Showing posts with label αναρχία. Show all posts
Showing posts with label αναρχία. Show all posts

Friday, 1 October 2010

"Έλεος πκιον με τις αμπάλατες δηλώσεις του"

Χωρίς Λόγια



Με Λόγια

Η Πηγή της Έμπνευσης

Μόλις εξέσπασεν το κακό, ή όπως το περίγραψε και ο Βασίλης Μιχαηλίδης,
"Υστερα πκιον που το κακόν ακούστην μεσ' στην Χώραν,
τζιαι που το κλάμαν άρτζιεψεν η Χώρα πκιον να βράζη",
η απόγνωση γιά το πού πάμε, πολιτικά, ο πόνος μας γιά το πόσον ψηλά έφτασεν η μικρόψυχη κακεντρέχεια στον τόπο μας, που όχι μόνο κυβερνά πλέον, αλλά ασύστολα πκιόν πασαλείφει τα ιδεολογικά της πρωκτικά περιττώματα πάνω σε ό,τι ιερόν και όσιον μας απέμεινε μες τού'ν τον μαύρον τόπον, έφτασαν στο αβάστακτο αποκορύφωμα.

Τρέμει ο νούς και δεν μπορεί να καταπιεί, να γράψει,
να καταλάβει τι ακριβώς και σε ποιόν βάθος βόθρου κατοικούν
οι έννοιες που ξεστόμισεν ο Μέγας Τιμονιέρης:
"Οι δύο ούτω καλούμενες μητέρες πατρίδες όντως εισέβαλαν, και οι δύο." / "The two so-called motherlands in fact invaded, both."
(Μονόλεπτο βίντεο, προχωρείστε στο δευτερόλεπτο 0:40):
http://www.youtube.com/watch?v=hXqlYvU3b-c
Αίφνης και απροσδόκητα η φίλη αναγνώστρια Ε.Μ. έστειλε γράμμα λέγοντας τα εξής:

"Σε σχέση με την εικόνα που μου έστειλες:
'Χωρίς Λόγια',
http://regretfulmorning.com/wp-content/gallery/verticals/1271971834376.jpg

Εσύ που χειρίζεσαι καλά τον υπολογιστή θέλω να αλλάξεις την εικόνα του Μπους στη σειρά με τα ζώα και να βάλεις το δικό μας το ζώο! Έλεος πιον με τις αμπάλατες δηλώσεις του. Ως τωρά ενόμιζα πως ο πιο βλάκας, ηλίθιος του πλανήτη ήταν ο Μπους αλλά έχει η Κύπρος μας που στέναζε την πρώτη θέση!"

Πράγματι, η Κύπρος μας που στέναζε έχει την πρώτη θέση. Ούτε καν συγκρίνεται η ανοησία του Μπους με εκείνην του δικού μας - είναι σε άλλη κλίμακα μετρήσεων.

Χίλια ευχαριστώ γιά την εύστοχη σου έμπνευση, φίλη Έψιλον!



Το "Πκιόν"

Η λέξη "πκιόν" που εμφανίζεται στον τίτλο του κειμένου μας, και που στη διάλεκτο μας είναι μιά υπερδασεία προφορά της λέξεως "πλέον", προκύπτει συχνά μέσα στους στίχους του Βασίλη Μιχαηλίδη. Και ιδίως στο επικόν του έργο με τίτλο "Η 9η Ιουλίου του 1821".

Σε εκείνο το έργο παραδόξως (ιστορική ειρωνία;) προβάλλει ενώπιον των δυνάμεων Κατοχής ένας ψευδομάρτυρας, ένας αληθινός Κυπραίος με τα ούλλα του που κλαίεται, ελίσσεται, παζαρεύει, τρομοκρατείται, συμμορφώνεται, χειραγωγεί, χειραγωγείται.... τον οποίον οι Τουρκικές κατοχικές αρχές χρησιμοποιούν γιά να αιτιολογήσουν τη Σφαγή που ετοιμάζουν.

Το όνομα του ψευδομάρτυρα; Μόνον οι εθνικιστές και τα φασιστούθκια θέτουν τέτοιες ερωτήσεις:

" Το παράπονο του Βοσκού

Λαλεί τ' ο Μουσελλίμ-αγάς: "Δημήτρη, μεν φοάσαι
τζι' εγιώ εσέναν έχω σε σγιαν άθθρωπον δικόν μου.
Είνταν που θέλεις; ζήτα μου τζιαι μεν-ι-δκιαλοάσαι."

"Θέλω, αφέντη, μανιχά να πάω στο χωρκόν μου,
έσιει π' αφήτης μ' έσιετε δα μέσα χαψωμένον,
έμεινεν το κοπάδιν μου στους κάμπους απλωμένον.
Αησ' με μάγκου δκυο μέρες τζι' έπαρ' μου την ψυσιήν μου,
είντα 'παθεν το μάλιν μου; θέλω τζι' εγιώ να ξέρω,
τζιαι πάλ' εγιώνη στρέφομαι, τζιαι θέμι στο στραφήν μου
μιαν τόκκαν τζιαι μιαν άτροφην κανίσιην να σου φέρω."

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-11.htm


" Πείθεται ο Βοσκός

"Εν να σ' αφήκω," είπεν του, "να πας τζι' εις το χωρκόν σου,
τζιαι το μιρίν σου ως που ζιής εν να σου το χαρίσω,
τζι' εν να πκιερώσω, αν έσιης ρκος, ακόμα τζιαι το ρκος σου,
τζιαι μεσ' στην φούχταν εκατόν χρουσά να σου μετρήσω.
.../...

"(Ο φόος φέρνει κόλασιν, λαλεί τζι' η παροιμία)
Ας κάμω τα πικρά γλυτζιά τζιαι τα ζαβ'άς γισ'ώσω
τζι' ας πω κατά που θέλετε, αφέντη, να γλυτώσω.
Τα είπες εν' αληθινά, αφέντη, μαρτυρώ το,
είδα τζιαι με τα μμάδκια μου τζι' άκουσα με τα φκια μου,
ούλα γινήκαν τζι' είδα τα, τζι' είπα το τζιαι λαλώ το.
Θεέ μου τζιαι συγχώρα μου, εν καθαρή η καρδκιά μου."

Είπεν τα τούτα ο βοσκός τζι' ελούθηκεν το κλάμαν.
Οι Τούρτζιοι εψουψουρίσασιν τότες ανεμεσόν τους
τζιαι πα' σε μιαν κόλλαν χαρτίν μαρτυρικόν εκάμαν,
(τζιαι πκοιός ήξερ' ειντά γραφεν τζιειν το μαρτυρικόν τους)
τζιαι φέραν του το του φτωχού Δημήτρη τζι' έπκιασέν το
τζι' έγ'γ'ισεν το δαχτύλιν του πάνω τζι' εμούζωσέν το.

Ο Μουσελλίμης τότε πκιον εγλυκοσύντυσιέν του,
τζι' είπεν του: "Πάψε, μεν κλαίης τζι' εν να σε ξαπολύσω."
Είδεν τον τζιαι με δειν γλυτζιύν τζι' εχαμογέλασέν του
τζι' ένεψεν τους τζι' επήραν τον πο τζιει τα ώδε πίσω. "

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-12.htm


" Επίλογος

Υστερα πκιον που το κακόν ακούστην μεσ' στην Χώραν,
τζιαι που το κλάμαν άρτζιεψεν η Χώρα πκιον να βράζη,
ύστερα που το βούττημαν του ήλιου νάκκον ώραν,
τέλεια πκιον, ότι τζι' έκαμεν αρκήν να σουρουπκιάζη,
επήασιν δκυο μπροεστοί τζιαι τέσσερεις παπάδες
τζι' είπαν του Μουσελλίμ-αγά: "Δώσ' μας τους δεσποτάδες
τζιαι τον Δημήτρην για θαφκιόν, να μεν μείνουν τζι' εν κρίμαν."

Τζι' είπεν με κάμποσους θυμούς τζιαι κάμποσες φοβέρες:
"Φύετε τζι' εν σας δκιω τωρά κανέναν για το μνήμαν,
θέλω να μείνουν τζιει χαμαί άθαφτοι τρεις ημέρες!" "

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-24.htm


Οι επίορκοι και οι προδότες πάντα τιμωρούνται. Είτε από τους ίδιους τους καταπιεστές με τους οποίους συμμαχούν, είτε από τους λαούς που εξεγείρονται και αποδίδουν τελικά δικαιοσύνη, είτε από την ίδια την Συνείδηση που τους καίει διαρκώς και τους κεντρίζει εντός με μιά προσωπική επίγνωση της παληανθρωπιάς των. Δεν έχει ύπνο αληθινό ο μικρόψυχος, Δημήτρη μου, ούτε και ανάπαυση ψυχής. Ιδίως εκείνος που εκαταπρόδωσε τα πιό όμορφα και τρυφερά οράματα του Σοσιαλισμού και του Ελληνισμού με μιάν καριέρα σπιουνιές και σπόντες, δεκαετίες από πικρόχολες επενδύσεις στη διχόνοια και την καλλιέργεια του μίσους.

Ολόκληρο το έργο του Βασίλη Μιχαηλίδη
"Η 9η Ιουλίου του 1821"
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/



Τα 50χρονα μας!

Πρώτη Οκτωβρίου σήμερα και ξυπνήσαμε με κανονιοβολισμούς. Κανονιοβολισμούς! Ούτε η μιλιταριστική χούντα δεν είχε το θράσος να ρίξει "21 τιμητικές" βολές στην επέτειο της.

Αλλά οι μικρόψυχοι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν σήμερα! Ο τοπικισμός των “εθνικά Κυπραίων” που παντρεύτηκε τον ανθελληνικό ρατσισμό και αναβαθμίστηκε σε “εθνική ταυτότητα” γιορτάζει σήμερα! Ρίξτε κανόνια, ρίξετε.

Η συμβολοκτονία του Ελληνισμού και ο εθνομηδενισμός στην Κύπρο οργιάζουν. Τέλειωσε πιά η λεπτεπίλεπτη υποκρισία του Μακαρίου που - θεμελιωτής όντας του κυπριωτικού εθνικισμού - τουλάχιστον τηρούσε με διπλωματία τα προσχήματα. Τα προσχήματα έφυγαν - η Συμφωνία της Ζυρίχης και το "Νενικήκαμεν" όμως μένουν. Και μας διαφεντεύουν. Οι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν σήμερα.

Πολύ ορθά τα επισημαίνει ο Σοσιαλιστικός "Εμπροσθοφύλακας" στο άρθρο με τίτλο:
"Συνεχίζεται η κρατική συμβολοκτονική πολιτική: Αφαίρεση πατριωτικών συνθημάτων και μείωση ελληνικών σημαιών"
http://www.efylakas.com/archives/7806

Γράφουν (και σας ευχαριστούμε συντρόφοι):
"Από τους παρακρατικούς τραμπούκους που βεβηλώνουν αγάλματα ηρώων της ΕΟΚΑ και καίνε ελληνικές σημαίες, μέχρι την ηγεσία της Εθνικής Φρουράς, το ΑΚΕΛ υλοποιεί μια πολιτική συμβολοκτονίας κατά της ελληνικότητας της Κύπρου που δεν έχει προηγούμενο. Γι’ αυτήν ευθύνεται προσωπικά ο Δημήτρης Χριστόφιας, ο οποίος κλείνει τα μάτια μπροστά στην βεβήλωση μνημείων ηρώων και ελληνικών σημαίων ακόμη και έξω από το Προεδρικό Μέγαρο."

Το λεν και εδώ:
"Αυτό που η ιμπεριαλιστική πολιτική της Βρετανίας ξεκίνησε επί αποικιοκρατίας ολοκληρώνεται επί Χριστόφια: ο αφελληνισμός των Ελλήνων και η κατασκευή μιας τάχα αυθυπόστατης «κυπριακής» εθνικότητας."
http://www.efylakas.com/archives/7165

Πράγματι. Το Βρετανικό στέμμα έδωσε στην Κύπρο το ρατσιστικό της Σύνταγμα, νομοθέτησε στο Βρετανικό Κοινοβούλιο την Συνθήκη Εγκαθίδρυσης του Κράτους που ονομάζεται Δημοκρατία της Κύπρου, υπεγράφη δε και στη Ζυρίχη η συμφωνία από όλους τους συνένοχους, επιδωθήκαν μετά σ' ένα όργιο αφελληνισμού της Κύπρου με κάθε τοξικό ιδεολόγημα, σύνθημα και ανίερο μέσον που μπορούσαν να επινοήσουν επιστρατεύοντας μέχρι και φόνους, βασανιστήρια και δικτατορικές διακυβερνήσεις και... σήμερα οι μικρόψυχοι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν τα πενηντάχρονα τους.



Και Εμείς Γιορτάζουμε!

Μην απελπίζεστε φίλες, φίλοι, φύλα, έχουμε και μείς την γιορτή μας σήμερα. Ας κλώθουνται κι άς κνίθουνται οι Ζυριχικοί, οι ανθέλληνες, οι ρατσιστές του Αννάν, οι καθαρόαιμοι "εθνικά Κυπραίοι" του Εθνοφυλετικού Διζωνισμού.

Σήμερα είναι τα γενέθλια της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας. Κλείνει τα 61 της χρόνια από την επικράτηση της Επανάστασης και την ίδρυση της νέας Κίνας πάνω στις βάσεις του Σοσιαλισμού και του αντι-ιμπεριαλιστικού πατριωτισμού. Είναι η επέτειος μιάς απελευθέρωσης που συγκλόνησε την υδρόγειο, και της γέννησης ενός Κράτους που συνεχίζει να ανελίσσεται ως ένας από τους πιό σημαντικούς παράγοντες στις υποθέσεις όλης της υφηλείου.

Μπορεί να επικρίνουμε, να κατακρίνουμε και να διαφωνούμε με πολλά από τα στοιχεία που συνθέτουν το καθεστώς της Κίνας. Υπάρχουν ήδη αρκετές και βάσιμες αμφισβητήσεις του αν το καθεστώς είναι απλώς μιά Κρατική Κεφαλαιοκρατία, ή απλώς μιά πρώην Σοσιαλιστική χώρα που ήδη έχασε τις βασικές σοσιαλιστικές παραμέτρους που ήταν κάποτε εντοιχισμένες μες τον ιστό της καθημερινής ζωής του λαού.

Όντως, έχουν χαθεί σε μεγάλο βαθμό κάποια πολύτιμα στοιχεία. Όπως γιά παράδειγμα η Κοινοκτημοσύνη των μέσων παραγωγής και φυσικών πόρων, που σιγά σιγά μετεβλήθει σε κρατική ιδιοκτησία, και μετά σε ιδιωτική. Ή η Λαϊκή Κυριαρχία και Αυτοκυβέρνηση μέσω Συμβουλίων (soviets) που σιγά σιγά μετετράπησαν διά της αποξένωσης σε κομματικές και κρατικές διαδικασίες. Αλλά επιβιώνουν ακόμα σε κάποιο βαθμό, κυρίως στην ύπαιθρο όπου υπάρχουν ακόμα οι μεγάλες αγροτικές κομμούνες, και στην βιομηχανία, όπου μέρος της παραγωγής ακόμα και σήμερα επιτελείται σε εργοστάσια που διοικούνται από τους εργαζόμενους και τελούν υπό τη συλλογική τους ιδιοκτησία. Συνεχίζουν να φθείρονται οι σοσιαλιστικοί θεσμοί, αλλά επιβιώνουν.

Στις ένοπλες δυνάμεις του Ερυθρού Στρατού υπάρχει ακόμα διπλό καθεστώς όπου η λαϊκή εξουσία (Λαϊκός Στρατός) και η κρατική (Κρατικός Στρατός) συνυπάρχουν· πότε αρμονικά, πότε όχι. Αυτός είναι και ο λόγος που κατά τη διάρκεια της αναρχο-κομμουνιστικής Γενικής Απεργίας και εξέγερσης του Πεκίνου το 1989 οι κομματάρχες και εξουσιαστές δεν μπορούσαν να 'βρουν στρατιωτικές μονάδες πρόθυμες να κτυπήσουν τον λαό, και γι' αυτό αναγκάστηκαν να φέρουν μονάδες από τα σύνορα οι οποίες και τελικά επιτεθήκαν στον κέντρο της πόλης - στην πλατεία Τιαν'ανμέν - με τα γνωστά αποτελέσματα.

Όσον και έχει οπισθοδρομήσει η Επανάσταση στην Κίνα, δεν μπορεί να αλλοιωθεί ή να αμφισβητηθεί η ουσία της Σοσιαλιστικής πραγματικότητας που επεκράτησε μετά την τελική νίκη του απελευθερωτικού αγώνα τα χρόνια αμέσως μετά το 1949, όπως και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της Πολιτιστικής Επανάστασης στα μέσα της δεκαετίας του 1960 - ασχέτως το εάν τελικά επικράτησαν οι πιό αντιδραστικές εξουσιαστικές δυνάμεις ντυμένες με τον μανδύα του αντίθετου που κυβερνούν μέχρι σήμερα.

Εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα γιά τον Σοσιαλισμό και απελευθέρωση από την Κατοχή στην Κίνα, αγωνιζόμενοι διαρκώς γιά δύο συνεχόμενες γενεές. Τιμούμε τη θυσία τους, και γιορτάζουμε την τελική νίκη που κατάφερε να υλοποιήσει πράματα που μέχρι τότε θεωρούντο "ουτοπική φαντασία".

Μερικοί από τους καρπούς της Κινεζικής Σοσιαλιστικής Επανάστασης έχουν άμεση αξία και χρήση γιά μας στην Κύπρο του σήμερα:
ο- Τα περί ενσωμάτωσης της αγροτικής διάστασης και του πατριωτικού απελευθερωτικού πολέμου στην Σοσιαλιστική Επανάσταση, συνδυάζοντας την ταξική και εθνική συνείδηση στον αγώνα, όπως αρθρώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τον Μάο Τσετούγκ (Τσε Τούνγκ, Ζετόνγκ).

ο- Τα περί μακροχρόνιου Λαϊκού Πολέμου και οι θεωρητικές καινοτομίες Περί Τακτικής εις τον Ανταρτοπόλεμο και ανορθόδοξο πόλεμο, που θεμελίωσε ο Μάο. Μαζί τους και οι πολιτική του διατριβή "Περί Αντιπαραθέσεων", που βοήθησε να πλοηγηθεί το Κίνημα με τέτοιο τρόπο ώστε ο λαός να συνενούται αντί να δηλητηριάζεται με διχόνοια.

ο- Οι συνεισφορές του στην αντίληψη περί ανανέωσης του Κινήματος και εξουδετέρωσης του κομματικού~κρατικού αυταρχισμού μέσω της Πολιτιστικής Επανάστασης.
Οι εορτάζοντες σήμερα ψευδο-σοσιαλιστές κομματάρχες και κρατικιστές εξουσιαστές στην Κύπρου αγρόν ηγόρασαν γιά επανάσταση "και μανακίες". Ούτε από Σοσιαλισμό κατέχουν, ούτε και θέλουν να ακούουν.

Όσον γιά Ελληνισμό και γιά το τι πιθανώς να ακτινοβολεί χαμογελώντας η γλυκεία Υπέρμαχος Στρατηγός αναδυόμενη από το κεφάλι του Ζηνός, τι να πούμε; Καθ' όταν κυβερνώμαστε από άτομα που και μόνον σκεπτόμενα την έννοια Μήτηρ Πατρίς εμφανίζουν δερματικό έκζεμα, όταν δε προσπαθούν να αρθρώσουν εκείνη την έννοια μόνο με δηλητήριο και κάχριν μπορούν να την ξεστομίσουν, έμεινε τίποτα να πούμε;

Μόνο να πράξουμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Ουδείς έχει δικαίωμα να διαπραγματεύεται τις προγονικές μας εστίες και τη γη μας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_8260.html

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
"το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Δεκατρία Σημεία, συν Δύο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/07/blog-post_7187.html

* * *

"Ο Ζεύς, του Ζηνός..."
http://www.afipnisis.gr/agora/viewtopic.php?f=38&t=637


Φωτογραφίες:

1. Η πλατεία Τιαν'ανμεν σήμερα, στολισμένη με λουλούδια γιά τους εορτασμούς.

2. Μαθητές Δημοτικού Σχολείου προετοιμάζονται γιά τον εορτασμό.

3. Η Σημαία, δημιουργία ενός αγρότη με σιταροπούλες γιά αστέρια σ' ένα ερυθρο πεδίο από πιπέρια τσίλι!

~~~~~~~
Legal Issues; Copyleft / Copyright notice
:

* We sometimes use copyrighted materials in the course of our discussions and exchanges. These materials are distributed in accordance with Title 17 U.S.C. Section 107 without profit, to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research, educational, and religious purposes.

* The copyrights of any materials produced and published here by members or visitors of Cyprus Indymedia, either individually or collectively, belong to the authors. Any profit- oriented use of those materials without the express permission of the author, is illegal. We encourage the free distribution of these materials, especially in the context of the activities and communications of the global liberation movement.

* Both of the above statements are covered and protected by the Constitution of the Republic of Cyprus; by International laws and treaties signed by the Republic; by current legislation governing copyrights; and by the legal precedents created by past Court decisions, including our own successful lawsuit in Court against an attempt to violate these rights by a large local corporation which owns and operates tv, magazine, and radio publishing enterprises.

~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 9 September 2010

Της Γης οι Κολασμένοι... / Γράμμα από την Φυλακή….

Ο αγώνας ενάντια στην εξουσία, είναι αγώνας ενάντια στην λήθη!

«Σύντροφοι», σας μιλά ο μέσα από το είναι μου.

Βρίσκομαι στην φυλακή καταδικασμένος με την κατηγορία του σκοπού της προμήθειας……

Με έχετε κατηγορήσει ότι ασχολούμαι με την κάνναβη και το θέμα της αποποινικοποίησης, ενώ κάποιοι άλλοι είπαν ότι ασχολούμαι με δευτερεύοντα ζητήματα.

Ο φόβος και η βόλεψη σας, σας κάνουν να κρύβεστε πίσω από διάφορες δικαιολογίες ασχολούμενοι με ανούσια, χάνοντας την ουσία.

Στην φυλακή δεν βρίσκονται οι εγκληματίες, βρίσκονται της γης οι κολασμένοι.

Οι εγκληματίες βρίσκονται αλλού, έξω από την φυλακή …….. αυτοί δεν θα περάσουν ποτέ το κατώφλι αυτής της κόλασης……. Σιακόληες, ορφανίδηες, λανίτηες, δικαστές, μπάτσοι και λοιποί εγκληματίες μας τρώνε τα σωθικά καθημερινά.

Η λεγόμενη αστική δημοκρατία και η δικαιοσύνης της, όπως και όλοι οι θεσμοί αυτού του σάπιου κοινωνικού συστήματος, ποτέ μα ποτέ δεν λειτούργησε και ούτε ποτέ θα λειτουργήσουν.

80% των φυλακισμένων βρίσκονται εδώ για το ζήτημα της κάνναβης….. πρέπει επιτέλους το λεγόμενο κοινωνικό κίνημα να ανοίξει τα μάτια του.

Ποτέ μα ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με ουσιώδη ζητήματα της ζωής…. Κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους.

Οι φοβίες τους, τους έχουν καταβάλει. Τους έχει ισοπεδώσει η προπαγάνδα των μμε και του κράτους.

Ανά τω παγκόσμιω το αναρχικό κίνημα είχε ως ζωτικό ζήτημα, το ζήτημα της φυλακής.
Εμείς ουδέποτε ασχοληθήκαμε……… βολευόμαστε στα εύκολα…..

Υ.Γ. 1 :
Ουδεμία σχέση έχω με το λεγόμενο αυτόνομο εναλλακτικό κίνημα και ειδικότερα με το Cyprus-EνδοMήδεια.

Ο αγώνας μου και η ζωή μου είναι αφιερωμένες στο αναρχικό κίνημα!

Οποιαδήποτε αναφορά έχει γίνει στο πρόσωπο μου, έχει γίνει χωρίς την έγκριση μου.

Υ.Γ. 2 :
Η λεγόμενη κοινωνική αλλαγή με τον Χριστόφια βρωμάει. Το κυπριακό κράτος έχει μεταβληθεί σε πλήρως αστυνομικό κράτος.

Νεαροί «μικροπαραβάτες» φυλακίζονται με ψύλλου πήδημα.

Ενώ εδώ βρίσκονται εκατοντάδες μετανάστες, ο μόνος λόγος που βρίσκονται στην φυλακή είναι η «παράνομη» είσοδος τους στην Κύπρο.

Ζουν τον ρατσισμό εις διπλούν: μια στην «ελεύθερη» κοινωνία και στο αντικατόπτρισμα της, στην φυλακή αφού ακόμη και εδώ οι δουλειές που κάνουν κυρίως οι ασιάτες είναι να καθαρίζουν τις τουαλέτες!

Αυτό είναι το σημερινό κυπριακό κράτος…

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

pishipillis
προσωπικο σχολιο: μαλακισμενοι του cyprus indymedia δωστε ιδιαιτερη προσοχη στο κομματι στο οποιο αναφερεται σε εσας.

~~~~~~~~~~


Από την Ομάδα Σύνταξης:
Έχουμε επιβεβαιώσει μέσω του δικηγόρου του συγκεκριμένου αγωνιστή ότι πράγματι αυτός έστειλε το μήνυμα που δημοσιεύτηκε ανώνυμα στις σελίδες μας και ότι είναι λέξη επί λέξη αυθεντικό.

Ως εκ τούτου, και διότι το Γράμμα από την Φυλακή αφορά ολόκληρη την εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα, πιστεύουμε πως πρέπει να προβληθεί ως πρωτοσέλιδο.

* * *

Wednesday, 11 August 2010

Στη Φυλακή ο Κωστής - η Κοινότητα σε Εγρήγορση

Η Υπεράσπιση Ετοιμάζει Έφεση

Ο Κωστής Μιχαήλ, ενεργό στέλεχος της αυτόνομης πτέρυγας της εναλλακτικής και ανατρεπρικής κοινότητας που δραστηριοποιείται κυρίως Εντός των Τειχών Λευκωσίας καταδικάστηκε την Δευτέρα 9 Αυγούστου σε τρείς ποινές φυλάκισης γιά κατηγορίες που αφορούν κατοχή και καλλιέργεια Κάνναβης και κατοχή με σκοπό την προμήθεια. Οι ποινές είναι γιά πέντε μήνες, πέντε μήνες, και οκτώ μήνες αντιστοίχως.

Ο Δικαστής κος Παντελή όρισε ώστε οι ποινές να συντρέχουν.

Μεταξύ άλλων πολλών, ο Δικαστής ανέφερε πως μέρος του σκεπτικού του γιά την ποινή φυλάκισης είναι "γιά να μην δωθούν λανθασμένα μηνύματα στον κατηγορούμενο και σε τρίτους", είπε.

Ας αναφέρουμε ξανά μερικά από τα χαρακτηριστικά της υπόθεσης που δείχνουν το πόσο τραγική είναι η κατάσταση που αποκαλείται "Δικαιοσύνη" στον τόπο μας, και υπό το καθεστώς της οποίας ζούμε σήμερα:
ο- Ο Κωστής Μιχαήλ συνελήφθει το 2007 κατόπιν παρακολούθησης ένοπλης ομάδας Αστυνομικών με πολιτικά ρούχα οι οποίοι και την στιγμή της σύλληψης δεν ανέφεραν ότι είναι Αστυνομικοί, αλλά επιτέθηκαν ξαφνικά και ενεπλάκησαν σε συμπλοκή με άτομα της γειτονιάς που προσέτρεξαν νομίζοντες ότι ο Κωστής υπέστη επίθεση από τραμπούκους της φασιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή. Οι περίοικοι χρησιμοποίησαν πέτρες και ξύλα γιά να αμυνθούν από την απρόκλητη επίθεση, οι δε Αστυνομικοί ανέσυραν όπλα και μόνο από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα.

ο- Άμα τη συλλήψη του Κωστή, οι Αστυνομικοί ισχυρίστηκαν ότι εκείνος πήγαινε να ποτίσει 16 φυτά Κάνναβης τα οποία ευρίσκοντο σε ανοικτό χώρο (!) στην οδό Τρικούπη στο κέντρο της Λευκωσίας και τα οποία εκείνοι είχαν θέσει εκεί υπό παρακολούθηση (ή απλώς "είχαν θέσει εκεί", ποιός ξέρει;). Ο κατηγορούμενος είπε ότι εκείνη τη στιγμή πήγαινε προς την άκρη του δρόμου γιά να κατουρήσει! Το "τεκμήριο" με βάση το οποίο καταδικάστηκε στην φυλακή είναι ότι κρατούσε ένα μπουκάλι νερό και φανάρι.

ο- Κατά τη διάρκεια της δίκης η Αστυνομία παραδέκτηκε πως είχε θέσει στο στόχαστρο της τον Κωστή Μιχαήλ από την διαδήλωση του 2003 που έγινε έξω από την Πρεσβεία των ΗΠΑ ενάντια στην επιχείρηση εισβολής και κατοχής του Ιράκ που τελέστηκε με συνεργασία της "αριστερής" Κυβέρνησης της Κύπρου και των ΗΠΑ. Εκείνη η διαδήλωση ήταν η πιό μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση στην ιστορία μας. Κατά τη διάρκεια της ειρηνικής διαδήλωσης η Αστυνομία, κατόπιν υποδείξεων από κομματικούς παράγοντες του ΑΚΕΛ οι οποίοι περιφέροντο μες το πλήθος και έδειχναν με το δάκτυλο συγκεκριμένα άτομα και εφώναζαν (επί λέξη): "τούτος είν' Αναρχικός", και, "πιάστε τον, είν' Αναρχικός", επετέθει απρόκλητα σε πτέρυγα της διαδήλωσης τραυματίζοντας και συλλαμβάνοντας αρκετά άτομα. Οι δίκες από εκείνες τις παράνομες ενέργειες της Αστυνομίες διήρκεσαν περίπου τέσσερα χρόνια και μεγάλο μέρος της νεώτερης ιστορίας της εναλλακτικής και ανατρεπτικής μας κοινότητας γράφτηκε γύρω από τις συνεργασίες που αφορούσαν την νομική στήριξη και υπεράσπιση των κατηγορουμένων. Προφανώς όσους οι κομματάρχες και διεφθαρμένοι Αστυνομικοί δεν μπόρεσαν να φυλακίσουν τότε, μας στόχευσαν γιά "να μας κανονίσουν" αργότερα με άλλες μεθόδους.

ο- Ο Κωστής Μιχαήλ δήλωσε ΑΘΩΟΣ και διετήρησε αυτή την ορθή και αξιοπρεπή στάση
κατά τη διάρκεια όλων των νομικών διαδικασιών και της δίκης του - που συνολικά διήρκεσαν σχεδόν τριάμισι χρόνια.
Γιά να φανεί το βάθος της νοητικής και ηθικής σήψης που εδράζεται μέσα στο κέντρο του λεγόμενου "συστήματος Δικαιοσύνης" στη χώρα μας, αρκεί μιά απλή νοητική άσκηση. Ακόμα και αν υποθέσουμε πως ο κατηγορούμενος ήταν ένοχος όπως ισχυρίζεται η Αστυνομία και το Δικαστήριο, ας δούμε ποιός ακριβώς είναι ο λόγος που σύμφωνα με εκείνους καταδικάζεται αυτός ο άνθρωπος σε στέρηση της ελευθερίας του και αποστέλλεται με χειροπέδες τώρα να διαβιώσει με φονηάδες και βιαστές στις Κεντρικές Φυλακές:
ο- 16 φυτά Κάνναβης, το μέγιστον των οποίων ήταν περίπου 10-12 εκατοστά ύψος.
Ας σημειώσουμε πως μιλούμε γιά μιά δραστική ουσία η οποία ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ εντός των φυτών, σύμφωνα με την επιστήμη είναι μιά αβλαβής, μη τοξική, θεραπευτική ουσία που αποτελεί μέρος της ιερατικής και πνευματικής ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων στον πλανήτη μας.

Τα φυτά όμως ήταν νεογνοί. "Μωρά", δηλαδή, που μόλις είχαν βγάλει τα πρώτα τους αληθινά φύλα και των οποίων η περιεκτικότητα σε δραστική ουσία είναι ΜΗΔΕΝ. Οποιοδήποτε χημικό εργαστήριο, ακόμα και ένα απλό που μπορεί να στηθεί στην κουζίνα μας, είναι ικανό να αποδείξει πως 16 νεογέννητα φυτά Κάνναβης - ή και 16 χιλιάδες τέτοια φυτά - περιέχουν ακριβώς ΜΗΔΕΝ ποσότητα δραστικής ουσίας.

Ο Κωστής λοιπόν καταδικάστηκε στη φυλακή με τον ισχυρισμό ότι "είχε πρόθεση να ποτίσει"κάποια φυτά που περιείχαν ΜΗΔΕΝ ποσότητα μιάς ΑΒΛΑΒΟΥΣ ουσίας.


Λάθος Θεότητα: Θέμις ή Έρις;

Οι συσσωρευμένες αδικίες και ατασθαλείες της Αστυνομίας που διεφάνησαν από την αρχή της υπόθεσης εναντίον του Κωστή, αλλά και σε πολλές άλλες υποθέσεις όπου οι μηχανισμοί επιβολής του Νόμου χρησιμοποιούνται γιά την επιβολή της εξουσίας μιάς συγκεκριμένης μερίδας κερδοσκοπικών και πολιτικών συμφερόντων, συντείνουν στην ευρέως διαδεδομένη αντίληψη του λαού μας πως οι "παράγοντες" που κινούν τους μηχανισμούς δεν υπηρετούν την Θέμιδα. Αλλά την Έριδα.

Οι γελοιότεροι από τους ισχυρισμούς εναντίον του Κωστή Μιχαήλ εκ μέρους της Κατηγορούσας Αρχής τον παρουσιάζαν ως "έμπορο" ή "προμηθευτή". Μιλούμε γιά έναν άνθρωπο ο οποίος είναι πασίγνωστος στην κοινότητα, ζεί πολύ λιτά και με πολύ λίγους πόρους και δεν επιδιώκει τα πλούτη όπως η αρρωστημένη πλειονότης, βρίσκεται δε διαρκώς υπό την εποπτεία διαφόρων πτέρυγων της Αστυνομίας και υπό παρακολούθηση από διάφορους σπιούνους και προβοκάτορες που έχει φυτέψει το καθεστώς μες την εναλλακτική κοινότητα. Πως θα μπορούσε ο Κωστής - ακόμα και αν το ήθελε! - να παίξει τον ρόλο του "εμπόρου"; Ούτε χάχανα δεν μπορεί να πυροδοτήσει τού'ντο το αστείο. Είναι τόσο σαχλό.

Υπηρετούν όμως πράγματι την λάθος Θεότητα;
Πως αλλιώς να ερμηνευτούν τα λόγια του Δικαστή κου Παντελή ο οποίος κατά την απαγγελία της ποινής είπε "το ότι η υπόθεση αφορά σοβαρά αδικήματα" είναι "Ηλίου φαεινότερον"; Το μόνο σοβαρό αδίκημα στην προκείμενη περίπτωση είναι η φυλάκιση ενός ανθρώπου γιά κατ' ισχυρισμό κατοχή φυτών που περιείχαν ΜΗΔΕΝ ποσότητα μιάς ΑΒΛΑΒΟΥΣ ουσίας.

Όταν ακόμα και καλοί ανθρώποι, όπως ο συγκεκριμένος κος Δικαστής του οποίου η ανθρωπιά ήταν σίγουρα εμφανής κατά τη διάρκεια της δίκης, παρασύρονται από το πολιτικό κλίμα σε ανόητες ρητορικές φιλολογίες και ξεχάνουν την ουσία της Δικαιοσύνης, εμείς τι να πούμε;

Όταν οι Δικαστές χάνουν επαφή με το τι έστιν το Δίκαιο, ποιοί θα πραγματώσουν υπηρεσία προς την Θέμιδα; Οι χαμαιρπείς εμπόροι που πουλούν την Κάνναβη πιό ακριβά από το χρυσάφι; Η Κάνναβις βλαστά παντού στις αυλές και τους κάμπους με ευκολία όπως η τσουκνίθα, και που χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα ωριμάζει σε ύψος ένα δύο μέτρων. Μόνο η Μαφία κερδίζει από την άδικη απαγόρευση - αν ήταν νόμιμη, ο καθένας θα άπλωνε να πάρει 'που τον κήπο του και δεν θα υπήρχαν παράνομα κέρση ούτε αισχροκέρδια.

Ποιοί θα πραγματώσουν υπηρεσία προς την Θέμιδα; Οι κομματικοί παράγοντες που χρησιμοποιούν την Αστυνομία γιά να διατηρείται στην παρανομία τού'ντο φυτό ώστε να θησαυρίζουν οι εμπόροι; Η διεφθαρμένη πτέρυγα της Αστυνομίας που τώρα αποθρασύνθηκε τελείως με αυτή την καταδίκη, η οποία εποπτεύει και ρυθμίζει τις λειτουργίες εισαγωγής, διανομής και πώλησης της Κάνναβης σε συμπραξία με το οργανωμένο έγκλημα;

Οι Νομοθέτες, οι Δικαστές, και όσοι Αστυνομικοί ακόμα παραμένουν πιστοί στον όρκο τους έχουν στο χέρι τους πολλά εργαλεία γιά την πάταξη του ΑΛΗΘΙΝΟΥ εγκλήματος. Θα μπορούσαν πανεύκολα να ξεριζώσουν την Κάνναβη από τα χέρια του οργανωμένου εγκλήματος με την αποποινικοποίηση της και με μιά Ηθική και Δίκαιη εφαρμογή των υπάρχοντων νόμων. Αποποινικοποίηση της Κάνναβης σημαίνει όποιος τη θέλει να την καλλιεργεί - είναι πανεύκολη - και θα έχει δωρεάν όσο χρειάζεται στη γλάστρα του. Η συνειδητή όμως καταδίωξη των γνήσιων Φίλων της Κάνναβης στοχεύει στη διατήρηση της υψηλής κερδοφορίας γιά το οργανωμένο έγκλημα: όταν υπάρχει ένοπλη επιβολή αυτού του άδικου νόμου από παραζαλισμένους και φανατικούς Αστυνομικούς, συγχισμένους Δικαστές και υποκριτές ή αδιάβαστους και ζόππους Βουλευτές (υπενθυμίζουμε: γιά μιά ΑΒΛΑΒΗ ουσία), τότε η μόνη σταθερή και αποτελεσματική προμήθεια Κάνναβης θα προσφέρεται από το οργανωμένο έγκλημα. Και σε αισχρές τιμές που αποφέρουν τεράστια κέρδη.


Μεταμέλεια;

Το πιό τραγικό στιγμιότυπο που διαδραματίστηκε στο Δικαστήριο κατά την απαγγελία της ποινής του Κωστή πέρασε πολύ γρήγορα και χάθηκε σχεδόν αθέατο, πέρασε ξυστά από τα αυτιά και τους οφθαλμούς μας και υπερκαλύφθηκε από την αγωνία που είχαμε όλοι γιά το τι θα έλεγε ο Δικαστής γιά την ποινή.

Ενώ ομιλούσε ο Δικαστής και απήγγελλε μιά σειρά φράσεων που υποτίθεται αιτιολογούσαν το σκεπτικό του γιά την επιβολή ποινής, φάνηκε προς στιγμή πως ετοιμαζόταν να καταλήξει και να πεί το τι ακριβώς θα ήταν η ποινή αλλά έκαμε επαναστροφή, άλλαξε ύφος, είπε δυό λόγια κάπως μισο-ρητορικά μισο-μουρμουρητικά και προχώρησε στον κατάλογο αριθμών διαφόρων άλλων Δικαστικών υποθέσεων επί των οποίων ήθελε να στηρίξει τη δική του απόφαση γιά την ποινή. Τα μισο-ρητορικά λόγια που μουρμούρησε εκεί ο Δικαστής ήταν τελείως ναρκοθετημένα. Είπε ότι ο κατηγορούμενος "δεν εξέφρασε μεταμέλεια" και ότι φάνηκε "αμετανόητος".

Θα ήταν πιό σωστό γιά τον κύριο Δικαστή να μείνη στον κατάλογο αριθμών υποθέσεων και σε μιά μηχανική απαγγελία του "σκεπτικού" του. Θα ήταν καλύτερα να διατηρήσει μιά στάση που δείχνει "εγώ απλώς κάμνω τη δουλειά μου εδώ, δεν έχω ευθύνη γιά το τι λεν οι νόμοι". Τι ήθελε να καταπιαστεί με την Ηθική; Διότι έτσι ανοίγει η πύλη γιά τη δική του - πρώτα και πάνω από όλα - ηθική ευθύνη γιά την διεξαγωγή και το αποτέλεσμα της δίκης.

Αν το Δικαστήριο θέλει να καταπιαστεί πράγματι με την ουσία των Νόμων και την Ηθική, θα πρέπει πρώτα να αλλάξει επαναφέροντας τη Θέμιδα να προεδρεύει στις διαδικασίες, και να αποτάξει τους επίορκους και διεφθαρμένους Αστυνομικούς που επιδίδονται σε ψευδορκία, σε συστηματικές παραβιάσεις του Συντάγματος και υπέρβαση εξουσίας, σε επένδυση χρόνου και δημοσίων πόρων στο να "στήνουν" ανύπαρκτες υποθέσεις και να στοχεύουν ανθρώπους με κατά φαντασίαν εγκλήματα μόνο και μόνο γιά να τσακίσουν μιά συγκεκριμένη πολιτική παράταξη - την οποία και αντιπροσωπεύει ο Κωστής σε αυτή τη δίκη.

Το ποιοί ακριβώς πρέπει να μετανοήσουν είναι και το ερώτημα που διέπει όλες τις προσπάθειες και τους αγώνες γιά πραγματική Δικαιοσύνη και γιά κοινωνική αλλαγή από ρίζας σε όλους τους θεσμούς και δομές της κοινωνίας μας. Ποιοί πρέπει να μετανοήσουν;

Γιατί δεν ακούουν οι Εντιμότατοι κύριοι Δικαστές τους ίδιους τους συναδέλφους τους Δικαστές που από άκρη σε άκρη του πλανήτη μιλούν, εκλιπαρούν και συμβουλεύουν τις πολιτείες να υιοθετήσουν Αποποινικοποίηση της Κάνναβης; Ορίστε τι λέει πάνω από 50% του Σώματος Δικαστών στην Ολλανδία: "οι 'μαλακές' παράνομες ουσίες όπως η Κάνναβις, το Χασίς (και πιθανώς τα ψυχοδηλωτικά) πρέπει να αποποινικοποιηθούν". Εδώ:
http://www.stopthedrugwar.com/chronicle/2008/oct/10/europe_dutch_judges_say_legalize

Ο Αυστραλός Δικαστής του Ανωτάτου Dr Ken Crispin μιλώντας γιά την Αποποινικοποίηση που έγινε στην Πορτογαλία λέει: "...μιά μελέτη των πρώτων επτά χρόνων αυτής της προσέγγισης φανέρωσε πως ουδείς από τους εφιάλτες [που προέβλεπαν οι αντίπαλοι] έλαβε χώρο. Αντίθετα, ο αριθμός των ανθρώπων που δέχονται θεραπεία γιά εξάρτηση αυξήθηκε δραματικά, μειώθηκε ο αριθμός των νέων περιστατικών του HIV και Aids που συνδέονταν με μολύνσεις από χρήση παράνομων φαρμάκων, και υπήρξε μιά πολύ ουσιαστική μείωση στους αριθμούς θανάτων από παράνομα φάρμακα." Τα λέει στην πολύ συγκινητική του ομιλία εδώ:
http://leap.cc/cms/index.php?name=Content&pid=62

Γιατί δεν ακούουν την Εντιμότατη Maria Lúcia Karam, Δικαστή από την Βραζιλία που σε μιά παρουσίαση τελείως έξω από τα δόντια λέει όλη την αλήθεια γιά την κατάσταση πραγμάτων; Σε μιά ομιλία της στο Rio de Janeiro που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Narco News, η καταπληκτική Δικαστής ομιλεί γιά το ότι η Ποινικοποίηση των ουσιών είναι το σύστημα μέσω του οποίου διατηρείται τεχνητά και τροφοδοτείται με κέρδη το διεθνές και τοπικό οργανωμένο έγκλημα - συστηματικά, από τις "έννομες" πράξεις και διαδικασίες του συστήματος Δικαιοσύνης. Γράφει ότι η ζημιές, τα πάθη, οι θανάτοι, φόνοι, φυλακίσεις και άλλα δεινά που επιφέρει η απαγόρευση ουσιών στην κοινωνία είναι υπερβολικά και υπέρμετρα πολλαπλάσιες από το υποτιθέμενο όφελος, και ότι εκείνο το όφελος ουδέποτε υλοποιήθηκε. Γράφει γιά την προπαγάνδα και τα ψέμματα που εμπεριέχονται στις φράσεις που χρησιμοποιούν τα καθεστώτα και οι εξουσίες γιά να προωθούν αυτή τη σταυροφορία απαγόρευσης με τρόπο που αποκρύπτει την πραγματικότητα και παραπέμπει σε "μυστηριακές" ατμόσφαιρες ώστε να διατηρείται ο πληθυσμός σε άγνοια και να μην μπορεί παρά να ανέχεται αυτές τις πολιτικές κρατικής τρομοκρατίας. Γιά παράδειγμα, λέει, πολλές από τις απηγορευμένες ουσίες παρουσιάζονται ως "ναρκωτικά" από το σύστημα, ενώ κάθε άλλο από νάρκωση προκαλούν. (Η Κάνναβις διευρύνει, εμβαθύνει και ανυψώνει την Συνείδηση προς την Υπερσυνείδηση, ενώ τα ναρκωτικά στενεύουν, σβύνουν και τυφλώνουν την Συνείδηση και οδηγούν στην ασυνειδησία.)

Η Δικαστής Maria Lúcia Karam συνεχίζει και γράφει γιά το ότι η πιό μεγάλη ζημιά που υπέστει η κοινωνία από την απαγόρευση των ουσιών είναι η διεθνοποίηση μιάς καταρράκωσης των Συνταγματικών ελευθεριών και η επιβολή από "Δημοκρατικά" καθεστώτα μεθόδων που δεν διαφέρουν τίποτε από τις δικτατορίες: παρακολουθήσεις ατόμων, τηλεφώνων, αλληλογραφίας, ηλεκτρονικών μέσων και υπολογιστών, παρεμβάσεις και καταγραφές στις Δικτυακές επικοινωνίες, η χρήση σπιούνων και κατασκόπων μες τις κοινότητες, εισβολές και έρευνες σε σπίτια χωρίς εντάλματα, συλλήψεις και βασανιστήρια, η δαιμονοποίηση άρρωστων ατόμων, και η υιοθέτηση διεθνώς μιάς Μεσαιωνικής αντι-επιστημονικής και παράλογης αντίληψης που διέπει τις διωκτικές αρχές και καθωρίζει την ποιότητα όλων των διαδικασιών στο σύστημα Δικαιοσύνης. Όλα αυτά και πολλά άλλα, ζυγισμένα, φιλοσοφημένα, και διατυπωμένα με ευκρίνεια από την Maria Lúcia Karam εδώ:
http://proxychi.baremetal.com/leap.cc/cms/docs/Karam_BrazilianJudge.pdf

Γιατί δεν ακούουν οι Νομοθέτες μας, οι Δικαστές, και όσοι Αστυνομικοί ακόμα παραμένουν πιστοί στον όρκο τους, τον Δικαστή κύριο James P. Gray που μιλά στην Πολιτειακή Βουλή της Καλιφόρνια υπέρ της Αποποινικοποίησης της Κάνναβης ώστε να παταχθεί το οργανωμένο έγκλημα και να σωθούν ζωές; Μπορείτε να δείτε την ολιγόλεπτη του ομιλία εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=RDKarCeC_Ic

Υπάρχουν και οι χιλιάδες Αστυνομικοί παγκοσμίως που μαρτυρούν και καταθέτουν πως η σταυροφορία της απαγόρευσης είναι μιά καταστροφική γιά την κοινωνία πολιτική που πρέπει να αλλάξει αμέσως. Πολλοί έχουν συσπειρωθεί στην διεθνή οργάνωση Law Enforcement Against Prohibition (LEAP),
http://www.leap.cc/cms/index.php
μαζί με Δικαστές, Δημόσιους Κατήγορους, Ποινικολόγους και Εγληματολόγους, με συλλογικό σκοπό την Αποποινικοποίηση, και την εξομάλυνση της χρήσης και διανομής των ουσιών μέσω ελέγχου ποιότητος στην παραγωγή και καλλιέργεια, και φορολόγησεις στις πωλήσεις, όπως γίνεται με τα νόμιμα δηλητήρια του αλκοόλ (το ποτό) και τομπάκο (το τσιγάρο) σήμερα σχεδόν παντού. Δεδομένου ότι μιλούμε γιά την Αποποινικοποίηση μιάς παντελώς αβλαβούς ουσίας, δεν υπάρχει ούτε καν σύγκριση με το αλκοόλ και το τομπάκο. Δεν θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί ποτέ εξαρχής η Κάνναβις!

Εκείνοι λοιπόν που πράγματι μετανόησαν, οι διάφοροι επαγγελματίες από τον χώρο της Δικαιοσύνης που είδαν την πραγματικότητα και μιλούν ανοικτά και καθαρά γιά την Αποποινικοποίηση, είθε να γίνουν ακουστοί και από τους δικούς μας Νομοθέτες, Δικαστές, και Αστυνομικούς. Ίσως μετανοήσουν αν τα ξανασκεφτούν καλύτερα.

Ας τα ξανασκεφτούν οι δικοί μας τα πράματα. Ας συλλογιστούν το πως έγιναν εργαλεία πρώτα της Αγγλικής κατοχής που ξερίζωσε την Κάνναβη από παντού στην Κύπρο γιά να καταστρέψει την αυτάρκεια της τοπικής οικονομίας ώστε να αναγκαστεί αυτός ο λαός να γίνει εξαρτώμενος από το εισαγώμενο εμπόριο. Ας αναλογιστούν το πως έγιναν όργανα της νεο-αποικιακής πολιτικής και τώρα της διεθνοποιημένης διεθνούς κρατικής τρομοκρατίας εις βάρος του λαού μας και προς το συμφέρον της διεθνούς και τοπικής Μαφίας, όπου υπό την προκάλυψη "καλών και ηθικών" συνθημάτων υπέρ της απαγόρευσης των ουσιών και μιάς σταυροφορίας δαιμονοποίησης κατέστησαν τους εαυτούς τους ως ένα προγεφύρωμα της διεθνούς κατοχής που με έδρα τις ΗΠΑ και με την συμπαιγνεία της Κυβέρνησης εκείνης της χώρας με τη διεθνή Μαφία, έχουν καταφέρει να θέσουν υπό τον έλεγχο τους σχεδόν κάθε Αστυνομικό Σώμα στον κόσμο και διά εκείνων των Σωμάτων να επιβάλουν άδικες και δικτατορικές πολιτικές σε όλους τους λαούς της Γής. Γιατί δεν τα σκέφτονται; Γιατί δεν τα μελετούν εκείνοι;

Γιατί πρέπει ο κάθε ταλαίπωρος άνθρωπος που θέλησε να συνάψει μιά ψυχική σχέση με το Ιερό φυτό να συλλαμβάνεται, να διαπομπεύεται, να υπόκειται εξευτελισμούς, ανακρίσεις, δίκες, φυλάκιση και να έχουν την αναίδεια αυτοί που άνομα συσσωρεύουν τού'ν τα πάθη αδίκως στους ανθρώπους να του ζητούν και από πάνω να φροντίσει να φανεί πως "εξέφρασε μεταμέλεια", να μην φανεί "αμετανόητος"; Γιατί; !

Ποιός πρέπει να μετανοήσει; Αυτοί που φυλακίζουν άδικα έναν άνθρωπο γιά ένα κατά φαντασίαν έγκλημα; Ή εκείνος που υπόκειται αυτή την αδικία;


Θα μπορούσε να είχε συμβεί σε οποιονδήποτε από εμάς

Οποιοσδήποτε από εμάς μπορεί αύριο να στοχοθετηθεί γιά παγίδευση και να βρεθεί ένοχος σε μιά τέτοια ανύπαρκτη υπόθεση με τεχνητά σενάρια, με "τεκμήρια" βγαλμένα από τις σελίδες του Κάφκα.

Ο Κωστής Μιχαήλ καταδικάστηκε στη φυλακή γιατί πήγε να κατουρήσει κοντά σε μιά συκιά στο πλάϊ του δρόμου όπου η Αστυνομία είχε στήσει 16 φυτά Κάνναβης υπό παρακολούθηση - μιά από τις πιό έντεχνες παγίδες γιά να πιάσουν και να εξουδετερώσουν διά της φυλάκισης ένα ενεργό στέλεχος της πολιτικοποιημένης κοινότητος, έναν που τον ταπέλλωσαν ως "αναρχικό". Μιά πράξη πολιτικής εκδίκησης γιά να "τον κανονίσουν" μέσω μιάς παγίδευσης σε μιά στημένη υπόθεση.

Ο Δικαστής κος Παντελή και η Αστυνομία λέν πως όχι, τον φυλάκισαν μόνο γιά την Κάνναβη. Δικαιολογείται όμως η φυλάκιση οποιουδήποτε γιά χρήση ή καλλιέργεια Κάνναβης; Εμείς, συν χιλιάδες Αστυνομικοί, Δικαστές, Δημόσιοι Κατήγοροι, Ποινικολόγοι και Εγληματολόγοι λέμε ΟΧΙ. Δεν δικαιολογείται φυλάκιση γιά ένα τέτοιο "εγκλημα" - πως μπορεί να ορίζεται ως έγκλημα μιά πράξη που δεν έχει θύμα; Μιλούμε γιά μιά επιστημονικώς αποδεδειγμένη ΑΒΛΑΒΗ ουσία!

Καί λέμε ΝΑΙ στην Αποποινικοποίηση της Κάνναβης. (Αχ, τα γέριμα, είναι πολλά τα διάφορα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ που απαιτούνται στις μέρες μας.)

Και δεν το λέμε απλά, ανούσια και συνθηματικά - όπως μας έχουν συνηθίσει οι διάφορες κομματικές παρατάξεις με τα ανεγκέφαλα και ανούσια τους συνθήματα γιά αποβλάκωση του λαού - έχουμε επίγνωση πως ακόμα και αν ως εκ θαύματος η εκστρατεία μας αποφέρει αύριο το πρωί την πραγμάτωςη της Αποποινικοποίησης, αρχίζει αμέσως μιά τεράστια εργασία που δεν θα τελειώσει γιά πολλές γενεές. Μιλούμε γιά μιά ψυχοδραστική ουσία που οι πλείστοι άνθρωποι δεν γνωρίζουν καλά, οπότε μιλούμε και γιά την ανάγκη Παιδείας και Εκπαίδευσης ώστε να εμπαιδωθούν στον κόσμο, και ιδιαίτερα στη νεολαία, οι παράμετροι της ορθής χρήσης της Κάνναβης, και το πως διαφέρει αυτή από την λάθος χρήση και την κατάχρηση.

Είτε γιά ιατρικούς σκοπούς είτε γιά ιερατικούς, είτε απλώς και μόνο γιά την αναψυχή (και είναι λίγο πράμα η αυτορύθμιση και εξισορρόπηση της ψυχής;) η χρήση της Κάνναβης προσφέρει απροσμέτρητα οφέλη που η ανθρωπότητα - και δή η κυπριακή ανθρωπότητα - μόλις τώρα άρχισε να τα καταλαβαίνει και να τα εκτιμά. Θα χρειαστεί εκπαίδευση ο λαός μας, και πάνω από όλα Ελευθερία, γιά να την αξιοποιήσει ορθά.

Ελευθερία λοιπόν στον Κωστή Μιχαήλ, και σε όλους τους Φίλους της Κάνναβης!
και
Ελευθερία γιά το Ιερό φυτό!

Κοιτάζω το ρολόϊ μου. Τι λέει;
Ώρα γιά Αποποινικοποίηση!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές / Αναφορές / Αναγνώσματα

Europe: Dutch Judges Say Legalize It
"More than half of Dutch judges surveyed by the newsweekly Vrij Nederland think marijuana should be legalized, according to a report from the Netherlands Information Service. The weekly interviewed 489 judges, 22 apprentice judges, and 140 prosecutors.
More than half (52%) said "soft drugs," such as marijuana or hashish (and possibly psychedelics) should be legalized."
http://www.stopthedrugwar.com/chronicle/2008/oct/10/europe_dutch_judges_say_legalize

Χλευάζουν τον Πόνο μας
Πως Χλευάζει η εφημερίδα "Πολίτης"
Μερικά από τα γεγονότα της υπόθεσης μέσα από τις γραμμές του κατεστημένου Τύπου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/blog-post_08.html

Ο Κωστής στα Πρόθυρα της Ελευθερίας... ή της Φυλακής http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη... http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254


Προσεχώς ναρκοτέστ
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1428

The address to launch Australian Drug Action Week in the ACT was given by: Dr Ken Crispin, the recently retired Supreme Court Justice of the Australian Capital Territory http://leap.cc/cms/index.php?name=Content&pid=62

Prohibition Causes Most of the Harms Associated with Drugs
By the Hon. Maria Lúcia Karam. Brazilian Federal Military Judge (ret.), May 18, 2003
Τranslated from the original Portuguese by Narco News, the text of the speech given by Judge Maria Lúcia Karam at a forum in Rio de Janeiro titled: “Democracy, Human Rights, War and Narco-Trafficking.”
http://proxychi.baremetal.com/leap.cc/cms/docs/Karam_BrazilianJudge.pdf

Retired Superior Court Judge speaks against the war on drugs Retired Washington state judge, David Nichols, tells why he speaks for Law Enforcement Against Prohibition
http://www.youtube.com/watch?v=u0-LD4mWar0

Judge Testifies for Marijuana Legalization in California
Retired Superior Court Judge James P. Gray testifies in favor of a marijuana legalization bill in the California Assembly on October 28, 2009
http://www.youtube.com/watch?v=RDKarCeC_Ic

~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 8 August 2010

Χλευάζουν τον Πόνο μας

"Τότε οι δυο αστυφύλακες ανέσυραν τα υπηρεσιακά τους πιστόλια και συνέλαβαν τον κατηγορούμενο.
...Καταθέτοντας ενόρκως ο Μιχαήλ ισχυρίστηκε ότι ενώ βρισκόταν στην οδό Τρικούπη μαζί με μια φίλη του πήγε κοντά στη συκιά για να ουρήσει. Ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι οι δυο αστυφύλακες τον χτύπησαν, ο μεν ένας με τη χειρολαβή του πιστολιού στο κεφάλι ο μεν άλλος με κλοτσιά στο στομάχι. Σύμφωνα με τον κατηγορούμενο η Αστυνομία τον καταδιώκει ένεκα των ιδεολογικών του πεποιθήσεων αφού ανήκει στον αναρχικό αντεξουσιαστικό χώρο."

Πως Χλευάζει η εφημερίδα "Πολίτης"

Οι σκηνές που περιγράφει το απόφθεγμα από τον "Φιλελεύθερο" διαδραματίστηκαν μες το κέντρο της Λευκωσίας εις βάρος του Κωστή Μιχαήλ, ενός ανθρώπου που πολλοί από μας γνωρίζουν προσωπικά και με τον οποίο έχουμε πορευθεί μαζί σε διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις.

Διαβάστε τις περιγραφές των εφημερίδων "Φιλελεύθερος " και "Πολίτης" γιά το τί έγινε - έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία να διακρίνουμε το πως χλευάζει ο "Πολίτης" τον Κωστή:
ας αναλογιστούμε πως είναι η αγαπημένη εφημερίδα των περισσότερων ψευδο-αναρχικών λόγω της ανθελληνικής κυπριο-εθνικιστικής του γραμμής, και πως είναι από τον Πολίτη που παίρνουν ιδεολογική γραμμή οι περισσότεροι από τους εγκάθετους σπιούνους και προβοκάτορες του καθεστώτος μες την ανατρεπτική κοινότητα.

Σπανίως υπάρχουν συμπτώσεις στην πολιτική ζωή.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Ένοχος 41χρονος για την καλλιέργεια 16 φυτών κάνναβης
http://www.philenews.com/Digital/Image.ashx?t=3&iid=642

"Φιλελεύθερος" - ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010
Σελίς 22/ Ειδήσεις


ΕΝΟΧΟ έκρινε χθες Δικαστήριο στη Λευκωσία 41χρονο για υπόθεση καλλιέργειας φυτών κάνναβης με σκοπό την προμήθεια. Ο κατηγορούμενος Κ. Μιχαήλ αρνείτο ενοχή και τόνισε πως τον κυνηγά η Αστυνομία επειδή είναι αντεξουσιαστής.

Σύμφωνα με τα γεγονότα της υπόθεσης όπως αυτά εκτέθηκαν στο δικαστήριο, δυο αστυφύλακες έθεσαν στις 5 Απριλίου 2007 υπό παρακολούθηση φυτεία κάνναβης που εντοπίστηκε στην οδό Τρικούππη στη Λευκωσία. Η φυτεία αποτελείτο από δυο γλάστρες και ήταν τοποθετημένη κάτω από συκιά σε ανοικτό χώρο στάθμευσης. Κατά την παρακολούθηση οι δυο αστυνομικοί είδαν τον κατηγορούμενο μαζί με μια άγνωστη κοπέλα να μεταβαίνουν στην περιοχή. Με βάση τη μαρτυρία, ο κατηγορούμενος έγινε αντιληπτός να ποτίζει τα φυτά με ένα μπουκάλι που βρισκόταν στο χώρο. Αμέσως οι δυο αστυφύλακες κινήθηκαν προς το μέρος του και τον συνέλαβαν.

Μετά τη σύλληψη του κατηγορούμενου, στο μέρος έφθασε ομάδα νεαρών με απειλητικές διαθέσεις. Τότε οι δυο αστυφύλακες ανέσυραν τα υπηρεσιακά τους πιστόλια και συνέλαβαν τον κατηγορούμενο.

Στο δικαστήριο κατατέθηκαν ως τεκμήρια δυο χάρτινοι φάκελοι που περιέχουν 16 φυτά και δυο γλάστρες σε κασόνι. Κατά την επιστημονική εξέταση εντοπίστηκε στο μπουκάλι και στο φαναράκι το γενετικό υλικό του Μιχαήλ.

Καταθέτοντας ενόρκως ο Μιχαήλ ισχυρίστηκε ότι ενώ βρισκόταν στην οδό Τρικούπη μαζί με μια φίλη του πήγε κοντά στη συκιά για να ουρήσει. Ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι οι δυο αστυφύλακες τον χτύπησαν, ο μεν ένας με τη χειρολαβή του πιστολιού στο κεφάλι ο μεν άλλος με κλοτσιά στο στομάχι. Σύμφωνα με τον κατηγορούμενο η Αστυνομία τον καταδιώκει ένεκα των ιδεολογικών του πεποιθήσεων αφού ανήκει στον αναρχικό αντεξουσιαστικό χώρο.

Αξιολογώντας τη μαρτυρία, ο επαρχιακός δικαστής Λευκωσίας Λευτέρης Παντελή χαρακτήρισε τη μαρτυρία του κατηγορούμενου ως αναξιόπιστη και υστερόβουλη και αποφάνθηκε ότι ο Μιχαήλ καλλιεργούσε και κατείχε τα φυτά για σκοπούς προμήθειας. Η απόφαση για επιβολή ποινής θα εκδοθεί την ερχόμενη Δευτέρα, ενώ ο κατηγορούμενος θα παραμείνει υπό κράτηση.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΗΣ

~~~~~~~~~~~~

Δεν έπεισε το Κακουργιοδικείο
Κανναβοκαλλιεργητής με πολλή... φαντασία
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=962426&-V=archive&-p

"ΠΟΛΙΤΗΣ" - 07/08/2010,
Σελίδα: 56

Κανένας από τους ισχυρισμούς που προέβαλε ο 41χρονος Κωστάκης Μιχαήλ, προκειμένου να πείσει ότι δεν είχε καμιά σχέση με την υπόθεση για την οποία κατηγορείται, δεν έγινε αποδεκτός από τους δικαστές του Κακουργιοδικείου Λευκωσίας. Αντίθετα θεώρησαν τις θέσεις του ως αναγόμενες «στη σφαίρα της φαντασίας και της κινηματογραφικής συνωμοσιολογίας» και τον έκριναν ένοχο. Η ποινή που θα του επιβληθεί επιφυλάχθηκε για τη Δευτέρα και μέχρι τότε ο κατηγορούμενος θα βρίσκεται υπό κράτηση. Η ΥΚΑΝ είχε εντοπίσει 16 φυτά κάνναβης κάτω από συκιά, σε ανοικτό χώρο που εφάπτεται χώρου στάθμευσης στην οδό Τρικούπη στη Λευκωσία. Το βράδυ της 5ης Απριλίου 2007 έθεσε το μέρος υπό παρακολούθηση και κάποια στιγμή θεάθηκε ο 41χρονος να προσεγγίζει τα φυτά με ένα φανάρι και ακολούθως να τα ποτίζει. Τότε επενέβησαν οι αστυνομικοί και τον συνέλαβαν, αλλά προσέκρουσαν στην άρνησή του να συνεργασθεί.

Στο δικαστήριο ο συνήγορος υπεράσπισης προσπάθησε να πείσει ότι ο πελάτης του μετέβη στο μέρος για να ουρήσει, ότι είναι αντιεξουσιαστής και γι΄ αυτό τον καταδιώκει η αστυνομία, ότι η υπόθεση ήταν στημένη επειδή στην επιχείρηση συμμετείχε και μέλος της ΥΚΑΝ που τον συνέλαβε και παλαιότερα και τελικά στο δικαστήριο αθωώθηκε και επιπλέον ότι κακοποιήθηκε βάναυσα. Ο κατηγορούμενος έδωσε στη συνέχεια ένορκη μαρτυρία, δεν μπόρεσε όμως να υποστηρίξει τα όσα ισχυριζόταν. Αντίθετα επιβάρυνε τη θέση του αφού κρίθηκε πως οι ισχυρισμοί του ανάγονταν στη σφαίρα της φαντασίας, ενώ οι μάρτυρες κατηγορίας κρίθηκαν στην ολότητά τους αξιόπιστοι.

ΣΟΦΗ ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ

~~~~~~~~~~

Wednesday, 28 July 2010

Μελανοχίτωνες ~ Ερυθροφασίστες: τα Ναρκοπέδια της Επερχόμενης Σύγκρουσης



Εκ Δεξιών:
"Θέλουμε να δηλώσουμε πως το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) καταδικάζει την υπόθεση ξυλοδαρμού μετανάστη, στην λεωφόρο Μακαρίου στην Λευκωσία το βράδυ της 20ης Ιουλίου του 2010":
ΕΛΑΜ:
Δελτίο τύπου σχετικά με τον ξυλοδαρμό μετανάστη στην Λευκωσία
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2010/07/blog-post_22.html

Εξ Αριστερών:
"Στις 20 Ιουλίου η ώρα 22:00, μετά το τέλος αντικατοχικής πορείας, 15 άτομα μέλη του ΕΛΑΜ κρατώντας ρόπαλα και σιδερολοστούς επιτέθηκαν σε ένα νιγηριανό φοιτητή επειδή δεν τους άρεσε το χρώμα του δέρματος του. Έπειτα από κυνηγητό ο άτυχος νέος κτυπήθηκε από διερχόμενο όχημα και οι διώκτες του τον ξυλοκόπησαν και έσπασαν και το αυτοκίνητο που τον κτύπησε."
Ένωση Αναρχικών / Ελευθεριακό Δίκτυο Φάλιες / Πλανόδιο Στέκι Δρόμου:
Κάλεσμα γιά Αντιφασιστική Συγκέντρωση με τίτλο
"Καμιά Ανοχή Στους Εθνικιστές- Νεο Ναζί"
http://tinyurl.com/falies-elam

Οι δύο αντικρουώμενες τοποθετήσεις και ισχυρισμοί πιό πάνω ντροπιάζουν και εκθέτουν την "ανεξάρτητη αριστερά" ανεπανόρθωτα. Εμφανίζεται η δήθεν αναρχική παράταξη να εκτοξεύει κατηγορίες ανυπόστατες μόνο και μόνο επειδή τις είπε η Χαραυγή (σκέτη αντιγραφή των σταλινιστών), ενώ η ρατσιστική-σωβινιστική οργάνωση ΕΛΑΜ εμφανίζεται να έχει ήθος και πολιτική συνέπεια. Ούτε καν να ελέγξουν τα στοιχεία τους δεν μπορούν οι συντρόφοι στις Φάλιες; Τι θα γίνει Δέσπω; Μάριε; Γρηγόρη; Έτσι θα μας κάμνετε ρεζίλι;

Αλλά τα πράματα είναι πολύ χειρότερα από ένα ντρόπιασμα. Αυτές οι ανοησίες μας οδηγούν στον εμφύλιο πόλεμο.

Τα Σενάρια: Υπαρκτά Ναρκοπέδια

1. Το Κάλεσμα είναι μέρος της Πράξης Δεύτερης μιάς στημένης ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ (στο μικρό μας Θέατρο του Παραλόγου). Η παράσταση ονομάζεται "Μιά στο Καρφί και Μιά στο Πέταλο".

Το Κάλεσμα είναι γεμάτο ψέμματα, ανακρίβειες και παντελώς λανθασμένη ανάλυση βγαλμένη από τις σελίδες της Χαραυγής του 1972. Είναι αληθινή τροφή γιά τον φασισμό.

Το συγκεκριμένο περιστατικό με τον καϋμένο τον Νιγηριανό ήταν η Πράξη Πρώτη:
τα εκατοντάδες μέλη του ΕΛΑΜ ζυγημένοι και στοιχημένοι σε απόλυτη πειθαρχία δεν έσπασαν την πειθαρχεία τους βέβαια γιά να τρέχουν ξωπίσω έναν κακομάζαλο την ώρα που είχαν και εκείνοι σημαντικούς ρόλους και συμμετοχή στο Υψηλό Θέατρο του Παραλόγου εκεί έξω από το αντικατοχικό συλλαλητήριο.

Εκείνοι που επιτέθηκαν στον άνθρωπο είναι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ. Είναι γνωστή η διασύνδεση του ΕΛΑΜ με τη Χρυσή Αυγή και με τους Ασφαλίτες Ελλαδικών Πόλεων, κυρίως της Αθήνας αλλά και αλλού στην επαρχία. Μέλη αυτών των υπηρεσιών εμφανίστηκαν αρκετές φορές στην Κύπρο προσποιούμενοι τους "φασίστες" ενώ επιδίδονται σε πράξεις ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ (θυμάστε το μέλος της Αστυνομίας Κύπρου που έσπασε στο ξύλο ένα ΤουρκοΚύπριο δημοσίως σε ένα καφέ και οι "προοδευτικές" εφημερίδες το ανέφεραν ως "επίθεση της Χρυσής Αυγής";) Το ΕΛΑΜ - όπως και η ΕΦΕΝ πριν μερικά χρόνια - υπόκεινται μιά σκευωρία με τού'ν το στημένο περιστατικό μέσω της δράσης ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ. Έχουν ευθύνες, βέβαια, γιά την λανθασμένη τους ιδεολογία, αλλά όχι γιά τις πράξεις άλλων που γίνονται στο όνομα τους γιά αλλότριους σκοπούς.

Κρίμα που το ΕΛΑΜ (μαζί και με κάποιους Γά-αρους) ελκύει τόσα καλά παιδιά που δεν μπορούν να δουν που τους οδηγεί η ανόητη τους και ρατσιστική ηγεσία - στο στόμα του (Γκρίζου) Λύκου. Διότι η ηγεσία ελέγχει μεν τις πράξεις της πλειονότητας των μελών της (ευτυχώς!) αλλά δεν ελέγχει πολιτικά την οργάνωση. Η δράση ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ από την πίσω πόρτα, σε συνδυασμό με την δράση ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ στην απέναντι παράταξη είναι ο πραγματικός μηχανισμός ελέγχου, το καρόττο και μαστίγιο που σπρώχνουν ή τραβούν την οργάνωση όπου την θέλουν κάποιες πολύ πιό σκοτεινές δυνάμεις.


2. Οι ψευδο-αναρχικοί και ψευδο-επαναστάτες που έστειλαν το "αντιφασιστικό" Κάλεσμα έχουν ήδη διαβληθεί και υπονομευθεί:
ο- από ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ (βλέπε Ασφάλεια Αθηνών και Λευκωσίας),
ο- από λεφτά του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ,
και,
ο- από ρατσιστές ανθέλληνες ψευδο-αναρχικούς ψευδο-αριστερούς δορυφόρους της ηγεσίας του ΑΚΕΛ που κάμνουν πως είναι η ηγεσία της "ανεξάρτητης αριστεράς".

Οι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ της ψευδο-επαναστατικής κοινότητας έφτασαν πολύ κοντά στο να κάψουν την Εντός των Τειχών Λευκωσία τον Δεκέμβριο - θυμάστε τα γεγονότα που αποκαλύψαμε εδώ;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html

Και μόλις που συγκρατήθηκαν από πιό νούσιμους (πάλι με πολιτική μας παρέμβαση) από το να αιματοκυλίσουν την Αντιφασιστική Πορεία αργότερα τον ίδιο μήνα. (Αντί αυτού πυρπόλησαν το οίκημα του Αποέλ και βανδάλισαν σπίτια μεταναστών στην Παληά Πόλη).

Το ποιοί ακριβώς είναι αυτοί οι γνωστοί-άγνωστοι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ της δήθεν Antifa παράταξης, το ανέπτυξαν σε πολύ καλό βάθος οι σύντροφοι της Σοσιαλιστικής Έπαλξης Εμπροσθοφύλακας σε δύο τους κείμενα εδώ:
Αντιφασιστική Δράση: o εισαγόμενος «αντιφασισμός»
http://www.efylakas.com/archives/1752
και εδώ:
Οι φασίστες “αντιφασίστες” κατά του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

Τώρα οι ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ μες την ψευδο-αναρχική κοινότητα ανασυγκροτούνται και προσπαθούν να παρασύρουν τον καλό κόσμο της ανεξάρτητης αριστεράς σε νέες συγκρούσεις και φανατισμό. Στόχος η Διχόνοια.


3. Δηλαδή:

Πράξη Πρώτη: ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ "εκ δεξιών" επιτίθενται σε Νιγηριανό με τρόπο που να μοιάζει πως είναι πολιτική πράξη του ΕΛΑΜ.

Πράξη Δεύτερη: ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ "εξ αριστερών" κινητοποιούν την "αντιφασιστική" αναρχοαυτόνομη αριστερά δημοσιεύοντας με το Κάλεσμα τους και μια "ανάλυση" που απηχεί μόνο σε ήδη φανατισμένους και δογματισμένους, με στόχο να ελέγξουν ολόκληρη την παράταξη ρίχνοντας την ενάντια στις πράξεις των συναδέλφων τους ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ που δρουν "εκ δεξιών". Με την αδρεναλίνη της σύγκρουσης η "ανάλυση" αγκαλιάζεται από τους πολιτικά αφελείς και διαδίδεται το δόγμα πιό πλατειά, επεκτείνοντας το πεδίο επίδρασης των ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ.

Ο λαός μας σιγά σιγά πολώνεται μέσα από τα θεατρικά και στημένα επεισόδεια. Θαυμάσιο και τραγικό παράδειγμα το η απεχθής απόπειρα φόνου ενάντια στον Βάσσο Λυσσαρίδη όπου σκοτώθηκε ο Δώρος Λοϊζου - μιά τέλεια στημένη ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ που αποσκοπούσε στο να διαλυθεί η λιγοστή ενότητα είχαν καταφέρει τότε να κτίσουν οι διάφορες μέχρι τούδε αντιμαχόμενες παρατάξεις. Τότε και σήμερα, ο στόχος αυτών των ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ είναι να διασπαρεί η Διχόνοια


4. Προς Τι;

Ο μόνος τρόπος να επιβληθεί η Διζωνική πλέον, αφού φανερά ο λαός δεν τη θέλει και εκφράζεται, αυτο-οργανώνεται και κινητοποιείται εναντίον της, είναι να διασπαστεί η ενότητα στο εσωτερικό μέτωπο. Αν μας καταφέρουν να οδηγηθούμε ξανά σε εμφύλιο θα είναι πανεύκολη μιά νέα "ειρηνευτική" επιχείρηση από τις κατοχικές δυνάμεις Αγγλίας - Τουρκίας ή ακόμα και δυνάμεις από την "Μάνα της Δημοκρατίας" - τις ΗΠΑ - ώστε να μας επιβάλουν την ρατσιστική λύση όπως την θέλουν.

Η Πράξη Πρώτη είναι μέρος του πρόσφατου σχεδίου γιά να καταληφθεί η παράταξη του ΟΧΙ από φασίστες, ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ, καιροσκόπους, ρατσιστές, εθνο-σωβινιστές και άλλους παληάνθρωπους ώστε να κατακερματιστεί.

Η Πράξη Δεύτερη είναι μέρος του σχεδίου να συμπαρασυρθεί η Αριστερά μες την παράταξη του ΝΑΙ (αφού δεν έχουν πλέον κόσμο, πρέπει να εξαπατήσουν κάποιους να τους ακολουθήσουν), και να τεθεί η όλη παράταξη υπό τον έλεγχο ενός πιό αυταρχικού Κράτους συν τις δυνάμεις του διεθνούς παρακράτους. Θυμηθήτε τα παρακάλια των δήθεν αναρχικών όπου ζητούσαν να καταλύσει η Αστυνομία το Σύνταγμα και να επιτεθεί σε ειρηνική διαδήλωση του ΕΛΑΜ ή και τα παρακάλια να "τεθεί εκτός νόμου" η ΕΦΕΝ όταν δεν έκαμε τίποτα παράνομο:
Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html
και
Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση
http://web.archive.org/web/20071130023737/http://ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/342/index.php

Ο έλεγχος της παράταξης θα ασκείται από όργανα ντυμένα με "αριστερό" περιτύλιγμα με την κατάλληλη συνθηματολογία, και με συναισθηματικούς εκβιασμούς από τρομοκράτες και ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ.


Η τεχνητή σύγκρουση των δύο παρατάξεων - που έρχεται σίγουρα αν δεν την αποτρέψουμε με το κτίσιμο αληθινής απελευθερωτικής λαϊκής κινητοποίησης - είναι ικανή να καταστρέψει τα πάντα στη χώρα μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Σχετικά Αναγνώσματα και Πηγές

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Το "Κάλεσμα"
Ένωση Αναρχικών / Ελευθεριακό Δίκτυο Φάλιες / Πλανόδιο Στέκι Δρόμου
http://tinyurl.com/falies-elam
και
http://falies.com/2010/07/26/%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%BD%CE%B5%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9/

Επίσης αναρτήθηκε στις σελίδες μας, εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_19.html?showComment=1280268986013#c175055082714670404

Η δήλωση του ΕΛΑΜ γιά το επισόδειο:
Δελτίο τύπου σχετικά με τον ξυλοδαρμό μετανάστη στην Λευκωσία
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2010/07/blog-post_22.html

Η φωτογραφία είναι από την Αντιφασιστική Πορεία του Δεκεμβρίου 2009
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html

~~~~~~~~~

Wednesday, 30 December 2009

Φωτογραφίες - Αντιφασιστική Πορεία

Στιγμιότυπα από την αντιφασιστική πορεία της Κυριακής




ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ:
Η Δήμαρχος Λευκωσίας και οι συν αυτή


ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ:
Ο Βουλευτής του κόμματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών και οι συν αυτώ


Παρακαλούμε δείτε όλες τις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο Παλαιστίνιος μας συνάδελφος Belal εδώ - Shukran, Belal! :
Anti-Fascist Demo
http://picasaweb.google.com/Belal.Abdelhai/AntiFascistDemo#

~~~~~~~~~~

Saturday, 12 December 2009

ΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΓΥΡΩ 'ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΦΟ


Η ανάλυση του Γρηγόρη Ιωάννου*

"...η εκτίμηση μου εν ότι πρόκειται για δουλειά του υποκόσμου έπειτα που συγκεκριμένη τζιαι καλοσχεδιασμένη πολιτική εντολή. κάτι που δείχνει ότι η ηγεσία του στρατοπέδου του απορριπτισμού εν έσιει με ιερό με όσιο τζιαι ότι εν έτοιμη να προχωρήσει στα άκρα για να εμποδίσει την λύση. εχρειάζουνταν κάτι θεαματικό τζιαι σιοκαριστικό για αφορμή για συλλαλητήριο. τζιαι εδημιουργήσαν την.

είπα το τζιαι πριν 5-6 μήνες, λαλώ το τζιαι τωρά. η επερχόμενη σύγκρουση μεταξύ των δυνάμεων της επανένωσης τζιαι του στάτους κβο θα είναι πολλά πιο έντονη που ότι το 2004. τούτην την φορά οι απορριπτικοί δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό τζιαι θα δράσουν παρακρατικά. προς το παρόν η βία που χρησιμοποιούν εν συμβολική. με τίποτε εν θα πρέπει να τους αφήσει η κοινωνία να καταφύγουν τζιαι στην φυσική βία."

"....μπορεί όντως η κοινωνία να μεν εκφράζεται ανοιχτά υπερ της λύσης με κινητοποιήσεις αλλά τούτον εν σημαίνει ότι επιμένει στο ΟΧΙ του 2004. μάλλον εν για ΝΑΙ που πάμεν τζιαι εν για αυτόν που οδηγούνται στα άκρα οι οπαδοί του συρματομπλέγματος"

Δημοσιεύτηκε εδώ:
http://mihalismihail.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html


* Ο Γρηγόρης Ιωάννου είναι Θεωρητικός και πολιτικός Παράγοντας. Ο λόγος που αρθρώνει έχει μεγάλη επίδραση σε συγκεκριμένους κύκλους που αυτοκαθορίζονται ως "αντιεξουσιαστες" και "επαναστάτες" και δραστηριοποιούνται πολιτικά στην Εντός των Τειχών Λευκωσίας.
http://www.blogger.com/profile/00739079007214823534
και
http://nekatomata.blogspot.com/

~~~~~~~~~~~

Ενότητα;

Από τη πρώτη στιγμή που ανεκαλύφθει το έγκλημα της σύλησης των λειψάνων του Τάσσου Παπαδόπουλου, σύσσωμες οι φωνές όλων των πολιτικών ηγετών και όλων των δυνάμεων, παρατάξεων και μετώπων σε Κύπρο και Ελλάδα, ακόμα και στην κατεχόμενη Κύπρο, μιλούν γιά ενότητα, προτρέπουν το λαό μας να προσοχή στην προβοκάτσια, προτρέπουν προσοχή να μην παρασυρθούμε σε νέα μίση. Μιλούν συνετά γιά πρώτη φορά σε πολλά χρόνια.

Ακόμα ενώ γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι πιό πολλοί από τους ηγέτες μας είναι υποκριτές και καιροσκόποι πρέπει να αναγνωρίσουμε πως σήμερα λεν το σωστό. Τα λόγια τους μεταφέρουν ακριβώς εκείνο που πρέπει να λεχθεί σήμερα, στο εδώ και τώρα της Κύπρου.

Όλοι μας ανησυχούμε γιά το ότι συγκεκρμένες σκοτεινές δυνάμεις στοχεύουν το εσωτερικό μας μέτωπο με ψυχολογικό πόλεμο ώστε να σπείρουν ξανά τον εμφύλιο πόλεμο. Γι' αυτό και οι τόσο προσεγμένες και συμφιλιωτικές δηλώσεις όλων των δημοσίων προσώπαν.

Ο Γρηγόρης Ιωάννου τι λέει; Πως η ιεροσυλία του τάφου είναι έργο της παράταξης του ΟΧΙ. Ότι η παράταξη μας δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο. Λέει πως η παράταξη μας " έτοιμη να προχωρήσει στα άκρα για να εμποδίσει την λύση". Ότι τούτη η "συμβολική βία" είναι προοίμιο "φυσικής βίας" διότι η παράταξη προτίθεται να δράσει "παρακρατικά".

Ακούονται τούτα ως λόγια που προωθούν την ενότητα;
Οι οπαδοί του Γρηγόρη Ιωάννου εντός και εκτός των τειχών καθησυχάζονται ή οδηγούνται σε περαιτέρω εξαγρίωση και παραλογισμούς με τα λόγια του;

Αλλά και ο Ραούφ Ντεκντάς δήλωσε ακριβώς τα ίδια με τον Γρηγόρη Ιωάννου:
"I understand that it is being circulated amongst the Greek Cypriots that Turks have done it, if this is true then it means it has been done by provocateurs who do not want a settlement but want the two sides to be more apart than they are today."

Τουλάχιστον όμως ο Ντεκντάς είχε και την ευαισθησία να προσθέσει:
"We are shocked, not only surprised, whoever has done it, I think has done it for a purpose and that purpose cannot be a good one". Επίσης είπε: "We are really shocked and I hope the police quickly find out who has done it. I have never heard of such a thing before".

Οι "επίτιμοι αναλυτές" όμως, οι πολιτικοί προύχοντες κάποιων κύκλων δεν έχουν τέταιες ευαισθησίες. Μπαίνουν κατευθείαν στο δηλητήριο της διχόνοιας. Εκφέρουν ασύστολα λόγον οχιάς με στόχο να πυρπολήσουν και το τελευταίο απομεινάρι ενότητας που έμεινε στον τόπο μας.

Όπως και ο άλλος "αναλυτής" που μετά από λεπτομερή εξέταση διαφόρων σεναρίων και επιχειρηματολογίας βρίσκει πως το μόνο λογικό σενάριο είναι "Προβοκάτσια απο ακραία εθνικιστικά στοιχεία κατάλοιπα της ΕΟΚΑ Β" !! Και ο λόγος; Επειδή " έχουν πάρει όρκο. Ενωσις και μόνον Ενωσις":
http://eshie3i3i.blogspot.com/2009/12/blog-post_7682.html

Όταν οι "θεωρητικοί" αναλυτές και "παράγοντες" της δήθεν προοδευτικής ή της εναλλακτικής ~ ανατρεπτικής κοινότητας επιδίδονται στο να σπέρνουν μίσος ως οι πιό μικροπρεπείς και ανεγκέφαλοι αδερφοφάδες, που θα πά' να σταθεί, πάνω σε ποιό θεμέλιο θα κτίσουμε την τόσο απαραίτητη γιά την επιβίωση του λαού μας Ενότητα;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~

Denktash shocked at grave robbery
http://www.famagusta-gazette.com/default.asp?sourceid=&smenu=69&twindow=Default&mad=No&sdetail=9980&wpage=&skeyword=&sidate=&ccat=&ccatm=&restate=&restatus=&reoption=&retype=&repmin=&repmax=&rebed=&rebath=&subname=&pform=&sc=2350&hn=famagusta-gazette&he=.com

Τι να πει κανείς..
"...Προβοκάτσια απο ακραία εθνικιστικά στοιχεία κατάλοιπα της ΕΟΚΑΒ"
http://eshie3i3i.blogspot.com/2009/12/blog-post_7682.html

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΜΙΣΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΙΣΟΥΝ ΕΜΦΥΛΙΟ
http://christofias-watch.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html

~~~~~~~~~

Saturday, 5 December 2009

Eις Μνήμην του Αλέξη, Πλατεία Φανερωμένης


Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Γιατί έπνιξαν τον διάλογο;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_03.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Ζεί - και μας Καθοδηγεί
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html
~~~~~~~~~~~~

Friday, 4 December 2009

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;



Οι διοργανωτές της εκδήλωσης που θα γίνει το Σάββατο στην Πλατεία Φανερωμένης εις μνήμη του Αλέξη ο οποίος εφονεύθει από διεφθαρμένους και άνομους Αστυνομικούς πέρυσι στην Αθήνα, επιδίδονται σε όργιο ψεμμάτων και ασυδοσίας αμαυρίζοντας τη μνήμη του ωραίου νέου.

Ο άδικος του θάνατος που πυρπόλησε τις ψυχές της απανταχού ελληνικής νεολαίας πυροδοτόντας μιάν υπέροχη εξέγερση ενός αγανακτησμένου λαού - τα σύγχρονα μας Δεκεμβριανά - τώρα γίνεται τροφή γιά τις πιό ανώμαλες μορφές εκμετάλλευσης γιά το "χούϊ" του καθενός:
ο- η μόδα και η πόζα του "επαναστάτη" χρησιμοποιούνται ως πράσινο φώς γιά να κατουρούν οι μεθυσμένοι "αγωνιστές της ελευθερίας" στις εξώπορτες των γύρω σπιτιών σε Πάρτυ του Δρόμου, να βανδαλίζουν τα σπίτια και εργαστήρια των φτωχών μεταναστών και των γέρων με γκραφίτι, και να σπάζουν μπουκάλια στην Πλατεία "πραγματώνοντας την Επανάσταση".

ο- Ενώ διατείνονται πως είναι τάχα "ειρηνιστές" και ότι τάχα θέλουν καλές σχέσεις με τη γειτονιά χωρίς βανδαλισμούς και συγκρούσεις, οι διοργανωτές κυκλοφόρησαν έντυπη και ηλεκτρονική πρόσκληση σε αφίσες και φυλλάδια γιά την εκδήλωση της οποίας το κύριο θέλγητρο είναι η εικόνα διαδηλωτών με μάσκες χημικού πολέμου να κρατούν Βόμβες Μολότωφ και να προχωρούν μέσα σε φλεγόμενο πεδίο ενάντια σε αστυνομικούς.


Η μικρή ιστορία του πως έφτασαν οι εικόνες με Βόμβες Μολότωφ να απειλούν τη γειτονιά Φανερωμένης προσκαλώντας τα οργισμένα νιάτα σε "ειρηνική εκδήλωση"

Η δημοσίευση της προκλητικής αφίσας έρχεται αμέσως μετά από μιά δημόσια πράξη "κατευνασμού" εκ μέρους των διοργανωτών. Λόγω της κριτικής που υπέστησαν γιά το ότι αρχικά είχαν βαφτίσει την εκδήλωση ως Νύκτα Γης Μαδιάμ (Night of Mayhem), και προσποιούμενοι ότι τάχα "ακούουν" τα παράπονα της κοινότητας, άλλαξαν τον τίτλο της από "Γης Μαδιάμ" σε "Ερωτικό Πάρτυ". Αμέσως μετά, κυκλοφορούν την αφίσα με τις Βόμβες Μολότωφ.

Το αληθινό τους μήνυμα; "Ναι στην άμυαλη βία, και Όχι στις αντιρρήσεις από τους γειτόνους ή από άλλες 'ανιαρές' πτέρυγες της ανατρεπτικής~εναλλακτικής κοινότητας."

ο- Σε δημόσια κριτική εκ μέρους μας γιά το ότι αποφεύγουν οι διοργανωτές να δώσουν ουσιαστικά μηνύματα ενάντια στη βία και τον βανδαλισμό, εκείνοι απαντούν γράφοντας "Γιατί 'έν έρκεστε να μιλήσουμε 'που κοντά;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Η πραγματικότητα:
Πριν μιά εβδομάδα οι οργανωτές κάλεσαν συνάντηση με κάποιους επελεγμένους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης. Απέκλεισαν από τη συνάντηση (συνειδητά απέφυγαν να προσκαλέσουν) άτομα που πρόσκεινται στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia άνκαι είναι γνωστό πως από το έτος 2000 η οργάνωση μας κινείται, κατοικεί, εδράζεται και δραστηριοποιείται στη Φανερωμένη και στον ευρύτερο Εντός και Πέριξ των Τειχών χώρο ενάντια στην άνομη βία από διεφθαρμένες αστυνομικές αρχές σε όλα τα πεδία: στα δικαστήρια, στους δρόμους, κρατητήρια, συγκεντρώσεις και στη μάχιμη δημοσιογραφία.

Επίσης απέκλεισαν από τον διάλογο άλλες προοδευτικές και επαναστατικές οργανώσεις της περιοχής Φανερωμένης όπως την Εργατική Δημοκρατία, την Συμμαχία "Σταματήστε τον Πόλεμο", τις οργανώσεις στήριξης των Κούρδων και άλλων μεταναστών της περιοχής, τον σύνδεσμο Ποντίων της περιοχής (Προοδευτικό Σωματείο Ποντίων - Προ.Σω.Πο), και άλλες παρόμοιες. Ούτες και η Κίνηση Πολιτών Alert, της οποίας αρκετά άτομα πρόσκεινται θετικά πρός τους διοργανωτές με προσωπικές και πολιτικές φιλίες, δεν προσκλήθηκε να παραστεί επίσημα στη συνάντηση. Και ουδείς τολμά να ομολογήσει αν οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" είναι επίσημα ή ανεπίσημα που συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες.

Υπάρχουν αλλότρια κίνητρα; Γιατί αποκλείστηκαν οι οργανώσεις της κοινότητας και ταυτόχρονα λέν "ελάτε να μιλήσουμε;"

ο- Στη συνάντηση με τους κατοίκους Φανερωμένης ακούστηκαν τα γνωστά γιά πολλούς μήνες τώρα παράπονα από τους γειτόνους γιά το ότι η μουσική και η φασαρία από τα "Πάρτυ του Δρόμου" είναι ενοχλητική και διαρκεί πολύ αργά τη νύκτα. Με "κατανόηση", οι οργανωτές συμφώνησαν ότι θα σβύνουν τη μουσική το πολύ ως τα μεσάνυκτα.

Αμέσως μετά, ανακοινώνουν ότι η εκδήλωση του Σαββάτου θα έχει ώρα λήξης την 1πμ, δηλαδή μία μετά τα μεσάνυκτα.

Το μήνυμα τους; " 'Έν μας κόφτει, ότι θέλετε πείτε, θα κάμουμεν την πάβλα μας. Θα δηλώνουμεν ότι θέλουμε και θα το αναιρούμε όποτε θέλουμε. Πάβλα μας."

ο- Πορεία τη νύκτα του Σαββάτου;
Γιά να καθησυχάσουν τον κόσμο, οι οργανωτές δηλώνουν υπεύθυνα και δημοσίως από το βήμα των σελίδων της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia ότι "ΔΕΝ εκαλέστηκε διαδήλωση". Εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Πέντε ώρες αργότερα, ο ίδιος ακριβώς εκπρόσωπος των οργανωτών δηλώνει "Νομίζω μετά την προβολή, αν θέλει ούλλος ο κόσμος να κάμουμε μιά ειρηνική συμβολική πορεία μέχρι την πρεσβεία."

Αμέσως το άλλο πρωί, δημοσιεύουν τις αφίσες με τις Βόμβες Μολότωφ γιά να προσκληθεί ο κόσμος και να ενημερωθεί με τη "σωστή κατανόηση" του ειρηνικού πνεύματος.

ο- Εν τω μεταξύ άλλα άτομα του χώρου αναφέρουν πληροφορίες πως οι οργανωτές έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο της εκδήλωσης και ότι δεν γνωρίζουν ποιές ακριβώς άλλες πολιτικές παρατάξεις θα συμμετέχουν. Δηλώνουν πως οι άλλοι "γνωστοί άγνωστοι" που θα εμφανιστούν δεν είναι ενημερωμένοι κατάλληλα (υποθέτουμε γιά την συγκεκριμένη ερμηνεία του τι ακριβώς σημαίνει ειρηνική εκδήλωση).

Η Κατερίνα Ευσταθίου γράφει στην δημόσια ιστοσελίδα της κινητοποίησης που φιλοξενείται από την εταιρεία facebook:
"Τις τελευταίες μέρες ακούω πως έσιει άτομα που θέλουν να λάβουν μέρος στα φεστιβάλ/πορείες κλπ. που ε'ν να γίνουν γιά τού'ν το σκοπό αλλά δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένα (κυρίως του ότι τούτη η εκδήλωση που κινείται μες το facebook ε'ν σ' ένα συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων), ακούω τζ' 'που φοιτητές και ξερωγώ που θέλουν να έρτουν (κόσμος που συχνάζει στο Μανώλη γιά νά 'ν ιδιαίτερα ενημερωμένος γιά το τι γίνεται τζ' 'μαί) έν να ήταν καλό αν μπορεί κάποιος να ετοιμάσει ένα ΦΥΛΛΑΔΙΟ με τις ώρες και το μέρος και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα τζ να γίνει ποστ [να δημοσιευτεί] και να τυπώσουμε λί'α να δώσουμε. Πχ εγώ μπορώ πολλά εύκολα να κανονίσω να μπούν φυλλάδια στο gcs/gs/cyprus college/ Κύκκους..."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Το φυλλάδιο λοιπόν με τις Βόμβες Μολότωφ τυπώθηκε, διανέμεται και τοιχοκολλείται στη γειτονιά γιά να γίνει η "κατάλληλη ενημέρωση" γιά τις ώρες "και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα".

Και η Νανά Κουδουνάρη προσθέτει στην ίδια σελίδα:
"Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει ειρηνικά και να μην αρχίσουν οι μπάτσοι να δέρνουν και μπαζώνουν κόσμο...
Στο χέρι μας είναι να μέν δημιουργηθούν προβλήματα..
Ειρηνικά.. ό,τι και να κάμουμε."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Πολύ ορθά τα λέν και η Νανά και η Κατερίνα γιά όλα ειρηνικά και γιά κατάλληλη ενημέρωση - μα είναι έμπιστοι οι διοργανωτές;

Πράγματι θέλουν οι διοργανωτές να μην δημιουργηθούν προβλήματα εις βάρος της γειτονιάς - ιδίως όταν οι "μη οργανωμένες συσπυρώσεις" του χώρου και κάποια άτομα που πρόσκεινται στο παρασκήνιο της εκδήλωσης αναπνέουν και ζούν ένα λόγο ύπαρξης που ορίζεται εξ' ολοκλήρου και αποκλειστικά μόνο με συγκρούσεις και βανδαλισμό;

Έμπιστοι; Αντιθέτως. Δείχνουν κάθε μέρα ξεκάθαρα τα δείγματα εντιμότητας που τους διακατέχει:
ο- πως η κάθε τους λέξη αναιρείται από τους ίδιους, πως κάθε τους θετική δήλωση προς τους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης και προς την υπόλοιπη εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα αμέσως εξουδετερώνεται από τους ίδιους με τα αντίθετα λόγια και πράξεις.
Πού να ξέρουν η καϋμένη η Νανά και η Κατερίνα πως υπάρχουν καταχθόνιες και αμετανόητες δυνάμεις ντυμένες τον "αναρχικό" ή "ελευθεριακό" μανδύα του δήθεν "αντιεξουσιαστή", που προτίθενται να διαφθείρουν και να καταπροδώνουν τα πάντα ώστε να παρασύρουν αθώους και καλούς ανθρώπους σε συγκρούσεις και βανδαλισμούς την ίδια ώρα που ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο;

Γιατί παραβίασαν τη συμφωνία με τους κατοίκους της περιοχής γιά κλείσιμο των εκδηλώσεων τα μεσάνυκτα;
Γιατί προσδίδουν συγκρουσιακό χαρακτήρα με Βομβες Μολότωφ στα έντυπα φυλλάδια;
Γιατί αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά τις δηλώσεις τους;
Γιατί αρνούνται να προσθέσουν στο κάλεσμα:
ο- απαγόρευση στο οινόπνευμα,
ο- καταδίκη στο σπάσιμο μπουκαλιών,
ο- καταδίκη στους βανδαλισμούς και στο γραφίτι,
ο- καταδίκη σ' αυτούς που κατουρούν στις πόρτες των γειτόνων,
ο- οδηγίες και περιγραφή γιά την ακριβή τοποθεσία των δύο δημόσιων αποχωρητηρίων που βρίσκονται ενάμιση τετράγωνο από την Πλατεία;
Γιατί δεν ανακοινώνουν ότι όποιος παραβιάζει τις οδηγίες θα αποβάλλεται από το χώρο; Η προθυμία γιά άμεση δράση δεν συμπεριλαμβάνει προστασία της γειτονιάς; Είναι μόνο γιά βανδαλισμούς και συγκρούσεις;

Γιατί δεν ενοικιάζουν μία κινητή τουαλέτα γιά την άνεση των διαδηλωτών και των κατοίκων; Μερικά από τα άτομα εκ των διοργανωτών έχουν αρκετά λεφτά τα οποία δεν θα στερηθούν καθόλου αν τα βάλουν ως πληρωμή και αποπληρωθούν αργότερα με έρανο ή από άλλες δωρεές (DJ Magos?)

Όλα τα πιό πάνω έχουν ζητηθεί από τους διοργανωτές πάμπολλες φορές και από απλούς ανθρώπους της γειτονιάς, και σε ανοικτές συνελεύσεις, και σε οργανωτικές συναντήσεις με επιλεγμένες προσκλήσεις.

Συνειδητά όμως οι διοργανωτές κλείουν τα αυτιά τους - ούπς, συγγνώμην, "kleioun ta fkia tous" (μερικοί του χώρου μόνο την γραφή greeklish επιλέγουν να τιμούν).

Πως πρέπει να ανταποκριθεί η γειτονιά στου'ν την συνειδητά ηθελημένη ανωμαλία;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

~~~~~~~~~