Showing posts with label Αδούλωτη. Show all posts
Showing posts with label Αδούλωτη. Show all posts

Sunday, 17 July 2011

ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ


Από το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια

Πολιτική πράξη, πραξικόπημα κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας και προδοσία ισάξια εκείνης του Ιουλίου του 1974 συνιστά η αποδοχή ρεύματος από τα κατεχόμενα. Προσφέρει επίσημη αναγνώριση στο παράνομο Καθεστώς και νομιμοποίηση των διχοτομικών κατοχικών δεδομένων και δημιουργούνται νέα τετελεσμένα συνδιαλλαγής δύο Κρατών τα οποία είναι η επιδίωξη των Τούρκων.

Πρόκειται για αφελή πολιτική πράξη, την ίδια με εκείνη της αποδοχής των Εμπορευματοκιβωτίων. Όπως τότε δεν μπόρεσε η Ηγεσία να εκτιμήσει σωστά την ενέργειά της, με αποτέλεσμα να ζούμε σήμερα μια αχρείαστη τραγωδία , έτσι και τώρα με το ηλεκτρικό ρεύμα μας οδηγεί σε νέες χειρότερες περιπέτειες.

Πυροδοτεί το φιτίλι της ωρολογιακής βόμβας που λέγεται Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία η οποία συντηρείται στα θεμέλια της Κυπριακής Δημοκρατίας και της ύπαρξης του Κυπριακού Ελληνισμού.

Καμιά ανάγκη δεν δικαιολογεί τέτοια πράξη.

Καλούμε την Αρχή Ηλεκτρισμού και τους Βιομήχανους να μην γίνονται συνεργοί στο ξεπούλημα της πατρίδας για 70 MW.

Πρέπει να αντέξουμε και να δώσουμε τις σωστές λύσεις οι οποίες δεν θα ανοίγουν τον τάφο μας.

Έλεος πλέον.

Αδούλωτη Κερύνεια
16/07/2011

~~~~~~~~~~~~~

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
"το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

~~~~~~~~~~

Tuesday, 19 April 2011

Καβάζογλου και Μισιαούλης, Σήμερα


Η θυσία των Καβάζογλου και Μισιαούλη και η σημασία της
του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα, adouloti.kerinia@cytanet.com.cy

Κάθε γνήσιος Κύπριος πατριώτης τιμά τη μνήμη των Καβάζογλου και Μισιαούλη, που δολοφονήθηκαν από τους Τούρκους της ΤΜΤ.

Τιμάται ο αγώνας των αγνών Τουρκοκυπρίων, οι οποίοι πράγματι ως ισότιμοι πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας διεκδικούσαν να ζήσουμε μαζί, ειρηνικά, στην κοινή πατρίδα Κύπρο.

Σημειώνουμε, όμως, ότι ο σωστός εκείνος κοινός αγώνας, ποτέ δεν είχε στόχο να ξεσπιτωθούν ούτε οι Ελληνοκύπριοι ούτε και οι Τουρκοκύπριοι, για να ζήσουμε σε ξεχωριστά κράτη, φυλετικά και θρησκευτικά διαχωρισμένοι. Στόχος του αγώνα εκείνου ήταν να ζήσουμε με αλληλοσεβασμό ο ένας για τον άλλο, ο καθένας στο χωριό του, στο σπίτι του, στην περιουσία του. Η Άγκυρα και οι εδώ υπηρέτες της, η ΤΜΤ, η οποία και δολοφόνησε τους Μισιαούλη και Καβάζογλου, είχαν άλλα σχέδια. Επεδίωκαν να χωριστούμε γεωγραφικά σε δύο ξεχωριστές ζώνες, σε δύο ξεχωριστά κράτη, όπως τα κατάφεραν να μας χωρίσουν με την εισβολή και την κατοχή και το «προϊόν» προσπαθούν να μας το επιβάλουν με το μανδύα Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.

Γι' αυτό σήμερα αποτελεί, κατά τη γνώμη μας, προσβολή στη μνήμη των Καβάζογλου και Μισιαούλη να έχουν οι ηγέτες μας αναγνωρίσει τους δολοφόνους της ΤΜΤ ως ηγέτες της τουρκοκυπριακής κοινότητας, με τους οποίους, μάλιστα, έχουν συναινέσει να νομιμοποιηθεί το ξεσπίτωμα Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων και να ζήσουμε πλάι-πλάι σε δύο ξεχωριστά κράτη, συνιστώντα και συνεταιρικά, υπό το μανδύα Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Επιπλέον με τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία αναγνωρίζονται στην κλίκα της ΤΜΤ και συνταγματικά υπερπρονόμια, με τα οποία θα έχει τη δυνατότητα να ελέγχει και να διατηρεί υπό την κηδεμονία της Αγκύρας, ολόκληρη την Κύπρο.

Αυτή η επιβράβευση της ΤΜΤ από τους θιασώτες της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας αποτελεί προσβολή στη μνήμη των Καβάζογλου και Μισιαούλη και διπλό εμπαιγμό του κυπριακού λαού.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΕΚΕΡΣΑΒΒΑΣ
Γραμματέας του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»
15/04/2011

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο μοναδικός ήρωας της Κ.Ε. του ΑΚΕΛ

Σ Α Ρ Α Ν Τ Α ΕΞΙ χρόνια, το ΑΚΕΛ δεν αξιώθηκε να εκδώσει ούτ’ ένα βιβλίο για τον μόνο, και μοναδικό στην ιστορία του μέλος της Κεντρικής του Επιτροπής, που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ δολοφονημένος για τις ιδέες και τη δράση του. Ένα κοτζάμ ΑΚΕΛ, που 'χε μάλιστα επί 20ετία επικεφαλής Γ.Γρ., έναν προβεβλημένο από 2.6.1974 στην «Χαραυγή», 28ετή τότε, ως «δόκτορα ιστορικών επιστημών» (!!!), τον κ. Δ. Χριστόφια, νυν ΠτΔ, δεν κατάφερε, επί 46 χρόνια, να εκδώσει ένα βιβλίο για τον Ντερβίς Αλί Καβάζογλου, μέλος της ΚΕ του ΑΚΕΛ που δολοφονήθηκε, μαζί με τον σύντροφό του Κώστα Μισιαούλη, σε ενέδρα που τους έστησε η τουρκική ΤΜΤ την Κυριακή 11 Απριλίου 1965. Τόσους έμμισθους κομματικούς «δόκτορες» έχει το ΑΚΕΛ. Ένα βιβλίο για τον Καβάζογλου δεν κατάφεραν να εκδώσουν! Γιατί;

Θ Ε Σ Α Μ Ε προχθές το ερώτημα, στα γενέθλια του ΑΚΕΛ: «Ακόμα και για τους τιμώμενους κατ’ έτος ηρωομάρτυρες Καβάζογλου και Μισιαούλη, δεν είναι τυχαίο που το ΑΚΕΛ δεν εξέδωσε ένα έστω βιβλίο. Ίσως διότι θα 'πρεπε να εξηγήσει, μεταξύ πολλών άλλων, πώς και γιατί ο Καβάζογλου δεν εμπιστευόταν τότε την ηγεσία Εζεκία, καθώς ομολόγησε ο δεύτερος στον Νουρετίν Σεφέρογλου, πίνοντας ουίσκι στο Λονδίνο, ένα μήνα μετά τη δολοφονία Καβάζογλου και τα 'πε την περασμένη Κυριακή ο 78ετής Σεφέρογλου στον Κώστα Μηλικούρη, σελίδα 14 της «Χ» 10.4.2011».

Β Γ Η Κ Ε χθες στην 4η σελ. της «Χ» ο κ. Κ. Μηλικούρης και μας απάντησε ότι… «ψάχνουμε ψύλλους στ’ άχυρα». Χωρίς να διευκρινίσει ποιους θεωρεί… ψύλλους και ποιους άχυρα! «Παραγνωρίζεται - γράφει ο Κ.Μ. - ότι η αναφορά του τότε ΓΓ του ΑΚΕΛ στον Σεφέρογλου ότι, ήταν πολύ καλός σύντροφος ο Καβάζογλου, αλλά μέσα στον ενθουσιασμό του πήγε κι έπεσε στα χέρια τους. Μέσα σ’ αυτόν τον ενθουσιασμό του ο Καβάζογλου δεν ενημέρωσε την ηγεσία για το πού θα πήγαινε και όχι γιατί δεν την εμπιστευόταν […]. Αυτό μαρτυρούν κι άλλοι γνωστοί και φίλοι του Καβάζογλου, που έζησαν τα γεγονότα από πρώτο χέρι, γι’ αυτό ας μην ψάχνουν κάποιοι ψύλλους στ’ άχυρα» («Χ» 15.4.11).

Ε Μ Ε Ι Σ ΔΕΝ θεωρούμε κι ούτε μεταχειριζόμαστε τον ΗΡΩΑ Καβάζογλου ως… ψύλλο ή άχυρα. Έχουμε διαβάσει, όμως, το μόνο βιβλίο που γράφτηκε για τον Καβάζογλου το 2008, από τον διαγραφέντα εκ του ΑΚΕΛ, προσωπικό του φίλο, σύντροφο και συνεργάτη του, τον Χριστάκη Βανέζο. «Ανακριθέντα», μάλιστα, για τον Καβάζογλου την επομένη της κηδείας του, από τον ίδιο τον Γ.Γρ., τον μ. Εζεκία. Αυτά που γράφει ο Βανέζος, ιδίως στις σελίδες 53 επ. διαψεύδουν τη «Χαραυγή», αφήνουν εκτεθειμένο τον κ. Κ.Μ. κι ενισχύουν τα δικά μας ερωτήματα…

Λάζαρος Α. Μαύρος
16/04/2011

Από την στήλη με τίτλο "Ειρήσθω", εδὠ:
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/iristho/374061

~~~~~~~~~~~~~~~

Άλλα Σχετικά Άρθρα

Το πιό πάνω άρθρο του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα δημοσιεύτηκε και εδώ:
http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/373691

Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους
του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

Οι παρεμβάσεις μας στο Κυπριακό
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html

Αδούλωτη Κερύνεια:
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html

Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html

Καθ' Οδόν Προς το Μέλλον
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 26 March 2011

Kıbrıslı Türklere Açık Mektup

Yoannis Şekersavvas
Özgür Girne” Derneği Sekreteri



3 Mart 2011
Sevgili Kıbrıslı Türk hemşerilerim,

Kıbrıslı Türk kimliğini üzerinde boğucu bir etkisi olan, Kıbrıs Türk toplumunu baskı altına alan Türk hakimiyetçiliği karşısında göstermiş olduğunuz tepkiyi ilgiyle izliyoruz.

Kıbrıs Türk İlköğretim Sendikası Genel Sekreterinin tespitleri ve özellikle de Kıbrıs Türk kimliğinin boğulması ve Kıbrıs Türk toplumunun Türk hakimiyetçiliği altında ezilmesinin 60’lı yıllara dayandığı yönündeki ifadelerine katılıyoruz. Gerçekten de, o yıllarda, Türkiye, Kıbrıslı Türkleri Rumlarla ilişkilerini kesmeye zorlamış ve bölünme ve ırk ve dine dayalı ayrımcılığın tohumlarını atmıştı.

Maalesef, o zamanlar sessiz kalan Kıbrıslı Türk ve Rum çoğunluklar olarak, daha o zamanlardan yabancıların çıkarları için adamıza müdahale etmelerine izin vermiş ve sonuç olarak bugünlere gelmiş bulunuyoruz. Şu anda, Kıbrıs’ta düzenin yerine getirilmesi için tek engel, sizlerin de eylemlerinizde tespit edip haykırdığınız gibi, Kıbrıs’ın topraklarını işgal etmiş olan Türkiye’dir. İşte bu yüzden, sizleri işgal ve işgalin yol açtığı sonuçlara bir son demek için örgütlenmeye çağırıyoruz. Eylemlerinizin değer kazanması ve vizyon sahibi olabilmesi sadece Kıbrıslı Rum ve Kıbrıslı Türklerin işgale karşı vereceği ortak bir mücadele ile mümkün olabilir. Sözkonusu ortak mücadelenin hedefleri de şunlar olmalıdır:

Türk işgalci ordularının çekilmesiyle Türk işgalinden kurtulmak.

Türkiyeliler ve yerleşiklerin Türkiye’ye dönmesi ve onlardan kurtulmak.

Ortak vatanımızın özgürleşmesi. İki Bölgeli, İki Toplumlu Federasyona dayalı çözüm, vatanımızın özgürleşmesi anlamına gelmemekte, coğrafik olarak bölünmemizi hedefleyen işgalin, TMT ve onun faaliyetlerinin ödüllendirilmesini sembolize etmektedir.

Hem siz, hem de biz evlerimiz ve mülklerimize yeniden kavuşalım. Bu suretle, hiçbir şart ve kısıtlama olmaksızın, hepimizin İnsani Hakları eksiksiz yerine getirilsin.

Bu gerçekleştikten sonra, biz hepimiz kendi başımıza, geçmişten çıkardığımız derslerle Avrupalı devletimizin Anayasasını Demokratik prensip ve değerler temelinde, birbirimize saygı içinde, ırksal ve ulusal kökenlerimizi, dinlerimizi de gözönünde bulundurarak yeniden şekillendirelim.

Kimliğinizi garanti altına almanın tek yolu budur.

İki Bölgeli, İki Toplumlu Federasyona dayalı çözüm ile hem sizin, hem de bizim kimliklerimize son kullanma tarihi getirilecektir.

Değerli hemşerilerim,

Mülklerimiz üzerinde Türk Devleti kurulmasında ısrar edeceğinize ya da buna izin vereceğinize, bu yolla barış ve sorunsuz bir hayatın sağlanacağı beklentisi içine gireceğinize inanmak istemiyoruz

YOANNİS ŞEKERSAVVAS
Özgür Girne” Derneği Sekreteri

~~~~~~~~~


Yazı işlerinden

Özgür Girne, Girneli göçmenlerin kurmuş olduğu bir dernektir. Hatırlatmakta fayda var, Girne, 1974 öncesinde, iki toplumun 1963 ve ’67’deki çatışmalardan sonra dahi birarada kardeşçe yaşamaya ve çalışmaya devam ettikleri tek kentimizdir. TMT fanatizmi ve MİT ajanları ile Türkiye’den gelen, askerin yakın takipçisi olan birtakım kişiler, diğer tüm kentlerde, çoğu köyde, toplumlararası ilişkileri aşındırmayı başarmışlardı. Hatta bunu o derecede başarmışlardı ki, askeri cepheler oluşturulmuş ve TMT’nin silahlı ayaklanması sırasında çatışmalar başgöstermişti.

Girne’nin Türkiye’ye en yakın kent olmasına ve bu kentin savaştan önce yıllarca silahlı isyancılar tarafından askeri bakımdan çevreyle bağlantısının kesilmesime (Gönyeli, Ağırtaş, St. Hilarion cepheleri) rağmen, her iki tarafta da dostluk ve insanlık duyguları o kadar sıcaktı ki, Girne’de silahlı bir cephe oluşturulmamıştı. Oradaki insanlar, Yunan askeri darbesi günlerine kadar, hatta Türk işgalinin ilk günlerinde bile, birbirlerine karşı kardeşçe ve yoldaşça duygular beslemiş, aralarındaki dostluğu ve aşkları korumasını başarmıştır.

Bu dostluğu korumak ve canlı tutmak için çabalayan Kıbrıslı Rumlardan çoğu, 1930 ve ‘40’lı yıllarda Sendikacılık ve Sosyalizmin içinde olan insanlardı. Daha sonraki yıllarda, bu ilişkileri iyi komşuluk ilişkileri ve sosyokültürel prensip ve değerleri temel alarak canlı tutanlar Enosis’çi kesim ve Muhalefetteki insanlardı. Bu geleneğin bugünkü sürdürücüleri Annan Planı’na, Irkçı İki Bölgeliliğe karşı çıkmakta ve iyi komşuluk ilişkileri, doğru siyasi prensip ve değerlerin doğurduğu sıcaklık temelinde iki toplum arasında iyi ve ılık ilişkiler oluşturulmasını arzulamaktadır.

Özgür Girne oldukça aktif bir dernektir. Savunduğu tezlerden bazılarını aşağıdan takip edebilirsiniz:

Kıbrıs sorununa ilişkin
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html

Özgür Girne
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html


İlgili Diğer Yazılar

Özgür Girne’ye EVET
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Yorğos Kaiser aramızdan ayrıldı
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html


Faşist “Antifaşistler” “Unutmadık”a karşı
http://www.efylakas.com/archives/1745

“Özgür Girne’nin Kıbrıs Konusuna Dair Değişmeyen Tezleri:
Ne kadar zaman gerekse de, ne kadar özveride bulunmak gerekse de, hedefimiz, EVLERİNDEN ÇIKARILAN TÜM KIBRISLI RUM VE KIBRISLI TÜRKLERİN, ULUSLARARASI HUKUK UYARINCA EVLERİNE, TOPRAKLARINA DÖNMESİDİR.”
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html


Geleceğe Doğru Yol Alırken
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

Friday, 4 March 2011

Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους

του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα
Γραμματέως του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»



3 Μαρτίου, 2011

Συμπατριώτες Τουρκοκύπριοι,

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την αντίδρασή σας ενάντια στην τουρκική ηγεμονία, η οποία στραγγαλίζει την τουρκοκυπριακή ταυτότητα και καταδυναστεύει την Τουρκοκυπριακή Κοινότητα.

Συμφωνούμε με τη διαπίστωση την οποία κάνει ο Τουρκοκύπριος Γραμματέας της συντεχνίας των δασκάλων τουρκικών δημοτικών σχολείων και ιδιαίτερα με την αναφορά του ότι ο στραγγαλισμός της τουρκοκυπριακής ταυτότητας και η καταδυνάστευση της Τουρκοκυπριακής Κοινότητας πάει πίσω στη δεκαετία του 1960, περίοδο κατά την οποία η Τουρκία υποχρέωσε τους Τουρκοκύπριους να διακόψουν τη συμβίωση με τους Ελληνοκύπριους και άρχισε να καλλιεργεί τη διαίρεση και το διαχωρισμό, στη βάση φυλής και θρησκείας.

Πολύ κακώς οι σιωπηρές πλειοψηφίες Τουρκοκυπρίων και Ελληνοκυπρίων επιτρέψαμε από τότε στα ξένα συμφέροντα και τις ξένες επεμβάσεις να μας οδηγήσουν στη σημερινή κατάσταση. Αυτήν τη στιγμή το εμπόδιο στην αποκατάσταση της τάξης στην Κύπρο, όπως και εσείς το διαπιστώνετε και το καταγγέλλετε με τις κινητοποιήσεις σας, είναι η Τουρκία που κατέχει τα κυπριακά εδάφη, και σας καλούμε σε συστράτευση για άρση της κατοχής και των συνεπειών της. Μόνο με κοινό αγώνα Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων ενάντια στην κατοχή θα έχουν αξία και προοπτική οι κινητοποιήσεις σας, ο οποίος αναλυτικά να επιδιώκει:

Να απαλλαγούμε από την τουρκική κατοχή με την απόσυρση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων.

Να απαλλαγούμε από τους Τούρκους και άλλους έποικους με επιστροφή τους πίσω στην Τουρκία.

Να ελευθερωθεί η κοινή μας πατρίδα. Λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας δεν συνιστά απελευθέρωση του τόπου μας, αλλά επιβράβευση της κατοχής, επιβράβευση της ΤΜΤ και της δράσης της, που είχαν κοινό στόχο το γεωγραφικό διαχωρισμό μας.

Να επιστρέψουμε, και εσείς και εμείς, στα σπίτια και τις περιουσίες μας, αποκαθιστώντας πλήρως, χωρίς όρους και περιορισμούς, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα όλων μας.

Αφού γίνει τούτο, τότε εμείς μόνοι μας, όλοι μας σοφότεροι από τα παθήματα του παρελθόντος, να διαμορφώσουμε τη Συνταγματική δομή του Ευρωπαϊκού Κράτους μας, στη βάση Δημοκρατικών αρχών και αξιών, σεβόμενοι αλλήλους και λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη φυλετική και Εθνική μας καταγωγή όσο και τη θρησκεία μας.

Μόνο σε τέτοιες συνθήκες θα διασφαλίσετε την ταυτότητά σας.

Με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, τόσο η δική σας αλλά και η δική μας ταυτότητα θα έχουν ημερομηνία λήξης.

Συμπατριώτες,

Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι θα επιμείνετε ή ότι θα επιτρέψετε να δημιουργηθεί Τουρκικό Κράτος πάνω στις περιουσίες μας και να προσδοκάτε ότι θα κτισθεί ειρήνη και ομαλή ζωή με έναν τέτοιο σφετερισμό.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΕΚΕΡΣΑΒΒΑΣ
Γραμματέας του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»

~~~~~~~~~

Από την Ομάδα Σύνταξης

Η Αδούλωτη Κερύνεια είναι το προσφυγικό σωματείο της Κυρήνειας, η οποία υπενθυμίζουμε ήταν η μόνη πόλη πριν το '74 όπου οι αδελφικές σχέσεις μεταξύ των δύο κοινοτήτων ήταν τέτοιες που οι άνθρωποι συνέχισαν να ζούν και να εργάζονται μαζί ακόμα και μετά τις συγκρούσεις του 1963 και του '67. Οι φανατισμοί της ΤΜΤ, οι πράκτορες της ΜΙΤ και οι στρατιωτικοί ακόλουθοι από την Τουρκία είχαν καταφέρει να διαβρώσει τις διακοινοτικές σχέσεις σε όλες τις άλλες πόλεις και σε αρκετά χωριά σε βαθμό που είχαν δημιουργηθεί ένοπλοι θύλακες που ενεπλάκησαν στρατιωτικά στις συγκρούσεις κατά την ένοπλη ανταρσία της ΤΜΤ.

Παρ' όλον που η Κυρήνεια είναι η πιό κοντική πόλη στην Τουρκία, και παρ' όλον που γιά πολλά χρόνια πριν τον πόλεμο η Κερύνεια είχε αποκλειστεί στρατιωτικά από τους ένοπλους στασιαστές (θύλακας Κιόνελλι, Αγύρτας, Άγιος Ιλαρίωνας), το πνεύμα συμφιλίωσης και ανθρωπιάς ήταν τόσο θερμό, εκατέρωθεν, που δεν δημιουργήθηκε ένοπλος θύλακας στην Κερύνεια. Οι άνθρωποι εκεί συνέχισαν μέχρι και μες τις μέρες του πραξικοπήματος, ακόμα και μες τους πρώτους μήνες της Κατοχής, να έχουν αδελφικές και συντροφικές σχέσεις, να διατηρούν φιλίες και έρωτες ανάμεσα τους.

Πολλοί από τους Ε/Κύπριους που εργάστηκαν γιά να συντηρούν και να διατηρούν αυτή τη φιλία ήταν μες τις δεκαετίες του 1930-40 άνθρωποι του Συνδικαλισμού και του Σοσιαλισμού. Στις επόμενες δεκαετίες ήταν άτομα της Ενωτικής παράταξης και της Αντιπολίτευσης που καλλιεργούσαν αυτές τις σχέσεις, πάντα με βάση την αμεσότητα της καλής γειτονίας, αλλά και με βάση πολιτικοκοινωνικές αρχές και αξίες. Οι σημερινοί συνεχιστές εκείνης της παράδοσης αντιτίθενται στο σχέδιο Αννάν, αντιτίθενται στη Ρατσιστική Διζωνική και επιζητούμε καλές και θερμές σχέσεις μεταξύ των κοινοτήτων με βάση την ίδια θέρμη που γεννά η καλή γειτονία, και οι ορθές πολιτικές αρχές και αξίες.

Η Αδούλωτη Κερύνεια έχει στο ενεργητικό της πολλά. Κάποιες από τις θέσεις της εδώ:

Οι παρεμβάσεις μας στο Κυπριακό
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html

Αδούλωτη Κερύνεια:
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html


Άλλα Σχετικά Άρθρα

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html

Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html

Καθ' Οδόν Προς το Μέλλον
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 18 February 2010

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια

Η «Αδούλωτη Κερύνεια» και το ΑΚΕΛ
του Iωάννη Σιεκέρσαββα,
Γραμματέα του Σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»


Στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα του Ράδιο Πρώτο, «Έχουμε Θέμα» με τον Χρύσανθο Τσουρούλλη, Σάββατο, 13.2.2010, ακούσαμε τον εκπρόσωπο του ΑΚΕΛ κ. Λουκαΐδη να συκοφαντεί με τον πλέον ανοίκειο τρόπο το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια, ότι λίγο-πολύ ταυτίζεται με το Πραξικόπημα του 1974 και αμετανόητους πραξικοπηματίες του σήμερα, συνεχίζοντας έμμονα να συνδέει την εκδήλωσή μας της 1.2.2010 με το απαράδεκτο σύνθημα που ακούστηκε εκεί σε βάρος του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Ο βίος και η πολιτεία του Σωματείου Αδούλωτη Κερύνεια, από το 1974 μέχρι σήμερα, διαψεύδουν και εκθέτουν τις ασύστολες κατηγορίες, ως συκοφαντίες. Αυτό το γεγονός όμως πρέπει να ανησυχεί σοβαρά τον Κυπριακό Λαό - δεξιούς, αριστερούς, Κεντρώους, Πράσινους Σοσιαλιστές και ουδέτερους. Όταν το ανθρώπινο πάθος των απλών ανθρώπων για επιστροφή στις πατρογονικές εστίες αποφασίζει ένα Κόμμα και μάλιστα κυβερνών να το «εξοντώσει» και να το καταπνίξει με συκοφαντίες, πρέπει ο Λαός να ανησυχεί.

Αυτό το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας. Αυτή η θέση και άποψη, εφόσον κερδίσει έδαφος και γίνει κατανοητή από τον κόσμο, τορπιλίζει το Βρετανο-Τουρκικό σχέδιο για λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, της οποίας το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι χωρίζει τον πληθυσμό, γεωγραφικά, σε δύο Ζώνες, στη βάση φυλής και θρησκείας. Γι' αυτό και η Αδούλωτη Κερύνεια έγινε και στόχος, ώστε να σταματήσουν να ακούγονται επιχειρήματα εναντίον της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.

Η τουρκική εισβολή είναι γι' αυτό που σχεδιάστηκε, προγραμματίστηκε και έγινε, διότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξεσπιτωθεί ο κόσμος της Κύπρου και να μετακινηθούν πληθυσμοί στην έκταση που έγινε, ώστε να βολευθεί μια λύση δύο Κρατών, είτε Ομόσπονδων είτε Συνομόσπονδων, η οποία βαφτίστηκε Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία.

Άλλη συκοφαντία που ακούστηκε από τον κ. Λουκαΐδη είναι ότι η Αδούλωτη Κερύνεια είναι αντιομοσπονδιακή. Η Αδούλωτη Κερύνεια δεν έχει πρόβλημα με την Ομοσπονδία ως Πολιτειακό Σύστημα. Είναι εναντίον της συγκεκριμένης μορφής, της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, η οποία καμιά σχέση δεν έχει με τις Ομοσπονδίες άλλων Κρατών, με τις οποίες και πάλιν πονηρά και παραπλανητικά γίνεται αντιπαραβολή, διότι σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν μετακινήθηκαν πληθυσμοί με τη βία των όπλων για να βολευθεί Ομοσπονδιακό Σύστημα. Σε εκείνες τις περιπτώσεις η Ομοσπονδία ήταν επιλογή των ανθρώπων που ζούσαν εκεί.

Στην Κύπρο για να μπορεί να γίνεται λόγος για Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, έχει γίνει στρατιωτική εισβολή, κατοχή, εθνικό ξεκαθάρισμα των Ελληνοκυπρίων από τα κατεχόμενα και εκβιαστική βίαιη μετακίνηση των Τουρκοκυπρίων από τις ελεύθερες περιοχές στα κατεχόμενα, όλα στη βάση καλομελετημένου και εγκληματικά εκτελεσμένου σχεδίου. Αυτήν την «πραγματικότητα» καλούμαστε να νομιμοποιήσουμε με τη λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Αν αυτό επιτευχθεί, οι πρόσφυγες θα μείνουν για πάντα πρόσφυγες και τα κατεχόμενα θα τουρκοποιηθούν ασφυκτικά, με τελική έξοδο προς τις ελεύθερες περιοχές, με όλες τις συνέπειες.

* * *
Οι καταβολές και το σήμερα της Αδούλωτης Κερύνειας:

Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html

Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html

Το Σωματείο
http://agrino.org/kyrenia/welcome_gr.utf8.html

~~~~~~~~~~