Showing posts with label sener levent. Show all posts
Showing posts with label sener levent. Show all posts

Wednesday, 18 September 2019

Ιδού ο δρόμος προς την Ελευθερία



Η απόγνωση που μου προκάλεσε η νέα κατάσταση όπου τώρα έχουμε ΕΚύπριους να καταδίδουν στις κατοχικές δυνάμεις ένα έφηβο αγωνιστή και να "νίπτουν τας χείρας" για "ξεπλύνουν την ντροπή τους" από την συμβολική του καταδρομική πράξη υποστολής της κατοχικής σημαίας με έφερε - απροσδόκητα - σε μια κατάσταση αηδίας που ομολογώ, μόνο τα λόγια του Κολοκοτρώνη με συγκράτησαν να μην μετατραπεί σε απελπισία. Ναι, υπάρχει δρόμος, και ο δρόμος είναι αυτό που είπε ο αρχηγός: "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".

Ακόμα δεν έχει φτάσει η ώρα να υλοποιηθεί η προσταγή. Αλλά πλησιάζει. Η ρατσιστική διζωνική "λύση" τύπου Απάρταϊντ που μηχανεύονται να μας επιβάλουν θα μας οδηγήσει σε πόλεμο. Και στον πόλεμο, κάποιες από τις απελευθερωτικές δυνάμεις είτε θα εύρουν το θάρρος, είτε θα αναγκαστούν να υλοποιήσουν την προσταγή του Κολοκοτρώνη. Γιατί ένας λαός που επέτρεψε τον εαυτό του να μολυνθεί σε βάθος και πλάτος από προδοτικά μυαλά δεν πρόκειται να απελευθερωθεί - δεν πρόκειται καν να επιβιώσει! - αν δεν εξαγνιστεί από τους προσκυνημένους.

Η επίγνωση όλων αυτών είναι φοβερή. Η επίγνωση της αναγκαιότητας φόνων και εκτελέσεων... είναι δηλητήριο. Ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς.. βρέθηκε ένας "Τούρκος" να μας σώσει από το δηλητήριο. Ο οποίος και φανέρωσε ξανά ότι προς το παρόν υπάρχει και άλλος δρόμος. Στο άρθρο του πιο κάτω, απευθύνεται προς τους Τούρκους κατακτητές, τους έποικους, και στους ΤΚύπριους που ταυτίστηκαν με την κατοχή: ζωγραφίζει τις πράξεις και νοοτροπίες τους και τεκμηριώνει το ότι δεν αποτελούν τίποτ' άλλο παρά ένα δρόμο προς την κόλαση. Μα ταυτόχρονα ανοίγει πιο διάπλατα και το νέο δρόμο που μέχρι τώρα παραμένει στενός, ανηφορικός και δύσκολος: αυτόν της αντικατοχικής συνεργασίας ΤΚυπρίων και ΕΚυπρίων. Εδώ που φτάσαμε, μόνο οι αντιστασιακοί ΤΚύπριοι μας καταλαβαίνουν.

Φίλε Σενέρ σου είμαι ευγνώμων. Σήμερα με το άρθρο σου με γλύτωσες από τη διάπραξη φόνων. Και έσωσες τις ζωές των νενέκων και ναιναίκων που γλύφουν τον κατακτητή. Προς το παρόν.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


■ Στρώνετε δρόμο για την κόλαση;
του Σενέρ Λεβέντ

Ένας Ελληνοκύπριος νέος, 16 χρόνων, έκλεψε μιαν σημαία από το τουρκικό σχολείο κατά τη διάρκεια τελετής στην εκκλησία που άνοιξε για λειτουργία μετά από 45 χρόνια στην Λύση. Τουρκική σημαία! Και μια φωτογραφία του Ντενκτάς. Τη σημαία το καταλαβαίνω, τη φωτογραφία του Ντενκτάς δεν το καταλαβαίνω. Τι θα κάνει τη φωτογραφία του Ντενκτάς; Τη θεωρεί μεγάλης αξίας; Τέλος πάντων. Μήπως είναι πολύ σημαντικά τέτοια πράγματα; Κατά τη γνώμη μου, δεν έχουν απολύτως καμία σημασία. Αν ήμουν αρμόδιος, θα καλούσα αυτό το παιδί στον βορρά και θα μιλούσα μαζί του. «Γιατί το έκανες», θα τον ρωτούσα. Θα προσπαθούσα να ικανοποιήσω την περιέργειά μου. Και ύστερα θα του έλεγα: «Αν ήθελες σημαία και την φωτογραφία του Ντενκτάς, γιατί δεν μας το είπες; Δεν θα σου δίναμε;» Ύστερα θα έπαιρνα μιαν σημαία και μιαν φωτογραφία του Ντενκτάς και θα του τη χάριζα. Τι θα χάναμε απ’ αυτό; Θα αμαυρωνόταν η τιμή μας; Θα πληττόταν η αξιοπρέπειά μας; Θα θιγόταν η περηφάνια μας; Αν ένας Ελληνοκύπριος φίλος σας ζητήσει να του δώσετε μια σημαία, δεν θα του δώσετε; Ο γιος του Νίκου Σαμψών φυλάει τόσα χρόνια την τουρκική σημαία που έκλεψε ο πατέρας του το 1963 από ένα τουρκικό σπίτι στην Ομορφίτα. Ο πατέρας του ποζάρει με περηφάνια κρατώντας αυτήν τη σημαία μπροστά σε οικογένειες Τουρκοκυπρίων. Με τη σημαία στο ένα χέρι και το όπλο στο άλλο. Ο Σωτήρης Σαμψώνθέλει να μου δώσει αυτήν τη σημαία την οποία φυλάει χρόνια. Και εγώ θα τη δώσω στον ιδιοκτήτη της. Το υποσχέθηκα. Ιδού, αυτό είναι χέρι ειρήνης.

Προκαλέσατε χαλασμό κόσμου επειδή έκλεψε τη σημαία ο Ελληνοκύπριος νέος. Εκδόσατε ένταλμα σύλληψης για το παιδί. Ξεσηκώσατε ακόμα και τα Ηνωμένα Έθνη. Μόνο πόλεμο έμεινε να κηρύξετε. Κάνατε ό,τι περνούσε από το χέρι σας για να το μετατρέψετε σε πολιτικό πλεονέκτημα. Ο πατέρας του νεαρού έγραψε μιαν επιστολή στον Μουσταφά Ακιντζί και ζήτησε συγνώμη, λέει. Και ιδού που τώρα σας επιστρέφεται η σημαία. Είστε ευτυχισμένοι; Τον συγχωρέσατε; Σας πέρασε ο θυμός; Ή μήπως ακόμα είστε θυμωμένοι και σε αυτόν όπως στον Σολωμού; Εγώ δεν επικρίνω τον Σολωμού. Αυτό που έκανε ήταν μια ηρωική τρέλα. Γιατί να τον επικρίνω; Ο άνθρωπος ρίσκαρε τον θάνατο για να κατεβάσει τη σημαία του κατακτητή στη χώρα του. Και πλήρωσε το τίμημα αυτού του ηρωισμού με τη ζωή του. Τι πιο φυσιολογικό πράγμα υπάρχει από το να θέλει ένας πατριώτης να κατεβάσει τη σημαία του κατακτητή; Είστε κατακτητές. Και τον σκοτώσατε πυροβολώντας τον για να προστατεύσετε τα εδάφη που κατακτήσατε. Η ιστορία θα γράψει ότι είστε ένοχοι. Και εκείνος ήρωας! Ένας τρελός ήρωας!

Όμως, άστε τα αυτά τώρα, άστε τα. Κοιτάξτε, μπροστά μας έχουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό απ’ αυτό. Συλλάβατε δύο Ελληνοκύπριες. Μάνα και κόρη. Γιατί; Επειδή φωτογράφισαν και τράβηξαν βίντεο του σπιτιού τους στη Μόρφου. Ναι, είναι πολύ πιο σοβαρό από την κλοπή σημαίας. Το σπίτι που φωτογράφισαν είναι το δικό τους σπίτι. Το σπίτι στο οποίο έμεναν κάποτε. Τους διώξατε απ’ εκεί με τη βία των όπλων. Δεν εγκατέλειψαν οικειοθελώς το σπίτι τους. Το εγκατέλειψαν για να σώσουν τη ζωή τους. Και εσείς καθίσατε σε αυτό το σπίτι ως λάφυρο. Δικαιούστε εσείς το λάφυρο! Η δε δική τους περιουσία είναι απαγορευμένη για εκείνους! Δεν μπορούν καν να την φωτογραφίσουν, έτσι δεν είναι; Ό,τι και να σας πω είναι άδικος κόπος. Ό,τι και να γράψω, ό,τι και να πω. Δεν καταλαβαίνετε. Είστε φετιχιστές της σημαίας εσείς. Και αγαπάτε το πλιάτσικο. Συλλάβατε αμέσως τη μάνα και την κόρη και τις βάλατε στο κελί. Πρέπει να ντρέπεστε γι’ αυτό. Ντραπείτε. Είστε έτοιμοι να ζητήσετε συγνώμη και εσείς, όπως ο πατέρας που απολογήθηκε προς εσάς, επειδή ο γιος του έκλεψε τη σημαία; Συνελήφθησαν επειδή φωτογράφισαν το σπίτι τους. Σε ποιον να το εξηγήσω τώρα αυτό; Ούτε εσείς μπορείτε να το εξηγήσετε. Πήρατε το θέμα της σημαίας που κλάπηκε στα Ηνωμένα Έθνη. Πάρτε το και αυτό να δούμε. Πέστε ότι: «Τώρα τη συλλάβαμε επειδή φωτογράφισε το σπίτι της που είναι λάφυρο. Είναι απαγορευμένη περιοχή εκείνο το μέρος! Κανείς δεν μπορεί να βγάζει φωτογραφίες!» Να δούμε, θα υπάρξει κανείς που θα πει ότι έχετε δίκαιο;

Θυμώνετε επειδή σας αποκαλώ κατακτητές. Ιδού, είστε κατακτητές. Τι χρειάζεται να το γράψω εγώ; Το αποδεικνύετε μόνοι σας ότι είστε κατακτητές. Απαγορεύσατε στους ανθρώπους ακόμα και να φωτογραφίζουν το σπίτι τους, που τους αρπάχθηκε με τη βία των όπλων. Αυτό δεν λέγεται μόνο κατακτητής, αλλά διπλός κατακτητής. Και ύστερα χαλάτε τον κόσμο, όταν ένας νέος που μεγάλωσε με αυτές σας τις προκλήσεις έρχεται και κλέβει τη σημαία σας. Δεν αναζητείτε ειρήνη. Θέλετε σύγκρουση πιστεύοντας στην δύναμή σας. Αλλά ξεχνάτε. Αυτός ο δρόμος στο νησί του μαστροπού οδηγεί στην κόλαση!

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 17/09/2019
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενημερωτικές Παραπομπές

Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους

Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους



~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 22 May 2019

Εσύ είσαι ο αγάς της ελεύθερης περιοχής και εγώ ο όμηρος της κατεχόμενης


του Σενέρ Λεβέντ


Κάποιοι μέσα στην κοινότητά μας περιμένουν με ανυπομονησία τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών. Περιμένουν πως οι Ελληνοκύπριοι θα πούν «ο καλύτερος Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος»! Περιμένουν να μην μας ψηφίσουν. Να μην εκλεγεί ούτε ακόμα και ο καλύτερος Τουρκοκύπριος επειδή είναι Τούρκος. Και ας είναι οπαδός της λύσης, οπαδός της ειρήνης. Και ας μην υπήρξε ποτέ οπαδός του Ντενκτάς. Και ας επέκρινε σφοδρά την ΤΜΤ. Και ας αποκαλεί εισβολή και κατοχή το 1974. Και ας λέει «Άγκυρα κάτω τα χέρια από πάνω μας». Ας γράφει ηρωικά ποιήματα για τον Αυξεντίου και τον Μάτση. Ας σηκώνει πανό που γράφουν «ξεκουμπίσου κατακτητή»! Και ας ζητά μιαν ενιαία και ενωμένη Κύπρο την ώρα που όλοι ερωτεύτηκαν τη δικοινοτική διζωνική ομοσπονδιακή λύση. Και ας φωνάζει «ένας λαός, ένα κράτος, μια πατρίδα». Δεν κάνει καμία διαφορά. Ό,τι θέλει ας κάνει. Στο τέλος, Τούρκος δεν είναι; Να εκδιωχθεί από παντού.

Κάποιοι αυτό περιμένουν. Για να βγουν να μας πουν: «Είδατε; Ούτε οι Ελληνοκύπριοι σας θέλουν»!

Ενδιαφέρονται πιο πολύ όχι για τις ψήφους που θα πάρει το ΑΚΕΛ, αλλά γι’ αυτές που θα πάρει το Κίνημα Γιασεμί, δηλαδή η εφημερίδα «Αφρίκα», και εγώ ως Σενέρ Λεβέντ. Για το αν θα βρει στήριξη η θέση μας περί «κατοχικής Τουρκίας».

Πόσοι μέσα στην τουρκοκυπριακή κοινότητα εκτιμούν αυτή τη θέση; Από την ελληνοκυπριακή κοινότητα; Υπάρχει στήριξη απ’ αυτήν; Δίπλα σε ποιον στέκονται στον καβγά μας με τον Ταγίπ Έρντογαν; Στον Έρντογαν ή σε εμάς; Είναι πολύ περίεργοι γι’ αυτό. Δεν δίδουν σημασία στο ΑΚΕΛ. Διότι δεν είναι το ΑΚΕΛ που σηκώνει κεφάλι κατά της εξουσίας στην Τουρκία. Ο ηγέτης του ΑΚΕΛ πηγαίνει στο σπίτι του Μεβλούτ Τσαβούσογλου. Αγκαλιάζεται μαζί του. Ο Τσαβούσογλου δεν θεωρεί εχθρό το ΑΚΕΛ. Εμάς θεωρεί εχθρούς! Ενώ προσφωνεί τον Κυπριανού «φίλε μου», εμάς μας αποκαλεί «Ελληνόσπορους».

Σε αυτό το δίλημμα ποιος θα επιλεγεί στις ευρωεκλογές από τους ψηφοφόρους; Αυτό θα φανεί στα αποτελέσματα των εκλογών. Ακόμα και αν στο ψηφοδέλτιό του τοποθέτησε έναν Τουρκοκύπριο, το αποτέλεσμα θα θεωρηθεί σαν κάτι που πέτυχε το ΑΚΕΛ. Γι’ αυτό δεν του δίνουν και πολύ σημασία. Γι’ αυτό θεωρούν το Κίνημα Γιασεμί ως τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Γι’ αυτό την ώρα που βγάζουν τον υποψήφιο του ΑΚΕΛ σε όλες τις τηλεοράσεις στον Βορρά, δεν καλούν καθόλου εμάς.

Πώς μπορεί να ξεπεραστούν όλα αυτά; Με τη στήριξη που θα μας δώσει ο λαός στις εκλογές. Κανένα αποτέλεσμα στις εκλογές αυτές δεν μπορεί να είναι τόσο σημαντικό όσο το αποτέλεσμα που θα πετύχει το Κίνημα Γιασεμί. Χωρίς αυτό, δεν θα αλλάξουν τα πράγματα. Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή. Δεν θα γίνει κανένα σοβαρό βήμα για τη λύση και την ειρήνη. Δεν θα μπορεί να αποσυρθεί έστω και ένας Τούρκος στρατιώτης και να επιστραφεί έστω και μια πέτρα. Δεν θα μπορεί να ανοίξει το Βαρώσι πριν τη λύση! Δεν θα μπορεί να συσταθεί το κοινό πολιτικό μέτωπο που επιθυμείται για χρόνια ανάμεσα στους Τουρκοκύπριους και τους Ελληνοκύπριους. Τα πάντα θα συνεχίσουν όπως παλιά. Θα σταματούν και θα προχωρούν όλα εκεί που θα λέει ο Τουρκία!

Κοιτάξτε κατάσταση. Ποιοι στηρίζουν το ΑΚΕΛ στον Βορρά; Εκείνοι που υπερασπίζονται την κατοχική ΤΔΒΚ. Εκείνοι που λένε «ποτέ χωρίς εγγυήσεις». Εκείνοι που μέχρι σήμερα πάντα τάσσονταν εναντίον της παράδοσης του Βαρωσιού στους παλιούς του ιδιοκτήτες και του ανοίγματός του για εγκατάσταση. Εκείνοι που πάντα κατηγορούν την ελληνοκυπριακή πλευρά για τη μη λύση και ουδέποτε επέρριψαν ευθύνη στην Τουρκία. Ιδού, αυτοί είναι οι ενεργοί υποστηρικτές του ΑΚΕΛ στον Βορρά.

Δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς να ανεχθούμε τόσο τους δεξιούς όσο και τους αριστερούς που υπάρχουν στην Κύπρο:
♦ Η Δεξιά όπως πάντα είναι ρατσιστική, φασιστική, αποσχιστική. Ακόμα δεν μπόρεσε να απαλλαχτεί από τα μυαλά της δεκαετίας του 1950. Αν οι Ελληνοκύπριοι φασίστες λένε ότι «ο καλύτερος Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος», οι Τούρκοι φασίστες λένε «χίλια κεφάλια γκιαούρηδων δεν ξεπληρώνουν αυτό το μίσος».
♦ Και η Αριστερά όπως πάντα είναι ενδοτική. Ονειρεύεται λύση και ειρήνη χωρίς να διεξάγει σοβαρό αγώνα και με συνθήματα χωρίς να καταβάλλει κανένα κόστος. Όπως οι δεξιοί, έτσι και αυτοί αγκάλιασαν τα αγαθά του στάτους κβο.

Όπως τόνισε πολύ εύστοχα ένας Ελληνοκύπριος φίλος μου, εδώ «δημιουργήθηκε μια αγορά του Κυπριακού προβλήματος». Είναι οι ίδιες οι μέθοδοι συκοφάντησης της Αριστεράς και της Δεξιάς. Και οι δύο αποκαλούν είτε «προδότη» είτε «κατάσκοπο» όποιον δεν είναι μαζί τους. Για να το κατανοήσετε καλύτερα αυτό πρέπει να διαβάσετε το μυθιστόρημα «Τα πνεύματα» του Ντοστογιέφσκι. Ο δάσκαλος τα είδε πριν 150 χρόνια όλα αυτά.

Το έγραψα και το ξαναγράφω: Εσύ χώρισες το νησί αδελφέ σε «κατεχόμενη περιοχή» και «ελεύθερη περιοχή». Εσύ κάλεσες την Τουρκία και έμεινε πάνω στο δικό μου κεφάλι. Αν εσύ έχασες το έδαφός σου, εγώ έχασα την ελευθερία μου. Δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε, οι δρόμοι μας είναι χωριστοί. Εσύ είσαι ο αγάς της ελεύθερης περιοχής. Και εγώ ο όμηρος της κατεχόμενης περιοχής. Τώρα μας ζητάς και την ψήφο των ομήρων και να γίνουμε δεκανίκι της καρέκλας;


ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 06/05/2019

Το πιο πάνω είναι επιμελημένη μετάφραση του αρχικού κειμένου εδώ:
"Εσύ είσαι ο αγάς της ελεύθερης περιοχής και εγώ ο όμηρος της κατεχόμενης"
https://politis.com.cy/apopseis/esy-eisai-o-agas-tis-eleytheris-periochis-kai-ego-o-omiros-tis-katechomenis

Περισσότερα:
Κίνηση Στήριξης Γιασεμί • Σενέρ Λεβέντ
https://www.facebook.com/Κίνηση-Στήριξης-Γιασεμί-Σενέρ-Λεβέντ-287685221396468

Στη φωτογραφία:
Ο Ιμπραχήμ Αζίζ με τον Σενέρ Λεβέντ, αμφότεροι Υποψήφιοι ΕυρωΒουλευτές με το Γιασεμί,  περιδιαβάζοντας την έκρηξη της Άνοιξης στο τείχος της Λευκωσίας κάτω από τα μάτια του κατοχικού στρατού, μες τις μαργαρίτες.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Sunday, 11 November 2018

Ο ποιητής στο ΕυρωΚοινοβούλιο




Τα διφορούμενα και αλληγορικά κείμενα του Υποψήφιου ΕυρωΒουλευτή Σενέρ Λεβέντ είναι γεμάτα νοήματα, γιά όποιον έχει την καρδιά ανοικτή και διαθέτει απλή κοινή λογική. Μην ψάχνετε εδώ για ορθολογιστικές "πολιτικές τοποθετήσεις". Εδώ μιλά η ψυχή, και μόνο η καρδιά μπορεί να την ακούσει. Και να τι γράφει ο ποιητής:
«Άδικα πήγε ο τόσος κόπος μας; Χύσαμε αίμα και τα πήραμε! Άδικα κόψαμε αφτιά, βγάλαμε μάτια, κόψαμε πόδια; Πόσες σφαίρες, πόσες βόμβες ξοδέψαμε μέχρι να πάρουμε αυτά τα χώματα; Μήπως έμεινε βουνό, πεδιάδα και θάλασσα που δεν ποτίσαμε με αίμα; Η Μόρφου. Η Κερύνεια. Η Αμμόχωστος. Το Βαρώσι και η Καρπασία. Είναι όλα δικά μας, έτσι δεν είναι Χουσεΐν;
[...]
Σου το είπα και τότε. Θυμήσου λίγο. Σε ρώτησα: Γιατί πήραμε αυτά τα βουνά; Για να τα λαξέψουμε, να τα αφανίσουμε, να μπορούμε να βλέπουμε τη θάλασσα κοιτάζοντας από τη Λευκωσία, έτσι δεν είναι; Να μην βλέπουν μόνο οι Κερυνειώτες τα καράβια με μισοφέγγαρο που έρχονται από τη Μερσίνα, να τα βλέπουμε και εμείς. Γιατί πήραμε το Βαρώσι; Λόγω της αγάπης μας για τα φίδια, τις σαρανταποδαρούσες και τους ποντικούς. Το πήραμε και τους το χαρίσαμε. Να κάθονται εκεί με το καλό. Να μην καθίσουμε εμείς, να μην καθίσουν οι Ελληνοκύπριοι, εκείνα να κάθονται. Γιατί πήραμε τη Μόρφου; Για να ξηράνουμε τους κήπους με τα εσπεριδοειδή που έβλαπταν το νησί, έτσι δεν είναι; Μήπως ήταν εύκολο να τους ξηράνουμε; Τι τραβήξαμε… Αλλά τουλάχιστον απαλλαχτήκαμε από τα μισά. Αυτό να βλέπεις εσύ. Γιατί πήραμε την Κερύνεια; Επειδή δεν θέλαμε να αφήσουμε ξεκρέμαστα τα αδέλφια μας από την Αλεξανδρέττα και τα Άδανα. Οι κακόμοιροι, ησύχασαν λίγο σε αυτό τον εφήμερο κόσμο. Κάναμε μια καλή πράξη για τους δόλιους.»
ΑΥΤΟΣ είναι ο άνθρωπος που θέλω να με αντιπροσωπεύει στο ΕυρωΚοινοβούλιο. Η αντίληψη του είναι πανανθρώπινη, ελληνική, τουρκική, ιστορική και ταυτόχρονα σύγχρονη, ενώ ο λόγος του δονείται αλάθητα με τον βαθύτερο παλμό της κατεχόμενης Κύπρου. Έχει τη δύναμη να εξορκίσει την πίκρα μας. Ένας ΤΕΤΟΙΟΣ ποιητής θέλω να μιλά εκ μέρους μου από τα έδρανα και τους επίσημους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Το πιο πάνω κείμενο του Σενέρ Λεβέντ είναι απόσπασμα από το άρθρο με τίτλο:
Bye bye Χουσεΐν...
http://politis.com.cy/article/bye-bye-chousentou-sener-levent

Η καταπληκτική φωτογραφία είναι έργο του φίλου και συναγωνιστή Χασάν Γκαζί / Hasan Gazi.



~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 25 June 2011

Από τα Κατεχόμενα: προς Ελληνοκύπριους

"Πρέπει να διεξάγουμε μαζικό αγώνα εναντίον της κατοχής της Τουρκίας στο νησί." - Σενέρ Λεβέντ
Ο γνωστός αγωνιστής Σοσιαλιστής δημοσιογράφος στα κατεχόμενα Σενέρ Λεβέντ συνεχίζει να δημοσιογραφεί με γλώσσα πεντακάθαρη γιά την κατάσταση στην Κύπρο. Σε μιά εποχή που η ψευδο-αριστερή ηγεσία του επίσημου μας Κράτους δεν τολμά καν να πεί τη λέξη "απελευθέρωση", βαφτίζοντας "φασίστες" και "εθνικιστές" όσους μιλούν γιά αντικατοχικό αγώνα, ο Σενέρ μιλά γιά μαζικό αγώνα ενάντια στην κατοχή.

Καταλήγοντας στο άρθρο του αναφέρεται στον ισχυρισμό της κατοχικής Τουρκίας ό,τι τάχα "έσωσε" τους Τουρκοκύπριους με την εισβολή της το 1974:
"Σωθήκαμε είπατε; Άι σιχτίρ!"

Παρακαλούμε διαβάστε το νέο άρθρο του Σενέρ, και δείτε κάποια δικά μας σχόλια στο τέλος.
Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia

* * *

Ώρα γιά Μαζικό Αγώνα Ενάντια στην Κατοχή
του Σενέρ Λεβέντ, avrupa@kktc.net

Μπορεί να μην σας ενδιαφέρουν και πολύ αυτά που θα γράψω σήμερα αγαπητά αδέλφια Ελληνοκύπριοι. Με συγχωρείτε, αλλά είναι πιά αναπόφευκτο να γνωστοποιηθούν αυτά. Στο κάτω-κάτω μοιραζόμαστε αυτό το νησί. Και πρέπει να ξέρετε και εσείς τι συμβαίνει στην κατεχόμενη περιοχή.

Το νότιο τμήμα της Κύπρου είναι ήρεμο, ενώ το βόρειο κοχλάζει. Έχει πολλά προβλήματα ο βορράς. Νομίζω ότι από εδώ θα αρχίσει η λύση του προβλήματος στο νησί. Στο τέλος οι Τουρκοκύπριοι θα λογαριαστούν με την Τουρκία. Μεγαλώνει ο ξεσηκωμός. Ολοένα και εντείνεται.

Τα εντός της Βουλής κόμματα δεν έχουν ενταχθεί ακόμά σε αυτό τον αγώνα. Εκείνα είναι απλώς εναντίον της εδώ κυβέρνησης των συνεργατών, όχι εναντίον της Άγκυρας. Και προσπαθούν να παρεκτρέψουν τον αγώνα από τον στόχο του και να τον κατευθύνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Θεωρούν ως μητέρα των κακών το κόμμα που βρίσκεται στην κυβέρνηση εδώ. Προσπαθούν να πείσουν την κοινότητα ότι θα εξαφανιστούν αυτά τα κακά σε περίπτωση που γίνουν οι ίδιοι κυβέρνηση. Όμως, ο λαός έχει χορτάσει απ' αυτά τα λόγια. Δεν τα πιστεύει. Όλοι έχουν καταλάβει προ πολλού ότι δεν ωφελεί σε τίποτα η αλλαγή ενός κόμματος με άλλο στην κυβέρνηση. Δοκίμασε και είδε όλα ται κόμματα που βρίσκονται μέσα στη Βουλή. Όποιο και αν έγινε κυβέρνηση, δεν μπόρεσε να μην εφαρμόσει τις οδηγίες της Άγκυρας.

Τα δε εκτός Βουλής κόμματα δεν έχουν καμιά πιθανότητα να εκλεγούν. Άλλωστε, αν η Άγκυρα αντιληφθεί πως υπάρχει ένας τέτοιος κίνδυνος, θα πάρει αμέσως μέτρα. Όμως, όπως ανέφερα, δεν έχουν πιθανότητες τα κόμματα αυτά. Γιά να μπορέσει να αποκτήσει κάποιος μιά τέτοια πιθανότητα, πρέπει να εισέλθει στην τροχιά της Άγκυρας. Να κερδίσει την εμπιστοσύνη της. Και έτσι δεν γίνεται εξουσία που κυβερνά, αλλά μόνο εκτελεί διαταγές.

Εδώ και μέρες ζούμε το σύνδρομο του Πανεπιστημίου Ανατολικής Μεσογείου. Το πανεπιστήμιο νοικιάστηκε στο κεφάλαιο της Τουρκίας. Πίσω από αυτό το κεφάλαιο βρίσκεται ο Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Ο πνευματικός ηγέτης της κυβέρνησης του ΑΚΡ στην Άγκυρά. Ο ιμάμης, που ζει στην Πενσυλβάνια, άπλωσε τα πλοκάμια του και στην Κύπρο τώρα μόλις πέτυχε τους στόχους του στην Τουρκία. Μέσα στην κοινότητά μας έχει πολλούς υποστηρικτές. Έχουν βαλθεί να τον υπηρετούν εδώ και πολύ καιρό μερικοί γνωστοί επιχειρηματίες μας οι οποίοι ελέγχουν την κοινωνία με τα κεφάλαιά τους. Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος ήταν και η επίσκεψη πέρσι ενός γνωστού επιχειρηματία μας σε έναν λαθρέμπορο ηρωίνης που βρισκόταν στη φυλακή. Διότι αυτός ο λαθρέμπορος ηρωίνης ήταν οπαδός του Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Ένας στρατιώτης του στρατού του ιμάμη. Από τη μιά αφοσιωνόταν στην προσευχή στο τζαμί και από την άλλη ασχολείτο με σκοτεινές υποθέσεις.

Η Αμμόχωστος χθες έζησε μια από τις πιο τεταμένες της μέρες. Κλιμακώθηκαν τα επεισόδια που συνεχίζονταν εδώ και μέρες στο πανεπιστήμιο. Η αστυνομία έκανε χρήση ωμής βίας κατά τη διάρκεια διαδήλωσης που έκαναν οι συντεχνίες με τη στήριξη των πολιτικών κομμάτων. Όπως γίνεται στην Τουρκία, μίλησαν τα ρόπαλα. Ένα κορίτσι 16 χρόνων μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όταν τραυματίστηκε στο κεφάλι από χτυπήματα που δέχτηκε. Βρισκόταν ακόμα στη μονάδα εντατικής παρακολούθησης όταν γραφόταν αυτό το άρθρο.

Αφού ησύχασαν τα πράγματα, η Συνδικαλιστική Πλατφόρμα διοργάνωσε μια διαδήλωση και στη Λευκωσία. Και τοποθέτησε μαύρο στεφάνι μπροστά στην πρεσβεία της Τουρκίας διαμαρτυρόμενη γιά την αστυνομική βία. Άφησε και ένα ελαστικό αυτοκινήτου εκεί. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε τι σημαίνει αυτό.

Και ξέρετε τι έκανε η κυβέρνηση την ώρα που συνέβαιναν όλα αυτά τα γεγονότα; Έκατσε και αποφάσισε. Νοίκιασε τα ιδρύματα του πανεπιστημίου στο κεφάλαιο από την Τουρκία. Τι άλλο μπορεί να είναι αυτό εκτός από βενζίνη στη φωτιά; Δεν υποχώρησε. Γιατί; Γιατί αυτή είναι η οδηγία της Άγκυρας. Ποιός τολμά εδώ να απορρίψει κεφάλαιο πίσω υπό το οποίο βρίσκεται ένάς ιμάμης όπως ο Φετχουλλάχ Γκιουλέν; Κι όμως, μια ομάδα επιχειρηματιών μας ξεσηκώθηκε για να μην πέσει το πανεπιστήμιο στα χέρια αυτού του θρησκευτικού κεφαλαίου και υπέβαλε πρόταση στην κυβέρνηση. Και μάλιστα μιά πολύ καλύτερη πρόταση από εκείνη των οπαδών του Φετχουλλάχ. Επιπλέον, υπέβαλε και ο Δήμος Αμμοχώστου αίτηση για να λειτουργήσει τα ιδρύματα του πανεπιστημίου. Παρ' όλα αυτά, το πανεπιστήμιο δόθηκε στους οπαδούς του Φετχουλλάχ. Έτσι, χάθηκε και αυτό. Σύντομα θα χαθούν και η Αρχή Ηλεκτρισμού και η Αρχή Τηλεπικοινωνιών. Και θα επιταχυνθεί περισσότερο ο αφανισμός των Τουρκοκυπρίων.

Το έγραψα και προηγουμένως Δεν μπορούμε να σωθούμε προσπαθώντας να σώσουμε τους θεσμούς έναν-έναν. Πρέπει να διεξάγουμε μαζικό αγώνα εναντίον της κατοχής της Τουρκίας στο νησί. Γελιόμαστε αν νομίζουμε ότι διεξάγουμε έναν δημοκρατικό αγώνα ξεχνώντας ότι βρισκόμαστε υπό κατοχή. Πρέπει να βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί: Σωθήκαμε είπατε; Άι σιχτίρ!

Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ

* * *

Πιό Καθαρά

Όλα σιγά σιγά ξεκαθαρίζουν, και πιό σημαντικό απ' όλα, η ξεφτισμένη κομματοκρατία και κρατική ηγεσία στη Κύπρο αποδεικνύεται καθημερινά όλο και πιό βαθειά χωμένη μες την εθνική προδοσία και τον συμβιβασμό με την ιδέα και την πραγματικότητα της Κατοχής. Το χειρότερο; Το ότι προσπαθούν να αποκοιμήσουν τον λαό μας με ψέμματα και προπαγάνδα της οποίας το αίσχος δεν έχει όρια: η συνεχιζόμενη εκστρατεία τρομοκρατίας και εξουδετέρωσης κάθε φωνής που μιλά γιά απελευθέρωση, κάθε φωνής που μιλά γιά αντικατοχικό αγώνα και αντίσταση στα επεκτατικά και γενοκτονικά σχέδια της Τουρκίας με το να βαφτίζει όλους τους αντιστασιακούς ως "εθνικιστές" ή "φασίστες".

Και κάθε τόσο εμφανίζεται ένας Τουρκοκύπριος όπως τον Σενέρ της εφημερίδας Αφρίκα, ή την ομάδα Μπαράκα / Baraka και το Κόμμα Νέα Κύπρος (YKP) που ταράζουν τα νερά με την αλήθεια: ονομάζουν την βόρεια Κύπρο κατεχόμενη, και καλούν το λαό σε αντίσταση ενάντια στην κατοχή. Τα λόγια τους και οι αντιστασιακές κινητοποιήσεις τις οποίες οργανώνουν στα κατεχόμενα ξεσχίζουν τα ψέμματα της συμπραξίας μεταξύ ΑΚΕΛ-ΔΗΚΟϊκής ηγεσίας, ρατσιστών ανθελλήνων "εθνικώς Κυπραίων" και της αισχρότατης ηγεσίας του ΔΗΣΥ απ΄ άκρη σε άκρη. Όλοι τους, οι υποστηρικτές της ρατσιστικής Διζωνικής "λύσης", έχουν αποδείξει τα τελευταία δέκα χρόνια πως δεν υπάρχει πάτος στον πολιτικό βόθρο μες τον οποίο κατοικούν, και προς τον οποίο τραβούν να ρίξουν όλο μας τον λαό.

Παραμένει βέβαια πικρή και δύσκολη η πραγματικότητα. Οι δυνάμεις που αντιπροσωπεύουν οι αντιστασιακοί Τουρκοκύπριοι είναι μικρές, προς το παρόν, και δεν μπορούμε να επενδύσουμε την επιβίωση ή την απελευθέρωση μας στις δικές τους κινητοποιήσεις. Αποτελούν μεν την πιό ηθικά αγνή και πολιτικά την πιό προοδευτική και ριζοσπαστική μερίδα της Τουρκοκυπριακής κοινότητας, αλλά ο αγώνας των δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον δικό μας.

Χωρίς δικό μας αγώνα, πολιτικό, κοινωνικό, ηθικό αγώνα, και δή αγώνα εξοπλισμένο με ΟΛΑ τα απαραίτητα μέσα και μεθόδους μηδενός εξαιρουμένου, δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. Οι κατοχικές δυνάμεις είναι μεν στο βορρά, αλλά η απελευθέρωση των κατεχομένων αρχίζει από την απελευθέρωση του νότου. Η κατοχή από ξένες στρατιωτικές δυνάμεις στο νότο, συν η κατοχή του τόπου μας από μιά συμμαχία ξένων και ντόπιων οικονομικο-εμπορικών Κεφαλαιϊκών δυνάμεων, παράλληλα με την ιδεολογία του ιμπεριαλισμού ("κρύψε και σγούψε να περάσουμε") έχουν καταστρέψει παντελώς την κοινότητα μας. Χρειάζεται να δημιουργηθεί μιά κοινωνική δύναμη αρκετά μεγάλη - με ορθές βάσεις και αξίες - που να διεκδικήσει και να πάρει από τα χέρια τους την εξουσία με την οποία αποκοιμίζουν το λαό και τον κρατούν μεθυσμένο με τα εμπορεύματα, παραλυμένο με ενοχές, και παλαβωμένο με ψέμματα και συνθήματα.

Μιά αγωνιστική συμμαχία με τους αντιστασιακούς Τουρκοκύπριους είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να εκτιμήσουμε πως έχει και εκείνη τα όρια της. Γιά παράδειγμα, όταν οι συντρόφοι μας στο βορρά λεν "μα γιατί δεν αγωνίζεστε και εσείς μαζί μας ενάντια στην κατοχή;" τούτο μας δίνει δύναμη και έμπνευση, καθαρίζει το νοητικό και συναισθηματικό πεδίο και δίνει ξανά προσανατολισμό στον αγώνα. Αλλά τι να πούμε όταν κάποιοι ανάμεσα τους, που έχουν παρασυρθεί γιά δεκαετίες από τα ψέμματα της ελληνόγλωσσης ψευδο-αριστεράς, μας λεν πως "πρέπει να αγωνιστούμε μαζί, εμείς ενάντια στην Τουρκία και εσείς ενάντια στην Ελλάδα"; Τούτο μας βρίσκει απρόθυμους και ξινίζει την κάθε αίσθηση συμμαχίας. Οι ανθέλληνες ελληνόγλωσσοι "εθνικώς Κυπραίοι" έχουν συγχύσει τους Τουρκοκύπριους συντρόφους μας σε μεγάλο βαθμό, και θα χρειαστούν χρόνια διαλόγου να διευκρινιστεί το νοητικό πεδίο μέσα τους ώστε να γίνουν πιό κατάλληλοι σύμμαχοι.

Αλλά στο βαθμό που αγωνίζονται ενάντια στην Τουρκία, όπως είναι σήμερα τα πράματα, τους εκτιμούμε πολύ και θαυμάζουμε την αντοχή τους και το πολιτικό δώρο που μας προσφέρουν, ήτοι, ξεκαθάρισμα του τοπίου ώστε να κινηθεί ο λαός μας πιό σωστά. Μπροστά.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το άνω άρθρο του Σενέρ Λεβέντ δημοσιεύτηκε (απίστευτο αλλά αληθινό) και στην εφημερίδα Πολίτης, σε ελαφρώς διαφορετική μετάφραση στη Σελίδα 13, στήλη Ημερολόγιο, 22 Ιουνίου, 2011:
http://pdf.politis-news.com/pdf/pdf?-A=239521,pdfview.html&-V=pdfarchivefullpaper

Στούς Πρόποδες του Τροόδους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_19.html

"Ωραίοι Έλληνες" και οι Τουρκοκύπριοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Μπαράκα: Διευκρίνηση Ιδεών και Αρχών, Αφοσίωση στον Επαναστατικό Σοσιαλισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/degerlerimize-bagimsizlik-eklendi.html?
showComment=1282658704973#c5257782511386293116


Φωνή Ειρήνης από την Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

European Bureau for Conscientious Objection
Solidarity with Conscientious Objector Murat KANATLI in Cyprus
http://www.ebco-beoc.eu/pdf/index/201106/SolidaritywithConscientiousObjectorMuratKanatli.pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 14 November 2010

Ο Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα

Μετ' ειλικρινείας και φιλαληθείας ομολογώ και πιστοποιώ ότι πράγματι είμαι το άτομο στη φωτογραφία με τη γαλάζια φανέλλα, ο "Κκέλης με την Απαστράπτουσα Φαλάκρα" δίπλα από φίλους, συντρόφους και συναγωνιστές, κάτω προς το κέντρο:



Η φωτογραφία είναι από την πολιτική εκδήλωση του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ην. Βασιλείου με θέμα:
«Το υποτιθέμενο δίλημμα: Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία ή Διχοτόμηση» πού έγινε τις 19 Ιουλίου 2010 στη Λευκωσία.

Δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του Προπύργιου (το 6ο), έκδοση του Μετώπου ειδικά αφιερωμένη στην μαύρη επέτειο της παράνομης ανακήρυξης του κατοχικού κράτους το οποίον οι ηγέτες μας σύντομα ελπίζουν να καταφέρουν να ανακηρύξουν σε νόμιμο "συνιστόν στέητ" του ρατσιστικού Διζωνικού Κράτους που προσπαθούν να μας φορήσουν.

Το νέο τεύχος του Προπύργιου δυστυχώς περιέχει δύο μικρά αγκάθια που με επλήγωσαν. Κρίμα, γιατί περιέχει πάρα πολλά καλά και σημαντικά στοιχεία: όσοι νομίζουν πως όλη μας η νεολαία αποκοιμήθηκε ή πως τάχα παραδέρνει μες'στη ζάλη των εμπορευμάτων μαζί με την υπόλοιπη μας κοινωνία, μπορούν να δουν στο Προπύργιο πως υπάρχουν ακόμα νεολαίοι που αγαπούν την πατρίδα, που τους νοιάζει η επιβίωση μας, που έχουν συναίσθηση του πόσο επικίνδυνους καιρούς διαβαίνουμε σήμερα σαν λαός.

Και δεν είναι όπως τις ξύλινες και κρύες παρουσίες της κομματικής "νεολαίας" που οστεοποιήθηκε πρίν καν ενηλικιωθεί και απολιθώθηκε μες τα κενά και άχαρα συνθήματα. Η νεολαία του Μετώπου είναι αυτόνομη, υπεράνω κομμάτων, και διαρκώς σε κίνηση!

Το τεύχος του Προπύργιου περιέχει και "εξεταστέα ύλη" (εντάξει, φοιτητές είναι):
QUIZ: Με ποιους είμαστε πιο κοντά;
(α) Τους Σύριους (β) Τους Φοίνικες (γ) Τους Μογγόλους (δ) Τους Ουζμπέκους (ε) Τους Αυστραλούς

QUIZ: Ποιά μητέρα πατρίδα της Κύπρου δεν είναι «ούτω καλούμενη»;
(α) Το Τατζικιστάν (β) Η Μοζαμβίκη (γ) Τα νησιά Φαρόε (δ) Η Χαβάη (ε) Όλες
Τα δύο στοιχεία που πληγώνουν, και όχι μόνο εμένα προσωπικά, αλλά πληγώνουν τον αγώνα γιά ελευθερία, είναι τούτα:
ο- Μιά σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση, στη εικόνα του εξώφυλου (φαίνεται δίπλα).
ο- Μιά "μπηκτή" στη σελίδα 19 που εύκολα παρερμηνεύεται ως ειρωνεία προς τους κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ.

Συγκεκριμένα, το έντυπο αναφέρεται σε "δήθεν κοινούς αγώνες Ε/Κ και Τ/Κ". Μπορεί η σύνταξη του Προπύργιου να είναι θετική σε κοινούς αγώνες, δεν το ξέρω (ελπίζω να είναι), αλλά τούτη η φρασεολογία όπως ετέθει αδιευκρίνιστα μοιάζει με απόρριψη εκείνης της πορείας.

Κρίμα, γιατί οι λιγοστές συμμαχίες που έχουμε με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς είναι πολύ ορθές, πολύ χρήσιμες και γιά τις δύο κοινότητες, και είναι δυστυχώς πολύ ευάλωτες σε χειραγώγηση από τους ανθέλληνες Κυπριο-εθνικιστές ορμούμενους απο μέσα και από έξω από την Κυβέρνηση, την ηγεσία του ΑΚΕΛ, ΔΥΣΗ και μέρος της ηγεσίας του ΔΗΚΟ, καθώς και από διάφορες παρατάξεις ψευδο-αριστερών, ψευδο-αναρχικών κοκ. Χρειαζόμαστε πιό πολλές και πιό δυνατές συμμαχίες με Τ/Κύπριους αντιστασιακούς.

Δείτε γιά παράδειγμα εδώ:
" Ένας Τ/κ καταγγέλλει στην ΕΕ τον εποικισμό ως έγκλημα πολέμου"
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/antistaseis/315696

και:
"380 χιλιάδες έποικοι στα κατεχόμενα!"
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/315335

Επίσης, το δικό μας άρθρο εδώ:
"ΤουρκοΚύπριοι Αντιστασιακοί, και η ψευδο-αριστερά ηγεσία: Κυπριοεθνικισμός, Ρατσιστική Διζωνική και ταύτιση με τον Ιμπεριαλισμό"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html

Υπάρχουν τρείς παρατάξεις Τ/Κυπρίων αντιστασιακών που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής - η συμμαχία μαζί τους είναι πολύτιμη, και πολύ εύθραυστη. Είναι η ριζοσπαστική πολιτιστική οργάνωση Μπαράκα / Baraka, η πολιτική οργάνωση με το όνομα Κόμμα Νέα Κύπρος (YKP), και η εφημερίδα Αφρίκα, πρώην Αβρούπα (Ευρώπη) που εκδίδεται από τον Σενέρ Λεβέντ. Στις παραπομπές πιό κάτω έχουμε υλικό και γιά τις τρείς.

Όσον αφορά την "σάτυρα σε λάθος κατεύθυνση" που δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του Προπύργιου το πρόβλημα μας είναι πως το δήθεν αστείο πέφτει μες σε μιά αρρωστημένη κοινωνία - τη δική μας! - που δυστυχώς αφ' ενός δεν εγνώρισε υγιές και έντιμο πατριωτικό κομμουνισμό τα τελευταία σαράντα χρόνια και οι διαρκείς προδοσίες εκ μέρους της ψευτο-αριστερής ηγεσίας εκείνης της παράταξης τρέφουν την λανθασμένη εντύπωση γιά το τι έστιν σοσιαλισμός, κομμουνισμός, αναρχισμός, κοκ. Η σάτυρα πέφτει σ' ένα κλίμα οπου ο αρρωστημένος αντικομμουνισμός τύπου Μακάρθυ εύκολα μπορεί να αναβιώσει αν το τροφοδοτήσουν οι διάφορες παρατάξεις. Μόνο ζημιά μπορεί να φέρει στην υπόθεση της ελευθερίας του τόπου μας τέτοια εξέλιξη. Ο αγώνας γιά την επιβίωση του λαού μας και την ελευθερία του τόπου μας χρειάζεται τους πάντες, και ιδίως εκείνους που ονειρεύονται η γή να κοκκινήσει. Οι αληθινές σοσιαλιστικές, κομμουνιστικές και αναρχικές παρατάξεις του τόπου μας έχουν πολλά να προσφέρουν στον πατριωτικό αγώνα. Η ειρωνεία στο εξώφυλλο του Προπύργιου δεν βοηθά να κτιστεί η συμψυχία που χρειαζόμαστε.

Άλλωστε το λέει και το ίδιο το Προπύργιο στη σελίδα 19, όπου στο πλαίσιο αναφοράς υπέρ της ενότητας και ενάντια σε εκείνους που την τορπιλλίζουν, προωθείται το σύνθημα «Από αριστερά μέχρι δεξιά, όλοι στον αγώνα για την λευτεριά». Και είναι πολύ καλό σύνθημα. Αλλά η αστοχία της λάθος σάτυρας στο μπροστινό εξώφυλλο δεν πείθει. Χρειάζονται πολύ προσεκτικά βήματα γιά να κτιστεί ξανά η ενότητα του λαού μας.

Η σάτυρα εις βάρους του κου Άντρου είναι αναγκαίο να συνεχίσει! Αλλά υπάρχουν πολύ σημαντικά κρίματα γιά τα οποία πρέπει να στοχευτεί, όχι το ότι είναι τάχα "κόκκινος". Μακάρι να ήταν! Είναι όμως ρατσιστής ανθέλλην, είναι υποστηρικτής της ρατσιστικής Διζωνικής "τελικής λύσης", είναι ηγετικό στέλεχος ενός ακραίως αυταρχικού και οπισθοδρομικού, αντιδραστικού κόμματος, και έχει και την αλαζονεία έκδηλη στα χείλη όποτε μιλήσει. Μπόλικο υλικό γιά σάτυρα, συναγωνιστές! Αφήστε το ψέμμα πως είναι τάχα "κόκκινοι" και μήν τους δίνετε πίστωση γιά μιάν ιδεολογία που την έχουν καταπροδώσει χίλια τα εκατό. Δείτε και το σχετικό μας κείμενο αν σας ελκύει:
"Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

Συστήνω ανάγνωση του Προπύργιου και προώθηση του.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~

Το Προπύργιο

http://www.metopo.org.uk/dt2010011012-propyrgio6.html

Μπαράκα: Διευκρίνηση Ιδεών και Αρχών, Αφοσίωση στον Επαναστατικό Σοσιαλισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/degerlerimize-bagimsizlik-eklendi.html?
showComment=1282658704973#c5257782511386293116


Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html

Σενέρ Λεβέντ: Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_07.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Μουράτ Κανατλί / Murat Kanatlı
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/06/murat-kanatl.html

Union Leaders Arrested in the North
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/union-leaders-arrested-in-north.html

~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 25 April 2010

Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: USAID και Κύπρος


Όταν στις 16 Οκτωβρίου του 2009 δημοσιεύαμε το άρθρο του συναγωνιστή Σενέρ Λεβέντ με τίτλο: "Προδοσίες διανοουμένων στην Κύπρο" ουδέποτε φανταζόμουν το μέγεθος του ζητήματος.

Τα λόγια του Σενέρ:
"Όσοι γενναίοι αριστεροί διαθέταμε, αφού έπαψαν να ελπίζουν ότι μια μέρα θα γυρίσει πίσω ο Καρλ Μαρξ, αγκάλιασαν ως σωτήρα τον ιμπεριαλισμό, που κάποτε θεωρούσαν τον μεγαλύτερο εχθρό."

και
" Ερωτοτροπούν με τους Αμερικανούς και τους 'Αγγλους αντιπροσώπους που πηγαινοέρχονται και το παίζουν απόστολοι των σχεδίων που ετοιμάζουν εκείνοι. Και έκαναν και νέες ανακαλύψεις για την ιστορία. Είπαν ότι δεν είναι ο ιμπεριαλισμός ο κύριος υπεύθυνος γι’ αυτή την αιματοχυσία, γι’ αυτή τη διαίρεση."
από:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_16.html

Η πραγματικότητα των όσων ο Σενέρ κατέθεσε είναι τρομακτική και το μέγεθος του ζητήματος τεράστιο. Αγγίζει όλες σχεδόν της δομές της ζωής και του δημόσιου βίου. Και χρωματίζει με τα χειρότερα χρώματα το σφικτό εναγκαλισμό των τοπικών αρχόντων και διανοουμένων - ακόμη και των υποτιθέμενων αριστερών - με τα αισχρότερα μέρη του ιμπεριαλισμού.

Γι αυτούς δεν υπάρχει ιμπεριαλιστική επέμβαση στο νησί μας:

"Το πρόβλημα είναι δικοινοτικό, Κυπριακής ιδιοκτησίας και Κυπριακής ιδιοκτησίας θα πρέπει να είναι η λύση. Εκάμαμεν τους τζιαι εκάμαν μας. Πρέπει να ξεπεράσουμεν τις διαφορές μας. Φταίει ο εθνικισμός στις θκυο πλευρές. Φταιν οι καλαμαράες..."

Η λίστα αναλύσεων και πταισματοδικίας ατέλειωτη. Οτιδήποτε για να συγκαλύπτεται το μέγεθος της ευθύνης του ιμπεριαλισμού και των συμμάχων του. Οτιδήποτε για να μην ονομάζεται η εισβολή και η κατοχή, με την ευλογία των αισχρότερων δυνάμεων του πλανήτη...


Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: USAID και Κύπρος

Από το 1974 μετά την εισβολή του Τουρκικού στρατού στην Κύπρο ξεκινά στο νησί μας μια νέα φάση δράσης της οργάνωσης USAID.

Η οργάνωση διαφημίζει την έναρξη της νέας φάσης παρουσίας της στην Κύπρο ως μια "επιχείρηση ανθρωπιστικής βοήθειας από το καλοκαίρι του 1974 η οποία έχει εξελιχθεί από τότε σε ένα πολυεπίπεδο αναπτυξιακό πρόγραμμα που στοχεύει στην αύξηση της ποσότητας και της ποιότητας της αλληλεπίδρασης των αποξενωμένων και γεωγραφικά χωρισμένων ΕλληνοΚυπριακών και Τουρκοκυπριακών κοινοτήτων. Η USAID υποστηρίζει τη συνεργασία ανάμεσα σε πρόσωπα και οργανώσεις από τις δύο πλευρές έτσι ώστε να μοιωθούν οι εντάσεις και να δημιουργηθεί ένα κλίμα το οποίο θα κυοφορήσει την επαναπροσέγγιση και ένα ανθεκτικό ειρηνικό συμβιβασμό." (1)

Οι ιμπεριαλιστές λοιπόν με των οποίων τα όπλα και τις ευλογίες ενορχηστρώθηκε ο διαχωρισμός του λαού μας και διεξήχθη η "ειρηνευτική επιχείρηση" εις βάρος του Ελληνισμού της Κύπρου, ήρθαν στο νησί μας για να μας μάθουν πως να επαναπροσεγγιστούμε γεφυρώνοντας τις γεωγραφικές μας πραγματικοτητες και βοηθώντας μας να ξεπεράσουμε την "αποξένωσή" μας.

Ούτε λέξη βέβαια για την εισβολή και την κατοχή!

Ποιά είναι όμως η οργάνωση USAID και ποιός ο ρόλος της στη διεθνή σκακιέρα;

Από την ιστοσελίδα της ίδιας της οργάνωσης
http://www.usaid.gov/about_usaid/usaidhist.html
μαθαίνουμε ότι η οργάνωση δημιουργήθηκε πάνω στις δομές του σχεδίου Μάρσαλ ούτως ώστε να παρέχει διεθνή βοήθεια. Τα αρχικά της σημαίνουν Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης (United States Agency for International Development).

Στην πραγματικότητα η οργάνωση αποτελεί το πολιτικό προπύργιο όλων των επαίσχυντων πράξεων του ιμπεριαλισμού. Η USAID είναι το κυριότερο πολιτικό προσωπείο της ακατονόμαστης άλλης υπηρεσίας των ΗΠΑ γνωστής με το όνομα CIA και ο σύνδεσμος ανάμεσα στην αιματοβαμμένη εξωτερική πολιτική της αυτοκρατορίας και το Κεφαλαίο.


Η σχέση με τη CIA

"Το αλήστου μνήμης Γραφείο Δημόσιας Ασφάλειας της USAID , για παράδειγμα, δεχόταν κάλυψη και πόρους από την USAID ενώ διευθυνόταν από την CIA."
και,
"Τα ίδια τα δημόσια αρχεία των ΗΠΑ δείχνουν ότι η USAID υπάρχει και για πολύ καιρό ως προσωπείο για τη συλλογή πληροφοριών για τη CIA καθώς και για τη χρηματοδότηση ξένων κυβερνήσεων και οργανώσεων"(2)

Η σχέση των δυο οργανώσεων είναι τόσο στενή που τα δημοσιοποιημένα αρχεία της CIA αποκαλύπτουν την κοινή εκπαίδευση των μελών τους και τη στενότατη πολυεπίπεδη συνεργασία τους. Μπορείτε να δείτε με ποιους τρόπους οι δύο οργανώσεις συνδέονται με επιχειρήσεις όπως την εκπαίδευση των μελών τους καθώς και ξένων δυνάμεων ασφαλείας στο πιο κάτω αρχείο σε μορφή pdf:
http://www.yardbird.com/pdfs/family_jewels_ps607-613_ocr.pdf

Θαυμάστε τη δράση των μελών των οργανώσεων USAID/CIA πιο κάτω. Η δράση τους επεκτείνεται σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανητη :
http://en.apa.az/news.php?id=117830


Η USAID ως εργαλείο εξωτερικής πολιτικής και υπόσκαψης ξένων κυβερνήσεων

Σύμφωνα με τον καθηγητή του πανεπιστημίου της Μασαχουσέττης Farid Samir Benavides Vanegas (University of Massachusetts at Amherst ) στη δημοσιευμένη εργασία του με τίτλο:
"Ξένη βοήθεια και επέμβαση: Ο ρόλος της USAID στην Κολομβία"

"Foreign Assistance and Intervention: The Role of the USAID in Colombia"

και που αφορά την εμπλοκή των ΗΠΑ γύρω από τα θέματα του υποτιθέμενου πόλεμου ενάντια στα ναρκωτικα:
"η USAID αποτελούσε το όργανο εφαρμογής και εκτέλεσης της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ"
ενώ
"τα προγράμματα που αναπτύσσονταν από την USAID εκείνη την εποχή δεν είχαν καμία σχέση με την ανάπτυξη ή βοήθεια γιά βελτίωση των οικονομικών συνθηκών του λαού της Κολομβίας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως η πλειονότητα των χρημάτων δινόταν στο δικαστικό σώμα και την αστυνομία."(3)

Επί διακυβέρνησης Κλίντον η οργάνωση χρησιμοποιήθηκε ακόμη και για να παρακαμφθεί ο εκλελεγμένος πρόεδρος της Κολομβίας Σαμπέρ με την χειραγώγηση μελών της κυβέρνησης και με υποσχέσεις που ουδέποτε τηρήθηκαν!(4)

Η οργάνωση χειραγώγησε μέλη της κυβέρνησης της Κολομβίας, δωροδόκησε μέλη του δικαστικού σώματος και της Αστυνομίας, έστιψε την χώρα κυριολεκτικά για να περάσει τους νόμους που την ενδιέφεραν και μετά αθέτησε κάθε υπόσχεση που έδωσε.

"Η οργάνωση κατόρθωσε να παρέμβει στις εσωτερικές υποθέσεις της Κολομβίας χωρίς να αμφισβητηθεί η νομιμότητα της να πράξει έτσι"(5)

Η οργάνωση παρεμβαίνει σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει ο "κίνδυνος" του σοσιαλισμού, του κομμουνισμού και της δυνατότητας των λαών να αυτοκαθορίζουν τη μοίρα τους έξω από τον έλεγχο της αυτοκρατορίας. Διαβάστε πιο κάτω για τις παρεμβάσεις της USAID στην Βολιβία που οδήγησαν σε εξέγερση ενάντια στην Αριστερή Κυβέρνηση και σχεδόν εμφύλιο πόλεμο πρόσφατα:
http://upsidedownworld.org/main/content/view/1522/1/

Επίσης εδώ, γιά τις παρεμβάσεις της στην Βενεζουέλα, ενάντια στην επαναστατική αναδόμηση:
http://venezuelanalysis.com/analysis/2600

Η USAID αποτελεί τον κεντρικό φορέα εφαρμογής της πολιτικής της αυτοκρατορίας ιμπεριαλισμού/Κεφαλαίου σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.

Υπάρχει μήπως η πιθανότητα στην περίπτωση του νησιού μας η οργάνωση να καθοδηγείται από ανθρωπιστικά ιδανικά;


Η USAID ως πράκτορας του διεθνούς Κεφαλαίου

Οι δραστηριότητες της οργάνωσης περιλαμβάνουν και τις περίφημες επιχειρήσεις κερδοσκοπικής ανοικοδόμησης των κατακτημένων Ιράκ και Αφγανιστάν. Μετά που ισοπέδωσαν τη χώρα με βόμβες αμόλυσαν κερδοσκποπικές επιχειρήσεις γιά την "ανοικοδόμηση" - τα ποσά είναι επενδύσεις, δεν αποτελούν ούτε ανθρωπιστική βοήθεια, ούτε αποζημιώσεις προς τους λαούς του Ιράκ και Αφγανιστάν.

"Η USAID είναι μείζων συνέταιρος της προσπάθειας της κυβέρνησης των ΗΠΑ στην ανοικοδόμηση και ανάπτυξη του Ιράκ. Από τον Ιούνη του 2009 η USAID έχει επενδύσει περίπου 6,6 δισεκατομμύρια δολλάρια(!) σε προγράμματα σχεδιασμένα για να σταθεροποιήσουν τις κοινοτητες, να κυοφορήσουν την οικονομική και αγροτική ανάπτυξη και να οικοδομήσουν τη δυνατότητα των εθνικών, τοπικών και επαρχειακών κυβερνήσεων να αντιπροσωπεύουν και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Ιρακινού λαού."(6)

Η USAID είναι ο μηχανισμός εκείνος που εκχωρεί τα συμβόλαια σε εταιρίες κολοσσούς του Κεφαλαίου. Μια περιδιάβαση στην κεντρική της ιστοσελίδα θα σας δώσει μια εξαιρετική ιδέα για το ποιόν των δραστηριοτήτων της και την εμπλοκή της. Μπορείτε εύκολα αν το επιθυμείτε να βρείτε "δουλειά" στο Αφγανιστάν και το Ιράκ.
http://www.usaid.gov/locations/asia/countries/afghanistan/

Η οργάνωση είναι η επιτομή της δράσης των σκοτεινών δυνάμεων Ιμπεριαλισμού της άρχουσας τάξης και του Κεφαλαίου. Τέτοια είναι η σημασία της για την αυτοκρατορία που ακόμη και ο ίδιος ο τρισκατάρατος George W Bush τις απένειμε τα εύσημα δίνοντας σαφέστατα δειγματα των έργων και ημερών της οργάνωσης:

"Ο πρόεδρος ευχαριστεί τους υπαλλήλους της USAID και τους προέδρους ΜΚΟ (Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων)

Η USAID και οι προκάτοχοί της ως οι ηγέτες της κυβερνήσεως μας στην ανακούφιση και την αναδόμηση έχουν κάνει αυτού του είδους την εργασία στο παρελθόν. Έχετε κάνει μεγάλα έργα στο παρελθόν όπως το σχέδιο Μάρσαλ. Και είμαστε δεσμευμένοι όχι μόνο στο να λύσουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά αφοσιωμένοι στην εργασία όλο το χρόνο σε σχεδόν εκατό χώρες, χώρες που περιλαμβάνουν το Ιράκ και το Αφγανιστάν τις οποίες βοηθάτε να ανοικοδομηθούν, να φέρετε ένα καλύτερο μέλλον σε εκατομμύρια ανθρώπους που μόλις έχουν απελευθερωθεί, και σε περιοχές στον κόσμο σαν το Νταρφούρ στο Σουδάν όπου βοηθάτε να μοιωθούν οι θάνατοι και η βία στη δοκιμαζόμενη εκείνη περιοχή.

Οι προσπάθειες της USAID είναι απαραίτητες για την εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ. Οι προσπάθειες σας και οι προσπάθειες άλλων ειδικά για να δημιουργηθούν εργασίες, να προωθηθούν αγορές, να βελτιωθεί η υγεία, να καταπολεμηθεί ο HIV/AIDS και να ριζώσει η δημοκρατία είναι θεμελιώδεις για να γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος και να προστατευθεί ο Αμερικάνικος λαός."(7)

Υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία για τις σχέσεις, τις διαπλοκές και την αισχρότητα που καθοδηγεί τα έργα και την πολιτική της συγκεκριμένης οργάνωσης;

Υπάρχει προοδευτικό άτομο και οργάνωση στον κόσμο, υπάρχουν αφοσιωμένοι αριστεροί οι οποίοι θα ήθελαν ποτέ να συνεργαστούν με το Τέρας;

Στην Κύπρο μας όλα γίνονται!

Αντί οι κυβερνήσεις της δημοκρατίας να δουν την οργάνωση για αυτό που είναι και να την ξαποστείλουν εκεί από όπου ήρθε - όπως έπραξαν ό λαός και ο πρόεδρος της Βολιβίας (8) - αντί να σώσουν το λαό μας από την αισχρότητα που η οργάνωση αντιπροσωπεύει έχουν όλες ανεξαιρέτως επιτρέψει στη USAID να αλωνίζει στο νησί μας και να ελέγχει πλήρως τη διαδικασία επαναπροσέγγισης.

Οι φονιάδες των λαών όχι μόνο κυκλοφορούν ανάμεσά μας αλλά και καθορίζουν σε τεράστιο βαθμό ποια θα είναι η λύση που θα επιβληθεί στο λαό μας και ποια θα είναι η άρχουσα τάξη που θα εδραιώσει την άδικη λύση.

Στην πραγματικότητα η Κύπρος ήταν και είναι ένα από τα εξαιρετικά δείγματα εργασίας για το πως "ανοικοδομείται" μια χώρα που έχει πρώτα υποστεί το αιματοκύλισμα των σχεδιασμών του ιμπεριαλισμού. Μια εξαιρετική περίπτωση ενός κατακτημένου λαού που με τη συνειδητή και ασυνείδητη συνεργασία μέρους του με τους κατακτητές και τους ηθικούς αυτουργούς του εγκλήματος, διαβρώνεται το ηθικό του, αποδυναμώνεται κάθε δυνατότητα αντίστασής του έτσι ώστε να υποταγεί ολοκληρωτικά στα κελεύσματα των επικυρίαρχων της Γης.


Η δράση της USAID στην Κύπρο

Η δράση της οργάνωσης στην Κύπρο είναι συνυφασμένη με τις δομές και τη δράση των οργανώσεων του ΟΗΕ στην Κύπρο UNDP (United Nations Developement Programme) και UNOPS (United Nations Office for Project Services) .

Η USAID χρησιμοποιεί τις δύο οργανώσεις και τις δραστηριότητές των για να διοχετεύσει χρήματα και άλλους πόρους προς τους εδώ συνεργάτες της, για να χειραγωγήσει τον τομέα της επαναπροσέγγισης και κυρίως για να καθορίσει το πολιτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα προκύψει μια λύση του Κυπριακού συμβατή με τους σχεδιασμούς και τις επιθυμιες του ιμπεριαλισμού.

Διαβάζουμε από την ιστοσελίδα της οργάνωσης ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNDP) στην Κύπρο:

"Από την έναρξη της τον Οκτώβιο του 2005 το πρόγραμμα της Οργάνωσης για την Ανάπτυξη των ΗΕ για την ειρηνευτική διαδικασία στην Κύπρο, η Δράση για Συνεργασία και Εμπιστοσύνη (ACT) μπήκε στη δέυτερη φάση το 2008. Το πρόγραμμα στοχεύει εξειδικευμένα στην ενδυνάμωση των δυνατοτήτων των Κυπρίων να συμμετάσχουν ενεργά στην διδαικασία ειρήνευσης. Η Δράση (ACT) χρηματοδοτείται μέσω μιας συνεργατικής συμφωνίας ανάμεσα στη USAID και τη UNDP."(9)
και
"Με την οικονομική υποστήριξη της USAID η ελπίδα είναι ότι οι δραστηριότητες υπό τη Δράση (ACT) θα υποστηρίξει τις αρχές της πολυπολιτισμικότητας και των Ευρωπαϊκών αξιών και θα παρέχει στους ΕλληνοΚύπριους και ΤουρκοΚύπριους τα μέσα και τις ευκαιρίες για να χτίζουν μαζί τα θεμέλια για μια βιώσιμη λύση του Κυπριακού προβλήματος. Η φιλοσοφία πίσω από την προσέγγιση βασίζεται στην κατανόηση ότι οποιαδήποτε λύση θα μπορέσει να εφαρμοστεί μόνο στη βάση στέρεων δικτύων συνεργασίας και σταδιακής ομαλοποίησης των σχέσεων σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων."(10)

Στην επίσημη μάλιστα ιστοσελίδα της UNDP για το νέο πρόγραμμα δράσης στην Κύπρο
http://www.undp-act.org/
μπορείτε εύκολα στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας να διακρίνετε ότι UNDP και USAID πορεύονται κυριολεκτικά χέρι με χέρι.



Ήρθαν λοιπόν τα καλοπροαίρετα χρήματα του Ιμπεριαλισμού να μας βοηθήσουν να λύσουμε το Κυπριακό! Ώ της μεγαλοσύνης των το μέγαν έλεος!

Μια εξαετία πριν τα σχέδια των ιμπεριαλιστών ήταν ακόμη πιο ξεκάθαρα:

"Η διεθνής κοινότητα, ειδικά οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν ενθαρρύνει την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στα δύο μέρη στη βάση του σχεδίου Ανάν, για να καταλήξουν σε μια μόνιμη λύση προτού η Δημοκρατία της Κύπρου ενταχθεί επίσημα στην Ευρωπαική Ένωση την 1η Μαίου του 2004."(11)

Βλέπουμε λοιπόν πόσο ξεκάθαρα και αδιάντροπα ο ιμπεριαλισμός και τα όργανά του δραστηριοποιούνται "υπέρ των συμφερόντων μας". Ο έλεγχός του επίσημου ρου της επαναπροσέγγισης είναι ολοκληρωτικός. Δεν υπάρχει τομέας που ο ιμπεριαλισμός να μην έχει αλώσει.

Οι περισσότεροι βέβαια συμπατριώτες μας που δραστηριοποιούνται στον τομέα της επεναπροσέγγισης είναι αγνοί και γνήσιοι άνθρωποι της Ειρήνης οι οποίοι επενδύουν γνήσια και ειλικρινά τις προσπάθειές τους προς την κατεύθυνση της. Πολλοί ουτέ καν γνωρίζουν για τη χειραγώγησή τους από το θηρίον Ιμπεριαλισμού/Κεφαλαίου. Νομίζουν αφελώς ότι συνεργάζονται με τον ΟΗΕ και το πράττουν με καλοσύνη, αθωότητα και γνησιότητα.

Υπάρχουν όμως ανάμεσά τους και οι επιτήδειοι εκείνοι που με βάση τα προσωπικά και εταιρικά τους συμφέροντα αγκαλιάζουν συνειδητά τις επιταγές του Ιμπεριαλισμού/Κεφαλαίου και της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ. Αυτοί είναι συνένοχοι στις σφαγές των γειτονικών μας λαών και στη συντελούμενη γενοκτονία εις βάρος του λαού μας. Κατάπτυστοι καιροσκόποι και προδότες όλων των ανθρώπινων αξιών και ιδανικών.

Ποιοι είναι όμως αυτοί; Ποια πρόσωπα και οργανώσεις έχουν συνδέσει το όνομα και τη δράση τους με τις καθοδηγητικές γραμμές της USAID; Ποιοι έχουν αμοιφθεί για τον εναγκαλισμό τους με τους φονιάδες των λαών;

Στην κοινή αντίληψη επικρατεί η άποψη ότι τέτοια άτομα και οργανώσεις εξαγοράζονται. Η χρηματοδότηση δηλαδή είναι η προυπόθεση της δράσης των. Η άποψή μου είναι διαφορετική. Ο διεθνής ιμπεριαλισμός δεν εξαγοράζει, ανταμοίβει εκείνους που έχουν αποδείξει την ταύτιση και τη συμπόρευσή τους μαζί του.

Οι οργανώσεις, τα πρόσωπά τους και οι διαπλοκές τους χρειάζεται να αποκαλυφθούν με στοιχεία ενώπιον του λαού.

(συνεχίζεται)


Σόλων Αντάρτης

~~~~~~~~~~~~

Πρωτότυπα κείμενα-Πηγές

1. Μεταφρασθέν από:
"USAID assistance to Cyprus began as a humanitarian relief operation in the summer of 1974 and has since evolved into a multi-sectoral development program aimed at increasing the quality and quantity of interaction between the estranged and geographically-separated Greek Cypriot and Turkish Cypriot communities. USAID assistance supports cooperation between individuals and organizations from the two sides in order to reduce tensions and promote a climate that will foster reconciliation and a durable peace settlement."
από:
http://www.usaid.gov/policy/budget/cbj2005/ee/cy.html

2. Μεταφρασθέντα από:
"The USAID's infamous Office of Public Safety, for example, received cover and funding from the USAID while directed by the CIA."
και,
"Public records show that USAID has long been a front for CIA intelligence gathering, as well as a conduit for CIA funding to foreign governments and agencies.¨
από:
http://www.yardbird.com/reader_sen_vitter_breached_committee_duties.htm

3. Μεταφρασθέν από:
"USAID was being used as an instrument to develop the American foreign policy"
και
"The programs developed by USAID at that time had nothing to do with development or with assistance to improve the economic conditions of Colombian population. As it was mentioned earlier, the majority of the money was given to the Police and to the judiciary."

4. Μεταφρασθέν από:
"Since the Clinton Administration could not cooperate with President Samper, it decided to use the USAID as a tool to cooperate with the government but without Samper. This cooperation was useful to obtain concessions from Colombian government under the promise of the certification, even though its promises were never honored."

5. Μεταφρασθέν από:
"The Agency succeeded in intervening in Colombian internal affairs without being challenged in its legitimacy to do so."

Τα ανωτέρω πρωτότυπα κείμενα 3,4 και 5 είναι παρμένα από τη δημοσιευμένη εργασία του καθηγητή του πανεπιστημίου της Μασαχουσέττης Farid Samir Benavides Vanegas (University of Massachusetts at Amherst ):
"Ξένη βοήθεια και επέμβαση: Ο ρόλος της USAID στην Κολομβία"
"Foreign Assistance and Intervention: The Role of the USAID in Colombia"

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την εργασία από τη σελίδα του Google scholar όπου μπορείτε δωρεάν να "κατεβάσετε" το έργο δίπλα από το αποτέλεσμα της έρευνας σε μορφή pdf από το ίδιο το πανεπιστήμιο εδώ:
http://scholar.google.com/scholar?hl=en&q=Foreign+Assistance+and+Intervention%3A+The+Role+of+the+USAID+in+Colombia+F&btnG=Search&as_sdt=2000&as_ylo=&as_vis=0

6. Μεταφρασθέν από:
"USAID has been a major partner in the United States Government's (USG) reconstruction and development effort in Iraq. As of June 2009[update], USAID has invested approximately $6.6 billion on programs designed to stabilize communities; foster economic and agricultural growth; and build the capacity of the national, local, and provincial governments to represent and respond to the needs of the Iraqi people."
από την ιστοσελίδα της οργάνωσης όπου αναλύονται οι επιτυχίες της στην ανοικοδόμηση του Ιράκ:
http://www.usaid.gov/iraq/accomplishments/

7. Μεταφρασθέν από:
"President Thanks USAID Employees and NGO Presidents

As our government's leader in relief and reconstruction, USAID and its predecessors have done this kind of work before. You have done big jobs in the past, such as the Marshall Plan. And we're committed to not only solving this problem, but we're committed to the work that goes on year-round in nearly a hundred countries, countries that include Iraq and Afghanistan, where you're helping to build -- to bring a better future to millions of people who have been newly liberated, and to regions in the world like Darfur, in the Sudan, where you're helping to reduce deaths and violence in that troubled region.

The efforts of USAID is essential for the foreign policy of the United States of America. Your efforts and the efforts of others, especially to create jobs, promote markets, improve health, fight HIV/AIDS, and help democracy take root, are instrumental to making the world a better place and to protecting the American people."
από:
http://georgewbush-whitehouse.archives.gov/news/releases/2005/01/20050110-6.html

8. "Residents of Chapare and El Alto cities of Bolivia accused USAID in interference in their domestic issues and achieved to stop the activity of USAID representation in that county. President Evo Morales suspended official agreement with USAID accusing it in funding of separatist groups."
από:
http://en.apa.az/news.php?id=117830

9. Μεταφρασθέν από:
"Since its launch in October 2005 the United Nations Development Programme (UNDP) peacebuilding project in Cyprus, Action for Cooperation and Trust (ACT) entered its second phase in 2008. The programme aims principally to strengthen the capacities of Cypriots to actively participate in the reconciliation process. ACT is funded through a cooperative agreement between USAID and UNDP."
από:
http://www.undp-act.org/

10. Μεταφρασθέν από:
"With the financial support of USAID the hope is that projects under ACT will support principles of multiculturalism and European values and provide Greek Cypriots and Turkish Cypriots the resources and opportunities to jointly build the foundations for a sustainable solution to the Cyprus Problem. The philosophy behind this approach is based on the understanding that any solution can only be implemented on the basis of solid networks of co-operation and the gradual normalization of relations in a wide variety of fields."
από:
http://mirror.undp.org/cyprus/

11. Μεταφρασθέν απο:
"The international community, especially the United States, has been encouraging resumption of negotiations between the two sides on the basis of the Annan Plan, to arrive at a permanent solution before the Republic of Cyprus formally joins the EU on May 1, 2004."
από:
http://www.usaid.gov/policy/budget/cbj2005/ee/cy.html

Wednesday, 21 April 2010

Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία μας να κατηγορεί ένας αριστερός έναν δεξιό για κάτι τέτοιο

Ο Σενέρ Λεβέντ μιλά γιά το αποτέλεσμα των εκλογών στα κατεχόμενα

Ο Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ, σοσιαλιστής και αντιστασιακός δημοσιογράφος που εκδίδει την εφημερίδα Afrika (πρώην "Αβρούπα" / "Ευρώπη" ) στην κατεχόμενη Κύπρο, απευθύνεται στους Μεχμέτ Αλί Ταλάτ και Δημήτρη Χριστόφια και προς τα κόμματα τους, CTP και ΑΚΕΛ αντιστοίχως, σε μιά αποτίμηση του ύφους και περιεχομένου της κοινής προεκλογικής των εκστρατείας στις παράνομες εκλογές στο βορρά.

Ζωγραφίζει την ανίερη συμμαχία αυτών των Αριστερών ηγετών με την Άγκυρα και τον Ιμπεριαλισμό, και το πανάθλιο ρεζίλεμμα που επήλθε όταν ακόμα και μετά από τόση εξυπηρέτηση που προσέφεραν, τους απέρριψε προτιμώντας ένα πιό εξυπηρετικό υποχείριο.

Ο Σενέρ τα λέει καθαρά όπως πάντα, με εκείνη την αμείληκτη απλότητα και ανθρωπιά που χαρακτηρίζει το γράψιμο του. Ψηλαφεί το πιό τραγικό στοιχείο της προεκλογικής εκστρατείας του δίδυμου Ταλάτ-Χριστόφια διά του οποίου οι δύο επένδυσαν στο να ισχυρίζονται πως εκείνοι τάχα ήδη φτιάχνουν την "κυπριακή λύση" του εθνοφυλετικού διζωνικού διαχωρισμού που τόσο ποθεί ο διεθνής και γειτονικός Ιμπεριαλισμός και μάλιστα πως θα το επιτύχουν καλύτερα από τους δεξιόφρονες αντιδραστικούς που δρουν με βάση την παρακαταθήκη της ΤΜΤ και του Ντεκτάς. Και με το να ισχυρίζονται οι Ταλάτ και Χριστόφιας πως θα υπηρετήσουν τις εθνικιστικές βλέψεις της Άγκυρας καλύτερα από την Δεξιά. Και ταυτόχρονα, με το να κατηγορούν τον ανθυποψήφιο τους, τον Έρογλου, πως δεν τον υποστηρίζει η Άγκυρα όσον υποστηρίζει εκείνους τους δύο. Πως τάχα ο Έρογλου αντιτίθεται σε αυτά που έχει συμφωνήσει τόσο καλά η Άγκυρα με τους Ταλάτ και Χριστόφια.

Όπως λέει και ο Σενέρ, "Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία μας να κατηγορεί ένας αριστερός έναν δεξιό για κάτι τέτοιο." Κουφό. Απίστευτο.

Το βάθος αυτής της τραγωδίας θα περάσουν δεκαετίες να φανεί.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~

Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία μας να κατηγορεί ένας αριστερός έναν δεξιό για κάτι τέτοιο
του Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ

Τώρα τι πρέπει να πούμε; Πώς πρέπει να σχολιάσουμε αυτές τις εκλογές; Να πούμε πως κέρδισε ο Έρογλου και η βούληση του λαού; Ή μήπως πως κέρδισε η 'Αγκυρα όπως πάντα; Πέστε μου. Ποιος κέρδισε;

Αν λάβουμε υπόψη όλα όσα λέγατε εσείς μέχρι σήμερα τι πρέπει να πούμε; Αν δηλαδή δεχτούμε ως ορθά αυτά που λέγατε. Μήπως πρέπει να λεχθεί ότι ο Έρογλου κέρδισε παρά την αντίθετη επιθυμία της 'Αγκυρας; Τιθέμενος αντιμέτωπος με την 'Αγκυρα; Κηρύσσοντας μάλιστα πόλεμο στην 'Αγκυρα, όπως είπε και ο Ταλάτ;

Τι έγινε; Μήπως η 'Αγκυρα έχασε αυτό τον πόλεμο; Ηττήθηκε από τον Έρογλου; Πόσο αστεία είναι αυτή η κουβέντα, έτσι δεν είναι;

Κρίμα, πολύ κρίμα. Σας το είπαμε πολλές φορές. Αλλά δεν μπορέσαμε να σας κάνουμε να το καταλάβετε. Σώνει και καλά λέγατε ότι η 'Αγκυρα σας υποστήριζε. Σώνει και καλά βρισκόταν στο πλάι σας. Καταβάλατε απελπισμένες προσπάθειες να το αποδείξετε αυτό στην κοινότητα. Θεωρήσατε εχθρούς σας όσους σας έλεγαν ότι η 'Αγκυρα δεν σας υποστηρίζει.

Σας είπαμε ότι η 'Αγκυρα ουδέποτε επιτρέπει την εκλογή ενός ηγέτη που η ίδια δεν θέλει. Σας ζώσανε τα φίδια. Και αυτό το θεωρήσατε στήριξη προς τον Έρογλου. "Αλλαξε ο κόσμος, άλλαξε και η Τουρκία", είπατε. Προσπαθήσατε να μας αποδείξετε ότι η Τουρκία δεν είναι η παλιά Τουρκία, ότι η παρούσα κυβέρνηση υποστηρίζει τη λύση και ότι υποστηρίζει τις δυνάμεις της λύσης στην Κύπρο, δηλαδή εσάς.
Προσδοκήσατε ελπίδα ακόμη και από την παρουσίαση του Έρογλου ως κάποιου που δεν υπηρετεί τα συμφέροντα της Τουρκίας. Τον ανακηρύξατε εχθρό της Τουρκίας, αντίπαλο της Τουρκίας.

Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία μας να κατηγορεί ένας αριστερός έναν δεξιό για κάτι τέτοιο. Πήρατε στο πλάι σας έναν σοβινιστή όπως ο Τουργκάι Αβτζί και βγήκατε στη σκηνή στην Πλατεία Ινονού. Αναγκάσατε ακόμη και ένα πλήθος οπαδών της λύσης και της ειρήνης να χειροκροτήσει τον Τουργκάι Αβτζί. Και ο Αβτζί τους είπε το χαρμόσυνο νέο από την εξέδρα. «Η Άγκυρα είναι στο πλάι μας», τους είπε. Είμαι περίεργος αν το ίδιο νομίζετε και τώρα.

Δεν αντιλαμβανόσασταν καν τα παιχνίδια που παίζονταν εναντίον σας. Εμείς σας το είπαμε και αυτό. Αλλά επικράτησε η αγάπη σας προς την Άγκυρα. Δεν πιστέψατε. Νά που τώρα σας έστυψαν σαν το λεμόνι και σας πέταξαν, όπως είχαν στύψει και τους άλλους και τους πέταξαν.

Ό,τι σας έδωσαν σας το πήραν πίσω. Δεν ωφέλησαν σε τίποτα αυτά που πήρατε. Πρώτα χάσατε την κυβέρνηση. Ύστερα και το τελευταίο κάστρο. Βεβαίως αυτό είναι το βαρύ τίμημα του να αποτελεί κάποιος ένα κακό αντίγραφο των οπαδών του στάτους κβο. Δεν καταλάβατε. Δεν καταλάβατε καθόλου. Ότι τα αντίγραφα έφυγαν. Και νά που ήρθαν ξανά τα πρωτότυπα.

Νομίζετε ότι τώρα ήρθε ένας ηγέτης τον οποίο δεν εγκρίνει η 'Αγκυρα; Ότι θα φύγει από το τραπέζι ο Χριστόφιας και θα τιναχτεί στον αέρα η λύση; Πράγματι έτσι νομίζετε; Νομίζετε πράγματι ότι από αυτή την κάλπη βγήκε ένα αποτέλεσμα που δεν ικανοποιεί την 'Αγκυρα; Οι Τουρκοκύπριοι δηλαδή είναι τόσο ελεύθεροι και έχουν τόση πολλή βούληση που διεξήγαγαν δημοκρατικές εκλογές;

Τι είχες δηλώσει κύριε Ταλάτ; Ότι οι Τουρκοκύπριοι θα αυτοκτονήσουν αν δεν σε εκλέξουν; Νά που δεν σε εξέλεξαν. Έχουν αυτοκτονήσει δηλαδή; Κοίτα τι λέει ο Τζεμίλ Τσιτσέκ: «Αποδείξαμε στον κόσμο ότι υπάρχει μια ώριμη δημοκρατία στην Κύπρο». Συμφωνείς και εσύ;

Αν το αξίωμα που κατέχει ο άνθρωπος δεν τον άλλαζε τόσο πολύ, αν δεν τον έκανε τόσο εγωπαθή, σίγουρα δεν θα καταντούσες σε αυτά τα χάλια. Μια θητεία μονάχα ήταν αρκετή για την Άγκυρα για να σε ευθυγραμμίσει. Οι ίδιοι έμαθαν να μένουν όρθιοι και να μην υποκύπτουν, αλλά φαίνεται πως εσάς δεν σας το έμαθαν αυτό.

Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ

Αξιοσημείωτα:
Το άνω άρθρο δημοσιεύτηκε και στην εφημερίδα Πολίτης σε κάπως διαφορετική μετάφραση με τον τίτλο
"Δεν λέγατε ότι ο Έρογλου είχε κηρύξει πόλεμο στην 'Αγκυρα;"
ΠΟΛΙΤΗΣ - 20/04/2010, Σελίδα: 13
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=941456&-V=archivecolumns

Οπαδοί του κυβερνώντος κόμματος και "ανεξάρτητοι αριστεροί" ειρωνεύονται και χλευάζουν τις πολιτικές θέσεις του Σενέρ Λεβέντ, όσον και τον ίδιο προσωπικά,
εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html?showComment=1271449743095#c815718092487254810

και εδώ:
"Όσον αφορά τον Λεβέντ πρέπει να είναι ο μοναδικός ίσως Τουρκοκύπριος που έπεισε πλήρως η επίσημη ελληνοκυπριακή προπαγάνδα... και έχει καταντήσει γραφικός ."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_07.html?showComment=1270668700633#c3040230643166339174

Άλλα κείμενα του Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ:

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html

Σενέρ Λεβέντ: Δεν το αντιλαμβάνεστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_07.html

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Ψευδο-αριστεροί συκοφάντες κατηγορούν μέλη της ομάδας σύνταξης της Ενδο~Μήδεια ως υποστηρικτές του Έρογλου:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/baraka-tiyatro-ekibinden-bir-yolculuk.html?showComment=1271652759922#c4506315332336372261

~~~~~~~~~~~

Thursday, 15 April 2010

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει



Γιά τις εκλογές στα κατεχόμενα
Το νέο άρθρο του Σενέρ Λεβέντ

Ο πυρετός των εκλογών στα κατεχόμενα φτάνει στο αποκορύφωμα τους τις τελευταίες μέρες. Το πιό αλλόκοτο και προκλητικό στοιχείο, βέβαια, είναι η δημόσια υποστήριξη εκ μέρους του Δημήτρη Χριστόφια και της ηγεσίας του κυβερνώντος κόμματος Ακελ προς τον αντιπρόσωπο του παράνομου κατοχικού καθεστώτος Μεχμέτ Αλί Ταλάτ σε εκλογές που είναι παράνομες λόγω εποικισμού, παράνομες λόγω συνεχόμενης στρατιωτικής κατοχής και σωρείας συνεχιζόμενων παραβιάσεων της Συνθήκης της Γενεύης και γενοκτονικής εθνοκάθαρσης των ιθαγενών. Και λόγω της παράνομης αποσχιστικής και μονομερούς ανακήρυξης του κατοχικού σχήματος σε "ανεξάρτητο κράτος" που έχει ήδη πολλάκις καταδικαστεί από την διεθνή κοινότητα.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας λοιπόν παραγνωρίζει όλα τούτα και συνεχίζει να διακηρύττει δημόσια την υποστήριξη του στον ήδη προκαθήμενο αντιπρόσωπο της κατοχής. Τι λέν όμως οι αντιστασιακοί και προοδευτικοί ΤουρκοΚύπριοι με τους οποίους έχουμε και τις πιό στενές πολιτικές και πολιτιστικές σχέσεις;

Οι σύντροφοι από το σοσιαλιστικό Kόμμα Νέα Κύπρος (YKP), διά φωνής των διακεκριμένων μελών του κόμματος Murat Kanatlı και Alpay Durduran καλούν το λαό σε μποϋκοτάζ και αποχή από τις εκλογές ακριβώς επειδή είναι παράνομες:
"YKP'nin Nisan 2010 seçimleri ile ilgili boykot kararını açıkladığı basın toplantısı"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/ykpnin-nisan-2010-secimleri-ile-ilgili.html

Ο Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ, σοσιαλιστής και αντιστασιακός δημοσιογράφος που εκδίδει την εφημερίδα ΑΦΡΙΚΑ (πρώην "Αβρούπα" / "Ευρώπη" ) στην κατεχόμενη Κύπρο, μιλά στο πιό κάτω άρθρο του γιά τον υποψήφιο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ... τελείως έξω από τα δόντια. Τον ζωγραφίζει ως αντιπρόσωπο της κατοχής, αρχισπιούνο και εγκάθετο του κατοχικού στρατού εκ Τουρκίας με αριστουργηματικές πινελιές που συνθέτουν ένα πολιτικό πορτραίτο απέχθειας και καταδίκης.

Ενώ ο Πρόεδρος Χριστόφιας; Καλά γιά τον Πρόεδρο, εμείς και η λοιπή ανατρεπτική-εναλλακτική κοινότητα, η ΕΔΕΚ, άλλοι Σοσιαλιστές, αντικατοχικοί, αντιστασιακοί και πατριώτες δεν μετρούμε - αλλά οι ΤουρκοΚύπριοι αντικαθεστωτικοί; Εκείνων που ζούν άμεσα υπό την κατοχή και τον Ταλάτ, η γνώμη των δεν μετρά; Χεστιντίν Ποκλαντίν όμως ο κύριος Πρόεδρος και γιά τον Σοσιαλισμό, και γιά την αντίσταση στην κατοχή, την συμψυχία με τους αντιστασιακούς συντρόφους ΤουρκοΚύπριους... όλα, όλα θυσία στο βωμό του θεού Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα. (Ο όσιος Πουπαςδενξερωκαθόλουμακαμνωπωςταξερωούλλα ήτο θεός των αρχαίων Ετεοκυπρίων, μας λεν οι επιστήμονες των Νεοκυπρίων, του οποίου η λατρεία σήμερα περιορίζεται μόνο σε στενούς κύκλους της άρχουσας τάξης και των εκάστοτε υπηρετών της.)

Παρακαλώ μελετήστε τι λέει ο Σενέρ.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Αχ, Μεχμέτ Αλί, κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει

Έτσι κύριε Ταλάτ; Λες πως όσοι σε επικρίνουν, επικρίνουν και την Τουρκία; Κοίτα μωρέ τους Ιούδες. Πώς τολμούν να το κάνουν αυτό; Πώς ρίχνουν λάσπη στο μεγάλο μας απελευθερωτή; "Άντε μωρέ βρομόπαιδα, εχθροί της Τουρκίας, αγνώμονες", φώναξέ τους κατάμουτρα.

Στείλε και ένα μήνυμα στην Άγκυρα. Γράψε μια έκθεση. Γράψε τα ονόματά τους ένα-ένα. Πες να μην τους αφήσουν να περάσουν. Να τους κανονίσει όλους η Άγκυρα. Αντί να παραπονιέσαι άδικα συνεχώς, πέρασε αμέσως σε δράση.

Ιδού τώρα: η τελευταία εβδομάδα. Τα τελευταία λεπτά. Τα τελευταία δευτερόλεπτα. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Λίγος χρόνος απέμεινε για να ανοίξουν οι κάλπες. Πες ποια είναι τα μαύρα πρόβατα και ποια τα άσπρα. Να ξέρει η Άγκυρα. Τους αγνώμονες. Τους προδότες. Τους Βρούτους. Εκείνους που τη μαχαιρώνουν πίσω από την πλάτη της.

Μήπως περιμένεις εμένα να σου τα μάθω αυτά; Δεν σου τα έμαθε ο Ντενκτάς; Δεν σου τα εξήγησε καθόλου κατά τις συνομιλίες που είχατε τρώγοντας σουβλάκι στη Νήσο των Εχιδνών; Όπου έβλεπε κάποιον εχθρό της Τουρκίας εκείνος, έγραφε αμέσως την έκθεσή του. Ήταν πατριωτικό καθήκον γι' αυτόν και τούτο το κάρφωμα. Ποτέ δεν επέτρεπε να κάνουν κριτική στην Τουρκία.

Δεν ξέρω τι έγραψε για σένα, αλλά για εμάς έγραψε πολλά. Όμως, εσύ τι έκανες για να σε αναφέρει; Ποιο είναι το αμάρτημά σου; Μήπως παραπονέθηκες ποτέ για το γεγονός ότι [η Τουρκία] καταπατεί την πολιτική μας βούληση; Μήπως την αποκάλεσες κατοχική δύναμη; Μήπως φώναξες ποτέ να αποσύρει το στρατό της και τον πληθυσμό της; Μήπως οργίστηκες επειδή μετέτρεψαν το Πάρκο Τσαγλαγιάν σε Πάρκο Άγκυρας;

Μήπως θύμωσες για τη σημαία στο βουνό; Δεν σε άκουσα να το κάνεις έστω και μία φορά. Τον Μουσταφά Ακιντζί τον άκουσα, εσένα όχι. Σε σύγκριση με τον Μουσταφά Ακιντζί εσύ είσαι άγιος. Έχει πολλές αμαρτίες ο Ακιντζί. Μια φορά είπε ότι "ο στρατηγός υπερέβη τα όρια". Μια φορά στην Ισπανία σηκώθηκε να ζητήσει από τον Ερντογάν να λογοδοτήσει για τον πληθυσμό μας. Τελικά, αυτά ήταν αρκετά. Τέλειωσε ο Ακιντζί. Μήπως εσύ διέπραξες τέτοιες τρέλες όπως ο Ακιντζί;

Έχεις δίκαιο από τη γη μέχρι τον ουρανό Μεχμέτ Αλί. Όσοι επικρίνουν εσένα, φυσικά και επικρίνουν την Τουρκία. Διότι εσύ είσαι το ίδιο με την Τουρκία. Και η Τουρκία είναι το ίδιο με εσένα. Πες τους το. "Είμαι ένας ταπεινός δούλος της Τουρκίας", πες τους. "Ό,τι μου πει εκείνη, το κάνω".

Μήπως εκείνοι οι άλλοι οι ανόητοι δεν το ξέρουν αυτό; Το ξέρουν, αλλά φαίνεται ότι μόνο εσένα μπορούν να μασήσουν τα δόντια τους. Δεν μπορούν να πουν τίποτε εναντίον της Άγκυρας. Και μιλούν εναντίον σου. Μην τυχόν και τους αφήσεις χωρίς αντεκδίκηση. Πες τα στην Άγκυρα. Ειδοποίησέ την. Γράψε και εσύ μια έκθεση όπως έκανε ο Ντενκτάς.

Κοίτα τι μοναδική κουβέντα είπες: "Άντε, ας πούμε ότι εγώ είμαι προδότης. Μήπως είναι και η Τουρκία προδότης;" διερωτήθηκες.

Ποτέ δεν μπορεί να είναι προδότης η Τουρκία, Μεχμέτ Αλί, πες τους να μην είναι αγνώμονες. Ήρθε και μας έσωσε. Και μάλιστα, όπως είπε και ο συνταγματάρχης, βγήκε από το νυφικό της δωμάτιο και ήρθε. Κατέκτησε το μισό νησί. Μας το χάρισε. Ποιος έχει δικαίωμα να λέει κάτι εναντίον της; Και εξάλλου, μήπως τώρα δεν βρίσκεται στην εξουσία στην Τουρκία μας ένας ηγέτης όπως ο Ταγίπ Ερντογάν που υποστηρίζει τη λύση; Πρέπει όλοι να βαδίσουμε στα χνάρια του, έτσι δεν είναι;

Αχ Μεχμέτ Αλί, αχ. Κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν σε καταλαβαίνει.

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ
~~~~~~~~~
Σημειώσεις:

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στα ελληνικά αρχικά στην εφημερίδα Πολίτης σε ελαφρώς διαφορετική μετάφραση με τον τίτλο "Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση". Και όντως στο πρωτότυπο, ο Σενέρ κλείνει με τη ειρωνική φράση "Αν δεν ήταν ο Ερντογάν στην Άγκυρα και ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας, τότε θα ζητούσαμε ακόμη και προσάρτηση με την Τουρκία, έτσι δεν είναι;"
"Αν ήταν ο βασιλιάς της Σουηδίας θα ζητούσαμε και προσάρτηση"
ΠΟΛΙΤΗΣ - 12/04/2010, Σελίδα: 13
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=939874&-V=archivecolumns

Ποιός είναι ο Μουσταφά Ακιντζί
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=933514,printer.html&-V=archivearticles

Σενέρ Λεβέντ προς ΕλληνοΚύπριους: "Μα τι επάθατε;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html

Προς ταλατοποίηση του Κυπριακού προβλήματος
http://www.metopo.org.uk/dt2010004012-talatopoiisi.html

~~~~~~~~