Showing posts with label Αναστασιάδης. Show all posts
Showing posts with label Αναστασιάδης. Show all posts

Saturday, 27 July 2019

Ο ελληνοκυπριακός φόβος: Εκεί όπου βασιλεύουν οι ανεγκέφαλοι η πολιτική σκέψη είναι ανύπαρκτη

Να τι λέει ο Σενέρ Λεβέντ:
"Ο ελληνοκυπριακός φόβος ενθάρρυνε πιο πολύ τον Ερντογάν"

Αυτά που γράφει ένας ΤΚύπριος αντιστασιακός που ζει κάτω από την τουρκική κατοχή, κάτω από το άρβυλο του κατοχικού στρατού, έχουν ιδιαίτερη σημασία για μας. Δεν είναι μόνο "υλικό για σκέψη" ή "για προβληματισμό": είναι η κραυγαλέα πραγματικότητα που δεν θα επιβιώσουμε αν δεν την λάβουμε υπ' όψην.

Αλλά ποιός από τους ηγέτες μας θα τα λάβει υπ' όψην; Οι πιο πολλοί άνθρωποι της απλής καθημερινότητας, αυτοί που συναποτελούν τον απλό λαό της καθημερινής μας ζωής, έχουν πολύ πιο καθαρή λογική, λειτουργικό νου, και πολιτική κρίση από οποιονδήποτε των ηγετών του κράτους μας. "Ανεγκέφαλους και βλάκες" τους ανεβάζουν, "προδότες και βλάκες" τους κατεβάζουν. Και πολύ ορθά.

Θα μπορούσε κάποιος να διαγράψει και να αφοπλίσει αυτούς τους αφορισμούς που εξακοντίζει ο λαός μας, με τον ισχυρισμό πως όλα αυτά τα λέει ο λαός επειδή τάχα αποτελείται από ΕΚύπριους "εθνικιστές", ή πως τάχατες επειδή μας αρέσει να ποζάρουμε ως "ελληναράδες". (Και φυσικά υπάρχει ένα κόμμα που τα λέει αυτά συνέχεια, για δεκαετίες.) Με άλλα λόγια εννοούν πως τάχα ο "πολιτικά καθυστερημένος" ο λαός μας "αδικεί τους ηγέτες της χώρας μας". Αλλά όταν την γνώμη του λαού μας επιβεβαιώνει και επαυξάνει με τα πολιτικά του άρθρα ένας ΤΚύπριος αγωνιστής της Ελευθερίας, ένας αντιστασιακός Σοσιαλιστής που βρίσκεται κάθε μέρα επί των επάλξεων... τι να πούμε; 
 
Ας λάβουμε υπ' όψην επιτέλους αυτή τη σώφρονα φωνή. Η επιβίωση μας κρέμεται από το αν θα δεκτούμε να καθοδηγηθούμε από αυτές τις αλήθειες.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


Ο ελληνοκυπριακός φόβος ενθάρρυνε πιο πολύ τον Ερντογάν
του Σενέρ Λεβέντ

Λένε είναι τρελός και κάνει ό,τι θέλει. Τι σημαίνει δηλαδή; Δεν θα δίνεις σημασία σε αυτά που κάνει ένας τρελός. Θα τον ανέχεσαι. Ούτως ή άλλως είναι τρελός. Δεν ξέρει τι κάνει. Αλλά άμα δώσεις τη χώρα σε έναν τρελό, τότε αλλάζουν τα πράγματα. Θα κάψει τη Ρώμη όπως ο Νέρωνας. Θα βάλει φωτιά στον κόσμο όπως ο Χίτλερ. Θα ρίξει ατομική βόμβα όπως ο Τρούμαν. Θα φάει ανθρώπινο κρέας όπως ο Ίντι Αμίν.

Φαίνεται ότι έχει τρομάξει για τα καλά την ελληνοκυπριακή πλευρά η παράτολμη συμπεριφορά του Ταγίπ Ερντογάν που προκαλεί τους πάντες. Εγκατέλειψαν το σκληρό ύφος. Άρχισαν να κατεβάζουν τους τόνους. «Στέλνουμε μήνυμα συνεργασίας προς την Τουρκία», είπε ο υπουργός Εξωτερικών Χριστοδουλίδης. Ο δε υπουργός Ενέργειας Λακκοτρύπης είπε «θέλουμε να βλέπουμε την Τουρκία ως εταίρο και όχι ως αντίπαλο, αυτή είναι η επιθυμία όλων». Και ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Νίκος Ρολάνδης είπε «να παγώσει για έναν χρόνο το ενεργειακό πρόγραμμα». Ο Ταγίπ Ερντογάν πρέπει να χαίρεται. Ο στόχος του επιτεύχθηκε σε πρώτο στάδιο. Έπιασαν οι απειλές του. Τρόμαξε τους Ελληνοκύπριους. Πήρε θάρρος για να προχωρήσει πιο πολύ τις τολμηρές του ενέργειες. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην πετύχει τον στόχο του. Δεν έδωσε σημασία στις κυρώσεις της Ευρώπης. Δεν τον ένοιαξαν οι απειλές της Αμερικής. Επιπλέον, διόρθωσε και την εσωτερική πολιτική κατάσταση στην Τουρκία. Τράβηξε με το μέρος του όλα τα αντιπολιτευόμενα κόμματα εκτός από το HDP. Πήρε απ’ όλα ισχυρή στήριξη. Τέσσερα κόμματα υπέγραψαν ένα κοινό ανακοινωθέν που υποστηρίζει τις ενέργειες του Ερντογάν στην Ανατολική Μεσόγειο. Έστω και αν το HDP δεν υπέγραψε αυτό το ανακοινωθέν, πάλι συναντήθηκε κάπου με τον Ερντογάν. Στήριξε και αυτό τις προτάσεις του Μουσταφά Ακιντζί, τις οποίες υποστήριξε ο Ερντογάν.

Ο Χριστοδουλίδης απευθύνει έκκληση προς την Τουρκία αναφερόμενος και σε μια απόφαση που λήφθηκε στη σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ. «Ελάτε να συμφωνήσουμε, να οριοθετήσουμε τα θαλάσσια σύνορα», λέει. Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία. Θα καθίσει στο τραπέζι μαζί της; Επιπλέον, ποια σύνορα θα καθοριστούν; Πού τελειώνουν τα σύνορα της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο; Αφού το βόρειο τμήμα της Κύπρου βρίσκεται υπό την κατοχή της Τουρκίας, μήπως δεν θεωρούνται και τα σύνορα της βόρειας Κύπρου εντός των συνόρων της Τουρκίας; Μήπως καθορίστηκαν τα σύνορα της Κύπρου που μοιράστηκε το 1974 και τώρα θα καθοριστούν τα θαλάσσια σύνορα; Η τουρκική πλευρά αποκαλεί «σύνορα» τα οδοφράγματα στην πράσινη γραμμή. Η ελληνοκυπριακή πλευρά δεν τα λέει σύνορα. Τα λέει είτε «οδοφράγματα» είτε «πύλες».

Ήρθε, λέει, θετική απάντηση από τον Αναστασιάδη στην πρόταση του Ακιντζί για πενταμερή διάσκεψη. Όμως, η ελληνοκυπριακή πλευρά έχει έναν όρο γι’ αυτές τις διαπραγματεύσεις. Ακόμα δεν άκουσα να αναιρεί αυτόν τον όρο. Για να καθίσει στο τραπέζι αυτό θέλει να τερματιστούν οι δραστηριότητες της Τουρκίας στη θάλασσα. Θα δεχθεί ο Ταγίπ Ερντογάν; Δεν το νομίζω. Μήπως θα το κάνει αυτό ένας άνθρωπος που είδε ότι με τις κινήσεις που έκανε μέχρι αυτή τη στιγμή από τη μια τρόμαξε την ελληνοκυπριακή πλευρά και από την άλλη διόρθωσε την κατάσταση στην εσωτερική πολιτική; Όπως βλέπετε, όταν δεν βρει μπροστά του κανένα σοβαρό εμπόδιο, χρησιμεύουν η επίδειξη ισχύος και οι απειλές. Επιπλέον έχει και τη μεγάλη στήριξη της Ρωσίας. Έναν ισχυρό φίλο όπως ο Πούτιν. Ο άνδρας που έσωσε τον Μπασάρ Άσαντ στη Συρία, τώρα παίρνει τον Ερντογάν κάτω από τις φτερούγες του. Πνέει τα μένεα κατά της Ευρώπης, η οποία αποφάσισε την επιβολή κυρώσεων κατά της Τουρκίας. Ανοίγει τις αγκάλες του στην Τουρκία, η οποία ήρθε στα πρόθυρα τού να αποκοπεί από το ΝΑΤΟ. Η Αμερική που το βλέπει αυτό αμφιταλαντεύεται για το κατά πόσον θα επιβάλει κυρώσεις για τους S-400 ούτως ώστε να μην αφήσει την Τουρκία να την αρπάξει η Ρωσία.

Ο Μουσταφά Ακιντζί λέει ότι «οι Τουρκοκύπριοι ζημιώνουν πιο πολύ απ’ όλους από το υφιστάμενο στάτους κβο». Δεν συμφωνώ. Μέχρι τώρα δεν διεξήχθη καμία σοβαρή έρευνα πάνω σε αυτό το θέμα, αλλά πάρα πολλοί ανάμεσά μας έστησαν ένα σύστημα ευημερίας χάρις στο πειρατικό κράτος σε αυτά τα κατεχόμενα εδάφη. Βρήκαν σε αυτό το πειρατικό οικοδόμημα τα αγαθά που δεν θα μπορούσαν να βρουν σε ένα φυσιολογικό δημοκρατικό καθεστώς. Νομίζω ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι δεν εφαρμόζεται εδώ το κεκτημένο της ΕΕ. Ούτε φορολογική δικαιοσύνη υπάρχει. Ούτε πνευματικά δικαιώματα. Το βρόμικο χρήμα άφθονο. Οι τράπεζες που συνεχίζουν να εφαρμόζουν ενιαίο επιτόκιο είναι στον δικό τους χαβά. Εμπόριο ανθρώπων, παράνομοι εργάτες, παράνομες οικοδομές. Και από την άλλη χαλασμός κόσμου με τα πανεπιστήμια. Το περιβάλλον που καταστρέφεται ανηλεώς. Και λαθρεμπόριο ναρκωτικών που ποτέ δεν συλλαμβάνονται οι βαρόνοι του. Με όλα αυτά στέκεται όρθιο το πειρατικό οικοδόμημα. Ποιος θέλει να χάσει τον πλούτο που απέκτησε χάρις σε αυτά; Ποιος ρισκάρει να φυλακιστεί μέσα στα πρότυπα της ΕΕ και να χάσει;

Χθες είδα πάλι τις φωτογραφίες των Ελληνοκύπριων αιχμαλώτων που πριν 45 χρόνια τοποθετήθηκαν στη σειρά για να μεταφερθούν στα Άδανα και ήταν γυμνοί μόνο με τα εσώρουχα. Θυμήθηκα τα λόγια του Χριστοδουλίδη και του Λακκοτρύπη καθώς τους έβλεπα. Τι λένε; «Θέλουμε να συνεργαστούμε με την Τουρκία, τη θεωρούμε εταίρο». Τι ειρωνεία είναι αυτή μετά από 45 χρόνια; Και μάλιστα την ώρα που ακόμα βρίσκεται υπό κατοχή η μισή μας πατρίδα. Και την ώρα που τα λείψανα πάρα πολλών αγνοούμενών μας δεν κατέστη δυνατόν να βρεθούν ακόμα. Αύριο είναι πάλι 20 Ιουλίου.

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 19/07/2019

~~~~~~~~~~~~~~~~ 
  
Δεν υπάρχει κατοχή

Γιατί, γιατί, γιατί...;

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακού
του Σόλωνα Αντάρτη

Θέσεις για μια Βιώσιμη Λύση
Η σύγκλιση προτάσεων κατόπιν συλλογικού διαλόγου που διήρκεσε για μερικούς μήνες ανάμεσα σε πέραν των εβδομήντα ενεργών στελεχών της Παράταξης του ΟΧΙ:

Ένα Σχέδιο Β’ για τη Λύση

Το Σχέδιο Β’ Είναι Μία Αληθινή Κυπριακή Δημοκρατία



* * *

Saturday, 20 July 2019

Ρωσσία, Κύπρος: Εξωτερική Πολιτική των Γάαααρων




♦ Πολύ ορθά τα γράφει ο Άριστος Μιχαηλίδης, ο Διευθυντής Σύνταξης του Φιλελεύθερου:
♦ "Τι περιμέναμε, δηλαδή, από τη Ρωσία; Άλλοι κάνουν τους απογοητευμένους, άλλοι βρήκαν ευκαιρία να ειρωνευτούν όσους πιστεύουν στη ρωσική φιλία, άλλοι, ακόμα χειρότερα, ειρωνεύονται το «ξανθό γένος». Επειδή, τοποθετήθηκε εναντίον κυρώσεων της ΕΕ κατά της Τουρκίας. Ακόμα και ο πρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος απογοητεύτηκε, λέει. «Η Ρωσία ήταν και παραμένει μια φιλική χώρα, και ως Δημοκρατικός Συναγερμός δεν αναμέναμε ότι θα τασσόταν ενάντια στα μέτρα που η ΕΕ έχει πάρει». Γιατί; Δεν ήταν αναμενόμενο να ταχθεί ενάντια; Μήπως έχουμε καμιά συμφωνία να μας στηρίζει ακόμα και όταν εμείς στρεφόμαστε για φιλίες (λυκοφιλίες) προς τις ΗΠΑ; Ήταν αναμενόμενη η θέση της Ρωσίας, για δύο λόγους: Διότι η ΕΕ επέβαλε κυρώσεις και εναντίον της ίδιας, τις οποίες θεωρεί παράνομες. Λογικό είναι να αντιμετωπίσει με τον ίδιο τρόπο και τις κυρώσεις εναντίον της Τουρκίας. Μόνο το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών μπορεί να αποφασίζει κυρώσεις εναντίον μίας χώρας, λέει η Ρωσία. Λάθος της, βέβαια, διότι τα μέτρα κατά της Τουρκίας αφορούν τις σχέσεις της ΕΕ με την Τουρκία και, επομένως, αυτή θα τα αποφασίσει και όχι το Συμβούλιο Ασφαλείας. Αλλά, κάθε χώρα έχει τις θέσεις που συμφέρουν την ίδια και όχι άλλη χώρα. Το δεύτερο και κυριότερο, όμως, για εμάς είναι ότι θα έπρεπε να αναμένουμε ότι η Ρωσία θα μας έστελνε μήνυμα δυσαρέσκειας για την επίσημη πολιτική της κυπριακής κυβέρνησης να αφήσει στο περιθώριο τη «φιλική χώρα», ευελπιστώντας ότι θα κάνει «φιλική χώρα» την Αμερική. Κυρίως, μετά από τον νόμο Μενέντεζ. Και το ανησυχητικό είναι πως όταν θα χρειαστούμε τη Ρωσία στο Συμβούλιο Ασφαλείας, όπως άπειρες φορές προηγουμένως, για πρώτη φορά μπορεί να μην είναι δίπλα μας. Το μήνυμα το έστειλε. Εμείς τι κάνουμε απ’ εδώ και πέρα; Αν καταφέρναμε να είναι η Αμερική δίπλα μας, δεν θα ήταν τόσο μεγάλη η ζημιά, αλλά αμφιβάλλω…"
Απόσπασμα από το άρθρο με τίτλο:
Ο υποτομεάρχης, η Ρωσία και οι ανησυχίες των άλλων
19 Ιουλίου 2019, 10:55 πμ 
http://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/743798/o-ypotomearchis-i-rosia-kai-oi-anisychies-ton-allon

Αλλά τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ' ό,τι γράφει ο Άριστος. Μήπως οι "πεφωτισμένοι ηγέτες" της Κύπρου δεν συμμετείχαν επί πέντε χρόνια ΣΥΝΕΧΕΙΑ στις μαζικές και άδικες επιθέσεις της ΕΕ ενάντια στην Ρωσσία; Άρθρωσε ποτέ ο σεβαστός μας Πρόεδρος ή κάποιος από τους ατσίδες Υπουργούς του ένα βέτο ενάντια στις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στη Ρωσσία; Όσοι θέλετε μπορείτε να δείτε τον επίσημο κατάλογο αυτών των εχθρικών πράξεων ενάντια στη Ρωσσία που πραγματώθηκαν με την ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ των ηγετών της Κύπρου:
Η ΕΕ επιβάλλει διάφορα είδη περιοριστικών μέτρων:
• διπλωματικά μέτρα
• ατομικά περιοριστικά μέτρα (δέσμευση περιουσιακών στοιχείων και ταξιδιωτικούς περιορισμούς)
• περιορισμούς όσον αφορά τις οικονομικές σχέσεις με την Κριμαία και τη Σεβαστούπολη
• οικονομικές κυρώσεις
• περιορισμούς όσον αφορά την οικονομική συνεργασία
 Περιοριστικά μέτρα της ΕΕ λόγω της κρίσης στην Ουκρανία
https://www.consilium.europa.eu/el/policies/sanctions/ukraine-crisis

Όταν απρόκλητα και αδικαιολόγητα βγάζεις τα μάτια του γείτονα σου, εκείνου που σε στήριζε διεθνώς για 45 χρόνια, μην απορείς που οπλίζει τον εχθρό σου, και που αναγκάζεται τελικά να τραβήξει πίσω. Πρέπει να ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΣΚΛΗΡΑ για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του. Και να την αξίζεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sunday, 7 July 2019

Νέα Αντι-Ρωσσική Εφεύρεση


Μελετώντας το νέο άρθρο αντι-ρωσσικής υστερίας στην εφημερίδα Πολίτης σήμερα, είδα και πάλιν την τραγική μικρότητα με την οποία ταυτίζεται και αυτοχρωματίζεται η Σύνταξη της εφημερίδας.

Το κείμενο δημοσιεύεται στην σελίδα 7 ως "ένθετο" ενός μεγαλύτερο άρθρου με αναφορά στα εκκλησιαστικά ζητήματα. Προσποιείται πως "κρούει τον κώδωνα" - τυπώνοντας με μεγάλα γράμματα - πως τάχα...
"η Μόσχα προσπαθεί να αυξήσει την επιρροή της στην Κύπρο διεισδύοντας με διάφορους τρόπους στο νησί: με επιχειρηματίες που έχουν σχέση με το Προεδρικό και άλλους μεγαλοπαράγοντες του τόπου, μέσω ιεραρχών της Εκκλησίας της Κύπρου και άλλως πως."

Η αντι-ρωσσική σταυροφορία της εφημερίδας πρόσφατα άρχισε να στοχεύει με πολύ αισχρούς τρόπους την πολιτική οργάνωση που ονομάζεται Εγώ ο Πολίτης (ΕΟΠ), που άρχισε πέρσι να συγκροτείται από κυπρίους που έχουν πολιτιστικούς και προσωπικούς δεσμούς με την Ρωσσία και που συμπεριλαμβάνουν άτομα που σπούδασαν εκεί ή μιλούν ρωσσικά, μέλη και φίλους της κοινότητας ρωσσοκύπριων, καθώς και κύπριους εντελώς άσχετους με την Ρωσσία που αναζητούν τρόπους να αρθρωθεί μια φρέσκα, νέα και αμόλυντη φωνή μες την πολιτική ζωή της Κύπρου. Το ΕΟΠ άρχισε να δραστηριοποιείται σιγά-σιγά και προσπαθεί να σφυρηλατήσει μια πολιτική εστιασμένη στην Πολυ-πολιτισμικότητα, την Καταπολέμηση της διαφθοράς, στην αναβάθμιση της Παιδείας και τεχνολογίας, και στην επανόρθωση και αποκατάσταση της Οικονομίας της Κύπρου.

Ειδικά με το θέμα Πολυπολιτισμικότητας, το ΕΟΠ κινείται δραστήρια κτίζοντας επαφές και σχέσεις με άτομα όλων των καταβολών, θρησκειών, γλώσσας, εθνικής και πολιτικής ταυτότητας που ζουν στην Κύπρο. Χαρακτηριστικά αυτής της κινητοποίησης είναι η υποστήριξη που παρείχε στον Σενέρ Λεβέντ και Γιασεμί, η υποστήριξη που παρέχει στο Γραφείο Ιατρικής Κάνναβης που λειτουργούν οι εθελοντές και μέλη του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης, και το ότι μέλη του στενού κύκλου του ΕΟΠ συμπεριλαμβάνουν θρήσκους, άθεους και αγνωστικιστές. Τα άτομα εντός και πέριξ του ΕΟΠ που δηλώνουν θρησκευτικές καταβολές συμπεριλαμβάνουν ορθόδοξους, έλληνες εθνικούς, μαρωνίτες, λατίνους, μουσουλμάνους, εβραίους, κ.α. Ο ισχυρισμός του Πολίτη πως τάχα η Ρωσσία ζητά να "επιβάλει" το δικό της στην Κύπρο μέσω του ΕΟΠ και της ρωσσικής ορθοδοξίας - ή όπως το γράφει, μέσω ναών "ρωσικής τεχνοτροπίας" - είναι τουλάχιστον ανόητος, αν όχι κακοήθης.

Υπενθυμίζουμε ότι δεν πέρασαν δύο εβδομάδες από τότε που ο Πολίτης "απεκάλυψε" συνωμοσία να γίνει στρατιωτική κατάληψη της Κύπρου από την Ρωσσία μέσω της... μουσικής! - κατηγορώντας τον Πρόεδρο του ΕΟΠ Γιώργο Κουντούρη (που υπηρετεί ως Διευθυντής και Μαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Κύπρου) ότι ήταν ο άνθρωπος-κλειδί μέσω της οποίας η Ρωσσική μουσική στρατιωτική ορχήστρα θα έκαμνε την κατάληψη της Κύπρου. Ευτυχώς που με τις αποκαλύψεις του Πολίτη σώθηκε η Κύπρος από την επίθεση της ορχήστρας!

Συνεχίζουν όμως τον χαβά τους ~ κύμβαλα αλαλάζοντα ~ η Σύνταξη και οι στρατευμένοι στην αντιρωσσική σταυροφορία δημοσιογράφοι του Πολίτη. Η δυσαρμονική τους χορωδία δεν πρόκειται να σταματήσει αν δεν αλλάξει ο αέρας που πνέει από την Ουάσινγκτον. Εκεί εκτυλίσσεται ένας εμφύλιος πόλεμος μεταξύ τεραστίων συμφερόντων παρατάξεων, που μεταξύ άλλων, έχει γεννήσει μια τεχνητή αντιπαράθεση σε σχέση με την συνεργασία με, ή την δαιμονοποίηση της Ρωσσίας. Σε αυτό το άρθρο εξηγούμε τις λεπτομέρειες του γιατί και πώς ο Πολίτης συντάχθηκε με μια από αυτές τις μεγάλες παρατάξεις της άρχουσας τάξης στις ΗΠΑ και προσπαθεί να "πιάσει γλύψιμο" πάνω της ενώ αυτή προσπαθεί να ξεσηκώσει ένα παγκόσμιο αντιρωσσικό μέτωπο για τα δικά της οικονομικά συμφέροντα:
"Μια ερπετοειδής επίθεση από την εφημερίδα Πολίτης"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/06/blog-post.html
Στο πλαίσιο του γεωπολιτικού παιχνιδιού στην περιοχή μας, εδώ και μερικά χρόνια αυτή η παράταξη προσπαθεί να αυξήσει την επιρροή της στην Κύπρο διεισδύοντας με διάφορους τρόπους στο νησί: με ξένους κρατικούς αξιωματούχους και επιχειρηματίες που έχουν σχέση με το Προεδρικό και άλλους μεγαλοπαράγοντες του τόπου, μέσω κομμάτων και Πανεπιστημίων της Κύπρου και άλλως πως. Προς αυτήν την κατεύθυνση λειτουργούν διάφοροι ‘εντεταλμένοι’ πολυεκατομμυριούχοι Αμερικανοί, Ισραηλίτες και άλλοι, οι οποίοι δίνουν μεγάλες δωρεές σε πολιτικές ομάδες (πχ. στους ρατσιστές διζωνιστές), ακαδημαϊκούς κύκλους, κόμματα και εφημερίδες, οργανώνουν ομάδες πολιτών με βιτρίνα πολιτιστικές / κοινωνικές δράσεις, δημιουργούν ιστοσελίδες, και άλλα πολλά.

Πιο κάτω ακολουθεί το σημερινό υστερικό κείμενο του Πολίτη. Όπως θα δείτε, κατηγορεί την Ρωσσία για αυτά που κάμνει ο ίδιος ο Πολίτης μαζί με την παράταξη στις ΗΠΑ με την οποία συστρατεύθηκε ο Πολίτης ενάντια στην Ρωσσία.

Μήπως δεν έχουμε ανάγκη σαν λαός τις καλές σχέσεις με τον λαό της Ρωσσίας, με εκείνη την χώρα ολόκληρη, με την κυβέρνηση της, καθώς και με την κοινότητα ρωσσοκυπρίων; Γιατί ανεχόμαστε ο Πολίτης να χύνει τόσο πολύ δηλητήριο στις σχέσεις μας;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~

Υπόθεση φοροδιαφυγής εκατομμυρίων παραμένει ατιμώρητη εδώ και 13 χρόνιαΣτη φυλακή οι βιοπαλαιστές – Στα “αζήτητα” οι μεγαλόφοροφυγάδες.
https://tanea-diaspora.net/2016/05/09/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%85-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CF%80%CF%81%CE%BF/

Ο φοροφυγάς Γιάννης Παπαδόπουλος
https://24h.com.cy/2014/12/mix-xasete-tin-24-o-forofygas-giannis-papadopoulos/


■ Παράλληλη Ρωσική Εκκλησία στην Κύπρο;
7 Ιουλίου, 2019

Μετά τη συνάντηση διάρκειας 50 λεπτών που είχε το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας (1/7/2019) στη Μόσχα ο γ.γ. του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού με τον Ρώσο υπουργό Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ, ο Κύπριος πολιτικός δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «τους ανησυχεί (τους Ρώσους) το γεγονός ότι στη λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου υπάρχει πολλή ένταση και ότι το ΝΑΤΟ προσπαθεί να ενισχύσει την παρουσία του στην περιοχή». Ο γ.γ. του ΑΚΕΛ ανέφερε, ακόμα, ότι ο κ. Λαβρόφ του έθεσε και κάποια ζητήματα που αφορούν ρωσικά κεφάλαια στην Κύπρο, και συγκεκριμένα για κάποια ρωσικά κεφάλαια επενδυτών από τη Ρωσία «που τα είχαν βάλει στην FBME για να κτιστεί ένας ναός στη Λεμεσό», όπως σημείωσε. «Αυτά τα λεφτά χάθηκαν», και μου είπε πως «είχαν κάνει παραστάσεις στην κυβέρνηση στο παρελθόν και πως περιμένουν από την κυβέρνηση να κάνει ενέργειες για να δοθούν τα λεφτά», κατέληξε ο κ. Κυπριανού. Σημειώνεται ότι οι διεργασίες για την ανέγερση του ρωσικού ναού (ρωσικού ρυθμού) στη Λεμεσό έχουν αρχίσει – ο δεύτερος στην Κύπρο, ο πρώτος βρίσκεται στον προαύλιο χώρο της Μητρόπολης Ταμασού και έχει ανεγερθεί με χρήματα του Ρώσου πολυεκατομμυριούχου Βιατσισλάβ Αντάμοβιτς Ζαρενκόβ.

Είναι η πρώτη φορά που ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας θέτει δημόσια θέμα ανέγερσης ρωσικού ρυθμού ναού στην Κύπρο με ρωσικά κεφάλαια, κάτι που δεν έχει περάσει απαρατήρητο ούτε από την κυπριακή πολιτική ηγεσία ούτε από την εκκλησιαστική. Στο πλαίσιο του γεωπολιτικού παιχνιδιού στην περιοχή, εδώ και μερικά χρόνια η Μόσχα προσπαθεί να αυξήσει την επιρροή της στην Κύπρο διεισδύοντας με διάφορους τρόπους στο νησί: με επιχειρηματίες που έχουν σχέση με το Προεδρικό και άλλους μεγαλοπαράγοντες του τόπου, μέσω ιεραρχών της Εκκλησίας της Κύπρου και άλλως πως. «Προς αυτήν την κατεύθυνση λειτουργούν διάφοροι ‘εντεταλμένοι’ πολυεκατομμυριούχοι Ρώσοι, οι οποίοι δίνουν μεγάλες δωρεές σε ιεράρχες και εκκλησιαστικούς κύκλους, οργανώνουν ομάδες πολιτών με βιτρίνα πολιτιστικές / κοινωνικές δράσεις, δημιουργούν ιστοσελίδες. Στόχος η δημιουργία μιας παράλληλης Ρωσικής Εκκλησίας στην Κύπρο (παράλληλο ποίμνιο που θα εκκλησιάζεται σε ρωσικής τεχνοτροπίας ναούς), ώστε η Μόσχα να μπορεί ανά πάσα στιγμή να επηρεάζει τις εξελίξεις στο νησί σε διάφορα επίπεδα: πολιτικά, οικονομικά, πολιτισμικά, κοινωνικά κ.λπ.», ανέφερε εκκλησιαστική πηγή με πολιτικές διασυνδέσεις μιλώντας στον «Π» υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Πηγή:
https://politis.com.cy/politis-news/kypros/i-aktinografia-tis-ieras-synodoy/

* * *

Friday, 19 October 2018

Γιατί, γιατί, γιατί...;






"Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ' όλη τη γη μοναδικό...
Άξιος ηγέτης, κομματικός
παντού ιθύνων, παντού ορθός.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.

Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Δυστυχία σου, Κύπρος μου,
με τα τέκνα που γεννάς!
Χρυσοπράσινο φύλλο, ηρώων χώρα,
Ώ τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;"

(Σύντμηση και παράλλαξη γνωστού ποιήματος του Γεωργίου Σουρή ~ με απολογίες στον δημιουργό).

Κύπρος αθάνατη! - σε πνίγουν οι "άξιοι ηγέτες".

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, 1 May 2017

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις


http://cyprus.indymedia.org/sites/default/files/ebrd.koureion.jpg

Επίσημη Κυβερνητική εκδήλωση στην κατεχόμενη Λευκωσία με διεθνείς προεκτάσεις
http://cyprus.indymedia.org/node/5130

Monday, 9 January 2017

ΕΠΑΜ: "Ανατροπή του καθεστώτος κατοχής και άμεση...



ΕΠΑΜ: "Ανατροπή του καθεστώτος κατοχής και άμεση...
http://cyprus.indymedia.org/node/5098

Friday, 20 April 2012

Ουδείς Κίνδυνος από την Τουρκία


Το νέο μας άρθρο:


Ουδείς Κίνδυνος από την Τουρκία
http://cyprus.indymedia.org/node/4563

Tuesday, 26 July 2011

Φοβού τον Επερχόμενο Δράκουλα

Πολύ πιό Επικίνδυνος:
Εάν Αντικαταστήσει τον Δημήτρη Χριστόφια, Καήκαμε



Φιλική Εταιρεία Κύπρου filiki@etaireia.org

Ολόκληρο το Σύστημα νοσεί. Μόνο η πλήρης ανατροπή και ριζική του αντικατάσταση θα φέρει εξυγείανση.

Στοχεύουμε:
o- Στην πλήρη απελευθέρωση της Κύπρου από όλες τις μορφές κατοχής και ιδίως της στρατιωτικής, οικονομικής και πολιτιστικής κατοχής που έχουν επιβληθεί στον λαό μας και στη γεωγραφία μας.

o- Στην απελευθέρωση της Κύπρου από την εξουσία του Κεφαλαίου και από την αυταρχική μορφή του Κράτους. Στην αντικατάσταση των με νέους και αρχαίους κοινωνικούς θεσμούς και συλλογικές οντότητες που αρμόζουν στον πολιτισμό μας και στην κοινωνική μας πραγματικότητα, αξιοποιώντας στοιχεία από ολόκληρο το φάσμα της κοινωνικής και πολιτικής μας εξέλιξης που κυμαίνονται ιστορικά από τις πρωτο-Μητριαρχικές κοινοβιακές δομές και την Εκκλησία του Δήμου μέχρι και ως τις σύγχρονες μορφές του Κράτους ευημερίας και τις οντότητες της μετα-καπιταλιστικής Αυτονομούμενης κοινωνίας.
Στην πράξη, τούτα συνεπάγονται αντικατάσταση του Κεφαλαίου και Κράτους και αναδόμηση των μορφών ιδιοκτησίας και διοίκησης του τόπου με αφοσίωση στις αρχές της λαϊκής εξουσίας, με σχήματα συλλογικής αυτοδιοίκησης και άμεσης δημοκρατίας εδραιωμένα σε όλα τα βήματα της ζωής: στους χώρους εργασίας, στις γειτονιές και κοινότητες, στις ένοπλες δυνάμεις και τα σχολεία μέσω Συμβουλίων Αυτοδιοίκησης δικτυωμένων κλιμακωτά σε όλα τα στρώματα και βαθμίδες της κοινωνικής οργάνωσης από τη βάση μέχρι και τους ανώτατους σχηματισμούς και ανώτατα αξιώματα.
Οι Συνταγματικές ρυθμίσεις που απαιτούνται γιά την θεσμοποίηση τέτοιου συστήματος θα πρέπει να ονομάζουν τον ένοπλο και οργανωμένο λαό ως τον συλλογικά κυριάρχο ιδιοκτήτη όλων των Μέσων Παραγωγής, Φυσικών και Κοινωνικών Πόρων, και να εγγυούνται διαχρονικά την αδιασάλευτη και αδιαμφισβήτητη του εξουσία μέσα από τέτοια Συμβούλια ως λαϊκά όργανα συλλογικής διοίκησης και αυτοκυβέρνησης.
Αντιλαμβανόμαστε την ελευθερία
...με πολυδιάστατες παραμέτρους που την ορίζουν με ταξικούς όρους, πολιτιστικούς, εθνικούς, γλωσσικούς, θρησκευτικο-λατρευτικούς, ερωτικούς και πνευματικούς όρους.

Η πλήρης απελευθέρωση του Ελληνισμού της Κύπρου συνεπάγεται απελευθέρωση στο προσωπικό, κοινωνικό και πνευματικό επίπεδο, με έμφαση και αφοσίωση σε αμφότερες: στην συλλογική και την ατομική ελευθερία· όλα σε συνάρτηση με το Ήθος και Πνεύμα του Ελληνικού πολιτισμού και έθνους, και σε συνάρτηση με τις αξίες και το πλαίσιο αγώνος του Σοσιαλιστικού Διεθνισμού, του Φεμινισμού και της Οικολογίας.

Φιλική Εταιρεία
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html
και:
http://filiki.etaireia.org

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού
"Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Friday, 1 July 2011

Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού

"Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή"

Μία καταπληκτική εξέλιξη στην πολιτική ζωή της Κύπρου: σε Δελτίο Τύπου που δημοσίευσε το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου ο Νίκος Αναστασιάδης ονομάζεται ως Το απόστημα του Ελληνισμού.

Με αφορμή αποκαλύψεις που διέρρευσε η οργάνωση Wikileaks στα έγγραφα της Πρεσβείας των ΗΠΑ που αφορούν τον Νίκο Αναστασιάδη, και μαργαριτάρια από τη συμπεριφορά και τα λόγια του στις Βρυξέλλες πριν μερικές μέρες, η ανεξάρτητη φοιτητική οργάνωση ΜΕΤΩΠΟ καταδικάζει με τον ηγέτη της Δεξιάς με τους πιό ανεξίτηλους χαρακτηρισμούς. Χωρίς αμφιβολία, η δήλωση τούτη πραγματώνει μιά μη αντιστρέψιμη ρήξη μεταξύ της εθνικόφρονης μη-κομματικής νεολαίας και της ηγεμονικής Δεξιάς ηγεσίας!

Μεταξύ άλλων το Δελτίο Τύπου αναφέρει:
"Νέες αποκαλύψεις για τον ηγέτη του ΔΗ.ΣΥ είδαν το φως της δημοσιότητας που, πλέον, μπορούν να χαρακτηριστούν ανάξιες σχολιασμού, καθώς η προδοτική του στάση έναντι του Ελληνισμού αποτελεί παράδοση και όχι εξαίρεση στον κανόνα..."

"Σε μια άλλη εξέλιξη, ο ηγέτης της Δεξιάς στην Κύπρο και πρωτοστάτης του Σχεδίου Ανάν επεμβαίνει προδοτικά, εκτός από το εθνικό θέμα της Κύπρου, και στα εθνικά θέματα της Ελλάδος. Την Πέμπτη (23/06/2011) στο Palais d'Academie Royal του ΕΛΚ στις Βρυξέλλες και ενώ ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, έδινε τη δική του μάχη για να πείσει τους Ευρωπαίους ηγέτες πως υπάρχει ανάγκη για επαναδιαπραγμάτευση του αντιλαϊκού Μεσοπρόθεσμου (ή Μνημονίου 2 όπως είναι γνωστό) που στόχο έχει την εκδούλευση και την παράδοση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στις Ευρωπαικές τοκογλυφικές δυνάμεις, ο Νίκος Αναστασιάδης, προς έκπληξη όλων, είπε στον Αντώνη Σαμαρά: «Πρόεδρε, είμαστε αδέλφια. Να επιμένεις στη διαφωνία σου, να την λες καθαρά, όμως το μεσοπρόθεσμο πρέπει να το ψηφίσεις». Ενώ όλος ο κυπριακός Ελληνισμός βρίσκεται στο πλευρό των «Αγανακτισμένων» Ελλήνων που βρίσκονται εδώ και βδομάδες στους δρόμους για ένα καλύτερο αύριο, ο Νίκος Αναστασιάδης βρίσκεται στην αντίπερα όχθη..."
Και αναφερόμενο στην αφοσίωση του Αναστασιάδη στη ρατσιστική Διζωνική, το Δελτίο Τύπου συνεχίζει:
"Η φιλοδυτική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη και τα συμφέροντα που ενδέχεται να υπάρχουν σε αυτή την πλευρά του πλανήτη για τον ίδιο τον καθιστά, πλέον, ένα επικίνδυνο και ανθέλληνα πολιτικό. Ο κυπριακός Ελληνισμός και ο Ελληνισμός γενικότερα, έχουν ανάγκη από πολιτικούς οι οποίοι θα μπορούν να σταθούν εμπόδιο και θα είναι έτοιμοι προτάξουν τα στήθη τους σε όποιον μεθοδεύει την υποδούλωση του. Η αντεθνική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη δεν συνάδει με τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του Έθνους."
Γνωρίζουμε όμως γιά την κατάρρευση της Παιδείας μας - το ξεδιάντροπο έργο ανθελλήνων που απεργάζονται συνειδητά την καταστροφή του Ελληνισμού με κάθε μέσο - και τούτο μας αφήνει με την ανησυχία: Μήπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα αντιληφθούν τι σημαίνει η φράση "Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού";

Οι πρόσφατες Παγκύπριες Εξετάσεις των αποφοίτων των Λυκείων απέδειξαν και πάλιν φέτος πως οι γνώσεις της ελληνικής γλώσσας στον τόπο μας διαρκώς φθίνουν. Γι' αυτό, γιά νά 'μαστε βέβαιοι πως όλοι αντιλαμβάνονται την πολιτική σημασία του Δελτίου Τύπου από το ΜΕΤΩΠΟ, θέλουμε να υπενθυμίσουμε τι ακριβώς σημαίνει η λέξη Απόστημα.

Ο επίσημος ορισμός της λέξης Απόστημα είναι "Συλλογή πύου σε φλεγμαίνουσα περιοχή". Λιμνάζον πύο δηλαδή, σε περιοχή του οργανισμού όπου υπάρχει φλεγμονή.

Να και μερικά παραδείγματα που ίσως εξηγήσουν καλύτερα αυτό με το οποίο παρομοιάστηκε ο Νίκος Αναστασιάδης στο Δελτίο Τύπου. {Κλίκ πάνω στις εικόνες γιά καλύτερη ευκρίνεια.}

Απόστημα αριστερού όρχη-οσχέου. Στον ασθενή τοποθετήθηκε ουρολογικός καθετήρας (foley) πρίν την διάνοιξη, διότι παρουσίαζε επίσχεση ούρων απο τον πόνο.
http://karpathosgeneralsurgery.blogspot.com/2010/11/blog-post_6646.html


Κύστη Κόκκυγα, οξεία φάση: η κύστη μετατρέπεται σε απόστημα (δημιουργία πύου μέσα στην κύστη)
http://xeiroyrgikh.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=19603&blid=249


Περιεδρικό απόστημα (προσέξετε, δεν είναι "Προεδρικό Απόστημα"). Συλλογή πύου σε περιοχή γύρω από τον πρωκτό. Περιεδρικό απόστημα δεξιού γλουτού σε ασθενή με πυρετό 39οC. Παρατηρήστε την ερυθρότητα.
http://www.fyssas.gr/gr/prdrk_pstm.asp

Μπορείτε να διαβάσετε πιό κάτω ολόκληρο το κείμενο του Δελτίου Τύπου, όπως το εξέδωσε το ΜΕΤΩΠΟ.

Εμείς, εν τω μεταξύ, μένουμε άναυδοι... χασκογελώντας.

Ελευλεύ!
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νίκος Αναστασιάδης: Το απόστημα του Ελληνισμού

Λονδίνο, 28 Ιουνίου 2011

Νέες αποκαλύψεις για τον ηγέτη του ΔΗ.ΣΥ είδαν το φως της δημοσιότητας που, πλέον, μπορούν να χαρακτηριστούν ανάξιες σχολιασμού, καθώς η προδοτική του στάση έναντι του Ελληνισμού αποτελεί παράδοση και όχι εξαίρεση στον κανόνα. Αναγκαζόμαστε, όμως, να υποδεικνύουμε τα αλλότρια συμφέροντα του γιατί πολλοί Έλληνες της Κύπρου φαίνεται να ξεχνούν πολύ γρήγορα, αναδεικνύοντας το κόμμα του ως πρώτο κόμμα στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές.

Όπως πηγάζει από την αποκάλυψη του «Wikileaks», σε τηλεγράφημα του Αμερικανού πρέσβη στην Κύπρο, Ρόναλντ Σλίκερ, από την Λευκωσία στην Ουάσινγκτον στις 7 Φεβρουαρίου 2008 (σ.σ. δέκα μέρες πριν από τον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών) αναφέρει πως «ορισμένες πηγές της πρεσβείας μας θεωρούν πως ίσως ο Αναστασιάδης να προτιμά νίκη του Χριστόφια, για προσωπικούς λόγους». Αυτό φαίνεται να μην επιβεβαιώνεται από τους κύκλους της Πρεσβείας ή, πιο σωστά, δυσκολεύονται να το πιστέψουν, αφού ενδεχόμενη ήττα του Κασουλίδη (υποψήφιου του ΔΗ.ΣΥ στις προεδρικές εκλογές του 2008) θα δημιουργούσε προβλήματα στον ίδιο το Νίκο Αναστασιάδη. Το πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, που εξάγεται από την αποκάλυψη αυτή είναι η εκμυστήρευση του ίδιου του Αναστασιάδη στον Αμερικανό Πρέσβη πως «θα καλωσόριζε μία άτυπη συνεργασία μεταξύ του ΔΗ.ΣΥ και του ΑΚΕΛ» στον δεύτερο γύρο σε περίπτωση ήττας του Ιωάννη Κασουλίδη, με σκοπό την ενδυνάμωση της ελπίδας για εξεύρεση λύσης στα πλαίσια, φυσικά, της αντιδημοκρατικής και ρατσιστικής Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.

Σε μια άλλη εξέλιξη, ο ηγέτης της Δεξιάς στην Κύπρο και πρωτοστάτης του Σχεδίου Ανάν επεμβαίνει προδοτικά, εκτός από το εθνικό θέμα της Κύπρου, και στα εθνικά θέματα της Ελλάδος. Την Πέμπτη (23/06/2011) στο Palais d'Academie Royal του ΕΛΚ στις Βρυξέλλες και ενώ ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, έδινε τη δική του μάχη για να πείσει τους Ευρωπαίους ηγέτες πως υπάρχει ανάγκη για επαναδιαπραγμάτευση του αντιλαϊκού Μεσοπρόθεσμου (ή Μνημονίου 2 όπως είναι γνωστό) που στόχο έχει την εκδούλευση και την παράδοση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στις Ευρωπαικές τοκογλυφικές δυνάμεις, ο Νίκος Αναστασιάδης, προς έκπληξη όλων, είπε στον Αντώνη Σαμαρά: «Πρόεδρε, είμαστε αδέλφια. Να επιμένεις στη διαφωνία σου, να την λες καθαρά, όμως το μεσοπρόθεσμο πρέπει να το ψηφίσεις». Ενώ όλος ο κυπριακός Ελληνισμός βρίσκεται στο πλευρό των «Αγανακτισμένων» Ελλήνων που βρίσκονται εδώ και βδομάδες στους δρόμους για ένα καλύτερο αύριο, ο Νίκος Αναστασιάδης βρίσκεται στην αντίπερα όχθη παρέα με τον Γιώργο Παπανδρέου, τον Πάγκαλο και τον Καρατζαφέρη. Ίσως, στο μυαλό του Νίκου Αναστασιάδη να υπάρχει η ίδια εντύπωση με το Θεόδωρο Πάγκαλο πως «ηγεσία και λαός μαζί έφαγαν τα λεφτά».

Η φιλοδυτική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη και τα συμφέροντα που ενδέχεται να υπάρχουν σε αυτή την πλευρά του πλανήτη για τον ίδιο τον καθιστά, πλέον, ένα επικίνδυνο και ανθέλληνα πολιτικό. Ο κυπριακός Ελληνισμός και ο Ελληνισμός γενικότερα, έχουν ανάγκη από πολιτικούς οι οποίοι θα μπορούν να σταθούν εμπόδιο και θα είναι έτοιμοι προτάξουν τα στήθη τους σε όποιον μεθοδεύει την υποδούλωση του. Η αντεθνική πολιτική του Νίκου Αναστασιάδη δεν συνάδει με τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του Έθνους. Όσον αφορά την προτίμηση του Νίκου Αναστασιάδη για μία άτυπη συνεργασία με το ΑΚΕΛ στην εξουσία δεν είναι κάτι που πρέπει να μας εκπλήσσει. Το ΜΕΤΩΠΟ με δεκάδες παρεμβάσεις είχε υποδείξει την ανάγκη των διζωνικών κομμάτων για συστράτευση, κάνοντας την πραγματοποίηση της Ομοσπονδίας και των τουρκικών απαιτήσεων στην Κύπρο εύκολη λεία.

Γραφείο Τύπου ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου
press@metopo.org.uk
http://metopo.org.uk/dt2011006028-anastasiadiswikileaks.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

~~~~~~~~~~~~~~