Showing posts with label Οικολογία. Show all posts
Showing posts with label Οικολογία. Show all posts

Saturday, 23 May 2026

🌷 Θα σας ψηφίσω, αλλά...


🌷 Έλενα Λυμπουρή Κοζάκου, Οζ Καραχάν, Κυριάκο Τσιμίλλη: Θα σας ψηφίσω, ΑΛΛΑ...

🌷 Θέλω να γνωρίζετε πως στους πολιτικούς χώρους των συσπειρώσεων στις οποίες ανήκω έχουμε ΜΕΓΑΛΑ παράπονα από την ηγεσία του κόμματος σας. Σας παρακαλώ πολύ να τα λάβετε υπ' όψιν, είτε εκλεγείτε είτε όχι.

1. 
Οι καιροσκοπικές πλοηγήσεις της ηγεσίας είχαν αφήσει το κόμμα να περιέλθει στα χέρια  των διζωνιστών σε τόσο μεγάλο βαθμό για μερικά χρόνια, που στις προηγούμενες εκλογές αναγκαστήκαμε να δημοσιεύσουμε το πιο κάτω κείμενο:

■ ΕΚΛΟΓΕΣ: Μαύρο στους Οικολόγους; Είναι δυνατόν να φτάσαμε σε αυτό το σημείο πλέον;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_21.html

Η ηγεσία ακόμη ΔΕΝ έχει απολογηθεί δημοσίως, και ΔΕΝ έχει εξηγήσει ακόμη το πως και γιατί οδήγησε την παράταξη στον κίνδυνο να μετατραπεί σε εργαλείο των ρατσιστών-ιμπεριαλιστών. 

Τώρα που εσείς αντιπροσωπεύετε μια πιο υγιή και πατριωτική τάση υπάρχει κάποια πιθανότητα να επανορθωθούν κάποια πράγματα!


2. 
Η ηγεσία του κόμματος υπεστήριξε την Υγειονομική Δικτατορία του 2020-2023 που μας επιβλήθηκε με αφορμή την προπαγάνδα και τα ψέμματα των κοβιντιανών - τα οποία οι Οικολόγοι Περιβαλλοντιστές όχι μόνο αγκάλιασαν αλλά και ενδυνάμωσαν, προσποιούμενοι πως τάχα "ακολουθούν την επιστήμη".

Η ηγεσία έφτασε σε τόσο επαίσχυντη στάση εκείνη την περίοδο που αντιτάχθηκε με πρόστυχο ύφος ακόμη και στην διερεύνηση του θανάτου του Οικολόγου γραμματέα της Επαρχ. Επιτροπής Λεμεσού, Κυριάκου Κούρρη, ιδίως για το καυτό ερώτημα του εάν τα πειραματικά γονιδιακά εμβόλια είχαν παίξει ρόλο στον θάνατο του. Ήταν δημόσιο άτομο και κομματικός παράγων• είναι απόλυτα λογικό να αναμένουμε πιο υπεύθυνη στάση από την ηγεσία του κόμματος. 

Ουδέποτε δηλώθηκε αν στην νεκροψία εφαρμόστηκαν οι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ μέθοδοι μικροσκοπικής εξέτασης των ιστών - και ιδίως των ιστών του καρδιοαγγειακού συστήματος - για ανίχνευση της φονικής ζημιάς από την ανοσοθύελλα που προκαλούν τα γονιδιακά εμβόλια, οι οποίες μεθόδοι τεκμηριώθηκαν από τους καθηγητές ιατρικής Μπάκτι και Μπούρκχαρντ (Prof. Dr. Sucharit Bhakdi, και Prof. Dr. Arne Burkhardt) σε πολλά κείμενα τους και βίντεο. 

■ “It’s Human Responsibility” – In Memory of Prof. Dr. Arne Burkhardt – Doctors for COVID Ethics
https://doctors4covidethics.org/its-human-responsibility-in-memory-of-prof-dr-arne-burkhardt/

■ Notes and recommendations for conducting post-mortem examination (autopsy) of persons deceased in connection with COVID vaccination – Updated – Doctors for COVID Ethics
https://doctors4covidethics.org/notes-and-recommendations-for-conducting-post-mortem-examination-autopsy-of-persons-deceased-in-connection-with-covid-vaccination-updated/

■ Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

Η ηγεσία του κόμματος επέδειξε ολοφάνερα το πόσο υποκριτική και καιροσκοπική είναι η στάση της ακόμη και για τους γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς: υποτίθεται πως "αντιτίθεται" στους γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς όταν βρίσκονται μες τις τροφές αλλά δεν ενοχλείται καθόλου όταν βρίσκονται μες τις ενέσεις! Ο οργανισμός παρέχει μια κάποια έστω προστασία από βλαβερές ουσίες που βρίσκονται μες τις τροφές (υπάρχουν πολλαπλοί μηχανικοί, χημικοί και βιολογικοί φραγμοί προστασίας) ενώ όταν αυτές χορηγούνται ΕΝΕΣΙΜΕΣ δεν υπάρχει καμία προστασία, η ζημιά αρχίζει από την πρώτη στιγμή και συνεχίζει.

Τα πειραματικά γονιδιακά εμβόλια που υπεστήριξαν οι ηγέτες του κόμματος "εν ονόματι της Οικολογίας" παράγονται με γονιδιακά τροποποιημένους οργανισμούς[1]. ΓΙΑΤΙ δεν εξανέστησαν οι κομματικοί ηγέτες που υποτίθεται καθοδηγούνται από τις αρχές της Οικολογίας; Γιατί παρέχουν συγχωροχάρτι στα γονιδιακά εμβόλια; Είναι, ή δεν είναι προϊόντα γονιδιακά τροποποιημένων οργανισμών;  


3.
Καταστολή και εκμετάλλευση των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης

Η συμπραξία της ηγεσίας του κόμματος με την ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης συνεχίζει. Ουδέποτε καταδίκασε το κόμμα τις άνομες και αντισυνταγματικές διώξεις των ανθρώπων μας. Ούτε και διαμαρτύρεται για το ότι το ίδιο το Κράτος παρανομεί, αρνούμενο να εφαρμόσει τις λιγοστές προβλέψεις του νόμου που υπάρχουν προς όφελος των Ασθενών, ή τις δυνατότητες που παρέχει ο νόμος για αξιοποίηση της Κάνναβης στην παραγωγή και την ευρύτερη οικονομία.

Τα πρώτα δέκα χρόνια από την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ η ηγεσία του κόμματος, έχοντας στο χέρι της την θέση του Επιτρόπου Περιβάλλοντος κατάφερε να τορπιλίσει επανηλειμμένα την νομιμοποίηση της Βιομηχανικής Κάνναβης (Κάνναβις με περιεκτικότητα λιγότερη από 0.3% THC), ενώ ήταν ΝΟΜΙΜΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. Αυτό βέβαια λόγω της γνωστής εμπάθειας και προκατάληψης μερικών συγκεκριμένων ηγετικών στελεχών ενάντια στην Κάνναβη και τον κόσμο της.

Πριν 10-12 χρόνια το κόμμα άλλαξε πλεύση, και, χωρίς να καταδικάσει ποτέ τις άνομες διώξεις, ή να εκδώσει αυτοκριτική για το ότι ήταν το μόνο "πράσινο" κόμμα σε όλη την Γη που υποστηρίζει την καταδίωξη της Κάνναβης, η ηγεσία άρχισε την προσπάθεια ψηφοθηρικής εκμετάλλευσης των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, προσποιούμενη πως τάχα ενδιαφέρεται. 

Δρώντας "εκ των έσω" λοιπόν του Κινήματος, η ηγεσία του κόμματος κατάφερε να τορπιλίσει την νίκη που είχαμε πετύχει στα Δικαστήρια το 2016 που αναγνώριζε την ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ της Βιομηχανικής Κάνναβης στην Κύπρο. Η ηγεσία συμμετείχε - και μάλιστα με πρωτοβουλίες! - στην νομοθετική ρύθμιση της Βιομηχανικής Κάνναβης με νόμους που ΠΕΡΙΟΡΙΣΑΝ την πρόσβαση μας στο δικαίωμα καλλιέργειας, εισαγωγής, εξαγωγής, επεξεργασίας, αξιοποίησης της. Όλες αυτές οι δραστηριότητες συνεχίζουν σήμερα να κωλύονται με παράνομες ή και "έννομες" πράξεις των αρχών δίωξης.

Κυνηγώντας ψήφους, το κόμμα ενεπλάκη σε ακόμη χειρότερες ιστορίες, υποστηρίζοντας την ναζιστική "νομοθετική ρύθμιση" της Φαρμακευτικής Κάνναβης που θεσπίστηκε το 2018/19. Με βάση εκείνον το νόμο, επιβάλλονται απάνθρωποι περιορισμοί στην Ιατρική χρήση της Κάνναβης. Μεταξύ άλλων αναφέρεται απαγόρευση της θεραπείας με Κάνναβη στο χώρο εργασίας, σε σχολεία, σε κάθε δημόσιο πάρκο, δημόσια παραλία, δημόσιο κέντρο αναψυχής, ψυχαγωγίας ή κέντρο νεότητας, σε οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό.

Αυτοί ακριβώς επέβαλαν και Φυλετικοί Νόμοι του 3ου Ραϊχ για τους ομοφυλόφιλους, Εβραίους, κομμουνιστές και αθίγγανους: αποκλεισμό τους από κάθε χώρο εργασίας, σχολεία, κάθε δημόσιο πάρκο, δημόσια παραλία, δημόσιο κέντρο αναψυχής, ψυχαγωγίας ή κέντρο νεότητας, ή οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό. 

Πως μπόρεσε η κομματική ηγεσία να υποστηρίξει μια τόσο φανερά ναζιστική "νομοθετική ρύθμιση"; 

Εδώ η πρόθεση του νόμου είναι ακριβώς ΑΝΤΙΘΕΤΗ με το πνεύμα και το νόημα της ιατρικής θεραπείας και περίθαλψης: η πραγματική θεραπεία και περίθαλψη των ασθενών και πασχόντων στοχεύει ακριβώς στο να αποκαταστήσει την ικανότητα των πασχόντων να συμμετέχουν στις λειτουργίες της ζωής, να μπορούν να δραστηριοποιηθούν ξανά στο χώρο εργασίας, στα σχολεία, στα δημόσια πάρκα, στην παραλία, στα κέντρα αναψυχής, ψυχαγωγίας και κέντρα νεότητας, να μπορέσουν να χαρούν την ζωή όπως όλοι οι άλλοι σε οποιοδήποτε άλλο μέρος ανοικτό για το κοινό. Ενώ ο νόμος, τους απαγορεύει να ζήσουν, τους απαγορεύει να υπάρχουν!

4.
Όλα αυτά δεν είναι καινούργια. Οι ιστορικοί του μέλλοντος δεν θα μπορέσουν να αποφασίσουν εύκολα αν η αντι-καπιταλιστική /ανατρεπτική πτέρυγα των Οικολόγων αποσχίστηκε ή αν αποβλήθηκε με τις ζυμώσεις και ρήξεις που έγιναν γύρω στο 1996/7. Πάντως η πτέρυγα που παρέμεινε στην ηγεσία από τότε μέχρι σήμερα ήταν εκείνη που αρνήθηκε να τοποθετηθεί ως προς την ύπαρξη του Κεφαλαίου και του Κράτους, θεσμούς που η ανατρεπτική πτέρυγα Οικολόγων θεωρεί ως ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ αιτίες καταστροφής του περιβάλλοντος και της οικολογίας

Η ηγεσία του κόμματος αγκάλιασε μόνο ένα ρόλο "φροντιστή" και "πρασινόχρωμης διαχείρισης" του συστήματος εξουσίας και κέρδους, αρνούμενη να τοποθετηθεί εναντίον Κεφαλαίου και Κράτους ως συστηματικούς εκμεταλλευτές και καταστροφείς του φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος: αρκέστηκε στο να αγκαλιάζει μια μικρή φέτα εξουσίας που της παραχώρησε το καθεστώς ώστε να "μην παραπονιούνται και πολύ".

Η καιροσκοπική αυτή στάση της ηγεσίας του κόμματος, που έδειξε τα δόντια της αρκετά νωρίς στην ιστορία του κόμματος, δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν πρόκειται να μετανοήση. Γι' αυτούς τους ίδιους καιροσκοπικούς λόγους είναι που συμμετείχε στην καταστολή και εκμετάλλευσης Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, άνοιξε τις πόρτες της σε ρατσιστές διζωνιστές, και συμμετείχε στην υποστήριξη της κοβιντιανής δικτατορίας. 

Υπάρχει όμως περιθώριο για αλλαγή. Αν εσείς, ως ανερχόμενη ηγεσία, βοηθήσετε να ΣΥΝΕΛΘΕΙ ως πολιτικό σώμα το κόμμα και η ευρύτερη κοινότητα Οικολόγων... όλα είναι εφικτά.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

[1].
{κλικ για μεγέθυνση της εικόνας}

https://www.google.com/search?q=does+the+manufacture+of+covid+rna+vaccine%2C+e.+coli



* * * 
 

 

 

 

 

 

 

Sunday, 21 November 2021

■ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από την ΕΠΙΤΡΟΠΟ

 
Με χθεσινή της γραπτή δημοσία τοποθέτηση η Αρμόδιος Επίτροπος διέταξε όπως συμπεριληφθούν και τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) στους καταλόγους των παραγωγών τοξικών αποβλήτων. "Τα προϊόντα των ΜΜΕ είναι εξαιρετικά επικίνδυνα," δήλωσε, "και πολύ πιο τοξικά από αυτά που παράγουν τα ξυλουργεία ή τα μηχανουργεία".

"Ο μέσος πολίτης δεν διαθέτει πλέον την ευκρίνεια για να αντιληφθεί την διαφορά μεταξύ της είδησης και του ψέμματος, ή την διαφορά μεταξύ αρθρογραφίας και προπαγάνδας ή διαφήμισης. Υποβάλλεται σε καθημερινό βομβαρδισμό από ηλεκτρονικά και έντυπα μηνύματα από τα ΜΜΕ και Τύπο, που δηλητηριάζουν την καθημερινότητα του και καταστρέφουν τις προσωπικές και κοινωνικές του σχέσεις. Τα επικοινωνιακά απόβλητα από τα ΜΜΕ/Τύπο εξωθούν τους πολίτες σε συγκεκριμένες συμπεριφορές στον χώρο εργασίας, στην αγορά, στο σπίτι, στο σχολείο• επιβάλλουν κοινωνικές συμπεριφορές που στοχεύουν απλά και μόνο στην επισυσσώρευση κέρδους και δύναμης για τους κρατούντες: ενώ οι πολίτες απογυμνώνονται και από τις τελευταίες ελευθερίες και δικαιώματα που τους απέμειναν, οι εξουσίες συσσωρεύουν κέρδος και δύναμη σε θεόρατα ύψη που δεν έχουν καταγραφεί ποτέ προηγουμένως στην ιστορία της ανθρωπότητας."

"Αυτή η καταρράκωση της ανθρώπινης ύπαρξης", δήλωσε η Επίτροπος, "ουδέποτε θα μπορούσε να είχε επιβληθεί διά της βίας από το Κράτος ή τις κερδοσκοπικές Εταιρείες. ΜΟΝΟ με την τοξική επίδραση των ΜΜΕ και του Τύπου ήταν εφικτό: η συστηματική διάδοση τοξικής πληροφόρησης και διαστρεβλωμένων δεδομένων, η έλλειψη διαφάνειας και ενημέρωσης μαζί με συστηματική φίμωση όλων των αντιφρονούντων, η συστηματική καλλιέργεια τρόμου και διχόνοιας, η διασπορά προπαγάνδας και η ρητορική μίσους, όλα αυτά τα τοξικά προϊόντα των ΜΜΕ και Τύπου αποτελούν πλέον και το κύριο προϊόν της βιομηχανίας. Σπανίως παράγουν οτιδήποτε άλλο που να είναι κοινωνικά ωφέλιμο, ή που να λειτουργεί ως αντίβαρο στην καταστροφική τους επίδραση."

"Τα τοξικά απόβλητα της βιομηχανίας ΜΜΕ/Τύπου" είπε η Αρμόδιος Επίτροπος, "δεν είναι πλέον κάποιο δευτερεύον ή τυχαίο παρα-προϊόν, αλλά αποτελούν το κύριο προϊόν των ΜΜΕ και Τύπου. Στις προηγούμενες δύο ή και τρεις δεκαετίες, μέχρι και την αρχή του έτους 2020 τα τοξικά απόβλητα από τα ΜΜΕ/Τύπο ήταν σε διαρκή αύξηση - σε τόσο μεγάλο βαθμό που πολλοί πολίτες είχαν εμπλακεί στην δημιουργία και λειτουργία Εναλλακτικών Μέσων Ενημέρωσης ώστε αυτά να λειτουργούν ως αντίβαρο, διασφαλίζοντας κάποια διαφάνεια και προωθώντας την κριτική σκέψη. Με την έλευση όμως του 2020 η τοξικότητα από τα ΜΜΕ/Τύπο έφτασε στο αποκορύφωμα και επέφερε ολική δηλητηρίαση, κατάληψη και κατάλυση της ανθρώπινης κοινωνίας."

"Οι νέες εξελίξεις", δήλωσε η Επίτροπος, "επέβαλαν την ανάγκη στους πολίτες να δημιουργήσουν ακόμη επιπρόσθετα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, και Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης, όχι μόνο για να υπάρχει κάποιο αντίβαρο, αλλά ξεκάθαρα πλέον γιατί υπάρχει ανάγκη επιβίωσης: της κοινωνίας και του ανθρώπινου είδους.

"Με το σημερινό Διάταγμα του Γραφείου μου λοιπόν", δήλωσε η Επίτροπος, "η νομική ερμηνεία του χθεσινού Διατάγματος άλλης Αρχής που αφορά το Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων για καταγραφή των βιομηχανικών μονάδων (εργοστασίων, εργαστηρίων, γραφείων κοκ.) που παράγουν τοξικά απόβλητα, θα συμπεριλαμβάνει όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΕ και Τύπο που συνδέονται με Κρατικές και Κεφαλαιϊκές δυνάμεις. Επιπλέον, θα εξαιρούνται δια νόμου όλα τα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που δεν συνδέονται με τις δυνάμεις Κεφαλαίου ή Κράτους.

Για σκοπούς νομικής διευκρίνησης τα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης (ΑΕΑΜ) που εξαιρούνται και ΔΕΝ θα θεωρούνται ως παραγωγοί τοξικών αποβλήτων συμπεριλαμβάνουν:

α. Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που λειτουργούνται από εθελοντές σε μή-κερδοσκοπική βάση,
β. Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που λειτουργούνται ως συνεταιρισμοί παραγωγών, μη-κερδοσκοπικές επιχειρήσεις που ανήκουν συλλογικά στους εργαζόμενους, μη-κερδοσκοπικοί σύλλογοι (κολλεκτίβες) και κοινόβια,
γ. Ακόμη και Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που μπορεί να είναι κερδοσκοπικά, αλλά που χαρακτηρίζονται από όλες τις εξής παραμέτρους:
ο- όλα τα εργαζόμενα μέλη αμοίβονται ανάλογα με την εργασία που συμβάλλουν,
ο- όλα τα διοικητικά ή διαχειριστικά στελέχη αμοίβονται το ίδιο όπως ο μέσος εργαζόμενος της οργώνωσης,
ο- όλοι οι επενδυτές, χορηγοί, ή μέτοχοι αμοίβονται το ίδιο όπως και οι εργαζόμενοι,
ο- όλα τα κέρδη (μετά από την αφαίρεση όλων των δαπανών και εξόδων από τα συνολικά έσοδα), διαμοιράζονται εξίσου σε όλους τους συντελεστές (εργαζόμενους, στελέχη, επενδυτές /μέτοχους)."

"Κλείνοντας", δήλωσε η Αρμόδιος Επίτροπος, "αν και το δικό μου Διάταγμα ακολουθεί το σχήμα που κατάντησε να θεωρείται πλέον ως κοινωνική ομαλότητα, θα ήθελα να καταχωρηθεί η διαμαρτυρία μου για αυτή την εξέλιξη. Σε καμία Δημοκρατική κοινωνία δεν μπορεί να γίνει ανεκτό το να κυβερνώμαστε με Διατάγματα, παρακάμπτοντας την Νομοθετική Εξουσία και ακυρώνοντας την Πολιτειακή αυτή αντίληψη που ίσχησε για δυόμιση χιλιάδες χρόνια στον τόπο μας περί του τι έστιν έγκυρη Νομοθεσία και Δημοκρατική διαδικασία θέσπισης νόμων. Το Νομοθετικό σώμα δεν μπορεί να παρακάμπτεται διαρκώς με Διατάγματα από Υπουργούς, Επιτρόπους, και άλλες παρα-εξουσίες, και αυτό δεν πρέπει να γίνει ανεκτό από τους πολίτες."   

■ Εισάγεται στην Κύπρο το Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ)
https://cyprustimes.com/koinonia/eisagetai-ilektroniko-mitroo-apovliton

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Τμήματος Περιβάλλοντος το ΗΜΑ αποτελεί την online διαδικτυακή πλατφόρμα για την καταχώρηση στοιχείων και την τήρηση δεδομένων που αφορούν τη διαχείριση αποβλήτων σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων με στόχο την ιχνηλασιμότητα στη διαχείριση αποβλήτων.

Σύμφωνα με σχετικό διάταγμα, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο είναι παραγωγός ή/και κάτοχος επικίνδυνων αποβλήτων υποχρεούται όπως:
(α)       εγγραφεί στο ΗΜΑ μέχρι τις 31/12/2021,
(β)       υποβάλλει στοιχεία για την παραγωγή επικίνδυνων αποβλήτων μέχρι την 31η Μαρτίου κάθε έτους και θα αφορούν το προηγούμενο έτος. Η πρώτη υποβολή στοιχείων πρέπει να γίνει μέχρι τις 31/3/2022 και θα αφορά την παραγωγή επικίνδυνων αποβλήτων για το έτος 2021.

Επιπρόσθετα θα πρέπει κατά την εγγραφή τους στο ΗΜΑ να υποβάλουν την συμφωνία που οφείλουν να διατηρούν με βάση το Άρθρο 15(7) με αδειοδοτημένη εγκατάσταση διαχείρισης επικίνδυνων αποβλήτων.

Ο όρος παραγωγός ή/και κάτοχος επικίνδυνων αποβλήτων αφορά επαγγελματικά υποστατικά και βιομηχανίες που παράγουν επικίνδυνα απόβλητα μέσα από τις δραστηριότητες τους (π.χ. μηχανικοί αυτοκινήτων, τυπογραφεία, στεγνοκαθαριστήρια, ξυλουργεία, φαρμακεία, ιατροί, οδοντίατροι, νοσοκομεία/κλινικές κλπ).

Στην ιστοσελίδα του Τμήματος Περιβάλλοντος και στην ιστοσελίδα του ΗΜΑ (http://ewr.moa.gov.cy) υπάρχει υποστηρικτικό υλικό για εύκολη καθοδήγηση στην εγγραφή και καταχώρηση της ετήσιας έκθεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΗΜΑ το κοινό καλείται να επικοινωνεί με το  Γραφείο Εξυπηρέτησης:
Δευτέρα – Παρασκευή, ώρες: 9:30 π.μ – 12:30 μ.μ., στο τηλέφωνο: 22408934, ή
με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dwr@environment.moa.gov.cy


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net 

🟣 Ενδο~Μήδεια: επικίνδυνες εκδόσεις
http://endomedia.cyprus-org.net

🟣 «Τα μέσα ενημέρωσης είναι η πιο ισχυρή οντότητα στη γη. Κατέχουν τη δύναμη να κάνουν τους αθώους ένοχους και να κάνουν τους ένοχους αθώους• αυτό είναι δύναμη. Γιατί ελέγχουν...» - Malcolm X
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDhIM4YjRSnXcDgsd1k8ZJ6OcA0ZEM1l-aRm-VX35AVgXcKEvmTVR-8fapJUq7_-loYr10G0Ob9Ihoa5aT1FE31ly1KwAHgerqqtCFa_MbffrfLr99nlXJ-AfhNGzfiBpE11iSVaEO4HSk/s858/Malcolm-X.media.quote.3.png

🟣 Μέτρα Διάσωσης και Απεγκλωβισμού από το Μνημόνιο
Μικρό Εγχειρίδιο Πρακτικών Μέτρων
https://web.archive.org/web/20170610174205/cyprus.indymedia.org/node/4786
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4786]

🟣 Και Πάλιν η Τρισκατάρατη Οικονομία
ο- Επιτέλους! Ένα άρθρο για την Οικονομία Χωρίς Αριθμούς
ο- Υπάρχουν Λύσεις ακόμα και Χωρίς την Ανατροπή του Κεφαλαίου. Είναι Όμως Επιθυμητές;
https://web.archive.org/web/20150914185153/cyprus.indymedia.org/node/1455
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/1455]

🟣 Χίλια ΝΑΙ στη Φορολόγηση του Πλούτου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html

🟣 Απεγκλωβισμός της Οικονομίας
https://web.archive.org/web/20150921171839/http://cyprus.indymedia.org/node/4726#apenglovismos-oikonomias
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4726#apenglovismos-oikonomias]

🟣 Η Αντίσταση στο Μνημόνιο ~ Έξω η Τρόϊκα!
Τα κύρια σημεία:
ο- Λύσεις υπάρχουν: εφικτές, εφαρμόσιμες και βασισμένες στις ανάγκες του λαού
ο- Γιατί Αντίσταση; Η σχέση του Μνημονίου με την ρατσιστική Διζωνική
ο- Αντίσταση... με ποιές μεθόδους;
ο- Η πηγή των προβλημάτων: ποιά, ακριβώς, είναι η φύση της κρίσης;
https://web.archive.org/web/20150908085514/http://cyprus.indymedia.org/node/4789
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4789]

🟣 Τι Έπρεπε να είχαν Κάμει
https://web.archive.org/web/20150914180436/http://cyprus.indymedia.org/node/4696#EprepeNaEixanKamei
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4696#EprepeNaEixanKamei]


 
* * * 

Sunday, 23 May 2021

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;


🟢 Ήταν ένας υγιής άνθρωπος. Από την πρώτη στιγμή του απροσδόκητου του θανάτου, όλοι αναρωτηθήκαμε "μήπως είχε βάλει το εμβόλιο;"

Αλλά...
Κατόπιν παραπόνων από διάφορους Υποψήφιους, καθώς και παραπόνων από μέλη της οικογένειας του αδικοχαμένου, το άρθρο σε αυτή την σελίδα που διερευνούσε αυτή την πιθανότητα εξαναγκάστηκε σε "απόκρυψη".

Κυκλοφορούν φήμες ότι "έγινε νεκροψία", αλλά δεν μας έχει λεχθεί το αν έγινε ειδική μελέτη για την επίδραση του εμβολίου στον πάσχοντα. Μιά τέτοια επίδραση δεν φαίνεται με το γυμνό μάτι και απαιτεί εξειδικευμένες ιστοπαθολογικές εξετάσεις ΣΥΝ συσχετισμό με το ιστορικό του πάσχοντος.

Η φίμωση του άρθρου δυστυχώς δεν θα καθησυχάσει τις ανησυχίες του κόσμου. Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα σε μια εποχή μαζικής ανασφάλειας.

Ο πόνος από την απώλεια ενός ανθρώπου που αγαπήθηκε πλατειά για την κοινωνική του προσφορά μες το παρόν κλίμα δυστυχώς θα θρέψει τις υπόνοιες, και αντί να εξουδετερώσει, δυστυχώς θα ενισχύσει τις υποψίες για την αιτία θανάτου.

Πρός την οικογένεια:

🌹 Τα θερμά μου και ειλικρινή συλλυπητήρια. Ξέρω πως τα λόγια δεν μπορούν να αποτελέσουν καμία παρηγοριά σε τέτοιες στιγμές οδυνηρής απώλειας ενός αγαπημένου.

Αν έχετε πληροφορίες για την ιατρική πλευρά του θέματος και μπορείτε να τις δημοσιεύσετε, πχ. αν έγινε νεκροψία, αν ερευνήθηκε ειδικά το θέμα του εμβολίου, κοκ. αυτό θα συμβάλει πολύ για να καθησυχαστούν οι ανησυχίες όλων μας. Όταν μια τέτοια τραγωδία κτυπά ένα άτομο τόσο πολύ αγαπητό στην ευρύτερη κοινωνία, ο μόνος τρόπος να καθησυχαστούν οι ανησυχίες για την αιτία θανάτου είναι μια επίσημη ανακοίνωση.

Αναδημοσιεύουμε δημόσιο σχόλιο της Υποψήφιας Βουλευτού κας Έφης Ξάνθου:

"Είσαι απαράδεκτος και αισχρος. Στην προσπάθεια σου να επιτεθείς στο Κίνημα Οικολόγων - Συνεργασία Πολιτών γράφεις βλακείες και κουροφεξαλα, πιάνοντας στο στόμα σου ένα άνθρωπο που μόλις χθες θαψαμε. Ένα άνθρωπο με βαρύ ιστορικό καρδιακών προβλημάτων τον παρουσιάζεται ως θύμα του εμβολιασμού ενάντια στο covid. Είσαι εκτός πραγματικότητας εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά έχεις αγγίξει τον πάτο με αυτή σου την ανάρτηση. Δεν σέβεσαι την οικογένεια του ανθρώπου βρε; Δεν σκέφτεσαι τι αντίκτυπο θα έχει στην 11χρονη κορούλα του που ακόμη δεν καταλαβαίνει πλήρως το της έχει συμβεί; Στην χήρα του που έχασε τη γη από τα πόδια της; Είσαι αισχρός βρε!"
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net



 * * *

Friday, 21 May 2021

ΕΚΛΟΓΕΣ: Μαύρο στους Οικολόγους; Είναι δυνατόν να φτάσαμε σε αυτό το σημείο πλέον;

 

🟢 Έγινε έξωθεν κατάληψη των Οικολόγων από ρατσιστές-διζωνιστές, ή τους προσκάλεσαν;

🟢 Το αόρατον καθεστώς της εντελέχειας

🟢 Εντελώς απροσδόκητες εξελίξεις

🟢 Τα τεκμήρια... επί λέξει.


Δεν το περίμενα ποτέ μου πως θα ερχόταν μέρα να σκέφτομαι πως για τις επερχόμενες εκλογές ίσως να είναι ορθή η θέση "Μαύρο στους Οικολόγους" - ό,τι και να είναι, κάποιοι από αυτούς τους πρώην συναγωνιστές είναι έντιμοι και αφοσιωμένοι άνθρωποι, και μέχρι πρόσφατα ήταν πολιτικά συνεπείς. Αλλά...


...ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ την κομματική Οικολογία στην παράταξη των ρατσιστών-διζωνιστών! Με την παράδοση τους, καταστράφηκε ένα από τα κομματικά προπύργια της Παράταξης του ΟΧΙ. Και δεν ήταν πολλά. Μες' την Παράταξη του ΟΧΙ μέχρι πρόσφατα συμμετείχαν η ΕΔΕΚ, η Αλληλεγγύη, η Συμμαχία Πολιτών, το ΔΗΚΟ, και το απαράδεκτο ΕΛΑΜ που αρνιέται να απαρνηθεί την σχέση του με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής.


Η ΕΔΕΚ παραμένει σταθερή στην απόρριψη της ρατσιστικής διζωνικής. Και συνεχίζει να συγκρούεται με πρώην μέλη της που κλίνουν προς την διζωνική.


Η Συμμαχία Πολιτών - ή τουλάχιστον σημαντικά μέλη της - συνεργάζεται με την ΕΔΕΚ.


Το ΔΗΚΟ τώρα σφυρά για "διζωνική με ορθό περιεχόμενο". Με άλλα λόγια ο καιροσκοπισμός μπαίνει ξανά στο πηδάλιο. ΜΑΥΡΟ στο ΔΗΚΟ!


Η Αλληλεγγύη ακόμη σφαδάζει από το ηθικό πλήγμα που υπέστηκε όταν ο Δ. Συλλούρης, Πρόεδρος της Βουλής, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση για να ξεπλύνει την ντροπή που επέφερε στο κόμμα και στον εαυτό του με την ενεργό του συμμετοχή σε πράξεις διαφθοράς. Μαζί του, δυστυχώς, η Αλληλεγγύη έχει χάσει πολλή από την αξιοπιστία που κατείχε.


Για το ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ, τα δύο πιο μεγάλα κόμματα στην Κύπρο και τα οποία ως ΔΗΣΑΚΕΛ έχουν αφοσιωθεί στον ρατσισμό-διζωνισμό, αξίζει να τους φωνάζουμε ΜΑΥΡΟ-ΜΑΥΡΟ-ΜΑΥΡΟ! - μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.


Αλλά για τους Οικολόγους; Πως έγινε και άνοιξαν τις πόρτες τους στους οπαδούς της "όποιας λύσης", στους διαφημιστές της ρατσιστικής διζωνικής που ζητούν να μας επιβάλουν ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός και ο τουρκικός μιλιταρισμός;


Είχα ένα πονεμένο γραπτό διάλογο με δύο σημαντικά και ιστορικά μέλη των Οικολόγων για αυτό το θέμα, τους Κυριάκο Τσιμίλλη και Γιώργο Περδίκη, τους οποίους εκτιμώ για διάφορους λόγους ασχέτως διαφωνιών μαζί τους. Αντί να μου απαλύνει τον πόνο, ο διάλογος επισφράγησε μέσα μου το ότι πράγματι, κάτι σάπησε στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.


Εκείνο που σάπησε, δεν ξέρω αν είναι καινούργιο στοιχείο, ή αν είναι η φυσική προέκταση τάσεων που υπήρχαν στη κομματική Οικολογία από της ίδρυσης της. Πάντως, στενοχωριέμαι γιατί παρ' όλο που διαφωνούσαμε για πολλά (και ιδίως για το θέμα της Νομιμοποίησης της Κάνναβης! ...για όλους τους ανθρώπους και για κάθε μορφή χρήσης), είχαμε μέχρι πρόσφατα μια καλή συνεργασία με τους Οικολόγους. Αλλά τώρα και εκείνη τίθεται σε αμφισβήτηση:

🟢 Η συνεργασία μας προς υποστήριξη του αντιστασιακού Τκύπριου και Σοσιαλιστή Σενέρ Λεβέντ (καθώς και άλλων αντιστασιακών) πήγαινε καλά. Τώρα πως θα σταθεί αφού και ο ίδιος ο Σενέρ είναι εναντίον της διζωνικής;

🟢 Η συνεργασία μας υπέρ της Κουρδικής Επανάστασης... πως θα σταθεί αν οι Οικολόγοι χειροκροτούν την παράδοση μας στις κατοχικές απαιτήσεις του τουρκικού μιλιταρισμού;


Οι πολιτικές συσπειρώσεις με τις οποίες δραστηριοποιούμαι και με τις οποίες έγιναν οι πιό πάνω συνεργασίες θα δυσκολευτούν πολύ να προσαρμοστούν στην απώλεια αξιοπιστίας των Οικολόγων γύρω από αυτά τα θέματα.


Ακολουθεί αντίγραφο του διαλόγου που ανέφερα πιο πάνω. Άρχισε με αφορμή ένα άρθρο του Κυριάκου Τσιμίλλη άσχετο με την υπόθεση μας. Και στις Παραπομπές πιο κάτω, ακολουθούν πολλά άρθρα από τον Τύπο όπου κατονομάζονται κάποιοι από τους διζωνιστές Οικολόγους, με πρωταγωνιστές τους Χαράλαμπο Θεοπέμπτου, Αλεξάνδρα Ατταλίδου, Θεανώ Καλαβανά, Μέλανη Στέλιου.

 


Ο διάλογος


🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Κυριάκο, όσο δίκαιο και αν έχεις - και πάντα σε εκτιμώ για την ηθική και πολιτική σου κρίση - ΤΡΕΜΩ με την μεταστροφή των Οικολόγων προς τη ρατσιστική Διζωνική "τελική λύση". Πως επιτρέψατε την κατάλυση αυτού του προπύργιου της Παράταξης του ΟΧΙ;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Πέτρο δεν έγινε κάτι τέτοιο που περιγράφεις. Όσο υπάρχουν άνθρωποι όπως τον Κ. Τσιμιλλη ανάμεσα μας δεν πρόκειται να γίνει αυτό που περιγράφεις. Μπορεί να διαφωνείς με την πολυσυλλεκτικοτητα αλλά δεν έχει αλλάξει η θέση των Οικολογων. Εχουμε ένα θέμα να ακουστεί σωστά καθαρά και πειστικά αυτή η θέση, δίνουμε την εντύπωση κάποτε ότι δεν πατάμε γερά, αλλά δεν έχει συμβεί κανένα πισωγύρισμα. Κρατάμε ακόμα...



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Ασχέτως του ότι έχουμε διαφωνήσει στο παρελθόν, Γιώργο, για σημαντικά θέματα (και για κάποια ακόμη διαφωνούμε), η ανησυχία μου για την παρούσα κατάσταση της κομματικής Οικολογίας δεν είναι απόρροια εκείνων των διαφωνιών.


Αν ήταν κάτι που με κρατούσε μέχρι τώρα από το να γίνω και να δηλώσω ανοικτά ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ του κόμματος (όπως θεωρώ τον εαυτό μου αντίπαλο των ΔΗΣΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, και ΕΛΑΜ), ήταν το ότι τουλάχιστον στο θέμα του κυπριακού είχατε ΑΜΟΛΥΝΤΗ, καθαρή θέση. Οι Οικολόγοι ήταν ένα από τα κομματικά προπύργια της Παράταξης του ΟΧΙ. Μάλιστα ήσασταν πιο κοντά στις θέσεις που πρεσβεύω γιατί συνεργαστήκατε με τις πολιτικές μας συσπειρώσεις για το θέμα του Σενέρ Λεβέντ και των άλλων αντιστασιακών ΤΚυπρίων• καθώς και σε ευρύτερους αντι-Ιμπεριαλιστικούς αγώνες. Με την καθαρή σας στάση κρατούσατε πίσω κάποια σεσημασμένα μέλη του κόμματος που ήταν κρυφοί υποστηρικτές της ρατσιστικής Διζωνικής - τώρα όχι μόνο έχουν ξεσαλώσει ανοικτά, αλλά έφεραν κι ΑΛΛΟΥΣ τέτοιους, που αλαλάζουν ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ υπέρ του αίσχους που θέλει να μας επιβάλει ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός, ο Νεο-Οθωμανικός μιλιταρισμός και οι ντόπιοι άρχοντες σνοδοιπόροι, προδότες και δοσίλογοι. Κάποιοι από αυτούς θα έρθει στιγμή - σας το εγγυώμαι - που θα χάσουν τα κεφάλια τους, κυριολεκτικά: δείτε μόνο τι γίνεται στην κατεχόμενη Διζωνική Παλαιστίνη σήμερα. Νομίζετε πως οι λίγοι δοσίλογοι Παλαιστίνιοι που ήταν σεσημασμένοι και μετρημένοι έχουν επιζήσει αυτές τις μέρες; ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που χρειάζεται να σας μιλώ έτσι, μα... τι πάθατε;


Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εγκυρότητα στον ισχυρισμό πως τάχα "κινδυνεύουμε από την διχοτόμηση τώρα και άρα πρέπει να συμμαχήσουμε με τους διζωνιστές". Αυτό δεν είναι πολιτικός συλλογισμός, είναι το παραλήρημα του αυτόχειρος που πριν αυτοκτονήσει ΠΡΩΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.


Και εφ' όσον δεν ευσταθεί ΚΑΝΕΝΑ πολιτικό επιχείρημα για την πολιτική ανοχή, καν, των ρατσιστών-Διζωνιστών ανάμεσα σας (πόσο μάλλον δε για συνεργασία μαζί τους), τι άλλο ευσταθεί; Είναι δυνατόν να πουληθήκατε στην "μεγάλη ιδέα" πως τάχα θα μαζέψετε κάποιους παραπάνω ψοφόψηφους και θα εξέλθετε από αυτή την καμπή αλώβητοι, πως τάχα αυτοί οι προδότες-καιροσκόποι-δοσίλογοι θα φύγουν, και πως θα επιστρέψετε σε μια εθνικά ορθή θέση ανώδυνα;


ΑΔΥΝΑΤΩ να πιστέψω αυτό που κυκλοφορεί, πως τάχα οι κρατούντες του ΔΗΚΟΑΚΕΛ σας έχουν υποσχεθεί Υπουργείο σε αντάλλαγμα με την ανοχή σας τώρα στους ρατσιστές-Διζωνιστές και μετέπειτα συνεργασία στις Προεδρικές. Ή μάλλον, αδυνατώ να πιστέψω πως ήταν δυνατόν να αποδεκτείτε τέτοια συμφωνία. Αλλά αν δεν ισχύει κανένα άλλο πολιτικό ή ηθικό επιχείρημα για την παρούσα κατάσταση που παρουσιάζετε προεκλογικά, τι άλλο να πιστέψουμε;


Εγώ ΔΕΝ θέλω να τα πιστέψω αυτά. Αλλά υπάρχει και η εις άτοπον απαγωγή, που αποδεικνύει πράγματα θέλουμε-δεν-θέλουμε. Έμειναν μόνο μερικές μέρες πριν τις εκλογές και ετοιμάζω μια σειρά σύντομων άρθρων με τίτλο "ΜΑΥΡΟ στους (τάδε)" όπου θα παρελάσουν ξεχωριστά ΑΚΕΛ, ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΛΑΜ. Τρέμω με την ιδέα πως πρέπει να ετοιμάσω και ένα για τους Οικολόγους που ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΜΑΧΗ ένα πολιτικό-κομματικό προπύργιο της Παράταξης μας. Τι πρέπει να κάμω;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Όπως πάντα όντας ελεύθερο πλάσμα θα κάνεις αυτό που πιστεύεις. Ποιος ξέρει? Μπορεί η εξέλιξη των πραγμάτων να σε δικαιώσει. Μπορεί κι όχι. Εγω θα κάνω οτι μπορώ να σε διαψεύσω δηδ. όλα όσα προβλέπεις να τα αποτρέψω,αν εμφανιστούν. Όσα έγραψα πιο πάνω αφορούν εμένα και τον Κ.Τσιμιλη (από το άρθρο του οποίου ξεκίνησε ο διάλογος αυτός).



🟣 Κυριάκος Τσιμίλλης:

Τελικά, με αφορμή τη σημερινή μου ανάρτηση, ξεκίνησε μια συζήτηση που σίγουρα δεν είναι μεμονωμένη. Προς στιγμή θεώρησα πως το διαδίκτυο δεν είναι ο δόκιμος χώρος ενώ και το άρθρο μου δεν ήταν σχετικό. Από την άλλη, όμως, δεν είμαι από αυτούς που μένουν θεατές και ούτε φιλικό θα ήταν να μείνω σιωπηλός μια και τα ερωτήματα μπήκαν πρώτα σε μένα. Θεωρώ πως, πράγματι, η εικόνα δεν είναι αυτή που ξέρουμε τα 25 και κάτι χρόνια στην έντιμη και συνεπή διαδρομή των Οικολόγων. Το τοπίο είναι θολό κι οι δηλώσεις ασαφείς. Κι όμως οι θέσεις είναι αναλλοίωτες, όχι από δογματισμό αλλά γιατί δομήθηκαν μέσα σε μια μακρά πορεία ενώ αξιολογούνταν και εμπλουτίζονταν μέσα και από μια κριτική θεώρηση των γεγονότων. Για να μην παραπέμψω κι εγώ στην ιστοσελίδα(!) υπογραμμίζω τον βασικό άξονα των θέσεων αυτών που επιβεβαιώθηκαν και μόλις προ μηνός. Είμαστε ενάντια στον γεωγραφικό διαχωρισμό των Κυπρίων με βάση την καταγωγή και τη θρησκεία. Αυτή είναι η ουσία κι όπως θα ξανατραγούδαγε ο Σαββόπουλος «κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει»!



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Κυριάκο και Γιώργο, σας ευχαριστώ για τα πιο πάνω σχόλια.

Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλοι από εσάς τους δύο που μπορούν να απαντήσουν με ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ για αυτό το καυτό θέμα.

1. Για μένα είναι μεγάλη ανακούφιση η δήλωση σας ότι "Είμαστε ενάντια στον γεωγραφικό διαχωρισμό των Κυπρίων με βάση την καταγωγή και τη θρησκεία."

2. Μπορείτε να μας διαβεβαιώσετε ότι ΟΥΔΕΙΣ των Υποψηφίων Οικολόγων για τις επερχόμενες εκλογές υποστηρίζει την ρατσιστική Διζωνική;

3. Είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως οι Υποψήφιοι σας είναι όλοι αφοσιωμένοι στην δική σας αντίληψη για το κυπριακό;

4. Δεν το αντιλαμβάνεστε πως η ασάφεια των δηλώσεων για την ρατσιστική Διζωνική από Υποψήφιους Οικολόγους αντί να δημιουργεί υποστήριξη, διώχνει από κοντά σας τον όποιο κόσμο με Οικολογικές ευαισθησίες που μέχρι τώρα σας εμπιστευόταν πως αυτό το θέμα αποτελεί ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Η απάντηση είναι ότι Ερ2)δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι που δεσμεύονται με τις θέσεις του κινήματος στο κυπριακο. Δυο τουλάχιστον δήλωσαν εξ αρχής ότι δεν δεσμεύονται. Μετά από πολλή συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες έγινε αποδεκτή η εξαίρεση Ερ3) δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι όλοι θα τηρήσουν την υπογραφή τους. Πρέπει να την τηρήσουν Ερ4)η ασάφεια δεν βοηθά. Καλούμε τους φίλους μας που θεωρούν σημαντικο το ζήτημα της αποτροπής διχοτομικων λύσεων, να μας ψηφίσουν ξανά.



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Γιώργο: Ομολογώ συγκλονισμένος με τις απαντήσεις που μας έδωσες - έγραψες:

"Ερ2) δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι που δεσμεύονται με τις θέσεις του κινήματος στο κυπριακο. Δυο τουλάχιστον δήλωσαν εξ αρχής ότι δεν δεσμεύονται. Μετά από πολλή συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες έγινε αποδεκτή η εξαίρεση

Ερ3) δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι όλοι θα τηρήσουν την υπογραφή τους. Πρέπει να την τηρήσουν

Ερ4) η ασάφεια δεν βοηθά."

Εδώ πρέπει να αναγνωρίσουμε πως οι απαντήσεις τεκμηριώνουν - εδώ σε δημόσιο διάλογο! - ότι ΔΕΝ είναι κατά λάθος που βρέθηκαν Διζωνιστές στο ψηφοδέλτιο σας, και ότι μάλιστα αυτό έγινε όχι μόνο εν γνώσει σας, αλλά και κατόπιν συλλογικής απόφασης. Επίσης, το ότι ΔΕΝ εμπιστεύεστε κάποιους από τους υποψηφίους να τηρήσουν τον λόγο τους (την δέσμευση, ή υπογραφή τους), και το ότι ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ πως έχει διασπαρεί ασάφεια για το θέμα της λύσης από αυτούς... με τρομάζει.


Το εθνικό / "κυπριακό" θέμα ήταν το μόνο στο οποίο η κομματική Οικολογία είχε πιο σαφείς θέσεις από όλα τα άλλα.

{Στα άλλα θέματα (επιστρέφοντας στιγμιαία στις διαχρονικές μας διαφωνίες, όχι για να αρχίσω καυγά αλλά για σας συγχαρώ μέσω σύγκρισης), ενόσω επιμένετε να αποκλείετε δογματικά την ανάγκη ανατροπής και αντικατάστασης της εξουσίας Κράτους και Κεφαλαίου με κάτι καλύτερο, είσασταν (και παραμένετε) δυστυχώς καταδικασμένοι στην επιδίωξη "διαχείρισης" των Οικολογικών προβλημάτων μόνο μέσα από τους ΚρατικοΚεφαλαιϊκούς μηχανισμούς - οι οποίοι εξ' ορισμού είναι αφοσιωμένοι αποκλειστικά στην ταυτόχρονη καταστροφή και εκμετάλλευση φυσικού και ανθρωπίνου περιβάλλοντος. Αυτή είναι η πηγή της ασάφειας των θέσεων σας για τα πλείστα άλλα θέματα.}...

Αλλά για το κυπριακό και εθνικό θέμα, μέχρι τώρα είσασταν πολύ σαφείς. Υπήρχε μια γραμμή απαράβατη. ΓΙΑΤΙ συμφωνήσατε να παραβιαστεί;



🟣 Γιώργος Περδίκης

Δεν συμφωνώ με την ανάλυση σου αγαπητέ φίλε. Δεν έχει κατά την άποψή μου γίνει καμμιά παραβίαση. Ο "αγνωστικισμος" που χαρακτηρίζει τις απαντήσεις μου είναι γενικός. Μετά από 35 χρόνια στην πολιτική δεν εμπιστεύομαι κανένα και για κανένα θέμα.



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Ευχαριστώ για την άμεση και ειλικρινή απάντηση.

Σέβομαι το ότι μέρος της "απόχρωσης" της απάντησης σου είναι κάτι σαν υπαρξιακό χιούμορ (ή κάτι σαν υπαρξιακή δήλωση για την απόγνωση που μας φέρνει η έλλειψη "εγγύησης", ή το αόρατον καθεστώς της εντελέχειας για τα καυτά θέματα της ύπαρξης και του αγώνος...), μα,


...αν δεν μπορείτε εσείς οι δύο - που επαναλαμβάνω, κατέχετε την δυνατότητα να μιλήσετε με την πιο ΕΓΚΥΡΗ φωνή για αυτό το θέμα - αν δεν μπορείτε ΕΣΕΙΣ να μιλήσετε με σιγουριά και εμπιστοσύνη για τους υποψηφίους σας, πως θα σας ψηφίσει ο απλός ο κόσμος;



🟣 Γιώργος Περδίκης

Πέτρος Ευδόκας: εγω πιστεύω ότι ο "απλός κόσμος" δεν εμπιστεύεται κανένα. Το αποτέλεσμα θα δείξει (αναγνωστικισμος γαρ).



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Γιώργος Περδίκης Σίγουρα συμφωνούμε σε τούτο: το αποτέλεσμα θα δείξει. Αλλά το ΤΙ ακριβώς θα δείξει... με ανησυχεί.


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ


Συνέντευξη Θεοπέμπτου: Ναι στη διζωνική δικοινοτική με το σωστό περιεχόμενο και με υποψήφιους από τους Unite Cyprus

https://topontiki.com.cy/2021/04/13/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%80%CE%AD%CE%BC%CF%80%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B6%CF%89%CE%BD%CE%B9/


Σε καθεστώς πολυφωνίας οι Οικολόγοι

Με αφορμή την συνεργασία με Ατταλίδου - Καλαβανά και κουρεμένους ανοίγει συζήτηση αν το Κίνημα προχωρά σε rebranding

https://m.kathimerini.com.cy/gr/politiki/se-kathestws-polyfonias-oi-oikologoi


"Η προσωπική μου θέση είναι υπέρ της ΔΔΟ. Βέβαια, πρέπει να προσέξουμε κάποια πράγματα, όπως είναι οι ενιαίες πολιτικές στα περιβαλλοντικά ζητήματα κλπ."

Χαράλαμπος Θεοπέμπτου στον «Π»: Πράσινες θέσεις για όλη την Κύπρο

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/charalampos-theopemptoy-ston-p-prasines-theseis-gia-oli-tin-kypro/


Συνέντευξη Θεανώς Καλαβανά (Οικολόγοι) στον «Π»: ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΑΚΕΛ βουτηγμένοι στη διαφθορά

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/synenteyxi-theanos-kalavana-kin-oikologon-syn-politon-ston-p-disy-diko-akel-voytigmenoi-sti-diafthora/


Α. Ατταλίδου: Αποφάσισα να πολεμήσω γι’ αυτά που πιστεύω μέσα από το σύστημα

https://www.reporter.com.cy/politics/article/788269/a-attalidoy-apofasisa-na-polemiso-g-afta-poy-pistevo-mesa-apo-to-systima


Ο Χ. Θεοπέμπτου στον 107.6 μετά την ανάληψη της προεδρίας – Οι προτεραιότητες

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/o-ch-theopemptoy-ston-107-6-meta-tin-analipsi-tis-proedrias-oi-proteraiotites/


Πού το πάνε οι Οικολόγοι; – Οι αλλαγές στο Κίνημα

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/poy-to-pane-oi-oikologoi-oi-allages-sto-kinima/


ΚΥΠΡΙΑΚΟ – Στροφή Οικολόγων προς Διζωνική ( Ανάλυση )

https://politicsreveal.com/%CE%BA%CF%85%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B6%CF%89%CE%BD/


Στη δίνη του αχταρμά οι Οικολόγοι

https://www.kathimerini.com.cy/gr/politiki/boyleytikes-ekloges/boyleytikes-reportaz-istoriko/sti-dini-toy-axtarma-oi-oikologoi


Μέλανη Στέλιου: Γιατί υποψήφια με τους Οικολόγους;

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/melani-stelioy-giati-ypopsifia-me-toys-oikologoys/


Saturday, 5 October 2019

ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ




"Όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής της Hellenic Copper Mines, Κωνσταντίνος Ξυδάς ...η εταιρεία θα παραμείνει στην περιοχή αξιοποιώντας την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της στην επεξεργασία νικελίου. Η πρώτη ύλη (λατερίτης) θα εισάγεται από το εξωτερικό και αφού τύχει επεξεργασίας θα επανεξάγεται για τη κατασκευή μπαταριών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η ύλη που θα απομένει, μετά την επεξεργασία, θα χρησιμοποιείται σε εδαφοκαλλιέργειες. Η επεξεργασία θα γίνεται με τη μέθοδο της υδρομεταλλουργίας η οποία χαρακτηρίζεται ως η σύγχρονη εξέλιξη της μεταλλευτικής. Τις εργασίες θα αναλάβει κομμάτι της εταιρείας που έχει ονομαστεί Hellenic Minerals, ενώ το προσωπικό δεν θα επηρεαστεί."
■ Άδειασε από χαλκό η νήσος του χαλκού
http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/793496/adeiase-apo-chalko-i-nisos-toy-chalkoy

Η επεξεργασία του λατερίτη για την εξαγωγή νικελίου επιφέρει μεγάλες καταστροφές στα ύδατα και εδάφη - αυτό είναι ένα γεγονός που ουδείς μες τον χώρο της τεχνογνωσίας αρνείται. Ούτε αμφισβήτηση υπάρχει: θεωρείται επιβεβαιωμένο και τεκμηριωμένο γεγονός.

Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος αυτής της μορφής υδρομεταλλουργίας σε μια μικρή χώρα όπως την δική μας - όπου δεν έχουμε καν νερό να πιούμε - και όπου ήδη το περιβάλλον μας είναι πολύ βεβαρημένο (κάθε χρόνο αυξημένοι θάνατοι από ατμοσφαιρική ρύπανση, ρύπανση υδάτων, εδαφών και τροφών), θα είναι όχι μόνο φονικός για ευάλωτα άτομα αλλά θα απειλήσει την επιβίωση όλου του πληθυσμού της χώρας. Μιλούμε για δραστηριότητα που δύναται να καταστήσει την χώρα μη-βιώσιμη.

Ακόμα και οι περιλήψεις των μελετών περιβαλλοντικού αντικτύπου ζωγραφίζουν μια εικόνα τρομακτική:
"Εταιρείες έχουν κατηγορηθεί για ρύπανση ποταμών, πηγαδιών και αγροτικής γής. Οι επιδράσεις της ρύπανσης έχουν μεγεθυνθεί από την έλλειψη νερού σε αυτές τις περιοχές. [Companies have been accused of polluting rivers, wells and farmland, the effects of which have been exacerbated by water scarcity in these areas]".
Nickel: A green energy necessity with grave environmental risks
https://www.maplecroft.com/insights/analysis/nickel-a-green-energy-necessity-with-grave-environmental-risks/

Υπάρχει οποιοσδήποτε ανάμεσα στους κατέχοντες εξουσία που κατέχει και εγκέφαλο, ή είναι όλοι τους πλέον λοβοτομημένοι από την παραζάλη του πιθανού κέρδους; Υπάρχει ανάμεσα τους κάποιος που κατέχει νου και καρδιά, ικανός και πρόθυμος να προλάβει αυτήν την καταστροφή;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 17 September 2019

Πως θα διασώσουμε το Δάσος της Αθαλάσσας;





Το πιο πάνω άρθρο της Λίας Ιωάννου είναι από την
Κερυνιώτικη Ηχώ, 6ης Σεπτεμβρίου, 2019.

* * *

Πως προχωρούμε;
του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

Δεν είναι μόνο οι εμπρηστές. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τα λιγοστά δάση που μας έχουν απομείνει στην Κύπρο είναι από την "ανάπτυξη", δηλαδή από τις μανούβρες του Κεφαλαίου, Κράτους, Κλήρου και Κομμάτων που διαρκώς τρων την γή - και όπου ομορφιά φυτεύουν ένα έκτρωμα από άσφαλτο, τσιμέντο, σκυρόδεμα, γυαλί, ατσάλι... "για το καλό μας".

Στην Λευκωσία ένα μόνο δάσος μας απέμεινε, ένα και μοναδικό. Αν χαθεί, χαθήκαμε. Και όμως οι "αναπτυξιακοί" θέλουν να το μοιράσουν για να περάσει ένας αυτοκινητόδρομος τεσσάρων λωρίδων για "διευκόλυνση" της τροχαίας. Η "διευκόλυνση" - ισχυρίζονται - είναι κυρίως για να εξυπηρετήσει μερικές χιλιάδες πληθυσμό που αγόρασαν οικόπεδα και έκτισαν στην παρακείμενη περιοχή ακριβώς επειδή δεν είχε τροχαία κίνηση! Όπως τους ξενοδόχους που κατέστρεψαν όλες μας τις φυσικές ακτές και τώρα παραπονιούνται επειδή οι ταξιδιώτες και τουρίστες απογοητεύονται που δεν βρίσκουν έστω μια ακτή, μια παραλία στη φυσική της μορφή, εκείνη που περικύκλωνε όλη την ακτογραμμή της Κύπρου πριν την "ανάπτυξη" που γέμισε τις ακτές με τσιμέντο, σκυρόδεμα, γυαλί, ατσάλι, άσφαλτο. "Για το καλό του τουριστικού προϊόντσος", βέβαια.

Και τώρα που δεν έμειναν προσιτές ακτές για "ανάπτυξη", στρέφονται στο μόνο μέρος της Κύπρου όπου υπάρχει μια τελευταία μικρή έκταση κάπως "άγριας" φύσης - στον Ακάμα - και θέλουν να τον μετατρέψουν σε μια απέραντη Αγία Νάπα. Ενώ οι πιο τολμηροί - και πολιτικά πιο ισχυροί - από τους "αναπτυξιακούς" στοχεύουν το δάσος του Τροόδους. Εκεί θα "αναπτύξουν το τουριστικό προϊόν", μας λεν, και βέβαια δεν θα απομείνει ούτε και εκεί πλέον ούτε ίχνος του φυσικού δάσους μες το οποίο κάποτε ζούσαν εκατοντάδες είδη πουλιών, σαύρες, χέλια, κάβουρες και καραβίδες του γλυκού νερού, χελώνες ξηράς, γύπες, αλεπούδες, ελεύθερα αγρινά, λαγοί, αετοί, κουκουβάγιες.

Το Δάσος Αθαλάσσας είναι πολύ πιο προσιτό, και θα το σφάξουν πολύ πιο εύκολα. Ήδη από το 1960 ως σήμερα 40% του Δάσους έχει απωλεσθεί στην "ανάπτυξη". Η σφαγή του δάσους είναι το πρώτο βήμα για το σχέδιο που έχει ήδη τροχιοδρομηθεί και θα μας επιβληθεί φέτα-φέτα, με την μέθοδο του σαλαμιού:
■ Προς κατευνασμό των όποιων αντιδράσεων, η Πολεοδομία αποκρύπτει την πρόθεσή της για την τμηματική εφαρμογή του αρχικού Τοπικού Σχεδίου του 1990 που περιλαμβάνει την μετατροπή της Λεωφόρου Ακαδημίας σε δρόμο πρωταρχικής σημασίας τεσσάρων λωρίδων και την επέκτασή της μέσα από το Δάσος Ακαδημίας προς το ΣΟΠΑΖ (Παλλουριώτισσα) καθώς και μέσα από το Δάσος Αθαλάσσας, προς τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού. Από εκεί, με ένα νέο ανισόπεδο κόμβο (ΑΗΚ), θα συνδεθεί με την περιοχή Στροβόλου.

Με ένα "κλικ" μπορείτε να μεγεθύνετε τον πιο κάτω χάρτη για να δείτε το πρώτο βήμα της "ανάπτυξης" που θα διασχίσει το Δάσος:



Το Δάσος Αθαλάσσας είναι προσιτό, και θα το σφάξουν εύκολα. Αν τους αφήσουμε.

Δεν γνωρίζω αν έχουν εξαντληθεί όλα τα έννομα και ειρηνικά μέσα. Μπορεί όχι. Αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Μετά από αυτά όμως μόνο δύο δρόμοι αντίστασης ανοίγονται, που πιθανώς θα είναι απαραίτητοι και οι δύο:
• Αφ' ενός μαζικές ειρηνικές εκδηλώσεις όπου με καταλήψεις, παθητική αντίσταση, ειρηνική μαζική ανυπακοή, καθιστικές διαδηλώσεις, ειρηνικά μπλόκα, αλυσοδέσιμο διαδηλωτών σε δένδρα ή σε οχήματα, εκσκαφείς, φορτηγά, κλπ. η αντίσταση θα δείξει ότι ο κόσμος είναι πρόθυμος να υποστεί συλλήψεις, δίκες, και περαιτέρω κινητοποιήσεις τέτοιου τύπου μέχρι να ακυρωθούν τα έργα και να σωθεί το Δάσος.

• Αφ' ετέρου, εκστρατεία με προσεκτικές και μη-βίαιες καταστροφές μηχανημάτων, εργαλείων, παγίδευση δένδρων, τοποθέτηση εμποδίων, φραγμών, αλυσίδων, συγκόλληση κλειδαριών, ξεφούσκωμα λαστίχων, άμμο στις μηχανές. Αυτά όχι μόνο επί τόπου στο εργοτάξιο, αλλά και στα γραφεία και τις εγκαταστάσεις όποιας εταιρείας ή κρατικού μηχανισμού εμπλακεί στις εργασίες για καταστροφή του δάσους, καθώς και όποιας τράπεζας χρηματοδοτήσει τα έργα.

Συνολικά δηλαδή, οι δύο πιο πάνω επιλογές που απέμειναν για την διάσωση του δάσους αποτελούν ταυτόχρονα πράξεις που χωρίς να βλάψουν κανένα παρακάμπτουν πλέον τον συμβολισμό ή την παράκληση των πολιτών προς τις αρχές για "να κάμουν κάτι": αποτελούν πράξεις αδιαμεσολάβητης πολιτικής δράσης και άμεσης εμπλοκής όπου οι ίδιοι οι οργανωμένοι πολίτες αλλάζουν τα πράγματα με τα χέρια τους.

Δεδομένου ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει μεγάλη κινητοποίηση ενάντια στο καθεστώς που να ΜΗΝ έχει υποστεί προσπάθεια υπόσκαψης από προβοκάτορες που προσπαθούν να εξωθήσουν τις εκδηλώσεις σε βία ή σε πράξεις που βλάπτουν τον σκοπό της εκδήλωσης, είναι σίγουρο πως τέτοιες κινητοποιήσεις άμεσης εμπλοκής θα είναι δύσκολο να διατηρηθούν ειρηνικές ή μή-βίαιες. Αλλά την ευθύνη για κάτι τέτοιο την φέρει το καθεστώς - που στέλνει τους προβοκάτορες σε αυτές τις αποστολές - όχι οι ειρηνικά και δίκαια διαμαρτυρώμενοι πολίτες. Η πιθανότητα τέτοιων εξελίξεων δεν θα πρέπει να μας αποτρέψει. Ή θα αποδεκτούμε την δύναμη που κατέχουν οι προβοκάτορες ή θα χάσουμε το δάσος. Ποιό επιλέγουμε;

Έχουμε φτάσει ως εκεί; Δεν το γνωρίζω. Αλλά πλησιάσαμε.
■ Παρακαλούμε δώστε την υποστήριξη σας με υπογραφές, εδώ:
Δήμαρχο και Δημοτικό Συμβούλιο Αγλαντζιάς, Κύπρος: ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΑΘΑΛΑΣΣΑΣ

Ευχαριστώ πάρα πολύ τους αγωνιστές Λία Ιωάννου και Στέλιο Ιωάννου για την διαχρονική τους αφοσίωση σε αυτόν τον αγώνα που εμπνέει και εμβολιάζει και εμάς, καθώς και για τα κείμενα, πληροφορίες και αποσπάσματα που εμπλουτίζουν το παρόν άρθρο.

Σήμερα, ο αγώνας σιγά-σιγά μετατίθεται στους ώμους νεότερων ακτιβιστών• μετατίθεται στους αυτόνομους οικολόγους, φυσιολάτρες, πανθεϊστές, πατριώτες, περιβαλλοντιστές, ποιητές, τρυφερούς σαμποτέρ, εραστές και ερωτευμένους που ελπίζουμε θα επωμιστούν τις νέες πρωτοβουλίες για τις κινητοποιήσεις που χρειαζόμαστε για να διασωθεί το Δάσος Αθαλάσσας. Αν αυτές δεν γίνουν στο εγγύς και άμεσο μέλλον, το Δάσος χάνεται.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


* * *