Όλη η Κύπρος, ένα Βενζιν-ΑΔΙΚΟ



Τι να πρωτοκλάψουμε;
Την απόλυτη επικυριαρχία της βενζινοκερδίας στη χώρα μας;
Την απόλυτη ταύτιση μεταξύ της δήθεν Αριστερής Κυβέρνησης μας και των πετρελαιαρχόντων;
Την απόλυτη ταύτιση μεταξύ της ηγεσίας του κόμματος της "Επαναστατικής Αριστεράς" και των πετρελαιαρχόντων;
Το ότι μας κλέβουν κατάμουτρα και μας ΠΕΡΙΠΑΙΖΟΥΝ ταυτόχρονα;
Τι έμεινε πλέον γιά να διασωθεί;
"Παπά μα 'εν ακούεις; Εκάμαν τα 'που 24 σεντ το λίτρο για το ντίζελ, 33! 'Που τα 29 σεντ γιά την μπεζίνα, τωρά 36 σεντ το λίτρον!
Μα 'εν ακούεις;"
"Εκούφανα γιέ μου, εκούφανα."
Την απόλυτη ταύτιση μεταξύ της ηγεσίας του κόμματος της "Επαναστατικής Αριστεράς" και των πετρελαιαρχόντων;
Το ότι μας κλέβουν κατάμουτρα και μας ΠΕΡΙΠΑΙΖΟΥΝ ταυτόχρονα;
Τι έμεινε πλέον γιά να διασωθεί;
* * *
"Παπά μα 'εν ακούεις; Εκάμαν τα 'που 24 σεντ το λίτρο για το ντίζελ, 33! 'Που τα 29 σεντ γιά την μπεζίνα, τωρά 36 σεντ το λίτρον!
Μα 'εν ακούεις;"
"Εκούφανα γιέ μου, εκούφανα."
* * *
Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Σαββόπουλος

{κλικ την εικόνα δεξιά γιά το βίντεο}
"Κυρία Μάνου" / "Θεία Μάρω"
Στην υγρή μας την αυλή, στρώνει για να κοιμηθεί
η κυρία Μάρω.
Κλαίνε ακόμα κι οι σκληροί, μα έχει απόφαση σωστή
η κυρία Μάρω.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
πες μας για δράκους, πες μας για σπαθιά.
Τηλεόραση φτηνή, ψυγεία, δόσεις, γιωταχί
και οικοδομές.
Πριζουνίκ, πρατήρια και χρηματιστήρια
και διακοπές.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Στην κάμαρή σου περίμενέ μας αύριο,
καθισμένη στο χαμηλό σοφά.
Την αλήθεια την πικρή δε θα την πω, μην τρελαθεί
η κυρία Μάρω.
Το χεράκι της θα κρατώ, δίπλα στο τζάκι θα τη βρω
την κυρία Μάρω.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Θεία Μάρω, στην ποδιά σου αύριο,
θα γείρουμε σαν ορφανά παιδιά.
http://www.youtube.com/watch?v=pDvUwW-KHyU
"Πριζουνίκ, πρατήρια και χρηματιστήρια και διακοπές. Τηλεόραση φτηνή, ψυγεία, δόσεις, γιωταχί και οικοδομές."
- Όταν επί Χούντας λόγω λογοκρισίας η "Κυρία Μάνου" ήταν η "Θεία Μάρω"
Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Σαββόπουλος

{κλικ την εικόνα δεξιά γιά το βίντεο}
"Κυρία Μάνου" / "Θεία Μάρω"
Στην υγρή μας την αυλή, στρώνει για να κοιμηθεί
η κυρία Μάρω.
Κλαίνε ακόμα κι οι σκληροί, μα έχει απόφαση σωστή
η κυρία Μάρω.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
πες μας για δράκους, πες μας για σπαθιά.
Τηλεόραση φτηνή, ψυγεία, δόσεις, γιωταχί
και οικοδομές.
Πριζουνίκ, πρατήρια και χρηματιστήρια
και διακοπές.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Στην κάμαρή σου περίμενέ μας αύριο,
καθισμένη στο χαμηλό σοφά.
Την αλήθεια την πικρή δε θα την πω, μην τρελαθεί
η κυρία Μάρω.
Το χεράκι της θα κρατώ, δίπλα στο τζάκι θα τη βρω
την κυρία Μάρω.
Θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω, αύριο,
φύλαξε και για μας λίγο χαλβά.
Θεία Μάρω, στην ποδιά σου αύριο,
θα γείρουμε σαν ορφανά παιδιά.
http://www.youtube.com/watch?v=pDvUwW-KHyU
* * *
"...από χθες η τιμή της βενζίνης ακρίβυνε κατά 6,9 σεντ το λίτρο περίπου και η τιμή του πετρελαίου κίνησης κατά 9,7 σεντ. Με τις εν λόγω αυξήσεις, οι οποίες θεωρείται βέβαιο πως θα προκαλέσουν πληθωριστικές πιέσεις και αυξήσεις... γενικότερα, το κράτος υπολογίζει σε επιπρόσθετα έσοδα 65 εκατ. ευρώ ετησίως. Φέτος, αναμένεται να εισπραχθούν γύρω στα 30 με 35 εκατ. ευρώ επιπρόσθετα αφού το μέτρο τέθηκε σε ισχύ μόλις χθες."
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=952750&-V=archivearticles
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=952750&-V=archivearticles
