Showing posts with label Γρίππη των Χοίρων. Show all posts
Showing posts with label Γρίππη των Χοίρων. Show all posts

Tuesday, 15 December 2009

Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός


Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία

"Έφυ'εν του" Υπουργού Παιδείας σήμερα και ομολόγησε πως οι προβλέψεις που είχαν κάμει οι φωστήρες του Κράτους γιά μιά "έξαρση" της Γρίππης των Χοίρων που υποτίθεται θα εκτυπούσε πρίν λίγες μέρες ήταν μιά φούσκα τρομολαγνείας.

''Οι ιατροί του Υπουργείου Υγείας μας είχαν πει ότι γύρω στις 12 - 15 του μηνός θα έχουμε έξαρση σε όλη την Κύπρο και επομένως και στα σχολεία, αλλά εξακολουθεί να είναι η γρίπη που ξέρουμε των ήπιων συμπτωμάτων'' είπε ο Υπουργός Ανδρέας Δημητρίου.

Η ανίερη συμμαχία των φωστήρων του Υπουργείου και κάποιων λειτουργών στα Μέσα που, επικαλούμενοι μιάν ανύπαρκτη "επιστημονική" πρόβλεψη είχαν δηλώσει πως τάχα "με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου", τώρα τι θα πούν;

Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε.

Όταν οι φωστήρες μας ψεύδονται ενώπιον του κόσμου χωρίς καμμιά καν ένδειξη ή επιστημονική βάση, μετατρέποντας την Επιδημιολογία σε ΠροΠό, πως θα τους πιστέψουμε άν και όταν πούν κάποια φορά την αλήθεια;

Δεν πρέπει να έχουν αξιοπιστία οι δήθεν επιστήμονες του Κράτους;
Αλλά πως να διατηρήσουν αξιοπιστία όταν το μόνο που καταφέραν μέχρι τώρα σε συνάρτηση με κάποιους ανεύθυνους και εγκληματίες δημοσιογράφους και συντάκτες, ήταν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο με μιά αυξανόμενη εκστρατεία παραπληροφόρησης συνοδευόμενη με φοβέρες και απειλές;

Η τεράστια εξυπηρέτηση που έδωσαν στα συμφέροντα των φαρμακευτικών εταιρειών που προωθούν τα εμβόλια και τα λεγόμενα "αντιϊκά" φαρμάκια άξιζε τον κόπο; Το ότι ούτε ένας τους άνοιξε βιβλίο ώστε να δούν το τι πράματι λέει η επιστήμη γιά τα θέματα, αλλά αντ' αυτού ανέβηκαν στο άρμα των διαφημήσεων και της αυταρχικής τρομολαγνείας, δεν τους ντροπιάζει; Το ότι πολύς κόσμος αντί επιστήμονες και ιατρούς τους βλέπει πλέον ως καρικατούρες, ως παραφουσκωμένους τεχνοκράτες, ως ανδρείκελα, ή ως επίορκους, δεν τους ενοχλεί;

Το ότι χρησιμοποίησαν απατηλά το όνομα της επιστήμης γιά να διαδώσουν αδιαμφισβήτητες ΑΝΟΗΣΙΕΣ δεν τους ενοχλεί;

Ουδείς κλάδος της Επιδημιολογίας - ούτε και ένα άτομο του κλάδου - είχε ποτέ την αναίδεια, την αλαζονεία, τον αυταρχισμό να δηλώσει πως "με βάση τα σημερινά στοιχεία" ξέρει την ακριβή ημέρα που ένας ήπιος ιός θα μετατραπεί σε "σοβαράς μορφής". Σε ουδεμία χώρα, και γιά ουδεμία ασθένεια. Εκτός από την Κύπρο. Της ασυδοσίας. Και των απραγματοποίητων πάτσων που θα έπρεπε να φαν οι δήθεν "ιατροί" του Υπουργείου γιά την απείρου διαμέτρου βαρέλλα που μας εσύραν (ακόμα τακκουρούν οι τσίγκοι στον κατήφορο...)

Και ο κόσμος παραμένει σε ανησυχία γιά την ασθένεια, το ερώτημα αν θα πρέπει να εμβολιαστεί μένει σε εκκρεμότητα, η αξιοπιστία εκείνων που θα έπρεπε να συμβουλεύσουν κατρακυλά με τις βαρέλλες... πως θα σταθεί μια σωστή πολιτική πρόληψης και θεραπείας γιά τον πληθυσμό μας;

Σε ποιούς θα στηρικτεί ο απλός κόσμος όταν δεν μπορεί να στηρικτεί σε εκείνους που έδωσαν όρκο και έλαβαν την αντίστοιχη και ανάλογη εξουσία ώστε να μας προστατέψουν;

Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας!
Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος; "Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;" http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/

~~~~~~~~~~

Monday, 30 November 2009

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)


Η αλαζονεία των εξουσιαστών του Κράτους και των αδιάβαστων γιατρών του Υπουργείου έφτασε στο αποκορύφωμα: προβλέπουν τώρα και τις ημερομηνίες που θα κτυπήσει τάχα, η επιδημία σοβαρής Γρίππης Α!

Και οι δημοσιογράφοι που ανεγκέφαλα αναμεταδίδουν τις ανοησίες των κρατούντων χωρίς κριτική ή έστω μιά επερώτηση, βοηθούν να μετατραπεί ο (κάποτε στο παρελθόν αξιοσέβαστος) κλάδος της επιδημιολογίας σε ΠροΠο.
"Πότε θα κτυπήσει; Βάλτε τα στοιχήματα σας."

Διαβάστε τα εδώ, με τα ίδια τους τα λόγια.
Είδηση από τον "Φιλελεύθερο":

"Σενάρια ελέω νέας νέας γρίπης
Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009 8:37 πμ

Κλείσιμο των σχολείων μία εβδομάδα νωρίτερα για τα Χριστούγεννα, μελετά το Υπ. Υγείας
Δεν αποκλείεται και εντός της ημέρας να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για το θέμα.

Λευκωσία: Το ενδεχόμενο να ζητήσει να κλείσουν κατά μία εβδομάδα τουλάχιστον νωρίτερα τα σχολεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων, μελετά το Υπουργείο Υγείας, δεδομένου ότι με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου.

Όπως ανέφερε στον «Φ» ο υπουργός Υγείας, Χρίστος Πατσαλίδης, το θέμα θα τεθεί σήμερα σε συνεδρία της Επιτροπής Διαχείρισης Θεμάτων που αφορούν τη γρίπη Α΄ στο Υπουργείο Υγείας και ακολούθως το αποτέλεσμα θα συζητηθεί σε κοινή σύσκεψη που θα ακολουθήσει με το Υπουργείο Παιδείας και τις εκπαιδευτικές οργανώσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Πατσαλίδη, προς το παρόν η γρίπη Α΄ στην Κύπρο είναι ήπιας μορφής, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται πριν τα Χριστούγεννα να εξελιχθεί και να προσλάβει μια πιο σοβαρή μορφή...."
http://www.philenews.com/main/1,1,22,0,23317-.aspx

Δημοσιογράφοι της Ενδο~Μήδεια ζήτησαν από τους επιδημιολόγους του Υπουργείου Υγείας να προβλέψουν και τις τιμές των μετοχών γιά τις εταιρείες από τις οποίες αγόρασαν τα εμβόλια της Γρίππης των Χοίρων, γιά συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Ακόμα περιμένουμε.

Επίσης, θα ήθελα να συμβουλευτώ προσωπικά τους φωστήρες του Υπουργείου και να πάρω την επιδημιολογική τους πρόβλεψη γιά τα εξής:
- ποιά θα είναι η ημερομηνία την ημέρα που θα παραδεκτεί έστω και ένας τους ότι το τσιγάρο σκοτώνει ΠΑΜΠΟΛΛΟΥΣ ανθρώπους καθημερινά, σε πολλαπλούς αριθμούς από την οποιαδήποτε Γρίππη;
- ποιά θα είναι η ημερομηνία την ημέρα που θα παραδεκτούν ότι συνειδητά αρνούνται να ονομάσουν τον καρκίνο ως επιδημία, παρ' όλο που προσβάλλει υπεράριθμους ανθρώπους στη χώρα μας σε επιδημικά μεγέθη;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~

"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html