Showing posts with label ykp. Show all posts
Showing posts with label ykp. Show all posts

Saturday, 25 June 2011

Από τα Κατεχόμενα: προς Ελληνοκύπριους

"Πρέπει να διεξάγουμε μαζικό αγώνα εναντίον της κατοχής της Τουρκίας στο νησί." - Σενέρ Λεβέντ
Ο γνωστός αγωνιστής Σοσιαλιστής δημοσιογράφος στα κατεχόμενα Σενέρ Λεβέντ συνεχίζει να δημοσιογραφεί με γλώσσα πεντακάθαρη γιά την κατάσταση στην Κύπρο. Σε μιά εποχή που η ψευδο-αριστερή ηγεσία του επίσημου μας Κράτους δεν τολμά καν να πεί τη λέξη "απελευθέρωση", βαφτίζοντας "φασίστες" και "εθνικιστές" όσους μιλούν γιά αντικατοχικό αγώνα, ο Σενέρ μιλά γιά μαζικό αγώνα ενάντια στην κατοχή.

Καταλήγοντας στο άρθρο του αναφέρεται στον ισχυρισμό της κατοχικής Τουρκίας ό,τι τάχα "έσωσε" τους Τουρκοκύπριους με την εισβολή της το 1974:
"Σωθήκαμε είπατε; Άι σιχτίρ!"

Παρακαλούμε διαβάστε το νέο άρθρο του Σενέρ, και δείτε κάποια δικά μας σχόλια στο τέλος.
Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia

* * *

Ώρα γιά Μαζικό Αγώνα Ενάντια στην Κατοχή
του Σενέρ Λεβέντ, avrupa@kktc.net

Μπορεί να μην σας ενδιαφέρουν και πολύ αυτά που θα γράψω σήμερα αγαπητά αδέλφια Ελληνοκύπριοι. Με συγχωρείτε, αλλά είναι πιά αναπόφευκτο να γνωστοποιηθούν αυτά. Στο κάτω-κάτω μοιραζόμαστε αυτό το νησί. Και πρέπει να ξέρετε και εσείς τι συμβαίνει στην κατεχόμενη περιοχή.

Το νότιο τμήμα της Κύπρου είναι ήρεμο, ενώ το βόρειο κοχλάζει. Έχει πολλά προβλήματα ο βορράς. Νομίζω ότι από εδώ θα αρχίσει η λύση του προβλήματος στο νησί. Στο τέλος οι Τουρκοκύπριοι θα λογαριαστούν με την Τουρκία. Μεγαλώνει ο ξεσηκωμός. Ολοένα και εντείνεται.

Τα εντός της Βουλής κόμματα δεν έχουν ενταχθεί ακόμά σε αυτό τον αγώνα. Εκείνα είναι απλώς εναντίον της εδώ κυβέρνησης των συνεργατών, όχι εναντίον της Άγκυρας. Και προσπαθούν να παρεκτρέψουν τον αγώνα από τον στόχο του και να τον κατευθύνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Θεωρούν ως μητέρα των κακών το κόμμα που βρίσκεται στην κυβέρνηση εδώ. Προσπαθούν να πείσουν την κοινότητα ότι θα εξαφανιστούν αυτά τα κακά σε περίπτωση που γίνουν οι ίδιοι κυβέρνηση. Όμως, ο λαός έχει χορτάσει απ' αυτά τα λόγια. Δεν τα πιστεύει. Όλοι έχουν καταλάβει προ πολλού ότι δεν ωφελεί σε τίποτα η αλλαγή ενός κόμματος με άλλο στην κυβέρνηση. Δοκίμασε και είδε όλα ται κόμματα που βρίσκονται μέσα στη Βουλή. Όποιο και αν έγινε κυβέρνηση, δεν μπόρεσε να μην εφαρμόσει τις οδηγίες της Άγκυρας.

Τα δε εκτός Βουλής κόμματα δεν έχουν καμιά πιθανότητα να εκλεγούν. Άλλωστε, αν η Άγκυρα αντιληφθεί πως υπάρχει ένας τέτοιος κίνδυνος, θα πάρει αμέσως μέτρα. Όμως, όπως ανέφερα, δεν έχουν πιθανότητες τα κόμματα αυτά. Γιά να μπορέσει να αποκτήσει κάποιος μιά τέτοια πιθανότητα, πρέπει να εισέλθει στην τροχιά της Άγκυρας. Να κερδίσει την εμπιστοσύνη της. Και έτσι δεν γίνεται εξουσία που κυβερνά, αλλά μόνο εκτελεί διαταγές.

Εδώ και μέρες ζούμε το σύνδρομο του Πανεπιστημίου Ανατολικής Μεσογείου. Το πανεπιστήμιο νοικιάστηκε στο κεφάλαιο της Τουρκίας. Πίσω από αυτό το κεφάλαιο βρίσκεται ο Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Ο πνευματικός ηγέτης της κυβέρνησης του ΑΚΡ στην Άγκυρά. Ο ιμάμης, που ζει στην Πενσυλβάνια, άπλωσε τα πλοκάμια του και στην Κύπρο τώρα μόλις πέτυχε τους στόχους του στην Τουρκία. Μέσα στην κοινότητά μας έχει πολλούς υποστηρικτές. Έχουν βαλθεί να τον υπηρετούν εδώ και πολύ καιρό μερικοί γνωστοί επιχειρηματίες μας οι οποίοι ελέγχουν την κοινωνία με τα κεφάλαιά τους. Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος ήταν και η επίσκεψη πέρσι ενός γνωστού επιχειρηματία μας σε έναν λαθρέμπορο ηρωίνης που βρισκόταν στη φυλακή. Διότι αυτός ο λαθρέμπορος ηρωίνης ήταν οπαδός του Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Ένας στρατιώτης του στρατού του ιμάμη. Από τη μιά αφοσιωνόταν στην προσευχή στο τζαμί και από την άλλη ασχολείτο με σκοτεινές υποθέσεις.

Η Αμμόχωστος χθες έζησε μια από τις πιο τεταμένες της μέρες. Κλιμακώθηκαν τα επεισόδια που συνεχίζονταν εδώ και μέρες στο πανεπιστήμιο. Η αστυνομία έκανε χρήση ωμής βίας κατά τη διάρκεια διαδήλωσης που έκαναν οι συντεχνίες με τη στήριξη των πολιτικών κομμάτων. Όπως γίνεται στην Τουρκία, μίλησαν τα ρόπαλα. Ένα κορίτσι 16 χρόνων μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όταν τραυματίστηκε στο κεφάλι από χτυπήματα που δέχτηκε. Βρισκόταν ακόμα στη μονάδα εντατικής παρακολούθησης όταν γραφόταν αυτό το άρθρο.

Αφού ησύχασαν τα πράγματα, η Συνδικαλιστική Πλατφόρμα διοργάνωσε μια διαδήλωση και στη Λευκωσία. Και τοποθέτησε μαύρο στεφάνι μπροστά στην πρεσβεία της Τουρκίας διαμαρτυρόμενη γιά την αστυνομική βία. Άφησε και ένα ελαστικό αυτοκινήτου εκεί. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε τι σημαίνει αυτό.

Και ξέρετε τι έκανε η κυβέρνηση την ώρα που συνέβαιναν όλα αυτά τα γεγονότα; Έκατσε και αποφάσισε. Νοίκιασε τα ιδρύματα του πανεπιστημίου στο κεφάλαιο από την Τουρκία. Τι άλλο μπορεί να είναι αυτό εκτός από βενζίνη στη φωτιά; Δεν υποχώρησε. Γιατί; Γιατί αυτή είναι η οδηγία της Άγκυρας. Ποιός τολμά εδώ να απορρίψει κεφάλαιο πίσω υπό το οποίο βρίσκεται ένάς ιμάμης όπως ο Φετχουλλάχ Γκιουλέν; Κι όμως, μια ομάδα επιχειρηματιών μας ξεσηκώθηκε για να μην πέσει το πανεπιστήμιο στα χέρια αυτού του θρησκευτικού κεφαλαίου και υπέβαλε πρόταση στην κυβέρνηση. Και μάλιστα μιά πολύ καλύτερη πρόταση από εκείνη των οπαδών του Φετχουλλάχ. Επιπλέον, υπέβαλε και ο Δήμος Αμμοχώστου αίτηση για να λειτουργήσει τα ιδρύματα του πανεπιστημίου. Παρ' όλα αυτά, το πανεπιστήμιο δόθηκε στους οπαδούς του Φετχουλλάχ. Έτσι, χάθηκε και αυτό. Σύντομα θα χαθούν και η Αρχή Ηλεκτρισμού και η Αρχή Τηλεπικοινωνιών. Και θα επιταχυνθεί περισσότερο ο αφανισμός των Τουρκοκυπρίων.

Το έγραψα και προηγουμένως Δεν μπορούμε να σωθούμε προσπαθώντας να σώσουμε τους θεσμούς έναν-έναν. Πρέπει να διεξάγουμε μαζικό αγώνα εναντίον της κατοχής της Τουρκίας στο νησί. Γελιόμαστε αν νομίζουμε ότι διεξάγουμε έναν δημοκρατικό αγώνα ξεχνώντας ότι βρισκόμαστε υπό κατοχή. Πρέπει να βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί: Σωθήκαμε είπατε; Άι σιχτίρ!

Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ

* * *

Πιό Καθαρά

Όλα σιγά σιγά ξεκαθαρίζουν, και πιό σημαντικό απ' όλα, η ξεφτισμένη κομματοκρατία και κρατική ηγεσία στη Κύπρο αποδεικνύεται καθημερινά όλο και πιό βαθειά χωμένη μες την εθνική προδοσία και τον συμβιβασμό με την ιδέα και την πραγματικότητα της Κατοχής. Το χειρότερο; Το ότι προσπαθούν να αποκοιμήσουν τον λαό μας με ψέμματα και προπαγάνδα της οποίας το αίσχος δεν έχει όρια: η συνεχιζόμενη εκστρατεία τρομοκρατίας και εξουδετέρωσης κάθε φωνής που μιλά γιά απελευθέρωση, κάθε φωνής που μιλά γιά αντικατοχικό αγώνα και αντίσταση στα επεκτατικά και γενοκτονικά σχέδια της Τουρκίας με το να βαφτίζει όλους τους αντιστασιακούς ως "εθνικιστές" ή "φασίστες".

Και κάθε τόσο εμφανίζεται ένας Τουρκοκύπριος όπως τον Σενέρ της εφημερίδας Αφρίκα, ή την ομάδα Μπαράκα / Baraka και το Κόμμα Νέα Κύπρος (YKP) που ταράζουν τα νερά με την αλήθεια: ονομάζουν την βόρεια Κύπρο κατεχόμενη, και καλούν το λαό σε αντίσταση ενάντια στην κατοχή. Τα λόγια τους και οι αντιστασιακές κινητοποιήσεις τις οποίες οργανώνουν στα κατεχόμενα ξεσχίζουν τα ψέμματα της συμπραξίας μεταξύ ΑΚΕΛ-ΔΗΚΟϊκής ηγεσίας, ρατσιστών ανθελλήνων "εθνικώς Κυπραίων" και της αισχρότατης ηγεσίας του ΔΗΣΥ απ΄ άκρη σε άκρη. Όλοι τους, οι υποστηρικτές της ρατσιστικής Διζωνικής "λύσης", έχουν αποδείξει τα τελευταία δέκα χρόνια πως δεν υπάρχει πάτος στον πολιτικό βόθρο μες τον οποίο κατοικούν, και προς τον οποίο τραβούν να ρίξουν όλο μας τον λαό.

Παραμένει βέβαια πικρή και δύσκολη η πραγματικότητα. Οι δυνάμεις που αντιπροσωπεύουν οι αντιστασιακοί Τουρκοκύπριοι είναι μικρές, προς το παρόν, και δεν μπορούμε να επενδύσουμε την επιβίωση ή την απελευθέρωση μας στις δικές τους κινητοποιήσεις. Αποτελούν μεν την πιό ηθικά αγνή και πολιτικά την πιό προοδευτική και ριζοσπαστική μερίδα της Τουρκοκυπριακής κοινότητας, αλλά ο αγώνας των δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον δικό μας.

Χωρίς δικό μας αγώνα, πολιτικό, κοινωνικό, ηθικό αγώνα, και δή αγώνα εξοπλισμένο με ΟΛΑ τα απαραίτητα μέσα και μεθόδους μηδενός εξαιρουμένου, δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. Οι κατοχικές δυνάμεις είναι μεν στο βορρά, αλλά η απελευθέρωση των κατεχομένων αρχίζει από την απελευθέρωση του νότου. Η κατοχή από ξένες στρατιωτικές δυνάμεις στο νότο, συν η κατοχή του τόπου μας από μιά συμμαχία ξένων και ντόπιων οικονομικο-εμπορικών Κεφαλαιϊκών δυνάμεων, παράλληλα με την ιδεολογία του ιμπεριαλισμού ("κρύψε και σγούψε να περάσουμε") έχουν καταστρέψει παντελώς την κοινότητα μας. Χρειάζεται να δημιουργηθεί μιά κοινωνική δύναμη αρκετά μεγάλη - με ορθές βάσεις και αξίες - που να διεκδικήσει και να πάρει από τα χέρια τους την εξουσία με την οποία αποκοιμίζουν το λαό και τον κρατούν μεθυσμένο με τα εμπορεύματα, παραλυμένο με ενοχές, και παλαβωμένο με ψέμματα και συνθήματα.

Μιά αγωνιστική συμμαχία με τους αντιστασιακούς Τουρκοκύπριους είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να εκτιμήσουμε πως έχει και εκείνη τα όρια της. Γιά παράδειγμα, όταν οι συντρόφοι μας στο βορρά λεν "μα γιατί δεν αγωνίζεστε και εσείς μαζί μας ενάντια στην κατοχή;" τούτο μας δίνει δύναμη και έμπνευση, καθαρίζει το νοητικό και συναισθηματικό πεδίο και δίνει ξανά προσανατολισμό στον αγώνα. Αλλά τι να πούμε όταν κάποιοι ανάμεσα τους, που έχουν παρασυρθεί γιά δεκαετίες από τα ψέμματα της ελληνόγλωσσης ψευδο-αριστεράς, μας λεν πως "πρέπει να αγωνιστούμε μαζί, εμείς ενάντια στην Τουρκία και εσείς ενάντια στην Ελλάδα"; Τούτο μας βρίσκει απρόθυμους και ξινίζει την κάθε αίσθηση συμμαχίας. Οι ανθέλληνες ελληνόγλωσσοι "εθνικώς Κυπραίοι" έχουν συγχύσει τους Τουρκοκύπριους συντρόφους μας σε μεγάλο βαθμό, και θα χρειαστούν χρόνια διαλόγου να διευκρινιστεί το νοητικό πεδίο μέσα τους ώστε να γίνουν πιό κατάλληλοι σύμμαχοι.

Αλλά στο βαθμό που αγωνίζονται ενάντια στην Τουρκία, όπως είναι σήμερα τα πράματα, τους εκτιμούμε πολύ και θαυμάζουμε την αντοχή τους και το πολιτικό δώρο που μας προσφέρουν, ήτοι, ξεκαθάρισμα του τοπίου ώστε να κινηθεί ο λαός μας πιό σωστά. Μπροστά.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το άνω άρθρο του Σενέρ Λεβέντ δημοσιεύτηκε (απίστευτο αλλά αληθινό) και στην εφημερίδα Πολίτης, σε ελαφρώς διαφορετική μετάφραση στη Σελίδα 13, στήλη Ημερολόγιο, 22 Ιουνίου, 2011:
http://pdf.politis-news.com/pdf/pdf?-A=239521,pdfview.html&-V=pdfarchivefullpaper

Στούς Πρόποδες του Τροόδους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_19.html

"Ωραίοι Έλληνες" και οι Τουρκοκύπριοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Μπαράκα: Διευκρίνηση Ιδεών και Αρχών, Αφοσίωση στον Επαναστατικό Σοσιαλισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/degerlerimize-bagimsizlik-eklendi.html?
showComment=1282658704973#c5257782511386293116


Φωνή Ειρήνης από την Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

European Bureau for Conscientious Objection
Solidarity with Conscientious Objector Murat KANATLI in Cyprus
http://www.ebco-beoc.eu/pdf/index/201106/SolidaritywithConscientiousObjectorMuratKanatli.pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 3 February 2011

Απόπειρα Φίμωσης και Εκφοβισμού Εναντίον της Ομάδας Μπαράκα/ Baraka


"Άγκυρα πάρε τα χέρια σου από πάνω μας"

Εθνικιστικά στοιχεία υπό την ονομασία "Σύνδεσμος Νέων Αγωνιστών" πραγματοποίησαν εκδήλωση ενάντια στην ριζοσπαστική πολιτιστική ομάδα Μπαράκα/ Baraka πριν τρείς μέρες, ακριβώς έξω από το οίκημα της ομάδας στην κατεχόμενη βόρεια Λευκωσία.

Η "διαμαρτυρία" των εθνικιστών παρουσιάστηκε ως αντίποινο γιά την συμμετοχή της ομάδας Μπαράκα στο παλλαϊκό συλλαλητήριο της γενικής απεργίας την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου, στο οποίο η ομάδα Μπαράκα εμφανίστηκε με πανώ που έγραφε "Άγκυρα πάρε τα χέρια σου από πάνω μας".

Αναφερθήκαμε στα επισόδεια που προέκυψαν γύρω από το πανώ στο συλλαλητήριο σε προηγούμενο μας άρθρο:
"Ωραίοι Έλληνες" και οι Τουρκοκύπριοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html

Η εθνικιστική εκδήλωση του "Σύνδεσμου Νέων Αγωνιστών" ορθώς αναγνωρίστηκε από την ευρύτερη κοινότητα ως προσπάθεια εκφοβισμού και φίμωσης των ΤουρκοΚυπρίων που ομιλούν ανοικτά ενάντια στην Κατοχή και που αγωνίζονται τόσο γιά την εκδημοκρατικοποίηση και κοινονική δικαιοσύνη όσο και γιά την απομάκρυνση του στρατού Κατοχής πίσω στην Τουρκία.

Αμέσως ανταποκρίθηκαν πολλές και διάφορες προοδευτικές και αντιστασιακές φωνές ΤουρκοΚυπριακών οργανώσεων και ατόμων με δηλώσεις αλληλεγγύης στην ομάδα Μπαράκα, επικρίνοντας το Κατοχικό καθεστώς γιά την αντιδημοκρατικότητα του και αποκαλώντας τους υποστηρικτές του ως "φασίστες".

Δηλώσεις εξέδωσαν:
Η οργάνωση KSP - Σοσιαλιστικό Κόμμα Κύπρου:
http://www.gundemkibris.com/ksp,-barakaya-acilan-pankarti-kinadi-1258h.htm

Η ομάδα που εκδίδει την εφημερίδα "Marksist Barikat" / Μαρξιστικό Οδόφραγμα στην ιστοσελίδα της στο Facebook:
http://www.facebook.com/note.php?note_id=197643703586557&id=100001478862875

Το Κόμμα Ενωμένη Κύπρος /YKP:
http://www.haberkibris.com/n.php?n=ccd48f0d-2011_02_02

Η είδηση εμφανίστηκε και σε ελληνοκυπριακές εφημερίδες και τα μέσα ενημέρωσης με ενδιαφέρουσα προσέγγιση.

Το "Σίγμα" μεταδίδει την είδηση ως τον απόηχο του συλλαλητηρίου:
http://sigmalive.com/news/local/351293

Ο "Πολίτης" αναδημοσίευσε ένα εξαιρετικό άρθρο του ΤουρκοΚύπριου αντιστασιακού και Σοσιαλιστή δημοσιογράφου Σενέρ Λεβέντ / Şener Levent από την εφημερίδα Αφρίκα (πρώην "Αβρούπα / Ευρώπη") το οποίον πραγματικά αξίζει - το αναδημοσιεύουμε και εμείς αυτούσιο πιό κάτω. Μπορείτε να το διαβάσετε με κλίκ πάνω στον τίτλο του, εδώ:
"Μήπως δεν απέμεινε κλαδί γιά να πιαστείε σε αυτό το πορνείο;"
του Σενέρ Λεβέντ / Şener Levent, Πολίτης, Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Εμείς δηλώνουμε την αμέριστη μας συμπαράσταση, αλληλεγγύη και θαυμασμό στους συντρόφους και φίλους μας στην ομάδα Μπαράκα. Ευχόμαστε οι κοινοί πόθοι Ελλήνων και Τούρκων της Κύπρου γιά απελευθέρωση από την Κατοχή να πραγματωθούν με όσο το δυνατόν πιό λίγο αίμα, με όσον το δυνατόν πιό λίγες συγκρούσεις. Μια Δικοινοτική συμφιλίωση και επανένωση των κοινοτήτων μας σ' ένα Σοσιαλιστικό αυτόνομο, Φεμινιστικό Οικολογικό μέλλον το αξίζει αδιαμφισβήτητα.

Θα είναι και ο μόνος τρόπος να αποτραπεί μιά ρατσιστική Διζωνική λύση τύπου Απάρταϊντ την οποίαν προωθούν τώρα - φευ! - ξεδιάντροπα διάφοροι "εν ονόματι της Αριστεράς".

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~

[κλίκ πάνω στο άρθρο γιά μεγέθυνση]

Wednesday, 26 January 2011

28 OCAK’TA, SOKAKTAYIZ! DİRENECEĞİZ!





Kıbrıs kuzeyinde birden fazla krizi uzun zamandır bir arada yaşamaktayız ve gün geçtikçe tümü de birbirini tetikleyerek daha da büyümekteler…

Çarpık yapılaşma, daha fazla maddi çıkar ve benzeri nedenlerle özellikle inşaat sektörünün yarattığı tahribat bugün Kıbrıs’ın kuzeyini ciddi bir ekolojik krizin içine sokmuştur. Çarpık yapılaşma yanında, kitle turizm yapma dayatması, gerekli gereksiz hiçbir ÇED raporu hazırlanmaksızın yapılan yollar ve hızla büyüyen, büyütülen nüfusun yol açtığı sorunlar basit bir yağmur yağmasını bile artık çevre felaketine dönüştürebilmekte… Bu ekolojik kriz daha büyük doğa felaketlerinin kapısını çalmaktadır…

Militarizmin, onun dayattı militarist uygulamaların sorun yarattığı bilinen bir gerçekken bugün bu uygulamaların çoğu kangrenleşmiş ve çeşitli daha büyük sorunlara neden olmaktadır. Başta zorunlu askerlik sorunu birçok genç için artık her zamankinden daha büyük sorundur… Geçmişte de olduğu gibi beyin göçünü tetikleyen en önemli faktördür. Bunun karşısında vicdani reddin tanınmaması gibi hak ve özgürlük ihlalleri de gittikçe daha büyük mağduriyetler yaratmaktadır. Gerek şehrin planlanması gerekse kimi verimli alanların kullanılamamasının en büyük sebebi olarak özellikle yerleşim yerlerindeki askeri birliklerdir… Kıbrıs sorununda atılabilecek kimi güven artırıcı önlemlerin önündeki en büyü engel yine militarist mentalitedir… Militarizm yarattığı bu sorunlar, diğer sosyo-ekonomik sorunlarla birleşerek krizlerden kriz beğen koşulları yaratmaktadır.

Toplumsal cinsiyet eşitliği mücadelesinde bir yerlere gelememiş olmak şimdi içinden geçmekte olduğumuz krizin de faturasının öncelikle kadınlara çıkması ama buna direnecek ya da bunu deşifre edecek bir yapılanmadan uzak olunması nedeniyle de “görünemeyen kriz” olarak önümüzde durmaktadır. Bir önceki süreçte yeni sosyal güven(siz)lik yasasında kadınların yıpranma haklarının budanmış olması, şimdi de emeklilik yaşlarında yapılmaya çalışacak olan değişiklerde kadının mağduriyeti daha fazla artacak… Genel nüfus içinde yüzde elliye varan orana sahip kadınların gerek temsiliyet alanında gerekse sosyo-ekonomik alanda yaşadığı mağduriyetler daha derin krizleri tetiklemeye devam ediyor…

Tüm bunların yanında sosyo-ekonomik krizlerimiz de derinleşerek sürmektedir. 74 sonrası yaratılan ganimet düzeni özellikle son 20 yıldır çok ciddi krizdedir. Her defasında suni önlemlerle biraz daha itelenerek statüko ayakta kalmakta ama kısa süreli suni önlemlerin sonuna gelince bir öncekinden daha büyük bir krizle karşı karşı kaldığımızı hemen anlamaktayız… 98’de deniz bittiğinde, gelen pakete var gücümüzle karşı çıkarken, o gün koltukta oturanlar da oturdukları yerin sıcaklığından var güçleri ile statükoyu savunmak istediler… Krizin yarattığı tepkiler 2004 yılına kadar bizi getirdi ve birçok kişinin kabul ettiği “yeni” bir süreci tetikledi. Ancak bu statüko değişikliği değildi, mevcut sisteme yeni suni bir kalp masajıydı. Bu sürecin 3-5 yıl sürdüğü ve yeni sıcak koltuklar yarattığı için, kriz ortamı yeninden ortaya çıktığında yine koltuklarda oturanlar oranın sıcaklığı ile statükoyu savunur pozisyona girdiler, bu bazı değişiklikleri önleyemedi ama bu değişiklik, sürecin “yenilenmesini” sağlayamadı…

Girdiğimiz ekonomik krizin çift ayağı vardır, biri dünya ekonomik krizi, diğeri TC’nin dayattığı yaptırımlar…

Geçen dönemde kimi yeni sol yazarlar bizim kapalı bir ekonomi olduğumuzu ve tanınmamış bir devlet olduğumuzu söyleyip, krizden etkilenmeyeceğimizi iddia etmişti ama tıpkı Erdoğan’ın ‘kriz bizi teğet geçti’ iddiasının yanlışlığı gibi kriz Kıbrıs’ı da kriz teğet geçmedi. Bunun sonuçlarını yaşamaktayız...

Bunun yanında 200 bin kişiyi kapsayan bir bütçe planlaması ile 500 bin kişin kamusal sorunlarını çözmeye çalışıyoruz. Birçok kamusal hizmet bu nedenlerle çökmüştür. Bu fırsat bilen bazı kesimler hizmetlerin özelleştirilerek yağmalanması için akbabalar gibi tepemizde dolanmaktadır. Kamunun reform istediği gerçeği dururken eski yapı ile daha da katmerleşen sorunları çözmeye çalışmanın başarısız olacağını herkes biliyor ama kamu kaynaklarının yağmalanması, rant elde edilmesi seçeneği dururken gerekli reformu yapmayı da kimse istemiyor…

Sosyo-ekonomik alanda yaşanan krizlerden çıkış yolu olarak sunulan daha fazla neo-liberal politika ve daha fazla Türkiyelileştirme dayatması gelinen aşamada birçok çalışanı sokağa itmiştir.

Birçok kesim son krizin sorumlusunu doğru bir şekilde Ankara’nın dayattığı ekonomik paketler olarak görmektedir…

Ancak buna rağmen krizin statükonun kendisinden kaynaklandığı, yapısal bir kriz ile karşı karşı olduğumuzu bazı çevreler ısrarla saklamaya ve bugünkü hükümeti devirerek sorunu çözebileceğimiz izlenimi yaratmaya çalışmaktadır…

YKP, 74’te yağmanın ve ganimetin paylaşılması üzerine kurulan bu düzenin artık sürdürülemez olduğunun altını çizer. Bu nedenle mücadele koltuk kavgası değil, statükonun ortadan kaldırılması için olmalıdır. Bunun da en önemli ayağı Kıbrıs sorununun çözümü için mücadeledir…

Ankara’nın dayattığı paketlere, onun memurlarının yönetmesine ve gönderdiği paralara ihtiyacımız yoktur, Kıbrıslıların kendi kendilerini yönetecek güçleri vardır. Bu nedenle YKP “talimatla yönetilmeye hayır, bu memleket bizim, biz yöneteceğiz” diyen bir yerden bu mücadelenin yükseltilmesi gerektiğinin altını çizer…

Mücadelenin sokakta kazanılacağını vurgulayan YKP’nin yeri elbette 28 Ocak’ta sokakta olacakların yanıdır…

Bu nedenle YKP tüm üye, sempatizan ve parti dostlarını 28 Ocak, Cuma saat 10’da YKP Genel Merkezi önünde buluşmaya ve sendikaların kortejine katılmak üzerine eski Peyak önüne yürümeye davet eder…

YKP, tüm Kıbrıslıları geleceklerine, ülkelerine sahip çıkmak için saat 11:30’da İnönü Meydanında olmaya çağırır…

Yeni Kıbrıs Partisi
Basın Bürosu

26 Ocak 2011

http://www.ykp.org.cy

Friday, 17 December 2010

Avrupa Sol Partisi’nin Kıbrısla ilgili kararı






YKP’nin de gözlemci üyesi olduğu Avrupa Sol Partisi’nin 3. Kongresi (ASP) 3-5 Aralık’ta Paris’te, La Defense’taki CNIT’da yapılmış ve YKP Yürütme Kurulu üyeleri Murat Kanatlı ve Nevzat Hami ile YKPfem aktivisti ve YKP Parti Meclisi üyesi Faika Deniz Paşa YKP adına kongreye katılmıştı…

Krize ve neo liberal politikalara karşı Sosyal Avrupa Ajandası başlıklı kongre dokümanın karara bağlandığı 5 Aralık’taki son günde ayrıca Kongre kararları da görüşülerek onaylanmıştı. Ajandada Kıbrıs konusundaki bölümde “Adanın işgalini tamamlamaya yönelik politik bir eylemi olan Türkiye’den Kıbrıs’a nüfus transferi hemen durdurulmalı. Kıbrıs Cumhuriyeti’nin yüzde 37’sini işgal etmiş Türkiye işgali son erdirilmelidir. Türkiye hükümeti Kıbrıs sorununun, Avrupa hukukuna, devletler hukuku ve BM kararlarına uygun, adaletli ve uygulanabilir çözümü için devam eden görüşme sürecine daha fazla pratik katkı yapmalıdır. Kıbrıs’taki tüm taraflar ilgili BM kararları çerçevesinde iki bölgeli, iki toplumlu birleşik bir Kıbrıs için daha faza katkı yapmalıdır” ifadelerine yer verilmişti…

5 Aralık’ta onaylanan Kıbrıs’la ilgili kararın çevirisi şöyle:

Avrupa Sol Partisi
3. Kongresi – Paris 3-5 Aralık 2010

Kıbrıs’ın yeniden birleştirilmesi için mücadele ve Ortadoğu ile Avrupa’da barış ve güvenlik

Kıbrıs Cumhuriyeti toprağının %37’sinin Türkiye tarafından işgal edilmesini, Türkiye’den planlı bir şekilde nüfus yerleştirilmesini, kültürel mirasın tahrip edilmesini ve 1974’ten bu yana Cumhuriyet’in kontrolu altında bulunmayan bölgelerde toprak ve mal gaspını kınamaktayız.

İnanıyoruz ki, Kıbrıs sorununa barışçı, adil, karşılıklı olarak kabul edilir ve yaşayabilir bir çözüm bulunmasının uygun yolu, BM Güvenlik Konseyi kararları, 1977-79 doruk anlaşmaları, uluslararası hukuk ve aynı zamanda, Avrupa’nın kuruluş değerleri ve ilkeleri temelinde, BM gözetiminde özlü ve doğrudan görüşmelerdir.

BM gözetimi altında görüşmelerin canlandırılmasını memnuniyetle karşılarız. Kapsamlı bir çözüm için yapıcı bir şekilde birlikte çalışmaları konusunda iki lideri teşvik ederiz. bir çözüme varılması için Cumhurbaşkanı Hristofiyas’ın gösterdiği sürekli çabalarına bir kez daha destek belirtiriz. Yakın geçmişin olumsuz deneyimini göz önünde bulundurarak, boğucu takvimlerden ve hakemli arabuluculuktan kaçınılmalı ve sürece Kıbrıslılar sahip olmaya devam etmelidir.

İnanıyoruz ki, tüm çabalar, mümkün olan erken bir zamanda bir çözüme ulaşılması üzerinde yoğunlaşmalıdır. Bu, Türk ve Kıbrıs Türk tarafının, masada makul bir uzlaşmaya hazır olduğunu pratikte göstermesi halinde ve böylece, görüşmeler sürecinin başlamasından önce iki lider tarafından belirlenen çerçeve anlaşması içerisinde kalarak başarılabilinir.

Kıbrıs sorununun çözümünün, Kıbrıs Cumhuriyetinin toprak bütünlüğü, tek egemenliği, uluslararası tek kimliği ve tek yurttaşlığı, BM Güvenlik Konseyi’nin ilgili kararlarında öngörüldüğü gibi siyasi eşitliği olan bağımsız, iki kesimli, iki toplumlu bir federasyona dönüşmesi temelinde olması gerektiğinin altını çizeriz. Çözüm, Türk işgal kuvvetlerinin çekilmesini, işgalin kaldırılmasını ve yasadışı yerleşimci akışının durdurulmasını sağlamalıdır. Kıbrıs sorununun çözümü, tüm göçmenlerin evlerine ve mülklerine dönme hakkı ve her iki toplumdan da kayıp kişilerin ailelerinin, sevdiklerinin akıbetleri konusunda bilgilendirilmeleri hakkı dahil, tüm yurttaşların insan haklarını ve temel özgürlüklerini uluslararası hukuk ve BM anayasası uyarınca güvence altına almalıdır.

Kıbrıs’ın kuzey kesiminde nüfus yapısının değiştirilmesi bir mühendislik sürecidir. Bu, Türkiye Cumhuriyeti devleti ve sivil yönetiminin, adanın kuzey kesiminin fethi ve Türkiyeleştirme sürecini tamamlaması için siyasi bir eylemidir.

Cenevre Konvansiyonuna göre işgal altındaki bölgelere nüfus aktarılması bir savaş suçudur...

Türkiye üzerindeki etkisini kullanarak, onu Kıbrıs konusundaki sürdürdüğü politikasını terk etmesini; Lefkoşa, Dillirga ve Mesarga bölgesi, Maronit köyleri ve Mağusa’nın askersizleştirilmesini kabul dilmesini ve güven artırıcı bir önlem olarak mülklerine dönebilmeleri için Maraş’ın yasal sahiplerine verilmesini; Yabancı orduların adadan ayrılması konusunda bir gündem hazırlayarak bu çerçevede en azından on bin askerin şimdiden çekilmesine olanak sağlamak ve geriye kalanların da çekilmesi yönünde çalışma yapmak ve yukarıda anlatıldığı biçimiyle Kıbrıs sorununa adil ve yaşayabilir bir çözüm bulunmasına yardımcı olacak yapıcı bir tavır içine girmesini teşvik etmeleri yönünde uluslararası topluluğa çağırıda bulunuruz.

Kıbrıs Türk toplumu da Avrupa ailesinin bir parçasıdır ve Avrupalı tüm diğer işçiler gibi Avrupa hukukundan, direktiflerinden ve Konvansiyonlarından eşit bir şekilde yararlanma hakkına sahiptir...

Avrupalı Sol Partisi, yukarıda anlatıldığı düşünceler doğrultusunda Kıbrıs sorununa bir çözüm bulunması için aktif destek sağlamaya devam edecektir, çünkü Kıbrıs sorununun çözümü Doğu Akdeniz bölgesindeki barışa önemli bir katkı olacak ve yabancı askeri üslerin olmadığı askersiz bir Kıbrıs, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika arasında bir barış ve işbirliği köprüsü olacaktır.

Orjinali

European Left
3rd Congress – Paris 3-5 December 2010

Cyprus, the struggle for the re-unification of island and peace and security in the Middle East and Europe

We condemn the occupation of 37% of the territory of the Republic of Cyprus by Turkey, the organized settlement from mainland Turkey, the destruction of cultural heritage and the usurpation of land and properties in the areas not under the control of the Republic since 1974. We believe that the appropriate way to reach a peaceful, just, mutually acceptable and viable solution of the Cyprus problem is through substantive and direct negotiations under the auspices of the UN, on the basis of the UN Security Council Resolutions, the High-Level Agreements of 1977 and 1979, International Law as well as the values and fundamental principles on which the EU is founded.

We welcome the revival of the negotiations under UN auspices. We urge the leaders of the two communities to work together in a constructive manner for a comprehensive settlement. We reiterate our support for the consistent efforts of President Christophias to achieve an agreed solution. Taking into account the negative experience of the recent past, suffocating timetables and arbitration should be avoided and the procedure should remain of Cypriot ownership.

We believe that all efforts should be concentrated on reaching a solution as soon as possible. This can be achieved only if the Turkish and Turkish Cypriot side will show in practice their readiness for a decent compromise at the negotiation table, thus remaining in the agreed framework of the solution as defined by the two leaders before the commencement of the negotiation procedure.

We underline that the settlement of the Cyprus problem must be based on the evolution of the Republic of Cyprus into an independent, bi-zonal, bi-communal federation with territorial integrity, a single sovereignty, single international personality single citizenship, political equality as provided by the relevant Security Council Resolutions. The solution must provide for the withdrawal of Turkish occupation troops the lifting of the occupation and the termination of the illegal influx of settlers. The solution of the Cyprus problem should safeguard human rights and fundamental freedoms for all citizens, in line with international law and the UN Charter, including the right of refugees to return to their homes and properties and the right of the families of missing persons in both Communities to be informed of the fate of their loved ones.

The changing of the demographic structures in the northern part of Cyprus is an engineered process. It is a political act by the state and civilian administration of the Republic of Turkey to complete the conquering, and the Turkification of the northern part of island.

According to the Geneva Convention it is a war crime to transfer populations to occupied territories…

We call on the international community to exercise their influence on Turkey and urge it to abandon its current policy towards Cyprus, accept the demilitarization of Nicosia, Tylliria, and Mesaoria area, Maronitte Villages and Famagusta and give Varosia to its lawful owners in order to return back to their properties in this area as a Confidence Building Measure; making an agenda for withdrawal of the foreign armed forces from the island, within this framework withdrawing at least 10,000 troops now and starting the necessary work for the withdrawal of the remainder and adopt a constructive attitude that will help in the formulation of a just and viable solution to the Cyprus problem as described above.

The Turkish Cypriot Community is also part of the European family and has the right to enjoy and get equal benefit from European law, directives and conventions like all other European workers… The European Left Party, will continue to support actively the efforts for a solution to the Cyprus problem along the lines described above, as the solution of the Cyprus problem will be a significant contribution to peace in the region of the Eastern Mediterranean and a demilitarized Cyprus, without foreign military bases, will be a bridge of peace and cooperation between Europe, the Middle East and Africa.





* * *

Sunday, 14 November 2010

Ο Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα

Μετ' ειλικρινείας και φιλαληθείας ομολογώ και πιστοποιώ ότι πράγματι είμαι το άτομο στη φωτογραφία με τη γαλάζια φανέλλα, ο "Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα" δίπλα από φίλους, συντρόφους και συναγωνιστές, κάτω προς το κέντρο:



Η φωτογραφία είναι από την πολιτική εκδήλωση του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ην. Βασιλείου με θέμα:
«Το υποτιθέμενο δίλημμα: Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία ή Διχοτόμηση» πού έγινε τις 19 Ιουλίου 2010 στη Λευκωσία.

Δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του Προπύργιου (το 6ο), έκδοση του Μετώπου ειδικά αφιερωμένη στην μαύρη επέτειο της παράνομης ανακήρυξης του κατοχικού κράτους το οποίον οι ηγέτες μας σύντομα ελπίζουν να καταφέρουν να ανακηρύξουν σε νόμιμο "συνιστόν στέητ" του ρατσιστικού Διζωνικού Κράτους που προσπαθούν να μας φορήσουν.

Το νέο τεύχος του Προπύργιου δυστυχώς περιέχει δύο μικρά αγκάθια που με επλήγωσαν. Κρίμα, γιατί περιέχει πάρα πολλά καλά και σημαντικά στοιχεία: όσοι νομίζουν πως όλη μας η νεολαία αποκοιμήθηκε ή πως τάχα παραδέρνει μες'στη ζάλη των εμπορευμάτων μαζί με την υπόλοιπη μας κοινωνία, μπορούν να δουν στο Προπύργιο πως υπάρχουν ακόμα νεολαίοι που αγαπούν την πατρίδα, που τους νοιάζει η επιβίωση μας, που έχουν συναίσθηση του πόσο επικίνδυνους καιρούς διαβαίνουμε σήμερα σαν λαός.

Και δεν είναι όπως τις ξύλινες και κρύες παρουσίες της κομματικής "νεολαίας" που οστεοποιήθηκε πρίν καν ενηλικιωθεί και απολιθώθηκε μες τα κενά και άχαρα συνθήματα. Η νεολαία του Μετώπου είναι αυτόνομη, υπεράνω κομμάτων, και διαρκώς σε κίνηση!

Το τεύχος του Προπύργιου περιέχει και "εξεταστέα ύλη" (εντάξει, φοιτητές είναι):
QUIZ: Με ποιους είμαστε πιο κοντά;
(α) Τους Σύριους (β) Τους Φοίνικες (γ) Τους Μογγόλους (δ) Τους Ουζμπέκους (ε) Τους Αυστραλούς

QUIZ: Ποιά μητέρα πατρίδα της Κύπρου δεν είναι «ούτω καλούμενη»;
(α) Το Τατζικιστάν (β) Η Μοζαμβίκη (γ) Τα νησιά Φαρόε (δ) Η Χαβάη (ε) Όλες
Τα δύο στοιχεία που πληγώνουν, και όχι μόνο εμένα προσωπικά, αλλά πληγώνουν τον αγώνα γιά ελευθερία, είναι τούτα:
ο- Μιά σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση, στη εικόνα του εξώφυλου (φαίνεται δίπλα).
ο- Μιά "μπηκτή" στη σελίδα 19 που εύκολα παρερμηνεύεται ως ειρωνεία προς τους κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ.

Συγκεκριμένα, το έντυπο αναφέρεται σε "δήθεν κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ". Μπορεί η σύνταξη του Προπύργιου να είναι θετική σε κοινούς αγώνες, δεν το ξέρω (ελπίζω να είναι), αλλά τούτη η φρασεολογία όπως ετέθει αδιευκρίνιστα μοιάζει με απόρριψη εκείνης της πορείας.

Κρίμα, γιατί οι λιγοστές συμμαχίες που έχουμε με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς είναι πολύ ορθές, πολύ χρήσιμες και γιά τις δύο κοινότητες, και είναι δυστυχώς πολύ ευάλωτες σε χειραγώγηση από τους ανθέλληνες Κυπριο-εθνικιστές ορμούμενους απο μέσα και από έξω από την Κυβέρνηση, την ηγεσία του ΑΚΕΛ, ΔΥΣΗ και μέρος της ηγεσίας του ΔΗΚΟ, καθώς και από διάφορες παρατάξεις ψευδο-αριστερών, ψευδο-αναρχικών κοκ. Χρειαζόμαστε πιό πολλές και πιό δυνατές συμμαχίες με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς.

Δείτε γιά παράδειγμα εδώ:
" Ένας Τ/κ καταγγέλλει στην ΕΕ τον εποικισμό ως έγκλημα πολέμου"
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/antistaseis/315696

και:
"380 χιλιάδες έποικοι στα κατεχόμενα!"
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/315335

Επίσης, το δικό μας άρθρο εδώ:
"ΤουρκοΚύπριοι Αντιστασιακοί, και η ψευδο-αριστερά ηγεσία: Κυπριοεθνικισμός, Ρατσιστική Διζωνική και ταύτιση με τον Ιμπεριαλισμό"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html

Υπάρχουν τρείς παρατάξεις Τ/Κυπρίων αντιστασιακών που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής - η συμμαχία μαζί τους είναι πολύτιμη, και πολύ εύθραυστη. Είναι η ριζοσπαστική πολιτιστική οργάνωση Μπαράκα / Baraka, η πολιτική οργάνωση με το όνομα Κόμμα Νέα Κύπρος (YKP), και η εφημερίδα Αφρίκα, πρώην Αβρούπα (Ευρώπη) που εκδίδεται από τον Σενέρ Λεβέντ. Στις παραπομπές πιό κάτω έχουμε υλικό και γιά τις τρείς.

Όσον αφορά την "σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση" που δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του Προπύργιου το πρόβλημα μας είναι πως το δήθεν αστείο πέφτει μες σε μιά αρρωστημένη κοινωνία - τη δική μας! - που δυστυχώς αφ' ενός δεν εγνώρισε υγιές και έντιμο πατριωτικό κομμουνισμό τα τελευταία σαράντα χρόνια και οι διαρκείς προδοσίες εκ μέρους της ψευτο-αριστερής ηγεσίας εκείνης της παράταξης τρέφουν την λανθασμένη εντύπωση γιά το τι έστιν σοσιαλισμός, κομμουνισμός, αναρχισμός, κοκ. Η σάτυρα πέφτει σ' ένα κλίμα οπου ο αρρωστημένος αντικομμουνισμός τύπου Μακάρθυ εύκολα μπορεί να αναβιώσει αν το τροφοδοτήσουν οι διάφορες παρατάξεις. Μόνο ζημιά μπορεί να φέρει στην υπόθεση της ελευθερίας του τόπου μας τέτοια εξέλιξη. Ο αγώνας γιά την επιβίωση του λαού μας και την ελευθερία του τόπου μας χρειάζεται τους πάντες, και ιδίως εκείνους που ονειρεύονται η γή να κοκκινήσει. Οι αληθινές σοσιαλιστικές, κομμουνιστικές και αναρχικές παρατάξεις του τόπου μας έχουν πολλά να προσφέρουν στον πατριωτικό αγώνα. Η ειρωνεία στο εξώφυλλο του Προπύργιου δεν βοηθά να κτιστεί η συμψυχία που χρειαζόμαστε.

Άλλωστε το λέει και το ίδιο το Προπύργιο στη σελίδα 19, όπου στο πλαίσιο αναφοράς υπέρ της ενότητας και ενάντια σε εκείνους που την τορπιλλίζουν, προωθείται το σύνθημα «Από αριστερά μέχρι δεξιά, όλοι στον αγώνα για την λευτεριά». Και είναι πολύ καλό σύνθημα. Αλλά η αστοχία της λάθος σάτυρας στο μπροστινό εξώφυλλο δεν πείθει. Χρειάζονται πολύ προσεκτικά βήματα γιά να κτιστεί ξανά η ενότητα του λαού μας.

Η σάτυρα εις βάρους του κου Άντρου είναι αναγκαίο να συνεχίσει! Αλλά υπάρχουν πολύ σημαντικά κρίματα γιά τα οποία πρέπει να στοχευτεί, όχι το ότι είναι τάχα "κόκκινος". Μακάρι να ήταν! Είναι όμως ρατσιστής ανθέλλην, είναι υποστηρικτής της ρατσιστικής Διζωνικής "τελικής λύσης", είναι ηγετικό στέλεχος ενός ακραίως αυταρχικού και οπισθοδρομικού, αντιδραστικού κόμματος, και έχει και την αλαζονεία έκδηλη στα χείλη όποτε μιλήσει. Μπόλικο υλικό γιά σάτυρα, συναγωνιστές! Αφήστε το ψέμμα πως είναι τάχα "κόκκινοι" και μήν τους δίνετε πίστωση γιά μιάν ιδεολογία που την έχουν καταπροδώσει χίλια τα εκατό. Δείτε και το σχετικό μας κείμενο αν σας ελκύει:
"Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

Συστήνω ανάγνωση του Προπύργιου και προώθηση του.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~

Το Προπύργιο

http://www.metopo.org.uk/dt2010011012-propyrgio6.html

Μπαράκα: Διευκρίνηση Ιδεών και Αρχών, Αφοσίωση στον Επαναστατικό Σοσιαλισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/degerlerimize-bagimsizlik-eklendi.html?
showComment=1282658704973#c5257782511386293116


Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html

Σενέρ Λεβέντ: Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_07.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Μουράτ Κανατλί / Murat Kanatlı
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/murat-kanatl.html

Union Leaders Arrested in the North
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/union-leaders-arrested-in-north.html

~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 19 September 2010

Η ΠΕΟ απειλεί και επιτίθεται σε αντικατοχικούς ΤουρκοΚύπριους

Οι Αντιστασιακοί ΤουρκοΚύπριοι Απαντούν


Η αισχρότητα της ψευδοαριστεράς που κυβερνά τον τόπο μας δεν έχει φαίνεται κανένα πλέον ιερό και όσιο, στην προσπάθειά της να επιβάλει στο νησί μας το καθεστώς Εθνοφυλετικού διαχωρισμού του λαού μας το οποίο οραματίζεται σε συνεργασία με τις δυνάμεις του Ιμπεριαλισμού και Κεφαλαίου τις οποίες έχει αγκαλιάσει.

Η "τελική λύση" διζωνικής την οποία σχεδιάζει η προδοτική ηγεσία της κυβέρνησης του ΑΚΕΛ και των φερέφωνών της είναι αδύνατο να στηριχτεί χωρίς την κινητοποίηση των μηχανισμών απειλών, σπίλωσης και επιθέσεων εις βάρος όλων όσων αντιστέκονται στην Κατοχή.

Μέχρι στιγμής οι μηχανισμοί αυτοί έχουν στοχεύσει όλα τα άτομα και οργανώσεις πατριωτών ΕλληνοΚυπρίων που αντιτίθενται στην επιβολή λύσης απαρτχάιντ στο νησί μας.

Η αλαζονία των κυβερνώντων έχει περάσει πλέον και σε νέα φάση. Ούτε οι αντικατοχικοί ΤουρκοΚύπριοι πλέον μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς από τις δυνάμεις της ψευδοαριστεράς, τα φερέφωνα και τους συμμάχους της.

Μέλη της ΠΕΟ απείλησαν φραστικά και επιτέθηκαν με τη γλώσσα του σώματός τους σε μέλη και υποστηρικτές του Κόμματος Νέα Κύπρος (Yeni Kibris Partisi) για το "ατόπημά" τους να αναρτήσουν πανό ενάντια στην Κατοχή στα πλαίσια της δικοινοτικής εκδήλωσης για την Ημέρα Ειρήνης στη νεκρή ζώνη, την 1η Σεπτεμβρίου.

Στην δημοσίευση μάλιστα των όσων διαδραματίστηκαν στην εκδήλωση, η ηγεσία της ΠΕΟ έσπευσε ψευδώς να διαψεύσει τα γεγονότα. Αντί απολογίας για την αιχρότητά τους αυτοί και τα φερέφωνά τους έσπευσαν να συγκαλύψουν την επίθεση. Η ξεδιαντροπιά τους δε γνωρίζει κανένα όριο στην προσπάθεια τους να επιβάλουν μια άδικη λύση στο λαό μας.

Το ιστορικό των δημοσιεύσεων

Στις 6 Σεπτεμβρίου η εφημερίδα "Καθημερινή" Κύπρου δημοσίευσε ένα άρθρο του Νίκου Στέλγια στο οποίο καταγγελόταν η παρέμβαση της ΠΕΟ κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την Ημέρα Ειρήνης στη αποστρατικοποιημένη ζώνη, την 1η Σεπτεμβρίου.

Στο άρθρο με τίτλο ''Η ΠΕΟ ζήτησε την αφαίρεση τ/κ αντικατοχικού πανό'' αναφερόταν ότι:

"Το μαυρόασπρο πανό έγραφε στα τούρκικα το σύνθημα «Διαμαρτυρόμαστε για την κατοχή»".

Τουρκοκύπριοι ακτιβιστές καταγγέλλουν ότι, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την Ημέρα Ειρήνης στη νεκρή ζώνη, την 1η Σεπτεμβρίου, η ΠΕΟ ζήτησε την αφαίρεση ενός αντικατοχικού πανό.

Σύμφωνα με τα μέλη του τουρκοκυπριακού κόμματος Νέα Κύπρος (YKP) και διαφόρων τουρκοκυπριακών αριστερών ομάδων, η ΠΕΟ αντέδρασε στο πανό που έφερε το σύνθημα «Διαμαρτυρόμαστε για την κατοχή», με το πρόσχημα ότι θέτει σε «κίνδυνο» το μέλλον των δικοινοτικών κινητοποιήσεων, και συνεργάστηκε με τα μέλη της δύναμης του ΟΗΕ για την απομάκρυνσή του από τον χώρο της εκδήλωσης."
από:
http://kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=26892&show=Y

Στις 8 Σεπτεμβρίου η ΠΕΟ διά του Κεντρικού Οργανωτικού Γραμματέα της Χρίστου Τομπάζου σε επιστολή του προς την εφημερίδα διέψευσε το δημοσίευμα.

Όπως γράφει στο άρθρο της με τίτλο " Ανακοίνωση-απάντηση της ΠΕΟ σε άρθρο της ''Κ'':
"Σε ανακοίνωση του προς την εφημερίδα μας, ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας ΠΕΟ, Χρίστος Τομπάζος, εκφράζει τη διαφωνία του με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα, στις 6/9/2010 με τίτλο ''Η ΠΕΟ, ζήτησε την αφαίρεση Τ/κ αντικατοχικού πανό'' και διαψεύδει ως ανυπόστατες τις πληροφορίες...

...Επί της ουσίας διαψεύδουμε κατηγορικά ότι η ΠΕΟ ζήτησε και μάλιστα, όπως αφήνει το δημοσίευμα να εννοηθεί, συγκρουσιακά κάτι τέτοιο."
Εδώ:
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=27082&show=Y

Η κορυφή λοιπόν της ηγεσίας της ΠΕΟ έσπευσε να υποστηρίξει ότι οι ΤουρκοΚύπριοι ανέφεραν ψευδώς τα γεγονότα. Η πράξη τους δεν είναι ένα ολίσθημα αλλά μια συνειδητή απόκρυψη της αλήθειας και συγκάλυψη των όσων αισχρών διέπραξαν στην εκδήλωση.

Δημοσιεύουμε πιο κάτω σε μετάφραση από την ομάδας σύνταξής μας την απάντηση του Εκτελεστικού Γραφείου του Κόμματος Νέα Κύπρος (Yeni Kibris Partisi) στα ψέματα της ηγεσίας της ΠΕΟ.

Η απάντηση ζωγραφίζει ξεκάθαρα το πεδίο μέσα στο οποίο καλούμαστε όλοι να αγωνιστούμε για την επανένωση του νησιού μας ενάντια στην Κατοχή. Αποκαλύπτει την αισχρότητα της ψευδοαριστεράς και των "προοδευτικών" οργανώσεών της, αλλά και την συμπόρευσή της με όλες τις δυνάμεις που επιθυμούν να μετατρέψουν το νησί μας και το λαό μας σε μια πηγή διαρκούς αδικίας και καταπάτησης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στη βάση του Εθνοφυλετικού διαχωρισμού.

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia Editorial Collective

***



Αγαπητή Σύνταξη της "Καθημερινής,

Έχουμε διαβάσει την απάντηση της ΠΕΟ στην εφημερίδα "Καθημερινή" σχετικά με την εκδήλωση της 1ης Σεπτεμβρίου 2010 και μας προξένησε έπληξη το γεγονός ότι η ΠΕΟ προσπάθησε να κρύψει ή να διαστρεβλώσει τι έχουν κάνει την 1η Σεπτεμβρίου. Όλα εκτυλίχθηκαν μπροστά σε εκατοντάδες κόσμου που μπορούν να τα επιβεβαιώσουν. Ακόμη και αν οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να δουν, μπορούσαν να ακούσουν τα συνθήματά μας, να δουν τα πανό μας και την κίνησή μας μακρυά από το χώρο της εκδήλωσης όταν η ΠΕΟ επέβαλε τη θέση της.

Η ΠΕΟ έστειλε την απάντησή της στην εφημερίδα "Καθημερινή" στις 6 Σεπτεμβρίου 2010 λέγοντας ότι αυτό δεν ήταν μεγάλο ζήτημα, αλλά για μας, ως YKP, ναι, είναι ένα τεράστιο θέμα.

Τα Ηνωμένα Έθνη προσπάθησαν να σταματήσουν τη δικοινοτική εκδήλωση επειδή έκριναν και αποφάσισαν ότι ένα από τα πανό μας ήταν προκλητικό. Εκπρόσωποι της ΠΕΟ μας απείλησαν ότι θα χρησιμοποιούσαν βία για να κατεβάσουν το πανό. Ναι, χρησιμοποιούμε την ορθή λέξη όταν χρησιμοποιούμε τη λέξη "απειλή". Εκπρόσωποι της ΠΕΟ είπαν σε μας, στο Γενικό Γραμματέα του YKP, ότι αν εμείς, οι ίδιοι, δεν κατεβάσουμε το πανό θα χρησιμοποιούσαν βία για να το κλείσουν. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι της ΠΕΟ χρησιμοποίησαν φραστική βία σε εκείνο τον χώρο και με τη γλώσσα του σώματός τους μας απειλούσαν.

Είναι ντροπή ότι τα ΗΕ μπορούν να αποφασίσουν να σταματήσουν μια δικοινοτική εκδήλωση κατά το δοκούν. Μετά το 2003 τα ΗΕ συμπεριφέρονται με τρόπο που δεν βοηθά τις δικοινοτικές εκδηλώσεις, ενώ κυρίως εκείνοι (τα ΗΕ) δημιουργούν προβλήματα στη χρήση της Αποστρατικοποιημένης Ζώνης, του ξενοδοχείου Ledra Palace κτλ. Κάθε φορά δημιουργούν μια μεγάλη γραφειοκρατική λίστα με την οποία προσπαθούν να μας εμποδίσουν από την οργάνωση δικοινοτικών εκδηλώσεων στην Αποστρατικοποιημένη Ζώνη και στο ξενοδοχείο Ledra Palace. Στο παρελθόν το ξενοδοχείο Ledra Palace ήταν μια φωλιά για δικοινοτικές δραστηριότητες, φαίνεται όμως ότι τελευταία έχει γίνει ένα στρατόπεδο για την αποκλειστική χρήση των στρατιωτών των ΗΕ.

Την 1η Σεπτεμβρίου 2008 και 2009 και την 1η Μαΐου 2009 οργανώσαμε δικοινοτικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας στην Αποστρατικοποιημένη Ζώνη, στις οποίες η ΠΕΟ δε συμμετείχε και στις οποίες ξανά τα ΗΕ προσπάθησαν να δημιουργήσουν επεισόδεια, αλλά λόγω της ενότητας των οργανωτών απέσυραν τις απαιτήσεις τους και οι δικοινοτικές εκδηλώσεις έγιναν με επιτυχία.

Είναι αισχρό διότι η ΠΕΟ χρησιμοποιεί κάθε φορά τον όρο "σύντροφοι" αλλά μας εγκατέλειψαν μόνους μας ενάντια στους στρατιώτες των ΗΕ. Όχι μόνο μας εγκατέλειψαν μόνους αλλά και μας απείλησαν και μας επιτέθηκαν φραστικά και με τη γλώσσα του σώματος τους στο χώρο. Εκπρόσωποι της ΠΕΟ ήρθαν μαζί με τους στρατιώτες των ΗΕ και προσπάθησαν να μας επιβάλουν ποια πανό και ποια συνθήματα θα απαγορεύονταν.



Παρά τούτο, με την ενότητα των Κυπρίων, ΤουρκοΚυπρίων και ΕλληνοΚυπρίων, κάποιες ομάδες και κόμματα, τα μέλη του YKP, το πολιτιστικό Κέντρο BARAKA, την Πλατφόρμα Κυπριακής Νεολαίας (KGP) και κάποιων συνδικαλιστών, αντισταθήκαμε και επικρατήσαμε της αλαζονικής συμπεριφοράς των ΗΕ καθώς επίσης και των γραφειοκρατικών πανό της ΠΕΟ.

Η ΠΕΟ δεν ήταν μαζί μας στη διάρκεια των τελευταίων 3 χρόνων και εμφανίστηκαν ξαφνικά να συμμετέχουν στη δικοινοτική εκδήλωση στην Αποστρατικοποιημένη Ζώνη. Θέλουμε να τους καλωσορίσουμε αλλά ευχόμαστε την επόμενη φορά να είναι έτοιμοι να αγωνιστούν για το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης και να δείξουν αλληλεγγύη στους συντρόφους τους, διότι εμείς ως YKP, γνωρίζουμε τι επιθυμούμε. Επιθυμούμε την επανένωση της Κύπρου και των Κυπρίων και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για αυτή. Είμαστε έτοιμοι να υπερασπίσουμε τα πανό μας, τα συνθήματά μας σε όλα τα επίπεδα και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Εκτελεστικό Γραφείο YKP
13/9/10
~~~~~~~~~~

Περαιτέρω

"Απίστευτο και όμως ΑΚΕΛικό!
Η ΠΕΟ υπονομεύει το τουρκοκυπριακό, αντικατοχικό κίνημα

Όταν οι «επαναπροσεγγιστές» του ΑΚΕΛ απαγορεύουν στους ίδιους τους Τουρκοκύπριους να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται ενάντια στην τουρκική κατοχή, τότε εύλογα διερωτόμαστε: Με ποιους επιθυμούν επανένωση; Με Τουρκοκύπριους που αντιτάσσονται στην παράνομη κατοχή και το ψευδοκράτος ή με τους Τούρκους έποικους και τους γκρίζους λύκους;..."
http://www.metopo.org.uk/dt2010009015-ekdilosipeo.html

~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 16 June 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Μουράτ Κανατλί / Murat Kanatlı

Γ.Γ. ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΕΑ ΚΥΠΡΟΣ / YKP

Τη συνέντευξη πήρε γιά την εβδομαδιαία εφημερίδα "Η ΕΠΟΧΗ" ο Μάκης Μπαλαούρας



*Ποιες είναι οι σκέψεις σας για τις συζητήσεις που γίνονται μεταξύ Χριστόφια και Έρογλου μετά τις εκλογές στο βόρειο τμήμα της Κύπρου;

-Μέχρι το 2003 η Τουρκία χρησιμοποιούσε όλα της τα χαρτιά για να σταματήσει τις διαπραγματεύσεις, αλλά μετά το 2003 και με την έναρξη των συζητήσεων για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ ενεργούσε σαν να ήθελε να δώσει λύση στο πρόβλημα. Το 2005 που εκλέχθηκε ο Ταλάτ από τους τουρκοκύπριους και για τα επόμενα 5 χρόνια διακυβέρνησης του δεν έγινε τίποτα ουσιαστικό. Ο Ταλάτ απλά καθόταν στο τραπέζι και συζητούσε χωρίς να αλλάξει κάτι δομικά.

*Ποια ήταν η στρατηγική του;

-Η στρατηγική του ακολουθούσε την στρατηγική της Τουρκίας. Ήθελε να χρησιμοποιεί το θέμα της Κύπρου ως όμηρο για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ. Γι’ αυτό και θέλει η πραγματική διαπραγμάτευση να γίνεται μεταξύ της Ευρώπης και της Τουρκίας. Η Τουρκία αν πραγματικά ήθελε- γιατί ο μισός πληθυσμός και συνάμα το μισό ποσοστό των ψηφοφόρων είναι οι έποικοι- να υποστηρίξει τον Ταλάτ στις εκλογές, ο Ταλάτ θα είχε επανεκλεγεί πολύ εύκολα. Όμως δεν το ήθελαν αυτό για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι ο Έρογλου είναι προτιμότερος για εκείνους στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και ο δεύτερος λόγος είναι ότι τα τελευταία πέντε χρόνια το βαθύ κράτος της Τουρκίας συνεργαζόταν με τον Έρογλου.

*Στο θέμα της Κύπρου ισχύει αυτή η αντιπαράθεση μεταξύ Ερντογάν και βαθύ κράτους;

-Υπάρχει μια διένεξη μεταξύ τους αλλά όχι στο βαθμό της ρήξης. Βέβαια ο Ερντογάν προτιμούσε τον Ταλάτ γιατί μπορούσε να τον ελέγχει καλύτερα. Η Τουρκία είχε κερδίσει από το γεγονός ότι στο δημοψήφισμα οι ελληνοκύπριοι είπαν όχι και οι τουρκοκύπριοι είπαν ναι. Αυτό το παιχνίδι έπαιξαν το 2003 με το να προκαλέσουν τους ελληνοκύπριους να πουν όχι και τους τουρκοκύπριους να πουν ναι. Αν στους επόμενους μήνες πάμε στο δημοψήφισμα θα είναι πάλι πολύ δύσκολο για τους ελληνοκύπριους να πούνε ναι εξαιτίας της στάσης του Έρογλου. Οπότε θα επαναληφθεί η ίδια διαδικασία και έτσι θα γίνει ακόμα πιο σαφής ο διαχωρισμός μεταξύ των δύο κοινοτήτων. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Τουρκίας με το βαθύ κράτος. Ο στόχος της Τουρκίας είναι η ένταξη της στην ΕΕ και χρησιμοποιούν όλα τους τα μέσα προς αυτή την κατεύθυνση.

*Πόσοι υπολογίζονται οι έποικοι της Βόρειας Κύπρου;

-Πιστεύουμε ότι ο ενεργός πληθυσμός είναι 500.000 από τους οποίους οι 100.000 είναι Τουρκοκύπριοι και οι υπόλοιποι είναι έποικοι από τους οποίους μόνο οι 100.000 έχουν πάρει την υπηκοότητα. Οι υπόλοιποι 300.000 μένουν εκεί με άδεια παραμονής λόγω εργασίας κλπ. Έτσι, λοιπόν, αν οι ελληνοκύπριοι πουν για μια ακόμη φορά όχι τους επόμενους μήνες η Τουρκία έχει το δικαίωμα να δώσει την υπηκοότητα σε περισσότερους αποίκους ώστε να ελέγχει τα πάντα και το επόμενο βήμα θα είναι οι διαπραγματεύσεις για την ύπαρξη συνομοσπονδίας, που σημαίνει για την Τουρκία τον πλήρη έλεγχο του βορείου τμήματος και σαν μέρος της κεντρικής κυβέρνησης τον έλεγχο και του νότιου τμήματος. Οπότε αυτό που θα ήθελε η Τουρκία θα ήταν να ελέγχει όλο το νησί. Για να λυθεί το πρόβλημα θα πρέπει η Τουρκία να πάρει την ένταξη της στην ΕΕ.

*Πιστεύεις ότι ο Χριστόφιας έχει μια προβληματική στάση σε όλη αυτή την κατάσταση;

-Ναι, γιατί και ο Χριστόφιας παίζει το δικό του παιχνίδι. Το 2012 θα γίνουν οι προεδρικές εκλογές στην Κύπρο και επίσης η Κύπρος θα αναλάβει την προεδρία της ΕΕ. Κατά τη γνώμη μου ο Χριστόφιας προσπαθεί να διορθώσει την άσχημη εικόνα που είχε δώσει ο Τάσσος Παπαδόπουλος στην ΕΕ και αυτή τη στιγμή παίζει το ρόλο του καλού παιδιού της ΕΕ. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο Χριστόφιας είναι αυτός που θα δώσει τη λύση σ’ αυτή τη χρονική στιγμή.

*Ο Χριστόφιας θα μπορούσε να κάνει κάτι για να αντιμετωπίσει την στάση που είχε κρατήσει η Τουρκία και ο Ταλάτ;

-Τουλάχιστον θα μπορούσε να εξομαλύνει την κατάσταση με τους τουρκοκύπριους, όπως με το να βρεθεί μια λύση πχ. στο θέμα της εκπαίδευσης. Αν ο Χριστόφιας προσεγγίσει με ειλικρίνεια τους τουρκοκύπριους τότε και εκείνοι θα γίνουν πιο θετικοί απέναντι στην Κυπριακή Δημοκρατία, επειδή αυτή τη στιγμή οι τουρκοκύπριοι πιστεύουν ότι η Κυπριακή Δημοκρατία τους βλέπει σαν ανεπιθύμητους. Πιστεύουμε ότι ο Χριστόφιας έχει την ευκαιρία ώστε να προωθήσει τη διαδικασία. Από τη μία όμως λέει ότι υποστηρίζει την αποστρατικοποίηση και των δύο πλευρών αλλά από την άλλη συνεχίζει να αγοράζει πιο πολλά όπλα, ξοδεύοντας χρήματα για την άμυνα, δημιουργώντας έτσι την ίδια ανάγκη από την πλευρά των τουρκοκύπριων.

Το λαϊκό μέτωπο μπορεί να ανασυγκροτηθεί

*Στην αρχή της δεκαετίας, στη Βόρεια Κύπρο, αλλά και στον Νότο, είχε δημιουργηθεί ένα ισχυρό λαϊκό μέτωπο από συνδικάτα, διανοούμενους και κόμματα για την ενοποίηση της Κύπρου. Αυτό το μέτωπο δυστυχώς δεν υπάρχει πια.

-Οι λόγοι ύπαρξης ενός λαϊκού κινήματος στη βόρεια Κύπρο δεν είναι μόνο η επίλυση αλλά είναι και οι οικονομικοί λόγοι. Με τη είσοδο όλο και περισσοτέρων εποίκων, η Τουρκία ελέγχει όλους τους τομείς. Μετά το 2003 άρχισε να ελέγχει και τον οικονομικό τομέα. Τα πολυτελή ξενοδοχεία ανήκουν σε ανθρώπους τούρκικης καταγωγής και ήδη έχουν αρχίσει τις διαδικασίες για την οικοδόμηση τούρκικου πανεπιστημίου στα βόρεια. Ένας άλλος λόγος είναι ότι οι τουρκοκύπριοι είναι απογοητευμένοι γιατί δεν βλέπουν κάποια θετική κίνηση από τα νότια. Από την άλλη πλευρά οι ελληνοκύπριοι πιστεύουν ότι οι τουρκοκύπριοι πουλάνε τις περιουσίες τους και έτσι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα στις δύο κοινότητες. Σίγουρα το σύστημα έχει αρκετές «μαύρες τρύπες» όμως υπάρχει ακόμα ελπίδα αν αγωνιστούμε ενωμένοι.

*Είναι λίγες οι ελπίδες που υπάρχουν;

-Λίγες, όμως υπάρχει το πλεονέκτημα του ότι έχουν όλοι συνειδητοποιήσει ότι δεν έχουμε άλλα χρονικά περιθώρια. Οι περισσότεροι Τουρκοκύπριοι έχουν καταλάβει ότι είναι κάτι που πρέπει να γίνει ή τώρα ή ποτέ. Όμως ακόμα δεν είναι έτοιμοι να πούνε το τώρα. Σύντομα όμως, όταν τα πράγματα επιδεινωθούν με την κυβέρνηση του Έρογλου και αν η Τουρκία δεν βρει εναλλακτική διέξοδο από αυτή την κρίση και κυρίως λόγω των οικονομικών συνθηκών, των μισθών κλπ., οι Τουρκοκύπριοι θα υψώσουν τη φωνή τους ενάντια στην κυβέρνηση.

*Οι λαός νιώθει ότι υπάρχει δημοκρατία στο βόρειο τμήμα της Κύπρου;

-Κατά την περίοδο της διακυβέρνησης του Ταλάτ, όπου δεν έγινε καμία ουσιαστική θεσμική αλλαγή στο υπάρχον σύστημα, η κατάσταση ήταν μη δημοκρατική. Η αστυνομία και η υπηρεσία πληροφοριών ήταν πάντα εκεί. Μπορεί να υπήρχε ελευθερία λόγου, όμως οι νόμοι έμεναν οι ίδιοι. Η τωρινή κυβέρνηση με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιεί την αστυνομία, την υπηρεσία πληροφοριών και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ώστε να ασκεί πίεση στο λαό. Είναι σαν να άλλαξε το περιτύλιγμα όμως το εσωτερικό να έμεινε το ίδιο.

*Ποιος είναι ο ρόλος του τούρκικου στρατού; Επεμβαίνει με φανερό τρόπο;

-Δεν επεμβαίνει τόσο φανερά, όμως ο στρατός στο βόρειο τμήμα είναι παντού. Κάθε χωριό και πόλη έχει μονάδες στρατού που κυκλοφορούν παντού. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν μπορούμε να αγωνιστούμε ενάντια στον στρατό γιατί είναι παντού. Γι αυτό και η αποστρατικοποίηση ή έστω η απόσυρση ενός αριθμού δυνάμεων του στρατού είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα όχι μόνο για την επίλυση του κυπριακού προβλήματος αλλά και για την ομαλοποίηση της ζωής και την αποκατάσταση της δημοκρατίας.

*Είστε αισιόδοξος;

-Είμαι αισιόδοξος επειδή σήμερα έχουμε περισσότερα μέσα απ’ ότι στο παρελθόν. Υπάρχει συνεχής επικοινωνία μεταξύ Τούρκων και Ελλήνων συντρόφων, όπως με το Συνασπισμό, την ΑΚΟΑ, το κόμμα Ελευθερίας και Αλληλεγγύης της Τουρκίας (ODP), και άλλες σοσιαλιστικές δυνάμεις, και ήδη έχει αρχίσει μια πολύ καλή συνεργασία με το κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς. Πιστεύουμε ότι τώρα έχουμε περισσότερες ευκαιρίες έτσι ώστε αν κινητοποιηθούμε δυναμικά με όλες αυτές τις δυνάμεις να καταφέρουμε κάτι. Ο στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέσα για έναν αποτελεσματικό αγώνα απέναντι στην κυβέρνηση του βορρά.

* * *

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε εδώ:
http://www.epohi.gr/portal/diethni/7165-2010-06-13-16-15-32
και εδώ:
http://groups.yahoo.com/group/kalimerhaba_HellenoTurkish_Community/message/2234

Η ΕΠΟΧΗ - "Γιά την κομμουνιστική ανανέωση, γιά τον Σοσιαλισμό"
http://www.epohi.gr/portal/

YKP
http://www.ykp.org.cy/

~~~~~~~~~~


Mehmet Asi Göze ve Erbil Refik Anıldı

Yeni Kıbrıs Partisi Kurucularından
Mehmet Asi Göze ve Erbil Refik Anıldı


Yeni Kıbrıs Partisi kurucularından, İnşaat Mühendisleri Odası eski Başkanlarında Mehmet ASİ Göze ve yine YKP kurucularından Erbil Refik, ölümlerinin yıldönümünde mezarları başında anıldı.

Mehmet ASİ Göze’nin 14 Haziran günü saat 18:30 gerçekleşen anma etkinliğine, meslektaşları, ailesi, dostları ve kavga arkadaşlarından oluşan kalabalık bir grup katıldı. Toplantıda yapılan konuşmalarda ASİ’nin siyasi ve mesleki konulardaki mücadelesi anlatılarak Mehmet Göze’nin bıraktığı bayrağın kavga arkadaşları tarafından taşınmaya devam ettiği vurgulandı. Toplantıda Bektaş Göze, Alpay Durduran ve Themos Dimitriu birer konuşma yaptı.

Konuşmalarda, Asi’nin kavgasının kimsenin kimseyi sömürmediği, insanların özgür yaşadığı, ezenle ezilenin bulunmadığı bir vatan ve bir dünya yaratma kavgası olduğunu belirtildi. Asinin bu amaç için mücadele eden örgütlü yığınların saflarında bir sıra neferi olduğunu hayatının en verimli günlerinin yığınların bu kavgayı başarabilmek için en ileri düzeyde örgütlenmesi uğraşı içinde geçtiği belirtildi.

Son yıllarda inşaat sektöründe yaşanan ve patlama diye tabir edilesi talan veya yağmanın ardından ulaşılan nokta doğruları bir kere daha ilan ediyor. Bir yandan yeni tamamlanmış durumda oturulamayan konutlar bir yandan ek harcamalarla yerleşilen konutlarda tapu beklerken mahkemelerin haciz kararı ve satış muamelesi ile yüz yüze gelmektedir. Bilim ve teknoloji uygulamasının bu sonuçları üretmesi mümkün değildir. Asinin bunun olmaması için yıllardan beri mücadele eden teknik eleman kadrolarının en önünde yürümüştür denildi.
Ülkede teknik elemanlarının içinde bulunduğu büyük işsizliğe rağmen yurt dışından proje gelmesi ülkedeki önemli projelerin yabancı firmalara yaptırılması gibi uygulamaların sürdürüldüğü belirtilerek meslek örgütlerinin buna karşı aktif ve dinamik bir tavır alması gerektiği vurgulandı.

Kıbrıs’ta çözümsüzlük durumunun devam ettiğinin belirtildiği konuşmalarda Türk tarafının sürdürülen görüşmelerde çözüm aramak değil masada oturmanın amaçlandığının artık bizzat görüşmeci tarafından itiraf edildiği belirtildi. Ülkemizde barışa yönelik adım atılabilmesi için halkın hareketlenmesinden başka bir alternatif olamayacağı ifade edildi.
Ayni gün saat 19:30’da Erbil Refik için düzenlenen anma etkinliğine YKP’liler, ailesi ve dostları katıldı. Buradaki etkinlikte de konuşan Kutman Tayaz, Erbil Refik’in mücadelesini hatırlattı… Tayaz duygusal konuşmasının bir kısmını direk Erbil Refik’e hitap ederek sürdürdü ve eksikliğinin hissedildiğini ve YKP’lilerin mücadelesini bıraktığı yerden sürdürmeye kararlı olduğunun altını çizdi.

İki anma etkinliği de mezarlara karanfillerin konması ile son buldu…



* * *

Devamı
~~~~~~~~~~

Wednesday, 2 June 2010

Israel: Devlet Terörü / Κρατική Τρομοκρατία / State Terrorism



Türkce - YKP
Yeni Kıbrıs Partisinin de üyesi olduğu Avrupa Sol Partisi’nin açıklaması

Avrupa Sol Partisi:
"Gazze’ye insani yardım taşıyan barışçı gemilere karşı İsrail’in yaptığı saldırı, uluslararası hukuka karşı işlenmiş bir suçtur"
http://www.emekdunyasi.net/ed/dunya/7727-uluslararasi-hukuka-karsi-islenmis-bir-suc

Ελληνικά
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ
:
"Η Ισραηλινή επίθεση στην ειρηνική νηοπομπή που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα είναι μια εγκληματική πράξη εναντίον του διεθνούς δικαίου"
http://www.european-left.org/fileadmin/downloads/News/2010_news/deltio_typou_KEA_Gaza_31_05_2010__2_.pdf

English
Party of the European Left:
"Israel's attack on the peace flotilla carrying humanitarian aid for the people in Gaza is a criminal act against international law"
http://www.european-left.org/english/home/israels_attack_on_the_peace_flotilla/

~~~~~~~~~

Thursday, 15 April 2010

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει



Γιά τις εκλογές στα κατεχόμενα
Το νέο άρθρο του Σενέρ Λεβέντ

Ο πυρετός των εκλογών στα κατεχόμενα φτάνει στο αποκορύφωμα τους τις τελευταίες μέρες. Το πιό αλλόκοτο και προκλητικό στοιχείο, βέβαια, είναι η δημόσια υποστήριξη εκ μέρους του Δημήτρη Χριστόφια και της ηγεσίας του κυβερνώντος κόμματος Ακελ προς τον αντιπρόσωπο του παράνομου κατοχικού καθεστώτος Μεχμέτ Αλί Ταλάτ σε εκλογές που είναι παράνομες λόγω εποικισμού, παράνομες λόγω συνεχόμενης στρατιωτικής κατοχής και σωρείας συνεχιζόμενων παραβιάσεων της Συνθήκης της Γενεύης και γενοκτονικής εθνοκάθαρσης των ιθαγενών. Και λόγω της παράνομης αποσχιστικής και μονομερούς ανακήρυξης του κατοχικού σχήματος σε "ανεξάρτητο κράτος" που έχει ήδη πολλάκις καταδικαστεί από την διεθνή κοινότητα.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας λοιπόν παραγνωρίζει όλα τούτα και συνεχίζει να διακηρύττει δημόσια την υποστήριξη του στον ήδη προκαθήμενο αντιπρόσωπο της κατοχής. Τι λέν όμως οι αντιστασιακοί και προοδευτικοί ΤουρκοΚύπριοι με τους οποίους έχουμε και τις πιό στενές πολιτικές και πολιτιστικές σχέσεις;

Οι σύντροφοι από το σοσιαλιστικό Kόμμα Νέα Κύπρος (YKP), διά φωνής των διακεκριμένων μελών του κόμματος Murat Kanatlı και Alpay Durduran καλούν το λαό σε μποϋκοτάζ και αποχή από τις εκλογές ακριβώς επειδή είναι παράνομες:
"YKP'nin Nisan 2010 seçimleri ile ilgili boykot kararını açıkladığı basın toplantısı"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/ykpnin-nisan-2010-secimleri-ile-ilgili.html

Ο Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ, σοσιαλιστής και αντιστασιακός δημοσιογράφος που εκδίδει την εφημερίδα ΑΦΡΙΚΑ (πρώην "Αβρούπα" / "Ευρώπη" ) στην κατεχόμενη Κύπρο, μιλά στο πιό κάτω άρθρο του γιά τον υποψήφιο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ... τελείως έξω από τα δόντια. Τον ζωγραφίζει ως αντιπρόσωπο της κατοχής, αρχισπιούνο και εγκάθετο του κατοχικού στρατού εκ Τουρκίας με αριστουργηματικές πινελιές που συνθέτουν ένα πολιτικό πορτραίτο απέχθειας και καταδίκης.

Ενώ ο Πρόεδρος Χριστόφιας; Καλά γιά τον Πρόεδρο, εμείς και η λοιπή ανατρεπτική-εναλλακτική κοινότητα, η ΕΔΕΚ, άλλοι Σοσιαλιστές, αντικατοχικοί, αντιστασιακοί και πατριώτες δεν μετρούμε - αλλά οι ΤουρκοΚύπριοι αντικαθεστωτικοί; Εκείνων που ζούν άμεσα υπό την κατοχή και τον Ταλάτ, η γνώμη των δεν μετρά; Χεστιντίν Ποκλαντίν όμως ο κύριος Πρόεδρος και γιά τον Σοσιαλισμό, και γιά την αντίσταση στην κατοχή, την συμψυχία με τους αντιστασιακούς συντρόφους ΤουρκοΚύπριους... όλα, όλα θυσία στο βωμό του θεού Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα. (Ο όσιος Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα ήτο θεός των αρχαίων Ετεοκυπρίων, μας λεν οι επιστήμονες των Νεοκυπρίων, του οποίου η λατρεία σήμερα περιορίζεται μόνο σε στενούς κύκλους της άρχουσας τάξης και των εκάστοτε υπηρετών της.)

Παρακαλώ μελετήστε τι λέει ο Σενέρ.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει

Έτσι κύριε Ταλάτ; Λες πως όσοι σε επικρίνουν, επικρίνουν και την Τουρκία; Κοίτα μωρέ τους Ιούδες. Πώς τολμούν να το κάνουν αυτό; Πώς ρίχνουν λάσπη στο μεγάλο μας απελευθερωτή; "Άντε μωρέ βρομόπαιδα, εχθροί της Τουρκίας, αγνώμονες", φώναξέ τους κατάμουτρα.

Στείλε και ένα μήνυμα στην Άγκυρα. Γράψε μια έκθεση. Γράψε τα ονόματά τους ένα-ένα. Πες να μην τους αφήσουν να περάσουν. Να τους κανονίσει όλους η Άγκυρα. Αντί να παραπονιέσαι άδικα συνεχώς, πέρασε αμέσως σε δράση.

Ιδού τώρα: η τελευταία εβδομάδα. Τα τελευταία λεπτά. Τα τελευταία δευτερόλεπτα. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Λίγος χρόνος απέμεινε για να ανοίξουν οι κάλπες. Πες ποια είναι τα μαύρα πρόβατα και ποια τα άσπρα. Να ξέρει η Άγκυρα. Τους αγνώμονες. Τους προδότες. Τους Βρούτους. Εκείνους που τη μαχαιρώνουν πίσω από την πλάτη της.

Μήπως περιμένεις εμένα να σου τα μάθω αυτά; Δεν σου τα έμαθε ο Ντενκτάς; Δεν σου τα εξήγησε καθόλου κατά τις συνομιλίες που είχατε τρώγοντας σουβλάκι στη Νήσο των Εχιδνών; Όπου έβλεπε κάποιον εχθρό της Τουρκίας εκείνος, έγραφε αμέσως την έκθεσή του. Ήταν πατριωτικό καθήκον γι' αυτόν και τούτο το κάρφωμα. Ποτέ δεν επέτρεπε να κάνουν κριτική στην Τουρκία.

Δεν ξέρω τι έγραψε για σένα, αλλά για εμάς έγραψε πολλά. Όμως, εσύ τι έκανες για να σε αναφέρει; Ποιο είναι το αμάρτημά σου; Μήπως παραπονέθηκες ποτέ για το γεγονός ότι [η Τουρκία] καταπατεί την πολιτική μας βούληση; Μήπως την αποκάλεσες κατοχική δύναμη; Μήπως φώναξες ποτέ να αποσύρει το στρατό της και τον πληθυσμό της; Μήπως οργίστηκες επειδή μετέτρεψαν το Πάρκο Τσαγλαγιάν σε Πάρκο Άγκυρας;

Μήπως θύμωσες για τη σημαία στο βουνό; Δεν σε άκουσα να το κάνεις έστω και μία φορά. Τον Μουσταφά Ακιντζί τον άκουσα, εσένα όχι. Σε σύγκριση με τον Μουσταφά Ακιντζί εσύ είσαι άγιος. Έχει πολλές αμαρτίες ο Ακιντζί. Μια φορά είπε ότι "ο στρατηγός υπερέβη τα όρια". Μια φορά στην Ισπανία σηκώθηκε να ζητήσει από τον Ερντογάν να λογοδοτήσει για τον πληθυσμό μας. Τελικά, αυτά ήταν αρκετά. Τέλειωσε ο Ακιντζί. Μήπως εσύ διέπραξες τέτοιες τρέλες όπως ο Ακιντζί;

Έχεις δίκαιο από τη γη μέχρι τον ουρανό Μεχμέτ Αλί. Όσοι επικρίνουν εσένα, φυσικά και επικρίνουν την Τουρκία. Διότι εσύ είσαι το ίδιο με την Τουρκία. Και η Τουρκία είναι το ίδιο με εσένα. Πες τους το. "Είμαι ένας ταπεινός δούλος της Τουρκίας", πες τους. "Ό,τι μου πει εκείνη, το κάνω".

Μήπως εκείνοι οι άλλοι οι ανόητοι δεν το ξέρουν αυτό; Το ξέρουν, αλλά φαίνεται ότι μόνο εσένα μπορούν να μασήσουν τα δόντια τους. Δεν μπορούν να πουν τίποτε εναντίον της Άγκυρας. Και μιλούν εναντίον σου. Μην τυχόν και τους αφήσεις χωρίς αντεκδίκηση. Πες τα στην Άγκυρα. Ειδοποίησέ την. Γράψε και εσύ μια έκθεση όπως έκανε ο Ντενκτάς.

Κοίτα τι μοναδική κουβέντα είπες: "Άντε, ας πούμε ότι εγώ είμαι προδότης. Μήπως είναι και η Τουρκία προδότης;" διερωτήθηκες.

Ποτέ δεν μπορεί να είναι προδότης η Τουρκία, Μεχμέτ Αλί, πες τους να μην είναι αγνώμονες. Ήρθε και μας έσωσε. Και μάλιστα, όπως είπε και ο συνταγματάρχης, βγήκε από το νυφικό της δωμάτιο και ήρθε. Κατέκτησε το μισό νησί. Μας το χάρισε. Ποιος έχει δικαίωμα να λέει κάτι εναντίον της; Και εξάλλου, μήπως τώρα δεν βρίσκεται στην εξουσία στην Τουρκία μας ένας ηγέτης όπως ο Ταγίπ Ερντογάν που υποστηρίζει τη λύση; Πρέπει όλοι να βαδίσουμε στα χνάρια του, έτσι δεν είναι;

Αχ Μεχμέτ Αλί, αχ. Κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει.

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ
~~~~~~~~~
Σημειώσεις:

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στα ελληνικά αρχικά στην εφημερίδα Πολίτης σε ελαφρώς διαφορετική μετάφραση με τον τίτλο "Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση". Και όντως στο πρωτότυπο, ο Σενέρ κλείνει με τη ειρωνική φράση "Αν δεν ήταν ο Ερντογάν στην Άγκυρα και ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας, τότε θα ζητούσαμε ακόμη και προσάρτηση με την Τουρκία, έτσι δεν είναι;"
"Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση"
ΠΟΛΙΤΗΣ - 12/04/2010, Σελίδα: 13
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=939874&-V=archivecolumns

Ποιός είναι ο Μουσταφά Ακιντζί
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=933514,printer.html&-V=archivearticles

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Προς ταλατοποίηση του Κυπριακού προβλήματος
http://www.metopo.org.uk/dt2010004012-talatopoiisi.html

~~~~~~~~

Monday, 15 March 2010

YKP'nin Nisan 2010 seçimleri ile ilgili boykot kararını açıkladığı basın toplantısı


http://vimeo.com/10155108

"Yeni Kıbrıs Partisi (YKP), 18 Nisan’da yapılacak “cumhurbaşkanlığı” seçimini boykot kararı aldı.
Kıbrıslı Türkleri tepkilerini ortaya koymak için sandığa gitmemeye çağıran YKP, “bulunulan ortamda oy verip Türkiye’nin müdahalesini meşrulaştırmak yerine reddetmek ve sandığa gitmemenin en doğru tavrı olacağı” görüşünü dile getirdi.
Halka “sandıkta değil, sokakta buluşalım” çağrısı yapan YKP, haziran ayındaki yerel seçimlere ise, mümkün olan yerlerde katılmak için çalışma yapacağını duyurdu.
YKP Yürütme Kurulu Sekreteri Murat Kanatlı, Yürütme Kurulu üyeleri Alpay Durduran ve Erdinç Selasiye ve Parti Meclisi Üyesi Yılmaz Parlan’ın de katılımıyla 11 Mart, Perşembe günü parti merkezinde basın toplantısı düzenleyerek, seçimlere yönelik tavırlarını açıkladı.
Kanatlı, “Kıbrıs’ın kuzeyinde seçime seçim deme koşullarının olmadığını, nüfusun bilinmediğini, her taşın altından çıkan TC’li yetkililerin bulunduğunu, yeraltının temizlenmediği koşullarda adil ve adaletli bir seçim yapılamayacağını” kaydetti.
Üyeleriyle konuşarak karar aldıklarını belirten Kanatlı, “Talat ile Eroğlu arasında fark bulunmadığını ve bu iki adayın Kıbrıslılar için seçenek olmadığını” iddia ederek, bu konuda üyelerinin de hemfikir olduğunu anlattı.
“İkisi de Ankara’nın postacılığını yapmaya adaydırlar, bunun için Ankara-İstanbul-Lefkoşa hattında mekik dokumaktadırlar” ifadelerini kullanan Kanatlı, “herkesin dört gözle Ankara’nın sivil ve derin devletinden gelecek işareti beklediğini, böylesi bir ortamda oy verip Türkiye’nin müdahalesini meşrulaştırmak yerine reddetmek ve sandığa gitmemenin en doğru tavır olacağını” vurguladı.
YKP Yürütme Kurulu Sekreteri Kanatlı soruları yanıtlarken de, soldaki partilerin üçüncü aday arayışlarında YKP’ye teklif getiren olmadığını, sadece Talat’ın kendilerini ziyaret ettiğini, bunun da daha çok Kıbrıs sorunundaki gelişmelerin değerlendirilmesi şeklinde geçen bir görüşme olduğunu söyledi.
Yerel seçimlere katılımı, fikirlerini kitlelere ulaştırmak için değerlendirdiklerini belirten Kanatlı, yerel seçimlerin daha kitlesel ve tabana dönük olduğunu kaydetti.
Kanatlı, “Nereye kadar boykot” sorusunu yanıtlarken de, “YKP’nin tavrının rejimi rahatsız ettiğini ve bunun da iyi bir gelişme olduğunu” ifade ederek, sandığa gitmeyenlerin oranının yükselmesinde YKP’nin çağrılarının etkili olduğunu belirtti. Kanatlı seçime seçim deme koşullarının oluşması için diğer siyasi parti, sendika ve örgütleri mücadeleye çağırmaya devam edeceklerini, gelişecek koşullar çerçevesinde de her seçimi kendi koşullarında değerlendirip karar alacaklarının altını çizdi
Basın toplantısında daha sonra Yürütme Kurulu üyesi Erdinç Selasiye, parti meclisinin 2 Mart’taki kararını okudu. Kararda, cumhurbaşkanlığı seçimine katılmama kararı anlatılırken “YKP acenta başını seçme, baş postacı tayin etme sürecinde taraf olmayacaktır” ifadelerine yer verilirken, hazirandaki seçimlerde mümkün olan yerlerde seçime katılınması için yürütme kuruluna görev verildiği belirtildi."