Showing posts with label Εμβόλιο. Show all posts
Showing posts with label Εμβόλιο. Show all posts

Friday, 3 September 2021

🟢 Μήπως δεν τα είπαν καθαρά οι "ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι" πριν ενάμιση χρόνο;

🟣 Τα είπαμε πριν να επιβληθεί ο πρώτος εγκλεισμός τον Μάρτιο του 2020,
🟣 Τα είπαμε ΠΡΙΝ να εφευρεθεί το εμβόλιο για τον κορωνοϊό.


🟢 Τα είπαμε στην αρχή της τεχνητής κορωνοκρίσης, τον Μάρτιο του 2020. Μιλήσαμε για τα επερχόμενα εμβόλια, και για τα προβλήματα που ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ - γιατί η Επιστήμη είχε ήδη από τότε προβλέψει την αποτυχία τους.

Το ουσιώδες απόσπασμα βιντεογραφήθηκε, και αρχίζει στο λεπτό 48:50" της συνομιλίας μας• ο σύνδεσμος πιο κάτω σας μεταφέρει στο επακριβές σημείο του διαλόγου. Το συγκεκριμένο σκέλος του διαλόγου διαρκεί μόνο πέντε λεπτά:

🟣 Συνέντευξη σε βίντεο, Πέτρος Ευδόκας και Σόλων Αντάρτης,
Εκπομπή "Σόλωνα και Γόμμορρα"
https://www.youtube.com/watch?v=hEEne0ssPPs&t=2930s

🔹 Συνολική διάρκεια του βίντεο: περίπου μία ώρα και 20 λεπτά:
🔹 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
■ Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://youtu.be/hEEne0ssPPs
🔹 Εναλλακτική διεύθυνση:
https://vouli.tv/solwnakaigommora-1803 


🟢 Τώρα που οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές μαζί με την χορωδία των συνένοχων ΜΜΕ/Τύπο κινούνται για να επιβάλουν και 3η δόση του αποτυχημένου εμβολίου στον πληθυσμό, επιβεβαιώνουν - δυστυχώς - ότι η τεχνητή ανοσία που παρείχε το εμβόλιο ήταν πολύ προσωρινή, και ότι ΔΕΝ κατέχει πλέον βιολογική ισχύ• επίσης επιβεβαιώνουν πως οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού συν οι ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ του εμβολίου αυξάνουν τις μολύνσεις, ασθένειες και θανάτους των πλήρως εμβολιασθέντων. Δεν μας προσδίδει ΚΑΜΙΑ ικανοποίηση το ότι "εμείς τα είπαμε έγκαιρα". Μακάρι να είχαμε λάθος και να σώζονταν ζωές. Μακάρι να είχαν δίκαιο αυτοί που κρατούν την εξουσία στα χέρια τους. Αλλά "δεν".

🔹 Μόνη πιθανή ικανοποίηση αποτελεί η επιβεβαίωση του ότι η Επιστήμη - την οποία εμείς τιμήσαμε, τιμούμε και συνεχίζουμε να διαφυλάττουμε, και την οποία οι Αρχές και τα ΜΜΕ έχουν πετάξει στα σκουπίδια για να επιβάλουν στο λαό το κορωνοτρομο-αφήγημα - αυτή η Επιστήμη λοιπόν, κατείχε ήδη από την αρχή του 2020 όλη την απαραίτητη γνώση για να γνωρίζει η κοινωνία το που θα πάει αν ακολουθήσει τις επιβολές της Παγκόσμιας Υγειονομικής Δικτατορίας με τα εμβόλια. Τώρα το βλέπουμε να επιβεβαιώνεται και στην πράξη. Δυστυχώς.

🟢 Πόρισμα: ΜΟΝΟ όσοι ακολουθούν την πραγματική Επιστήμη και - μαζί τους, ταυτόχρονα - οι μαζικές λαϊκές κινητοποιήσεις μπορούν να μας σώσουν.

🔹 Δηλαδή... Το Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές και για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων - που στο σύνολο τους είναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ προϋποθέσεις για την διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας - καθοδηγούμενο από ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ Αρχές και Αξίες, κατέχει την δυνατότητα να αλλάξει την κατεύθυνση της κοινωνίας. Δεν υπάρχει σήμερα άλλη κοινωνική δύναμη ικανή για αυτή την αλλαγή. Το Κίνημα κατέχει αυτή τη δύναμη αποκλειστικά. Το πρόβλημα είναι αν θα την ασκήσει, και μάλιστα να την ασκήσει αποτελεσματικά και δίκαια.

🟢 Και τι σημαίνει "ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ Αρχές και Αξίες";
Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να αναδιοργανωθεί το Κίνημα πάνω στη βάση ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ Αρχών και Αξιών, για όλους τους ανθρώπους όλων των θρησκειών και εθνοτικών ή πολιτιστικών καταβολών, για όλα τα άτομα με όλων των ειδών τις ζουμερές και πολύχρωμες εκφάνσεις ερωτισμού, για όλα τα άτομα όλων των ικανοτήτων, ηλικιών, και μορφών αυτοπροσδιορισμού. Ο αγώνας είναι για ΟΛΟΥΣ, και είναι καθήκον μας να διαμορφώσουμε τις εκδηλώσεις μας ώστε να είναι άνετες για όλους. ΕΜΕΙΣ πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλα τα άτομα θα αισθάνονται ευπρόσδεκτα και ότι ΑΝΗΚΟΥΝ εκεί ανάμεσα μας.

Βλέπουμε πως οι αυταρχικοί λειτουργοί της Υγειονομικής Δικτατορίας (Κρατικές και Ιατρικές Αρχές, ΜΜΕ/Τύπος) μας βομβαρδίζουν καθημερινά με το μήνυμα πως "οι ανεμβολίαστοι φταιν για όλα"• με τον ίδιο τρόπο υπάρχουν αυταρχικοί "ακτιβιστές" και "ηγέτες" μες το Κίνημα μας που προωθούν χωρίς ντροπή την ιδέα πως για όλα φταιν οι μασόνοι, οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι, οι ομοφυλόφιλοι, οι μελαψοί ("μαύροι") μετανάστες, οι ερπετοειδείς εξωγήινοι (ΔΕΝ τα υπερβάλλω) και οι αιματορουφήκτρες βαμπιροτραπεζίτες που ελέγχουν το Χόλλυγουντ.

🔹 Αν δεν εξουδετερώσουμε αυτές τις απόψεις και να τις αποβάλουμε από ανάμεσα μας, ΔΕΝ πρόκειται να στηθεί Κίνημα με Ενότητα βάσει Πανανθρώπινων Αρχών και Αξιών. Απλώς θα παραπαίουμε κουτουλώντας από την μια αυταρχική εξουσία στην άλλη.

🟢 ΜΟΝΟ όσες δυνάμεις ακολουθούν την πραγματική Επιστήμη συν οι μαζικές λαϊκές κινητοποιήσεις μπορούν να μας σώσουν. Ενοποιημένες στο Κίνημα για την Ελευθερία στις Ιατρικές επιλογές και για την Διασφάλιση των Ανθρωπίνων, Συνταγματικών, και Πολιτικών μας Δικαιωμάτων - καθοδηγούμενες από ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ Αρχές και Αξίες. Μόνο αυτές οι δυνάμεις κατέχουν την δυνατότητα να αλλάξει η κατεύθυνση της κοινωνίας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * * 

Τεκμηρίωση ~ Παραπομπές ~ Αναγνώσματα

🩸 Αλληλεγγύη στο γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post_29.html

🟢 Που πάει το Αυτόνομο Κίνημα; Και πως;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/08/blog-post.html

 🩸 Απελευθερώστε τον γιατρό μας, Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html

🟢 Φλόγες, Λαοθάλασσα και Τάλιμπαν ~ ο Λαός κινητοποιημένος, σε διλήμματα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_51.html

🟢 Τα ορθά και τα λάθη της Αστυνομίας
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου, καθώς και για την επίθεση ενάντια στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του Σίγμα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_36.html

🟢 Επιτεύγματα και Αποτυχίες
🟢 Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Προεδρικό την Κυριακή, 18 Ιουλίου
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_56.html

🟢 Τα πρώτα Ανακοινωθέντα ~ Εκδήλωση Διαμαρτυρίας στο Προεδρικό και τα συνακόλουθα έκτροπα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/07/blog-post_19.html
 

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_29.html

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

 
* * *

 




Thursday, 3 September 2020

Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία


 

🟪 Μετά από την διεθνή Διαμαρτυρία της 29ης Αυγούστου, και πριν από τα επόμενα βήματα
🟪 Υπάρχει ελπίς με όλο αυτό το χάος;

 

🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Θα μπορούσαμε να έχουμε μιαν ενημέρωση/αναφορά από Σολωνα ή/και Πέτρο για την διαδήλωση του Σαββάτου στο Προεδρικό; Πολύ θα το εκτιμούσα εγώ τουλάχιστον.
Ευχαριστώ.


🔷 Πέτρος:
Για την διαδήλωση Σαββάτου... είναι πολλά τα θέματα αλλά αυτό που προέχει τώρα, 10 μέρες πριν την επόμενη, είναι να "διορθωθούν" οι θέσεις που πρεσβεύει η εκδήλωση. Κυρίως υπάρχει ανάγκη να εμπλουτιστούν με θέσεις από το "δύσκολο δίδυμο" του Πατριωτικού Διεθνισμού. Δυστυχώς πολλοί από τους "ΜΗ-διοργανωτές διοργανωτές" πρόσκεινται σ' ένα ξεροκέφαλο ορθοδοξο-εθνικιστικό χώρο και θα ήταν πανεύκολο να τοποθετηθούν για την κατοχή αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να δουν θετικά τους ΤΚύπριους και οποιαδήποτε άλλη διεθνιστική σκοπιά. Αλλά η φύση του ίδιου του αγώνα τους δελεάζει και εξαναγκάζει να βλέπουν και άλλους αγωνιζόμενους λαούς ως συμμάχους, οπότε υπάρχει προοπτική μέσω αυτού του βιώματος να τεθούν και πιο υγιείς διεθνιστικές προσεγγίσεις. Είναι όμως ανηφορικός ο δρόμος.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Γειά σου Πέτρο,
Νομίζω ότι ο Σίσυφος δέν θα ζήλευε όσον αφορά την ανηφορικότητα του δρόμου 😉
Προσωπικά δέν πείθουμαι ότι αυτοί οι τύποι έχουν τα φόντα να δεχτούν κάτι ουσιαστικά προοδευτικό. Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι και αυτοί ανήκουν σε τάξεις του λαού που θα έπρεπε να μπορούσαμε να τους προσελκύσουμε με τις θέσεις και το παράδειγμά μας. Με αυτό εννοώ κάτι ανάλογο με το εξής: οι πλείστοι οπαδοί του ΕΛΑΜ ανήκουν στην εργατική τάξη. Οπότε φυσιολογικά, θα έπρεπε να μπορούν τα "αριστερά" κόμματα να έχουν απήχηση προς αυτούς και θα μπορούσε κάποιος με το κατάλληλο "ψηστήρι" να τους αλλάξει τα μυαλά. Χώρια από το γεγονός ότι η αριστερά στην Κύπρο είναι μάλλον αριστεροζ και άρα ...κλπ. κλπ.
ΟΜΩΣ:
1) στο ζήτημα του "ψηστηριού", πότε και υπό ποίες συνθήκες θα έπρεπε να γίνει; και θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα; Δέν θα δώσω απάντηση γιατί είναι μια υποθετική περίπτωση.
2) για τους υποτιθέμενους αντι-παγκόσμιας τάξης πραγμάτων: δέν αναμένω ότι θα συνετιστούν. Το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Προτιμώ να αφιερώσω το χρόνο μου στην διεκπεραίωση άλλων μας πολιτικών εργασιών. Ή ακόμα και στην ομάδα για δεντροφύτευση. Εκεί συναντά κανείς υγειώς σκεπτόμενους ανθρώπους κι ας είναι "απολίτικοι".

Αλλά, τέλος πάντων, "άς ανθίσουν εκατό λουλούδια" που θα έλεγεν κι ο Μάο ...δέν είναι ανάγκη να μου αρέσουν όλα ...


🔷 Πέτρος:
Φίλε και συναγωνιστή, όσα γράφεις είναι 100% αληθινά, και με καιν οδυνηρά όλα τα διλήμματα που παράγονται από την επίγνωση των όσων γράφεις.

Η μόνη μου έγνοια - και ελπίζω να μην ακούγεται σαν μια φτηνή δικαιολογία - είναι πως από τη στιγμή που κινούνται άνθρωποι μες τους δρόμους, έχουν παγκύπρια αυτόνομη συνεννόηση και δράση και που (προς το παρόν) μοιάζουν να έχουν αφ' ενός αντι-συστημικό προσανατολισμό και αφ' ετέρου να είναι αχαλιναγώγητοι... αυτό με θέτει σε συναγερμό γιατί μόνο τρεις πιθανές εκβάσεις μπορεί να παραγάγει αυτή η εικόνα:
ο- να μετατραπεί σε νεο-φασιστικό ρεύμα (ήδη δυστυχώς έχει κάποιες αρρωστημένες τάσεις),
ή,
ο- να συγκρατηθεί και ίσως εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο με πιο γνήσιες (και πολλαπλές) πολιτικές αποχρώσεις του λαϊκού κινήματος (υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν), έτσι ώστε να αναζωογονήσει την έμφυτη τάση για Αντίσταση που έχει ο λαός (η οποία τώρα υπνώττει) για ΟΛΑ, ήτοι, το εθνικό θέμα, την άμυνα, την οικονομία, το ενεργειακό, τα ελλείμματα δημοκρατίας, τη διαφθορά, τους σαθρούς θεσμούς, τον παθολογικό κομματισμό, ΚΑΙ ίσως (ελπίζω) όλα αυτά να περιέχουν και μια διεθνιστική, σοσιαλιστική, ανατρεπτική "δέσμη" ή συσπείρωση,
ή,
ο- να οδηγηθεί στο ίδιο αδιέξοδο όπου οδηγήθηκαν όλες οι προηγούμενες προσπάθειες λαϊκής κινητοποίησης (Μνημόνιο, κούρεμα, διαφθορά, Συνεργατισμός) και ο λαός να χάσει πάλιν το ηθικό του και να μην κινητοποιείται.  

Προς το παρόν το εγγύς μέλλον φαίνεται άγνωστο.


🔷 Φίλος και Συναγωνιστής:
Έγραψες "υπάρχουν ήδη πολλοί προοδευτικοί άνθρωποι που συμμετέχουν". Έχω δεί σε φωτογραφίες τον γνωστό μας Άλφα. Συμμετέχει ή περαστικός ήταν; Θα τον ρωτούσα τον ίδιο αλλά δέν απαντά το τηλέφωνό του. Ίσως να ξέρεις και ποιά άποψη έχει ...

Αντιλαμβάνομαι τους προβληματισμούς και τα κίνητρά σου. Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας. Ναί εδώ είναι ένα δίλημμα, ...ποιάν πρωτεραιότητα να δώσουμε στο "ψηστήρι" που είπα πιό πάνω.

Τολμώ Κασσανδρικήν πρόβλεψη: στο ουχί μακρυνόν μέλλον θα σχηματιστεί η τρίτη εικόνα που περίγραψες.


🔷 Πέτρος:
Ναι, ο Άλφα ήταν εκεί μαζί μας, και μάλιστα όχι περαστικός αλλά από την αρχή ως το τέλος. Ήταν πολύ έντονος με τις θέσεις του, και θυμωμένος με τις δικτατορικές τάσεις των Αρχών. Εκφράστηκε όμως πιο θυμωμένος με κάποιες "θεΐζουσες" τάσεις και προκαταλήψεις που εμφανίστηκαν στην εκδήλωση. Δεν ήταν πολλές - σίγουρα λιγότερες απ' ό,τι ανέμενα - αλλά υπήρχαν. Μεταξύ άλλων είδα ένα πανό που έγραφε "Εν τούτο νίκα" (αλλά τα δύο άτομα που το κρατούσαν φαίνονταν πολύ νέες, μοντέρνες κοπέλες, και καθόλου θεούσες), υπήρχε στην εκδήλωση και ένας παπάς, (αλλά ήταν εντελώς μόνος του, κανείς δεν του μιλούσε), και κάποιες (ελάχιστες θα έλεγα) αναφορές "στην πίστη στον θεό" από 1-2 ομιλητές (η μια στα ρώσσικα). Θα αποτολμούσα να έλεγα πως υπήρχε περισσότερη παρουσία εκείνης της πίστης και θρησκείας που περιγράφει το 5G ως προσωποποίηση του Κακού, παρά χριστιανικές αναφορές.

Όσο για την αξιολόγηση που κάμνεις, ναι, ακριβώς έτσι είναι: "Να ενισχυθούν οι φασίστες; Υπαρκτός κίνδυνος, ιδιαίτερα δεδομένης της σοσιαλδημοκρατίζουσας - ευρωπαϊκού στυλ - αριστεράζ μας."  
 
Θα πρόσθετα και κάτι άλλο. Νομίζω πως βιώνουμε το ανεπίσημο τέλος της πολιτικής όπως την γνωρίζαμε με τους όρους "δεξιάς" και "αριστεράς" που είχαν ένα κάποιο νόημα. Οι έννοιες και οι πολιτικές παράμετροι που καθορίζουν την πραγματικότητα συνεχίζουν να ισχύουν, βέβαια (οι πραγματικότητες Κεφαλαίου και Κράτους• παραγωγής-εργασίας-αγοράς• ιδιοκτησίας, ανισότητας• καθώς και Ιμπεριαλισμός, διεθνές παρακράτος, κατοχή, κοκ.). Αλλά...
ο- αφ' ενός έχουν καταρρεύσει εντελώς οι "αναλύσεις" ή "κοσμοθεωρήσεις" και τα σκατοσυνθήματα της αριστεράς και δεξιάς για αυτές τις παραμέτρους που καθορίζουν την πραγματικότητα (ακόμα και τα κάποτε έγκυρα συνθήματα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον),
ο- αφ' ετέρου έχουν αναδυθεί καθοριστικές κοινωνικές πραγματικότητες με πλήρη διασπορά στην κοινωνία (διαδίκτυο, επικοινωνίες, τηλέφωνα, κατ' οίκον εργασία, πυρετώδεις εφαρμογές τεχνολογίας), μαζί με συμβάντα (κορωνοκρίση, μαζική επιβολή περιορισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω μιας ανεπίσημης διακρατικής δικτατόρευσης, τάση για εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, ωρίμανση της ανάδυσης Κίνας και Ρωσσίας ως γνήσια ανεξάρτητες υπερδυνάμεις), που ούτε η αριστερά ούτε η δεξιά κατανοούν, δεν έχουν ούτε "ανάλυση", ούτε καν σκατοσυνθήματα, ούτε και ικανότητα πλέον για να ελιχθούν στον νέο κόσμο που καθορίζεται από αυτά.

Αναδύεται λοιπόν επί παγκοσμίω ένα νέο αυτόνομο λαϊκό Κίνημα ενάντια στην καταδικτατόρευση και στην Διεθνή Νέα Τάξη (ή και Νέα Τάξη Πραγμάτων) που συνδυάζει (ευτυχώς, και δυστυχώς) τις αντιστασιακές φιλοδοξίες και τις πανανθρώπινες αξίες του πανευρωπαϊκού λαϊκού Κινήματος των Πλατειών /ή και Αγανακτισμένων που γεννήθηκε γύρω από την εποχή των Μνημονίων (και κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου ή Μεσογειακής Ευρώπης)• του Κινήματος της Αραβικής Άνοιξης (που δυστυχώς ενώ εξέφραζε την ωραιότητα των δημοκρατικών πόθων του Αραβικού και Ισλαμικού κόσμου, υπέστει πανέξυπνη κατάληψη από τις σκοτεινές δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους με αποτέλεσμα μια νέα δικτατορία στην Αίγυπτο, καταστροφή της Λιβύης, Συρίας και Υεμένης, εφεύρεση και άνοδο του Ισλαμικού Κράτους)• την χάριν του Κινήματος Καταλήψεων στις ΗΠΑ• τις αρχές του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού που μας χάρισε το Κουρδικό Απελευθερωτικό Κίνημα• την ανατρεπτικότητα του Κινήματος ΑντιΠαγκοσμιοποίησης της δεκαετίας 2000 και ταυτόχρονα με την ανοητότα-ΤΟ-τα-το-τα-το-τα-τη υιοθέτηση κινηματικών πρακτικών που εισήγηγαν προβοκάτορες μες το Κίνημα (αδικαιολόγητους εμπρησμούς, ένοπλη και άμυαλη βία, κοκ.) σε στιγμές κορύφωσης των μαζικών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα την συρρίκνωση τους και παραίτηση του λαού• αξιοποίηση των ανεξάρτητων μέσων πληροφόρησης και μέσων δικτύωσης για ενημέρωση και διοργάνωση, αλλά ταυτόχρονα με απουσία έγκυρων κέντρων και πηγών ΚΑΙ με έντονη διάχυση παραπληροφόρησης και "σκοτεινής" (συγκεκαλυμμένης) καθεστωτικής προπαγάνδας που αποπροσανατολίζει το Κίνημα και το καθιστά υποχείριο καθεστωτικών δυνάμεων (πχ. η καλλιεργημένη εμμονή με μασόνους, Εβραίους, Μουσουλμάνους, Ιλλουμινάτι, ερπετοειδείς εξωγήινους, κλπ. και μαζί τους η προπαγάνδα που περιστρέφεται γύρω από "κωδικούς" και "συνθηματικές" παραφιλολογίες που εκπηγάζουν από τον εμφύλιο στις ΗΠΑ και αφορούν παιδοβιασμούς από γνωστές προσωπικότητες, τελετουργίες όπου υποτίθεται πίνουν το αίμα των παιδιών που σφάζουν για να "φτιαχτούν" με την ουσία αδρενόχρωμα, κοκ). Ένας σημαντικός παράγοντας που απουσιάζει από όλες τις πιο πάνω εικόνες (κατά τόπους σε ποικίλους βαθμούς) είναι η συμμετοχή των οργανωμένων συνόλων των εργαζομένων (με μόνη εξαίρεση θα έλεγα, την Ελλάδα, κατά την περίοδο 2010-2015, όπου το Κίνημα έφτασε μέχρι και σε Γενικές Απεργίες.)

{🟪 "Παρενθετικά": Οι διεθνείς εκδοχές της ΠΕΟ-ΣΕΚ (που απορρέουν από τις διεθνείς εκδοχές του ΔΗΣΑΚΕΛ) φρόντισαν ώστε οι συνδικαΛΗΣΤΙΚΕΣ οργανώσεις να κρατήσουν τους εργαζόμενους μακριά από τα Κινήματα μες τις πρόσφατες δεκαετίες. Έτσι, ο χαρακτήρας του συνόλου όλων αυτών των κλάδων του Παγκόσμιου Απελευθερωτικού Κινήματος κατέχει περισσότερο τον χαρακτήρα που περιγράφει ο Αντόνιο Νέγκρι {Antonio "Toni" Negri) στις πρόσφατες του εργασίες, όπου η κοινωνική δύναμις που τώρα κινητοποιείται είναι "Το Πλήθος", παρά "οι εργαζόμενοι" ή "ο λαός". Μες τα πρόσφατα 150 χρόνια "οι εργαζόμενοι", και "ο λαός", ήταν οι δύο έννοιες που το Κίνημα αξιοποιούσε μες τις αναλύσεις του για να αναλύσει και αξιολογήσει τον εαυτό του, καθώς και για να δώσει κατεύθυνση στις πράξεις του. Σήμερα, αναδύονται ενστικτωδώς (και με υγιή και με αρρωστημένα ένστικτα), αλλά και μισοσυνειδητά-μισοασυνείδητα, κάποτε με καρδιά κάποτε άκαρδα, κάποτε νούσιμα κάποτε ανεγκέφαλα... οι αντιστασιακές πράξεις του Πλήθους - που αποτελεί μια νέα κοινωνική πραγματικότητα, πολύπλευρη, πολύχρωμη, πολυπολιτιστική, πολυσεξουαλική, ταυτόχρονα κοινοτική, δημοτική, εθνική και διεθνιστική, με όλες τις αντιφάσεις που αυτό συνεπάγεται, του οποίου Πλήθους η αντίληψη δυστυχώς (προς το παρόν) καθορίζεται από την πολιτική αμορφωσιά (είναι γνωστό πως η Παιδεία έχει καταρρακωθεί και μες την πρόσφατη δεκαετία δυστυχώς ο πληθυσμός μας έχει παλαβώσει). Αλλά καθορίζεται και από αυτό που πολύ ορθά έχει αναγνωρίσει ο Γιώργος Καραμπελιάς, το ότι με την καταστροφή της εγχώριας παραγωγής και βιομηχανίας που μας έχει επιβάλει η Αλήτ-Ελίτ καταστράφηκε και η τάξη εργαζομένων στις βιομηχανίες (η τάξη των προλετάριων) η οποία πάντα αποτελούσε την ραχοκοκκαλιά του Κινήματος εργαζομένων. Τώρα, αντί το Κίνημα να επηρεάζεται αποφασιστικά από μια τάξη εργαζομένων που οι κοινές τους εμπειρίες είναι συνεργασία στην παραγωγή και αγωνιστική ενότητα εναντίον του Κεφαλαίου, έχουμε ένα Κίνημα που επηρεάζεται αποφασιστικά από την ενοποιητική κοινή εμπειρία που έχει το Πλήθος μέσω εμπορευμάτων (στην Αγορά, όχι στην Παραγωγή), και από τα βιώματα εκάστου ατόμου ως Θεατής των ΜΜΕ. Αυτές είναι οι σημερινές παράμετροι που καθορίζουν το Πλήθος.}


Στην Κύπρο η τοπική έκφραση αυτής του διεθνούς Κινήματος έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του... τα οποία αρνητικά με ανησυχούν. Η ανερχόμενη δυναμική των χριστιανοτάλιμπαν ανοίγει την (μεμακρυσμένη, αλλά πιθανή) προοπτική για φαινόμενα όπως την δίκαιη λαϊκή εξέγερση στην Ουκρανία την οποία όμως οι καθεστωτικές δυνάμεις της Δύσης μετέτρεψαν σε φασιστική κατάληψη εξουσίας. Έχει τους "αντίπελλους" του στην εξουσία. Η εξουσιαστές στην Κύπρο - πολιτικά το ΔΗΣΑΚΕΛ, οικονομικά οι τράπεζες-ξενοδόχοι, ιδεολογικά τα καθεστωτικά ΜΜΕ - κατέχουν το Κράτος, και έχουν ΗΔΗ αποδείξει από πολλά χρόνια πριν το ότι θα είναι πάντα πρόθυμοι να κάμουν με τα χίλια ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους διαμηνύσει (επίσημα ή ανεπίσημα) το διεθνές παρακράτος. Η ολιγαρχία της Κύπρου, πάντα ανυπόμονη να δείξει στους Άρχοντες του Πλανήτη πως είναι ικανή και πρόθυμη να υλοποιήσει ΟΠΟΙΟ σχέδιο και αν προτείνει το διεθνές παρακράτος, αγκαλιάζει και μας επιβάλλει κάθε τρέλα: ρατσιστική Διζωνική τύπου Απάρταϊντ• συστηματική καταστροφή της Άμυνας μας• παύση στο Ενεργειακό πρόγραμμα• Κρατική κλοπή {"κούρεμα"} των καταθέσεων προς διάσωση των τραπεζών αντί του λαού• εκδίωξη Ρώσσων και Κινέζων επενδυτών• αποδοχή της κατοχής και συμβιβασμό με τον εισβολέα εχθρό. Έχει κατατρομοκρατήσει τον κόσμο με φαντασιακά "κρούσματα" ενώ έχουμε μόνο πέντε ασθενείς με τον κορωνοίό, και επιβάλλει δικτατορικές απαγορεύσεις με περιορισμό των Συνταγματικών μας ελευθεριών και δικαιωμάτων χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση - και μάλιστα πολύ πιο αυστηρούς περιορισμούς από σχεδόν οπουδήποτε αλλού στη Δύση. Μόνο με την έντονη λαϊκή αντίδραση ήταν που μόλις και καταφέραμε να γλυτώσουμε από τον κίνδυνο υποχρεωτικού εμβολίου σε όλο τον πληθυσμό, και επιβολής της μάσκας στα παιδιά του δημοτικού σχολείου - τα οποία δικτατορικά και ανεγκέφελα μέτρα ας μην ξεχνούμε πρόλαβαν και ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ οι άρχοντες με το "έτσι θέλω" πριν εξαναγκαστούν από τον λαό να τα ρουφήσουν πίσω.

Όλες οι ενδείξεις μαρτυρούν ότι οι Άρχοντες μας θα συνεχίσουν το αυταρχικό βιολί με στόχο την συρρίκνωση της Δημοκρατίας και διάβρωση των ελευθεριών μας, κατά παράβαση και της ίδιας της Επιστήμης την οποία επικαλούνται για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (και με ψευδο-επιστήμονες αστέρες που θα δίνουν την σφραγίδα έγκρισης για οποιαδήποτε πολιτική διαχείρισης της Δημόσιας Υγείας διαμηνύσει πως θέλει το διεθνές παρακράτος). Και ο ενσυνείδητος άνθρωπος από τη μια λέει "μα η θαλάσσια εισβολή από Τουρκίας ήδη έφτασε στις ακτές μας και εμείς ασχολούμαστε με τις μάσκες;" Αλλά ομιλεί και το άλλο του μέρος που λέει πως ΔΕΝ είναι η Τουρκία που διάβρωσε τις λίγες ελευθερίες που μας απέμειναν στην "ελεύθερη" Κύπρο, είναι οι τοπικοί ολιγάρχες σε συνεργασία με το διεθνές παρακράτος. Είναι όμως δυνατόν ένας λαός που αποδέχεται καταδικτατόρευση μες το ίδιο του το σπίτι "για το καλό μας", να έχει φιλοδοξίες ή παραισθήσεις πως μπορεί να αγωνιστεί για την προστασία του έθνους και της επικράτειας από την Τουρκική απειλή; Και ομιλεί και το τρίτο του μέρος, ίσως εκείνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ριζοσπαστικό, ανατρεπτικό... Και λέει:

Υπάρχουν στην εξουσία οι φανερά πλέον ανήθικοι, διεφθαρμένοι και αππωμένοι με αλαζονική άγνοια. Υπάρχει ένα αυτόνομο κίνημα "αντίπελλων" μες τους δρόμους. Και ταυτόχρονα η ανάγκη για ενότητα του λαού ενώπιον της Τουρκικής απειλής, και η ανάγκη για αυτο-οργάνωση μας για να διασφαλίσουμε την επιβίωση του πληθυσμού (και ίσως την μελλοντική μας Απελευθέρωση). Υπάρχει ελπίς για να σπάσει το παρόν αδιέξοδο; Αυτή την στιγμή υπάρχει περισσότερη ελπίδα από ότι πέρσι και πρόπερσι, γιατί τότε ΔΕΝ υπήρχαν οι "αντίπελλοι": υπήρχε μόνο η ηγεμονία και επικράτηση της προδοτικής ολιγαρχίας. Το ζητούμενο όμως - η μεγαλύτερη μας ανάγκη τώρα, σήμερα - είναι το αυτόνομο Κίνημα να αναπροσανατολιστεί και να ευθυγραμμιστεί:
ο- με τις ευρύτερες ανάγκες του λαού μας (ιδίως στα θέματα κατοχής και Απελευθέρωσης),
και,
ο- με τις πανανθρώπινες αξίες της παγκόσμιας Επανάστασης μέσα από τις οποίες να μπορέσει να δεί ως συμμάχους μας τους αντιστασιακούς ΤΚύπριους και Τούρκους, τους αγωνιζόμενους Κούρδους και Παλαιστίνιους, καθώς και την ανάγκη πιο θερμής γεφύρωσης δεσμών με τον ελλαδικό λαό.

Σε σχέση λοιπόν με την καταδικτατόρευση του τόπου μας, τον παρόντα αγώνα κινητοποιήσεων για τη διασφάλιση της λίγης ελευθερίας που μας απέμεινε και τον συσχετισμό του με τις υπαρξιακές απειλές που βιώνουμε από την κατοχική Τουρκία:

🟪 Κάτι που δεν κατανόησε ποτέ κανένας από τους ψευδοπατριώτες της αριστερόζ ψευδοαριστεράς, της αδέξιας ψευδοδεξιάς, ή του έκκεντρου ψευδοκέντρου, είναι το ότι:
🟪 Η Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στο βορρά αρχίζει από την Απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου στον νότο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, 7 August 2020

🔷 Παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

 

ο- Η αλαζονεία των εξουσιαστών (ευτυχώς) τους παρέσυρε να ομολογήσουν την αλήθεια:
Επιδίδονται ασύδοτα σε τρομοκράτηση του λαού ΧΩΡΙΣ να υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ασθενής.

ο- Εδώ και μερικές εβδομάδες χρησιμοποιούν τους αριθμούς ανθρώπων που είναι απολύτως ΥΓΙΕΙΣ - αναφερόμενοι στους λεγόμενους "ασυμπτωματικούς φορείς" του κορωνοϊού - για να μας επιβάλουν την τρομολαγνεία και τις υποχρεωτικές μάσκες, μαζί με τις απειλές για εγκλεισμό, κλιμακούμενες μορφές απαγόρευσης, και υποχρεωτικό εμβολιασμό.
Να τι δηλώθηκε χθες από τα πιο επίσημα χείλη:
■ «Το νέο κύμα που έχουμε σήμερα στην Κύπρο αφορά συνήθως νεαρά ασυμπτωματικά άτομα. Άτομα μέχρι τα 40 χρόνια, τα οποία συναναστρέφονται με άλλα άτομα και η διασπορά γίνεται μέσω αυτών των ατόμων. Αυτό ακριβώς καθιστά δύσκολη την κατάσταση, γι’ αυτό καλούμε αυτή την κατηγορία ειδικά των συμπολιτών μας να δείξει μεγάλη προσοχή, διότι αν δεν προσέξουν, θα είναι θέμα χρόνου τα άτομα αυτά να μεταφέρουν τον ιό σε πιο μεγάλους ή ασθενείς και να αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία», ανέφερε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης ο καθηγητής Λεόντιος Κωστρίκης.
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/993335/kampanaki-ga-toys-asymptomatikoys
Ομολογεί ο κος Κωστρίκης ότι ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ πιθανώς να «αρχίσουμε να έχουμε συμπτωματικούς και σοβαρά ασθενείς στα νοσοκομεία» - και αυτό διότι στο εδώ και τώρα ΔΕΝ υπάρχουν ασθενείς.

Βέβαια η προπαγάνδα και τα συστηματικά ψέμματα για τους "ασυμπτωματικούς" ανθρώπους είχαν αρχίσει από καιρό, όταν οι πιο πάνω αρχές υιοθέτησαν την αναίδεια να ονομάζουν αυτούς τους υγιείς ανθρώπους "ασθενείς". Είχαμε προειδοποιήσει για αυτή την συγκεκριμένη διαστρέβλωση της επιστημονικής αλήθειας εκ μέρους των Ιατρικών και Κρατικών Αρχών πριν από τρεις μήνες:
🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html


Είναι φανερό ότι η "επιστημονική ομάδα" έχει καταρρίψει ακόμη και τις πιό ΒΑΣΙΚΕΣ αντιλήψεις της Ιατρικής και της Επιδημιολογίας. Η Επιστήμη λέει ότι οι ΥΓΙΕΙΣ άνθρωποι που είναι φορείς ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ στους ευάλωτους διότι αποτελούν τείχος ανοσίας, παρέχουν κοινοτική ανοσία, συναποτελούν αυτό που συχνά ονομάζεται "ανοσία αγέλης". Άλλωστε αυτός ακριβώς υποτίθεται πως είναι και ο σκοπός του εμβολίου: το να δημιουργηθεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού που θα είναι υγιείς φορείς αντισωμάτων (δηλαδή "ασυμπτωματικά κρούσματα"), ώστε αυτοί να προστατεύουν τους ευάλωτους. Ας σημειωθεί ότι η ανοσία που παρέχουν τα εμβόλια είναι πάντα αδύνατη και παροδική, ενώ η ανοσία που παρέχει η έκθεση στον ζωντανό ιό είναι πάντα πιο δυνατή και διαρκεί πολύ περισσότερο.

Με άλλα λόγια τα λεγόμενα "κρούσματα" υγιών ανθρώπων είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η κάθε κοινότητα για να αντεπεξέλθει της κρίσης. Η "επιστημονική ομάδα" όμως προσπαθεί να ΜΕΙΩΣΕΙ αυτή την φυσική ανοσία που κτίζει τώρα η κοινότητα, διότι - το έχουν δηλώσει άλλωστε πεντακάθαρα - προτιμούν να επιδιώξουν την μαζική επιβολή εμβολίων.

Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι μπορούν να το αντιληφθούν καθαρά: τα περιοριστικά μέτρα τώρα, σήμερα, ΔΕΝ περιορίζουν την ασθένεια, δεν προστατεύουν τους ευπαθείς αλλά περιορίζουν την φυσική ανοσία της κοινότητας. Διατηρούν δηλαδή την κρίση σε μια διαρκούσα ενεργό φάση. Ενώ αν συνεχίσουμε να προστατεύουμε τους ευάλωτους ανθρώπους και αφεθεί η κοινότητα να διασπείρει τον ιό πολλαπλασιάζονται οι υγιείς φορείς και προστατεύονται όλοι, ευάλωτοι και μη. Ακριβώς αυτό έχει επιτευχθεί στην Σουηδία, που ενώ η ευρύτερη κοινωνία ΔΕΝ έχει επιβάλει επιπρόσθετα μέτρα, ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}


 Οι δε θάνατοι είναι εντελώς μηδενικοί:
{η εικόνα μεγεθύνεται με "κλικ".}

 

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τα "κρούσματα", αλλά για τους "κρουσμένους".

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 9 February 2010

Έτσι, Κρυφά και Σιγανά...

...το Υπουργείο Υγείας έκλεισε τα Κέντρα Γρίππης που λειτουργούσε ως πρόσφατα με πανηγυρισμούς στα Νοσοκομεία.

Η Γρίππη των Χοίρων, Γρίππη Α, Νέα Γρίππη - ότι θέλουν ας την 'πουν - απεδείχθει ένα τερατώδες ψέμμα τρομολαγνείας όπου Κεφάλαιο και Κράτος ενεπλάκησαν με καταπληκτικής εμβέλειας χειραγωγήσεις ώστε να αφαιμάξουν ολόκληρους λαούς στο βωμό του Κέρδους και της Εξουσίας.

Πρίν μερικές εβδομάδες οι "παντογνώστες" του Υπουργείου είχαν την αναίδεια να προσποιούνται πως ήξεραν, τάχα, και την ακριβή ημερομηνία στην οποία θα κτυπούσε μιά τρομερή έξαρση της Γρίππης Α. "10 Δεκεμβρίου , θα κτυπήσει" μας είπαν. Ψέμματα, όλα ψέμματα βεβαίως, τα οποία είχαν και έχουν ακόμα τη δυνατότητα να διασπείρουν με "βεβαιότητα" που δεν βασίζεται σε καμμιά, μα καμμιά επιστημονική αλήθεια, αλλά μόνον και αποκλειστικά στην υπνωτική δύναμη της εξουσίας:
"ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

Ούτε όταν τα γεγονότα τους διέψευσαν είχαν το θάρρος να πουν την αλήθεια, μα συνέχισαν την τρομολαγνεία ελπίζοντας πως ο λαός θα τους ακολουθήσει. Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε:
"Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός
Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_15.html

Και τώρα, κλείουν κρυφά τα Κέντρα Γρίππης, χωρίς ανακοινώσεις προς τον ταλαίπωρο κόσμο που ακολούθησε τις πιέσεις, που υπέστει την τόση και ανυπόφορη τρομοκρατία από τηλεοράσεων, ραδιοφώνων, και εξ επισήμων στομάτων. Ουδεμία απολογία δίδουν προς τον κόσμο που τους πίστεψε ο οποίος μετά 'που χίλιες πιέσεις δέκτηκε και έβαλε τα επικίνδυνα και αχρείαστα εμβόλια, ακόμα και αν δεν είχαν υποβληθεί σε ούτε μία επιστημονική δοκιμασία ασφάλειας και ακόμα και αν είχαν αποτύχει στις επιστημονικές δοκιμές αποτελεσματικότητος. Μυστικά τώρα διαπραγματεύονται με τους συνεταίρους των στις διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες το πώς θα δώσουν πίσω τα 400.000 επικίνδυνα εμβόλια και να πάρουν πίσω "κάτι τις" από τα λεφτά του δημόσιου που ανοήτως και κακεντρεχώς επέταξαν μες τα πορτοφόλια των κερδοσκοπικών εταιρειών.

Τελικά ο λαός αντιστάθηκε ή και αγνόησε τους εξουσιαστές σε μεγάλους αριθμούς. Από τα 400.000 εμβόλια που θέλησαν "να μας μπήξουν", 20.000 μόνο λέγεται πως έγιναν, αλλά και αυτοί οι αριθμοί αμφισβητούνται. "Βαβαί", λέμε λοιπόν, "συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"

Ακολουθούν παραπομπές σε σχετικά κείμενα και ενημερώσεις.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος;
"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/

~~~~~~~~~~~

Tuesday, 15 December 2009

Το ΠροΠο της Γρίππης και ο Υπουργός


Αναίδεια, Αλαζονεία και Παταγώδης Αποτυχία

"Έφυ'εν του" Υπουργού Παιδείας σήμερα και ομολόγησε πως οι προβλέψεις που είχαν κάμει οι φωστήρες του Κράτους γιά μιά "έξαρση" της Γρίππης των Χοίρων που υποτίθεται θα εκτυπούσε πρίν λίγες μέρες ήταν μιά φούσκα τρομολαγνείας.

''Οι ιατροί του Υπουργείου Υγείας μας είχαν πει ότι γύρω στις 12 - 15 του μηνός θα έχουμε έξαρση σε όλη την Κύπρο και επομένως και στα σχολεία, αλλά εξακολουθεί να είναι η γρίπη που ξέρουμε των ήπιων συμπτωμάτων'' είπε ο Υπουργός Ανδρέας Δημητρίου.

Η ανίερη συμμαχία των φωστήρων του Υπουργείου και κάποιων λειτουργών στα Μέσα που, επικαλούμενοι μιάν ανύπαρκτη "επιστημονική" πρόβλεψη είχαν δηλώσει πως τάχα "με βάση τα σημερινά στοιχεία, αναμένεται έξαρση της νέας γρίπης από τις 10 Δεκεμβρίου", τώρα τι θα πούν;

Η 10η Δεκεμβρίου ήλθε και παρήλθε.

Όταν οι φωστήρες μας ψεύδονται ενώπιον του κόσμου χωρίς καμμιά καν ένδειξη ή επιστημονική βάση, μετατρέποντας την Επιδημιολογία σε ΠροΠό, πως θα τους πιστέψουμε άν και όταν πούν κάποια φορά την αλήθεια;

Δεν πρέπει να έχουν αξιοπιστία οι δήθεν επιστήμονες του Κράτους;
Αλλά πως να διατηρήσουν αξιοπιστία όταν το μόνο που καταφέραν μέχρι τώρα σε συνάρτηση με κάποιους ανεύθυνους και εγκληματίες δημοσιογράφους και συντάκτες, ήταν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο με μιά αυξανόμενη εκστρατεία παραπληροφόρησης συνοδευόμενη με φοβέρες και απειλές;

Η τεράστια εξυπηρέτηση που έδωσαν στα συμφέροντα των φαρμακευτικών εταιρειών που προωθούν τα εμβόλια και τα λεγόμενα "αντιϊκά" φαρμάκια άξιζε τον κόπο; Το ότι ούτε ένας τους άνοιξε βιβλίο ώστε να δούν το τι πράματι λέει η επιστήμη γιά τα θέματα, αλλά αντ' αυτού ανέβηκαν στο άρμα των διαφημήσεων και της αυταρχικής τρομολαγνείας, δεν τους ντροπιάζει; Το ότι πολύς κόσμος αντί επιστήμονες και ιατρούς τους βλέπει πλέον ως καρικατούρες, ως παραφουσκωμένους τεχνοκράτες, ως ανδρείκελα, ή ως επίορκους, δεν τους ενοχλεί;

Το ότι χρησιμοποίησαν απατηλά το όνομα της επιστήμης γιά να διαδώσουν αδιαμφισβήτητες ΑΝΟΗΣΙΕΣ δεν τους ενοχλεί;

Ουδείς κλάδος της Επιδημιολογίας - ούτε και ένα άτομο του κλάδου - είχε ποτέ την αναίδεια, την αλαζονεία, τον αυταρχισμό να δηλώσει πως "με βάση τα σημερινά στοιχεία" ξέρει την ακριβή ημέρα που ένας ήπιος ιός θα μετατραπεί σε "σοβαράς μορφής". Σε ουδεμία χώρα, και γιά ουδεμία ασθένεια. Εκτός από την Κύπρο. Της ασυδοσίας. Και των απραγματοποίητων πάτσων που θα έπρεπε να φαν οι δήθεν "ιατροί" του Υπουργείου γιά την απείρου διαμέτρου βαρέλλα που μας εσύραν (ακόμα τακκουρούν οι τσίγκοι στον κατήφορο...)

Και ο κόσμος παραμένει σε ανησυχία γιά την ασθένεια, το ερώτημα αν θα πρέπει να εμβολιαστεί μένει σε εκκρεμότητα, η αξιοπιστία εκείνων που θα έπρεπε να συμβουλεύσουν κατρακυλά με τις βαρέλλες... πως θα σταθεί μια σωστή πολιτική πρόληψης και θεραπείας γιά τον πληθυσμό μας;

Σε ποιούς θα στηρικτεί ο απλός κόσμος όταν δεν μπορεί να στηρικτεί σε εκείνους που έδωσαν όρκο και έλαβαν την αντίστοιχη και ανάλογη εξουσία ώστε να μας προστατέψουν;

Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας!
Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος; "Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;" http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

"This week, the British Medical Journal BMJ published a multi-part investigation that confirms that the scientific evidence just isn’t there to show that Tamiflu prevents serious complications, hospitalization, or death in people that have the flu. The BMJ goes further to suggest that Roche, the Swiss company that manufactures and markets Tamiflu, may have misled governments and physicians":
The Truth About Tamiflu
http://www.theatlantic.com/doc/200912u/tamiflu

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

"Βαβαί, συγκαταβάσεως! βαβαί,της συμπαθείας! Βαβαί, μέγιστης ανοχής και της μακροθυμίας!"
http://vatopaidi.wordpress.com/2009/09/22/joseph-hesychast-33/

~~~~~~~~~~

Wednesday, 25 November 2009

"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"


Ο τίτλος μιλά 'που μόνος του. Θέλετε να μελετήσετε τις σκέψεις, ανησυχίες και πληροφορίες που ζυγίζουν "αυτοί που ξέρουν";

Πως θα κάμουμε την απόφαση γιά μας και τα παιδιά μας γιά το εμβόλιο της Νέας Γρίππης (Γρίππης των Χοίρων, H1N1), όταν μεγάλο μέρος της ενημέρωσης που ακούμε από τα φερέφωνα της εξουσίας του Κεφαλαίου και Κράτους είναι σκέτη προπαγάνδα υπέρ του εμβολίου; Γιατί δεν μας αφήνουν να μελετήσουμε και αντίθετες απόψεις;

Αξίζει το ρίσκο το εμβόλιο, ή καλύτερα να εκτεθούμε στην Γρίππη... και όποιον πάρει ο Χοίρος;

Ορίστε - γιά ορεκτικό: μερικές προκαταρκτικές δηλώσεις από πηγές και υλικό που δεν προβάλλονται από τα Μέσα στον δημόσιο διάλογο. Ή που παραμένουν θαμμένα στις "μέσα σελίδες" του Τύπου και σε δυσεύρετες σελίδες του Δικτύου:
"...ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Aττικής κ. Kωνσταντίνος Λουράντος ...εξήγησε ότι «η νέα γρίπη είναι εξαιρετικά ήπια και ο κίνδυνος σοβαρής νόσησης εξαιρετικά μικρός». Aποκάλυψε...[ότι υπάρχει] έγγραφο του EOΦ, με το οποίο ζητάται να παρακολουθούνται οι παρενέργειες του εμβολίου, πρακτική που δεν έχει ακολουθηθεί ποτέ ξανά μέχρι σήμερα για άλλα εμβόλια. Mεταξύ των ανεπιθύμητων ενεργειών που καλείται να αναφέρει είναι ο θάνατος, καθώς και οι μη αναμενόμενες στις οποίες περιλαμβάνονται από σπασμούς, εγκεφαλίτιδες μέχρι και παράλυση."

"...το [εμβόλιο της εταιρείας] Pande-mrix, που προορίζεται για τις μάζες, περιέχει ένα ανοσοενισχυτικό έκδοχο, το σκουαλένιο, του οποίου οι παρενέργειες δεν είναι γνωστές, όπως και το έκδοχο θειομερσάλη, που είναι άκρως τοξικό διότι περιέχει υδράργυρο." - Χρήστος Γεωργίου, καθηγητής Βιοχημείας, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Αν σας ελκύουν τούτα ή διεγείρουν το ενδιαφέρον σας, παρακαλώ συνεχίστε να διαβάζετε και πάρακάτω.

Τι λέει ο Νόμος γιά τα εμβόλια;

Στην Κύπρο ισχύει ο Περί της Κατοχύρωσης και της Προστασίας των Δικαιωμάτων των Ασθενών Νόμος του 2004 ο οποίος άνκαι περιέχει μερικές ατέλειες, παρέχει μεγάλη προστασία στο κοινό γιά πάρα πολλά θέματα που αφορούν τη διαχείρηση των ιατρικών μας αναγκών.

Ο Νόμος - πολύ ορθά - αφιερώνει σημαντικό μέρος στην αναγνώριση του Δικαιώματος γιά φροντίδα μόνο με την Συγκατάθεση του Ασθενούς, την οποία και πολύ ορθά συνδέει με το Δικαίωμα στην Πληροφόρηση. Η συγκατάθεση μας γιά προτεινόμενες θεραπείες έχει νόημα βέβαια μόνο αν έχουμε λάβει ολοκληρωμένη και πολύπλευρη πληροφόρηση έτσι ώστε να δώσουμε την συγκατάθεση μας γιά προτεινόμενες θεραπείες, ή να τις απορρίψουμε.

Ο Νόμος προσφέρει σε όλους το δικαίωμα να απορρίψουμε θεραπείες γιά οποιοδήποτε λόγο, και επιβάλλει στους παροχείς υγείας την υποχρέωση να μας ενημερώνουν γιά όλα τα ρίσκα και τους κινδύνους ή τα μειονεκτήματα των θεραπειών που μας προτείνουν.

Ορίστε τα σχετικά κείμενα απευθείας από τη νομοθεσία, επί λέξει:
"Δικαίωμα σε πληροφόρηση.
10.-(1) Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα σε πληροφόρηση για τα δικαιώματα του ασθενούς. Επαρκείς πληροφορίες για υπηρεσίες υγείας, καθώς και για τους τρόπους καλύτερης αξιοποίησης τους πρέπει να είναι διαθέσιμες στο κοινό, σύμφωνα με τις διατάξεις των επόμενων εδαφίων.
(2) Ο ασθενής έχει δικαίωμα ολοκληρωμένης ιατρικής πληροφόρησης.
.../...
(4) Ο ασθενής δεν θεωρείται ότι έχει παραιτηθεί του δικαιώματος σε πληροφόρηση, εκτός εάν το ζητήσει γραπτώς.

Φροντίδα υγείας με τη συγκατάθεση του ασθενούς.
11.-1 Προϋπόθεση για την παροχή φροντίδας υγείας είναι η συγκατάθεση του ασθενούς που δίδεται ύστερα από ολοκληρωμένη ιατρική πληροφόρηση, που παρέχεται από τον παροχέα υπηρεσιών υγείας στον ασθενή, σε κατάλληλο χρόνο και κατά τρόπο καταληπτό από τον ασθενή, ούτως ώστε ο τελευταίος να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις πληροφορίες που του παρέχονται και να αποφασίζει ελεύθερα και ανεπηρέαστα."

Αν σας ελκύουν τούτα ή διεγείρουν το ενδιαφέρον σας, παρακαλώ διαβάστε το υλικό που αναδημοσιεύουμε πιό κάτω. Στο τέλος του άρθρου θα βρείτε παραπομπές, σημειώσεις και επιστημονικές πηγές γιά περαιτέρω ενημέρωση και τεκμηρίωση.

Το υλικό που αναδημοσιεύουμε είναι από την εφημερίδα "Ημερησία" μέσω αναδημοσίευσης από την newstime.gr και από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
μέλος της Ομάδας Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia.
~~~~~~~~~~

"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
Ελένη Πετροπούλου, εφημερίδα Ημερησία
http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=20390

"Αποτελέσματα έρευνας στο νοσοκομείο «Eρυθρός Σταυρός», από τον διευθυντή της Mονάδας Λοιμώξεων κ. Mάριο Λαζανά, σύμφωνα με την οποία σχεδόν έξι στους δέκα γιατρούς και το 90% του νοσηλευτικού προσωπικού δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν με το πανδημικό εμβόλιο. Aνάλογες αντιδράσεις έχουν παρατηρηθεί στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού, όπου ήδη έχει ξεκινήσει ο εμβολιασμός...
.../...
Δεν θα κάνουν το εμβόλιο γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ασφαλές και δεν είναι αποτελεσματικό. Aυτό πιστεύει και ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Aττικής κ. Kωνσταντίνος Λουράντος, ο οποίος εξήγησε ότι «η νέα γρίπη είναι εξαιρετικά ήπια και ο κίνδυνος σοβαρής νόσησης εξαιρετικά μικρός». Aποκάλυψε, μάλιστα, ότι στην απόφασή του αυτή καθοριστικό ρόλο έπαιξε έγγραφο του EOΦ, με το οποίο ζητάται να παρακολουθούνται οι παρενέργειες του εμβολίου, πρακτική που δεν έχει ακολουθηθεί ποτέ ξανά μέχρι σήμερα για άλλα εμβόλια. Mεταξύ των ανεπιθύμητων ενεργειών που καλείται να αναφέρει είναι ο θάνατος, καθώς και οι μη αναμενόμενες στις οποίες περιλαμβάνονται από σπασμούς, εγκεφαλίτιδες μέχρι και παράλυση. Ένας ακόμη λόγος που δεν έχει πείσει τον κ. Λουράντο για την ασφάλεια του εμβολίου είναι η ταχύτατη παραγωγή δισεκατομμυρίων εμβολίων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

H γιατρός Όλγα Kοσμοπούλου, επιμελήτρια α΄ στο Γενικό Kρατικό Nίκαιας, δήλωσε: «Aρνούμαι να εμβολιαστώ κατ΄ εντολή έναντι μιας νόσου, η οποία είναι αποδεδειγμένα ηπιότατη, με ένα εμβόλιο το οποίο δεν είναι σίγουρα αποτελεσματικό και σίγουρα ασφαλές».

Aλλά και η Zαχαρούλα Σαρρή, παιδίατρος, εντατικολόγος στο Παίδων Πεντέλης, ανέφερε ότι «τα εμβόλια πρέπει να γίνονται για νοσήματα που είναι σοβαρά: Δηλαδή έχουν μεγάλη θνητότητα και αποτελούν πραγματική απειλή για τη ζωή πολλών ανθρώπων. H νέα γρίπη μέχρι στιγμής δεν έχει τέτοια στοιχεία και επομένως δεν απαιτείται εμβολιασμός. Για τις ευπαθείς, αρμόδιος να αποφασίσει είναι ο γιατρός ανάλογα με το νόσημα»."
http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=20390

* * *

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία,
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009
Διάλογοι για την πανδημία και το εμβόλιο
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=102081

«Κάποιοι κερδίζουν πειραματιζόμενοι»
Υπεύθυνος: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΙΑΦΑΚΑΣ
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, καθηγητή Βιοχημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Τα στοιχεία για τη γρίπη των χοίρων (Η1Ν1) που ανακοινώθηκαν από αρμόδιους διεθνείς φορείς δείχνουν ότι συμπεριφέρεται σαν την κοινή εποχική γρίπη, προκαλώντας λιγότερους θανάτους.

Εντούτοις, η κοινή γνώμη είναι ανήσυχη όχι τόσο για τη γρίπη όσο για την ασφάλεια του εμβολίου της, διότι γνωρίζει ότι δεν υπήρξε ο απαιτούμενος χρόνος για να δοκιμαστεί και να καθοριστούν οι παρενέργειές του με σχετική βεβαιότητα.

** Οι ανησυχίες εντάθηκαν όταν αποκαλύφθηκε πρόσφατα ότι η γερμανική κυβέρνηση είχε παραγγείλει άλλο εμβόλιο για τους πολιτικούς αξιωματούχους και το στρατό, το Celvapan (της Baxter), και άλλο για τους υπόλοιπους πολίτες, το Pandemrix (της Glaxo-SmithKline). Ετσι, κατηγορήθηκε για κοινωνικό ρατσισμό, καθώς το Pande-mrix, που προορίζεται για τις μάζες, περιέχει ένα ανοσοενισχυτικό έκδοχο, το σκουαλένιο, του οποίου οι παρενέργειες δεν είναι γνωστές, όπως και το έκδοχο θειομερσάλη, που είναι άκρως τοξικό διότι περιέχει υδράργυρο. Από το άλλο μέρος, το Celvapan που θα πάρουν οι ελίτ και οι φύλακες, θεωρείται ασφαλέστερο διότι δεν περιέχει έκδοχα. Εντούτοις, ούτε και αυτό έχει δοκιμαστεί κλινικά επαρκώς.

** Και τι σχέση έχουν όλα αυτά μ' εμάς; Το εμβόλιο που θα διατεθεί για τον εμβολιασμό μας είναι το Pandemrix -εκτός κι αν έχει παραγγελθεί και το Celvapan για... ειδικές χρήσεις. Οι αρμόδιοι φορείς του κράτους μας βεβαιώνουν ότι μπορούμε άφοβα να εμβολιαστούμε. Τι λένε, όμως, για την ασφάλεια του εμβολίου η κατασκευάστρια Glaxo και διάφοροι επίσημοι οργανισμοί που το ενέκριναν;

** Ντοκουμέντα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ιατρικών Προϊόντων της Ε.Ε. (ΕΜΑ) και της Glaxo αποκαλύπτουν ότι βασικά συστατικά κάθε δόσης του εμβολίου αποτελούν ένα «ανοσοενισχυτικό» κοκτέιλ χημικών (AS03) που περιέχει σκουαλένιο (10,68 χιλιοστογραμμάρια) μαζί με άλλα έκδοχα, καθώς και το έκδοχο θειομερσάλη (5 μικρογραμμάρια)[1-3]. Το τελευταίο περιέχει 49% υδράργυρο, που σημαίνει ότι κάθε δόση του εμβολίου περιέχει 2,5 μικρογραμμάρια (ή 5 για δύο δόσεις).

Είναι γνωστό πόσο επικίνδυνος είναι ο υδράργυρος. Στα παιδιά, προσβάλλει το συκώτι, δημιουργεί αϋπνίες, απώλεια μνήμης, μαλλιών, δοντιών και νυχιών κ.ά.

Ακόμα και η αμαρτωλή Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ το αναγνωρίζει, προωθώντας την απομάκρυνση της θειομερσάλης απ' όλα τα εμβόλια, ενώ συνιστά λιγότερο από 1 μικρογραμμάριο υδράργυρο (5 φορές λιγότερο από του Pandemrix) σε εμβόλια για παιδιά ηλικίας 6 ετών και κάτω(5).

Αλλά ακόμα και αυτά τα όρια τοξικότητας εξυπηρετούν κυρίως τις εταιρείες.

** Αναφορικά με το ανοσοενισχυτικό σκουαλένιο, η Glaxo παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει πολλά για την ασφάλειά του: «Δεν υπάρχουν δεδομένα για τη χορήγηση των AS03-ανοσοενισχυμένων εμβολίων πριν ή μετά από άλλους τύπους εμβολίων κατά της γρίπης, τα οποία προορίζονται για προπανδημική ή πανδημική χρήση».

Ο δε Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) επεκτείνει την αβεβαιότητα και σε όλα τα εμβόλια που χρησιμοποιούν το ανοσοενισχυτικό σκουαλένιο. Το επίσημο επιστημονικό όργανό του, η Παγκόσμια Συμβουλευτική Επιτροπή για τη Ασφάλεια των Εμβολίων (GACVS), επισημαίνει ότι «η εμπειρία από τα εμβόλια με σκουαλένιο έχει αποκτηθεί κυρίως σε ηλικιωμένους χρήστες», και προτείνει ότι «καθώς τα εμβόλια με βάση το σκουαλένιο θα χρησιμοποιούνται σε άλλες ομάδες πληθυσμού, πρέπει να γίνεται προσεκτική έρευνα μετά την κυκλοφορία τους προκειμένου να εντοπιστούν οι παρενέργειές τους»(4).

** Με άλλα λόγια, οι φαρμακευτικές εταιρείες και ο ΠΟΥ μάς χρησιμοποιούν σαν πειραματόζωα. Το ίδιο θα συμβεί και με το εμβόλιο Pandemrix, αφού η Glaxo παραδέχεται ότι «δεν υπάρχουν δεδομένα για τη χρήση του Pandemrix ή άλλου εμβολίου που περιέχει ανοσοενισχυτικό AS03 σε έγκυες γυναίκες» και ότι «δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα παρακολούθησης μετά την κυκλοφορία του Pandemrix».

Τι παρενέργειες, λοιπόν, πρέπει να αναμένουν όσοι χρησιμοποιήσουν το εμβόλιο Pandemrix; Από τις περιορισμένες κλινικές δοκιμές της Glaxo (μόνο σε 5.000 άτομα 18 ετών και άνω) έχουν παρατηρηθεί τα ακόλουθα:

* Σε πάνω από 1 στους 10 χρήστες: πονοκέφαλος, κούραση, πόνος, κοκκινίλα, πρήξιμο ή σκληρό εξόγκωμα στο σημείο της ένεσης, πυρετός, πόνος σε αρθρώσεις.

* Σε 1 έως 10 στους 100 χρήστες: λεμφαδενοπάθειες (πρησμένοι αδένες στο λαιμό, στη μασχάλη ή στη βουβωνική χώρα), συμπτώματα παρόμοια με της κοινής γρίπης, φαγούρα και εκχυμώσεις (μελανιές) στο σημείο της ένεσης, έντονη εφίδρωση, κρυάδες, κνησμός, αναψοκοκκίνισμα.

* Σε 1 έως 100 στους 1.000 χρήστες: αϋπνία, παραισθήσεις, υπνηλία, ζαλάδες, μυρμήγκιασμα ή μούδιασμα των άκρων, κνησμοί, εξανθήματα, γενικό αίσθημα αδιαθεσίας, διάρροια, εμετοί, πόνοι στην κοιλιά, ναυτία.

* Στις αντενδείξεις αυτού του εμβολίου αναφέρονται τα εξής ακαταλαβίστικα: «Ιστορικό αναφυλακτικής (δηλ. απειλητικής για τη ζωή) αντίδρασης σε κάποιο από τα συστατικά ή στα ίχνη υπολειμμάτων (αβγά και πρωτεΐνες ορνίθων, ωολευκωματίνη, φορμαλδεΰδη, θειική γενταμυκίνη και δεοξυχολικό νάτριο)». Το προκλητικό της υπόθεσης είναι ότι μας ζητούν να γνωρίζουμε αν εμφανίζουμε ευαισθησία σε άγνωστες στους πολλούς χημικές ουσίες σαν τη φορμαλδεΰδη, που μέχρι και στην ταρίχευση πτωμάτων χρησιμοποιείται!

** Τα εμβόλια της γρίπης των χοίρων αποκαλύπτουν πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες κερδοσκοπούν επί πολιτών-πειραματόζωων με τη βοήθεια της Ε.Ε. και του ΠΟΥ.

Ενός οργανισμού που ενώ μας βεβαιώνει ότι η γρίπη δεν είναι επικίνδυνη εγκρίνει επικίνδυνα εμβόλια προς χρήση με τη βοήθεια γνωστών επιστημόνων-καθησυχαστών. Μάλλον το όνομα Παγκόσμιος Οργανισμός Υποκρισίας τού ταιριάζει καλύτερα!

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ είναι καθηγητής Βιοχημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

1. www.emea.europa.eu/human docs /PDFs/EPAR/pandemrix/D-Η1Ν1% 20single%20PDFs/PackageLeaflet /emea-pl-h832pu17el.pdf

2. http://health.gsk.com/docs/UK_ Pandemrix_SPC.pdf

3. http://www.healthview.gr/sites/de fau lt/files/emea-combined-h832el.pdf

4. Http://www.who.int/vaccine_research/documents/Report_on_consultation_on_adjuvant_safety_2.pdf

5. http://www.fda.gov/BiologicsBlo odVaccines/vaccines/Questionsabout Vaccines/ucm070430.htm


Σημειώσεις:

Η ουσία με το όνομα "σκουαλένιο" (squalene) που περιέχεται στο εμβόλιο είναι μιά φυσική ουσία η οποία καθίσταται τοξική όταν χορηγείται σε αφύσικες ποσότες ή με αφύσικες μεθόδους, γιά αυτό και ο οργανισμός αμέσως επιστρατεύει τις δυνάμεις του γιά να την εξουδετερώσει. Η ουσία - χορηγημένη σε αφύσικες ποσότητες ή μεθόδους - ρίχνει τον οργανισμό σε μιά κατάσταση όπου το ανοσοποιητικό μας σύστημα μπαίνει σε τεχνητή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, σ' ένα βιολογικό συναγερμό ο οποίος δεν βρίσκει εύκολα φυσικό κλείσιμο, και εμπλέκεται σ' ένα σωρό παθήσεις όπως η Ρευματοειδής Αρθρίτις, το
Σύνδρομο του Κόλπου, και άλλες.

Οι παρενέργειες και ζημιές που προκαλεί το σκουαλένιο (squalene) είναι αρκετά γνωστές στην επιστήμη (αντίθετα από τη δήλωση του καθηγητή Χρήστου Γεωργίου στο ανωτέρω κείμενο). Μπορείτε να μελετήσετε κάποιες εισαγωγικές πληροφορίες από τον Dr. Mercola εδώ (δωρεάν, αλλά ζητούν από τους αναγνώστες να δώσουν μιά ηλεκτρονική διεύθυνση):
"Squalene: The Swine Flu Vaccine’s Dirty Little Secret Exposed"
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/04/Squalene-The-Swine-Flu-Vaccines-Dirty-Little-Secret-Exposed.aspx

Η άλλη τοξική ουσία που εμπεριέχεται στο εμβόλιο με το όνομα "θειομερσάλη" (thimerosal, και thiomersal) συνίσταται κατά περίπου 50% από δηλητηριώδη υδράργυρο. Παρ' όλο που οι κυβερνήσεις των μεγάλων χωρών όπου παράγονται εμβόλια έχουν απαγορεύσει τη χρήση της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal), δώθηκαν τώρα ειδικές άδειες ώστε να επιτρέπονται μόνο - και κατ' εξαίρεσην - εμβόλια γιά τη Νέα Γρίππη (Γρίππη των Χοίρων) που να περιέχουν υδράργυρο στη μορφή της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal).

Η τοξικότητα της θειομερσάλης (thimerosal, thiomersal) έχει γίνει αντικείμενο κοινωνικής διαμάχης σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει αντίσταση στην ασυδοσία των φαρμακευτικών εταιρειών, και στην εγκληματική συνενοχή των Κρατών που τις προστατεύουν.

Μπορείτε να μελετήσετε κάποιες εισαγωγικές πληροφορίες από τον Dr. Mercola εδώ (δωρεάν, αλλά ζητούν από τους αναγνώστες να δώσουν μιά ηλεκτρονική διεύθυνση):
"Proof That Thimerosal Induces Autism-Like Neurotoxicity"
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/06/Proof-That-Thimerosal-Induces-AutismLike-Neurotoxicity.aspx

Επιπρόσθετες πηγές:
"New Study Proves Thimerosal Induces Autism-like Neurotoxicity"
http://dprogram.net/2009/07/10/new-study-proves-thimerosal-induces-autism-like-neurotoxicity/

"Mitochondrial dysfunction, impaired oxidative-reduction activity, degeneration, and death in human neuronal and fetal cells induced by low-level exposure to thimerosal and other metal compounds"
http://www.informaworld.com/smpp/content~content=a910652305~db=all~jumptype=rss

Γιά το Σύνδρομο του Κόλπου
http://www.odontiatriki.gr/arxeio1/gulf.htm

Τα "χαρτάκια" με το ενημερωτικό υλικό που αναγκάζονται διά νόμου οι φαρμακευτικές εταιρείες να προσφέρουν γιά τα κύρια εμβόλια της Νέας Γρίππης (Γρίππης των Χοίρων) περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες γιά το κάθε εμβόλιο. Δείτε γιά παράδειγμα εκείνο της εταιρείας Novartis γιά το εμβόλιο της που λέει καθαρά (παράγραφος 8) ότι δεν υπάρχει γνώση γιά το αν είναι ασφαλές γιά τις εγκύους και τα έμβρυα, ούτε γιά την περίοδο του θηλασμού, και ότι δεν το συνιστούν γιά παιδιά κάτω των 4 ετών!
http://www.nvic.org/vaccines-and-diseases/h1n1-swine-flu.aspx#Inserts

Το προηγούμενο μας άρθρο επί του θέματος:
Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://healthcare-collective.portland-or.net/personal-introduction-petros-evdokas.htm
~~~~~~~~~~~