Showing posts with label κορωνοκρίση. Show all posts
Showing posts with label κορωνοκρίση. Show all posts

Tuesday, 21 December 2021

🔵 Εθνικόφρονες και εθνικά Άφρονες

 


🔵 Εθνικόφρονες και εθνικά Άφρονες

του Πέτρου Ευδόκα


Ο πιο καλός τρόπος να μελετηθεί το θέμα στην παρούσα περίοδο της Υγειονομικής Δικτατορίας που μας έχει επιβληθεί με την συναίνεση και συνενοχή Κυβερνήσεων και με την ανοχή, ή υποταγή, μεγάλων μερίδων του τρομοκρατημένου και εξαπατημένου λαού είναι να εξεταστεί η νοοτροπία και ιδεολογική δραστηριότητα ενός ατόμου που υποστηρίζει μεν την Δικτατορία, ενεργά, αλλά που σε όλα τα άλλα θέματα - και κυρίως στα εθνικά και κοινωνικά - αρθρώνει πολύ καλές θέσεις χωρίς μοχθηρία, χωρίς αλαζονική υπεροψία.

Ενώ σε ό,τι αφορά την κορωνοκρίση, εμφανίζεται ως ενεργός ιδεολογικός φορέας και πομπός όχι μόνο του αντι-επιστημονικού καθεστωτικού αφηγήματος, αλλά και ως ενεργός φορέας ρητορικής μίσους.

Το άρθρο που δημοσιεύουμε πιο κάτω είναι γραμμένο από ένα άνθρωπο που είναι πολιτικοποιημένος για πολλές δεκαετίες, είναι καθηγητής πανεπιστημίου με λαμπρές περγαμηνές στο πεδίο πολιτικών επιστημών και λογοτεχίας, και με ιστορικό συμμετοχής σε σημαντικές επιτροπές των οποίων οι εργασίες αφορούν την πολιτική κατεύθυνση Ελλάδος και Κύπρου, καθώς και στα ελληνικά γράμματα. Χαίρει αναγνώρισης διεθνούς κύρους στο εξωτερικό.

Αν δεν προέκυπτε η Υγειονομική Δικτατορία, θα συνέχιζε να είναι ακόμη ένα από τα διαμάντια του κυπριακού ελληνισμού που έχουν αναπτύξει ακαδημαϊκή, πολιτική, και λογοτεχνική δημιουργία που αφορά άμεσα τον τόπο μας, μα, που τα καθεστώτα σε Κύπρο και Ελλάδα φροντίζουν να διατηρούν σε απόσταση, "μήπως και μολυνθούν" από αυτούς τους καταξιωμένους συμπατριώτες μας. Τον εκτιμούσα. Αλλά τώρα; Πως βρέθηκε και αυτός να γιουχαΐζει επιβαίνοντας στο καθεστωτικό άρμα και να διασπέρνει μίσος και διχόνοια ωσάν να μην ήταν ο ίδιος που χθές ήταν καλλιεργημένος, μετρημένος και σοβαρός άνθρωπος και ανθρωπιστής, αξιέπαινος, και αξιοπρεπής;

Διαβάστε το άρθρο του πιο κάτω. Μας κατηγορεί άμεσα και ευθέως ως "συνωμοσιολόγους", "αντιεμβολιαστές", "αρνητές", ως συμφεροντολόγους που κρύβουμε πίσω μας "τεράστια οικονομικά συμφέροντα" που προωθούν "υποτιθέμενες εναλλακτικές μεθόδους στην ιατρική", "διάφορα μαντζούνια που διακινούνται στην αγορά", και μάλιστα "όχι μόνο για την παρούσα πανδημία αλλά και για τον καρκίνο και άλλες ασθένειες". Λέει ότι πίσω μας κρύβονται "επιχειρηματίες με εταιρείες που προωθούν εναλλακτικές ή περίεργες θεραπείες", καθώς και "«κανάλια» παραπληροφόρησης".

Επίσης μας κατηγορεί έμμεσα και με υπονοούμενα, ως ανορθολογιστές, ως εχθρούς της επιστήμης ή ανεπίδεκτους της επιστήμης, κοινωνικά ανεύθυνους, παράλογους, ως αντικοινωνικούς και εχθρούς της συλλογικότητας, και ως "ιδιάζοντες", δηλαδή ως άτομα που "ιδιωτεύοντας", θέτουν το ατομικό συμφέρον πάνω από το κοινωνικό.  

Χωρίς καμία διάκριση ή διευκρίνηση, λέει καθαρά πως τα πιο πάνω ισχύουν για όλους τους ανεμβολίαστους.

Μόνο ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΥΣ δεν μας αποκάλεσε!

Και για κερασάκι στην τούρτα, μετά που μας στιγμάτισε βδεληρά, μας έβρισε με περιφρόνηση, μας εξευτέλισε και περιέλουσε με τους πιο αισχρούς χαρακτηρισμούς και με εμβόλιμο μίσος, κάνει επίκληση για "κοινωνική συνοχή, ...αλληλεγγύη και  κατανόηση" για να διορθωθούν οι "ρωγμές στον κοινωνικό ιστό". Και θέλει, λέει, μετά που όπλισε το χέρι των όχλων εναντίον μας με "επιστημονικά τεκμηριωμένες" βρισιές και ρητορική μίσους, "να υπάρξει κοινός δρόμος, κοινή πορεία ...για όλους τους πολίτες χωρίς διαχωρισμούς ή στιγματισμούς."

Παρακαλώ διαβάστε το σύντομο του άρθρο, και δείτε και ακόμη μερικά σχόλια πιο κάτω. Απορούσαμε κάποτε, πως ήταν δυνατό "στο μακρινό παρελθόν" να υπήρχαν καθηγητές Πανεπιστημίου που εν μία νυκτί μετετράπησαν σε ΦΑΣΙΣΤΕΣ. Το ιστορικοπολιτικό εκείνο ερώτημα έχει απαντηθεί από καιρό (βλ. εργασίες του γιατρού Βίλχελμ Ράιχ), αλλά σήμερα έχουμε την ευκαιρία να βλέπουμε το φαινόμενο να αναγεννιέται μπροστά στα μάτια μας.

Και για να διευκρινήσουμε: άλλο το Ολοκληρωτικό αυταρχικό καθεστώς, και άλλο ο Φασισμός. Ο μεν πρώτος όρος αναφέρεται σε μια μορφή καταπιεστικού καθεστώτος και αφορά το καθεστώς, τους κρατούντες, την άρχουσα τάξη. Ο δεύτερος όρος, Φασισμός, αφορά το κίνημα λαϊκής υποστήριξης του Ολοκληρωτισμού.

Η παγκόσμια Υγειονομική Δικτατορία που βιώνουμε σήμερα δεν θα επιβίωνε ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ χωρίς τους καλλιεργημένους και αξιοπρεπείς καθηγητάδες που ανέβηκαν στο άρμα του καθεστώτος και διεξάγουν τους ιδεολογικούς του αγώνες, την προπαγάνδα μίσους και παραλογισμού, το θάψιμο της επιστήμης, και την ύπουλη, αλλοπρόσαλλη πολιτική καλλιέργειας της διχόνοιας.

■ Mέρες πανδημίας

Στέφανος Κωνσταντινίδης* 19 Δεκεμβρίου 2021
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1356854/meres-pandimias

Συμπληρώνονται τις μέρες αυτές δύο χρόνια πανδημίας, μέρες δύσκολες και σκληρές που ανατάραξαν τον πλανήτη και τη ζωή των ανθρώπων. Μάθαμε να βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά, να τον σκεφτόμαστε διαφορετικά. Μέρες που είναι, διαβάζω Θουκυδίδη και θαυμάζω τον ορθολογισμό με τον οποίο περιέγραψε τον λοιμό της Αθήνας τον 4ον αιώνα π.Χ. Μια πανδημία που αποδεκάτισε και αποδιοργάνωσε την Αθήνα και συνετέλεσε στην ήττα της από τους Σπαρτιάτες στον Πελοποννησιακό Πόλεμο. Σήμερα παρά την πρόοδο της επιστήμης, παρά την ιστορική εμπειρία που έχουμε από προηγούμενες επιδημίες που ταλαιπώρησαν τον κόσμο με χιλιάδες-εκατομμύρια νεκρούς, μας λείπει αυτός ο ορθολογισμός του Θουκυδίδη στην αντιμετώπιση της δικής μας πανδημίας.

Οι θεωρίες συνωμοσιολογίας κυριάρχησαν και υιοθετήθηκαν δυστυχώς από ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Βοήθησε σε αυτό και η διαχείρισή της πανδημίας από τις κυβερνήσεις που δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων. Θα περίμενε κανείς μια πολύ καλύτερη διαχείριση από τα σημερινά οργανωμένα κράτη του πλανήτη και τους διεθνείς οργανισμούς, σε μια εποχή που η επιστήμη και η τεχνολογία βοηθούν στην καλύτερη αντιμετώπιση φαινομένων αυτού του είδους. Κυριάρχησε όμως η αναξιοπιστία στη διαχείρισή τους, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο το κίνημα των αντιεμβολιαστών.

Από την άλλη η έντονη και εν πολλοίς παράλογη αντιμετώπιση του εμβολιασμού δημιούργησε ρωγμές στον κοινωνικό ιστό και μια επικίνδυνη διαίρεση των πολιτών. Είναι δικαίωμα του καθενός να μην εμβολιαστεί αν το θέλει, αλλά ταυτόχρονα δεν θα πρέπει να του διαφεύγει και η κοινωνική του ευθύνη απέναντι στους συνανθρώπους του. Και μια πανδημία αυτού του είδους δεν αντιμετωπίζεται παρά μόνο με τη λογική της επιστήμης και όσων μας προτείνει. Δεν είναι βέβαια υπεράνω κριτικής η επιστήμη αλλά είναι ό,τι το καλύτερο διαθέτουμε αυτή τη στιγμή. Κάποιοι προβάλλουν το επιχείρημα ότι η επιστήμη εξυπηρετεί μεγάλα συμφέροντα και ότι υποτάχτηκε σε αυτά. Προβάλλουν τα τεράστια κέρδη των φαρμακευτικών εταιρειών και τα παραπλήσια κέρδη άλλων τομέων της οικονομίας τη στιγμή που ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού του πλανήτη υποφέρει. Δεν φταίει όμως γι’ αυτά η επιστήμη, αλλά η οργάνωση των ανθρωπίνων κοινωνιών, τα κράτη, ένας άγριος πλανητικός καπιταλισμός. Διότι με αυτή τη λογική θα καταδικάζαμε και τον Προμηθέα που έδωσε στους ανθρώπους τη φωτιά, επειδή έχουμε πυρκαγιές που καίνε τα δάση μας, που καίνε τα σπίτια μας, που καίνε τον πλανήτη. Θα καταδικάζαμε την επιστήμη που μας έβγαλε από τα σπήλαια ενώ η ευθύνη είναι δική μας για τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα επιτεύγματά της.

Όμως και πίσω από το κίνημα των αντιεμβολιαστών κρύβονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα που έχουν να κάνουν με υποτιθέμενες εναλλακτικές μεθόδους στην ιατρική και διάφορα μαντζούνια που διακινούνται στην αγορά, όχι μόνο για την  παρούσα πανδημία αλλά και για τον καρκίνο και άλλες ασθένειες. Κρύβονται επιχειρηματίες με εταιρείες που προωθούν εναλλακτικές ή περίεργες θεραπείες, κρύβονται «κανάλια» παραπληροφόρησης και ιστοσελίδες μέσω social media που έχουν τεράστια κέρδη από τα ιντερνετικά διαφημιστικά έσοδα που προσελκύουν τα συνωμοσιολογικά τους sites. Ακόμη η ανάπτυξη της συνωμοσιολογίας τροφοδοτείται έντεχνα και από τις αντιθέσεις συμφερόντων, όπως το είδαμε με  το εμβόλιο Astra Zeneca και τον πόλεμο που δέχτηκε.

Ασφαλώς οι ανεμβολίαστοι είναι ένα πολυσύνθετο σύνολο με διαφορετικές αντιλήψεις και πιστεύω στο θέμα αυτό. Επικαλούνται εν ολίγοις διαφορετικούς λόγους για την άρνησή τους, από θρησκευτικούς μέχρι φοβίες και άλλα πολλά.

Θα ήταν παράβλεψη βέβαια να μην αναφερθούμε και στη λήψη ανελεύθερων μέτρων από τις διάφορες εξουσίες, που θα μπορούσαν ίσως να αποφευχθούν με μια καλύτερη διαχείριση της πανδημίας.

Αν και το συμφέρον του συνόλου της κοινωνίας είναι υπεράνω του ατομικού δικαιώματος, διότι το κοινωνείν ταυτίζεται με το αληθεύειν κατά τον Ηράκλειτο, χρειάζεται προσοχή διότι η εξουσία έχει την τάση να διατηρεί ανελεύθερα μέτρα που υιοθετήθηκαν ως αναγκαίο κακό κάποια στιγμή και υπό ομαλές συνθήκες.

Η πανδημία δεν αντιμετωπίζεται με ρωγμές στον κοινωνικό ιστό. Χρειάζεται κοινωνική συνοχή για την αντιμετώπισή της, χρειάζεται η αλληλεγγύη και η κατανόηση. Χρειάζεται ο διαλεκτικός λόγος, η συζήτηση και ο διάλογος για να υπάρξει κοινός δρόμος, κοινή πορεία, πάντα για το καλύτερο. Και το καλύτερο  θα πρέπει ασφαλώς να είναι για όλους τους πολίτες χωρίς διαχωρισμούς ή στιγματισμούς. Την ίδια ώρα όμως χρειάζεται να αφεθεί κατά μέρος η αλαζονεία του εγώ, οχυρωμένη πίσω από το ατομικό δικαίωμα, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Να υιοθετήσουμε το κοινωνείν του Ηράκλειτου που ταυτίζεται με το αληθεύειν. «Καθ', τι αν κοινωνήσωμεν, αληθεύομεν, α δε αν ιδιάσωμεν, ψευδόμεθα».

*Πανεπιστημιακός, συγγραφέας της μυθιστορηματικής τριλογίας ΝΟΜΑΔΑΣ, Αθήνα, Εκδόσεις Βακχικόν, 2017-2019. Τώρα κυκλοφορεί και το νέο του μυθιστόρημα,  ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ/ΣΤΟ ΥΦΑΝΤΟ ΤΟΥ '21, από τον ίδιο εκδοτικό οίκο.  stephanos.constantinides@gmail.com

Αρχειακό αντίγραφο του άρθρου:
https://archive.md/qbtDa


Ίσως γίνεται πιο κατανοητός ο αντιεπιστημονικός παραλογισμός και οι ύβρεις που εκτοξεύονται εις βάρος μας από τον συγγραφέα, αν εστιάσουμε σε ένα απλό θέμα. Η επιστήμη έχει τεκμηριώσει ΠΟΛΛΑΚΙΣ ότι:
ο- Οι εμβολιασθέντες κολλούν την ασθένεια κόβιντ,
ο- Οι εμβολιασθέντες ασθενούν και πεθαίνουν από τον κόβιντ,
ο- Οι εμβολιασθέντες ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ τον κορωνοϊό όπως και οι ανεμβολίαστοι.

Ιδίως με την πρόσφατη εμφάνιση της παραλλαγής Όμικρον, όπου η πλειονότητα των περιστατικών μέχρι τώρα καταγράφεται σε ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ, έχει καταρρεύσει και το τελευταίο προπύργιο ψεμμάτων που συνθέτουν το καθεστωτικό αφήγημα.

ο- Δεδομένου ότι οι εμβολιασθέντες ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ τον κορωνοϊό όπως και οι ανεμβολίαστοι,
και,
ο- Δεδομένου ότι οι ανεμβολίαστοι εξετάζονται εργαστηριακά κάθε 48 και 72 ώρες,
ενώ,
ο- Οι εμβολιασμένοι φορείς του κορωνοϊού έχουν ελεύθερη και προνομιούχα διακίνηση παντού χωρίς καμία εξέταση εδώ και πολλούς μήνες... σε ποιούς οφείλεται η διασπορά του ιού στην κοινωνία;

Με ποιά λογική κατηγορούνται οι ανεμβολίαστοι ως "αντικοινωνικοί", ως εχθροί της επιστήμης, και όλα τα άλλα αισχρά που μας συσσωρεύουν; Αν τα εμβόλια προστάτευαν από την μόλυνση και την ΜΕΤΑΔΟΣΗ μπορεί να είχε κάποια αξία να εξεταστεί το κοινωνικό καθήκον για εμβολιασμό. Αλλά δεδομένου ότι τα πράγματα είναι ακριβώς τα αντίθετα από ότι μας τα παρουσιάζουν... από που εις πού κατηγορούνται οι ανεμβολίαστοι ως κοινωνικά ανεύθυνοι, ως επικίνδυνοι εγωιστές; Είναι πολύ απλό: οι κατήγοροι μας έχουν πετάξει την επιστήμη στα σκουπίδια μαζί με την κοινή λογική, ΚΑΙ μαζί με την επιστήμη που ονομάζεται Λογική. Τα έχουν ρίξει όλα στα σκουπίδια. Αρθρώνουν συνθήματα αλαλούμ, και όποιον πάρει ο Χάρος. Κυριολεκτικά.

Εξακοντίζουν εναντίον μας μόνο ψέμματα, προπαγάνδα, πρόστυχες κατηγορίες και αισχρούς χαρακτηρισμούς, ρητορική μίσους, σοφιστίες και λέξεις που δίνουν το πράσινο φως για επιδείνωση της παρανομίας, του εξαναγκασμού και της βίας εναντίον μας. Κα την ίδια ώρα μας περιγράφουν ως "ανεπίδεκτους" της λογικής και της επιστήμης!

Όλοι μας γνωρίζουμε πως είναι πολύ πιο εύκολο να υποταχθεί κάποιος και να γίνει προνομιούχος, ή ακόμα χειρότερα, να συστρατευτεί με το καθεστώς και να γίνει ένας από τους επίσημους ή ανεπίσημους του υποστηρικτές• ΕΚΕΙ, σε αυτές τις συμφεροντολογικές πράξεις είναι που φανερώνεται το πως κάποιοι έχουν θέσει το ατομικό τους συμφέρον υπεράνω του κοινωνικού οφέλους. Όσοι παραμείναμε στις επάλξεις και αγωνιζόμαστε για τα συλλογικά και ατομικά δικαιώματα κατηγορούμαστε ως "ατομικιστές" και ως "δικαιωματιστές" από αυτούς τους ίδιους που χειροκροτούν την Δικτατορία, απολαμβάνουν τα προνόμια και τις διευκολύνσεις που τους παρέχει, προβάλλονται από το καθεστώς ως υπέρμαχοι του και βέβαια καρπώνονται και τις ανάλογες δάφνες που τους αναλογούν...

Το κόστος που επωμίζονται οι άνθρωποι που ακόμη αντιστέκονται είναι σημαντικό. Αντιστεκόμαστε στην επιβολή παράλογων, επικίνδυνων και παράνομων αντισυνταγματικών "Μέτρων Προφύλαξης", και στην υποχρεωτική επιβολή ενός εμβολίου που η ίδια η επιστήμη τεκμηριώνει πως δεν προστατεύει από την ασθένεια, τον θάνατο ή την ΜΕΤΑΔΟΣΗ του κορωνοϊού - και ότι είναι επικίνδυνο. Έχουν πεθάνει άνθρωποι από το εμβόλιο που ο Υπουργός Υγείας μας διαβεβαίωσε πως είναι απόλυτα ασφαλές.

Ήδη πλησιάσαμε επικίνδυνα στον ολοκληρωτικό αποκλεισμό από κάθε βήμα της ζωής. Ήδη συζητείται από τους διεθνείς άρχοντες το αν θα πρέπει να συνεχιστεί η "συμμετοχή" των ανεμβολίαστων στην κοινωνία (με αυτούς ακριβώς τους όρους, "participation in society" το λέν), ή αν θα πρέπει να αποκλειστουμε ΟΡΙΣΤΙΚΑ από εργασίες, εισοδήματα, δημόσιους χώρους, την αγορά, προμήθειες τροφής, φαρμάκων, ρούχων, στέγης.

Δεν ζητούν να φορούμε κίτρινο αστέρι που να γράφει "ΑΝΕΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ", γιατί υπάρχει το ηλεκτρονικό: με το Slave Pass ρυθμίζονται οι περιορισμένες μας κινήσεις και δραστηριότητες, και αναμένουμε το πότε θα μας απαγορευτούν εντελώς. Πως λοιπόν οι ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ κατηγορούν ως "εγωιστές" τους πάσχοντες και αντιστεκόμενους που χάριν της Αντίστασης υποφέρουν και υπόκεινται διαρκώς βία, απειλές βίας, διακρίσεις και στέρηση ελευθερίας;

Όντας λοιπόν επίτιμος +Βασιλεύς+ των Ψεκασμένων και λόγω των πολλών ψεκασμών που έχουν θολώσει το μυαλό μου και ξεχνώ, ξεχνώ, αναρωτιέμαι... τι ήταν που είπεν ο γάϊδαρος τον πετεινό;

-► Πως θα συμβάλουν στην απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου οι "εθνικόφρονες" που υποστηρίζουν ενεργά την επιβολή Δικτατορίας στον τόπο μας ..."για το καλό μας"; Είναι "εθνικά σώφρονες" αυτοί που υποστηρίζουν τη Δικτατορία με την ιδέα πως κάποτε αυτό θα μας φέρει απελευθέρωση;
-► Πως θα μπορέσει ο λαός μας να τους εμπιστευτεί στον δρόμο για την Ελευθερία όταν έχουν καταστήσει τον εαυτό τους φερέφωνα παραλογισμού και μίσους ενάντια στον ίδιο τον λαό, ΙΔΙΩΣ αυτοί, οι μελετημένοι και γνωστικοί που θα έπρεπε να είναι οι ηγέτες της διανόησης για την Απελευθέρωση... που τώρα απλώς καγχάζουν και μας βρίζουν από το άρμα του καθεστώτος;
-► Το έχουμε γράψει δημοσίως ξανά στο παρελθόν (για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1990) πως...
"Η απελευθέρωση των κατεχομένων του βορρά αρχίζει από την απελευθέρωση των κατεχομένων στο νότο."

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Παραπομπές ~ Αναγνώσματα

Στέφανος Κωνσταντινίδης (καθηγητής)
https://el.wikipedia.org/w/index.php?title=%CE%A3%CF%84%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%9A%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82_(%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82)&oldid=8989083

Στέφανος Κωνσταντινίδης, στην εφημερίδα Φιλελεύθερος
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f?author=%CE%A3%CF%84%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%82%20%CE%9A%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82

🟢 Νέα επιτεύγματα των Ττππουζοειδών ~ ΔΥΟ τα κρατούμενα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/blog-post_17.html

🟣 Πρωτόκολλο Διαχείρισης Παρενεργειών από τα γονιδιακά εμβόλια COVID-19 / Φυσική Ιατρική
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/covid-19.html


🟢 Αληθεύει ότι στην Ιταλία έχουν ΣΥΝΕΛΘΕΙ και ελάττωσαν ΕΠΙΣΗΜΩΣ τον αριθμό των νεκρών από κόβιντ στο 3% του αρχικού αριθμού με τον οποίο μας είχαν τρομοκρατήσει τα ΜΜΕ και οι αυταρχικές Κρατικές και Ιατρικές Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/3.html

🟢 Μήπως δεν τα είπαν καθαρά οι "ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι" πριν ενάμιση χρόνο;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/09/blog-post.html 

🩸 Αλληλεγγύη στο γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post_29.html

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post.html

 🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 

 

* * * 

 

Tuesday, 9 November 2021

🟢 Αληθεύει ότι στην Ιταλία έχουν ΣΥΝΕΛΘΕΙ και ελάττωσαν ΕΠΙΣΗΜΩΣ τον αριθμό των νεκρών από κόβιντ στο 3% του αρχικού αριθμού με τον οποίο μας είχαν τρομοκρατήσει τα ΜΜΕ και οι αυταρχικές Κρατικές και Ιατρικές Αρχές;



🟢 Αληθεύει ότι στην Ιταλία έχουν ΣΥΝΕΛΘΕΙ και ελάττωσαν ΕΠΙΣΗΜΩΣ τον αριθμό των νεκρών από κόβιντ στο 3% του αρχικού αριθμού με τον οποίο μας είχαν τρομοκρατήσει τα ΜΜΕ και οι αυταρχικές Κρατικές και Ιατρικές Αρχές;

Ναι. Αληθεύει.

Η καλύτερη πηγή επιβεβαίωσης είναι ο καταξιωμένος επιστήμων Dr. Lyons-Weiler, ο οποίος γράφοντας για το θέμα επιβεβαίωσε ΟΛΑ όσα γράψαμε επανηλειμμένα για τους αριθμούς νεκρών, ασθενών, "θετικών", και για την διαστρέβλωση-παραποίηση των αριθμών και εξαπάτηση του λαού μας:
🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν ~ Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html
και εδώ:
🟢 Οι αριθμοί νεκρών, ασθενών, και μολυσματικών | Λογοκρισία από τον "Φιλελεύθερο"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html
και εδώ:
🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

Ποιός είναι ο Dr. Lyons-Weiler:
About Dr. Lyons-Weiler
► Dr. Lyons-Weiler has seventeen years' experience in biomedical research, serving primarily in the capacity of research study design and analysis.  His primary interests are in the development of prediction models of adverse outcomes of biomedical treatments, therapies, and biologic prophylatics and in the molecular and cellular basis of disease.  He was the Founding Editor-in-Chief of the open-access journal Cancer Informatics, and has served on the editorial board of numerous journals.  His latest journal, Science, Public Health Policy, & the Law, brings forward views and analyses of the goodness of fit between public health and medical practices and science.
Dr. Lyons-Weiler has served as an expert witness in cases involving vaccine injury.
■ Από:
https://ipaknowledge.org/Press.php

Ο Dr. Lyons-Weiler σε πρόσφατο του άρθρο αναφέρθηκε στην ανακοίνωση που έγινε στην Ιταλία από το Ανώτατο το Ανώτατο Ινστιτούτο Υγείας για τη θνησιμότητα από τον Covid η οποία παρουσιάστηκε σε δημοφιλείς εκδόσεις σε κατανοητή γλώσσα όπως πιο κάτω:

■ "Σύμφωνα με τη νέα έκθεση (η οποία δεν είχε ενημερωθεί από τον Ιούλιο) από το Ανώτατο Ινστιτούτο Υγείας για τη θνησιμότητα από τον Covid, ο ιός που γονάτισε τον κόσμο θα είχε σκοτώσει πολύ λιγότερο από μια κοινή γρίπη. Φαίνεται περίεργη και δεν είναι παραπλανητική δήλωση, αλλά σύμφωνα με το στατιστικό δείγμα των ιατρικών αρχείων που συνέλεξε το ινστιτούτο, μόνο το 2,9% των θανάτων που καταγράφηκαν από τα τέλη Φεβρουαρίου 2020 θα οφείλονταν στον Covid 19. Έτσι από τους 130.468 θανάτους που καταγράφηκαν από επίσημα στατιστικά στοιχεία κατά τη στιγμή της προετοιμασίας της νέας έκθεσης μόνο 3.783 θα οφείλονταν στη δύναμη του ίδιου του ιού. Διότι όλοι οι άλλοι Ιταλοί που έχασαν τη ζωή τους είχαν από μία έως πέντε ασθένειες που, σύμφωνα με τον ISS, τους άφηναν ήδη ελάχιστες ελπίδες."
https://www-iltempo-it.translate.goog/attualita/2021/10/21/news/rapporto-iss-morti-covid-malattie-patologie-come-influenza-pandemia-disastro-mortalita-bechis-29134543/?_x_tr_sl=it&_x_tr_tl=el&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=nui


Η ΕΠΙΣΗΜΗ ανακοίνωση του Ανώτατου Ινστιτούτου Υγείας για τη θνησιμότητα από τον Covid τεκμηριώνει επί λέξει ότι:

■ "Συνολικά, 230 ασθενείς (2,9% του δείγματος) είχαν 0 παθολογίες, 902 (11,Το 4%) είχε 1 παθολογία, 1.424 (18,0%) είχαν 2 παθολογίες και 5.354 (67,7%) είχαν 3 ή περισσότερες παθολογίες."
https://www-epicentro-iss-it.translate.goog/coronavirus/sars-cov-2-decessi-italia?_x_tr_sl=it&_x_tr_tl=el&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=nui

Ο Dr. Lyons-Weiler αναφέρθηκε στα πιο πάνω σε άρθρο του όπου διαπιστώνει ότι οι τραγικές του προβλέψεις για την κακοδιαχείριση της κορωνοκρίσης με βάση ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥΣ αριθμούς (όλοι οι ειλικρινείς επιστήμονες έχουν ήδη γνωστοποιήσει δημοσίως ότι πράγματι, οι αριθμοί είναι διαστρεβλωμένοι), οδήγησαν σε φονικά λανθασμένες πολιτικές (εγκλεισμούς, εξαναγκαστικούς και επικίνδυνους εμβολιασμούς, αδιάκριτες εξετάσεις υγειών ανθρώπων, κοινωνικό αποκλεισμό). Εδώ:

■ PCR Proven An Unmitigated Disaster: Italy Reduces its COVID-19 Death Number by 97%. We Tried to Warn You.
https://popularrationalism.substack.com/p/pcr-proven-an-unmitigated-disaster

Δυστυχώς οι "δικοί μας" ανεγκέφαλοι που ανακοινώνουν εξελίξεις όπως τις πιο πάνω χωρίς να παραθέτουν έστω και ΜΙΑ αξιόπιστη πηγή για επιβεβαίωση, κάμνουν τεράστια ζημιά στο Κίνημα για Ελευθερία στις Ιατρικές Επιλογές και στο Κίνημα για Προστασία και Διαφύλαξη των Δικαιωμάτων μας. Παράδειγμα τέτοιας ανεγκέφαλης δημοσίευσης, εδώ:

■ Ιταλία: ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ, ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
https://www.pronews.gr/ygeia/1032280_vomva-apo-tin-italia-institoyto-ygeias-tis-horas-anatheorise-dramatika-ton-arithmo-ton


Η Υγειονομική Δικτατόρευση που έχει επιβληθεί στον λαό μας και σε όλους τους λαούς της Γής ΔΕΝ πρόκειται να καταρρεύσει από μόνη της - χρειάζεται οργανωμένη πίεση από ένα Λαϊκό Κίνημα που χαρακτηρίζεται από ΕΝΟΤΗΤΑ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * * 

Τεκμηρίωση ~ Παραπομπές ~ Αναγνώσματα

🟢 Μήπως δεν τα είπαν καθαρά οι "ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι" πριν ενάμιση χρόνο;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/09/blog-post.html 

🩸 Αλληλεγγύη στο γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post_29.html

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post.html

 🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 
* * *

Saturday, 7 August 2021

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;

 

 Ουδείς αμφισβητεί σήμερα πως ο μόνος κλάδος του αυτόνομου Λαϊκού Κινήματος που παρέμεινε πολιτικά ενεργός πλέον - σχεδόν σε όλο τον πλανήτη, καθώς και σε Ελλάδα και Κύπρο - εμφανίζεται κυρίως σε δύο μορφές:

🔹 ως Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές,
και παράλληλα,
🔹 ως Κίνημα για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων.

Και οι δύο αυτές επιδιώξεις είναι απαραίτητες για να διασφαλιστεί η Δημόσια Υγεία ...και η Ελευθερία.

Η επιτυχία της παγκόσμιας Υγειονομικής Δικτατόρευσης που μας έχει επιβληθεί από τις αρχές του 2020, πυροδότησε ταυτόχρονα λαϊκές αντιδράσεις με νέες μορφές αυτο-οργάνωσης και κινητοποίησης που δεν έχουν προηγούμενο στην ιστορία.

Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι... ΠΟΥ πάει αυτό το Κίνημα, και ΠΩΣ θα φτάσει εκεί;

Στο παρόν κείμενο ψηλαφούνται και παρουσιάζονται κάποιες πτυχές που αφορούν αυτά τα καυτά θέματα, τις οποίες σχεδόν κανένας δεν θέλει να τις ακούσει ή να τις λάβει υπ' όψην. Αν όμως είχαν ληφθεί υπ' όψην επί ενάμιση χρόνο τώρα, το Κίνημα μας δεν θα ήταν στην κατάσταση παράκρουσης που είναι σήμερα.

Παρουσιάζονται μέσα από διαλόγους με συναγωνιστές, άτομα με τα οποία έχουμε μοιραστεί τις κακουχίες, την απόγνωση, καθώς και τις επιτυχίες όλων όσων βιώσαμε μες την τρέχουσα περίοδο με τις κινητοποιήσεις μας, τις εκστρατείες μίσους, Κρατικής τρομοκρατίας και προπαγάνδας εναντίον μας, συλλήψεις και αστυνομική βία, υπόσκαψη και σαμποτάζ του Κινήματος εκ των έσω.

🟢 Το σχήμα του κειμένου είναι απλό: παρουσιάζονται τρία σκέλη διαλόγων, και κάποιες καταληκτικές απόψεις που τοποθετούν το Κίνημα μες την ΕΥΡΥΤΕΡΗ πολιτική πραγματικότητα. Τα κείμενα που παρατίθενται πιο κάτω υπέστηκαν επιμέλεια για να είναι πιο ευανάγνωστα και πιο κατανοητά - και φυσικά οι συνομιλητές μου δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τις απόψεις μου! Συμπεριλαμβάνει τα εξής σκέλη:

🔹 Με αφορμή ένα βίντεο
🔹 Με αφορμή την δημόσια δήλωση μιας συναγωνίστριας
🔹 Με αφορμή τις διαδηλώσεις Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2020
🔹 Το Κίνημα μας, μες την ευρύτερη πολιτική πραγματικότητα.

~*~

🔷 Με αφορμή ένα βίντεο

Η φίλη και συναγωνίστρια Α. γράφει σε σχέση με ένα πρόσφατο βίντεο όπου ένας συναγωνιστής μας δικηγόρος - σχετικά επώνυμος - παρουσιάζει επί μακρόν την άποψη του για το τι γίνεται σήμερα με το Κίνημα, με τις πολλές νομικές μας υποθέσεις στα Δικαστήρια, και με τις κινητοποιήσεις.

Περιγράφοντας το βίντεο, η Α. έγραψε:

«Καλημερα Πετρο 😀
Το άκουσα ολο το κατσιαδιασμα στο βίντεο. Συνοψη: Φωναζει για την καταρρευση θεσμων κ αξιων. Δεν θεωρει οτι το προβλημα μας ειναι τα εμβολια.

Μας θυμωνει βασικα γιατι "μας τα ελεγε και δεν ακουμε". Απο το 6ο λεπτο και μετα με τουτο καταπιανεται. Τιποτε επιπροσθετο για το νομικο κομμάτι. Θεωρει οτι δεν τιθεται θεμα νομικης δικαιωσης. Το ξεκαθαριζει στην αρχη τουτο. "Τα like στο fbook δεν θα φερουν τον Μεσσια να μας σωσει". Μας λεει οτι μας αρεσκει ο βοθρος μαλλον τελικα και "δεν θελουμε αλλαγη". 18 λεπτα κατσαδιασμα. "Δεν μπορει να μας σωσει μονος του ενω καθομαστε καναπε"... 1 οπλο εχουμε. Τις διαμαρτυριες. Οσον αφορα το ενδεχομενο  απεργιων, λεει,  φηφισαμε λαθος συντεχνιες οποταν ας φακκουμε. Μας εχει μεινει η διαμαρτυρια. Τιποτε αλλο.  Εχει δικαιο σε πολλα, αλλά ειναι και αδικος και ισοπεδωτικος ταυτοχρονα.»

Λαμβάνοντας ως αφετηρία τα πιο πάνω για το βίντεο, μοιράστηκα με την Α. και με ακόμη ένα συναγωνιστή τα εξής:

Πολύ ορθά επισημαίνεις το ότι «...Εχει δικαιο σε πολλα αλλα ειναι και αδικος και ισοπεδωτικος ταυτοχρονα». Εδώ η υπόθεση αγγίζει ένα από τα πιο κρίσιμα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ΟΛΑ τα κινήματα στην Ιστορία:
► Το μείγμα απελπισίας που μας προκαλεί ο λαός μας με το πόσο οπισθοδρομικός, αυταρχικός, και καταπιεστικός είναι όταν ταυτίζεται με τους εξουσιαστές, και τον θαυμασμό που μας εμπνέει όταν μια ρωγμή στην "κανονικότητα" φέρνει ανατροπές και μαζικές κινητοποιήσεις του λαού όπου μεγαλουργεί, κάμνει θαύματα, ακτινοβολεί με τις θυσίες του και την αγωνιστικότητα του. (Και μετά επιστρέφει στην πρότερη κατάσταση.)

Όλοι οι ακτιβιστές αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ όμως επενδύει στο να τους φταίει ο λαός και το διαχειρίζονται βρίζοντας το λαό με χίλιες μορφές, ως "πρόβατα", "κοιμισμένους", "τεμπέληδες", "καναπεδάκηδες", και άλλα παρόμοια. Αυτό ανάγει τους ακτιβιστές σε νέα μορφή εξουσίας και κερδίζουν ακόλουθους που έχουν την ίδια υποτιμητική και προσβλητική στάση προς τον λαό. Αν σε κάποιο στάδιο οι οργανώσεις και τα κινήματα που είναι θεμελιωμένα σε αυτή την αντίληψη κερδίσουν κρατική εξουσία, συχνά γίνονται χειρότεροι καταπιεστές από αυτούς που ανέτρεψαν. ΟΥΔΕΠΟΤΕ έφερε ελευθερία η αντικατάσταση μιας αντιλαϊκής μερίδας αυταρχικών εξουσιαστών από άλλη.

Πολύ λίγοι αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ως έχει.

Αναμασώντας μέσα μου όση από την σοφία του Λένιν μπόρεσα να καρπωθώ, κατέληξα στο ότι εκείνο που χρειαζόμαστε είναι κινήματα που μπορούν να στηριχθούν σε μια παραλλαγή του συνθήματος που έχουν οι κεφαλαιοκράτες έμποροι όταν λεν "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο". ΞΕΡΟΥΝ πως ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο, αλλά το διαχειρίζονται σε δύο επίπεδα:
α. προσποιούνται πως "έχει πάντα δίκαιο" για να τον διατηρήσουν ως πελάτη, αλλά και για να καλλιεργείται μια κουλτούρα εμπορικού πνεύματος που να εστιάζεται στη ΣΧΕΣΗ με τον πελάτη,
και,
β. μελετούν, αναλύουν, και αξιολογούν τις απαιτήσεις όχι μόνο του δίκαιου πελάτη αλλά και του παράλογου και του άδικου πελάτη, και προσαρμόζουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, και τις αγορές στην εξυπηρέτηση αυτών των απαιτήσεων... ανοίγοντας νέους ορίζοντες σε πωλήσεις.

Κάτι τέτοιο χρειαζόμαστε και εμείς. Με το "ο λαός έχει πάντα δίκαιο", δεν λέω να είμαστε ψεύτες και να χειροκροτούμε τις απεχθείς πράξεις, συμπεριφορές, και νοοτροπίες του λαού μας, αλλά να τις κατανοούμε, να τις αναλύουμε, και να προσαρμόζουμε την αντίσταση, την κοινωνική δραστηριότητα, ακτιβισμό, και επαναστατικότητα μας στις πραγματικότητες που εκφράζει ο λαός μας με τις συνειδητές του, αλλά κυρίως με τις ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ του πράξεις.

Ο Τσε Γκεβάρα το είχε αρθρώσει ως εξής: "Το πρώτο καθήκον του επαναστάτη είναι να μορφωθεί" [1]. Ο Φιντέλ, σε μια από τις πρώτες του ομιλίες αμέσως μετά την ανατροπή της δικτατορίας είπε: "Το πρώτο καθήκον όλων των επαναστατών είναι να λεν την αλήθεια" [2].

Και ο Μάο, πάλιν προσπαθώντας να διαχειριστεί αυτό το ίδιο πρόβλημα, έγραψε ένα ολόκληρο βιβλίο ("βιβλιαράκι") για το πως μπορεί το Κίνημα να διαχειριστεί τις αντιπαραθέσεις που διχάζουν τον λαό και τις αντιφάσεις που είναι εντοιχισμένες τόσο μες τον λαό όσο και μες το σύστημα [3]. Οι σκέψεις και προτάσεις του στηρίχθηκαν σ' ένα πολύ παλαιότερο του φιλοσοφικοπολιτικό έργο με τίτλο "Περί Αντιθέσεων" [4].

Πιστεύω πως υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να δομηθούν καλύτεροι κινηματικοί θεσμοί (ομάδες, οργανώσεις, δραστηριότητες) που να αξιοποιούν κάποια από τη γνώση αγωνιστών ανθρώπων που πέρασαν από τους ίδιους δρόμους πριν από μάς και που έφτυσαν αίμα, κυριολεκτικά, για να καρπωθούν κάποια μαθήματα και να μας τα μεταδώσουν ώστε να συνεχίσουμε τους αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη χωρίς να γλιστρούμε σε λάθη ή νοοτροπίες που μπορούν να αποφευχθούν με την γνώση και την αυτοδιαμόρφωση μας σε καλύτερους άνθρωπους και καλύτερους ακτιβιστές.

Πολλοί από τους συνεργάτες και συναγωνιστές μας που παίρνουν ηγετικές πρωτοβουλίες και που επιζητούν το αρχηγιλίκι ήταν εντελώς άγνωστοι πριν δύο χρόνια, και δεν είχαν καθόλου πρότερη συμμετοχή σε κοινωνικούς αγώνες, ή σε οργανώσεις, ομάδες, κλπ. όπου να είχαν βιώσει συντροφικές σχέσεις συνεργασίας, ισότητας, αυτοκριτικής, καλλιέργειας εκείνου του "νέου ανθρώπου" που ζητούμε να σμιλευτεί, να αναγεννηθεί, και να κατοικήσει σ' ένα μελλοντικό κόσμο ισότητας και δικαιοσύνης. Δεν φταιν για αυτό, βέβαια. Αλλά εμφανίζονται εντελώς άπειροι στο προσκήνιο, δεν έχουν καθόλου γνώση, και όμως παρουσιάζονται σαν να ήδη ξέρουν τα πάντα: "ξέρουν πως" να διοργανώσουν διαδηλώσεις και συλλαλητήρια, "ξέρουν πως" να επικοινωνήσουν με τον λαό, "ξέρουν πως" θα διοργανώσουν απεργίες, "ξέρουν πως" θα διεξάγουν πολιτικές δίκες, "ξέρουν πως" θα διοργανώσουν "την επανάσταση". Και πως τα έμαθαν όλα αυτά; Παρακολουθώντας... τηλεόραση, για 30-40 χρόνια. Εκεί "έμαθαν" όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο ακτιβιστής και επαναστάτης και εμφανίζονται με μια έπαρση τώρα έτοιμοι να ηγηθούν του λαού - φτάνει ο λαός να κάμνει αυτά που εκείνοι θέλουν, ή που φαντασιώνονται. Όταν δεν τα κάμνει, "φταίει ο λαός".

Οι πλείστοι από αυτούς απορρίπτουν το πιο θεμελιώδες μάθημα που αφορά τους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες: ότι ο κόσμος μας, οι άνθρωποι μας - τόσον οι μικροί αριθμοί ακτιβιστών, όσον και οι μεγάλοι αριθμοί των λαϊκών "μαζών" - χρειάζονται να μπορούν να συνενωθούν Κινηματικά στη βάση κάποιων πραγμάτων που να έχουν αρθρωθεί και καταγραφεί ΚΑΘΑΡΑ και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ:
o- Αρχές και Αξίες που μας ενώνουν,
ο- Στόχοι του Κινήματος,
ο- Μέθοδοι με τις οποίες θα επιτευχθούν οι στόχοι.

Όταν ο λαός γνωρίζει τα πιο πάνω, δύναται να συμμετάσχει ή να απέχει κατόπιν ορθής και δίκαιης ενημέρωσης και ελεύθερης επιλογής. Όταν ΔΕΝ τα προσφέρουμε αυτά, πρόκειται περί παραπλάνησης του λαού.

Για τις ομάδες και οργανώσεις του Κινήματος, χρειάζεται επιπλέον να καθορίζονται και τα εξής:
ο- Ιδιότητα Μέλους
ο- Διαδικασία Διαλόγου σε Συναντήσεις
ο- Διαδικασία Λήψεως Αποφάσεων
ο- Σώματα, Θεσμοί, Αξιώματα, Ομάδες.

Τα πιο πάνω είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. Ιδίως το πρώτο που αφορά τις Αρχές και Αξίες: αυτές πρέπει να είναι ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ και να ενώνουν όλους τους ανθρώπους χωρίς διαχωρισμό - χωρίς καμία προκατάληψη υπέρ ή ενάντια σε συγκεκριμένες θρησκείες ή φυλές, χωρίς διακρίσεις με βάση το φύλο, την εθνοτική ή πολιτιστική καταβολή, την ερωτική ή σεξουαλική ταυτότητα, την σωματική ικανότητα.

Ειδ' αλλιώς χωρίς αυτές τις Αρχές και Αξίες, ΠΑΝΤΑ και χωρίς εξαίρεση βγαίνουν στην αρχηγία οι αυταρχικοί απόστολοι του μίσους και των διακρίσεων.

Το ίδιο και για τις ομάδες και οργανώσεις: αν δεν έχουν θεσμοθετημένη την ισότητα σε κάθε λειτουργία, τις καθαρές και ευδιάκριτες συλλογικές διαδικασίες, διαφάνεια και άμεση δημοκρατία, ΠΑΝΤΑ επιπλέει στην ηγεσία ο πιό αυταρχικός εξουσιαστής που καταφέρνει να χειραγωγήσει τις διαδικασίες με αδιαφάνεια και ταχυδακτυλουργίες.

Οι πλείστοι από τους συναγωνιστές μας που κινούνται σε ηγετικές θέσεις κτίζοντας καπετανάτα αντιδρούν κάθετα και με απέχθεια όποτε τίθενται αυτά τα θέματα. Προσποιούνται πως είναι "διασπαστικά". Η πραγματικότητα όμως είναι πως αυτή η ίδια η αντιδραστική τους νοοτροπία είναι διασπαστική: γιατί δεν αφήνει το Κίνημα να συγκροτηθεί πάνω στη βάση Αρχών που ΕΝΩΝΟΥΝ τους ανθρώπους.

Διότι ασχέτως αν τα κατανοούν συνειδητά ή όχι, οι υπόλοιποι ακτιβιστές και ο λαός, κατέχουν μια ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗ αντίληψη για τα σαθρά και τα υγιή στοιχεία του Κινήματος, και με τον τρόπο του ο κόσμος μετέχει ή απέχει ανάλογα. Για αυτό και για ενάμιση χρόνο κορωνοκρίσης τώρα, ΔΕΝ σταθεροποιείται καμία οργανωτική προσπάθεια: διότι η καπετάνιοι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να συνενωθούν με άλλους στη βάση Πανανθρώπινων αξιών και να αγκαλιάσουν με αυτοπειθαρχία αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες.

Ο λαός ξέρει. Για παράδειγμα, ασχέτως του ότι συνεργάστηκε με τους διοργανωτές και υπάκουσε σε αυτούς στο Προεδρικό Μέγαρο, στις 18 Ιουλίου, ξέρει πως αν οι συγκεκριμένοι διοργανωτές πάρουν κρατική εξουσία στα χέρια τους θα επιβάλουν σε όλους μας ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ το "Πάτερ Ημών" σε κάθε σύναξη, σε κάθε μάθημα, σε κάθε κοινωνική συγκέντρωση. Ξέρει πως θα μας επιβάλουν μία και ΜΟΝΟ αποκλειστικά "ορθόδοξη" κουλτούρα, πατριαρχία, με τις γυναίκες κλειδωμένες στο σπίτι και συστηματική καταπίεση για τους ομοφυλόφιλους. Ακόμη και ο πιο καθυστερημένος του καφενέ γνωρίζει πως εκείνη η μορφή δικτατορίας είναι χειρότερη από την παρούσα.

Μοιάζει να είναι καπριτσιόζος ο λαός, γιατί συχνά αργεί να συμμετάσχει για να επωμιστεί τον αυτόνομο του ρόλο στην πολιτική διαδικασία, αλλά ακόμη και όταν κινητοποιείται, πραγματώνει την αποχή ΠΟΛΥ γρήγορα. Απότομα. Και το Κίνημα μένει σύξυλο όταν ο λαός το εγκαταλείπει - λόγω των ΔΙΚΩΝ μας ατελειών.

Χειροπιαστό παράδειγμα:
► Ήδη, οι διοργανωτές που την περασμένη εβδομάδα μας καλούσαν σε εκδήλωση την Κυριακή 8 Αυγούστου στο Προεδρικό, σήμερα προσποιούνται πως δεν το είχαν κάμει, και τώρα καλούν τον κόσμο για την Τετάρτη, 11 Αυγ. στην Πλατεία Ελευθερίας. Έχουν δημοσιεύσει και οδηγίες καθορίζοντας και το πως να ντυθούμε στη διαδήλωση!

► Το αποτέλεσμα; Ο κόσμος μας, ή μέρος του, θα εμφανιστεί εκεί με το μείγμα αντιφάσεων που ενσαρκώνει. Και ένα άλλο μέρος θα κάμει αποχή - δηλαδή δεν θα πατήσει ούτε στη μια ούτε στην άλλη εκδήλωση.

► Αντί να μας "φταίει ο λαός" πρέπει ΕΜΕΙΣ να κτίσουμε δομές που να λειτουργούν με τρόπους που να θέλει ο λαός να τις υποστηρίξει.

Δεν κατέχω τις απαντήσεις για όλα, αλλά κρίνω πως τα πιο πάνω είναι εκ των ουκ άνευ.


~*~

🔷 Με αφορμή την δημόσια δήλωση μιας συναγωνίστριας

Πριν λίγες μέρες, μια συναγωνίστρια που κατά τη διάρκεια της κορωνοκρίσης αναδείκτηκε σε άξια πρωτεργάτης με αναγνώριση και εκτίμηση από πολλούς μες το Κίνημα, δημοσίευσε μια ανακοίνωση όπου καταθέτει μια απόγνωση, και μια πρόθεση ίσως παραίτησης, ή απόσυρσης, ή ίσως κατάθεσης κάποιων "κόκκινων γραμμών", ή νέων όρων για καλύτερα συνεργασία (οι μελλοντικές της δηλώσεις και πράξεις θα το διευκρινίσουν καλύτερα). Τα λόγια της παρέχουν μια ακτινογραφία του παρασκηνίου του Κινήματος. Επίσης μας έδωσαν μια ευκαιρία για αξιολόγηση της κατάστασης, και για ανταλλαγή σκέψεων και συναισθημάτων.
 
Η συναγωνίστρια Κ. δημοσίευσε τα εξής:
«Μέσα από αυτήν την άσχημη κατάσταση που ζούμε όλοι τον τελευταίο 1.5 χρόνο έχω πάρει και εγώ πάρα πολλά μαθήματα.

Έδειξα πολλές φορές ανοικτά και δημόσια την ευαισθησία μου για τους ανθρώπους που έχουν ταλαιπωρηθεί από αυτή την αρρώστια και τόνισα πάρα πολλές φορές την σημασία της υπευθυνότητας. Επίσης δήλωσα αμέτρητες φορές πως δεν είμαι αρνητής του ιού αλλά ταυτόχρονα δηλώνω υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που ακόμα και όταν πρόκειται για την υγεία η καταπάτηση αυτών πρέπει να γίνετε αναλογικά και τεκμηριωμένα. Προσπάθησα με όλη την δύναμη της ψυχής μου να φέρω κοντά ανθρώπους που θεώρησα ότι έχουν τα ίδια πιστεύω έτσι ώστε να γίνει μια προσπάθεια συλλογική για να δώσουμε το μήνυμα σε αυτούς που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς ότι στην νέα τάξη πραγμάτων δεν θα επιτρέψουμε εμείς να είμαστε τα πράγματα. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα!! Είμαστε ένας λαός κομπλεξικός. Δυστυχώς!! Γνώρισα αρκετό κόσμο.. κάποιοι από αυτούς [και εδώ αναφέρει ονομαστικά κάποιους συναγωνιστές] είναι πλέον άνθρωποι που έχουν μπει στην καρδιά μου και στην οικογένεια μου.

Γνώρισα όμως και αρκετούς που παριστάνουν τους επαναστάτες αλλά στην πραγματικότητα είναι εμετικοι τύποι που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η φήμη και κάποιους άλλους τα χρήματα. Έφτασε η ώρα να κάνω τα δικά μου βήματα προς τα πίσω και να αγωνιστώ μόνο για την οικογένεια μου. Οι περισσότεροι άνθρωποι σε αυτή την χώρα δεν έχουν ιδέα τι θα πει "φιλία" "εχεμύθεια" "ειλικρίνεια" "ανιδιοτέλεια" "ενότητα". Ρομαντική ευαίσθητη ονειροπόλα θα παραμείνω για πάντα αποχωρώντας από αυτό τον αγώνα με το κεφάλι ψηλά και την συνείδηση μου καθαρή γιατί τουλάχιστον προσπάθησα. Δεν τα κατάφερα!! Δεν θα αφήσω όμως εμετικούς και υποκριτές να καταφέρουν να αλλάξουν αυτοί εμένα. Δεν είμαστε όλοι για όλα και εγώ δεν έχω δύναμη να παλέψω συμμαχία με καμία βρομιά. Καλό αγώνα σε όλους. Θα συνεχίσω να υπερασπιζομαι τα δικαιώματα των παιδιών μου και της οικογένειας μου με κάθε μέσο και δύναμη που μου δίνει ο Θεός μόνη μου!!» [5].

Με αφορμή τα πιο πάνω, είχαμε την εξής ανταλλαγή - αυτά λέχθηκαν δημοσίως στην ιστοσελίδα της Κ.

Πέτρος:
🔹 Δεν ξέρω τι έγινε στις ζυμώσεις του παρασκηνίου που σε πίκρανε και σε ώθησε να αποχωρήσεις.... λυπούμαι. Βλέπω ότι στην ανάρτηση σου παραμένεις διακριτική και δεν κατονομάζεις ούτε τα άτομα /κύκλους /ομάδες /καπετανάτα που σε έσπρωξαν να φύγεις, ούτε και τις ιδεολογικές τους τοποθετήσεις - που σίγουρα δεν είναι πραγματικές• ίσως είναι πιο ορθό να μιλούμε όχι για ιδεολογίες αλλά για "ιδεολογικές προσποιήσεις" τις οποίες κάποιοι προβάλλουν ως το άλλοθι τους για να συμπεριφέρονται αυταρχικά και διχαστικά μες το Κίνημα.

🔹 Πιστεύω πως το θέμα της ιδεολογίας είναι πολύ σοβαρό και οι πλείστοι φίλοι, συναγωνιστές, σύντροφοι, και συνεργάτες μας - ιδίως τα άτομα που προσέρχονται με καθαρές καρδιές χωρίς πολλή πείρα σε κινήματα, μα με καλές προθέσεις - δεν εκτιμούν το πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα. Όταν ένα άτομο ή ομάδα χρησιμοποιεί ρητορική μίσους ενάντια σε ένα μέρος του πληθυσμού (τους "μαύρους", τους "άπιστους αλλόθρησκους", κοκ.), τα άτομα με καλή καρδιά λανθασμένα νομίζουν πως αν ζητήσουμε να πάψει η ρητορική μίσους αυτό είναι τάχα "διχασμός" και πως "βλάπτει την ενότητα". Ενώ είναι το αντίθετο που συμβαίνει. Και ΠΑΝΤΑ καταλήγουν στην ηγεσία εκείνοι που τα κίνητρα τους είναι διάφορες μορφές αυταρχικού μίσους το οποίο καμουφλάρουν (χρησιμοποιούν ως άλλοθι) με θρησκευτικές ή εθνικές ή άλλες "ατάκες" και ιδεολογικές αποχρώσεις.

🔹 Φτάσαμε στο σημείο να ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ να πούμε ότι στο Κίνημα μας πρέπει να επικρατούν και να μας ενώνουν ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αξίες με ισότητα για όλα τα άτομα όλων των θρησκειών, εθνικών ή πολιτιστικών καταβολών, και όλων των μορφών οικογενειακής ή ερωτικής ζωής. Όταν το ζητούμε αυτό οι "ηγέτες" μας αποκαλούν "μασώνους, εβραίους, μουσουλμάνους, ομοφυλόφιλους" (εδώ χρησιμοποιούν την άλλη λέξη, εκείνη που προφέρεται με τρία "π"), ή μας κατηγορούν ως "πράκτορες της νέας τάξης πραγμάτων", κοκ. Αυτή η ιδεολογική δικτατορία είναι συνταυτισμένη με τις αυταρχικές συμπεριφορές μες το Κίνημα. Δεν είναι σύμπτωση το ότι τα άτομα και ομάδες που κατέχουν αυτές τις ιδεολογίες (ενάντια στις ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αρχές και αξίες), έχουν και την πιο αυταρχική συμπεριφορά. Και το ότι οι καλοί άνθρωποι που συμμαχούν μαζί τους πληγώνονται πολύ βαθιά.

🔹 Πιστεύω, Κ. - ασχέτως του ότι διαφωνήσαμε σε κάποια πράγματα, ιδίως για το θέμα της ομοφυλοφιλίας - η διαφωνία μας ήταν καλοπροαίρετη και δεν το θεώρησα σοβαρό πρόβλημα. Πιστεύω πως η παρουσία και συμμετοχή σου ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ απαραίτητη. Σε εκτιμώ, και λυπούμαι πολύ για τον όποιο τραυματισμό, αδικία ή προδοσία υπέστηκες που σε έφερε σε αυτό το σημερινό σημείο. Θα υπάρξει όμως και το αύριο, και το μεθαύριο. Με την αναγκαιότητα νέων αγώνων, και με αναγκαιότητα για συνεργασίες πάνω σε καλύτερες βάσεις από πριν. Προσβλέπω σε αυτά!

Η Κ. απαντά:

«Αγαπητέ μου ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα σου και την ανάλυση. Θέλω να ξέρεις πως ποτέ στην ζωή μου δεν έκρινα ούτε έχω απορρίψει ανθρώπους με διαφορετική από εμένα θρησκεία, ιδεολογία, σεξουαλικο προσανατολισμό. Αυτό που απορρίπτω και δεν θέλω πλέον να συνεργαστώ είναι με ανθρώπους υποκριτές, ψεύτες, ζηλιάρηδες και κακούς. Η κακία αγαπημένε μου φίλε δεν έχει ταυτότητα.. Ο κακός μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο ταυτόχρονα.

Δεν διαφώνησα πότε μαζί σου για το θέμα ομοφυλοφιλία αντίθετα έχω αρκετούς φίλους ομοφυλόφιλους που έχουν πολύ πιο καθαρή ψυχή και λεβεντιά από πολλούς άλλους δήθεν.. στο μόνο που διαφώνησα είναι στην υιοθεσία παιδιών και ο μόνος λόγος πάντα είναι η ψυχική υγεία και το καλό του ίδιου του παιδιού. Όπως η φύση έφτιαξε τον ομοφυλόφιλο έτσι έφτιαξε και μια μάνα για το κάθε άνθρωπο θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικός ρόλος στην ζωή του κάθε παιδιού η μητρική φιγούρα και στην χώρα μας δεν έχει ακόμα ζυμώθει μια τέτοια κουλτούρα που να επιτρέπει σε ένα παιδι να ζήσει φυσιολογικά και είναι αποδεκτό μέσα στην κοινωνία. Εδώ ακόμα λένε την λέξη με τα 3 πππ πως θα δεχθεί η κοινωνία αυτό το παιδί. Αυτό εννοούσα. Είναι πολύ βαθύ αυτο το θέμα και ίσως να μην είμαι πότε το κατάλληλο άτομο να το αναλύσει. Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι πως δεν θα ήθελα με τίποτα να πληγωθεί κανένα παιδί ούτε από την κοινωνία αλλά φυσικά ούτε από μια ακατάλληλη οικογένεια που αποτελείται από τους φυσικούς γονείς που μπορεί να είναι πατέρας και μητέρα (ακατάλληλοι).

Για τον αγώνα μας για το δίκαιο και το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να μπορεί να αποφασίζει για το σώμα του θα ειμαι πάντα εδώ να στηρίξω με αγάπη την οποιαδήποτε προσπάθεια γίνετε καλοπροαιρετα και οπου το κοινό καλό έχει για όλους περισσότερη αξία από τον εγωισμό.»

Πέτρος:
Γειά σου Κ! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις. Και φυσικά όπως θέτεις τα θέματα για τα οποία διαφωνήσαμε, φαίνεται πως οι θέσεις μας αν και είναι διαφορετικές, δεν είναι σε αντίθεση ούτε και σε μεγάλη απόσταση• είμαστε πιο κοντά από ό,τι φάνηκε στην αρχή - σ' ευχαριστώ για αυτό!
🔹 Όσον αφορά τα θέματα του κοινού μας αγώνα... πολύ σοφά επισημαίνεις πως τα βασικά μας προβλήματα προκαλούνται από υποκριτές, ψεύτες, ζηλιάρηδες και κακούς, καθώς και από τον εγωισμό.
🔹 Υποθέτω συμφωνούμε ότι το θεμελιώδες μας πρόβλημα είναι: τι είδους Κινηματικές δομές και θεσμούς χρειαζόμαστε ώστε να παραμερίζονται οι καταστροφικές συμπεριφορές και να αναδεικνύονται τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ και τα πιο ΟΜΟΡΦΑ που έχουν να προσφέρουν οι άνθρωποι στον αγώνα;

Και η απάντηση της Κ.:
«Ακριβώς!!»

 
~*~

🔷 Με αφορμή τις διαδηλώσεις Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2020

Τα πιο κάτω είναι αποσπάσματα από ένα περσινό μου άρθρο (3 Σεπτ. 2020) όπου εξετάζονται πάλιν τα ίδια θέματα, ιδωμένα μέσα από τον φακό του Διεθνούς Απελευθερωτικού Κινήματος και την ανάγκη για το Κίνημα στην Κύπρο να αγκαλιάσει ευρύτερους κοινωνικούς αγώνες με νόημα, και ιδίως για τα καυτά θέματα που αφορούν το κυπριακό, την οικονομία, την κοινωνική δικαιοσύνη, το ενεργειακό και περιβαλλοντικό, όπως και τον αγώνα για ίσα δικαιώματα και ίσες ευθύνες για όλους τους πολίτες. Δεδομένου ότι οι δυνάμεις που σήμερα στέκονται απέναντι μας είναι το Κεφάλαιο και το Κράτος, εξετάζονται οι παράμετροι που θα δώσουν στο Κίνημα τα νοητικά, ιδεολογικά, κοινωνικά και διοργανωτικά μέσα για να αντιμετωπίσει αυτές τις δύο μεγάλες δυνάμεις.

Πιο κάτω παραθέτω το άρθρο. Είναι και αυτό παρμένο από μια συνομιλία. Η  συνομιλία είναι με τον φίλο και συναγωνιστή Φ. ο οποίος έχει αφιερώσει ΠΟΛΛΕΣ δεκαετίες μες τους αυτόνομους λαϊκούς αγώνες - και εδώ και στο εξωτερικό. Κατά την διάρκεια της συνομιλίας ήξερα πως ο φίλος Φ. με καταλαβαίνει• η αγωνία μου όμως, την οποία γνωρίζω πως συμμερίζονται κι άλλοι συναγωνιστές, είναι αν υπάρχουν κι άλλα άτομα πρόθυμα μες το Κίνημα να διεξάγουν τους διαλόγους και τις πράξεις που χρειάζονται για να διατηρηθεί το Κίνημα σε υγιείς άξονες - όλα τα πιο κάτω γράφτηκαν από μένα στον διάλογο με τον Φ:

🔹 Για την διαδήλωση Σαββάτου... είναι πολλά τα θέματα αλλά αυτό που προέχει τώρα, 10 μέρες πριν την επόμενη, είναι να "διορθωθούν" οι θέσεις που πρεσβεύει η εκδήλωση. Κυρίως υπάρχει ανάγκη να εμπλουτιστούν με θέσεις από το "δύσκολο δίδυμο" του Πατριωτικού Διεθνισμού. Δυστυχώς πολλοί από τους "ΜΗ-διοργανωτές διοργανωτές" πρόσκεινται σ' ένα ξεροκέφαλο ορθοδοξο-εθνικιστικό χώρο και θα ήταν πανεύκολο να τοποθετηθούν για την κατοχή αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να δουν θετικά τους ΤΚύπριους και οποιαδήποτε άλλη διεθνιστική σκοπιά. Αλλά η φύση του ίδιου του αγώνα τους δελεάζει και εξαναγκάζει να βλέπουν και άλλους αγωνιζόμενους λαούς ως συμμάχους, οπότε υπάρχει προοπτική μέσω αυτού του βιώματος να τεθούν και πιο υγιείς διεθνιστικές προσεγγίσεις. Είναι όμως ανηφορικός ο δρόμος.

🔹 Η μόνη μου έγνοια - και ελπίζω να μην ακούγεται σαν μια φτηνή δικαιολογία - είναι πως από τη στιγμή που κινούνται άνθρωποι μες τους δρόμους, έχουν παγκύπρια αυτόνομη συνεννόηση και δράση και που (προς το παρόν) μοιάζουν να έχουν αφ' ενός αντι-συστημικό προσανατολισμό και αφ' ετέρου να είναι αχαλιναγώγητοι... αυτό με θέτει σε συναγερμό γιατί μόνο τρεις πιθανές εκβάσεις μπορεί να παραγάγει αυτή η εικόνα:
ο- να μετατραπεί σε νεο-φασιστικό ρεύμα (ήδη δυστυχώς έχει κάποιες αρρωστημένες τάσεις),
ή,
ο- να συγκρατηθεί και ίσως εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο με πιο γνήσιες (και πολλαπλές) πολιτικές αποχρώσεις του λαϊκού κινήματος (υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν), έτσι ώστε να αναζωογονήσει την έμφυτη τάση για Αντίσταση που έχει ο λαός (η οποία τώρα υπνώττει) για ΟΛΑ, ήτοι, το εθνικό θέμα, την άμυνα, την οικονομία, το ενεργειακό, τα ελλείμματα δημοκρατίας, τη διαφθορά, τους σαθρούς θεσμούς, τον παθολογικό κομματισμό, ΚΑΙ ίσως (ελπίζω) όλα αυτά να περιέχουν και μια διεθνιστική, σοσιαλιστική, ανατρεπτική "δέσμη" ή συσπείρωση,
ή,
ο- να οδηγηθεί στο ίδιο αδιέξοδο όπου οδηγήθηκαν όλες οι προηγούμενες προσπάθειες λαϊκής κινητοποίησης (Μνημόνιο, κούρεμα, διαφθορά, Συνεργατισμός) και ο λαός να χάσει πάλιν το ηθικό του και να μην κινητοποιείται.  

Προς το παρόν το εγγύς μέλλον φαίνεται άγνωστο.

🔹 Κρίνω πως βιώνουμε το ανεπίσημο τέλος της πολιτικής όπως την γνωρίζαμε με τους όρους "δεξιάς" και "αριστεράς" που είχαν ένα κάποιο νόημα. Οι έννοιες και οι πολιτικές παράμετροι που καθορίζουν την πραγματικότητα συνεχίζουν να ισχύουν, βέβαια (οι πραγματικότητες Κεφαλαίου και Κράτους• παραγωγής-εργασίας-αγοράς• ιδιοκτησίας, ανισότητας• καθώς και Ιμπεριαλισμός, διεθνές παρακράτος, κατοχή, κοκ.). Αλλά...
ο- αφ' ενός έχουν καταρρεύσει εντελώς οι "αναλύσεις" ή "κοσμοθεωρήσεις" και τα σκατοσυνθήματα της αριστεράς και δεξιάς για αυτές τις παραμέτρους που καθορίζουν την πραγματικότητα (ακόμα και τα κάποτε έγκυρα συνθήματα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον),
ο- αφ' ετέρου έχουν αναδυθεί καθοριστικές κοινωνικές πραγματικότητες με πλήρη διασπορά στην κοινωνία (διαδίκτυο, επικοινωνίες, τηλέφωνα, κατ' οίκον εργασία, πυρετώδεις εφαρμογές τεχνολογίας), μαζί με συμβάντα (κορωνοκρίση, μαζική επιβολή περιορισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω μιας ανεπίσημης διακρατικής δικτατόρευσης, τάση για εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, ωρίμανση της ανάδυσης Κίνας και Ρωσσίας ως γνήσια ανεξάρτητες υπερδυνάμεις), που ούτε η αριστερά ούτε η δεξιά κατανοούν, δεν έχουν ούτε "ανάλυση", ούτε καν σκατοσυνθήματα, ούτε και ικανότητα πλέον για να ελιχθούν στον νέο κόσμο που καθορίζεται από αυτά.

Αναδύεται λοιπόν επί παγκοσμίω ένα νέο αυτόνομο λαϊκό Κίνημα ενάντια στην καταδικτατόρευση και στην Διεθνή Νέα Τάξη (ή και Νέα Τάξη Πραγμάτων) που συνδυάζει (ευτυχώς, και δυστυχώς) τις αντιστασιακές φιλοδοξίες και τις πανανθρώπινες αξίες του πανευρωπαϊκού λαϊκού Κινήματος των Πλατειών /ή και Αγανακτισμένων που γεννήθηκε γύρω από την εποχή των Μνημονίων (και κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου ή Μεσογειακής Ευρώπης)• του Κινήματος της Αραβικής Άνοιξης (που δυστυχώς ενώ εξέφραζε την ωραιότητα των δημοκρατικών πόθων του Αραβικού και Ισλαμικού κόσμου, υπέστει πανέξυπνη κατάληψη από τις σκοτεινές δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους με αποτέλεσμα μια νέα δικτατορία στην Αίγυπτο, καταστροφή της Λιβύης, Συρίας και Υεμένης, εφεύρεση και άνοδο του Ισλαμικού Κράτους)• την χάριν του Κινήματος Καταλήψεων στις ΗΠΑ• τις αρχές του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού που μας χάρισε το Κουρδικό Απελευθερωτικό Κίνημα• την ανατρεπτικότητα του Κινήματος ΑντιΠαγκοσμιοποίησης της δεκαετίας 2000 και ταυτόχρονα με την ανοητότα-ΤΟ-τα-το-τα-το-τα-τη υιοθέτηση κινηματικών πρακτικών που εισήγηγαν προβοκάτορες μες το Κίνημα (αδικαιολόγητους εμπρησμούς, ένοπλη και άμυαλη βία, κοκ.) σε στιγμές κορύφωσης των μαζικών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα την συρρίκνωση τους και παραίτηση του λαού• αξιοποίηση των ανεξάρτητων μέσων πληροφόρησης και μέσων δικτύωσης για ενημέρωση και διοργάνωση, αλλά ταυτόχρονα με απουσία έγκυρων κέντρων και πηγών ΚΑΙ με έντονη διάχυση παραπληροφόρησης και "σκοτεινής" (συγκεκαλυμμένης) καθεστωτικής προπαγάνδας που αποπροσανατολίζει το Κίνημα και το καθιστά υποχείριο καθεστωτικών δυνάμεων (πχ. η καλλιεργημένη εμμονή με μασόνους, Εβραίους, Μουσουλμάνους, Ιλλουμινάτι, ερπετοειδείς εξωγήινους, κλπ. και μαζί τους η προπαγάνδα που περιστρέφεται γύρω από "κωδικούς" και "συνθηματικές" παραφιλολογίες που εκπηγάζουν από τον εμφύλιο στις ΗΠΑ και αφορούν παιδοβιασμούς από γνωστές προσωπικότητες, τελετουργίες όπου υποτίθεται πίνουν το αίμα των παιδιών που σφάζουν για να "φτιαχτούν" με την ουσία αδρενόχρωμα, κοκ).

🔹 Ένας σημαντικός παράγοντας που απουσιάζει από όλες τις πιο πάνω εικόνες (κατά τόπους σε ποικίλους βαθμούς) είναι η συμμετοχή των οργανωμένων συνόλων των εργαζομένων (με μόνη εξαίρεση θα έλεγα, την Ελλάδα, κατά την περίοδο 2010-2015, όπου το Κίνημα έφτασε μέχρι και σε Γενικές Απεργίες.)

🔹 Στην υπόλοιπη συνομιλία, ψηλαφούνται τα εξής:
► Ανάλυση της συμπαιγνίας ΑΚΕΛ/ΔΗΣΥ και ΠΕΟ/ΣΕΚ για την συγκράτηση των εργαζομένων ώστε να μην συμμετέχουν στον αγώνα,
► Καταγραφή των πολιτικών και ηθικών χαρακτηριστικών της σύγχρονης ελίτ-αλήτ που μας διαφεντεύει στην Κύπρο,
► Ανάλυση των πολιτικών χαρακτηριστικών της νέας μορφής κινητοποιήσεων που σήμερα αποτελούνται από το Πλήθος (το Πλήθος, σύμφωνα με κάποιους πολιτικούς αναλυτές, στην σύγχρον εποχή καπελώματος και χειραγώγησης των συνδικαλιστικών οργανώσεων ώστε να απέχουν από τους αγώνες, είναι ο νέος σύγχρονος φορέας λαϊκών κοινωνικών αγώνων) που κατέχει τάσεις οι οποίες είναι ταυτόχρονα επαναστατικές αλλά και αυταρχικές-αυτοκαταστροφικές.

Παρακαλώ μελετήστε την συνομιλία στην ολότητα της, εδώ:

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html



 
~*~

🔷 Το Κίνημα μας, μες την ευρύτερη πολιτική πραγματικότητα

Η ευρύτερη πραγματικότητα είναι απλή: σε Κύπρο και Ελλάδα οι αγώνες για εθνική δικαίωση και απελευθέρωση, οι αγώνες για ταξική απελευθέρωση, οι αγώνες για διάσωση του φυσικού περιβάλλοντος, οι αγώνες για ισότητα όλων των ανθρώπων, για την ισότητα των γυναικών, τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες... σήμερα είναι εγκλωβισμένοι στο ράφι διότι οι ηγέτες αυτών των αγώνων και μεγάλο μέρος των ακτιβιστών και υποστηρικτών τους έχουν μετατραπεί ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ σε ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ συνεργάτες της Υγειονομικής Δικτατορίας που μας έχει επιβληθεί τοπικά.

Κανένας από αυτούς δεν δικαιώνεται πλέον να μας μιλά για "ελευθερίες" όταν σήμερα, που ο λαός τους έχει γονατίσει κάτω από μια Κρατική τρομοκρατία, σε καθεστώς όπου κυβερνόμαστε με κατά συρροήν παράνομα Διατάγματα και χωρίς Συνταγματικά Δικαιώματα, δεν ανοίγουν το στόμα τους για να διαμαρτυρηθούν.

► Τι να πούμε για τον "εθνικόφρονα αγωνιστή" που μας αραδιάζει συνθήματα πως τάχα σε μια μελλοντική Διζωνική λύση "δεν θα ανεκτεί" να παραβιάζονται τα Συνταγματικά Δικαιώματα των Ελλήνων, ενώ ο ίδιος ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ όχι μόνο αποδέχεται αλλά και ζητωκραυγάζει με το ότι οι συμπολίτες του καταδικάστηκαν στο να είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας εξοστρακισμένοι από την δημόσια ζωή;

► Τι να πούμε για τον "οικολόγο" που "δεν ανέχεται" τους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς στις τροφές αλλά ΣΙΩΠΑ όταν μας τους καρφώνουν ΕΝΕΣΙΜΟΥΣ μες τα εμβόλια και κατόπιν εκβιασμών και εξαναγκασμών "για το καλό μας";  Τι να πούμε για τον "οικολόγο" που πιέζει τον συμπολίτη του να εμβολιαστεί, και όταν αυτός πεθαίνει από το εμβόλιο ο "οικολόγος" το αποκρύπτει και συγκαλύπτει;

► Τι να πούμε για τους "εργατοπατέρες" που δεν τους καίγεται καρφί για το ότι η ζωή των εργαζομένων έχει καταστραφεί, και ΔΕΝ ΑΡΘΡΩΝΟΥΝ ΛΕΞΗ ενάντια στο καθεστώς, ούτε για εκφράσουν έστω και μία ερώτηση ή αμφισβήτηση του αφηγήματος για τον κορωνοϊό με βάση το οποίο έχει καταστραφεί μια ολόκληρη τάξη ανθρώπων;

► Τι να πούμε για τους κομματικούς και τους Βουλευτές; ΟΥΔΕΙΣ εξέφρασε ουσιαστική διαφωνία ή κριτική. Τα κόμματα σύσσωμα συμβάλλουν στην Υγειονομική Δικτατορία χωρίς καθόλου σημαντικές παρεκκλίσεις ή διαφωνίες ούτε με το καθεστώς, ούτε και ανάμεσα τους.

Όλα τα πιο πάνω φανερώνουν πως οι εθνικοί, ταξικοί, πολιτικοί και άλλοι αγώνες όπως τους γνωρίζαμε έχουν πλέον παρέλθει. Οι ηγεσίες των έχουν συμπτηχθεί με την παγκόσμια και τοπική Υγειονομική Δικτατορία. Και μαζί τους, δυστυχώς, λόγω τρόμου, φόβου, παραπληροφορησης και προπαγάνδας, έχει συνταχθεί ένα μεγάλο μέρος του λαού μας.

Το Αυτόνομο Λαϊκό Κίνημα αποτελείται από, ή αντιπροσωπεύει, το μέρος του λαού μας που ΔΕΝ συντάσσεται με την Υγειονομική Δικτατορία. Αλλά αυτό δεν αρκεί. Οι αγώνες που αναφέρθηκαν πιο πάνω για εθνική και ταξική απελευθέρωση, για πολιτική ισότητα και δημοκρατία για ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους, οι αγώνες για υγιές περιβάλλον, όλα αυτά που οι επίσημες και ανεπίσημες ηγεσίες έχουν πετάξει στον κάλαθο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για την επιβίωση και απελευθέρωση του λαού μας. Το Κίνημα μας πρέπει νά'βρει το θάρρος, την ηθική και πολιτική καθαρότητα, την πυξίδα, που θα του επιτρέψει να επωμιστεί ΚΑΙ αυτά: τους στόχους τους, τις αξίες τους, την παρακαταθήκη τους.

Ας το πούμε και αντίστροφα: το Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές,
και το παράλληλα αλληλένδετο Κίνημα για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων δεν θα καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ αν μες τους κόλπους του ανέχεται το να υπάρχουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας: Δεν θα καταφέρουμε τίποτα αν δεν γίνουμε φορείς του πόθου για ΟΛΕΣ τις μορφές Ελευθερίας. Για όλα τα άτομα εξίσου.

Χρειάζεται να αγκαλιάσει ανοικτά όλες τις ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ αξίες που θα ενθαρρύνουν τον κόσμο όλων των αποχρώσεων να συμμετάσχει. Η ψευδο-ορθόδοξη ρητορική μίσους ενάντια στους Εβραίους, τους Μουσουλμάνους, τους μασόνους, τους ομοφυλόφιλους πρέπει όχι μόνο να εκλείψει, αλλά και να καταδειχθεί ως απεχθής. Ενόσω δεχόμαστε να επικρατεί αυτή η αηδία, δεν πρόκειται να κτίσουμε την πολυπόθητη Ενότητα ούτε ανάμεσα μας μες το Κίνημα, ούτε με τον ευρύτερο λαό που ψάχνει με απόγνωση το ποιά δύναμη θα τον απελευθερώσει από τα στενά όπου μας έμπηξε η συμπαιγνία Κεφαλαίου και Κράτους.

🟣 Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να αναδιοργανωθεί το Κίνημα πάνω στη βάση ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ Αρχών και Αξιών, για όλους τους ανθρώπους όλων των θρησκειών και εθνοτικών, πολιτιστικών καταβολών, για όλα τα άτομα με όλων των ειδών τις ζουμερές και πολύχρωμες εκφάνσεις ερωτισμού, για όλα τα άτομα όλων των ικανοτήτων, ηλικιών, και μορφών αυτοπροσδιορισμού. Ο αγώνας είναι για όλους, και είναι καθήκον μας να διαμορφώσουμε τις εκδηλώσεις μας ώστε να είναι άνετες για όλους. ΕΜΕΙΣ πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλα τα άτομα θα αισθάνονται ευπρόσδεκτα και ότι ΑΝΗΚΟΥΝ εκεί ανάμεσα μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
■ Ernesto Che Guevara > Quotes
https://www.goodreads.com/quotes/338846-the-first-duty-of-a-revolutionary-is-to-be-educated

[2].
■ To Speak the Truth Is the First Duty of All Revolutionaries
https://brill.com/view/book/9789004415737/BP000007.xml

[3].
■ ON THE CORRECT HANDLING OF CONTRADICTIONS AMONG THE PEOPLE
https://www.marxists.org/reference/archive/mao/selected-works/volume-5/mswv5_58.htm

[4].
■ ΜΑΟ: Για τις Αντιθέσεις
https://morfotikesekdoseis.gr/sites/default/files/pdf/gia_tis_antitheseis.pdf

[5].
"Μέσα από αυτήν την άσχημη κατάσταση που ζούμε όλοι τον τελευταίο 1.5 χρόνο έχω πάρει και εγώ πάρα πολλά μαθήματα"
https://www.facebook.com/katerina.michael.98/posts/10220896716193099

~*~

🟢 Μήπως τα είπε κάποιος ψεκασμένος σαν εμένα;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_31.html

🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 
* * *