Showing posts with label φυλακή. Show all posts
Showing posts with label φυλακή. Show all posts

Thursday, 9 September 2010

Της Γης οι Κολασμένοι... / Γράμμα από την Φυλακή….

Ο αγώνας ενάντια στην εξουσία, είναι αγώνας ενάντια στην λήθη!

«Σύντροφοι», σας μιλά ο μέσα από το είναι μου.

Βρίσκομαι στην φυλακή καταδικασμένος με την κατηγορία του σκοπού της προμήθειας……

Με έχετε κατηγορήσει ότι ασχολούμαι με την κάνναβη και το θέμα της αποποινικοποίησης, ενώ κάποιοι άλλοι είπαν ότι ασχολούμαι με δευτερεύοντα ζητήματα.

Ο φόβος και η βόλεψη σας, σας κάνουν να κρύβεστε πίσω από διάφορες δικαιολογίες ασχολούμενοι με ανούσια, χάνοντας την ουσία.

Στην φυλακή δεν βρίσκονται οι εγκληματίες, βρίσκονται της γης οι κολασμένοι.

Οι εγκληματίες βρίσκονται αλλού, έξω από την φυλακή …….. αυτοί δεν θα περάσουν ποτέ το κατώφλι αυτής της κόλασης……. Σιακόληες, ορφανίδηες, λανίτηες, δικαστές, μπάτσοι και λοιποί εγκληματίες μας τρώνε τα σωθικά καθημερινά.

Η λεγόμενη αστική δημοκρατία και η δικαιοσύνης της, όπως και όλοι οι θεσμοί αυτού του σάπιου κοινωνικού συστήματος, ποτέ μα ποτέ δεν λειτούργησε και ούτε ποτέ θα λειτουργήσουν.

80% των φυλακισμένων βρίσκονται εδώ για το ζήτημα της κάνναβης….. πρέπει επιτέλους το λεγόμενο κοινωνικό κίνημα να ανοίξει τα μάτια του.

Ποτέ μα ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με ουσιώδη ζητήματα της ζωής…. Κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους.

Οι φοβίες τους, τους έχουν καταβάλει. Τους έχει ισοπεδώσει η προπαγάνδα των μμε και του κράτους.

Ανά τω παγκόσμιω το αναρχικό κίνημα είχε ως ζωτικό ζήτημα, το ζήτημα της φυλακής.
Εμείς ουδέποτε ασχοληθήκαμε……… βολευόμαστε στα εύκολα…..

Υ.Γ. 1 :
Ουδεμία σχέση έχω με το λεγόμενο αυτόνομο εναλλακτικό κίνημα και ειδικότερα με το Cyprus-EνδοMήδεια.

Ο αγώνας μου και η ζωή μου είναι αφιερωμένες στο αναρχικό κίνημα!

Οποιαδήποτε αναφορά έχει γίνει στο πρόσωπο μου, έχει γίνει χωρίς την έγκριση μου.

Υ.Γ. 2 :
Η λεγόμενη κοινωνική αλλαγή με τον Χριστόφια βρωμάει. Το κυπριακό κράτος έχει μεταβληθεί σε πλήρως αστυνομικό κράτος.

Νεαροί «μικροπαραβάτες» φυλακίζονται με ψύλλου πήδημα.

Ενώ εδώ βρίσκονται εκατοντάδες μετανάστες, ο μόνος λόγος που βρίσκονται στην φυλακή είναι η «παράνομη» είσοδος τους στην Κύπρο.

Ζουν τον ρατσισμό εις διπλούν: μια στην «ελεύθερη» κοινωνία και στο αντικατόπτρισμα της, στην φυλακή αφού ακόμη και εδώ οι δουλειές που κάνουν κυρίως οι ασιάτες είναι να καθαρίζουν τις τουαλέτες!

Αυτό είναι το σημερινό κυπριακό κράτος…

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

pishipillis
προσωπικο σχολιο: μαλακισμενοι του cyprus indymedia δωστε ιδιαιτερη προσοχη στο κομματι στο οποιο αναφερεται σε εσας.

~~~~~~~~~~


Από την Ομάδα Σύνταξης:
Έχουμε επιβεβαιώσει μέσω του δικηγόρου του συγκεκριμένου αγωνιστή ότι πράγματι αυτός έστειλε το μήνυμα που δημοσιεύτηκε ανώνυμα στις σελίδες μας και ότι είναι λέξη επί λέξη αυθεντικό.

Ως εκ τούτου, και διότι το Γράμμα από την Φυλακή αφορά ολόκληρη την εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα, πιστεύουμε πως πρέπει να προβληθεί ως πρωτοσέλιδο.

* * *