Showing posts with label Ελευθερία. Show all posts
Showing posts with label Ελευθερία. Show all posts

Friday, 23 June 2023

Περί Ομοφυλοφιλίας το Ανάγνωσμα


Τι λέγαμε...

Πριν ΕΙΚΟΣΙ χρόνια:
■ Γιατί επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

Πριν ΔΩΔΕΚΑ χρόνια:
■ Ναι, Επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_16.html


Τα πιό πάνω άρθρα λογοκρίνονται (απαγορεύονται) από το Facebook και από τους άλλους οίκους και ναούς της "ελεύθερης έκφρασης". Δημοσιεύονται εδώ έτσι ώστε να παρακαμφθεί η λογοκρισία.*

Οι πλείστοι από τους ΓΑΑΡΟΥΣ που σήμερα προσποιούνται πως "αγωνίζονται" για τα δικαιώματα των σεξουαλικών και ερωτικών μειονοτήτων και κοινοτήτων πριν δέκα και είκοσι χρόνια ΕΝΑΝΤΙΩΝΟΝΤΑΝ σε μάς όταν εμείς μιλούσαμε για τον Πανερωτισμό και τα ερωτικά /σεξουαλικά δικαιώματα των ανθρώπων όλων των αποχρώσεων φύλου, γένους, ταυτότητος, κοκ.

Ούτε ΜΙΑ από τις οργανώσεις και τους ψευδοακτιβιστές που σήμερα ποζάρουν ως ουρανοκατέβατοι "απελευθερωτές" μας όχι μόνο δεν έχουν αναδημοσιεύσει (με λαμπρή εξαίρεση τις ΣΑΠΦΙΔΕΣ, μια ΕΛΛΑΔΙΚΗ οργάνωση ΛΕΣΒΙΩΝ) τα πιο πάνω άρθρα - είτε αποσπάσματα από αυτά - αλλά αντιθέτως, εκείνες τις εποχές μας επιτίθεντο ως "φασίστες", "ακραίους", "βίαιους", "αντίθρησκους", "π-π-π-ούστηδες", "σατανιστές", "κομμουνιστές", "εθνικιστές", και βάλε....

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net 

* Μπορείτε να δοκιμάσετε, αν θέλετε, την δημοσίευση στο Facebook. Εδώ θα δείτε πως τάχα "παραβιάζει τις αρχές της κοινότητας":
https://developers.facebook.com/tools/debug/?q=http%3A%2F%2Fcyprusindymedia.blogspot.com%2F2008%2F11%2Fblog-post.html

[1]1 Ιστοσελίδες Σαπφίδων
https://web.archive.org/web/20060423042650/http://www.sapphogr.net/sl/home.html



 




* * *












Saturday, 29 August 2020

🌺 ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΩ στη Διαμαρτυρία στο ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ


🌺 Μια διαδήλωση βασισμένη σε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ  
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

 
Με ρωτούν διάφοροι φίλοι "Μα Πέτρο, γιατί επιμένεις να πάεις ακόμα και τώρα που απεδείχθει πέρα για πέρα πως κάποιοι από τους διοργανωτές και υποστηρικτές των είναι ρατσιστές, ομοφοβικοί, αυταρχικοί, φαλλοκράτες, μισαλλόδοξοι χριστιανοτάλιμπαν, τοξικομανείς, και ότι μάλιστα μερικοί έχουν και ψυχωτικές εμμονές;"

Απαντώ στους φίλους τα εξής, και αφήνω το πιο σημαντικό για ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:

🔷 Υπάρχουν και έντιμα άτομα ανάμεσα στους διοργανωτές που ΔΕΝ ασπάζονται αυτές τις ανοησίες. Φέρθηκαν με αυτοσυγκράτηση μες την ένταση των πρόσφατων ημερών. Δεν έβρισαν. Δεν απείλησαν. Μπορεί το λάθος τους να είναι απλώς ότι ανέχτηκαν, ή συμπορεύτηκαν με ακατάλληλους ανθρώπους. Μπορεί και να μην ήξεραν πως να προβλέψουν ότι οι "επαναστατικοί ηγέτες" θα έδειχναν τόσο εύκολα και γρήγορα το βάθος του ιδεολογικού βόθρου στον οποίο ανήκουν.

🔷 Το αυτόνομο λαϊκό Κίνημα διαρκώς διαλύεται και διαρκώς αναγεννιέται. Κάποτε αυτοδιαλύεται από τα οργανωτικά ή ιδεολογικά του λάθη, κάποτε διαλύεται από συνειδητές πράξεις εντεταλμένων που το κτυπούν και από μέσα και από έξω. Είμαστε σε μια φάση ΠΙΘΑΝΗΣ αναγέννησης του, παντού τώρα στον Δυτικό κόσμο. Από μας εξαρτάται το αν θα επιτρέψουμε σε άχαρους και ανόητους να το ρίξουν στη χωματερή, ή να το προστατεύσουμε, να το καλλιεργήσουμε με γνώση και αγάπη ώστε να αγκαλιαστεί ευρύτερα από τον λαό.

🔷 Η εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό ΔΕΝ ανήκει στους ασχημονούντες και αναξιοπρεπείς αυταρχικούς η μισαλλόδοξους, ή τους μικροχιτλερίσκους και μικροσταλινίσκους που το παίζουν επαναστάτες. Αυτοί που καλούν το λαό σε επανάσταση, σε "σύγκρουση μέχρι θανάτου", ή έστω σε μια απηγορευμένη εκδήλωση Ειρηνικής Μαζικής Ανυπακοής και που ταυτόχρονα δεν είναι άξιοι να ανακοινώσουν αν θα βάλουν ένα μικρόφωνο και μεγάφωνα, ή να διευθετήσουν στάθμευση και κίνηση της τροχαίας, ή την κίνηση και διαρρύθμιση του πλήθους σε σχέση με το απαγορευτικό Διάταγμα του (μεθυσμένου με εξουσία) κου Υπουργού, ή να μας πουν τι έγινε στις διαπραγματεύσεις τους με την Αστυνομία, δεν πρόκειται να μας οδηγήσουν ούτε σε επανάσταση, ούτε σε νέα κοινωνία. Ζητούν Διαφάνεια από το καθεστώς, αλλά η Διαφάνεια δεν ισχύει για τους ίδιους; Η εκδήλωση ανήκει στον ανοργάνωτο κόσμο που θα πάει στην Διαμαρτυρία από την καλοσύνη της καρδιάς του. 🌷

🌺 Αισθάνομαι μια υποχρέωση να είμαι εκεί ΑΣΧΕΤΩΣ του τι θα πούν ή θα κάμουν οι μικρόψυχοι αντίπαλοι μας, ή οι μικρόψυχοι χιτλερίσκοι ανάμεσα μας. Αυτή η υποχρέωση πηγάζει από το ότι ήμουν και παραμένω ένας από τους πρώτους και πολύ λίγους που αμφισβήτησαν δημοσίως και επωνύμως το καθεστωτικό αφήγημα για τον κορωνοϊό τεκμηριώνοντας την κριτική με επιστημονικά κριτήρια, με επιχειρήματα και γνώσεις, με πολλά κείμενα, παραπομπές σε επιστημονικά μελέτες και συγγράμματα, και με εκτενέστατη τηλεοπτική παρουσίαση όπου κατατέθηκαν ήδη από τον Μάρτιο 2020 με κάθε λεπτομέρεια τα στοιχεία αμφισβήτησης του αφηγήματος, καθώς και οι φωνές άλλων αντιφρονούντων επιστημόνων που μιλούν ανοικτά για λάθη και εξαπάτηση από τις Ιατρικές και Κρατικές Αρχές σε πολλές πτυχές της διαχείρισης της κορωνοκρίσης. Μέχρι στιγμής το μόνο που συμβαίνει είναι:

α. από τη μιά να αποδεικνύονται ορθές ΟΛΕΣ εκείνες οι αρχικές μας τοποθετήσεις ενώ προσθέτουν στην αμφισβήτηση τις φωνές τους όλο και πιο πολλοί αντιφρονούντες επιστήμονες, γιατροί και άλλοι,

και από την άλλη,

β. το καθεστώς να γλιστρά σε όλο και πιο αυταρχικό παραλογισμό "διαχείρισης της κρίσης", με τους επιστημονικούς του συμβούλους να έχουν πετάξει την επιστήμη εντελώς στα σκουπίδια [Σημείωση 1].

🌺 Αισθάνομαι μια υποχρέωση προς ΟΛΟ τον κόσμο των καλών ανθρώπων, συντρόφων, συναγωνιστών, φίλων, υποστηρικτών, γνωστών και αγνώστων που εκτίμησαν το ρίσκο που επωμίστηκα δημοσίως - και για το οποίο τιμωρήθηκα με εξοστρακισμό και αποκλεισμό από τον Τύπο και ΜΜΕ, και με καθημερινές κατηγορίες ότι είμαι "ψεκασμένος, κρουσμένος, φανατικός, παλαβός, άσχετος με την επιστήμη", και... "ανεπίδεκτος μαθήσεως". Όλοι αυτοί οι συναγωνιστές και λοιποί καλοί άνθρωποι κινητοποιήθηκαν ο καθείς με τον τρόπο του για να αναδημοσιεύσουν τα κείμενα μας, να τα συζητήσουν, να ψάξουν και από μόνοι τους έτσι ώστε ηύραν και εκείνοι και πρόσθεσαν νέες αλήθειες και προτάσεις στην στάση μας, εμπλουτίζοντας την εικόνα και το βάθος της αμφισβήτησης μας μέχρι που σιγά-σιγά μετετράπει σε κουλτούρα αντίστασης. Και τώρα διαχέεται στην ευρύτερη κοινωνία ως κίνημα. Είναι για ΑΥΤΟΥΣ τους άνθρωπους που πάω στην Διαμαρτυρία. Γιατί αισθάνομαι τεράστια ευγνωμοσύνη προς όλους αυτούς που αφοσίωσαν τον νου τους, τις καρδιές τους, επένδυσαν την κριτική τους σκέψη στο να ζυγίσουν το τι λέμε, και κατόπιν αυτού αφοσίωσαν τον χρόνο τους και την αγάπη τους για να το υποστηρίξουν, επωμιζόμενοι και οι ίδιοι το ρίσκο να ταπελωθούν ως "ψεκασμένοι" από τους συγγενείς και γνωστούς τους, ή από τον κόσμο που θα τους δει στην εκδήλωση στο Προεδρικό. Για ΣΑΣ, λοιπόν, αγαπημένοι μου φίλοι και συναγωνιστές - ακόμα και αν κάποιους δεν σας γνωρίζω ακόμη προσωπικά - για σας που ανταποκριθήκατε στην φωνή της λογικής και της αγάπης για τον κόσμο μας... θα είμαι εκεί. 🌷

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net 

 

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

Σημείωση [1].

Το μεγαλύτερο έγκλημα της λεγόμενης "επιστημονικής ομάδας" είναι ότι προσπαθεί να ΜΕΙΩΣΕΙ την φυσική ανοσία που κτίζει τώρα η κοινότητα, διότι - το έχουν δηλώσει άλλωστε πεντακάθαρα - προτιμούν να επιδιώξουν την μαζική επιβολή εμβολίων.

Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι μπορούν να το αντιληφθούν καθαρά: τα περιοριστικά μέτρα τώρα, σήμερα, ΔΕΝ περιορίζουν την ασθένεια, δεν προστατεύουν τους ευπαθείς αλλά περιορίζουν την φυσική ανοσία της κοινότητας. Διατηρούν δηλαδή την κρίση σε μια διαρκούσα ενεργό φάση. Ενώ αν συνεχίσουμε να προστατεύουμε τους ευάλωτους ανθρώπους και αφεθεί η κοινότητα να διασπείρει τον ιό θα πολλαπλασιάζονται οι υγιείς φορείς χωρίς να αρρωστούν, και θα προστατεύονται όλοι, ευάλωτοι και μη. Ακριβώς αυτό έχει επιτευχθεί στην Σουηδία, που ενώ η ευρύτερη κοινωνία ΔΕΝ έχει επιβάλει επιπρόσθετα μέτρα προστασίας, ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ εδώ και δύο μήνες.

{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}

Και τα λεγόμενα "κρούσματα", δηλαδή οι άνθρωποι που απλώς πιστοποιούνται ως θετικοί φορείς του ιού χωρίς να αποτελούν απειλή, παρουσιάζουν ελάχιστη αύξηση. Δηλαδή έχει επιτευχθεί η κοινοτική ανοσία για την παρούσα εκδοχή (στέλεχος) του ιού. Η συγκεκριμένη εποχιακή εκδοχή του ιού έχει εξουδετερωθεί από την ανοσία της κοινότητας.

{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}



Με άλλα λόγια δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τα "κρούσματα", αλλά για τους "κρουσμένους".


🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Wednesday, 18 September 2019

Ιδού ο δρόμος προς την Ελευθερία



Η απόγνωση που μου προκάλεσε η νέα κατάσταση όπου τώρα έχουμε ΕΚύπριους να καταδίδουν στις κατοχικές δυνάμεις ένα έφηβο αγωνιστή και να "νίπτουν τας χείρας" για "ξεπλύνουν την ντροπή τους" από την συμβολική του καταδρομική πράξη υποστολής της κατοχικής σημαίας με έφερε - απροσδόκητα - σε μια κατάσταση αηδίας που ομολογώ, μόνο τα λόγια του Κολοκοτρώνη με συγκράτησαν να μην μετατραπεί σε απελπισία. Ναι, υπάρχει δρόμος, και ο δρόμος είναι αυτό που είπε ο αρχηγός: "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".

Ακόμα δεν έχει φτάσει η ώρα να υλοποιηθεί η προσταγή. Αλλά πλησιάζει. Η ρατσιστική διζωνική "λύση" τύπου Απάρταϊντ που μηχανεύονται να μας επιβάλουν θα μας οδηγήσει σε πόλεμο. Και στον πόλεμο, κάποιες από τις απελευθερωτικές δυνάμεις είτε θα εύρουν το θάρρος, είτε θα αναγκαστούν να υλοποιήσουν την προσταγή του Κολοκοτρώνη. Γιατί ένας λαός που επέτρεψε τον εαυτό του να μολυνθεί σε βάθος και πλάτος από προδοτικά μυαλά δεν πρόκειται να απελευθερωθεί - δεν πρόκειται καν να επιβιώσει! - αν δεν εξαγνιστεί από τους προσκυνημένους.

Η επίγνωση όλων αυτών είναι φοβερή. Η επίγνωση της αναγκαιότητας φόνων και εκτελέσεων... είναι δηλητήριο. Ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς.. βρέθηκε ένας "Τούρκος" να μας σώσει από το δηλητήριο. Ο οποίος και φανέρωσε ξανά ότι προς το παρόν υπάρχει και άλλος δρόμος. Στο άρθρο του πιο κάτω, απευθύνεται προς τους Τούρκους κατακτητές, τους έποικους, και στους ΤΚύπριους που ταυτίστηκαν με την κατοχή: ζωγραφίζει τις πράξεις και νοοτροπίες τους και τεκμηριώνει το ότι δεν αποτελούν τίποτ' άλλο παρά ένα δρόμο προς την κόλαση. Μα ταυτόχρονα ανοίγει πιο διάπλατα και το νέο δρόμο που μέχρι τώρα παραμένει στενός, ανηφορικός και δύσκολος: αυτόν της αντικατοχικής συνεργασίας ΤΚυπρίων και ΕΚυπρίων. Εδώ που φτάσαμε, μόνο οι αντιστασιακοί ΤΚύπριοι μας καταλαβαίνουν.

Φίλε Σενέρ σου είμαι ευγνώμων. Σήμερα με το άρθρο σου με γλύτωσες από τη διάπραξη φόνων. Και έσωσες τις ζωές των νενέκων και ναιναίκων που γλύφουν τον κατακτητή. Προς το παρόν.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


■ Στρώνετε δρόμο για την κόλαση;
του Σενέρ Λεβέντ

Ένας Ελληνοκύπριος νέος, 16 χρόνων, έκλεψε μιαν σημαία από το τουρκικό σχολείο κατά τη διάρκεια τελετής στην εκκλησία που άνοιξε για λειτουργία μετά από 45 χρόνια στην Λύση. Τουρκική σημαία! Και μια φωτογραφία του Ντενκτάς. Τη σημαία το καταλαβαίνω, τη φωτογραφία του Ντενκτάς δεν το καταλαβαίνω. Τι θα κάνει τη φωτογραφία του Ντενκτάς; Τη θεωρεί μεγάλης αξίας; Τέλος πάντων. Μήπως είναι πολύ σημαντικά τέτοια πράγματα; Κατά τη γνώμη μου, δεν έχουν απολύτως καμία σημασία. Αν ήμουν αρμόδιος, θα καλούσα αυτό το παιδί στον βορρά και θα μιλούσα μαζί του. «Γιατί το έκανες», θα τον ρωτούσα. Θα προσπαθούσα να ικανοποιήσω την περιέργειά μου. Και ύστερα θα του έλεγα: «Αν ήθελες σημαία και την φωτογραφία του Ντενκτάς, γιατί δεν μας το είπες; Δεν θα σου δίναμε;» Ύστερα θα έπαιρνα μιαν σημαία και μιαν φωτογραφία του Ντενκτάς και θα του τη χάριζα. Τι θα χάναμε απ’ αυτό; Θα αμαυρωνόταν η τιμή μας; Θα πληττόταν η αξιοπρέπειά μας; Θα θιγόταν η περηφάνια μας; Αν ένας Ελληνοκύπριος φίλος σας ζητήσει να του δώσετε μια σημαία, δεν θα του δώσετε; Ο γιος του Νίκου Σαμψών φυλάει τόσα χρόνια την τουρκική σημαία που έκλεψε ο πατέρας του το 1963 από ένα τουρκικό σπίτι στην Ομορφίτα. Ο πατέρας του ποζάρει με περηφάνια κρατώντας αυτήν τη σημαία μπροστά σε οικογένειες Τουρκοκυπρίων. Με τη σημαία στο ένα χέρι και το όπλο στο άλλο. Ο Σωτήρης Σαμψώνθέλει να μου δώσει αυτήν τη σημαία την οποία φυλάει χρόνια. Και εγώ θα τη δώσω στον ιδιοκτήτη της. Το υποσχέθηκα. Ιδού, αυτό είναι χέρι ειρήνης.

Προκαλέσατε χαλασμό κόσμου επειδή έκλεψε τη σημαία ο Ελληνοκύπριος νέος. Εκδόσατε ένταλμα σύλληψης για το παιδί. Ξεσηκώσατε ακόμα και τα Ηνωμένα Έθνη. Μόνο πόλεμο έμεινε να κηρύξετε. Κάνατε ό,τι περνούσε από το χέρι σας για να το μετατρέψετε σε πολιτικό πλεονέκτημα. Ο πατέρας του νεαρού έγραψε μιαν επιστολή στον Μουσταφά Ακιντζί και ζήτησε συγνώμη, λέει. Και ιδού που τώρα σας επιστρέφεται η σημαία. Είστε ευτυχισμένοι; Τον συγχωρέσατε; Σας πέρασε ο θυμός; Ή μήπως ακόμα είστε θυμωμένοι και σε αυτόν όπως στον Σολωμού; Εγώ δεν επικρίνω τον Σολωμού. Αυτό που έκανε ήταν μια ηρωική τρέλα. Γιατί να τον επικρίνω; Ο άνθρωπος ρίσκαρε τον θάνατο για να κατεβάσει τη σημαία του κατακτητή στη χώρα του. Και πλήρωσε το τίμημα αυτού του ηρωισμού με τη ζωή του. Τι πιο φυσιολογικό πράγμα υπάρχει από το να θέλει ένας πατριώτης να κατεβάσει τη σημαία του κατακτητή; Είστε κατακτητές. Και τον σκοτώσατε πυροβολώντας τον για να προστατεύσετε τα εδάφη που κατακτήσατε. Η ιστορία θα γράψει ότι είστε ένοχοι. Και εκείνος ήρωας! Ένας τρελός ήρωας!

Όμως, άστε τα αυτά τώρα, άστε τα. Κοιτάξτε, μπροστά μας έχουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό απ’ αυτό. Συλλάβατε δύο Ελληνοκύπριες. Μάνα και κόρη. Γιατί; Επειδή φωτογράφισαν και τράβηξαν βίντεο του σπιτιού τους στη Μόρφου. Ναι, είναι πολύ πιο σοβαρό από την κλοπή σημαίας. Το σπίτι που φωτογράφισαν είναι το δικό τους σπίτι. Το σπίτι στο οποίο έμεναν κάποτε. Τους διώξατε απ’ εκεί με τη βία των όπλων. Δεν εγκατέλειψαν οικειοθελώς το σπίτι τους. Το εγκατέλειψαν για να σώσουν τη ζωή τους. Και εσείς καθίσατε σε αυτό το σπίτι ως λάφυρο. Δικαιούστε εσείς το λάφυρο! Η δε δική τους περιουσία είναι απαγορευμένη για εκείνους! Δεν μπορούν καν να την φωτογραφίσουν, έτσι δεν είναι; Ό,τι και να σας πω είναι άδικος κόπος. Ό,τι και να γράψω, ό,τι και να πω. Δεν καταλαβαίνετε. Είστε φετιχιστές της σημαίας εσείς. Και αγαπάτε το πλιάτσικο. Συλλάβατε αμέσως τη μάνα και την κόρη και τις βάλατε στο κελί. Πρέπει να ντρέπεστε γι’ αυτό. Ντραπείτε. Είστε έτοιμοι να ζητήσετε συγνώμη και εσείς, όπως ο πατέρας που απολογήθηκε προς εσάς, επειδή ο γιος του έκλεψε τη σημαία; Συνελήφθησαν επειδή φωτογράφισαν το σπίτι τους. Σε ποιον να το εξηγήσω τώρα αυτό; Ούτε εσείς μπορείτε να το εξηγήσετε. Πήρατε το θέμα της σημαίας που κλάπηκε στα Ηνωμένα Έθνη. Πάρτε το και αυτό να δούμε. Πέστε ότι: «Τώρα τη συλλάβαμε επειδή φωτογράφισε το σπίτι της που είναι λάφυρο. Είναι απαγορευμένη περιοχή εκείνο το μέρος! Κανείς δεν μπορεί να βγάζει φωτογραφίες!» Να δούμε, θα υπάρξει κανείς που θα πει ότι έχετε δίκαιο;

Θυμώνετε επειδή σας αποκαλώ κατακτητές. Ιδού, είστε κατακτητές. Τι χρειάζεται να το γράψω εγώ; Το αποδεικνύετε μόνοι σας ότι είστε κατακτητές. Απαγορεύσατε στους ανθρώπους ακόμα και να φωτογραφίζουν το σπίτι τους, που τους αρπάχθηκε με τη βία των όπλων. Αυτό δεν λέγεται μόνο κατακτητής, αλλά διπλός κατακτητής. Και ύστερα χαλάτε τον κόσμο, όταν ένας νέος που μεγάλωσε με αυτές σας τις προκλήσεις έρχεται και κλέβει τη σημαία σας. Δεν αναζητείτε ειρήνη. Θέλετε σύγκρουση πιστεύοντας στην δύναμή σας. Αλλά ξεχνάτε. Αυτός ο δρόμος στο νησί του μαστροπού οδηγεί στην κόλαση!

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 17/09/2019
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενημερωτικές Παραπομπές

Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους

Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους



~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, 2 November 2011

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !

του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

Σαλιαρίζουν, αυτο-ηδονίζονται και μετα-εκστασιάζονται οι διάφοροι "παράγοντες" στα Μέσα, στα Υπουργεία και τα Κόμματα, και μπαίνουν σε μια φάση προετοιμασίας του κόσμου για το ότι "έρχεται το νάρκοτεστ".

Ήδη αυξηθήκαν πρόσφατα τα άρθρα στις εφημερίδες για "τη μάστιγα των ναρκωτικών", την υποτιθέμενη της σχέση με το οδήγημα και για την επικείμενη θεσμοθέτηση της εξέτασης των οδηγών που προτίθενται να μας επιβάλουν: σκοπεύουν να παίρνουν δείγμα σάλιου από τον οδηγό το οποίο θα υποβάλλεται επί τόπου σε αυτόματη χημική ανάλυση που θα λέει αν ο οδηγός είναι υπό την επήρεια ναρκωτικών. Και επειδή η ανάλυση δεν είναι επαρκής, και ούτε μπορεί να σταθεί στο Δικαστήριο, θα επιβάλλεται και εξέταση του αίματος ώστε να είναι αδιαμφισβήτητα τα "τεκμήρια ενοχής". Ασχέτως του αν είναι μια τεραστίων διαστάσεων κάθετη παραβίαση των Συνταγματικών μας δικαιωμάτων.
Στ’ ανθρώπινα δικαιώματα προσκρούει το ναρκοτέστ
"... Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, αρχικά ο οδηγός θα υποβάλλεται σε εξέταση σάλιου και ακολούθως θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για να προχωρήσουν οι αρμόδιοι σε εργαστηριακές αναλύσεις αίματος.
Η αιμοληψία, σύμφωνα με τον Πέτρο Κληρίδη, μπορεί να θεωρηθεί αδίκημα πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης και δεν μπορούν να εξαναγκάζουν κάποιον να δώσει αίμα, αλλά και πρακτικά είναι αδύνατο να υποχρεώνουν τον ύποπτο να δίδει δείγμα ούρων..."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/police+and+courts/432052
Κατ' αρχάς το λεγόμενο νάρκοτεστ είναι βασισμένο σε αντι-επιστημονικά δόγματα. Αποτελεί εφαρμογή μιας ατελούς τεχνολογίας σε μια εκστρατεία που έχει πολιτικά, όχι επιστημονικά θεμέλια και στόχους.

Η επιστήμη μέσω πολλών της κλάδων (φαρμακολογία, βιολογία, ιατρική), έχει απορρίψει τους ισχυρισμούς των πολιτευτών, νομοθετών, αξιωματούχων της Αστυνομίας, κ.α. που χρησιμοποιούνται συνθηματικά για να δημιουργηθεί κλίμα ώστε να θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ.

Ως ένδειξη της αλλοφροσύνης που χαρακτηρίζει τις "σταυροφορίες" ενάντια στην λεγόμενη "μάστιγα των ναρκωτικών", αναλογιστείτε την προπαγάνδα που ακούμε κάθε μέρα και συγκρίνετε την με τα αποτελέσματα επιστημονικής έρευνας που διέταξε το Υπουργείο Συγκοινωνιών του Ηνωμένου Βασιλείου που δείχνει ότι οι χρήστες της Κάνναβης είναι ΠΙΟ ασφαλής οδηγοί όταν είναι υπό την επήρεια του φυτού:
"Instead of proving that drug-taking while driving increased the risk of accidents, researchers found that the mellowing effects of cannabis made drivers more cautious and so less likely to drive dangerously.
Although the cannabis affected reaction time in regular users, its effects appear to be substantially less dangerous than fatigue or drinking. Research by the Australian Drugs Foundation found that cannabis was the only drug tested that decreased the relative risk of having an accident."
http://www.mapinc.org/newscc/v00/n1161/a02.html
Και το Υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ:
Psychoactive substance use and the risk of motor vehicle accidents "...No increased risk for road trauma was found for drivers exposed to cannabis."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15094417?dopt=Abstract

Μιλήστε με οποιοδήποτε έχει γνώση και πείρα στη θεραπεία, φροντίδα και απεξάρτηση των ατόμων που είναι εξαρτημένα από τα αληθινά (και δηλητηριώδη) ναρκωτικά όπως ηρωίνη, ηρεμιστικά, αγχολυτικά κλπ. Η αδιαμφισβήτητη αντικειμενική αλήθεια είναι ότι ο εξαρτημένος είναι ΠΙΟ επικίνδυνος στο οδήγημα αν στερηθεί την δόση του παρά αν την πάρει.

Η δόση ναρκωτικών στα εξαρτώμενα άτομα χρησιμοποιείται για να διατηρηθεί ο ασθενής ΥΓΙΗΣ και λειτουργήσιμος - γι' αυτό και αυτή η πάθηση ονομάζεται εξάρτηση. Η καλή του λειτουργία εξαρτάται από την ουσία. Με άλλα λόγια αν ο εξαρτημένος σε ναρκωτικά ασθενής ανιχνευτεί να έχει το φάρμακο μέσα του, θα πρέπει να θεωρείται πιο ασφαλής οδηγός. Ενώ αν ο εξαρτημένος υποστεί το νάρκοτεστ και βγει "καθαρός", αυτός ο "καθαρός" είναι επικίνδυνος στο οδήγημα γιατί επίκειται ανά πάσα στιγμή η τρικυμιώδης κρίση του συνδρόμου στέρησης το οποίο θα εξουδετερώσει κάθε δυνατότητα του να είναι ασφαλής οδηγός.

Αυτά ουδέποτε λέγονται είτε από τα Μέσα και τον Τύπο, ούτε από τους πολιτευτές και τους "συμβούλους" των που απλώς ψεύδονται για να παίρνουν ψήφους, αυξημένη δημοτικότητα, πιο μεγάλα κονδύλια για εκστρατείες και προμήθειες για τους οικείους των, και που στοχεύουν διαρκώς στη θεσμοθέτηση όλο και πιο ανελεύθερων νόμων.

Επιπλέον βέβαια υπάρχει και η τεράστια διαφορά μεταξύ νόμιμων και παράνομων φαρμάκων τα οποία το νάρκοτεστ ΔΕΝ μπορεί να διακρίνει μέσω του σάλιου. Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στην Κύπρο λαμβάνουν νόμιμα ψυχοφάρμακα, υπνωτικά, αγχολυτικά, αναλγητικά και παυσίπονα τα οποία θα ανιχνεύονται από το ναρκοτέστ ως ναρκωτικά. Ακόμα και η εξέταση αίματος πολύ συχνά δεν μπορεί να διαχωρίσει ανάμεσα σε αυτές τις ουσίες και τις παράνομες τους εκδοχές. Για παράδειγμα, τα νόμιμα φάρμακα του βήχα που περιέχουν κωδεΐνη (νόμιμο ναρκωτικό), μεταβάλλονται από τον οργανισμό σε μορφίνη, που είναι το κύριο συστατικό του όπιου. Το όπιο είναι παράνομο ναρκωτικό. Ποιός "ζαπτιές" στην άκρη του δρόμου έχει την διακριτικότητα ή την γνώση να διαχωρίσει αν το άτομο εκάπνισε όπιο ή ήπιε φάρμακο του βήχα; Και αν ήταν όπιο, και αν το άτομο έχει εξάρτηση μήπως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το καπνίσει για να μπορέσει να οδηγήσει με ασφάλεια;

Άλλο το να οδηγώ υπό την επήρεια και άλλο το να οδηγώ σε κατάσταση μέθης, νάρκωσης, παραληρήματος ή άλλης μορφής επιδράσεων που δυσχεραίνουν την προσοχή ή την ικανότητα οδήγησης. Μερικές φορές το να είναι υπό την επήρεια είναι απαραίτητο για τον οδηγό
για να διασφαλιστεί η ικανότητα του στο οδήγημα.

Η λογική της απολυτοσύνης και του δογματισμού όμως κυριαρχεί στην μπανανία μας και μας οδηγεί σε καταστροφικές αποφάσεις και πρακτικές.

Αναρωτήθηκαν ποτέ οι νομοθέτες, κομματάρχες και υπουργοί μας γιατί το νάρκοτεστ θεσμοθετήθηκε μέχρι τώρα μόνο στη μακρινή Αυστραλία; Γιατί δεν έχει επιβληθεί στην Ευρώπη όπου και εμείς περηφανευόμαστε πως ανήκουμε; Μήπως γιατί οι νομοθέτες εκεί είναι λίγο πιο προσεκτικοί σε κάποια πράματα που αφορούν και την επιστήμη, και την προστασία των Συνταγματικών δικαιωμάτων των ανθρώπων; Μήπως γιατί ο πληθυσμός είναι πιο ενήμερος και αντιστέκεται σε τέτοιες άδικες, παράλογες, τυραννικές και υπερβολικές νομοθεσίες;


Δεν μας διαφεύγει πως ο κύριος στόχος του νάρκοτεστ είναι να κτυπηθούν και να υποστούν ακόμα πιο μεγάλους εξευτελισμούς και διώξεις οι Φίλοι της Κάνναβης. Αντί οι νομοθέτες, αστυνόμοι, υπουργοί και κομματάρχες να στοχεύσουν την λανθασμένη χρήση και κατάχρηση οινοπνεύματος (αλκοόλ) στο οδήγημα, που είναι ο κύριος λόγος για τα πιο πολλά θανατηφόρα τροχαία και άλλα δυστυχήματα βαρειών τραυματισμών, στοχεύουν διαρκώς την χρήση της Κάνναβης.

Η Κάνναβις είναι μια αβλαβής, ασφαλής και άκακη φυσική ουσία που έχει αποδεδειγμένο ιστορικό αρμονικής συμβίωσης με την ανθρωπότητα πέραν των έξι χιλιάδων ετών. Δεν προκαλεί εξάρτηση, δεν προκαλεί δυστυχήματα, δεν οδηγεί στην χρήση άλλων ουσιών... όλα τούτα τα έχουν αποδείξει μύριες επιστημονικές έρευνες.

Το "ιατρικό ευαγγέλιο" - ιατρικό εγχειρίδιο με ηγεμονική θέση στο γραφείο σχεδόν κάθε ιατρού - που εκδίδει στις ΗΠΑ η εταιρεία Merck με τίτλο "The Merck Manual of Diagnosis and Therapy" συντάσσεται από επιστημονικές επιτροπές και εκδίδετο σε έντυπη μορφή ως βιβλίο κάθε μερικά χρόνια (τώρα βρίσκεται μόνο στο Δίκτυο). Μια από τις τελευταίες του έντυπες εκδόσεις (η 15η, του 1987), στο κεφάλαιο περί Ψυχιατρικής έχει μια ενότητα για την Κάνναβη στη σελίδα 1490, όπου αναφέρει επί λέξη: "...η εναντίωση προς αυτό το φάρμακο είναι θεμελιωμένη σε ηθικές και πολιτικές, όχι τοξικολογικές βάσεις."

Αλλά βεβαίως γνωρίζουμε πως υπάρχουν σοβαροί κύκλοι διασυνδέσεων του οργανωμένου εγκλήματος (μαφίας) με κάποιους διεφθαρμένους κύκλους της Αστυνομίας, μέχρι και στα πιο υψηλά στρώματα. Σχεδόν όλη η εμπορία της Κάνναβης στην Κύπρο ελέγχεται από τη μαφία και από διεφθαρμένους κύκλους Αστυνομικών. Όποιος παρακολουθεί στον Τύπο τις Δικαστικές ή Αστυνομικές υποθέσεις διακρίνει εύκολα πως σε όλες - ανεξαιρέτως! - τις μεγάλες υποθέσεις που αφορούν πάνω από ένα κιλό Κάνναβης εμπλέκονται ένας ή και περισσότεροι "πληροφοριοδότες της Αστυνομίας", ή ακόμα πιο καταπληκτικό, έτυχαν και περιπτώσεις όπου το άτομο που κατηγορείται καταθέτει στην υπεράσπιση του το ότι ενεπλάκει μόνο και μόνο γιατί του είχε λεχθεί καθαρά πως με τη συμμετοχή του θα βοηθήσει να στηθεί μια υπόθεση από την Αστυνομία ενάντια στους "εμπόρους ναρκωτικών". Σε όλες ανεξαιρέτως τις περιπτώσεις εμπορίας με μεγάλες ποσότητες πάντα διαφαίνεται Αστυνομικός δάκτυλος. Στην κορυφή του, όλο το εμπόριο Κάνναβης στην Κύπρο είναι ένας συνεταιρισμός Αστυνομίας και μαφίας. Η συμπραξία μαφίας και Αστυνομίας διατηρεί τις συνθήκες τρομοκρατίας και εκμετάλλευσης των Φίλων της Κάνναβης σε εκπληκτικά επίπεδα κερδοφορίας για τους εμπόρους.

Η τιμή της Κάνναβης στην Κύπρο σήμερα είναι από τις πιο ψηλές στον κόσμο, λόγω της εξωφρενικής καταδίωξης των Φίλων της Κάνναβης και της πολύ σκληρής κακομεταχείρησης των από τα Μέσα, τον Τύπο, τις διωκτικές αρχές, τα Δικαστήρια, την Εκκλησία των οικοπέδων, και όλες τις άλλες εξουσίες στον τόπο μας. Πολλοί πληρώνουν περίπου 30 Ευρώ το γραμμάριο για την Κάνναβη, δηλαδή τιμή ίση με την περυσινή τιμή του χρυσού. Η αισχροκέρδεια, δηλαδή η απομύζηση κέρδους από την εκμετάλλευση καταδιωκόμενων και τυραννισμένων ανθρώπων, ζει και βασιλεύει στην "ελεύθερη Κύπρο".

Αν θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ, η τιμή της Κάνναβης θα εκτοξευτεί στα ύψη λόγω της τεράστιας μεγέθυνσης στον φόβο που θα επιφέρει, και στην αύξηση αστυνόμευσης και καταπίεσης που θα κάμουν το εμπόρευμα πιο δυσεύρετο και τους χρήστες πιο παρανοϊκούς. Μεγάλη χαρά και επαγγελματική επιτυχία για τους διεφθαρμένους Αστυνομικούς και μαφιόζους συνεταίρους των! Η Βουλή, αν καταφέρει να επιβάλει το νάρκοτεστ, θα εμπλουτίσει αυτούς τους αχρείους με ακόμα πιο μεγάλα κέρδη.

Μιλούμε για ένα φυτό αβλαβές, αθώο, ένα δώρο της Θεάς προς την ανθρωπότητα με χρήση στην λατρεία, την προσευχή και τον διαλογισμό, με πολλαπλές χρήσεις στην θεραπευτική: σώζει ζωές στην νευρική ανορεξία και την κατάθλιψη, προσφέρει πρόληψη και θεραπεία στο γλαύκωμα, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, και είναι ικανό να αντικαταστήσει 70% των ψυχοφαρμάκων. Είναι μια ουσία που βλαστά στα χωράφια από μόνη της χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα όπως η τσουκνίθα, δεν προκαλεί εξαρτήσεις, και μάλιστα είναι ικανή για το αντίθετο: με την ορθή θεραπευτική χρήση συμβάλλει στην απεξάρτηση ατόμων από τα εξαρτησιογόνα δηλητήρια όπως την ηρωίνη, κοκαϊνη, μεταμφεταμίνες και από τα νόμιμα εξαρτησιογόνα φάρμακα που καταπίνει ο λαός μας με τις σακούλες.

Σε άλλες χώρες η Κάνναβις αποποινικοποιείται, γράφεται σε ιατρικές συνταγές, και καλλιεργείται νόμιμα από τους ανθρώπους στα μπαλκόνια τους ώστε να ΜΗΝ μπορούν οι βαρώνοι του εγκλήματος να απομυζούν κέρδη από το παράνομο καθεστώς του φυτού. Στην Κύπρο οι φωστήρες νομοθέτες κάμνουν ό,τι μπορούν για να αυξήσουν τα κέρδη των βαρώνων της μαφίας και να εξωθούν τους ανθρώπους σε όλο και πιο επικίνδυνα νόμιμα και παράνομα δηλητήρια.

Γι' αυτούς τους λόγους, και για πολλούς άλλους που αφορούν την άμυνα και την οικονομία της χώρας μας (δείτε τις παραπομπές πιο κάτω) θα έπρεπε να αποποινικοποιηθούν η καλλιέργεια, χρήση και δωρεάν διανομή της Κάνναβης, και να ενσωματωθεί η καλλιέργεια της στην ανόρθωση της τοπικής βιομηχανίας και στην κίνηση για τη δημιουργία οικονομικής αυτάρκειας του τόπου.

Θα έπρεπε να διδάσκεται στους έφηβους η ορθή χρήση της Κάνναβης στα σχολεία ώστε οι άνθρωποι, στην ηλικία που είναι πιο ευπαθείς στις καταχρήσεις και στη σύγχιση, να θωρακιστούν με γνώση και εμπειρία που να αποκλείει το γλίστρημα στη λάθος χρήση και κατάχρηση είτε αυτής της ουσίας ή άλλων ουσιών που είναι θανατηφόρες. Θα μπορούν να αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ μιας δόσης που απλώς φέρνει ευθυμία και ευκρίνεια στην αντίληψη, από την δόση που αποκλείει το ασφαλές οδήγημα. Η δόση αυτή, η απαγορευτική για το οδήγημα, δεν είναι μετρήσιμη σε χιλιοστά του γραμμαρίου ή γραμμάρια, αλλά είναι μετρήσιμη με βιωματικά κριτήρια που είναι πολύ διαφορετικά για κάθε άτομο και για κάθε περίοδο της ζωής του ατόμου. Μόνο εκπαίδευση και πείρα μπορούν να δώσουν στο άτομο αυτά τα κριτήρια.

Η κοινωνία μας θα είχε άπειρα να ωφεληθεί αν οι νέοι μας ήξεραν να χρησιμοποιούν ορθά και να απολαμβάνουν την Κάνναβη αντί το κάπνισμα δηλητηριούχων τσιγάρων από ταμπάκο και το ποτό (αλκοόλ), που σκοτώνουν τόσους ανθρώπους κάθε χρόνο. Οι άνθρωποι που ξέρουν να απολαύσουν την ευδαιμονία, ευφορία και διεύρυνση, ανύψωση και εμβάθυνση της συνείδησης που προσφέρει η Κάνναβις, ουδέποτε από μόνοι τους θα ελκύοντο στην χρήση ή κατάχρηση ουσιών που βυθίζουν στο σκοτάδι και στον ψυχικό και σωματικό θάνατο.

Αλλά οι άρχοντες μας, εξαρτημένοι όπως είναι όλοι τους ανεξαιρέτως είτε από την μέθη με την εξουσία και τον αυταρχισμό, ή με το τσιγάρο και το ποτό (πόσοι νομοθέτες δεν καπνίζουν και δεν πίνουν;) ή εξαρτημένοι με τις αρρωστημένες πηγές προπαγάνδας που αναβλύζουν από την Εκκλησία ιδιοκτήτρια της ΚΕΟ (Κυπριακή Εταιρεία Οινοπνευματωδών) και από Αστυνόμους των οποίων οι "επαγγελματικές επιτυχίες" εξαρτούνται απόλυτα από το να είναι παράνομη η Κάνναβις, σπρώχνουν την κοινωνία μας προς όλο και πιο μεγάλες εξαρτήσεις από δηλητήρια (νόμιμα και παράνομα) και προς απόλυτα δύσκαμπτη ανοχή για συμπεριφορές που ουδένα βλάπτουν. Οι φίλοι της Κάνναβης είναι "εγκληματίες" που δεν βλάπτουν κανένα: ούτε τον εαυτό τους, ούτε άλλους. Πως μπορεί να είναι έγκλημα η χρήση ενός αβλαβούς φυτού; Υπάρχει έγκλημα χωρίς θύμα;

Και όμως, δεν φτάνει που ζούμε ήδη σε αρκετό παραλογισμό, οι φωστήρες μας νομοθέτες προτίθενται να τον αυξήσουν σε επίπεδα αφόρητης δικτατόρευσης. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε να αποτρέψουμε την επέλαση του νάρκοτεστ. Αλλά είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα δικαιοσύνης, θέμα ηθικής τάξης, θέμα πνευματικών-θρησκευτικών αξιών και θέμα ελευθερίας στην επιλογή ιατρικής και φαρμακευτικής φροντίδας, και για όλους αυτούς τους λόγους...

...πρέπει να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές, Παραπομπές


Τιμή του χρυσού
(πηγή της γραφικής παράστασης πιο πάνω):
http://www.goldprice.org/spot-gold.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

The Case for Hemp as a Biofuel
http://www.votehemp.com/PDF/The_Case_for_Hemp_as_a_Biofuel2008.pdf

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html


Εκτύπωση του φυλλαδίου γιά διανομή σε φίλους, γνωστούς και αγνώστους:
Σελίς 1
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis1.pdf
Σελίς 2
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis2.pdf

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254


Kλεάνθης Γρίβας, Ψυχίατρος - Αποποινικοποίηση Χασίς
http://www.youtube.com/watch?v=loXecTfJ8Ns

Κάνναβη Απομυθοποιημένη Νόμιμη!
http://koumparokratia.wordpress.com/2009/04/30/%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b1%ce%b2%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bc%cf%85%ce%b8%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%b9%ce%bc%ce%b7/


Τριάντα θέσεις για την κάνναβη
Κλεάνθης Γρίβας
http://www.zougla.gr/news.php?id=36748

H κάνναβις λιγότερο επικίνδυνη στο οδήγημα από το αλκοόλ:

BBC: Cannabis driving danger measured
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1068625.stm

Επιστημονική ανάλυση των πορισμάτων:
Marijuana and Driving in Real-Life Situations
http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/186/4161/317

Διευκρίνηση των παραγόντων:
Cannabis and Driving: A Scientific and Rational Review
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=7459

More Dangerous and Lethal than Drug Abuse: the War on Drugs
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/05/more-dangerous-and-lethal-than-drug.html

Petros Evdokas and Cannabis, on Google:
http://www.google.com/search?q=%2B%22Petros+Evdokas%22+%2Bcannabis&num=50&hl=en&filter=0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~