Showing posts with label ΝΑΤΟ. Show all posts
Showing posts with label ΝΑΤΟ. Show all posts

Sunday, 4 January 2026

🔴 Μυστική Οργάνωση Κουρκουτάς προς ΗΠΑ: "Πάρτε και τον δικό μας Πρόεδρο"


{Η εικόνα μεγεθύνετα με "κλικ!"}

🔴 "Πάρτε και τον δικό μας Πρόεδρο... please!"
🔴 Με έκτακτο ανακοινωθέν που κοινοποιήθηκε σε όλες τις Αρχές Ασφαλείας καθώς και στους θεσμούς των ΜΜΕ και Τύπο, η Μυστική Οργάνωση Κουρκουτάς, απευθυνόμενη στους "Διεθνείς Πειρατές που διοικούν τις ΗΠΑ, και ειδικά προς τον Πρόεδρο Τραμπάκουλα", ζήτησε την παρέμβαση την ΗΠΑ για αλλαγή καθεστώτος και στην Κύπρο. 

Μεταξύ άλλων η παράνομη Οργάνωση έδωσε τους εξής λόγους για την παράκληση της - αυτά επί λέξει, από το ανακοινωθέν της:

«...Διότι ο Πρόεδρος Δυτικοδουλίδης έχει αγκαλιάσει την ρατσιστική διζωνική "τελική λύση" τύπου Απάρταϊντ για την Κύπρο, ενώ η πλειοψηφία του λαού την έχει απορρίψει,
και,
Διότι ο Πρόεδρος δήλωσε επανειλημμένα ότι στη δεκαετία της προηγούμενης διακυβέρνησης ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, αλλά ούτε και τώρα βλέπει ή πράττει οτιδήποτε σημαντικό για την διαφθορά. Απεναντίας, βρίσκεται αγκαλιά με τους ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ αξιωματούχους που συγκαλύπτουν τη διαφθορά σωρηδόν, κολυμπώντας μαζί τους μες τον πολιτικό βόθρο καθημερινά,
και,
Διότι ο Πρόεδρος έχει αγκαλιάσει το Ευρωπαϊκό ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ - γνωστό και ως "Συμμαχία των Προθύμων" - που επιζητεί μια πανευρωπαϊκή πολεμική ανάφλεξη εναντίον της Ρωσσίας, απρόκλητα, και χωρίς καν προσχήματα. Προς τούτο ενεργεί με πολιτικές πράξεις που κλιμακώνουν την ένταση, καθώς και μεγεθύνουν τις πολεμικές βιομηχανίες του ΑγγλοΓαλλοΓερμανικού άξονα, ο οποίος ως γνωστό ήδη διαφεντεύει την ΕΕ,
και,
Διότι ο Πρόεδρος, παρ' όλο που η χώρα του είναι υπό κατοχή τρέχει να εμπλέξει τον ανθό της νιότης όλης της Ευρώπης σ' ένα πόλεμο για χάριν των Ουκρανικών ναζιστικών οργανώσεων... αντί να αγωνίζεται για τη γαλβάνωση και θωράκιση στην άμυνα της ΔΙΚΗΣ του χώρας, 
και,
Διότι ο Πρόεδρος, θέλοντας να γίνει και εκείνος ένας Ζελένσκι της Μεσογείου, επιτρέπει στο εγχώριο και στο διεθνές Κεφάλαιο να διενεργεί ΑΦΑΙΜΑΞΗ του λαού μας πολλαπλασιάζοντας τη φτώχεια, 
και, 
Όχι μόνο επιτρέπει στις Δυτικές Δυνάμεις, και κυρίως στον Άξονα του Μίσους που συναποτελούν οι ΗΠΑ, ΗΒ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, και Ισραήλ, να χρησιμοποιούν την Κύπρο ως αεροπλανοφόρο για πολεμικές επιθέσεις ενάντια στους γειτονικούς μας λαούς και προς εξυπηρέτηση των αλλεπάλληλων σφαγών ενάντια στους Παλαιστινίους, 
αλλά και,
Ο ίδιος ο Πρόεδρος εκλιπαρεί την Τουρκία να επιτρέψει στην Κύπρο να μπεί στο ΝΑΤΟ!
και,
Διότι ο λαός μας σε Κύπρο και Ελλάδα έχει ανάγκη από ΚΑΛΕΣ σχέσεις με την Κίνα και την Ρωσσία, τόσο καλές - αν όχι και καλύτερες από - όσο και οι σχέσεις μας τις ΗΠΑ, την ΕΕ, και το ΗΒ. Έχουμε ανάγκη συμφιλίωσης με το Αραβικό και Μουσουλμανικό κίνημα Λαϊκής Αντίστασης• έχουμε ανάγκη ΑΠΟΚΟΠΗΣ κάθε σχέσης με το γενοκτονικό σιωνιστικό Ισραήλ. Και ενώ ο Πρόεδρος τα ΓΝΩΡΙΖΕΙ όλα αυτά πολύ καλά, εμμένει να παίζει στη διεθνή σκακιέρα το πιο φονικό παιγνίδι ελιγμών σάν "εξυπνάκιας", νομίζοντας πως θα δαμάσει το Ιμπεριαλιστικό θηρίο ΓΛΕΙΦΟΝΤΑΣ, ΕΡΠΟΝΤΑΣ, και πουλώντας προσποίηση.»

Στο ανακοινωθέν της Μυστικής Οργάνωσης Κουρκουτάς αναγράφονται και άλλα, που όμως περιέχουν χαρακτηρισμούς που δεν μπορούν να δημοσιευτούν. 

Στο τέλος, το ανακοινωθέν περιέχει ένα κωδικό με ψηφία (αριθμούς και γράμματα), ώστε να μπορεί να επιβεβαιώνεται η αυθεντικότητα στα μελλοντικά της ανακοινωθέντα.



* * * 










Saturday, 27 September 2025

⬅️ ΑΛΜΑ προς τα Πίσω


Αληθινά, είχα ελπίδες πως ο νέος πολιτικός σχηματισμός που δημιουργήθηκε από τον Οδυσσέα Μιχαηλίδη με το όνομα ΑΛΜΑ θα παρείχε στο λαό μας ένα απόθεμα γνήσιας κίνησης προς την αλλαγή, με δυνάμεις που ίσως να μην είχαν ευκαιρία να αξιοποιηθούν μέχρι τώρα. Εκτιμώ τον Οδυσσέα Μιχαηλίδη για την αδιάφθορη υπηρεσία που προσέφερε στη Πολιτεία για πολλά χρόνια, και για το ότι το μόνο που εισέπραξε είναι το να τον σταυρώσουν τα τελώνια και δαιμόνια του διαχρονικού καθεστώτος που μας διαφεντεύει με αυθάδεια. 

Οι φίλοι και συναγωνιστές με πειράζουν για την χαζομάρα και αφέλεια που επιδεικνύω όταν έχω ελπίδες για κάτι... - και όπως αποδείχτηκε, είχαν απόλυτο δίκαιο να με κοροϊδεύουν για τις ελπίδες που είχα επενδύσει στο ΑΛΜΑ.

Θα έπρεπε να είχα θάψει κάθε ελπίδα όταν το ΑΛΜΑ υιοθέτησε την διζωνική "λύση". Αλλά όπως μου εξήγησε η Νικολέττα Τσικκίνη, Επαρχιακή Γραμματέας Λεμεσού του ΑΛΜΑτος - την οποία εκτιμώ ΠΟΛΥ για την αδιάκοπη κριτική που ασκεί στο γενικό πολιτικό σύστημα που μας εξουσιάζει - εννοούν μια διζωνική με "σεβασμό στο Ευρωπαϊκό Κεκτημένο"... ένα ζώο δηλαδή που είναι και τράγος και ελάφι ταυτόχρονα. Με άλλα λόγια εννοούν αυτό που άλλα καθεστωτικά κόμματα ονομάζουν "διζωνική με ορθό περιεχόμενο". ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όμως "ορθό περιεχόμενο" όταν ο πληθυσμός μιας χώρας μοιράζεται διά της βίας των όπλων σε δύο ζώνες με βάση την εθνοτική, γλωσσική και θρησκευτική ταυτότητα των κοινοτήτων;

Έστω όμως, το κατάπια και τούτο γιατί ξέρω πως υπάρχουν αρκετά και καλά άτομα που εκτιμώ στο ΑΛΜΑ, ακόμη και στην πολιτική κορυφή του σχηματισμού [1].  

Μετά όμως αντελήφθηκα πως ανάμεσα τους είναι και ένας από τους χειρότερους προπαγανδιστές της Υγειονομικής Δικτατορίας των κοβιντιανών που μας είχε επιβληθεί για τρία συνεχή χρόνια... δεν ξέρω πως θα μπορούσα να καταπιώ την τόσο απόλυτη και χυδαία του ταύτιση με τα ψέμματα και τον αυταρχισμό [2]. Και τρέμω με την σκέψη πως μπορεί τέτοια άτομα να επενδυθούν με Κρατική εξουσία.

Και ενόσω περνούσαν οι μέρες μες τις οποίες αναμασούσα το νόημα αυτών των συνισταμένων, ήλθε και τρίτο κτύπημα: το ΑΛΜΑ εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό Δημοκρατικό Κόμμα (EDP), στην ευρύτερη πολιτική οικογένεια του RENEW EUROPE στο Ευρωκοινοβούλιο [3].

Για όσους δεν γνωρίζουν ποιό και τι είναι αυτό το κόμμα

Για να αντιληφθούμε καλύτερα το ότι ανήκουν στο ευρωπαϊκό ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, που προωθείται και ως ο "Συνασπισμός των Προθύμων", αρκεί μόνο μια απλή μελέτη δύο παραγράφων από το Μανιφέστο τους, όπου δίνουν το πολιτικό τους στίγμα• μια ανερυθρίαστη συναυλία από ψέμματα και προπαγάνδα που εκπηγάζει από το βρωμερό στόμα της χειρότερης πτέρυγας του "συμβατικού" Δυτικού Ιμπεριαλισμού: 

«Ο ίδιος ο ιστός των δημοκρατιών μας αμφισβητείται από μια σειρά βίαιων αναταραχών. Ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία είναι ένα έγκλημα κατά της ιστορίας. Οδηγούμενος από την επιθυμία του να υποτάξει την Ουκρανία, ο Βλαντιμίρ Πούτιν έσπασε ένα ταμπού και ανέλαβε το παράλογο ρίσκο να προκαλέσει χάος παραβιάζοντας το θεμέλιο του διεθνούς δικαίου και μία από τις ιδρυτικές αρχές της ΕΕ: ​​το απαραβίαστο των εθνικών συνόρων. Η διακυβέρνησή του έχει όλα τα χαρακτηριστικά της πιο κυνικής δικτατορίας καθώς χτυπά όποιον τολμά να του αντιταχθεί. Διαπράττοντας την εξίσου κυνική τρομοκρατική επίθεση της 7ης Οκτωβρίου, η Χαμάς πέτυχε να πυρπολήσει τη Μέση Ανατολή, με σημαντικές απώλειες ζωών και τρομερές συνέπειες για τη διεθνή ασφάλεια. Στην Κίνα, η δημογραφική κατάρρευση χρησιμοποιείται ως πρόσχημα για οικονομική, τεχνολογική και εμπορική υπερεπέκταση και για τις ιμπεριαλιστικές απειλές της που στρέφονται κατά της Ταϊβάν.

Εγκλωβισμένες σε μια διχαστική αντιπαράθεση που φέρνει τη μία πλευρά της κοινής γνώμης εναντίον της άλλης, οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλούν να επιστρέψουν στην βάναυση τεχνολογική κυριαρχία και να γυρίσουν την πλάτη στους συμμάχους τους, ιδιαίτερα σε εκείνους στην Ευρώπη. Σε όλο τον κόσμο, η δημοκρατία δέχεται επίθεση, υπονομεύεται από τον αυταρχισμό και τον λαϊκισμό.» [4].

Μίσος προς τη Ρωσσία, μίσος προς την Κίνα, σιωνιστική ρητορική μίσους για να δικαιολογηθεί η συστηματική σφαγή των Παλαιστινίων, και ταύτιση με μία από τις δύο τιτάνιες παρατάξεις της άρχουσας τάξης που συγκρούονται μες τις ΗΠΑ στην τρέχουσα περίοδο... μας εκφράζουν πολιτικά αυτές οι τοποθετήσεις;

Ο λαός μας σε Κύπρο και Ελλάδα έχει ανάγκη από ΚΑΛΕΣ σχέσεις με την Κίνα και την Ρωσσία, τόσο καλές - αν όχι και καλύτερες από - όσο και οι σχέσεις μας τις ΗΠΑ, την ΕΕ, και το ΗΒ. Έχουμε ανάγκη συμφιλίωσης με το Αραβικό και Μουσουλμανικό κίνημα Λαϊκής Αντίστασης• έχουμε ανάγκη ΑΠΟΚΟΠΗΣ κάθε σχέσης με το γενοκτονικό σιωνιστικό Ισραήλ.

Και τι σημαίνει η μυστηριακή μου αναφορά στον "συμβατικό" Ιμπεριαλισμό; Στις Σημειώσεις στο τέλος αυτού του άρθρου, παρέχω παραπομπή στο πρόσφατο μου συνοπτικό και σύντομο κείμενο με τίτλο 
"🔴 THE WIDER CONTEXT / ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ", 
όπου υπάρχει μια καλή επεξήγηση και ανάλυση αυτής της έννοιας. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε μια (κακής ποιότητος) μηχανική μετάφραση στα ελληνικά [5].

Με το σύνολο όλων αυτών των πληγμάτων έχασα πλέον κάθε ελπίδα πως το ΑΛΜΑ θα παράσχει κάποιο πολιτικό διάδρομο μέσω του οποίου ο λαός μας θα μπορέσει να κινηθεί προς οποιαδήποτε ουσιαστική εκδοχή της Ελευθερίας και Απελευθέρωσης. 

Η εκτίμηση που είχα για τα συγκεκριμένα άτομα που ανέφερα ότι συμμετέχουν εκεί, παραμένει άθικτη. Ελπίζω πως σε κάποιο σημείο θα διακρίνουν και από μόνα τους το πολιτικό άτοπο και αδιέξοδο, και θα κινηθούν ανάλογα.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις, Παραπομπές

[1].
Όπως για παράδειγμα η Γιούλα Πιτσιάλη, αφιερωμένη σ' ένα αδιάκοπο κοινωνικό ακτιβισμό για ισότιμη συμμετοχή στην κοινότητα και αξιοπρεπή,  ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με αναπηρία:
■ Οικονομική Γραμματέας - ΑΛΜΑ
https://almacy.org/oikonomiki-grammateas/

[2].
■ ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ Κ. ΤΣΟΥΚΑΣ:
«Δικό μου το σώμα, δική μου η επιλογή». Σοβαρά; | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
https://www.kathimerini.gr/opinion/561453898/diko-moy-to-soma-diki-moy-i-epilogi-sovara/

■ "Ο Χαρίδημος Τσούκας είναι Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και Διακεκριμένος Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς":
Αναπληρωτής Επικεφαλής - ΑΛΜΑ
https://almacy.org/anaplirotis-epikefalis/

[3].
■ Στο Ευρωπαϊκό Δημοκρατικό Κόμμα εντάχθηκε το ΑΛΜΑ, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, kathimerini.com.cy
https://www.kathimerini.com.cy/gr/politiki/sto-renew-europe-entaxthike-to-alma

[4].
■ MANIFESTO-EN_WEB
https://2024.democrats.eu/wp-content/uploads/2024/03/MANIFESTO-EN_WEB.pdf

[5].
🔴 THE WIDER CONTEXT
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2025/09/wider-context.html

Ελληνικά:
🔴 ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
https://cyprusindymedia-blogspot-com.translate.goog/2025/09/wider-context.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=el&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

* * * 

Thursday, 1 December 2022

🔵 Νέα και Προπαγάνδα από και προς το Μέτωπο

 


🔵 Το άρθρο της Forbes που δημοσιεύεται σήμερα άκριτα και χωρίς καθόλου σχολιασμό από τον Φιλελεύθερο (την μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα στην Κύπρο), αποτελεί μια "μαλακή" εντολή από τις Δυτικές δυνάμεις προς τις Ουκρανικές του Ζελένσκι για το πως να κινηθούν έτσι ώστε να σφαγιαστούν για να προωθηθούν περαιτέρω τα συμφέροντα της Δύσης.

🔵 Βασίζεται σε μια παραισθησιακή σύλληψη της πραγματικότητας που είναι περισσότερο συνθηματική παρά ρεαλιστική ανάλυση του τι συμβαίνει επί του εδάφους, και του ποιές είναι οι πραγματικές δυνατότητες των αντιμαχόμενων στρατών. Αν παρακολουθήσετε τις δημοσιεύσεις του Φιλελεύθερου και των Δυτικών προσεκτικά, θα δείτε πως κάθε μερικές μέρες ή εβδομάδες επίκειται... κατάληψη της Μόσχας από τους Ουκρανούς φασίστες του Ζελένσκι. Πάνω σε αυτό το αφήγημα στηρίζεται και το πιο κάτω άρθρο, προσπαθώντας να χειραγωγήσει τους Ουκρανούς στο να σφακτούν όλο και πιο αποτελεσματικά, επισφραγίζοντας την "ανάγκη" για περισσότερα και νέα όπλα από τους Δυτικούς.

🔵 "Κάθε εμπόριο για καλό" και η διαφήμιση παραισθησιακών δυνατοτήτων των Ουκρανικών δυνάμεων οδηγεί σε νέες σφαγές και... νέες πωλήσεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

🔵 Μετά από το άρθρο ακολουθούν κάποιες εναλλακτικές πηγές  ενημέρωσης.

■ Οι ρωσικές οχυρώσεις στη Χερσώνα δεν επαρκούν για μια ουκρανική επίθεση
https://www.philenews.com/oikonomia/capital/forbes/article/1607793/oi-rosikes-ochyroseis-sti-chersona-den-eparkoyn-ga-mia-oykraniki-epithesi
01 Δεκεμβρίου 2022, 10:24  

Του David Axe

Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από όταν οι ουκρανικές ταξιαρχίες ανάγκασαν τα ρωσικά στρατεύματα να περάσουν από την άλλη όχθη του ποταμού Δνείπερου και απελευθέρωσαν την πολη της Χερσώνας.

Έκτοτε οι πολεμικές συμπλοκές στον νότο έχουν κοπάσει. Αλλά η νηνεμία προηγείται της θύελλας. Οι Ρώσοι σκάβουν ορύγματα. Οι Ουκρανοί διερευνούν τα νέα τρωτά σημεία στην αμυντική γραμμή των Ρώσων. Και δεν είναι δύσκολο να τα εντοπίσουν.

"Τα χαρακώματα των Ρώσων στην ανατολική Χερσώνα έχουν βελτιωθεί για να αμυνθούν κατά μήκος των δρόμων και θα ήταν πολύ ευάλωτα αν περικυκλωθούν στην ανοιχτή ύπαιθρο", σημειώνει το Ινστιτούτο για τη Μελέτη του Πολέμου (ISW) με έδρα την Ουάσιγκτον, σε μια αναλυτική μελέτη για τα ρωσικά αμυντικά συστήματα στη νότια Ουκρανία.


Τάφροι και παγίδες αρμάτων ξεφυτρώνουν σε όλη την ανατολική περιφέρεια της Χερσώνας στην αριστερή όχθη του Δνείπερου. Αλλά οι οχυρώσεις δεν σχηματίζουν μεγάλες, αδιάσπαστες γραμμές. Αντίθετα, καλύπτουν απλώς τις κύριες οδικές αρτηρίες που κατεθύνονται νότια από τον Δνείπερο προς τη ρωσοκρατούμενη χερσόνησο της Κριμαίας: δυσοίωνο σημάδι για τα ταλαιπωρημένα ρωσικά στρατεύματα στον νότο.

Οι ουκρανικές μηχανοκίνητες δυνάμεις είναι ικανές να διασχίζουν δύσβατα εδάφη. Έτσι προωθήθηκαν στη βόρεια Χερσώνα από τον Σεπτέμβριο. Ναι, η Ουκρανία είναι κρύα και λασπώδης αυτή τη ώρα - δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες για ανάβαση. Αλλά το έδαφος θα γίνει πιο συμπαγές καθώς η θερμοκρασία θα συνεχίσει να πέφτει τις επόμενες εβδομάδες. Όταν οι Ουκρανοί διασχίσουν τον ποταμό Δνείπερο, αναμένεται να αναπτυχθούν και πάλι σε ανοιχτό πεδίο.

Από άποψη τακτικής, οι Ουκρανοί θα μπορούσαν να παρακάμψουν τις ρωσικές θέσεις κινούμενοι εκτός δρόμων. Επιχειρησιακά, οι Ουκρανοί έχουν τη δυνατότητα να αποφύγουν τα σημεία όπου είναι πιο πυκνές οι ρωσικές οχυρώσεις.

Εξετάζοντας δορυφορικές εικόνες, οι αναλυτές του ISW εντόπισαν πολλά νέα ρωσικά χωματουργικά έργα στην ανατολική άκρη της αμμώδους χερσονήσου Κίνμπερν, απέναντι από τις εκβολές του Δνείπερου στην αριστερή όχθη του ποταμού.

Αυτά τα χωματουργικά έργα έχουν σκοπό. Οι Ειδικές Δυνάμεις του Κιέβου πιθανόν βρίσκονται στη χερσόνησο Κίνμπερν εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες. Οι νέες ρωσικές οχυρώσεις θα μπορούσαν να εμποδίσουν την προσπάθεια των Ουκρανών να κινηθούν ανατολικά της χερσονήσου για να δημιουργήσουν ένα καταφύγιο στην αριστερή όχθη του Δνείπερου.

Αλλά οι ρωσικές οχυρώσεις είναι πολύ πιο αραιές στην απέναντι πλευρά της περιφέρειας της Χερσώνας στα σύνορα με την περιφέρεια της Ζαπορίζια. Οι αναλυτές αναμένουν εδώ και καιρό μια ουκρανική επίθεση στη Ζαπορίζια - μια επίθεση που θα μπορούσε να στραφεί δεξιά και να βρεθεί πίσω από την πρώτη γραμμή των ρωσικών στρατευμάτων στην αριστερή όχθη του Δνείπερου.



 Η έλλειψη σημαντικών αμυντικών συστημάτων στην πλευρά της Ζαπορίζια προς τη Χερσώνα θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι οι Ρώσοι υποτιμούν τον κίνδυνο μιας ουκρανικής επίθεσης κατά μήκος αυτού του άξονα. Φυσικά, είναι επίσης πιθανό οι Ρώσοι να σχεδιάζουν μια κινητή άμυνα. Υποχωρώντας από οχυρό σε οχυρό, μένοντας ακριβώς μπροστά από τους Ουκρανούς και χτυπώντας τους σε κάθε χιλιόμετρο που προωθούνται. Αν αυτή η τακτική άμυνας σάς ακούγεται οικεία, είναι επειδή τη χρησιμοποίησαν ήδη οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις για να αποκρούσουν αποτελεσματικά ρωσικές επιθέσεις.

"Ο ρωσικός στρατός δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια απλωμένη άμυνα στην ανατολική περιφέρεια της Χερσώνας", σημειώνει το ISW. Και πάλι, όμως, μπορεί να μην εμποδίσει τη δημιουργία τουλάχιστον ενός "σταθερού ουκρανικού καταφυγίου" στην αριστερή όχθη του ποταμού.

Έτσι, ακόμη και αν οι Ουκρανοί αποτύχουν να κερδίσουν σημαντικά εδάφη στην πρώτη τους επίθεση, θα μπορούσαν να αναδιπλωθούν στο καταφύγιό τους, να ανασυνταχθούν και να επιχειρήσουν ξανά. Η διάταξη των ρωσικών δυνάμεων νότια του Δνείπερου δείχνει και τις προσδοκίες του Κρεμλίνου. Καθώς αρχίζει ο πρώτος γεμάτος χειμώνας του πολέμου, οι Ρώσοι διοικητές σκοπεύουν να παραμείνουν σε αμυντική θέση. Ίσως θέλουν να κερδίσουν χρόνο δίνοντας χώρο.

Το ερώτημα είναι τι ελπίζει να καταφέρει το Κρεμλίνο κερδίζοντας χρόνο. Πιθανόν ο ρωσικός στρατός να σχεδιάζει μία ακόμη επιστράτευση εκατοντάδων χιλιάδων ανδρών. "Εάν οι ρωσικές δυνάμεις προσδοκούν ότι ο ουκρανικός στρατός θα χρειαστεί μήνες για να διασπάσει τις αμυντικές τους θέσεις σε αυτή την περιοχή, εύλογο είναι να αναμένουν ότι θα τις συνδράμουν εγκαίρως επιπλέον δυνάμεις επίστρατων ή μερικώς εκπαιδευμένων στρατεύσιμων ώστε να αποκρούσουν την ουκρανική αντεπίθεση", εξηγεί το ISW.

Όμως, αυτή η προσδοκία εξαρτάται από μια υπόθεση: ότι οι μελλοντικοί επίστρατοι θα είναι καλύτεροι -επιχειρησιακά- από όσους έχουν επιστρατευθεί έως σήμερα.

Οι 300.000 άνδρες που κινητοποίησε το Κρεμλίνο τον Σεπτέμβριο και έσπευσαν στο μέτωπο χωρίς ιδιαίτερη εκπαίδευση, δεν εμπόδισαν τις ουκρανικές δυνάμεις από το να απελευθερώσουν τεράστιες εκτάσεις της χώρας από τον ίδιο κιόλας μήνα. Γιατί μερικές επιπλέον εκατοντάδες χιλιάδες -εξίσου ανέτοιμων για πόλεμο- επίστρατων να κάνουν τη διαφορά, εάν οι Ουκρανοί εξαπολύσουν επίθεση -πέρα από το Δνείπερο- τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο;

🔵 Εναλλακτικές πηγές  ενημέρωσης

SouthFront: Crisis News, World Events, Political SurveySouth Front | Analysis & Intelligence
https://southfront.org

GRAPHICS Archives - South FrontSouth Front
https://southfront.org/label/graphics

RT - Breaking News, Russia News, World News and Video
https://www.rt.com

🌿 ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΠΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
🌿 Η "Δυτικές Δημοκρατίες" έχουν σβήσει σχεδόν εντελώς από τον χάρτη το Ρωσσικό αντίστοιχο του BBC - σημαντική πηγή εναλλακτικής ενημέρωσης - που ονομάζεται Russia Today [rt.com]: έχουν αποκόψει κάθε πρόσβαση στην ιστοσελίδα του, το έχουν ξεριζώσει από το ΦΒ, το youtube, το TikTok και Twitter, οι δε Google, Microsoft, και Meta /Facebook το έχουν αποκόψει και από διανομές, αναζήτηση και διαφήμιση.
1. Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το εργαλείο ασφαλείας που ονομάζεται Browsec, εδώ - είναι δωρεάν και δεν χρειάζεται ΚΑΜΙΑ εγγραφήσ:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/browsec
2. Μετά που θα έχει εφαρμοστεί, ανοίξτε το πατώντας το έμβλημα του (μια υδρόγειος με κλειδωνιά), και επιλέξτε χώρα διακομιστή (server). Μέχρι στιγμής η Ολλανδία λειτουργεί ακόμη. Αν χρειαστεί στο μέλλον, δοκιμάστε άλλη. (Υπάρχουν και κάποιες επί πληρωμή.)
3. Επισκεφτείτε την σελίδα της Ρωσσικής υπηρεσίας [rt.com] - αν υπάρχουν σημαντικές ειδήσεις μοιραστείτε τες και με άλλους!

■ Russian state-backed media outlets are getting blocked
https://www.morningbrew.com/daily/stories/state-backed-russian-media-blocked-ukraine-war

* * * 




Monday, 11 February 2019

Πως να αντιληφθούμε τις εξελίξεις για το Μακεδονικό;



Στο παρόν κείμενο:
■ Τι λεν οι:
    • Γιάννης Μαύρος
    • Λεωνίδας Αποσκίτης


Τοπικές και διεθνείς εξελίξεις δείχνουν πως το Μακεδονικό θέμα όχι μόνο δεν έχει "κλίσει οριστικά", μα πως κλιμακώνεται σε διεθνή υπόθεση. Παρουσιάζουμε εδώ την ανάλυση και τις σκέψεις από δύο διανοητές του ευρύτερου πολιτικού χώρου στον οποίο ανήκουμε - εκεί όπου σμίγουν οι ριζοσπαστικοί και προοδευτικοί αγώνες για κοινωνική απελευθέρωση με τους αγώνες για εθνική απελευθέρωση - με την ελπίδα πως με τις γνώσεις και τα νοητικά εργαλεία που παραθέτουν οι συγγραφείς, ίσως εμβολιαστεί και το ευρύτερο Κίνημα με καθαρότερη ματιά. Η πολιτική δράση έχει νόημα μόνο όταν καθοδηγείται από αρχές και αξίες, και από διανόηση συντονισμένη με την πολιτική πραγματικότητα.

■ Σύντομη εισαγωγή
Ανακοινώθηκε σήμερα στον Τύπο και ΜΜΕ ότι η Ρωσσία έχει φέρει την Συμφωνία των Πρεσπών για το Μακεδονικό στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ. Στις δηλώσεις τους, αξιωματούχοι της χώρας λεν ότι «η Συμφωνία των Πρεσπών έχει επιτευχθεί με μια σοβαρή παραβίαση του εσωτερικού και διεθνούς δικαίου, δηλαδή εκτός του νομικού πλαισίου». Το απόφθευγμα δεν είναι καν από Ρωσσικά χείλη: λέχθηκε αρχικά από τον ίδιο τον Πρόεδρο της ΠΓΔΜ (που τώρα θα ονομάζεται "Βόρεια Μακεδονία"), Γκιόργκι Ιβάνοφ. Ο Πρόεδρος Ιβάνοφ, σε γραπτή ανακοίνωση για την κύρωση της Συμφωνίας από την Βουλή της ΠΓΔΜ Πρόεδρος της χώρας, έκαμε λόγο για «αντισυνταγματική ενέργεια». 

Μια υπόθεση που φτάνει στο Συμβούλιο Ασφαλείας κατόπιν πρωτοβουλίας ενός από τα Μόνιμα Μέλη του Συμβουλίου, σίγουρα δεν κατέχει προδιαγραφές για "σύντομη και εύκολη" επίλυση. Η διαμάχη διεθνοποιείται:
► Στο ΣΑ του ΟΗΕ φέρνει η Μόσχα τη Συμφωνία των Πρεσπών http://www.philenews.com/eidiseis/ellada/article/653977/sto-sa-toy-oie-fernei-i-moscha-ti-symfonia-ton-prespon

Το παραμύθι πως τάχα "έχει κλείσει πλέον" η διαμάχη για το Μακεδονικό αποδομείται όχι μόνο από το τι λέν οι λαοί και οι πολιτικοί σε Αθήνα και Σκόπια, αλλά και από τις πρόσφατες δηλώσεις της Κυβέρνησης των ΗΠΑ, που φανερώνουν το πόση μεγάλη αξία κατέχει η Συμφωνία των Πρεσπών για τον μιλιταρισμό της και για το ΝΑΤΟ. Μεταξύ άλλων οι δηλώσεις από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ επαινεί την Κυβέρνηση Τσίπρα:
"1. «Για την ενθάρρυνση της ενεργούς συμμετοχής της Ελλάδας στην ενίσχυση της περιφερειακής και παγκόσμιας ασφάλειας για την προστασία της Αμερικανικής πατρίδας και των συμφερόντων της»!

2. «Για την Ελλάδα, που είναι ένας αφοσιωμένος εταίρος στην προώθηση των αμερικανικών συμφερόντων εντός και εκτός Ελλάδας»!

3. Για «την ελληνική κυβέρνηση που στηρίζει την εμβάθυνση της στρατιωτικής συνεργασίας και με το υπουργείο Άμυνας πρόσφερε πρόσθετες εγκαταστάσεις, εκτός από τον κόλπο της Σούδας». Έχοντας δώσει το πράσινο φως για να μετατραπεί η χώρα σε Νατοϊκή βάση λιμανιών, αεροσκαφών, ελικοπτέρων και Drones από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τα Δωδεκάνησα.

4. «Για την υπαγόρευση από την αμερικανική πρεσβεία (!) στην Ελλάδα, να υποστηρίξει και να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ενσωμάτωση των δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ, ώστε να περιορίσει την κακοήθη επιρροή της Ρωσίας και την οικονομική εισβολή της Κίνας»!

5. Για «την αποστολή της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα να προτρέψει (sic) να εφαρμόσει τη συμφωνία για το θέμα της ονοματοδοσίας της Μακεδονίας»."
Αυτά και άλλα πολλά τραγικά τεκμηριώνονται σε πρόσφατο άρθρο που δημοσιεύτηκε από το Κίνημα Άρδην:
► Ιδού τα τάλαντα της προδοσίας της Μακεδονίας
https://ardin-rixi.gr/archives/210942

Οι πιο πάνω εξελίξεις φανερώνουν το εύρος των κλαδικών επιπτώσεων και πιθανών εξελίξεων που υποβόσκουν πίσω και γύρω από αυτό το φαινομενικά "τοπικό" θέμα. Η υπεραπλούστευση, η αφήγηση που παρουσιάζει το Μακεδονικό σαν απλώς μια "σύγκρουση δύο απηρχαιωμένων εθνικισμών" είναι όχι μόνο λανθασμένη, αλλά και εσκεμμένα παραπλανητική.

Βέβαια δεν υποτιμούμε τον ρόλο του εθνικού σωβινισμού, μιλιταρισμού, επεκτατισμού, κίβδηλου αλυτρωτισμού και παραχάραξης της ιστορίας που αξιοποιούνται από την Ιμπεριαλιστική βιομηχανία παραγωγής εθνοκρατών:
• Η ίδια βιομηχανία που προσπαθεί να αναγάγει την Κύπρο και τους κυπραίους σε "έθνος", παραχαράσσοντας κάθε ιστορική αλήθεια και συσκοτίζοντας την τεράστια διαφορά μεταξύ των εννοιών "κράτος", "έθνος", "λαός", "κοινότητα", "χώρα", εργάζεται σκληρά σήμερα για να συρράψει ένα "Μακεδονικό έθνος" από τα θραύσματα της Γιουγκοσλαβίας με ψέμματα και εδαφικές παραχωρήσεις στο ΝΑΤΟ.
• Οι χάρτες της "ευρύτερης Μακεδονίας" την οποία διεκδικούν οι πιο προχωρημένοι εθνικοσωβινιστές στον βορρά, οι οποίοι χάρτες δημοσιεύονται με φανατισμό παντού ΤΩΡΑ από ακτιβιστές στη γείτονα χώρα καταμαρτυρούν το ότι το Μακεδονικό όχι μόνο δεν έληξε, μα πως τώρα αρχίζει: διεκδικούν όχι μόνο μεγάλο μέρος της Βορείου Ελλάδος, μα και την Θεσσαλονίκη, την Χαλκιδική χερσόνησο και τεράστιο μέρος των ακτών μας επί του Αιγαίου.





■ Τι λεν οι:
    • Γιάννης Μαύρος: Μέλος της Συντονιστικής επιτροπής του Εθνικού συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, πρώην μέλος των Σπιθών του Μίκη Θεοδωράκη,  Ιδρυτικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ.
    Στο κείμενο του καταδεικνύει τις νομικές και συνταγματικές παραμέτρους που καθιστούν την νομιμότητα της Συμφωνίας άκυρη, και τις ευρύτερες κομματικές και Κινηματικές πραγματικότητες που μας αφορούν για την συνέχιση του αγώνα σε βάθος χρόνου.

    • Λεωνίδας Αποσκίτης: Υπεύθυνος Πολιτικών Θεμάτων στο περιοδικό Hellenic NEXUS, που αποτελεί την ελληνική έκδοση του διεθνούς περιοδικού Aντιπληροφόρησης NEXUS New Times το οποίο κυκλοφορεί από το 1987 σε HΠA, Aυστραλία, Pωσία, Iαπωνία, Kορέα και σε πολλές χώρες της Ε.Ε. (Aγγλία, Γαλλία, Iταλία, Γερμανία Oλλανδία, Ρουμανία κ.ά.). Καλύπτει μία ευρεία θεματολογία σε ζητήματα όπως η Πολιτική, η Oικονομία, η Γεωστρατηγική, η Nέα Παγκόσμια Tάξη, ο Έλεγχος Συνείδησης, η Απαγορευμένη Επιστήμη, η Εναλλακτική Ιατρική και η Οικολογία.
    Στο κείμενο του καλύπτει θέματα που άπτονται της πανευρωπαϊκής επανάστασης, τα Κίτρινα Γιλέκα, της εθνικής επιβίωσης... όλα σε συνάρτηση με το Μακεδονικό.

► Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ!
του Λεωνίδα Αποσκίτη | 2 Φεβρ. 2019

Μετά τα μεγάλα συλλαλητήρια για την Μακεδονία, είναι φανερό ότι μέσα στους κόλπους της ελληνικής κοινωνίας διαμορφώνεται ένα πλειοψηφικό ρεύμα αντίστασης κατά της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας που ξεκίνησε με τα μνημόνια και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και τώρα φθάνει στον σκληρό πυρήνα της ιστορίας και του πολιτισμού.

Απέναντι σ' αυτό το πλήθος, που κάνει ό,τι μπορεί για να αντιμετωπίσει την ξενοκρατία -χωρίς οργάνωση, χωρίς την κατάλληλη ηγεσία, με ενθουσιασμό και απελπισία συγχρόνως, με ακρότητες και "κιτς" πιθανόν, βρίσκεται η νεοφιλελεύθερη οικονομική ολιγαρχία και η εθνομηδενιστική πνευματική ελίτ με τα χημικά των δυνάμεων καταστολής και το δηλητήριο των ενσωματωμένων μέσων ενημέρωσης. Ακούγονται πλέον εξωφρενικές θέσεις από τα φερέφωνα της ελίτ, οι περισσότερες των οποίων είναι σ' ευθεία αντίθεση με την αντίληψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών.

Όπως το ότι η Ελλάδα, "απαλλαγμένη από απηρχαιωμένους εθνικισμούς", θα γίνει πλέον δεκτή με ανοικτές αγκάλες από την παγκόσμια πολιτική κοινότητα... Άκουσον, άκουσον. Λες και η Ελλάδα ήταν μια χώρα-παρίας και περίμενε τους Σκοπιανούς να την εντάξουν στην διεθνή κοινότητα.

Αυτή η εξωνημένη "πνευματική" γραφειοκρατία, καθηγητάδων και παρατρεχάμενων, ενσταλάζει καθημερινά στην συνείδηση του ελληνικού λαού το αίσθημα της μειονεξίας, της ενοχής και του κόμπλεξ για τα ιστορικά του δίκαια.

Αυτοί εξακολουθούν να θεωρούν την ιστορία ως άχρηστο βαρίδι, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι η "διεθνής συγκυρία" που επικαλούνται έχει αντιστραφεί και τίποτα δεν είναι πλέον τετελεσμένο.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη καταλαβαίνουν ότι η κυβερνώσα ολιγαρχία είναι αντιδημοκρατική, ότι έχει μεταβάλει τα κοινοβουλια σε "όπλα" κατά της κοινωνίας, ότι πολεμά το συμφέρον του έθνους, ότι υπάρχει ένας σκοτεινός ομφάλιος λώρος πίσω από τον πολιτικό "στρατό" των γκλομπαλιστών, τους τραπεζίτες, το ΔΝΤ, τις ΜΚΟ, τους γραφειοκράτες των Βρυξελλών και τους "νταβατζήδες" της διανόησης.

Ο ξεσηκωμός των απελπισμένων θα ήταν πολύ πιο γενικευμένος, αν ο κόσμος γνώριζε τι λένε τα διάφορα "ευαγγέλια" των γκλομπαλιστών σχετικά με την πραγματικότητα του ζόφου που στήνουν γύρω μας με παραπλανητικούς όρους και με την γελοιοποίηση του κοινοβουλευτικού συστήματος σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό το τσίρκο που είδαμε στο ελληνικό Κοινοβούλιο, προκειμένου να σκηνοθετηθεί η "δημοκρατική" νομιμοποίηση της Συμφωνίας των Πρεσπών με αδιαφανείς συναλλαγές, είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ της δημοκρατικής εκτροπής που είναι σε εξέλιξη.

Στην Γαλλία ήδη υπάρχουν θάνατοι, σοβαροί τραυματισμοί, εκατοντάδες φυλακίσεις, δεκαεννιά άνθρωποι έχουν χάσει τα μάτια τους από πλαστικές σφαίρες και τέσσερις ακρωτηριάσθηκαν από έναν νέο τύπο χειροβομβίδων κρότου, στις συγκρούσεις των Κίτρινων Γιλέκων με τις αστυνομικές δυνάμεις.

Η παράκαμψη της λαϊκής βούλησης, η αλαζονεία της ελίτ, ο κυνικός εκφυλισμός της δημόσιας ζωής οδηγούν σταθερά προς την σύγκρουση των δύο κόσμων: των εξαχρειωμένων "θεσμών" με την οργισμένη κοινωνία.

Η ιστορία αλλάζει σελίδα και μπορεί να μας επιφυλάσσει επανάληψη τραγικών φαινομένων του παρελθόντος.

Εμείς πρέπει σταθερά να αντισταθούμε στην σχεδιαζόμενη δημοκρατική εκτροπή και την διάλυση του ελληνικού έθνους.

( Φωτογραφία από την σελίδα Κίτρινα Γιλέκα)

Δημοσιεύτηκε αρχικά εδώ:
https://www.facebook.com/100002373783042/posts/2082827795139660

* * *

ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ “ΚΥΡΩΣΗ” ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ
του Γιάννη Μαύρου, 2 Φεβρ. 2019

1. Δεν πρόκειται περί “συμφωνίας” αλλά περί συνθηκολόγησης κατ’ απαίτηση των δυνάμεων κατοχής της Ελλάδας (ΗΠΑ και ΕΕ/Γερμανία).

2. Το περιεχόμενο, οι όροι της συνθηκολόγησης, δεν είναι γνωστοί στο σύνολό τους, όχι μόνο από τους ‘απλούς πολίτες’ αλλά ακόμη και από τους βουλευτές που κλήθηκαν να την “κυρώσουν” δια της ψήφου των. Συγκεκριμένα, το προοίμιο του νέου συντάγματος της γείτονος παραμένει άγνωστο ενώ υπάρχουν ερωτήματα ως προς το κατά πόσο τα αναθεωρημένα άρθρα πληρούν τις προϋποθέσεις της “συμφωνίας” που υπογράφηκε στις Πρέσπες.

3. Όσα όμως ήδη γνωρίζουμε είναι αρκετά ώστε να οδηγήσουν τους εγκυρότερους νομομαθείς της Χώρας στο συμπέρασμα ότι οι όροι της συμφωνίας είναι επιεικώς απαράδεκτοι έως προδοτικοί και ότι τόσο αυτοί όσο και η διαδικασία που ακολουθήθηκε στην Ελλάδα για την “κύρωση” της “συμφωνίας” συνιστούν κραυγαλέα λόγους ακυρότητάς της από νομικής απόψεως, τόσο με γνώμονα το Σύνταγμα της Χώρας όσο και το Διεθνές Δίκαιο. Επιπλέον η διαδικασία πάσχει πολλαπλώς νομικά και από την πλευρά της γείτονος και γι’ αυτό το λόγο ο Πρόεδρος της Χώρας αυτής, σε αντίθεση με τον “δικό μας”, αρνείται να την υπογράψει.

4. Είναι κατ’ αρχήν γεγονός ότι ερίζεται νομικά κατά πόσον η Κυβέρνηση είχε και έχει το δικαίωμα να διαπραγματευθεί κυριαρχικά δικαιώματα και μάλιστα ταυτοτικά, όπως ασφαλώς είναι το όνομα Μακεδονία, γιατί έτσι θίγει τα θεμελιώδη δικαιώματα και την προσωπικότητα των πολιτών της Χώρας. Επιπλέον, το Άρθρο 28, Παρ 2 του Συντάγματος, επιζητώντας ευρύτερες συναινέσεις, προκειμένου “να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη”, προνοεί ότι “μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα” αλλά ότι “για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.” Είναι αλήθεια ότι το γράμμα του Συντάγματος, στο Άρθρο 28 Παρ.3, προνοεί ότι «η Eλλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της”, προσθέτει όμως αμέσως μετά “εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας”. Η διαδικασία κύρωσης που ακολουθήθηκε στη Βουλή θέτει συνεπώς το ερώτημα κατά πόσον πληρούνται οι αιρέσεις αυτές στην προκειμένη περίπτωση και αυτό είναι ένα ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν, έστω και τώρα, τόσο η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής όσο και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.

Υπό τις συνθήκες αυτές και δεδομένου ότι η διαδικασία κύρωσης της Συμφωνίας στην FYROM απαίτησε πολλούς μήνες και με δεδομένη επίσης την αδιαφάνεια ως προς το περιεχόμενο της Συμφωνίας, όπως αυτό διαμορφώθηκε και με τις τροποποιήσεις του Συντάγματος και τις ρηματικές διακοινώσεις της γείτονος, ήταν εύλογη η απαίτηση της γνωμάτευσης των παραπάνω οργάνων προκειμένου οι βουλευτές που κλήθηκαν να κυρώσουν την Συμφωνία να είχαν επαρκή πληροφόρηση και να αποφάσιζαν αβίαστα και «ελεύθερα», καθώς απαιτεί το Σύνταγμα και αποτελεί σκάνδαλο και στίγμα που θα συνοδεύει στο διηνεκές τόσο την Κυβέρνηση όσο και την Αντιπολίτευση ότι τα όργανα αυτά δεν κλήθηκαν να γνωμοδοτήσουν επί του θέματος.

5. Πέρα όμως από τη νομική διάσταση του ζητήματος, την οποία δεν πρέπει να υποτιμούμε ή να αντιπαρερχόμαστε, εφόσον μας προσφέρει ισχυρότατα όπλα αμφισβήτησης και αναίρεσης των ‘τετελεσμένων’, το καίριο και κρίσιμο είναι η πολιτική του διάσταση. Είναι πρώτα και κύρια το γεγονός ότι, τόσο το περιεχόμενο της Συμφωνίας όσο και η διαδικασία “κύρωσής” της, προσβάλουν βαθύτατα τον Ελληνικό Λαό, ο οποίος στην μεγάλη του πλειοψηφία την απορρίπτει. Γι’ αυτό δεν τόλμησε η Κυβέρνηση να τη θέσει στην κρίση του με δημοψήφισμα, αναλαμβάνοντας έτσι ιστορικές ευθύνες και υποθάλποντας έναν νέο διχασμό, όχι μόνο στη βάση του κορυφαίου αυτού εθνικού θέματος αλλά και στην βάση της υπεράσπισης της δημοκρατικής νομιμότητας.

Οι ευθύνες όμως δεν περιορίζονται στην Κυβέρνηση αλλά αφορούν όλους τους βουλευτές που ενέκριναν με την ψήφο τους όχι μόνο το περιεχόμενο της Συμφωνίας αλλά και την απαράδεκτη διαδικασία “κύρωσής” της. Ακόμη και ΟΙ βουλευτές της Αντιπολίτευσης που καταψήφισαν τη Συμφωνία δεν τόλμησαν να αμφισβητήσουν την διαδικασία, κρυπτόμενοι υποκριτικά πίσω από το γεγονός ότι η ένσταση αντισυνταγματικότητας κατατέθηκε από την Χρυσή Αυγή. Αν ήσαν πραγματικά και όχι προσχηματικά αντίθετοι, αν μη τι άλλο θα κατέθεταν παράλληλα ξεχωριστή ένσταση αντισυνταγματικότητας, αξιώνοντας μάλιστα την γνωμοδότηση τόσο της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής όσο και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Αυτό που δεν έκανε η Κυβέρνηση και η Βουλή θα μπορούσε και θα έπρεπε να κάνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είτε προληπτικά, καλώντας τους αρχηγούς, τόσο με τη θεσμική όσο και με την ακαδημαϊκή του ιδιότητα ως Καθηγητού Συνταγματικού Δικαίου, ή ακόμη και εκ των υστέρων, αναπέμποντας τον κυρωτικό νόμο στη Βουλή.

6.Τα παραπάνω οδηγούν αναπόδραστα στο συμπέρασμα ότι ολόκληρο το πολιτικό σύστημα παραβιάζει τη δημοκρατική νομιμότητα και προδίδει τη Χώρα και τον Λαό, οπότε τίθεται σε όλους μας το δίλλημμα αν θα αποδεχτούμε αυτό το καθεστώς ή αν θα αγωνιστούμε, όπως προβλέπει και επιτάσσει το ακροτελεύτιο άρθρο 120 του Συντάγματος, με κάθε μέσο για την υπεράσπισή του. Η Συμφωνία των Πρεσπών και το “Μακεδονικό” αποκάλυψαν το μέγεθος, την έκταση και το βάθος της επιβουλής κατά της Χώρας μας, το μέγεθος, την έκταση και το βάθος της πολιτικής και οικονομικής κατοχής υπό την οποία τελεί και την ανάγκη συγκρότησης ενός κινήματος και ενός μετώπου Εθνικής Αντίστασης και Απελευθέρωσης για την υπεράσπιση της Δημοκρατίας αλλά και της εθνικής κυριαρχίας και ακεραιότητας της Χώρας μας.

Αθήνα, 1/2/2019
Ι.Γ.Μ

Δημοσιεύτηκε αρχικά εδώ:
https://www.facebook.com/100000463548844/posts/2978480952177327

Ποιός είναι ο Γιάννης Μαύρος;

Με τον Γιάννη γνωριστήκαμε μέσω των προσπαθειών μας να εδραιωθεί σε Ελλάδα και Κύπρο η κίνηση πολιτών Σπίθες του Μίκη Θεοδωράκη. Ανακαλύψαμε πως είναι αφοσιωμένος αγωνιστής ήπιων τόνων, διακριτικός, άνθρωπος με σπάνια ευγένεια και με προχωρημένη πολιτική σκέψη. Oι αγωνιστικοί του δεσμοί με τον αγώνα για την ελευθερία της Κύπρου άρχισαν από τα παιδικά του χρόνια.

Μεταξύ άλλων, μαζί με τον αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης Μανώλη Γλέζο, ο Γιάννης είναι μέλος της Συντονιστικής επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα.

Μερικά δείγματα της πολιτικής του σκέψης και δράσης:
► Για την Οργάνωσή μας
http://yiannis-mavros.blogspot.com/p/blog-page_759.html

► Οι γερμανικές οφειλές στην Ελλάδα σήμερα
http://seisaxthia.wordpress.com/2014/03/27/%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CE%AE%CE%BC 

Είναι γιός του πολιτικού Γεωργίου Μαύρου, που υπηρέτησε πολλές φορές ως Υπουργός, πρόεδρος του κόμματος Ένωσις Κέντρου - Νέες Δυνάμεις - μετέπειτα Ένωση Δημοκρατικού Κέντρου - και που ήταν ένα από τα σημαντικά άτομα της Μεταπολίτευσης και στις κρίσιμες μέρες του 1974. Για αυτές τις οικογενειακές καταβολές ο Γιάννης δηλώνει ότι συνέβαλαν:
"...τόσο στην γενικότερη πολιτική συνειδητοποίησή μου όσο και στην ιδιαίτερη ευαισθησία μου στο Κυπριακό, το οποίο θεωρώ ως την σκοτεινή όψη του Ελλαδικού και φρονώ ότι όχι μόνο δεν μπορούν να νοηθούν ξεχωριστά αλλά δεν μπορούν και να επιλυθούν ξεχωριστά. Είναι κατάλοιπα του Ανατολικού ζητήματος και της πολιτικής των ιμπεριαλιστών, ανολοκλήρωτης εθνικοαπελευθερωτικής επανάστασης ή επαναστάσεων και πλέον πολεμικά μέτωπα στα οποία κρίνεται η ίδια η ύπαρξη και επιβίωση του Ελληνικού Έθνους με ότι αυτό σημαίνει για τον δυτικό πολιτισμό και το μέλλον της Ευρώπης και του κόσμου."

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Φιλική Εταιρεία
http://filiki.etaireia.org

Οι Εργασίες μας
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

Αρχές, Αξίες, Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Γεώργιος Μαύρος
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82


 
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Φιλική Εταιρεία
http://filiki.etaireia.org

Οι Εργασίες μας
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

Αρχές, Αξίες, Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

* * *


Tuesday, 3 January 2012

ΕΟΚΑ ξανά, στης Κύπρου τα Βουνά

Οι συγκρούσεις στις Βάσεις

Μπροστά στην είσοδο των Αγγλικών Βάσεων στο Ακρωτήρι ψες ακούστηκε το σύνθημα "ΕΟΚΑ ξανά, στης Κύπρου τα Βουνά!" Οι νεολαίοι που αυθόρμητα τραγούδησαν την επίκληση στην ΕΟΚΑ για νέους αγώνες ενάντια στους Βρετανούς κατακτητές της χώρας μας ενώ συμμετείχαν σε διαδήλωση και πορεία στο Ακρωτήρι, υπέστηκαν επίθεση από τις δυνάμεις καταστολής των Βάσεων όταν αρνήθηκαν να σταματήσουν την ειρηνική τους προέλαση προς την είσοδο των παράνομων Βάσεων.

Μερικά δευτερόλεπτα από βίντεο που κατέγραψε το συνεργείο της ομάδας "Κουκουβάγια" προσφέρουν μια γεύση της ατμόσφαιρας:


Το Σύνθημα
http://www.youtube.com/watch?v=bGzHYHnlIb4



Η Επίθεση των Δυνάμεων Κατοχής

http://www.youtube.com/watch?v=BHCsgblcnkc


Το Πολιτικό Σκηνικό

Ο πετροπόλεμος, τα χημικά όπλα, οι ξυλοδαρμοί και συλλήψεις της ψεσινής διαδήλωσης υπογραμμίζουν αφ' ενός την μαχητικότητα της αντι-ιμπεριαλιστικής νεολαίας, αλλά αφ' εταίρου και το θράσος και την αλαζονεία των Βρετανών να μας ξυλοφορτώνουν μες την ίδια μας την πατρίδα.

Επιπλέον, προκύπτουν διάφορες επιπλοκές που αφορούν την σημερινή πολιτική μας κατάσταση. Είναι γνωστό σε όλους ότι οι πλατειές τάξεις του λαού - οι λεγόμενες "μάζες", σύμφωνα με τον ξύλινο λόγο των κομμάτων - υποστηρίζουν την ΑΜΕΣΗ αποχώρηση των κατοχικών Βρετανικών Βάσεων από την Κύπρο. Ταυτόχρονα, ο κόσμος δυσανασχετεί με το ότι η μαχητικότητα του λαού έχει εγκλωβιστεί από τα κόμματα και από την "αντι-ιμπεριαλιστική" μας Κυβέρνηση, που κάμνουν το παν για να αποθαρρύνουν αυτόνομους λαϊκούς αγώνες ενάντια στις Βάσεις.

Η ψεσινή εκδήλωση ήταν μια κίνηση έξω από το κομματικό μαντρί, που φανέρωσε ξανά πως είναι εφικτό και ωραίο το να επωμίζονται οι άνθρωποι αγώνες για το δίκαιο και για την πατρίδα ακόμα και όταν η ηγεσίες θέλουν να μας κρατούν κοιμισμένους σε αδράνεια.

Αλλά πως και με ποιές δυνάμεις;


Ο Γέροντας, οι Εφημερίδες και το Ποιόν της Πρωτοβουλίας

Δεν είναι τυχαίο που η εφημερίδα "Σημερινή" έθαψε μια αρκετά εκτεταμένη και καλογραμμένη είδηση για τη διαδήλωση στην σελίδα 33, ενώ ο "Φιλελεύθερος" έβαλε μια πολύ μικρή αναφορά, τουλάχιστον όμως σε κάπως πιο περίοπτη θέση στην πίσω σελίδα. Και οι δύο εφημερίδες έχουν Συντάκτες και Αρχισυντάκτες που πραγματικά και ειλικρινά άλλο δεν θέλουν από τον να προωθήσουν τον αυτόνομο αγώνα ενάντια στις Βάσεις. Τι δηλώνει λοιπόν αυτή η μη-προώθηση της είδησης;

Ένας γέροντας που πληροφορήθηκε για την διαδήλωση την Πρωτοχρονιά, μια μέρα πριν να γίνει δηλαδή, είπε "Μπράβο, καλά θα κάμουσιν τα παιδιά". Όταν τον ρωτήσαμε αν θα πάει μας είπε: "Γιέ μου, δι'ώ τη ζωή μου ευχαρίστως αν ηξέρω πως φύουσιν οι Εγγλέζοι 'που την Κύπρο. Αλλά ποιοί ε'ν τούτοι που το οργανώνουν; Τι σκοπούς έχουσιν;"

Αυτό είναι και το πρόβλημα που προέκυψε με τις εφημερίδες, καθώς και με την μη-συμμετοχή πολλών άλλων οργανώσεων, ομάδων και ατόμων που σίγουρα θα συμμετείχαν στη διαδήλωση εγγυώντας ακόμα πιο μεγάλη επιτυχία στην εκδήλωση. Το ότι δεν συμμετείχαν, και το ότι οι εφημερίδες δεν προώθησαν πιο δυναμικά την είδηση, αφορά τις αδυναμίες της οργάνωσης και προετοιμασίας της διαδήλωσης.

Ζούμε στην εποχή της συμμετοχικής δημοκρατίας. Οι πολίτες που έχουν άποψη και διαθέτουν αφοσίωση για κοινωνική αλλαγή και αγώνες απηύδησαν πλέον με τους κομματικούς μηχανισμούς όπου δεν υπάρχει ούτε άμεση, ούτε συμμετοχική, ούτε και καμιά άλλη μορφή δημοκρατίας, δεν υπάρχει καθόλου διαφάνεια, και όπου κυριαρχεί η ασυδοσία. Αναζητούν ομάδες, κινήματα και εκδηλώσεις όπου να είναι φανερές και προσιτές οι διαδικασίες, να υπάρχει δημοκρατικότητα, διαφάνεια και προθυμία των ηγετών να είναι υπόλογοι στους υποστηρικτές.

Η εκδήλωση στο Ακρωτήρι οργανώθηκε από την Εθνική Αντιαποικιοκρατική Πλατφόρμα, μια ομάδα που ουδείς μας γνωρίζει. Το κάλεσμα για την διαδήλωση διαδόθηκε μέσω διαδικτύου στην ιστοσελίδα facebook μόνο δύο μέρες πριν την εκδήλωση. Αυτά δυστυχώς τα βήματα δεν έκτισαν την απαιτούμενη εμπιστοσύνη σε ευρύτερους κύκλους αγωνιστών ώστε να εμπλουτιστούν οι τάξεις των διαδηλωτών με παραπάνω κόσμο και με άτομα και οργανώσεις των οποίων η παρουσία θα έφερνε έμπνευση και αίσθηση εγκυρότητας ώστε να διευρυνθεί η συμμετοχή.

Επίσης είναι φανερό από τις εικόνες στα βίντεο που δημοσίευσε η Κουκουβάγια στην σελίδα της στο δίκτυο, εδώ,
http://www.youtube.com/user/koukouvagianews?feature=watch
πως η πλειονότητα των διαδηλωτών ήταν άνδρες. Τούτο υπογραμμίζει πως το είδος της οργάνωσης, προετοιμασίας και στρατολόγησης που έγινε για την εκδήλωση δεν έγινε λαμβάνοντας υπόψην κοινωνικούς παράγοντες όπως την ισότητα των φύλων και τις φαλλοκρατικές τάσεις στις οποίες - έστω άθελα μας - γλιστρούμε οι αρσενικοί όταν δεν κινούμαστε συνειδητά. Όταν αφήνουμε την κοινωνική μας συνείδηση πίσω στο σπίτι ή στην πίσω μας την τσέπη, η συμμετοχή μας στους αγώνες είναι λειψή. Οι ελληνικές μας καταβολές ασθενούν όταν δεν τις τιμούμε:
Δεν ήταν "για το χάζι" που ο Πλάτωνας στην Πολιτεία του μας συμβούλευσε πως οι αγώνες για την ελευθερία και την πατρίδα έχουν νόημα - και οι στρατιές μας καθίστανται αήττητες - όταν γυναίκες και άνδρες, εραστές και μη, γυμνάζονται, εκπαιδεύονται και πολεμούν μαζί στο πεδίο της μάχης.

Οι αγώνες λοιπόν που σηματοδοτούνται από περιστατικά όπως την διαδήλωση στις Βάσεις είναι αναγκαίοι, είναι εφικτοί, αξίζουν την υποστήριξη μας και πρέπει να διευρυνθούν. Ταυτόχρονα, για να επιτευχθεί τούτο, τα άτομα που επωμίζονται ηγετικές πρωτοβουλίες πρέπει να αναγνωρίσουν τα όρια της αδιαφάνειας και της έλλειψης πρόσβασης σε δημοκρατικές διαδικασίες μες το κίνημα. Πολύ πρόσφατα επιβεβαιώθηκαν όλα τούτα όταν παρόμοιες συμπεριφορές από κάποιους "ηγέτες" οδήγησαν την Κίνηση Αγανακτισμένων - Αφυπνισμένων πρόωρα στο χώμα. Ας μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Ας μάθουμε να μιλούμε, να ακούουμε ο ένας τον άλλο, να κτίζουμε εμπιστοσύνη και συνεργασία.

Όλα του αγώνος τα όμορφα μπορούν μετά να ανθοφορήσουν, με χάρη και με νόημα.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές, Παραπομπές

Μιά θαυμάσια, λεπτό με λεπτό αναφορά στον Εμπροσθοφύλακα:
http://www.efylakas.com/archives/10977

Σοβαρά επεισόδια στη Βάση Ακρωτηρίου
Εφημερίς "Σημερινή" | ΤΗΣ ΜΙΚΑΕΛΛΑΣ ΛΟΪΖΟΥ
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/452472

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 11 March 2011

Όχι στο θάΝΑΤΟ

"Είμαι εναντίον της ένταξης της Κύπρου στο ΝΑΤΟϊκό Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη. Προτιμώ την ιδιαίτερη μας σχέση με το ΝΑΤΟ που κτίσαμε τόσο προσεκτικά τού'ν τα χρόνια. Εδώσαμε Γην και Ύδωρ στο ΝΑΤΟ γιά να εισβάλουν οι δυνάμεις του στο Ιράκ και Αφγανιστάν, μαζί με το ελεύθερο να χρησιμοποιούν τα λιμάνια μας, τους αυτοκινητόδρομους, τα αεροδρόμια, τον εναέριο χώρο, τα χωρικά μας ύδατα, τους δώσαμε σεξουαλικές υπηρεσίες γιά την αναψυχή των στρατιωτών, καύσιμα και ανεφοδιασμό τροφίμων, ακόμα και οικονομική υποστήριξη γιά την Κατοχική Κυβέρνηση που εγκατέστησαν παράνομα στο Ιράκ. Γιά χάρην του ΝΑΤΟ δώσαμε πράσινο φώς στες μυστικές πτήσεις βασανιστηρίων των ΑγγλοΑμερικανών ("Special Rendition Flights") γιά να μεταφέρουν παράνομα τους κρατούμενους σε μυστικούς χώρους βασανιστηρίων μέσα 'που τα αεροδρόμια και τους αεροδιάδρομους της Κύπρου. Επίσης υπογράψαμε Σύμφωνο Ασφαλείας με το Πεντάγωνο με βάση του οποίου παρέχεται νομικοφάνεια στις πειρατικές πράξεις του ΝΑΤΟ στα Διεθνή Ύδατα, και διαβεβαίωση γιά αμοιβαία κατανόηση όταν επιβάλλουν διά της βίας νηοψίες σε "ύποπτα" σκάφη (το Σύμφωνο ονομάζεται Proliferation Security Initiative). Εγώ προσωπικά έδωσα διαβεβαιώσεις γιά την ανενόχλητη παραμονή των Βάσεων του ΝΑΤΟ στην Κύπρο μέχρι τα παιδιά και τα εγγόνια μας (δείτε τες δηλώσεις μου στο Brookings Institute των ΗΠΑ). Ακόμα πιό σημαντικά, έδωσα προσωπικά την ψήφο μου ως Αρχηγός Κράτους αντιπροσωπεύοντας την Κύπρο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αρχηγών Κρατών της ΕΕ γιά νέα πολιτική κατεύθυνση πρός διεύρυνση και εμβάθυνση της στρατιωτικής και πολιτικής συνεργασίας του ΝΑΤΟ με την Ευρωπαϊκή Ένωση, και την διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω των μηχανισμών του ΝΑΤΟ. Όταν έδωσα προσωπικά εκείνη μου τη συναίνεση στο Συμβούλιο εκ μέρους της Κύπρου, ούτε καν τους δυσκόλεψα με δηλώσεις γιά θέματα αρχής ή με παράπονα γιά το ότι η χώρα μου κατέχεται στρατιωτικά από δύο χώρες του ΝΑΤΟ. Δεν υπάρχει λόγος να χαλάσει το καλό κλίμα στη συνεργασία μας. Γιατί λοιπόν να ενταχθεί η Κύπρος στον ΝΑΤΟϊκό Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη; Η στενή και θερμή σχέση που ήδη απολαμβάνουμε με το ΝΑΤΟ προσδίδει καλύτερο έδαφος γιά απευθείας συνεργασία χωρίς να παγιδευόμαστε σε γραφειοκρατικές διαδικασίες και ατέλειωτες διαβουλεύσεις μέσω του Συνεταιρισμού. Εκεί, η σχέση μας με το ΝΑΤΟ θα αναγκαστεί να λάβει μορφές πιό νομοτελείς, και θα χαθεί η αμεσότητα της συνεργασίας μας με τον ΑγγλοΑμερικανικό παράγοντα. Γιατί να χάσουμε τα τόσα που κτίσαμε με μιά ένταξη στο Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη; Όχι λοιπόν στην ένταξη. Ά ναι, και παρεμπιπτόντως, Κάτω το ΝΑΤΟ." Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας, Αποκλειστική Συνέντευξη στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia Προεδρικό Μέγαρο, Μάρτιος, 2011
* * *
"Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα μού τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα. Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια εσύ φοράς τ' αρχαία σου στολίδια και δεν δακρύζεις ποτέ σου, μάνα μου Ελλάς, που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς." Στίχοι: Νίκος Γκάτσος, Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Ενώ τα σύννεφα σύγχισης, συσκότισης και ψεμμάτων συνεχίζονται να αναδύονται από τον δημόσιο διάλογο σε σχέση με τον ΝΑΤΟϊκό Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη, μερικά πράματα παραμένουν ως σταθερές αξίες: Εμείς λέμε σίγουρα ΟΧΙ στο ΝΑΤΟ, αλλά επίσης και ΟΧΙ σε κάθε μορφή συνεργασίας με το ΝΑΤΟ. Η απίστευτη υποκρισία του Προέδρου μας αφήνει άναυδους. Μας πληγώνει πολύ περισσότερο από τις σοφιστείες και τα ευφυιολογήματα των "ειδικών" και καιροσκόπων που προσπαθούν να μας πείσουν πως η Κύπρος θα απελευθερωθεί με το να εμπλακεί επίσημα με τον ΝΑΤΟϊκό Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη (ΣγΕ). Το δίκτυο των πολιτικάντηδων που είτε ανοικτά είτε συγκεκαλυμμένα ονειρεύονται και προσπαθούν να μας πείσουν πως θα "είμαστε καλύτερα" αν η Κύπρος συνεργαστεί με το ΝΑΤΟ μέσω του ΣγΕ, είναι μεν οπισθοδρομική, και πρέπει να της αντισταθούμε, αλλά η επικίνδυνη υποκρισία και τα φανερά ψέμματα του Προέδρου που προφασίζεται μιά στάση "ενάντια" στο ΝΑΤΟ γιά να αποκρύψει την στενή σχέση της Κυβέρνησης του με το ΝΑΤΟ, είναι τελείως αισχρή. Ήταν αναμενόμενο πως η ηγεσία του ΔΗΣΥ θα άνοιγε κάποτε μέτωπο με στόχο να ενταχθεί η Κύπρος επίσημα κάπου "πιό κοντά" στο ΝΑΤΟ. Ακόμα και αν τούτη του η πράξη προδώνει τον κόσμο του κόμματος, τη λαϊκή του βάση που μετρά αγαπημένους νεκρούς, αγνοούμενους και τραυματίες που πολέμησαν έμπρακτα ενάντια στις δυνάμεις του ΝΑΤΟ και έδωσαν τα μέγιστα στον αγώνα. Ο Σωκράτης Χάσικος, πρώην Υπουργός Αμύνης επί Προεδρίας Κληρίδη, μας το λέει καθαρά πως ο Συνεταιρισμός γιά την Ειρήνη είναι γέννημα-θρέμμα του ΝΑΤΟ. Γράφει:
"Τι είναι, τελικά, ο ΣγE; Ο ΣγΕ ξεκίνησε σαν ένα πρόγραμμα συνεργασίας, με το ΝΑΤΟ από τη μια και μιας εκάστης χώρας - μέλους από την άλλη." http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/357814
Προχωρά γιά να εξηγήσει πως ο ΣγΕ, μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης και με την θεμελίωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ηπειρωτικό επίπεδο, διέβρωσε τις χώρες της ΕΕ και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης ώστε να διεισδύσουν καλύτερα η κεφαλαιοκρατία και ο ΝΑΤΟϊκός ιμπεριαλισμός στις επικράτειες τους και στις Κρατικές και στρατιωτικές τους δομές:
"Αυτή η συνεργασία ξεκίνησε ως γνωστόν το 1994, μεταξύ του ΝΑΤΟ και των χωρών αρχικά της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, οι οποίες, λόγω της μετάπτωσης από το κομμουνιστικό καθεστώς στη Δημοκρατία και την οικονομία της αγοράς, αντιμετώπιζαν σοβαρά οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και άλλα προβλήματα, τα οποία με τη σειρά τους απειλούσαν τις χώρες αυτές με κατάρρευση. Μέσω του προγράμματος του ΣγΕ, οι χώρες αυτές βοηθήθηκαν στο να ενισχύσουν τους δημοκρατικούς θεσμούς, να εγκαταστήσουν κράτη δικαίου, να εκδημοκρατικοποιήσουν τις Ένοπλές τους Δυνάμεις και γενικά να σταθούν στα πόδια τους. Σήμερα μετέχουν στο ΣγΕ 45 συνολικά χώρες, μεταξύ των οποίων και παραδοσιακά αντινατοϊκές χώρες όπως η Ελβετία, η Αυστρία, η Φινλανδία και η Σουηδία. Η μόνη υποχρέωση που αναλαμβάνουν οι χώρες - μέλη, είναι η υπογραφή συνθήκης ασφάλειας με το ΝΑΤΟ, με την υποχρέωση διαφύλαξης των απόρρητων πληροφοριών του ΝΑΤΟ. Πώς λειτουργεί ο ΣγΕ; Κάθε χώρα - μέλος επιλέγει ένα από τα 50 περίπου προγράμματα που καθόρισε το ΝΑΤΟ προκειμένου να το υλοποιήσει τον επόμενο χρόνο. Τέτοια προγράμματα αναφέρονται στον εκδημοκρατισμό των Ενόπλων Δυνάμεων, τη διαχείριση κρίσεων, την εκμάθηση ξένων γλωσσών από στελέχη των ΕΔ, τη διαχείριση του εναέριου χώρου, το περιβάλλον, το δίκαιο του πολέμου, τις υγειονομικές υπηρεσίες κλπ. Οι χώρες - μέλη μπορούν να μην υλοποιήσουν ποτέ κανένα πρόγραμμα. Απλώς να είναι μέλη." http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/357814
"Απλώς να είναι μέλος" λοιπόν και η Κύπρος, λέει το ΔΗΣΥ, και όλα θα παν καλά. Όπως και γιά τις χώρες που αναφέρονται πιό πάνω, όπου όλα παν καλά. Και οι οικονομίες τους, και το εσωτερικό τους μέτωπο, και η εξωτερική τους πολιτική, όλα παν καλά. 'Έν ειν' έτσι; Αλλά και η ηγεσία της ΕΔΕΚ; Που πάει; Ναι μεν λέει μέσω του αρχηγού της, "Εμείς δεν λέμε να ενταχθεί η Κυπριακή Δημοκρατία στο ΝΑΤΟ." Αλλά επίσης επιτάσσει,
"Λέμε να ενταχθεί στο Συνεταιρισμό, για να έχει δικαίωμα πλήρους και απρόσκοπτης συμμετοχής στο βασικό πυλώνα πολιτικών της Ένωσης, με βάση τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, που είναι η ευρωπαϊκή άμυνα και η ασφάλεια". http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/356964
Τούτα που χωρούν; Με βάση ποιά λογική; Η Κύπρος χωρίς καν να είναι μες τον ΣγΕ είναι ήδη προκεχωρημένο φυλάκιο και αποτελεί εγκατάσταση του ΝΑΤΟ, γεωγραφική και στρατιωτική του προέκταση. Αν ενταχθεί η χώρα μας στον ΣγΕ θα καταστεί λιγότερο εμπλεκόμενη στους μηχανισμούς του ΝΑΤΟ, ή περισσότερο; Αν ενταχθεί η χώρα μας στον ΣγΕ μήπως τότε θα έχουμε πιό πολλές δυνάμεις να αντισταθούμε στο ΝΑΤΟ που ήδη διαχειρίζεται τη χώρα μας σαν αβύθιστο αεροπλανοφόρο; Ή θα απορροφηθούμε τελείως; Οι περιβόητοι "διπλωματικοί αγώνες στο διεθνές επίπεδο" που παν; Συνέχεια ακούμε από τους πολιτικάντηδες της άρχουσας τάξης γιά τις δήθεν ανησυχίες των ότι το Κατοχικό Καθεστώς αναβιβάζεται στο διεθνές προσκήνιο ενώ η Κύπρος υποβιβάζεται, ή ότι υπάρχει διαρκώς κίνδυνος να συμβεί τούτο. Αν η Κύπρος υποβάλει αίτηση γιά ένταξη στον ΣγΕ και η Τουρκία, ως πλήρες μέλος του ΝΑΤΟ που είναι και διαθέτουσα τον μεγαλύτερο στρατό στο ΝΑΤΟ, θέσει ΒΕΤΟ (αρνησικυρία) γιά την ένταξη της Κύπρου, τούτο δεν θα είναι μιά υποβίβαση της διεθνούς υπόστασης της Δημοκρατίας της Κύπρου; Μιά τέτοια απόρριψη δεν θα είναι υποβάθμιση του κύρους που κατέχει η έννομη οντότητα της χώρας μας και, συγκριτικά, μιά αναβάθμιση του παράνομου Κατοχικού καθεστώτος στην κατεχόμενη Κύπρο που είναι ήδη ενταγμένη και υποτελής εις το ΝΑΤΟ; Και δεδομένης μιάς τέτοιας πιθανής απόρριψης του νόμιμου Κράτους, δεν θα είναι ακόμα πιό αυξημένος ο κίνδυνος να αναγνωριστεί το παράνομο Κατοχικό καθεστώς από κάποια χώρα της ΕΕ ή του ΝΑΤΟ, ή από μιά τρίτη χώρα που φιλοδοξεί να μπεί στο ΝΑΤΟ ή στον Συνεταιρισμό; Το Κατοχικό καθεστώς είναι ήδη εξυφανθέν μέσα στους μηχανισμούς του ΝΑΤΟ - τούτη η στρατιωτική πραγματικότης "επί του εδάφους" είναι μεγάλο θέλγητρο γιά τρίτες χώρες που θα θελήσουν να δώσουν αναγνώριση στο Κατοχικό καθεστώς και να πάρουν ως αντάλλαγμα την εισδοχή στον Συνεταιρισμό ή στο ΝΑΤΟ. Αδιαμφισβήτητα θα είναι διπλωματική πανωλεθρία το να ζητά η Κύπρος να ενταχθεί στο Συνεταιρισμό και να της το αρνείται η Τουρκία. Δεν τα έχουν σκεφτεί τούτα οι φωστήρες μας πολιτικοί; Βεβαίως και τα έχουν σκεφτεί. Ο Σωκράτης Χάσικος γράφει επ' αυτού:
"Σήμερα, εξαιτίας της διαμάχης Κύπρου - Τουρκίας και της άσκησης του δικαιώματος βέτο της μιας εναντίον της άλλης στη συμμετοχή σε ευρωπαϊκούς και ΝΑΤΟϊκούς θεσμούς, ο διάλογος και η συνεργασία βρίσκονται σε οριακό σημείο. ΝΑΤΟ και Ε.Ε. θεωρούν υπεύθυνους αυτής της κατάστασης τόσο την Τουρκία όσο και την Κύπρο. Η Κύπρος μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, αποκομίζοντας τεράστια πολιτικά και άλλα ωφέλη για την ίδια, με την υποβολή της αίτησης ένταξης. Ακόμα και στην περίπτωση που αυτή δεν προχωρήσει λόγω βέτο της Τουρκίας, η ευθύνη θα μεταφερθεί εξολοκλήρου στην Τουρκία." Η αίτηση ένταξης στο Συνεταιρισμό για την Ειρήνη http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/357814
Με άλλα λόγια το διεθνές ρεζίλεμμα που θα υποστούμε απλώς προσπερνάται με το να πούμε πως στα μάτια του ΝΑΤΟ και της ΕΕ "η ευθύνη θα μεταφερθεί εξολοκλήρου στην Τουρκία." Και καθαρίσαμε. Εκτός από το διεθνές ρεζίλεμμα που θα υποστούμε, δεν είναι έγκλημα να δώσουμε στην Κατοχική Τουρκία ακόμα ένα μοχλό να μας πιέζει; "Αν θέλετε να μπείτε στο Συνεταιρισμό", θα μας πεί, "νομιμοποιήστε την Κατοχή να τελειώνουμε. Κάμετε μιά Διζωνική με τις ρατσιστικές προδιαγραφές τις οποίες ήδη σας καθορίσαμε, επικυρώστε το, και κλείσαμε." Με την αίτηση γιά ένταξη δηλαδή ανοίγει ακόμα μιά πόρτα γιά να μπεί η ρατσιστική Διζωνική στις ζωές μας. Ήδη η Τουρκία, η ΕΕ, το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, ο ΣγΕ και η Κυβέρνηση Χριστόφια συν οι ηγεσίες ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ συμφωνούν γιά τη Διζωνική: είναι σοφό να δώσουμε στην Τουρκία κι άλλα εργαλεία να μας πιέζει προς τη Διζωνική; Τα πιό πολλά άτομα στην κομματική βάση και τους ψηφοφόρους του ΑΚΕΛ και του ΔΗΣΥ, όπως επίσης και στη βάση των μελών και υποστηρικτών του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ, καθώς και εξ' ολοκλήρου η βάση των Οικολόγων και του ΕΥΡΩΚΟ είναι εναντίον της ρατσιστικής Διζωνικής. Δεν ενοχλούνται τού'ν τα άτομα - η μεγάλη παράταξη του ΟΧΙ - με την πιθανότητα ότι η αίτηση της Κύπρου γιά ένταξη στον ΣγΕ θα δώσει ένα μεγάλο μοχλό πίεσης στην Τουρκία και στον Δυτικό Ιμπεριαλισμό να μας επιβάλουν τη Διζωνική; Μείγματα Αλήθειας με Αρλούμπες Γιά να υλοποιήσουν τις φιλοΝΑΤΟϊκές τους παραισθήσεις διάφοροι αρθρογράφοι και πολιτικάντηδες προωθούν ιδέες και εικόνες στο δημόσιο διάλογο που είναι ένα καταπληκτικό μείγμα φαντασιώσεων, ψεμμάτων, αληθοφάνειας και σκέτες μπούρδες. Πάρτε παράδειγμα το άρθρο του Γιάννου Χαραλαμπίδη με τίτλο "Τα ναι του Προέδρου στο ΝΑΤΟ!" Ορθώς γράφει εκεί πως...
"Το ΝΑΤΟ είναι συνδεδεμένο με τον αμυντικό βραχίονα της ΕΕ. Ο ίδιος ο Πρόεδρος Χριστόφιας, τόσο στο Συμβούλιο του Δεκεμβρίου του 2008 όσο και πρόσφατα, το φθινόπωρο του 2010 έδωσε τη δική του σύμφωνη γνώμη... στην εμβάθυνση των σχέσεων ΝΑΤΟ - ΕΕ." http://www.sigmalive.com/simerini/columns/thesi/359291
Αλλά λίγο πάρακατω στο ίδιο άρθρο αυτός ο άνθρωπος που παρουσιάζεται από κάποιους ως ο "διανοητής" της παράταξης του ΟΧΙ, γράφει:
"Το κυπριακό πρόβλημα είναι εισβολής - κατοχής. Συνεπώς, στόχος είναι η αποχώρηση των τουρκικών στρατευμάτων. Επειδή αυτό δεν μπορεί να συμβεί με νικηφόρο πόλεμο, η άλλη επιλογή είναι η εξής: Η δημιουργία κοινωνίας συμφερόντων και ασφάλειας μέσω του ΝΑΤΟ, που θα σημαίνει την αντικατάσταση του τουρκικού στρατού με ειρηνευτική δύναμη της Συμμαχίας και της ΕΕ υπό την αιγίδα του ΟΗΕ." Τα ναι του Προέδρου στο ΝΑΤΟ! http://www.sigmalive.com/simerini/columns/thesi/359291
Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος με δοκτωράτο στις πολιτικές επιστήμες που αρθρογραφεί διαρκώς ενάντια στη Διζωνική, να τρέφει τόσο βαθειές παραισθήσεις; Ότι τάχα η Κύπρος θα απελευθερωθεί αν υποστούμε Κατοχή από τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ υπό την αιγίδα του ΟΗΕ; Να "αντικατασταθεί"ο Τουρκικός στρατός κατοχής με δυνάμεις της Συμμαχίας του ΝΑΤΟ; Πότε βάλαμε τέτοιο ενδιάμεσο στόχο στην πορεία γιά την απελευθέρωση; Όσον καλοπροαίρετος και αν είναι ο Γιάννος Χαραλαμπίδης, όσον διασκεδαστικός σαν ομιλητής και πειστικός ως συγγραφέας και αν είναι, άμα ξαπολά τέτοια βαρέλλα στο δημόσιο διάλογο, τα πράματα αρχίζουν να οδεύουν προς την ανοησία. Δεν υποτιμά τον εαυτό του και όσους υπεστήριξαν παλαιότερες του τοποθετήσεις που ήταν εύστοχες και ορθές, αρθρώνοντας τώρα τέτοιο σκεπτικό; Πως θα σβήσει ο απόηχος ΄που τα τάγκα τούγκου της βαρέλλας που ροβολά με ταχύτητα προς τον κατήφορο ασυναρτησίας και παραλογισμού; Ναι, έχει αδιαμφισβήτητα καλές προθέσεις ο συγγραφέας. Αλλά θέλουμε η παράταξη του ΟΧΙ, ή και η οποιαδήποτε παράταξη στην Κύπρο, να τελεί υπό την επίρρεια τέτοιων ψευδαισθήσεων; Θέλουμε να πιστέψουμε πως ο τερματισμός της Κατοχής από την Τουρκία θα έλθει μέσω της Κατοχής μας από το ΝΑΤΟ; Τούτο είναι το όραμα μας γιά την πορεία προς την απελευθέρωση; Αλί και τρισαλί! Οϊμέ και Αλίμονο αν είναι έτσι τα πράματα! Αλλά όσον ανόητη και να είναι η φαντασίωση, παρ' όλα αυτά φανερώνει το αληθές υπόστρωμα του διλήμματος της Κύπρου γιά τον Σγε: δηλώνει πως ναι, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα (ακόμα και επιθυμία κάποιων) να χρησιμοποιηθεί η ένταξη της Κύπρου στον Συνεταιρισμό γιά την Ειρήνη ως προγεφύρωμα γιά την "απελευθέρωση" της Κύπρου με δυνάμεις του ΝΑΤΟ. Δηλαδή γιά μιά νέα Κατοχή "Ευρωπαϊκών" προδιαγραφών. Ο Γιαννάκης Ομήρου της ΕΔΕΚ, υποστηρίζοντας την ένταξη στον ΣγΕ λέει:
"...είναι μύθος ότι αν μπούμε στον ΣγΕ θα είμαστε υπόχρεοι να παραχωρούμε διευκολύνσεις στο ΝΑΤΟ ή ακόμα και στην ΕΕ για επεμβάσεις σε γειτονικές χώρες. Η συμμετοχή στις επιχειρησιακές δραστηριότητες της ΕΠΑΑ [Ευρωπαϊκή Πολιτική Άμυνας και Ασφάλειας] είναι εθελοντική." Η αριστερή μοναξιά της Κύπρου και ο Συνεταιρισμός για την Ειρήνη http://www.sigmalive.com/simerini/columns/antistaseis/314581
Αλλά ο Γιάννος Χαραλαμπίδης, ένθερμος υποστηρικτής της ένταξης και διδάκτωρ στις διεθνές σχέσεις λέει καθαρά πως η ένταξη της Κύπρου εκεί ανοίγει το δρόμο σε μιά Κατοχή της Κύπρου από το ΝΑΤΟ και την ΕΕ υπό την αιγίδα του ΟΗΕ. Τότε πόσο "εθελοντική" θα είναι η συμμετοχή μας στις επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ και του ΣγΕ όταν η Κύπρος θα τελεί υπό την Κατοχή των δυνάμεων τους; Ο αντιΝΑΤΟϊκός Αρχηγός Αληθεύει ο ισχυρισμός ότι ο Πρόεδρος Χριστόφιας έδωσε προσωπικά την ψήφο του αντιπροσωπεύοντας την Κύπρο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο των Αρχηγών Κρατών της ΕΕ γιά να θεμελιωθεί η πολιτική κατεύθυνση της ΕΕ πρός διεύρυνση και εμβάθυνση της στρατιωτικής και πολιτικής συνεργασίας του ΝΑΤΟ με την Ευρωπαϊκή Ένωση, και την διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω των μηχανισμών του ΝΑΤΟ; Ναι, βεβαίως και αληθεύει! Είναι η απλή και ξάστερη τραγική αλήθεια. Ο Πρόεδρος μας έδωσε την προσωπική του συναίνεση γιά την πολιτική απόφαση να τροχειοδρομηθεί η ΕΕ προς εκείνη την κατεύθυνση τον Δεκέμβριο του 2008, στην σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου που απαρτίζεται από τους Αρχηγούς Κρατών της ΕΕ και που είναι το όργανο που σχηματίζει την επίσημη πολιτική κατεύθυνση της ΕΕ. Ορίστε τα έγγραφα της ίδιας της ΕΕ που το επαληθεύουν - διαβάστε τι είναι ακριβώς εκείνο στο οποίο ο "αντιΝΑΤΟϊκός" μας Πρόεδρος έδωσε συνειδητά και με ανοικτά τα μάτια την συναίνεση του:
BRUSSELS EUROPEAΝ COUΝCIL PRESIDEΝCY COΝCLUSIOΝS, 11 AΝD 12 DECEMBER 2008 Page 11: "30. The European Council states its determination to give, by means of the attached declaration1, a fresh impetus to the European Security and Defence Policy. Compliant with the principles of the United Nations Charter and the decisions of the United Nations Security Council, this policy will continue to develop in full complementarity with NATO in the agreed framework of the strategic partnership between the EU and NATO and in compliance with the decision-making autonomy and procedures of each." Page 16, Footnote 1: "Europe should actually be capable, in the years ahead, in the framework of the level of ambition established, inter alia of deploying 60 000 men in 60 days for a major operation, within the range of operations envisaged... For its operations and missions, the European Union uses, in an appropriate manner and in accordance with its procedures, the resources and capabilities of Member States, of the European Union and, if appropriate for its military operations, of NATO." Page 17: "7. The European Council... also reaffirms the goal of strengthening the strategic partnership between the EU and NATO in order to address current needs, in a spirit of mutual enhancement and respect for their decision-making autonomy. To this end, it backs the setting up of an informal EU-NATO high-level group to improve cooperation between the two organisations on the ground in a pragmatic manner." BRUSSELS EUROPEAΝ COUΝCIL 11 AΝD 12 DECEMBER 2008 PRESIDEΝCY COΝCLUSIOΝS http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/en/ec/104692.pdf
Επίσης, γιά να μην υπάρχει παρανόηση γιά το πραγματικό μέγεθος της πολιτικής ευθύνης του Προέδρου μας στην χάραξη της πιό πάνω πολιτικής πορείας πλεύσης γιά την ΕΕ, ας δούμε και τα χαρτιά της ΕΕ γιά το σώμα που ονομάζεται Ευρωπαϊκό Συμβούλιο:
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο "Ποια είναι τα μέλη του; Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο απαρτίζεται από τους αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων των κρατών μελών, καθώς και από τον πρόεδρό του και τον πρόεδρο της Επιτροπής.... Πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις του; Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο αποφασίζει κανονικά με συναίνεση..." http://www.european-council.europa.eu/the-institution.aspx?lang=el
Με συναίνεση! Εμείς λέμε μακάρι να ήταν ο Πρόεδρος μας πραγματικά αντιΝΑΤΟϊκός! Μακάρι να ήταν αληθινά Κομμουνιστής! Μακάρι να ήταν όλα όσα λέει πως είναι. Αλλά "δεν". Τα έργα του Προέδρου πόρρω απέχουν από τα λόγια του. Η συνεργασία του ιδίου και της Κυβέρνησης του με το ΝΑΤΟ μέσω της "ιδιαίτερης" σχέσης που έχει η Κύπρος με τους ιμπεριαλιστές, και η συνεργασία του με το ΝΑΤΟ ακόμα και στο επίπεδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου μόνο σε ένα πόρισμα μας φέρνουν: Σωρηδόν Υποκρισίες και Ασύστολα Ψέμματα. Κρίμα.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html


NATO: The Partnership for Peace programme

http://www.nato.int/pfp


Μυθολογίες και ψεύδη για το Συνεταιρισμό

ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΟΜΗΡΟΥ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
https://web.archive.org/web/20110223063918/http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/356964

Η αριστερή μοναξιά της Κύπρου και ο Συνεταιρισμός για την Ειρήνη
https://web.archive.org/web/20101015015956/http://www.sigmalive.com/simerini/columns/antistaseis/314581

Η αίτηση ένταξης στο Συνεταιρισμό για την Ειρήνη

Σωκράτη Χάσικου
http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/357814


Τα διάφανα ψέμματα που έφτασαν ως την Κίνα
https://web.archive.org/web/20180813042048/http://cyprus.indymedia.org/node/5234

Αγγλικές Βάσεις, Γκρέκο, Ακρωτήρι

Χριστόφιας, ΑΚΕΛ και Συνεταιρισμός για την Ειρήνη

Με την Φανούλα Αργυρού | Περιέχεται στη σελίδα
Συνεταιρισμός για την Ειρήνη | ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΑΣ - έπαλξη κοινωνικής πάλης
https://efylakas.wordpress.com/tag/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7/

Συνεταιρισμός για την Ειρήνη, ΝΑΤΟ, Μακάριος και υποκρισία
https://simerini.sigmalive.com/article/2022/5/16/sunetairismos-gia-ten-eirene-nato-makarios-kai-upokrisia/

ΝΑΤΟϊκές οι Βρετανικές Βάσεις που αποδέχεται ο Χριστόφιας
https://efylakas.wordpress.com/2009/12/01/%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8A%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF/

Περί Βρετανικών Βάσεων…
https://simerini.sigmalive.com/article/2020/6/7/peri-bretanikon-baseon/

ΝΑΤΟϊκές οι βρετανικές βάσεις στην Κύπρο | Sigma Live
https://web.archive.org/web/20110726190407/http://www.sigmalive.com/simerini/politics/216498

"Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα..."
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος, Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
http://www.dalaras.com/songs/stavros_xarhakos/mana_mou_ellas.htm


"Μάνα μου Ελλάς" - Ρεμπέτικο

http://www.youtube.com/watch?v=4oLCjZEzKNU

* * *