Showing posts with label νομοσχέδιο. Show all posts
Showing posts with label νομοσχέδιο. Show all posts

Tuesday, 2 December 2025

🟣 Σύγκρουση Αυταρχισμών: Φυσική, Εναλλακτική, Συμβατική Ιατρική

 
🟣 Σύγκρουση Συμφερόντων: οι Ασθενείς και συνάδελφοι μας παραμένουν εκτεθειμένοι ενώ περιτριγυρίζουν τα όρνεα
🟣 Πως είναι η κατάσταση ΤΩΡΑ
🟣 Πως θα λυθεί το ζήτημα.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
Φυσική Θεραπευτική, Βιολογία

Εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση, εμφανίστηκε στη Βουλή πρόταση νόμου που υποτίθεται θα παρέχει νομική ρύθμιση στους χώρους της Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής, όπου συμπεριλαμβάνονται η Κινεζική Ιατρική και Βελονισμός, η Φυσική Θεραπευτική, η Φυσικοπαθητική, η Βοτανική Ιατρική, η Φυσιατρική, και Παραδοσιακή Ιατρική.

Την πρόταση νόμου κατέθεσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας, κος Ευθύμιος Δίπλαρος εκ μέρους της κοινοβουλευτικής ομάδας του Δημοκρατικού Συναγερμού [1].

Το σχέδιο νόμου είναι ένα αυταρχικό σχέδιο κατάληψης και εξόντωσης αυτών των κλάδων, και υποταγής των σε ένα άτομο: τον κο Ανδρέα Νικολάου εκ Λεμεσού. Ονομάζεται "Ο περί Φυσικοπαθητικής και Παραδοσιακού Βελονισμού/Ηλεκτροβελονισμού Νόμος του 2025". Μπορείτε να τον μελετήσετε στο έγγραφο εδώ:

■ Ο περί Φυσικοπαθητικής και Παραδοσιακού Βελονισμού/Ηλεκτροβελονισμού Νόμος του 2025
https://www.nomoplatform.cy/bills/o-peri-fysikopathitikis-kai-paradosiakou-velonismou-ilektrovelonismou-nomos-tou-2025


Ο κος Ανδρέας Νικολάου είναι ένας εγωπαθής και αυταρχικός άνθρωπος που προσπαθεί επί δεκαετίες να κατακυριεύσει τον χώρο της Εναλλακτικής Ιατρικής και να τον θέσει υπό την ηγεμονία του, και υπό τον έλεγχο οργανώσεων που αυτός ελέγχει - και οι οποίες κατονομάζονται στην πρόταση νόμου!

Αναφέρεται στον εαυτό του ως "ο πρώτος διδάξας", αμέσως δίπλα από τον Ιπποκράτη. Μπορείτε να διαβάσετε τα όσα λέει για τον εαυτό του, εδώ:

■ Γνωρίστε τον Διευθυντή | Neo-Hippocrates School Cy-Europe [2].
https://www.neohipeducation.com/about-2 


Ο αυταρχισμός και μεγαλομανία του κου Νικολάου είναι πασίγνωστος στους χώρους της Φυσικής Υγείας. Δυστυχώς έχει παραπλανήσει πολλά και καλά άτομα που έχουν άδολες καρδιές και καλές προθέσεις.

Το μυστήριο είναι διπλό:

α. Πως κατάφερε τον κο Δίπλαρο να καταθέσει αυτό το σχέδιο εκ μέρους της κοινοβουλευτικής ομάδας του Δημοκρατικού Συναγερμού;
β. Πως κατάφερε ο κος Νικολάου να υπεισέλθει τόσο κοντά στους κομματικούς μηχανισμούς που του επέτρεψαν ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ αυτό το σχέδιο νόμου;


Τι είδους παρασκηνιακές δυνάμεις έχει ασκήσει ο κος Νικολάου ώστε να εκδηλωθεί τώρα μέσω άλλων στη Βουλή, προσπαθώντας να περάσει ένα νόμο που θα τον ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ;

Εδώ δεν αρκούν οι πράξεις και ελιγμοί του όποιου εγωπαθούς και αρχομανούς "Νέου Ιπποκράτη", μα καλούνται να απαντήσουν αυτοί που περιστοιχίζουν τον κο Δίπλαρο στη Βουλή εν ονόματι του ΔΗΣΥ: ΠΩΣ φτάσατε σε αυτό το σημείο;

➡️ Η πρόταση νόμου συζητήθηκε στην Επιτροπή Υγείας, μα ΟΥΔΕΙΣ από τα άτομα που ασκούν αυτά τα επαγγέλματα εντός του χώρου της Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής προσκλήθηκε να παραστεί: ούτε να ακούσουμε, ούτε να μιλήσουμε, ούτε να τοποθετηθούμε προσκληθήκαμε.

Ας σημειωθεί ότι ο χώρος της Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής αναγνωρίζεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.) του ΟΗΕ ως κλάδος της Παραδοσιακής ή Ιθαγενούς Ιατρικής. Ο Π.Ο.Υ. αναγνωρίζει ότι από τον κλάδο μας εκπηγάζει η Συμβατική Ιατρική, ότι την στηρίζουμε και την συμπληρώνουμε, και ότι επωμιζόμαστε την ιατρική φροντίδα του 80% του πληθυσμού της Γής [3].

➡️ Επίσης ΔΕΝ προσκλήθηκαν να δώσουν απόψεις οι έντιμοι γιατροί με τους οποίους έχουμε καλές σχέσεις και συνεργασίες για την φροντίδα των πασχόντων.

➡️ Ούτε και οι ίδιοι οι Ασθενείς κλήθηκαν να καταθέσουν τις εμπειρίες τους, το αν ωφελήθηκαν και πώς: υπενθυμίζουμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που φροντίζουμε είναι άτομα που έχουν πάρει όλα τα φάρμακα, έχουν κάμει όλες τις εγχειρήσεις και θεραπείες που παρέχει η Συμβατική Ιατρική και που δυστυχώς ακόμη υποφέρουν. Δεν θα έπρεπε να ακούσει η Βουλή το πως και εάν ωφελήθηκαν από μας αυτοί οι άνθρωποι; Η κατάθεση της εμπειρίας τους δεν μετρά;

Χρειαζόμαστε νομοθετική ρύθμιση, κυρίως για την προστασία των πασχόντων: διότι είναι ως επί το πλείστον ευάλωτα άτομα που υποφέρουν με πολλούς και ιδιαίτερους τρόπους, και πρέπει η Πολιτεία να φροντίσει έτσι ώστε όταν απευθύνονται σε μας, να υπάρχουν τα εχέγγυα που διασφαλίζουν την παιδεία και ορθή εκπαίδευση των συναδέλφων μας. Την χρειαζόμαστε όμως και για την προστασία των επαγγελματιών υγείας που εργάζονται πολύ σκληρά και υπό αντίξοες συνθήκες στον χώρο της Εναλλακτικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής. Κάποιοι από τους συναδέλφους μας κατέχουν πανεπιστημιακούς τίτλους
Masters και PhDs, και κατέχουν πολύτιμη κλινική πείρα πάνω από σαράντα ή πενήντα χρόνων.


🟣 Αμέσως μετά από την κατάθεση του τερατώδους και αυταρχικού αυτού νομοσχεδίου, ακολούθησαν ομοβροντίες οργανωμένου μίσους από τις αυταρχικές οργανώσεις των "απέναντι". Πρώτη και καλύτερη η βολή από τον Παγκύπριο Ιατρικό Σύλλογο με μια λιτανεία μίσους που κατηγορεί τους επαγγελματίες υγείας του χώρου μας ότι λειτουργούν "χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, χωρίς αναγνώριση από τη διεθνή ιατρική κοινότητα και με δυνητικά σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία", με κραυγές για "τσαρλατανισμό" και με ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ!

■ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΠΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΦΥΣΙΚΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ – Cyprus Medical Association
https://cyma.org.cy/%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b5%cf%83-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%81%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%83-%cf%80%ce%b9%cf%83-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b1-2


Με την πιο πάνω δήλωση από τους κορυφαίους εξουσιαστές στον χώρο της Ιατρικής, αμολύθηκαν και τα παρατρεχάμενα εξουσιαστάκια με επιπρόσθετες δηλώσεις μίσους. Η Εταιρεία Βελονισμού Φυσιοθεραπευτών Κύπρου (ΕΒΦΚ) - που είναι κλάδος του Παγκύπριου Συλλόγου Φυσιοθεραπευτών - άρχισε αμέσως να φωνάζει για "ψευδοεπιστήμη": δηλώνει ότι "συντάσσεται με  τις θέσεις του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου" και εξαπολύει εξευτελιστικούς χαρακτηρισμούς για τους συνάδελφους μας στον χώρο, κυρίως για τους φυσικοπαθητικούς, αλλά και υπονοώντας τους συνάδελφους στον χώρο της Κινεζικής Ιατρικής. Αλλά η Εταιρεία δεν έμεινε εκεί. Μόλις αμολύθηκε από το λουρί, άρχισε να γαυγίζει και τα συνθήματα που όλοι γνωρίζουν πλέον ότι πρέπει να φωνάξουν για να πιάσει τόπο η προπαγάνδα τους: ενέπλεξαν μες στο θέμα και τους αντιεμβολιαστές, και (απόλυτα κυπριακό) το ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ! Εδώ:

■ Εταιρεία Βελονισμού Φυσιοθεραπευτών: Σοβαροί κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία
https://ygeia-news.com/etaireia-belonismoy-fysiotherapeyton-sobaroi-kindynoi-gia-ti-dimosia-ygeia 


Κατά πόδα ακολούθησε και η κουστωδία που έχει κάμει κατάληψη του χώρου των οργανωμένων Ασθενών. Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ) που προοδευτικά μες τα πρόσφατα χρόνια δείχνει όλο και πιο μεγάλη ταύτιση με τους εξουσιαστές στην Ιατρική, έριξε βολές δηλώσεων που αναμειγνύουν την ορθή με την λανθασμένη και άδικη κριτική για το νομοσχέδιο. Λέει πως το νομοσχέδιο «βρίσκεται σε κάθετη αντίθεση με τις αρχές της τεκμηριωμένης πρακτικής και ουσιαστικά νομιμοποιεί αμφιβόλου αποτελεσματικότητας και ποιότητας τεχνικές μέσα στο σύστημα υγείας».

■ Πυρ ομαδόν κατά της πρότασης για φυσικοπαθητική και βελονισμό
https://www.philenews.com/kipros/koinonia/article/1652061/pir-omadon-kata-tis-protasis-gia-fisikopathitiki-ke-velonismo-isagi-technikes-amfivolou-piotitas-proidopioun-velonistes-fisiotherapeftes-ke-asthenis


Η ηγεσία της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑ ότι ο μόνος λόγος που υπάρχει, και εκείνη και οι συνιστώντες Σύνδεσμοι Ασθενών, είναι διότι οι Ασθενείς, μη αντέχοντας πλέον τον ιατρικό αυταρχισμό, τις παραλήψεις, και τα εγκλήματα γιατρών και Κράτους ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ για να διασφαλίσουν την προστασία της ζωής τους, την υγεία τους, και την ποιότητα της ιατρικής φροντίδας  διότι οι κατά νόμον υπεύθυνοι ΔΕΝ πληρούν τα καθήκοντα τους ορθά. Αν οι γιατροί και το Κράτος έπρατταν ορθά και υπεύθυνα, δεν θα υπήρχε ανάγκη να οργανωθεί κανένας Σύνδεσμος Ασθενών.

Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών (η ΟΣΑΚ) όμως γράφει και κάτι το πολύ ορθό με το οποίο ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ. Λέει ότι «η πρόταση νόμου συγκεντρώνει ανομοιογενείς πρακτικές όπως βότανα, ενεργειακές θεραπείες, αμφίβολες διαγνωστικές μεθόδους, διάφορες παραλλαγές βελονισμού, χωρίς καμία σαφή διάκριση».

Αυτό είναι πολύ ορθό και εδώ έγκειται η δεύτερη μας αντίρρηση στο νομοσχέδιο.


🟣 Ως άτομο που είναι πολύ ενεργό μες τον χώρο της Εναλλακτικής ή Φυσικής Ιατρικής, και ως σύμμαχος του Παγκυπρίου Συνδέσμου Βελονισμού και Κινεζικής Ιατρικής, συμμετέχω για δεκαετίες τώρα στις προσπάθειες να θεσμοθετηθεί νομική ρύθμιση αυτών των επαγγελμάτων μέσα από ένα ήδη υφιστάμενο διάλογο με το Υπουργείο Υγείας. Ας σημειωθεί ότι ο Σύνδεσμος είναι τόσο προσεκτικός στην αναγνώριση και επικύρωση των σπουδών και της κλινικής ικανότητας των Μελών του που επί του παρόντος έχει ΜΟΝΟ ΕΠΤΑ ενεργά Μέλη, συν δύο που δεν ασκούν πλέον την Κινεζική Ιατρική λόγω του ότι αφυπηρέτησαν.

■ Practicing Members | Paac
https://herbsandacupuncture.wixsite.com/paac/members


Οι συνάδελφοι που ασκούν τον Βελονισμό ως κλάδο της Κινεζικής (και Ασιατικής) Ιατρικής πρέπει να ενταχθούν ως οργανωμένο Σώμα με κάποιο νομοσχέδιο που αφορά ΜΟΝΟ εκείνον τον κλάδο.

Ο αυτοπροσδιορισμός του επαγγέλματος πρέπει να παραμείνει άθικτος και ακέραιος και να ασκείται από τους ίδιους τους δικούς του επαγγελματίες - αυτά τα άτομα έχουν σπουδάσει σε πανεπιστήμια και εξειδικευμένες Σχολές για χρόνια, έχουν διδαχθεί να ασκούν υπό επίβλεψη, και κατέχουν την ικανότητα να διαχειρίζονται τις ανάγκες Ασθενών και πασχόντων με τρόπους και έννοιες εντελώς διαφορετικές από όλους τους άλλους κλάδους της Εναλλακτικής ή Φυσικής Ιατρικής.

Αυτό ισχύει και για τους άλλους κλάδους: αυτοπροσδιορισμός και νομοθετική ρύθμιση. Η Φυσική Θεραπευτική (Φυσικοπαθητική) δεν πρέπει να συγχίζεται νομοθετικά με την Κινεζική Ιατρική ή με τον βελονισμό που ασκούν οι φυσιοθεραπευτές, ή με την φυσιοθεραπεία. Ούτε και με την Συμβατική Ιατρική. Οι νόμοι πρέπει να είναι ξεκάθαροι για το πως προκρίνεται άξιος και ικανός έκαστος επαγγελματίας υγείας, μέσα από τα πλαίσια και τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες εκάστου ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ κλάδου. Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν υπάρχει ΜΙΑ και μόνη νομοθεσία που να καλύπτει όλους τους κλάδους.

Η Ινδία, χώρα με ενάμιση Δισεκατομμύρια κατοίκους, μες τα πρόσφατα χρόνια έχει αγκαλιάσει ακόμη πιο επίσημα τον χώρο της Εναλλακτικής Ιατρικής, ανάγοντας την σε θέμα Υπουργείου. Το Υπουργείο ονομάζεται Ministry of Ayush, όπου η λέξη AYUSH είναι το ακρωνύμιο που παράγεται από τις ονομασίες των κλάδων της Αγιουρβέδα, Γιόγκα συν Φυσικοπαθητική, Ιώνια, Σίντα, και Ομοιοπαθητική. Ας σημειωθεί ότι ο κλάδος "Ιώνια /Ουνάνι" αναφέρεται στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΗ Ιατρική που ήλθε στην Ινδία μέσω Ιωνίας.

■ Home | Ministry of Ayush, Govt. of India
https://ayush.gov.in/#!/ 


Στην Κύπρο: δεν ζητούμε "Υπουργική αναγνώριση", αλλά για την προστασία και ασφάλεια των Ασθενών μας, ζητούμε τα αυτονόητα:

α. Να προχωρήσει ο διάλογος του Υπουργείου Υγείας με αντιπροσώπους όλων των κλάδων που συμπεριλαμβάνει ο χώρος της Εναλλακτικής Ιατρικής, με στόχο την σφυρηλάτηση καλών νομοσχεδίων που θα προστατεύουν τους πάσχοντες αλλά και θα διασφαλίζουν ότι οι επαγγελματίες υγείας σε έκαστο κλάδο θα έχουν την παιδεία και εκπαίδευση που αρμόζει.

β. Ο διάλογος με τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Βελονιστών Κινεζικής Ιατρικής είναι ο πιο προχωρημένος ήδη (από δεκαετίες), και θα πρέπει να εμβαθυνθεί. Το προσχέδιο που εξετάζει το Υπουργείο (και δεν έχει κατατεθεί στην Βουλή ακόμη) χρειάζεται βελτίωση, ΚΑΙ να εγκριθεί από τον Σύνδεσμο πριν κατατεθεί ως νομοσχέδιο.

γ. Να σταματήσει κάθε προσπάθεια προώθησης του "Περί Φυσικοπαθητικής και Παραδοσιακού Βελονισμού/Ηλεκτροβελονισμού Νόμου του 2025" που βρίσκεται ενώπιον της Βουλής τώρα, και να επανέλθει το θέμα στη Βουλή όταν θα έχουν σφυρηλατηθεί κατάλληλα νομοσχέδια.

δ. Να σταματήσει κάθε προσπάθεια να υπαχθεί οποιοσδήποτε κλάδος υπό τον έλεγχο του κου Ανδρέα Νικολάου ή οποιουδήποτε άλλου ατόμου, οργάνωσης, ή εταιρείας. Η Βουλή πρέπει να εξετάσει το πως έγινε τόσο μεγάλο ολίσθημα.

ε. Βάσει του κανονισμού της Βουλής, όλοι έχουμε το το δικαίωμα να στείλουμε παρατηρήσεις και σχόλια για όλα τα σχέδια νόμου που κατατίθενται στη Βουλή στην ηλεκτρονική διεύθυνση
parliamentary-committees3@parliament.cy - παρακαλούμε ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ αυτό το δικαίωμα, στείλτε τις απόψεις σας:
parliamentary-committees3@parliament.cy [4].

Είμαστε ανοικτοί για διάλογο με όλα τα συμβαλλόμενα μέρη αυτής της υπόθεσης. Αλλά θα πρέπει να δείξουν καλή πίστη όλοι οι πιο πάνω φορείς που αυτές τις μέρες εκφράστηκαν με τόσο μίσος και απέχθεια, με τόση ηθελημένη άγνοια και με σκόπιμη διαστρέβλωση εις βάρος των συναδέλφων μας.

Μετά από την έκφραση του οργανωμένου μίσους εκ μέρους τους θα περάσουν χρόνια να αποκατασταθεί η ικανότητα διαλόγου με τους θιασώτες του μίσους. Δεν μπορεί να γίνει γόνιμος διάλογος με άτομα που ποζάρουν ως επιστήμονες αλλά είναι αδιάβαστοι, και που εκφέρουν με επιθετική αναίδεια απόψεις για πράγματα για τα οποία δεν γνωρίζουν ούτε μια ιώτα. Αλλά θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να επιτευχθεί μια κάποια υπέρβαση ΚΑΙ διάλογος, για το όφελος των πασχόντων.


Πέτρος Ευδόκας
,

petros@cyprus-org.net

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ~ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

Παρακαλούμε, στείλτε τις απόψεις σας εδώ:
parliamentary-committees3@parliament.cy 


[1].
■ Η ημερήσια διάταξη της συνεδρίας της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας για την Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2025
https://www.parliament.cy/images/media/redirectfile/0033197.pdf

[2].
Στο Διαδικτυακό Αρχείο:
■ Γνωρίστε τον Διευθυντή |
Neo-Hippocrates School Cy-Europe
https://web.archive.org/web/20251202060428/https://www.neohipeducation.com/about-2
 
[3].
■ World.Health.Organization,Traditional.and.Indigenous.Medicine
https://drive.google.com/file/d/1LSVeAIxwyQQeovXhDUA7nZMnH-qtWMa0/view

[4].
■ Ο περί Φυσικοπαθητικής και Παραδοσιακού Βελονισμού/Ηλεκτροβελονισμού Νόμος του 2025 -
Nomoplatform
https://www.nomoplatform.cy/bills/o-peri-fysikopathitikis-kai-paradosiakou-velonismou-ilektrovelonismou-nomos-tou-2025/




~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Monday, 31 July 2023

■ Κάνναβις, Πόνος και η Αγωνία του Θανάτου


■ Είναι γνωστό και επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η Κάνναβις παρέχει τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε συνειδητά για τον θάνατο, και ταυτόχρονα παρέχει ανακούφιση από την αγωνία του θανάτου.




Τα ανυπόφορα μηνύματα που μας φέρνουν ειδήσεις όπως αυτές, δεν μπορούν μας αφήσουν ασυγκίνητους, ή να μείνουν ασχολίαστες:

"Ένα σημείωμα αυτοκτονίας που έγραψε ο κ. Χάντερ αποδείχθηκε κρίσιμο για να απαλλαγεί δραματικά ο Βρετανός συνταξιούχος από τον φόνο. Ένα μπλε σημειωματάριο και στυλό βρέθηκαν στο σπίτι τους με ένα μήνυμα που φαινομενικά αφέθηκε για όσους θα έβρισκαν τα πτώματα του κυρίου Χάντερ και της συζύγου του Λέσλι."
■ Κόρη συζυγοκτόνου: Ο μπαμπάς δεν είναι δολοφόνος-Την ένιωσα εδώ μαζί μου
https://www.sigmalive.com/news/local/1129399/kori-syzygoktonou-o-mpampas-den-einai-dolofonostin-eniosa-edo-mazi-mou-vid

"...ο 75χρονος Βρετανός επέφερε τον θάνατο στην σύζυγο του η οποία βρισκόταν στο τελικό στάδιο καρκίνου, επειδή όπως ανέφερε δεν μπορούσε να την βλέπει να υποφέρει. Όπως ισχυρίσθηκε, η ίδια του ζητούσε να την απαλλάξει από τους φρικτούς πόνους και ο ίδιος αμέσως μετά επιχείρησε να θέσει και ο ίδιος τέρμα στη ζωή του με την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας χαπιών, έγινε όμως αντιληπτός εγκαίρως για να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Πάφου."
■ Φυλάκιση δύο χρόνων στον συζυγοκτόνο της Τρεμιθούσας
https://www.philenews.com/kipros/koinonia/article/1360383/epese-i-avlea-gia-ton-sizigoktono-dio-chronia-filakisi-ston-74chrono


Είναι γνωστό και επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η Κάνναβις παρέχει τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε συνειδητά για τον θάνατο, και ταυτόχρονα παρέχει ανακούφιση από την αγωνία του θανάτου. ΣΥΝ το ότι για πάρα πολλά άτομα που υποφέρουν από τους αθεράπευτους πόνους που προκαλούν κάποιες μορφές καρκίνου, η Κάνναβις παρέχει από μικρή ως ΤΕΡΑΣΤΙΑ ανακούφιση από τους πόνους - εκεί όπου τα συνήθη φάρμακα όπως μορφίνη και κωδεΐνη αποτυγχάνουν.

Γιατί λοιπόν συνεχίζουν οι Αρχές να επιβάλλουν στους πάσχοντες ένα καθεστώς παρανομίας, σπρώχνωντας τους ανθρώπους στα άκρα; Σε ακραίες πράξεις που δύσκολα μπορεί να διανοηθεί κάποιος; Ποιοί είναι οι πραγματικοί ένοχοι για το ότι η σύζυγος υποφέρει με φρικτούς πόνους και παρακαλεί τον σύντροφο της να θέσει τέρμα στη ζωή της - να την απελευθερώσει - και ο σύζυγος με πόνο ψυχής, στην απουσία κάθε άλλης ΝΟΜΙΜΗΣ επιλογής εξωθείται στο απονενοημένο;

Όταν ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανή λύση, γιατί να εξωθούνται οι άνθρωποι στην ευθανασία και αυτοκτονία;

Φταίει η πάσχουσα καρκινοπαθής που ζητά λύτρωση από τον πόνο; Φταίει ο άνθρωπος που την αγαπά και θέλει να την βοηθήσει να φύγει, να μην υποφέρει πια; Ή μήπως φταιν οι εξουσιαστές που τους ΑΠΟΣΤΕΡΟΥΝ ελεύθερη πρόσβαση στο βότανο που θα μπορούσε να φέρει ανακούφιση;

Και πως να ΜΗΝ φταιν όλοι αυτοί που μεθυσμένοι με την εξουσία και τον αυταρχισμό έδεσαν τις καριέρες τους, το στάτους και την κοινωνική τους επιτυχία στο άρμα με τα ΨΕΜΜΑΤΑ για την Κάνναβη, την παρανοϊκή προπαγάνδα, και δαιμονοποίηση της απλής αυτής ουσίας; Η Κάνναβις - ένα ΑΒΛΑΒΕΣ και ΑΣΦΑΛΕΣ φυτικό φάρμακο - θα μπορούσε να είχε σώσει μια ζωή, να γλυτώσει την πάσχουσα από φρικτούς πόνους και αγωνία, να την γλυτώσει από το να φύγει άδικα, και να γλυτώσει τον σύντροφο της από τα όσα βασανιστικά χρειάστηκε να βιώσει - και που θα βιώσει, ακόμη, στο υπόλοιπο της ζωής του.





Ψευδο-γιατροί, Υπουργοί, Αστυνομία, ΥΚΑΝ, Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (πρώην "Αντιναρκωτικό Συμβούλιο"), Βουλευτές, ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ και Νομική Υπηρεσία, συν κάποιοι διεφθαρμένοι κρατικοί φαρμακοποιοί, λειτουργοί Υπουργείων (ειδικά στα Υπ. Υγείας, Γεωργίας, Δικαιοσύνης), και πάνω απ' όλα παραζαλισμένοι ΔΙΚΑΣΤΕΣ - όλοι όσοι είναι "μες το κόλπο", είναι ένοχοι πέραν πάσης αμφιβολίας για το ότι μας εξαναγκάζουν να θεραπευόμαστε παράνομα.

Οι ακραίες πράξεις απόγνωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν αν δεν διευθετηθεί ΝΟΜΙΜΗ και ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση για τους πάσχοντες - ασθενείς και τραυματίες - στις θεραπευτικές επιλογές και τα ωφελήματα που προσφέρει η Κάνναβις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 21 January 2018

Νάρκοτεστ: Αφετηρίες Έννομης Αντίστασης




Το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης έχει εκφράσει πολλές φορές την αντίθεση του στο νάρκοτεστ στη βάση πολλαπλών προσεγγίσεων, κυρίως με βάση το τι λέει η επιστήμη. Επιπλέον διαμορφώσαμε θέσεις στη βάση ηθικών αρχών, καθώς και των δικαιωμάτων και νομικών διαδικασιών που εγγυείται το Σύνταγμα.

Η ασφάλεια στο οδήγημα είναι σημαντική για τους Φίλους της Κάνναβης. Πάντα συμβουλεύουμε τον κόσμο μας να ΜΗΝ οδηγεί αν έχει επηρεαστεί στο σημείο που
μειώθηκε η ικανότητα οδήγησης. Εκτός από τον κίνδυνο προς εαυτόν και άλλους, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί και σπατάλη της εσωτερικής εμπειρίας που προσφέρει η Κάνναβις, καθώς και σπατάλη του βοτάνου. Αλλά... η μετρήσιμη ΠΟΣΟΤΗΤΑ Κάνναβης που απαιτείται για να μειώσει την ικανότητα οδήγησης διαφέρει κατά παρασάγκας από άτομο σε άτομο. Διαφέρει μέχρι και κατά εκατονταπλάσιες ποσότητες. Εξηγούμε πιο κάτω.


• Το νάρκοτεστ ΔΕΝ μετρά την ικανότητα οδήγησης. Απλώς φανερώνει ότι κάποιες ουσίες μπορούν να βρεθούν στο σάλιο ενός ατόμου. Η ικανότητα οδήγησης προσμετρείται εύκολα από μια εξέταση που η Αστυνομία ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αξιοποιήσει. Μπορούν πολύ εύκολα να εκπαιδευθούν οι Αστυνομικοί ώστε να διενεργούν αυτή την εξέταση. ΕΑΝ υπάρχει εύλογος υποψία - αρκετά βάσιμη που να στέκεται έγκυρη σε Δικαστήριο, για παράδειγμα ασταθής ή απρόσεκτη οδήγηση - τότε μπορεί να ζητηθεί από τον οδηγό να βαδίσει μια ευθεία γραμμή, να σταθεί στο ένα πόδι, να να ακολουθήσει μια κίνηση με το βλέμμα του, κοκ., πράματα που είναι ήδη αποδεκτά για πολλές δεκαετίες σε άλλες χώρες ως μέρος μιας επί τόπου εξέτασης της ικανότητας οδήγησης. Αυτό θα έπρεπε να αξιοποιεί η Αστυνομία ΕΑΝ και όταν υπάρχουν ενδείξεις ανασφαλούς οδήγησης από κάποιον.


• Το σάλιο μας περιέχει γενετικό υλικό (DNA κλπ.) Στην Κύπρο, έχει θεσπιστεί νομικά το ότι μόνο Δικαστής μπορεί να εκδώσει Διάταγμα για να ληφθεί γενετικό υλικό από κάποιο άτομο. Αυτή η εξουσία ανήκει στον Δικαστικό κλάδο του Κράτους. Ο νόμος για το νάρκοτεστ, με το που δίνει σε Αστυνομικούς το δικαίωμα να λάβουν το γενετικό υλικό, παραβιάζει τον θεμελιώδη διαχωρισμό εξουσιών που διατάζει το Σύνταγμα.

Το Γραφείο Νομικής Υπηρεσίας υπό τον Γενικό Εισαγγελέα τα γνωρίζει όλα αυτά φυσικά, αλλά όταν το νομοσχέδιο ήλθε κοντά τους για νομοτεχνική επεξεργασία πριν αποσταλεί στη Βουλή, ήταν τόσο ενθουσιασμένοι με την πιθανότητα πως θα έχουν ακόμα μια μέθοδο να τρομοκρατούν τους φίλους της Κάνναβης που ενέκριναν το νομοσχέδιο παρόλο που είναι αντισυνταγματικό.

Εκτός από αντισυνταγματικό στο θέμα του γενετικού υλικού, επίσης παραβιάζει το Συνταγματικό Άρθρο περί Ισότητας (Άρθρο 28). Υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός ουσιών που επιστημονικώς ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μειώνουν την ικανότητα οδήγησης, αλλά το νάρκοτεστ τις αγνοεί. Αυτές συμπεριλαμβάνουν φάρμακα που λαμβάνουν δεκάδες χιλιάδες οδηγοί καθημερινά στην Κύπρο, όπως αντιψυχωτικά φάρμακα (νευροληπτικά), ηρεμιστικά (βενζοδιαζεπίνες), και αναλγητικά (οπιούχα). Αν ανοίξετε και διαβάσετε τα χαρτάκια μες τα πακέτα των φαρμάκων θα δείτε τις προειδοποιήσεις για την οδήγηση. Και όμως, ο νόμος επιμένει να στοχεύει τους φίλους της Κάνναβης επιλεχτικά: οι φίλοι της Κάνναβης αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων που χρησιμοποιούν τις ουσίες που ανιχνεύει το νάρκοτεστ. Με άλλα λόγια ο νέος νόμος είναι καθαρά προσανατολισμένος σε μια συγκεκριμένη μορφή διακρίσεων, που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισότητας.


• Η επιστήμη είναι ξεκάθαρη για τις εξετάσεις σάλιου: ΟΥΔΕΠΟΤΕ πιστοποιήθηκε κάποια ποσότητα συστατικών της Κάνναβης που τεκμηριώνει μείωση της ικανότητας οδήγησης, παρόλο που έχουν γίνει πολλές μελέτες, έρευνες και πειράματα. Το νάρκοτεστ ανιχνεύει μόνο το συστατικό της Κάνναβης που ονομάζεται Τετραϋδροκανναβινόλη (ΤΥΚ, γνωστή διεθνώς ως THC). Η επιστήμη ουδέποτε καθόρισε μια ποσότητα ΤΥΚ που να είναι το "ανώτατο όριο" πέραν του οποίου υποτίθεται υπάρχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης.

Επίσης, η αναλογία των συστατικών παίζει μεγάλη διαφορά. Η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει με πολλές εξετάσεις και δοκιμές (δημοσιευμένες στην διεθνή βιβλιογραφία) ότι ένα άλλο από τα πιο άφθονα συστατικά της Κάνναβης που ονομάζεται Κανναβιδιόλη (ΚΒΔ, γνωστή διεθνώς ως CBD) αντισταθμίζει και εξισορροπεί τις επιδράσεις της ΤΥΚ σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άτομα που λαμβάνουν αρκετά μεγάλες ποσότητες της ΤΥΚ ώστε να μειωθεί η ικανότητα οδήγησης τους, βρίσκουν πως όταν λάβουν ταυτόχρονα ίσες ποσότητες ΚΒΔ η μείωση στην ικανότητα οδήγησης αντισταθμίζεται.

Μιλώντας από την προσωπική μου εμπειρία, έχω στη φροντίδα μου άτομα που μπορούν να απωλέσουν την ικανότητα οδήγησης αν καπνίσουν και μόνο 3mg (χιλιοστά του γραμμαρίου) της ΤΥΚ (THC), καθώς επίσης και άτομα που για ιατρικούς λόγους λαμβάνουν εκατόν φορές αυτήν την ποσότητα, 300mg σε καθημερινή βάση, και είναι εξαιρετικά ασφαλείς, ευγενικοί και υπεύθυνοι οδηγοί. Αυτή ανομοιότητα είναι πασίγνωστη και γερά τεκμηριωμένη από την επιστήμη. Για αυτό και ΟΥΔΕΙΣ επιστήμονας προσυπογράφει το νάρκοτεστ!

Το νάρκοτεστ βρίσκεται σε πλήρη παράβαση της επιστήμης, κλινικής εμπειρίας και φαρμακολογικής πραγματικότητας. Αποτελεί απλώς εργαλείο για να τρομοκρατείται η κοινότητα μας, καμουφλαρισμένο ως μέτρο για "ασφάλεια στην οδήγηση". 


• Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο νόμος του νάρκοτεστ δηλώνει καθαρά πως η εξέταση σάλιου επισημαίνει μόνο ΙΧΝΗ ουσιών, και ο οδηγός θα κηρύσσεται ως τάχα "ανίκανος για οδήγηση, ή, υπό την επήρρεια" χωρίς καμία αναφορά στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ που ανιχνεύτηκαν.

Αυτό είναι μια έμμεση παραδοχή από τις αρχές ότι δεν έχουν ιδέα για την ποσότητα της ΤΥΚ στο σάλιο που να τεκμηριώνει μειωμένη ικανότητα οδήγησης. Και όμως, επιλέγουν να επιβάλουν αυτή την εξέταση στην κοινωνία. Ο λόγος είναι απλός: δεν στοχεύουν τον ανασφαλή οδηγό, αλλά τους φίλους της Κάνναβης.


• Μια προσεκτική θεώρηση της εξάρτησης ουσιών είναι επίσης πολύ σημαντική σε αυτή την αναζήτηση. Το άτομο που είναι εξαρτημένο σε μια ουσία όπως την κοκαΐνη ή τα οπιοειδή (αναλγητικά φάρμακα, ηρωίνη, κλπ.) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να την πάρει για να οδηγήσει με ασφάλεια.

Ο νόμος όχι μόνο δεν αναγνωρίζει αυτή την πραγματικότητα, μα εξαναγκάζει το εξαρτημένο άτομο να οδηγήσει χωρίς να πάρει το φάρμακο του από τον φόβο του νάρκοτεστ. Αλλά η οδήγηση ΧΩΡΙΣ το φάρμακο είναι εγγυημένα ανασφαλής: ο οδηγός θα έχει έχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης επειδή ΔΕΝ πήρε την ουσία.

Όλες οι ιδιοφυίες και ψευδο-επιστήμονες που συναθροίζονται στο ΑντιΝαρκωτικό Συμβούλιο (νυν Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων), γνωρίζουν πολύ καλά όλα αυτά για τις ανάγκες των εξαρτημένων ατόμων. Αλλά επιλέγουν να υποστηρίζουν ένα μέτρο που σίγουρα θα αυξήσει την ανασφαλή οδήγηση διότι λαμβάνουν μεγάλη ικανοποίηση με το να κατέχουν ακόμα ένα εργαλείο τρομοκρατίας εις βάρος των φίλων της Κάνναβης.


• Επιστημονικές μελέτες των θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα έχουν επιβεβαιώσει ΜΕΙΩΣΗ θανάτων στις Πολιτείες όπου η Κάνναβις έχει νομιμοποιηθεί. Μπορείτε να δώσετε λίγη σκέψη στα πορίσματα αυτής της έρευνας:
"Οι θάνατοι μειώθηκαν κατά μέσο όρο 11 τοις εκατόν σε Πολιτείες όπου νομιμοποιήθηκε η Ιατρική χρήση Κάνναβης, ανακάλυψαν ερευνητές που ανέλυσαν 1.2 εκατομμύρια θάνατους από τροχαία δυστυχήματα από το 1985 μέχρι και το 2014.
Η μείωση στους θάνατους από τροχαία ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή - ένα 12 τοις εκατόν - στην ηλικιακή ομάδα 25 ως 44 ετών, που είναι η ηλικιακή ομάδα με τα πιο πολλά ποσοστά πιστοποιημένων ασθενών της Κάνναβης. Αυτά αναφέρουν οι ερευνητές στο επιστημονικό περιοδικό Δημόσια Υγεία (American Journal of Public Health)."
After states legalized medical marijuana, traffic deaths fell
By Ronnie Cohen, December 28, 2016
https://www.yahoo.com/news/states-legalized-medical-marijuana-traffic-deaths-fell-185156011.html


• Η μεγαλύτερη συνομοσπονδία οδηγών στις ΗΠΑ που ονομάζεται ΑΑΑ, έχει δημοσιεύσει δήλωση που ξεσχίζει την εξέταση σάλιου ως αβάσιμη, και ζητώντας αντί αυτής να αξιοποιηθούν επί τόπου εξετάσεις ικανότητας οδήγησης μέσω των οποίων η Αστυνομία δύναται να κρίνει πολύ καλύτερα:
"Η μελέτη που διεξήχθηκε από το ίδρυμα οδηγικής ασφάλειας της ΑΑΑ κατέληξε στο ότι δεν υπάρχει εξέταση αίματος που να τεκμηριώνει ή να προσμετρά την ικανότητα οδήγησης με βάση κάποιο όριο στην ΤΥΚ (THC), που είναι η ουσία της κάνναβης η οποία μεταβάλλει την συνείδηση των ατόμων. Και όμως, οι νόμοι σε πέντε από τις έξι πολιτείες [που μελετήθηκαν] αυτόματα υποθέτουν πως ο οδηγός είναι ένοχος αν στην εξέταση βρεθεί να είναι πάνω από κάποιο όριο, και αθώοι αν είναι κάτω από το όριο.
Ως αποτέλεσμα, οδηγοί που μπορεί να είναι ανασφαλείς κυκλοφορούν ελεύθερα, ενώ άλλοι μπορεί να καταδικάζονται άδικα, δήλωσε το ίδρυμα.
Το ίδρυμα συνιστά να αντικατασταθούν οι νόμοι με άλλους που να βασίζονται σε ειδικά εκπαιδευμένους Αστυνομικούς που θα εξετάζουν αν ο οδηγός έχει μειωμένη ικανότητα...:"
Study: No scientific basis for laws on marijuana and driving
May 10, 2016
https://apnews.com/27594d0c278840708e7e3212c1a07c66


• Λόγω της αναξιοπιστίας του νάρκοτεστ αναπόφευκτα θα εμπλακούν και τα Δικαστήρια στην διαμάχη, με τρόπους που είναι εντελώς απρόβλεπτοι. Εμείς υποσχόμεθα πως το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης θα αγωνιστεί ενάντια νέο νόμο λόγω της αντισυνταγματικότητας του, και αν χρειαστεί θα πάμε και μέχρι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Αλλά δεν είμαστε οι μόνοι που αγωνίζονται ενάντια του. Δείτε τι έγινε όταν ένας οδηγός αθωώθηκε από το Δικαστήριο στην Αυστραλία διότι το νάρκοτεστ βρήκε ίχνη της ουσίας ΤΥΚ (THC) ΕΝΝΕΑ ολόκληρες μέρες αργότερα - ενώ η υποτιθέμενη μείωση οδηγητικής ικανότητας από την Κάνναβη ποτέ δεν διαρκεί περισσότερο από μερικές ώρες:
"Αθώωηση οδηγού που συνελήφθη εννέα μέρες μετά που κάπνισε κάνναβη ρίχνει τους νόμους σε αμφισβήτηση"
Acquittal of man caught drug-driving nine days after smoking cannabis throws NSW drug laws into doubt
http://www.abc.net.au/news/2016-02-02/man-caught-drug-driving-days-after-smoking-cannabis-acquitted/7133628


• Η αναξιοπιστία του νάρκοτεστ ώθησε τις διάφορες Πολιτείες στην Αυστραλία να εκδώσουν συγχιστικές και συχνά αντικρουόμενες οδηγίες στους οδηγούς που μπορεί να είναι υπό την επήρεια. Η αλήθεια είναι πως όλοι αυτοί που εξουσιάζουν τις ζωές και την ελευθερία μας δεν έχουν ιδέα τι κάμνουν με αυτά τα νάρκοτεστ. Η Κύπρος έχει καταστεί ένα πεδίο πειραμάτων. Θα δώσει σε ξένες κυβερνήσεις και υπερεθνικές εταιρείες πολλά τεκμήρια για το πως ένας αχταρμάς από αδέξιους γραφειοκράτες και αυταρχικούς "αντιναρκο-σταυροφόρους" μπορούν να φέρουν παντελώς χαώδη αταξία στους αυτοκινητόδρομους μας με αυτό το νέο μέτρο. Αν οι αρχές στην Αυστραλία δεν κατάφεραν να το διαχειριστούν, μήπως οι αρχές στην Κύπρο θα αποδειχθούν πιό ικανές;

"Παραζαλισμένες οδηγίες προς τους οδηγούς στην Αυστραλία":
Hazy Drug Driving Advice On Australian Roads
http://www.huffingtonpost.com.au/2016/02/23/rdt-australia_n_9269504.html


• Και κάτι για την διαδικασία μέσω της οποίας το νομοσχέδιο έγινε νόμος. Η ίδια η διαδικασία ήταν παράνομη διότι κατά τη διάρκεια της, οι αρχές ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους παρέκαμψαν και απέκλεισαν ομάδες ατόμων (που συνήθως ο νόμος προσδιορίζει ως "ενδιαφερόμενα μέρη", ή ως "έχοντα έννομο συμφέρον" για τον αντίκτυπο οποιασδήποτε προτεινόμενης νομοθεσίας) και δεν τα άφησαν να συμμετάσχουν στην συνδιαβούλευση για την διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Οι νόμοι της ΕΕ είναι πεντακάθαροι για τούτο: ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ότι για κάθε νέο νομοσχέδιο πρέπει να γίνει συνδιαβούλευση με διαδικασίες διαφάνειας και διάλογο με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και φορείς.

Το Σωματείο μας πήρε πολλές πρωτοβουλίες για να προσφέρει την εμπειρογνωμοσύνη και τις απόψεις μας σε αυτούς που εργάζονταν για να συνθέσουν το νομοσχέδιο. Μας έδιωξαν με κλωτσιές. Διαμαρτυρηθήκαμε για αυτή την παρανομία στον Υπουργό Συγκοινωνιών, τον Γενικό Εισαγγελία, τα Μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών, και στις αντιπροσωπείες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Ευρωκοινοβουλίου στην Κύπρο. Ο Υπουργός προσποιήθηκε δημοκρατικά ιδανικά και πλένοντας τα χέρια του, μας είπε να πάμε στη Βουλή να μιλήσουμε για το θέμα. Αλλά παρόλην την υποκριτική "δημοκρατικότητας" αποκλειστήκαμε και από τις Βουλευτικές διεργασίες:
"Υπουργός προς Φίλους της Κάνναβης: Ελάτε στη Βουλή"
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2015/11/blog-post_12.html


Εν κατακλείδι, όλα τα πιο πάνω τεκμηριώνουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους το νάρκοτεστ είναι παράνομο, αντισυνταγματικό, αντιεπιστημονικό, ανήθικο, άδικο και επικίνδυνο, αφού όπως αποδείξαμε θα αυξήσει τους επικίνδυνους οδηγούς στους δρόμους και ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ να θεσμοθετήσει μια νούσιμη πολιτική που θα εκπαιδεύει και εξουσιοδοτεί τους Αστυνομικούς να πράττουν το ορθό.

Θα αντισταθούμε στο νάρκοτεστ με κάθε τρόπο, τόσο στα Δικαστήρια όσο και στους δρόμους, και θα ενθαρρύνουμε όλους τους φίλους της Κάνναβης να αντισταθούν. Έχουμε ήδη δημοσιεύσει δήλωση καλώντας όλους τους φίλους της Κάνναβης να βάλουν ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ στις Προεδρικές εκλογές - δεδομένου ότι όλα τα κόμματα και υποψήφιοι είναι υπεύθυνοι για την δαιμονοποίηση της Κάνναβης και την επιβολή ενός τόσο καταπιεστικού, παράνομου και επικίνδυνου μέτρου όπως το νάρκοτεστ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
ιδρυτικό στέλεχος του Σωματείου
Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

* Το πιο πάνω κείμενο αποτελεί συνέντευξη που παραχωρήθηκε στα αγγλικά στην εφημερίδα Cyprus Mail κατόπιν παράκλησης της εφημερίδας, την οποία η εφημερίδα συνεχίζει να ΜΗΝ δημοσιεύει. Οι Φίλοι της Κάνναβης φαίνεται είναι αναλώσιμο είδος για την Σύνταξη της εφημερίδος, που μπορούν να αξιοποιούνται για εντυπωσιασμό προς εκμετάλλευση για την πώληση διαφημίσεων αλλά οι απόψεις μας στην ουσία δεν επιτρέπεται να παρουσιαστούν στις σελίδες της.

Αναγνώσματα / Ιστορικό του αγώνα

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

Σχόλια, απορίες και απαντήσεις για το Νάρκοτεστ
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2016/02/blog-post_28.html

ΟΧΙ ~ ξανά ! ~ στο Νάρκοτεστ
http://cyprus.indymedia.org/node/4772

Φίλοι της Κάνναβης: Μαυρίστε τους στις Εκλογές!
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/1141070629362037




* * *

Sunday, 12 March 2017

Νέα Καταγγελία στον Γενικό Εισαγγελέα


Νέα Καταγγελία στον Γενικό Εισαγγελέα
► Το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης προσφεύγει ξανά στο Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα
► Καταγγελίες και στους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης
► Απαριθμούνται όλες οι παρανομίες του κράτους κατά την διαμόρφωση του νομοσχεδίου για την Ιατρική Κάνναβη
Για λόγους πολιτικής δεοντολογίας στείλαμε αντίγραφα στον Τύπο και τα ΜΜΕ, ώστε από πλευράς του Σωματείου όλες μας οι πράξεις και δηλώσεις να είναι σε πλήρη διαφάνεια.

Το νέο μας διάβημα δημοσιεύτηκε εδώ:

Νέα Καταγγελία στον Γενικό Εισαγγελέα
http://cyprus.indymedia.org/node/5122

Saturday, 25 February 2017

Οι Φίλοι της Κάνναβης στην τηλεόραση του Σίγμα



http://cyprus.indymedia.org/node/5119


Οι Φίλοι της Κάνναβης στην τηλεόραση του Σίγμα
Στο πρόγραμμα συζητιούνται :
• Το νομοσχέδιο για την Ιατρική Κάνναβη,
• Πρόσβαση των ασθενών στην Κάνναβη,
• Ηθικές και κοινωνικές πτυχές του θέματος,
• Η άποψη της επιστήμης.
http://cyprus.indymedia.org/node/5119