Showing posts with label Εντός των Τειχών. Show all posts
Showing posts with label Εντός των Τειχών. Show all posts

Thursday, 9 September 2010

Της Γης οι Κολασμένοι... / Γράμμα από την Φυλακή….

Ο αγώνας ενάντια στην εξουσία, είναι αγώνας ενάντια στην λήθη!

«Σύντροφοι», σας μιλά ο μέσα από το είναι μου.

Βρίσκομαι στην φυλακή καταδικασμένος με την κατηγορία του σκοπού της προμήθειας……

Με έχετε κατηγορήσει ότι ασχολούμαι με την κάνναβη και το θέμα της αποποινικοποίησης, ενώ κάποιοι άλλοι είπαν ότι ασχολούμαι με δευτερεύοντα ζητήματα.

Ο φόβος και η βόλεψη σας, σας κάνουν να κρύβεστε πίσω από διάφορες δικαιολογίες ασχολούμενοι με ανούσια, χάνοντας την ουσία.

Στην φυλακή δεν βρίσκονται οι εγκληματίες, βρίσκονται της γης οι κολασμένοι.

Οι εγκληματίες βρίσκονται αλλού, έξω από την φυλακή …….. αυτοί δεν θα περάσουν ποτέ το κατώφλι αυτής της κόλασης……. Σιακόληες, ορφανίδηες, λανίτηες, δικαστές, μπάτσοι και λοιποί εγκληματίες μας τρώνε τα σωθικά καθημερινά.

Η λεγόμενη αστική δημοκρατία και η δικαιοσύνης της, όπως και όλοι οι θεσμοί αυτού του σάπιου κοινωνικού συστήματος, ποτέ μα ποτέ δεν λειτούργησε και ούτε ποτέ θα λειτουργήσουν.

80% των φυλακισμένων βρίσκονται εδώ για το ζήτημα της κάνναβης….. πρέπει επιτέλους το λεγόμενο κοινωνικό κίνημα να ανοίξει τα μάτια του.

Ποτέ μα ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με ουσιώδη ζητήματα της ζωής…. Κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους.

Οι φοβίες τους, τους έχουν καταβάλει. Τους έχει ισοπεδώσει η προπαγάνδα των μμε και του κράτους.

Ανά τω παγκόσμιω το αναρχικό κίνημα είχε ως ζωτικό ζήτημα, το ζήτημα της φυλακής.
Εμείς ουδέποτε ασχοληθήκαμε……… βολευόμαστε στα εύκολα…..

Υ.Γ. 1 :
Ουδεμία σχέση έχω με το λεγόμενο αυτόνομο εναλλακτικό κίνημα και ειδικότερα με το Cyprus-EνδοMήδεια.

Ο αγώνας μου και η ζωή μου είναι αφιερωμένες στο αναρχικό κίνημα!

Οποιαδήποτε αναφορά έχει γίνει στο πρόσωπο μου, έχει γίνει χωρίς την έγκριση μου.

Υ.Γ. 2 :
Η λεγόμενη κοινωνική αλλαγή με τον Χριστόφια βρωμάει. Το κυπριακό κράτος έχει μεταβληθεί σε πλήρως αστυνομικό κράτος.

Νεαροί «μικροπαραβάτες» φυλακίζονται με ψύλλου πήδημα.

Ενώ εδώ βρίσκονται εκατοντάδες μετανάστες, ο μόνος λόγος που βρίσκονται στην φυλακή είναι η «παράνομη» είσοδος τους στην Κύπρο.

Ζουν τον ρατσισμό εις διπλούν: μια στην «ελεύθερη» κοινωνία και στο αντικατόπτρισμα της, στην φυλακή αφού ακόμη και εδώ οι δουλειές που κάνουν κυρίως οι ασιάτες είναι να καθαρίζουν τις τουαλέτες!

Αυτό είναι το σημερινό κυπριακό κράτος…

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

pishipillis
προσωπικο σχολιο: μαλακισμενοι του cyprus indymedia δωστε ιδιαιτερη προσοχη στο κομματι στο οποιο αναφερεται σε εσας.

~~~~~~~~~~


Από την Ομάδα Σύνταξης:
Έχουμε επιβεβαιώσει μέσω του δικηγόρου του συγκεκριμένου αγωνιστή ότι πράγματι αυτός έστειλε το μήνυμα που δημοσιεύτηκε ανώνυμα στις σελίδες μας και ότι είναι λέξη επί λέξη αυθεντικό.

Ως εκ τούτου, και διότι το Γράμμα από την Φυλακή αφορά ολόκληρη την εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα, πιστεύουμε πως πρέπει να προβληθεί ως πρωτοσέλιδο.

* * *

Saturday, 7 August 2010

Ο Κωστής στα Πρόθυρα της Ελευθερίας... ή της Φυλακής

Αναμένεται η επιβολή ποινής την Δευτέρα
Δικαστήριο Λευκωσίας, Κτίριο 4, 2ος όροφος, 8:30πμ

Ελευθερία σε όλους τους Φίλους της Κάνναβης!

Η δίκη του Κωστή Μιχαήλ, γνωστού και δραστήριου μέλους της μικρής μας εναλλακτικής και ανατρεπτικής πολιτικής κοινότητας γιά πολλά χρόνια, έφτασε στο πιό κρίσιμο της σημείο: ο Δικαστής κος Λευτέρης Παντελή έκρινε τον Κωστή ένοχο γιά κατοχή και καλλιέργεια Κάνναβης και κατοχή με σκοπό την προμήθεια - πράματα τα οποία εμείς κρίνουμε απαράδεκτον να θεωρούνται ως εγκλήματα. Ο κατηγορούμενος ορθώς εδήλωσε ΑΘΩΟΣ κατά τη διάρκεια της δίκης, στάση που είναι έντιμη και αξιοπρεπής ενώπιον ενός εγκληματικού και άνομου συστήματος.
Ο Κωστής Μιχαήλ κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε γιά ένα "έγκλημα" που δεν έχει θύματα. Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έγκλημα χωρίς να υπάρχει θύμα; Ούτε τον εαυτό του ούτε και άλλους έβλαψε, ή μπορούσε εν δυνάμει να βλάψει ο Κωστής ή οποιοσδήποτε άνθρωπος που κατηγορείται γιά υποθέσεις που αφορούν την Κάνναβη.
Συνήγορος του Κωστή είναι ο δικηγόρος Μιχάλης Παρασκευά, ο οποίος προσέφερε τις υπηρεσίες νομικής υπεράσπισης και υποστήριξης εντελώς δωρεάν, πράξη που ενσαρκώνει αληθινά την νομική έννοια και τον θεσμό του "pro bono": νομική υπηρεσία γιά το κοινό όφελος. Ο Μιχάλης Παρασκευά έχει προσφέρει πολλά τα τελευταία χρόνια στην κοινότητα ως δικηγόρος σε διάφορες πολιτικές δίκες αμέσως από την πρώτη μέρα που απέκτησε το δικαίωμα παρουσίασης στο Δικαστήριο.

Η νομική υπόθεση εναντίον του Κωστή ήταν πολύπλοκη και διήρκεσε σχεδόν τριάμιση χρόνια. Κατά τη διάρκεια της δίκης η Υπεράσπιση απέδειξε επαναλημμένα πως η Αστυνομία υπέπεσε σε αντιφάσεις ή και ψέμματα, πράγμα που συνάδει με το ιστορικό πολλαπλών διώξεων και κατάχρησης εξουσίας εναντίον του Κωστή Μιχαήλ εκ μέρους της Αστυνομίας, λόγω του ότι είναι "σεσημασμένος" ως αγωνιστής και είναι εύκολος στόχος γιά παρενόχληση. Και, όπως φαίνεται εκ των πραγμάτων, στοχεύτηκε μέ διάφορες σκευωρίες μέσω "στημένων" ή σκηνοθετημένων καταστάσεων.

Παρ' όλα αυτά, και γιά λόγους που δεν είναι εύκολο να εξακριβωθούν ο Κωστής κρίθηκε ένοχος.

Χθες την Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2010, ήταν προγραμματισμένη ακρόαση ενώπιον του Δικαστού κου Παντελή γιά την απαγγελία της ποινής. Ο Συνήγορος Μιχάλης Παρασκευά αγόρευσε αγγίζοντας με έμπνευση πολλά και διάφορα θέματα τα οποία εξέπληξαν το ακροατήριο, συμπεριλαμβανομένων και άλλων παρευρισκομένων δικηγόρων, υποστηρικτών του Κωστή που ήταν στην αίθουσα, το κοινό, και όπως φαίνεται, ίσως και τον Δικαστή.

Ο Ιστός της Αράχνης

Ο Συνήγορος άρχισε την αγόρευση του αναφερόμενος στον νομοθέτη Σόλωνα, και την ρήση του πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια γιά το ότι "Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σκίζεται από τα βαριά και μεγάλα". Οι μικροί και αδύναμοι δηλαδή πιάνονται από τον ιστό ως "μικρά εντομάκια", ενώ οι κοινωνικά ισχυροί και μεγάλοι, είπε, "ξεσχίζουν και διαπερνούν τον ιστό."

Αναφέρθηκε στο ότι ναι μεν Δίκαιο πηγάζει από ηθικές και κοινωνικές αρχές και αξίες, αλλά η απονομή της Δικαιοσύνης αφορά συγκεκριμένα άτομα, συγκεκριμένους κατηγορούμενους, δίκες και Δικαστές. Και ως εκ τούτου πρέπει να δούμε τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες και τα δεδομένα που αφορούν αυτά τα άτομα και περιστάσεις.

Επικαλέστηκε προσωπικά και νομικά γεγονότα παρακαλώντας το Δικαστήριο να ληφθούν υπ΄ όψην ώστε η επιβολή ποινής να μετριάζεται με την επιείκια που αρμόζει στην περίπτωση. Συγκεκριμένα, είπε, ο Κωστής Μιχαήλ έχει λευκό ποινικό μητρώο, δηλαδή ουδέποτε διέπραξε ποινικό αδίκημα, και είναι πατέρας μιάς ανήλικης κόρης. Η κόρη του Κωστή και της Αντριάνας είναι πέντε χρονών.

Η επιβολή ποινής σταθμίζεται από πολλούς παράγοντες, και το είδος της ποινής - και ειδικά η διάρκεια της, αν πρόκειται περί φυλάκισης - είθισται να συνάδει και με τον χρόνο παρέλευσης από το (κατ' ισχυρισμόν) αδίκημα. Στο νομικό σύστημα της Κύπρου τούτο έχει θεσμοθετηθεί με τρόπο αδιαμφιβήτητο.

Προσφέροντας συγκεκριμένο υλικό από το νομικό κεκτημένο, ο Συνήγορος του Κωστή έφερε στο Δικαστήριο μιά απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου από το 2003 σε μιά πανομοιότυπη υπόθεση. Σε εκείνη την υπόθεση ο κατηγορούμενος μετά νομικές διαδικασίες που διήρκεσαν 3 χρόνια κρίθηκε ένοχος γιά τα ίδια ακριβώς αδικήματα που κατηγορήθηκε ο Κωστής Μιχαήλ, και τιμωρήθηκε με συνολική φυλάκιση 5 μηνών.

Η υπόθεση εκείνη ονομάζεται "Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας V. Παναγιώτη Γεωργίου" και έχει αριθμό (2003) 2 Α.Α. Δ. 511 / Ποινική Έφεση Αρ. 7480. Δικαστές ήταν οι κύριοι Πικής, Π., Καλλής, Κραμβής. Εκείνο που καθιστά την υπόθεση ισχυρό μέρος του νομικού κεκτημένου είναι ότι ο Γενικός Εισαγγελέας υπέβαλε αίτηση (Έφεση) στο Ανώτατο Δικαστήριο γιά αύξηση της ποινής, κρίνοντας την φυλάκιση 5 μηνών ως "ανεπαρκή". Το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε την αίτηση του Γενικού Εισαγγελέα στηριζόμενο κατά κύριο λόγο στο ότι είχε παρέλθει μακρύς χρόνος από το αδίκημα.

Το Ανώτατο έγραψε στην απόφαση του ότι "Η έγκαιρη διαπίστωση της ποινικής ευθύνης του κατηγορούμενου αποτελεί αφενός θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου και αφετέρου κεφαλαιώδη υποχρέωση της Πολιτείας, κατ' εξοχή της Δικαστικής Λειτουργίας, όπως ορίζει το Άρθρο 35 του Συντάγματος."

Με βάση αυτά λοιπόν, και ιδίως με βάση το ότι οι δύο υποθέσεις έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία ειδικά σε συντελεστές που αφορούν την στάθμιση του μεγέθους της ποινής ο Συνήγορος του Κωστή Μιχαήλ, ζήτησε από το Δικαστήριο, αν προτίθεται να επιβάλει φυλάκιση, η φυλάκιση αυτή να μήν υπερβαίνει τους 5 μήνες.

Ο Δικαστής κος Παντελή μόλις άκουσε την αναφορά του δικηγόρου Μιχάλη Παρασκευά στην απόφαση του Ανωτάτου αναγνώρισε την υπόθεση και με επερώτηση διευκρίνησε αν πράγματι επρόκειτο περί της υπόθεσης εκείνης που είχε εν γνώση του (την ανεγνώρισε από το όνομα του Δικαστού κου Κραμβή), πράγμα που επιβεβαίωσε ο Συνήγορος με καταφατική απάντηση.

Μετά από αυτό ο Δικαστής ανεκοίνωσε πως δεν θα επιβάλει αμέσως εκείνη τη στιγμή την ποινή αλλά την Δευτέρα στις 8:30πμ. Θέλουμε να πιστεύουμε πως αυτή η αναγνώριση της σχετικής απόφασης του Ανωτάτου με την υπόθεση του Κωστή Μιχαήλ σηματοδοτεί την πιθανότητα ότι το Δικαστήριο θα κινηθεί με την αντίληψη των εννοιών περί Δικαίου όπως τις άρθρωσε το Ανώτατο, και ευχόμαστε, με παρόμοιες παραμέτρους στην επιβολή ορίου στο μέγεθος της ποινής.

Ο Κωστής Μιχαήλ είναι ενεργό στέλεχος της αυτόνομης και ανεξάρτητης πολιτικοποιημένης κοινότητας
και ανεξάρτητα με το αν έχουμε διαφωνίες ή συμφωνίες μαζί του πιστεύουμε πως πρέπει να έχει την στήριξη όλων μας. Μπορεί να διαφωνούμε κατά καιρούς ανάμεσα μας μες την μικρή μας κοινότητα αλλά στα πράματα όπου έχουμε κοινές αρχές και αξίες η αλληλεγγύη πρέπει να επικρατεί υπεράνω των διαφορών. Με τον Κωστή έχουμε συμπορευθεί και συνεργαστεί σε διάφορες κινητοποιήσεις, αντιμετωπίσαμε μαζί στις ίδιες γραμμές απρόκλητη Αστυνομική βία και προκλήσεις από το παρακράτος και κομματικούς τραμπούκους, όπως και έχουμε διαφωνήσει μαζί του σε μερικά πράματα, όπως γιά παράδειγμα διαφωνήσαμε γιά κάποια συνθήματα και τοποθετήσεις του, ή σε θέματα που αφορούν την υπευθυνότητα και την λογοδοσία των ακτιβιστών προς την κοινότητα.

Τώρα όλα εκείνα είναι άσχετα. Προτιμούμε την έμφαση στη συνεργασία και την ενότητα όταν είναι εφικτή. Αν στο μέλλον προκύψουν καινούργιες διαφωνίες σε μελλοντικές μας συνεργασίες ας τις χειριστούμε τότε, εάν και όταν προκύψουν. Τώρα, σήμερα, θέλουμε να δούμε τον Κωστή ελεύθερο το συντομώτερο!

Επί του θέματος της Κάνναβης έχουμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα δημοσίως και επωνύμως πολλές φορές. Η υδρόγειος κινείται σε μιά τροχειά στην οποία οι πολιτισμένοι λαοί σιγά-σιγά και με τεράστιους αγώνες επιδιώκουν και κερδίζουν την αποποινικοποίση της Κάνναβης, ενώ η Κυπριακή Βουλή συζητά να μας επιβάλει και νέο βραχνά αντισυνταγματικής αδικίας και καταπίεσης: το "ναρκοτέστ". Λαμπρόν να τους κάψει, λέμε, και,
Ελευθερία σε όλους τους Φίλους της Κάνναβης!

Ομάδα Σύνταξης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
Επιμέλεια κειμένου:
Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας
~~~~~~~~~~

Πηγές, Αναφορές και Σχετικά Αναγνώσματα

"Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σκίζεται από τα βαριά και μεγάλα" - Περι Δικαίου:
http://www.metron-ariston.gr/dikaiou.html

ΓΙΑΓΚΟΣ ΜΙΚΕΛΛΙΔΗΣ - "Υπέρ της αποποινικοποίησης"
"Η κάνναβη δεν προκαλεί σωματική εξάρτηση, ούτε έχει σωματικές παρενέργειες κι αυτό είναι επιστημονικά πλέον αποδεδειγμένο...
...Προσωπικά είμαι υπέρ της αποποινικοποίησης, γιατί πιστεύω ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα και θα πετύχει αυτό που δεν πέτυχε η πολιτική της καταστολής."
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=309&-V=fakeloiarticles

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254

Προσεχώς ναρκοτέστ
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1428

"Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας V. Παναγιώτη Γεωργίου"
(2003) 2 Α.Α. Δ. 511 / Ποινική Έφεση Αρ. 7480, Πικής, Π., Καλλής, Κραμβής, Δικαστές
http://cylaw.com/cgi-bin/open.pl?file=apofaseis/aad/meros_2/2003/2-200311-7480.htm&qstring=%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%20AND%20%CE%B5%CF%86%CE%B5%CF%83%CE%B7%20AND%20%CE%B1%CF%81%20AND%207480%EF%BF%BD

~~~~~~~~~

Wednesday, 9 December 2009

Ο Κύριος Διευθυντής

Μέσα στο τρέχον δεκαήμερο η Ομάδα Σύνταξης της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia έχει υποστεί σωρείαν από ύβρεις, προκλήσεις και ανώνυμες απειλές, με κύριους άξονες :
ο- έχθρα εναντίον μας λόγω της συμμετοχής μας στις επιτυχείς προσπάθειες της κοινότητας Φανερωμένης γιά να αποτραπούν οι ανεγκέφαλοι "γνωστοί άγνωστοι" από το να προκαλέσουν επεισόδια, εμπρησμούς, κ.α. "εν ονόματι" της ανατρεπτικής ~ εναλλακτικής κοινότητας το περασμένο ΣαββατοΚυρίακο, με αφορμή την εκδήλωση εις μνήμην του Αλέξη που φονεύθει από ηθικά διεφθαρμένους Αστυνομικούς στην Αθήνα πέρσυ.
Και,
ο- το υποβόσκον κλίμα ρατσιστικού ανθελληνισμού που καλλιεργείται από κυπριο-εθνικιστές οι οποίοι χρησιμοποιούν την αντιφασιστική ~ αντιεθνικιστική πτέρυγα του κινήματος γιά να τροφοδοτούν εθνικά μίση και διχόνοια ανάμεσα στο λαό μας.

Το αποκορύφωμα του δεκαήμερου εμφανίστηκε ως αφίσα που κυκλοφόρησε με κείμενο που στοχεύει την ομάδα μας και με φωτογραφία ενός από τα μέλη μας, τοιχοκολλημένη στην περιοχή Φανερωμένης - δίπλα από το δένδρο της κοινότητας που ονομάζουμε Μανώλη. Η προσπάθεια στοχεύει στο να μας ζωγραφίσει ως πληροφοριοδότες γιά την Αστυνομία, ως εθνικιστές και ως άμυαλους οπαδούς ενός εξ ημών.

Παραθέτουμε την αφίσα με την ελπίδα να φανεί καλύτερα το ποιοί είναι οι άμυαλοι. Άξιον σημείωσης το ότι οι δημιουργοί της ουδέποτε δημοσίευσαν έστω και μία προσωπική κριτική, σάτυρα, επίθεση, κατηγορία ή απειλή εναντίον οιουδήποτε κομματικού πολιτικού, μέλους της κυβέρνησης, αντιπρόσωπου του Κράτους ή του Κεφαλαίου (ούτε και θα έπρεπε) - φορούν όμως τη μάσκα του "επαναστάτη" και δημοσιεύουν προσωπική επίθεση εναντίον μέλους μας. Έ την:
























Δεδομένου του ότι έχουμε υποστεί απειλές (όπως τούτην: "θα έχεις την ίδια μεταχείρηση ώς ακόμα ένας εχθρός") η δημοσίευση της φωτογραφίας με τα δήθεν "σατυρικά" λόγια της αφίσας φαίνεται καθαρά πως έχει στόχο να δημιουργήσει εχθρότητες μες την κοινότητα και διχόνοια ανάμεσα μας.

Τελικά ποιοί είναι οι άμυαλοι οπαδοί και ποιές ακριβώς δυνάμεις εξυπηρετούν;

Φανταστείτε τι μύδρους θα εξαπολύουν τούτοι οι "επαναστάτες" αν βρεθούμε σε περίοδο ανοικτής κοινωνικής η ταξικής σύγκρουσης με ένοπλη εμπλοκή του λαού και με χρήση κάθε άλλου μέσου που διατίθεται γιά τον αγώνα - όπου και σίγουρα οδεύεται η Κύπρος. Ποιούς θα κτυπούν τούτοι οι ήρωες;

Η πρόθεση τους γιά έχθρα και συγκρούσεις είναι καθαρή από σήμερα, πολύ πριν από εκείνο το μακρυνό μέλλον.

Ομάδα Σύνταξης,
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia

~~~~~~~~~~

"...θα έχεις την ίδια μεταχείρηση ώς ακόμα ένας εχθρός"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html?showComment=1260195450179#c2781447633846287797

Ευτυχώς Όχι Εντός των Τειχών
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html

Saturday, 5 December 2009

Eις Μνήμην του Αλέξη, Πλατεία Φανερωμένης


Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Γιατί έπνιξαν τον διάλογο;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_03.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Ζεί - και μας Καθοδηγεί
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html
~~~~~~~~~~~~

Monday, 19 October 2009

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς

Πηγή έμπνευσης του πιό κάτω κείμενου και έρευνας είναι το άρθρο της Χριστιάνας Βωνιάτη με τίτλο
"Αφήστε τις ταμπέλες. Ελάτε στον Μανώλη"
http://voniati.blogspot.com/2009/10/blog-post_18.html

στο οποίο μιλούν η Νεφέλη, η Κατερίνα, οι Παναγιώτης, Φάνος και Ελένη - νεολαίοι της Πλατείας Φανερωμένης - δίνοντας συνέντευξη στην Χριστιάνα γιά τις αξίες, το πνεύμα, τα υπέροχα κοινωνικά ιδανικά και πρακτικές που συνδέουν τα παιδιά με το χώρο.

* * *

Ναί στη Νεφέλη, την Κατερίνα, τους Παναγιώτη, Φάνο και Ελένη!

Όχι! ...στην απρόκλητη βία ενάντια στην κοινότητα μας από σαδιστές Αστυνομικούς και παρακρατικούς τραμπούκους, χαφιέδες και προβοκάτορες.

Και Όχι! ...στους διάφορους υποχθόνιους ηγέτες που αδιαλείπτως προσπαθούν να παρασύρουν τους νέους σε συγκρουσιακές πρακτικές υπό το πρόσχημα μιάς δήθεν "επανάστασης" που τροφοδοτείται μόνο 'που την εξάρτηση στο δολοφονικό τσιγάρο, την πολιτική τους κενότητα, και την καταπίεση του αυθόρμητου ερωτισμού γιά χάρη κούφιων και εισαγώμενων συνθημάτων.

Θερμές ευχαριστίες στη Χριστιάνα γιά το κείμενο

Οι απόψεις και το πνεύμα των νέων που παρουσιάζονται εδώ, καθώς και ο λόγος που αρθρώνουν, σίγουρα μεταδίδουν μιά πολύ πιό ορθή εικόνα γιά το ποιά είναι η καρδιά, ο πυρήνας της νεολαίας της Πλατείας Φανερωμένης. Γιά τους όσους συμπολίτες μας που η μόνη τους πηγή ενημέρωσης είναι τα Μέσα και ο Τύπος του κατεστημένου, η λανθασμένη και παραποιημένη εικόνα που έχει φυτευτεί μέσα τους γιά τη νεολαία της γειτονιάς δύσκολα διορθώνεται - άρθρα όμως όπως τούτο σαφέστατα βοηθούν να αποδωθεί το βάθος και το περιεχόμενο των πολύ καλλιεργημένων αυτών παιδιών.

Ας μην ξεχνούμε πως ο κόσμος του μεθαύριο θα είναι στα χέρια τους - αν οι ιδέες, το πνεύμα και οι προσανατολισμοί που αρθρώνουν διατηρηθούν γνήσιοι και βρεθούν τρόποι και πολιτικές δυνάμεις ώστε να ΠΡΑΓΜΑΤΩΘΟΥΝ, η κοινωνία μας θα ανεβεί πολύ πιό ψηλά από τον βόθρο όπου βρίσκεται σήμερα.

Αλλά γιά μας που ξέρουμε και λίγα παραπάνω γιά τους εναλλακτικούς ~ ανατρεπτικούς κύκλους του "χώρου", είναι χρήσιμο - και είναι καθήκον μας - μαζί με τα ορθά και όμορφα να αναγνωρίζουμε και τα σάπια, τα αρρωστημένα, τα ανεγκέφαλα στοιχεία εκείνων των δυνάμεων που επιβουλεύονται να κερδίσουν την αφοσίωση των νέων.

Ναί, είναι κίνδυνος οι σαδιστές Αστυνομικοί, ένστολοι και μή, και οι συν αυτούς τραμπούκοι, χαφιέδες και προβοκάτορες του παρακράτους, όποιαν ιδεολογία κι' αν προσποιούνται. Χέρι με χέρι με το οργανωμένο έγκλημα, ταγμένοι στην υπηρεσία του διπλοκέφαλου τέρατος που λέγεται Κεφαλαιϊκό Κράτος στοχεύουν να διαλύσουν την Εντός των Τειχών κοινότητα γιά το όφελος του Μεγάλου Κεφαλαίου. Στόχος είναι να δημιουργηθούν δύο κοινωνικοί πόλοι που θα ζούν παράλληλα και θα αλληλοτροφοδοτούνται: ο πόλος της "υψηλής γκλαμουριάς" και ο πόλος της άθλιας και αβιώτης φτώχειας.

Το Μεγάλο Κεφάλαιο θέλει να αυξήσει την εκμετάλλευση των μεταναστών στην παληά πόλη και θα συνεχίσει να τους στοιβάζει πέντε-πέντε, δέκα και είκοσι σε κάθε δωμάτιο και διαμέρισμα σε πανάθλια λερωμένα και ανθυγιεινά χαλαμάντουρα, να τους εργοδοτεί με ψίχουλα και να τους στραγγίζει τη ζωτικότητα στην υπηρεσία του άλλου κλάδου, εκείνου των "ευγενών" της νεοκυπριακής γκλαμουριάς όπου οι κυνηγοί του status θα ψωνίζουν σε λαμπερά και καθάρια ακριβά καταστήματα, θα "εμφανίζονται" και θα "βλέπονται" σε χώρους κοινωνικοποίησης περιβαλλόμενοι εν το θεαθήναι από τους ιδιωτικούς ασφαλίτες και face controllers.

Θα συνεχίσει αυτή η πορεία. Διεφθαρμένοι Αστυνομικοί θα βοηθήσουν να αυξάνεται το αληθινό έγκλημα σε κάποιες γειτονιές ώστε το αβίωτον των καταστάσεων να διώξει και τους τελευταίους λαϊκούς ένοικους και ιδιοκτήτες κτιρίων και καταστημάτων. Οι χώροι, αφού πρώτα καταστρέφεται συστηματικά και μεθοδευμένα η κοινωνική και οικονομική τους αξία, θα συνεχίσουν να αγοράζονται από το Μεγάλο Κεφάλαιο. Ακριβώς όπως πράττει τώρα συστηματικά το σύμπλεγμα συμφερόντων της πολυθυγατρικής εταιρείας Sharelink (SFS) ~ White Knight Holdings ~ Investwise με κορυφαίο τον σκιώδη και πολλοπάητο κύριο Κώστα Κίρκο ο οποίος εμφανίζεται αντιπροσωπεύοντας τού'ν τα εταιρειακά συμφέροντα σε ημι-νόμιμες και "κάπως νόμιμες" διαπλοκές αγοραπωλησίας ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ μέρους της παληάς πόλης, το οποίον και επεξεργάζονται άμεσα γιά τα συμφέροντα τους.

Το Δημαρχείον (ακούεις κυρία Μαύρου;) και η Αρχή Πολεοδομίας Λευκωσίας γνωρίζουν με πάσα λεπτομέρεια πως ο κύριος Κίρκος κτίζει χωρίς άδειες, κάμνει παραβιάσεις Πολεοδομικών κανόνων, εργοδοτεί παράνομους μετανάστες με ψίχουλα στις οικοδομές του, και ότι στεγάζει ανθρώπους σε ανθυγιεινά και μη ασφαλή κτίρια. (Ακούεις κύριε Επιθεωρητά της Πυροσβεστικής Διεύθυνσης;)

Το Μεγάλο Κεφάλαιο σε συνεργασία με το οργανωμένο έγκλημα και διεφθαρμένους Αστυνομικούς θα συνεχίσουν να φθείρουν την Εντός των Τειχών κοινότητα με δημιουργία βίαιων επεισοδίων, την προώθηση πορνείας στα πεζοδρόμια, τη συνειδητή μή-αστυνόμευση των πεζόδρομων ώστε να ενθαρρύνονται οι αλητείες, οι θορυβώδεις και επικίνδυνες μοτοσυκλέττες, οι φωνασκίες και μικροληστείες, το ποτό στα πεζοδρόμια, τα μαχαιρώματα μεταξύ ομάδων μεταναστών, οι καυγάδες αντρογύνων, ο αλκοολισμός και οικογενειακή βία μες τα φτωχόσπιτα. Μαζί τους, βασικοί συνεργάτες της διαφθοράς είναι οι προβοκάτορες που παρασύρουν μέρος της πολιτικοποιημένης νεολαίας σε βανδαλισμούς και ανόητες πράξεις με τη συνθηματολογία ενός ψεύτικου "επαναστατισμού" μιάς δήθεν αναρχίας.

Μακάρι να ήταν αληθινοί αναρχικοί! Ή και όποιας απόχρωσης επαναστάτες. Μα είναι προβοκάτορες, συνειδητοί και ασυνείδητοι παληάνθρωποι και επικίνδυνοι που κάμνουν τεράστια ζημιά πρώτα-πρώτα στο ίδιο απελευθερωτικό και ελευθεριακό κίνημα και στις προσπάθειες κοινωνικής αυτοργάνωσης στον πολιτικοποιημένο χώρο.

Είναι εκείνοι που τη νύκτα των συγκρούσεων στην Πλατεία Φανερωμένης έσπασαν τα παράθυρα μιάς τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Η δασκάλα - άτομο που στηρίζει την εναλλακτική κοινότητα και μετέχει σε δραστηριότητες της - είδε και έπαθε να προστατέψει τα παιδάκια την άλλη μέρα στο σχολείο από τα σπασμένα γυαλιά. Είναι εκείνοι οι ίδιοι επιτήδειοι που παρέσυραν μιά κοπέλλα πρίν μερικούς μήνες σε μεσονύκτια έφοδο γιά να προσπαθήσει να πυρπολήσει περιπολικό της Αστυνομίας έτσι, χωρίς αφορμή, χωρίς να γίνονται εκείνη την περίοδο συγκρούσεις ή άδικες συλλήψεις που να εξηγούν ή να νομιμοποιούν μιά "τιμωριτική επίθεση", ας την πούμε, εις βάρος της Αστυνομίας από την κοινότητα. Η απόπειρα εμπρησμού έγινε απλώς και μόνο επειδή κάποιοι "επαναστάτες" καλλιεργούν ένα συγκρουσιακό κλίμα μες το οποίο η διαρκής συμπλοκή με σύμβολα και φορείς του κατεστημένου θεωρείται ηρωισμός, η δε παντελής απουσία πολιτικού περιεχομένου, η παντελής απουσία κοινωνικής αγάπης, πολιτικής ανάλυσης, η παντελής απουσία θετικής και δημιουργικής πολιτικής πράξης συγκαλύπτονται με την ανεγκέφαλη σύγκρουση και βανδαλισμό.

Όλα τούτα - η συνδιασμένη δράση ψευτο-επαναστατών, προβοκάτορων, διεφθαρμένων Αστυνομικών και οργανωμένου εγκλήματος - ρίχνουν την τιμή των κτιρίων, το Κεφάλαιο τα αγοράζει φτηνά, τα "διορθώνει" χωρίς άδειες, έτσι επιφανειακά όπως-όπως, και σύντομα εμφανίζονται γκλαμουράτα κέντρα όπως η νέα ψευδο-Στοά στην πλατεία του παληού Δημαρχείου όπου τώρα οι ιδιωτικοί σεκουριτάδες δημιουργούν κλίμα αφόρητο γιά τους απλούς ανθρώπους που οδηγούν ή περπατούν στο χώρο - εκεί, η απλή πράξη του να κάτσεις να φάεις στο διπλανό λαϊκό μαγειρείον "Άγιος Γεώργιος" σε εκθέτει σε κατόπτευση και στραβοκοιτάγματα των face controllers και ιδιωτικών μπάτσων.

Ναι μέν οι συμπραξία ψευτο-επαναστατών, προβοκάτορων, διεφθαρμένων Αστυνομικών και οργανωμένου εγκλήματος οδηγεί τους κατοίκους και εργαζόμενους στην περιοχή σε απόγνωση, αλλά εκείνο που τροφοδοτεί την μηχανή και δεν σταματά τούτη η πορεία είναι το Κέρδος. Συμπεπυκνωμένη Υπεραξία. Το Μεγάλο Κεφάλαιο που βρίσκεται πανταχού παρόν σε όλα τούτα έχει δεκάδες εκατομμυρίων σε επενδύσεις στην περιοχή. Οι πηγές και αναφορές πιό κάτω μπορούν να δώσουν μιά ιδέα του τι ποσά παίζονται. Εκείνος που ασχημονεί στην πλατεία και τον πεζόδρομο δεν είναι μόνο ένας γάδαρος - που είναι, αδιαμφισβήτητα - είναι και ακόμα ένας από τους αυτουργούς της κατάλυσης της κοινότητας μας ώστε να ισοπεδωθούν όλα γιά το Κέρδος.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
μελος της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~

Ενδιαφέρουσες Πηγές - να ο Βόθρος

"Ο 'Πολίτης' γράφει στο κύριο του θέμα με τίτλο 'Αγοράζουν την παλιά Λευκωσία' ότι ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα της Παλιάς Λευκωσίας έχουν περάσει στα χέρια συγκεκριμένης εταιρίας, η οποία στοχεύει μέσα από μεγαλόπνοα σχέδια να τα αξιοποιήσει τουριστικά και άλλως πως. Πρόκειται για την εταιρία ΙNVESTWISE J.E LTD, η οποία έχει διαθέσει μέχρι στιγμής δέκα εκατομμύρια λίρες για αγορά οικοδομών και καταστημάτων."
http://www.hri.org/news/cyprus/kyptypgr/2001/01-06-09.kyptypgr.html

"The total property portfolio (as re-valued at end of 2004 ) is around £41M (€71M) and represents over 32% of SFS Group's total assets."
http://www.sfsnet.com/assetholdings.aspx

Κώστας Κίρκος "...Ναι, εμείς ως εταιρεία έχουμε συμφέρον, αλλά και όραμα να αναβαθμιστεί η πόλη, γι’ αυτό και αγοράσαμε μέχρι τώρα περίπου 130 παλιά ακίνητα, τα επιδιορθώνουμε σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς περί διατηρητέων και τα παραχωρούμε προς ενοικίαση σε καλό κόσμο..."
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=44146804
και
http://www.sigmalive.com/simerini/news/social/190614

"XAK: Πρόστιμο ύψους £25.000 στον κ. Κώστα Κίρκο
...Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επέβαλε το πρόστιμο στον κ. Κώστα Κίρκο διότι δεν προσκόμισε στοιχεία τα οποία του ζητήθηκαν μέσα στα πλαίσια έρευνας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Η εν λόγω έρευνα αφορούσε διερεύνηση ενδεχόμενων παραβάσεων της κείμενης νομοθεσίας από την SFS Group Public Company Ltd σχετικά με την παραχώρηση δανείου ύψους Λ.Κ. 7.676.622 στον κ. Κώστα Κίρκο, το οποίο είναι [μόνο] μερικώς εξασφαλισμένο.
Συγκεκριμένα ο κ. Κώστας Κίρκος δεν προσκόμισε τα απαραίτητα στοιχεία σχετικά με το πως χρησιμοποίησε τα Λ.Κ. 7.676.622."
http://www.xak.com/gmain/newsshow.asp?id=39699

"Πρόσφατη απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου που αφορά την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.
Στις 20.9.2006 στην προσφυγή 194/2005 (Κώστας Κίρκος–vs- Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς) το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή του κ. Κώστα Κίρκου που καταχωρήθηκε εναντίον απόφασης της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς να του επιβάλει διοικητικό πρόστιμο ύψους £25,000 [ίσων 40,000 Ευρώ!], για παράβαση του άρθρου 33(5) των περί της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (Σύσταση και Αρμοδιότητες) Νόμων του 2001 έως 2004 (‘ο Νόμος’) - το οποίο αναφέρεται στην παράλειψη παροχής πληροφοριών σε στην Επιτροπή μετά από σχετικό αίτημα της."
http://tinyurl.com/kirkos-fine

Το εν λόγω ποσόν που ο κύριος Κώστας Κίρκος κακο-διαχειρίστηκε μη προσκομίζοντας εξηγήσεις γιά το πως χρησιμοποιήθηκε και γιά το οποίον του επεβλήθει πρόστιμο, είναι 7.676.622 Λίρες Κύπρου! Δηλαδή 12 εκατομμύρια Ευρώ.
http://www.cysec.gov.cy/Downloads/Greek/Announcements/General/Announcement_13_12_2004_Mr_Kirko_Larko.pdf

"... - Ο Χριστόδουλος Έλληνας [Πρόεδρος της εταιρείας Sharelink (SFS)], όπως ο ίδιος παραδέχθηκε σε ατομικό ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσε και το οποίο αποστάληκε στην Κεντρική Τράπεζα Κύπρου από τη Universal Bank, «έχει καταδικαστεί για αδίκημα που ενέχει δόλο ή έλλειψη τιμιότητας στην Κυπριακή Δημοκρατία ή άλλού». Συγκεκριμένα, το Γ’ τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών τον έκρινε τον Ιούλιο του 2007 με απόφασή του υπ’ αριθμό 3102 / 16,7,2007 (υπόθεση Αστραία) ένοχο απλής συνέργιας στα κακουργήματα της υπεξαίρεσης και της πλαστογραφίας για καθένα από τα οποία του επιβλήθηκε ποινή κάθειρξης έξι ετών και καταδικάσθηκε σε συνολική ποινή κάθειρξης εννέα ετών (το Εφετείο στην απόφασή του κάνει λόγο για ανοχή και έγκριση ακόμη και ενθάρρυνση εκ μέρους του κ. Έλληνα, υπεξαίρεσης και πλαστογραφίας που διενεργήθηκε από συγκατηγορούμενούς του).

- Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επέβαλε πρόσφατα στην εταιρεία E&G Electricplus, της οποίας ο κ. Έλληνας είναι σύμβουλος, διοικητικό πρόστιμο ύψους 80.000 ευρώ και ημερήσιο πρόστιμο 800 ευρώ μέχρι τη συμμόρφωσή της. Το πιο πάνω πρόστιμο επιβλήθηκε για το λόγο ότι η εταιρεία αρνήθηκε την υποβολή των λεπτομερειών και των απαραίτητων δικαιολογητικών σχετικά με την εξόφληση/ χρηματοδότηση της εκ μέρους της E&G Electricplus απόκτησης μετοχών της Universal Bank από τη Commercial Value AAE.

- Στην ενδιάμεση απόφαση του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας στην αίτηση ημερομηνίας 14 Νοεμβρίου 2002 μεταξύ Sharelink Financial Services (στην οποία ο κ. Έλληνας ήταν εκτελεστικός πρόεδρος) και Εφημερίδας Πολίτη και Γιώργου Λόρδου, το Δικαστήριο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι τα στοιχεία που είχαν παρατεθεί στην ένορκη δήλωση του Χριστόδουλου Έλληνα ήταν και παραπλανητικά. Το Δικαστήριο στην απόφασή του, αναφερόμενο στην ένορκο δήλωσή του κ. Έλληνα, αναφέρει ακόμη ότι «η όλη επιχειρηματολογία είναι επίσης παραπλανητική και σκόπιμα γίνεται προσπάθεια να παρασυρθεί το δικαστήριο σε λανθασμένα συμπεράσματα»."
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=812709&-V=archivearticles&-p

Εάν η πιό πάνω διεύθυνση
http://tinyurl.com/kirkos-fine
δεν λειτουργεί, παρακαλούμε επισκεφτείτε την σελίδα εδώ:
http://www.cysec.gov.cy/Downloads/Greek/Announcements/2006/Various/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7%2010.05.2006%20%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%BC%CE%B5%20%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%94%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20(10).pdf

~~~~~~~~~~~~~~