Showing posts with label διεθνισμός. Show all posts
Showing posts with label διεθνισμός. Show all posts

Saturday, 14 May 2011

Διαδήλωση γιά την Παλαιστίνη


Συγκέντρωση στην Πλατεία Ελευθερίας
και Πορεία προς την Ισραηλινή Πρεσβεία
Κυριακή 15 Μαΐου, 12:00 το μεσημέρι

Σύσσωμος ο Παλαιστινιακός λαός διαδηλώνει την Κυριακή 15 Μαΐου ενάντια στην Κατοχή, την Εθνοκάθαρση, τον εποικισμό, τα εγκλήματα πολέμου, το απάρτθαϊντ και υπέρ του δικαιώματος όλων των προσφύγων για επιστροφή στην Παλαιστίνη.

Ο αγώνας του αδελφού Παλιστινιακού λαού μας αγγίζει ιδιαίτερα καθώς η μοίρα όρισε έτσι ώστε οι λαοί μας να υποφέρουν το ίδιο στην αιματοβαμμένη περιοχη της Μ. Ανατολής και της Ανατολικής Μεσογείου.

Είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι γιατί είμαστε όλοι Κερυνειώτες. Ο πόθος και ο αγώνας μας για επιβίωση, τερματισμό της Τουρκικής Κατοχής και του εποικισμού, ο αγώνας μας ενάντια στο διζωνικό έκτρωμα απάρτθαϊντ που επιχειρείται εις βάρος μας και ο αγώνας για επιστροφή στη γενέθλια γη όλων των προσφύγων μας είναι ταυτόσημοι με τον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού.

Αγκαλιάζουμε την πρόσκληση της Παλαιστινιακής Κοινότητας της Κύπρου για διαδήλωση προς την Ισραηλινή πρεσβεία την Κυριακή το μεσημέρι.

Χωρίς Δικαιοσύνη δεν μπορεί να υπάρξει Ειρήνη.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus Indymedia


* * *

Διαδήλωση εις ανάμνηση του Παλαιστινιακού Ολοκαυτώματος (Nakba)

63 Χρόνια Ισραηλινής Κατοχής είναι Αρκετά
Συγκέντρωση στην Πλατεία Ελευθερίας
και πορεία προς την ισραηλινή πρεσβεία
Κυριακή 15 Μαΐου 12:00 το μεσημέρι
Στην 63η επέτειο της κατοχής της Πλαιστίνης και σε ανταπόκριση στο κάλεσμα των Παλαιστινίων για μια τρίτη Ιντιφάντα και για Πορεία Επιστροφής στην Παλαιστίνη τη 15η Μαΐου, θα πορευτούμε στην ισραηλινή πρεσβεία την ίδια μέρα, για να απαιτήσουμε τον τερματισμό της Ισραηλινής Κατοχής και το δικαίωμα όλων των Παλαιστινίων προσφύγων για επιστροφή στην Παλαιστίνη. Η πορεία θα περάσει μπροστά από την Αιγυπτιακή πρεσβεία για να συγχαρεί τον Αιγυπτιακό λαό για την επανάσταση του και την στάση και υποστήριξη του προς τον Παλαιστινιακό λαό.

Καλούμε όλους εκείνους που είναι ενάντια στην κατοχή, το απάρτθαϊντ, την εθνοκάθαρση και τα εγκλήματα πολέμου, όλους που είναι αφοσιωμένοι στη δικαιοσύνη, την ειρήνη και την ελευθερία να δράσουν ενάντια στο κράτος του Ισραήλ ώστε να σταματήσει την κατοχή και την πολιορκία της Γάζας.

Καλούμε το κράτος του Ισραήλ να αναγνωρίσει τις ευθύνες του για τον εκτοπισμό των Παλαιστινιακών οικογενειών και του λαού και να αναγνωρίσει το δικαίωμα όλων των Παλιστίνιων προσφύγων για επιστροφή στην πατρίδα των.

Καλούμε τις κυβερνήσεις της Κύπρου και των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να χρησιμοποιήσουν τις διπλωματικές των σχέσεις για να να επηρεάσουν το κράτος του Ισραήλ έτσι ώστε να τερματίσει την κατοχή, και να υποστηρίξουν τους Παλαιστινίους για να κερδίσουν την ελευθερία και την ανεξαρτησία των.

Προσκαλούμε όλες τις οργανώσεις και τα άτομα να υπστηρίξουν τη διαδήλωση. Μπορείτε να έρθετε με τα πανό σας.

Παρακαλούμε δείτε το βίντεο εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=nQoQ7CQpz5o

~~~~~~~~~~~~~~~~