Showing posts with label human rights. Show all posts
Showing posts with label human rights. Show all posts

Wednesday, 22 September 2010

Το νέο κωλόχαρτο του προέδρου Δημήτρη Χριστόφια




Αξιόπιστες πηγές της ιστοσελίδας μας μέσα στο Προεδρικό μέγαρο και την εξοχική κατοικία του προέδρου της Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια στο Κελλάκι μας έχουν αναφέρει μια ουσιαστική αλλαγή στους δύο χώρους.

Η αλλαγή αφορά την επιλεκτική αντικατάσταση του υπάρχοντος κωλόχαρτου λευκού χρώματος με ένα νέο είδος το οποίο χρησιμοποιείται επίσημα πλέον στις συναντήσεις του προέδρου της Δημοκρατίας με πολιτικά πρόσωπα.

Συγκεκριμένα το νέο κωλόχαρτο χρησιμοποιείται:

  • Στις συναντήσεις του προέδρου με τον απεσταλμένο των Ηνωμένων Εχθρών Alexander Downer.
  • Στις συναντήσεις με τους έμπιστους του προέδρου Στέφανο Στεφάνου και Άντρο Κυπριανού.
  • Στις συναντήσεις με τους στυλοβάτες της πολιτικής του προέδρου Μάριο Κάρογιαν και Νίκο Αναστασιάδη.
  • Στις συναντήσεις με τους υπεύθυνους διαπραγμάτευσης και προπαγάνδας κύριους Τουμάζο Τσελεπή και Μακαριο Δρουσιώτη.

και φυσικά

  • Σε όλες τις συναντήσεις με τον υποψήφιο φίλο του προέδρου Dervis Eroglou.

Οι πληροφορίες ότι το κωλόχαρτο είναι προσφορά της USAID/UNDP μέσω της νέας εποχής χρηματοδοτήσεων δεν έχουν διασταυρωθεί ακόμη.

Το νέο κωλόχαρτο λοιπόν έχει το ακόλουθο περιτύλιγμα:



Η έντονη γραφή λέξεων και φράσεων παρουσιάζεται στο κωλόχαρτο για να θυμίζει στους συνδαιτημόνες που ακριβώς σκουπίζουν τον πισινό τους ενώ στα τεμάχιά του εναλάσσονται με την ακόλουθη σειρά τα εξής άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα των Ηνωμένων Εθνών:

ΑΡΘΡΟ 1

Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα. Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να συμπεριφέρονται μεταξύ τους με πνεύμα αδελφοσύνης.

ΑΡΘΡΟ 2

Κάθε άνθρωπος δικαιούται να επικαλείται όλα τα δικαιώματα και όλες τις ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη, χωρίς καμία απολύτως διάκριση, ειδικότερα ως προς τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, τη γλώσσα, τις θρησκείες, τις πολιτικές ή οποιεσδήποτε άλλες πεποιθήσεις, την εθνική ή κοινωνική καταγωγή, την περιουσία, τη γέννηση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση.

Δεν θα μπορεί ακόμα να γίνεται καμία διάκριση
εξαιτίας του πολιτικού, νομικού ή διεθνούς καθεστώτος της χώρας από την οποία προέρχεται κανείς, είτε πρόκειται για χώρα ή εδαφική περιοχή ανεξάρτητη, υπό κηδεμονία ή υπεξουσία, ή που βρίσκεται υπό οποιονδήποτε άλλον περιορισμό κυριαρχίας.

ΑΡΘΡΟ 3

Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία και την προσωπική του ασφάλεια.

ΑΡΘΡΟ 5

Κανείς δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινή ή μεταχείριση σκληρή, απάνθρωπη ή ταπεινωτική.

ΑΡΘΡΟ 6

Καθένας, όπου και αν βρίσκεται, έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της νομικής του προσωπικότητας.

ΑΡΘΡΟ 7

'Ολοι είναι ίσοι απέναντι στον νόμο και έχουν δικαίωμα σε ίση προστασία του νόμου, χωρίς καμία απολύτως διάκριση. 'Ολοι έχουν δικαίωμα σε ίση προστασία από κάθε διάκριση που θα παραβίαζε την παρούσα Διακήρυξη και από κάθε πρόκληση για μια τέτοια δυσμενή διάκριση.

ΑΡΘΡΟ 8

Καθένας έχει δικαίωμα να ασκεί αποτελεσματικά ένδικα μέσα στα αρμόδια εθνικά δικαστήρια κατά των πράξεων που παραβιάζουν τα θεμελιακά δικαιώματα τα οποία του αναγνωρίζουν το Σύνταγμα και ο νόμος.

ΑΡΘΡΟ 9

Κανείς δεν μπορεί να συλλαμβάνεται, να κρατείται ή να εξορίζεται αυθαίρετα.

ΑΡΘΡΟ 10

Καθένας έχει δικαίωμα, με πλήρη ισότητα, να εκδικάζεται η υπόθεσή του δίκαια και δημόσια, από δικαστήριο ανεξάρτητο και αμερόληπτο, που θα αποφασίσει είτε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του είτε, σε περίπτωση ποινικής διαδικασίας, για το βάσιμο της κατηγορίας που στρέφεται εναντίον του.

ΑΡΘΡΟ 12

Κανείς δεν επιτρέπεται να υποστεί αυθαίρετες επεμβάσεις στην ιδιωτική του ζωή, την οικογένεια, την κατοικία ή την αλληλογραφία του, ούτε προσβολές της τιμής και της υπόληψης του. Καθένας έχει το δικαίωμα να τον προστατεύουν οι νόμοι από επεμβάσεις και προσβολές αυτού του είδους.

ΑΡΘΡΟ 13

1. Καθένας έχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί ελεύθερα και να εκλέγει τον τόπο της διαμονής του στο εσωτερικό ενός κράτους.
2. Καθένας έχει το δικαίωμα να εγκαταλείπει οποιαδήποτε χώρα, ακόμα και τη δική του, και να επιστρέφει σε αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 17

1. Κάθε άτομο, μόνο του ή με άλλους μαζί, έχει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας.
2. Κανείς δεν μπορεί να στερηθεί αυθαίρετα την ιδιοκτησία του.

ΑΡΘΡΟ 18

Κάθε άτομο έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, της συνείδησης και της θρησκείας. Στο δικαίωμα αυτό περιλαμβάνεται η ελευθερία για την αλλαγή της θρησκείας ή πεποιθήσεων, όπως και η ελευθερία να εκδηλώνει κανείς τη θρησκεία του ή τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, μόνος ή μαζί με άλλους, δημόσια ή ιδιωτικά, με τη διδασκαλία, την άσκηση, τη λατρεία και με την τέλεση θρησκευτικών τελετών.

ΑΡΘΡΟ 19

Καθένας έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης, που σημαίνει το δικαίωμα να μην υφίσταται δυσμενείς συνέπειες για τις γνώμες του, και το δικαίωμα να αναζητεί, να παίρνει και να διαδίδει πληροφορίες και ιδέες, με οποιοδήποτε μέσο έκφρασης, και από όλο τον κόσμο.

ΑΡΘΡΟ 20

1. Καθένας έχει το δικαίωμα να συνέρχεται και να συνεταιρίζεται ελεύθερα και για ειρηνικούς σκοπούς.

ΑΡΘΡΟ 21

1. Καθένας έχει το δικαίωμα να συμμετέχει στη διακυβέρνηση της χώρας του, άμεσα ή έμμεσα, με αντιπροσώπους ελεύθερα εκλεγμένους.
2. Καθένας έχει το δικαίωμα να γίνεται δεκτός, υπό ίσους όρους, στις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας του.
3. Η λαϊκή θέληση είναι το θεμέλιο της κρατικής εξουσίας. Η θέληση αυτή πρέπει να εκφράζεται με τίμιες εκλογές, οι οποίες πρέπει να διεξάγονται περιοδικά, με καθολική, ίση και μυστική ψηφοφορία, ή με αντίστοιχη διαδικασία που να εξασφαλίζει την ελευθερία της εκλογής.

ΑΡΘΡΟ 28

Καθένας έχει το δικαίωμα να επικρατεί μια κοινωνική και διεθνής τάξη, μέσα στην οποία τα δικαιώματα και οι ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη να μπορούν να πραγματώνονται σε όλη τους την έκταση.

ΑΡΘΡΟ 29

1. Το άτομο έχει καθήκοντα απέναντι στην κοινότητα, μέσα στα πλαίσια της οποίας και μόνο είναι δυνατή η ελεύθερη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
2. Στην άσκηση των δικαιωμάτων του και στην απόλαυση των ελευθεριών του κανείς δεν υπόκειται παρά μόνο στους περιορισμούς που ορίζονται από τους νόμους, με αποκλειστικό σκοπό να εξασφαλίζεται η αναγνώριση και ο σεβασμός των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των άλλων, και να ικανοποιούνται οι δίκαιες απαιτήσεις της ηθικής, της δημόσιας τάξης και του γενικού καλού, σε μια δημοκρατική κοινωνία.
3. Τα δικαιώματα αυτά και οι ελευθερίες δεν μπορούν, σε καμία περίπτωση, να ασκούνται αντίθετα προς τους σκοπούς και τις αρχές των Ηνωμένων Εθνών.

Πληροφορίες μας επιβεβαιώνουν ότι σε κάθε πακέτο υπάρχει και ένα ρολό στο οποίο επαναλαμβάνεται μόνο το ακόλουθο άρθρο με τα γράμματα σε έντονο κόκκινο χρώμα:

ΑΡΘΡΟ 30

Καμιά διάταξη της παρούσας Διακήρυξης δεν μπορεί να ερμηνευθεί ότι παρέχει σε ένα κράτος, σε μια ομάδα ή σε ένα άτομο οποιοδήποτε δικαίωμα να επιδίδεται σε ενέργειες ή να εκτελεί πράξεις που αποβλέπουν στην άρνηση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών που εξαγγέλλονται σε αυτήν.

Στα νέα αυτά λοιπόν κωλόχαρτα εναποθέτουν οι κυβερνώντες , οι φίλοι και σύμμαχοι τους τις ελπίδες του λαού μας για δίκαιη λύση, δίκαιη κοινωνία και επιστροφή όλων των προσφύγων στα σπίτια τους.

Σόλων Αντάρτης~solon_antartis@yahoo.com
---------------------

Πηγές

Για ανάγνωση ολόκληρης της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και για να αντιληφθείτε πόσα από αυτά παραβιάζουν οι γενναίες προτάσεις του προέδρου:
http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Documents/UDHR_Translations/grk.pdf

Wednesday, 10 March 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΥΠΡΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η.Β.


Λονδίνο, 09 Μαρτίου 2010


Νομιμοποίηση του ξεπουλήματος με την υπογραφή ΕΔΑΔ


Τρομερά απογοητευμένοι, αλλά και αγανακτισμένοι, είναι οι φοιτητές του ΜΕΤΩΠΟΥ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, μετά την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σχετικά με τις περιουσίες Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα. Απογοητευμένοι γιατί το ΕΔΑΔ, το κατ’ εξοχήν όργανο προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ουσιαστικά γυρίζει την πλάτη του στον ίδιο τον σκοπό ύπαρξής του και στα θύματα της εισβολής και της κατοχής, τα δικαιώματα των οποίων καταπατούνται εδώ και 36 χρόνια από την Τουρκία. Αγανακτισμένοι, γιατί η απόφαση αυτή αποτελεί μια πολύ βαριά ήττα της Κυπριακής Δημοκρατίας από την κατοχική Τουρκία, με πολύ σοβαρές συνέπειες για τους πρόσφυγες, αλλά και για την επίτευξη μιας δίκαιης λύσης στο Κυπριακό.

Το ΕΔΑΔ έδωσε ουσιαστικά στην Τουρκία το πράσινο φως, να αρχίσει το νόμιμο γεωγραφικό διαχωρισμό της Κύπρου! Όταν το 2005 η Τουρκία ανέθεσε στην παράνομη «Επιτροπή Αποζημιώσεων Περιουσιών» του ψευδοκράτους, μετά από συστάσεις του ΕΔΑΔ, τη διασφάλιση για αποκατάσταση των προσφύγων επί των περιουσιών τους και επιδίκαση αποζημιώσεων για την απώλεια χρήσης, η εν λόγω «Επιτροπή» όχι μόνο δεν εκτελούσε τις οδηγίες του ΕΔΑΔ, αλλά εκβίαζε το ξεπούλημα των ελληνοκυπριακών περιουσιών απευθείας στην Τουρκία, σε τιμή του 5-6% της πραγματικής τους αξίας! Με την τωρινή του απόφαση, το ΕΔΑΔ νομιμοποίησε το ξεπούλημα των ελληνοκυπριακών περιουσιών στην Τουρκία, η οποία αποκτά, με την υπογραφή μας, την κατεχόμενη γη μας!

Από τώρα και στο εξής, οποιοσδήποτε Ελληνοκύπριος επιθυμεί να εναγάγει την Τουρκία για την καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του, θα πρέπει να αποτείνεται στην «Επιτροπή» και μόνο αν δεν ικανοποιηθεί, θα μπορεί να προσφύγει στο ΕΔΑΔ! Πρόκειται για μια εντελώς λανθασμένη απόφαση του Δικαστηρίου, της οποίας οι πολιτικές σκοπιμότητες φαίνονται από το γεγονός ότι εκδόθηκε ένα μήνα πριν από τις ψευδο-εκλογές, ενώ αναμενόταν σε τουλάχιστο δύο μήνες από σήμερα.

Αφορμή για την απόφαση αυτή στάθηκε το γεγονός ότι το ΕΔΑΔ έχει τα τελευταία χρόνια κατακλυσθεί από υποθέσεις Ελληνοκυπρίων σχετικά με το Περιουσιακό και έτσι, νομιμοποίησε ένα παράνομο μόρφωμα, το οποίο θα του επιτρέπει να εξετάζει λιγότερες υποθέσεις. Κι αυτό γιατί ο λαός μας, αγανακτισμένος από τους αποτυχημένους πολιτικούς που εδώ και τόσα χρόνια συζητούν πώς να καταστρέψουν την Κύπρο με το μοντέλο λύσης Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, έχασε την πίστη του σε μια πολιτική λύση του Κυπριακού που θα μπορούσε να αποδώσει δικαιοσύνη και στράφηκε στην νομική οδό. Οι πολλαπλές αναφορές στο απορριφθέν Σχέδιο Ανάν άλλωστε, βρίσκονται στην απόφαση για του λόγου το αληθές.

Το ΜΕΤΩΠΟ θέλει να τονίσει ότι τα Ανθρώπινά μας Δικαιώματα είναι κατά πολύ σημαντικότερα από τον αριθμό υποθέσεων που έχει να εξετάσει το Δικαστήριο. Παράλληλα καταδικάζει τις δηλώσεις τόσο του Προέδρου της Δημοκρατίας, όσο και του Προέδρου της Επιτροπής Νομικών της Βουλής, οι οποίοι ουσιαστικά κατηγορούν τους πολίτες για την απόφασή τους να προσφύγουν στο Δικαστήριο για να προστατέψουν τα δικαιώματά τους, ειδικά σε μια εποχή που η κυβέρνηση αποφάσισε να κατηγοριοποιήσει τους πρόσφυγες σε «άκτιστο» και «κτισμένο χωράφι», στα πλαίσια των συνομιλιών.

Η κυβέρνηση και τα αρμόδια όργανα στην Κύπρο θα έπρεπε να είχαν προβλέψει αλλά και να προλάβει την εξέλιξη αυτή, με τα κατάλληλα διαβήματα και την οργάνωση των μαζικών προσφυγών με την υποστήριξη τους, αντί να διατυμπανίζουν και να υποστηρίζουν την θέση του Έρογλου ότι, δήθεν, η λύση «θα εξευρεθεί στο τραπέζι των συνομιλιών και όχι στους διαδρόμους των δικαστηρίων» (Σημερινή, 03/05/2009). Με την στάση τους, έχουν καταφέρει να μεταφέρουν το Περιουσιακό, από τους διαδρόμους των δικαστηρίων, στους διαδρόμους της «Επιτροπής Αποζημιώσεων», με την Τουρκία να αποφασίζει για το τί μέλλει γενέσθαι σε κυπριακή γη! Σημαντικό ρόλο στην απόφαση του Δικαστηρίου, έπαιξε και το γεγονός ότι περίπου 500 Ελληνοκύπριοι κατέφυγαν ήδη στην «Επιτροπή Αποζημιώσεων», με τους πολιτικούς απλά να παρακολουθούν.

Το ΜΕΤΩΠΟ προτρέπει τον κόσμο να μην καταφύγει στην «Επιτροπή Αποζημιώσεων». Ο Ελληνοκύπριος πρόσφυγας, που είναι ο μόνος νόμιμος ιδιοκτήτης επί της περιουσίας του, οφείλει να την διαφυλάξει με κάθε μέσο. Οφείλει να διατηρήσει την αξιοπρέπεια του, αντιστεκόμενος στις δολιότητες των ξένων. Να υπομείνει μέχρι την ορθή και δίκαιη κατάληξη του εθνικού προβλήματος, αγωνιζόμενος για την ελευθερία και δικαίωση του. Ο αγώνας για την αποκατάσταση των δικαιωμάτων μας πρέπει να συνεχίσει, ακόμα και τώρα που οι επίσημοι υπερασπιστές τους, φαίνεται ότι τα θυσιάζουν στο βωμό της ευκολίας και των πολιτικών συμφερόντων.


Γραφείο Τύπου ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
press@metopo.org.uk
http://www.metopo.org.uk/
~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 30 December 2009

BARAKA’DAN PROTESTO VE BASIN AÇIKLAMASI




Baraka Kültür Merkezi, İmparator adlı gece kulübünün Gönyeli’nin ortasında açılmasına izin veren İçişleri Bakanlığı’nın önünde Çarşamba günü 12.30’da protesto ve basın açıklaması gerçekleştiriyor. Duyarlı örgütlerin ve halkımızın desteği, basın mensuplarının ilgisi özlenir.

Baraka... Kültür Merkezi’nden yapılan çağrı şöyle:
İçişleri Bakanlığı, gece kulüplerinin şehir dışına çıkarılması konusundaki yasal düzenlemeleri hiçe sayarak ve bölge halkının yaşayacağı rahatsızlıkları hiç umursamadan Gönyeli’nin ortasında bir gece kulübü açılmasına izin vermiştir. İmparator adlı gece kulübünün yıl başından itibaren faaliyete geçmesi için çalışmalar sürmektedir.
•Ülkemizin okul, park, hastane gibi pek çok eksiği varken, sayıları her geçen gün artan gece kulüplerine bir yenisinin daha eklenmesine İTİRAZIN VARSA
•Kadınların aşağılandığı, kadın bedeninin bir eşya gibi alınıp satıldığı ve aslında ülkemizde hiç olmaması gereken bu çirkin mekanların, evlerimizin, çocuk parklarının, ana okulların yanı başında olmasını İSTEMİYORSAN
•Gizlice ve alel acele yasa dışı izinler verilerek demokrasinin katledilmesine, toplumun yozlaştırılmasına RAZI DEĞİLSEN
•Pek çoğu insan ticareti mağduru kadınların insan haklarının ihlal edilmesine ve zorla fuhuşa sürüklenmesine SEYİRCİ KALMAMALIYIZ diyorsan
•Tüm gece kulüplerinin yerleşim yerlerinin dışına taşınmasına rağmen İmparator adlı gece kulübüne bir ayrıcalık yapılmasını ve yasaların çiğnenmesini KABUL ETMİYORSAN

SESİNİ YÜKSELT!!!

Eylemlerimizin başlangıcı olarak; 30 ARALIK ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 12.30’DA İÇİŞLERİ BAKANLIĞI ÖNÜNDE yapacağımız protesto ve basın açıklamasına sen de katıl...

Baraka Kültür Merkezi
http://www.baraka.cc

~~~~~~~~~~~

Saturday, 19 September 2009

"We'll say we were only following orders. Right?"

The Associated Press and other ruling class media are reporting that seven former CIA directors asked President Barack Obama yesterday (Friday) to cancel a criminal investigation of harsh interrogations of "terror suspects" during the Bush administration.

And newly declassified documents obtained by US civil rights lawyers through the Courts, reveal that US State Department officials had tried to set up "Nuremberg defense" arguments - also known as "the good soldier defense" - for themselves and their agents, knowing full well that they were in violation of International and US Laws by torturing, killing, abducting and abusing prisoners during their ongoing "war on terror". And that they would be held accountable for those atrocities. The Nuremberg Defense is a legal defense that essentially states that the defendant was "only following orders".

Please read the relevant news item below, and the documents linked here.



An unusually good entry in wikipedia on the Nuremberg Trials, Geneva Convention and Command Responsibility:
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Command_responsibility&oldid=311878905

"...new documents, obtained by the American Civil Liberties Union through Freedom of Information Act litigation, show how State Department officials tried to establish what they called "the good soldier defense" -- in this case, the right of government agents charged with seizing and holding people in violation of international law to claim as a defense that they acted in good faith based on representations as to the legality of the conduct they were undertaking.":
American Diplomats Advocated "Nuremberg Defense"
http://www.huffingtonpost.com/2009/09/01/american-diplomats-advoca_n_274039.html

Efforts to bring these international criminals to justice are still continuing. Please lend your support to US-based and international progressive and radical activists, lawyers, families, prisoners, torture survivors and popular resistance organizations to oppose the US/UK global Junta and punish these despicable subhumans.

Petros Evdokas
petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~

Ex-CIA chiefs seek halt to interrogations probe
By PAMELA HESS, Associated Press Writer – 19 Sep. 2009

WASHINGTON – Seven former CIA directors asked President Barack Obama on Friday to quash a criminal probe of harsh interrogations of terror suspects during the Bush administration.

The CIA directors, who served both Democratic and Republican presidents and include three who worked under President George W. Bush, made their request in a letter Friday to the White House.

Attorney General Eric Holder announced last month that he was appointing an independent counsel to investigate possible incidents of abuse by CIA personnel during interrogations that went beyond guidelines imposed by the Bush administration.

The incidents were referred by the CIA inspector general to the Justice Department during the Bush administration, but Justice officials at the time prosecuted only one case.

"If criminal investigations closed by career prosecutors during one administration can so easily be reopened at the direction of political appointees in the next, declinations of prosecution will be rendered meaningless," wrote the former directors.

The Washington Post reported on its Web site Friday night that the Justice Department will focus on only two or three cases for possible indictment.

One of them, said the newspaper, involved an Afghan prisoner who died after being beaten and chained on a cold night to a concrete floor without blankets. The report cited unidentified officials.

The seven former CIA directors included Michael Hayden, Porter Goss and George Tenet, who served under Bush; John Deutch and James Woolsey, who worked for President Bill Clinton; William Webster, who served under President George H.W. Bush; and James Schlesinger, who ran the agency under President Richard Nixon. Tenet also served under Clinton.

They urged Obama to reverse Holder's Aug. 24 decision to reopen the investigation of interrogations following the Sept. 11, 2001, terrorist attacks.

The White House did not immediately respond to a request for comment.

CIA spokesman Paul Gimigliano said the agency is cooperating with the Justice Department review "in part to see that they move as expeditiously as possible."

"The director has stood up for those who followed legal guidance on interrogation, and he will continue to do so," said Gimigliano.

In their letter, the former directors warned that the investigations could discourage CIA officers from doing the kind of aggressive intelligence work needed to counter terrorism and may inhibit foreign governments from working with the United States.

Matthew Miller, Holder's spokesman, said Holder does not believe his probe will affect CIA employees' commitment to their work.

"The attorney general's decision to order a preliminary review into this matter was made in line with his duty to examine the facts and to follow the law. As he has made clear, the Department of Justice will not prosecute anyone who acted in good faith and within the scope of the legal guidance given by the Office of Legal Counsel regarding the interrogation of detainees," Miller said in a written statement.

The former CIA directors also warned that foreign governments may be hesitant to cooperate with the United States if the probe continues.

"As a result of the zeal on the part of some to uncover every action taken in the post-9/11 period, many countries may decide that they can no longer safely share intelligence or cooperate with us on future counter-terrorist operations. They simply cannot rely on our promises of secrecy," the letter says.

The letter said the CIA referred fewer than 20 incidents to Bush administration prosecutors, including the case of CIA contractor David Passaro. Passaro was prosecuted, convicted and sentenced to eight years for beating an Afghan detainee in 2007. The detainee later died.

One former CIA official familiar with the cases now under review said that Bush-era Justice lawyers declined to prosecute either because they were not certain they could win conviction or because some of the CIA personnel involved had already been disciplined by the agency. The official spoke on condition of anonymity because of the sensitivity of the cases.

Though not a signatory to the letter, current CIA Director Leon Panetta also opposed Holder's investigation.

"I think the reason I felt the way I did is because I don't believe there's a basis there for any kind of additional action," Panetta said.

"My concern is ... that we don't get trapped by the past. My feeling is ultimately, we're going to be able to move on," he told reporters this week after a speech in Michigan.


From:
http://news.yahoo.com/s/ap/20090919/ap_on_go_ca_st_pe/us_cia_interrogations
~~~~~~~~~~~~~

Cartoon above is from:
http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00550/Cartoon_550941a.jpg
author unknown.
From the article titled:
Exclusive: Charges Sought Against Rumsfeld Over Prison Abuse
http://www.time.com/time/nation/article/0,8599,1557842,00.html

~~~~~~~~~~