Showing posts with label Προπαγάνδα. Show all posts
Showing posts with label Προπαγάνδα. Show all posts

Monday, 7 April 2025

Μαύρη Προπαγάνδα, Μπάμπα Στρούμφ, και Κολλοειδής Άργυρος



🔹Όντας μια από τις μάνες της παραπληροφόρησης, αντιπληροφόρησης και Μαύρης Προπαγάνδας, η εφημερίδα Cyprus Times έκαμε πάλιν το θαύμα της: στοχεύοντας να τρομοκρατήσει τις εκατοντάδες χιλιάδες (ίσως και εκατομμύρια) ανθρώπων που χρησιμοποιούν Κολλοειδή Άργυρο /Colloidal Silver ως μέρος της θεραπευτικής τους φροντίδας, δημοσιεύει ένα άρθρο-σκουπίδι που στην ΟΥΣΙΑ του, αντί να προσφέρει οδηγίες και ενημέρωση στους αναγνώστες ώστε να χρησιμοποιούν αυτή την ουσία με ασφάλεια, τους ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ και ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ τις απλές οδηγίες και πληροφορίες που καθιστούν ασφαλή την χρήση του Κολλοεϊδούς Αργύρου.

Ο Κολλοειδής Άργυρος διατίθεται στο εμπόριο ως αβλαβές και ασφαλές συμπλήρωμα διατροφής για τις ΑΝΤΙΜΙΚΡΟΒΙΑΚΕΣ του ιδιότητες.

Ο όρος "μικρόβια" συμπεριλαμβάνει βακτήρια, ιούς, και μύκητες - πιο κάτω παραθέτουμε άρθρα από την επιστημονική βιβλιογραφία που τεκμηριώνουν το ότι ο Άργυρος (αυτό που στην καθημερινότητα το λέμε ασήμι), σκοτώνει βακτήρια, ιούς, και μύκητες, και μάλιστα το ότι τα νεκρά τους σώματα συνεχίζουν να σκοτώνουν κι άλλα μικρόβια μες τις ίδιες αποικίες μικροβίων [1],[2],[3].

Με άλλα λόγια αποτελεί ένα φυσικό, φθηνό, ασφαλές, και αβλαβές αντιβιωτικό, αντι-ιικό, και αντι-μυκητικό φάρμακο.

🔹Τα πράγματα είναι απλά. Παρέχουμε εδώ ένα άρθρο από την επιστημονική βιβλιογραφία,

■ A Case of Argyria Following Colloidal Silver Ingestion - PMC
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC2861249

που τεκμηριώνει τα εξής:

α.
Η λεγόμενη "πάθηση Μπαμπα Στρούμφ / Papa Smurf" - που η επιστήμη ονομάζει "Αργυρία" και με την οποία μας τρομάζει η εφημερίδα - είναι ΑΒΛΑΒΗΣ! Ακόμη και σε άτομα που την εμφανίζουν σε έντονο βαθμό, είναι αβλαβής. Μόνο σε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ βαθμό μπορεί να παρουσιάσει κάποια συμπτώματα στην όραση, κοκ. Με άλλα λόγια δεν είναι πάθηση, αλλά φαινόμενο.

Ζούμε όμως σε μια εποχή όπου συμβάντα όπως η ιατρογενής καταστροφή του ανοσοποιητικού συστήματος ενός ανθρώπου με χημειοθεραπεία, ενώ μπορεί και να τον σκοτώσει - πράγμα που συμβαίνει πολύ συχνά - ΔΕΝ ονομάζεται πάθηση. Αλλά η αβλαβής αλλοίωση του δέρματος από ένα συμπλήρωμα διατροφής κατονομάζεται ως "πάθηση". ΠΟΙΩΝ τα συμφέροντα εξυπηρετούνται από αυτή την έντεχνη χειραγώγηση της γλώσσας;

β.
Το περιστατικό Αργυρίας που παρουσιάζει η εφημερίδα προκύπτει όταν άτομα παίρνουν καθημερινά επί πολλά χρόνια δόσεις που είναι ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ από τις θεραπευτικές δόσεις. Συνήθως μετρούμε τις δοσολογίες του Κολλοειδούς Άργυρου με το κουταλάκι (περίπου 5mL) ενώ το περιστατικό που παρουσιάζει η βιβλιογραφία αφορά δόσεις των 700mL την ημέρα (2-3 ποτήρια)!

Σε ήπιες μολύνσεις μπορεί να χορηγήσουμε ένα κουταλάκι την ημέρα, για μερικές μέρες. Σε μεσαίου βαθμού μολύνσεις ίσως από ένα ως δύο κουταλάκια μία ως 4-5 φορές την ημέρα, και σε έντονες, σοβαρές μολύνσεις μπορεί να χορηγήσουμε 3-5 κουταλάκια, 4-5 φορές την ημέρα. Αυτή η χορήγηση μπορεί να διαρκέσει από μερικές μέρες ως μερικές εβδομάδες.
(Με εξαίρεση για τα άτομα που υποφέρουν από μακροχρόνιες μολύνσεις, που μπορεί να λαμβάνουν αυτές τις ΧΑΜΗΛΕΣ ποσότητες για χρόνια, ή για συχνές περιόδους με διαλείμματα.)

γ.
Με άλλα λόγια... δεν υπάρχει καμία περίπτωση ένα άτομο που ακολουθεί τις οδηγίες ενός επαγγελματία υγείας ή αυτές που είναι γραμμένες στο κουτί του σκευάσματος, να εκτεθεί στις τιτάνιες δόσεις που προκαλούν το φαινόμενο Αργυρία.

■ Η υπόθεση ενός «Μπαμπαστρούμφ» – Η σπάνια ασθένεια που κάνει το δέρμα μπλε
https://cyprustimes.com/intimes/i-ypothesi-enos-babastroumf-i-spania-astheneia-pou-kanei-to-derma-ble/

Η χρήση του Αργύρου ως αντιμικροβιακού παράγοντα χρονολογείται από χιλιετίες, με στοιχεία που υποδηλώνουν τη χρήση του για τη φροντίδα των πληγών και την πρόληψη λοιμώξεων ήδη από το 4000 π.Χ., ακόμη και πριν από την εμφάνιση των αντιβιωτικών (βοτανικών και άλλων).

■ Μια πιο λεπτομερής ματιά στην ιστορική χρήση του Αργύρου ως αντιμικροβιακού:

🔹Αρχαίες εφαρμογές:
Το Ασήμι έχει χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον έξι χιλιετίες για την πρόληψη μικροβιακών λοιμώξεων.

Οι αρχαίοι πολιτισμοί χρησιμοποιούσαν Ασημένια νομίσματα και αγγεία για τον καθαρισμό του νερού και την αποθήκευση τροφής, αξιοποιώντας τις αντιμικροβιακές του ιδιότητες.

Ο Ιπποκράτης, που θεωρείται ο πατέρας της σύγχρονης ιατρικής, έγραψε για τη χρήση Αργύρου για τη βελτίωση της φροντίδας των πληγών γύρω στο 400 π.Χ. [4].

🔹Πρώιμες ιατρικές χρήσεις:

Ο νιτρικός άργυρος (AgNO3) χρησιμοποιήθηκε τον 19ο αιώνα για τη φροντίδα των πληγών και τις οφθαλμικές σταγόνες για την πρόληψη της τύφλωσης στα νεογνά που προκαλείται από γονόρροια.

Στις αρχές του 20ου αιώνα, ο Κολλοειδής Άργυρος έγινε αποδεκτός από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) ως αποτελεσματικός για τη διαχείριση τραυμάτων.

Ο Άργυρος άρχισε να χρησιμοποιείται ξανά για τη διαχείριση ασθενών με εγκαύματα τη δεκαετία του 1960, αυτή τη φορά με τη μορφή διαλύματος AgNO3 0,5%.

🔹Σύγχρονες Εφαρμογές:

Οι επίδεσμοι τραυμάτων με βάση το Ασήμι και άλλα προϊόντα συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται για τη φροντίδα των τραυμάτων.

Επίσης ενσωματώνεται σε συσκευές και εμπορεύματα όπως όπως υφάσματα, ρούχα, ψυγεία και πλυντήρια ρούχων, διότι αποσμεί ή απολυμαίνει σκοτώνοντας τα μικρόβια.


Η Μαύρη Προπαγάνδα της συγκεκριμένης εφημερίδας δεν περιορίζεται στο θέμα του Κολλοειδούς Αργύρου, μα προεκτείνεται σε σκόπιμη ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ της κοινωνίας σε πολλά θέματα που συμπεριλαμβάνουν την Κάνναβη, τα εμβόλια, τον κορωνοϊό, τον πόλεμο ενάντια στη Ρωσσία μέσω Ουκρανίας, και άλλα.

Παρακαλούμε ΜΗΝ ανησυχείτε για την χρήση του Κολλοειδούς Αργύρου: απλώς ακολουθήστε τις οδηγίες από επαγγελματίες υγείας ή των κατασκευαστών, και θα είστε μια χαρά. Ας όψονται οι Συντάκτες και "δημοσιογράφοι" την μέρα που και εκείνοι θα χρειαστούν μια Εναλλακτική ή Φυσική θεραπεία και δεν θα ξέρουν από ποιο ψέμα να κρατηθούν...

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ~ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

[1].
Antimicrobial Activity of Silver-Treated Bacteria against Other Multi-Drug Resistant Pathogens in Their Environment - PMC
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7235873/

[2].
Silver Nanoparticles: Review of Antiviral Properties, Mechanism of Action and Applications - PMC
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10056906/

[3].
Antifungal Effects of Silver Nanoparticles (AgNPs) against Various Plant Pathogenic Fungi - PMC
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3385153/

[4].
Silver Enhances Antibiotic Activity Against Gram-negative Bacteria - PMC
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3771099/

~~~~~~~~~~

Thursday, 1 December 2022

🔵 Νέα και Προπαγάνδα από και προς το Μέτωπο

 


🔵 Το άρθρο της Forbes που δημοσιεύεται σήμερα άκριτα και χωρίς καθόλου σχολιασμό από τον Φιλελεύθερο (την μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα στην Κύπρο), αποτελεί μια "μαλακή" εντολή από τις Δυτικές δυνάμεις προς τις Ουκρανικές του Ζελένσκι για το πως να κινηθούν έτσι ώστε να σφαγιαστούν για να προωθηθούν περαιτέρω τα συμφέροντα της Δύσης.

🔵 Βασίζεται σε μια παραισθησιακή σύλληψη της πραγματικότητας που είναι περισσότερο συνθηματική παρά ρεαλιστική ανάλυση του τι συμβαίνει επί του εδάφους, και του ποιές είναι οι πραγματικές δυνατότητες των αντιμαχόμενων στρατών. Αν παρακολουθήσετε τις δημοσιεύσεις του Φιλελεύθερου και των Δυτικών προσεκτικά, θα δείτε πως κάθε μερικές μέρες ή εβδομάδες επίκειται... κατάληψη της Μόσχας από τους Ουκρανούς φασίστες του Ζελένσκι. Πάνω σε αυτό το αφήγημα στηρίζεται και το πιο κάτω άρθρο, προσπαθώντας να χειραγωγήσει τους Ουκρανούς στο να σφακτούν όλο και πιο αποτελεσματικά, επισφραγίζοντας την "ανάγκη" για περισσότερα και νέα όπλα από τους Δυτικούς.

🔵 "Κάθε εμπόριο για καλό" και η διαφήμιση παραισθησιακών δυνατοτήτων των Ουκρανικών δυνάμεων οδηγεί σε νέες σφαγές και... νέες πωλήσεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

🔵 Μετά από το άρθρο ακολουθούν κάποιες εναλλακτικές πηγές  ενημέρωσης.

■ Οι ρωσικές οχυρώσεις στη Χερσώνα δεν επαρκούν για μια ουκρανική επίθεση
https://www.philenews.com/oikonomia/capital/forbes/article/1607793/oi-rosikes-ochyroseis-sti-chersona-den-eparkoyn-ga-mia-oykraniki-epithesi
01 Δεκεμβρίου 2022, 10:24  

Του David Axe

Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από όταν οι ουκρανικές ταξιαρχίες ανάγκασαν τα ρωσικά στρατεύματα να περάσουν από την άλλη όχθη του ποταμού Δνείπερου και απελευθέρωσαν την πολη της Χερσώνας.

Έκτοτε οι πολεμικές συμπλοκές στον νότο έχουν κοπάσει. Αλλά η νηνεμία προηγείται της θύελλας. Οι Ρώσοι σκάβουν ορύγματα. Οι Ουκρανοί διερευνούν τα νέα τρωτά σημεία στην αμυντική γραμμή των Ρώσων. Και δεν είναι δύσκολο να τα εντοπίσουν.

"Τα χαρακώματα των Ρώσων στην ανατολική Χερσώνα έχουν βελτιωθεί για να αμυνθούν κατά μήκος των δρόμων και θα ήταν πολύ ευάλωτα αν περικυκλωθούν στην ανοιχτή ύπαιθρο", σημειώνει το Ινστιτούτο για τη Μελέτη του Πολέμου (ISW) με έδρα την Ουάσιγκτον, σε μια αναλυτική μελέτη για τα ρωσικά αμυντικά συστήματα στη νότια Ουκρανία.


Τάφροι και παγίδες αρμάτων ξεφυτρώνουν σε όλη την ανατολική περιφέρεια της Χερσώνας στην αριστερή όχθη του Δνείπερου. Αλλά οι οχυρώσεις δεν σχηματίζουν μεγάλες, αδιάσπαστες γραμμές. Αντίθετα, καλύπτουν απλώς τις κύριες οδικές αρτηρίες που κατεθύνονται νότια από τον Δνείπερο προς τη ρωσοκρατούμενη χερσόνησο της Κριμαίας: δυσοίωνο σημάδι για τα ταλαιπωρημένα ρωσικά στρατεύματα στον νότο.

Οι ουκρανικές μηχανοκίνητες δυνάμεις είναι ικανές να διασχίζουν δύσβατα εδάφη. Έτσι προωθήθηκαν στη βόρεια Χερσώνα από τον Σεπτέμβριο. Ναι, η Ουκρανία είναι κρύα και λασπώδης αυτή τη ώρα - δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες για ανάβαση. Αλλά το έδαφος θα γίνει πιο συμπαγές καθώς η θερμοκρασία θα συνεχίσει να πέφτει τις επόμενες εβδομάδες. Όταν οι Ουκρανοί διασχίσουν τον ποταμό Δνείπερο, αναμένεται να αναπτυχθούν και πάλι σε ανοιχτό πεδίο.

Από άποψη τακτικής, οι Ουκρανοί θα μπορούσαν να παρακάμψουν τις ρωσικές θέσεις κινούμενοι εκτός δρόμων. Επιχειρησιακά, οι Ουκρανοί έχουν τη δυνατότητα να αποφύγουν τα σημεία όπου είναι πιο πυκνές οι ρωσικές οχυρώσεις.

Εξετάζοντας δορυφορικές εικόνες, οι αναλυτές του ISW εντόπισαν πολλά νέα ρωσικά χωματουργικά έργα στην ανατολική άκρη της αμμώδους χερσονήσου Κίνμπερν, απέναντι από τις εκβολές του Δνείπερου στην αριστερή όχθη του ποταμού.

Αυτά τα χωματουργικά έργα έχουν σκοπό. Οι Ειδικές Δυνάμεις του Κιέβου πιθανόν βρίσκονται στη χερσόνησο Κίνμπερν εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες. Οι νέες ρωσικές οχυρώσεις θα μπορούσαν να εμποδίσουν την προσπάθεια των Ουκρανών να κινηθούν ανατολικά της χερσονήσου για να δημιουργήσουν ένα καταφύγιο στην αριστερή όχθη του Δνείπερου.

Αλλά οι ρωσικές οχυρώσεις είναι πολύ πιο αραιές στην απέναντι πλευρά της περιφέρειας της Χερσώνας στα σύνορα με την περιφέρεια της Ζαπορίζια. Οι αναλυτές αναμένουν εδώ και καιρό μια ουκρανική επίθεση στη Ζαπορίζια - μια επίθεση που θα μπορούσε να στραφεί δεξιά και να βρεθεί πίσω από την πρώτη γραμμή των ρωσικών στρατευμάτων στην αριστερή όχθη του Δνείπερου.



 Η έλλειψη σημαντικών αμυντικών συστημάτων στην πλευρά της Ζαπορίζια προς τη Χερσώνα θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι οι Ρώσοι υποτιμούν τον κίνδυνο μιας ουκρανικής επίθεσης κατά μήκος αυτού του άξονα. Φυσικά, είναι επίσης πιθανό οι Ρώσοι να σχεδιάζουν μια κινητή άμυνα. Υποχωρώντας από οχυρό σε οχυρό, μένοντας ακριβώς μπροστά από τους Ουκρανούς και χτυπώντας τους σε κάθε χιλιόμετρο που προωθούνται. Αν αυτή η τακτική άμυνας σάς ακούγεται οικεία, είναι επειδή τη χρησιμοποίησαν ήδη οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις για να αποκρούσουν αποτελεσματικά ρωσικές επιθέσεις.

"Ο ρωσικός στρατός δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια απλωμένη άμυνα στην ανατολική περιφέρεια της Χερσώνας", σημειώνει το ISW. Και πάλι, όμως, μπορεί να μην εμποδίσει τη δημιουργία τουλάχιστον ενός "σταθερού ουκρανικού καταφυγίου" στην αριστερή όχθη του ποταμού.

Έτσι, ακόμη και αν οι Ουκρανοί αποτύχουν να κερδίσουν σημαντικά εδάφη στην πρώτη τους επίθεση, θα μπορούσαν να αναδιπλωθούν στο καταφύγιό τους, να ανασυνταχθούν και να επιχειρήσουν ξανά. Η διάταξη των ρωσικών δυνάμεων νότια του Δνείπερου δείχνει και τις προσδοκίες του Κρεμλίνου. Καθώς αρχίζει ο πρώτος γεμάτος χειμώνας του πολέμου, οι Ρώσοι διοικητές σκοπεύουν να παραμείνουν σε αμυντική θέση. Ίσως θέλουν να κερδίσουν χρόνο δίνοντας χώρο.

Το ερώτημα είναι τι ελπίζει να καταφέρει το Κρεμλίνο κερδίζοντας χρόνο. Πιθανόν ο ρωσικός στρατός να σχεδιάζει μία ακόμη επιστράτευση εκατοντάδων χιλιάδων ανδρών. "Εάν οι ρωσικές δυνάμεις προσδοκούν ότι ο ουκρανικός στρατός θα χρειαστεί μήνες για να διασπάσει τις αμυντικές τους θέσεις σε αυτή την περιοχή, εύλογο είναι να αναμένουν ότι θα τις συνδράμουν εγκαίρως επιπλέον δυνάμεις επίστρατων ή μερικώς εκπαιδευμένων στρατεύσιμων ώστε να αποκρούσουν την ουκρανική αντεπίθεση", εξηγεί το ISW.

Όμως, αυτή η προσδοκία εξαρτάται από μια υπόθεση: ότι οι μελλοντικοί επίστρατοι θα είναι καλύτεροι -επιχειρησιακά- από όσους έχουν επιστρατευθεί έως σήμερα.

Οι 300.000 άνδρες που κινητοποίησε το Κρεμλίνο τον Σεπτέμβριο και έσπευσαν στο μέτωπο χωρίς ιδιαίτερη εκπαίδευση, δεν εμπόδισαν τις ουκρανικές δυνάμεις από το να απελευθερώσουν τεράστιες εκτάσεις της χώρας από τον ίδιο κιόλας μήνα. Γιατί μερικές επιπλέον εκατοντάδες χιλιάδες -εξίσου ανέτοιμων για πόλεμο- επίστρατων να κάνουν τη διαφορά, εάν οι Ουκρανοί εξαπολύσουν επίθεση -πέρα από το Δνείπερο- τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο;

🔵 Εναλλακτικές πηγές  ενημέρωσης

SouthFront: Crisis News, World Events, Political SurveySouth Front | Analysis & Intelligence
https://southfront.org

GRAPHICS Archives - South FrontSouth Front
https://southfront.org/label/graphics

RT - Breaking News, Russia News, World News and Video
https://www.rt.com

🌿 ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΠΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
🌿 Η "Δυτικές Δημοκρατίες" έχουν σβήσει σχεδόν εντελώς από τον χάρτη το Ρωσσικό αντίστοιχο του BBC - σημαντική πηγή εναλλακτικής ενημέρωσης - που ονομάζεται Russia Today [rt.com]: έχουν αποκόψει κάθε πρόσβαση στην ιστοσελίδα του, το έχουν ξεριζώσει από το ΦΒ, το youtube, το TikTok και Twitter, οι δε Google, Microsoft, και Meta /Facebook το έχουν αποκόψει και από διανομές, αναζήτηση και διαφήμιση.
1. Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το εργαλείο ασφαλείας που ονομάζεται Browsec, εδώ - είναι δωρεάν και δεν χρειάζεται ΚΑΜΙΑ εγγραφήσ:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/browsec
2. Μετά που θα έχει εφαρμοστεί, ανοίξτε το πατώντας το έμβλημα του (μια υδρόγειος με κλειδωνιά), και επιλέξτε χώρα διακομιστή (server). Μέχρι στιγμής η Ολλανδία λειτουργεί ακόμη. Αν χρειαστεί στο μέλλον, δοκιμάστε άλλη. (Υπάρχουν και κάποιες επί πληρωμή.)
3. Επισκεφτείτε την σελίδα της Ρωσσικής υπηρεσίας [rt.com] - αν υπάρχουν σημαντικές ειδήσεις μοιραστείτε τες και με άλλους!

■ Russian state-backed media outlets are getting blocked
https://www.morningbrew.com/daily/stories/state-backed-russian-media-blocked-ukraine-war

* * * 




Sunday, 21 November 2021

■ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από την ΕΠΙΤΡΟΠΟ

 
Με χθεσινή της γραπτή δημοσία τοποθέτηση η Αρμόδιος Επίτροπος διέταξε όπως συμπεριληφθούν και τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) στους καταλόγους των παραγωγών τοξικών αποβλήτων. "Τα προϊόντα των ΜΜΕ είναι εξαιρετικά επικίνδυνα," δήλωσε, "και πολύ πιο τοξικά από αυτά που παράγουν τα ξυλουργεία ή τα μηχανουργεία".

"Ο μέσος πολίτης δεν διαθέτει πλέον την ευκρίνεια για να αντιληφθεί την διαφορά μεταξύ της είδησης και του ψέμματος, ή την διαφορά μεταξύ αρθρογραφίας και προπαγάνδας ή διαφήμισης. Υποβάλλεται σε καθημερινό βομβαρδισμό από ηλεκτρονικά και έντυπα μηνύματα από τα ΜΜΕ και Τύπο, που δηλητηριάζουν την καθημερινότητα του και καταστρέφουν τις προσωπικές και κοινωνικές του σχέσεις. Τα επικοινωνιακά απόβλητα από τα ΜΜΕ/Τύπο εξωθούν τους πολίτες σε συγκεκριμένες συμπεριφορές στον χώρο εργασίας, στην αγορά, στο σπίτι, στο σχολείο• επιβάλλουν κοινωνικές συμπεριφορές που στοχεύουν απλά και μόνο στην επισυσσώρευση κέρδους και δύναμης για τους κρατούντες: ενώ οι πολίτες απογυμνώνονται και από τις τελευταίες ελευθερίες και δικαιώματα που τους απέμειναν, οι εξουσίες συσσωρεύουν κέρδος και δύναμη σε θεόρατα ύψη που δεν έχουν καταγραφεί ποτέ προηγουμένως στην ιστορία της ανθρωπότητας."

"Αυτή η καταρράκωση της ανθρώπινης ύπαρξης", δήλωσε η Επίτροπος, "ουδέποτε θα μπορούσε να είχε επιβληθεί διά της βίας από το Κράτος ή τις κερδοσκοπικές Εταιρείες. ΜΟΝΟ με την τοξική επίδραση των ΜΜΕ και του Τύπου ήταν εφικτό: η συστηματική διάδοση τοξικής πληροφόρησης και διαστρεβλωμένων δεδομένων, η έλλειψη διαφάνειας και ενημέρωσης μαζί με συστηματική φίμωση όλων των αντιφρονούντων, η συστηματική καλλιέργεια τρόμου και διχόνοιας, η διασπορά προπαγάνδας και η ρητορική μίσους, όλα αυτά τα τοξικά προϊόντα των ΜΜΕ και Τύπου αποτελούν πλέον και το κύριο προϊόν της βιομηχανίας. Σπανίως παράγουν οτιδήποτε άλλο που να είναι κοινωνικά ωφέλιμο, ή που να λειτουργεί ως αντίβαρο στην καταστροφική τους επίδραση."

"Τα τοξικά απόβλητα της βιομηχανίας ΜΜΕ/Τύπου" είπε η Αρμόδιος Επίτροπος, "δεν είναι πλέον κάποιο δευτερεύον ή τυχαίο παρα-προϊόν, αλλά αποτελούν το κύριο προϊόν των ΜΜΕ και Τύπου. Στις προηγούμενες δύο ή και τρεις δεκαετίες, μέχρι και την αρχή του έτους 2020 τα τοξικά απόβλητα από τα ΜΜΕ/Τύπο ήταν σε διαρκή αύξηση - σε τόσο μεγάλο βαθμό που πολλοί πολίτες είχαν εμπλακεί στην δημιουργία και λειτουργία Εναλλακτικών Μέσων Ενημέρωσης ώστε αυτά να λειτουργούν ως αντίβαρο, διασφαλίζοντας κάποια διαφάνεια και προωθώντας την κριτική σκέψη. Με την έλευση όμως του 2020 η τοξικότητα από τα ΜΜΕ/Τύπο έφτασε στο αποκορύφωμα και επέφερε ολική δηλητηρίαση, κατάληψη και κατάλυση της ανθρώπινης κοινωνίας."

"Οι νέες εξελίξεις", δήλωσε η Επίτροπος, "επέβαλαν την ανάγκη στους πολίτες να δημιουργήσουν ακόμη επιπρόσθετα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, και Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης, όχι μόνο για να υπάρχει κάποιο αντίβαρο, αλλά ξεκάθαρα πλέον γιατί υπάρχει ανάγκη επιβίωσης: της κοινωνίας και του ανθρώπινου είδους.

"Με το σημερινό Διάταγμα του Γραφείου μου λοιπόν", δήλωσε η Επίτροπος, "η νομική ερμηνεία του χθεσινού Διατάγματος άλλης Αρχής που αφορά το Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων για καταγραφή των βιομηχανικών μονάδων (εργοστασίων, εργαστηρίων, γραφείων κοκ.) που παράγουν τοξικά απόβλητα, θα συμπεριλαμβάνει όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΕ και Τύπο που συνδέονται με Κρατικές και Κεφαλαιϊκές δυνάμεις. Επιπλέον, θα εξαιρούνται δια νόμου όλα τα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που δεν συνδέονται με τις δυνάμεις Κεφαλαίου ή Κράτους.

Για σκοπούς νομικής διευκρίνησης τα Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης (ΑΕΑΜ) που εξαιρούνται και ΔΕΝ θα θεωρούνται ως παραγωγοί τοξικών αποβλήτων συμπεριλαμβάνουν:

α. Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που λειτουργούνται από εθελοντές σε μή-κερδοσκοπική βάση,
β. Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που λειτουργούνται ως συνεταιρισμοί παραγωγών, μη-κερδοσκοπικές επιχειρήσεις που ανήκουν συλλογικά στους εργαζόμενους, μη-κερδοσκοπικοί σύλλογοι (κολλεκτίβες) και κοινόβια,
γ. Ακόμη και Ανεξάρτητα, Εναλλακτικά, ή Αυτόνομα Μέσα Ενημέρωσης που μπορεί να είναι κερδοσκοπικά, αλλά που χαρακτηρίζονται από όλες τις εξής παραμέτρους:
ο- όλα τα εργαζόμενα μέλη αμοίβονται ανάλογα με την εργασία που συμβάλλουν,
ο- όλα τα διοικητικά ή διαχειριστικά στελέχη αμοίβονται το ίδιο όπως ο μέσος εργαζόμενος της οργώνωσης,
ο- όλοι οι επενδυτές, χορηγοί, ή μέτοχοι αμοίβονται το ίδιο όπως και οι εργαζόμενοι,
ο- όλα τα κέρδη (μετά από την αφαίρεση όλων των δαπανών και εξόδων από τα συνολικά έσοδα), διαμοιράζονται εξίσου σε όλους τους συντελεστές (εργαζόμενους, στελέχη, επενδυτές /μέτοχους)."

"Κλείνοντας", δήλωσε η Αρμόδιος Επίτροπος, "αν και το δικό μου Διάταγμα ακολουθεί το σχήμα που κατάντησε να θεωρείται πλέον ως κοινωνική ομαλότητα, θα ήθελα να καταχωρηθεί η διαμαρτυρία μου για αυτή την εξέλιξη. Σε καμία Δημοκρατική κοινωνία δεν μπορεί να γίνει ανεκτό το να κυβερνώμαστε με Διατάγματα, παρακάμπτοντας την Νομοθετική Εξουσία και ακυρώνοντας την Πολιτειακή αυτή αντίληψη που ίσχησε για δυόμιση χιλιάδες χρόνια στον τόπο μας περί του τι έστιν έγκυρη Νομοθεσία και Δημοκρατική διαδικασία θέσπισης νόμων. Το Νομοθετικό σώμα δεν μπορεί να παρακάμπτεται διαρκώς με Διατάγματα από Υπουργούς, Επιτρόπους, και άλλες παρα-εξουσίες, και αυτό δεν πρέπει να γίνει ανεκτό από τους πολίτες."   

■ Εισάγεται στην Κύπρο το Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ)
https://cyprustimes.com/koinonia/eisagetai-ilektroniko-mitroo-apovliton

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Τμήματος Περιβάλλοντος το ΗΜΑ αποτελεί την online διαδικτυακή πλατφόρμα για την καταχώρηση στοιχείων και την τήρηση δεδομένων που αφορούν τη διαχείριση αποβλήτων σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων με στόχο την ιχνηλασιμότητα στη διαχείριση αποβλήτων.

Σύμφωνα με σχετικό διάταγμα, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο είναι παραγωγός ή/και κάτοχος επικίνδυνων αποβλήτων υποχρεούται όπως:
(α)       εγγραφεί στο ΗΜΑ μέχρι τις 31/12/2021,
(β)       υποβάλλει στοιχεία για την παραγωγή επικίνδυνων αποβλήτων μέχρι την 31η Μαρτίου κάθε έτους και θα αφορούν το προηγούμενο έτος. Η πρώτη υποβολή στοιχείων πρέπει να γίνει μέχρι τις 31/3/2022 και θα αφορά την παραγωγή επικίνδυνων αποβλήτων για το έτος 2021.

Επιπρόσθετα θα πρέπει κατά την εγγραφή τους στο ΗΜΑ να υποβάλουν την συμφωνία που οφείλουν να διατηρούν με βάση το Άρθρο 15(7) με αδειοδοτημένη εγκατάσταση διαχείρισης επικίνδυνων αποβλήτων.

Ο όρος παραγωγός ή/και κάτοχος επικίνδυνων αποβλήτων αφορά επαγγελματικά υποστατικά και βιομηχανίες που παράγουν επικίνδυνα απόβλητα μέσα από τις δραστηριότητες τους (π.χ. μηχανικοί αυτοκινήτων, τυπογραφεία, στεγνοκαθαριστήρια, ξυλουργεία, φαρμακεία, ιατροί, οδοντίατροι, νοσοκομεία/κλινικές κλπ).

Στην ιστοσελίδα του Τμήματος Περιβάλλοντος και στην ιστοσελίδα του ΗΜΑ (http://ewr.moa.gov.cy) υπάρχει υποστηρικτικό υλικό για εύκολη καθοδήγηση στην εγγραφή και καταχώρηση της ετήσιας έκθεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΗΜΑ το κοινό καλείται να επικοινωνεί με το  Γραφείο Εξυπηρέτησης:
Δευτέρα – Παρασκευή, ώρες: 9:30 π.μ – 12:30 μ.μ., στο τηλέφωνο: 22408934, ή
με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dwr@environment.moa.gov.cy


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net 

🟣 Ενδο~Μήδεια: επικίνδυνες εκδόσεις
http://endomedia.cyprus-org.net

🟣 «Τα μέσα ενημέρωσης είναι η πιο ισχυρή οντότητα στη γη. Κατέχουν τη δύναμη να κάνουν τους αθώους ένοχους και να κάνουν τους ένοχους αθώους• αυτό είναι δύναμη. Γιατί ελέγχουν...» - Malcolm X
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDhIM4YjRSnXcDgsd1k8ZJ6OcA0ZEM1l-aRm-VX35AVgXcKEvmTVR-8fapJUq7_-loYr10G0Ob9Ihoa5aT1FE31ly1KwAHgerqqtCFa_MbffrfLr99nlXJ-AfhNGzfiBpE11iSVaEO4HSk/s858/Malcolm-X.media.quote.3.png

🟣 Μέτρα Διάσωσης και Απεγκλωβισμού από το Μνημόνιο
Μικρό Εγχειρίδιο Πρακτικών Μέτρων
https://web.archive.org/web/20170610174205/cyprus.indymedia.org/node/4786
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4786]

🟣 Και Πάλιν η Τρισκατάρατη Οικονομία
ο- Επιτέλους! Ένα άρθρο για την Οικονομία Χωρίς Αριθμούς
ο- Υπάρχουν Λύσεις ακόμα και Χωρίς την Ανατροπή του Κεφαλαίου. Είναι Όμως Επιθυμητές;
https://web.archive.org/web/20150914185153/cyprus.indymedia.org/node/1455
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/1455]

🟣 Χίλια ΝΑΙ στη Φορολόγηση του Πλούτου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html

🟣 Απεγκλωβισμός της Οικονομίας
https://web.archive.org/web/20150921171839/http://cyprus.indymedia.org/node/4726#apenglovismos-oikonomias
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4726#apenglovismos-oikonomias]

🟣 Η Αντίσταση στο Μνημόνιο ~ Έξω η Τρόϊκα!
Τα κύρια σημεία:
ο- Λύσεις υπάρχουν: εφικτές, εφαρμόσιμες και βασισμένες στις ανάγκες του λαού
ο- Γιατί Αντίσταση; Η σχέση του Μνημονίου με την ρατσιστική Διζωνική
ο- Αντίσταση... με ποιές μεθόδους;
ο- Η πηγή των προβλημάτων: ποιά, ακριβώς, είναι η φύση της κρίσης;
https://web.archive.org/web/20150908085514/http://cyprus.indymedia.org/node/4789
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4789]

🟣 Τι Έπρεπε να είχαν Κάμει
https://web.archive.org/web/20150914180436/http://cyprus.indymedia.org/node/4696#EprepeNaEixanKamei
[το άρθρο ήταν προηγουμένως εδώ:
http://cyprus.indymedia.org/node/4696#EprepeNaEixanKamei]


 
* * * 

Tuesday, 18 May 2021

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης


🟢 Από τότε που άρχισαν οι εμβολιασμοί στην Κύπρο ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ με κορωνοϊό είναι ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΑ άτομα. Αυτό τεκμηριώθηκε από τις ίδιες τις Αρχές με τους αριθμούς που δημοσιεύουν, και επιβεβαιώθηκε μες το πρόσφατο δεκαήμερο τόσο από δημοσιεύματα του καθεστωτικού Τύπου/ΜΜΕ, όσο και από κύπριους επιστήμονες.


🟢 Οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές μαζί με τα συνένοχα ΜΜΕ έχουν φρίξει με αυτή την παταγώδη αποτυχία: η απελπισία τους, και οι ασήκωτες - ένοχες! - ευθύνες των, τους έσπρωξαν αυτή την εβδομάδα στο να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ την δημοσιοποίηση των αριθμών των ΝΕΚΡΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ!


🟢 Και δεν είναι μόνο αυτά. Όπως θα δείτε πιο κάτω στην ανάλυση της κατάστασης, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Ας δούμε πρώτα τις πηγές ενημέρωσης - εδώ μπορείτε να επιβεβαιώσετε του λόγου το αληθές:

■ Κάτω από το Κεφάλαιο "Κρούσματα" μπορείτε να δείτε όλες τις σχετικές ανακοινώσεις του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών:
https://www.pio.gov.cy/coronavirus/categories/press

Τα ΜΜΕ αθροίζουν τους αριθμούς που ανακοινώνονται πιο πάνω και κάθε τόσο δημοσιεύουν τεκμηριωμένα συναθροίσματα:

■ 1 στους 3 που πέθαναν μεταξύ 24/3-9/5 είχε ιστορικό εμβολιασμού
https://simerini.sigmalive.com/article/2021/5/14/1-stous-3-pou-pethanan-metaxu-243-95-eikhe-istoriko-emboliasmou

■ Γιατί έφυγαν από τη ζωή 19 συνάνθρωποι μας ενώ εμβολιάστηκαν κατά του Covid
https://www.alphanews.live/cyprus/giati-efygan-apo-ti-zoi-19-synanthropoi-mas-eno-emboliastikan-kata-toy-covid

Παρόμοια δημοσιεύματα με τους επί μέρους (όχι συνολικούς) θανάτους συμπεριλαμβάνονται πιο κάτω στις Σημειώσεις, [1], [2].


🟢 Ανάλυση: Μέρος Α ~ Η επιστημονική τεκμηρίωση
Αυτό το δεκαήμερο που κορυφώθηκαν οι θάνατοι ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ατόμων με κορωνοϊό, συμπληρώθηκε ο εμβολιασμός περίπου 30% (ένα τρίτο) του πληθυσμού.

Από τότε που άρχισαν οι εμβολιασμοί στην Κύπρο, μέχρι και το τελευταίο δεκαήμερο είχαν πεθάνει περίπου 75 άτομα, εκ των οποίων περίπου 30% (ένα τρίτο) ήταν ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΕΣ. Το λέμε και διαφορετικά για να γίνει κατανοητό: ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ήταν ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΕΣ.

Ο φαρμακοποιός Σώτος Χριστοδούλου που παρακολουθεί στενά την κατάσταση αναλύοντας σχεδόν καθημερινά τους επίσημους αριθμούς που δημοσιεύουν οι Αρχές, στην αρχή του πρόσφατου δεκαήμερου φρίκης δήλωσε τα εξής - ήταν ο πρώτος με επιστημονική κατάρτηση που σήμανε συναγερμό για το θέμα:

■ "Μέχρι στιγμής έχουν πάρει την πρώτη δόση εμβολίου το 27,9% του πληθυσμού και έχουν ολοκληρώσει το εμβολιαστικό σχήμα το 9.5% του πληθυσμού.

Αν λοιπόν το εμβόλιο παρέχει έστω και την παραμικρή προστασία από το
θάνατο τότε θα περιμέναμε να δούμε ότι αυτοί που πεθαίνουν και καταγράφονται σαν θάνατοι από Covid με ιστορικό εμβολιασμού είναι κάτω του 27,9% Σωστά;
• Πόσοι πέθαναν από Covid και είχαν ιστορικό εμβολιασμού; 22.
• Πόσοι πέθαναν συνολικά από covid από τη μέρα που αρχίσατε να αναφέρετε και το ιστορικό εμβολιασμού; 75.
• Πόσο είναι το ποσοστό αυτών που είχαν ιστορικό εμβολιασμού ανάμεσα στους δηλωμένους θανάτους από Covid; 22/75 = 29.3%.

Άρα πού είναι η προστασία από τον θάνατο που έχετε κουνήσει σαν δέλεαρ μπροστά στον κόσμο και το έχετε πράξει και δημόσια; Ακόμα περιμένουμε να τη δούμε."

Ας το πούμε και με άλλα λόγια: αναλύοντας τους αριθμούς ο επιστήμων επισημαίνει ότι η "προστασία" από τον θάνατο" που υποτίθεται θα μας χάριζαν τα εμβόλια είναι μόνο μια προπαγανδιστική παραίσθηση. Εάν τα εμβόλια παρείχαν προστασία από τον θάνατο, το ποσοστό των νεκρών ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΩΝ θα έπρεπε να ήταν πιο μικρό. Αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με το ποσοστό των εμβολιασθέντων: δηλαδή προστασία μηδέν.

Ο επιστήμων επίσης αναφέρεται στις προσπάθειες των Αρχών να "εξηγήσουν" πως τάχα οι εμβολιασθέντες πεθαίνουν επειδή είχαν πιο μεγάλες ηλικίες... τους κατακεραυνώνει με τα ίδια τους τα νούμερα:

"Μιλήσατε επίσης και για ηλικίες αυτών που πεθαναν και για τον επιβαρυντικό παράγοντα ηλικία. Είναι γελοίες πραγματικά οι προσπάθειες να ρίξετε τους θανάτους των εμβολιασμένων στο προχωρημένο της ηλικίας ενώ παράλληλα προσπαθείτε εδώ και βδομάδες να μας περάσετε το μήνυμα ότι δήθεν τώρα κατεβαίνει ο μέσος όρος της ηλικίας αυτών που πεθαίνουν επειδή και καλά έχετε προστατέψει τους υπερήλικες με το εμβόλιο.

Απλά μαθηματικά λοιπόν:
Μέσος όρος ατόμων που έχασαν τη ζωή τους από Covid και είχαν εμβολιαστεί: 78 έτη. ...Πόσος είναι ο μέσος όρος όλων όσων έχασαν τη ζωή τους από covid στην κύπρο. Μας το δηλώνετε στα ημερήσια δελτία τύπου. 78 έτη!

Άρα εγώ με τα λίγα μαθηματικά δημοτικού που ξέρω βλέπω ότι δεν υπάρχει διαφορά στο μέσο όρο ηλικίας μεταξύ αυτών που εμβολιαστηκαν και έχασαν τη ζωή τους και αυτών που δεν εμβολιάστηκαν και έχασαν τη ζωή τους."

Με άλλα λόγια, τα δεδομένα τεκμηριώνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ αυτό που γράφει ο Σώτος Χριστοδούλου: "ότι οι πιθανότητες ένας που εμβολιάστηκε να χάσει τη ζωή του από Covid είναι οι ίδιες με έναν που δεν εμβολιάστηκε."
Το κείμενο με τους επίσημους αριθμούς και την ανάλυση, δημοσιεύτηκε εδώ:
■ ΣΩΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, Φαρμακοποιός
https://www.facebook.com/sotos.christodoulou.9/posts/10225229534916282 [3].

Τώρα βέβαια με την λήξη του θανατικού δεκαήμερου μπαίνουμε σε νέα φάση όπου τα πράγματα, επισφραγισμένα από τους θανάτους εμβολιασθέντων και μη, εξελίσσονται στη βάση της τραγικής πραγματικότητας που μας επιβλήθηκε:
🟣 Έχουν δυστυχώς ΗΔΗ πεθάνει τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας - ως επί το πλείστον άτομα βεβαρυμένα με άλλες θανατηφόρες υποκείμενες ασθένειες και σε μεγάλες ηλικίες - οι δε θάνατοι που προκλήθηκαν είτε από τις υποκείμενες ασθένειες είτε από τα ίδια τα εμβόλια, φορτώθηκαν στον κορωνοϊο.
🟣 Το αποτέλεσμα είναι πως τα ετοιμοθάνατα ή και πολύ ευάλωτα άτομα ΤΩΡΑ είναι πολύ λιγότερα - και άρα οι θάνατοι ίσως θα αραιώσουν ή θα ελαττωθούν. Αυτό, οι δόλιες Ιατρικές-Κρατικές Αρχές και ΜΜΕ θα μας το παρουσιάσουν ως "νίκη του εμβολιασμού"!
🟣 Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ των ανακοινώσεων ΘΑΝΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ με κορωνοϊό εύκολα συγκαλύπτει και την απόκρυψη θανάτων ΑΠΟ τους εμβολιασμούς. Η Επιστήμη έχει ήδη τεκμηριώσει για πολλά χρόνια τώρα τους βιολογικούς μηχανισμούς μέσω των οποίων τα εμβόλια για τους κορωνοϊούς και τα εμβόλια τύπου RNA προκαλούν ασθένειες, παράλυση και θάνατους, ΙΔΙΩΣ όταν ο εμβολιασθής μολυνθεί με τον ιό και προκύψει η αντίδραση ενός "φαλλαρισμένου" ανοσοποιητικού συστήματος που τραυματίστηκε από τον εμβολιασμό.

{Άν ενδιαφέρεστε για την επιστημονική τεκμηρίωση που αφορά επιδείνωση της ασθένειας κόβιντ μέχρι και θάνατο μετά από τον εμβολιασμό, παρακαλώ δείτε πιο κάτω στις Σημειώσεις. Εκεί παρατίθενται αυτούσιες οι πηγές από την επιστημονική βιβλιογραφία στην κοινή επιστημονική γλώσσα (αγγλικά) [4]. Επίσης, υπάρχει στα ελληνικά μια μακροσκελής ανάλυση και παρουσίαση των κειμένων από μένα στην ιστοσελίδα της γιατρού Αντωνίας Κυπριανού [5] - αυτή η παρουσίαση θα δημοσιευτεί ξανά και σε ενοποιημένη, ολοκληρωμένη μορφή σύντομα.}


🟢 Ανάλυση: Μέρος Β ~ Η μεθόδευση της απάτης και συγκάλυψης από Ιατρικές και Κρατικές Αρχές με την συμπραξία των ΜΜΕ/Τύπου

🟣 Είναι φανερό πως η απάτη για την κορωνοκρίση ΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΕ πάνω στην απαγόρευση των νεκροτομών για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα στην Κύπρο, έτσι ώστε οι ιατροδικαστές και παθολογοανατόμοι να ΜΗΝ μπορούν να εξακριβώσουν με νεκροψία και ιστοπαθολογική εξέταση τα αίτια θανάτου αυτών που υποτίθεται "πέθαναν από κορωνοϊό". Πιο ειδικά, με αυτή την απαγόρευση διαιωνίζεται η απάτη έτσι ώστε να μην μπορούν να ταξινομηθούν ορθά οι θάνατοι ατόμων που πέθαναν από άλλες αιτίες και που ήταν απλώς "θετικά" στον κορωνοϊό κατά τον ουσιώδη χρόνο.

Στις ΗΠΑ, όπου τηρούνται καλύτερα αρχεία (ασχέτως του πως τα αξιοποιούν εκεί οι διεφθαρμένες Αρχές), το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 5% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι, το 95%, πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους". Ο μέσος όρος αυτών των ασθενών υπέφερε ήδη από περίπου κατά μέσον όρο 4 άλλες φονικές ασθένειες έκαστος:
■ "For over 5% of these deaths, COVID-19 was the only cause mentioned on the death certificate. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 4.0 additional conditions or causes per death." In other words 95% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm

🟣 Η απάτη διαιωνίζεται με την πρόσφατη απόφαση νέας φίμωσης, να σταματήσει να ανακοινώνεται το αν οι νεκροί με κορωνοϊό πέθαναν με "υποκείμενες νόσους" - πράγμα που στις πλείστες των περιπτώσεων σημαίνει πέθαναν ΑΠΟ τις υποκείμενες νόσους και όχι από κόβιντ.

"Σύμφωνα με την Εκπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας, η απόφαση πάρθηκε μετά από σύσταση του Σύμβουλου του Υπουργείου για θέματα κοινωνιολογίας και ψυχολογίας στην πανδημία και μέλος της ΣΕΕ Κωνσταντίνου Φελλά.
[...]
Ο καθηγητής Κωνσταντίνος Φελλά ο οποίος εξήγησε ότι με την φράση 'υποκείμενα νοσήματα' αντιμετωπίζεται διαφορετικά ο θάνατος ενός ατόμου με covid, καθώς θεωρείται δεδομένο ότι ο πάσχων θα έχανε τη ζωή του αν όχι από κορωνοϊό, από κάποια άλλη ασθένεια."
■ 1 στους 3 που πέθαναν μεταξύ 24/3-9/5 είχε ιστορικό εμβολιασμού
https://simerini.sigmalive.com/article/2021/5/14/1-stous-3-pou-pethanan-metaxu-243-95-eikhe-istoriko-emboliasmou

🟣 Μετά από την θεμελίωση της απάτης στην απαγόρευση νεκροψίας, την διαιώνιση της απάτης με απαγόρευση της ανακοίνωσης "υποκείμενων νοσημάτων", τώρα η απάτη σφραγίζεται με μια νέα φίμωση: απαγορεύθηκε και η ανακοίνωση του αν οι νεκροί ήταν εμβολιασμένοι ή όχι. Με την συμπραξία των ΜΜΕ/Τύπου σε αυτή την ανίερη συγκάλυψη και απάτη που στηρίζει το καθεστωτικό αφήγημα, έχουμε πλήρη συσκότιση και μηδέν διαφάνεια.

Η νέα συγκάλυψη του εγκλήματος διασφαλίζει - όχι μόνο διευκολύνει - το να μην γίνεται γνωστό καθόλου πλέον όχι μόνο το πόσοι εμβολιασθέντες πεθαίνουν ενώ είναι "θετικοί" στον κορωνοϊό, αλλά και το πόσοι "θετικοί" εμβολιασθέντες πεθαίνουν από το εμβόλιο.

Η νέα συγκάλυψη έγινε με τον ισχυρισμό πως τάχα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα των νεκρών. Η ίδια η Επίτροπος Προσωπικών Δεδομένων Ειρήνη Λοϊζίδου Νικολαϊδου, όμως, με δήλωση της φανέρωσε πως ο ισχυρισμός αυτός αποτελεί ανοησία και ψέμμα: η "Επίτροπος, τόνισε πως δεν αφορά θέματα που άπτονται των προσωπικών δεδομένων αλλά απόφαση του Υπουργείου Υγείας, καθότι τα νομικά πρόσωπα και οι αποβιώσαντες δεν έχουν προσωπικά δεδομένα, σημειώνοντας πως η απόφαση αυτή ενδεχομένως να αφορά άλλους λόγους." [6].

Επιπλέον, αρκετές εφημερίδες δημοσίευσαν δήλωση από το Υπουργείο Υγείας όπου εκφράζεται καθαρά το ότι η απόφαση για φίμωση και συσκότιση είναι "να μην δημιουργούνται αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων και διστακτικότητα για το εμβολιαστικό πρόγραμμα" [7], [8]. Σχεδόν ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι, συντάκτες, λειτουργοί Τύπου/ΜΜΕ αποδέκτηκαν αυτή τη νέα συγκάλυψη χωρίς διαμαρτυρία - θα μπορούσε να πει κάποιος πως ίσως και να ανακουφίστηκαν, γιατί τώρα θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδεικτούν τα ψέμματα που δημοσιεύουν επί ένα χρόνο τώρα προωθώντας το καθεστωτικό αφήγημα.

🟣 Οι γνήσιοι και αφοσιωμένοι επιστήμονες όμως αγανακτούν με την νέα "στεγανοποίηση" της ροής ενημέρωσης και τον φόνο της διαφάνειας. Ο φαρμακοποιός Σώτος Χριστοδούλου σχολιάζοντας, έγραψε τα εξής:
"Εδώ που τα λέμε από πότε η στατιστική αναφορά σε δεδομένα και αριθμούς παραβιάζουν το ιατρικό απόρρητο; Ο κόσμος δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να μάθει τις λεπτομέρειες του ατόμου που πέθανε χτές ή προχτές. Αλλά έχει κάθε έννομο ενδιαφέρον να ενημερώνεται για τις επιδημιολογικές παραμέτρους, ιδιαίτερα δε αν αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο σε αποφάσεις που καλείται να πάρει και μάλιστα κάτω από φοβερή πίεση.

Το ποσοστό των ατόμων που έχουν εμβολιαστεί και νόσησαν είναι σημαντικό να γίνει γνωστό. Το ποσοστό από αυτούς που γίνονται εισαγωγή και έχουν εμβολιαστεί είναι επίσης σημαντικό. Το ποσοστό όσων έχουν πεθάνει με εμβολιασμό είναι άκρως σημαντικό. Αυτά είναι επιδημιολογικοί δείκτες που μπορεί να δώσουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες στον κόσμο.

Και αν ο ισχυρισμός είναι ότι έχει σχέση ο χρόνος που μεσολάβησε από τον εμβολιασμό τότε να αναφέρονται στατιστικά ομαδοποιημένα τα αποτελέσματα. Αν δεν ξέρετε εσείς οι επιδημιολόγοι, στατιστικολόγοι, φωνάξετέ με να σας δείξω πως να το κάνετε.

Αν δεχτούμε τον ισχυρισμό σας ότι η δημοσιοποίηση αυτών των στοιχείων παραβιάζει το ιατρικό απόρρητο τότε δεν θα έπρεπε να γίνεται καμία απολύτως δημοσίευση σε κανένα επιστημονικό σύγγραμμα! Μα πόσο υπάνθρωποι τελικά νομίζετε κύριοι ότι είμαστε; Γουστάρετε αλήθεια θα 'θελα να 'ξερα αυτό τον σκοταδισμό;" [9].

🟣 Η συγκάλυψη της απάτης για τους νεκρούς και ασθενείς με τα νέα μέτρα φίμωσης έρχεται να προστεθεί στα προηγούμενα τεχνάσματα με τους αριθμούς όπου "κρούσματα", "θετικοί", "νεκροί ΜΕ κορωνοϊό" και "νεκροί ΑΠΟ κορωνοϊό" συγχέονται από το καθεστώς ΕΠΙΤΗΔΕΣ σε μια σαλάτα ώστε ο απλός άνθρωπος της καθημερινής ζωής να είναι υποτελής διαρκώς σ' ένα καθεστώς τρόμου, όπου κανένας αριθμός δεν έχει άλλο νόημα από το "τρέμε κόσμε!" Αναλύουμε - και ΑΠΛΟΠΟΙΟΥΜΕ - κάποια από αυτά τα θέματα, απομυθοποιώντας τα, εδώ:
🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν
🟢 Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html
και εδώ:
🟢 Οι αριθμοί νεκρών, ασθενών, και μολυσματικών | Λογοκρισία από τον "Φιλελεύθερο"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

[1].
■ Τρεις νεκροί λόγω Covid-19 - Είχαν λάβει και τις δύο δόσεις
13 Μαΐου 2021, Mαριλένα Παναγή     
"...το προηγούμενο δεκαήμερο, στα νοσοκομεία άφησαν την τελευταία τους πνοή τρεις ηλικιωμένοι με πλήρες εμβολιαστικό ιστορικό.":
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1190136/pame-ga-triti-dosi-embolioy

[2].
■ Δύο νεκροί, ο ένας 47 ετών - Ανακοινώθηκαν άλλα 260 κρούσματα
12/05/2021 21:05
https://www.reporter.com.cy/local-news/article/809429

[3].
Για λόγους διαφάνειας και ενημέρωσης, και διότι υπάρχουν πολλά άτομα που δεν έχουν πρόσβαση στην σελίδα του Σώτου Χριστοδούλου στον ιστότοπο του Facebook, αναδημοσιεύουμε ολόκληρο το κείμενο του πιο κάτω, στο τέλος αυτού του άρθρου.

[4].
Οι πιο κάτω πηγές παρατίθενται και επεξηγούνται στα ελληνικά σε παρουσίαση μου στην Σημείωση με αριθμό [5], πιο κάτω.

■ Mechanisms of COVID-19 Vaccine Induced Injuries/Deaths
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/mechanisms-of-covid-vaccine-induced.html

■ Vaccine-induced enhancement of viral infections
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7131326

■ New Side Effect From mRNA COVID Vaccines?
— Surprise finding in Israeli case series
https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19vaccine/92106

■ UK gov’t. predicts ‘third wave’ of COVID deaths ‘dominated’ by those who are vaccinated
https://www.lifesitenews.com/news/uk-govt-predicts-third-wave-of-covid-deaths-dominated-by-those-who-are-vaccinated

■ Antibody-Dependent Enhancement of Viral Infections
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7119964

■ Antibody-dependent enhancement and SARS-CoV-2 vaccines and therapies
https://www.nature.com/articles/s41564-020-00789-5

■ mRNA-based SARS-CoV-2 vaccine candidate CVnCoV induces high levels of virus-neutralising antibodies and mediates protection in rodents
https://www.nature.com/articles/s41541-021-00311-w

■ The impact of COVID-19 vaccination campaigns accounting for antibody-dependent enhancement
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.01.04.425198v2.full

■ Does COVID-19 Vaccination Warrant the Classical Principle “ofelein i mi vlaptin”?
https://www.mdpi.com/1648-9144/57/3/253/pdf

[5].
Στη σελίδα της γιατρού Αντωνίας Κυπριανού:
https://www.facebook.com/antonia.kyprianou.5/posts/10215141093160342?comment_id=10215155819328487


[6].
■ Επίτροπος: Χωρίς προσωπικά δεδομένα οι θανόντες
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1193673/epitropos-choris-prosopika-dedomena-oi-thanontes

[7].
■ Κύπρος/Covid19:Δεν θα ανακοινώνονται αν τα θύματα είχαν εμβολιαστεί η όχι
https://www.sigmalive.com/news/local/781921/kyproscovid19den-tha-anakoinonontai-an-ta-thymata-eixan-emvoliastei-i-oxi

[8].
■ Υπ. Υγείας: Δεν θα ανακοινώνεται αν τα θύματα είχαν εμβολιαστεί ή όχι
https://www.kathimerini.com.cy/gr/kypros/kypros-ygeia/yp-ygeias-den-tha-anakoinwnetai-an-ta-thymata-eixan-emboliastei-i-oxi

[9].
Δημοσιεύτηκε ως σχόλιο, σκέλος διαλόγου στη σελίδα του Σόλωνα Αντάρτη:
"Από πότε η στατιστική αναφορά σε δεδομένα και αριθμούς παραβιάζουν το ιατρικό απόρρητο;"
https://www.facebook.com/solon.antartis/posts/10159236202956678

* * *

Σώτος Χριστοδούλου:
Για τους νεκρούς εμβολιασθέντες
3 Μαΐου, 2021

Σήμερα μάθαμε ότι οι 19 έγιναν 22. Ερώτηση: Προς τι αυτή η αγωνία ντε και καλά να πείσουμε τον κόσμο ότι όσοι φεύγουν μετά από εμβολιασμό φεύγουν επειδή έχουν επιβαρυντικούς παράγοντες ένω όσοι φεύγουν χωρίς εμβόλιο είναι απλά θάνατοι από Covid; Κατανοώ ότι υπάρχει μία κυβερνητική καμπάνια να στηρίξετε και θέλετε να πείσετε τον κόσμο να πάει να εμβολιαστεί. Ωραία. Δεν είναι ανάγκη να εκτίθεστε τόσο πολύ όμως. Μιλάτε με σωστά στοιχεία τουλάχιστον!
Αν λοιπόν χρησιμοποιήσουμε σαν κριτήριο επιτυχίας την πρόληψη θανάτων σε άτομα που εμβολιάστηκαν και εκτίθενται στον ιό τότε αυτό το κριτήριο δεν το έχουμε δει τουλάχιστον στην Κύπρο και τουλάχιστον μέχρι αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ECDC και τα στοιχεία που δημοσιεύετε στη σελίδα του pio έχουμε τα εξής στοιχεία:

Μέχρι στιγμής έχουν πάρει την πρώτη δόση εμβολίου το 27,9% του πληθυσμού και έχουν ολοκληρώσει το εμβολιαστικό σχήμα το 9.5% του πληθυσμού.
Αν λοιπόν το εμβόλιο παρέχει έστω και την παραμικρή προστασία από το θάνατο τότε θα περιμέναμε να δούμε ότι αυτοί που πεθαίνουν και καταγράφονται σαν θάνατοι από Covid με ιστορικό εμβολιασμού είναι κάτω του 27,9% Σωστά;
Πόσοι πέθαναν από Covid και είχαν ιστορικό εμβολιασμού; 22
Πόσοι πέθαναν συνολικά από covid από τη μέρα που αρχίσατε να αναφέρετε και το ιστορικό εμβολιασμού; 75
Πόσο είναι το ποσοστό αυτών που είχαν ιστορικό εμβολιασμού ανάμεσα στους δηλωμένους θανάτους από Covid; 22/75 = 29.3%

Άρα πού είναι η προστασία από τον θάνατο που έχετε κουνήσει σαν δέλεαρ μπροστά στον κόσμο και το έχετε πράξει και δημόσια; Ακόμα περιμένουμε να τη δούμε.

Μιλήσατε επίσης και για ηλικίες αυτών που πεθαναν και για τον επιβαρυντικό παράγοντα ηλικία. Είναι γελοίες πραγματικά οι προσπάθειες να ρίξετε τους θανάτους των εμβολιασμένων στο προχωρημένο της ηλικίας ενώ παράλληλα προσπαθείτε εδώ και βδομάδες να μας περάσετε το μήνυμα ότι δήθεν τώρα κατεβαίνει ο μέσος όρος της ηλικίας αυτών που πεθαίνουν επειδή και καλά έχετε προστατέψει τους υπερήλικες με το εμβόλιο;

Απλά μαθηματικά λοιπόν.

Μέσος όρος ατόμων που έχασαν τη ζωή τους από Covid και είχαν εμβολιαστεί: 78 έτη. (78,3  για την ακρίβεια - το έχω υπολογίσει).
Πόσος είναι ο μέσος όρος όλων όσων έχασαν τη ζωή τους από covid στην κύπρο. Μας το δηλώνετε στα ημερήσια δελτία τύπου. 78 έτη!

Άρα εγώ με τα λίγα μαθηματικά δημοτικού που ξέρω βλέπω ότι δεν υπάρχει διαφορά στο μέσο όρο ηλικίας μεταξύ αυτών που εμβολιαστηκαν και έχασαν τη ζωή τους και αυτών που δεν εμβολιάστηκαν και έχασαν τη ζωή τους.

Τελικά τα μειτ ιν σαιπρους δεδομένα μας λένε ότι οι πιθανότητες ένας που εμβολιάστηκε να χάσει τη ζωή του από Covid είναι οι ίδιες με έναν που δεν εμβολιάστηκε. Δεν υπάρχει καμία μετατόπιση της ηλικίας θανάτων σε άτομα που εμβολιάστηκαν. Αν επίσης υποθέσουμε ότι τα άτομα που εμβολιάζονται είναι συγκριτικά εκείνα τα οποία είναι περισσότερο προσεκτικά και συμπεριφέρονται κατάτι περισσότερο υπέυθυνα από το μέσο όρο το γεγονός ότι ανέμεσα στις απώλειες δεν βλέπουμε στατιστικά σημαντικές διαφορές ίσως μας βοηθήσει να καταρρίψουμε και το μύθο περί του "συμπεριφέρομαι υπεύθυνα άρα εμβολιάζομαι"

Εν κατακλείδι. Κόφτε το δούλεμα! Βρείτε άλλο μήνυμα στη διαφημιστική σας καμπάνια γιατί η προστασία από το θάνατο δεν πιάνει τόπο στην Κύπρο! Εκτίθεστε!

■ ΣΩΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, Φαρμακοποιός

https://www.facebook.com/sotos.christodoulou.9/posts/10225229534916282

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η εικόνα εμφανίζεται καλύτερα με "κλικ!"


Thursday, 15 October 2020

Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα



Η Νικολέττα Κουρούσιη της εφημερίδας Φιλελεύθερος είναι η μόνη δημοσιογράφος που εργάζεται στα καθεστωτικά ΜΜΕ η οποία κατανοεί και αρθρώνει με ειλικρίνεια την πραγματικότητα για την κορωνοκρίση και την διαχείριση της από τις ιατρικές και κρατικές αρχές. Ενδεικτικά τα δύο πρόσφατα της άρθρα-βόμβες, όπου αποκαλύπτει ότι:
 α. Ο Διεθνής Οργαν. Υγείας τοποθετείται ΕΝΑΝΤΙΑ στους εγκλεισμούς ("λόκνταουν", όπως το έλεγαν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι):

■ Αξιωματούχος ΠΟΥ: Σταματήστε να «κλειδώνετε» τις χώρες
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1037546/axiomatoychos-poy-stamatiste-na-kleidonete-tis-chores
β. Κορυφαίοι επιστήμονες στον χώρο της επιδημιολογίας και ιατρικής συστήνουν να παρθούν ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ μέτρα προστασίας των ευάλωτων πληθυσμών (γερόντων και ασθενών), και να αφεθεί ο κορωνοϊός να διασπαρεί ανάμεσα στους υγιείς ώστε να κτιστεί η κοινοτική ανοσία που θα είναι και η καλύτερη προστασία για τους ευπαθείς• τίθενται κάθετα ενάντια σε εγκλεισμούς και άλλα παράλογα μέτρα. Αυτά, επισημαίνουν, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ την συλλογική και ατομική ανοσία, και έχουν άπειρες ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ επιπτώσεις στις κοινωνίες:
■ Κορυφαίοι επιδημιολόγοι προτείνουν την «Εστιασμένη Προστασία»
https://www.philenews.com/eidiseis/kosmos/article/1037561/koryfaioi-epidimiologi-proteinoyn-tin-estiasmeni-prostasia
Ο Φιλελεύθερος φρόντισε να θάψει εντελώς τα άρθρα της. Στην διαδικτυακή του έκδοση - που έχει και την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από όλες τις άλλες εφημερίδες, άρα είναι και πιο ένοχος για την απόκρυψη της αλήθειας από τον λαό - τα συγκεκριμένα άρθρα της Νικολέττας Κουρούσιη δεν φαίνονται πουθενά. Μπήκαν παροδικά στην ειδική σελίδα του "Φ" για τον κορωνοϊό... και μετά θάφτηκαν. Η Σύνταξη ΔΕΝ έδωσε καμία συνέχεια στην αξιοποίηση τους, παρ' όλον που είναι τα ΜΟΝΑ άρθρα της εφημερίδας που βασίζονται σε επιστημονική τεκμηρίωση εδώ και μήνες:
■ https://philenews.com/koinonia/covid-19
Επιπλέον, στη σελίδα του "Φ" όπου υποτίθεται συλλέγονται από την Σύνταξη τα κείμενα του κάθε αρθρογράφου, τα συγκεκριμένα άρθρα της δημοσιογράφου είναι εντελώς ανύπαρκτα. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο προσβλητική μορφή φίμωσης. Η όψη αυτής της σελίδας χθες και σήμερα, 15 Οκτ. 2020:

https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f?author=%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%84%CF%84%CE%B1%20%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%B7
Τα άρθρα της Νικολέττας Κουρούσιη υπάρχουν "κάπου" στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, αλλά ΔΕΝ μπορείς να τά'βρεις παρά μόνο αν ήδη γνωρίζεις για την ύπαρξη τους!

Τα άρθρα τεκμηριώνουν ότι ακόμα και οι πιο επίσημες και έγκυρες επιστημονικές αρχές θεωρούν πως τα "μέτρα προστασίας" που μας επέβαλε η ανίερη συμμαχία των ΜΜΕ, Κεφαλαίου, Κυβερνήσεων, και δοσίλογων ψευδοεπιστημόνων που με τα ψέμματα τους προσδίδουν "επιστημονικότητα" στους παραλογισμούς, είναι αχρείαστα, επικίνδυνα και καταστροφικά και ότι αντιβαίνουν στην επιστημονική γνώση και δεδομένα που κατέχουμε. Δεν είναι μόνο στην Κύπρο βέβαια που συμβαίνουν αυτά, αλλά ο κάθε λαός έχει να αντιμετωπίσει τους δικούς του εξουσιαστές και πεμπτοφαλαγγίτες. Ο Φιλελεύθερος μέχρι στιγμής είναι στην κορυφή του βουνού όπου συναντώνται όλοι αυτοί μαζί με την  προπαγάνδα τους, τα ψέμματα και την απόκρυψη της αλήθειας από τον λαό.

Αν δείτε την εφημερίδα ΚΑΘΕ μέρα είναι γεμάτη με τίτλους και άρθρα αφιερωμένα στην καλλιέργεια του πανικού και της τρομοκράτησης του λαού με εντελώς αβάσιμα πράγματα. "Πανδημία" λεν! - ενώ έχουμε μόνο τρεις ασθενείς με κορωνοϊό και κανένα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Και εμείς οι χαζοκουμπαροκυπραίοι τα πιστεύουμε:
■ Δεκάδες τα περιστατικά, τρεις οι ασθενείς στο Νοσοκομείο
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1038627/dekades-ta-peristatika-treis-oi-astheneis-sto-nosokomeio
Τα πιο σημαντικά ψέμματα που συνιστούν την καθεστωτική προπαγάνδα για τον κορωνοϊό αφορούν:
1. τον αριθμό των "περιστατικών" και "κρουσμάτων",
2. τον αριθμό των νεκρών και τα αίτια θανάτου,
3. τα περί μεταδοτικότητας ή μολυσματικότητας των "θετικών" ατόμων,
4. τα περί της μοριακής εξέτασης (PCR)
.
Αναλυτικά:

1. Αριθμός των "περιστατικών" και "κρουσμάτων"

Σε όλη την ιστορία της ιατρικής, η λέξη "περιστατικό" σήμαινε κάποιον ασθενή με μια συγκεκριμένη πάθηση, συμπτώματα, και διάγνωση. Σήμερα το καθεστωτικό αφήγημα αναφέρει ως "περιστατικά" τον αριθμό των ατόμων που ανευρέθηκαν να έχουν θετικό αποτέλεσμα στην μοριακή εξέταση (PCR) για τον κορωνοϊό (SARS-COV-19). Δηλαδή αναφέρουν ως "περιστατικά" τους λεγόμενους "φορείς" ή "οροθετικούς" ανθρώπους.

Η μοριακή εξέταση απλώς πιστοποιεί ότι αυτά τα άτομα έχουν κάποια ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ του κορωνοϊού στη βλέννα ή στα φλέγματα. 99% αυτών των ατόμων ΔΕΝ είναι άρρωστοι με την ασθένεια COVID-19, ΔΕΝ έχουν κάποια διάγνωση, ΔΕΝ πρόκειται να ασθενήσουν, και η επιστήμη λέει πως ΔΕΝ είναι μεταδοτικοί: δεν είναι ασθενείς!

Μες την ίδια επιτηδευμένη συλλογή όρων προπαγάνδας, το καθεστωτικό αφήγημα χρησιμοποιεί και τον όρο "κρούσματα". Ο οποίος πάντα - μέχρι φέτος - εσήμαινε ασθενείς από κάποια μεταδοτική ασθένεια. Σήμερα, απλώς σημαίνει άτομα με θετική ένδειξη στη μοριακή εξέταση.

Δεν είναι τυχαίο το αξίωμα ότι "προπαγάνδα ίσον βάφουμε το άσπρο μαύρο και ο κόσμος μας πιστεύει".


2. Αριθμός των νεκρών και τα αίτια θανάτου

Παρατηρούμε μια ηθελημένη παραπλάνηση του λαού για τους νεκρούς: από την αρχή της κρίσης μέχρι σήμερα, όλα τα ΜΜΕ επίτηδες συγχέουν τον αριθμό των νεκρών ΜΕ κορωνοϊό, με τον αριθμό των νεκρών ΑΠΟ τον κορωνοϊό.

Στις πολιτισμένες χώρες - όπου και εκεί μπορεί τα καθεστώτα να ψεύδονται και να παραπλανούν - τουλάχιστον τηρούνται στατιστικές με την αλήθεια. Για παράδειγμα στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους" (ακολουθεί η τεκμηρίωση στην αγγλική γλώσσα):
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm
Το Κέντρο CDC επίσης έγραψε ότι η εγγραφή "θανάτου από COVID-19" γίνεται και ΧΩΡΙΣ μοριακή εξέταση, ακόμα και με μόνο "υποψία" COVID-19. Οι ιατρικές αρχές παγκοσμίως συμφωνούν ότι ΔΕΝ υπάρχει προφίλ συμπτωμάτων για την ασθένεια COVID-19, και άρα ΔΕΝ υπάρχει άλλος τρόπος για διάγνωση της ασθένειας παρά μόνο μέσω μοριακής εξέτασης. Με άλλα λόγια η "υποψία COVID-19" για κάποιους από τους νεκρούς είναι αποτέλεσμα μόνο φαντασίωσης (ακολουθεί η τεκμηρίωση στην αγγλική):
{■ "COVID-19 deaths are identified using a new ICD–10 code. When COVID-19 is reported as a cause of death – or when it is listed as a “probable” or “presumed” cause — the death is coded as U07.1. This can include cases with or without laboratory confirmation." Meaning: many of the deaths listed were NEVER even confirmed by a lab test. There is still NO formal definition of COVID19 as an illness, meaning that symptoms alone can NOT be used to diagnose it. In the absence of a symptom-based diagnosis, and with no laboratory confirmation, listing COVID19 as the cause of death is an act of guesswork. Well, it makes for "good statistics".}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm
Οι ιατρικές και κρατικές αρχές στην Κύπρο στηρίζουν την πολιτική τους στις παρερμηνείες και διαστρεβλώσεις της επιστήμης που εισάγονται από τις ΗΠΑ και την ΕΕ όπου συμβαίνουν ακριβώς τα ίδια (πχ. στην Ιταλία, το ποσοστό των ασθενών που τάχα "πέθανε COVID-19" έχει τεκμηριωθεί ότι ήταν απλώς νεκροί με "υποψία COVID-19" που ουδέποτε τεκμηριώθηκε με μοριακή εξέταση ή καν νεκροψία, και ότι αυτό το ποσοστό ήταν τεράστιο). Τουλάχιστον στην Κύπρο οι αρχές έχουν φροντίσει να μην στηρίζονται πλέον μόνο σε "υποψία" αλλά κάμνουν, πράγματι, μοριακή εξέταση (PCR). Αυτή όμως - όπως θα δούμε πάρακατω - ΔΕΝ πιστοποιεί την ασθένεια ή διάγνωση COVID-19!

Επαναλαμβάνουμε: ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν πεθάνει ΑΠΟ τον κορωνοϊό είναι ελάχιστος. Οι πλείστοι νεκροί ήταν άνθρωποι που δυστυχώς πέθαναν από άλλες ασθένειες ενώ ήταν "θετικοί" στον κορωνοϊό.


3. Τα περί μεταδοτικότητας ή μολυσματικότητας των "θετικών" ατόμων

Τα ΜΜΕ, με κορυφαίο τον Φιλελεύθερο, συνένοχοι με τις κρατικές και ιατρικές αρχές, συνεχίζουν να ζωγραφίζουν όλα τα άτομα που είναι θετικά στην μοριακή εξέταση ως τάχα "μολυσματικούς" ή ως "μεταδοτικούς". Και πως τάχα αν δεν προστατευτούμε από αυτούς θα πεθάνουμε όλοι. Ουδέν αναληθέστερον.

Όπως θα δείτε πάρακατω, τα πλείστα άτομα που βρίσκονται θετικά στην μοριακή ανάλυση, έχουν σε κάποια υγρά του σώματος (βλέννα, φλέγματα) είτε ΑΒΛΑΒΗ ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ του ιού (που δεν είναι μολυσματικά)• είτε έχουν ήδη εξουδετερώσει τον κορωνοϊό χωρίς καν να εμφανίσουν συμπτώματα (και δεν είναι μολυσματικά)• είτε καταγράφηκαν ως θετικά γιατί η συσκευή ανάλυσης ΔΕΝ διαχωρίζει τον κορωνοϊό από υγιείς εκκρίσεις του οργανισμού μας όπως τα εξωσώματα• είτε γιατί οι εξετάσεις βρίσκουν λανθασμένα θετικά αποτελέσματα. Επιστήμονες έχουν καταγράψει μέχρι και 80% λανθασμένα θετικά! [1].

Με άλλα λόγια, ακόμη και οι νούσιμοι όροι που χρησιμοποιούσαμε στο παρελθόν όπως "φορέας" ή "οροθετικός", με την έλευση της προπαγάνδας, ψεμμάτων και κακοδιαχείρισης της κορωνοκρίσης, έχουν χάσει πλέον το νόημα τους. Το καθεστώς μεταχειρίζεται τους πάντες ωσάν να είναι επικίνδυνοι, ενώ η επιστήμη έχει ακριβώς την ΑΝΤΙΘΕΤΗ άποψη.

Η επιστήμη, όσον αφορά τις ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ιώσεις, λέει πως η κύρια μορφή μετάδοσης είναι από ΑΣΘΕΝΕΙΣ, δηλαδή από άνθρωπους με συμπτώματα. Ενώ σήμερα - σε παραβίαση της επιστήμης και για εξυπηρέτηση της τρομολαγνικής προπαγάνδας - έχουν εφευρεθεί οι όροι "ασυμπτωματικός ασθενής" (το άκρον άοτον του οξύμωρου, δηλαδή να είσαι ασθενής χωρίς να είσαι ασθενής), και "προσυμπτωματικός". Αυτά για να αποκρύψουν το γεγονός ότι 99% των "θετικών" ατόμων ουδέποτε ασθενούν, και ΔΕΝ είναι μεταδοτικοί.

Όταν άρχισε η κορωνοκρίση, η επιστημονική κοινότητα δεν ήταν φοβισμένη από τους εξουσιαστές και έλεγε καθαρά την αλήθεια. Ούτε ήταν φιμωμένη από τα ΜΜΕ, και οι δηλώσεις των επιστημόνων έφταναν απρόσκοπτες στον λαό. Τότε, οι επιστήμονες αρνήθηκαν το πόρισμα πως τάχα οι "ασυμπτωματικοί" άνθρωποι μπορούν να προωθούν μια επιδημία ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ίωσης (σε άλλες ιώσεις υπάρχει μετάδοση μέσω αίματος ή άλλων υγρών, αλλά όχι στις αναπνευστικές). Είχαν πει καθαρά πως τα επιστημονικά δεδομένα ΔΕΝ υποστηρίζουν αυτό το πόρισμα και ότι αντιβαίνει στην επιστημονική αντίληψη περί επιδημιών. Η επιστήμη ΔΕΝ έχει αλλάξει τις αντιλήψεις της μες το 2020! - παραμένουν οι ίδιες. Μόνο η προπαγάνδα έχει αλλάξει - έχει αλλάξει τα νοήματα.

Ο ίδιος ο περίφημος δρ Fauci (Φάουτσι), κορυφαίος επιστήμων των ΗΠΑ στον εξειδικευμένο αυτό κλάδο και κορυφαίος στην διαχείριση της κορωνοκρίσης, στην αρχή της κρίσης δήλωσε τα εξής:
"Ακόμα και αν υπάρχει μετάδοση χωρίς συμπτώματα, σε όλη την ιστορία των αναπνευστικών μεταδοτικών ιώσεων οποιουδήποτε τύπου, η ασυμπτωματική μετάδοση ουδέποτε δημιούργησε επιδημιακά κρούσματα. Η προώθηση των κρουσμάτων γίνεται πάντα από τα άτομα με συμπτώματα" (ακολουθεί η τεκμηρίωση στην αγγλική):

{"Experts also are unsure whether asymptomatic patients can transmit the virus. China’s health minister Ma Xiaowei alarmed officials around the world this weekend when he said his government had evidence that this type of spread was occurring.
But U.S. officials have challenged that conclusion, saying they have not seen data that prove it and want the Chinese to show them. And asymptomatic patients never drive more than a small percentage of infections in epidemics such as this one, Fauci said.
“Even if there some asymptomatic transmission, in all the history of respiratory-borne viruses of any type, asymptomatic transmission has never been the driver of outbreaks,” he said. “The driver of outbreaks is always a symptomatic person.”"}
■ Can the coronavirus be contained? Unknowns complicate response.
Lena H. Sun and Lenny Bernstein
Jan. 29, 2020 at 2:13 a.m. GMT+2
https://www.washingtonpost.com/health/coronavirus-spread-containment-strategy/2020/01/28/84c25030-4200-11ea-aa6a-083d01b3ed18_story.html
Η καθημερινή μας ζωή επηρεάζεται καταστροφικά από τα "μέτρα προστασίας" που μας επιβάλλουν οι εξουσιαστές κόντρα σε κάθε επιστημονική αντίληψη και τεκμηρίωση. Το κύριο εργαλείο εκφοβισμού που χρησιμοποιούν με την βοήθεια των ΜΜΕ είναι ο αριθμός των "ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΩΝ θετικών κρουσμάτων". Παρ' όλον που στα μάτια της επιστήμης αυτός ο αριθμός ανθρώπων είναι όχι μόνο αβλαβής αλλά και οφέλιμος, χρησιμοποιείται καθημερινά με διαστρέβλωση της ερμηνείας του για να μας τρομοκρατούν και να μας επιβάλλουν παράλογα και επιβλαβή μέτρα.

Οι κοινωνίες ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ τους ασυμπτωματικούς θετικούς στον κορωνοϊό: είναι ο μόνος τρόπος να κτίσουμε κοινοτική ανοσία έτσι ώστε να προστατευτούν οι ευάλωτες ομάδες (κυρίως γέροντες και ασθενείς). Όσο πιο πολλούς θετικούς υγιείς ανθρώπους έχουμε, τόσον πιο μεγάλη θα είναι η προστασία των ευάλωτων.

Αυτό μπορείτε να το δείτε και από τις γραφικές παραστάσεις που δημοσιεύονται. Όσο πιο πολύ αυξάνεται ο αριθμός των θετικών "κρουσμάτων", τόσο ελαττώνεται η αύξηση των νεκρών, δηλαδή ο ρυθμός θανάτων (ακόμα και με τους απατηλούς αριθμούς όπου στους νεκρούς ΑΠΟ κορωνοϊό έχουν προστεθεί και αυτοί ΜΕ κορωνοϊό, πάλιν ο ρυθμός θανάτων μειώθηκε καταπληκτικά). Ο αριθμός αύξησης των "θετικών" και των νεκρών έχει φτάσει σε ένα σταθερό επίπεδο.
(Αναμένουμε ότι τον Χειμώνα μπορεί να παρατηρηθεί μια εποχιακή αύξηση όπως και με την γρίππη, αλλά υπενθυμίζουμε ότι οι νεκροί από την γρίππη είναι ΠΟΛΥ περισσότεροι από τους νεκρούς του κορωνοϊού.)

Μπορείτε να ελέγξετε την αυθεντικότητα τους εδώ:
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/cyprus/

Το ίδιο συμβαίνει και στις ΗΠΑ:



Αυτός είναι και ο λόγος που ο παγκοσμίου φήμης μικροβιολόγος, ιολόγος και ανοσολόγος Dr. Sucharit Bhakdi (Σούκαριτ Μπάκντι), έχει δηλώσει πως το ανοσοποιητικό σύστημα των ανθρώπων (το ανθρώπινο βιολογικό αμυντικό μας σύστημα) έχει νικήσει τον κορωνοϊό, και πως η επιδημία "έχει λήξει". Μπορείτε να δείτε τις δηλώσεις του στο πιο κάτω βίντεο: έγιναν στα πλαίσια του διήμερου διεθνούς διεπιστημονικού συνεδρίου για την κορωνοκρίση που διοργανώθηκε από ελλαδίτες επιστήμονες. Η εμφάνιση του καθηγητή Bhakdi έγινε την 2η μέρα του συνεδρίου στις 19 Σεπ. 2020.

Ο Γερμανός καθηγητής είναι Θαυλανδικής καταγωγής. Σπούδασε στα πανεπιστήμια της Βόννης, Γκήσεν, Μάίνζ και Κοπενχάγης, και στο Ινστ. Μαχ Πλάνκ Ανοσολογίας και Επιγενετικής στη Φράιμπουργκ. Είναι ομότιμος καθηγητής στο πανεπιστήμιο Ιωαν. Γουτεμβέργιου στη Μάινζ, και για 13 χρόνια διετέλεσε επικεφαλής του Ινστιτούτου Μικροβιολογίας και Υγιεινής. Υπηρέτησε ως Διευθυντής Σύνταξης στο επιστημικό περιοδικό "Ιατρική Μικροβιολογία και Ανοσολογία" [2].

Το βίντεο περιέχει σύντομες παρεμβάσεις για μετάφραση στα ελληνικά:
https://youtu.be/OB4PEtxt9YE?t=3335

4. Τα περί της μοριακής εξέτασης (PCR)

Δύο από τις πιο σοβαρές πηγές που αφορούν το πραγματικό νόημα της μοριακής εξέτασης φανερώνουν το ότι η παρερμηνεία και διαστρέβλωση που μας έχει επιβληθεί με το καθεστωτικό αφήγημα, είναι εντελώς παραπλανητική. Eγκληματικά παραπλανητική.

α. Ο ίδιος ο εφευρέτης της μεθόδου μοριακής ανίχνευσης!

Ο Kary Mullis έλαβε το βραβείο ΝΟΜΠΕΛ για την εφεύρεση αυτής της μεθόδου (PCR), η οποία αξιοποιήθηκε αμέσως για την ανίχνευση του ιού Hiv, που υποτίθεται "προκαλεί" την ασθένεια Aids. Ο εφευρέτης δήλωσε πολλές φορές ότι το σύστημα PCR ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιείται διαγνωστικά διότι απλώς πιστοποιεί επακριβώς την ΥΠΑΡΞΗ κάποιου γενετικού υλικού στο δείγμα που βρίσκεται εκεί σε τόσο μικρές ποσότητες που δεν μπορεί καν να μετρηθεί. Η σημασία όμως αυτής της ύπαρξης τις πιο πολλές φορές παρερμηνεύεται - αυτή είναι η δική του άποψη και όχι του υποφαινόμενου. Ο Κάρυ είχε εξηγήσει πολλές φορές και σε πολλές δηλώσεις ότι οι περιστασιακές ανιχνεύσεις του ιού ΔΕΝ αποτελούν ούτε διάγνωση, ούτε απόδειξη αιτίας της ασθένειας, ΟΥΤΕ πως τάχα το άτομο είναι "μεταδοτικό" ή "μολυσματικό".

Αυτό που ανιχνεύει η μοριακή ανάλυση είναι ένα ΘΡΑΥΣΜΑ του ιού και όχι την παρουσία του ιού. Τα θραύσματα μπορούν να προέρχονται από υγιείς εκκρίσεις του οργανισμού μας όπως τα εξωσώματα, ή από κομμάτια του κορωνοϊού που έχουν καταστραφεί πλήρως από την άμυνα του οργανισμού μας, ή από μολυσμένα κύτταρα μας που ήδη απέθαναν πολεμώντας τον ιό, ή από "ζωντανό" (ενεργό) ιό. Επίσης μπορούν να προέρχονται από μόλυνση των συσκευών, υλικών και αντιδραστηρίων (όπως συνέβηκε αρκετές φορές στην Κύπρο πρόσφατα και δημοσιεύτηκε αυτό σε εφημερίδες).

Ορίστε τι λέει ο εφευρέτης για την μέθοδο μοριακής ανάλυσης PCR: "Δεν σου λέει αν είσαι ασθενής, δεν σου λέει αν αυτό που ανακαλύφθηκε θα σε βλάψει, ούτε οτιδήποτε παρόμοιο":
https://www.youtube.com/watch?v=iWOJKuSKw5c&feature=youtu.be&t=198

Επίσης, εξηγεί πως η μέθοδος είναι για την προσμέτρηση "στο περίπου", για ανίχνευση κάποιων μορίων όπου οι ποσότητες "είναι τόσο μικρές που μας αναγκάζουν να ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ τα αποτελέσματα":
https://www.youtube.com/watch?v=iWOJKuSKw5c&feature=youtu.be&t=167

Και επιβεβαιώνει την αντίρρηση για την οποία γράφουν σήμερα οι πλείστοι επιστήμονες για την μέθοδο μοριακής ανίχνευσης. Με αυτή, λέει, "μπορείς να ανιχνεύσεις σχεδόν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ". Και για να το ζωγραφίσει, μας παραπέμπει στην θεώρηση της πανθεϊστικής θεολογίας όπου ο Πάν μετέχει του Παντός: "όπου τα πάντα", λέει ο Κάρυ, "περιέχονται στα πάντα". Με αυτό ζωγραφίζει και την αφετηρία της επιστημονικής κριτικής για την ανίχνευση του κορωνοϊού με το PCR, αναγνωρίζοντας ο ίδιος πως όσο πιο πολλούς κύκλους ανίχνευσης εφαρμόσουμε τόσο πιο πολλά πράγματα θα ανιχνεύσουμε που μπορεί και μην υπάρχουν στο δείγμα. Σε βαθμό, λέει ο εφευρέτης, που αυτό είναι πλέον "χωρίς νόημα, και αποτελεί λανθασμένη χρήση" της μεθόδου.
https://www.youtube.com/watch?v=iWOJKuSKw5c&feature=youtu.be&t=33

Τα ίδια πιστοποιεί και τεκμηριώνει η συγγραφέας Celia Farber (Σήλια Φάρμπερ) σε άρθρο της όπου επεξεργάζεται σε μεγάλο βάθος μια ιστορική συνέντευξη με τον Νομπελίστα εφευρέτη της μεθόδου μοριακής εξέτασης PCR Kary Mullis καθώς και με σύγχρονους επιστήμονες που επεξηγούν την ΑΚΥΡΗ χρήση της μεθόδου για "διάγνωση" της παρουσίας του ιού, ή ακόμα χειρότερα, για "διάγνωση" της ασθένειας COVID-19:
■ Was the COVID-19 Test Meant to Detect a Virus?
By Celia Farber - April 7, 2020
https://uncoverdc.com/2020/04/07/was-the-covid-19-test-meant-to-detect-a-virus/
β. Οι κύκλοι ανίχνευσης

Η μοριακή εξέταση PCR λειτουργεί με κύκλους ανίχνευσης. Αν δεν γίνουν αρκετοί κύκλοι ανίχνευσης σ' ένα δείγμα δεν θα βρεθεί αυτό που ψάχνουμε, ακόμη και αν υπάρχει μες το δείγμα. Αν γίνουν περισσότεροι κύκλοι από όσους πρέπει, μέσα σε εκείνο το δείγμα μπορούμε νά'βρουμε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ: ιούς που ΔΕΝ βρίσκονται εκεί μέσα, γενετικό υλικό από πουλιά, ερπετά και λουλούδια, ακόμα και γενετικό υλικό από όντα που δεν υπάρχουν σήμερα αλλά θα υπάρξουν στο μέλλον! Με άλλα λόγια το ΠΟΣΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ανίχνευσης γίνονται είναι η πιο κρίσημη παράμετρος για την αξιοπιστία της μοριακής εξέτασης.

Πόσοι λοιπόν γνωρίζουν ότι τα βιολογικά εργαστήρια, οι κρατικές και ιατρικές αρχές ΔΕΝ έχουν συμφωνήσει στο πόσοι κύκλοι ανίχνευσης πρέπει να γίνονται ώστε να υπάρχει αξιοπιστία στα αποτελέσματα; Τα όρια μεταξύ "αρνητικού" και "θετικού" αποτελέσματος βρίσκονται "κάπου μεταξύ" 20 και 50 κύκλων. Η συσκευή ρυθμίζεται ώστε να προκύψει φωσφορισμός μιας ουσίας που λειτουργεί σαν δείκτης θετικότητας. Σε ένα εργαστήριο, αν ΔΕΝ βρεθούν θραύσματα του κορωνοϊού στους 36 κύκλους, το αποτέλεσμα θεωρείται αρνητικό. Αν βρεθούν στους 35 κύκλους, θεωρείται θετικό. Σε άλλο εργαστήριο ο "μαγικός αριθμός" των κύκλων είναι 39, και σε άλλο 40.

Το Κέντρο CDC θέτει το κατώτατο όριο στους 33 κύκλους. Η Πολιτεία Μασσαχουσέτης τον Ιούλιο λειτούργησε με όριο τους 40 κύκλους. Με αυτόν τον μαγικό αριθμό, 40 κύκλους, θεωρήθηκαν θετικά χιλιάδες αποτελέσματα. Αν τα ίδια δείγματα είχαν υποβληθεί σε μόνο 30 κύκλους, 90% από αυτά θα ήταν αρνητικά [3].  

Να πως το εξηγεί ο βιολόγος και μαθηματικός David Crowe μιλώντας στην συγγραφέα Celia Farber:
"Σε μια επιστημονική έκθεση βρήκα πως μιλούσαν για 37 κύκλους. Αν δεν έχεις αρκετό φωσφορισμό φτάνοντας στους 37 κύκλους, θεωρείσαι αρνητικός. Σε άλλη έκθεση, το ελάχιστο όριο ήταν 36 κύκλοι. Από τους 37 μέχρι τους 40 κύκλους τα αποτελέσματα θεωρήθηκαν "αδιευκρίνηστα". Και αν έφτανες μέχρι τόσο ψηλά, τότε έκαμνες και άλλα τεστ. Είδα ΜΟΝΟ δύο εκθέσεις όπου υπήρχε περιγραφή του πόσο ήταν το όριο. Δηλαδή είναι πολύ πιθανό το ότι διαφορετικά νοσοκομεία, διαφορετικές Πολιτείες, διαφορετικές χώρες, χρησιμοποιούν όλοι διαφορετικά όρια αποδοχής και αξιοπιστίας του τεστ. Οπότε αν το όριο είναι 20 κύκλοι, όλα τα δείγματα θα είναι αρνητικά. Αν στο όριο είναι 50 κύκλοι, όλοι θα είναι πιθανώς θετικοί" (ακολουθεί το κείμενο στην αγγλική):

“In one paper,” Crowe says, “I found 37 cycles. If you didn’t get enough fluorescence by 37 cycles, you are considered negative. In another, paper, the cutoff was 36. Thirty-seven to 40 were considered “indeterminate.” And if you got in that range, then you did more testing. I’ve only seen two papers that described what the limit was. So, it’s quite possible that different hospitals, different States, Canada versus the US, Italy versus France are all using different cutoff sensitivity standards of the Covid test. So, if you cut off at 20, everybody would be negative. If you cut off a 50, you might have everybody positive.” [1].
Αυτό συνέβηκε πρόσφατα στην Κύπρο όταν έγινε σάλος με το ότι διαφορετικά εργαστήρια εύρισκαν τους ίδιους ανθρώπους και τα ίδια δείγματα πότε θετικά και πότε αρνητικά, αποδεικνύοντας σε όλους μας δημοσίως ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αξιοπιστία στις ψευδοεπιστημονικές τους διαδικασίες• ούτε στα εργαστήρια, ούτε και στις διαδικασίες αξιολόγησης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων.

Το ίδιο ακριβώς θέμα πραγματεύεται και ένα καταπληκτικό άρθρο στην παγκοσμίου φήμης εφημερίδα New York Times. Ένας από τους λόγους που είναι καταπληκτικό αυτό το άρθρο είναι το ότι η εφημερίδα - όπως και ο Φιλελεύθερος - έχει από καιρό στρατευτεί στην φίμωση όλων των επιστημόνων που λεν την αλήθεια για τον κορωνοϊό και την κορωνοκρίση, και έχει εμπλακεί στην έντονη πολιτικοποίηση του θέματος αξιοποιώντας το στην πολεμική ενάντια στον Πρόεδρο των ΗΠΑ κο Τραμπάκουλα. Στον ενθουσιασμό τους να αξιοποιήσουν την κορωνοκρίση ως μέσο πίεσης ενάντια στον Τραμπ οι εφημερίδες, τα κόμματα, οι εταιρείες και τα ΜΜΕ έχουν πετάξει την επιστήμη στα σκουπίδια. Αυτή η κατάσταση καθιστά το συγκεκριμένο άρθρο πολύτιμο σαν πετράδι, γιατί πραγματεύεται αυτό ακριβώς το καυτό θέμα: την αξιοπιστία των μοριακών αναλύσεων με βάση τον άνισο αριθμό κύκλων, την αυθαίρετη επιλογή του "μαγικού αριθμού" των κύκλων κατά τόπους και κατά το δοκούν, καθώς και την ερμηνεία του τι σημαίνει "θετικό" και "αρνητικό" αποτέλεσμα.
■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

Εν καταλήξει, τα τέσσερα αυτά συστηματικά ψέμματα που μας έχουν επιβληθεί τα οποία περιστρέφονται γύρω από τους αριθμούς "περιστατικών" και "κρουσμάτων"• η απάτη γύρω από τον αριθμό των νεκρών• το παραμύθι περί μεταδοτικότητας ή μολυσματικότητας των "θετικών"• και η αναξιοπιστία της μοριακής εξέτασης (PCR) και της ερμηνείας των αποτελεσμάτων, και τα οποία τα ΜΜΕ και ο Τύπος μας τα ταΐζουν καθημερινά με το κουταλάκι, έχουν καταστήσει τον λαό μας μια μάζα φοβισμένων, εξαπατημένων ανθρώπων που στερούνται έγκυρη και αληθή ενημέρωση, και που φυσικά, έτσι όπως κατάντησε αποδέχεται όποια ανώμαλη, παράνομη και αντισυνταγματική "προστασία" κατεβάσει ο νους των εξουσιαστών "για το καλό μας".

Το πρόβλημα είναι πως τα λεγόμενα "μέτρα προστασίας" κάθε άλλο παρά για το καλό μας είναι: αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο και για τους ευάλωτους και για την ευρύτερη κοινωνία. Η μόνη πολιτική που θα μας σώσει είναι:
α. Έντονα και στοχευμένα μέτρα προστασίας για τις ευάλωτες ομάδες, και,
β. Να αφεθεί ο κορωνοϊός να διασπαρεί ανάμεσα στους υγιείς όσον το δυνατόν ευρύτερα ώστε να αποκτηθεί το συντομότερο η κοινοτική ανοσία• αυτή θα παράσχει την καλύτερη και πιο δυνατή ασπίδα προστασίας για τους ευάλωτους.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
"I conducted a two-hour interview with David Crowe– Canadian researcher, with a degree in biology and mathematics, host of The Infectious Myth podcast, and President of the think-tank Rethinking AIDS. He broke down the problems with the PCR based Corona test in great detail, revealing a world of unimaginable complexity, as well as trickery.
[...]
“There was a famous Chinese paper that estimated that if you’re testing asymptomatic people, up to 80% of positives could be false positive. That was kind of shocking, so shocking that PubMed had to withdraw the abstract even though the Chinese paper appears to still be published and available. I actually have a translation with a friend. I translated it into English and it’s a really, standard calculation of what they call positive predictive value. The abstract basically said that in asymptomatic populations, the chance of a positive coronavirus test being a true positive is only about 20%. 80% will be false positive.”
[...]
“The Chinese analysis was a mathematical analysis, a standard, the standard analysis that’s been done a million times before. There’s no reason to withdraw the paper for any reason. There’s nothing dramatic about the paper. It’s a really boring analysis. It’s just that they did the standard analysis and said, in some populations, like they estimated 1% of people are actually infected in the population. You could have 80% false positive. Uh, they couldn’t do a real analysis of false positives in terms of determining whether a test is correct or not because that requires a gold standard and the only gold standard is purification of the virus. So, we get back to the fact that the virus is not being purified. If you could purify the virus, then you could take a hundred people who tested positive and you could search for the virus in them. And if you found the virus in 50 out of a hundred and not in the other 50, you could say that the test is only accurate 50% of the time. But we have no way to do that because we haven’t yet purified the virus. And I don’t think we ever will.”"
■ Was the COVID-19 Test Meant to Detect a Virus?
By Celia Farber - April 7, 2020
https://uncoverdc.com/2020/04/07/was-the-covid-19-test-meant-to-detect-a-virus/

και:
■ Potential False-Positive Rate Among the 'Asymptomatic Infected Individuals' in Close Contacts of COVID-19 Patients
G H Zhuang, M W Shen, L X Zeng, B B Mi, F Y Chen, W J Liu, L L Pei, X Qi, C Li
PMID: 32133832 DOI: 10.3760/cma.j.cn112338-20200221-00144
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32133832


[2].
Dr. Sucharit Bhakdi (born Sucharit Punyaratabandhu, in Washington, D.C.) is a Thai-German specialist in microbiology. He studied at the Universities of Bonn, Gießen, Mainz and Copenhagen, and at the Max Planck Institute of Immunobiology and Epigenetics in Freiburg. He is Professor Emeritus of Johannes Gutenberg University Mainz and from 1991 to 2012 was Head of the Institute of Medical Microbiology and Hygiene there. He is a former Editor in Chief of "Medical Microbiology and Immunology".



[3].
■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests


🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~