Showing posts with label Όχι. Show all posts
Showing posts with label Όχι. Show all posts

Monday, 11 July 2011

Μετά την Τριμερή στη Γενεύη

Δηλώσεις του Έρογλου στα Κατεχόμενα: Κουκκιά Καθαρισμένα


Ο επίσημος αντιπρόσωπος της Κατοχικής Κυβέρνησης δήλωσε τα εξής αμέσως μετά την συνάντηση του με τους ΓΓ. Μπαν Κι Μουν και Πρόεδρο Χριστόφια. Είπε:
ο- η τουρκική κυβέρνηση συμφωνεί πλήρως με τους Τουρκοκύπριους σε ό,τι
αφορά την πολιτική που ακολουθείται στις διαπραγματεύσεις.

ο- οι θέσεις της τουρκοκυπριακής πλευράς για το εδαφικό «κατέστρεψαν τα
σχέδια» του Προέδρου της Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια.

ο- θα προσπαθήσουν να καταλήξουν σε μια συμφωνία στις εντατικές συνομιλίες.

ο- ότι η συζήτηση που θέλει να κάμει ο πρόεδρος Χριστόφιας αναφορικά με
τη βάση των συνομιλιών «έχει τελειώσει».

ο- ότι ο ΓΓ του ΟΗΕ ξεκαθάρισε ότι τα συνιστώντα κρατίδια θα έχουν
αποτελεσματική πλειοψηφία τόσο για το περιουσιακό όσο και για τον πληθυσμό.
Όλα τα πιό πάνω είναι από ένα μικρό άρθρο στην εφημερίδα Φιλελεύθερος που δημοσιεύτηκε κάπου στο περιθώριο μιάς εσωτερικής σελίδας στην έντυπη του έκδοση - το παραθέτουμε ολόκληρο πιό κάτω.

Μετά τις δηλώσεις του Έρογλου τι έμεινε να πούμε; Μήπως ο Πρόεδρος Χριστόφιας ήταν στην ίδια διάσκεψη ή συμμετείχε σε άλλη διάσταση της ύπαρξης; Σε άλλη πόλη, άλλη χώρα, άλλο γαλαξία; Από που επέστρεψε και μας λέει "όλα καλά";

Τι έμεινε να δώσει πλέον στους κατακτητές - και να επιστρέφει πίσω ισχυριζόμενος πως "πάμε καλά"; Συνεχίζει να φαντάζεται τον εαυτό του σαν μικρό Μακάριο που φωνάζει "Νενικήκαμεν" στην Πλατεία αμέσως μετά την επιστροφή του από τις συμφωνίες της Ζυρίχης;

Ήδη έδωσε μονομερώς στους κατακτητές (και επιμένει να τους τα ξαναδίνει σε κάθε συνάντηση):
ο- Ρατσιστικό γεωγραφικό διαχωρισμό της Κύπρου με βάση την εθνότητα, γλώσσα, θρησκεία και πολιτιστική ταυτότητα.
ο- Συνεταιρισμό Δύο Συνιστώντων "Στέιτς" [Κρατών].
ο- Εκ περιτροπής προεδρία που θα καθορίζεται με Φυλετικούς Νόμους.
ο- "Νομιμοποίηση" του διεθνώς αναγνωρισμένου εγκλήματος εποίκησης και παραμονή σε 50,000 έποικους από την Τουρκία.
ο- "Σταθμισμένη" ψήφο 4 προς 1 με βάση τον Φυλετικό Νόμο, δηλαδή υποταγή της ελληνικής πλειοψηφίας 82% στην "ανώτερη φυλή" της μειοψηφίας του 18%.
ο- Εγγυημένη πληθυσμιακή και περιουσιακή υπεροχή στις περιοχές όπου θα "νομιμοποιηθεί" η εθνοκάθαρση.
Τους έδωσε όλα τούτα, ενώ παράλληλα τα προωθεί και ιδεολογικά με φανατισμό το κόμμα του και η Κυβέρνηση του συν οι διάφοροι ρατσιστές συμμάχοι των, και όμως ο Έρογλου συνεχίζει από εκλογής του να λέει πως τίποτα απ' όλα τούτα είναι αρκετά, και ότι τάχα αποδεικνύουν πως οι ελληνοκύπριοι δεν θέλουν λύση. Να ξεχάσουμε την Κερύνεια, λέει, και να αντιληφθούμε πως ο στρατός κατοχής δεν πρόκειται να φύγει "αφού δεν συνεργαζόμαστε".

Έγινε πλέον πέρα από επιτακτική ανάγκη να αποσύρει ο Πρόεδρος όλες του τις ανόητες παραχωρήσεις και προτάσεις. Το ανοσιούργημα του δεν δικαιολογείται όσο και να βαφτίζει τις προσφορές του ως "γενναίες". Ο ίδιος ο κατακτητής λέει πως δεν τις θέλει, "δεν είναι αρκετές". Να τις αποσύρει αμέσως. Τώρα, σήμερα - ακόμα! - μπορεί. Θα έρθει κάποια στιγμή που δεν θα μπορεί πλέον να το κάμει.

Οι προσφορές του Προέδρου μας είναι εγγυημένο πως με την πρώτη πράξη υλοποίησης των αν δεν οδηγήσουν άμεσα σε πόλεμο (που είναι το πιό σίγουρο σενάριο), θα οδηγήσουν στην νομιμοποίηση της κατάκτησης της βόρειας Κύπρου και μετατροπή της νότιας σε προτεκτοράτο της Τουρκίας. Δεν υπάρχει άλλη πιθανή εξέλιξη.

Σε ποιό σημείο θα σταματήσει η Κυβέρνηση αυτή την κατολίσθηση προς την καταστροφή;
Και αν δεν σταματήσει η Κυβέρνηση από μόνη της, ποιός θα σταματήσει την Κυβέρνηση;
Και πώς;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Προκλητικός εμφανίζεται ο Τ/κ ηγέτης

http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/73675

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

Ντ.Έρογλου: Η διαδικασία θα τερματιστεί τον Οκτώβριο με τον ένα ή τον
άλλο τρόπο

Κατά τον Έρογλου, οι θέσεις της τ/κ πλευράς για το εδαφικό «κατέστρεψαν
τα σχέδια» του προέδρου Χριστόφια.

Κατά τον Έρογλου, οι θέσεις της τ/κ πλευράς για το εδαφικό «κατέστρεψαν
τα σχέδια» του προέδρου Χριστόφια.


Λευκωσία: Η διαπραγματευτική διαδικασία στο Κυπριακό θα τερματιστεί τον
Οκτώβριο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, υποστήριξε ο Τουρκοκύπριος ηγέτης,
Ντερβίς Έρογλου.

Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, σχολιάζοντας την αναφορά του ΓΓ του
ΟΗΕ περί νέας συνάντησης του με τους ηγέτες των δύο κοινοτήτων τον
Οκτώβριο, ο κ. Έρογλου την χαρακτήρισε σημαντική διότι, όπως
ισχυρίστηκε, καταδεικνύει ότι οι διαπραγματεύσεις δεν μπορούν να
συνεχιστούν για πάντα.

Ανέφερε ότι το πρόγραμμα από τούδε και στο εξής είναι σαφές και
υποστήριξε ότι η διαδικασία θα τερματιστεί τον Οκτώβριο με τον ένα ή τον
άλλο τρόπο.

Είπε, επίσης, ότι η τουρκική κυβέρνηση συμφωνεί πλήρως με τους
Τουρκοκύπριους σε ό,τι αφορά την πολιτική που ακολουθείται στις
διαπραγματεύσεις.

Ισχυρίστηκε ακόμη ότι οι θέσεις της τουρκοκυπριακής πλευράς για το
εδαφικό «κατέστρεψαν τα σχέδια» του Προέδρου της Δημοκρατίας, Δημήτρη
Χριστόφια.

Ανέφερε περαιτέρω ότι θα προσπαθήσουν να καταλήξουν σε μια συμφωνία στις
εντατικές συνομιλίες και υποστήριξε ότι η συζήτηση που θέλει να κάμει ο
πρόεδρος Χριστόφιας αναφορικά με τη βάση των συνομιλιών «έχει τελειώσει».

Ισχυρίστηκε, τέλος, ότι ο ΓΓ του ΟΗΕ ξεκαθάρισε ότι τα συνιστώντα
κρατίδια θα έχουν αποτελεσματική πλειοψηφία τόσο για το περιουσιακό όσο
και για τον πληθυσμό.

Πηγή: ΚΥΠΕ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καθ' Οδόν Προς το Μέλλον
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

Διαστημικός Έρως
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/blog-post_13.html

Και όμως υπάρχει Λύση (και είναι κατεχόμενη)
Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Υποστηρίζουμε το πρόγραμμα εργασιών που άρχισε να υλοποιεί η
Φιλική Εταιρεία Κύπρου:
Εργασίες ~ Άμεσοι και Μεσαίου Βεληνεκούς Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, 23 January 2010

Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ

Διαδρομές σε Μέρος της Γεωγραφίας του Εξωκομματικού Πολιτικού Χώρου

Έγραψε λοιπόν ο Γιώργος Στρατής και δημοσίευσε ένα άρθρο γιά μιά γυναίκα με την οποία διαφωνεί πολιτικά. Πρόκειται γιά την Μικαέλλα Λοΐζου, η οποία πρόσφατα αρθρογραφεί στην εφημερίδα Σημερινή. Το άρθρο του Γιώργου Στρατή έχει τίτλο:
"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"
http://blog.readcy.net/archives/289

Ναι, διαβάσατε ορθά: "Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει."
Υπάρχει άλλη ερμηνεία γιά τον τίτλο εκτός από το ότι ο συγγραφέας ορμείται εναντίον εκείνης της γυναίκας με αφετηρία τον ανδρικό σωβινισμό, φαλλοκρατία, πατριαρχικό αυταρχισμό; Υπάρχει οποιοδήποτε ελαφρυντικό γιά αυτή την αηδία που δημοσίευσε ο Γιώργος Στρατής, ώστε να μπορεί να την δεί κάποιος ως "χαριτολόγημα"; Ή τάχατες σαν "λογοτεχνική" ή "λαογραφική" προσέγγιση;

Με αφορμή τον υπέροχο του τίτλο, σήμερα θα εξετάσουμε:
ο- Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής - συσχετισμοί με την Διζωνική
ο- Ποιές οι λεπτομέρειες γύρω 'που το κείμενο περί "πουτάνας"
ο- Δείγματα Γραφής



Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής και γιατί έχει σημασία η αναίδεια και χυδαιότητα του;

Αυτοπεριγράφεται ως μετέχων του ιδεολογικού χώρου των Λούη Ηγουμενίδη, Turgut Turduran, Eser Keskiner, Νίκου Αναστασίου, Κωστή Αχνιώτη, Niyazi Kizilyurek και John Ungerleider. Ο Ungerleider είναι ένας από τους φωστήρες των σεμιναρίων επαναπροσέγγισης όπου υποτίθεται θα λυθεί το Κυπριακό διότι είναι "ψυχολογικό" πρόβλημα μεταξύ των κοινοτήτων:
http://www.sit.edu/graduate/5564.htm

Ο Γιώργος Στρατής προβάλλει τον εαυτό του ως ειρηνιστή και ανεξάρτητο από τα κόμματα, έξω από τους ορισμούς Αριστεράς και Δεξιάς, και έτσι γιά όσους τον πιστεύουν κατέχει το ρόλο "ηθικού πυλώνα" στον εξωκοινοβουλευτικό χώρο της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" που σήμερα στηρίζει την ρατσιστική Διζωνική "λύση" και συμβάλλει στην ιδεολογική διαμόρφωση μερίδας του λεγόμενου "αντι-εξουσιαστικού χώρου" (φυσικά εντός εκείνου του "χώρου" ουδείς παραδέχεται ότι η ιδεολογία του διαμορφώνεται από άλλους). Είναι επίσης μέλος του "Κόμματος του Τζιαί", ενεργός στις προσπάθειες κάποιων να αναχθεί και αναγνωριστεί η κυπραίϊκη προφορά ως Εθνική Γλώσα, πράμα που τον καθιστά φυσικό σύμμαχο και πολύ αρεστό σε ρατσιστές ανθέλληνες και κυπριο-εθνικιστές.

Σε περίοδο που ήταν σχεδόν άγνωστος στον πολιτικοποιημένο χώρο, ο Γιώργος Στρατής προσέγγισε το δίκτυο Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λίγο πριν το δημοψήφισμα του 2004 ενδιαφερόμενος γιά συμμετοχή μαζί μας σε εργασίες πολιτικής δημοσιογραφίας, σύνταξης και τεχνικής (είναι εξειδικευμένος στην Πληροφορική).

Οι πρώτες μας επαφές ανέδειξαν κάποια προβλήματα:
http://archives.lists.indymedia.org/imc-cyprus/2004-March/000445.html

Η παράταξη του ΝΑΙ εκείνη την εποχή κατείχε την πλειοψηφία ανάμεσα μας. Αλλά αντί να την αξιοποιήσουν με αξιοπρέπεια, οι υποστηρικτές της επιδίδονταν σε χειραγωγήσεις και μανούβρες καταχθονίων διαδρομών σε συμπεριφορές και διαδικασίες που διαρκώς τορπίλλιζαν τη συλλογική λειτουργία του δικτύου μας και δηλητηριάζαν τη συνεργασία. Μόλις ο Γιώργος Στρατής δήλωσε "υποψήφιο μέλος" και ταυτόχρονα ως "υποστηρικτής του σχεδίου Αννάν" αμέσως κινητοποιήθηκαν μηχανισμοί από την παράταξη του ΝΑΙ γιά να τον χρησιμοποιήσουν σε χειραγωγήσεις και ελιγμούς από κάποιους ανάμεσα μας γιά να κτυπήσουν το ΟΧΙ. Με κάθε μέσο.

Του απέκρυψαν τα σεξουαλικά και οικογενειακά σκάνδαλα που ήταν οι πραγματικοί άξονες που τροφοδοτούσαν τις διαφωνίες ανάμεσα μας, και βρέθηκε ο Γιώργος Στρατής εκών να αξιοποιείται ως "πολεμοφόδιο" στις αντιπαραθέσεις μεταξύ των μελών μας. Η Δέσπω Πασιά, που τότε ήταν μέλος του δικτύου μας και μία από τους εμπνευστές του θαυμάσιου ονόματος "ΕνδοΜήδεια", ούσα θιασώτις του ΝΑΙ και σε μιά πορεία σύγκρουσης με ιδρυτικά μέλη του δικτύου μας, πήρε πρωτοβουλίες μαζί με άλλα άτομα μέσα και έξω από το δίκτυο μας (όπως την σκηνοθέτιδα Βασιλική Κατριβάνου) και κινήθηκαν να αξιοποιήσουν τον Γιώργο Στρατή ως όπλο εναντίον μας. Άρχισαν τα όργανα, και μιά εκστρατεία συκοφαντίας και διαστρεβλώσεων όπου επιδίδοντο να μας κατηγορούν ταυτόχρονα δημοσίως και ιδιαιτέρως (κρυφά δηλαδή) ως "φασίστες", "εθνικιστές", "δικτάτορες", "ανώμαλους", "σταλινιστές", "αρχαιόπληκτους", και άλλα πολλά.

Όλα τούτα την ίδια ώρα που με διαταγή της CIA η οποία διαβιβάστηκε μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ (US State Department) διά της Πρεσβείας των στην Κύπρο, διεφθαρμένοι ανώτεροι Αξιωματικοί της Αστυνομίας Κύπρου εξαπέλυαν παράνομη "ανάκριση" και εκστρατεία τρομοκράτησης της ομάδας Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λόγω των αποκαλύψεων μας γιά την συμμετοχή των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ στις δήθεν "ουδέτερες" εκστρατείες "αντικειμενικής" διαφώτισης του λαού μας εκ μέρους των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο γιά το σχέδιο Αννάν (σχετικές παραπομπές στο τέλος της σελίδας).

Τα ξενόδουλα υποχείρια του ιμπεριαλισμού δεν κατάφεραν να μας πληγώσουν ή να μας εκφοβίσουν, βέβαια, αλλά οι πληγές και η προσωπική πίκρα που υποστήκαμε από "συντρόφους" εκείνη την περίοδο ήταν αβάστακτη. Οι πληγές μας ακόμα αιμορραγούν, και σήμερα, με την αναβίωση της προσπάθειας να επιβληθεί η Διζωνική στο λαό μας, όλα τού'ν τα άτομα έχουν μπεί ξανά στο χορό εκτοξέυοντας τις ίδιες κατηγορίες σε μας και σε άλλους συντρόφους μεγεθύνοντας τον πόνο.

Η αντιπαράθεση του 2004 διευρύνθηκε, ενεπλάκησαν και άλλα άτομα όπως ο φίλος του κου Στρατή που ονομάζεται Βαλεντίνος Κοντογιάννης (που γράφει με το ψευδώνυμο Τραχανούλλης, ή Νούλλης), ο Γρηγόρης Ιωάννου, και άλλοι. Γιά μια περίοδο δύο-τριών χρόνων υποστήκαμε μιά διαρκή λασπολογία και απάνθρωπο κατηγορητήριο δημοσίως (και ανωνύμως) από αυτούς τους ανθρώπους.

Μας περιέλουσαν με κάθε βρισιά και εξευτελισμό που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Ακόμα και έκφυλους πορνογράφους μας είπαν, πράμα που όπλισε μιά νέα παράνομη εκστρατεία της Αστυνομίας το 2005 ανακρίνοντας γειτόνους και γνωστούς του υποφαινόμενου "εξετάζοντας" και "διερευνόντας" την κατηγορία ότι ο Πέτρος Ευδόκας "λειτουργεί πορνείο". Μέχρι και στο δικηγορικό γραφείο του Τάσσου Παπαδόπουλου (γείτονα μας) έφτασαν οι ξεδιάντροπες τους "έρευνες" γιά το πορνείο. Οι οχιές της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" και του ψευδο-αντιεξουσιαστικού χώρου δεν περιορίστηκαν στο συκοφαντικό γράψιμο: προσέγγισαν εραστές μας, φίλους, μέλη των οικογενειών μας, πολιτικούς συντρόφους, καθώς και ασθενή άτομα που βρίσκονταν στη θεραπευτική μας φροντίδα γιά να μας λασπολογήσουν.

Ζητήσαμε από τον Γιώργο Στρατή επανειλημμένα να "τραβήσει σχοινί" και να σταματήσει τους φίλους και συνεργάτες του ή τουλάχιστον να καταδικάσει ή να απορρίψει τις παληοσυμπεριφορές τους. Αρνήθηκε.

Αποσιωπήθηκαν όμως οι πλείστοι όταν μετά από σαφείς προειδοποιήσεις και μή συμμόρφωση τους αρχίσαμε να δημοσιεύουμε τα ονόματα τους, και να καταδεικνύουμε τις πραγματικές τους πολιτικές "αξίες". Όπως και στο παρόν άρθρο.

Και βέβαια κατέχουμε την αλληλογραφία εκείνων των ημερών. Ας συνετίζονται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αναλογιζόμενοι το βάρος που έχει ο γραπτός τους λόγος.


Η Κύπρος σήμερα περνά τεράστιους κινδύνους, πιό μεγάλους από την εποχή του δημοψηφίσματος του 2004 γιατί η ψευδο-σοσιαλιστική μας Κυβέρνηση και η δήθεν πατριωτική ψευδο-αντιπολίτευση, μαζί, προσπαθούν να επιβάλουν στο λαό μας με δόλο και με εκφοβισμούς ένα ακόμα χειρότερο σχέδιο "λύσης". Μαζί τους και τα φαντάσματα του εξωκοινοβουλετικού εξωκομματικού χώρου, κάποια μέλη της λεγόμενης "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" όπως ο κύριος Στρατής, άρχισαν πάλι με θρασύτητα τις ίδιες ιδεολογικές προστυχιές και προσωπικές λασπολογίες.

Εμείς θα συνεχίσουμε να τους αποκαλύπτουμε και να υπογραμμίζουμε την παντελή έλλειψη ήθους σε αυτούς τους ανθρώπους.

Τρέμω με την σκέψη ότι αν τα πράματα είχαν διαφορετική έκβαση, ένας φαλλοκράτης σαν τον κύριο Γιώργο Στρατή θα ήταν μέλος της ομάδας σύνταξης του δικτύου Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia και ότι από αυτό το βήμα θα εκτοξεύονταν ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον αθώων ανθρώπων που δρούν μέσα στην εναλλακτική και ανατρεπτική κοινότητα, ή μέσα στην ευρύτερη κοινότητα αντίστασης στον ιμπεριαλισμό - η μιά είν' "πουτάνα", ο άλλος "φασίστας" - και ο πολιτικός διάλογος να καταβιβάζεται και να διατηρείται στον πάτο του βόθρου. Αμάν!


Οι λεπτομέρειες του κειμένου περί "πουτάνας"

Στο άρθρο του ο Γιώργος Στρατής επιχειρεί το ακατόρθωτο: να παρουσιάσει την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα ως μέλη ή ως υποστηρικτές της φασιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή! Το ίδιο και γιά άλλα οργανωτικά στελέχη και μέλη του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο κος Στρατής ξεκινά με κατηγορίες που εκτόξευσε πρόσφατα εναντίον της Μικαέλλας Λοΐζου και του Λάμπρου Καούλλα άλλος αρθρογράφος, ο Γιώργος Ιορδάνου. Ο Γ. Ιορδάνου ήδη αναγνώρισε πως οι κατηγορίες του ήταν ψευδείς, και πρόσφερε να τις αναιρέσει - πράγμα που ακόμα δεν φαίνετα να έπραξε με ευθύτητα, αλλά τουλάχιστον πρόσφερε μιά αναίρεση.

Γιώργος Ιορδάνου:
"...πρότεινα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, να δημοσιεύσω μια άλλη – διορθωτική αν θέλετε – καταχώρηση που να αναιρεί την ταύτιση με τη Χρυσή Αυγή και να εστιάζει μόνο στους λόγους που έχω πρόβλημα με την παράταξη σας"
http://www.iordanou.org/?p=315

Αλλά ο Γιώργος Στρατής επιμένει. Επαναλαμβάνει τις ίδιες κατηγορίες γιά πουτάνες και φασίστες. Και ζητά από τους ίδιους - από τα θύματα της συκοφαντίας - να διαψεύσουν την δήθεν διασύνδεση τους με τη Χρυσή Αυγή. Απευθυνόμενος με ξεκάθαρη αναίδεια στον Λάμπρο Καούλλα γράφει:
"...Για να σου το κάμω λιανά, εγώ που είμαι αναγνώστης εν θέλω να ακούσω που σένα αν ο κ. Ιορδάνους μπορεί να αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας σε δικαστήριο το συμπέρασμα του. Θέλω να μου πεις εσύ, που σίουρα ξέρεις που πρώτο σιέρι την πραγματικότητα, αν ισχύει τούτη η συσχέτιση. Αρκεύκω να σκέφτουμαι αν υπάρχει λόγος που αποφεύγεις τη διάψευση."

Ας το ξαναπούμε πιό καθαρά:
Ο κος Στρατής κατηγορεί την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα γιά διασυνδέσεις με την φασιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή. Στηρίζεται σε κατηγορίες που ξεκίνησαν από τον Γιώργο Ιορδάνου τις οποίες ο ίδιος αναιρεί. Ο κος Στρατής εμμένει στις κατηγορίες. Προσθέτει το περί πουτανίας ανάγνωσμα, και το δημοσιεύει.

Αλλά δεν τελειώνει εκεί. Δεν αρκεί η διπλή συκοφαντία και λίβελλος, αλλά συντρέχουν και οι φίλοι και θιασώτες του Γιώργου Στρατή οι οποίοι τον χειροκροτούν και επιδοκιμάζουν.

Ο Γρηγόρης Ιωάννου γράφει:
"ωραίον Στρατή". Και προχωρώντας σε νέο στόχο, το Βάσσο Λυσσαρίδη, ο Γρηγόρης Ιωάννου λέει πως είναι "εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας".

Ορίστε τα λόγια του, όπως τα έγραψε ο ίδιος:
"όμως ο Γιώργος Ιορδάνου πρέπει να τοποθετηθεί επί των πράξεων τζιαι λόγων του Λυσσαρίδη, όι με έναν σκέτον αφορισμό (υπερασπιστής της δημοκρατίας). επειδή ένας άλλος αφορισμός που στέκει παραπάνω μπορεί να εν (εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας)"


Δείγματα Γραφής

Παραθέτουμε δείγματα γραφής από τους εμπλεκόμενους ώστε να κρίνει ο καθείς το ποιόν και το ήθος του κάθε ατόμου και παράταξης με τα δικά τους λόγια.

Λάμπρος Καούλλας
Ο συντροφος Λάμπρος Καούλλας είναι μέλος της ομάδας σύνταξης του εκφραστικού όργανου μιάς σημαντικής μερίδας της αυτόνομης Σοσιαλιστικής Πατριωτικής παράταξης που ονομάζεται Εμπροσθοφύλακας. Επιδίδεται σε μιά πολύ δραστήρια μάχιμη δημοσιογραφία αφοσιωμένη στο Σοσιαλισμό και στην αντίσταση στην επιβολή της ρατσιστικής Διζωνικής:
http://www.efylakas.com/

"Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως"
Το κείμενο όπου ο συγγραφέας Γιώργος Στρατής κοροϊδεύει τους γέρους, την ΕΟΚΑ, και βέβαια την παράταξη του ΟΧΙ. Αλλά το πιό ωραίο, είναι πως εκείνος και οι θιασώτες του κοροϊδεύουν εκείνους που ζητούν να αποτρέψουν επαναφορά του σχεδίου Αννάν με άλλο όνομα ή με τεχνάσματα ως υπερβολικούς ή παράλογους, με μιά συμβουλή στην αρχαία μητρική γλώσσα των Ετεοκυπρίων: "Get Over It, And Get A Life"
http://blog.readcy.net/archives/288

Μικαέλλα Λοΐζου
Δύο της κείμενα ζωγραφίζουν καθαρά το στίγμα της:

Νέο κρούσμα φίμωσης
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/230055
Είδηση γιά τραμπουκισμούς (σωματική επίθεση) εκ μέρους φιλοκυβερνητικού παρακρατικού της παράταξης του ΝΑΙ που έγινε με την υποστήριξη της Αστυνομίας στη Λεμεσό, όπου και γράφει τα εξής:
"· Γιατί η Αστυνομία έσπευσε να προστατέψει τον επιτιθέμενο; Δικαιούται να τυγχάνει προστασίας μόνον όποιος συμφωνεί πολιτικά με την Κυβέρνηση και όποιος διαφωνεί θα πρέπει να ξυλοφορτώνεται αυθαίρετα μέσα στη μέση του δρόμου;
· Αν η Αστυνομία δεν είδε το περιστατικό και γι’ αυτό δεν επενέβη έγκαιρα, τότε ποια εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στις ικανότητές της σε πιο πολύπλοκα ζητήματα;
· Σε ποια δεκαετία έχουμε μεταφερθεί και καταγράφονται ξυλοδαρμοί και επιθέσεις ατόμων με πολιτικά κίνητρα;
· Πώς οι πολίτες μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς, όταν σημειώνονται πράγματα και θαύματα σε κεντρικούς, δημόσιους χώρους, στην παρουσία της Αστυνομίας, που επιλέγει να μην κάνει τίποτα;
· Γιατί η Αστυνομία φυγάδευσε τον επιτιθέμενο; Είναι υπεράνω του νόμου οι άνθρωποι που υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή;
· Θα πρέπει, τελικά, να φοβάται όποιος βρίσκεται στην αντιπολίτευση, έπειτα από αυτό το περιστατικό;"

400 δισεκατομμύρια το κόστος της τραγωδίας
της Μικαέλλας Λοΐζου
Γιά τους δικαστικούς αγώνες ενάντια στην εισβολή~κατοχή
http://www.neoskosmos.com/news/el/node/4839

Οι Λοιποί Συντελεστές
Η Δέσπω Πασιά, ο Γιώργος Στρατής, ο Γρηγόρης Ιωάννου, ο Μάρβιο και άλλοι που είχαν εμπλακεί στην διαμάχη λασπολογίας εναντίον μας και στην προώθηση του ιμπεριαλιστικού σχεδίου Αννάν, σχημάτισαν ένα "αντίποδα" στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia το οποίο στην αρχή ονόμασαν "Ατυπος". Ο "Ατυπος" μετεξελίχθηκε σε "Φάλιες - Εναλλακτικά Μedia" συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανίζονται ως τάχατες αντίποδας μας:
http://falies.com/

Μιά επισκόπηση που λέει πολλά (και αφήνει πολλά σημαντικά αδήλωτα) γραμμένη 'που τον Γρηγόρη Ιωάννου ζωγραφίζει τον χώρο εκείνο που διαρκώς ξεσχίζεται από τις αυταρχικές ατομικιστικές και εγωιστικές συμπεριφορές των ηγετικών ατόμων και ομάδων του:
http://nekatomata.blogspot.com/2007/11/5-2003-2007.html

Ενδιαφέροντα:
Η ναυαρχίδα του ΝΑΙ - το ημιεπίσημο όργανο έκφρασης εκείνου του χώρου διατηρεί τον ίδιο ρατσισμό και ανδρικό σωβινισμό:
Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

"Εκατακόπηκα Σήμερα"
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/771

Spies, Murderers, and Creeps Management of the "free dialogue" on the Annan plan http://cyprusindymedia.org/spies-murderers-and-creeps.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Wednesday, 2 September 2009

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε

Ένα νέο κείμενο που δημοσιεύτηκε από την εφημερίδα "Το Ποντίκι" με τίτλο "ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ!" [27/08/2009], παρουσιάζει μιά ανάλυση της Προεδρίας Ακέλ-Χριστόφια που τουλάχιστον θλίβει και αναστατώνει. Με την αλήθεια.

Μεταξύ άλλων, το άρθρο λέει:

"Εκτός από την εγκληματική του αναφορά στην αναγκαιότητα να πουν συγγνώμη οι ελληνοκύπριοι στους τουρκοκύπριους (εκτενή αναφορά σε άλλη σελίδα και στην ιστοσελίδα μας, http://www.pontiki.com.cy ), ο Χριστόφιας και στην ομιλία του ενώπιον των αποδήμων και σε δηλώσεις του μετά την έναρξη του συνεδρίου των αποδήμων, αλλά και σε άλλες δηλώσεις την επομένη, επέμενε στην ορθότητα της πολιτικής του, της τακτικής του και της στρατηγικής του!

Για να μην ξεχνιόμαστε, ενάμιση χρόνος χειρισμών του Χριστόφια στο κυπριακό και ένα χρόνος μετά την έναρξη των απευθείας συνομιλιών, συνοψίζεται ως εξής:

• Αποδέχθηκε όρους, στην καταστροφική συμφωνία της 23ης Μαΐου 2008, όπως ο συνεταιρισμός, που δεν είχαν γίνει ποτέ πριν αποδεχτοί από την ελληνοκυπριακή πλευρά και που δημιουργούν τετελεσμένα και παγίδες για τον Κυπριακό Ελληνισμό και πλεονεκτήματα για την τουρκική πλευρά.

• Εισηγήθηκε και παράλληλα δεσμεύτηκε δημόσια και παραβίασε παλαιότερες κόκκινες γραμμές όπως η παραμονή εποίκων μετά την όποια διευθέτηση του κυπριακού.

• Εισηγήθηκε την εκ περιτροπής προεδρία, θέση την οποία ο αείμνηστος Τάσσος Παπαδόπουλος απέρριψε και αντικατάστησε με άλλη, την πρόνοια για μόνιμη θέση τουρκοκύπριου αντιπροέδρου.

• Εγκατέλειψε τη Συμφωνία της 8ης Ιουλίου 2008 του Τάσσου Παπαδόπουλου, η οποία ήταν η μοναδική και μεγάλη διπλωματική νίκη της ελληνοκυπριακής πλευράς, η οποία στρίμωξε την τουρκική πλευρά ασφυκτικά.

• Ενεπλάκη στις απευθείας συνομιλίες χωρίς καθόλου προετοιμασία από τις τεχνικές επιτροπές και τις ομάδες εργασίας και χωρίς να ξεκαθαρίσει η βάση, είτε των διαπραγματεύσεων, είτε της επιδιωκόμενης λύσης, με αποτέλεσμα την - με μαθηματική ακρίβεια – πορεία προς καταστροφική λύση ή αδιέξοδο με την ευθύνη να βαραίνει την ελληνοκυπριακή πλευρά και με παράλληλη αποενοχοποίηση της Τουρκίας και της τουρκοκυπριακής πλευράς.

Ειδικά εκείνη η ανόητη αναφορά του στην δήθεν προσπάθεια του να εκλέγεται ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος από τον λαό, δηλαδή στην εκ περιτροπής προεδρία, χαρακτηρίζεται ως εγκληματική. Ο άνθρωπος επαίρεται γιατί εισηγήθηκε την εκ περιτροπής προεδρία και κατηγορεί μάλιστα κόμματα και λαό, ότι αντιδρούν σ’ αυτό, όπως αντιδρά και ο Ταλάτ!

Εξισώνει δηλαδή μεγάλη μερίδα του ΔΗΣΥ, μεγάλη μερίδα του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ, το Ευρωπαϊκό Κόμμα, τους Οικολόγους, την Εκκλησία και πολλούς ανένταχτους πολίτες, με τον Ταλάτ!

Με τον Χριστόφια στο πηδάλιο των χειρισμών του κυπριακού, το εθνικό μας ζήτημα έχει περιπέσει στο τελευταίο σκαλί της διολίσθησης.

Είμαστε χειρότερα από ποτέ."

Οι διαπιστώσεις του αρθρογράφου είναι ορθές, νηφάλιες, και παρουσιάζονται χωρίς υστερία, χωρίς ψευδο-δραματικές κορώνες, αλλά και και με όλη την σοβαρότητα που αρμόζει. Φαίνεται καθαρά πλέον σε όλους ότι στην παρούσα περίοδο η ηγεσία του τόπου οδηγεί το λαό μας σε πορεία μέσα από ναρκοπέδιο. Χωρίς χάρτη. Και με άπειρη δόση αλαζονείας.

Ο αρθογράφος προχωρεί σε κάποιες διαπιστώσεις. Συνεχίζει γιά τον Πρόεδρο και λέει:
"Είναι εγκληματικά αμετανόητος και δεν πρόκειται να αλλάξει τις θέσεις του, γιατί είναι δεσμευμένος. [Υποθέτουμε αναφέρεται στο ότι ο Πρόεδρος αυτο-δεσμεύτηκε με τις απερίσκεπτες του τοποθετήσεις και την πορεία του στις συνομιλίες.]

Είναι επίσης και σε δύσκολη θέση και πρέπει να αποφασίσει να πάει σπίτι του.
Δυστυχώς, έτσι όπως τα έκανε, περιθώρια διορθωτικών ενεργειών δεν υπάρχουν και ο μόνος τρόπος να αποδεσμευτεί η ελληνοκυπριακή πλευρά από τις δεσμεύσεις του και τις συνέπειες της πολιτικής του, είναι να αλλάξει η ηγεσία του τόπου.

Η μόνη προσφορά του Χριστόφια πλέον στον τόπο μας, είναι να παραιτηθεί."


Το μόνο μου παράπονο με το κείμενο είναι το ότι είναι ανυπόγραφο. Κατά τα άλλα είναι μιά αξιοπρεπής και ξεκάθαρη περιγραφή του πόσο κοντά στο χείλος του γκρεμού βρισκόμαστε.

Θα έπρεπε ο αρθρογράφος να το υπογράψει. Τιμή του που αρθρώνει τέτοιο λόγο. Όσα λοιπόν γιά άγνωστους λόγους εκφράζει αλλά δεν μπορεί ή δεν θέλει ο ίδιος να συνδέσει με το όνομα του τα προσυπογράφω ευχαρίστως με το δικό μου όνομα.

Αλλά η συμφωνία μας είναι ημιτελής. Δεν μπορεί να μείνει στο "συμφωνούμε, προσυπογράφω". Πρέπει να κινηθούμε και σε λύσεις.


Ποιές λύσεις προτείνουμε

Μιά παραίτηση του Προέδρου δεν θα λύσει τίποτα. Απλώς θα φανερώσει πιό άμεσα το τρομακτικό πολιτικό κενό που έχουν δημιουργήσει οι παραζαλισμένες εξουσίες στην Κύπρο. Και ίσως παραδώσει το πηδάλιο του Κράτους σε άλλους, ακόμα πιό επικίνδυνους και αρρωστημένους δογματιστές ή αυταρχικούς εξουσιαστές.

Οι λύσεις στο πρόβλημα της επιβίωσης του Ελληνισμού στην Κύπρο, οι λύσεις που θα αποτρέψουν την επερχόμενη διζωνική καταστροφή, οι λύσεις που (εάν, αμήν και πότε) ίσως απελευθερώσουν τον τόπο μας είναι εξ' ανάγκης πολύπλοκες, πολυμέτωπες, και εκ φύσεως τέτοιες που ακόμα και αν ήθελε ένας Πρόεδρος, δεν θα μπορούσε να τις επωμιστεί μόνος του.

Χρειάζεται άμεση εμπλοκή του ίδιου μας του λαού. Όλων μας.

Η κατάσταση

Οι δύο στρατοί κατοχής δεν είναι μόνο τη Λευκωσία και Λάρνακα που έχουν περικυκλωμένες, αλλά το πολεμικό ναυτικό της Τουρκίας διεξάγει τώρα επιχειρήσεις και νοτίως της Λεμεσού. Νοτίως της Λεμεσού!

Και ας αναλογιστούμε πως η απελευθέρωση του τόπου μας μακροχρονίζει και ήδη κατέστη αμφισβητούμενη, ενώ οι ιδεολογικές φάλλαγγες και ψυχολογικές επιχειρήσεις του εχθρού έχουν αγκαλιαστεί από σημαντική μερίδα του κατεστημένου των "δικών μας". Φθάσαμε στο σημείον όπου και μόνον η χρήση της λέξης "απελευθέρωση" αμέσως υπόκειται επίθεση από το "δικό μας" κατεστημένο και τιμωρείται με το να ζωγραφίζονται ως "εθνικιστές" όσοι τολμούν να την αρθρώσουν.

Επιπλέον, εκτός από τη δική μας επιβίωση που τώρα απειλείται, απειλούνται και οι άλλοι που κατοικούν γύρω μας και ανάμεσα μας, οι γειτόνοι, φίλοι και συγγενείς και συντοπίτες στη χώρα μας, των οποίων η πολιτιστική ταυτότητα καταγράφεται ως "μειονότητα".

Οι κοινότητες των μειονοτήτων του τόπου μας, όπως εκείνη των ΤουρκοΚυπρίων, Μαρωνιτών, Λατίνων, των μεταναστών και της αγγλόγλωσσης κοινότητας Κύπρου, ακόμα και εκείνη των "εθνικά Κυπραίων" (ο τοπικισμός που παντρεύτηκε τον ρατσισμό και αναβαθμίστηκε σε "εθνική ταυτότητα"), χρειάζονται και εκείνες προστασία - όχι μόνον γιά τους ίδιους, αλλά και γιά το δικό μας καλώς νοούμενο συμφέρον και γιά τα κοινά συμφέροντα όλων. Ο πολιτικός και κοινωνικός τους προσανατολισμός - το αν θα είμαστε σύμμαχοι ή εχθροί ως κοινότητες - είναι δική μας ευθύνη. Αντέχουμε το κόστος και τις απώλειες που προκαλούνται με το να τους αφήνουμε έρμαια των περιστάσεων, να δρούν υπό την επίδραση, επιρροή και επιβολή ξένων και καταστρεπτικών δυνάμεων όπως την Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλειο (τύφλα και κατάρα στο σκήπτρο της), τις ΗΠΑ, ή και τα "ουδέτερα" Ηνωμένα Έθνη;

Ως πλειοψηφία στον τόπο μας έχουμε να επωμιστούμε πρωτοβουλίες και ευθύνες γιά την δική μας επιβίωση και προστασία. Αλλά και γιά την προστασία, φροντίδα και επιβίωση και των "άλλων". Τα κοινά μας συμφέροντα δεν αφήνουν άλλη επιλογή.

Οι λύσεις μόνο από σύσσωμο τον λαό μας μπορούν να πραγματοποιηθούν. Συλλογικά. Με αυτο-οργάνωση, ανεξάρτητη κινητοποίηση, και με συνθέμελα ριζοσπαστικούς προσανατολισμούς.

Παραδείγματα. Απανθίσματα ρεαλιστικών σεναρίων

Εάν μας επιβληθεί διά δόλου ή με νομικίστικα τεχνάσματα ή διά της βίας μιά διζωνική "λύση" τύπου Αννάν, εκείνη θα περιέχει τα εξής χαρακτηριστικά (διαβάστε το σχέδιο Αννάν όπου αναγράφονται όλα με λεπτομέρεια):

ο- Ο γεωγραφικός διαχωρισμός με βάση την ράτσα, δηλαδή την εθνική, πολιτιστική, θρησκευτική και γλωσσική ταυτότητα και την οικογενειακή καταγωγή, θα γίνει ο Υπέρτατος Νόμος της επικράτειας.

ο- Κάποιοι πρόσφυγες θα απαγορευτεί να επιστρέψουν στα κατεχόμενα. Ο αριθμός των θα είναι περισσότερος από "μερικές χιλιάδες".

ο- Εκείνοι που θα επιστρέψουν στο βορρά, μπορεί να αποτελέσουν πλειοψηφία σε κάποιους τόπους αλλά θα ζήσουν υπό καθεστώς όπου η μειοψηφούσα εθνική κοινότητα θα έχει πολιτική υπεροχή, όπως εις την ρατσιστική Νότιο Αφρική και στο Ισραήλ. Δεν θα δικαιούνται να ψηφίσουν πολιτικές αλλαγές όπως το ποιά γλώσσα θα διδάσκεται στο σχολείο, ποιά θα είναι η Πρόεδρος, ποιοί θα είναι οι Βουλευτές. Παρά μόνο θα επιλέγουν από λίστες υποψηφίων που καθορίζονται ρατσιστικά από την μία ή την άλλη κοινότητα.

ο- Όλες οι Κρατικές οντότητες και διαρρυθμίσεις θα απορρέουν από τους Φυλετικούς Νόμους (την "Νόμοθεσία περί Ράτσας"), Θα καθορίζονται με φυλετικά ποσοστά. Όλες οι κοινωνικές προκαταλήψεις και ο ρατσισμός θα θεσμοθετηθούν ως Φυλετικοί Νόμοι.

Υπάρχει έστω και ένας που να αμφισβητεί πως μιά τέτοια "λύση" θα μας οδηγήσει άμεσα σε διακοινοτικές σφαγές, ταραχές και πόλεμο;

Υπάρχει Πρόεδρος που μπορεί να μας φέρει "κοντά" σε τέτοια λύση αλλά να αποτρέψει το φυσικό της αποτέλεσμα;

Σίγουρα και αναπόφευκτα θα προκύψουν ένοπλες συμπλοκές και σφαγές και ανάμεσα μας (εμφυλίως) και με τους γειτόνους μας αν θεσμοθετηθούν Φυλετικοί Νόμοι που θα καθορίζουν ποιά Ράτσα θα έχει υπεροχή σε κάθε πόλη, χωριό, περιοχή ή "συνιστόν κρατίδιο".

Πως θα επιβιώσουμε τέτοιο πόλεμο; Μιλούμε γιά πόλεμο που θα έχει εμφύλια, ταξικά, γεωγραφικά και πολιτιστικά στρατιωτικά μέτωπα.

Υπάρχει αρκετή άμυνα; Σχεδιασμός; Προετοιμασία;
Υπάρχει σήμερα ηθικό γιά να μπορέσει - η να θελήσει καν! - να πολεμήσει ο λαός γιά την επιβίωση του αν προκύψουν τέτοιες συγκρούσεις;

Όλοι ξέρουμε την απάντηση.

Ακόμα και σήμερα όμως, την ύστατη ώρα, είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε, να θεμελιώσουμε, να εγκαθιδρύσουμε συνθήκες και λύσεις που θα είναι και αποτρεπτικές και θεραπευτικές:

ο- Εθελοντική Γύμναση και Εκπαίδευση των γυναικών στα όπλα και στη Στρατιωτική οργάνωση. Τούτο θα φέρει άμεση λύση στο πρόβλημα ελλείψεων προσωπικού στην άμυνα ΚΑΙ στην φυγοστρατία των αρσενικών.

ο- Προσανατολισμός της Παραγωγής (βιομηχανία, γεωργία) προς την οικονομική αυτάρκεια του τόπου με βήματα που είναι εφικτά σήμερα, τώρα:
- Παραγωγή Ενέργειας με βιολογικές πηγές, αιωλικές, ποσειδώνειες, ηλιακές.
- Μετατροπή των Μεταφορών σε δημόσιες και μαζικές με λεωφορεία, μετρό, τραίνα.
- Παραγωγή καυσίμων από βιολογικές πηγές σε μορφή βιοντήζελ και μεθανόλης.
- Παραγωγή φαρμάκων από την κάνναβη και άλλα ιατρικά βότανα όπως την ιπομοία, την πασσιφλόρα, το καρύδι, κ.α.
- Παραγωγή ινών, χαρτιού, σχοινιών και υφασμάτων από την κάνναβη.
Και ούτω καθ' εξής.

ο- Συμμετοχή του στρατού στην Παραγωγή, ιδίως σε κατασκευές δρόμων, αντι-αεροπορικών καταφυγίων, αντι-αρματικών ορυγμάτων, συμμετοχή στον θερισμό και την συγκομιδή, στις επιδιορθώσεις που γίνονται κατά καιρούς στες αντιδιαβρωτικές δόμες, στην αναδάσωση, σε δημόσιες οικοδομές, στη δημόσια υγεία, και ιδίως σε όσους κλάδους βιομηχανίας έχουν άμεση σχέση με την Άμυνα.

ο- Συμμετοχή του λαού στην Άμυνα με αυτοργάνωση των εφέδρων σε ένοπλες μονάδες στους χώρους εργασίας, τις γειτονιές και κοινότητες και δημιουργία Λαϊκού Στρατού. Τούτα βέβαια συνεπάγονται και εκπόνιση σχεδίων γιά την προστασία των αμάχων και την άμυνα περιοχών, άμεση δημοκρατία στο στράτευμα, εναρμόνιση (στο κατά δύναμη) των δυνάμεων Λαϊκού και Κρατικού Στρατού, συντονισμό της Παραγωγής και της Άμυνας.

ο- Συμμετοχή του λαού στην Πολιτική Άμυνα, η οποία όλοι γνωρίζουμε είναι ανύπαρκτη. Αναδιάρθωση και αναθεμελίωση της Πολιτικής Άμυνας.
- Ρωτείστε όποιον θέλετε: αν γίνει πόλεμος, το σχέδιο είναι να εγκαταλείψουμε την Λευκωσία, ή να την προστατεύσουμε; Την Λάρνακα; Ανάλογα με την έκαστη εκδοχή (του σχεδίου), που και πώς θα καθοδηγήσουμε τον πληθυσμό μας γιά να επιβιώσει; Αν είναι γιά να φύγει ο κόσμος, ποιός αυτοκινητόδρομος παρέχει ασφάλεια γιά εκκένωση; Αν είναι γιά να μείνει ο κόσμος και να αντισταθεί σε μιά πόλη που κατα πάσαν πιθανότητα θα περικυκλωθεί και θα πολιορκηθεί, που είναι οι προμήθειες τροφών, νερού, καυσίμων, ενέργειας, φαρμάκων και οπλισμού που είναι απαραίτητα γιά τέτοιο ενδεχόμενο; Υπάρχουν; (Να γελάσω ή να κλάψω;)

Όλα όσα θα έπρεπε να κάμουν οι Αρχές και αποτυχημένες εξουσίες αλλά "δεν", όλα τα οποία εγκληματικά και ασυνείδητα αρνούνται να επωμιστούν ή και ηλιθίως αδυνατούν να αντιληφθούν, θα πρέπει να τα επωμιστούμε εμείς.

Εμείς. Με αυτο-οργάνωση, με άμεση δημοκρατία, με κινητοποιήσεις ανεξάρτητες πλέον της εξουσίας του διπλοκέφαλου τέρατος Κεφάλαιο~Κράτος.

Απλά εμείς. Όπως έλε΄εν και το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ
"έλα και πάρ' την μόνος σου τη Λευτεριά,
με τραγούδια, όπλα και σπαθιά..."

Πέτρος Ευδόκας
petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Το άρθρο στο Ποντίκι:
"ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ!"
http://pontiki.com.cy/index.php/1/3156.html

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε:
"Ουδείς Υποψήφιος Είπε..."
http://www.cyprusindymedia.org/Oudeis-Ypo4hfios-Ekloges2008.html

Υπάρχουσες Νομοθεσίες γιά προστασία της ισότητος και ενάντια στις διακρίσεις:
http://www.ombudsman.gov.cy/Ombudsman/ombudsman.nsf/legislation_gr/legislation_gr?OpenDocument

Πώς ορίζονται οι Φυλετικοί Νόμοι - η θεσμοθέτιση του "νόμιμου" Ρατσισμού:
The Nuremberg Race Laws
http://www.historyplace.com/worldwar2/timeline/nurem-laws.htm

Η εφαρμογή των Φυλετικών Νόμων - πως λειτουργεί ο "νόμιμος" Ρατσισμός:
The Nuremberg Race Laws
http://www.ushmm.org/outreach/nlaw.htm


Οι επί μέρους Νομοθεσίες γιά προστασία της ισότητος και ενάντια στις διακρίσεις:

Ίσης Μεταχείρισης (Φυλετική ή Εθνοτική Καταγωγή) Νόμοι του 2004 έως 2006
http://tinyurl.com/fyletikis-katagwgis-nomos
ή
http://www.ombudsman.gov.cy/Ombudsman/Ombudsman.nsf/All/9F5F53B6450B117CC22575B20043C47C/$file/%CE%8A%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82%20(%CE%A6%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%AE%20%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE)%20%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CE%B9%20%CF%84%CE%BF%CF%85%202004%20%CE%AD%CF%89%CF%82%202006.pdf?OpenElement

Καταπολέμησης των Φυλετικών και Ορισμένων Άλλων Διακρίσεων (Επίτροπος) Νόμος του 2004
http://tinyurl.com/fyletikwn-diakrisewn
ή
http://www.ombudsman.gov.cy/Ombudsman/Ombudsman.nsf/All/341F06F0809843A6C22575B200444BBB/$file/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%A6%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9F%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD%20%CE%86%CE%BB%CE%BB%CF%89%CE%BD%20%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD%20(%CE%95%CF%80%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82)%20%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CE%BF%CF%85%202004.pdf?OpenElement

~~~~~~~~~~~~~

Thursday, 17 July 2008

Δεκατρία Σημεία, συν Δύο

ΚΥΠΡΟΣ: Άμα νικήσουν τα κοστούμια τις στολές
του Πέτρου Ευδόκα


Το άρθρο που παρατίθεται πιό κάτω περιέχει τόσες πολλές αλήθειες γιά το εδώ και τώρα της Κύπρου που και μόνον η ύπαρξη του αποτελεί Είδηση:
Δυσαγγέλιον.

Οι αλήθειες στον τόπο μας τείνουν να παραμένουν αόρατες. Γιατί όσον συχνά και αν λέγονται, όσον γνήσια και ειλικρινά και αν διαδίδονται, στις πλείστες περιπτώσεις είτε αναβλύζουν από πηγές που δεν έχουν αξιοπιστία ή προωθούνται ανακατεμένες με ψέμματα και ανοησίες, πράμα που εξουδετερώνει ή αποκρύπτει τις αλήθειες, έτσι ώστε να είναι εμφανείς, μεν, αλλά και συνάμα εν ριπή οφθαλμού να μετατρέπονται σε αόρατες.

Το κάτωθι αρθρώνει Δεκατρία Σημεία. Γιά όσους κατέχουν ιστορική μνήμη, ή έστω κάποια γνώση της καταστροφής της εκ του προΠατορικού Ζυριχικού αμαρτήματος εκπορευόμενης, η φράση "Δεκατρία Σημεία" σε συσχετισμό με την Κύπρο μπορεί να απειλεί την ανύψωση αλαλαγμών και αχών ξέφρενης πολιτικής εγωκεντρισμού και αλαζονείας. Υπάρχει όμως και η φαρμακευτική χρήση των Δεκατριών: όπως δίδαξε και ο Ιπποκράτης πριν δυόμιση χιλιάδες χρόνια "τα όμοια των ομοίων εισίν ιάματα".

Δεκατρία Σημεία λοιπόν. Υπάρχει ανάγκη όμως γιά ακόμα Δύο Σημεία υπό μορφήν εισαγωγής γιά να υπογραμμιστεί το αναξιόπιστον της πηγής και να αναγνωριστούν οι ανοησίες ώστε να μπορέσει, κατ' ευχήν, η αλήθεια να διαφανεί ακόμα και αν αναβλήζει μέσα σε έρημο πιστότητας και ανακατεμένη με ψέμματα.

1. Κομματισμός, Πολιτικοί

Η Είδηση προέρχεται από το στόμα κομματικού παράγοντα, επαγγελματία πολιτικού και Βουλευτή. Μέσα στα πλαίσιο του Ιμπεριαλισμού και της Κεφαλαιοκρατίας που μας κατακυριεύουν (δεν υπάρχει και άλλο πλαίσιο αναφοράς στην Κύπρο σε σχέση με τους πολιτικούς), σχεδόν ό,τι και αν πουν αυτοί οι άνθρωποι, ακόμα και την πιό σωστή αλήθεια, είναι πολύ δύσκολο να τους πιστέψουμε.

Το κόμμα του αρθρογράφου είναι το ΔΗΣΥ: άντρον πολιτικών ανδρών που έχουν διαπρέψει στον συστηματικό αποπροσανατολισμό και αποδυνάμωση της εθνικόφρωνης παράταξης δεσμεύοντας την ιδεολογικά~συναισθηματικά με τα συμφέροντα του Διεθνούς Κεφαλαίου, έχουν συνηγορήσει και συνδράμει στην καταστροφή του αγωνιστικού πνεύματος και ηθικού των ελληνοκυπρίων γιά αντίσταση, και τώρα τα τελευταία χρόνια, ανδρών που έχουν ανοικτά πλέον και χωρίς καμμιά ντροπή αγκαλιάσει μιά "λύση" γιά το Κυπριακό που συνεπάγεται ρατσιστικό διαχωρισμό των κοινοτήτων μας σε δύο ζώνες με βάση την εθνότητα, γλώσσα και θρησκεία. Η ηγεσία του ΔΗΣΥ - σε πρωτάκουστη αλλά και σταθερή συμμαχία με την ηγεσία του ΑΚΕΛ - τα τελευταία μερικά χρόνια προσπαθεί συστηματικά και επιστημονικά να μεθοδεύσει την επέλαση ενός νέου κεφαλαίου της Ιστορίας που θα μπορεί και κατατεθεί και εκείνο στον μεγάλο Τόμο με τον υπότιτλο "Χαμένες και Πουλημένες Μητέρες Πατρίδες".

Πρός τιμήν του, ο αρθρογράφος διαφωνεί και διαχωρίζει τη θέση του από την προδοσία στην οποία επιδίδεται η ηγεσία του ΔΗΣΥ.

2. Ανόητος αντικομμουνισμός και αναποδογύρισμα της ιστορικής πραγματικότητας

Γράφει - πολύ ορθά - πιό κάτω ο συγγραφέας, υπέρ του αμοιβαίου σεβασμού των εθνικών και θρησκευτικών συνειδήσεων που πρέπει να είναι στοιχείο γιά τη λύση όχι μόνο απαράβατο, αλλά και θεμελιακό. Γράφει ενάντια στην ισοπέδωση και ακύρωση των εθνικών και θρησκευτικών συνειδήσεων, ενάντια στην κατάργηση των ιδιαιτεροτήτων και της διαφορετικότητας. Εκφράζεται ενάντια στην πλαστογράφηση και παραχάραξη της ιστορίας. Πολύ ορθά. Και αμέσως επιδίδεται ο ίδιος στην πλαστογράφηση και παραχάραξη της ιστορίας.

Ισχυρίζεται πως η ισοπέδωση και ακύρωση των εθνικών και θρησκευτικών συνειδήσεων που στοχεύουν να μας επιβάλουν στην Κύπρο οι Ιμπεριαλιστές με τη βοήθεια των τοπικών αρχόντων και των κομματαρχών, τάχα επεβλήθηκε στην Σοβιετική Ένωση και στις χώρες της "πρώην ΕΣΣΔ, Γιουγκοσλαβία και Τσεχοσλοβακία". Μέγα ψέμμα και παραποίηση. Ακριβώς το αντίθετο είναι η αλήθεια. Ο ισχυρισμός του αποτελεί ανατροπή του σώματος της Ιστορίας επί της κεφαλής. Δεν είναι όμως μόνο αμελέτητος Ιστορίας ο συγγραφέας, είναι και τυφλωμένος ιδεολογικά έτσι ώστε τα πραγματικά γεγονότα της Ιστορίας που αφορούν τον κομμουνισμό, καταγράφονται στο μυαλό του ανάποδα - και έτσι ανάποδα μας τα μεταφέρει.

Ο στείρος αντικομμουνισμός που χαρακτηρίζει τους πολιτικούς του ΔΗΣΥ είναι η χείριστη εκδοχή, η πιό ρηχή, ντροπιαστική και γελοία καρικατούρα από ηλιθίους γιά ηλιθίους, μιά γελοιογραφική απομίμηση παρμένη από τις σελίδες του αντικομμουνιστικού εγχειρίδιου της δεκαετίας του 1950 με τίτλο "Masters of deceit" που γράφτηκε από τον ίδιο τον John Edgar Hoover, τον τότε διοικητή της FBI των ΗΠΑ. Ακόμα και η πιό απλή ανάγνωση του βιβλίου παραθέτει απλά και ξεκάθαρα την πηγή όλων των νοϊκών~ιδεολογικών σχηματισμών που εμπεριέχονται στους εγκεφάλους αυτών των φωστήρων: λειτουργούν καθαρά ώς νοητικά εμφυτεύματα και προγραμματισμένοι συλλογισμοί.

Είναι πράγματι ανησυχητικό πως το μέλλον της Κύπρου είναι στα χέρια τόσον ηλιθίων "ηγετών", που όχι μόνο λεν αισχρά ψέμματα αλλά και τα πιστεύουν!

Ο παρανοϊκός αντικομμουνισμός των ανδρείκελων που διοικούν το ΔΗΣΥ όμως δεν θα ήταν τόσο τραγικός - θα παρέμενε στα επίπεδα μόνο του θλιβερά γελοίου - αν η ηγεσία του ΑΚΕΛ ήταν αντάξια των λέξεων σοσιαλισμός, κομμουνισμός, δημοκρατία. Αλλά "δέν".

Η ηγεσία του ΑΚΕΛ προδώνει διαχρονικά διπλά και τρίδιπλα τους αγώνες γιά Σοσιαλισμό στην Κύπρο, ταυτόχρονα με την προδοσία των αγώνων γιά επιβίωση και απελευθέρωση του λαού της. Πιστή στις συμφωνίες γιά διαχωρισμό της υφηλίου σε "ζώνες επιρροής" που συνήψαν οι Stalin, Churchill και Roosevelt στις Συσκέψεις Γιάλτας και Τεχεράνης στο τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, η ηγεσία του ΑΚΕΛ στήριξε και στηρίζει ακόμα την ίδια πολιτική που χάραξε την τότε εποχή η Μόσχα: το να παραμείνει πάση θυσία η Κύπρος στη σφαίρα επιρροής του Διεθνούς Κεφαλαίου, διότι αυτό λεν οι συμφωνίες. Ο Στάλιν πέρασε, η Μόσχα ξαναβρέθηκε υπό από το πέλμα του Κεφαλαίου, αλλά η ηγεσία του ΑΚΕΛ παραμένει πιστή στην πολιτική κατεύθυνση που της εδώθηκε. Πιστεύει - αληθινά το πιστεύει, με παρομοίου τύπου νοητικά εμφυτεύματα που έχουν και οι καρικατουραίοι αντικομμουνιστές - ότι έτσι διατηρεί τις συμφωνίες της με τον Ιμπεριαλισμό και "διαφυλάττει την ειρήνη".

Η στάση της, η καταπρόδωση κάθε έννοιας Σοσιαλιστικής αγωνιστικότητας, διαφαίνεται ιδιαίτερα σε τρείς ιστορικές περιόδους:
- αντί να αναλάβει την ηγεσία του απελευθερωτικού αγώνος την εποχή της ΕΟΚΑ και να του αποδώσει τον Σοσιαλιστικό~Απελευθερωτικό χαρακτήρα που τού άρμοζε βασισμένο σε μιά Δικοινοτική~Διεθνιστική συμμαχία Τούρκων και Ελλήνων μαζί ενάντια στους αποικιστές, συμμάχισε με τους Ιμπεριαλιστές, καταδίκασε τον Αγώνα ως "εθνικιστικό", και τον άφησε στα χέρια μιάς συμπραξίας ενός πολιτικά μύωπος στρατιωτικού και ενός ηθικά διεφθαρμένου εγωκεντρικού αρχιεπισκόπου,

- αντί να αναλάβει την ηγεσία του απελευθερωτικού~ενωτικού αγώνος και αντίστασης ενάντια στην δικτατορία της Εκκλησίας την πρώτη δεκαετία της Ανεξαρτησίας και να του αποδώσει τον Σοσιαλιστικό~Απελευθερωτικό χαρακτήρα που τού άρμοζε, συμμάχισε με την προσωπολατρική δικτατορία, το παρακράτος βασανιστών και φονιάδων του αρχιεπισκόπου καθιστώντας το ΑΚΕΛ ως την πολιτική παράταξη του καθεστώτος, καταδίκασε τον Αγώνα ως "εθνικιστικό", και τον άφησε στα χέρια ενός προχωρημένα πλέον πολιτικά μύωπος και αυταρχικού στρατιωτικού,

- αντί να αναλάβει την ηγεσία του απελευθερωτικού αγώνος και αντίστασης μετά την Εισβολή και Κατοχή από το 1974 ως σήμερα και να του αποδώσει τον Σοσιαλιστικό~Απελευθερωτικό χαρακτήρα που τού αρμόζει, συμμάχισε με τον Ιμπεριαλισμό, καταδίκασε τον Αγώνα ως "εθνικιστικό", και μόλις σηκώσουν κάποιοι κεφαλή τις τελευταίες δεκαετίες και μιλήσουν γιά απελευθέρωση, αμολύει τα κομματόσκυλα της που γαυγίζουν μέχρι να αποσιωπηθεί κάθε φωνή και πόθος γιά ελευθερία.

Με αυξανόμενα αυταρχικό τόνο η ηγεσία του κόμματος κομπάζει τώρα πως αυτά που συμφωνήσαν οι ηγεσίες των ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ με τον διεθνή Ιμπεριαλισμό και που παν να μας φορέσουν ως λύση θέλουμε-δεν-θέλουμε, ΠΡΕΠΕΙ λέει, να τα δεκτούμε (και να σκάσουμε).
Χριστόφιας:
"Πρέπει να χωνέψουμε στην Κύπρο ότι θα έχουμε Ομοσπονδία, δυο κοινότητες, δυο περιφέρειες-ζώνες και δυο πολιτείες με ίσο καθεστώς και ίδιες αρμοδιότητες." (14 Ιουλίου 2008).

* * *

Ποιόν λοιπόν από τις ηγεσίες των κομμάτων, ποιόν από τους πολιτικούς να πιστέψει ο καταπροδομένος μας λαός, αφού ακόμα και όταν λεν την αλήθεια, οι στόμφοι και τα ψέμματα μαζί με τις αισχρές τους πράξεις επισκιάζουν ακόμα και την πιό απλή και οφθαλμοφανή δήλωση της πραγματικότητας;

Πως θα 'βρουμε τρόπο να ζήσουμε μαζί σε μιά Ειρήνη θεμελιωμένη πάνω στο Δίκαιο οι ιθαγενείς Έλληνες και Τούρκοι της Κύπρου από κοινού, όταν οι ηγεσίες μας είναι πουλημένες σε μιά λύση που μας κατευθύνει στο ρατσισμό και την καταστροφή; Μιά λύση Ειρήνης θεμελιωμένης πάνω στο Δίκαιο με την οποία θα μπορούμε νάμαστε μαζί οι ιθαγενείς Έλληνες και Τούρκοι της Κύπρου, λύση γεννημένη με την συνειδητή συμμετοχή και των δύο μας κοινοτήτων από κοινού είναι Αξια, είναι σωστή και ενάρετη. Αλλά ποιούς να ακολουθήσουμε προς την πραγμάτωση της;

Να πιστέψουμε τους ψευδο-πατριώτες "ηγέτες" του ΔΗΣΥ, φτηνές και τιποτένιες καρικατούρες του μεταπολεμικού αντικομμουνισμού της FBI " 'που τον καιρό της τσαρτέλλας"; Η να τους πιστέψουμε καλύτερα τώρα που έχουν "ανοικτές και καθαρές" σχέσεις με τον Ιμπεριαλισμό και το διεθνές Κεφάλαιο, έχοντας καταπροδώσει την πατριωτική παράταξη που τους έδωσε με αυτοθυσίες ζωών, αίματος και με αυταπάρνηση Τα Πάντα Γιά Τον Αγώνα τον οποίον αυτοί κατέφτυσαν για μιά ρατσιστική διζωνική "διευθέτηση";

Να πιστέψουμε τους ψευδο-σοσιαλιστές "ηγέτες" του ΑΚΕΛ, κληρονόμους και συνεχιστές της Σταλινικής συστηματικής προδοσίας ενάντια στον Σοσιαλισμό~Κομμουνισμό, κατάπτυστους ανθέλληνες και μακαριογλύφους, κυπριο-εθνικιστές και καιροσκόπους που παν να μας φυτέψουν τη ρατσιστική διζωνική "διευθέτηση" και εμείς ...πρέπει να το χωνέψουμε;

Ο λαός μας, γιά τον οποίο τόσον ο αγώνας γιά Σοσιαλισμό όσον και ο αγώνας γιά αντίσταση και απελευθέρωση αποτελούν πρωτογενείς και βασικές ανάγκες επιβίωσης, δεν έχει που να στραφεί πλέον μες τα στενά που φτάσαμε. Στεκόμαστε κατάφατσα με το πολιτικό κενό και χάος μες το οποίο μας σπρώχνουν σταθερά και με σχέδιο οι πεφωτισμένοι μας ηγέτες ενώ γιά μας δεν υπάρχει πουθενά στήριγμα με το οποίο να κρατηθούμε πριν καταποντιστεί όλη η Κύπρος σε νέους ποταμούς αίματος.

Τι άλλο θα είναι η Διζωνική - όπου στην κάθε μιά από τις επικράτειες οι άνθρωποι θα στερούνται τα νομικά, πολιτικά, συνταγματικά τους και ανθρώπινα δικαιώματα με βάση την πολιτιστική μας ταυτότητα - τι άλλο από νέους ποταμούς αίματος μπορεί να δώσει μιά τέτοια ρατσιστική "λύση"; Αμα η Αδικία, ή Ανισότητα και η Βία εντοιχίζονται και νομιμοποιούνται μες το τεκτενόμενο Σύνταγμα της επερχόμενης διζωνικής, η κάθε τάση, πράξη, έκφραση και κίνηση προς την Ελευθερία, προς την Ισότητα και το Δίκαιο, θα είναι εξ' ορισμού παράνομες και θα πατάσσονται. Αν τους αφήσουμε.

Ευτυχώς που κάπου-κάπου "φέφκει τους" η αλήθεια, ραγίζει η ενδοκομματική πειθαρχία, σπουρτούν οι πολιτικοί μας φωστήρες προς τα έξω σημεία (δεκατρία) και τέρατα.

Το άρθρο-Είδηση πιό κάτω είναι ένα τέτοιο σπούρτημα που ζωγραφίζει την τραγική αλήθεια του που είμαστε σήμερα και του πού πάμε.

Ο Αριστοτέλης δίδαξε πως το ψέμα είναι κακό κι αξιοκατάκριτο, και η αλήθεια καλή και αξιέπαινη. Ευτυχώς, λοιπόν, που σπουρτούν κάποιες αληθειες, ευχαριστούμε τον συγγραφέα και ευχόμαστε να συνεχίσουν.

Ακολουθεί το άρθρο του κυρίου Βουλευτή, και πάρακατω συμπληρώνεται με Σχετικό Υλικό, Πηγές και Αναγνώσματα γιά τα Δεκατρία Σημεία, τις Συσκέψεις Γιάλτας και Τεχεράνης, τις Δηλώσεις Χριστόφια, και με στίχους γιά τους Ιθαγενείς Κυπρίους Cherokee.


Πέτρος Ευδόκας

Ιούλιος 2008
petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Προς τη διχοτόμηση

Του Αντρέα Θεμιστοκλέους, Βουλευτή ΔΗΣΥ
11 Ιουλίου 2008

Μέσα από θανάσιμα λάθη και τραγικά αποτυχημένες πολιτικές εχάσαμε ευκαιρίες, ανοήτως αιματοκυλιστήκαμε, εχάσαμε έναν πόλεμο και σχεδόν τη μισή μας πατρίδα, δεχτήκαμε τον μεγάλο και επώδυνο συμβιβασμό της Δικοινοτικής Διζωνικής Ομοσπονδίας και έκτοτε συρόμενοι από υποχώρηση σε υποχώρηση, θα πετύχουμε στο τέλος αυτό που θέλουμε ν’ αποφύγουμε. Τη διχοτόμηση ή, καλύτερα, τη διχοτόμηση με την πρόσοψη ομοσπονδίας.

Όμως, ποιοι και πώς βοηθούν, πιστεύω άθελά τους, τη διχοτόμηση;

1. Όσοι διέπραξαν το θανάσιμο λάθος και επέτρεψαν τη διενέργεια του δημοψηφίσματος για μια λύση που ουσιαστικά ήταν ένα ναυάγιο συνομιλιών. Ναυάγια συνομιλιών κανένας λαός δεν ψηφίζει.

2. Όσοι, ιδίως εκ των πολιτικών, μετά το δημοψήφισμα δεν ευθυγραμμίζονται με τ’ αποτέλεσμά του και επιμένουν ότι πρέπει να μας ξαναφέρουν το σχέδιο για να πούμε αυτήν τη φορά «ΝΑΙ» ή, τουλάχιστον, να κάνουμε το παν για να μη χαθούν τα θετικά για μας στοιχεία του και προσποιούνται ότι δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η λογική θα μας οδηγήσει ξανά σε θανάσιμα αδιέξοδα.

3. Όσοι πολεμούν λυσσαλέα την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και την ίδια ώρα την επικαλούνται ως το χώρο που θα ομαλοποιήσει τη λύση, αλλά και όσοι υποστηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και την ίδια ώρα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα θέλουν να μας τα στερήσουν για πάντα.

4. Όσοι πικραμένοι από τ’ αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος κρυφίως λαχταρούν τη δικαίωσή τους από τα κακά που μας βρίσκουν και για να δικαιολογούν τις απόψεις τους, μας περιγράφουν τα κακά αυτά, πιστεύοντας πως έτσι θα μας πείσουν καλύτερα να τα επιδιώξουμε οι ίδιοι, οικτρά αποδυναμωμένοι και διχασμένοι, παρά να μας έρχονται αδέσποτα.

5. Όσοι εισηγούνται να ξεφύγουμε από τις συμφωνίες κορυφής και την 8η Ιουλίου, που είναι τα μόνα συμπεφωνημένα, και ν’ αναζητήσουμε νέο έδαφος για εξεύρεση λύσης. Αν με τα συμφωνημένα δεν βρίσκουμε λύση, θα τη βρούμε με τ’ ασυμφώνητα; Και αν η άλλη πλευρά δεν σεβαστεί αυτές τις συμφωνίες και τις δικές της υπογραφές, τότε γιατί να σεβαστεί τις επόμενες και κυρίως την υπογραφή της στη λύση; Και πού θα οδηγηθούμε αν κάνουμε και αυτό το θανάσιμο λάθος;

6. Όσοι νομίζουν ότι η επαναπροσέγγιση και, κυρίως, η όποια λύση, μπορεί να βασιστεί όχι στον απόλυτο και αμοιβαίο σεβασμό των εθνικών και θρησκευτικών συνειδήσεων, αλλά στην ακύρωσή τους, στην κατάργηση των ιδιαιτεροτήτων και της διαφορετικότητας και σε πλαστογράφηση και παραχάραξη της ιστορίας. Κάτι τέτοιο έγινε στις πρώην ΕΣΣΔ, Γιουγκοσλαβία και Τσεχοσλοβακία, αλλά σήμερα είναι πρώην!

7. Όσοι καλλιέργησαν και καλλιεργούν την ιδέα ότι η Τουρκία θέλει λύση, ότι η λύση είναι έτοιμη και φταίμε εμείς που δεν απλώνουμε το χέρι μας να την πιάσουμε και βεβαίως να την υπογράψουμε. Αυτή η ιδέα είναι μια ουτοπία. Η μόνη «λύση» που είναι έτοιμη γιατί η Τουρκία την αποδέχεται, είναι η λύση Ανάν ή κάτι καλύτερο γι’ αυτήν.

8. Όσοι πιστεύουν ότι πρέπει να εκπαιδευτούμε καλά και να γυμναστούμε καλύτερα, μέσα από ειδικά προγράμματα, όχι προσπαθώντας να πείσουν γιατί επιδιώκουμε σωστή λύση, αλλά αντίθετα, υπονομεύοντας και πλήττοντας αξίες απόλυτης ισχύος, όπως της πατρίδας και του κράτους και αποδυναμώνοντας τις αντιστάσεις του κυπριακού Ελληνισμού, ώστε η «λύση», μέσα από ψευτοδιλήμματα, εκβιασμούς και τακτικισμούς της κακιάς ώρας να περάσει όπως - όπως, ανεξάρτητα αν ξαναδιχασμένοι θα ξανακαταστραφούμε.

9. Όσοι πιστεύουν ότι μια κακή λύση είναι υποδιαίρεση μιας κάποιας σωστής λύσης που με λίγη Ευρώπη, αρκετό σπρώξιμο και «πολλή καλή θέληση» από ελληνικής πλευράς (βλέπε εθελοδουλία), θα γίνει κάποτε σωστή λύση.

10. Όσοι επιμένουν ότι ο χρόνος εργάζεται εις βάρος μας, και έχουν δίκαιο, αλλά αγνοούν ότι με μια κακή λύση, εναντίον μας δεν θα είναι μόνον ο χρόνος, αλλά και οι πάντες και τα πάντα, ακόμα και εμείς οι ίδιοι.

11. Όσοι δεν κατανοούν ότι ένα δεύτερο «ΟΧΙ» σε ένα νέο δημοψήφισμα θα επιταχύνει τη διχοτόμηση, αλλά και όσοι δεν κατανοούν ότι με ένα «ΝΑΙ» σε μια «λύση» που θα καταρρεύσει, θα έχουμε πετύχει πιο γρήγορα, οριστικά και αμετάκλητα τη διχοτόμηση, η οποία εκ των υστέρων θα θεωρηθεί και συμπεφωνημένη και η οποία προϊόντος του χρόνου θα μας αφανίσει.

12. Όσοι αδυνατούν να δουν τι επιδιώκει συγκεκαλυμμένα ή και απροκάλυπτα η Τουρκία στην Κύπρο και πιστεύουν στο μύθο, ότι άμα επιβληθούν οι Τούρκοι πολιτικοί στους Τούρκους στρατιωτικούς και άμα βοηθήσουμε και τον Ταλάτ να κάνει τη δική του επανάσταση εναντίον των στρατοκρατών της Άγκυρας, άμα, δηλαδή, νικήσουν τα κοστούμια τις στολές, τότε η μοίρα μας θα είναι καλύτερη. Πάντως, την εισβολή του 1974 τη διέταξε ο Ετζεβίτ, κοστούμι πολιτικό, δημοσιογραφικό και βεβαίως σοσιαλιστικό και ποιητικό.

13. Τέλος, όσοι είναι έτοιμοι να δεχτούν «λύση» που δεν θα εξουδετερώνει τα αίτια και ει δυνατόν και τις αφορμές, επαναλήψεως μιας νέας τουρκικής επέμβασης.

Από:
http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=342364

~~~~~~~~~~~~

Σχετικό Υλικό, Πηγές και Αναγνώσματα:

Χριστόφιας: "Πρέπει να χωνέψουμε στην Κύπρο..."
http://tinyurl.com/65r6pd
ή εδώ
http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=89004

Σόλων Αντάρτης:
"Πίστευα πάντοτε ότι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας ήταν και είναι καλός άνθρωπος. Ακόμη και όταν αρθρογραφούσα στις σελίδες μας ενάντια σε λόγια και πράξεις του δεν έπαυα να διατηρώ μια ελπίδα για το καλό της ποιότητας του και την ανθρώπινή του διάσταση. Δυστυχώς αναγνωρίζω ότι αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Οι χειρισμοί του και αυτών που τον συνεπικουρούν είναι καταστροφικές για όλους μας."
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1081

Πέτρος Ευδόκας:
"Speaking of leadership, I must say that in its presen phase, the party is in its most open and democratic phase than ever before in its history, and in the person of the current chairperson, Dimitris Christofias, there is a lot of honesty and dignity, reflective of the simple rank -and -file membership who have persevered through many decades of labor struggles.
But, the leadership taken as a whole, collectively, is clearly aimed in a direction entirely different from what the party pretends to be, meaning that it only
pretends to be a party for revolutionary socialism, but is not one in reality."
http://groups.yahoo.com/group/kalimerhaba_HellenoTurkish_Community/message/98


Δεκατρία Σημεία (και Τέρατα)

Μιά ακαδημαϊκή περίληψη-επισκόπηση:
Το συνταγματικό αδιέξοδο της Α΄ Κυπριακής Δημοκρατίας
του Γιάννη Στεφανίδη, επίκουρου καθηγητή του Τμήματος Νομικής Α.Π.Θ.
http://www.auth.gr/admin/services/publications/resources/panepistimioupoli_11.pdf
Σελίς 23

Μιά συμβολή στις προσπάθειες να εξεταστεί η σύγκρουση του 1963 (ένοπλη ανταρσία της ΤΜΤ) στο πλαίσιο κάποιων ταξικών συσχετισμών, με διαφοροποίση των συμφερόντων και πράξεων των τοπικών άρχουσων τάξεων από εκείνα που αφορούν τις λαϊκές κοινότητες:
40 χρόνια απο τα ματωμένα Χριστούγεννα του 1963
Κυριάκος Κοιλιάρης, Εργατική Δημοκρατία
http://www.workersdemocracy.net/124/sel11.html

Μιά παρουσίαση των γεγονότων μέσα από το φακό των εμπειριών και των τότε επικρατούντων αντιλήψεων της ΕλληνοΚυπριακής κοινότητας:
Κύπρος, Ανεξαρτησία, 13 Σημεία, Δεκαετία του Εξήντα...
(αποτύπωση σελίδας από την LivePedia.Gr ως έχει την Κυριακή, 13 Ιουλίου 2008)
http://www.cyprusindymedia.org/Kypros-13Shmeia-Sixties-LivePediaGr-2.html
ή εδώ
http://tinyurl.com/6adtwo

Μιά παρανοϊκή παράθεση κάποιων γεγονότων της περιόδου. Συυμπεριλαμβάνονει ορισμένες εξαιρετικά επακριβείς αλήθειες αναμεμιγμένες με παραποιήσεις και χολή:
Ο ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ δίνει τη δική του ματιά για τις σχέσεις Ελλάδας - Κύπρου από το 1956 μέχρι το 1974
http://www.makarios.ws/cgibin/hweb?-A=1667&-V=dialogoi

Σύσκεψη Γιάλτας / Yalta Conference
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Yalta_Conference&oldid=225379067

Σύσκεψη Τεχεράνης / Tehran Conference
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Tehran_Conference&oldid=225058997

Ιθαγενείς Έλληνες και Τούρκοι της Κύπρου:
Cherokee Nation
Paul Revere And The Raiders

They took the whole Cherokee nation
And put us on this reservation
They took away our ways of life
The tomahawk and the bow and knife

They took away our native tongue
And taught their English to our young
And all the beads we made by hand
Are nowadays made in Japan

Cherokee people
Cherokee tribe
So proud to live
So proud to die

They took the whole Indian nation
Locked us on this reservation
And though I wear a shirt and tie
I still part Redman deep inside

Cherokee people
Cherokee tribe
So proud to live
So proud to die


And some day when they've learned
Cherokee Nation will return
Will return will return
Will return will return.

Paul Revere And The Raiders, 1971
http://youtube.com/watch?v=grVVC6BgxK4
και
http://youtube.com/watch?v=IH1TmxhbdyA


* * *
Legal Issues ~ Copyleft / Copyright notice:

* We sometimes use copyrighted materials in the course of our discussions and exchanges. These materials are distributed in accordance with Title 17 U.S.C. Section 107 without profit, to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research, educational, and religious purposes.

* The Copyrights of any materials produced and published here by our members or visitors, either individually or collectively, belong to the authors. Any profit- oriented use of those materials without the express permission of the author, is illegal. We encourage the free distribution of these materials, especially in the context of the activities and communications of the global liberation movement.

* Both of the above statements are covered and protected by the Constitutions of all the countries in which we have active members; by International laws and treaties signed by their Governments; by current legislation governing Copyrights; and by the legal precedents created by past Court decisions, including our own successful lawsuits and Court actions against attempts to violate these rights which we defended from illegal actions of certain Corporate and State agencies.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~