Friday, 4 March 2011

Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους

του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα
Γραμματέως του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»



3 Μαρτίου, 2011

Συμπατριώτες Τουρκοκύπριοι,

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την αντίδρασή σας ενάντια στην τουρκική ηγεμονία, η οποία στραγγαλίζει την τουρκοκυπριακή ταυτότητα και καταδυναστεύει την Τουρκοκυπριακή Κοινότητα.

Συμφωνούμε με τη διαπίστωση την οποία κάνει ο Τουρκοκύπριος Γραμματέας της συντεχνίας των δασκάλων τουρκικών δημοτικών σχολείων και ιδιαίτερα με την αναφορά του ότι ο στραγγαλισμός της τουρκοκυπριακής ταυτότητας και η καταδυνάστευση της Τουρκοκυπριακής Κοινότητας πάει πίσω στη δεκαετία του 1960, περίοδο κατά την οποία η Τουρκία υποχρέωσε τους Τουρκοκύπριους να διακόψουν τη συμβίωση με τους Ελληνοκύπριους και άρχισε να καλλιεργεί τη διαίρεση και το διαχωρισμό, στη βάση φυλής και θρησκείας.

Πολύ κακώς οι σιωπηρές πλειοψηφίες Τουρκοκυπρίων και Ελληνοκυπρίων επιτρέψαμε από τότε στα ξένα συμφέροντα και τις ξένες επεμβάσεις να μας οδηγήσουν στη σημερινή κατάσταση. Αυτήν τη στιγμή το εμπόδιο στην αποκατάσταση της τάξης στην Κύπρο, όπως και εσείς το διαπιστώνετε και το καταγγέλλετε με τις κινητοποιήσεις σας, είναι η Τουρκία που κατέχει τα κυπριακά εδάφη, και σας καλούμε σε συστράτευση για άρση της κατοχής και των συνεπειών της. Μόνο με κοινό αγώνα Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων ενάντια στην κατοχή θα έχουν αξία και προοπτική οι κινητοποιήσεις σας, ο οποίος αναλυτικά να επιδιώκει:

Να απαλλαγούμε από την τουρκική κατοχή με την απόσυρση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων.

Να απαλλαγούμε από τους Τούρκους και άλλους έποικους με επιστροφή τους πίσω στην Τουρκία.

Να ελευθερωθεί η κοινή μας πατρίδα. Λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας δεν συνιστά απελευθέρωση του τόπου μας, αλλά επιβράβευση της κατοχής, επιβράβευση της ΤΜΤ και της δράσης της, που είχαν κοινό στόχο το γεωγραφικό διαχωρισμό μας.

Να επιστρέψουμε, και εσείς και εμείς, στα σπίτια και τις περιουσίες μας, αποκαθιστώντας πλήρως, χωρίς όρους και περιορισμούς, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα όλων μας.

Αφού γίνει τούτο, τότε εμείς μόνοι μας, όλοι μας σοφότεροι από τα παθήματα του παρελθόντος, να διαμορφώσουμε τη Συνταγματική δομή του Ευρωπαϊκού Κράτους μας, στη βάση Δημοκρατικών αρχών και αξιών, σεβόμενοι αλλήλους και λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη φυλετική και Εθνική μας καταγωγή όσο και τη θρησκεία μας.

Μόνο σε τέτοιες συνθήκες θα διασφαλίσετε την ταυτότητά σας.

Με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, τόσο η δική σας αλλά και η δική μας ταυτότητα θα έχουν ημερομηνία λήξης.

Συμπατριώτες,

Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι θα επιμείνετε ή ότι θα επιτρέψετε να δημιουργηθεί Τουρκικό Κράτος πάνω στις περιουσίες μας και να προσδοκάτε ότι θα κτισθεί ειρήνη και ομαλή ζωή με έναν τέτοιο σφετερισμό.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΕΚΕΡΣΑΒΒΑΣ
Γραμματέας του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»

~~~~~~~~~

Από την Ομάδα Σύνταξης

Η Αδούλωτη Κερύνεια είναι το προσφυγικό σωματείο της Κυρήνειας, η οποία υπενθυμίζουμε ήταν η μόνη πόλη πριν το '74 όπου οι αδελφικές σχέσεις μεταξύ των δύο κοινοτήτων ήταν τέτοιες που οι άνθρωποι συνέχισαν να ζούν και να εργάζονται μαζί ακόμα και μετά τις συγκρούσεις του 1963 και του '67. Οι φανατισμοί της ΤΜΤ, οι πράκτορες της ΜΙΤ και οι στρατιωτικοί ακόλουθοι από την Τουρκία είχαν καταφέρει να διαβρώσει τις διακοινοτικές σχέσεις σε όλες τις άλλες πόλεις και σε αρκετά χωριά σε βαθμό που είχαν δημιουργηθεί ένοπλοι θύλακες που ενεπλάκησαν στρατιωτικά στις συγκρούσεις κατά την ένοπλη ανταρσία της ΤΜΤ.

Παρ' όλον που η Κυρήνεια είναι η πιό κοντική πόλη στην Τουρκία, και παρ' όλον που γιά πολλά χρόνια πριν τον πόλεμο η Κερύνεια είχε αποκλειστεί στρατιωτικά από τους ένοπλους στασιαστές (θύλακας Κιόνελλι, Αγύρτας, Άγιος Ιλαρίωνας), το πνεύμα συμφιλίωσης και ανθρωπιάς ήταν τόσο θερμό, εκατέρωθεν, που δεν δημιουργήθηκε ένοπλος θύλακας στην Κερύνεια. Οι άνθρωποι εκεί συνέχισαν μέχρι και μες τις μέρες του πραξικοπήματος, ακόμα και μες τους πρώτους μήνες της Κατοχής, να έχουν αδελφικές και συντροφικές σχέσεις, να διατηρούν φιλίες και έρωτες ανάμεσα τους.

Πολλοί από τους Ε/Κύπριους που εργάστηκαν γιά να συντηρούν και να διατηρούν αυτή τη φιλία ήταν μες τις δεκαετίες του 1930-40 άνθρωποι του Συνδικαλισμού και του Σοσιαλισμού. Στις επόμενες δεκαετίες ήταν άτομα της Ενωτικής παράταξης και της Αντιπολίτευσης που καλλιεργούσαν αυτές τις σχέσεις, πάντα με βάση την αμεσότητα της καλής γειτονίας, αλλά και με βάση πολιτικοκοινωνικές αρχές και αξίες. Οι σημερινοί συνεχιστές εκείνης της παράδοσης αντιτίθενται στο σχέδιο Αννάν, αντιτίθενται στη Ρατσιστική Διζωνική και επιζητούμε καλές και θερμές σχέσεις μεταξύ των κοινοτήτων με βάση την ίδια θέρμη που γεννά η καλή γειτονία, και οι ορθές πολιτικές αρχές και αξίες.

Η Αδούλωτη Κερύνεια έχει στο ενεργητικό της πολλά. Κάποιες από τις θέσεις της εδώ:

Οι παρεμβάσεις μας στο Κυπριακό
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html

Αδούλωτη Κερύνεια:
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html


Άλλα Σχετικά Άρθρα

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html

Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745

"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html

Καθ' Οδόν Προς το Μέλλον
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

~~~~~~~~~~~~~~~~

33 comments:

  1. "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ"

    To διεθνές δίκαιο λαλεί ότι τζείνος που εγενήθηκε εμεγάλωσε τζε ζιεί μέσασε ένα σπίτι εν παραπάνω "δικό" του παρά τζείνου που εν κοτσιανισμένο.

    Τι είναι σπίτι - εστία τελικά? Ο τίτλος ιδιοκτησίας, το προηγούμενο κατοικείν ή το παρών κατοικείν...?

    ReplyDelete
  2. Ο προβοκάτορας από πάνω, ψεύδεται ασύστολα. Η Επαγρύπνιση παρουσιάζεται και ως παντογνώστης του διεθνούς δικαίου!!!!!

    Πουθενά δε λέει έτσι ο διεθνής νόμος! Είσαστε ψεύτες!

    ReplyDelete
  3. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα πραγματικοί Έλληνες οι οποίοι δεν συμβιβάζονται με την Τουρκική βαρβαρότητα.

    ReplyDelete
  4. Ότι τζιαν λαλεί το διεθνές δίκαιο, εμείς θέλουμε τα σπίθκια μας πίσω τζιαι εν συμβιβαζούμαστεν με τους Τούρκους ούτε με τους Κομμουνιστές. Εννά τα πιάσουμε πίσω είτε έτσι είτε αλλιώς.

    ReplyDelete
  5. Λευτεριά-Επιστροφή4 March 2011 at 22:04

    Το θέμα ψευδοΕλληναρά της Επαγρύπνισης που κάνεις δήθεν ότι δε σέβεσαι το διεθνές δίκαιο, είναι ότι τα Pinheiro Principles του ΟΗΕ (2005 UN Principles on Housing and Property Restitution for Refugees and Displaced Persons – or as they are more widely known – The Pinheiro Principles –) καθορίζουν ότι τον πρώτο λόγο τον έχει ο ιδιοκτήτης. "17.2 States should ensure that the safeguards of due process extended to secondary occupants do not prejudice the rights of legitimate owners, tenants and other rights holders to repossess the housing, land and property in question in a just and timely manner."

    Οπότε δε θα μας κάνει η Επαγρύπνιση και μάθημα νομικών ή διεθνούς δικαίου. Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  6. καλημερα Λευτεριά Επιστροφή,

    τωρά εξήγα μας τζαι την απόφαση του ΕΔΑΔ για τα δικαιώματα του inhabitant vs ιδιοκτήτη σπιθκιού.

    μηΑΚΕΛικός πρόσφυγας

    ReplyDelete
  7. Οι αντιστασιακοί Τούρκοι και ΤουρκοΚύπριοι...

    ...συμφωνούν με όλες τις αρχές δικαίου που αγκαλιάζουμε.

    Οι διεθνείς νόμοι, το ευρωπαϊκό δίκαιο και το τοπικό νομικό κεκτημένο λεν ξεκάθαρα:

    1. Ο διά της βίας και δύναμης των όπλων εκτοπισμός ανθρώπων από τις εστίες τους είναι παράνομος. Οι σφετεριστές κατεχομένων περιουσιών είναι παράνομοι. Όλοι οι εκτοπισμένοι όχι μόνο δικαιούνται να επιστρέψουν στις εστίες τους, αλλά και η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΣ υποχρεούται διά νόμου να κάμει το πάν γιά να κάμει εφικτή την επιστροφή, ΚΑΙ οι εκτοπισμένοι έχουν δικαίωμα να κάμουν το παν, με κάθε διαθέσιμο μέσο, να αμυνθούν υπέρ βωμών και εστιών.

    2. Τα αποτελέσματα ένοπλης εθνοκάθαρσης και γενοκτονίας δεν νομιμοποιούνται σε κανένα νομικό πλαίσιο. Ακόμα και αν με τέχνασμα ή με επιβολή ή με δημοψήφισμα "νομιμοποιηθούν" στοιχεία της Κατοχής, ο νόμος τα βλέπει ως άκυρα a priori, δηλαδή πρωτού καν θεσπιστούν είναι άκυρα και παράνομα.

    3. Το δικαίωμα της ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ είναι νομικά όχι μόνον κατοχυρωμένο, είναι αναφαίρετο.

    4. Η επιστροφή όλων των Τ/Κυπρίων και Ε/Κυπρίων εκτοπισμένων στις εστίες τους σε κλίμα ασφάλειας και δικαιοσύνης (που συμπεριλαμβάνει οικονομική δικαιοσύνη, ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα, κοκ.) είναι απαραίτητοι παράγοντες γιά λύση Ειρήνης και Δικαιοσύνης.

    Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.

    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

    ReplyDelete
  8. Τζαι η απόφαση του ΕΔΑΔ is non existent? Η αν κάμουμε ότι εν την θωρούμε εννά εξαφανιστεί?

    μηΑΚΕΛικός πρόσφυγας

    ReplyDelete
  9. Λευτεριά-Επιστροφή5 March 2011 at 12:43

    Η απόφαση του ΕΔΑΔ δεν είπε ότι οι χρήστες έχουν δικαιώμα ιδιοκτησίας. Είπε ότι οι ιδιοκτήτες πρέπει να πάνε πρώτα στη λεγόμενη "Επιτροπή Αποζημιώσεων". Έκρινε επί ενος διαδικαστικού σημείου. Δεν είπε ότι πρέπει να πάρουν οι έποικοι τίτλους ιδιοκτησίας.

    Η υπόθεση Όραμς αντίθετα ήταν πιο σαφής. Είπε ότι οι παράνομοι χρήστες πρέπει να αποζημιώσουν τον ιδιοκτήτη και να γκρεμίσουν τα χτίσματά τους στο ακίνητο που δεν τους ανήκει.

    Γιατί όμως βιάστηκε ο Χριστόφιας, να δώσει τα πάντα στην Τουρκία στο θέμα των περιουσιών, υιοθετώντας τις θέσεις της;

    Πέτρο καλημέρα και μπράβο για την τεκμηριωμένη ανάλυση, που ταιριάζει απόλυτα με την εναλλακτική και μαρξιστική αριστερή σκέψη. Απορώ πάντως τι είδους αριστεροί και εναλλακτικοί είναι αυτοί που συντάσσονται με τα αποτελέσματα της εισβολής- κατοχής ενός κράτους σε ένα άλλο ανεξάρτητο κράτος και με ένα έγκλημα που παραμένει ατιμώρητο. Γιατί νιώθουν την ανάγκη να υπερασπίζονται την κατοχή; Γιατί γίνονται συνήγοροι του επεκτατισμού;

    Γιατί ο εναλλακτικός χώρος είναι έρμαιο τέτοιων διαστρεβλώσεων;

    ReplyDelete
  10. Λευτεριά επιστροφή,

    τούτον που εμένα ως κυπραίο πρώτιστα τζαι ως πρόσφυγα με προβληματίζει εν η άρνηση των εθνικιστών να δούν τα δεδομένα. Τζαι ενώ βάλλουν παντιέρα το διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα, συμπεριφέρουντε ως να μεν υπάρχει η απόφαστη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ που αποφάνθηκε ότι η Λόρδου ιδιοκτήτρια τζαι κάτοικος του σπιθκιού στα παιδικά της χρόνια έσιει λλιότερα δικαιώματα ποτ τζείνον που τ κατηκά τωρά.

    Η άρνηση να δουν τα δεδομένα τζαι η επίθεση σε όσους τολμούν να τα υποδείξουν θεωρώ ότι εν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ για το μέλλον τούτου του τόπου τζαι των κατοίκων της

    ReplyDelete
  11. Το δικαίωμα της Επιστροφής

    Το γενικό δικαίωμα επιστροφής επικυρώνεται σε πολλά έγγραφα ανθρώπινων δικαιωμάτων και διεθνούς δικαίου, μεταξύ των οποίων:

    • Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (1948), το άρθρο 13 (2): «Καθένας έχει το δικαίωμα να εγκαταλείπει οποιαδήποτε χώρα, συμπεριλαμβανομένης και της δικής του, και να επιστρέψει στη χώρα του."

    • Το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, Άρθρο 12 (4): «Κανείς δεν μπορεί να στερηθεί αυθαίρετα το δικαίωμα να εισέλθει στη χώρα του». Αυτό επιτρέπει σε όσους βρίσκονται εκτός της χώρας τους να επιστρέψουν, για πρώτη φορά, έστω και αν γεννήθηκαν αλλού και θα εισέρχονται για πρώτη φορά, εφόσον έχουν διατηρήσει ένα "γνήσιο και αποτελεσματικό δεσμό" με τη χώρας και δεν έχουν παραιτηθεί των δεσμών των με αυτήν.

    • Σύμβαση για την Εξάλειψη Όλων των Μορφών Φυλετικών Διακρίσεων. (Άρθρο 5, ii)

    ***

    Το δικαίωμα της επιστροφής αφορά όλους τους πρόσφυγες ανεξαρτήτως εθνικότητας.

    Βρίσκω καταπληκτική την επιλεκτική υποκρισία των ψευδοαριστερών στην Κύπρο οι οποίοι ενώ υποτίθεται αγκαλιάζουν το διακαίωμα επιστροφής άλλων λαών να υποσκάπτουν το δικαίωμα των ανθρώπων του ίδιου τους του λαού.

    Το διζωνικό απάρτθαϊντ που οραματίζονται είναι η ταφόπλακα όλων των ανθρώπινων δικαιωμάτων για τους κατοίκους του τόπου μας.

    Ας εξηγήσουν τις απόψεις τους για το "δικαίωμα του χρήστη" και στους Παλαιστίνιους αγωνιστές της ελευθερίας τους οποίους στην Κύπρο προσπαθούν να χειραγωγήσουν ενάντια στο λαό μας.

    Ή και στους Τουρκοκύπριους αγωνιστές που ζητούν να φύγουν οι παράνομοι έποικοι.

    Ο εποικισμός είναι έγκλημα γενοκτονίας σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Το ίδιο και η αλλαγή των τοπωνυμιών και των ιθαγενών ονομάτων.

    Η δράση των ψευδοαριστερών "προοδευτικών" για τη συνειδητή υπόσκαψη του λαού μας με ψευδοεπιχειρήματα και ταμπελλώματα είναι ο ορισμός της προδοσίας ενάντια στην ανθρωπότητα και ενάντια στον τόπο μας.

    ReplyDelete
  12. άλλα λόγια θκιέ παπά..

    εγώ…
    έκαμα ένα σχόλιο για την αντίφαση του χιλιοειπωμένου "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ... ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ" με την τελευταία απόφασης του Ε. Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που αναγνωρίζει ότι τζαι στην Κύπρο ο χρήστης έσιει παραπάνω δικαιώματα «κατοίκισης» παρά ο ιδιοκτήτης (κάτι που κάποιοι από εμάς επωφεληθήκαμε ως squatters σε δυτικοευρωπαϊκές χώρες). Δεν είπα ότι έσιει δικαίωμα ιδιοκτησίας, όμως τούτο που συνεπάγετε που την απόφαση άμα το σπίτι κατοικείτε, εν η αποζημίωση ή η ανταλλαγή τζαι όι η επιστροφή του σπιθκιού.
    Υποδεικνύοντας ένα ΓΕΓΟΝΟΣ δεν σημαίνει καταναγκη ότι μου αρέσκει . Όμως είτε μας αρέσκει είτε όι η υλική πραγματικότητα εν τούτη, τζαι εν αλλάζει όσες παουρκές τζαι αν βάλουμε.
    Αυτά είπα, χωρίς επίθετα & χαρακτηρισμούς.

    εσείς ….
    ευκάλετε με
    -επαγρύπνηση
    -προβοκάτορα
    -ψευδοαριστερό
    -υποκριτή
    -υποστηριχτή απάρτθαϊντ
    -ψευδοΕλληναρά
    -ψεύτη

    Δυστυχώς για όλους η υλική πραγματικότητα θα παραμείνει, είτε την θωρούμε κατάμματα είτε την αγνοούμεν είτε λογοκρίνουμε την υπόδειξή της.

    ReplyDelete
  13. Ο αλουπός εχώστηκεν τζι ο νούρος του εφάνην.

    Το κοπέλλιν που πάνω έμαθεν την τέγνην πολλά νωρίς. Αφήννει τα υπονοούμενα του ότι όσοι αρνούνται να δουν την πραγματικότηταν εν εθνικιστές τζιαι ύστερα διαμαρτύρεται ότι εισπράττει κατηγορίες.

    Ποιαν πραγματικότηταν πούλλε μου;

    Ότι έσιει 40000 στρατόν τζιαι 150000 εποίκους στα κατεχόμενα; Ότι οι Τουρκοκύπριοι εν μειονότητα στα κατεχόμενα; Θωρούμεν την.

    Υποστηρίζεις δηλαδή τον εποικισμό της Δυτικής Όχθης που τους Ισραηλινούς;

    Τις Βάσεις των φρεντς οφ αουρ πρέζιτεντ;

    Την παρουσίαν του κατοχικού στρατού στον τόπον μας;

    Τζιαι τζιείνοι έχουν δικαίωμαν χρήσης; Ξέρεις εν παραπάνω τζιαιρόν που τους εποίκους δαμαί.

    Φώτις μας τζιαι μας εσύ που οράς την υλικήν πραγματικότηταν.

    Οι ενάμισι εκατομμύριον Παλαιστίνιοι που εν διάσπαρτοι σε ούλον τον αραβικόν κόσμον χωρίς κανέναν πολιτικόν δικαίωμαν έχουν δικαίωμαν να επιστρέψουν στον τόπον τους ή δεν έχουν; Πε μας σε παρακαλώ ενδιαφέρουν με οι απόψεις σου.

    Πώς κρίνεις την διζωνικήν ρατσιστικήν λύσην; Περιμένω να θκιαβάσω την τοποθέτησην σου. Δεν είδα καμιάν ως τωρά. Μονον υπονοούμενα για τες θέσεις άλλων.

    Δέχεσαι να χωριστεί η Κύπρος σε θκυό συνιστώντα στέιτς όπου οι ιθαγενείς θα χωριστούν με βάσην την εθνικήν τους ταυτότηταν τζιαι τη θρησκείαν τους - ακόμα τζιαν δεν έχουν; Η διζωνική τούτα προβλέπει.

    Δέχεσαι να μείνουν οι έποικοι που οι Τουρκοκύπριοι δεν τους θέλουν; Η "Αϊσιέ"; Εν τζιαι οι Τουρκοκύπριοι εθνικιστές;

    Φωτις μας σε παρακαλώ. Περιμένω τις απαντήσεις σου για ούλες τις ερωτήσεις πιο πάνω. Σε παρακαλώ τοποθετήθου τζιαι μεν χλιάσεις ποτζιεί ποδά.

    ReplyDelete
  14. "Περιμένω τις απαντήσεις σου για ούλες τις ερωτήσεις πιο πάνω. Σε παρακαλώ τοποθετήθου τζιαι μεν χλιάσεις ποτζιεί ποδά"

    Σαν περιμένεις προτείνω να σταθείς μπροστά που τον καθρέφτη τζαι να τες επαναλάβεις " ούλες τις ερωτήσεις πιο πάνω" φωναχτά. Τζαι μετά έλα να μας περιγράψεις την εμπειρία σου.

    ReplyDelete
  15. Αδιανόητον!

    Δεν επίστευκα ποτέ μου νά'ρτει μέρα που κάποια φασιστόμουτρα προσποιούμενα τους "αριστερούς επαναστάτες" ή "αναρχικούς", θα δημοσίευαν πράματα ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ώστε να διαβρώσουν το ηθικό του λαού μας, να χλευάζουν τους πρόσφυγες και να κατηγορούν γιά "εθνικισμό" όσους μιλούν γιά ανθρώπινα δικαιώματα και γιά τα αυτονόητα.

    Ουδέποτε περίμενα να ξημερώσει τέτοια μέρα. Κλείουμε φέτος 150 χρόνια 'που την δεύτερη έκδοση του "Κομμουνιστικού Μανιφέστο" από τους Μάρξ και Έγκελς (1871, μετά την Κομμούνα του Παρισίου). Και ακόμα έχουμε ανάμεσα τους άνθρωπους να προσποιούνται τους επαναστάτες, έτοιμους να καταπροδώσουν τα πάντα. Πρώτιστα τον λαό και τους αγώνες του γιά επιβίωση, και σε δεύτερη σειρά όποιες αρχές και αξίες του αγώνα μπορούν να αγγίξουν με τα λερωμένα τους τα χέρια.

    Τα χέρια τούτα θα τα κόψει μιά μέρα ο ίδιος ο λαός.

    Μαρία Συν.

    ReplyDelete
  16. Ευγενία6 March 2011 at 16:32

    Εσάς τους ανώνυμους,εσένα τον ανώνυμο εύχομαι να μη σε ξέρω και να μη σε γνωρίσω ποτέ. Εύχομαι να μην είσαι απεκείνα τα εναλλακτικά συμπαθητικά παιδιά της παλιάς Λευκωσίας. Εύχομαι να παραμείνεις για πάντα ανώνυμος. Υπάρχουν όρια στα πράγματα που εκστομίζουμε αλλιώς αν δεν υπάρχουν τότε σίγουρα υπάρχουν κακές προθέσεις. Είμαι πρόσφυγας,εσύ δεν είσαι. Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να διαπραγματεύεσαι το δικό μου σπίτι;
    Εσύ να σταθείς μπροστά στον καθρέφτη τζιαι να επαναλάβεις αυτά που λες τάχα μου για ιδιοκτήτες τζιαι χρήστες,πολλές φορές, να τα πεις πολλές φορές. Φτου σου λεβέντη μου,σκίζεις.

    ReplyDelete
  17. συμφωνούμε με το περιεχόμενο της επιστολής προς τους τουρκοκύπριους. Δείτε σχετική ανακοίνωση του Εθνικιστικού Δημοκρατικού Κόμματος..http://edikcyprus.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html

    ReplyDelete
  18. Είναι θετικόν όταν οι εθνικιστές αγκαλιάζουν ορθές θέσεις, αλλά βέβαια ελπίζουμε να τό 'βρουν μέσα τους και να παρατήσουν τις λανθασμένες τους τοποθετήσεις και αξίες. Κυρίως, τον στείρο και ανεγκέφαλο αντι-κομμουμισμό και αντι-σοσιαλισμό. Μαζἰ τους, και την έννοια της φυλής.

    Ο στόχος που θέτει το ΕΔΗΚ γιά εθνική λαϊκή δημοκρατία ακούεται μεν ορθός, αλλά δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς να γλυστρήσει προς τον φασισμό παρά μόνον αν αγκαλιάσει την άμεση δημοκρατία βασισμένη στην κυριαρχία των μέσων παραγωγής από τους ίδιους τους εργαζόμενους και να στηρικτεί σε δομές λαϊκής κυριαρχίας στις γειτονιές, τους χώρους εργασίας, και τις κοινότητες που να είναι θεσμοθετημένες ώς όργανα λαϊκής κυριαρχίας θεμελιωμένα στην οικολογία, τον φεμινισμό και τον σοσιαλισμό.

    Αν δεν υπάρχουν αυτοί οι άξονες, ακόμα και με τις καλύτερες και πιό αγνές προθέσεις, δυστυχώς μόνο φασισμό θα γεννήσει η προσέγγιση.

    ReplyDelete
  19. Λευτεριά-Επιστροφή6 March 2011 at 20:33

    Το ότι οι μέχρι και οι εθνικιστές αναγκάζονται να αναγνωρίσουν τα αυτονόητα ενώ οι ψευδοαριστεροί του ΑΚΕΛ αντιδρούν και ταυτίζονται με τον τουρκικό επεκτατισμό (βλέπε προτάσεις Χριστόφια στο περιουσιακό), τότε η διαπίστωση μου εμένα είναι ότι οι ακελικοί ηγέτες είναι χειρότεροι ακόμη και από τους εθνικιστές.

    Έπρεπε να ντρέπονται ακόμη περισσότερο, για το ότι οι θέσεις τους είναι χειρότερες και από αυτές των εθνικιστών.

    ReplyDelete
  20. Και ας μην ξεχνούμε τον εθνικισμό της ηγεσίας του ΑΚΕΛ, που ταυτίζεται με ένα ρατσιστικό ανθελληνισμό και με την τεχνητή προσπάθεια του σε συνεργασία με τον ιμπεριαλισμό να αναχθεί ο κυπριωτισμός σε "έθνος".

    Γιάξ!
    Μαρία Συν.

    ReplyDelete
  21. "Τα χέρια τούτα θα τα κόψει μιά μέρα ο ίδιος ο λαός."

    Αγαπητέ Σόλωνα....

    "αυτά τα χέρια είναι δικά σου...
    μου τάχεις στείλεις για να με δικάσουν..
    είναι μαχαίρια πούχουν το όνομα σου...
    αυτά τα χέρια - τα χέρια τα δικά σου...."

    ReplyDelete
  22. spiti konzales7 March 2011 at 00:42

    Anonymous darling, an itan i vlakeia pouza tha se kouvalousan me to karotsaki. Ego en nomizo oti o laos tha katadektei na sou kopsei otidipote!!! Ola anaksia logou.

    ReplyDelete
  23. Αυτά τα Χέρια

    Καλά το είπε με τα μισόλογα του ο πιό πάνω ανώνυμος. Ξαπλώνει τις νύκτες να κοιμηθεί μα δεν μπορεί. Ξέρει πως προσποιήθηκε τάχα πως ε'ν "αναρχικός" γιά να προωθήσει ένα ανθελληνικό μίσος, ξέρει πως προσποιήθηκε τον "αυτόνομο κομμουνιστή" γιά να προωθήσει τον φασισμό της ρατσιστικής Διζωνικής και να γίνει με την μοδάτη του την πόζα φερέφωνο του μιλιταρισμού και Οθωμανικού επεκτατισμού, ξέρει πως έδρασε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ γιά να αποτρέψει το λαό να σκέφτεται, να ελπίζει, να αγωνίζεται, και ξέρει πως... αποκαλύφτηκε.

    Έρχονται ΤΑ ΧΕΡΙΑ της λαϊκής δικαιοσύνης, καλόπαιδα τραμπούκοι του καθεστώτος και του ιμπεριαλισμού, έρχονται κάποτε τα κύμματα λαϊκού ξεσηκωμού... και όσοι δοσίλογοι κτυπήσατε, βρίσατε, απειλήσατε, σκοτώσατε ανθρώπους και τραυματίσατε την ελπίδα θα απαντήσετε. Το ξέρει ο καθένας σας τις νύκτες που πάει να κοιμηθεί και δεν μπορεί.

    Αυτά τα Χέρια
    Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
    Μουσική: Δήμος Μούτσης
    Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς


    Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά
    Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ
    Και δεν μπορεί η παρηγοριά
    Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι

    Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
    Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν
    Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου
    Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

    Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά
    Χριστέ και Παναγιά μου
    Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά
    Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου

    Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
    Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν
    Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου
    Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου.

    * * *

    ReplyDelete
  24. Ναι ρε ...

    κρούζει που εκάηκες έννε. ..τζαι ο σειρόττερο που έφκαλες μόνος σου τα μμάθκια σου.
    Τούτα έχουν οι φιλοδοξίες να γίνει κάποιος βολευτής. Ενόμισες ότι ήταν να ξιτιμάζεις τζαι να απειλάς ψευδώνυμα δεξιά τζε αριστερά τζαι μετά να σε βάλουν τζείνοι που εφτηνες βουλευτή...

    Τωρά φταίω εγώ που αναφαίρνω τα αθρώπινα δικαιώματα όπως τα αποφάνθηκε το δικαστήριο που εσείς εκουρτίζετε τον κόσμο να σας πκιερώνει για να πηαίνετε. ΟΚ του Αρχιεπισκόπου εντου επκιάσετε ριάλλια αμμά εν obvious ότι πκιερώνεστε που τον ΤΤομη σε είδος - πολιτικό…(ανοιχτό πανεπιστήμιο τζαι ληπές φιλόπτωχες αρχιεπισκοπές αποστολές…..)

    Συνέχισε να προσπαθείς να λογοκρίνεις τα αποτελέσματα των δικαστικών σας έργων.. που ξέρεις, μπορεί να βρεθεί αλλό κανένα ξόφτερο να σας αναθέσει αλλη καμμιάν υπόθεση στο ΕΔΑΔ.

    ... ινταλως το ελαλούσατε... λύση δια της νομικής οδού...

    μηΑΚΕΛικός πρόσφυγας
    (εκτός αν μου αφαιρέθηκε η προσφυγική ταυτότητα που την Ευγενία, επειδή εν απαγγέλλω το εθνικό ποίημα)

    ReplyDelete
  25. elpizo evgenia
    na min eise enas akoma klonos tou Evdokas
    kai sintoma na matheis na katalaveis ti diavazeis
    filenada

    ReplyDelete
  26. ευδόκα –ημένε spiti konzales...

    βούρα να τα σιεπάσεις να μεν φαίνουντε...
    τα λόγια του φίλου σου που καλεί τον κόσμον να βιαιοπραγεί....

    Χαλά την σούπα μόνος του.. τζείνου του παραμυθκιού ότι "οι της λύσης" οδηγούν την Κύπρο σε εμφύλιο.

    Ωραία τα ψευδώνυμα - εμένα προσωπικά με διασκεδάζουν τζαι περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο.
    αλήθκεια λαλώ σου

    ReplyDelete
  27. Ευγενία7 March 2011 at 17:47

    Φιλενάδα να πεις της φιλενάδας σου. Εμέναν οι φίλοι μου εν επώνυμοι.
    Την προσφυγική ταυτότητα αφαίρεσες την μόνος σου από τον εαυτό σου με τις δηλώσεις σου. Χαίρομαι πάρα πολλά που τούτον το blog χαρίζει χαράν τζιαι διασκέδαση στους επισκέπτες όπως στον πιο πάνω ανώνυμο.Εμένα προσωπικά με διασκεδάζουν οι ασυνταξίες.
    Εν έχω κανέναν σκοπό να δηλώσω ξανά ποια είμαι για να μεν με θεωρείτε κλώνο του Ευδόκα.Εσείς εν είσαστεν καν κλώνοι, είσαστεν μεταλλαγμένοι τζιαι πραγματικά άμαν κάθονται τα νεύρα που μου προκαλείτε νιώθω να σας λυπούμαι αφάνταστα.

    ReplyDelete
  28. "Την προσφυγική ταυτότητα αφαίρεσες την μόνος σου από τον εαυτό σου με τις δηλώσεις σου"
    Όποιος αρθρώνει λόγο που ξεφεύγει που το "εθνικά σωστό"
    - του αφαιρά η Ευγενία το δικαίωμα ναν πρόσφυγας.
    - καλεί τον "λαό" ο Σόλωνας να του κόψει τα σιέρκα
    - Τζαι ξεδκιάντροποι δικηγόροι που εκάμαν τα παλλούτζια τους χρυσά κάμνοντας τον πολιτικό λόγο immensely effective PR για αποτυχεμένες αγωγές προσφύγων στο ΕΔΑΔ, τάσσουν λάκκους με ασβέστη

    Πκιός Ευγενία αγαπητή εν τούτος o ΚΡΙΤΗΣ που αποφασίζει για τον εθνικά σωστό λόγο.
    Αλήθκεια πκιός...?

    ReplyDelete
  29. filenada
    na mou valeis kako vathmo sta ellinika
    alla min axonese

    ReplyDelete
  30. Ευγενία7 March 2011 at 19:24

    Όταν ήμουν 7 χρονών έβλεπα τα αλεξίπτωτα να πέφτουν τζιαι άκουα τις πόμπες. Ευτυχώς στην οικογένεια εχάσαμεν μόνον σπίθκια τζιαι γη και όχι ανθρώπους. Ξέρω τι είναι το δίκαιο για τους πρόσφυγες ελληνοκύπριους και προσφυγες τουρκοκύπριους. Η τουρκοκύπρια που ζει σπίτι μου τζιαι τα παιθκιά της θέλουν να πάνε πίσω στην Επισκοπή παρόλο που έκτισαν πουπάνω που το σπίτι μας αλλο ένα σπίτι. Αν τούτο το δικαίωμα συμπίπτει με αυτό που ονομάζετε εσείς εθνικά σωστό so let it be!
    Τα σιέρκα σας εννα τα κόψει ο λαός(μεταφορικά ομιλούντες πάντα) διότι ο λαός εν είμαστεν εμείς τζιαι ο κούκος που γράφουμεν δαμέσα δα. Κάμετε κανένα γυρό κατά Παραλίμνι μερκά,κατά Λεμεσό μερκά τζιαι επαναλάβετε σε κανέναν καφενέ τούτα που λαλέιτε. Θα έσιει χάζι.
    Εγώ εν αγχώνομαι. Εσείς μου ακούεστε αγχωμένοι.

    ReplyDelete
  31. 'Ομως Ευγενία αγαπητή, ένι ξέρεις ιντα μπου είδαν τα δικά μου τα μάθκια τα παιδικά. Ούτε νοιώθω την ανάγκη να σου απαριθμίσω τους νεκρούς για να μου επιτρέψεις να είμαι πρόσφυγας.

    Είναι μήπως το σχόλιο σου απάντηση στο ερώτημά μου? Υπονοείς δηλαδή ότι σου διά το δικαίωμα να είσαι ΚΡΙΤΗΣ της προσφυγικής μου υπόστασης, το γεγονός ότι άκουες πόμπες τζαι είδες αλεξιπτωτιστές.?

    Ζητώ σου μόνο να μου ΠΕΙΣ μου ΤΙ ΕΙΠΑ εγώ δαμέσα που εννα κάμει τους Παραλιμνιώτες τζαι τους Λεμεσινούς να μου κόψουν τα σιέρκα - τζαι εσένα να κάμνεις χάζι......

    ReplyDelete
  32. Ευγενία7 March 2011 at 20:53

    Πππεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
    Ουφφου
    Σιαιρετούμεν

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete