Showing posts with label Νομιμοποίηση. Show all posts
Showing posts with label Νομιμοποίηση. Show all posts

Sunday, 30 November 2025

🟢 Βασίλης Κωνσταντίνου: πρωτοβουλία με θάρρος

🟢 Υποψήφιος Βουλευτής με την Άμεση Δημοκρατία, και με προμετωπίδα την: 
🟢 ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ 🟢 


Όπως θα δείτε και στο βίντεο από την συνέντευξη του δικηγόρου Βασίλη Κωνσταντίνου με τον ΕυρωΒουλευτή Φειδία, η πρωτοβουλία του για Υποψηφιότητα στις ενδοκομματικές εκλογές με την Άμεση Δημοκρατία άρχισε με αρκετά αντίξοες συνθήκες, παρ' όλο που μια ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ υποστηρικτών του Φειδία υποστηρίζει την Νομιμοποίηση.

Στα σχόλια που καταγράφηκαν κατά την ζωντανή μετάδοση, εκτός από αστεία τύπου "Κανναβίωσης", γράφτηκαν και υπονοούμενα για παρανομίες, για αστυνομική δίωξη του Υποψηφίου, καθώς και για ΦΙΜΩΣΗ του. Πραγματικά, θαυμάζουμε το θάρρος του Βασίλη και την υπομονή του ενώπιον τέτοιων αυταρχισμών.

Το πιο δύσβατο σκέλος τώρα, ήδη από την αρχή της προεκλογικής εκστρατείας του Βασίλη, είναι η αμφίσημη, διφορούμενη, ίσως και αντιφατική στάση του Φειδία, ο οποίος από τη μια ενθαρρύνει το κόμμα της Άμεσης Δημοκρατίας να εμπλακεί σε την πολιτική διερεύνηση του αν θα αγκαλιάσει τον αγώνα για Νομιμοποίηση, από την άλλη μοιάζει να ενοχλείται ή να τον "πιάνει φαγούρα" όταν οι ακτιβιστές της Κάνναβης εκφράζονται ενώπιον του, δίπλα του, ή και υιοθετούν τις δικές του μεθόδους επικοινωνίας και ακτιβισμού. 

➡️ Ελπίζουμε πως οι Ασθενείς και Φίλοι της Κάνναβης θα δούν πως ίσως ανοίγονται κάποιες καλές προοπτικές με την υποψηφιότητα του Βασίλη Κωνσταντίνου• 
➡️ ελπίζουμε πως τα μέλη της Άμεσης Δημοκρατίας θα εκφράσουν δυναμικά την βούληση τους για Νομιμοποίηση• 
➡️ ελπίζουμε πως ο Φειδίας θά'βρει κάποια άνεση με το θέμα - ανησυχούμε, γιατί μέχρι τώρα φάνηκε πως ίσως ήθελε μόνο να αξιοποιήσει το θέμα Κάνναβης ψηφοθηρικά με "ζουμερές" ή προκλητικές δηλώσεις αλλά χωρίς να παράσχει αληθινή υποστήριξη ή καν ανοχή στον αγώνα για Νομιμοποίηση, που ειδικά για κάποιους ασθενείς, είναι θέμα ΖΩΗΣ ή ΘΑΝΑΤΟΥ: τώρα όμως θα φανούν καλύτερα τα πράγματα, και θα διαφανεί καλύτερα και η στάση του Φειδία [1].

🟢 Και κάτι τελευταίο:
🟢 Δεδομένου ότι η "σύνταξη και σύνθεση" (μοντάζ) του βίντεο είναι "κάπως ναρκοθετημένη" και αμφιλεγόμενη - θα προκύψουν, και σίγουρα παρερμηνείες από διάφορους - δηλώνω ότι Υπεύθυνος Κατά τον Νόμο για το βίντεο είμαι εγώ προσωπικά. Ούτε ο Βασίλης Κωνσταντίνου ούτε και ο Φειδίας έχουν οποιαδήποτε νομική ευθύνη για την σύνταξη και σύνθεση του βίντεο. 

🟢 Και πάλιν ευχαριστώ τον Βασίλη για το θάρρος του, και εύχομαι όλα καλά!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις ~ Παραπομπές

[1].
🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/10/blog-post.html

🟢 Φίλοι της Κάνναβης και οι Βουλευτικές Εκλογές 2026
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2025/11/2026.html

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 





Monday, 20 October 2025

🔵 Φειδίας, Κάνναβις, και Άμεση Δημοκρατία

 


του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

➡️ Αν δεν έχετε χρόνο ή αν δεν σας ενδιαφέρει η ευρύτερη και εις βάθος ενημέρωση, το παρασκήνιο, ή τα έγγραφα που παρατίθενται πιο κάτω, παρακαλώ προχωρήστε απευθείας στις Προτάσεις που υποβάλαμε στον Φειδία για την συγκρότηση της νέας Πολιτικής Οργάνωσης που ανήγγειλε με στόχο την Άμεση Δημοκρατία:

🌷 Προτάσεις και εισηγήσεις που θα βοηθήσουν να συμπτυχθεί κάτι λειτουργικό, και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της απανταχού προσπάθειας για εγκαθίδρυση Άμεσης Δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο.
🌷 ■ Πολιτική Οργάνωση Άμεση Δημοκρατία 
🌷 ■ Πρόταση για τα Ιδρυτικά Έγγραφα
https://cyprus-org.net/Politiki.Organwsi.Amesi.Democratia.Idrytika.Eggrafa.pdf
🌷 Οι σκέψεις σας, διαφωνίες, ερωτήσεις, εισηγήσεις για βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτες 🙏🏻 - παρακαλούμε στείλτε τες σε ήμαιλ εδώ, 
petros@cyprus-org.net 


➡️ Πως βρεθήκαμε εδώ;

Υπό κανονικές συνθήκες θα κρατούσα μια αποχή από τις νέες πρωτοβουλίες του Φειδία και θα προσέφερα μόνο κριτική υποστήριξη - εξηγώ το γιατί πιο κάτω στο κείμενο. 

Αλλά στις συνεντεύξεις του προχθές στην τηλεόραση, καθώς και στην παρουσίαση του ψες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου ο Φειδίας έκαμε τουλάχιστον από δύο αναφορές στην ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ της Κάνναβης σε κάθε εμφάνιση. Και έτσι αισθάνομαι μια αίσθηση ευθύνης και καθήκοντος προς τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης να επιδιώξω μια κάποια πιο στενή ή λειτουργική σχέση, αν μπορώ, με στόχο ίσως να ωφεληθούν οι υπό δίωξην, οι ασθενείς, οι πάσχοντες και μη. 

Αν και το παρόν κείμενο μοιάζει να αναφέρεται μόνο σε μένα στο "πρώτο πρόσωπο", όλα όσα γράφω εδώ, οι αξιολογήσεις, οι προσπάθειες και οι κάποιες επαφές έγιναν και γίνονται σε συνεργασία με τους στενούς συνεργάτες και τους κυρίως συντελεστές του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης και του ευρύτερου μας κύκλου.

Οι αναφορές του Φειδία προέκυψαν στο πρόγραμμα Χριστιάνα του Μέγα: 

🌷 Φίλες και Φίλοι, αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας πολιτικής υπέρβασης...- Φίλοι της Κάνναβης / Friends of Cannabis 
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid02t5KUuNZ3NyqaFaGsydX5di3yWV1AVuevAvHqzErGUryYQ7VcbdQvchYP7WYc2LJ6l 

...καθώς και στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της πρωτοβουλίας του στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το Σάββατο:

🌷 Έλα να χτίσουμε την "Άμεση Δημοκρατία"
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=818239867241161



➡️ Οι αναφορές του Φειδία στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης προέκυψαν ως παραδείγματα "αμφιλεγόμενου" ή "ναρκοθετημένου" θέματος, χωρίς ο Φειδίας να δηλώσει ξεκάθαρη θέση. Αλλά οι συχνές του αναφορές στην Νομιμοποίηση της Κάνναβης μας επιβάλλουν την διερεύνηση της θέσης του, και την επιδίωξη συνεργασίας μαζί του αν οι θέσεις είναι προς το όφελος της πονεμένης και καταδιωκόμενης κοινότητας μας.

Μια άλλη πρόσφατη δημόσια αναφορά του Φειδία στην Νομιμοποίηση προέκυψε φέτος τον Μάϊο: 

🟢 Η θέση του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης σχετικά με αυτή τη συγκεκριμένη δήλωση του ΕυρωΒουλευτή Fidias είναι η εξής:
🟢 1. ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ όλες τις δηλώσεις που στοχεύουν στο να βοηθήσουν την επίτευξη του στόχου μας για ΠΛΗΡΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του ιερού φυτού...
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/pfbid0HQKrquQKeoix13ERTP82LM3JaxjhF12G2JVjZBZmAytdpgAkGCfBvxvTvZpNdpwml 



➡️ Και ας μην φανταστεί κάποιος ότι "τώρα ξυπνήσαμε". Ήδη από την ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ της εκλογής του Φειδία στο ΕυρωΚοινοβούλιο (Ιούνιος του 2024) του γράψαμε ζητώντας επαφή, ανταλλαγή απόψεων, και διερεύνηση πιθανής συνεργασίας. Τα γράμματα είναι πιο κάτω.


➡️ Προσωπικά αισθάνομαι κάπως πικραμένος γιατί έχουν περάσει 16 μήνες μες τους οποίους και εγώ και οι συνεργάτες μας έχουμε κάμει πολλά διαβήματα και προσπάθειες επαφής είτε με τον ίδιο τον Φειδία είτε με τον στενό του κύκλο, μα "κάποιοι" ίσως, εκεί στον περίγυρο του αποφράσσουν τον δρόμο. Δεν ξέρουμε καν αν έχει ενημερωθεί ο Φειδίας ότι εδώ και τόσο καιρό προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. 

Και δεν υπάρχει καθόλου διαφάνεια για το πως κινούνται οι μηχανισμοί στον περίγυρο του ΕυρωΒουλευτή, ούτε ποιοί ακριβώς σαμποτάρουν τις επαφές μας μαζί του.

Αν έχετε κάποιο τρόπο απευθείας επαφής μαζί του, ή με άτομα του στενού του κύκλου που είναι έντιμα και ανοικτά στον διάλογο και πιθανή συνεργασία παρακαλώ ΠΟΛΥ βοηθήστε μας να ανοίξει ο δρόμος προς τον Φειδία. Πιστεύουμε ότι και ο ρόλος του ως ΕυρωΒουλευτή και η νέα του πρωτοβουλία για την Άμεση Δημοκρατία είναι γεμάτα με ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ πιθανότητες για το καλό του τόπου, για το καλό του λαού μας.



➡️ Υπάρχουν πολλά και διάφορα προβλήματα με την νέα πρωτοβουλία του Φειδία αλλά αυτό δεν είναι κακό: είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ να διαμορφωθεί μια συσπείρωση που θα συγκροτήσει μια νέου τύπου πολιτική οργάνωση που να μπορείν να έχεί πολιτική δραστηριότητα μες την κοινωνία αλλά ΚΑΙ συμμετοχή σε εκλογές.


➡️ Οι διάφορες αποτυχίες που είχαμε στην διαδικασία επαφών με τον Φειδία συμπεριέλαβε και μια πρόσκληση από μέρους κάποιου μες το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή (G.P. Head of Communications, Office of MEP Fidias Panayiotou) προς εμένα, για μια συνέντευξη σχετικά με το θέμα της Κάνναβης με την ιδέα να προβληθεί ως podcast όπως με όλους τους φιλοξενούμενους του Φειδία. 

Οι όροι όμως του διαλόγου και το πλαίσιο της προτεινόμενης συνέντευξης ήταν εντελώς διαφορετικά από τις άλλες όλες συνεντεύξεις που δημοσιοποιεί ο Φειδίας - και προκύπτουν εύλογα ερωτήματα: γιατί "ειδικοί όροι" μόνο σ' ένα άνθρωπο που αντιπροσωπεύει την κοινότητα των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης; Γιατί όχι κάτι απλό όπως όλες τις άλλες συνεντεύξεις; 

Η διερεύνηση αυτών των ερωτημάτων άφησε την πρόσκληση να αιωρείται στο κενό. Είμαι σίγουρος ότι για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο που του είχε δοθεί πρόσκληση από το Γραφείο του ΕυρωΒουλευτή δεν θα άφηναν την πρόσκληση να πέσει στο κενό. 


➡️ Η πρώτη μας επιστολή στον Φειδία

🔵 Συγχαρητήρια, και... συνάντηση;
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:19:22 +0300

Γειά σου Φειδία,

🔵 Θέλουμε να σου μεταφέρουμε τα συγχαρητήρια μας, και μια εισήγηση ή παράκληση - αν σε ελκύει η πρόταση μας - για μια συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγής απόψεων, και ψηλάφηση πιθανής συνεργασίας μαζί σου. 

🔵 Δεδομένου ότι η υποψηφιότητα και η επιτυχία σου ξεπήδησε από τον ΕΞΩ-ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ και ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ χώρο, στον οποίο δραστηριοποιούμαστε για πολλά χρόνια (αρκετές δεκαετίες), μας ενθουσιάζει η πιθανότητα συνεργασίας μαζί σου για να αναδειχθούν αρχές και αξίες που παραγνωρίζονται, κοινωνικοπολιτικές πρακτικές, έγνοιες, ανησυχίες, προβλήματα, ανάγκες, κλπ., πράγματα με τα οποία ασχολείται αυτός ο χώρος - όπου βρίσκεται και το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας.  

Μας εντυπωσιάζει η αυθεντικότητα και αμεσότητα σου: αυτά παρέχουν όχι μόνο "νέο αέρα" στην πολιτική ζωή, αλλά δείχνουν έντονα - σαν φωτεινό τόξο - προς τους τρόπους και το ύφος που πρέπει να κατέχει η πολιτική ζωή. Σε μεγάλη αντίθεση με τους κομματικούς πολιτικούς που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από την πόζα και τον ξύλινο λόγο!  

Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε "σε όλα" για να συνεργαστούμε. Η καλή σου διάθεση που χαρακτηρίζει εμφανώς το δημόσιο σου πρόσωπο είναι ΠΟΛΥ καλή αφετηρία για καλές εξηγήσεις, για καλές διευκρινήσεις και καλές συνεργασίες!  

🔵 Με διάφορους συνεργάτες και συναγωνιστές εμείς μετέχουμε ενεργά σε διάφορες συσπειρώσεις και είναι πολύ εύκολο νά'βρεις το αποτύπωμα μας παντού το στο διαδίκτυο. Οτιδήποτε ανακαλύψεις για μας, και που τυχόν σε ενδιαφέρει, θα μπορούσε να είναι και η αφετηρία για καλό διάλογο γνωριμίας και πιθανής συνεργασίας.  

Θα το εκτιμούσαμε πολύ αν μπορείς να κάμεις λίγο χρόνο για να συναντηθούμε.  

Αντιλαμβανόμαστε πως τώρα μες την τρέχουσα περίοδο, πιθανώς θα είσαι πολυάσχολος, θα έχεις πολλά να διαχειριστείς και να μάθεις, να μελετήσεις και να επεξεργαστείς, και ίσως και να σε πολιορκούν πολλοί και διάφοροι για να τους δώσεις χρόνο... εμείς δεν θέλουμε να ανταγωνιστούμε με κανένα. Αν και όταν είσαι έτοιμος και όταν θα έχεις διάθεση και κάποιο χρόνο ποιότητος να τον αξιοποιήσουμε μαζί, θα ήταν χαρά μας. 


Ευχαριστούμε!
Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας,

Ιδρυτικά Μέλη:
Ομάδα Σύνταξης, Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http://cyprusindymedia.blogspot.com

Φιλική Εταιρεία Κύπρου / Αρχές και Αξίες
https://filiki.etaireia.org/Filiki-Arxes-A3ies.pdf

Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

🔵 Στοιχεία Επαφής:
Σόλων: 96-89-71-99, solon_antartis@yahoo.com
Πέτρος: petros@cyprus-org.net


➡️ Μια ερώτηση και μια απάντηση


Πριν τεθεί το θέμα της Κάνναβης, μου ζητήθηκε από τον G.P. το εξής:

"Ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να μιλώ με άτομα που κατέχουν κάποιο θέμα ή ασχολούνται και μπορούν να συνεισφέρουν ουσιαστικά σε μια συζήτηση. Όπως ξέρεις ο Φειδίας μιλά με όλους και για όλα!!

Δυσκολεύομαι να συγκεκριμενοποιήσω κάποιο θέμα μαζί σου και ήθελα να ρωτήσω ευθαίως με τί ασχολείσαι τώρα τελευταία; Συνεχίζεις με βιολογία, φαρμακευτική θεραπεία, παρακολουθείς εξελίξεις για την πανδημία;

Στο παρελθόν μίλησες και για άλλα θέματα με ενδιαφέρον τρόπο, ακόμα και με ιστορική αξία, κάτι που επίσης κινούν το ενδιαφέρον στο κοινό που παρακολουθεί τον Φειδία.

Θέλεις να μου γράψεις λίγο περιληπτικά για 2-3 θέματα που σε απασχολούν έντονα, ίσως από αυτά που έχει σχολιάσει ο Φειδίας ή κάτι καινούργιο;"

Η απάντηση μου:

Subject: επιστολή / Re: From the Office of MEP Fidias Panayiotou
Date: Fri, 16 May 2025 17:33:57 +0300
From: Petros Evdokas <petros@cyprus-org.net>
To: G.P. 

Καλησπέρα,

Θέλω να ξαναστείλω τις ευχαριστίες μου για το άνοιγμα της επαφής και διαλόγου.

Αν είναι εντάξει με σένα και την ομάδα σας το ότι γράφω "ολίγον τι παλαιομοδίτικα", θα συγκροτήσω την επιστολή μου σε δύο σκέλη, παράλληλα με το σχήμα του δικού σου γράμματος.

Α.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος των ερωτήσεων, γενικά η απάντηση είναι ναι, είμαι στην "πρώτη γραμμή" σε εργασίες, καθήκοντα, και κινηματικές δραστηριότητες που αφορούν βιολογία και φυσική θεραπευτική• το ευρύτερο θέμα της δημόσιας υγείας• καθώς και τα θέματα που αφορούν την Υγειονομική Δικτατορία που μας επεβλήθει με αφορμή τον κορωνοϊό.

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση για τις αναφορές μου σε ιστορικά θέματα, και ελπίζω πως το κοινό που παρακολουθεί και υποστηρίζει τον Φειδία θα συνεχίσει να "επιμορφώνεται" με αυτόν τον τρόπο: ο Φειδίας έχει αγγίξει μια φλέβα - ας την πούμε έτσι - μέσω της οποίας πολλοί άνθρωποι, κυρίως νέοι που είχαν αποξενωθεί σχεδόν ολοκληρωτικά για όλη τους τη ζωή από τα πολιτικά, τα κοινωνικά, και τα ιστορικά μας θέματα, ακόμη και από την Παιδεία, βρίσκουν ενημέρωση, πληροφόρηση, ακόμη και πολλαπλές απόψεις στο υλικό που δημιουργεί ο Φειδίας, οι οποίες βοηθούν τον κόσμο να σμιλέψει την δική του τοποθέτηση για τα πράματα.

Β.
Για το δεύτερο σκέλος...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ότι χρησιμοποίησες την μαγική λέξη "συνεργασία"! Η φράση σου που αναφέρεται στο κατά πόσον η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να "να εξελιχθεί και σε κάποια συνεργασία", είναι το πιο ωραίο μέρος του γράμματος.

Εκλαμβάνω την διευρεύνηση θεματολογίας από μέρους σου σαν πρόσκληση να προτείνω πιθανές αφετηρίες για την ανταλλαγή μας. Προς τούτο: αισθάνομαι πως το ορθό θα ήταν να προτείνω να θέσουμε ως αφετηρία την επιστολή που σας είχαμε στείλει πέρσι (αντίγραφο πιο κάτω) ζητώντας ακριβώς αυτό: συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας.

Είχα στείλει αυτή την επιστολή τρεις φορές, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη στα αρχεία σας.

Την είχα στείλει εκ μέρους των διαφόρων συνεργατών, φίλων, συναγωνιστών και συντρόφων μας με τους οποίους διατηρούμε κοινές συσπειρώσεις και συνεργασίες γύρω από διάφορα κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Κάποιες από τις συσπειρώσεις μας υφίστανται για αρκετές δεκαετίες.

Ας προσθέσω λοιπόν στα θέματα που ανέφερες πιο πάνω και κάποια επιπρόσθετα• γνωρίζω πως ο Φειδίας έχει ήδη τοποθετηθεί με τρόπους παράλληλους ή και σύμφωνους με τις θέσεις μας σε κάποια από αυτά. Είμαστε λοιπόν ενεργοί και στα εξής μέτωπα:
ο- Απελευθέρωση της Κύπρου από την κατοχή,
ο- Συνεργασία με αντιστασιακούς Τουρκοκύπριους σε κοινούς αγώνες μαζί τους,
ο- Νομιμοποίηση της Κάνναβης, και υποστήριξη των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης,
ο- Προσπάθειες για να κτιστούν πάλιν καλές σχέσεις της Κύπρου με Ρωσσία και Κίνα (σε όλα τα επίπεδα: λαών, χωρών, θεσμών, και Κρατών),
ο- Συνεργασία με το Κουρδικό επαναστατικό κίνημα,
ο- Συνεργασία με το αντιστασιακό /επαναστατικό κίνημα σε χώρες της Δύσης όπως ΗΠΑ, ΗΒ, ΕΕ, κοκ.
ο- Αλληλεγγύη με τον λαό της Παλαιστίνης,
ο- Διασφάλιση της Διαφάνειας στην πολιτική ζωή ως απαραίτητο στοιχείο της Δημοκρατίας, ισάξιο με την Δικαιοσύνη, Ισότητα, και τα θεμελιώδη Συνταγματικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα,
καθώς και...
ο- άλλα πολλά, που κατά καιρούς έρχονται και παρέρχονται.
(Τα πιο πάνω δεν είναι σε σειρά προτεραιότητας, αλλά αποτελούν νοηματικές ενότητες και συνειρμούς.)

Αν κάποια από αυτά μπορούν να αποτελέσουν πιθανούς άξονες για ανταλλαγή απόψεων και πιθανή συνεργασία ανάμεσα μας, πιστεύω πως όχι μόνο ο τόπος μας αλλά και η ευρύτερη πολιτικο-στρατιωτική περιφέρεια (ΕΕ, Μεσόγειος, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή) θα έχουν πολλά να οφεληθούν.

Αν τυχόν θα δεί και ο Φειδίας αυτό το γράμμα, ή και άλλα μέλη της ομάδας σας, παρακαλώ (και ενθαρρύνω!) ψάξετε για μας στο διαδίκτυο ή και σε άλλες πηγές. Θα βρείτε μπόλικα και "ζουμερά": η διαχρονικότητα των δραστηριοτήτων και θέσεων μας πιστεύω θα σας δώσει πολύ υλικό με βάση το οποίο να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναγνωστική υπομονή!
Πέτρος


➡️ Τι ακολούθησε...

Από πλευράς μας ζητήσαμε να επανεξετάσουν την πρόταση μας για συνάντηση γνωριμίας, ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. 

Από πλευράς του Γραφείου του ΕυρωΒουλευτή, φέτος τον Ιούνιο μας ανακοινώθηκε πως "κάποιο άλλο άτομο" θα αναλάβει την διεκπεραίωση του διαλόγου, και... ακόμη περιμένουμε.


➡️ Τι ζητούμε

Ζητούμε είτε ο ίδιος ο Φειδίας, είτε κάποιο τρίτο άτομο της εμπιστοσύνης του, να συναντηθεί μαζί μας σε συνάντηση γνωριμίας, για ανταλλαγή απόψεων και διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας. Αν θα είναι τρίτο άτομο, θα θέλαμε κάποια διαβεβαίωση ότι θα ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ο Φειδίας - μέχρι στιγμής οι διαβεβαιώσεις που λάβαμε... "δεν".


➡️ Τρέφω θετικές ελπίδες για πιθανή συνεργασία - ή έστω και απλή συνεννόηση - με τον Φειδία για τα θέματα μας. 

Τόσο και με την ιδιότητα του ΕυρωΒουλευτής, όσο και μέσω της νέας του πρωτοβουλίας για μια νέα πολιτική οργάνωση, στην παρούσα καμπή ο Φειδίας κατέχει την δυνατότητα να παράσχει κάποιο όφελος, έστω μικρό ή και μεγάλο, για τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης, και για την ευρύτερη μας καταδιωκόμενη κοινότητα. 

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Ιδρυτικό Μέλος:
Σωματείον Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Friday, 20 June 2025

🟢 Η ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΝΝΑΒΙΝΟΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ

Μια περίληψη του ευρύτερου θέματος χρήσης και νομιμότητας του Κανναβινέλαιου, με ειδικές αναφορές στις ανάγκες των καρκινοπαθών

του Πέτρου Ευδόκα


Το νομικό καθεστώς του Κανναβινέλαιου στην Κύπρο του σήμερα έχει ως εξής:
ο- Υπάρχει νομοθεσία που νομιμοποιεί την χρήση και διανομή του Κανναβινέλαιου μα ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ και ΑΡΝΕΙΤΑΙ να εφαρμόσει τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος:

■ Γραφείο Φαρμακευτικής Κάνναβης - Νομοθεσία Φαρμακευτικής Κάνναβης | Φαρμακευτικές Υπηρεσίες
https://www.moh.gov.cy/moh/phs/phs.nsf/all/D7E407CBB2097E9DC225858800335704 
και,
■ Κανονισμοί Φαρμακευτικής Κάνναβης
https://www.moh.gov.cy/moh/phs/phs.nsf/all/530A74214DBC4243C225858800341BCE/$file/%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF%20%CE%A6%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%20%CE%9A%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%82.pdf 

ο- Λόγω αυτής της στάσης του Κράτους, μόνη άλλη διέξοδος για τους ασθενείς μας είναι η απευθείας Αίτηση στον Υπουργό Υγείας για άδεια φαρμακευτικής χρήσης, την οποίαν ο Υπουργός εκδίδει "κατ' εξαίρεσην" , και συνήθως μόνο για 4 μήνες (σπανιότερα, για 6 μήνες). Η άδεια εκδίδεται μεν έννομα, αλλά το "κατ' εξαίρεσην" καθεστώς είναι αντισυνταγματικό διότι παραβιάζει το Συνταγματικό Άρθρο για την ΙΣΟΤΗΤΑ όλων των πολιτών.

ο- Αν και ΔΥΟ κατά σειράν Υπουργοί Υγείας υποσχέθηκαν ότι τα Κανναβινοειδή θα συμπεριληφθούν στα κρατικώς χορηγούμενα φάρμακα μέσω ΓΕΣΥ, αυτό ΔΕΝ υλοποιήθηκε, και οι ασθενείς που αδειοδοτούνται εξαναγκάζονται να πληρώνουν για ένα πανάκριβο σκεύασμα που εισάγεται από το Ισραήλ, το οποίο δυστυχώς χαρακτηρίζεται και από φαρμακευτικά προβλήματα (περισσότερα πιο κάτω).

ο- Το κόστος είναι πολύ ψηλό, και οι ασθενείς μας που χρειάζονται μεγάλες ποσότητες - όπως οι καρκινοπαθείς - αντιμετωπίζουν δυσβάστακτο έξοδο. Το κόστος είναι ψηλό ακόμη και για άτομα που χρειάζονται μεσαίες ή και μικρές δόσεις.

ο- Το συγκεκριμένο σκεύασμα που πουλά το Κράτος (από το Ισραήλ) είναι επίτηδες φτιαγμένο μόνο για χορήγηση σε μικρές δόσεις. Οι ουσίες που περιέχει (όχι τα Κανναβινοειδή, αλλά οι διαλύτες) σε μεγάλες δόσεις προκαλούν διάρροιες και αναγούλα.

ο- Από πλευράς μας, δηλαδή από πλευράς του Σωματείου μας για τους Ασθενείς και Φίλους της Κάνναβης, υποστηρίζουμε όλες τις επιλογές των ασθενών για το που και τι θα προμηθευτούν, είτε από το Κράτος, είτε από πηγές εκτός του συστήματος. Για τις πηγές "εκτός συστήματος", ενθαρρύνουμε τους πάσχοντες να παίρνουν τα σκευάσματα από πηγές που παράγουν ΜΟΝΟ για ασθενείς (δηλαδή μακριά από το κερδοσκοπικό εμπόριο και το οργανωμένο έγκλημα) - και κατά προτίμηση από δίκτυα αλληλεγγύης όπου συμμετέχουν γιατροί, θεραπευτές, ασθενείς, φροντιστές, και εθελοντές, και κατά προτίμηση μη-κερδοσκοπικές πηγές που διανέμουν σε τιμές σχεδόν κόστους.

ο- Για τα σκευάσματα "εκτός συστήματος": προτιμήστε να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε Κανναβινοειδή, και να περιέχουν μόνο φυσικούς διαλύτες όπως ελαιόλαδο, ή καρυδέλαιο, ή "έλαιο MCT /MCT oil" που είναι το "medium-chain triglyceride oil / "έλαιο τριγλυκεριδίων μέσης αλύσου" από φυσικές φυτικές πηγές.

o- Τέτοια σκευάσματα ΔΕΝ έχουν τις παρενέργειες που παρουσιάζουν τα άλλα από το Ισραήλ, και είναι πολύ πιο άνετα για τον οργανισμό, ιδίως στις μεγάλες δοσολογίες που αξιοποιούν οι καρκινοπαθείς. 

ο- Το νομικό καθεστώς των σκευασμάτων από τα διάφορα δίκτυα αλληλεγγύης "εκτός συστήματος" φέρει το εξής παράδοξο: τα σκευάσματα δεν είναι απολύτως νόμιμα ακόμη, και δεν είναι απολύτως παράνομα. Βρίσκονται στη γκρίζα ζώνη του νόμου, κυρίως διότι το Κράτος δεν εφαρμόζει την νομοθεσία και τους κανονισμούς που διέπουν την έγκριση εισαγωγής και διανομής Κανναβινοειδών φαρμάκων. Αυτό ΔΕΝ έχει κριθεί ή δοκιμαστεί ακόμη από Δικαστήριο, αλλά αν προκύψει Δικαστικός αγώνας επ' αυτού αυτή είναι η γραμμή Υπεράσπισης που προτείνουμε.

o- Με την παρουσία μας και τις παρεμβάσεις μας στη Βουλή, στα ΜΜΕ/Τύπο, κοκ. ως μέλη του Σωματείου Φίλοι της Κάνναβης προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ώστε ΟΛΟΙ οι ασθενείς ανεξαιρέτως να έχουν δωρεάν και νόμιμη πρόσβαση σε Κανναβινοειδή όλων των ειδών ανάλογα με τις ανάγκες τους:

■ Έκθεση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας για το νομοσχέδιο «Ο περί Ναρκωτικών Φαρμάκων και Ψυχοτρόπων Ουσιών (Τροποποιητικός) (Αρ. 2) Νόμος του 2017» και τους κανονισμούς «Οι περί Ναρκωτικών Φαρμάκων και Ψυχοτρόπων Ουσιών (Φαρμακευτική Κάνναβη) (Τροποποιητικοί) Κανονισμοί του 2018» [1].
https://tinyurl.com/Ekthesi-Boulis-Antiproswpwn 

Μέχρι να πετύχουν οι προσπάθειες πλήρους νομιμοποίησης όμως, ενθαρρύνουμε τους ασθενείς μας να προμηθεύονται από αλλού καλύτερα σκευάσματα από αυτά που πουλά το Κράτος γιατί οι θεραπείες με αυτά είναι πιο αποτελεσματικές και σε πιο προσιτές τιμές.

ο- Εισηγούμαστε σε όλους τους ασθενείς να κάμνουν την Αίτηση προς τον Υπουργό. Διότι αυτό διασφαλίζει πως αν μη τι άλλο, αν προκύψουν νομικά προβλήματα από το ότι χρησιμοποιούν σκευάσματα ΑΛΛΑ από αυτά από το Ισραήλ, θα έχουν τα έγγραφα για να αποδείξουν στο Δικαστήριο ότι παρ' όλο που έκαμαν ΟΛΑ τα νομικά βήματα, παρέμειναν χωρίς την αρμόζουσα φαρμακευτική υποστήριξη από το Κράτος και αναγκάστηκαν να προσφύγουν σε πιο αποτελεσματικά και πιο φτηνά σκευάσματα:
-► Πολλοί από τους πάσχοντες έχουν άμεση ανάγκη: δεν μπορούν να περιμένουν να δεηθεί η γραφειοκρατία να εξυπηρετήσει τον κόσμο.
-► (Στις Σημειώσεις πιο κάτω: οδηγίες για την Αίτηση [2], και Δείγμα Επιστολής [3].)

ο- Υπάρχουν πολλοί ασθενείς που μετά που αδειοδοτούνται από τον Υπουργό, για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω προτιμούν να προμηθεύονται από τα δίκτυα αλληλεγγύης "εκτός συστήματος". Αυτοί αποτελούν την πλειοψηφία των Ασθενών που χρησιμοποιούν Κανναβινοειδή φάρμακα στην Κύπρο.

ο- Για τους καρκινοπαθείς:
Γενικά το πρωτόκολλο που ακολουθούμε ξεκινά από πολύ μικρές δόσεις οι οποίες αυξάνονται σιγά-σιγά μέχρι να φτάσουν σε δοσολογία που αντιστοιχεί σε περίπου 2-4mg/kgr (δύο ως τέσσερα μιλλιγκράμ ανά κιλό βάρους του ατόμου) ανά 24ωρο. Δηλαδή για ένα άτομο που είναι 50 κιλά, η δοσολογία θα φτάσει μέχρι και από 100mg ως 200mg ανά 24ωρο.

Συνήθως διαιρούμε τις δόσεις σε 3-4 την ημέρα, με την νυκτερινή δόση να είναι η μεγαλύτερη.

Η σταδιακή αύξηση είναι μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας (έχει επίδραση αυτορρύθμισης στο ΕνδοΚανναβινοειδές Σύστημα του οργανισμού), και βοηθά τον οργανισμό να αξιοποιήσει τη θεραπεία πιο εύκολα.

Τα Κανναβινοειδή ΔΕΝ προκαλούν εξάρτηση, και αν χρειαστεί η απότομη διακοπή τους δεν προκαλείται σύνδρομο στέρησης.

ο- Για λόγους που αφορούν τις αλληλεπιδράσεις των φαρμάκων καθώς και την άγνοια των πλείστων γιατρών για το πως να διαχειρίζονται φαρμακολογικά τα Κανναβινοειδή, εισηγούμαστε διακοπή της χορήγησης περίπου 8 ώρες ΠΡΙΝ από οποιαδήποτε εγχείρηση ή επέμβαση (ακόμη και οδοντιατρική), ή οποιαδήποτε χρήση άγνωστου φαρμάκου.

ο- Είναι πάντα απαραίτητο να συνεννοηθείτε με τον γιατρό σας (ή κάποιον επαγγελματία υγείας που έχει γνώση φαρμακολογίας και πείρα χρήσης) για την πιθανότητα αρνητικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των Κανναβινοειδών και του όποιου άλλου φαρμάκου τυχόν λαμβάνετε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ~ Επιπρόσθετες Πηγές και Αναγνώσματα

[1].
🟢 Η αρχική διεύθυνση για την Έκθεση της Βουλής είναι αυτή:
■ Έκθεση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας για το νομοσχέδιο «Ο περί Ναρκωτικών Φαρμάκων και Ψυχοτρόπων Ουσιών (Τροποποιητικός) (Αρ. 2) Νόμος του 2017» και τους κανονισμούς «Οι περί Ναρκωτικών Φαρμάκων και Ψυχοτρόπων Ουσιών (Φαρμακευτική Κάνναβη) (Τροποποιητικοί) Κανονισμοί του 2018»
https://www.parliament.cy/el/%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF/%CE%B5%CE%BA%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%8E%CE%BD/%CE%B9%CE%B1%CE%84%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%84-(3-%CF%83%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-2018-02-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-2019-)/%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE%CF%82-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%C2%AB%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD-(%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82)-(%CE%B1%CF%81.-2)-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-2017%C2%BB-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-%C2%AB%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD-(%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B7)-(%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80 

[2].
🟢 Σε περιόδους που ο Υπουργός Υγείας φαίνεται συνεργάσιμος (όπως την τρέχουσα περίοδο), ΔΕΝ χρειάζεται να στέλνουμε και νομική επιστολή με την Αίτηση μας.
■ Πως θα κάμετε την αίτηση σας για Ιατρική Κάνναβη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/04/blog-post_3.html

[3].
■ Δείγμα Επιστολής για την Αίτηση προς τον Υπουργό Υγείας
Deigma.Sample.Application.Medical.Cannabis.rtf

🟪 Για όσους ανησυχούν για την "ψεκασμένη" ή νοθευμένη Κάνναβη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post.html

🟢 Τρεις νίκες για την Ιατρική Κάνναβη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/03/blog-post_29.html

🟢 "Στην περίπτωση της δίκης του Πέτρου Ευδόκα", λέει...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/01/blog-post_21.html

🟢 Συνεχίζουμε να θεραπευόμαστε παράνομα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_30.html

🟢 Στη χώρα της Κόκκινης Λίμνης: συνελήφθει και δικάστηκε για κατοχή 3 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟΥ Κάνναβης!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/05/3.html


🟢 Λίγο πριν πεθάνει ο Σάββας...
Ακόμα ένας καρκινοπαθής που δεν πρόλαβε με την Ιατρική Κάνναβη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/04/blog-post_6.html


 

 

Monday, 15 April 2019

Με δορυφόρο την Κύπρο, το κράτος του Ισραήλ...

• Αποποινικοποιεί την προσωπική χρήση Κάνναβης,
• Συνεχίζει την γενοκτονία και συστηματική σφαγή των Παλαιστινίων στο πλαίσιο του  ρατσιστικού-σιωνιστικού Απάρταϊντ, ενισχύοντας το με τους νέους νόμους περί Κάνναβης,
• Συσχετισμοί με την Κύπρο.





Ανακοινώθηκε την πρώτη του Απρίλη, πράγμα που δυσκόλεψε την ανάγνωση του νοήματος: ήταν πρωταπριλιάτικη φάρσα ή αλήθεια; Είναι όμως αλήθεια: στο Ισραήλ τώρα η προσωπική χρήση της Κάνναβης δεν θα υπόκειται σε ποινικη δίωξη. Πιο κάτω εξηγούμε τις νέες ρυθμίσεις, καθώς και τους παραλληλισμούς με παρόμοιες διαδικασίες που ήδη αναδιπλούνται και στην Κύπρο.

Τι σημαίνει "Αποποινικοποίηση"; Σημαίνει ότι η προσωπική χρήση Κάνναβης συνεχίζει να είναι παράνομη, αλλά δεν θα θεωρείται ποινικό αδίκημα. Όσοι συλλαμβάνονται να χρησιμοποιούν το φυτό χωρίς ιατρική συνταγή, και αν είναι ευλογημένοι με την ιδιότητα του Εβραίου πολίτη του Ισραήλ, θα γλυτώνουν με ένα απλό πρόστιμο. Αν είναι πολίτες του Ισραήλ που ατύχησαν να είναι Παλαιστίνιοι, θα συλλαμβάνονται επί τόπου και θα παραπέμπονται σε ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟ.

Με άλλα λόγια η "Αποποινικοποίηση" σημαίνει πως θα ισχύει μόνο για τους πλούσιους, και μόνο για τους πλούσιους εκ των μελών του περιούσιου λαού. Ενώ για τους φτωχούς Εβραίους και για τους Παλαιστίνιους πολίτες, θα συνεχίσει να ισχύει η κάθε μορφή ποινικής δίωξης και άνομης καταπίεσης.

Όλα αυτά παρατίθενται εμπεριστατωμένα στα κείμενα πιό κάτω, τεκμηριωμένα από αξιόπιστες πηγές.

Εκεί θα δείτε, για παράδειγμα το ότι η ανακοίνωση για την Αποποινικοποίηση έγινε από στόματος του ιδίου του πρώην Πρωθυπουργού Εχούντ Μπαράκ κατά την διάρκεια του εμπορικο-επιστημονικού συνεδρίου για την Κάνναβη που ονομάζεται ΚάνναΤεκ (Κάνναβις-Τεχνολογία, CannaTech). Όλως "κατά σύμπτωσην" ο Εχούντ Μπαράκ είναι και πρόεδρος της κερδοσκοπικής εταιρείας Ιατρικής Κάνναβης που ονομάζεται Canndoc/Intercure, με σημαντική παρουσία στη νέα βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης του Ισραήλ που ενώνει τις δυνάμεις του σιωνιστικού Κράτους με εκείνες του τοπικού και διεθνούς Κεφαλαίου με στόχο όχι μόνο το απλό κέρδος αλλά και την κατάληψη της παγκόσμιας ηγεμονίας σε αυτή την νέα βιομηχανία.

Παράλληλες κινήσεις στην Κύπρο φανέρωσαν ότι ο νυν Υπουργός Υγείας κος Κωνσταντίνος Ιωάννου κινείται παρασκηνιακά μες τον κόσμο των κερδοσκοπικών συμφερόντων που συσπειρώνονται γύρω από την νέα βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο. Σε αυτή την υπόθεση είχε εμπλακεί από καιρό και ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, κος Αβέρωφ Νεοφύτου, καθώς και ο υποτακτικός του κος Λούης Παναγή, Διευθυντής των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών - ο οποίως "όλως τυχαίως", συνέγραψε και την νέα νομοθεσία για την Ιατρική Κάνναβη, εστιασμένη στα συμφέροντα των μεγάλων εταιρειών. Και οι τρείς τους έχουν κάμει τα πάντα για να διαιωνίσουν την απαγόρευση κάθε αυτόνομης χρήσης της Κάνναβης από τους ασθενείς, και τα πάντα για να στηθεί μια κερδοσκοπική βιομηχανία Ιατρικής Κάνναβης προς υπερεκμετάλλευση των πασχόντων.

Αποκορύφωμα των μεθοδεύσεων αυτών (απλώς δηλαδή το μέρος του παγόβουνου που έτυχε να διαφανεί δημοσίως), ήταν το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο για την Ιατρική Κάνναβη που διοργανώθηκε πέρσι από εταιρεία που ανήκει στον ίδιο τον Υπουργό Υγείας, την IMH, και από μια άλλη εταιρεία με το όνομα CSB Farms Cyprus η οποία ζωγραφίστηκε από τους διοργανωτές ως εγχώρια (κυπριακή) θυγατρική εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων με γραφεία στην Ολλανδία και με φάρμες στην Ελβετία, η οποία έχει τεράστιο ενδιαφέρον να επενδύσει "εκατομμύρια" στην Κύπρο. Για το Συνέδριο επενδύθηκαν χιλιάδες ευρώ από τους διοργανωτές για τα αεροπορικά εισητήρια και έξοδα διαμονής επιστημόνων και συμβούλων από το εξωτερικό, καθώς και για την αίθουσα και υπηρεσίες παρουσίασης στο Χίλτον. Όμως... η CSB Farms Cyprus εν τέλει απεδείχθει ότι δεν υπάρχει! Ούτε και υπάρχει με κάποια άλλη εκδοχή του ονόματος όπως πχ. CSB Farms - δεν υπάρχει τέτοια εταιρεία εγγεγραμμένη στην Κύπρο. Ήταν μια εταιρεία φάντασμα, η οποία σε μια καλοστημένη απάτη εις βάρος ασθενών, επιστημόνων, ακτιβιστών και δημοσιογράφων, σε συνεργασία με την εταιρεία του Υπουργού κου Ιωάννου, προσπάθησε να προωθήσει αυτούς τους κυρίους ως τους "πρωτοπόρους" στον χώρο της Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο.

Όταν μια έρευνα στον Εφορο Εταιρειών Κύπρου απέδειξε ότι η εταιρεία CSB Farms Cyprus δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, ξετυλίχθηκε όλο το νήμα της απάτης. Και αυτό εξηγεί και το γιατί ο κύπριος Πρόεδρος της εταιρείας φάντασμα CSB Farms Cyprus κος Γιώργος Κωνσταντίνου καθήμενος στο Συνέδριο μαζί με τον αντιπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας κο Λούη Παναγή έδωσε διαταγές να εκδιωχθεί από το βήμα ενώ ακόμα μιλούσε ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας, την στιγμή που στην ομιλία του περιέγραφε το ότι το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης υποστηρίζει την αδειοδότηση καλλιέργειας Κάνναβης από τους ίδιους τους ασθενείς, καθώς και την αδειοδότηση μικρομεσαίων καλλιεργητών (ιδίως των οργανωμένων σε συνεργατισμούς και εταιρείες που ανήκουν στους εργαζόμενους), μαζί με την αδειοδότηση των μεγάλων εταιρειών.

Την δεύτερη μέρα του Συνεδρίου ο συνέταιρος του Υπουργού Υγείας,  Πρόεδρος της εταιρείας φάντασμα κος Κωνσταντίνου ΕΚΔΙΩΞΕ τον αντιπρόσωπο μας και δεν τον άφησε να λάβει μέρος πλέον στο Συνέδριο, ούτε για να παρακολουθήσει. Ας σημειωθεί ότι ο αντιπρόσωπος του Σωματείου μας δεν είχε πάει εκεί από μόνος του: ήταν ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ από τους διοργανωτές κατόπιν συστάσεων από διεθνείς παράγοντες μες τον χώρο της Ιατρικής Κάνναβης!

Δεν είναι σύμπτωση το ότι η πολιτική του σιωνιστικού Απάρταϊντ που εφαρμόζει το Ισραήλ επί των Παλαιστινίων είναι η ίδια με το όραμα που επιδιώκουν οι κομματικοί κος Αβέρωφ, ο Υπουργός Υγείας κος Ιωάννου και η υπόλοιπη ηγεσία του ΔΗΣΥ. Σε συμμαχία με την ψευδοαντιπολίτευση, την κομματική ηγεσία του ΑΚΕΛ, συμφωνούν να "νομιμοποιήσουν" την κατοχή, και σε συνεργασία με την Τουρκία να μας επιβάλουν ένα ρατσιστικό καθεστώς διζωνικού Απάρταϊντ όπου οι Κύπριοι θα διαχωρίζονται γεωγραφικά σε ζώνες ανάλογα με εθνοφυλετικά κριτήρια, και όπου οι ανώτατοι νόμοι της χώρας - οι ΕθνοΦυλετικοί Νόμοι - θα καθορίζουν τα δικαιώματα και προνόμια των πολιτών ανάλογα με την εθνοτική, πολιτιστική, γλωσσική και θρησκευτική μας ταυτότητα. Ακριβώς όπως και στο Ισραήλ και την κατεχόμενη Παλαιστίνη. Ακριβώς όπως και σε όλες τις χώρες όπου επικράτησε ο χιτλερικός ναζισμός.

Η διασύνδεση των διζωνιστών που υποστηρίζουν το ρατσιστικό Απάρταϊντ σε Κύπρο και Ισραήλ δεν είναι "σύμπτωση". Είναι ιδεολογικοί σύμμαχοι και επιχειρηματικοί συνέταιροι. Η ταχύτητα μετάλλαξης του κυπριακού καθεστώτος και το άλμα του από την απόλυτη απαγόρευση στην απόλυτη υπερεκμετάλλευση των ασθενών σε χρόνο ασύλληπτο, μπορεί να γίνει καλύτερα κατανοητή μόνο με την εξέταση των σχέσεων συμμαχίας και συνεταιρισμού μεταξύ αυτών των δυνάμεων καιροσκοπισμού και κερδοσκοπισμού.

Δεν είναι σύμπτωση το ότι το Κίνημα Νομιμοποίησης της Κάνναβης στο Ισραήλ ξεπήδησε από το Κίνημα Ειρήνης και το αντιρατσιστικό, αντισιωνιστικό Κίνημα από προοδευτικούς και ριζοσπάστες Εβραίους Ισραηλίτες. Το σιωνιστικό καθεστώς βρήκε την τέλεια φόρμουλα για να το εξουδετερώσει: παρέχει ένα μικρό βήμα προς την Νομιμοποίηση (την "Αποποινικοποίηση") καπελώνοντας το Κίνημα, εμπλέκει την σιωνιστική πολιτική γενοκτονίας και απάρταϊντ μες τους νέους νόμους (η αποποινικοποίηση θα ισχύει μόνο για τους Εβραίους πολίτες, ενώ οι Παλαιστίνιοι θα συνεχίσουν να υπόκεινται στρατοδικεία), και θεμελιώνει και ένα νέο μέρος της κερδοσκοπικής βιομηχανίας Κάνναβης. Όταν σε επόμενο βήμα επιτευχθεί πιθανώς πλήρης Νομιμοποίηση της Κάνναβης, η συμμαχία Κεφαλαίου και Κράτους στο Ισραήλ θα είναι έτοιμη να κερδοσκοπίσει και από αυτήν: με την σέσουλα. Επιπλέον, σκοπεύει στο να να καπελώσει τους φίλους της Κάνναβης σε μια μουδιασμένη αποδοχή του ρατσιστικού-σιωνιστικού Απάρταϊντ - αφού οι Εβραίοι πολίτες του Ισραήλ δεν θα διώκονται τόσο έντονα πλέον για την Κάνναβη, η σύγκρουση τους με το καθεστώς και οι κινητοποιήσεις των (ελπίζει το καθεστώς) θα χάσουν κάθε περιεχόμενο διεκδικήσεων.

Αυτά πραγματεύεται το άρθρο με τίτλο:
"Opinion Cannabis Legalization Buzz Is a Smokescreen Masking Apartheid’s Legitimization"
• In an election that is making fair game of the blood of one-fifth of the citizens of this country, people are occupied with the question of their freedom to openly hold a joint
Ravit Hecht, Mar 15, 2019
https://www.haaretz.com/opinion/.premium-cannabis-legalization-buzz-is-a-smokescreen-masking-apartheid-1.7023137

Ακόμα καλύτερα όμως τα ψηλαφεί ένα άλλο και πολύ καλύτερο άρθρο το οποίο αναδημοσιεύουμε ολόκληρο πιο κάτω, με τίτλο:
"Pot decriminalization could be the best explanation of apartheid yet".

Αυτά τα κείμενα δείχνουν ότι οι ΑΓΝΟΙ Εβραίοι πολίτες του Ισραήλ που έχουν επενδύσει χρόνια της ζωής τους στον διπλό αγώνα για Νομιμοποίηση της Κάνναβης ΚΑΙ για το ΞΗΛΩΜΑ του ρατσιστικού διζωνικού καθεστώτος σιωνιστικού Απάρταϊντ ΔΕΝ ξεχνούν τους Παλαιστίνιους και δεν θα δωροδοκηθούν με μια φτηνή Αποποινικοποίηση για να σιωπήσουν. Παρακαλούμε διαβάστε τα κείμενα που παραθέτουμε πιο κάτω. Τεκμηριώνουν το ότι ο αγών συνεχίζεται, και ότι σε καλλιεργημένους ανθρώπους η Κανναβίωση συνεχίζει να διεγείρει την Συμπαντική Συνείδηση, ευθυγραμμίζοντας μας με τους φυσικούς και πανανθρώπινους νόμους που καθορίζουν ότι όλα τα άτομα είναι ίσα και πρέπει να είναι ελεύθερα, και ότι όλοι δικαιούμαστε να ζούμε μαζί σε καθεστώς ισότητας, δικαιοσύνης και ειρήνης.

Τα ίδια ισχύουν και για την Κύπρο. Ενώ οι πολιτικοί μας αντίπαλοι επιδιώκουν είτε να απαγορεύουν αιωνίως την Κάνναβη, είτε να την χρησιμοποιούν για κερδοσκοπικούς σκοπούς και για να την εμπλέξουν στα ρατσιστικά τους σχέδια για την ναζιστική "τελική λύση" του κυπριακού ζητήματος, εμείς λέμε ΟΧΙ: θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους.

• Γνωρίζουμε ότι ΔΕΝ πρόκειται να προκύψει απελευθέρωση του Ιερού Φυτού μέσα από τις μικρόψυχες δολοπλοκίες, καιροσκοπισμούς και κερδοσκοπίες που εξυφαίνει διαρκώς η Ανίερη Συμμαχία Κράτους και Κεφαλαίου.

• Γνωρίζουμε ότι ΔΕΝ πρόκειται να προκύψει απελευθέρωση της Κύπρου, ούτε και λύση Ειρήνης και Δικαιοσύνης με ισότητα όλων των πολιτών σ' ένα καθεστώς ασφάλειας και δημοκρατίας ανεξαρτήτως της όποιας εθνοτικής, πολιτιστικής, γλωσσικής ή θρησκευτικής ταυτότητας των κυπρίων ενόσω υπάρχει διεθνής Ιμπεριαλισμός και ενόσω οι τοπικοί μας άρχοντες διαρκώς εκπορνεύονται σε σχέσεις και συμμαχίες και συνεργασίες μαζί του - όπως επιδιώκουν σήμερα να συνεργαστούν με τους ηθικούς και φυσικούς ενόχους για το σατανικό καθεστώς Απάρταϊντ στο Ισραήλ.

Όπως δήλωσε και ο ιδρυτής μιας από τις πιο μεγάλες και μακρόβιες οργανώσεις που αγωνίζονται για χρόνια στο Ισραήλ, ο Μπόαζ Βέκτελ (Boaz Wechtel):
"Αυτή η αλλαγή στη νομοθεσία είναι μερικώς ευπρόσδεκτη, αλλά αδικεί τους χρήστες που δεν έχουν τα μέσα να πληρώσουν το πρόστιμο, και αδικεί τις εθνοτικές μειονότητες που θα συνεχίσουν να υπόκεινται κακομεταχείρηση μέσω ρατσιστικών διακρίσεων."

Το ίδιο λέμε και εμείς: ούτε ρατσιστικές "διευθετήσεις" θέλουμε για το κυπριακό, ούτε νερόβραστες "αποποινικοποιήσεις" της Κάνναβης που θα εξυπηρετούν τα οικονομικά συμφέροντα και τους πολιτικούς στόχους των κομμάτων ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ. Η ρατσιστική Διζωνική που αυτοί επιδιώκουν σε συνάρτηση με τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό και με την μιλιταριστική Τουρκία ΔΕΝ πρόκειται να φέρει ελευθερία ούτε για τους Φίλους της Κάνναβης, ούτε για τους ΤΚύπριους, ούτε για τους ΕΚύπριους. Θα χρησιμοποιηθεί για να μας φορτώσουν επιπρόσθετες μορφές καταπίεσης και εκμετάλλευσης, πράγμα που μας θέτει κάθετα ενάντιους σε αυτές τις δυνάμεις.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
Ιδρυτικό μέλος του Σωματείου
Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

* * *

Explained | Marijuana Decriminalization Goes Into Effect in Israel. What Does That Mean?
https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-marijuana-decriminalization-goes-into-effect-in-israel-what-does-that-mean-1.7069271

■ Users will be fined 1,000 shekels, unless they're soldiers, minors or already have a criminal record ■ Opponents say reform makes things worse for first-time offenders
Bar Peleg | Apr 01, 2019 11:26 AM

• What is the reform?

Starting Monday, a person caught smoking or possessing marijuana one time will be fined 1,000 shekels ($275) in Israel. If he’s caught a second time, the fine will double. If he’s caught a third time he will be referred to a conditional procedure, an alternative to a criminal procedure that could see the file against him closed under conditions set by the police. Criminal proceedings against a user will be launched only if he’s caught a fourth time.

• Who doesn’t benefit?

The reform doesn’t apply to soldiers, minors, or anyone with a criminal record.

• So anyone who smokes pot risks a fine?

Not exactly. Police instructions are to focus on public areas, not private spaces.

• What will the fine money be used for?

The Public Security Ministry will be directing the funds toward education against drug use and treatment for addicts.

• So is this essentially legalization?

No. A police source said, “There is a widespread error that this move constitutes legalization. Cannabis consumption is still forbidden, it’s just the enforcement process has changed."

• How are the authorities preparing to implement the reform?

Police have introduced a technological system that will enable police officers to know whether the person they detain meets the conditions for administrative enforcement and what level of fine to impose on him. Policemen have received special training on the issue and a public information campaign will begin shortly.

• How did this reform come about?

A committee headed by Public Security Ministry Director-General Rotem Peleg recommended shifting the focus on cannabis offenses from the criminal to the education realm, so that the enforcement system would have additional ways to combat the phenomenon other than opening criminal files and prosecuting users. Public Security Minister Gilad Erdan adopted the panel’s recommendations and last August the Knesset approved the reform. At this stage it is temporary legislation, to be in effect for three years, after which it will be decided whether to make the reform permanent.

• What is the argument of those opposed to the reform?

Dekel David-Ozer, representing the Green Leaf party in a petition against the reform in the High Court of Justice said that the move is a manipulation: "In a decriminalization law, you would expect something to be annulled in previous legislation, but all this reform does is add the option of fining users. Currently, if a person is caught the first time, their case is closed due to lack of interest to the public. Under the new law, they will be fined — this means the law worsens enforcement."

Green Leaf founder Boaz Wechtel, said: "The reform is partially welcomed but it does an injustice to users who don't have the means to pay the fine, and to minority groups whose abuse will continue through profiling. The police will continue to violate individual liberties without grounds. Only full legalization or regulation will bring justice to users of this magical plant and take control away from the black market and terror organizations".

* * *

Israel Decriminalizes Adult Use Cannabis During CannaTech Conference In Tel Aviv
https://www.forbes.com/sites/sarabrittanysomerset/2019/04/05/israel-decriminalizes-adult-use-cannabis-during-cannatech-conference-in-tel-aviv
Sara Brittany Somerset | Contributor
["I cover marijuana, global affairs and the intersection of the two."]

Tel Aviv, Israel — New Israeli laws regarding cannabis decriminalize possession of the plant and its buds. In accordance of the new laws, the possession of a home grown marijuana plant is no longer punishable by law. Civilians found to be carrying small amounts of cannabis in public without medical authorization will now face fines rather than be subjected to criminal proceedings.

Israel decriminalized adult use on April 1. On the same day, former Israeli prime minister Ehud Barak was a keynote speaker at the fourth annual CannaTech conference in Tel Aviv.

Barak, who incidentally is currently chairman of the Israeli medical cannabis company Canndoc/Intercure, spoke about the benefits of medical marijuana, quipping that Israel is updating its motto, becoming “the land of milk, honey and cannabis.”

The former prime minister’s involvement highlights yet another career politician who has made the shift from cannabis prohibitionist to proponent ala Former U.S. Speaker of the House, John Boehner. Barak lends his voice to the significant global chorus of former government leaders, Such as Mexico’s former president Vicente Fox, who are calling for a change in perception of how the world currently views cannabis.

“Some 35 countries have already legalized cannabis to a certain extent, either for medical or sometimes even recreational use,” Barak said during his keynote. “Two-thirds of U.S. states have approved medical cannabis; one-third [have approved] recreational use.”

(In enlightened cannabis-consuming circles the proper parlance for “recreational” consumption is adult use.)

With the typical alpha-male machoness one expects from a decorated former member of the military, Barak asserts, “The future of cannabis belongs to the bigger, faster and more assertive players which will enter directly into the markets.”

The Israeli Parliament (the "Knesset"), passed the 16th amendment to Dangerous Drugs Ordinance on December 25, of last year, that concerns the governance and regulatory aspects of exporting medical cannabis from Israel. Subsequently, Israel is poised to be a top-earning, global hub in the marijuana market.

The Israeli cannabis industry is already among the “more assertive players”, with companies like Tikun Olam —Hebrew for “repair the world”— at the forefront, with a 40% market share.

“If one is to look at a county that is at the forefront of the cannabis industry, they need to consider Israel at the top of their list. From the early discoveries from Dr. Mechoulam to the significant work in identifying the endocannabinoid system, Israel has been leading the path for some of the most significant advancements in cannabis science. As the first nation to legalize medical cannabis over a decade ago, Israel has allowed companies like Tikun Olam, as well as medical, research and educational institutions, to undertake the groundbreaking research that has created the basis for some of the advancements in this fast-growing industry,” said Stephen Gardner, Chief Marketing Officer of Tikun Olam, USA.

Meanwhile, according to Israel’s Ministry of Health, over 550 farms have submitted requests for licenses to grow medical cannabis in anticipation of new guidelines that will allow more Israeli patients to purchase pot at pharmacies with a prescription from a physician. Medical marijuana is currently available to patients who suffer from Parkinson’s, epilepsy, cancer and other terminal illnesses.

The new laws were delayed past the initial roll out on April 1, but are expected to go into effect, imminently.

* * *

Pot decriminalization could be the best explanation of apartheid yet
https://972mag.com/israel-pot-decriminalization-could-be-the-best-explanation-of-apartheid-yet/125638/
By Michael Schaeffer Omer-Man | Published March 5, 2017

An Israeli and a Palestinian are hanging out somewhere in the West Bank. Maybe they’re activists decompressing after a particularly stressful protest. Maybe they’re old friends, an employer and an employee, catching up over a cup of coffee outside one of their homes. One of them pulls out a joint and shares it with the other.

Out of nowhere, an Israeli police officer shows up. He or she arrests the Palestinian. The Israeli walks free with a citation — a measly fine.
Related stories

That is the situation that will be created if a bill to decriminalize marijuana, currently making its way through Israel’s parliament, becomes law.

That is the situation because there are dual legal systems in the West Bank: one set of laws and courts for Israeli nationals, one set of laws for Palestinians — in the exact same space.

Israel rules the West Bank as a military occupation, which means that for nearly 50 years the Israeli military has been the acting sovereign there and the law of the land is Israeli military law. That was good and fine, in theory, until Israeli settlers started moving into the West Bank.

You wouldn’t want Israeli civilians being brought before military courts created with the “enemy population” in mind, would you? Of course not.

So the Knesset, Israel’s parliament, did what any logical occupier who decided to transfer its civilian population into an occupied territory would do: it passed an “emergency regulation,” valid as long as Israel is in a declared state of emergency (which it always has been), that gives Israeli courts jurisdiction over crimes committed by Israeli nationals in the occupied West Bank — outside the State of Israel.

(For a great explanation of Israel’s dual legal systems in the West Bank, see this article in the Israel-Palestine Journal: http://pij.org/articles/1682 )

So again, imagine this: an Israeli and a Palestinian are sharing the exact same joint. They are standing in the exact same place. They are caught by the exact same police officer. One becomes a criminal, brought to a military court with a 99 percent conviction rate, and faces time in military prison. The other goes free.

Is that apartheid? If not, what the hell is it? (Seriously. If you have a better term, let’s hear it in the comments section. Extra points for creativity and marijuana-related puns.)

Of course, the dual legal systems exist with or without marijuana decriminalization. Pot just makes for an easy explanation of how ridiculous and unjust such a system is.

(Just to confuse things a little more: The example of the legality of marijuana in this article is only valid in vast majority of the West Bank where the Israeli army exercises full security control, which also happen to be the most common places where Israelis and Palestinians interact. An entirely different dual legal system applies in the 18 percent of the West Bank known as Area A, where the Palestinian Authority has jurisdiction over Palestinians but not Israelis. Palestinian police are generally forbidden from operating in the rest of the 72 percent of the West Bank, definitely not without the Israeli army’s explicit permission.)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο:
https://www.imhbusiness.com/en/the-medical-cannabis-conference

Η εταιρεία του Υπουργού Υγείας κου Ιωάννου:
https://www.imhbusiness.com/etairiko-profil

Φόρμα έρευνας στον Έφορο Εταιρειών - ψάξτε και εσείς για την CSB Farms Cyprus:
https://efiling.drcor.mcit.gov.cy/DrcorPublic/SearchForm.aspx?sc=0

Έδιωξαν τον εκπρόσωπο μας
https://web.archive.org/web/20180625090809/cyprus.indymedia.org/node/5257

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, 5 February 2017

Η πρώτη νόμιμη παραγγελία Ιατρικής Κάνναβης


http://cyprus.indymedia.org/node/5109

Η πρώτη νόμιμη παραγγελία Ιατρικής Κάνναβης
http://cyprus.indymedia.org/node/5109

Monday, 24 October 2016

Κατεχόμενα, Τουρκία, και Κάνναβις: επικίνδυνες εξελίξεις







Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης

22 Οκτωβρίου, 2016






Κατεχόμενα, Τουρκία, και Κάνναβις: επικίνδυνες εξελίξεις


Νέος κίνδυνος για αυξημένη προσέλευση ΕΚυπρίων στο παράνομο καθεστώς

Μας αναστατώνουν ιδιαίτερα οι εξελίξεις που αφορούν την συγχρονισμένη νομιμοποίηση της Ιατρικής Κάνναβης στο κατοχικό καθεστώς και στην Τουρκία. Η ταυτόχρονη ανακοίνωση των κατοχικών αρχών με την Τουρκία, εκτός από το ότι υπογραμμίζει για ακόμη μια φορά την υποτέλεια των παράνομων αρχών στην κατοχική Τουρκία, θέτει την Κυπριακή Δημοκρατία σε νέους κινδύνους.

Δεν μας αναστατώνει βέβαια το ότι μπορεί κάποιοι ασθενείς να ωφεληθούν - είθε και μακάρι να λάβουν την θεραπεία που χρειάζονται οι άνθρωποι. Επείγει όμως οι αναγνώριση των εξής:

1.
Μόλις γίνει διαθέσιμη η Ιατρική Κάνναβις στα κατεχόμενα, μαζί με τα καζίνο και το παράνομο αεροδρόμιο στην Τύμπου αυτή θα αποτελέσει ένα νέο πόλο έλξης για τους ΕΚύπριους - αυτή τη φορά δεν θα είναι ούτε ο εγωκεντρισμός και η μανία με τον τζόγο, ούτε η "ευκολία" των ταξιδιωτών που εν γνώση των προδίδουν την πατρίδα τους πετώντας παράνομα. Οι ασθενείς μας που δεν έχουν καμία άλλη επιλογή πλέον θα αναγκάζονται να προσφύγουν στα κατεχόμενα για να λάβουν θεραπεία με Κάνναβη, αφού οι έννομες αρχές της Δημοκρατίας τους αφήνουν να πεθαίνουν αναμένοντας.

Το εννοούμε στην κυριολεξία: συνεχίζουν να αυξάνονται οι ασθενείς που πεθαίνουν περιμένοντας να λάβουν την Ιατρική Κάνναβη. Ακόμα και εκείνοι που κατέχουν υπογραμμένες εγκρίσεις των αιτήσεων τους από τον Υπουργό Υγείας: πεθαίνουν περιμένοντας. Έχει κλείσει σχεδόν ένας χρόνος από τις πρώτες υπογραφές και ουδείς έχει λάβει ακόμα ούτε σταγόνα από το φάρμακο που αιτήθηκαν. Ποιός θα κατηγορήσει αυτούς τους ασθενείς αν αύριο αρχίσουν να συσσωρεύονται στα κατεχόμενα σε μια ύστατη προσπάθεια να γλυτώσουν τη ζωή τους, ή να πάρουν ανακούφιση από τα μαρτύρια τους;

Ο λόγος που καθυστερεί τόσο πολύ η προμήθεια Ιατρικής Κάνναβης και που οι ασθενείς πεθαίνουν αναμένοντας να έλθει η παραγγελία, είναι διότι ο Υπουργός - κατόπιν πιέσεων από τους γνωστούς εχθρούς των ασθενών της Κάνναβης - έθεσε τον όρο στις άδειες ότι πρέπει η προμήθεια να γίνεται από "κρατικές και νόμιμες πηγές". Αυτές όμως βρίσκονται μόνο στο εξωτερικό: ικανές και πρόθυμες να εξάγουν στην Κύπρο είναι μόνο δύο η τρεις σε ολόκληρο τον κόσμο - και η γραφειοκρατία τους είναι φονικά αργή.

2.
Υπάρχουν χιλιάδες ασθενείς στην Κύπρο που παλεύουν με Κατά Πλάκας Σκλήρυνση, με τον Καρκίνο, με ασθένειες που χαρακτηρίζονται από χρόνιες ή και πρόσκαιρες Φλεγμονές, με Αυτο-άνοσες παθήσεις, Γλαύκωμα, Άγχος, Αϋπνίες, ασθένειες με ανίατους πόνους, Άσθμα, Αρθρίτιδα, Κατάθλιψη, Υπέρταση, βαρέα τραύματα στο κεφάλι ή στο νωτιαίο μυελό, HIV και AIDS, Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής, Δυσμηνόρροια, Δυστοκία, Επιληψία και με πολλές άλλες παθήσεις: όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ  Συνταγματικό δικαίωμα στη φαρμακευτική περίθαλψη και δικαιούνται να επιλέγουν την Κάνναβη ως μέρος της φαρμακευτικής τους αγωγής. Σε όλες αυτές τις παθήσεις η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει την φαρμακευτική αξία της Κάνναβης.

Μέσα από τις επαφές μας με ΤΚύπριους και Τούρκους ασθενείς πληροφορούμαστε πως αντιθέτως με το πνεύμα των ανακοινώσεων για Νομιμοποίηση, οι ασθενείς στα κατεχόμενα και στην Τουρκία που ζητούν Ιατρική Κάνναβη συνεχίζουν να εισπράττουν άρνηση, και οι γιατροί τους διαβεβαιώνουν ότι όλα αυτά περί Ιατρικής Κάνναβης είναι "ανυπόστατα" και "σκέτη προπαγάνδα". Οι ΤΚύπριοι ασθενείς συνεχίζουν να έρχονται στις ελεύθερες περιοχές για αιτήσεις Ιατρικής Κάνναβης. Με άλλα λόγια, εφ' όσον το ιατρικό σύστημα εκεί συνεχίζει να είναι είτε απληροφόρητο είτε ενάντιο στην Ιατρική Κάνναβη, ο στόχος της Νομιμοποίησης από τις κατοχικές αρχές διαφαίνεται καλύτερα: ο στόχος είναι ο δικός μας πληθυσμός. Με τα ελαττώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας σε αυτό τον τομέα, τα οποία λόγω των δογματικών αγκυλώσεων των εξουσιαστών άνοιξαν τεράστιες τρύπες στο εσωτερικό και εξωτερικό μας μέτωπο, τώρα η Δημοκρατία κινδυνεύει να χάσει ένα μέρος του πληθυσμού των ασθενών μας.    

Η προσέλευση των ασθενών στα κατεχόμενα για θεραπείες δεν είναι μόνο θέμα πολιτικού γοήτρου. Είναι θέμα δημιουργίας μιας νέας πληθυσμιακής δυναμικής με στρατιωτικές, πολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις. Θα δημιουργήσει νέες πελατειακές σχέσεις ΕΚυπρίων με το παράνομο καθεστώς, φέρνοντας πολυπόθητο συνάλλαγμα στα κατεχόμενα και δημιουργώντας περισσότερη απελπισία στους ασθενείς μας. Ποιός από τους ασθενείς δεν θα αισθανθεί προδομένος διπλά και τρίδιπλα από την πατρίδα όταν οι γιατροί εδώ - και μαζί τους ολόκληρο το ιατρικό, νομικό και κρατικό κατεστημένο - τους χλευάζει και αποδιώχνει, ενώ το κατοχικό καθεστώς θα μοιάζει να τους αγκαλιάζει με αποδοχή, έστω και υποκριτικά, έστω και με υπερ-εκμετάλλευση; Ο Αττίλας θα τους δώσει αυτό που χρειάζονται, και θα φανεί ότι τους φροντίζει.

3.
Είχαμε προειδοποιήσει πολλές φορές μες τα τελευταία χρόνια τις αρχές ότι ελλοχεύει αυτός ο κίνδυνος. Είχαμε μιλήσει για τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την Κύπρο με τον υπαρκτό και αμείλικτο διακρατικό αγώνα ταχύτητος στο θέμα Ιατρικής Κάνναβης, και ειδικά για τον κίνδυνο που αποτελούν ως ανταγωνιστές το Ισραήλ, η Τουρκία και το κατοχικό καθεστώς. Οι κρατούντες όμως, μεθυσμένοι με την παραίσθηση της εξουσίας είχαν κλειστά τα αυτιά. Η μόνη τους έγνοια ήταν - και συνεχίζει να είναι - η άνομη τρομοκράτηση, σύλληψη, φυλάκιση και εκβιασμοί εις βάρος των ασθενών, ενώ ταυτόχρονα οι γιατροί με την ενθάρρυνση των αρχών συνεχίζουν να διώχνουν, να κοροϊδεύουν ή και να εκβιάζουν τους ασθενείς ("αν αρχίσεις την Κάνναβη θα σταματήσω τη θεραπεία σου"). Και ορίστε που φτάσαμε. Όχι μόνο χάσαμε την κούρσα, γιατί και οι τρείς ανταγωνιστές μας μας ξεπέρασαν, αλλά και βρισκόμαστε ενώπιον χειροπιαστών κινδύνων. Θέλουμε να αναλάβει τον έλεγχο μέρους του πληθυσμού μας το κατοχικό καθεστώς;

4.
Η λύση είναι πολύ απλή, και την έχουμε δημοσιεύσει πολλές φορές. Τώρα, στο μεταβατικό στάδιο μέχρι να αρχίσει η νόμιμη παραγωγή Ιατρικής Κάνναβης στην Κύπρο, η άδεια για Ιατρική Κάνναβη να δίδεται χωρίς όρους και χωρίς περιορισμούς, και χωρίς αναφορές για την προέλευση της. Για να είναι άμεσα εφαρμόσιμη και χρήσιμη για τους ασθενείς και για να παρέχει νομική κάλυψη για όλες τις απαραίτητες πράξεις του ασθενούς, θα πρέπει απλώς να γράφει τα απολύτως βασικά, νομιμοποιώντας έτσι την κατοχή και χρήση για ιατρικούς σκοπούς - να ένα παράδειγμα:
Άδεια Ιατρικής ~ Φαρμακευτικής Χρήσης της Κάνναβης
Όνομα: Λυγία Γεωργίου, Αρ. Ταυτότητας: 691174,
Διεύθυνση: Λεωφ. Αγίων Πάντων 314, 1096 Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22-60-73-40
Βεβαιούται ότι το άτομο με τα πιο πάνω στοιχεία συμμετέχει στο Πρόγραμμα Ιατρικής Κάνναβης με την άδεια του Υπουργού Υγείας, και έχει αδειοδοτηθεί να έχει στην κατοχή της 180 γραμμάρια Κάνναβης.
{Ή εδώ θα μπορούσε να λέει "...στην κατοχή της 3,600 mg Τετραϋδροκανναβινόλης (THC)"}.

Η άδεια έχει ημερομηνία λήξης την (τάδε μέρα, μήνα, έτος).

Υπογραφή: Υπουργός Υγείας.

Η υστερία όμως των διωκτικών και ιατρικών αρχών "μήπως και αρχίσουν οι άνθρωποι να λαμβάνουν Κάνναβη στην πραγματικότητα" οδήγησε στην γραφειοκρατική παγίδευση της διαδικασίας με αποτέλεσμα - εκτός από το ότι πεθαίνουν οι ασθενείς περιμένοντας - να έχει δημιουργηθεί ένα φοβερό ιατρικοπολιτικό κενό το οποίο εκμεταλλεύεται ο εχθρός και κατακτητής μας.

5.
Ακόμα και πριν τρία χρόνια, όταν άρχισε η κοινή γνώμη να υποστηρίζει ευρέως το δικαίωμα των ασθενών στην Ιατρική Κάνναβη, η Νομιμοποίηση της είχε ήδη καθυστερήσει πάρα πολύ. Αλλά έστω και αργά, αν οι αρχές ακολουθούσαν αυτό που προτείναμε, δεν θα είχαμε σήμερα τον Αττίλα να ποζάρει ως θεραπευτής και ως ιαματική δύναμη, αντί ως ο σφαγέας που είναι στην πραγματικότητα. Οι δικές μας αρχές τον όπλισαν με το πείσμα, με την εθελοτυφλία και τον δογματισμό τους: αφού οι "δικοί μας" αναγκάζουν τον κόσμο να υποφέρει, ο Αττίλας αναλαμβάνει ως "θεραπευτής" να χειριστεί τα πράγματα καλύτερα.

Αν η Ιατρική Κάνναβις είχε ρυθμιστεί πριν ένα και δύο χρόνια - έστω και προσωρινά - με τον απλό τρόπο που αναφέρουμε πιο πάνω, η κοινωνία θα είχε ήδη κερδίσει τα εξής οφέλη:
ο- Οι χιλιάδες Κύπριοι ασθενείς που έχουν ανάγκη την Κάνναβη θα είχαν ήδη πρόσβαση στο φάρμακο τους.
ο- Η μαφία (το οργανωμένο έγκλημα) και ο διεφθαρμένος κλάδος της Αστυνομίας που συνεργάζεται μαζί της, θα είχαν ήδη αποδυναμωθεί. Διότι οι τιμές θα έπεφταν άμεσα στο ένα δέκατο των σημερινών: επειδή οι ασθενείς αφ' ενός θα μπορούν να προμηθεύονται την Κάνναβη από ανεξάρτητες πηγές (άσχετες με τη μαφία) και να αλληλοϋποστηρίζονται, αφ' ετέρου θα μπορούν να καλλιεργούν στο σπίτι ό,τι χρειάζονται.
ο- Η Αστυνομία θα μπορούσε απελευθερωθεί από τις ανοησίες και να εστιαστεί στο να καταπολεμά το αληθινό έγκλημα αντί να κυνηγά τους ανθρώπους για ένα "έγκλημα" που δεν έχει θύματα.
ο- Η ελευθεροποίηση και Νομιμοποίηση της Ιατρικής Κάνναβης θα άνοιγε τον δρόμο για νέες επιχειρήσεις, ανασυγκρότηση της εγχώριας παραγωγής, τόνωση της οικονομίας, βελτίωση της ρευστότητος σε συνάλλαγμα και αύξηση στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (το περίφημο ΑΕΠ).
ο- Ο Ιατρικός Τουρισμός θα είχε ήδη εδραιωθεί καλύτερα με νέο πρωταγωνιστή τον κλάδο Ιατρικής Κάνναβης• με ασθενείς απ' όλο τον κόσμο να έρχονται στην Κύπρο για να ωφεληθούν από αυτό που παράγει η γη και οι αγρότες μας με λίγο νερό και την ολόχρονη ηλιοφάνεια, φέρνοντας ξένο συνάλλαγμα και εμπλουτίζοντας τον τόπο μας πολιτιστικά.
ο- Θα άνοιγε ο δρόμος για την θεσμοθέτηση της τοπικής παραγωγής Ιατρικής Κάνναβης από το κράτος και ιδιώτες, με την επιβολή φαρμακευτικών προτύπων, ελέγχων ποιότητας και υγιεινής, εκπαιδευτικά σεμινάρια για γιατρούς, νοσηλευτές, ψυχολόγους, θεραπευτές, φροντιστές και ασθενής για την ορθή θεραπευτική χρήση της Κάνναβης, και ουσιαστική διεύρυνση και απεγκληματοποίηση αυτού του ζωτικού χώρου της οικονομίας που σήμερα αποδίδει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε παράνομα κέρδη. Ήδη παράγουμε την καλύτερη Κάνναβη στην Μεσόγειο! Η Κύπρος θα μπορούσε ήδη να εξάγει Ιατρική Κάνναβη σε όλες τις βόρειες χώρες που τώρα αναγκάζονται να την παράγουν σε εσωτερικούς χώρους με ειδικές λάμπες γιατί δεν έχουν ήλιο και όπου οι κάτοικοι (και τα φυτά) ζουν σε διαρκές κρύο που εμποδίζει τις καλλιέργειες.

Δεν θα είχε κανένας ανάγκη ούτε να εισάγει παράνομα από τα κατεχόμενα, ούτε να πάει στον Αττίλα για θεραπεία!

Δεν είναι αργά - η κατάσταση μπορεί να διασωθεί αν οι αρχές κινηθούν άμεσα, με δύο τρόπους:

α. Να υιοθετηθεί άμεσα η αδειοδότηση ασθενών χωρίς όρους για την προέλευση ή παραγωγή της Κάνναβης.
β. Να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία νομικής ρύθμισης της Ιατρικής Κάνναβης. Οι νομοθέτες και αξιωματούχοι στα Υπουργεία Υγείας και Γεωργίας να αρχίσουν άμεσα διάλογο με τις οργανώσεις ασθενών, φίλων της Κάνναβης και αγροτών: στη χώρα μας υπάρχει ήδη πάρα πολύ υψηλής ποιότητος εμπειρογνωμοσύνη και για την ποιοτική παραγωγή και για την ορθή ιατρική χρήση της Κάνναβης. Μένει μόνο να αξιοποιηθεί.

Μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις του Αττίλα εδώ:
Νόμιμο το λάδι κάνναβης στα κατεχόμενα για ιατρικούς σκοπούς

Τουρκία: Νομιμοποιείται η ελεγχόμενη παραγωγή κάνναβης σε 19 επαρχίες της χώρας

Ορίστε και οι δηλώσεις του παράνομου υπουργού της κατοχικής κυβέρνησης Φαϊζ Σουτσούογλου / Faiz Sucuoğlu στην τουρκική:
Reform niteliğinde bir adım: Kannabis yağı KKTC’de kullanılabilecek


ΠΕΝΤΕ ΤΩΡΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ

Μετά από την δημοσίευση του πρόσφατου άρθρου μας για τους δύο νεκρούς που πέθαναν αναμένοντας να λάβουν την Ιατρική Κάνναβη που ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ για αυτούς από τον Υπουργό Υγείας, επιβεβαιώσαμε ακόμα δύο ονόματα ασθενών που και αυτοί έφυγαν από ζωή κρατώντας στα χέρια τους την άδεια για Ιατρική Κάνναβη - αλλά ούτε μία σταγόνα από το φάρμακο που τους εγκρίθηκε. Οι νέοι νεκροί ακολούθησαν τον Γιώργο Μ. που με τη βοήθεια του πατέρα του Ιάσονα πέρσι αγωνίστηκε με θάρρος μέχρι θανάτου για την Ιατρική Κάνναβη, ανοίγοντας τον δρόμο με δικαστικά διαβήματα για όλους τους ασθενείς.

Οι άδικοι και αχρείαστοι θάνατοι έρχονται παρ' όλον που είχαμε προειδοποιήσει ανοικτά τους ιθύνοντες από το πιο δημόσιο βήμα για ότι είναι χιλιάδες οι ασθενείς και πολλοί από αυτούς έχουν ΠΟΛΥ μεγάλες ανάγκες. Η ανθρωποθυσία στον βωμό της γραφειοκρατίας και άνομης εξουσίας είναι απαράδεκτη - ζούμε πράγματι στον 21ο αιώνα στην Κύπρο;

Το πρόβλημα και οι λύσεις του:
"Ακόμα δύο νεκροί σε αναμονή για την Ιατρική Κάνναβη - Τι θα γίνει κε Υπουργέ;"
 
Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης
                                                           
22 Οκτωβρίου, 2016

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~