Showing posts with label Φεμινισμός. Show all posts
Showing posts with label Φεμινισμός. Show all posts

Sunday, 4 February 2018

Τώρα μπορώ να πεθάνω ήσυχος





Οι σημερινές Προεδρικές εκλογές έφεραν στην επιφάνεια την μεγαλύτερη επιβεβαίωση πως το ανεξάρτητο Λαϊκό Κίνημα, εκείνο το μισο-συνειδητό μισο-ενστικτώδες ρεύμα της αντίδρασης του λαού προς την πολιτική πραγματικότητα κατάφερε επιτέλους να υλοποιήσει κάτι που κανείς ποτέ δεν θα το φανταζόταν πριν μερικές δεκαετίες:

• Έκαμε πράξη την απαξίωση του προς τα κόμματα

Η διαρκώς αυξανόμενη αποχή από τις εκλογές δείχνει πως η κομματοκρατία που επεβλήθει στο λαό μας κτυπιέται συνθέμελα. Τα κόμματα δεν βρίσκουν πλέον νέα μέλη που να μην προέρχονται από κομματικές οικογένειες. Λαμβάνουν κάποιους ψήφους, μα όλο και αυξανόμενη απόρριψη από τον λαό.

• Εξανάγκασε το ΔΗΣΑΚΕΛ, το κόμμα του αγγλοαμερικανικού Ιμπεριαλισμού, να υποβάλει δύο υποψηφιότητες: φοβούμενοι την απαξίωση του λαού για τα κόμματα, τα επιτελεία των υποψοφίων επενδύουν σε προσπάθεια απόκρυψης των κομματικών τους καταβολών. Και έτσι φτάσαμε στο μεγαλύτερο, ίσως, ανέκδοτο των εκλογών. Οι υποψήφιοι του ΔΗΣΑΚΕΛ διεξάγουν το τελευταίο στάδιο της εκστρατείας τους προσποιούμενοι πως είναι τάχα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ από τα κόμματα!





Αν υπήρχε οποιαδήποτε αμφιβολία πλέον για το πόσο έχει ταρακουνηθεί το κομματικό κατεστημένο από την φυγοκομματική πορεία του λαού μας, το σημερινό ψηφοδέλτιο επιβεβαιώνει πως αυτό που δεν ήθελαν να παραδεχθούν οι μεσαιωνικές σπείρες που διαφεντεύουν τις ζωές μας είναι η χειροπιαστή αλήθεια. Ο λαός τους χέζει, και αυτοί προσπαθούν να κρυφτούν. Μόνο με την συστηματική εξαπάτηση μπορούν να επιπλεύσουν. Τόσο ψεύτες και υποκριτές είναι οι υποψόφιοι του ΔΗΣΑΚΕΛ που ενώ προσπαθούν να εξαπατήσουν τον λαό προσποιούμενοι πως είναι τάχα "ανεξάρτητοι" από τον κομματισμό, ταυτόχρονα προσπαθούν και νά'βρουν επιχειρήματα για σημεία όπου υποτίθεται διαφωνούν. "Προτιμάτε η νέα μας Κυβέρνηση να βάψει την ρέγγα πράσινη; Αν όχι, αν θέλετε να την βάψει κόκκινη, ψηφίστε με."


Η μαζική έξοδος από τα κόμματα δεν λύει βέβαια το βασικό μας πολιτικό πρόβλημα. Με την απόρριψη της κομματοκρατίας, ο λαός μας τίθεται ευθέως ενώπιον του προβλήματος επιβίωσης και απελευθέρωσης - με όλα όσα αυτά συνεπάγονται - και άρα ενώπιον της ωμής πραγματικότητας: μόνο ο ίδιος ο λαός δύναται να λύσει τα προβλήματα του τόπου. Το νέο πολιτικό κενό που δημιουργείται με την απομάκρυνση του κόσμου από τα κόμματα χρειάζεται να γεμίσει με λαϊκή αυτο-οργάνωση πάνω σε νέες βάσεις. Με την απόρριψη της κομματοκρατίας η μόνη άλλη εφικτή και υγιής πολιτική μορφή δραστηριότητας είναι η Κινηματική. Δηλαδή η μετατροπή των ρευμάτων λαϊκής αντίληψης, αρχών και αξιών, στόχων και κατευθύνσεων σε ένα πιο συνειδητό και οργανωμένο Κίνημα.

Έχουμε γράψει πολλά για το ότι το περιεχόμενο και η μορφή αυτού του Κινήματος δεν μπορεί να είναι οτιδήποτε άλλο από σχηματισμούς Άμεσης Δημοκρατίας που να εμπνέονται από την ισότητα των φύλων (κι ας δυσκολεύεται ακόμα ο καθείς να το ονομάσει αυτό Φεμινισμό), την αγάπη για τις μορφές φυσικής ύπαρξης που ενσαρκώνει η μητέρα πατρίδα (κι ας συνεχίσει να δυσκολεύεται ο κόσμος να το πει αυτό Οικολογία), την αυτογνωσία και την κοινωνική δικαιοσύνη προς την οποία μας κατευθύνει ο ελληνικός Έρως και Λόγος, ο Σοσιαλισμός, ο Κομμουνισμός, ο Αναρχισμός, ο Αυτονομισμός... μπορεί όλα αυτά να είναι λέξεις που έχασαν πλέον το νόημα τους με τις αλλεπάλληλες προδοσίες της ψευδο-αριστερής ηγεσίας, μα εναπόκειται σε μας πλέον να τους δώσουμε το νόημα που τους αξίζει, το νόημα που θέλουμε.

Όλα τα άλλα: ρατσισμός, φαλλοκρατία, ομοφοβία, αντι-ερωτισμός, αδιαφορία, μισαλλοδοξία, θρησκοληψία, μέθη με τα εμπορεύματα και την κατανάλωση, ψυχική αποχαύνωση από το Θέαμα, εξάρτηση από την Οθόνη και η κοινωνική παράλυση που αυτά επέφεραν, είναι όλα μέρος του προβλήματος. Αν δεν τα αφήσουμε πίσω, θα μας κρατούν πίσω.

Οι κύριες παράμετροι της ύπαρξης μας καθορίζονται από την διπλή κατοχή σε βορρά και νότο. Με άλλα λόγια μόνο αν ο λαός:
• πάρει στα χέρια του την Άμυνα με ένα δημοκρατικό Λαϊκό Στρατό,
• πάρει στα χέρια του την Οικονομία και την Ενέργεια και θέσει όλες τις παραγωγικές δυνάμεις και πόρους σε κοινοκτημοσύνη και υπό δημοκρατική διοίκηση ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες του λαού και όχι του Κεφαλαιϊκού Κράτους,

...μόνο τότε θα προκύψουν και οι ελάχιστες προϋποθέσεις για επιβίωση, διάσωση και απελευθέρωση του λαού και του τόπου μας.


Ιδεολογικές προσεγγίσεις, και η πραγματολογία του πως μπορούν να υλοποιηθούν αυτά βρίσκεται στις δύο πιο κάτω σελίδες:
■ Φιλική Εταιρεία / Αρχές και Αξίες
http://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

■ Εργασίες ~ Άμεσοι και Μεσαίου Βεληνεκούς Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

Δεν υλοποιούται εύκολα. Αλλά και δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Επίσης, όσο πιο πολλοί εμπλέκονται στην υλοποίηση τόσο πιο εύκολο γίνεται το έργο. Για παράδειγμα όσοι συμμετέχουμε από χρόνια στην εναλλακτική οικονομία μέσω ανταλλαγών, εθελοντικής εργασίας, αλληλεγγύης και συνεργασίας, συλλογικής εργασίας μέσα από συνεργατικές, κοινόβια ή άλλες εναλλακτικές μορφές παραγωγής, διανομής και κατανάλωσης, γνωρίζουμε πως τώρα με την κρίση που αναγκάστηκαν πιο πολλοί άνθρωποι να επιλέξουν τις δομές εναλλακτικής οικονομίας μόνο και μόνο για να επιβιώσουν, οι δομές της λειτουργούν καλύτερα.

Το ίδιο και με την Λαϊκή Άμυνα: τώρα που αυξάνονται οι γυναίκες στις ακριτικές περιοχές που ζητούν εκπαίδευση στα όπλα και στη βασική στρατιωτική οργάνωση ενώ παράλληλα καταρρέει και παροπλίζεται προμελετημένα η ΕθνοΦρουρά, ο διάλογος για τον Λαϊκό Στρατό διευρύνθηκε, ομαλοποιήθηκε, και εισέρχεται στον δημόσιο χώρο ως πραγματικότητα.

Τρώγοντας έρχεται η όρεξη, αλλά και οι ανάγκες είναι επιτακτικές: η πείνα δεν λύεται με φαντασίωση πιάτων. Ούτε και μπορεί ο κυρίως κορμός του πληθυσμού μας, που για πρώτη φορά στην σύγχρονη του ιστορία μόνον τώρα αποκομματικοποιείται, να υιοθετήσει απλώς θεωρητικά κάποιες αρχές και να το βαφτίσουμε αυτό Λαϊκό Κίνημα. Η Κινηματική βάση της πολιτικής απαιτεί να υπάρχουν συλλογικές πολιτικές εργασίες και αγώνες μες τα οποία συνεργαζόμενοι οι άνθρωποι επανακαλύπτουν τον εαυτό τους, τον γείτονα και συνάδελφο που μετατρέπεται σε συναγωνιστή και σύντροφο: εδώ είναι που αναιρείται η κοινωνική αλλοτρίωση, και όπου ο Άλλος βιώνεται πιο καθαρά ως ο Εαυτός μας• οι κοινές μας ανάγκες και οι κοινοί αγώνες κατέχουν δύναμη Μεταμόρφωσης. Όποιος μεταλάβει εδώ, ξανακερδίζει την δυνατότητα Υπέρβασης.

Θα καταφέρουμε να μαζικοποιηθεί αυτή η διαδικασία έγκαιρα ώστε ο λαός να μπορέσει να απουκρούσει την επόμενη καταστροφή που θα μας επιβάλει η κομματοκρατία; Δεν ξέρω. Αλλά γνωρίζω πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Thursday, 28 January 2010

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines

Τούρκοι και Έλληνες της Κύπρου: Κοινή Συνεκτίμηση της Δικαστικής Νίκης
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_5544.html

Το κοινόν κάχριν τους ενώνει
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_24.html

"Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html

Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html


"ARGASDİ'nin 17. Sayısı Çıktı!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/argasdinin-17-says-ckt.html

"Death by Robot versus Universal Love"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/death-by-robot-versus-universal-love.html

"Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα"
της Ελένης Θεοχάρους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html

Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

"Islam is a Religion of Peace"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/islam-is-religion-of-peace.html

"Τι Σημαίνει Αυτός ο Τίτλος;
Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

"YKP Gençlik Genel Sekreteri Nevzat Hami’nin 16. EDON Kongresindeki konuşması"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/ykp-genclik-genel-sekreteri-nevzat.html

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines 30/2/2009
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/aslklar-headlines_30.html


~~~~~~~~~

Saturday, 23 January 2010

Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ

Διαδρομές σε Μέρος της Γεωγραφίας του Εξωκομματικού Πολιτικού Χώρου

Έγραψε λοιπόν ο Γιώργος Στρατής και δημοσίευσε ένα άρθρο γιά μιά γυναίκα με την οποία διαφωνεί πολιτικά. Πρόκειται γιά την Μικαέλλα Λοΐζου, η οποία πρόσφατα αρθρογραφεί στην εφημερίδα Σημερινή. Το άρθρο του Γιώργου Στρατή έχει τίτλο:
"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"
http://blog.readcy.net/archives/289

Ναι, διαβάσατε ορθά: "Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει."
Υπάρχει άλλη ερμηνεία γιά τον τίτλο εκτός από το ότι ο συγγραφέας ορμείται εναντίον εκείνης της γυναίκας με αφετηρία τον ανδρικό σωβινισμό, φαλλοκρατία, πατριαρχικό αυταρχισμό; Υπάρχει οποιοδήποτε ελαφρυντικό γιά αυτή την αηδία που δημοσίευσε ο Γιώργος Στρατής, ώστε να μπορεί να την δεί κάποιος ως "χαριτολόγημα"; Ή τάχατες σαν "λογοτεχνική" ή "λαογραφική" προσέγγιση;

Με αφορμή τον υπέροχο του τίτλο, σήμερα θα εξετάσουμε:
ο- Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής - συσχετισμοί με την Διζωνική
ο- Ποιές οι λεπτομέρειες γύρω 'που το κείμενο περί "πουτάνας"
ο- Δείγματα Γραφής



Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής και γιατί έχει σημασία η αναίδεια και χυδαιότητα του;

Αυτοπεριγράφεται ως μετέχων του ιδεολογικού χώρου των Λούη Ηγουμενίδη, Turgut Turduran, Eser Keskiner, Νίκου Αναστασίου, Κωστή Αχνιώτη, Niyazi Kizilyurek και John Ungerleider. Ο Ungerleider είναι ένας από τους φωστήρες των σεμιναρίων επαναπροσέγγισης όπου υποτίθεται θα λυθεί το Κυπριακό διότι είναι "ψυχολογικό" πρόβλημα μεταξύ των κοινοτήτων:
http://www.sit.edu/graduate/5564.htm

Ο Γιώργος Στρατής προβάλλει τον εαυτό του ως ειρηνιστή και ανεξάρτητο από τα κόμματα, έξω από τους ορισμούς Αριστεράς και Δεξιάς, και έτσι γιά όσους τον πιστεύουν κατέχει το ρόλο "ηθικού πυλώνα" στον εξωκοινοβουλευτικό χώρο της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" που σήμερα στηρίζει την ρατσιστική Διζωνική "λύση" και συμβάλλει στην ιδεολογική διαμόρφωση μερίδας του λεγόμενου "αντι-εξουσιαστικού χώρου" (φυσικά εντός εκείνου του "χώρου" ουδείς παραδέχεται ότι η ιδεολογία του διαμορφώνεται από άλλους). Είναι επίσης μέλος του "Κόμματος του Τζιαί", ενεργός στις προσπάθειες κάποιων να αναχθεί και αναγνωριστεί η κυπραίϊκη προφορά ως Εθνική Γλώσα, πράμα που τον καθιστά φυσικό σύμμαχο και πολύ αρεστό σε ρατσιστές ανθέλληνες και κυπριο-εθνικιστές.

Σε περίοδο που ήταν σχεδόν άγνωστος στον πολιτικοποιημένο χώρο, ο Γιώργος Στρατής προσέγγισε το δίκτυο Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λίγο πριν το δημοψήφισμα του 2004 ενδιαφερόμενος γιά συμμετοχή μαζί μας σε εργασίες πολιτικής δημοσιογραφίας, σύνταξης και τεχνικής (είναι εξειδικευμένος στην Πληροφορική).

Οι πρώτες μας επαφές ανέδειξαν κάποια προβλήματα:
http://archives.lists.indymedia.org/imc-cyprus/2004-March/000445.html

Η παράταξη του ΝΑΙ εκείνη την εποχή κατείχε την πλειοψηφία ανάμεσα μας. Αλλά αντί να την αξιοποιήσουν με αξιοπρέπεια, οι υποστηρικτές της επιδίδονταν σε χειραγωγήσεις και μανούβρες καταχθονίων διαδρομών σε συμπεριφορές και διαδικασίες που διαρκώς τορπίλλιζαν τη συλλογική λειτουργία του δικτύου μας και δηλητηριάζαν τη συνεργασία. Μόλις ο Γιώργος Στρατής δήλωσε "υποψήφιο μέλος" και ταυτόχρονα ως "υποστηρικτής του σχεδίου Αννάν" αμέσως κινητοποιήθηκαν μηχανισμοί από την παράταξη του ΝΑΙ γιά να τον χρησιμοποιήσουν σε χειραγωγήσεις και ελιγμούς από κάποιους ανάμεσα μας γιά να κτυπήσουν το ΟΧΙ. Με κάθε μέσο.

Του απέκρυψαν τα σεξουαλικά και οικογενειακά σκάνδαλα που ήταν οι πραγματικοί άξονες που τροφοδοτούσαν τις διαφωνίες ανάμεσα μας, και βρέθηκε ο Γιώργος Στρατής εκών να αξιοποιείται ως "πολεμοφόδιο" στις αντιπαραθέσεις μεταξύ των μελών μας. Η Δέσπω Πασιά, που τότε ήταν μέλος του δικτύου μας και μία από τους εμπνευστές του θαυμάσιου ονόματος "ΕνδοΜήδεια", ούσα θιασώτις του ΝΑΙ και σε μιά πορεία σύγκρουσης με ιδρυτικά μέλη του δικτύου μας, πήρε πρωτοβουλίες μαζί με άλλα άτομα μέσα και έξω από το δίκτυο μας (όπως την σκηνοθέτιδα Βασιλική Κατριβάνου) και κινήθηκαν να αξιοποιήσουν τον Γιώργο Στρατή ως όπλο εναντίον μας. Άρχισαν τα όργανα, και μιά εκστρατεία συκοφαντίας και διαστρεβλώσεων όπου επιδίδοντο να μας κατηγορούν ταυτόχρονα δημοσίως και ιδιαιτέρως (κρυφά δηλαδή) ως "φασίστες", "εθνικιστές", "δικτάτορες", "ανώμαλους", "σταλινιστές", "αρχαιόπληκτους", και άλλα πολλά.

Όλα τούτα την ίδια ώρα που με διαταγή της CIA η οποία διαβιβάστηκε μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ (US State Department) διά της Πρεσβείας των στην Κύπρο, διεφθαρμένοι ανώτεροι Αξιωματικοί της Αστυνομίας Κύπρου εξαπέλυαν παράνομη "ανάκριση" και εκστρατεία τρομοκράτησης της ομάδας Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λόγω των αποκαλύψεων μας γιά την συμμετοχή των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ στις δήθεν "ουδέτερες" εκστρατείες "αντικειμενικής" διαφώτισης του λαού μας εκ μέρους των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο γιά το σχέδιο Αννάν (σχετικές παραπομπές στο τέλος της σελίδας).

Τα ξενόδουλα υποχείρια του ιμπεριαλισμού δεν κατάφεραν να μας πληγώσουν ή να μας εκφοβίσουν, βέβαια, αλλά οι πληγές και η προσωπική πίκρα που υποστήκαμε από "συντρόφους" εκείνη την περίοδο ήταν αβάστακτη. Οι πληγές μας ακόμα αιμορραγούν, και σήμερα, με την αναβίωση της προσπάθειας να επιβληθεί η Διζωνική στο λαό μας, όλα τού'ν τα άτομα έχουν μπεί ξανά στο χορό εκτοξέυοντας τις ίδιες κατηγορίες σε μας και σε άλλους συντρόφους μεγεθύνοντας τον πόνο.

Η αντιπαράθεση του 2004 διευρύνθηκε, ενεπλάκησαν και άλλα άτομα όπως ο φίλος του κου Στρατή που ονομάζεται Βαλεντίνος Κοντογιάννης (που γράφει με το ψευδώνυμο Τραχανούλλης, ή Νούλλης), ο Γρηγόρης Ιωάννου, και άλλοι. Γιά μια περίοδο δύο-τριών χρόνων υποστήκαμε μιά διαρκή λασπολογία και απάνθρωπο κατηγορητήριο δημοσίως (και ανωνύμως) από αυτούς τους ανθρώπους.

Μας περιέλουσαν με κάθε βρισιά και εξευτελισμό που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Ακόμα και έκφυλους πορνογράφους μας είπαν, πράμα που όπλισε μιά νέα παράνομη εκστρατεία της Αστυνομίας το 2005 ανακρίνοντας γειτόνους και γνωστούς του υποφαινόμενου "εξετάζοντας" και "διερευνόντας" την κατηγορία ότι ο Πέτρος Ευδόκας "λειτουργεί πορνείο". Μέχρι και στο δικηγορικό γραφείο του Τάσσου Παπαδόπουλου (γείτονα μας) έφτασαν οι ξεδιάντροπες τους "έρευνες" γιά το πορνείο. Οι οχιές της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" και του ψευδο-αντιεξουσιαστικού χώρου δεν περιορίστηκαν στο συκοφαντικό γράψιμο: προσέγγισαν εραστές μας, φίλους, μέλη των οικογενειών μας, πολιτικούς συντρόφους, καθώς και ασθενή άτομα που βρίσκονταν στη θεραπευτική μας φροντίδα γιά να μας λασπολογήσουν.

Ζητήσαμε από τον Γιώργο Στρατή επανειλημμένα να "τραβήσει σχοινί" και να σταματήσει τους φίλους και συνεργάτες του ή τουλάχιστον να καταδικάσει ή να απορρίψει τις παληοσυμπεριφορές τους. Αρνήθηκε.

Αποσιωπήθηκαν όμως οι πλείστοι όταν μετά από σαφείς προειδοποιήσεις και μή συμμόρφωση τους αρχίσαμε να δημοσιεύουμε τα ονόματα τους, και να καταδεικνύουμε τις πραγματικές τους πολιτικές "αξίες". Όπως και στο παρόν άρθρο.

Και βέβαια κατέχουμε την αλληλογραφία εκείνων των ημερών. Ας συνετίζονται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αναλογιζόμενοι το βάρος που έχει ο γραπτός τους λόγος.


Η Κύπρος σήμερα περνά τεράστιους κινδύνους, πιό μεγάλους από την εποχή του δημοψηφίσματος του 2004 γιατί η ψευδο-σοσιαλιστική μας Κυβέρνηση και η δήθεν πατριωτική ψευδο-αντιπολίτευση, μαζί, προσπαθούν να επιβάλουν στο λαό μας με δόλο και με εκφοβισμούς ένα ακόμα χειρότερο σχέδιο "λύσης". Μαζί τους και τα φαντάσματα του εξωκοινοβουλετικού εξωκομματικού χώρου, κάποια μέλη της λεγόμενης "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" όπως ο κύριος Στρατής, άρχισαν πάλι με θρασύτητα τις ίδιες ιδεολογικές προστυχιές και προσωπικές λασπολογίες.

Εμείς θα συνεχίσουμε να τους αποκαλύπτουμε και να υπογραμμίζουμε την παντελή έλλειψη ήθους σε αυτούς τους ανθρώπους.

Τρέμω με την σκέψη ότι αν τα πράματα είχαν διαφορετική έκβαση, ένας φαλλοκράτης σαν τον κύριο Γιώργο Στρατή θα ήταν μέλος της ομάδας σύνταξης του δικτύου Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia και ότι από αυτό το βήμα θα εκτοξεύονταν ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον αθώων ανθρώπων που δρούν μέσα στην εναλλακτική και ανατρεπτική κοινότητα, ή μέσα στην ευρύτερη κοινότητα αντίστασης στον ιμπεριαλισμό - η μιά είν' "πουτάνα", ο άλλος "φασίστας" - και ο πολιτικός διάλογος να καταβιβάζεται και να διατηρείται στον πάτο του βόθρου. Αμάν!


Οι λεπτομέρειες του κειμένου περί "πουτάνας"

Στο άρθρο του ο Γιώργος Στρατής επιχειρεί το ακατόρθωτο: να παρουσιάσει την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα ως μέλη ή ως υποστηρικτές της φασιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή! Το ίδιο και γιά άλλα οργανωτικά στελέχη και μέλη του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο κος Στρατής ξεκινά με κατηγορίες που εκτόξευσε πρόσφατα εναντίον της Μικαέλλας Λοΐζου και του Λάμπρου Καούλλα άλλος αρθρογράφος, ο Γιώργος Ιορδάνου. Ο Γ. Ιορδάνου ήδη αναγνώρισε πως οι κατηγορίες του ήταν ψευδείς, και πρόσφερε να τις αναιρέσει - πράγμα που ακόμα δεν φαίνετα να έπραξε με ευθύτητα, αλλά τουλάχιστον πρόσφερε μιά αναίρεση.

Γιώργος Ιορδάνου:
"...πρότεινα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, να δημοσιεύσω μια άλλη – διορθωτική αν θέλετε – καταχώρηση που να αναιρεί την ταύτιση με τη Χρυσή Αυγή και να εστιάζει μόνο στους λόγους που έχω πρόβλημα με την παράταξη σας"
http://www.iordanou.org/?p=315

Αλλά ο Γιώργος Στρατής επιμένει. Επαναλαμβάνει τις ίδιες κατηγορίες γιά πουτάνες και φασίστες. Και ζητά από τους ίδιους - από τα θύματα της συκοφαντίας - να διαψεύσουν την δήθεν διασύνδεση τους με τη Χρυσή Αυγή. Απευθυνόμενος με ξεκάθαρη αναίδεια στον Λάμπρο Καούλλα γράφει:
"...Για να σου το κάμω λιανά, εγώ που είμαι αναγνώστης εν θέλω να ακούσω που σένα αν ο κ. Ιορδάνους μπορεί να αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας σε δικαστήριο το συμπέρασμα του. Θέλω να μου πεις εσύ, που σίουρα ξέρεις που πρώτο σιέρι την πραγματικότητα, αν ισχύει τούτη η συσχέτιση. Αρκεύκω να σκέφτουμαι αν υπάρχει λόγος που αποφεύγεις τη διάψευση."

Ας το ξαναπούμε πιό καθαρά:
Ο κος Στρατής κατηγορεί την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα γιά διασυνδέσεις με την φασιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή. Στηρίζεται σε κατηγορίες που ξεκίνησαν από τον Γιώργο Ιορδάνου τις οποίες ο ίδιος αναιρεί. Ο κος Στρατής εμμένει στις κατηγορίες. Προσθέτει το περί πουτανίας ανάγνωσμα, και το δημοσιεύει.

Αλλά δεν τελειώνει εκεί. Δεν αρκεί η διπλή συκοφαντία και λίβελλος, αλλά συντρέχουν και οι φίλοι και θιασώτες του Γιώργου Στρατή οι οποίοι τον χειροκροτούν και επιδοκιμάζουν.

Ο Γρηγόρης Ιωάννου γράφει:
"ωραίον Στρατή". Και προχωρώντας σε νέο στόχο, το Βάσσο Λυσσαρίδη, ο Γρηγόρης Ιωάννου λέει πως είναι "εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας".

Ορίστε τα λόγια του, όπως τα έγραψε ο ίδιος:
"όμως ο Γιώργος Ιορδάνου πρέπει να τοποθετηθεί επί των πράξεων τζιαι λόγων του Λυσσαρίδη, όι με έναν σκέτον αφορισμό (υπερασπιστής της δημοκρατίας). επειδή ένας άλλος αφορισμός που στέκει παραπάνω μπορεί να εν (εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας)"


Δείγματα Γραφής

Παραθέτουμε δείγματα γραφής από τους εμπλεκόμενους ώστε να κρίνει ο καθείς το ποιόν και το ήθος του κάθε ατόμου και παράταξης με τα δικά τους λόγια.

Λάμπρος Καούλλας
Ο συντροφος Λάμπρος Καούλλας είναι μέλος της ομάδας σύνταξης του εκφραστικού όργανου μιάς σημαντικής μερίδας της αυτόνομης Σοσιαλιστικής Πατριωτικής παράταξης που ονομάζεται Εμπροσθοφύλακας. Επιδίδεται σε μιά πολύ δραστήρια μάχιμη δημοσιογραφία αφοσιωμένη στο Σοσιαλισμό και στην αντίσταση στην επιβολή της ρατσιστικής Διζωνικής:
http://www.efylakas.com/

"Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως"
Το κείμενο όπου ο συγγραφέας Γιώργος Στρατής κοροϊδεύει τους γέρους, την ΕΟΚΑ, και βέβαια την παράταξη του ΟΧΙ. Αλλά το πιό ωραίο, είναι πως εκείνος και οι θιασώτες του κοροϊδεύουν εκείνους που ζητούν να αποτρέψουν επαναφορά του σχεδίου Αννάν με άλλο όνομα ή με τεχνάσματα ως υπερβολικούς ή παράλογους, με μιά συμβουλή στην αρχαία μητρική γλώσσα των Ετεοκυπρίων: "Get Over It, And Get A Life"
http://blog.readcy.net/archives/288

Μικαέλλα Λοΐζου
Δύο της κείμενα ζωγραφίζουν καθαρά το στίγμα της:

Νέο κρούσμα φίμωσης
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/230055
Είδηση γιά τραμπουκισμούς (σωματική επίθεση) εκ μέρους φιλοκυβερνητικού παρακρατικού της παράταξης του ΝΑΙ που έγινε με την υποστήριξη της Αστυνομίας στη Λεμεσό, όπου και γράφει τα εξής:
"· Γιατί η Αστυνομία έσπευσε να προστατέψει τον επιτιθέμενο; Δικαιούται να τυγχάνει προστασίας μόνον όποιος συμφωνεί πολιτικά με την Κυβέρνηση και όποιος διαφωνεί θα πρέπει να ξυλοφορτώνεται αυθαίρετα μέσα στη μέση του δρόμου;
· Αν η Αστυνομία δεν είδε το περιστατικό και γι’ αυτό δεν επενέβη έγκαιρα, τότε ποια εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στις ικανότητές της σε πιο πολύπλοκα ζητήματα;
· Σε ποια δεκαετία έχουμε μεταφερθεί και καταγράφονται ξυλοδαρμοί και επιθέσεις ατόμων με πολιτικά κίνητρα;
· Πώς οι πολίτες μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς, όταν σημειώνονται πράγματα και θαύματα σε κεντρικούς, δημόσιους χώρους, στην παρουσία της Αστυνομίας, που επιλέγει να μην κάνει τίποτα;
· Γιατί η Αστυνομία φυγάδευσε τον επιτιθέμενο; Είναι υπεράνω του νόμου οι άνθρωποι που υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή;
· Θα πρέπει, τελικά, να φοβάται όποιος βρίσκεται στην αντιπολίτευση, έπειτα από αυτό το περιστατικό;"

400 δισεκατομμύρια το κόστος της τραγωδίας
της Μικαέλλας Λοΐζου
Γιά τους δικαστικούς αγώνες ενάντια στην εισβολή~κατοχή
http://www.neoskosmos.com/news/el/node/4839

Οι Λοιποί Συντελεστές
Η Δέσπω Πασιά, ο Γιώργος Στρατής, ο Γρηγόρης Ιωάννου, ο Μάρβιο και άλλοι που είχαν εμπλακεί στην διαμάχη λασπολογίας εναντίον μας και στην προώθηση του ιμπεριαλιστικού σχεδίου Αννάν, σχημάτισαν ένα "αντίποδα" στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia το οποίο στην αρχή ονόμασαν "Ατυπος". Ο "Ατυπος" μετεξελίχθηκε σε "Φάλιες - Εναλλακτικά Μedia" συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανίζονται ως τάχατες αντίποδας μας:
http://falies.com/

Μιά επισκόπηση που λέει πολλά (και αφήνει πολλά σημαντικά αδήλωτα) γραμμένη 'που τον Γρηγόρη Ιωάννου ζωγραφίζει τον χώρο εκείνο που διαρκώς ξεσχίζεται από τις αυταρχικές ατομικιστικές και εγωιστικές συμπεριφορές των ηγετικών ατόμων και ομάδων του:
http://nekatomata.blogspot.com/2007/11/5-2003-2007.html

Ενδιαφέροντα:
Η ναυαρχίδα του ΝΑΙ - το ημιεπίσημο όργανο έκφρασης εκείνου του χώρου διατηρεί τον ίδιο ρατσισμό και ανδρικό σωβινισμό:
Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

"Εκατακόπηκα Σήμερα"
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/771

Spies, Murderers, and Creeps Management of the "free dialogue" on the Annan plan http://cyprusindymedia.org/spies-murderers-and-creeps.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Sunday, 17 January 2010

Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη

Διαβάστε παρακαλώ το πιό κάτω άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους της εφημερίδας Πολίτης - το αναδημοσιεύουμε σε ολόκληρο του το μεγαλείο.

Ο αρθρογράφος Λουκάς Χαραλάμπους δεν είναι ο οποιοσδήποτε τυχαίος, αλλά είναι ένας σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης της εφημερίδας Πολίτης. Η σύμμαχος της εφημερίς Αλήθεια λέει πως ο Λουκάς Χαραλάμπους είναι "...τακτικός συνεργάτης του «Πολίτη» από την πρώτη μέρα έκδοσης της εφημερίδας και ένας από τους πιο σοβαρούς πολιτικούς αρθρογράφους μας." Το "μας" αναφέρεται στη χώρα και τον λαό "μας". Την σύσταση που εκθειάζει τον Λουκά Χαραλάμπους υπογράφει ο Αλέκος Κωνσταντινίδης, κύριος "παράγων" της εκστρατείας του ΝΑΙ και Σύμβουλος της εφημερίδος Αλήθειας:
http://www.alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=19942

Η φαλλοκρατία, η ανδροκρατία και ο μισογύνης πατριαρχικός σωβινισμός είναι θεμελιακές αξίες στην ιδεολογία και συμπεριφορά που διασπείρει, καλλιεργεί και συντηρεί ανάμεσα μας η άρχουσα τάξη - πως θα μπορούσε να απουσιάσει τέτοιο μαργαριτάρι από τον Πολίτη, το πιό θορυβώδες φερέφωνο της τάξης των αρχόντων; Το άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους είναι μιά τέλεια και χαρακτηριστική περίπτωση "εκλεπτισμένης και καλλιεργημένης" φαλλοκρατίας που βρίθει χυδαιότητας. Περιέχει τόση σωβινιστική και μισογυνιστική μανία που μόνον το τετραγράμματο ρήμα που αρχίζει με Γάμμα του λείπει. Αλλά και εκείνο ο συγγραφέας το εννοεί και υπονοεί βέβαια με διάφορους τρόπους στο κείμενο του. Όταν θα φτάσετε στο κομμάτι που μιλά γιά το Χαρέμι θα το δείτε.

Ο Πολίτης ντύνεται με τα ρούχα του "προοδευτικού" κάθε μέρα γιά να προωθήσει στο λαό μας και να πουλήσει τη γραμμή και σύνθημα των αρχόντων, μα η πραγματικότητα της ιδεολογίας και συμπεριφοράς των κυρίως συντελεστών της εφημερίδας "σπουρτά" διαρκώς 'που το πλευρό - πόσο να αντέξει να συμπιέζεται μες τον κορσέ της προσποίσης με συνθήματα και να σκεπάζεται με την μεταμφίεση; Σπουρτά.

Η φαλλοκρατία~μισογυνία είναι το πιό σημαντικό στοιχείο αυταρχισμού που εμφυτεύεται μέσα μας από τη στιγμή της γέννησης, μας συνοδεύει σε κάθε στιγμή της παιδείας μας και εξασφαλίζει την επικυριαρχία του κοινωνικού συστήματος εξουσίας με το ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται να δώσουν και να πάρουν σεβασμό, να αλληλοκατανοηθούν ή να αγαπηθούν αληθινά. Είναι απαραίτητο συστατικό εξουσίας γιά την άρχουσα τάξη - το ανδρικό προνόμοιο και ο φαλλοκρατικός σωβινισμός μας διατηρούν σε μιά κατάσταση διαχρονικής διχόνοιας που μοιράζει τον λαό μας ακριβώς στη μέση.

Όπως και ο ρατσισμός του Πολίτη τον οποίο ξεσκεπάζουμε και ψηλαφούμε στο κείμενο:
Τι Σημαίνει Αυτός ο Τίτλος;
Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

Διαβάστε λοιπόν και πέστε μας.
Τι λέει το άρθρο γιά το πως βλέπουν ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους την γυναίκα; Γιά το πως βλέπει ο συγγραφέας το κάλλος; Για το πως βλέπει την σχέση μεταξύ της απόλυτης εξουσίας αφ' ενός, και της δύναμης να καθορίζει κάποιος το τί είναι ομορφιά; Πως βλέπει τον ρόλο της γυναίκας ως διακοσμητικό αντικείμενο; Ως όργανο ηδονής;

Αισθανόμαστε άνετα με το ότι ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους διαφωνούν με μιά γυναίκα γιά πολιτικούς λόγους αλλά εναντιώνονται και ΚΤΥΠΟΥΝ την υπόσταση της ως γυναίκα; Δείχνουν τέτοια συμπεριφορά όταν διαφωνούν με πολιτικούς άνδρες; Ασχολούνται με την εμφάνιση, την ελκυστικότητα του πολιτικού ανδρός; Ασχολούνται με τον ερωτισμό του; Ασχολούνται με το αν θα ήθελε κάποιος ή κάποια να τον πάρει στο κρεββάτι; Ασχολούνται με το αν "αξίζει" η ομορφιά του γιά νά'ναι ποθητός σαν σκλάβος για σεξουαλικά βίτσια; Όλα τούτα θα τα δείτε να διαπνέουν μέσα από το άρθρο στον Πολίτη.

Και βέβαια το χειρότερο μας πρόβλημα δεν είναι απλώς το ότι η εφημερίδα Πολίτης είναι ακριβώς όπως όλες τις άλλες του κατεστημένου, ήτοι φαλλοκρατική και μισογυνιστική ως το κόκκαλο. Άλλωστε τούτα συμβαδίζουν και με το ρατσισμό της εφημερίδας. Το πρόβλημα μας όμως είναι πως ο Πολίτης προωθείται από κύκλους της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" ως προοδευτική εφημερίδα!

Ορίστε το άρθρο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Στο Ζάλογγο και στο χαρέμι
του Λουκά Χαραλάμπους

Εχω γράψει και άλλες φορές για τη θλιβερή αλλαγή που έχει επέλθει στη φυσιογνωμία του Δημοκρατικού Συναγερμού από τότε που έφυγε από την πολιτική ο ιδρυτής του Γλαύκος Κληρίδης. Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι αυτή επήλθε σε μια περίοδο που στην προεδρία του κόμματος βρίσκεται ο κ. Αναστασιάδης, το κατά τεκμήριο σταθερότερο στην πολιτική φιλοσοφία του ΔΗΣΥ στέλεχος του κόμματος. Είναι ολοφάνερο ότι όσον αφορά το πολιτικό μας πρόβλημα, ορισμένα από τα σημερινά στελέχη υιοθετούν και δημοσίως τη δημαγωγική πολιτική του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ. Δηλαδή το κόμμα έχει τους δικούς του Παπαδόπουλο και Κολοκασίδη. Το πιο αποκρουστικό παράδειγμα είναι η Ελένη Θεοχάρους. Ένας πολιτικός «τσιγγάνος» που, χωρίς να έχει καμιά σχέση με την ιστορία και την πολιτική ιδεολογία του ΔΗΣΥ, μετακόμισε στο κόμμα ως «μεταγραφή» από το ΔΗΚΟ, μετά την αποτυχία της να εκλεγεί βουλευτής του τελευταίου. Αυτή η παράδοξη μεταγραφή ήταν ένα εγκληματικό λάθος του κ. Αναστασιάδη.

Οπως ήταν φυσικό, στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του Κυπριακού, στο δημοψήφισμα του 2004, η Θεοχάρους μαζί με άλλους βουλευτές του κόμματος, όχι μόνο δεν πειθάρχησε στην απόφαση του συνεδρίου του, αλλά συντάχθηκε μαζί με τον Τάσσο Παπαδόπουλο εναντίον της λύσης, για να μην κινδυνεύσει να χάσει τη βουλευτική της έδρα. Φυσικά δεν είχε το θάρρος να αποχωρήσει από το κόμμα. Αλλά και ο κ. Αναστασιάδης διέπραξε το δεύτερο ασυγχώτητο σφάλμα να μην την εκδιώξει μαζί με τους άλλους βουλευτές που είχαν επιδείξει την ίδια αντικομματική συμπεριφορά. Τώρα πληρώνει τις αμαρτίες του. Διότι έτσι μεγάλωσε το θράσος της, ώστε να κομπάζει σήμερα ότι «αν εξαρτιόταν από το «ναι» το δικό μου να εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σχέδιο, θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω»-(συνέντευξη στο «Φιλελεύθερο», 27/12/09). Αλλά αν έχει την τόλμη να αυτοκτονήσει, υπάρχει λόγος να το κάμει σήμερα, μπροστά στα αποτελέσματα τού «όχι» της. Με την ψήφο της άφησε στην Κύπρο τον τουρκικό στρατό και μονιμοποίησε την τουρκική κατοχή της Αμμοχώστου, της Μόρφου και άλλων 50 σχεδόν ελληνικών κωμοπόλεων και χωριών. Υπάρχει καλύτερη δικαιολογία για να αυτοκτονήσει κανείς;

Στην προαναφερθείσα συνέντευξή της, η κυρία Θεοχάρους χρησιμοποίησε αλαζονικά τόσο βρόμικο λεξιλόγιο, που θα το ζήλευε και ο Ζαχαρίας Κουλίας, χαρακτηρίζοντας όσους δεν έχουν τα δικά της μυαλά «συβαρίτες, μαυραραγορίτες, βολεμένους, ανίδεους, κιοτήδες και δειλούς»! Πάνω στην άγνοιά της για τη σημασία των λέξεων, δεν σκέφτηκε πως όλοι οι συβαρίτες και οι βολεμένοι του τόπου, όπως η ίδια, ψήφισαν «όχι» ακριβώς γιατί δεν ήθελαν να χάσουν το βόλεμα (το βουλευτιλίκι) και την καλοπέραση. Στη συνέντευξή της, η υπερπατριώτισσα βουλευτίνα προσπάθησε να παραστήσει και το παλληκάρι, δηλώνοντας πως «προτιμά το Ζάλογγο παρά το χαρέμι του Αλί Πασά». Θα ήθελα να την καθησυχάσω πως τέτοια τύχη, ειδικά η ίδια, δεν θα μπορούσε να έχει. Τον Οκτώβριο είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ το χαρέμι του ανακτόρου Ντολμά Μπαχτσέ στην Κωνσταντινούπολη. Με εντυπωσίασαν το μέγεθος και η πολυτέλειά του, αλλά και τα αυστηρά κριτήρια επιλογής των περίπου 120 γυναικών. Επιλέγονταν οι πιο όμορφες γυναίκες από όλη την αυτοκρατορία. Για ευνόητους λοιπόν λόγους, η κυρία Θεοχάρους αποκλείεται να πατούσε το πόδι της στο χαρέμι. Το πολύ να την έπαιρναν ως καθαρίστρια στα διαμερίσματα των ευνούχων που είναι δίπλα.

Κωδικός άρθρου: 921926
ΠΟΛΙΤΗΣ - 10/01/2010, Σελίδα: 7
http://tinyurl.com/theoxarous-politis
ή
http://209.85.229.132/search?q=cache:pAFzXHzCgyYJ:www.politis.com.cy/cgibin/hweb%3F-A%3D921926%26-V%3Darticles%26-p+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B3%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B9&cd=1&hl=en&ct=clnk


Ενδιαφέρει:

Γιατί επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

~~~~~~~~~~

Thursday, 24 December 2009

Οι Τρείς Μάγισσες


Τι θα γινόταν αν οι Τρείς Μάγοι ήταν γυναίκες;
ο- Θα είχαν ζητήσει οδηγίες και δεν θα χάνονταν.

ο- Θα έφταναν στην ώρα τους.

ο- Θα βοηθούσαν έμπρακτα στον τοκετό.

ο- Θα ήξεραν να χρησιμοποιήσουν την Σμύρνα και το Λιβάνι.

ο- Και θα έφτιαχναν και μιά σούπα.





~~~~~~~~~~


Οι εικόνες - πηγές:
Από http://www.afana.org/

Από http://d21c.com/walpurgis9/halloween/witchfiles/part2/304.jpg

~~~~~~~~~~~