Showing posts with label μάσκες. Show all posts
Showing posts with label μάσκες. Show all posts

Monday, 5 September 2022

🔵 Ο Υπουργός Παιδείας κος Κυανοπώγων


Έχουμε επισημάνει σε διάφορα άρθρα, κείμενα και αναρτήσεις την συμπεριφορά του κου Υπουργού ο οποίος κατά την διάρκεια της κορωνοκρίσης επέμενε να εμφανίζεται δημοσίως και να περιφέρεται παραβιάζοντας τα Διατάγματα για τα Μέτρα Ασφαλείας, ιδίως εκείνα που αφορούν τις μάσκες, ενώ ο ίδιος απαιτούσε - και απαιτεί ακόμη - απόλυτη εφαρμογή και συμμόρφωση από όλους όσους υπόκεινται στην εξουσία του.

Καθηγητές, διδάσκαλοι, μαθητές, επιθεωρητές, όλο to εκπαιδευτικό, ακαδημαϊκό, διοικητικό και λειτουργικό προσωπικό στο Υπουργείο Παιδείας, όλοι ανεξαιρέτως, έχουν υποστεί την απολυταρχική πίεση και κρατική τρομοκρατία που εξαπολύθηκε εναντίον τους για συμμόρφωση, ενώ ο ίδιος ο κος Υπουργός επιδεινκύει και διαφημίζει τα προνόμια που του παρέχει η εξουσία χωρίς καμμία ντροπή. Εδώ η Αυτογνωσία είναι μια χώρα στη μακρινή Ασία.

Η μέθη με την εξουσία λαμβάνει πολλές μορφές. Μια από αυτές είναι και η λαγνεία των προνομίων: "Εγώ, Εγώ, Εγώ είμαι ξεχωριστός, Εγώ, Εγώ, Εγώ είμαι η κορυφή και το επίκεντρο της εξουσίας, Εγώ, Εγώ, Εγώ δεν υπόκειμαι σε καμία άλλη εξουσία. Εσείς όμως υπάγεστε σε μένα και να το ξέρετε. Εγώ, Εγώ, Εγώ διοικώ. Εσείς ...φακκάτε".

Παραθέτουμε και αναμνηστικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο και τα ΜΜΕ συχνά μες τα δυόμιση χρόνια της κορωνοκρίσης.










Ακόμη ας σημειωθεί και το ότι ο Υπουργός Παιδείας κος Κυανοπώγων είναι η διάσημη εκείνη φιγούρα που ενώ διαφήμιζε την δική του παράνομη τοποθέτηση της μάσκας στο πηγούνι αντί στη χαριτωμένη μουτσούνα του, και ενώ ο ίδιος με αναίδεια διαφήμιζε φωτογραφικά την παραβίαση των Διαταγμάτων για Μέτρα Προστασίας, εκμεταλλευόμενος την θέση εξουσίας που κατέχει διέταξε πειθαρχικές και ποινικές διαδικασίες που τροχιοδρομήθηκαν μέσω της Εισαγγελίας εναντίον πολλών εκπαιδευτικών για την έννομη και δημοκρατική τους αντίσταση στα αντιεπιστημονικά και αντισυνταγματικώς παράνομα μέτρα.

Μεταξύ άλλων:
1. Εξέδωσε κατηγορητήριο - το οποίο υπέγραψε προσωπικά! - ενάντια στον δάσκαλο Σόλωνα Αντάρτη για παραβίαση ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ κανονισμών. Περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση εδώ:

■ Σε Πειθαρχική Διότι Δεν Συνεμορφώθην Προς Τας Υποδείξεις
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

2. Στόχευσε τον Επιδημιολόγο γιατρό και καθηγητή πανεπιστημίου Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη με υπηρεσιακές δίκες διότι ο καθηγητής Ιατρικής κατείχε επιστημονικά και εργαστηριακά τεκμηριωμένη απόδειξη ανοσίας στον κορωνοϊό, αντί για το άχρηστο και παράνομο "Safe Pass" που επέβαλε το κράτος (η μετάδοση του ιού από "αρνητικά" - με βάση το "Safe Pass" - άτομα έχει πλέον τεκμηριωθεί κατά χιλιάδες περιστατικά). Περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση εδώ:

🔵 Δικαιοσύνη: Χωρίς μαζική Αντίσταση δεν υπάρχουν ούτε νίκες ούτε πρόοδος
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/07/blog-post_16.html


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Παραπομπές, Τεκμηριώση, Αναγνώσματα


🔵 Ζήτω οι Βρυκόλακες!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/07/blog-post_12.html

🔵 Καταρρέει η Υγειονομική Διζωνική Δικτατορία, αλλά... καθυστερεί
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/03/blog-post_1.html

🟢 Ο λόγος που πιθανώς θα αποτύχει και η δεύτερη νεκροψία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/02/blog-post.html

🟢 Coronavirus Transmission, Vaccinated vs. Unvaccinated: "the Science" is clear
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/01/coronavirus-transmission-vaccinated-vs.html

🟢 Το Μουνο-πυρ-πιριλλί του Υπουργού: Molnupiravir
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/01/molnupiravir.html

🔵 Εθνικόφρονες και εθνικά Άφρονες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/12/blog-post_21.html

🟢 Νέα επιτεύγματα των Ττππουζοειδών ~ ΔΥΟ τα κρατούμενα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/blog-post_17.html

🟣 Πρωτόκολλο Διαχείρισης Παρενεργειών από τα γονιδιακά εμβόλια COVID-19 / Φυσική Ιατρική
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/covid-19.html


🟢 Αληθεύει ότι στην Ιταλία έχουν ΣΥΝΕΛΘΕΙ και ελάττωσαν ΕΠΙΣΗΜΩΣ τον αριθμό των νεκρών από κόβιντ στο 3% του αρχικού αριθμού με τον οποίο μας είχαν τρομοκρατήσει τα ΜΜΕ και οι αυταρχικές Κρατικές και Ιατρικές Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/11/3.html

🟢 Μήπως δεν τα είπαν καθαρά οι "ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι" πριν ενάμιση χρόνο;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/09/blog-post.html 

🩸 Αλληλεγγύη στο γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post_29.html

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post.html

 🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 

 

* * *


Thursday, 3 September 2020

Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία


 

🟪 Μετά από την διεθνή Διαμαρτυρία της 29ης Αυγούστου, και πριν από τα επόμενα βήματα
🟪 Υπάρχει ελπίς με όλο αυτό το χάος;

 

🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Θα μπορούσαμε να έχουμε μιαν ενημέρωση/αναφορά από Σολωνα ή/και Πέτρο για την διαδήλωση του Σαββάτου στο Προεδρικό; Πολύ θα το εκτιμούσα εγώ τουλάχιστον.
Ευχαριστώ.


🔷 Πέτρος:
Για την διαδήλωση Σαββάτου... είναι πολλά τα θέματα αλλά αυτό που προέχει τώρα, 10 μέρες πριν την επόμενη, είναι να "διορθωθούν" οι θέσεις που πρεσβεύει η εκδήλωση. Κυρίως υπάρχει ανάγκη να εμπλουτιστούν με θέσεις από το "δύσκολο δίδυμο" του Πατριωτικού Διεθνισμού. Δυστυχώς πολλοί από τους "ΜΗ-διοργανωτές διοργανωτές" πρόσκεινται σ' ένα ξεροκέφαλο ορθοδοξο-εθνικιστικό χώρο και θα ήταν πανεύκολο να τοποθετηθούν για την κατοχή αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να δουν θετικά τους ΤΚύπριους και οποιαδήποτε άλλη διεθνιστική σκοπιά. Αλλά η φύση του ίδιου του αγώνα τους δελεάζει και εξαναγκάζει να βλέπουν και άλλους αγωνιζόμενους λαούς ως συμμάχους, οπότε υπάρχει προοπτική μέσω αυτού του βιώματος να τεθούν και πιο υγιείς διεθνιστικές προσεγγίσεις. Είναι όμως ανηφορικός ο δρόμος.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Γειά σου Πέτρο,
Νομίζω ότι ο Σίσυφος δέν θα ζήλευε όσον αφορά την ανηφορικότητα του δρόμου 😉
Προσωπικά δέν πείθουμαι ότι αυτοί οι τύποι έχουν τα φόντα να δεχτούν κάτι ουσιαστικά προοδευτικό. Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι και αυτοί ανήκουν σε τάξεις του λαού που θα έπρεπε να μπορούσαμε να τους προσελκύσουμε με τις θέσεις και το παράδειγμά μας. Με αυτό εννοώ κάτι ανάλογο με το εξής: οι πλείστοι οπαδοί του ΕΛΑΜ ανήκουν στην εργατική τάξη. Οπότε φυσιολογικά, θα έπρεπε να μπορούν τα "αριστερά" κόμματα να έχουν απήχηση προς αυτούς και θα μπορούσε κάποιος με το κατάλληλο "ψηστήρι" να τους αλλάξει τα μυαλά. Χώρια από το γεγονός ότι η αριστερά στην Κύπρο είναι μάλλον αριστεροζ και άρα ...κλπ. κλπ.
ΟΜΩΣ:
1) στο ζήτημα του "ψηστηριού", πότε και υπό ποίες συνθήκες θα έπρεπε να γίνει; και θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα; Δέν θα δώσω απάντηση γιατί είναι μια υποθετική περίπτωση.
2) για τους υποτιθέμενους αντι-παγκόσμιας τάξης πραγμάτων: δέν αναμένω ότι θα συνετιστούν. Το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Προτιμώ να αφιερώσω το χρόνο μου στην διεκπεραίωση άλλων μας πολιτικών εργασιών. Ή ακόμα και στην ομάδα για δεντροφύτευση. Εκεί συναντά κανείς υγειώς σκεπτόμενους ανθρώπους κι ας είναι "απολίτικοι".

Αλλά, τέλος πάντων, "άς ανθίσουν εκατό λουλούδια" που θα έλεγεν κι ο Μάο ...δέν είναι ανάγκη να μου αρέσουν όλα ...


🔷 Πέτρος:
Φίλε και συναγωνιστή, όσα γράφεις είναι 100% αληθινά, και με καιν οδυνηρά όλα τα διλήμματα που παράγονται από την επίγνωση των όσων γράφεις.

Η μόνη μου έγνοια - και ελπίζω να μην ακούγεται σαν μια φτηνή δικαιολογία - είναι πως από τη στιγμή που κινούνται άνθρωποι μες τους δρόμους, έχουν παγκύπρια αυτόνομη συνεννόηση και δράση και που (προς το παρόν) μοιάζουν να έχουν αφ' ενός αντι-συστημικό προσανατολισμό και αφ' ετέρου να είναι αχαλιναγώγητοι... αυτό με θέτει σε συναγερμό γιατί μόνο τρεις πιθανές εκβάσεις μπορεί να παραγάγει αυτή η εικόνα:
ο- να μετατραπεί σε νεο-φασιστικό ρεύμα (ήδη δυστυχώς έχει κάποιες αρρωστημένες τάσεις),
ή,
ο- να συγκρατηθεί και ίσως εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο με πιο γνήσιες (και πολλαπλές) πολιτικές αποχρώσεις του λαϊκού κινήματος (υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν), έτσι ώστε να αναζωογονήσει την έμφυτη τάση για Αντίσταση που έχει ο λαός (η οποία τώρα υπνώττει) για ΟΛΑ, ήτοι, το εθνικό θέμα, την άμυνα, την οικονομία, το ενεργειακό, τα ελλείμματα δημοκρατίας, τη διαφθορά, τους σαθρούς θεσμούς, τον παθολογικό κομματισμό, ΚΑΙ ίσως (ελπίζω) όλα αυτά να περιέχουν και μια διεθνιστική, σοσιαλιστική, ανατρεπτική "δέσμη" ή συσπείρωση,
ή,
ο- να οδηγηθεί στο ίδιο αδιέξοδο όπου οδηγήθηκαν όλες οι προηγούμενες προσπάθειες λαϊκής κινητοποίησης (Μνημόνιο, κούρεμα, διαφθορά, Συνεργατισμός) και ο λαός να χάσει πάλιν το ηθικό του και να μην κινητοποιείται.  

Προς το παρόν το εγγύς μέλλον φαίνεται άγνωστο.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Έγραψες "υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν". Έχω δεί σε φωτογραφίες τον γνωστό μας Άλφα. Συμμετέχει ή περαστικός ήταν; Θα τον ρωτούσα τον ίδιο αλλά δέν απαντά το τηλέφωνό του. Ίσως να ξέρεις και ποιά άποψη έχει ...

Αντιλαμβάνομαι τους προβληματισμούς και τα κίνητρά σου. Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας. Ναί εδώ είναι ένα δίλημμα, ...ποιάν πρωτεραιότητα να δώσουμε στο "ψηστήρι" που είπα πιό πάνω.

Τολμώ Κασσανδρικήν πρόβλεψη: στο ουχί μακρυνόν μέλλον θα σχηματιστεί η τρίτη εικόνα που περίγραψες.


🔷 Πέτρος:
Ναι, ο Άλφα ήταν εκεί μαζί μας, και μάλιστα όχι περαστικός αλλά από την αρχή ως το τέλος. Ήταν πολύ έντονος με τις θέσεις του, και θυμωμένος με τις δικτατορικές τάσεις των Αρχών. Εκφράστηκε όμως πιο θυμωμένος με κάποιες "θεΐζουσες" τάσεις και προκαταλήψεις που εμφανίστηκαν στην εκδήλωση. Δεν ήταν πολλές - σίγουρα λιγότερες απ' ό,τι ανέμενα - αλλά υπήρχαν. Μεταξύ άλλων είδα ένα πανό που έγραφε "Εν τούτο νίκα" (αλλά τα δύο άτομα που το κρατούσαν φαίνονταν πολύ νέες, μοντέρνες κοπέλες, και καθόλου θεούσες), υπήρχε στην εκδήλωση και ένας παπάς, (αλλά ήταν εντελώς μόνος του, κανείς δεν του μιλούσε), και κάποιες (ελάχιστες θα έλεγα) αναφορές "στην πίστη στον θεό" από 1-2 ομιλητές (η μια στα ρώσσικα). Θα αποτολμούσα να έλεγα πως υπήρχε περισσότερη παρουσία εκείνης της πίστης και θρησκείας που περιγράφει το 5G ως προσωποποίηση του Κακού, παρά χριστιανικές αναφορές.

Όσο για την αξιολόγηση που κάμνεις, ναι, ακριβώς έτσι είναι: "Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας."  
 
Θα πρόσθετα και κάτι άλλο. Νομίζω πως βιώνουμε το ανεπίσημο τέλος της πολιτικής όπως την γνωρίζαμε με τους όρους "δεξιάς" και "αριστεράς" που είχαν ένα κάποιο νόημα. Οι έννοιες και οι πολιτικές παράμετροι που καθορίζουν την πραγματικότητα συνεχίζουν να ισχύουν, βέβαια (οι πραγματικότητες Κεφαλαίου και Κράτους• παραγωγής-εργασίας-αγοράς• ιδιοκτησίας, ανισότητας• καθώς και Ιμπεριαλισμός, διεθνές παρακράτος, κατοχή, κοκ.). Αλλά...
ο- αφ' ενός έχουν καταρρεύσει εντελώς οι "αναλύσεις" ή "κοσμοθεωρήσεις" και τα σκατοσυνθήματα της αριστεράς και δεξιάς για αυτές τις παραμέτρους που καθορίζουν την πραγματικότητα (ακόμα και τα κάποτε έγκυρα συνθήματα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον),
ο- αφ' ετέρου έχουν αναδυθεί καθοριστικές κοινωνικές πραγματικότητες με πλήρη διασπορά στην κοινωνία (διαδίκτυο, επικοινωνίες, τηλέφωνα, κατ' οίκον εργασία, πυρετώδεις εφαρμογές τεχνολογίας), μαζί με συμβάντα (κορωνοκρίση, μαζική επιβολή περιορισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω μιας ανεπίσημης διακρατικής δικτατόρευσης, τάση για εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, ωρίμανση της ανάδυσης Κίνας και Ρωσσίας ως γνήσια ανεξάρτητες υπερδυνάμεις), που ούτε η αριστερά ούτε η δεξιά κατανοούν, δεν έχουν ούτε "ανάλυση", ούτε καν σκατοσυνθήματα, ούτε και ικανότητα πλέον για να ελιχθούν στον νέο κόσμο που καθορίζεται από αυτά.

Αναδύεται λοιπόν επί παγκοσμίω ένα νέο αυτόνομο λαϊκό Κίνημα ενάντια στην καταδικτατόρευση και στην Διεθνή Νέα Τάξη (ή και Νέα Τάξη Πραγμάτων) που συνδυάζει (ευτυχώς, και δυστυχώς) τις αντιστασιακές φιλοδοξίες και τις πανανθρώπινες αξίες του πανευρωπαϊκού λαϊκού Κινήματος των Πλατειών /ή και Αγανακτισμένων που γεννήθηκε γύρω από την εποχή των Μνημονίων (και κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου ή Μεσογειακής Ευρώπης)• του Κινήματος της Αραβικής Άνοιξης (που δυστυχώς ενώ εξέφραζε την ωραιότητα των δημοκρατικών πόθων του Αραβικού και Ισλαμικού κόσμου, υπέστει πανέξυπνη κατάληψη από τις σκοτεινές δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους με αποτέλεσμα μια νέα δικτατορία στην Αίγυπτο, καταστροφή της Λιβύης, Συρίας και Υεμένης, εφεύρεση και άνοδο του Ισλαμικού Κράτους)• την χάριν του Κινήματος Καταλήψεων στις ΗΠΑ• τις αρχές του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού που μας χάρισε το Κουρδικό Απελευθερωτικό Κίνημα• την ανατρεπτικότητα του Κινήματος ΑντιΠαγκοσμιοποίησης της δεκαετίας 2000 και ταυτόχρονα με την ανοητότα-ΤΟ-τα-το-τα-το-τα-τη υιοθέτηση κινηματικών πρακτικών που εισήγηγαν προβοκάτορες μες το Κίνημα (αδικαιολόγητους εμπρησμούς, ένοπλη και άμυαλη βία, κοκ.) σε στιγμές κορύφωσης των μαζικών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα την συρρίκνωση τους και παραίτηση του λαού• αξιοποίηση των ανεξάρτητων μέσων πληροφόρησης και μέσων δικτύωσης για ενημέρωση και διοργάνωση, αλλά ταυτόχρονα με απουσία έγκυρων κέντρων και πηγών ΚΑΙ με έντονη διάχυση παραπληροφόρησης και "σκοτεινής" (συγκεκαλυμμένης) καθεστωτικής προπαγάνδας που αποπροσανατολίζει το Κίνημα και το καθιστά υποχείριο καθεστωτικών δυνάμεων (πχ. η καλλιεργημένη εμμονή με μασόνους, Εβραίους, Μουσουλμάνους, Ιλλουμινάτι, ερπετοειδείς εξωγήινους, κλπ. και μαζί τους η προπαγάνδα που περιστρέφεται γύρω από "κωδικούς" και "συνθηματικές" παραφιλολογίες που εκπηγάζουν από τον εμφύλιο στις ΗΠΑ και αφορούν παιδοβιασμούς από γνωστές προσωπικότητες, τελετουργίες όπου υποτίθεται πίνουν το αίμα των παιδιών που σφάζουν για να "φτιαχτούν" με την ουσία αδρενόχρωμα, κοκ). Ένας σημαντικός παράγοντας που απουσιάζει από όλες τις πιο πάνω εικόνες (κατά τόπους σε ποικίλους βαθμούς) είναι η συμμετοχή των οργανωμένων συνόλων των εργαζομένων (με μόνη εξαίρεση θα έλεγα, την Ελλάδα, κατά την περίοδο 2010-2015, όπου το Κίνημα έφτασε μέχρι και σε Γενικές Απεργίες.)

{🟪 "Παρενθετικά": Οι διεθνείς εκδοχές της ΠΕΟ-ΣΕΚ (που απορρέουν από τις διεθνείς εκδοχές του ΔΗΣΑΚΕΛ) φρόντισαν ώστε οι συνδικαΛΗΣΤΙΚΕΣ οργανώσεις να κρατήσουν τους εργαζόμενους μακριά από τα Κινήματα μες τις πρόσφατες δεκαετίες. Έτσι, ο χαρακτήρας του συνόλου όλων αυτών των κλάδων του Παγκόσμιου Απελευθερωτικού Κινήματος κατέχει περισσότερο τον χαρακτήρα που περιγράφει ο Αντόνιο Νέγκρι {Antonio "Toni" Negri) στις πρόσφατες του εργασίες, όπου η κοινωνική δύναμις που τώρα κινητοποιείται είναι "Το Πλήθος", παρά "οι εργαζόμενοι" ή "ο λαός". Μες τα πρόσφατα 150 χρόνια "οι εργαζόμενοι", και "ο λαός", ήταν οι δύο έννοιες που το Κίνημα αξιοποιούσε μες τις αναλύσεις του για να αναλύσει και αξιολογήσει τον εαυτό του, καθώς και για να δώσει κατεύθυνση στις πράξεις του. Σήμερα, αναδύονται ενστικτωδώς (και με υγιή και με αρρωστημένα ένστικτα), αλλά και μισοσυνειδητά-μισοασυνείδητα, κάποτε με καρδιά κάποτε άκαρδα, κάποτε νούσιμα κάποτε ανεγκέφαλα... οι αντιστασιακές πράξεις του Πλήθους - που αποτελεί μια νέα κοινωνική πραγματικότητα, πολύπλευρη, πολύχρωμη, πολυπολιτιστική, πολυσεξουαλική, ταυτόχρονα κοινοτική, δημοτική, εθνική και διεθνιστική, με όλες τις αντιφάσεις που αυτό συνεπάγεται, του οποίου Πλήθους η αντίληψη δυστυχώς (προς το παρόν) καθορίζεται από την πολιτική αμορφωσιά (είναι γνωστό πως η Παιδεία έχει καταρρακωθεί και μες την πρόσφατη δεκαετία δυστυχώς ο πληθυσμός μας έχει παλαβώσει). Αλλά καθορίζεται και από αυτό που πολύ ορθά έχει αναγνωρίσει ο Γιώργος Καραμπελιάς, το ότι με την καταστροφή της εγχώριας παραγωγής και βιομηχανίας που μας έχει επιβάλει η Αλήτ-Ελίτ καταστράφηκε και η τάξη εργαζομένων στις βιομηχανίες (η τάξη των προλετάριων) η οποία πάντα αποτελούσε την ραχοκοκκαλιά του Κινήματος εργαζομένων. Τώρα, αντί το Κίνημα να επηρεάζεται αποφασιστικά από μια τάξη εργαζομένων που οι κοινές τους εμπειρίες είναι συνεργασία στην παραγωγή και αγωνιστική ενότητα εναντίον του Κεφαλαίου, έχουμε ένα Κίνημα που επηρεάζεται αποφασιστικά από την ενοποιητική κοινή εμπειρία που έχει το Πλήθος μέσω εμπορευμάτων (στην Αγορά, όχι στην Παραγωγή), και από τα βιώματα εκάστου ατόμου ως Θεατής των ΜΜΕ. Αυτές είναι οι σημερινές παράμετροι που καθορίζουν το Πλήθος.}


Στην Κύπρο η τοπική έκφραση αυτής του διεθνούς Κινήματος έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του... τα οποία αρνητικά με ανησυχούν. Η ανερχόμενη δυναμική των χριστιανοτάλιμπαν ανοίγει την (μεμακρυσμένη, αλλά πιθανή) προοπτική για φαινόμενα όπως την δίκαιη λαϊκή εξέγερση στην Ουκρανία την οποία όμως οι καθεστωτικές δυνάμεις της Δύσης μετέτρεψαν σε φασιστική κατάληψη εξουσίας. Έχει τους "αντίπελλους" του στην εξουσία. Η εξουσιαστές στην Κύπρο - πολιτικά το ΔΗΣΑΚΕΛ, οικονομικά οι τράπεζες-ξενοδόχοι, ιδεολογικά τα καθεστωτικά ΜΜΕ - κατέχουν το Κράτος, και έχουν ΗΔΗ αποδείξει από πολλά χρόνια πριν το ότι θα είναι πάντα πρόθυμοι να κάμουν με τα χίλια ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους διαμηνύσει (επίσημα ή ανεπίσημα) το διεθνές παρακράτος. Η ολιγαρχία της Κύπρου, πάντα ανυπόμονη να δείξει στους Άρχοντες του Πλανήτη πως είναι ικανή και πρόθυμη να υλοποιήσει ΟΠΟΙΟ σχέδιο και αν προτείνει το διεθνές παρακράτος, αγκαλιάζει και μας επιβάλλει κάθε τρέλα: ρατσιστική Διζωνική τύπου Απάρταϊντ• συστηματική καταστροφή της Άμυνας μας• παύση στο Ενεργειακό πρόγραμμα• Κρατική κλοπή {"κούρεμα"} των καταθέσεων προς διάσωση των τραπεζών αντί του λαού• εκδίωξη Ρώσσων και Κινέζων επενδυτών• αποδοχή της κατοχής και συμβιβασμό με τον εισβολέα εχθρό. Έχει κατατρομοκρατήσει τον κόσμο με φαντασιακά "κρούσματα" ενώ έχουμε μόνο πέντε ασθενείς με τον κορωνοίό, και επιβάλλει δικτατορικές απαγορεύσεις με περιορισμό των Συνταγματικών μας ελευθεριών και δικαιωμάτων χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση - και μάλιστα πολύ πιο αυστηρούς περιορισμούς από σχεδόν οπουδήποτε αλλού στη Δύση. Μόνο με την έντονη λαϊκή αντίδραση ήταν που μόλις και καταφέραμε να γλυτώσουμε από τον κίνδυνο υποχρεωτικού εμβολίου σε όλο τον πληθυσμό, και επιβολής της μάσκας στα παιδιά του δημοτικού σχολείου - τα οποία δικτατορικά και ανεγκέφελα μέτρα ας μην ξεχνούμε πρόλαβαν και ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ οι άρχοντες με το "έτσι θέλω" πριν εξαναγκαστούν από τον λαό να τα ρουφήσουν πίσω.

Όλες οι ενδείξεις μαρτυρούν ότι οι Άρχοντες μας θα συνεχίσουν το αυταρχικό βιολί με στόχο την συρρίκνωση της Δημοκρατίας και διάβρωση των ελευθεριών μας, κατά παράβαση και της ίδιας της Επιστήμης την οποία επικαλούνται για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (και με ψευδο-επιστήμονες αστέρες που θα δίνουν την σφραγίδα έγκρισης για οποιαδήποτε πολιτική διαχείρισης της Δημόσιας Υγείας διαμηνύσει πως θέλει το διεθνές παρακράτος). Και ο ενσυνείδητος άνθρωπος από τη μια λέει "μα η θαλάσσια εισβολή από Τουρκίας ήδη έφτασε στις ακτές μας και εμείς ασχολούμαστε με τις μάσκες;" Αλλά ομιλεί και το άλλο του μέρος που λέει πως ΔΕΝ είναι η Τουρκία που διάβρωσε τις λίγες ελευθερίες που μας απέμειναν στην "ελεύθερη" Κύπρο, είναι οι τοπικοί ολιγάρχες σε συνεργασία με το διεθνές παρακράτος. Είναι όμως δυνατόν ένας λαός που αποδέχεται καταδικτατόρευση μες το ίδιο του το σπίτι "για το καλό μας", να έχει φιλοδοξίες ή παραισθήσεις πως μπορεί να αγωνιστεί για την προστασία του έθνους και της επικράτειας από την Τουρκική απειλή; Και ομιλεί και το τρίτο του μέρος, ίσως εκείνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ριζοσπαστικό, ανατρεπτικό... Και λέει:

Υπάρχουν στην εξουσία οι φανερά πλέον ανήθικοι, διεφθαρμένοι και αππωμένοι με αλαζονική άγνοια. Υπάρχει ένα αυτόνομο κίνημα "αντίπελλων" μες τους δρόμους. Και ταυτόχρονα η ανάγκη για ενότητα του λαού ενώπιον της Τουρκικής απειλής, και η ανάγκη για αυτο-οργάνωση μας για να διασφαλίσουμε την επιβίωση του πληθυσμού (και ίσως την μελλοντική μας Απελευθέρωση). Υπάρχει ελπίς για να σπάσει το παρόν αδιέξοδο; Αυτή την στιγμή υπάρχει περισσότερη ελπίδα από ότι πέρσι και πρόπερσι, γιατί τότε ΔΕΝ υπήρχαν οι "αντίπελλοι": υπήρχε μόνο η ηγεμονία και επικράτηση της προδοτικής ολιγαρχίας. Το ζητούμενο όμως - η μεγαλύτερη μας ανάγκη τώρα, σήμερα - είναι το αυτόνομο Κίνημα να αναπροσανατολιστεί και να ευθυγραμμιστεί:
ο- με τις ευρύτερες ανάγκες του λαού μας (ιδίως στα θέματα κατοχής και Απελευθέρωσης),
και,
ο- με τις πανανθρώπινες αξίες της παγκόσμιας Επανάστασης μέσα από τις οποίες να μπορέσει να δεί ως συμμάχους μας τους αντιστασιακούς ΤΚύπριους και Τούρκους, τους αγωνιζόμενους Κούρδους και Παλαιστίνιους, καθώς και την ανάγκη πιο θερμής γεφύρωσης δεσμών με τον ελλαδικό λαό.

Σε σχέση λοιπόν με την καταδικτατόρευση του τόπου μας, τον παρόντα αγώνα κινητοποιήσεων για τη διασφάλιση της λίγης ελευθερίας που μας απέμεινε και τον συσχετισμό του με τις υπαρξιακές απειλές που βιώνουμε από την κατοχική Τουρκία:

🟪 Κάτι που δεν κατανόησε ποτέ κανένας από τους ψευδοπατριώτες της αριστερόζ ψευδοαριστεράς, της αδέξιας ψευδοδεξιάς, ή του έκκεντρου ψευδοκέντρου, είναι το ότι:
🟪 Η Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στο βορρά αρχίζει από την Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στον νότο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 7 August 2020

🔷 Παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

 

ο- Η αλαζονεία των εξουσιαστών (ευτυχώς) τους παρέσυρε να ομολογήσουν την αλήθεια:
Επιδίδονται ασύδοτα σε τρομοκράτηση του λαού ΧΩΡΙΣ να υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ασθενής.

ο- Εδώ και μερικές εβδομάδες χρησιμοποιούν τους αριθμούς ανθρώπων που είναι απολύτως ΥΓΙΕΙΣ - αναφερόμενοι στους λεγόμενους "ασυμπτωματικούς φορείς" του κορωνοϊού - για να μας επιβάλουν την τρομολαγνεία και τις υποχρεωτικές μάσκες, μαζί με τις απειλές για εγκλεισμό, κλιμακούμενες μορφές απαγόρευσης, και υποχρεωτικό εμβολιασμό.
Να τι δηλώθηκε χθες από τα πιο επίσημα χείλη:
■ «Το νέο κύμα που έχουμε σήμερα στην Κύπρο αφορά συνήθως νεαρά ασυμπτωματικά άτομα. Άτομα μέχρι τα 40 χρόνια, τα οποία συναναστρέφονται με άλλα άτομα και η διασπορά γίνεται μέσω αυτών των ατόμων. Αυτό ακριβώς καθιστά δύσκολη την κατάσταση, γι’ αυτό καλούμε αυτή την κατηγορία ειδικά των συμπολιτών μας να δείξει μεγάλη προσοχή, διότι αν δεν προσέξουν, θα είναι θέμα χρόνου τα άτομα αυτά να μεταφέρουν τον ιό σε πιο μεγάλους ή ασθενείς και να αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία», ανέφερε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης ο καθηγητής Λεόντιος Κωστρίκης.
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/993335/kampanaki-ga-toys-asymptomatikoys
Ομολογεί ο κος Κωστρίκης ότι ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ πιθανώς να «αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία» - και αυτό διότι στο εδώ και τώρα ΔΕΝ υπάρχουν ασθενείς.

Βέβαια η προπαγάνδα και τα συστηματικά ψέμματα για τους "ασυμπτωματικούς" ανθρώπους είχαν αρχίσει από καιρό, όταν οι πιο πάνω αρχές υιοθέτησαν την αναίδεια να ονομάζουν αυτούς τους υγιείς ανθρώπους "ασθενείς". Είχαμε προειδοποιήσει για αυτή την συγκεκριμένη διαστρέβλωση της επιστημονικής αλήθειας εκ μέρους των Ιατρικών και Κρατικών Αρχών πριν από τρεις μήνες:
🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html


Είναι φανερό ότι η "επιστημονική ομάδα" έχει καταρρίψει ακόμη και τις πιό ΒΑΣΙΚΕΣ αντιλήψεις της Ιατρικής και της Επιδημιολογίας. Η Επιστήμη λέει ότι οι ΥΓΙΕΙΣ άνθρωποι που είναι φορείς ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ στους ευάλωτους διότι αποτελούν τείχος ανοσίας, παρέχουν κοινοτική ανοσία, συναποτελούν αυτό που συχνά ονομάζεται "ανοσία αγέλης". Άλλωστε αυτός ακριβώς υποτίθεται πως είναι και ο σκοπός του εμβολίου: το να δημιουργηθεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού που θα είναι υγιείς φορείς αντισωμάτων (δηλαδή "ασυμπτωματικά κρούσματα"), ώστε αυτοί να προστατεύουν τους ευάλωτους. Ας σημειωθεί ότι η ανοσία που παρέχουν τα εμβόλια είναι πάντα αδύνατη και παροδική, ενώ η ανοσία που παρέχει η έκθεση στον ζωντανό ιό είναι πάντα πιο δυνατή και διαρκεί πολύ περισσότερο.

Με άλλα λόγια τα λεγόμενα "κρούσματα" υγιών ανθρώπων είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η κάθε κοινότητα για να αντεπεξέλθει της κρίσης. Η "επιστημονική ομάδα" όμως προσπαθεί να ΜΕΙΩΣΕΙ αυτή την φυσική ανοσία που κτίζει τώρα η κοινότητα, διότι - το έχουν δηλώσει άλλωστε πεντακάθαρα - προτιμούν να επιδιώξουν την μαζική επιβολή εμβολίων.

Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι μπορούν να το αντιληφθούν καθαρά: τα περιοριστικά μέτρα τώρα, σήμερα, ΔΕΝ περιορίζουν την ασθένεια, δεν προστατεύουν τους ευπαθείς αλλά περιορίζουν την φυσική ανοσία της κοινότητας. Διατηρούν δηλαδή την κρίση σε μια διαρκούσα ενεργό φάση. Ενώ αν συνεχίσουμε να προστατεύουμε τους ευάλωτους ανθρώπους και αφεθεί η κοινότητα να διασπείρει τον ιό πολλαπλασιάζονται οι υγιείς φορείς και προστατεύονται όλοι, ευάλωτοι και μη. Ακριβώς αυτό έχει επιτευχθεί στην Σουηδία, που ενώ η ευρύτερη κοινωνία ΔΕΝ έχει επιβάλει επιπρόσθετα μέτρα, ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}


 Οι δε θάνατοι είναι εντελώς μηδενικοί:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}

 

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τα "κρούσματα", αλλά για τους "κρουσμένους".

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 2 April 2020

Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες


Έμπρακτες λύσεις
Ανάλυση των εξελίξεων

Μπορεί για τους ελλαδίτες και "καθαρόγλωσσους" κύπριους το τελικό "ν" στον τίτλο του άρθρου να είναι πιο φονικό από τον κορωνοϊό, αλλά... υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις για το θέμα της ατομικής προστασίας που πρέπει να τις θίξουμε.

Στις κύριες χώρες της Δύσης - απ' όπου κατευθύνεται η τρομολαγνεία και υστερία για τον κορωνοϊό, καθώς και η πολιτική επιβολής του κατ' οίκον περιορισμού στην ανθρωπότητα - έχει αρχίσει να αμφισβητείται ανοικτά η πολιτική για το αν πρέπει να φοράμε μάσκες ή όχι.

Μέχρι τώρα οι οδηγίες ήταν: να μην φορούμε μάσκες γιατί δεν παρέχουν σημαντική προστασίας αλλά να τις φορούν οι επαγγελματίες υγείας, καθώς και οι ασθενείς με κορωνοϊό (ή όσοι φταρνίζονται και βήχουν). Επίσης να τις φορούν οι δικοί τους, ή όποιοι βρίσκονται σε στενή επαφή με τους ασθενείς.

Τώρα η ίδια η άρχουσα τάξη και τα φερέφωνα της άρχισαν την διγλωσσία για τις μάσκες, και το φαινόμενο διαδίδεται ταχέως. Οι λόγοι που κατατίθενται είναι πολλοί και διάφοροι, αλλά δύο κύρια επιχειρήματα που επαναλαμβάνονται συχνά είναι:
Σε χώρες της Ασίας όπου πολλοί άνθρωποι φορούν συχνά μάσκες όταν βγαίνουν έξω, έχει τεκμηριωθεί ότι ο κορωνοϊός μεταδίδεται πιο αργά στην ευρύτερη κοινωνία.
Εφ' όσον ο κορωνοϊός πλέον θεωρείται ότι έχει ξεφύγει από τις καραντίνες και κυκλοφορεί ευρέως στις κοινωνίες, ουδείς γνωρίζει αν είναι φορέας ή όχι, και έτσι φορώντας τις μάσκες όλοι προσφέρουμε στην αλληλοπροστασία μας.
Υπάρχουν κι άλλα επιχειρήματα όπως: φορώντας τες προσφέρουμε αλληλεγγύη σε όσους ΠΡΕΠΕΙ να τις φορούν, έτσι ώστε αυτοί να μην ξεχωρίζουν και να μην στιγματίζονται• φορώντας τες δημιουργούμε ένα κλίμα εγρήγορσης το οποίο οφελεί όλους.

Κάποια σημερινά άρθρα που τεκμηριώνουν το ότι έχει αλλάξει το κλίμα και ότι οι παγκόσμιοι άρχοντες σηματοδοτούν νέα πορεία, είναι τα εξής:
In a U-turn, US surgeon general asks CDC to see if face masks can prevent coronavirus spread after all

Why we should all start making our own face masks during coronavirus—and an expert-approved guide on how

Face masks: can they slow coronavirus spread – and should we be wearing them?

Και ένα προχθεσινό, από την "Μητέρα της Παγκόσμιας Εξουσίας" την εφημερίδα New York Times:
It’s Time to Make Your Own Face Mask
Here’s how to do it.

Έτσι λοιπόν είναι πολύ πιθανόν ότι οι αφανείς και ανώνυμοι "μεγάλοι τιμονιέρηδες" που πλοηγούν την παγκόσμια κοινωνία, θα αλλάξουν πορεία για το θέμα της μάσκας και θα μας συστήσουν να αρχίσουμε όλοι να τις φορούμε. Δεδομένου ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ μάσκες καν για τους επαγγελματίες υγείας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, η μόνη επιλογή είναι να αρχίσουμε να φτιάχνουμε τις δικές μας.

Ακολουθούν τρία ολιγόλεπτα βίντεο που δείχνουν πολλούς εύκολους τρόπους να φτιάξουμε μάσκες ΧΩΡΙΣ να απαιτείται ράψιμο, από υλικά που βρίσκονται εύκολα στα σπίτια μας ή στις υπεραγορές. Είναι στα αγγλικά, αλλά τα έχουμε επιλέξει γιατί οι εικόνες είναι τόσο παραστατικές που μεταδίδουν τις οδηγίες ακόμα και χωρίς λόγια. Επίσης, μελετώντας αυτά τα βίντεο απελευθερώνεται ο νούς και ο καθείς μπορεί να εφεύρει δικές του λύσεις και κατασκευές.
►► Προσοχή στα κενά δεξιά και αριστερά της μύτης - όλες οι πρόχειρες μάσκες έχουν αυτό ως το ευάλωτο τους σημείο. Λύεται εύκολα με το να παραγεμίσουμε την περιοχή χώνοντας εκεί λίγο υλικό (ύφασμα, χαρτί, βαμβάκι, κοκ.) ώστε η μάσκα να παραμένει μεν άνετη, αλλά να είναι και αποτελεσματική.

Είναι γνωστό πως εάν ανακοινωθεί παγκοσμίως αλλαγή πορείας για τις μάσκες, οι Κυβερνήσεις μας σε Κύπρο και Ελλάδα αντί να ομολογήσουν πως δεν ξέρουν τι κάνουν και ότι απλώς ακολουθούν ανεγκέφαλα ό,τι πει η διεθνής εξουσία, αντί να μας πουν με ειλικρίνεια "μπλέξαμε τα μπούτια μας", θα αρχίσουν με τα συνήθη ψέμματα: "ξέρουμε ακριβώς τι κάνουμε", "έχουμε ήδη χαράξει πολιτική", κοκ. Η πραγματικότητα όμως είναι πως μόνο ο λαός έχει την ικανότητα να σώσει τον εαυτό του.

https://youtu.be/pJaVBt8q6g8?list=PLfaoYVfaae3JJlOa8OTLcn5NWGjSmZYYv

How to Make a Dust Mask out of a Tee Shirt

 
https://youtu.be/nauxXkljAVs?list=PLfaoYVfaae3JJlOa8OTLcn5NWGjSmZYYv

Quick way to make face mask in 1 minute

 
https://youtu.be/ieI7HITRm3c?list=PLfaoYVfaae3JJlOa8OTLcn5NWGjSmZYYv
 
Emergency face masks - 5 easy, quick, no sew ideas

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης

Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
Συνέντευξη σε βίντεο, Πέτρος Ευδόκας και Σόλων Αντάρτης,
Εκπομπή "Σόλωνα και Γόμμορρα"
(Διάρκεια: περίπου μία ώρα και 20 λεπτά)

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"

~~~~~~~~~~~~~~~~~