Showing posts with label Ταλάτ. Show all posts
Showing posts with label Ταλάτ. Show all posts

Tuesday, 27 November 2018

Πιστοί στο όραμα Μακαρίου και Ντενκτάς




Μπορείτε να απολαύσετε την εικόνα στο φυσικό της μέγεθος εδώ {κλικ}:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhwA8MgSVnZNaUd8IFWSlzIJbKmDIBFizpJsd72gI5gXx0GxUinLH7KjjuYBkYUq6Hnez2Ddu_JTH51azhDPgSd-_BuvxlJEQFW1XhyphenhyphenGznJcM4X_oeHklGFCfuOpjvE5bxd48lqBNoviU1/s1600/Averoff.Neofytou.Mehmet.Ali.Talat.banner.Makarios.Denktas.png

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

1η Οκτωβρίου: Επέτειος η Υπαίτιος;
http://cyprus.indymedia.org/node/5169

Οι Εργασίες μας
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

Αρχές, Αξίες, Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ
http://cyprus.indymedia.org/node/4916

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακούτου Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprus.indymedia.org/node/4988

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Thursday, 15 April 2010

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει



Γιά τις εκλογές στα κατεχόμενα
Το νέο άρθρο του Σενέρ Λεβέντ

Ο πυρετός των εκλογών στα κατεχόμενα φτάνει στο αποκορύφωμα τους τις τελευταίες μέρες. Το πιό αλλόκοτο και προκλητικό στοιχείο, βέβαια, είναι η δημόσια υποστήριξη εκ μέρους του Δημήτρη Χριστόφια και της ηγεσίας του κυβερνώντος κόμματος Ακελ προς τον αντιπρόσωπο του παράνομου κατοχικού καθεστώτος Μεχμέτ Αλί Ταλάτ σε εκλογές που είναι παράνομες λόγω εποικισμού, παράνομες λόγω συνεχόμενης στρατιωτικής κατοχής και σωρείας συνεχιζόμενων παραβιάσεων της Συνθήκης της Γενεύης και γενοκτονικής εθνοκάθαρσης των ιθαγενών. Και λόγω της παράνομης αποσχιστικής και μονομερούς ανακήρυξης του κατοχικού σχήματος σε "ανεξάρτητο κράτος" που έχει ήδη πολλάκις καταδικαστεί από την διεθνή κοινότητα.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας λοιπόν παραγνωρίζει όλα τούτα και συνεχίζει να διακηρύττει δημόσια την υποστήριξη του στον ήδη προκαθήμενο αντιπρόσωπο της κατοχής. Τι λέν όμως οι αντιστασιακοί και προοδευτικοί ΤουρκοΚύπριοι με τους οποίους έχουμε και τις πιό στενές πολιτικές και πολιτιστικές σχέσεις;

Οι σύντροφοι από το σοσιαλιστικό Kόμμα Νέα Κύπρος (YKP), διά φωνής των διακεκριμένων μελών του κόμματος Murat Kanatlı και Alpay Durduran καλούν το λαό σε μποϋκοτάζ και αποχή από τις εκλογές ακριβώς επειδή είναι παράνομες:
"YKP'nin Nisan 2010 seçimleri ile ilgili boykot kararını açıkladığı basın toplantısı"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/ykpnin-nisan-2010-secimleri-ile-ilgili.html

Ο Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ, σοσιαλιστής και αντιστασιακός δημοσιογράφος που εκδίδει την εφημερίδα ΑΦΡΙΚΑ (πρώην "Αβρούπα" / "Ευρώπη" ) στην κατεχόμενη Κύπρο, μιλά στο πιό κάτω άρθρο του γιά τον υποψήφιο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ... τελείως έξω από τα δόντια. Τον ζωγραφίζει ως αντιπρόσωπο της κατοχής, αρχισπιούνο και εγκάθετο του κατοχικού στρατού εκ Τουρκίας με αριστουργηματικές πινελιές που συνθέτουν ένα πολιτικό πορτραίτο απέχθειας και καταδίκης.

Ενώ ο Πρόεδρος Χριστόφιας; Καλά γιά τον Πρόεδρο, εμείς και η λοιπή ανατρεπτική-εναλλακτική κοινότητα, η ΕΔΕΚ, άλλοι Σοσιαλιστές, αντικατοχικοί, αντιστασιακοί και πατριώτες δεν μετρούμε - αλλά οι ΤουρκοΚύπριοι αντικαθεστωτικοί; Εκείνων που ζούν άμεσα υπό την κατοχή και τον Ταλάτ, η γνώμη των δεν μετρά; Χεστιντίν Ποκλαντίν όμως ο κύριος Πρόεδρος και γιά τον Σοσιαλισμό, και γιά την αντίσταση στην κατοχή, την συμψυχία με τους αντιστασιακούς συντρόφους ΤουρκοΚύπριους... όλα, όλα θυσία στο βωμό του θεού Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα. (Ο όσιος Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα ήτο θεός των αρχαίων Ετεοκυπρίων, μας λεν οι επιστήμονες των Νεοκυπρίων, του οποίου η λατρεία σήμερα περιορίζεται μόνο σε στενούς κύκλους της άρχουσας τάξης και των εκάστοτε υπηρετών της.)

Παρακαλώ μελετήστε τι λέει ο Σενέρ.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει

Έτσι κύριε Ταλάτ; Λες πως όσοι σε επικρίνουν, επικρίνουν και την Τουρκία; Κοίτα μωρέ τους Ιούδες. Πώς τολμούν να το κάνουν αυτό; Πώς ρίχνουν λάσπη στο μεγάλο μας απελευθερωτή; "Άντε μωρέ βρομόπαιδα, εχθροί της Τουρκίας, αγνώμονες", φώναξέ τους κατάμουτρα.

Στείλε και ένα μήνυμα στην Άγκυρα. Γράψε μια έκθεση. Γράψε τα ονόματά τους ένα-ένα. Πες να μην τους αφήσουν να περάσουν. Να τους κανονίσει όλους η Άγκυρα. Αντί να παραπονιέσαι άδικα συνεχώς, πέρασε αμέσως σε δράση.

Ιδού τώρα: η τελευταία εβδομάδα. Τα τελευταία λεπτά. Τα τελευταία δευτερόλεπτα. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Λίγος χρόνος απέμεινε για να ανοίξουν οι κάλπες. Πες ποια είναι τα μαύρα πρόβατα και ποια τα άσπρα. Να ξέρει η Άγκυρα. Τους αγνώμονες. Τους προδότες. Τους Βρούτους. Εκείνους που τη μαχαιρώνουν πίσω από την πλάτη της.

Μήπως περιμένεις εμένα να σου τα μάθω αυτά; Δεν σου τα έμαθε ο Ντενκτάς; Δεν σου τα εξήγησε καθόλου κατά τις συνομιλίες που είχατε τρώγοντας σουβλάκι στη Νήσο των Εχιδνών; Όπου έβλεπε κάποιον εχθρό της Τουρκίας εκείνος, έγραφε αμέσως την έκθεσή του. Ήταν πατριωτικό καθήκον γι' αυτόν και τούτο το κάρφωμα. Ποτέ δεν επέτρεπε να κάνουν κριτική στην Τουρκία.

Δεν ξέρω τι έγραψε για σένα, αλλά για εμάς έγραψε πολλά. Όμως, εσύ τι έκανες για να σε αναφέρει; Ποιο είναι το αμάρτημά σου; Μήπως παραπονέθηκες ποτέ για το γεγονός ότι [η Τουρκία] καταπατεί την πολιτική μας βούληση; Μήπως την αποκάλεσες κατοχική δύναμη; Μήπως φώναξες ποτέ να αποσύρει το στρατό της και τον πληθυσμό της; Μήπως οργίστηκες επειδή μετέτρεψαν το Πάρκο Τσαγλαγιάν σε Πάρκο Άγκυρας;

Μήπως θύμωσες για τη σημαία στο βουνό; Δεν σε άκουσα να το κάνεις έστω και μία φορά. Τον Μουσταφά Ακιντζί τον άκουσα, εσένα όχι. Σε σύγκριση με τον Μουσταφά Ακιντζί εσύ είσαι άγιος. Έχει πολλές αμαρτίες ο Ακιντζί. Μια φορά είπε ότι "ο στρατηγός υπερέβη τα όρια". Μια φορά στην Ισπανία σηκώθηκε να ζητήσει από τον Ερντογάν να λογοδοτήσει για τον πληθυσμό μας. Τελικά, αυτά ήταν αρκετά. Τέλειωσε ο Ακιντζί. Μήπως εσύ διέπραξες τέτοιες τρέλες όπως ο Ακιντζί;

Έχεις δίκαιο από τη γη μέχρι τον ουρανό Μεχμέτ Αλί. Όσοι επικρίνουν εσένα, φυσικά και επικρίνουν την Τουρκία. Διότι εσύ είσαι το ίδιο με την Τουρκία. Και η Τουρκία είναι το ίδιο με εσένα. Πες τους το. "Είμαι ένας ταπεινός δούλος της Τουρκίας", πες τους. "Ό,τι μου πει εκείνη, το κάνω".

Μήπως εκείνοι οι άλλοι οι ανόητοι δεν το ξέρουν αυτό; Το ξέρουν, αλλά φαίνεται ότι μόνο εσένα μπορούν να μασήσουν τα δόντια τους. Δεν μπορούν να πουν τίποτε εναντίον της Άγκυρας. Και μιλούν εναντίον σου. Μην τυχόν και τους αφήσεις χωρίς αντεκδίκηση. Πες τα στην Άγκυρα. Ειδοποίησέ την. Γράψε και εσύ μια έκθεση όπως έκανε ο Ντενκτάς.

Κοίτα τι μοναδική κουβέντα είπες: "Άντε, ας πούμε ότι εγώ είμαι προδότης. Μήπως είναι και η Τουρκία προδότης;" διερωτήθηκες.

Ποτέ δεν μπορεί να είναι προδότης η Τουρκία, Μεχμέτ Αλί, πες τους να μην είναι αγνώμονες. Ήρθε και μας έσωσε. Και μάλιστα, όπως είπε και ο συνταγματάρχης, βγήκε από το νυφικό της δωμάτιο και ήρθε. Κατέκτησε το μισό νησί. Μας το χάρισε. Ποιος έχει δικαίωμα να λέει κάτι εναντίον της; Και εξάλλου, μήπως τώρα δεν βρίσκεται στην εξουσία στην Τουρκία μας ένας ηγέτης όπως ο Ταγίπ Ερντογάν που υποστηρίζει τη λύση; Πρέπει όλοι να βαδίσουμε στα χνάρια του, έτσι δεν είναι;

Αχ Μεχμέτ Αλί, αχ. Κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει.

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ
~~~~~~~~~
Σημειώσεις:

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στα ελληνικά αρχικά στην εφημερίδα Πολίτης σε ελαφρώς διαφορετική μετάφραση με τον τίτλο "Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση". Και όντως στο πρωτότυπο, ο Σενέρ κλείνει με τη ειρωνική φράση "Αν δεν ήταν ο Ερντογάν στην Άγκυρα και ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας, τότε θα ζητούσαμε ακόμη και προσάρτηση με την Τουρκία, έτσι δεν είναι;"
"Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση"
ΠΟΛΙΤΗΣ - 12/04/2010, Σελίδα: 13
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=939874&-V=archivecolumns

Ποιός είναι ο Μουσταφά Ακιντζί
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=933514,printer.html&-V=archivearticles

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Προς ταλατοποίηση του Κυπριακού προβλήματος
http://www.metopo.org.uk/dt2010004012-talatopoiisi.html

~~~~~~~~

Wednesday, 7 April 2010

Σενέρ Λεβέντ: Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα

Στην ιστορία της διεθνούς διπλωματίας είναι σαφές ότι η ανάμιξη ξένου παράγοντα στα εσωτερικά τεκταινόμενα οποιουδήποτε άλλου υπέρ της υποψηφιότητας πολιτικού προσώπου σε επερχόμενες εκλογές είναι κάτι το ανεπίτρεπτο και το ανεπιθύμητο. Η αντίληψη αυτή πεντακάθαρα καθοδηγεί όλους να μην ανακατεύονται καθώς η υποστήριξη ενός πολιτικού προσώπου από μια ξένη δύναμη φέρνει συνήθως τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από εκείνα που ο ξένος παράγοντας επιθυμεί.

Ο λαός μιας χώρας, μιας κοινότητας ή οι υποστηρικτές ενός πολιτικού σχηματισμού είναι πολύ φυσικό να στρέφονται στους ανθυποψήφιους του υποστηριζόμενου από την οποιανδήποτε ξένη δύναμη πολιτικού.

Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας δε φαίνεται να αντιλαμβάνεται τα πιο πάνω τοποθετούμενος ξεκάθαρα και δημόσια υπέρ της υποψηφιότητας του Μεχμέτ Αλί Ταλάτ στις ψευδοεκλογές στα κατεχόμενα την ίδια στιγμή που οι προοδευτικές Τουρκοκυπριακές πολιτικές δυνάμεις απέχουν καταγγέλλοντας ότι οι εκλογές δεν εκπροσωπούν την Τουρκοκυπριακή κοινότητα αλλά τις δυνάμεις κατοχής και τους εδώ εγκάθετούς της!

Μήπως όμως αυτό ακριβώς επιθυμεί ο πρόεδρος της Δημοκρατίας; Την αποτυχία του Ταλάτ στις εκλογές ώστε μετά ο ίδιος να οχυρωθεί πίσω από την υποτιθέμενη αδιαλλαξία του Ντερβις Έρογλου; Μήπως μπροστά στην αδιέξοδη και εγκληματική του πολιτική ψάχνει τη λύση μέσω του αποδιοπομπαίου τράγου;

Το ερώτημα του συμπατριώτη μας Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ σοσιαλιστή και αντιστασιακού δημοσιογράφου μας κάνει να υποψιαζόμαστε ότι ο πρόεδρος συνειδητά πράττει:

"Μήπως ο Χριστόφιας θέλει πράγματι να κερδίσει ο Ταλάτ; Δεν το νομίζω. Αν ήθελε κάτι τέτοιο θα τον έβριζε αντί να τον παινεύει. Αυτό που κάνει δεν είναι στήριξη, αλλά παρεμβολή εμποδίων."

Η εγκληματική προχειρότητα με την οποία διαχειρίζεται ο πρόεδρος και οι συν αυτώ το Κυπριακό είναι παράδειγμα προς αποφυγή που θα έπρεπε να διδάσκεται ως τέτοιο σε όλες τις σχολές πολιτικών επιστημών του κόσμου.

Νομίζει ο πρόεδρος ότι αν εκλεγεί ο Έρογλου θα μπορέσει ο ίδιος να απεμπλακεί από τις εγκληματικές του υποχωρήσεις και να δικαιολογηθεί στα μάτια του λαού;

Ο κυπροεθνικιστικός υπνωτισμός στον οποίο έχει υποβάλει τον εαυτό του, την ηγεσία του κόμματός του και τους διάφορους ψευδοαριστερούς και ψευδοπροοδευτικούς ακόλουθούς του δεν τους επιτρέπει να δουν το οφθαλμοφανές. Ευτυχώς υπάρχει ο Σενέρ να μας το υπενθυμίζει:

"Από πότε η διαδικασία για λύση και ειρήνη στην Κύπρο θεωρείται ότι εξαρτάται από την επιθυμία του Τουρκοκύπριου ηγέτη και όχι της Τουρκίας;"

Σόλων Αντάρτης
~~~~~~~~~~

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα
του Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ

Τα ελληνοκυπριακά κόμματα θύμωσαν πολύ, λέει, με τον Χριστόφια. Επειδή υποστηρίζει ανοικτά τον Ταλάτ. Μα το Θεό κύριοι. Αντιλαμβάνεστε τι λέτε;

Μετρήσατε καλά αυτά που λέτε; Μήπως αυτή ήταν στήριξη ή εμπόδιο; Κοιτάξτε που οι πιο σοβινιστικές εφημερίδες μας το πήραν αυτό και το έκαναν πρωτοσέλιδο. Για να το δουν όλοι. Να δει ο κόσμος. Ποιον προτιμά ο Ελληνοκύπριος ηγέτης. Γιατί τον προτιμά. Να δει και να ψηφίσει ανάλογα. Πριν μερικές μέρες μιλούσε στην τηλεόραση ο Ραούφ Ντενκτάς. Όταν συνομιλούσαν με τον Κληρίδη αστειεύονταν, λέει. Όταν ερχόταν η περίοδος των εκλογών του Ντενκτάς, ο Κληρίδης τον πείραζε λέγοντάς του το εξής:
"Κάτσε τώρα να σε παινέψω και θα δεις τι θα πάθεις"! "Αμάν, μην τυχόν και το κάνεις", του έλεγε ο Ντενκτάς.

Μήπως δεν το ξέρουν αυτό ο Ταλάτ και ο Χριστόφιας; Δεν ξέρουν ότι όσο παινεύει ο ένας τον άλλο, τόσους πόντους χάνουν στις εκλογές; Αντί ο Χριστόφιας να παινεύει συνεχώς τον Ταλάτ και να παρακαλεί να κερδίσει, μήπως δεν θα ήταν καλύτερα να έλεγε για παράδειγμα το εξής: "Δεν προχωράει αυτή η υπόθεση με τον Ταλάτ. Ζητάει πολλά. Δεν μπορούμε να φτάσουμε πουθενά έτσι όπως πάνε τα πράγματα. Έγινε χειρότερος και από τον Ντενκτάς". Δεν θα ωφελούσε πιο πολύ τον Ταλάτ έτσι; Δεν θα αύξανε
τις ψήφους του; Δεν θα ανάγκαζε όσους επικρίνουν τον Ταλάτ ότι προβαίνει σε παραχωρήσεις να σιωπήσουν;

Μήπως ο Χριστόφιας θέλει πράγματι να κερδίσει ο Ταλάτ; Δεν το νομίζω. Αν ήθελε κάτι τέτοιο θα τον έβριζε αντί να τον παινεύει. Αυτό που κάνει δεν είναι στήριξη, αλλά παρεμβολή εμποδίων. Η ουσιαστική στήριξη στον Ταλάτ προέρχεται από τα άλλα κόμματα. Από το εθνικιστικό μέτωπο. Όμως, δεν το αντιλαμβάνονται. Μόνο η οργή ενός ρατσιστή Ελληνοκύπριου αυξάνει τις ψήφους του Ταλάτ. Είναι πολύ απλό. Ένας Τούρκος ηγέτης που δεν τον θέλουν οι Έλληνες και ένας Έλληνας ηγέτης που δεν τον θέλουν οι Τούρκοι θεωρούνται σεβαστοί μέσα στις δικές τους κοινότητες. Από μια άποψη με αυτό τον τρόπο έμεινε όρθιος για τόσα πολλά χρόνια ο Ντενκτάς. Οι βρισιές των Ελληνοκυπρίων αποτέλεσαν πάντα φιλοφρόνηση γι' αυτόν. Ενόσω φαινόταν ως ο μεγαλύτερος εχθρός της απέναντι πλευράς, γινόταν δεχτός ως ο "μεγαλύτερος Τούρκος" μέσα στην τουρκική κοινότητα.

Μπορούμε να καταλάβουμε τους οπαδούς του Ταλάτ στο βορρά που λένε ότι αν κερδίσει ο Έρογλου θα οδηγηθούν σε αδιέξοδο οι συνομιλίες. Στους υπόλοιπους όμως εκτός της τουρκοκυπριακής κοινότητας τι συμβαίνει; Μήπως δεν λένε ότι η Κύπρος βρίσκεται κάτω από την κατοχή της Τουρκίας; Μήπως δεν λένε ότι οι εκλογές είναι "ψεύτικες"; Μήπως δεν λένε ότι η Τουρκία ευθύνεται για όλα όσα συμβαίνουν εδώ; Αν βγει ο Έρογλου και κάνει αυτά που θέλει ο ίδιος και όχι ό,τι του πει η Τουρκία, αν δηλαδή δεν υπακούει
τις οδηγίες της Τουρκίας και κάνει χαλάστρα στις πρωτοβουλίες "καλής θέλησης" της Άγκυρας, μήπως μπορεί να γίνεται λόγος για κατοχή τότε; "Τι είδους κατοχή είναι αυτή" είναι το ερώτημα που πρέπει να υποβάλουμε σε εκείνους στο νότο που βλέπουν τον Έρογλου ως εν δυνάμει κίνδυνο και πιστεύουν ότι η Τουρκία δεν μπορεί να καθορίσει τον ηγέτη στα εδάφη που βρίσκονται υπό τη διοίκησή της και να τον κάνει να υπακούσει σε αυτά που του λέει.

Από πότε η διαδικασία για λύση και ειρήνη στην Κύπρο θεωρείται ότι εξαρτάται από την επιθυμία του Τουρκοκύπριου ηγέτη και όχι της Τουρκίας; Όμως, αφού ο Έρογλου σας φοβίζει τόσο πολύ, να σας πω ένα μυστικό κύριοι: Να παρακαλείται να καθίσει ο Έρογλου σε εκείνο το τραπέζι. Μην φωνάζετε. Και μην πείτε ότι δεν γνωρίζει αυτή τη δουλειά ο Έρογλου.

Υπάρχουν και χειρότερα. Αν πιεστεί και στείλει τον Ντενκτάς στο τραπέζι
των συνομιλιών;

Του Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ

Κωδικός άρθρου: 938658

ΠΟΛΙΤΗΣ - 06/04/2010, Σελίδα: 13
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 1 April 2010