμενα.

Η ψευδεπίγραφη επαναπροσέγγιση των δείπνων και των φιλοφρονημάτων μαζί με την ιμπεριαλιστική made in USAID επαναπροσέγγιση της "προοδευτικής" νομενκλατούρας μέσα σε αίθουσες πανεπιστημίων και δεξιώσεων, έχει στερήσει κάθε δυνατότητα αντίδρασης στις μεθοδεύσεις του Τουρκικού κράτους-δολοφόνου στην Κύπρο. Kαθόλου τυχαία όλοι οι αστέρες της αριστερής νομενκλατούρας είναι μπλεγμένοι σε δραστηριότητες χρηματοδοτούμενες από τη USAID και το NATO και είναι θερμοί θιασώτες της διζωνικής λύσης, εθελοτυφλώντας μπροστά στην πραγματικότητα.

Η αβάστακτη πραγματικότητα είναι ότι η κατεχόμενη Κύπρος μετατρέπεται αργά αλλά σταθερά σε ένα προπύργιο του Νεο-Οθωμανισμού με τραγικές συνέπειες για τους ιθαγενείς Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους. Διαφαίνεται μάλιστα από τις πληροφορίες που έχουμε μέσα από την Τουρκοκυπριακή κοινότητα ότι η ισλαμική άρχουσα τάξη του AKP, με την ανοχή και τη συνδρομή του κεμαλικού στρατεύματος, προωθούν την πολιτική και πολιτιστική αλλοίωση της ταυτότητας του κατεχόμενου τμήματος του νησιού μας.

Στην περίπτωση της Κύπρου οι δύο αντιμαχόμενοι πόλοι της Τουρκικής πολιτικής σκηνής – κεμαλισμός και ισλαμισμός - δοκιμάζουν τη νέα εποχή στη σχέση των σε μια ανίερη συνεργασία στην οποία διακυβεύεται το μέλλον μας.

Στην περίπτωση της πατρίδας μας στρατός, κοσμικό κράτος και στροφή στο Ισλάμ επιχειρούν τη ζεύξη των επιδιώξεων και φιλοδοξιών τους με απρόβλεπτα αποτελέσματα και προεκτάσεις τόσο για τον τόπο μας όσο και για την ευρύτερη γεωστρατηγική περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.


Ο Νεο-Οθωμανισμός

"Πλέον ο όρος –και η έννοια– του νεο-Οθωμανισμού είναι ευρύτερα αποδεκτός επιστημονικά και πολιτικά: σηματοδοτεί τόσο την επανεμφάνιση επεκτατικών αυτοκρατορικών πολιτικών από την πλευρά της Τουρκίας –στα πλαίσια βέβαια και τις δυνατότητες του σήμερα–, όσο και τη διαμόρφωση, στο εσωτερικό των όμορων με την Τουρκία χωρών, κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων που είναι διατεθειμένες να αποδεχθούν ή και να συμβάλουν ενεργά στη διαμόρφωση του νεο-οθωμανικού πλαισίου." (1)

Η αναβίωση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας έχει κατατεθεί πεντακάθαρα μέσα από την πολιτική της Άγκυρας την τελευταία τριακονταετία τόσο ως ένα άνοιγμα προς τα έξω όσο και ως αντιστάθμισμα στους εσωτερικούς κλυδωνισμούς στο Τουρκικό κράτος ανάμεσα στους κεμαλιστές και τους ισλαμιστές.

Η επιθετική επεκτατική πολιτική του Τουρκικού κράτους ικανοποιεί τόσο την ιδεολογική προσήλωση των ισλαμιστών προς τη θρησκεία και τον ισλαμικό κόσμο όσο και την ανάγκη των κεμαλιστών για διατήρηση ενός πανίσχυρου στρατού μέσω του οποίου επιθυμούν να ελέγχουν το κράτος και τις δομές του. Οι δύο αντιμαχόμενοι πόλοι της Τουρκικής πολιτικής φαίνεται να έχουν φτάσει σε ένα πολιτικό συμβιβασμό για την άσκηση της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής και δράσης.

Η παλιά Οθωμανική αυτοκρατορία και ο κεμαλισμός μοιράζονται μια κοινή απεχθή παράδοση στρατοκρατίας η οποία έτυχε ανάλυσης από την εποχή του Μακιαβέλι. (2) Είναι τρομακτικό ότι η εξάρτηση στρατού και εξουσίας συνεχίζεται αδιαλείπτως από το 1513 - χρονιά συγγραφής του βιβλίου του Μακιαβέλι "Ο ηγεμόνας" - μέχρι σήμερα

Ο Κεμάλ και το στρατοκρατικό έκτρωμα του διαδέχτηκαν την Οθωμανική αυτοκρατορία διατηρώντας ωστόσο ανέγγικτη την ουσιαστική μηχανή εφαρμογής της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής της αυτοκρατορίας. Το στράτευμα, στο οποίο μάλιστα προσδόθηκε ο ρόλος του συνεκτικού ιστού του έθνους.

Ο κεμαλισμός έστρεψε το στρατό και τις παραστρατιωτικές του παραφυάδες ενάντια στους επί χιλιετίες αυτόχθονες πληθυσμούς της Μ. Ασίας διεξάγοντας γενοκτονίες και εθνοκαθάρσεις κατά των χριστιανικών πληθυσμών. Στη συνέχεια τον χρησιμοποίησε ενάντια σε κάθε πιθανό εσωτερικό εχθρό ώστε να δημιουργήσει ένα αμιγές Τουρκικό κράτος-έθνος, σε μία προσπάθεια "εκ των άνω" εθνογένεσης.

Τα εγκλήματα του Κεμαλισμού είναι απεχθέστερα και από αυτά των Ναζί και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Στο εσωτερικό της χώρας ο κεμαλισμός εγληματεί εις βάρος του Κουρδικού λαού και κάθε αντιφρονούντα. Στο εξωτερικό εγκληματεί εδώ και δεκαετίες εις βάρος των Ελλήνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων .

Ο τουρκικός στρατός μέχρι σήμερα παραβιάζει κάθε αίσθηση ανθρώπινης αξιοπρέπειας εις βάρος των ίδιων των οπλιτών του και των πολιτών του Τουρκικού κράτους. (Αναφορές στις πηγές στο τέλος του άρθρου)

Ο κεμαλισμός κρατικοποίησε τη θρησκεία κρατώντας την όμως υποδιαίστερη του κοσμικού χαρακτήρα του κράτους και της υπέρτατης αξίας του να είναι κανείς Τούρκος. Η προσπάθεια εκτουρκισμού του συνοθυλεύματος δεκάδων λαών και εθνοτήτων της Μ. Ασίας μέσα από την βίαιη προσπάθεια γέννησης του Τουρκικού εθνους απέτυχε. Ο Κουρδικός ένοπλος αγώνας ήταν η ταφόπλακα αυτής της προσπάθειας. Η αποτυχία οδήγησε τον κεμαλισμό σε ένα ιστορικό αδιέξοδο, περιορίζοντας τη δυνατότητα επέκτασης του έξω από τα όρια του Τουρκικού κράτους.

Παράλληλα με την αποτυχία του κεμαλισμού αναπτύσσονται δύο κύριες ροές ισλαμισμού στην Τουρκία. "Η μία είναι η ισλαμιστική και παντουρκική μετάλλαξη του κεμαλισμού που εκφράστηκε από τον Ερμπακάν και τον Τουρκές..." (3) η οποία εξέφραζε την επιθυμία για μια επιθετική επεκτατική πολιτική εις βάρος της Ελλάδας καθώς και μια πολιτική προσέγγισης των ισλαμικών δυνάμεων στην περιοχή και αναβίωσης του παντουρανισμού ως δύναμη αντίθετη προς τη Δύση.

"Η δεύτερη που αναπτύσσεται μετά το 1980 είναι ο ριζοσπαστικός αντιδυτικός ισλαμισμός που στηρίζεται στα ξεριζωμένα στρώματα των παραγκουπόλεων, και θέλει να εκμεταλλευτεί την κοινωνική αμφισβήτηση, που στα χρόνια πριν από το πραξικόπημα του 1980 στρεφόταν προς τα αριστερά, προς μια αντιδυτική-ισλαμική κατεύθυνση." (4)

Αξίζει να σημειωθεί ότι "... κατά καιρούς οι στρατιωτικοί χρησιμοποίησαν τους ισλαμιστές εναντίον του αριστερού κινήματος, το οποίον θεωρούσαν περισσότερο επικίνδυνο. Αυτό συνέβη κυρίως μετά το πραξικόπημα του στρατηγού Κενάν Εβρέν, το 1980. Ο Εβρέν επέτρεψε την ίδρυση ισλαμικών σχολείων και ενστερνίστηκε την αμερικανική στρατηγική δημιουργίας "πράσινης" ισλαμικής ζώνης, για την ανακοπή του κομμουνισμού. Την περίοδο αυτή, με την κρατική προστασία, οι Τούρκοι ισλαμιστές δολοφόνησαν χιλιάδες Κούρδους και αριστερούς." (5)

"Ο νεο-Οθωμανισμός αποτελεί ολοκλήρωση και επέκταση του ισλαμο-κεμαλισμού στο πεδίο των εξωτερικών σχέσεων". (6)

Ο νεο-Οθωμανισμός προβάλει ως η νέα ταυτότητα που περιλαμβάνει το έθνος αλλά όχι ως το μοναδικό στοιχείο ταυτότητας. Η θρησκεία προβάλλει ως ένας νέος συνδετικός ιστός - χωρίς να απειλεί άμεσα το κοσμικό κράτος - δίνοντας τη δυνατότητα στο Τουρκικό κράτος να παρουσιάζεται ως νέος υπερασπιστής του Ισλάμ και των μουσουλμάνων της Μ. Ανατολής έχοντας βλέψεις που εκτείνονται από τη Β. Αφρική μέχρι τα βάθη της Ασίας.

Το νεο-Οθωμανικό όραμα της Τουρκικής άρχουσας τάξης βασίζεται στο κενό εξουσίας που έχει αρχίσει να δημιουργείται στη Μ. Ανατολή με την αποτυχία της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ αλλά και τη διαμορφούμενη εκρηκτική κατάσταση στην περιοχή.

Οι ΗΠΑ ευλόγησαν κατ' αρχήν το νεο-Οθωμανικό όραμα βλέποντας τη νεο-Οθωμανική Τουρκία ως περιφερειακή δύναμη ανάσχεσης του φονταμενταλιστικού ισλάμ, δύναμη αποσταθεροποίησης της Ε.Ε και φραγμό στην επαναδραστηριοποίηση της Ρωσίας. Αυτό συνέτεινε σε ένα συμβιβασμό κεμαλισμού-ισλαμισμού ο οποίος έδωσε τη δυνατότητα ανάπτυξης της Τουρκικής οικονομίας και του Τουρκικού Κεφαλαίου σε βαθμούς πρωτόγνωρους μέσα από τις σχέσεις που το Τουρκικό Κεφάλαιο ανέπτυξε τόσο με τη Δύση όσο και με τη Μ. Ανατολή.

Η ακμάζουσα Τουρκική οικονομία και το τοπικό Τουρκικό Κεφάλαιο δίνουν πλέον μια δυνατότητα ανεξάρτητης πορείας της Τουρκίας και υποστήριξης των επεκτατικών της βλέψεων χωρίς την ανάγκη κηδεμονίας από τις ΗΠΑ και την ΕΕ.

Η πρόσφατη σύγκρουση με το Ισραήλ δείχνει την τάση της νεο-Οθωμανικής πολιτικής να διεκδικήσει μεγαλύτερο ρόλο στη γεωστρατηγική σκακιέρα της Ανατολικής Μεσογείου. Το ίδιο δείχνει και ο διάπλους των πολεμικών σκαφών του Τουρκικού ναυτικού στο Αιγαίο και στα νότια της Κύπρου και η αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων Ελλάδας και Κύπρου.

Οι συνεχείς παρεμβάσεις του πρωθυπουργού της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν σε όλα τα περιφερειακά θέματα, με την έπαρση και αλαζονεία ενός νέο-σουλτάνου, καταδεικνύουν τη νέα πολιτική του Τουρκικού κράτους έναντι των γειτόνων του και της περιοχής.

Ο Ερντογάν, που κλείνει τα μάτια στις συνεχείς παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Τουρκία και την Κύπρο, παρουσιάζεται ως ο σοφός σύμβουλος των ομόθρησκων του Αράβων ηγετών και ως ο νέος υπερασπιστής του Ισλάμ έναντι στο κράτος του Ισραήλ. Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας εμφανίζεται ως ο ισχυρός "πιστός" ηγέτης που έχει την δύναμη να ζητά ακόμη και την απομάκρυνση άλλων Αράβων ηγετών, χτίζοντας μια αυτοκρατορική εικόνα τόσο προς το εσωτερικό της Τουρκίας όσο και προς τα έξω.

Η νεο-Οθωμανική Τουρκία αναδύεται ως ένας από τους ισχυρότερους παίκτες στη γεωστρατηγική σκακιέρα υλοποιώντας το στρατηγικό σχεδιασμό του νυν Υπουργού Εξωτερικών Μεχμέτ Νταβούτογλού.

Το δόγμα Νταβούτογλου εκφράζεται πεντακάθαρα για όσους έχουν αυτιά και θέλουν να ακούσουν:
«Οι δύο σημαντικοί βραχυπρόθεσμοι και μεσοπρόθεσμοι στόχοι της εξωτερικής πολιτικής της Τουρκίας στα Βαλκάνια είναι η ισχυροποίηση της Βοσνίας και της Αλβανίας μέσα σε ένα πλαίσιο σταθερότητας και η δημιουργία ενός διεθνούς νομικού πλαισίου που θα θέτει υπό την προστασία του τις εθνικές μειονότητες της περιοχής. Στο νομικό αυτό πλαίσιο η Τουρκία πρέπει να επιδιώκει συνεχώς την εξασφάλιση εγγυήσεων που θα της παρέχουν το δικαίωμα παρέμβασης στα ζητήματα που αφορούν τις μουσουλμανικές μειονότητες των Βαλκανίων. Η νομιμότητα της επέμβασης της Κύπρου , που αποτελεί ένα εντυπωσιακό παράδειγμα στη σύγχρονη εποχή, κατέστη δυνατή εντός ενός τέτοιου είδους νομικού πλαισίου». (7) Τα λόγια του βέβαια δεν φτάνουν στα αυτιά των διζωνικολάγνων νεο-ραγιάδων Κυπρίων πολιτικάντηδων και των τσιρακιών των.

Τα νεο-οθωμανικά ΜΜΕ παίζουν και αυτά το ρόλο τους στην προώθηση του νέου αυτοκρατορικού οράματος.

Κοιτάξτε πώς χαρτογραφεί την περιοχή της ανατολικής Μεσογείου η φιλοκαθεστωτική εφημερίδα Γενί Σαφάκ χαιρετίζοντας την εμπλοκή της Τουρκίας στη Λιβύη. (8)



Μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές δε διστάζουν να επιτεθούν ακόμη και στις ΗΠΑ και την πολιτική τους στο Ιράκ, προβάλλοντας τον Τούρκο στρατιώτη ως τον από μηχανής Θεό, υπερασπιστή των αδύνατων μουσουλμάνων Κούρδων οι οποίοι καταπιέζονται από τους κατακτητές Αμερικανούς στρατιώτες και τους Κούρδους συμμάχους τους. (9)

Η δημιουργία ένοπλων μονάδων που θα ελέγχονται από τη κυβέρνηση δίδει τη δυνατότητα στη νεο-Οθωμανική πολιτική να έχει για πρώτη φορά το δικό της στρατό ο οποίος και θα δρα παράλληλα ή/και ανεξάρτητα από το επίσημο στράτευμα. Η κυβέρνηση Ερντογάν προχωρεί με ταχύτητα στη δημιουργία Μονάδων Συνοριακής Ασφάλειας οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα εργασίας σε χιλιάδες νεο-Γενίτσαρους οι οποίοι θα είναι υπόλογοι στη νεο-Οθωμανική άρχουσα τάξη και θα εκφράζουν ένοπλα τη δική της πολιτική. (10)

***

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η κατάσταση στην Κύπρο έχει ιδιαίτερη σημασία διότι αποτελεί ουσιαστικά και το πρώτο απτό παράδειγμα αυτής της επιθετικής επεκτατικής πολιτικής έξω από την Τουρκία.

Στην Κύπρο συντελείται εδώ και τριάντα χρόνια η μετατροπή της συνείδησης ενός χώρου και του πληθυσμού του σε νεο-Οθωμανικό προπύργιο με την ανοχή και τη συνδρομή του κεμαλικού στρατεύματος και των δομών του. Ο ιστορικός συμβιβασμός κεμαλισμού-ισλαμισμού ξεκίνησε εδώ. Ας μην ξεχνούμε ότι αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της εισβολης ήταν ο ισλαμιστής Ερμπακάν.

Η πιθανή παρουσία πετρελαίου και φυσικού αερίου στην ΑΟΖ του νησιού μας δίνει στην Τουρκία τη δυνατότητα πρόσβασης σε δικές της πρωτογενείς ενεργειακές ύλες, το μοναδικό στοιχείο που απουσιάζει από την οικονομία της και το οποίο θα την καταστήσει μια περιφερειακή υπερδύναμη.

Στην περίπτωση της πατρίδας μας οι δύο αντιμαχόμενοι πόλοι της Τουρκικής πολιτικής πραγματικότητας επιχείρησαν και επιχειρούν μια προσπάθεια σύζευξης της πολιτικής των με στοίχημα την μελλοντική αυτοκρατορία. Mε τον ίδιο τρόπο οι συγκρούσεις πατρικίων και πληβείων στο εσωτερικό της Ρώμης οδήγησαν στην Ρωμαϊκή αυτοκρατορία και τη συνεχή επεκτατική της πολιτική. Στη νέα Οθωμανική αυτοκρατορία οι δύο πολιτικές δυνάμεις θα καρπώνονται τα κέρδη του νέου status quo, παρά τις εσωτερικές τους διαφορές και διαμάχες.

Οι πρόσφατες αντιδράσεις των ιθαγενών Τουρκοκυπρίων έχουν άμεση σχέση με την πολιτική αυτή και τον τρόπο που εφαρμόζεται εις βάρος των.

Η αναγνώριση και κατανόηση του πολιτικού αυτού πειράματος που διεξάγεται στην πατρίδα μας είναι αναγκαία τόσο για την επιβίωση του Ελληνισμού στον τόπο μας όσο και ως καθοδήγηση για τα πολιτικά και άλλα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσουμε, για να αντισταθούμε στην στρατοκρατική ιμπεριαλιστική πολιτική του νεο-Οθωμανισμού που αναπτύσσεται εις βάρος μας.

Στα επόμενο μέρος της παρούσας ανάλυσης θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις διαστάσεις που παίρνει το φαινόμενο του νεο-Οθωμανισμού στην πατρίδα μας στα κατεχόμενα μέσα από την προσπάθεια αλλοίωσης της πολιτικής και πολιτιστικής ταυτότητας του χώρου και των Τουρκοκυπρίων και τις αναπόφευκτες συγκρούσεις που παρουσιάζονται.



Σόλων Αντάρτης
~~~~~~~~~~~




Σημειώσεις
--------------

1. Νεο-οθωμανισμός και ελληνισμός
Γιώργου Καραμπελιά
Από:
http://www.ardin.gr/node/164

2. Στο βιβλίο του Νικολό Μακιαβέλι "Ο ηγεμόνας" ο συγγραφέας διαχωρίζει τον Τούρκο ηγεμόνα από τους υπόλοιπους, διότι σε αντίθεση με τους ηγεμόνες της τότε εποχής ενδιαφερόταν περισσότερο να ικανοποιεί το στρατό από το λαό του:
"Εξαιρώ τον Τούρκο, γιατί έχει πάντα γύρω του δώδεκα χιλιάδες πεζούς και πέντε χιλιάδες ιππείς, από τους οποίους εξαρτώνται η ασφάλεια και η δύναμη του βασιλείου του και αυτός ο άρχοντας βάζοντας σε δεύτερη μοίρα οτιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο να τους έχει φίλους."
Νικολό Μακιαβέλι, "Ο Ηγεμόνας", Εκδόσεις Πατάκη 2006, σελ. 110

3. Τουρκία Ισλάμ και Κρίση του ΚεμαλισμούΓιώργου Καραμπελιά
Εναλλακτικές Εκδόσεις/Άτροπος 7, 2001, σελ.9

4. Τουρκία Ισλάμ και Κρίση του ΚεμαλισμούΓιώργου Καραμπελιά
Εναλλακτικές Εκδόσεις/Άτροπος 7, 2001,σελ.10

5. Νεο-Οθωμανισμός: Έννοια κλειδί για την κατανόηση της σημερινής Τουρκίας
Στέφανου Κωσταντινίδη
Από το βιβλίο "Νεο-Οθωμανισμός", Εναλλακτικές Εκδόσεις 2009, σελ.27

6. Γιώργος Καραμπελιάς
Από το βιβλίο "Νεο-Οθωμανισμός", Εναλλακτικές Εκδόσεις 2009, σελ.7

7. Από το βιβλίο του νυν Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας "Το Στρατηγικό Βάθος - Η Διεθνής Θέση της Τουρκίας", Εκδόσεις Ποιότητα 2010, σελ.200.

8. ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ
Από:
http://tourkikanea.gr/2011/03/24/bayrak-3/

9. Η ταινία Kurtlar vadisi - Irak (Valley of the Wolves: Iraq)
http://www.imdb.com/title/tt0493264/
είναι η επιτομή της νέας προοπτικής που δίνει ο νεο-Οθωμανισμός για την εξωτερική πολιτική της Τουρκίας. Η τεράστια επιτυχία της δείχνει και την ανταπόκριση ενός μεγάλου μέρος του Τουρκικού λαού στο νεο-Οθωμανικό όραμα.

Στην ταινία η προπαγάνδα του Τουρκικού κράτους ξεπερνά και το πλέον διαστρεβλωμένο Γκεμπελικό μυαλό. Ο στρατός των ομάδων θανάτου που έχει σφάξει χιλιάδες Κούρδους πολίτες και αγωνιστές παρουσιάζεται στην ταινία ως ο υπερασπιστής των έναντι στην εχθρική ιμπεριαλιστική υπερδύναμη των ΗΠΑ και τους Κούρδους του Β.Ιράκ.

Τεσσεράμισι εκατομμύρια σχεδόν θεατές είδαν την ταινία η οποία μάλιστα έτυχε και της αποθέωσης από τον αντιπρόεδρο της Τουρκικής κυβέρνησης και Υπουργό Επικράτειας Bülent Arınç.
Από:
http://www.boxofficeturkiye.com/film/2006018/Kurtlar-Vadisi:-Irak.htm

9. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
"Με την έγκριση μετά τις εκλογές της 12ης Ιουνίου του νόμου που διασφαλίζει την έστω και μακροπρόθεσμα αφαίρεση της εσωτερικής ασφάλειας του κράτους από τις ΤΕΔ, καθώς και την ίδρυση ειδικών Μονάδων Συνοριακής Φύλαξης που θα διαφυλάττουν όλες τις συνοριακές πύλες καθώς και τα χερσαία και θαλάσσια σύνορα, θα τεθεί και το θέμα της ίδρυσης Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας."
Από:
Εφ. Ταράφ 22-3-2011 σε μετάφραση
http://tourkikanea.gr/2011/03/24/guvenlik/#more-4637

Πηγές~Αναγνώσματα
----------------------------

1. Τουρκία Ισλάμ και Κρίση του Κεμαλισμού Εναλλακτικές Εκδόσεις/Άτροπος 7, Β'Έκδοση Συμπληρωμένη, 2001

2. Νεο-Οθωμανισμός
Εναλλακτικές Εκδόσεις - Αντιπαραθέσεις 24, 2009

3. Ορισμένες αναρτήσεις εξαιρετικού ενδιαφέροντος από την ιστοσελίδα "Τουρκικά Νέα":
http://tourkikanea.gr/

Ο λοχαγός με πέταξε από το παράθυρο
http://tourkikanea.gr/2011/04/06/yuzbasi/#more-5003

Κράτος - Συμμορία
http://tourkikanea.gr/2011/03/29/asala/#more-4789

Χιλιάδες Πτώματα "Σπαρμένα"
http://tourkikanea.gr/2011/02/25/toplumezar-2/#more-3869

Thursday, 30 September 2010

Οι συμμορίες λιντσαρίσματος επιτέθηκαν στους TAYADλήδες

Επιτροπή Αλληλεγγύης


Οι συμμορίες λιντσαρίσματος επιτέθηκαν στους TAYADλήδες
(TAYAD είναι ο Σύλλογος Οικογενειών των Πολιτικών Κρατουμένων)

Θέλουμε να σας μεταφέρουμε την ανακοίνωση του ΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ που εξέδωσε την 25η Σεπτεμβρίου 2010 με θέμα‍‌ «Οι συμμορίες λιντσαρίσματος επιτέθηκαν στους TAYATλήδες που πραγματοποιούσαν πορεία προς την Άγκυρα.».

Επιτροπή Αλληλεγγύης
Για τους Πολιτικούς Κρατούμενους
στην Τουρκία και το Κουρδιστάν
epitropi_allileggis2010@mynet.com
και
epitropi_allileggis@yahoo.com

* * *
Οι συμμορίες λιντσαρίσματος επιτέθηκαν στους TAYADλήδες (Σύλλογος Οικογενειών των Πολιτικών Κρατουμένων) που πραγματοποιούσαν πορεία προς την Άγκυρα
Σε 10 χρόνια στις φυλακές δολοφονήθηκαν 1659 κρατούμενοι

Η επίθεση πραγματοποιήθηκε για να σκεπάσει τις δολοφονίες εξαιτίας της απομόνωσης και τις δολοφονίες των ασθενών φυλακισμένων χωρίς περίθαλψη

Σε έναν τόπο που δεν υπάρχει η ελευθερία να πραγματοποιούνται πορείες και που η ζωή είναι ανασφαλής, το να ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει δημοκρατία είναι φαρισαϊσμός

Ο μοναδικός υπεύθυνος της επίθεσης λιντσαρίσματος είναι το ΑΚΡ

Ενάντια στη φασιστική τρομοκρατία του ΑΚΡ

Να είμαστε ενωμένοι με τους TAYADλήδες

Οι TAYADλήδες (Οικογενειών των Πολιτικών Κρατουμένων) που πραγματοποιούσαν πορεία προς την Άγκυρα διεκδικώντας τα δημοκρατικά, νόμιμα δικαιώματά τους, δέχθηκαν επίθεση από τις συμμορίες λιντσαρίσματος στο Μπόλου. Η πρώτη επίθεση της συμμορίας λιντσαρίσματος πραγματοποιήθηκε στο Καϊνασλί κοντά στο Ντούζτζε. Κατά την επίθεση αυτή τόσο η αστυνομία όσο και η χωροφυλακή δεν προστάτεψαν τους TAYADλήδες. Αντίθετα, οι αστυνομικοί ήταν εκείνοι που υποδαύλισαν και προετοίμασαν το έδαφος για τις επιθέσεις της συμμορίας λιντσαρίσματος.

1- Το να αναφέρεις και να διεκδικείς τα δικαιώματά σου μέσω της δημοκρατικής οδού, είναι ένα θεμιτό και νόμιμο δικαίωμα. Οι νόμοι λένε ότι «οι δυνάμεις ασφαλείας» θα πρέπει να εγγυώνται τη την χρήση των δημοκρατικών δικαιωμάτων του λαού.

Συνέβη όμως το αντίθετο:

Η συγκέντρωση της συμμορίας λιντσαρίσματος, η προετοιμασία της για την επίθεση, οι επιθέσεις της με πέτρες στους TAYADλήδες, συνέβησαν μπροστά στα μάτια της αστυνομίας.

Σε όλη την πορεία η αστυνομία ήταν εκείνη που απειλούσε τους TAYADλήδες και υποδαύλιζε τη συμμορία λιντσαρίσματος.

2- Τα λιντσαρίσματα πραγματοποιούνται υπό την προστασία του ΑΚΡ. Σε μια χώρα που δεν μπορείς να ασκήσεις ούτε ένα από τα δημοκρατικά σου δικαιώματα, που η άσκησή τους παρεμποδίζεται από την αστυνομία, που ακόμη και η ζωή σου κινδυνεύει από τις συμμορίες λιντσαρίσματος, το να ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει δημοκρατία είναι φαρισαϊσμός. Μάλιστα, τα λιντσαρίσματα αποτελούν ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της εξουσίας του ΑΚΡ. Αυτή βρίσκεται πίσω από όλες τις επιθέσεις λιντσαρίσματος. Πίσω από την επίθεση της συμμορίας λιντσαρίσματος που πραγματοποιήθηκε, τελευταία, στο Τοπχανέ της Κωνσταντινούπολης βρισκόταν όλη η εξουσία, από την Διευθυντή Ασφαλείας της Κωνσταντινούπολης ως τον πρωθυπουργό. Τα λιντσαρίσματα τόσο από την πολιτική τους πλευρά όσο και από την αστυνομική πραγματοποιούνται κάτω από την εγγύηση και την ασφάλεια της εξουσίας. Αυτό πλέον αποκαλύφθηκε.

3- Τα λιντσαρίσματα αποτελούν πλέον μέρος της κρατικής πολιτικής. Άρχισαν στις 6 Απριλίου 2005 στην Τραπεζούντα ενάντια στους TAYADλήδες και έκτοτε πραγματοποιήθηκαν στη χώρα μας δεκάδες επιθέσεις λιντσαρίσματος. Από τότε μέχρι σήμερα δεν δρομολογήθηκε καμία πολιτική πρόληψης των λιντσαρισμάτων. Αντίθετα, όλες οι επιθέσεις λιντσαρίσματος οργανώθηκαν από την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, προστατεύθηκαν από την πλευρά της ΕΞΟΥΣΙΑΣ, νομιμοποιήθηκαν από τον ΑΣΤΙΚΟ ΤΥΠΟ και αθωώθηκαν από την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν και η επίθεση που πραγματοποιήθηκε στην πορεία προς την Άγκυρα.

4- Οι οικογένειες των TAYADλήδων ξεκίνησαν από την Κωνσταντινούπολη στις 18 Σεπτεμβρίου. Είχαν 5 αιτήματα.
*Να υπάρξει άρση της απομόνωσης στις φυλακές,

*Να εφαρμοστεί το δικαίωμα στη συναναστροφή,

*Να αφεθούν ελεύθεροι οι κρατούμενοι TAYADλήδες,

*Να δοθεί τέλος στα βασανιστήρια στις φυλακές,

*Να απελευθερωθούν οι ασθενείς κρατούμενοι!
Αυτά τα αιτήματα είναι δίκαια και νόμιμα που ο καθένας που αντιτίθεται στη τυραννία και στα βασανιστήρια τα συμμερίζεται.

5- Επειδή τα όργανα του αστικού τύπου δεν γράφουν και δεν μεταδίδουν τίποτε, η κατάσταση στις φυλακές της χώρας μας δεν είναι εις γνώση μεγάλης μερίδας του λαού μας.

Η τυραννία, ο αυταρχισμός, η αδικία περιφέρονται στις φυλακές.

Τα βασανιστήρια της απομόνωσης συνεχίζονται επί δέκα χρόνια.

Θα σας δώσουμε μόνον ένα παράδειγμα με αριθμούς για να σας δείξουμε το πώς η πολιτική της εξουσίας του ΑΚΡ στις φυλακές με την απομόνωση, με την μη περίθαλψη των ασθενών φυλακισμένων και η δολοφονία τους μέρα τη μέρα μετατράπηκε σε δολοφονική.

Στις φυλακές, τα τελευταία 10 χρόνια έχασαν τη ζωή τους 1659 φυλακισμένοι και κρατούμενοι.

Αυτός ο αριθμός δόθηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης.

Η απομόνωση σκοτώνει, η αυθαιρεσία σκοτώνει, η παρεμπόδιση της περίθαλψης των ασθενών κρατούμενων σκοτώνει, τα βασανιστήρια με ξυλοδαρμούς σκοτώνουν… Ο θάνατος 1659 κρατούμενων σε 10 χρόνια είναι μια ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.

Η εξουσία του ΑΚΡ, με την επίθεση ενάντια στους TAYADλήδες που αποκαλύπτουν την πραγματικότητα της απομόνωσης και των δολοφονιών στις φυλακές, που είναι το μέσον να ακουστούν οι φωνές των φυλακισμένων στον έξω κόσμο, που αποκαλύπτουν τα δίκαια και νόμιμα αιτήματά τους, στοχεύει στην καθυπόταξη όσων αντιδρούν ενάντια στην τυραννία. Το ΑΚΡ θέλει να διαγράψει τον δημοκρατικό αγώνα από αυτά τα εδάφη. Οι επιθέσεις λιντσαρίσματος, στην πραγματικότητα, υπηρετούν αυτό το στόχο. Ας μην το επιτρέψουμε.

Όλοι οι επαναστάτες, οι προοδευτικοί, οι δημοκρατικές δυνάμεις, κανείς δεν πρέπει να παραμείνει απαθείς και άφωνος απέναντι στις επιθέσεις λιντσαρίσματος που συνεχίζονται εδώ και 5 χρόνια. Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι στην φασιστική τρομοκρατία του ΑΚΡ που συνεχίζεται εδώ και 5 χρόνια.

Οι TAYADλήδες συνεχίζουν την πορεία τους. Η αλληλεγγύη στους TAYADλήδες, που πορεύονται κάτω από επιθέσεις λιντσαρίσματος εναντίον τους, με την αποφασιστικότητα δεκάδων ετών, με θυσίες και με υπομονή, είναι ανθρωπιστικό και δημοκρατικό καθήκον. Να αντιδράσουμε με την ενότητα της αριστεράς απέναντι στην φασιστική τρομοκρατία των συμμοριών λιντσαρίσματος και του ΑΚΡ.

Από την μια πλευρά είναι η εξουσία, που σχεδιάζει και εκτελεί επιθέσεις λιντσαρίσματος για να κρύψει την τυραννία της απομόνωσης, για να αποκρύψει τη δολοφονία των ασθενών κρατουμένων αντί να τους περιθάλπει, και από την άλλη οι δημοκρατικές, προοδευτικές, δημοκρατικές δυνάμεις για τον αγώνα ενάντια στην απομόνωση, για την ελευθερία των ασθενών κρατουμένων ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ, ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ. Η εξουσία, από τις φυλακές βγάζει φέρετρα, και ενώ για να τα κουκουλώσει πραγματοποιεί επιθέσεις λιντσαρίσματος, το να αποχωρεί κάποιος από αυτές τις επιτροπές χρησιμοποιώντας πλαστές δικαιολογίες, το να αποδυναμώνει αυτές τις δυνάμεις, δεν είναι μια υπεύθυνη στάση.

Εσείς που συμμετέχετε στις επιθέσεις λιντσαρίσματος! Σ’ εσάς απευθύνουμε τα τελευταία λόγια μας. Με δεκάδες ψέματα σας παραπλάνησαν και σας ώθησαν σε επιθέσεις ενάντια σε συγγενείς των κρατουμένων, ενάντια σε ανθρώπους ηλικίας 60 – 65 ετών. Φοράτε την ετικέτα του «εθνικιστή», όμως με αυτές τις επιθέσεις προσφέρετε υπηρεσίες στον ιμπεριαλισμό. Οι TAYADλήδες εναντιώνονται στην πολιτική της απομόνωσης που εφαρμόζει ο ιμπεριαλισμός. Εσείς, με αυτή την επίθεση γίνατε υποστηρικτές της πολιτικής της απομόνωσης που είναι η πολιτική της Αμερικής και της Ευρώπης.

Σας χρησιμοποιούν. Μην τους επιτρέπετε να σας χρησιμοποιούν! Ψάξτε και μάθετε την αλήθεια. Σας κλείνουν τα μάτια με την τουρκική σημαία. Οι TAYADλήδες είναι αντίθετοι στις φυλακές τύπου F. Η Αμερική και η Ευρώπη τους ώθησαν να τις κάνουν. Εσείς υπερασπίζεστε την εκμετάλλευση των Σαμπαντζί, των Κοτς, των Ουλκέρ, των Αλμπαϊράκ; Να ξέρετε ότι οι φυλακές τύπου F, η απομόνωση, υπάρχουν για να συνεχίζετε η εκμετάλλευση εκείνων… Αυτά ψάξτε, ρωτήστε, μάθετε. Θα διαπιστώσετε ότι βρίσκεστε σε λάθος θέση.

Εμείς ως TAYADλήδες, ως Λαϊκό Μέτωπο, δεν συναντιόμαστε για πρώτη φορά με την αστυνομική τρομοκρατία των φασιστικών εξουσιών των συνεργατών του ιμπεριαλισμού, με τις επιθέσεις των συμμοριών λιντσαρίσματος.

Οι TAYADλήδες δεν πισωγύρισαν ποτέ μέχρι σήμερα.

Ποτέ δεν άφησαν στη μέση τον αγώνα που άρχισαν. Όλοι να είναι βέβαιοι ότι και τώρα το ίδιο θα γίνει.

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΚΡ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ


Λαϊκό Μέτωπο







~~~~~~~~~~

Από την Ομάδα Σύνταξης

Με την ολοκληρωτική πλέον, μεταστροφή της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και της άνομης - αλλά "νόμιμης" - Κυβέρνησης της Κύπρου προς την αγκαλιά του Ιμπεριαλισμού και προς το αγκάλιασμα της Εθνοφυλετικής Διζωνικής ιδεολογίας και πρακτικής ως μιά "τελική λύση" γιά την Κύπρο, σαλιαρίζουν και ηδονίζονται οι δυνάμεις του διεθνούς Ιμπεριαλισμού.

Διεθνές Κεφάλαιο και διεθνές παρακράτος, και μαζί τα παρακλάδια τους σε Τουρκία, Ελλάδα και Κύπρο γελούν ασύστολα σε βάρος όλων μας. Το γλέντι των βασανιστών στις χώρες μας γλυκαίνει και ευφραίνεται με την μεταστροφή της ψευδο-Αριστερής ηγεσίας.

Αλλά και ξεγυμνώνεται πλέον η πικρότατη, αβάστακτη αλήθεια: ότι εκτός από τις δικές μας λιγοστές αυτο-οργανωμένες (ή και εν δυνάμη οργανωμένες) λαϊκές δυνάμεις - τις οποίες και διαρκώς φθείρουν, διαφθείρουν και διαβρώνουν οι κρατούντες εξουσιαστές - οι μόνοι άλλοι ουσιαστικοί συμμάχοι που μας απέμειναν είναι οι δυνάμεις του επαναστατικού Σοσιαλισμού μες την ίδια την Τουρκία, στο Κουρδιστάν, και στην κατεχόμενη Κύπρο.

Οι Τούρκοι, Κούρδοι και ΤουρκοΚύπριοι σύντροφοι μας τελούν υπό στρατιωτική και πολιτιστική κατοχή στο Κουρδιστάν και στην κατεχόμενη Κύπρο, ενώ μέσα στην ίδια την Τουρκία ζουν, επιβιώνουν και αγωνίζονται σε μιά κατάσταση διαρκούς ακήρυκτου εμφυλίου πολέμου. Πολλές δεκάδες χιλιάδες νεκροί είναι ήδη τα θύματα του φασιστοειδούς μιλιταριστικού καθεστώτος στην Τουρκία σ'τού'ν τον αγώνα γιά ταξική και εθνική απελευθέρωση.

Ας μην ξεχνούμε πως όταν το 1983 οι Κατοχικές Δυνάμεις και η ΤΜΤ ανακήρυξαν την κατεχόμενη βόρεια Κύπρο ως "ανεξάρτητη χώρα", οι Τουρκικές επαναστατικές Σοσιαλιστικές οργανώσεις ήταν οι πρώτες που αντέδρασαν καταδικάζοντας την ανακήρυξη. Και δεν ήταν απλώς μια "ακαδημαϊκή" καταδίκη μόνο στα λόγια. Οι Τούρκοι και Κούρδοι σύντροφοι τότε λειτουργούσαν ήδη περισσότερες από πενήντα επαναστατικές οργανώσεις που ΚΤΥΠΟΥΣΑΝ ΕΝΟΠΛΑ τον εχθρό!

Και τούτα σε μιά περίοδο καθ' ήν η ψευδο-Αριστερά ηγεσία στην Κύπρο κτυπούσε τις μαθητικές διαδηλώσεις που διαμαρτύροντο ενάντια στην Κατοχή, συνελάμβανε και βασάνιζε Αναρχικούς, ανεξάρτητους Κομμουνιστές και Σοσιαλιστές και έσπρωχνε μεγάλο μέρος των πατριωτών που διακατέχοντο από ανατρεπτικές, ριζοσπαστικές και εναλλακτικές αξίες στην εξορία. Παράλληλα, ενώ ΤουρκοΚύπριοι και Τούρκοι αντιστασιακοί αυτομολούσαν και περνώντας μέσα απο τα ναρκοπέδια διέσχιζαν τα συρματοπλέγματα γιά να βρουν ελευθερία στις δήθεν "ελεύθερες" περιοχές του νότου στη χώρα μας, οι κρατούντες εδώ επεδίδοντο σε ΑΠΕΛΑΣΗ του όποιου αυτομολούσε εδώ, πίσω στην Τουρκία!

Και η τραγικότητα συνεχίζεται. Σήμερα οι ίδιοι ψευδο-σοσιαλιστές ηγέτες κατέχουν το Κράτος στα χέρια τους και μηχανορραφούν και διαπραγματεύονται ΜΑΖΙ με τις δυνάμεις κατοχής και τον διεθνή Ιμπεριαλισμό γιά το πως να μετατρέψουν την Κύπρο σε ένα μεγάλο Εθνοφυλετικό Διζωνικό γκέττο (έστω, σε μιά "Διζωνική Ομοσπονδία Εθνοφυλετικών γκέττο") βασισμένο σε μιά ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ, ενώ ο λαός και οι σύντροφοι μας στην Τουρκία, στο Κουρδιστάν και την κατεχόμενη Κύπρο αγωνίζονται ΕΝΑΝΤΙΑ στην κατοχή της Κύπρου, ενάντια στο διεθνές Κεφάλαιο και παρακράτος, ενάντια στον μιλιταρισμό της Τουρκικής άρχοσας τάξης, ενάντια στην εθνοκάθαρση. Που φτάσαμε!

Μπορείτε να δείτε τις επαίσχυντες πράξεις της ψευδο-Αριστερής μας "πατριωτικής" Κυβέρνησης εδώ όπου εξαπέλυσε τα κομματόσκυλλα της ενάντια στους ΤουρκοΚύπριους συντρόφους που διαμαρτύροντο γιά την Κατοχή:
Η ΠΕΟ απειλεί και επιτίθεται σε αντικατοχικούς ΤουρκοΚύπριους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/09/blog-post_17.html

Όλοι γνωρίζουμε πως το παρακράτος της Τουρκίας είναι θεσμοθετημένο και εντοιχισμένο μέσα σε όλους τους κοινωνικούς σχηματισμούς εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής - ήδη ο εθνικιστικός όχλος υποκεινούμενος από το παρακράτος έχει γράψει ιστορία στις σφαγές του Φθινοπώρου 1955, και σε άλλα "θαυμαστά" γεγονότα στην Κύπρο το 1958, το 1963 και πάει λέγοντας. Τους ξέρουμε καλά.

Και εφ' όσον όλοι γνωρίζουμε πως το Τουρκικό παρακράτος που σήμερα κτυπά τους Αριστερούς μας συντρόφους στην Τουρκία δρά ασύστολα και στην κατεχόμενη Κύπρο μέσω των Γκρίζων Λύκων, της ΤΜΤ, της ΜΙΤ και άλλων "ειρηνιστικών" σχηματισμών, τίθεται το καταπληκτικό ερώτημα του πως, άραγε, θα επιβιώσουν οι λιγοστοί ΕλληνοΚύπριοι πρόσφυγες που θα επιτραπεί να επιστρέψουν σε Κυρήνεια και Μόρφου όταν θα κτυπιούνται αλύπητα από αυτές τις δυνάμεις του καθεστώτος; Δεν θα αναγκαστούν να προσφύγουν σε πράξεις αυτοάμυνας διά παντός διαθέσιμου μέσου; Μιά τέτοια επιστροφή λιγοστών προσφύγων υπό καθεστώς Εθνοφυλετικής υπεροχής που θα εγγυάται την Διζωνικότητα οδηγεί σε σίγουρη και αναπόφευκτη φυλετική σύγγρουση και σε νέα "ειρηνευτική" εισβολή και κατοχή. Πως τολμούν οι ψευδο-Σοσιαλιστές να διακινδυνεύουν τέτοια σενάρια σε βάρος του λαού μας;

Οι σύντροφοι μας στην Τουρκία αγωνίζονται ΕΝΑΝΤΙΑ στο τέρας που η ψευδο-αριστερή ηγεσία στην Κύπρο προσεταιρίζεται και θωπεύει γλυκά.

Yaşasın! λοιπόν, και την αμέριστη συμπαράσταση μας στους συντρόφους μας στην Τουρκία που υπέστησαν τη διπλή επίθεση Κράτους και παρακράτους.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia

~~~~~~~~~~~~~~~~

Και Άλλα Κουφά

"Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία μας να κατηγορεί ένας αριστερός έναν δεξιό για κάτι τέτοιο"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_21.html

~~~~~~~~~~~~~~~