Σαλιαρίζουν, αυτο-ηδονίζονται και μετα-εκστασιάζονται οι διάφοροι "παράγοντες" στα Μέσα, στα Υπουργεία και τα Κόμματα, και μπαίνουν σε μια φάση προετοιμασίας του κόσμου για το ότι "έρχεται το νάρκοτεστ".

Ήδη αυξηθήκαν πρόσφατα τα άρθρα στις εφημερίδες για "τη μάστιγα των ναρκωτικών", την υποτιθέμενη της σχέση με το οδήγημα και για την επικείμενη θεσμοθέτηση της εξέτασης των οδηγών που προτίθενται να μας επιβάλουν: σκοπεύουν να παίρνουν δείγμα σάλιου από τον οδηγό το οποίο θα υποβάλλεται επί τόπου σε αυτόματη χημική ανάλυση που θα λέει αν ο οδηγός είναι υπό την επήρεια ναρκωτικών. Και επειδή η ανάλυση δεν είναι επαρκής, και ούτε μπορεί να σταθεί στο Δικαστήριο, θα επιβάλλεται και εξέταση του αίματος ώστε να είναι αδιαμφισβήτητα τα "τεκμήρια ενοχής". Ασχέτως του αν είναι μια τεραστίων διαστάσεων κάθετη παραβίαση των Συνταγματικών μας δικαιωμάτων.
Στ’ ανθρώπινα δικαιώματα προσκρούει το ναρκοτέστ
"... Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, αρχικά ο οδηγός θα υποβάλλεται σε εξέταση σάλιου και ακολούθως θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για να προχωρήσουν οι αρμόδιοι σε εργαστηριακές αναλύσεις αίματος.
Η αιμοληψία, σύμφωνα με τον Πέτρο Κληρίδη, μπορεί να θεωρηθεί αδίκημα πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης και δεν μπορούν να εξαναγκάζουν κάποιον να δώσει αίμα, αλλά και πρακτικά είναι αδύνατο να υποχρεώνουν τον ύποπτο να δίδει δείγμα ούρων..."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/police+and+courts/432052
Κατ' αρχάς το λεγόμενο νάρκοτεστ είναι βασισμένο σε αντι-επιστημονικά δόγματα. Αποτελεί εφαρμογή μιας ατελούς τεχνολογίας σε μια εκστρατεία που έχει πολιτικά, όχι επιστημονικά θεμέλια και στόχους.
Η επιστήμη μέσω πολλών της κλάδων (φαρμακολογία, βιολογία, ιατρική), έχει απορρίψει τους ισχυρισμούς των πολιτευτών, νομοθετών, αξιωματούχων της Αστυνομίας, κ.α. που χρησιμοποιούνται συνθηματικά για να δημιουργηθεί κλίμα ώστε να θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ.

Ως ένδειξη της αλλοφροσύνης που χαρακτηρίζει τις "σταυροφορίες" ενάντια στην λεγόμενη "μάστιγα των ναρκωτικών", αναλογιστείτε την προπαγάνδα που ακούμε κάθε μέρα και συγκρίνετε την με τα αποτελέσματα επιστημονικής έρευνας που διέταξε το
Υπουργείο Συγκοινωνιών του Ηνωμένου Βασιλείου που δείχνει ότι οι χρήστες της Κάνναβης είναι ΠΙΟ ασφαλής οδηγοί όταν είναι υπό την επήρεια του φυτού:
"Instead of proving that drug-taking while driving increased the risk of accidents, researchers found that the mellowing effects of cannabis made drivers more cautious and so less likely to drive dangerously.
Although the cannabis affected reaction time in regular users, its effects appear to be substantially less dangerous than fatigue or drinking. Research by the Australian Drugs Foundation found that cannabis was the only drug tested that decreased the relative risk of having an accident."
http://www.mapinc.org/newscc/v00/n1161/a02.html
Και το Υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ:
Psychoactive substance use and the risk of motor vehicle accidents "...No increased risk for road trauma was found for drivers exposed to cannabis."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15094417?dopt=Abstract
Μιλήστε με οποιοδήποτε έχει γνώση και πείρα στη θεραπεία, φροντίδα και απεξάρτηση των ατόμων που είναι εξαρτημένα από τα αληθινά (και δηλητηριώδη) ναρκωτικά όπως ηρωίνη, ηρεμιστικά, αγχολυτικά κλπ. Η αδιαμφισβήτητη αντικειμενική αλήθεια είναι ότι ο εξαρτημένος είναι ΠΙΟ επικίνδυνος στο οδήγημα αν στερηθεί την δόση του παρά αν την πάρει.
Η δόση ναρκωτικών στα εξαρτώμενα άτομα χρησιμοποιείται για να διατηρηθεί ο ασθενής ΥΓΙΗΣ και λειτουργήσιμος - γι' αυτό και αυτή η πάθηση ονομάζεται
εξάρτηση. Η καλή του λειτουργία
εξαρτάται από την ουσία. Με άλλα λόγια αν ο εξαρτημένος σε ναρκωτικά ασθενής ανιχνευτεί να έχει το φάρμακο μέσα του, θα πρέπει να θεωρείται πιο ασφαλής οδηγός. Ενώ αν ο εξαρτημένος υποστεί το νάρκοτεστ και βγει "καθαρός", αυτός ο "καθαρός" είναι επικίνδυνος στο οδήγημα γιατί επίκειται ανά πάσα στιγμή η τρικυμιώδης κρίση του συνδρόμου στέρησης το οποίο θα εξουδετερώσει κάθε δυνατότητα του να είναι ασφαλής οδηγός.
Αυτά ουδέποτε λέγονται είτε από τα Μέσα και τον Τύπο, ούτε από τους πολιτευτές και τους "συμβούλους" των που απλώς ψεύδονται για να παίρνουν ψήφους, αυξημένη δημοτικότητα, πιο μεγάλα κονδύλια για εκστρατείες και προμήθειες για τους οικείους των, και που στοχεύουν διαρκώς στη θεσμοθέτηση όλο και πιο ανελεύθερων νόμων.
Επιπλέον βέβαια υπάρχει και η τεράστια διαφορά μεταξύ νόμιμων και παράνομων φαρμάκων τα οποία το νάρκοτεστ ΔΕΝ μπορεί να διακρίνει μέσω του σάλιου. Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στην Κύπρο λαμβάνουν νόμιμα ψυχοφάρμακα, υπνωτικά, αγχολυτικά, αναλγητικά και παυσίπονα τα οποία θα ανιχνεύονται από το ναρκοτέστ ως ναρκωτικά. Ακόμα και η εξέταση αίματος πολύ συχνά δεν μπορεί να διαχωρίσει ανάμεσα σε αυτές τις ουσίες και τις παράνομες τους εκδοχές. Για παράδειγμα, τα νόμιμα φάρμακα του βήχα που περιέχουν κωδεΐνη (νόμιμο ναρκωτικό), μεταβάλλονται από τον οργανισμό σε μορφίνη, που είναι το κύριο συστατικό του όπιου. Το όπιο είναι παράνομο ναρκωτικό. Ποιός "ζαπτιές" στην άκρη του δρόμου έχει την διακριτικότητα ή την γνώση να διαχωρίσει αν το άτομο εκάπνισε όπιο ή ήπιε φάρμακο του βήχα; Και αν ήταν όπιο, και αν το άτομο έχει εξάρτηση μήπως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το καπνίσει για να μπορέσει να οδηγήσει με ασφάλεια;
Άλλο το να οδηγώ υπό την επήρεια και άλλο το να οδηγώ σε κατάσταση μέθης, νάρκωσης, παραληρήματος ή άλλης μορφής επιδράσεων που δυσχεραίνουν την προσοχή ή την ικανότητα οδήγησης. Μερικές φορές το να είναι υπό την επήρεια είναι
απαραίτητο για τον οδηγό
για να διασφαλιστεί η ικανότητα του στο οδήγημα.
Η λογική της απολυτοσύνης και του δογματισμού όμως κυριαρχεί στην μπανανία μας και μας οδηγεί σε καταστροφικές αποφάσεις και πρακτικές.
Αναρωτήθηκαν ποτέ οι νομοθέτες, κομματάρχες και υπουργοί μας γιατί το νάρκοτεστ θεσμοθετήθηκε μέχρι τώρα μόνο στη μακρινή Αυστραλία; Γιατί δεν έχει επιβληθεί στην Ευρώπη όπου και εμείς περηφανευόμαστε πως ανήκουμε; Μήπως γιατί οι νομοθέτες εκεί είναι λίγο πιο προσεκτικοί σε κάποια πράματα που αφορούν και την επιστήμη, και την προστασία των Συνταγματικών δικαιωμάτων των ανθρώπων; Μήπως γιατί ο πληθυσμός είναι πιο ενήμερος και αντιστέκεται σε τέτοιες άδικες, παράλογες, τυραννικές και υπερβολικές νομοθεσίες;

Δεν μας διαφεύγει πως ο κύριος στόχος του νάρκοτεστ είναι να κτυπηθούν και να υποστούν ακόμα πιο μεγάλους εξευτελισμούς και διώξεις οι
Φίλοι της Κάνναβης. Αντί οι νομοθέτες, αστυνόμοι, υπουργοί και κομματάρχες να στοχεύσουν την λανθασμένη χρήση και κατάχρηση οινοπνεύματος (αλκοόλ) στο οδήγημα, που είναι ο κύριος λόγος για τα πιο πολλά θανατηφόρα τροχαία και άλλα δυστυχήματα βαρειών τραυματισμών, στοχεύουν διαρκώς την χρήση της Κάνναβης.
Η Κάνναβις είναι μια αβλαβής, ασφαλής και άκακη φυσική ουσία που έχει αποδεδειγμένο ιστορικό αρμονικής συμβίωσης με την ανθρωπότητα πέραν των έξι χιλιάδων ετών. Δεν προκαλεί εξάρτηση, δεν προκαλεί δυστυχήματα, δεν οδηγεί στην χρήση άλλων ουσιών... όλα τούτα τα έχουν αποδείξει μύριες επιστημονικές έρευνες.
Το "ιατρικό ευαγγέλιο" - ιατρικό εγχειρίδιο με ηγεμονική θέση στο γραφείο σχεδόν κάθε ιατρού - που εκδίδει στις ΗΠΑ η εταιρεία Merck με τίτλο "The Merck Manual of Diagnosis and Therapy" συντάσσεται από επιστημονικές επιτροπές και εκδίδετο σε έντυπη μορφή ως βιβλίο κάθε μερικά χρόνια (τώρα βρίσκεται μόνο στο Δίκτυο). Μια από τις τελευταίες του έντυπες εκδόσεις (η 15η, του 1987), στο κεφάλαιο περί Ψυχιατρικής έχει μια ενότητα για την Κάνναβη στη σελίδα 1490, όπου αναφέρει επί λέξη: "...η εναντίωση προς αυτό το φάρμακο είναι θεμελιωμένη σε ηθικές και πολιτικές, όχι τοξικολογικές βάσεις."
Αλλά βεβαίως γνωρίζουμε πως υπάρχουν σοβαροί κύκλοι διασυνδέσεων του οργανωμένου εγκλήματος (μαφίας) με κάποιους διεφθαρμένους κύκλους της Αστυνομίας, μέχρι και στα πιο υψηλά στρώματα. Σχεδόν όλη η εμπορία της Κάνναβης στην Κύπρο ελέγχεται από τη μαφία και από διεφθαρμένους κύκλους Αστυνομικών. Όποιος παρακολουθεί στον Τύπο τις Δικαστικές ή Αστυνομικές υποθέσεις διακρίνει εύκολα πως σε όλες - ανεξαιρέτως! - τις μεγάλες υποθέσεις που αφορούν πάνω από ένα κιλό Κάνναβης εμπλέκονται ένας ή και περισσότεροι "πληροφοριοδότες της Αστυνομίας", ή ακόμα πιο καταπληκτικό, έτυχαν και περιπτώσεις όπου το άτομο που κατηγορείται καταθέτει στην υπεράσπιση του το ότι ενεπλάκει μόνο και μόνο γιατί του είχε λεχθεί καθαρά πως με τη συμμετοχή του θα βοηθήσει να στηθεί μια υπόθεση από την Αστυνομία ενάντια στους "εμπόρους ναρκωτικών". Σε όλες ανεξαιρέτως τις περιπτώσεις εμπορίας με μεγάλες ποσότητες πάντα διαφαίνεται Αστυνομικός δάκτυλος. Στην κορυφή του, όλο το εμπόριο Κάνναβης στην Κύπρο είναι ένας συνεταιρισμός Αστυνομίας και μαφίας. Η συμπραξία μαφίας και Αστυνομίας διατηρεί τις συνθήκες τρομοκρατίας και εκμετάλλευσης των Φίλων της Κάνναβης σε εκπληκτικά επίπεδα κερδοφορίας για τους εμπόρους.

Η τιμή της Κάνναβης στην Κύπρο σήμερα είναι από τις πιο ψηλές στον κόσμο, λόγω της εξωφρενικής καταδίωξης των Φίλων της Κάνναβης και της πολύ σκληρής κακομεταχείρησης των από τα Μέσα, τον Τύπο, τις διωκτικές αρχές, τα Δικαστήρια, την Εκκλησία των οικοπέδων, και όλες τις άλλες εξουσίες στον τόπο μας. Πολλοί πληρώνουν περίπου 30 Ευρώ το γραμμάριο για την Κάνναβη, δηλαδή
τιμή ίση με την περυσινή τιμή του χρυσού. Η αισχροκέρδεια, δηλαδή η απομύζηση κέρδους από την εκμετάλλευση καταδιωκόμενων και τυραννισμένων ανθρώπων, ζει και βασιλεύει στην "ελεύθερη Κύπρο".

Αν θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ, η τιμή της Κάνναβης θα εκτοξευτεί στα ύψη λόγω της τεράστιας μεγέθυνσης στον φόβο που θα επιφέρει, και στην αύξηση αστυνόμευσης και καταπίεσης που θα κάμουν το εμπόρευμα πιο δυσεύρετο και τους χρήστες πιο παρανοϊκούς. Μεγάλη χαρά και επαγγελματική επιτυχία για τους διεφθαρμένους Αστυνομικούς και μαφιόζους συνεταίρους των! Η Βουλή, αν καταφέρει να επιβάλει το νάρκοτεστ, θα εμπλουτίσει αυτούς τους αχρείους με ακόμα πιο μεγάλα κέρδη.

Μιλούμε για ένα φυτό αβλαβές, αθώο, ένα δώρο της Θεάς προς την ανθρωπότητα με χρήση στην λατρεία, την προσευχή και τον διαλογισμό, με πολλαπλές χρήσεις στην θεραπευτική: σώζει ζωές στην νευρική ανορεξία και την κατάθλιψη, προσφέρει πρόληψη και θεραπεία στο γλαύκωμα, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, και είναι ικανό να αντικαταστήσει 70% των ψυχοφαρμάκων. Είναι μια ουσία που βλαστά στα χωράφια από μόνη της χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα όπως η τσουκνίθα, δεν προκαλεί εξαρτήσεις, και μάλιστα είναι ικανή για το αντίθετο: με την ορθή θεραπευτική χρήση συμβάλλει στην απεξάρτηση ατόμων από τα εξαρτησιογόνα δηλητήρια όπως την ηρωίνη, κοκαϊνη, μεταμφεταμίνες και από τα νόμιμα εξαρτησιογόνα φάρμακα που καταπίνει ο λαός μας με τις σακούλες.
Σε άλλες χώρες η Κάνναβις αποποινικοποιείται, γράφεται σε ιατρικές συνταγές, και καλλιεργείται νόμιμα από τους ανθρώπους στα μπαλκόνια τους ώστε να ΜΗΝ μπορούν οι βαρώνοι του εγκλήματος να απομυζούν κέρδη από το παράνομο καθεστώς του φυτού. Στην Κύπρο οι φωστήρες νομοθέτες κάμνουν ό,τι μπορούν για να αυξήσουν τα κέρδη των βαρώνων της μαφίας και να εξωθούν τους ανθρώπους σε όλο και πιο επικίνδυνα νόμιμα και παράνομα δηλητήρια.
Γι' αυτούς τους λόγους, και για πολλούς άλλους που αφορούν την άμυνα και την οικονομία της χώρας μας (δείτε τις παραπομπές πιο κάτω) θα έπρεπε
να αποποινικοποιηθούν η καλλιέργεια, χρήση και δωρεάν διανομή της Κάνναβης, και να ενσωματωθεί η καλλιέργεια της στην ανόρθωση της τοπικής βιομηχανίας και στην κίνηση για τη δημιουργία οικονομικής αυτάρκειας του τόπου.

Θα έπρεπε να διδάσκεται στους έφηβους η ορθή χρήση της Κάνναβης στα σχολεία ώστε οι άνθρωποι, στην ηλικία που είναι πιο ευπαθείς στις καταχρήσεις και στη σύγχιση, να θωρακιστούν με γνώση και εμπειρία που να αποκλείει το γλίστρημα στη λάθος χρήση και κατάχρηση είτε αυτής της ουσίας ή άλλων ουσιών που είναι θανατηφόρες. Θα μπορούν να αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ μιας δόσης που απλώς φέρνει ευθυμία και ευκρίνεια στην αντίληψη, από την δόση που αποκλείει το ασφαλές οδήγημα. Η δόση αυτή, η απαγορευτική για το οδήγημα, δεν είναι μετρήσιμη σε χιλιοστά του γραμμαρίου ή γραμμάρια, αλλά είναι μετρήσιμη με βιωματικά κριτήρια που είναι πολύ διαφορετικά για κάθε άτομο και για κάθε περίοδο της ζωής του ατόμου. Μόνο εκπαίδευση και πείρα μπορούν να δώσουν στο άτομο αυτά τα κριτήρια.
Η κοινωνία μας θα είχε άπειρα να ωφεληθεί αν οι νέοι μας ήξεραν να χρησιμοποιούν ορθά και να απολαμβάνουν την Κάνναβη αντί το κάπνισμα δηλητηριούχων τσιγάρων από ταμπάκο και το ποτό (αλκοόλ), που σκοτώνουν τόσους ανθρώπους κάθε χρόνο. Οι άνθρωποι που ξέρουν να απολαύσουν την ευδαιμονία, ευφορία και διεύρυνση, ανύψωση και εμβάθυνση της συνείδησης που προσφέρει η Κάνναβις, ουδέποτε από μόνοι τους θα ελκύοντο στην χρήση ή κατάχρηση ουσιών που βυθίζουν στο σκοτάδι και στον ψυχικό και σωματικό θάνατο.
Αλλά οι άρχοντες μας, εξαρτημένοι όπως είναι όλοι τους ανεξαιρέτως είτε από την μέθη με την εξουσία και τον αυταρχισμό, ή με το τσιγάρο και το ποτό (πόσοι νομοθέτες δεν καπνίζουν και δεν πίνουν;) ή εξαρτημένοι με τις αρρωστημένες πηγές προπαγάνδας που αναβλύζουν από την Εκκλησία ιδιοκτήτρια της ΚΕΟ (Κυπριακή Εταιρεία Οινοπνευματωδών) και από Αστυνόμους των οποίων οι "επαγγελματικές επιτυχίες" εξαρτούνται απόλυτα από το να είναι παράνομη η Κάνναβις, σπρώχνουν την κοινωνία μας προς όλο και πιο μεγάλες εξαρτήσεις από δηλητήρια (νόμιμα και παράνομα) και προς απόλυτα δύσκαμπτη ανοχή για συμπεριφορές που ουδένα βλάπτουν. Οι φίλοι της Κάνναβης είναι "εγκληματίες" που δεν βλάπτουν κανένα: ούτε τον εαυτό τους, ούτε άλλους. Πως μπορεί να είναι έγκλημα η χρήση ενός αβλαβούς φυτού; Υπάρχει έγκλημα χωρίς θύμα;
Και όμως, δεν φτάνει που ζούμε ήδη σε αρκετό παραλογισμό, οι φωστήρες μας νομοθέτες προτίθενται να τον αυξήσουν σε επίπεδα αφόρητης δικτατόρευσης. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε να αποτρέψουμε την επέλαση του νάρκοτεστ. Αλλά είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα δικαιοσύνης, θέμα ηθικής τάξης, θέμα πνευματικών-θρησκευτικών αξιών και θέμα ελευθερίας στην επιλογή ιατρικής και φαρμακευτικής φροντίδας, και για όλους αυτούς τους λόγους...
...πρέπει να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε.
Πέτρος Ευδόκας,
petros@cyprus-org.net~~~~~~~~~~~~~~
Πηγές, Παραπομπές
Τιμή του χρυσού (πηγή της γραφικής παράστασης πιο πάνω):
http://www.goldprice.org/spot-gold.htmlΜερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htmThe Case for Hemp as a Biofuelhttp://www.votehemp.com/PDF/The_Case_for_Hemp_as_a_Biofuel2008.pdfΗ Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.htmlΕκτύπωση του φυλλαδίου γιά διανομή σε φίλους, γνωστούς και αγνώστους:
Σελίς 1
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis1.pdfΣελίς 2
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis2.pdfΚαννάβι σε Κάθε Μανάβηhttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html"
Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254Kλεάνθης Γρίβας, Ψυχίατρος - Αποποινικοποίηση Χασίς http://www.youtube.com/watch?v=loXecTfJ8NsΚάνναβη Απομυθοποιημένη Νόμιμη!
http://koumparokratia.wordpress.com/2009/04/30/%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b1%ce%b2%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bc%cf%85%ce%b8%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%b9%ce%bc%ce%b7/Τριάντα θέσεις για την κάνναβηΚλεάνθης Γρίβας
http://www.zougla.gr/news.php?id=36748H κάνναβις λιγότερο επικίνδυνη στο οδήγημα από το αλκοόλ:BBC: Cannabis driving danger measuredhttp://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1068625.stmΕπιστημονική ανάλυση των πορισμάτων:
Marijuana and Driving in Real-Life Situations
http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/186/4161/317Διευκρίνηση των παραγόντων:
Cannabis and Driving: A Scientific and Rational Review
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=7459More Dangerous and Lethal than Drug Abuse: the War on Drugshttp://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/05/more-dangerous-and-lethal-than-drug.html
Petros Evdokas and Cannabis, on Google:
http://www.google.com/search?q=%2B%22Petros+Evdokas%22+%2Bcannabis&num=50&hl=en&filter=0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~