Showing posts with label ΔΗΣΑΚΕΛ. Show all posts
Showing posts with label ΔΗΣΑΚΕΛ. Show all posts

Monday, 25 November 2019

Τι εννοεί "πρέπει να πείσουμε πως θέλουμε λύση";



 

Ο λαός που υπέστει εισβολή, κατοχή, εθνοκάθαρση, πράξεις γενοκτονίας, βιασμούς και σφαγές αμάχων, προσφυγοποίηση και παράνομο εποικισμό επί 45 συνεχόμενα χρόνια "πρέπει να πείσει" ότι θέλει λύση;

Άντρος Κυπριανού: «Να πείσουμε ότι θέλουμε λύση» 17 Νοεμβρίου 2019
http://www.philenews.com/eidiseis/politiki/article/820635/antros-kyprianoy-na-peisoyme-oti-theloyme-lysi

Κυπριανού: Η Τουρκία θέλει λύση αλλά πρέπει να πείσουμε για πολλά 20 Ιαν.2016
http://www.riknews.com.cy/index.php/news/politiki/item/29691-kyprianoy-prepei-na-synexisoume-tin-prospatheia-gia-na-peisoume

«H Τουρκία θέλει λύση» δήλωσε ο Αν. Κυπριανού μετά την συνάντηση του με τον Νταβούτογλου | 23 Ιαν 2016
«Θα χρειαστεί να πείσουμε για διάφορα ζητήματα τα οποία αποτελούν διαχρονικές θέσεις της δικής μας πλευράς»
https://www.tothemaonline.com/Article/48578/h-toyrkia-thelei-lysh-dhlwse-o-an-kyprianoy-meta-thn-synanthsh-toy-me-ton-ntaboytogloy


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 28 September 2019

Ορθή η τοποθέτηση της Ρωσσίας, εκτός από...



Ανακοινώθηκε σήμερα η τοποθέτηση της Ρωσσικής Κυβέρνησης σε σχέση με τα όσα λέχθηκαν στη Σύνοδο του ΟΗΕ και στις ταυτόχρονες συναντήσεις ηγετών που προέκυψαν στο ίδιο πλαίσιο. Δημοσιεύτηκε το εξής:
«Μόσχα: Στηρίζουμε απόφαση που θα ληφθεί από τους Κύπριους

Η Ρωσία θα υποστηρίξει μόνο μια απόφαση που θα ληφθεί από τις ίδιες τις κοινότητες της Κύπρου, χωρίς έξωθεν πιέσεις, αναφέρεται σε σημείωμα που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, αναφορικά με τη στάση της Ρωσίας, κατά την 74η Σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, επί διαφόρων θεμάτων, μεταξύ των οποίων και το Κυπριακό.

Περαιτέρω σημειώνεται πως η απόφαση αυτή πρέπει να στηρίζεται στα ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών και να προβλέπει τη δημιουργία μιας δικοινοτικής, διζωνικής ομοσπονδίας με μία και αδιαίρετη κυριαρχία, υπηκοότητα και διεθνή νομική προσωπικότητα. Το παρόν σύστημα εγγυήσεων για την ασφάλεια των δυο κοινοτήτων είναι ξεπερασμένο και πρέπει να τεθεί υπό τον έλεγχο του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, προστίθεται.

Εξάλλου, σε ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών για τη χθεσινή συνάντηση του Ρώσου ΥΠΕΞ Σεργκέι Λαβρόφ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Αναστασιάδη, στη Νέα Υόρκη, στο περιθώριο της 74ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, πως κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους ανασκόπησαν την υφιστάμενη κατάσταση των ρωσο-κυπριακών θέσεων σε διάφορους τομείς και τις προοπτικές για ανάπτυξή τους.

Οι πλευρές συνέκριναν τις θέσεις τους σε έναν αριθμό διεθνών και περιφερειακών θεμάτων αμοιβαίου ενδιαφέροντος, περιλαμβανομένης μιας ειρηνευτικής διευθέτησης για την Κύπρο και της κατάστασης στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, σημειώνεται.»
http://www.philenews.com/eidiseis/politiki/article/788325/apo-defteras-oi-apofaseis-toy-antonio-ggoyteres

Όλα τα στοιχεία στην τοποθέτηση της Ρωσσίας είναι πολύ ορθά και ευπρόσδεκτα, εκτός από ένα: η υποστήριξη προς την ρατσιστική Διζωνική "λύση" που επιδιώκει το ΔΗΣΑΚΕΛ ακολουθώντας την παρότρυνση των Δυτικών Ιμπεριαλιστών και της νεο-Οθωμανικής Τουρκίας.

Βέβαια η Ρωσσία τι να κάμει έχοντας απένταντι της τους γκιαούρηδες που ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΝ να τους επιβληθεί το καθεστώς Απάρθαϊντ προσποιούμενοι πως αυτό είναι μια "λύση", και που προωθώντας την με ψευδο-αριστερά συνθήματα έχουν παραπλανήσει όχι μόνο μέρος του λαού μας αλλά και την Διεθνή Κοινότητα; Ποιά άλλη κατεχόμενη ή αποικιοκρατούμενη χώρα στον κόσμο έχει καταφέρει να πείσει το Συμβούλιο Ασφαλείας πως η λύση που ζητά για το πρόβλημα της είναι ένα ρατσιστικό καθεστώς με γεωγραφικό διαχωρισμό των κατοίκων της και κατανομή των νομικών, συνταγματικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων με βάση ΕθνοΦυλετικούς Νόμους; Σε ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας, ΜΟΝΟΝ οι τ-τ-τοπ-πουζοκυπραίοι έχουν καταφέρει τέτοιο επίτευγμα! Οπότε... τι άλλο θα μπορούσε να πεί ή να κάμει η Ρωσσία ενώπιον αυτής της διαχρονικά επαίσχυντης συμπεριφοράς της πολιτικής μας ηγεσίας;

Για να λυθεί το πρόβλημα μας, εκτός από την αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων και των παράνομων εποίκων (με εξαιρέσεις για ανθρωπιστικούς λόγους) και επιστροφή όλων των προσφύγων - ΤΚύπριων και ΕΚύπριων - στις εστίες τους, η χώρα μας θα χρειαστεί να κτίσει κάποιο πολίτευμα που να βασίζεται ταυτόχρονα στην ισότητα όλων των πολιτών, αλλά και σε στοιχεία που να προστατεύουν τα δικαιώματα της μειονότητας. Προς τούτο, κάποια μορφή Κοινοτικής Ομοσπονδίας θα χρειαστεί να ενσωματωθούν στο μελλοντικό σχήμα ζωής και διακυβέρνησης ώστε να διασφαλίζεται η δημοκρατία και η ισότητα, αλλά και η ελευθερία και η δικαιοσύνη. Με άλλα λόγια ΟΧΙ σε γεωγραφικό διαχωρισμό, και ΝΑΙ στην συμφιλίωση και συμβίωση των κοινοτήτων που να συμπηχθεί σε κάποια μορφή Ομοσπονδίας. Περισσότερες σκέψεις για αυτό το θέμα, εδώ:
■ Τι σημαίνει Γιασεμί, Σενέρ και... Ομοσπονδία;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/03/blog-post_14.html

...και ακόμα περισσότερες στις Παραπομπές, πιο κάτω.


Τουλάχιστον δύο όμως άλλα στοιχεία της δήλωσης από την Κυβέρνηση της Ρωσσίας είναι πολύ πιο σημαντικά από το πιπίλισμα της λέξης "διζωνική".
■ Το ένα αναφέρεται στην διαδικασία λύσης. Αναφέρει ότι:
"Η Ρωσία θα υποστηρίξει μόνο απόφαση που θα ληφθεί από τις ίδιες τις κοινότητες της Κύπρου, χωρίς έξωθεν πιέσεις". Αυτή η δήλωση τεραστίας σημασίας μόνο μία ερμηνεία μπορεί να έχει: ενόσω υφιστάμεθα στρατιωτική κατοχή - γεγονός το οποίο αποτελεί την ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ μορφή έξωθεν πίεσης - όποια "λύση" και να αποφασιστεί θα θεωρηθεί άκυρη.

■ Το άλλο σημαντικό στοιχείο της δήλωσης αρθρώθηκε πεντακάθαρα ως εξής:
"Το παρόν σύστημα εγγυήσεων για την ασφάλεια των δυο κοινοτήτων είναι ξεπερασμένο". Με άλλους λόγους ήτοι: η Ρωσσία προς τιμήν της συμφωνεί με την πολιτική αξιολόγηση που για πρώτη φορά κατέθεσε ο Πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου το 1964 στις απευθείας συνομιλίες με τον Πρόεδρο Τζόνσον, όπου δήλωσε ότι από την στιγμή που η Κύπρος έγινε μέλος του ΟΗΕ ως ανεξάρτητη χώρα, έπαυσαν να ισχύουν οι όποιες "εγγυήσεις" και παρεμβατικά δικαιώματα άλλων χωρών. Η Κύπρος έχει ίσα δικαιώματα με όλες τις άλλες χώρες στον κόσμο στο να είναι ανεξάρτητη και ελεύθερη, και καμία χώρα δεν έχει δικαίωμα ένοπλης ή άλλης παρέμβασης, οποιαδήποτε και αν είναι δικαιολογία: για μας, αυτή η γραμμή διπλωματίας στην παρούσα περίοδο είναι σωτήρια.
Τα δύο πιο πάνω στοιχεία της δήλωσης της Ρωσσικής Κυβέρνησης είναι σωσίβια για μας. Θα τα καταφέρει άραγε το ΔΗΣΑΚΕΛ να τα τορπιλίσει και τούτα; Άγνωστο... αλλά πολύ πιθανό.

Αν τους το επιτρέψουμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Παραπομπές ~ Αναγνώσματα

Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ

https://web.archive.org/web/20170610181817/http://cyprus.indymedia.org/node/4916

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακού
του Σόλωνα Αντάρτη
https://web.archive.org/web/20170610162255/http://cyprus.indymedia.org/node/4988

Θέσεις για μια Βιώσιμη Λύση
Η σύγκλιση προτάσεων κατόπιν συλλογικού διαλόγου που διήρκεσε για μερικούς μήνες ανάμεσα σε πέραν των εβδομήντα ενεργών στελεχών της Παράταξης του ΟΧΙ:
http://cyprus-org.net/Biosimi.Lysi.tentative.final.pdf

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Πολιτική Ανάλυση Αίματος
https://web.archive.org/web/20180908172925/http://cyprus.indymedia.org/node/5088

Η Ρατσιστική Διζωνική Αποτελεί τη Συνειδητή Επιλογή Ολοκλήρωσης του Κυπριακού Εθνικισμού
https://web.archive.org/web/20150906073600/http://cyprus.indymedia.org/node/4895

Το Σχέδιο Β’ Είναι Μία Αληθινή Κυπριακή Δημοκρατία
https://web.archive.org/web/20180908174906/http://cyprus.indymedia.org/node/5087

Η Παρούσα Κατάσταση ~ Προεδρικές 2018 ~ Η Παράταξη του ΟΧΙ
https://web.archive.org/web/20170623045346/http://cyprus.indymedia.org/node/5136

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 26 September 2019

Στα Ηνωμένα Έθνη

{Η εικόνα μπορεί να μεγεθυνθεί με κλικ.}

Ερμηνεία 1η:
Ο Ταγίπ Ερντογάν απολογήθηκε ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ για την συνεχιζόμενη παράνομη κατοχή της Κύπρου, και μεταξύ άλλων είπε:
"Δυστυχώς συμπεριφερθήκαμε όπως το Ισραήλ στους Παλαιστινίους. Καταβροχθήσαμε την γεωγραφία της χώρας και καταστρέψαμε τον λαό της με γενοκτονία και εθνοκάθαρση".
Ερμηνεία 2η:
Ο Ταγίπ Ερντογάν εμφανίστηκε στενοχωρημένος ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ για την ελλειπή και ανεπιτυχή εισβολή-κατοχή της Κύπρου. Μεταξύ άλλων είπε:
"Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε τόσο καλά σε σύγκριση μέ όσα έκαμε το Ισραήλ στους Παλαιστινίους. Ναι μεν καταστρέψαμε τον λαό της Κύπρου με γενοκτονία και εθνοκάθαρση αλλά υπάρχει ένα ολόκληρο 66% της χώρας που ακόμα δεν το ελέγχουμε πλήρως. Είμαι ευγνώμων που η ηγεσία του ΔΗΣΑΚΕΛ μας βοηθά προωθώντας την διζωνική, μα το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού εκεί συνεχίζει να μην υποτάσσεται. Ευτυχώς σιγά-σιγά ο λαός αφελληνίζεται, και ό,τι απέμεινε πλέον είναι θέμα χρόνου."

Του ανταποκριτή μας
Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net
απευθείας από την Νέα Υόρκη.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Saturday, 27 July 2019

Ο ελληνοκυπριακός φόβος: Εκεί όπου βασιλεύουν οι ανεγκέφαλοι η πολιτική σκέψη είναι ανύπαρκτη

Να τι λέει ο Σενέρ Λεβέντ:
"Ο ελληνοκυπριακός φόβος ενθάρρυνε πιο πολύ τον Ερντογάν"

Αυτά που γράφει ένας ΤΚύπριος αντιστασιακός που ζει κάτω από την τουρκική κατοχή, κάτω από το άρβυλο του κατοχικού στρατού, έχουν ιδιαίτερη σημασία για μας. Δεν είναι μόνο "υλικό για σκέψη" ή "για προβληματισμό": είναι η κραυγαλέα πραγματικότητα που δεν θα επιβιώσουμε αν δεν την λάβουμε υπ' όψην.

Αλλά ποιός από τους ηγέτες μας θα τα λάβει υπ' όψην; Οι πιο πολλοί άνθρωποι της απλής καθημερινότητας, αυτοί που συναποτελούν τον απλό λαό της καθημερινής μας ζωής, έχουν πολύ πιο καθαρή λογική, λειτουργικό νου, και πολιτική κρίση από οποιονδήποτε των ηγετών του κράτους μας. "Ανεγκέφαλους και βλάκες" τους ανεβάζουν, "προδότες και βλάκες" τους κατεβάζουν. Και πολύ ορθά.

Θα μπορούσε κάποιος να διαγράψει και να αφοπλίσει αυτούς τους αφορισμούς που εξακοντίζει ο λαός μας, με τον ισχυρισμό πως όλα αυτά τα λέει ο λαός επειδή τάχα αποτελείται από ΕΚύπριους "εθνικιστές", ή πως τάχατες επειδή μας αρέσει να ποζάρουμε ως "ελληναράδες". (Και φυσικά υπάρχει ένα κόμμα που τα λέει αυτά συνέχεια, για δεκαετίες.) Με άλλα λόγια εννοούν πως τάχα ο "πολιτικά καθυστερημένος" ο λαός μας "αδικεί τους ηγέτες της χώρας μας". Αλλά όταν την γνώμη του λαού μας επιβεβαιώνει και επαυξάνει με τα πολιτικά του άρθρα ένας ΤΚύπριος αγωνιστής της Ελευθερίας, ένας αντιστασιακός Σοσιαλιστής που βρίσκεται κάθε μέρα επί των επάλξεων... τι να πούμε; 
 
Ας λάβουμε υπ' όψην επιτέλους αυτή τη σώφρονα φωνή. Η επιβίωση μας κρέμεται από το αν θα δεκτούμε να καθοδηγηθούμε από αυτές τις αλήθειες.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


Ο ελληνοκυπριακός φόβος ενθάρρυνε πιο πολύ τον Ερντογάν
του Σενέρ Λεβέντ

Λένε είναι τρελός και κάνει ό,τι θέλει. Τι σημαίνει δηλαδή; Δεν θα δίνεις σημασία σε αυτά που κάνει ένας τρελός. Θα τον ανέχεσαι. Ούτως ή άλλως είναι τρελός. Δεν ξέρει τι κάνει. Αλλά άμα δώσεις τη χώρα σε έναν τρελό, τότε αλλάζουν τα πράγματα. Θα κάψει τη Ρώμη όπως ο Νέρωνας. Θα βάλει φωτιά στον κόσμο όπως ο Χίτλερ. Θα ρίξει ατομική βόμβα όπως ο Τρούμαν. Θα φάει ανθρώπινο κρέας όπως ο Ίντι Αμίν.

Φαίνεται ότι έχει τρομάξει για τα καλά την ελληνοκυπριακή πλευρά η παράτολμη συμπεριφορά του Ταγίπ Ερντογάν που προκαλεί τους πάντες. Εγκατέλειψαν το σκληρό ύφος. Άρχισαν να κατεβάζουν τους τόνους. «Στέλνουμε μήνυμα συνεργασίας προς την Τουρκία», είπε ο υπουργός Εξωτερικών Χριστοδουλίδης. Ο δε υπουργός Ενέργειας Λακκοτρύπης είπε «θέλουμε να βλέπουμε την Τουρκία ως εταίρο και όχι ως αντίπαλο, αυτή είναι η επιθυμία όλων». Και ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Νίκος Ρολάνδης είπε «να παγώσει για έναν χρόνο το ενεργειακό πρόγραμμα». Ο Ταγίπ Ερντογάν πρέπει να χαίρεται. Ο στόχος του επιτεύχθηκε σε πρώτο στάδιο. Έπιασαν οι απειλές του. Τρόμαξε τους Ελληνοκύπριους. Πήρε θάρρος για να προχωρήσει πιο πολύ τις τολμηρές του ενέργειες. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην πετύχει τον στόχο του. Δεν έδωσε σημασία στις κυρώσεις της Ευρώπης. Δεν τον ένοιαξαν οι απειλές της Αμερικής. Επιπλέον, διόρθωσε και την εσωτερική πολιτική κατάσταση στην Τουρκία. Τράβηξε με το μέρος του όλα τα αντιπολιτευόμενα κόμματα εκτός από το HDP. Πήρε απ’ όλα ισχυρή στήριξη. Τέσσερα κόμματα υπέγραψαν ένα κοινό ανακοινωθέν που υποστηρίζει τις ενέργειες του Ερντογάν στην Ανατολική Μεσόγειο. Έστω και αν το HDP δεν υπέγραψε αυτό το ανακοινωθέν, πάλι συναντήθηκε κάπου με τον Ερντογάν. Στήριξε και αυτό τις προτάσεις του Μουσταφά Ακιντζί, τις οποίες υποστήριξε ο Ερντογάν.

Ο Χριστοδουλίδης απευθύνει έκκληση προς την Τουρκία αναφερόμενος και σε μια απόφαση που λήφθηκε στη σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ. «Ελάτε να συμφωνήσουμε, να οριοθετήσουμε τα θαλάσσια σύνορα», λέει. Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία. Θα καθίσει στο τραπέζι μαζί της; Επιπλέον, ποια σύνορα θα καθοριστούν; Πού τελειώνουν τα σύνορα της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο; Αφού το βόρειο τμήμα της Κύπρου βρίσκεται υπό την κατοχή της Τουρκίας, μήπως δεν θεωρούνται και τα σύνορα της βόρειας Κύπρου εντός των συνόρων της Τουρκίας; Μήπως καθορίστηκαν τα σύνορα της Κύπρου που μοιράστηκε το 1974 και τώρα θα καθοριστούν τα θαλάσσια σύνορα; Η τουρκική πλευρά αποκαλεί «σύνορα» τα οδοφράγματα στην πράσινη γραμμή. Η ελληνοκυπριακή πλευρά δεν τα λέει σύνορα. Τα λέει είτε «οδοφράγματα» είτε «πύλες».

Ήρθε, λέει, θετική απάντηση από τον Αναστασιάδη στην πρόταση του Ακιντζί για πενταμερή διάσκεψη. Όμως, η ελληνοκυπριακή πλευρά έχει έναν όρο γι’ αυτές τις διαπραγματεύσεις. Ακόμα δεν άκουσα να αναιρεί αυτόν τον όρο. Για να καθίσει στο τραπέζι αυτό θέλει να τερματιστούν οι δραστηριότητες της Τουρκίας στη θάλασσα. Θα δεχθεί ο Ταγίπ Ερντογάν; Δεν το νομίζω. Μήπως θα το κάνει αυτό ένας άνθρωπος που είδε ότι με τις κινήσεις που έκανε μέχρι αυτή τη στιγμή από τη μια τρόμαξε την ελληνοκυπριακή πλευρά και από την άλλη διόρθωσε την κατάσταση στην εσωτερική πολιτική; Όπως βλέπετε, όταν δεν βρει μπροστά του κανένα σοβαρό εμπόδιο, χρησιμεύουν η επίδειξη ισχύος και οι απειλές. Επιπλέον έχει και τη μεγάλη στήριξη της Ρωσίας. Έναν ισχυρό φίλο όπως ο Πούτιν. Ο άνδρας που έσωσε τον Μπασάρ Άσαντ στη Συρία, τώρα παίρνει τον Ερντογάν κάτω από τις φτερούγες του. Πνέει τα μένεα κατά της Ευρώπης, η οποία αποφάσισε την επιβολή κυρώσεων κατά της Τουρκίας. Ανοίγει τις αγκάλες του στην Τουρκία, η οποία ήρθε στα πρόθυρα τού να αποκοπεί από το ΝΑΤΟ. Η Αμερική που το βλέπει αυτό αμφιταλαντεύεται για το κατά πόσον θα επιβάλει κυρώσεις για τους S-400 ούτως ώστε να μην αφήσει την Τουρκία να την αρπάξει η Ρωσία.

Ο Μουσταφά Ακιντζί λέει ότι «οι Τουρκοκύπριοι ζημιώνουν πιο πολύ απ’ όλους από το υφιστάμενο στάτους κβο». Δεν συμφωνώ. Μέχρι τώρα δεν διεξήχθη καμία σοβαρή έρευνα πάνω σε αυτό το θέμα, αλλά πάρα πολλοί ανάμεσά μας έστησαν ένα σύστημα ευημερίας χάρις στο πειρατικό κράτος σε αυτά τα κατεχόμενα εδάφη. Βρήκαν σε αυτό το πειρατικό οικοδόμημα τα αγαθά που δεν θα μπορούσαν να βρουν σε ένα φυσιολογικό δημοκρατικό καθεστώς. Νομίζω ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι δεν εφαρμόζεται εδώ το κεκτημένο της ΕΕ. Ούτε φορολογική δικαιοσύνη υπάρχει. Ούτε πνευματικά δικαιώματα. Το βρόμικο χρήμα άφθονο. Οι τράπεζες που συνεχίζουν να εφαρμόζουν ενιαίο επιτόκιο είναι στον δικό τους χαβά. Εμπόριο ανθρώπων, παράνομοι εργάτες, παράνομες οικοδομές. Και από την άλλη χαλασμός κόσμου με τα πανεπιστήμια. Το περιβάλλον που καταστρέφεται ανηλεώς. Και λαθρεμπόριο ναρκωτικών που ποτέ δεν συλλαμβάνονται οι βαρόνοι του. Με όλα αυτά στέκεται όρθιο το πειρατικό οικοδόμημα. Ποιος θέλει να χάσει τον πλούτο που απέκτησε χάρις σε αυτά; Ποιος ρισκάρει να φυλακιστεί μέσα στα πρότυπα της ΕΕ και να χάσει;

Χθες είδα πάλι τις φωτογραφίες των Ελληνοκύπριων αιχμαλώτων που πριν 45 χρόνια τοποθετήθηκαν στη σειρά για να μεταφερθούν στα Άδανα και ήταν γυμνοί μόνο με τα εσώρουχα. Θυμήθηκα τα λόγια του Χριστοδουλίδη και του Λακκοτρύπη καθώς τους έβλεπα. Τι λένε; «Θέλουμε να συνεργαστούμε με την Τουρκία, τη θεωρούμε εταίρο». Τι ειρωνεία είναι αυτή μετά από 45 χρόνια; Και μάλιστα την ώρα που ακόμα βρίσκεται υπό κατοχή η μισή μας πατρίδα. Και την ώρα που τα λείψανα πάρα πολλών αγνοούμενών μας δεν κατέστη δυνατόν να βρεθούν ακόμα. Αύριο είναι πάλι 20 Ιουλίου.

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 19/07/2019

~~~~~~~~~~~~~~~~ 
  
Δεν υπάρχει κατοχή

Γιατί, γιατί, γιατί...;

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακού
του Σόλωνα Αντάρτη

Θέσεις για μια Βιώσιμη Λύση
Η σύγκλιση προτάσεων κατόπιν συλλογικού διαλόγου που διήρκεσε για μερικούς μήνες ανάμεσα σε πέραν των εβδομήντα ενεργών στελεχών της Παράταξης του ΟΧΙ:

Ένα Σχέδιο Β’ για τη Λύση

Το Σχέδιο Β’ Είναι Μία Αληθινή Κυπριακή Δημοκρατία



* * *

Saturday, 22 June 2019

Αλήθεια, ΜΑΚΑΡΙ να ήταν Κομμουνιστής




Επ' ευκαιρία της αναχώρησης του τέως Προέδρου Δημήτρη Χριστόφια από τα εγκόσμια, αναδημοσιεύουμε το άρθρο μας από το 2008 με τίτλο "Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής".

Δυστυχώς το άρθρο δημοσιεύτηκε πολύ νωρίς στην Προεδρία του - γιατί είχαν ήδη συσσωρευθεί πολλά, πολλά εγκλήματα του εις βάρος του Κομμουνισμού - και δεν είχαμε ευκαιρία να συμπεριλάβουμε και τους επόμενους του άθλους:

• Χρήση Αστυνομικών επιθέσεων και αντισυνταγματικών κτυπημάτων ενάντια στο Κίνημα Αλληλεγγύης με τον Παλαιστινιακό λαό της Γάζας, με τα οποία κατάφερε και αχρήστευσε εντελώς τις επιχειρήσεις Ένα Καράβι για την Γάζα και Στόλος για την Γάζα.

• Αναγνώριση της πραξικοπηματικής κυβέρνησης του Μαχμούντ Άμπας τον οποίον επέβαλαν στον λαό της Παλαιστίνης οι ΗΠΑ και το Ισραήλ με τη βία των όπλων. Η συμμαχία του Δ. Χριστόφια με τους εγκάθετους αμερικανόπνευστους πραξικοπηματίες ενάντια στο Κίνημα για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης και ενάντια στην νόμιμα εξελεγμένη Κυβέρνηση δεν θα ξεπλυθεί ποτέ.

• Συμπερίληψη τριών τραπεζιτών στην κορυφή της Κυβέρνησης του Δ. Χριστόφια,
και,
Πρόσκληση στην Τρόικα για να μας επιβάλει τα χείριστα και εγκληματικώς αντιλαϊκά Μνημόνια, αρχίζοντας τον χειρότερο κατήφορο της οικονομίας μας σε πέρα από ογδόντα χρόνια,
και,
• Δέσμευση όλων των συνδικαλιστικών και συντεχνιακών οργανώσεων που ελέγχονται από ή συνδέονται με την ΠΕΟ και το ΑΚΕΛ, ώστε να μην εμπλακούν σε αγώνες των εργαζομένων (απεργίες, καταλήψεις, διαδηλώσεις, προφύλαξη και διεύρυνση θεσμών της εναλλακτικής και σοσιαλιστικής οικονομίας) αφήνοντας τον λαό ανέτιμο και ανίκανο να αντισταθεί ευθέως στις επιθέσεις εναντίον μας από το Κεφάλαιο.
Με τους τρεις πιο πάνω άθλους ο Δημήτρης Χριστόφιας κατέστησε την Κυβέρνηση του ως προέκταση του τοπικού κυπριακού Κεφαλαίου και ως προγεφύρωμα για την εισβολή του διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Κεφαλαίου ώστε να κάμουν πλήρη κατάληψη της χώρας μας μετατρέποντας την από νεο-αποικία σε μετα-νεοαποικία, διασφαλίζοντας εξαθλίωση του πληθυσμού μας και θεσπίζοντας "έννομα" μια πλήρη εξάρτηση όλων των παραγωγικών μέσων, πόρων και κρατικών θεσμών στον Δυτικό Ιμπεριαλισμό.

• Με τις ανεγκέφαλες του πράξεις και απραξίες πυροδότησε την έκρηξη στο Ζύγι-Μαρί, τον θάνατο των 13, και την λαϊκή οργή που εκφράστηκε με την ειρηνική Εξέγερση των Αγανακτισμένων.

Μπορείτε να μελετήσετε τα κείμενα που τεκμηριώνουν τους άθλους του τέως Προέδρου εδώ, ή αν θέλετε να προχωρήσετε αμέσως πιο κάτω στην ανάγνωση του κυρίως άρθρου:  

Γάζα! ~ Εύγε στον Κυριάκο Τριανταφυλλίδη του Ακελ
Αίσχος και Ντροπή στην Κυβέρνηση και ηγεσία του Κόμματος

Ο Πειρατής της Ανατολικής Μεσογείου


"This is the Cyprus Police Helicopter...
We have instructions to keep you as far away as possible from the Cyprus Ports..."

Μαχμούτ Αμπάς και Δημήτρης Χριστόφιας
Βίοι Παράλληλοι

Απειλές για ένοπλη βία κατά των Αγανακτισμένων υπό την επίβλεψη του υιού Χριστόφια

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη

Η Ατυχία της Επιτυχίας
Σχήμα, Χρώμα, Λάμψη και Μορφή:
Στόχοι, Μεθόδοι και Οργανωτικοί Σχηματισμοί
Μετά από την έκρηξη σε Ζύγι και Μαρί

Δημήτρη Χριστόφια, τα δαιμόνια που ανέπτυξες και όπλισες ενάντια στον λαό μας και ενάντια στο εγχώριο και παγκόσμιο λαϊκό και κομμουνιστικό Κίνημα, μας κατατρέχουν ακόμα. Εμείς θα συνεχίσουμε την αντίσταση και την λαϊκή αυτο-οργάνωση με κίνηση και αγώνες για ένα νέο κόσμο που θα καθοδηγείται από τις αρχές και αξίες του Σοσιαλισμού, Κομμουνισμού, Αναρχισμού, Αυτονομίας, Φεμινισμού και Οικολογίας.

Στοχεύουμε σε όλα όσα εσύ καταπρόδωσες:
• Απελευθέρωση της Κύπρου από την εξουσία του Κεφαλαίου και από την αυταρχική μορφή του Κράτους. Αντικατάσταση των με νέους και αρχαίους κοινωνικούς θεσμούς και συλλογικές οντότητες που αρμόζουν στον πολιτισμό μας και στην κοινωνική μας πραγματικότητα, αξιοποιώντας στοιχεία από ολόκληρο το φάσμα της κοινωνικής και πολιτικής μας εξέλιξης που κυμαίνονται ιστορικά από τις πρωτο-Μητριαρχικές κοινοβιακές δομές και την Εκκλησία του Δήμου μέχρι και ως τις σύγχρονες μορφές του Κράτους ευημερίας, και τις οντότητες της μετα-καπιταλιστικής Αυτονομούμενης κοινωνίας.  

Στην πράξη, τούτα συνεπάγονται αντικατάσταση του Κεφαλαίου και Κράτους και αναδόμηση των μορφών ιδιοκτησίας και διοίκησης του τόπου με αφοσίωση στις αρχές της κοινοκτημοσύνης και λαϊκής εξουσίας, με σχήματα συλλογικής αυτοδιοίκησης και άμεσης δημοκρατίας εδραιωμένα σε όλα τα βήματα της ζωής: στους χώρους εργασίας, στις γειτονιές και κοινότητες, στις ένοπλες δυνάμεις και τα σχολεία μέσω Συμβουλίων Αυτοδιοίκησης δικτυωμένων κλιμακωτά σε όλα τα στρώματα και βαθμίδες της κοινωνικής οργάνωσης από τη βάση μέχρι και τους ανώτατους σχηματισμούς και ανώτατα αξιώματα.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net





Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής


2 Δεκεμβρίου, 2008



Υποστηρίζω και αγκαλιάζω ολόθερμα τις δηλώσεις του Πρόεδρου Χριστόφια που έκαμε στη Ρωσία σε σχέση με την συμμετοχή της Κύπρου στο ΝΑΤΟ, όπου είπε πως η Κύπρος "δεν είναι συνδεδεμένη και δεν θα συνδεθεί με το ΝΑΤΟ, τουλάχιστον όσο κυβερνά η δική μου κυβέρνηση και θέλω να πιστεύω και οι επόμενες κυβερνήσεις".

Η δήλωση του είναι ένα από τα λίγα και ορθά πράματα που έπραξε επί της Προεδρίας του.
*

Ποιά άλλη δήλωση σε σχέση με το ΝΑΤΟ θα μπορούσε να είναι ορθή και έντιμη μες την περίοδο που διανύουμε ενόσο η Κύπρος κατέχεται στρατιωτικά από δύο χώρες του ΝΑΤΟ και συνεχίζει να υπόκειται συστηματικά σε εθνοκάθαρση και υποδούλωση σε εκείνες τις δυνάμεις;

Η δήλωση του Πρόεδρου πυροδότησε πολυάριθμες και ανόητες αντιδράσεις από διάφορους εκπροσώπους του ίδιου Κατεστημένου στο οποίο και ο ίδιος ανήκει - μερικές από τις πιό επικίνδυνες και ανεύθυνες τέτοιες αντιδράσεις παρατίθενται στο τέλος τούτου του κειμένου γιά την ανάγνωση και κριτική σας απόλαυση. Οι διαφωνούντες με τον Πρόεδρο συγγραφείς των άρθρων παραμένουν παγιδευμένοι στη δεκαετία του 1950 με την κοσμοθεώρηση που χάραξε ίσως ανεξίτηλα στα μυαλά τους ο τότε Αρχηγός των Χερσαίων Δυνάμεων Διανόησης και Πάσης Ιδεολόγησης J. Edgar Hoover, πρώτος Διοικητής της FBI των ΗΠΑ.

Μακάρι όμως να ήταν αλήθεια αυτά που λέει ο κος Πρόεδρος!
Μακάρι οι αντιδρούντες που τον κατηγορούν για προσκόλληση σε "εφηβειακό" και "νεανικό" Κομμουνισμό να είχαν δίκαιο! Οι κατήγοροι του όμως, ψεύδονται, ενώ οι ίδιοι ουδέποτε εξέτασαν τον δικό τους γελειογραφικό και φανατικό αντι-κομμουνισμό που τροφοδοτεί τις αντιδράσεις των εναντίον του Προέδρου. Μιλούν ως εκ καρικατούρας εκπορευόμενοι.

Μακάρι να ήταν αληθινός Κομμουνιστής ο Πρόεδρος της Κύπρου!
Μακάρι να του άξιζαν οι ανόητες κατηγορίες που εκτοξεύονται εναντίον του.

Αλλά ο κος Χριστόφιας ψεύδεται γιά την αντι-Νατοϊκή του στάση. Η Κυβέρνηση που ενθρόνησε το ΑΚΕΛ με προκαθήμενο τον Τάσσο Παπαδόπουλο συνεργάστηκε έμπρακτα και στενότατα με τις δυνάμεις του Ιμπεριαλισμού μέχρι και την ενθρόνηση του νυν Προέδρου. Και συνεχίζει η Κυβέρνηση να συνεργάζεται μαζί τους ως σήμερα.

Οι διευκολύνσεις που παρείχαν και συνεχίζουν να παρέχουν στις στρατιωτικές δυνάμεις του Ιμπεριαλικού Άξονα γιά τις επιδρομές και εισβολές εναντίον των γειτόνων μας στο Αφγανιστάν και Ιράκ μήπως δεν μας καθιστούν προέκταση του ΝΑΤΟ; Τι άλλο συνιστούν οι παροχές πρόσβασης σε αεροδρόμια, λιμάνια, αυτοκινητόδρομους, μπύρες και διασκέδαση, τροφοδοσία, ανεφοδιασμό, καύσιμα, και σεξουαλικές υπηρεσίες γιά τις στρατιές των "Σταυροφόρων" που παν κι ' έρχονται διερχόμενοι την Κύπρο σφάζοντας τους γειτόνους μας;

Οι διευκολύνσεις που παρέχει η Κυβέρνηση στο Διεθνές Παρακράτος με τις μυστικές πτήσεις βασανιστηρίων ("Special Rendition" τις λέει η Κυρία Κοντολίζα, ή όπως λέμε στην Εντός των Τειχών Λευκωσία, "άψαν τα σπέσιαλ") - τις πτήσεις με την γνώση και την άδεια της Κυβέρνησης μας διήρχοντο και συνεχίζουν να διέρχονται των αεροδρομίων και αεροδιαδρόμων της Κύπρου - από και προς τις κρυφές φυλακές των δυνάμεων του ΝΑΤΟ όπου άγνωστοι αριθμοί παντελώς αθώων ατόμων υποβάλλονται σε συστηματική φρίκη ...μήπως δεν μας καθιστούν προέκταση του ΝΑΤΟ; Ή τάχατες αποτελούν έμπρακτη σοσιαλιστική Διεθνιστική αλληλεγγύη;

Η απόφαση και ανακοίνωση της Κυβέρνησης του ΑΚΕΛ που "χάρισε" (ακύρωσε) τα χρέη που οφείλει στην Κύπρο η Κατοχική Κυβέρνηση των ΗΠΑ στο Ιράκ τί άλλο ήταν παρά οικονομική και διπλωματική στήριξη του ΝΑΤΟϊκού Ιμπεριαλισμού; Όταν η ψευδο-σοσιαλιστική Κυβέρνηση της Κύπρου έκαμε εκείνο το βήμα ήταν μόνο η ΤΕΤΑΡΤΗ χώρα στον κόσμο που ακύρωσε τα χρέη γιά να κάμει χάρη στα ανδρείκελα της Κατοχικής Κυβέρνησης των ΗΠΑ στο Ιράκ. Πρώτη και καλύτερη ακύρωσε τα χρέη η κύρια δύναμη κατοχής, η Κυβέρνηση των ΗΠΑ, και μετά ακολούθησαν η Μάλτα, η Σλοβακία, και αμέσως μετά η Κύπρος. Ουδεμία άλλη χώρα στον κόσμο - ούτε καν οι άλλες δυνάμεις Κατοχής όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, κ.α, - διανοήθηκαν τέτοιο βήμα. Μιά τέτοια πράξη μήπως δεν μας καθιστά προκεχωρημένο φυλάκιο του ΝΑΤΟϊκού Ιμπεριαλισμού;

Η Κυβέρνηση Κύπρου υπέγραψε Σύμφωνο Ασφαλείας με το Πεντάγωνο με βάση του οποίου παρέχεται ιδεολογική προκάλυψη γιά παρεμβατικές και παράνομες πράξεις επιβολής "αστυνόμευσης" εκ μέρους των ισχυρών στα Διεθνή Ύδατα, παρέχοντας "αμοιβαία κατανόηση" όταν οι χώρες-μέλη του Συμφώνου επιβάλλουν διά της βίας νηοψίες σε "ύποπτα" σκάφη, προβαίνοντας μέχρι και σε κατάσχεση σκαφών. Όταν η ψευδο-σοσιαλιστική Κυβέρνηση της Κύπρου υπέγραψε τού'ν το Σύμφωνο με το Πεντάγωνο με πρόφαση την "καταπολέμηση της τρομοκρατίας" (το Σύμφωνο ονομάζεται Proliferation Security Initiative), ήταν μόνο η ΠΕΜΠΤΗ χώρα στον κόσμο που έπερνε τέτοιο βήμα! Η Κύπρος ήταν ή ΜΟΝΗ χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τολμούσε κάτι τέτοιο. Όλες οι άλλες χώρες της ΕΕ διαμαρτύροντο ότι το Σύμφωνο νομιμοποιεί την πειρατεία και παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο των Θαλασσών, επιβάλλοντας μιά χωρίς προηγούμενο επικυριαρχία των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ εφ' όλης της υδρογείου. Οι μόνες άλλες χώρες που έσπευσαν να υπογράψουν τέτοιο χαρτί με τους Πειρατές της Γής πρίν από την Κύπρο ήταν οι "τρομεροί διεθνείς παράγοντες" Λιβηρία, Παναμάς, τα Νησιά Μάρσαλ, και η Κροατία. Και εσύ μικρούλα Κύπρος τί γυρεύεις μες τα σπαρτά; "Πού πας να γλείψεις;" λέει η λαϊκή φωνή.

Είμαστε, ή δεν είμαστε με τέτοιες πράξεις μιά διεθνής προέκταση - και μάλιστα πρωτοποριακής εμβέλειας - των δυνάμεων του ΝΑΤΟ;

Όλα τα μέλη της ανατρεπτικής και εναλλακτικής κοινότητας στην Κύπρο, μαζί με τις διάφορες εξωκοινοβουλευτικές ριζοσπαστικές και σοσιαλιστικές οργανώσεις γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το πόσο σκληρά εργάζεται η ηγεσία του ΑΚΕΛ γιά να τορπιλλίζει ή και να καπελλώνει τις αντι-Ιμπεριαλιστικές αντι-ΝΑΤΟϊκές εκδηλώσεις κάθε χρόνο στο νησί. Μέχρι και συλλήψεις με ψευδείς κατηγορίες και παράνομες επιθέσεις βίας εναντίον παντελώς ειρηνικών διαδηλωτών έχει επιστρατεύσει η "πολιτική αστυνομία" εναντίον μας στις προσπάθειες της να καταστείλει κάθε ουσιαστική και αυτόνομη διαμαρτυρία εναντίον του Ιμπεριαλισμού, με αποτέλεσμα να τρέχουμε χρόνια στα Δικαστήρια γιά τις δίκες αγνών αγωνιστών και ακόμα να μην προφταίνουμε.

Τουλάχιστον δύο-τρείς φορές κάθε χρόνο από το 2002 ως σήμερα η κομματική ηγεσία του ΑΚΕΛ έμμεσα και άμεσα μας στέλλει μήνυμα πως οι αυτόνομες πολιτικές κινητοποιήσεις ενάντια στις Βάσεις του ΝΑΤΟ θα παταχθούν. Ή πως "δεν είναι τώρα ο καιρός" γιά τέτοιες κινητοποιήσεις.

Και όλοι γνωρίζουμε πως τα συνδικάτα και οργανώσεις των εργαζομένων στις Βάσεις του ΝΑΤΟ ελέγχονται από την ηγεσία του κόμματος. Παρ' όλο που πολλές φορές το ζητήσαμε, αλλά και αυτεπάγγελτα το ζήτησαν και από μόνοι τους οι εργαζόμενοι στις Βάσεις, το κόμμα ΑΡΝΗΘΗΚΕ επανειλημμένα να εγκρίνει ή να οργανώσει απεργία διαμαρτυρίας στις Βάσεις - ούτε έστω και συμβολική απεργία μιάς ώρας!

Η "ταξική αρμονία" που επιβάλλει και επιφέρει με διάφορα τεχνάσματα η ηγεσία του κόμματος φροντίζει ώστε οι Βάσεις του ΝΑΤΟ να λειτουργούν απρόσκοπτα κάθε λεπτό 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς κανένα πολιτικό, διπλωματικό, στρατιωτικό ή εργασιακό εμπόδιο στην επιφρούρηση και επιβολή της παρουσίας του ΝΑΤΟϊκού Άξονος στην Μέση Ανατολή.

Τι λέει λοιπόν ο κος Πρόεδρος πως η Κύπρος "δεν είναι συνδεδεμένη και δεν θα συνδεθεί με το ΝΑΤΟ, τουλάχιστον όσο κυβερνά η δική μου κυβέρνηση"; Γιατί τόσα ψέματα; Υπάρχει σοσιαλιστής, κομμουνιστής, αναρχικός στην Κύπρο που τα ακούει και δεν εκούφανε ακόμα ο σπόρος του;

Θα μπορούσε τουλάχιστον να μείνει σιωπηλός ο κος Πρόεδρος. Το να λέω κάτι ορθόν τη στιγμή που συνειδητά και με κάθε επίγνωση οι πράξεις μου αποτελούν απόλυτη παραβίαση των λόγων μου και των ισχυρισμών μου είναι ...τουλάχιστον ανέντιμο.

Οι διαφωνούντες με τον Πρόεδρο λεν πως θα έπρεπε να συνεργάζεται πιό στενά με το ΝΑΤΟ, ή τουλάχιστον να "μην παρασύρεται από την κομμουνιστική του ιδεολογία" και "να μην εναντιώνεται τόσο προκλητικά" στο ΝΑΤΟ. Εμείς λέμε πως ήδη ο Πρόεδρος Χριστόφιας είναι επικίνδυνα στενός και οικείος συνεργάτης του ΝΑΤΟ και πως ο κος Πρόεδρος ψεύδεται, ενώ οι κριτές του παραλογίζονται μες την αντι-κομμουνιστική τους φιλο-ΝΑΤΟϊκή μέθη.

Έτσι κινείται ο δημόσιος διάλογος στην Κύπρο, ανάμεσα σε δύο πόλους: οι Κυβερνώντες κολυμπούν μες τα συνθηματικά ψέμματα, οι διαφωνούντες κολυμπούν μες τις παραισθήσεις "πολιτικής ανάλυσης".

Οι διαφωνούντες βέβαια έχουν έτοιμη την εκλογίκευση της στάσης τους: προβάλλουν την ιδέα πως αν η Κυβέρνηση της Κύπρου γλύψει ακόμα καλύτερα τους γλουτούς και ακόμα πιό βαθειά τον πρωκτό του Ιμπεριαλισμού, τότε το ΝΑΤΟ θα σώσει την Κύπρο. Ξεχνούν - ή θέλουν να ξεχνούν - πως "ΝΑΤΟ" συν το "Θα... και θά..." που αρθρώνουν αθυρόστομα οι πολιτικάντιδες μας σ' όλες τις προεκλογικές , ένα και μόνο σύνθετο παράγουν: ΘάΝΑΤΟ.

Γιατί τόσα ψέματα εκ μέρους του Προέδρου; Γιατί τόσα ψέματα εκ μέρους των κριτών του; Έχουν όλοι τους χάσει κάθε μέτρο συνέπειας πλέον; Τι παιγνίδια χειραγώγησης παίζονται εις βάρους του λαού μας πάλι;

Έχουμε στα χωριά της Κύπρου μιά φράση που χρησιμοποιείτο από πολύ παλιά και που έκφραζε με κάποια ευγένεια, κάποτε σαν συμβουλή, κάποτε και ως επίπληξη, εκείνο που θα έπρεπε να κάμει ο Πρόεδρος αν ήθελε να τηρήσει τουλάχιστον το πρόσχημα της "αντι-ΝΑΤΟϊκής" του στάσης. Η φράση είναι "κρύψε". "Άτε, κρύψε".

Εκείνη η ευγενής φράση σήμερα έχει αντικατασταθεί από το "Σκάσε".
Το οποίον ισχύει και γιά τους άδικους και γελοιογραφικούς αντι-κομμουνιστές κατήγορους του Προέδρου.

Πέτρος Ευδόκας petros@cyprus-org.net,
μέλος της Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~


Σημειώσεις, Πηγές, Προεκτάσεις

Άρθρα των διαφωνούντων - μπορεί σε πολλά άλλα θέματα να κατέχουν μιά έντιμη ορθότητα, αλλά η στάση τους επί του παρόντος είναι πολύ λυπηρή:

ΤΑΚΗΣ ΕΥΔΟΚΑΣ: Πολιτικό ατόπημα
http://www.sigmalive.com/archive/simerini/analiseis/politics/91508

Ανυπόγραφο άρθρο από την Σύνταξη της Σημερινής (είναι μήπως του Σ.Ι.;)
"Η Κύπρος ανήκει, είτε αρέσει στον Δ. Χριστόφια είτε όχι, στη σφαίρα επιρροής του ΝΑΤΟ. Είναι, ουσιαστικά, ΝΑΤΟ....":
Ο Χριστόφιας και το ΝΑΤΟ
http://www.sigmalive.com/archive/simerini/columns/thesi/88515


Cyprus Cancels 100% of Its Iraqi Debt
http://news.pseka.net/index.php?module=article&id=5741

Proliferation Security Initiative Ship Boarding Agreement with Cyprus
https://web.archive.org/web/20180615185636/https://www.state.gov/t/isn/trty/50274.htm
και
The Proliferation Security Initiative
http://www.cyprusembassy.net/home/index.php?module=page&cid=1003


"J. Edgar Hoover was the first Director of the Federal Bureau of Investigation (FBI) of the United States":
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=J._Edgar_Hoover&oldid=255095019

■ Όσοι θέλουν να κατανοήσουν τις καταβολές των ιδεολογικών αρχέτυπων και παραμέτρων του αμετανόητου και φανατικού αντι-κομμουνισμού θά 'βρουν άπειρα οικεία στοιχεία - κουφά και ανεκδιήγητα - "πράματα και θά'ματα" στο βιβλίο:
"Masters of Deceit: The Story of Communism in America and how to Fight it" by John Edgar Hoover, 1958
http://books.google.com/books?id=U503AAAAIAAJ&q=&pgis=1

http://petros-evdokas.cyprus-org.net/

http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html

* * *
Αρχική δημοσίευση του άρθρου έγινε στό:
http://israel.indymedia.org/newswire/display/9886/index.php

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Tuesday, 27 November 2018

Πιστοί στο όραμα Μακαρίου και Ντενκτάς




Μπορείτε να απολαύσετε την εικόνα στο φυσικό της μέγεθος εδώ {κλικ}:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhwA8MgSVnZNaUd8IFWSlzIJbKmDIBFizpJsd72gI5gXx0GxUinLH7KjjuYBkYUq6Hnez2Ddu_JTH51azhDPgSd-_BuvxlJEQFW1XhyphenhyphenGznJcM4X_oeHklGFCfuOpjvE5bxd48lqBNoviU1/s1600/Averoff.Neofytou.Mehmet.Ali.Talat.banner.Makarios.Denktas.png

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

1η Οκτωβρίου: Επέτειος η Υπαίτιος;
http://cyprus.indymedia.org/node/5169

Οι Εργασίες μας
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

Αρχές, Αξίες, Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ
http://cyprus.indymedia.org/node/4916

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακούτου Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprus.indymedia.org/node/4988

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Monday, 1 May 2017

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις


http://cyprus.indymedia.org/sites/default/files/ebrd.koureion.jpg

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις
http://cyprus.indymedia.org/node/5130