Showing posts with label Άννα Τενέζη. Show all posts
Showing posts with label Άννα Τενέζη. Show all posts

Saturday, 1 October 2011

Ο ΜΗ-κομματικός Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μας

Ένα κείμενο της Άννας Τενέζη

Συνεχίζουμε τη δημοσίευση κειμένων από άτομα που έζησαν από κοντά και με αφοσίωση την κινητοποίηση Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων, και που κατέχουν και αρθρώνουν λόγο κριτικό, συμβάλλοντας στην μεγάλη ανάγκη για διάλογο, αξιολογήσεις και προσανατολισμούς που έχει η Κίνηση.

Ακολουθούν ένα σχόλιο και ένα κείμενο από την Ομάδα Σύνταξης.


* * *
Αγαπητοί φίλοι,

Συγχωρήστε με που σας ενοχλώ για μια ακόμη φορά με το θέμα «Χριστόφιας». Το κάνω, με την ελπίδα ότι ίσως δημιουργηθεί ένας διάλογος που θα μας βοηθήσει όλους για κάτι καλύτερο.

Έχει από την περασμένη Δευτέρα που πήγα, όπως, φαντάζομαι, θα ήταν και από σας αναμενόμενο, έξω από το Προεδρικό, μαζί με τις χιλιάδες που βρέθηκαν εκεί. Είμαι τύπος περισσότερο της παρατήρησης και λιγότερο της δράσης. Έτσι πρόσεξα πράγματα, που ίσως από άλλους θα περνούσαν απαρατήρητα. Εκείνη, για παράδειγμα, η απεχθής παρέλαση κατά διμοιρίες των ελαμιτών, που από τη μια τους γελοιοποιεί και από την άλλη τους δίνει «υπόσταση» στα μάτια τουλάχιστον ορισμένων – και μάλιστα νέων, αλλά όχι μόνο – δημιουργεί τη θλιβερή σκέψη για το πού βαδίζουμε. Είναι φανερό ότι το Προεδρικό χρειάζεται αυτή την παρουσία, για να μπορεί να λέει ότι είναι φασίστες αυτοί που μαζεύονται έξω από το Προεδρικό και επομένως ότι είναι φανεροί οι λόγοι, για τους οποίους απαιτούν την παραίτηση του προέδρου.

Όμως, αυτό ακριβώς θα ήθελα να πω σήμερα. Ότι θαύμασα τον τρόπο, με τον οποίο οι εθελοντές – οργανωτές αυτών των εκδηλώσεων απέτρεψαν μέχρι σήμερα, δύο μήνες μετά, την άλωσή τους από οποιοδήποτε κόμμα ή οργανωμένο σύνολο και καταφέρνουν όχι μόνο να ελέγχουν την κατάσταση, αλλά και να την κρατούν σ’ ένα αξιοθαύμαστο επίπεδο, με λίγες μόνο εξαιρέσεις «παρεκτροπής». Θαύμασα και θαυμάζω την αντοχή τους, όχι μόνο μέσα στο χρόνο, που αυτό μπορεί να είναι και δικαιολογημένο, αλλά την «αλεξικέραυνη» αντοχή τους απέναντι στο καπέλωμα, το χρωμάτισμα ή την παρέκκλιση προς τη μια ή την άλλη κομματική κατεύθυνση. Είναι η μαγιά, που κάτι θα «ζυμώσει» στο τέλος. Δεν έχω, παρά να πω «καλό κουράγιο και πάντα μπροστά.»

Άννα Τενέζη, συγγραφέας
15 Σεπτεμβρίου 2011

* * *

Το κείμενο της Άννας Τενέζη είναι ακόμα μια έκφραση της επιθυμίας του κόσμου για να διατηρηθεί η Κίνηση ως ανεξάρτητη και αδέσμευτη, με συνενωτικό χαρακτήρα που να εκφράζει όλον τον λαό - να συνεχίσει δηλαδή με την εκπληκτική υπέρβαση των κομμάτων την οποία πραγμάτωσε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της.

Μας καίει όμως πολύ το ότι δυστυχώς κάποιοι επιδίδονται σε επαφές και συνεργασίες με τα κόμματα εκ μέρους των Αγανακτισμένων (χωρίς έγκριση από το πλήθος ή τους άλλους οργανωτές), και δυστυχώς δείχνουν ιδιαίτερη ανοχή στο ΕΛΑΜ καθώς και σε αδιάκριτες σχέσεις με τ' άλλα κόμματα.

Ο κόσμος στις διαδηλώσεις εκεί στο Προεδρικό εξέφρασε πάμπολλες φορές και με πολλούς τρόπους την επιθυμία του για ΜΗ-κομματική Υπερκομματική απόχρωση στις εκδηλώσεις. Και όμως, η ανεπίσημη ηγεσία - η ομάδα που κατέχει τώρα την ηγεμονία των εκδηλώσεων - ακροβατεί επικίνδυνα με διάφορες εμπλοκές με τα κόμματα, ενάντια στην πεντακάθαρη επιθυμία των διαδηλωτών.

Το αποκορύφωμα της αντιδημοκρατικής τούτης παραβίασης της επιθυμίας του λαού έγινε την εβδομάδα πριν το παλλαϊκό παγκύπριο συλλαλητήριο της 12ης Σεπτεμβρίου. Εκείνη την εβδομάδα, χωρίς να πάρουν συναίνεση από κανένα, και χωρίς να ενημερώσουν οποιοδήποτε για τις προθέσεις τους, η ομάδα εθελοντών που τότε ήταν γνωστή ως η Πτέρυγα των Έξι συναντήθηκε με διάφορα κόμματα όπου και επιδόθηκε σε διάφορες συμφωνίες και διευθετήσεις οι οποίες είναι ακόμα μέχρι σήμερα μυστικές.
"Ο κ. Τσαγγαρίδης, επικεφαλής αντιπροσωπείας, συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ Μάριο Καρογιάν, ο οποίος επεσήμανε ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε φορέα και πολίτη να
εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του..."
http://www.diko.org.cy/easyconsole.cfm/id/1921

"...δήλωσε χθες ο βουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Γιώργος Περδίκης, μετά από συνάντησή του με αντιπροσωπία της ομάδας αγανακτισμένων - αφυπνισμένων πολιτών."
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/417193

" Εψές στο Πανεπιστήμιο, ενώπιον ολόκληρου του αμφιθέατρου σε εκδήλωση της φοιτητικής παράταξης Έπαλξη, η κα Άντρη Μακαρία Στυλιανού ανέφερε πως πήγαν εκ μέρους των Αγανακτισμένων και συναντήθηκαν με όλους τους αρχηγούς κομμάτων!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html?showComment=1316157592550#c6609898298710406653
Οι υπόλοιποι εθελοντές θορυβηθήκαμε σφόδρα όταν ανακαλύψαμε τα τεκταινόμενα, και ιδίως όταν μετά από τις επαφές με αυτά τα κόμματα ανακοινώθηκε πως το ΕΛΑΜ οργάνωσε πορεία από τα γραφεία του προς το συλλαλητήριο με την κομματική-οργανωτική του ιδιότητα, με τα λάβαρα και σύμβολα του.

Κινήσαμε Γή και Ουρανό να αντιστραφούν τα δεδομένα. Επικοινωνήσαμε με όσον το δυνατόν πιο πολλούς από τους εθελοντές πλην των Εξι, και με δημοκρατικές διαδικασίες διαφάνειας και συναίνεσης εκδώσαμε μια σύντομη Ανακοίνωση Τύπου αμέσως πριν την 12η Σεπτ. για να διασφαλίσουμε τον ΜΗ-κομματικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, την οποία αναπαράγουμε πιο κάτω.

Δημοσιεύτηκε κατά αποσπάσματα στον Τύπο, και διαδόθηκε ευρέως μέσω του διαδικτύου στις χιλιάδες ανθρώπων που είχαν ήδη επιβεβαιώσει πως θα έρχονταν στη διαδήλωση:
Ο Υπερκομματικός Χαρακτήρας του Αγώνα μας
Διευκρινήσεις και Διάψευση
http://cyprus-org.net/YperkommatikosXDiapsefsis.pdf

Συνεχίζουμε να προσκαλούμε τους πάντες στις εκδηλώσεις της 12ης Σεπτεμβρίου:
8μμ Συγκέντρωση στη Πλατεία Ελευθερίας

8:30μμ Ειρηνική Πορεία προς το Προεδρικό

9μμ. Παγκύπριο Συλλαλητήριο στο Προεδρικό
Έχουν κυκλοφορήσει φήμες, εντυπώσεις ή και παραπληροφόρηση για συμμετοχή κάποιων κομμάτων στις εκδηλώσεις μας, και ότι τάχα τα κόμματα έχουν "επίσημη πρόσκληση από τους διοργανωτές" να συμμετάσχουν με τα κομματικά τους λάβαρα και σύμβολα: ουδέν αναληθέστερον.

Οι εθελοντές Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων Πολιτών συνεχίζουμε να τιμούμε τον Υπερκομματικό και Μη-Κομματικό χαρακτήρα των εκδηλώσεων μας. Καλούμε όλο τον λαό, μέλη κομμάτων και μη, ψηφοφόρους και μη ψηφοφόρους, ενταγμένους και ανέντακτους πολίτες, όλους όσους τους καίει η επιθυμία για δικαίωση των 13 νεκρών και για παραίτηση του Προέδρου Χριστόφια να συνενωθούν μαζί μας στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και οργής την 12η Σεπτεμβρίου. Χωρίς κομματικά λάβαρα και σύμβολα ή οτιδήποτε άλλο διχάζει τον κόσμο.

Για μας η ενότητα του λαού είναι πολύτιμη.

Η ενότητα των διαδηλωτών συνεχίζει να στηρίζεται σε συμφωνίες που συνεχίζουν να ισχύουν και τις οποίες τιμούμε:
ο- δεν είναι ανεκτή καμιά ηγεμονική παρέμβαση ή έλεγχος των εκδηλώσεων μας από οποιοδήποτε κόμμα,
ο- δεν έχουμε συντονιστική επιτροπή, ούτε και "ηγέτες",
ο- οι συνεργασίες μας βασίζονται στην εθελοντική προσφορά, τη διαφάνεια και ενημέρωση, και την απόλυτη ισότητα μεταξύ των εθελοντών.

Όσοι λαμβάνουν μονομερώς ιδιωτικές πρωτοβουλίες για "διευθετήσεις" που παραβιάζουν αυτές τις συμφωνίες, αντιπροσωπεύουν μόνο τον εαυτό τους.

ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ/ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
* * *

Αυτά γιατί η ιστορία των κινημάτων έχει σημασία για όσους θέλουμε να πορεύουμε συνειδητά. Και μαζί της η διαφάνεια, η ενημέρωση, ο διάλογος, που είναι απολύτως αναγκαία για να διασφαλίζεται η δημοκρατικότητα της Κίνησης.

Το που θα πάει η Κίνηση Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων, είναι άγνωστο. Αλλά το ερώτημα του ΠΩΣ θα πάει εκεί εμπεριέχει εξ' ορισμού μια απάντηση: μόνο με δημοκρατικές διαδικασίες θα μπορέσει να προσανατολιστεί και να προχωρήσει προς τους στόχους και το πνεύμα κοινωνικής ανανέωσης και αναμόρφωσης που μας ενώνουν. Χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες, δεν θα πάει πουθενά.

Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http:/CyprusIndyMedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html

Οι Αγανακτισμένοι στο Άρδην και την Κερυνειώτικη Ηχώ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html

Η Λοιδορία δεν είναι χώρα στη μακρυνή Ασία
Όταν χλευάζουμε τον Λαό, ορθώς μας αποστρέφεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html

* * *

Περί της Άννας Τενέζη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html#anna-author

Το άνθος της Κύπρου και το φαινόμενο Χριστόφια
της Άννας Τενέζη
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/30995.aspx

ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
της Άννας Τενέζη
http://www.koraisbooks.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251290&category_id=4084&option=com_virtuemart&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54

Παύση Προέδρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html

* * *

Friday, 19 August 2011

Η ιδιωτική ζωή του Προέδρου

της Άννας Τενέζη

Με ύφος περίλυπο κι ενοχλημένο και λόγια διδακτικά περί του πρακτέου και μη, βγήκε ο – ποιος κύριος; – να μας πει ότι δεν πρέπει να ενοχλούμε το ιερό πρόσωπο του Προέδρου. Έχει (ο Πρόεδρος), μας είπε, δικαίωμα στην ιδιωτική του ζωή. Έχει δικαίωμα σαν κάθε άνθρωπο να χαρεί την οικογένειά του, τη γυναίκα του, τα παιδιά, τα εγγόνια του. Μα... αυτό ακριβώς του λέμε κι εμείς κάθε βράδυ, οι απλοί πολίτες αυτού του τόπου. Να πάει στο σπιτάκι του και να χαρεί, όχι μόνο τα παιδιά και τα εγγόνια του, αλλά και δισέγγονα και τρισέγγονα, αν τον αξιώσει ο Θεός, για να θυμάται και να βασανίζεται όσο χρειάζεται, αν βέβαια διαθέτει μια τέτοια ευαισθησία.

Αυτό του ζητάμε. Να πάρει το καπέλο, τα γυαλάκια και το μπαστουνάκι του και να πάει στο σπιτάκι του, για να περισώσει τουλάχιστον την ιδιωτική του ζωή, αφού τη δημόσια την έχει κάνει... άσ’ τα να πάνε. Για την ακρίβεια, την έχει κάνει πιο κει από το «άσ’ τα να πάνε», γι’ αυτό και ένας λαός που πριν ήταν αυτής της φιλοσοφίας και πρακτικής, τώρα πια δεν μπορεί άλλο να σπρώχνει τα σκουπίδια πίσω από την πόρτα και θέλει να τα βγάλει έξω από την πόρτα.

Σωστά το λέει ο κύριος «όποιος» ότι ο κύριος Πρόεδρος έχει δικαίωμα στην ιδιωτική του ζωή. Όπως ακριβώς ο καθένας. Τι γίνεται όμως, όταν κάποιος εισβάλλει με το θάνατο και ανατρέπει την ιδιωτική ζωή των ανθρώπων; Αυτό είναι θεμιτό και πολιτικά – ή όπως αλλιώς – ορθό και το να αντιδράς σ’ αυτή την κατάσταση είναι ανήθικο και αθέμιτο και ενάντιο στους θεσμούς;

Ιερό το πρόσωπο του Προέδρου και σεβαστός ο θεσμός. Όταν όμως ο ίδιος ο Πρόεδρος μαγαρίζει το θεσμό με την υπέρτατη και έσχατη προσβολή έναντι στο λαό του, τότε ο λαός όχι μόνο νομιμοποιείται, αλλά και έχει υποχρέωση να αποκαταστήσει και τη δικιά του και την εκπεσμένη αξιοπρέπεια του Προέδρου. Ο σεβασμός, εκτός του ότι δε χαρίζεται, κερδίζεται, δεν είναι μονόδρομος. Πρέπει να σέβεσαι, για να σε σέβονται, πρέπει να εμπνέεις το σεβασμό και όχι να τον απαιτείς ή να θέλεις να τον επιβάλεις με δηλώσεις περί ηθικής και εντιμότητας, αφού δεν μπορείς αλλιώς. (Με άλλα μέσα, εννοώ, που διαθέτουν κάποιοι άλλοι...)

Αν ο κ. Χριστόφιας ήταν δεόντως ή στοιχειωδώς ηθικός και έντιμος ως πολιτικός, θα είχε βγει από την πρώτη στιγμή του μεγάλου συμβάντος, και αφού θα είχε συνέλθει από το συνταρακτικό σοκ, να δηλώσει ταπεινά άγνοια, λάθος ή ό,τι άλλο, και αφού αναγνωρίσει τις ευθύνες του, να δηλώσει συντριβή, να ζητήσει συγνώμη και να μαζέψει τα μπογαλάκια του, για να πάει στο σπιτάκι του. Αντ’ αυτού, αρπάχτηκε από κείνην την καρέκλα, που θα έπρεπε πλέον να τον καίει και να τον ζεματάει, και έμεινε εκεί κολλημένος σαν το κακότροπο, κακομαθημένο παιδί, που δε θέλει να αφήσει το παιχνίδι του στα χέρια κάποιου άλλου.

Κακοφανισμένα ενεργεί, κακοφανισμένα συμπεριφέρεται, ποιος; Το γελαστό παιδί της Πολιτικής μας. Αυτό το χαμόγελο είχε προβάλει ως μέγα αντιόπλο στην προεκλογική του εκστρατεία κατά του τότε Προέδρου Παπαδόπουλου. Ο Παπαδόπουλος ήταν «μούργος». Αυτός – ως παιδί του λαού – ανοιχτόκαρδος και ανοιχτοαγκάλης. Όλοι ήταν φίλοι του και με όλους θα συνεννοούνταν φιλικά. Η πόρτα του Προεδρικού θα ήταν ανοιχτή για κάθε πολίτη... Τώρα, κάθε βράδυ πλήθος κόσμου διαδηλώνει έξω από το Προεδρικό. Γιατί δεν ανοίγει την πόρτα του, γιατί δεν ανοίγει την αγκαλιά του, έστω και για να παρηγορήσει εκείνους του χαροκαμένους συγγενείς; Τι έγινε το χαμόγελό του; Τι έγινε η υπόσχεσή του για ανοιχτό Προεδρικό; Θα δεχτεί άραγε ο κ. Χριστόφιας τους πεζοπόρους των τριακοσίων χιλιομέτρων; Ή μήπως ο δρόμος του Προεδρικού περνάει μέσω Συρίας και Ιράν; Και για να ανοίξει η πόρτα του Προεδρικού, ποια άλλη πρέπει να χτυπηθεί πρώτα;
Απορία: Όταν ο κ. Χριστόφιας έπαιρνε τον εγγονό του αγκαλιά και τον περιέφερε στα εκλογικά κέντρα ή τη μάνα του και τον εγγυότανε ως υποψήφιο, τι ακριβώς έκαμνε;
Δε φαντάζομαι να πείτε ότι δημοσιοποιούσε την ιδιωτική του ζωή! Για σκεφτείτε το καλύτερα...

Άννα Τενέζη, συγγραφέας
Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2011
____________________

Περί της Άννας Τενέζη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html#anna-author

Το άνθος της Κύπρου και το φαινόμενο Χριστόφια
της Άννας Τενέζη
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/30995.aspx

ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
της Άννας Τενέζη
http://www.koraisbooks.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251290&category_id=4084&option=com_virtuemart&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54

Παύση Προέδρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html








Monday, 8 August 2011

Παύση Προέδρου


της Άννας Τενέζη



Εγώ, ο Λαός, που διόρισα τον κ. Χριστόφια Πρόεδρο, για να διαχειριστεί τα θέματα της Κυπριακής Δημοκρατίας με τρόπο, που να προάγει την ασφάλεια, την ευημερία, την ομαλή διαβίωση και την πρόοδό μου στους τομείς της οικονομίας, της επίλυσης του Κυπριακού και όσων άλλων άπτονται των καθηκόντων του, με προοπτική ενός καλύτερου μέλλοντος για μένα και τα παιδιά μου, κατηγορώ τον κ. Χριστόφια:
1. Για υφαρπαγή της ψήφου μου με ψευδείς παραστάσεις.

2. Για κατακράτηση της ψήφου μου, ενώ εγώ την έχω αποσύρει ήδη.

3. Για κατάληψη της θέσεως που είχα προκηρύξει, με ψευδή δήλωση στοιχείων ικανότητος να τη διαχειριστεί. (Εμείς μπορούμε!)

4. Ότι αποδείχτηκε μη κατάλληλος για τη θέση, στην οποία τον είχα διορίσει.

5. Ότι, ενώ τον έχω απολύσει ήδη από τις 11/7/11, έχει κάνει κατάληψη του Προεδρικού και αρνείται να το εκκενώσει.
Γι’ αυτό ζητώ από το Ανώτατο Δικαστήριο να προβεί στην έξωση του κ. Χριστόφια, που δεν εκπληρώνει τις προϋποθέσεις του διορισμού του και καταπατά τους όρους του συμβολαίου μας.

Με τιμή

Άννα Τενέζη
(ή, κατά κόσμον, Αναστασία Τζενετζή - Αθηαινίτου)
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το άνθος της Κύπρου και το φαινόμενο Χριστόφια
της Άννας Τενέζη
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/30995.aspx

Δημιουργός και Συγγραφέας
Η Άννα Τενέζη γεννήθηκε στην Ξάνθη, σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στη Θεσσαλονίκη και μετά το πέρας των σπουδών της πήγε στην Κύπρο, όπου εργάστηκε ως καθηγήτρια μέχρι το 2004.

Έγραψε τα βιβλία: «Το φως που σκοτώνει», «Καθώς μου φεύγεις», «Για το ψυχιατρικό κατεστημένο», «Τ’ ανέμελα σύννεφα», «Στις ρωγμές του χρόνου», «Στις παρυφές της αγωνίας», «Σε ρυθμό αρχαίας τραγωδίας» κ.λπ.

Παιδικά θεατρικά της έχουν παρουσιαστεί από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου και το Θέατρο Ένα της Λευκωσίας. Άρθρα, επιστολές και διηγήματά της έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες και περιοδικά της Κύπρου.

Το βιβλίο της «Καθώς μου φεύγεις» έχει πάρει το βραβείο μυθιστορήματος του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.

«Η αείφωνη μουσική της Σιωπής» είναι ένα μεγάλο ποίημα για τη σιωπή που συνοδεύεται από φωτογραφίες της.

Είναι ερασιτέχνης φωτογράφος, αγαπά τους τόπους και τους ανθρώπους και φωτογραφίζει «ό,τι της μιλά». Έχει πάρει μέρος σε δύο ομαδικές και έκανε τέσσερις ατομικές εκθέσεις.

«Το Νησί της Αφροδίτης μέσα από το φακό μιας Ξανθιώτισσας» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, που αποτυπώνει τις ομορφιές αλλά και την πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου.
Στο Café restaurant Κοκόρι

«Η αείφωνη μουσική της σιωπής» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, Μία έκθεση για τις ποικίλες εκφάνσεις της σιωπής. Ένα ποίημα για τη σιωπή γεμάτο ρήματα. Γιατί η σιωπή εκφράζει όσα και οι λέξεις και ακόμη περισσότερα.
Στο Café bar Άνω Κάτω

«Χώρες και Λαοί του κόσμου» Φωτογραφική έκθεση της Άννας Τενέζη, σε μια ποιητική προσέγγιση.
Στο Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης.
Με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης.
Πληροφορίες από:
http://xanthinews.gr/print.php?sid=2857

ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
της Άννας Τενέζη
http://www.koraisbooks.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251290&category_id=4084&option=com_virtuemart&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54
~~~~~~~~~~~~~~~~